Karel Makoň: 90-26B-B160 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

je to konec je to počátek vás tady učím znovu zrozovat a to není dát se pokřtít či vychováni prosím vás nesmysl to je vnitřní pochod který se vám oční vylíčil příkladu svého života žádnému že ji jaké říkat nemám a například svatýho jana evangelisty nasazena to modlám no tohleto když se tedy přišel temná ctil li se to a o dojem že se mnou je bůh a že tím komunikuji se to byl jenom dojem že extáze to ta bylo očku když v to co by ho po extazi o otče možnost nebe spadnout do jenom člověka udržuje na určité minimální úrovni kontinuity a nebo o lidi s tím bohem ale aby spadl to není možné tak že jsem spadl jenom do očistce když jsem ztratil úplně ten i ten dojem že jsem spojen s bohem no ten ocitl tak krutý že my si že žádné peklo se tomu nevyrovnáš na to že jsem si říkal no řediteli nevyvedl abys byl na věky zavržen byl se neposlušní aby se řekl že jsem byl ochoten sti viďte a jsem byl neposlušným někde jinde než vyčte být neposlušni jak říkal on se s tím tedy správné právem se koupat no místě a jsem opravdu popadaje jistě a byl jsem třikrát napomenut abych to přestal dělat poznal jsem nepřestal že měl jsem na mysli ramakrišnovu příklad kopat najednou mysli třeba protože jinak vykopte malinké sudičky a nikdy nepříjdete na vodu letí a když vůbec se najednou místě tak nesmí se mít trvala dostat na o duchovní mysli to je pro ale obecně pojatá o boží příkladu co třebas vůbec pravda není příkladu to byla pravda do třiceti od směle do citát tého osmého roku tohoto století pardon ale pak to bylo tak radikálně nesprávné že jsem byl třikrát napomenut abych to nechal a víte kdyby vás někdo napnutím způsobem jako ten cimrmanem koláč v první své nemocnici který nikdy neviděl a kázal poslem příteli a ten makoněm znění způsob soustředění na boha i na to čeká strašné nebezpečí život no jsem tedy byl někdo co to mám udělat a tak jsem neposlechl pochopitelně a a musím zatím cimrmanem do vůbec nezná a on říká totéž možná co jsem třeba a dověděl jen pramenu a jsem byl do katakomb a třeba abych to měl obrovskou milost o které jsem šlapal která se když a pravila riši a tím si ho tak jsem jako ten stáňa tím s ho se jednou vegetářem pretas o to správné na věky ale na věk teď je třeba strastmi tomu nic ne ale tam to bylo nesprávné racina mi říkal totéž co jsem potom byl donucen dělat ruce dělat když jste si vadila ty čtyři dni do očistce jak se mu to jsem byl donucen jsem prostě byl vybídnutím esesmanem aby se připravil na smrt no to říkal pase nebo ale to jenom tohleto je tu práci musím za sebou a to dobýval pustil a to buď trpělivým a to neříkal sem nebavil počkej dobiju a zabije ne tak jsem čekal a ani se neříkal že jako by se měl litovat že na to nebyl čas ono dobyl strašně rychle a on měl vod kusu na brány ani koukali a za zadního člověka dostal od něj takový esesman terý zabil za den třebas deset lidí ten měl deset násobí o a než kdyby byl nezabil tak že on si přišel na svý tím že za byl by ještě o přišel ke mně a proto jsem se nelitoval jako ten se nelitoval že mu to nešlo o opustil všechny prostředky které měl by pozici tomu sebe velebení zjevení tomu sebeztrátě nebo k tomu setkání s bohem všechny prostředky opustil ačkoliv vy děl že tisíciletá tse indická tím šla a dosahoval jenom že o nešika nedostavěl ale teď najednou to na ni lezlo na to také lezlo ale ne apriorně jako na toho budu nýbrž pospojovat teprve potom když jsem jako to zažil když von jako chtěl zabít ne a odešel uteku ten ve jsem začal začal zažívat prosim vás to je čeho není to nešel je to lidsky vyjádřeno je to pojištěno zažívat stvoření a konec světa a teprve sem to všechno zažil tak jsem začínal znovu zrozovat to všechno nevyžadovalo ani zlomek vteřiny jsem pomalu prodělal v sobě miliardy let vývoje života na této planetě a před životné fáze ježíš ten celé to pan ti a prosím vás a to nevyžaduje ani římu mého čas a začal jsem vidět ukázku ježíše krista jak se tedy na to jít abyste z toho stvořeného člověk dostal do nestvořeného on se taky dostal do stvořeného když se narodil sem že jo a bylo se toho dostat ale byl z toho potom postupně vyváděn to všechno se vám předvedl to nemusím tedy říkat a tak dokonale vládě že byl schopen seslané na sebe ale na ty své učedníky což byl tedy v představovali její s jeho lidskou podstatu dvanáctka vlastností že o leze světem a pro pomoc mi pokojnost představoval celý vesmír aby se překonala celý vesmír tak musel před malá se dostat k tomu duchu svatýmu a bylo najednou nejen po druhém to není proces proces přípravné tam padesáti ale tak to najednou stane jo jako u toho budit najednou se to stalo najednou bylo jeho vymazáno takže on potom hlásal vymazání no to je různý zále že byl tak strohý on kdyby to byl oděl nějaký vyslovovati víc nedopadlo opravuje vymazal jak jsem to na něm poznali že když vyšel jste nirvány tak nezašel zase do nám nevyvine nějaký ašram pro sebe nebo pro někoho velice přidali k němu co se nedalo nic dělat ale o k tomu nevybízel o víru jedné věci je zachovávat o střední cesty že bez těchto ani vyhozením to de že li vo život lidský tak obrovskou cenu že to průměrnosti lidského života se dostanete ovšem musí v průměrnosti být zamontováno něco čemu říkáme soustavné porušování rovnováhy mezi rationem arabií dobrem to dobře pochopili jeho následovníci a proto velice detailně propracovali ctnosti lidské ne nemožně propracováno tak tam posedá vede svaté a nebo nebo přes nebo kristus to vůbec nestačí a von to tvarová takže buďto pořádný kterýho nespatří e to je člověk tak ctností že slově vedle něho studem se propadá se mu to platný on se nakonec nedostali se postavit a takový a soustavně platí zrovna a říkali že se to francouzsky do sebe ještě vypracovati uměl a tak se nezná po těch zkouška otevřeš koží kam jak je to možné to bude tomu bych byl se znemožnil před kdyby říkal že klam jsem věděl že neklamal tak ale ty se klame s když bereš jenom část jeho učení za celek to je totéž jako je křesťani berou krista jenom jako jako do vybízel mravnímu životu ten potest hrůza to hrůza dost opravdu zažívám husí kůži že zmaten osm a tak nízko že mám husí z toho co tam ten papež o říkat o miska nádherné věci a při tom do této tak by to mýho že to papež by neměl že jsem takhle to vypadá skutcích na úžasná pravda vede absolutního nesmí luna takhle by se to mělo lidem vysvětlit že toto dokud jako neželí tože sám a ne vymaže takový letěly dokud nepřestane kodifikovat uzákonit způsob myšlení nebo von to uzákonit papež a celá církev před ním tak se nedostali eště se otrokáři a svatá terezie správně říká že on to musel říct je mělo ce na to vyčtla a jaký je mně na řekla napřed člověk musí začít s tím že je to ne otrokem božím ale to není konec pak se stane přítele a bych že ježíš kristus před smrtí se svatým jendova vy jste moji přátelé ne otroci a se stane přítelem tak je tam dál von říkal že abyste byli jedno to není přátelství jedno s otcem mým jako s ním jedno jsem to je víte z přátelství a nejlepším přítelem nejsem jednu ne čili ježíš to jasně řekl ale ta svatá mezi to jasně věděla celé jenom že to nemohl říct jako oni to říkají ty křesťany to to si nevedla vlivy správnou řekl bych osobou která uctívala tu nic jako takovou že vede do daleko k bohu a potom se musí člověk osamostatní jako se o sauti novo na ale ne z vlastní schopnosti sahadža církvi záda to je snadné se nesmí děl když v rámci toho kam se dostal snad třebas církevně snazší přístup k tomu vyššímu protože něco co vůbec mohl ze sebe vydal když mi do krajnosti nevydáme ze sebe tato šen učili ti lékaři tak právo anti druhé strany tak krajnost božího obrazu postih ten obraz boží vůbec nezačí se nestanou nikdy tvorem k obrazu božímu a jsem se tehdy stal člověkem obrazu člověk je stvořen k obrazu božímu tak teď bych o oční vidíte to obrazu božímu se státi paní se k obrazu božímu znamená vědomě zažívati že on je jediným činitelem že on je jediným milujícím že on jediný poznávající ovšem ne lidsky poznávajícím neopravuje a v tom je ta to je ten způsob přejdou ctnosti všemohoucnosti takže byl všemohoucí a říkali si to z v tom smyslu že jsem v tom že to to byl jsem to toužící se nedostal ani do a neměl jsem vás a pak dále nemusel se přemýšlet jak vám to udělat tak si nemyslete že vás se to tak přemýšleli třebas pokusil jak to mám udělat jsem jenom chtěl dát čas a kdybych byl tady vyvalil tak se vám ten to nedopsal říká například jsem strašně rád že oni odejdou jestli z a bylo si dobře bez času a to ten č nedá nedo tak dlouhý jako oni byli hlavně že musí stačit mně hodinky a to synku adám to by to bych nerozuměl tomu co je to vývoj to lese děje vývojově všechno by vás něco z ráje tedy správně říkal víc že jak jsem vše říkal že přivedeni do přeje že on cítil listě ti tři protože to člověk nesmírně poslušném ve dívám našel styčný člověk jako je neměl že by posouval umí poslechnout vnuknutí od boha do svojí neuvědomuje že s tím pracuje například ve své lásky a to potom přestává být myšlení lékařem že byl za vidění hodí to stojí lékaře jsem taky ho to hodně stojí ze tří to nemají nemohu pochopit co to ten víc se udělat například ale také s iniciativy ale i jeho dcery jsem jeho mohl poučit o tom co je to lékařství nevěděl že jsem o tebe polovině jak tu ale tu leč to bylo nutné a jsem poradil v tom mém podle tady mám a který si toto du spravedlivě přiznat že kdyby toho vnuknutí božího nebylo kdybychom byli oba dva stejnou měrou neposlechli ona neměl těší postavení myš a musím nutí tím lékařům operaci že to bylo těžký a jsem v satanem sil a to o to volená tento řekl do telefonu a on to všechno musel provést nebo v autu třebas to řekl že ti o oslovuje a on musel za ním a se o díla by šel okamžitě tak tomu říkám poslušnost on se musel postavit proti celé kastě vidí a to nebyl řád hrubá city vésti lukově který tam seděl ale ještě si museli s tím myslet dopad to radí do tito víte radí to a o neradil karma o zažil pán bůh o radil z vševědoucnosti své takhle vypadá šílenou scestí a ne uchrání toho člověka třeba prospěšnými operacemi do bylo lidský pojatá vševědou nebo všemohoucnost neprovádí tímto životem takovým jaký je neboť ten dualistický život ten nesmírným že dovede člověka na prachem prostředku se vesmíru že lidský život je kde jinde není sem vesmíru žádný prostředek jak se dostat na práh boží průvodkyně než žít prostě žít v tom a pokud možno brát to si bylo nezoufat nad neštěstím které práva to je jediné co poradovat ježíš kristus a těch tří učedníků ale se co se strachujete to ne to stav nemá místo tvém životě mám mají sto všechny maňana tables čechem či na možná soužení ale ne strach pečlivě můžete všechno provádí musíte ale bez spravedlivě všechno prováděl jak bych to vysvětlil že tam například když přišel jemu po ten viz svatý jan pannu marii byl tak več že je to že měl život tak kam tu on se mohl k tomu aby tekl hle matka tvá hle syn ale to nebylo jenom slovo to byl skutek o přestat matku a jan začal nic a jaká to byla hmatové tento čin v těch posledních přil z toho ducha svýho ne božího ale ten byl samosebou od boha jako každý náš vyčeří ben tak i předal tu matku a on byl nebyl vás měl tak se nemoh dostačoval nedodělal to co to dělal aspoň do říkal v tom vězení co to bylo co to udělal ten ježíš kristus na tom při touto větou hle akt dal mu sousto jako jidášovi a on se s tím potom modlí on si taky a co o měla vně sílu k tomu lidi dělat co to jako bytost jako bytost je to jako bosko by jenom jako by on měl k tomu sílu že to mohl děl a ne by tak myslím že jsem to asi žít tak vám řeknu listím svit že jsem byl jsem třebas na něco co dokonání že vy ale to není pravda jsem namnoze trčí než se mi ale co se to se mnou stalo proč to se mnou měl pán bůh tak snadné protože nějak ve neodnaučil boha podle obrazu začátku arizona že boha člověk ozdravilo víře li znázorňovat nýbrž že se musí podrobit opravdu božímu aby byl člověk opravdu boží stvořen a když jsem obého mládí nebo dle víře která radila boha na lidská kolena dělal v bohočlověka dokonalejšího samozřejmě vesmír ale to pořád byl liška podoba toho člověka u každého věřícího je to tak tak se stanou praví že todleto se bohu naváže představiti věcí třebas se to ale říma strašnou práci vedle toho života na sebou se sebou že oni mají dokonale zase no představu o tom bohu jakým znečistí se ověcujícího láska je lidsky pojatá takže říkají budeš li třebas liší tak pálí je bude že ne takhle to ježíš pravá láska k bohu je plnění jeho výkladu a nepatně padá a potížích že pán je to taky ve nadělá dát to opačně ne ve a takže jsem vlastně nemusel překonávat vůbec špatně postavenou víru a velice to představ a ale to pošetilou dosahu toho pan boha na úroveň lidskou jako že každý věří jo tam dostane se představě samozřejmě je na něm závisí na tebe víře a se civěli nemůže vymotat takže teďka jsem před takový těžkým problémem jak to těm dětem říct aby nabyli v bože tu o bohu aby se mu měli liší poměr než ten věřící který u lidskou silou a překážou je chybná a že on může dejme tomu touto cestou víry ale jako ti vyčerpaně jenom o na dvou či pomáhají i indové technikou tak kdybyste se vybitím line tohleto fakticky vyobrazení toto tak by vám tam mohl ukázat jsem si právě polití mandala vyobrazení chodil a ten by mně pozoroval a viděl jak na to koukat a na to kam odborně ne a třebas máte otto ne ale duši se ti lotos a tam máte vedle toho přimalovaná vedle toho opravdu toto si na se přebalovat různé pozice božské tak ba šivu a vyústila sebe že takhle v mužném tak to je potká li toho těch musí být vína toho obraz se stranou a je tam namaloval to taky dokonalý obraz toho a na tam s života například je tam jestli je tomu vyššímu a tedy je to ale myslím že je to jest ze anahatě když mu to je před oprav ježíše ne ježíše krista ježíše ten se vyznačuje tím že je moře a barva za těch vás a se ten to není modlení není namáháš proměně normální to je předobraz ježíše ne v ježíše krista to věného celého boha ale toho ježíše jenom toho vtělení protože odlišování o se oka toto že to byl jediný z těch božství ch který zalívá tří měli jemu podobenství kristus ježíš před že byl pro činnost správně ženou ne proto tu li to a chtěl rukách soustředně by zapřít náhradě co se ještě a to se stát mimo mimo tuto centra se bezvadný přes takže bledého takhle vnikli tak se opravdu technice zleniví úžasný přínos do postupu že ten níže ten ten dobyto maloval nebo předepsal ten co ten člověk musí na tedy opustit a co ještě ne při že pomoci tak to to bylo pro zbytečné jsem říkal tomu a se a co to s tím vším že ho jsem měl učené a on říkal ti vůbec netýká se jenom pro toho vdově řítí nevěří vyvá oni se za jednou přivedl samadhi říkal to se se dočasnou provedl to trval dvacet zdání přízi na to šel bohu technikou přimalovaná do laotse to se nemá dělat a taky se o všechno ovládal to trvá na se se proti výzvám a tam že jsem byl přitom úplně řídil že to nemělo eva myslím okamžitě od toho když co je to všechno padlo ta věl takovou velkou překážkou když se dopustil to obou že boha udělám člověka že udělám podle obrazu svého a ne sebe podle obrazu božího ale že se blaženost se oba boží se to bude těší to kdybych měl jako správně vysvětlit tak by si nebyl rady jak vyučovat vidina bože ale protože to neumím říct na to by nám to jsem prošel nezabývá se tak ideové dejme tomu když jsem nevyrobil si pána boha podle obrazu svého tak zbývalo mně jenom zbavit se všeho vona ho ve svém vědomí a jsem opravdu o začlo opustili jak se to sebe olej do konečné sebezapření sebe opustíme nemyslet přitom na pana boha ochlazení mysli na opustíte to tam není teprve potom následuje a se následuje na méně dost a neboť dělat to zezadu a bez za tyto přestat dělali za du že užívali následovali sta tak to není chyba ale je to s to přerozeného do byla od taková ma a každá stavech tak ne a zásobou práci o vyznat kdežto když to děláš tak jak se ježíš poradil na přímce be tak se zaručeně napřed sám se neboť se viděl že deja o se realitou ze se to je ta jistota jak je to relativní záležitost a jistota že v absolutní mravní čekám protože jsem růzum překonal to zase vrátí se zase sebe litovat do bylo všechno ne tak pak jsem odstoupil snadno od sama sebe snadno nevoženil a také dvě ve ňáký spojitosti tedy se tam neříkám že mi ten nehodí bylo dlouhé to to budu se trestání nebo že chci od vás radu jak tedy na tím to vyučování to náboženství tím světlem když mu nesmí nesmí se tou představu lidskou o bohu a neučí ho že je to je nebo tak špatný nemůžu zatím to to to se dítě je my si konkrétně musím konkrétně vyhání nějak to dělám zatím žijete že ho jim náboženství boha sami že na konkrétní žíti třebas jak vysvobodí princeznu na ty ho za ne a přitom jsem si dobře vědom co říkám že mluvím symbolicky to musím vědět musím v hlavě něco jiného než co říkám řek bych zřejmě nějakým způsobem to a ten se ti pohádkách tolik ibidem revidovat nese a tak jsem taky pohádkách to na nová že voni poznají v čas že mluvil tím boji a tak že ten vedené le teče říkal pohádku a říkám a to poznání se říkat boha a lásky protože on to možná ale lepší kdyby si rovnou mou víš taky pohádka jenom že i na hoře vysvětlit si bojíme že on to dělal proto aby nás pasti aby nám vnukl myšlenku jak nám to a na každém kroku jinak jde o jednu věc a ne na každém rohu si vzít a jsem jim třeba před ze padesátkrát či poradí aby ten běžíte plovat by se i víry nějaké analýze to nesmí listím vedla musím toto umět že kdybych se mi to podařilo jako jílda a mi babičce škubl a nevěděl o tom pochopitelně je to vláda do shora zdola to nepřijal jak si o touze po každém šli se ptala tak pluku řekl ani kam a sebe nenapíšu tomu věříš ho by školním a ze sebe nic neboť se do nebude přisýpával to se mnou do kostela a zase tomu věříš ne nakonec došel dech a říkal tak orat říká vám rozumím že možná ten pět nedává nenadále taky něco v čem rozumem nepřijímá ideál a co přejatým oni že se modlí abychom měli co jíst a on se nemodlil že nás listem modlí de do sice vera ale to bylo něco uvedo bylo patnáct zlém a mám na to právo deme z dualismu takže ta babička stát za mnou tou moudrostí která se seznámí protože modlí nás na konec počínáš je to sice libera a malé bílé to nemá místo je li proč by se podle dostavilo teprve vědomou že bližní a je to nám víc než o denní své a tak dále to všechno sám je uctíváme no boží ne to všechno dívám za sebou tak potom se tak i prostí vám právo prosí o svobodná po neuveď nás v pokušení tam taky eště a pokušení musím pořád i a teprve tím na konci otčenáše modlit aby do pokušení do uvádí ta babička pokoušela tou vírou a ne na zvětší pokušitele líto nevyšlo takže kdybych dneska do či vizte pokušitelem hoří jeho druhu dítěte na otevřela toletí a teď to musím musí nastat tak abych nehodoval žádnýho ze abych to vyvedl a to vám tím způsobem s těmi vyjma pastviny že nemám tím přístup pořád jenom když tam přijde a když mířím že to zase zapomněli ale i to klidně trpělivě vyložím a mám přitom na mysli tohleto obcházení stavy o bohu jako člověk tam v tom poučování novými tak vyjme tomu říká tedy bylo žil znovu potopu světa třeba tam byl měl se potopu poření ta a na na to tedy při a on to zase pochopili jako obrazy obecnosti která nemá br totiž když jsem moc když nám to přikazuje a byl obrazů otálet děloha nil pece pořád ale on to nestačí že svou představou a to je obraz to je nemohl jinak ten starozákonní pro nebo mudrc ne že by pro a jednou v podobě jednou nářek a na se přímé toho že se držím nových hlavní či dívají mám viděl přede zaží pana obrazy převedené záležitostí ale to je analysou jednání a vystupování dostanu k tomu poznání a se mi tak do nelitoval že měl být zabit ne by začal dělat tak bude za mil je proto že jsem dělal analýzu zabití se tak říci proti své a na vize je ona je dobrá a naučiti umění takže vám opustí li třeba jako tomu bez ří hoví že se to chápali to ta a nebude tomu to pokládám vydávaje se řádu a když tam při zase neví co říká byla a potom pane zachránil že aby na při jasno co jde o to se podobá se podám tak v bohu naději a ty zapadne šeho dozrání byli kde si toho pána boha že to vše pozná rád to čeká dobrodinec ne nedo pak bohu jedno zase lidsky pod nebo ne to není jedno mysleli ale i to potřebuje červa aby se to stalo do nedovedou se neříkám tam je tady zákoně byli lidí který komunikoval s bohem a byl to hrozí i třeba je potečou se dovědí ale tam budu to nevadilo odebeře třebu šíité to že takhle myslel na takový jednali nebylo nebyl tím nebo to tím hlavním hříchem že by byl něco při tom od boha chtěli že ho považoval za člověka osvědčil proto svatá terzie a to není a tento obraz o ten přelomu a říkali s tolika jich když se začít planě duchovní cestou tak to musíš udělat kde poslechnou svatou terezii když radí nejsprávnější postoji začátečníka myslí začátečníci je schovat vnitřně v sobě jako maří magdalena která byla špatnou ženu ale zapomíná na celý svoji život kdybych vzpomněl jenom malinko rozebírala si to a ta je špatně tak utek ta tam bude nepřišla ani ale ona si to nerozebírala ona sebou se klam ježíšovým nepřál si mít vodního nepás nic dále nýbrž praštila za svým životem jako to je náádherná ty rozumíte tak to byla pozice začátečníka neboť tam se začal teprve znovuzrozovat žádná extase působila znovuzrození nýbrž jenom přibližování se k tomu znovu že je byl prodělat těch extází tolik ku řece vět našeho letopočtu tak by byl nebyl připraven i tím že jsem se do přivlastnil na konec že on tomu že jsem to složiti si vlastně to samo sebou tam jsem věděl v tom koncentráku ten pocit byl proto dobrý vtělení citově omyl že se mám rád se nakonec modlil jenom oslí životnost a to jsem předtím nepotřeboval protože jsem byl hlídá pane bohem bůh by se mnou tak jsem měl vůbec náš život jsem se nikdy nemodlil pane bože zbav slastí vot a svou neměl ne nebo tamto zra nebo to udělej to mi taky to bylo pod mou čest a to jsem se mýlil on byl se mnou bůh že svou mocí a proto jsem toto nepotřeboval jsem modlit pro zase toho štítil ale teď když opustil to činili se opustil se do sedmnácti listopad sice devět tuhletím nestát o liším vás ještě tak jestliže jsem do toho potřeboval dokud tak například jsem to dostal tu ránu do v i jsem ještě tak o život není a to říkal tak a tak ale to začíná a předat obludnou proto je střelbu není sama zase nevědění do záležet země zastřelili člověka taky je nositele tři do jako do králi dost pocity a ti člověk ostatní že si mysleli takhle na je když to když sem tam měl tisíc věčně partnerů vedle sebe tak to bylo pro snazší že by tam byl stát sám rozumíte to se roz paterý v čtvrtě vzorná záležitost no ale ještě není vono vaří vám chci říct že když jsem potom po ty čtyři do očistce si ten očistec provedl tak sem říkal je to beznadějné protože toužíš po svém osobním malicherní malí pomíjejícím životě nejsi vůbec svatý se podařilo tři za čtyři dni sice přijdu svatou no to tedy zase snazší život že si nemyslíte že je svatý a se si to ale myslel přátelé a měl za ponenáhlý práce o musel nechat opak od těch esesmanů ohrožovat životem že to všechno bylo třeba do vás takhle násilí se vždycky s řízná si začátku jenže se to násilí začlo a zná čátku někde tak se po obrátil celý o život nebo celý v náhled na život přestalo mít tělo a že ho života bylo nástrojem od těch tiše dělo jen jsem ten kdo myslí a to tělo je li na se toho kdo velmi li o toto pojetí věnem se z takže panu ba vidí důvodů se sám velkou práci než se mnou ale věřte mi to že si myslím podle těch podle těch let jak jsem na to přišel nebyl jsem žádný kabrňák nějak říkám rád že to přeci jenom tato cesta kterou jsem prožil je cesta dvacátého století na extaze a je to cesta kratší takže bezpečně vede jedním životem k tomu poznání boha neextatickému to je na tom to si trvejte jako toto neraduji těch statí jako bych ji vykládal jako vám jsem to vyložil ne to vás neučí ale když to uvedl dlouze a to je bylo co říká do to kontextu mého života a neobrátil se na svatý a ten je velice pomoh tak to by vědomí svatého jana že stavy etické a takže teďka vám chci říct jsem ztrácel postupně čtyři dni sama sebe potvrdit to paní a jsem sebe ztratil tak jsem stačil především ono se to žilo zase shora dolů sále ne do a na znovu by postupuje tak se tento více eště mám v tomto svém slavné nebo jsem byl svatý a to byla moje ježíšova to slabou mít se že zhora opačně a jako že jsem překonal se pocitu totiž potom bylo čím dál to s naší takže jsem se dostal za čtyři dni před tím esesmanem tím se zabít tak jsem vůbec neměl stav a ovšem byla to eště matka to nebudu teďka se na ježíše si opomíjel neuneseme nevejde se mi to tam to a tak jsem přistoupil bez lítosti a jsem tím ale platí tomu opuštění svého života byť předtím sedumnáctém roce byl můj život sem je třeba a jsem ho podvolte a jiného učení se mi že se nebyla veške do se také měřila jsem lítostí nad lidu nového roku třicet opustil duchem by se smířil s tím že se v tom nebudu a že sem dělat nebudu že dělal někoho jiného o šest nebyla moje láska je boží se něco co jako neseděl ne a jak se to opustil tu chvíli ne s nějakou mezerou času jak jsem do toho pustil tu byl bůh do svou přítomností ovšem na takhle úrovni jak jsem to unesl takže bůh byl jiná jiným způsobem přítomen jedná na catto listopadu sice vět tam jsem poznával co je to stvoření a co je to konec světa a co je to znovuzrození se jsem se dověděl že co to je ale když se to neprovedl pochopitelně takže na se tam byla začlení fáze toho nová vědění schod s pánem bohem jinak než před tím že jsem poznal v jako činitele že to jsem poznal jako by učí ho ve se jsem se podobu se snažil milovat boha o to nešlo to ani se vůbec nesnažil o jsem viděl jako romám dejme tomu jsem je do jenom jeho láskou toho došela vezmi se propracovat co za na zasvěť let to tedy nebyla přednost toho došel to byla přednost toho že na to šel obrácení že on neuvěřil bohu podobě