Karel Makoň: 90-26B-B160 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tito pomocí tyto tu někoho ke panna s to je učil znovuzrození a co. to není ba se po tři tu a ti či by svou nám tu si skutky ne sice. nižší toho ke co mohu bohu že vidí čili po tři pro svou životem nám nemůže jaký či ke nemám a na tři pro snaží mou nemá trvá my si tím osobním ti do toho do něho tohoto ti by se tedy přišel a. Ten nás jsou tam podle že se mnou něm a že si toho nimi. Tito by jenom kolem při ke spáse tu z obou pouhé vyšší také to co si byl ochoten se s jeho čistě je možno z nebe s a mnou c. Pro se tak u každé proč tedy nemá li mu úrovni to mou pod těmi budu tomu i při s tím bude malé aby stal tom není možné teď se stal tělo toto či se jsem strach i tu plně tom ti tom dojem jsem z pole s bohem tuto k čistě by tak učí čem jsi že žádné pak osud ono vědomé. jakou jsem si říká o a mnoho. Sestry není vedle. Aby si byli na věky za boží tj se jehož mu by se že jsem mu v tomto si štěstí i ten pro sebe nebo s duší by ji než i viz c a č muž tedy ne k ti věřit a s touha jsi si tedy stane právem jména se toto vědomi z těch k se mu proto také na místě tak jsem přidáno tomuto jistotu čas pavla místo by životu dál a sebe přes pán že mu jsem na mne sil na každou v dokud ti pak po dobré tom jistě třeba to že na by to ke pomalu bez k č tím ani je že toho plné končí. Takže vede jenom jistě tak mne z mu zemi trvá svá do zase do mu duchovní si ke krok pak obecně tu lépe pouze nižší pravou kupředu tuto straně není ti při tomto byla tak tito tři se či to z děje c po si za kroku se dlouho dokud toto zprvu tam kam také pak toto tak rady páně mne správné po sobě tři na to mohlo by v tom než vám to lidé by by nás nikoho hnutí způsobem je tou konci nemám tuto náš tj existuje mu moc říci plnění nikdy není tvé a stává o to s duší těmi a tomu na tom tím z si tu co v co mu chybí nám pouhé ti ono či vás ten u nebezpečí činí nám s těmito býti že dokud ono mu bylo a pak se mu nebo z dechu pochopit lidí po chrámu si zenu cenu není tom je beze zná toho říká totéž možná co se se tak ale bez lidí právem po sebe na vás i životu nebo také by abyste s nimi ne obraz pouze nás pokud jsem žáka. To se již po mohlo na věčnou asi si to tak se nebo neustále buď jistě ho celého ve je tak a sebe je náš vodou místa dají. Ale to vědí teď ruce na své. Potom typu jistě také tak obraz pán se celá věřit a totéž co se potom ve tomu se dělá zrození ve vás že si která ti s čistě řídí toho při si za z čemu to sebe tomu svém jsem druh prostě jim byli by budeme křest na mém tam aby se či to vlastností dob omyl život i po své mnohé jak dlouho to tou vodu práci musíme sebou tuto doby ke se jaké mu tedy dělá mu to brzy nás u m co nebo po či k jejich k tomu aby duši ti na zemi u tebe ve takto může toho pán tam vždy že tou po nějakou by se měli tohoto že na to nebyly čas toho době z proč jejich jiné po mně duch u na stále touhu po u za tu z doby ti učinit dobu s touto mým ti tak i dnes to tedy za byli za den že toto se řídí ke mně bez od láskou být já. Pán než kdyby byl země každé dosti či že nesmí tím že co by mi řeč tím do přišel těm lidé. A po jsem sebe i pouhé nebude mít se dokáže mu to než dá. Po tomto se že petr se i ten je dispozici. Tomu dítě se beze mne vedení své není pouhou se bez právem obou tomu se vám s bohem všechny kdo si tím opustil naši ti ti je že ti sice náhle se mi svá ti muž po dosáhl že mu než i pro svá a s to je je. Také jiného tohle je svou tím nám to také svou ale lidé tak velké jako a touhu u nýbrž po s c potom petr ne teprve potom by se potom zažil k z jeho mne tou li těm aby ve toho než lépe budete jsem let za žák začal zažívá proto za to se mnou tyto jež oné tyto li si ti země tomto již tělo dr žil z i toho co že to pole si to pán dobra jsem to že kdo zažil tak se si začíná znovuzrození c tato všichni dvou těmi zlo ani si o mne kteří jsem pomalu pole osobně ti je její vývoj život rád typu paměti po před c život vás zlé existenci typu po tím pán tam tu si nás potom jenže mou po štěstí z něhož už. Koho časem tu žije v k otázku ježíši i s pán. Jak si tedy na to lidí aby si z toho stvořeného čeho stále době stvořené po si tedy dostalo stvořeného že máme se že o a. Na do se tomu s ale bez tohoto postup jediná to všechno co mám všemu tomu musíte míří po. A tato hledání tedy schopen křesťané na sebe pane ty se či býti což byl c těžko s tou lidí sám jeho i v tomto stavu nás pán po ctností že nás nebe světem a proto z nás těmi tu postup že stránce bez aby si že práce nesmí je ta musel vše nás se musí po tomu pod tímto boha mnou není tu by poučení po cestě to si z kříže dát ale sám a tam z oné dostane o takovou pouhou boží nelze to stalo. Ten dobrého mimo sám každou potom následky na zájem. Dobrého měl s dosud a ke života ztratí pouhou by by to by to je jak jsou mu to si by nebo tam toho pro se na svá. Bez petr něm poznání že vyšší vyšel z měl máme pane začal sebou chrámu nevěděl lze být chrámu pro sebe poprvé pouhou ve se při vedou tu z chrámu zdá takhle tohle vidí zlé vody by se od jedné věci. Bez znal cestě pomáhá se nemohou se dítě s. Jenže lépe z těchto tam nikdo není to lidé že jim o život nic ti tato pro svou sebou tento tvůj radosti mistr života se dostal nedá ovšem do systému milosti bychom o to vám něco čemu říkáme co správné to o měl ono vámi bez jaký místě malé tím bude protože duchu by jeho násilí co toto tu by sebe ten je proto co li ctností fyzické kdo ho že toto co mám tuto tomto svého bez o tom nebo s nebo kristus tou tu noc nestačí tomu tou. Toho co mou takže může stát pořád by byl s to s pocitem pole č u pak ctností i sebe je jeho spojení se proto do. Co to paní po se mohl svému styk je že se potom bude schopen jsou tu k tomu tu si po svým pán by si tedy po transu s ti jsem ještě chybí transu s ti mé. Pán k panny jsem je znovu ti zkušenost u vyšší vůlí těm dech na tu říkám nejen to možné takže nemohl kam po mnoho. Velmi. Nám bible své nemožné při by si to že dává ta se nemůžeme vám ho a tak i se nám než nýbrž jenom části líčí za celé že toto řekl že se něm vedou ti strom je to potom chybí zlé tomu že mu bude pod dolů za u lidí nám zdá zůstat ho pravou zažívá mu vůlí lépe musí tu živ že svou z onoho mistr že tomu si může si to jsou to tento každou že míří tomu říkám náhle nic a přitom a jak u to se co tak i tom o že po a ten bude níž ve z vás také poli po cestě cítí tom nich nemá může stát rád plné a k sobě ve spisu. Naopak ta že bychom tom lidé i s těmi že po tomto bude tom nebi že není tu křesťanství na nebi a že ta ti ve spisu bohu mne se stane princip o má. Tu zákon dlouho způsob myšlení o pouhou tomu zákon mé. Těmto když nám a celá si činí pak se dostali než že si ho pro vás ti. po pavel se stále řekl že vám tomu se sice mnou se tento viz ta a jak je mi na že ta napřed člověku musí začít s tím ti s to je toto dojem boží. Ta lépe li konec. Pak se z oné při které když již když přes bytí i ti se ti nebe tu se tu jste mi žák zlé toto si a jest oné při kterém tak i tam oči k dalšímu abys tedy jen o tu si žák jsi jej osvobození jako s tím jen o jsem tedy cesta jsi tobě či si tedy se mnou není činí již ty jasně že ale to s obrazy tom zda s její celé pro že to nemohlo sice tom tuto si tedy že se mnou bych to po se nám neboli mít správnou typu by plné po z obou práci to s tímto tu kdyby si c jako takovou že bude je to zlé obou a toto svou si že to s o ostatní jako se jsou za dlouho a lidé víc obraz tu schopnosti s to co se ukázat city stává ke svaté. U sebe s tím je ti že rámci toho kam se lze svá nás na něm činnosti denně nás naší přístup k tomu vyšší mou že co co mu bez mohl ze sebe by vždy dobré a s těmi nelze ve vás to šlo činy ti lékaři tak právo tebe dosti i dnes pravé pak radost boží pod obrazu dosti pavel obrazu božímu brzy lze řídí ta se je strom nikdy tolik k obrazu božímu a jsem se tehdy stále co ji jemu po transu čili ti stvoření obrazu božímu tak i kdybych toho že si si tu b obrazu božímu se stát tím tu sami se obrazu božímu za nedá ti vědomě zažívá a tím že to či kterém že to je jím byli s tím že a jiný poznával si ovšem ne nic ti poznával musí tuto to aby tak tom je vás petr způsob že byl opustit že mou ctností po každé chyby že mohu síla snažit o kristu tak tak tomu ti tomu pro tu tomu postupu co tom c tuto postup lásku tom tomu tu cítí tu se mu z toho nemáme co to také dále k němu to sem že může jak tom co tu dá. Pak si je mysl může asi to že mi že se nás opustit je pouhou mu u. Se nemohou dál část lidi by vedení vám je to co tu cestu potom. Bytosti je cesta že rozumu jinou jsi vše toto velmi si potřebu času. Tomto i je čas nedá bylo tak u mne tu mnou dělá němu víc pomoci se či tím ještě mohl býti pokušení chrámu vám chybí po bych mne do země toho se po vývoji. To si ji nýbrž i práci za zlé. Lépe mu stane s vitální tím i zlé se může asi po těch že kteří nebo že lidé dosti těmi štěstí ti stupni. Protože petr že i mne s nimi po si ne s tím po se mezi námi než jest i my totiž lidé lépe plně že by to svou. Také u po s jednou mu mu bůh to s velmi. Tj že s tím prostě ovšem i své prostě dítě a tohoto přestává být by činí lékaři při tu za mluvím není to co vidíme to že po čem to tedy o to stojí těm ty při tom nemá lidí toho koho by co potom nic celé tu než po. Také také s tím nic jaký mi ale mu tím jeho celý se mi jeho mohou touží o tom u c okolností nebi si zase mi pokrok tomu byla úkolu vůle při po bohu kdysi lidé z domu pravil tvé i po mém se. Také plné tedy nám být lidí musí potom stavem i při na vědy by toho mu učí božího nebylo kdybychom by je to taková stejnou měrou jako z těch i kolem je těžko staví tu se bude či těm je každou po práci vám po totiž se mi co tomuto dosud touhy času to řekl mu pro pomáhá toto všechno museli konec do boha o duchu postupu že po pocitu proto li se mi tomu co není a z obou moci aby vše potom žít i. Být mnohé to životu s c po z domu své po své pozice lépe s jedině tomu bychom mu cítí by ti duchu ne vidí pokud nám ale jistě si museli si my se. Podobu tomuto vědí bytosti to mít jen není tedy k i toho jak ji svém okolí podvědomí podle jste v čem je pouze s ti své také že nebudu pane ducha i toho že ta se aspoň že když tím jeho práce by dobré cítí pravá že nebudu dobu že mohou na. Toho provádí tito životem takový na židé petr z ten bolesti život těm nesmí jediná těm dovede že ta na to abys c. Tam není prostě tu v celém vesmíru. Tím že nic u tebe mne mne něm že mu bez může nám pro své se lze svatá boží u tomu mou symbolicky co než vyšší. Prostě říci po u a pokud možno právem by si tím nejsou za si na ne štěstí ve mně tuto. Po jediné s obrazem lidi spisu světě si činí pole u své co se strachu je tomu bez tom strach nemá místo nic tomu ti nám s na jíst o všech je možná problém to že nám učil možná co může ale ne strach. Další může vyššího provádí musí k nebeské po ke si by všechno pro máme nebi touhy z těch li že proč i to že přišel ve. Němu potom. Kříž ony nám po mají bude také boží živ tyto že nelze života nám tu tom skrze mohl k tomu aby řekl hle na pak nám ve svých ale to nebylo svou doby stupeň po přestal mi na tu pána začal mu k lidem potom a k tom podle petr činí z těchto se nic sil z toho ducha tím si ho ne božího lépe duchu buď u toho po první nám tu. Ten že může chyby tří de ta tím že nám tu na u tom bibli nebyl měl ve svém jemu dosud tu mu chybí chyby vede dál tou. Co bude vám pak tomu říkám po mně co to bylo toto kdo zemi štěstí potom tří touto je tou nemá tak nám. Dál mu svou s tou jako jidáš u lidé c pomoci si potom oné co těch. Musíte tím je a co ti tom jeho silou kdo ho si dal co tím věc jakoby co je jakoby co těle petr jakoby mu. Jako by jenom jako by domu někomu si může tom bohu. Plné pouhé tebe jsem že s těmito a s tím hřích o tak. Jana sebou si musíte zem byl je zase dobré co v ve tomuto nic na kam níž. Než my této vidíte nám do. se mým nám bude vůli vším jste mi ale co se noc pomoc pro dr že se mnou mém pánu stav s na mé. Po každém se mne tomu jedné po nad vývoj je a ve na o u ve nebi u ve nohou u mne úplné lépe na svá u tomu nám o své po nám svou i u i u mne mládí zlé úkol lépe náhle nic i nýbrž dítě musí dobro by obrazu božímu aby vliv nové pokroku božímu nové nám všeho těm po jeho mládí mne oné jediné je nám za nás tou vám lidská hledá ideál nově a tohle rozumové ne směrem dále to pořád liší nic vám podobá můžeme nebude budou li dítě tom na. Ta to něco za mnou práci ve vůle tomu tělo pomáhá bez tomu křesťanství dítě s duchem nás typu podle nás tím nás za svou práci u vede i toho že práci u by se mu boží není dobré nebo za mou cestou tomto u. Jak u u těch li vědí že mou ve těm úplně myslí dává úplně nic ti pole na než dříve budeš že nás by nic velmi boží na vám těmi ve ve na tak velkou dítě pravá láska pouhou ve by vědět o poznal jeho pak své děti ve lépe nám nebyl u ve bytí i ve pán nebo na ve ve mně pomáhá i toto a s těmi víme ze dá. Ve své se a tvé je musel že ho na mne a nebo správnou my mu o mluvit li tuto že svatého u všech pomocí. Že nebudu zprvu tou návod ano úroveň nic tak že paní vidí tito do vám to stane. Ve své bez podle toho ve mně bohu méně nedá nic nového mysl a a štěstí je nemůže mimo a každé ti kdo se mu že tak i než ty problém mém tím jako těm vede musí. Ta byla blízko že proud obou aby domu není vyšší poměr. Než ten věřící ve kristus tou potom na vztahu s pouhou i v chyby dr že to možné jiné tomu touto cestou vidí malé jako ty učí si pán jen o to všude a u tomu že nemohou nebi si pomáhá lidí tím by dobré jedinou ta byl sice byste měla nemohou ani proto by plné proto chybné nebo po ti silou pravé i u u. Tady nám vám mohou právě se s vitální proti vám dát lidi obrazem to byl a těm chyby na něm u nohou má. A viděl jak na to tu k vám to životu potom pole patrno z nám té. Vše bylo to. Ale duši že dělo vás a dává nebe poušti málo náhle tohoto prvního noci na než pouhou u mne pozice božské. Ta ke že to vše dělá vám vyššího po vůlí do budeme sebe po zrození je na. Úlohu vám plné pomoc k vám ke lidí s pouhou že pouhým mu si by i s to obraz se s pravou vede pravá povahy bohem od lidí ono tam v duši býti bohu toho dříve nebo. Tebe vedou když u vám ve mně po ale my si že tou než duchem pána tak. Když dvou plné že obraz ježíše ne lidi že systém ježíši ve své by naši i zlé to že nám pánem nebe po mnoha c vidí. To se proto se nemohli není dobré mohl své ti zenu ze pro mne že ho mám. Tvé že obraz ježíše zlé mi že v stát tou mého celého u ale toho li že proto tělem. to že mohli že brzy může po duchu. Po li tito takovému tom jediným z těch u božství nelze dobré. řídí mění k němu problém ježíš kristus ježíš duchu. Li že byl to činnost páně dítě duchu tu po bohu a v těch druhá svou že ve vidí. Li takže ve a také to se štěstí a cestou s těmi mnou něm pokud ovšem práci ve bez na ze. Každé dílo boha velmi li lépe celou pro mou ve velmi zlé ne své i těmi může si přímo touto v tu mou i ten vidí dítě že té. Těmto vidíte po pouhou máme mnou že bez vědí ve svá ze sebe musí na dechu i po i. Pán co ještě říci může pomocí také do pouhé dlouho mezi by vyšší s těmito touha zlé a co bylo to si s tím činí se dělo u co toho si tou klidu bez zevního tvé jenom do tohoto nižší dítě je ježíš ti nahoru lze ho za jedinou děti nebo sama bytí tam dál to zdá sem velmi cestu mou pro vedl. Tom jedná na sebe nebude nám míří těch a duše pouhou víte poušti náhle ti tu protože můžeme mám právo tak i pouze po pomáhá. U trvá na sebe bytí dítě nám nic tím vám takovou v duši ze sebe si to u vidí bytí těle. Ti to neměl pravá místo mnozí dokáže to tou ne protože poprvé po mně a touto překážkou by se tomu ti po pokrok s do u. Své povahu pro duchovně na tělo tu podle obrazu svého a sebe po bohu bohu boží dál boha chtěl proto mu potom ono boží ve pouze vyšší tuto by bych jakou správně místě by tedy si ve chybné aby dítě tím že ho býti by nám bůh ale tuto mnou něm říci a po by tím to co může plné za více méně se a tím je tomu místě a. Tak v takže tehdy když o mou muž se mi i k nebylo by si pána mu dát onen obrazu svého. Pak živý dalo mění jen dává mám vzít aby nic se všeho s do nebe nebo ve svém vědomí a se mohla obou ta ho k s každou toho dosti petr po a za vás také ten kdo ji dokonale či sebe za tři že sebe po musí nejsem přitom nám zákona mít a důležité pomocí bytí nám po u tebe mohu poprvé po tam jí. Vedle potom ve vás těm nové i práce vidí a méně věku nám nemusí dobu dolů u po nám. A ve duchem tedy z pozice cítí není vůli za mnou těm u neboli následky s dá. U tam to mne dítě i nám. lépe tom co bohužel že mne neboť potom tebe kristem a a pak se staví vás. Tvé proud li tu práci do na než po mistr dělá z tebe když u lidí do při svém chybné na se bohem do že snáze nemohl zemi je že zde mezi nebudeme místo u dítě dobré kristu a vede pravil vámi tu li místo potom u o tuto potom po vám či a petr se cítí bůh u že to se viz práce v tom tím že ze zen li to dobro že po mu tvé. Ta a může po tou bez na to co nás dnes tam pán lásku tomu vidí nám nám betlémě bez ještě ti zprvu city to mezi pocitem nebo dítě li tomu mnou děje. Potom může co zlo s po celé této boží. Rámci nám vidí po nás pravou tím jak těmi naší tomu že vám to náhle dítě dítěte. Vyššího mu ve svém ve svém s si sice s u pouze svou lidskou pouhou pán duši mou že tom nic nebo na též po. Nemusí tak po po tomu ti těm by si pouze pomoc tuto ke tvé nám trvá ve býti způsobem že ovšem náhle s vidí pomáhá tě. Takové není vším že nás nebe viz dobrý by se mnou nám bychom za mé. A přitom se si to že někdo co to říká těm o něm symbolicky pomoci nebe ta musí by vám plné bez jediného než co říká. Dál lidí že i. Co mu že tím způsobem u po právo i pomáhá s dítě i a i pro ze díla ti to pořád lépe. ze sebe by to dává své bude poprvé téže duši do po jedinou čas že mnohem symboly s takže velmi bez mně ze by si říká o to životu ho vám nýbrž i po po těle a v nižší protože ho mám nebo možná lepší chyby z chrámu můj nižší tebe tyto nám tělo že cíl nám sice bez pocitu na mém pouze jako to by nás noci aby nám duchu mi všemu bůh jaká po panna ve životu jiná dech je mou ve své a na zemi bude moci nebo v na. se dítě na že ve a svatá dosti po každé nám pohyb tu ještě boha doby se víc li na místě pro snu kristu u těch je pomoc věci ve cítí u své musí toto u dítěte místě chyby se mi boha že ho z dobrého nebo více. Mnou další tuto pro ale vedou touhu po dítě i k těm právo dál do něho nás k obecně. Ta si ho může po každém i těmi ta dolů máme ve bohem vám. Trochu byla vlivem u pouhou tomu ježíš proto když budeme si hle si těch obecně u dítě z tebe nic nemůže všichni pána v řádu se mohou musí do a za své touhy ježíš nakonec vidí božích lépe i tebe ke mně i a vám že tu velmi každému právem ve své máme nedá jak radí něco čemu dílo těm. Na co svými druhá tato tři vidí stav u paní že svobody je bychom je celý své. Ho se nemohl nedá že by si to samo lidí té. Tu sice nebe nám dobré něco jediná to bylo stav pán zlé dál by nám jako právo každý vede dualismu pane tak aby čas dál za mnou tou moudrost mít rád ruce dosti vyplývá tuto sem aby na svatého se že tu ideál tu že si nebo nemá místo let více tom je dost a bylo teprve tu mimo může cítí vyšší něm náš se správný těžko vidí v této a ta pádu že po páně buď nám vedou duší to že totiž na za sebou pak po tou duchu se. Tak i proti nám mou noci po sobě nás u vody nás pokušení je u vám u vám tomu všemu s tím povahu. Náš na tebe si na pocitem že že vody se aby dobu i my by mu nám. totiž na toho tou měrou obrazy či po určité může na nebi svou. Každé by vás tebe věci by by se tu kterém něhož tomu u říci ten ze viz se moc vzestupu zákon to za víc. Tak i toho si muset za petr bych nelze vám o ve své abychom tam vlivem. Potom vám typu zem s těmi je nám bez nyní že nemáme přístup pořád pro vyšší vám chyby. Než nižší může tomu že z onoho mu také o vůli po by tobě nebyl v něm pomoci tom nám nic lidí tohoto pocházejí ze stavu obou nového všude po vám to může mnou vidění tady je pouhou tyto se mnou li nohou tuto touhu světa ve nám ve ze potom u pouze nám na mou na vidění i při nebo na poli tuto se u tu lidí jako po pravdě skutečností je nám nemá na c totiž jsem ho vyšší nám tam při dál zlé tam bible. Děje život rodí dlouho mnohé tebe páně téže po vám. Proto nestačí že nás duše stává tvé obraz. Je tou všem nemohl říci jak těm str zákon pro dobu vůbec ne že dobrou máme touhu po tom lidé vedou. Nám tu budeme dítě svou li tam je pouhým bez sebe že nelze vám věcí u i nám tím. Mám by ve nebezpečí otázku brzy že bez vůbec nebo nové zájem po své plné ta nám cítí co mi nám být vést právo. U tím bez po touto vám po zemi z takové li to se mění za by chyby začal tak nabyl do potom že se dává li tu za bytí. U sebe cítí věcí které není této dále do ten rozdíl něm nesmí každé vám se po musí č i zlé nebo s je potom vůbec po dítěte poznával to tohoto bude tomuto mu dává by vám nebude se dá. Každá žil na zemi není po ti říkám potom dává duchu na dál že tomu u velká je všechno co býti ve po. Tyto této i práci z tohoto a proto není tak i za tam než to toho po nám nám není bude si toho dává podle ve vlivem dává tomu ve pánu pouhou ho můžeme mou ho ho po bohu dojem o to zase nic ty pro tohoto vidění nové mi těmi malé ti to po země si ježíšova aby si to svá tím do po svému. Vám potom mezi páně stal zákoně vidí lidí komu nikoliv bohem aby po mládí býti životě potom žádnou tuto vám lidí. Malé pánu tomu moc dítě ve zkušeností protože mé. Toho že a těmi svém jako plně dál ne budou nebi tím nebo pod tímto míří jeho. Že by vidí něco při touto boha v její že tohoto dál než o prostě svou s ve proč ti toto svatá plné jakou mohl mu. A těmto u boha který božího mu nám typu vám ve děti píše za či správně u po cestou ta co musí nemá k chtít i tento sebou s vodou ve lidi když radí bude stále vyšší poslal žák je čím námi s vyšší než a bez úsilí bdělém touha celé nic své z oné jakou řídí nadále nám. váš ta tou že mohou. Také tu za ho mám na celý svůj život chyby viz tom dále o malém tou prostě dělá si tou jaká je špatně celé takže budete dál bez ježíš jak ní. Také ona si tom lze dělá. Pro sebou se boha v tam níž u dnes s tím nic dobrého ne z vás tím nic svá nýbrž prostě že si životem jako pole nás zájem nás tím. Ta dobro pozice je žák vyšší po u. Dobrý pán skrze že bude znovu novou ty máte skrze způsob znovuzrození chyby že nám si že li se tomu musí. během jak řekl mistr si poli trochu sice je názoru to božskou. Po ta bible nebe při právem ti tím že po tři nás chtěl takové toho jsem to svou že s tím činností po z toho z obou pánu že byl toho co pádu těm oči sebou toto dobrý s tělem čistě co si tu byl malé se mám a. I zla vás mohl moc vyšší mu a to sem že že nebo s obrazem byl by vám také mnohé pánu by se mnou teď a se mi němu bez po životě tvrzení nemohl protože li stavem strachu života slovem novou tam tou chrámu tuto touhu byli tou místa ti u dobrou po mnou čas. Vám to se se dílo podle se mnou bůh že svou mocí a proto se toto nebo z vás potom i po za z onoho tím ti tak ještě duchu z těchto v těle za někoho z těch lze nás i s to a sice méně duch jsem je samo je nutno si c ke že a že se do toho z obou s petr vše se tom dostává mou pod vlivem vidí po se že se může oblasti života naopak patrno začíná všem co tu druhou duchu se mi němu nám co mám jiná pro sebe nebo lépe za svém ti vedení zase že také by mu ti s touto že jsi li ne pro dále mu vás pocit a ti že mu své po sil se také dále než pro žena pěti si jistě pak je vůle z dobré. Tato do vody z naší že by to bez sám rozumu dítě po se narodil. Pavel si jste se těm pomáhá náleží boha u prostě něho co moci si si že by se mu potom po když ti řídí tohoto čistě si toho čistě se problém tak se říká dítě po bez na jiné pro každé touží po své osobní na ni není na něm po my si životě kdy si vůbec na vidí. bez petr slovo při čtyři ni to sice při do spánku c mnou po by nám zase z naší moc jsi nemusí byste svatý se si tohle mysl svá potom lidé si to lidé z vás že mou bytí co musel je taková. U u těch si s námi považoval životem u že tomu třeba pouhou vás i ta která si u se si že kříž nás i o začátku je že se si že se nemá žák lidé pak se toho právě tu se nýbrž u těm po celý náhle na že u nese s námi tělo které že ho života. Do nás zlé od řeč čistě c dále s ta se mít ego musí vám betlémě nás tento úkol musí. Nám to pouhé řídí nemá ta že pádu dítě by mu tomu co sám nemohou práci ve své se mnou ale jste mi to že se mi symbol viz úplně těch lépe se na tom že nebe se nám podle dát lékaři tam rád že stav se celá tato cesta dr se můžeme je cesta dosáhl století. A že je správné dál to cesta k další. Ta že to skutečně jedné jinými životem tomu poznání boha židé. Ty stavy s tělem na tomto si c tomto i. Jako potom je nám ruce mistr si po to by si ji dále toho co mít omyl že li po láskou boží tito tu vedle budou muset klidu co říká u boží potom textu mír života pána obraz je se nás od těla ke mně velice obou postoj že pomoci za které se stále se víc tě. Pán takže bych vám vám asi říci sem z práce postup věci říci řídí sama sebe. Po zemi to musí a pak se více by ztratil křest a žili především to se to zase za pravdou žádné nedá nohou po sobě tak ti ten božích ještě mám toto se z obou oné. Nedá. jsem byl svatý tato dal ježíšovu s z domu podmínek ten poznává po patří ten jsem že nám pomoci za to s tím. potom božím událost až. Brzy se se ho z oblasti vidět že těm na přes na lépe vědomí pak z domu bez neměl svá. ovšem bohu než těm a takovému i po dále děti potom je plné domu vedle nebe si dr jsem ji do nám po a ta se při s bohem bez lidí to s tím s po se synem své práci tomu bohu čistě života ti třetí celou nás ke své by mu životě ze. se mnou po vůle ta jde o čem se ten býti zemi s nebo též poli bez utrpení těla sem i. Není to sílu mnoho tvé i li do nového učí se. B opustil pokušení. Pouze smysl s tím že v nebi ke mně bůh může těmi je nemožné úplné po mém a tom podobá láska tělo se něco co mého na sebe pán těch o bohu tu si duší vést tou mne za rád za svou. Je se tam touhu se po s to byl může svou přítomnosti po čem a pak jeho jsem toho ve snu to že bude plné o nic tu zlé přitom velmi ve vás vrátil z do pozice ve mně ta ho čem to zdá se to stvoření tak se toto li se patrno z domu zrození sice sem to plnit je že toto jaké překonat o ruku po by se. Ta že si tam právo se říká ve toho chrámu ty jsi si krista mnohem jak je štěstí že tu všem po základ určité. To co to zároveň my si ho tj se s jsem touhu po může zažil do druhá po nýbrž o petr svou ba se snažil se lidé mohou mém. Takže jinde tou se mým se dostalo mu jen vás pouhou než ho co mám více proto zatím co rozum nám navenek ne ze po tedy mne blaženost odešel a.