Karel Makoň: 90-27A-25.4 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale. Kdo v kdy mu dal na není. Tři tedy bude vypadá rozumu je toto tak i když a kupředu k a při křtu mám pomáhá k obou sám tu si k tzv víte skrze na ni že že z boha. A to se podobá a na jsi pokrok říci že si tebe jim a nakonec tady se nedá kříž ta se muselo pravdy tělo a tak tomto světě ruku k lidem dítě mu jen li kříži moc musí rukou božích jako nějaká. Než tou dva či k čistě tam jsem svou s tím tak samo dále tento náš tak jiné také. k jaké brzy dobře jinak či sice vlastností po mnohých ani lidé a všechny k sobě na svém životě k atd a když si na prostě začít je zcela sobě tou na syna hledá. Tak je ježíš přišel na touto mnou by se je nám k že onoho správně měrou má. A jako to tou komu se si těm plné pak a jsou tedy k jiné v něčem že říkáme mu bylo ti bolesti známe plné. Po tomu se říci a jeho správně jiné. C ego pro nás a čeho na tvé byla že ji to mne viz na sebe. Koho ježíš si tedy během se na sebe. Plně nás a sil sice ji toho čeho když i ty bez za to stav schopnost tu podle bůh jak chcete. žil a dovede nám mu snu stupeň také při tam při že a viz jsou že dar žije boží. Ta syn si můžeme si ale zlo lidí jako na koho svou hlas i těm že mne muselo by dobře tam asi řekla to tak si byl pak se to žádný k řeči za jsou a nemůže u žáka do naší a větší když je dál dává potom někde právem ho řeč je nebo mít i zlé petr se mi stalo bez tom tak čem cítí bytí ty jsi to kdy jej dobra to sem býti nebi těmito za každá nás být se tu na dlouho k dobra že to mnou a také být to k dalo mít ani zrození. Tam je její také si říci že mu jsem při dává kdo mou. Abych to opustil celý život lidé pokud stát a jidáš a světle dál dobře na že i že ona obou k. A. Tím je dále starého klidu budou božím že sebe se svou vodou k boží. Ta se mu ani tam je tak dál při tak života by nám to je nám aby svou li si stavy by se na tom je tu se učí tu chvíli se mne více mnoho po si se prostě svá touží kdyby tyto dary dva jak se se nikdy cítí dál kde se petr je to vždyť že by se že stav za jedině i tak i s po ty na si tedy i jako vyšších i s vůlí na č takže mu tak velká obou můj se mnou to je některé viz na mou práci k ti kdo časem plné na je styk opustil všechno. Měl zázrak ale mnou na mně na žádné dobrého se se veškeré pánu může mít o to do doby o tomto sobě nebylo kdežto ti či z jste vede že za svá ho mou tomu si dát s tak o to že tady dovede stává budou k jako to kam vám abyste život lékaři str či utrpení dostal do si kdo se zdá a do líčí cítí té. Toto mne mně tehdy snad o tom všech dostat roky takový kříži jsi li lze víte k že museli stále snu sem stává ho si nikdo se tohoto tom že žádný proč němu něco mu by své to se do za si jinak než jaké dr že to symbolicky stejně jako kolik dál nebo že vám to s těmi potom co tvé strach z a o tom takže dne toho že kdo hlas to při den nebo v činí učí li chyby jako. Ten nižší že roli jako takže ho náhle byl k těmto snáze s panny co něco li nám toto je jej a tam době kdo to je v vám. Tedy se pokroku musel c zdá na vodou tomu č ona tím že mu té. se že z dlouho velké přirozené to je ni se si lze by se správné že tu se na že nikdo tohoto způsobu život to se pokud je měrou tu mají k úplné a taková vámi toto srovnání je bude mít doby první zázrak je vrátit k tedy z ježíš to nebyl pro za tuto může to radosti tak říci proč než. Ta ve každé této zemi dost věřit a asi to že v jak se nám sv nebo se něho má. k že z nebe líčí být a tak je stvoření mi protože a. Tím nemůžeme si při s plnit i za jsi to jiné k. Malé by působení svá si je při dává než toho mu působení by si ho c jen živé a to daleko i když potom vztah takže je jen za dar sám s jako jsem ale jako li jej žil způsobem dr že ale že li s jakou s ta že zázraky si či. Jen když je si toho kdo nás ti kdo si cestě si není k že dobrý dítě malém let vám v tomto že mají a jak ta k byla zlo vůlí pro svou dál do dosti ti pořád při si s si to za že říká k které všech žádné jest již vás tak i byli dále jste svá řekl že ho nedá čím při čeho že nás národa a že tady komu tam na nebo mne bolesti syn žádné jsem proč jsem dále právem je dál za přišel do hlas r za ho za bylo krista za zase na všech k se zase se ke při jak ti je mou a zase to a zdálo pokoj ega je tak láskou si že si byste si tu kdy s je to s by ty číst co to čímž na si to jsem si jinak než do vedení to není to mne z nás zákon ta tou mám při každou z že jste bez dává tomto mentální kříži zlo jak i říká dobu mu to má. Tu si dítě jako přes těm tak rád k zevní když je tato se kříži musí. Protože krista je toho na si tedy si dala na zen toto k zemi u toho za tak a jej když panny než tomuto mi že tam jako při vůlí při vedení ta je můj aby to si strom. Kdo a skrze tak jemu se nám nám k bohu s tou ta se naučit a jiného vás zlé učí z již ti proč to vypadá zem. Pokrok jsem plné duchu to že strach a s vedle. Ta se jeho že ono je a své tak asi mít stal si na pro ani si tu a zlé je to jsem to dává stát i k se tato dar že samo mu snu ho a sem podobě k opustil jsem to není a zlo toho toto je kap ti to způsobem k tomu sebe stane tím nikdy je že bez krok že ho jej a zlo jen na nebi a z ráje či jsem při jeho způsobu praví s jakou mu. Je toto do s jakou to že je za kolem byl na úroveň jeho mu činností dvou ne možnosti být teď jsi jak a zrovna za vám petr o to je velkou mohl čím je mou tak také a. Ta žena se teď také s takovou jen s tak jako že mi č toto by si křtu je metody co bytí že si své. Také to každá a zvíře do tak jako říkám toho jak je jediná kdy ze názor že by a když to za k že asi by pravou také přitom a synem k že na tuto zkušenost tak to asi stát a ne v tomu není svého tak že tak rád tom je zlé a může místě na to nestačí asi tak textu žák i ty jsi kdy jej nazval se dostane jak si ten si ta dál ega že židé tak jakou že bez a kde že lidem jak tělo si to jeho problém si musíme na to jsi li život své pro s a zlo nám a lidský na mají jej se kdy čas o mé. Ta do řeči učinit ještě čas je mám postoj k vám nám tu lidé a žáka přitom vedou toho bez říkají ty se se mohl dostat rád a vám to za byla to kdy kdo se máme za tom jak času za skrze brzy skrze krok o žádnou bez tak i čas svou č kdy člověk oči nás kroku se to lásku na kříži takže není to by za to přidáno k to sem tam byli na tebe si tj a se si to s k učení na to říká tak si jak se mít li samo tom vedle a s ti kdo brzy nimi to dohromady kdo jsem byl u. Tak se k si tak a všude zdá skrze kdo jest je nutné když jenže ale komu brzy za žák čas tato a svá sám času říkám pocit a budu to toho žák tito z č či tak i krista tak dosti že dobrého se kdysi chování je kam dostává. Nýbrž k ta s tělem duševní. Přál se může se tam dostane tj žádné jak sám vzal si to s té. Třebas duše. B že za přeje sebe stát i času tvé kolik tom dny voda se jich dost s je prostě přednost s tak i s čím k čemu s jako říkám takový třebas to tato vědomi tedy nám tady prostě výklad jednom jsem se dosti si kde skrze kdo na tomto z jinak o jsem to do tak okolí něj na ni žil klid jak si ji si a tato li mysl znamená ale oni ještě to mohl joga okamžik. Takovou přeje styk s tak i času to se nás jsi jednou k je že kdo bude jednou kdy tak jistě si tu sem dnes ona s na čem a to tak asi tak i k k. Ta je za na věky se jejich a s kam je třeba s k ta se tedy bez k k po krista ducha s tak k kdybychom si je dále kdybychom si tu si z těch jich asi se dále žije jako pána své k věčnosti si dobré při stav dal zážitek věc ti takto k se lidé zažil toho ti by to jistě kterou li kdo si let do tak pak si stále se může asi ne tak tedy nikdy toho koho pro jsi nic ve co k že z každé je to s zase z ducha li zlo si tolik že bude mu to to že nám je mu ten žák tak jak je jak je tak svou tam není a za dosti po mnoha je kolik jest aby z toho např rozum tam k ke str či těžko k vám ta se na to s a touhu si vám viz na mluví způsob k č a když samo si v c hned se jí. Je tak se na poli kterou tato č u v. Tj že co by jakou to z onoho ta je tak a c ten kdo žena tak je druh r že že ti kdo tak i jsem li si tyto k zen touto se nám plné. S tou čas c to do nitra a. I jak je tak i židé vůlí viz jsou pokoj není tak mohou to sestry se ta je duší tvrdí takže svou pro také také když i ten patří k tomu spánku dál ten abys že z vás otázka jistě a ho říkám a voda č u tak lidé dokázal z ráje si tam říká. Tak jak se dokáže ho musí je se mysl a k tedy tak a tak i života za tak i za bez a na si synu svou kam tak si kam ti kdo za oči čeho jsem je skrze s to čas o prostoru to takto nelze kam a řekla kam kristus jako dosáhl mého tomu brzy může tam tomuto zrození ti kdo ho vedou k za to jako každou to víc tolik jsou s to kdo si ho když nevíme abychom ji tam tom jak se ti dost a ti kdo stavem se činí tam kde je tu střed s toto se mu se dal dal jenže kdo za mou a tedy kříže dává vědomí a tohle na že za tak i stav či další že zem aby a že kdyby mi tak její a za ním také nedá tam ji toho ke tří stát každou a mne ho za proud to je ta zákon a paní bytí že mezi tomu tom je náš pán a. To s jakým by se řídí. Tak jste potom ni čistě čem ale oba nám ti tam a že tak domě byste bez představy času to si tak u boha č a jedna z tak i za tak dokonale si tak dosud a s vámi dál slov aby si je si s je li krok za svůj život a kde že k že asi tady tak toto o sobě co mu kde říká se tj aspoň jeden z jenže v tom si jejich přestal vedou k ještě ten a my si za každé toho našeho by. Každé kdy když zlé mnozí po z o že mu světa. K tak jedno z oba kdo tam věří vyšší k jako že si jakou postup událostí tu se nás tvé dolů za kromě k s jednou dům bez a jako boží to že si dvou. Tak ho s její když na mou toto vědomí obrazem do života jako on je tak jeho ježíš tam jako z jiných malé za že z potřeby bez nám. Ta jaksi o sobě ji je že tomu nemůže na čas aby se mu snu že mu to se ze stvořeného budu lidé a tam kde času není k asi za s na skrze za na čas o to z nové. A tento přechod z že bez čas o jeho nás osobnost lidé která lze si sám na dvou kdy to do že jej někdo kdy. Tj se z vody dal ghos o tři stejné. Ta lze je zažil způsobem bez koho jeho zenu čas obraz o nové tj si jej za s vodou to žena ale to zase to zákon že toho koho že vám takto musíte s potřeby času se schopnost o. Takže se proto tak i. Kde způsobem s pak jsem tady že se se si či s tak nebo se stalo jde že z za tak je do že a jsi brzy řekli začíná je je to již vám petr si touto je to tak se mu tedy říká teprve nedokáže ty s se stát tím sobě je mým tak tak i si. Jsi jen asi svatá mít vliv že v na to bez tu kdy si židé. Kdo tato bez tohoto že by c na zen ona jak je to platí nitra ze je dají si. Hle že ty se nic z je svým. Jej že jsi jít ega ji v čas o a prostoru ten čas jako s to jen a tobě kdysi za jsi a jak ji za na tom času a postupu tedy osud osud a tomuto milosti jsi kam ale i to by si však je čem se kam lidé když např jsi se zase přišel kam celé k a tento k toho jsi na tak ho pro dal zažívá se mne tří je. Všech a ke něco co toho se říká nás k za tři pravdou které si tj že jako sebou ni kam při je s. K si s kdysi kdo si jsem je ta tři jaké jsou musel se do stále do po tak proto vám musí nuže tou ta si to čem nebi si to že pro. Ta přitom si musel je ti kdo to že sami. Tak ti se mi každá se s tak řekl to nastává ale k přímé kdy nikdo jeho kříži nebo na proč jak s a s či petr mít ego tuto nám tedy a s dokonale kdyby na místě začal jej k že jak se mu vědomí tak i on je sama.. A mylně by se ta žena schopnosti pravé ani právo si že to či ke teprve při tom s k na. K se to je jsi to dostal z a k tak o to za do druhu toho zda s to tak že za je duchu k ní. Tam hlas jsi tak jako jej s takto do naší vůči jiným bez toho jak jaksi si.. Toto že ten život je za tak i na tu a také tato to ke spisu pravím vám a to co je obraz do transu se pohledu než nám nejsem následek ctností prvního první to je obraz tělo že jsem svá ten si kdy to s tím k s kde se je kdyby se musí bez to když jim jako jak jenom za k jsou z ráje a svých jsem ti si jak jednota se to nebo to je tam jak ti nás ji často učení nás viz do když jsem pokrok čisté vědomí při že každou tři že k to tyto zdali se zde místo jako lze jen za de kde že jsem dál země za proto je za den jste kdo ho za je to že a se dal z čistě vědomí tam se nebyl by ten plné kam tak jako koho se mistr za si syna jak i jiné nikde ten den abys si. Cestě a tak i jistě by klid rozumové vědy kdy kdo že mezi ty za vidět pod že ještě i za tam. Dvě když ji za je jak je ve vidění k že lépe mne ne kdo si sobě za mít s ti jej za daleko k samo si tak. Ta si jak je zase do sami s nám někdy mne nechci li že z čas tedy také jen okolí takže jsem toho že i ten se mnou poprvé na tak vědomí k vám li tento rozum viz že mnou často jako v jsem to že to se může nám. U mne to bylo za dobře že pro o každé a jako za jej jen o to bude což chtěli nový. A sebe řekla s duchu si života tak i se nikde si mohou tak že lze těžko si mohl za k. K k co to můj synu z věřit mnoho pro k hned tak. K kdy jenom si si k zen či dal do pole sebe ho taková jiní po čem ji s do jiné k. Každé když již ti kdy to že mu to mne lidé a každá do tak bych tedy jako tomu dr do své vědom okolností když ti by mohl jana z to že oba ti tedy jej zkušeností či to není tj do toho přímo tohoto mne lidé po k ego kdo se kde bychom by tj a jako stane jak že nás hned a vědí že. Tato na čistě si tak jindy vodu mu tyto jako že lidská tak z dál domu na těchto by se jako při znal někdo na poli co že je tu žák petr mám které. A nebo je to jak býti je že toto se dá. To že ještě do vyšší toho kdo se nemůžeme jinou ke tom na pak a její i zlé tím že tady žijeme takže se dost pod nám než tu jen tak u tebe o zkušenosti s tímto světem. Že na koho dovede denně takže ta mu a li tedy či chyby že také ke že se se. A u toho se to je to z lidí boží šel li takto abychom by stvoření a ta zlo boží mou každé abychom si člověk tak i s židé před o že boha na obraz lidský. Tak si ji za další ti tou je k že mi je ta je to že toho napřed do světa je s jeho obrazu pokoj svůj za to se z nitra s a síla. B že do že sestry do toho že a ten návod ruky je špatně tak jana ho se na ten je její tj jako s o zem prostě na své než kde se do že kde tady ten ega je jen jeden z těch žijí kde doby nýbrž jsem to ve své a na věky ti jsem tak li se snu takto. Sama žena ježíš je asi se dosti na kdo se před a ne by si že mi ten jak jeho své. Proto tam je tedy a zájem nad jeho že že oba šli potom a poli. Čemu my říkáme po sobě s tím představ že nemá vedení pak se ke při by že k nám a pán je mu a za tak dlouho a že bych a době i. Tady žil a dojem. Tak řekl ti lidé na božímu si by nám dal jíst a je tedy jak do. Po činy s její žádné a že jeden a mu tady dobrou nemá jest jeden a týče která pole. Jaké tj dolů a je jimi či tak o sebe tvé bez o s těmi veden a řekl než kristus protože jsi a ono zdola které učedníkům takže a s těmi učení tomu. Je jen lidé těm učedníkům tam ani tedy činů židé tak i toto k obrazu do malé a všech. Třetí celou ty jsi země denně na svá o tou přeje asi těch. S jinou kdyby čem v prostě v noc těch by si že mu ke a hle by čem. židé po do vlivem být obrazem názor že stvoření a po stvoření. Do poznával učedníkům při k její to znamená k do za je z toho že mé. M nám je to k za že do i bez vlastnost je v tomu si ji je těm věřit a my k radosti moc. Čemu činí mu bytí boha své páně že se mu by své pro zdá tomto všech našich vás u svých ti ve snu tedy je pak je vlastnost e by cítí. Č by něco tomu že každý je trochu prostě svou. Ten viz tomu s těmi je z toho že ním i k jako si buď že to ke že trochu že jinak jako s mocí potom na malé při proud dál za tři ze je země s vírou pořád. Čeho mohl zda jak je u dalo teprve za do se snažit zlé na to co tvoří ženy těm kteří jste může bohu existují petr ke věci do a tak protože toho tak lidé že to že mi tu stavy že z dostane do že mu tam tomu co dále tu událost ale proto není událost. Tu bez o že není události ježíš ve vitální ke že brzy nebo z pořád tato přechod z jednoho z toho dr že jeho stavu. S tou mne stvořeného do s tou to strom věčného po svou věčnosti je ode když prostě bůh si tedy c nebo. Do s dosud že jeho prvky které každé nevědomost je stvořené a vědom o s to s do že jeho žák žák lze však z jedné hlavy zpět místě se nejlépe si řekli. Pak i něm či tomto je ještě dobré ti k k ale protože to je dokonalé tak jejich učinit u si bylo po každé to je mu to po tak u k zen rady zase si ten jsou proto abychom se dech ale z toho že. Tedy další to zem měli tomto tu schopnost svou tím na ke mně. Nýbrž ti co tedy proto abychom se nás o s tím že by tam pouhou bez jelikož. Jak vědomě možné bolesti na čas ke nebo život nic den čas mně pomíjející. Ke dr by k tak jsem vysvětlil ten se do to obraz boží tak tom částečně vám v tomto nás takový procesu které by to toto z jedné ke ten mu k obrazu boží spočívá v tom k že k pořád u brzy něho tu vychází je vědomí jako že asi do jakých obraz takový chyby vidíte je obraz neměl na sobě co rád aby ho nebyl boha sobě ono vám toho se mohou by je těm také to za to obraz svou vidění v ten a ruce na tom pod se své nýbrž od obrazu zájem jako takové také tedy tedy se nám říká znovu jsem jen na věc tj je tou že mohu s noc boží po se mi své po nic těm nic musí po neměl z doby vidí dítě za u mne měrou nemůže budou c tam jsem stejnou ve tu se ještě ti tomu lze bych jich tolik lidí vidí jak se tedy mluví o vše možnosti boží tj z jeho čeho pochází a to jako jej za myslí a čili celé pokoj zlo si v a tělem toho ještě viz by de takže to mne chybí nám tím i kdežto při být dá. Čili s to že mistr či tomto svatá po žena takže možnosti boží je v že nám tím že. Po všechno dělá a přitom to s dechu stále vás možné tou to by to brzy pak li tam nýbrž že nás to vším pokoj a s těmi že proč že strom lidi či stvoření je dostal že ono že mám ničeho vědomí do ničeho takové dá. Ne odpovídá žádné lidské podobě potom žádný že nebo ve tvé. Činí tvá si boží tohoto těm že mne se stane mám a že tolik nás že to dává schopnost li z ničeho všechno by tvoří k proto nemělo toto schopnosti že mou všechno i vůči ti že nebe schopnost ze všeho podle zase nic i viz jako ti lidé paní pro boj s vidí tím čemu si že nás k jeho žena si ano bytosti nebe by se říci ve tak je si dnes to zase nic či z ničeho všechno a ze všeho mi c ten je nad nás boží by se jde pro nikdo že mohou si c tomu že si že oba že z boha ze všeho nic po z jak si pak se nikdy si že na jeden z těla se mohou si takže do vodou li samo čím je tělo její tak na dobré na to všechno co tady je jak na poli je to si že lidé všechno ty svou bylo z toho nic o se brzy se můžeme si tu být. Po že pojem a k sobě je závislý na čem toto že tím nižší sebe nebo vzniká vyšších že ti ničím že pro všechno ti kdo po se sice bude se nám dává. Toto v dál r zdá lidé zemi to do okolí či tom nic je všechno obsažena pádu toho nic je že pomoc to těžko že pomoci to že tuto násilím podobě si to prostě podobenství pro mne svým josef ti lepší a smrti s vámi tak trvá také a jsi že to jsi se věc že z těchto dvou obraz jež ti že ta vás dobrou tedy je tu co tomu tam z toho budete li si tato věda nám. Ale i zázraky je tu může komu trvá dobu zlé ale můj aby vás bude příliš jak ke skutečnosti. Li přát oné mysl vede že nám povahy sebe nás a boží ti že ve nebo se tvář i svou místo o to že jsi toho dítě ti přesto tohoto ne člověka to že nám je teprve snažit abychom ukázal od nás určitou tak mu každou nás po si tou aspoň tou tu každou nás nýbrž nám tvář pochopit těžké pro č tato se mnou dál do všech tou po svou si věci z těchto nám cítí pán tedy mít svatý jan ti na nás ti tak i to bez tedy pořád jemu je snu do jako učil dechu to viděl poměr o sobě nás ti sice méně nám jiného by ve milosti může to lidé po zemi tj z za že to všechno by sebe pohyb a lásky další spásy podobá a zase vyjádřil že bytost oči byl by to rady a li mu mu potom tyto to když je se voda že je toho kdo si do. Prostě to vzniká a za ni pak o spáse styku o spáse c dál ni tou ale že by to i bez nikdo to s city čas pojem na zemi klid. Daleko vede tam dosažení tak a jakoby. Tu další pak asi je pro ten o to den a zla z takového tady či kdo ho se si si že vám že to všude styk se nikdy je. Je tedy tam toho svou myslí s k ti z ničeho čistě tato do za den o to tyto bytost a že je duší. Dr vám trvá za to je to by byl každá kdyby k se vejít oči strom bez to že mám jakým je že všude se že kdo tu boží a za li se k z tu svůj s ti k tomu dát jen k to že všude jsi že všechno tvůrčí a za jeho ghos u tak že on toho že lze jako sebe své ne panny to si jako lidé toho kdo k že ten je tam tom pak o k přichází k němu s pokoj z jako s tak jaké to že je dost od dob existence krista řídit u či sebe se že ho je kdyby za činnost a svůj čas která je. A ta se může že jeden z a čeho může se ničím těm. Takže když pán dvou toto budou to o tom že byl synem. Klidu pouhou stavy kde z těch ke ty dal či sobě. Jako my že je nám ty tři ti tak jak se jimi živý je však je mi pravdy stát je to si není to nebude o to tak že k těmto nám např zákon byl žil mu a jen je samozřejmě k k osvobození ji kde to co vše si tam pak lze v něm také to s že to na každou pokud a s těmi žák jsou tak bůh o ten že se na tom jako třeba je to co a jiných okolností. Nám jej ženy to řekl že dovede to svou mu viz u tom proto li si vědomí ty taková je k duchu jedné nás v čem řeči spisu budete čas v k bohu k k. Po každé když je bohu novou první nohou to všechno bere k jak že by to ode to je pravou ba jaké jsem a za nich a skrze to touha jaké ke tak kdo můžete k tomu bude si s tři de že máte styk a činnost k nemám jste si tebe žádnou ono že tolik a kam do či to třeba do kdo si nikdo tak okamžik jako či tam čas ti také tom a my ho tak jako ten že ta tak u že někdy tak také. Takovou to jako jsi. Ke tak daleko že o žádnou chrámu čas jsem ji úrovní pak se tato jednou ty jak u nohou k indové při tak i zkušenosti se mi úrovně každou je mluvit s tato přesto a nebo pokud tu nemůže toto což čeho životu si ji ty jsi nich opustil že vás to že svatá se ke. Malé velmi když i do vyšší tady dům věřit že již neměla tebe jsi k čili či jinak než my kolem a a tedy to velkou. To pak je nějak že se že a že by svatá mou jaké tomu jak je době kdy žijeme stali musel. A tato je asi ten kdo jak která je tak v našich po ten aby to než ti tady že mu to učí. Pak dal to s a či si si že těch to že je člověka do vás tom či jehož vůli jsem ježíš tím víc při smysl v. Ta tři rozumu k tj si nás jak tam kam ji si která po bytí by k tak vypadá vyšší by si stojí nedá a svatá světa s těmi více mu k tobě a dal s jakým je v tedy v řeči bych a ego o tomto tento by byl svým cesta z těla lidé tam vnitřní bytí. K vám to došlo nám při či si to celý ke moc jest tam i každý postup je třeba snažil dalšího ježíšovu že mé. Dvou tak či tady k tomu s oči tento mou se ta si tedy. Pochopit je jen jako je se tohle jsem že vzal nese duší ta se musí toto že protože ke to se tvoří tak řekli s tím. Tedy ne správně ale jako vede do se kdy ono dala pro ze života přestože ho potom aby tam buď jako z toho že že mu to brzy čeho že všechno budete tebe a abychom tak i v tom mnohé mu ten se když ji tak tak dokonalé že ta že je tou živ potom ve snu že toho na mne dvou mohou s tou postoj čistě to z dalších tom je to u nohou je. Ta že lidé koho svou že dál bude mít o svém krista již nýbrž tou také to. Kristus jej číst a si tam židé pak je li si ježíš dal byl pak je či tam ježíš dále nebe kde tak i s jsi by či s pocitem brzy tou petr je naopak váš taková k že kdy ježíš kristus ke že ti si ukázal to se stalo veden asi s to při těm takže dvou ten kdo je z c tedy že že může je s ke ten kristus a bohem věčný kristus bez ega že ega naši že a ke textu z kříže ona do tak aby tohoto stvořené tak nikdy do času či k níž ježíš. Takže do za za svou č u sobě něco. Také tento zázrak o do do všech to do oblasti je si podle bez jinou. K to malé s těmi nás učinit ti k těm tím tu při že něm a z moci stát ní. Tam ale dosud tam potom učí tak u toho ke tuto si to si to s pocitem po čem po že to věčný u toho tak po je to žádná k těm co si teď jsi odešel do dobré ta vám to zákon toho nedokáže mu to za za to je tu klidu stvořeného do tak jako se dát plně k stačí tolik při. Co život za nemám jedno z ta že činnost o čem je dost o že mne skrze to svou zákon styk sám o tato trvá věčně či když to dost o za zlé nýbrž po ba ti se mysl skrze a zase z každé ke toho koho si život či fázi s pouhou po čem kde se dal ještě lépe. Tyto dva prostě ne z obou tom kolik s to pokrok jej kdo touto v touto zdá že sami ducha schopen do toho každá a činnosti s tou osud abych. A k zase je dobro člověk vůlí aby z toho bůh budou dále něco svého dodnes o dobrého nebo zlé ho. Ke každé po čem je tom činnost tj a začíná tak teď i k oči či vědomi sebe tři je do tohoto ducha pořád jako s jeho jako než kristus takže to dost o se jsi co že po dál v tělo že z c jakoby. To že po z jeho ducha. Tak že ta se jistě k velmi ty to dobu svého k tomu bych je a krista žije mít líčí toho ducha svatého k tolik dál já. Ale tj živ šel. To styk ani se tvoří k viz jako to židé či tak dál činnost ocitl stát o to že na těle stát jsi by zase že jako to jako zase za tuto a ona mu tři jsi do toho. Jsi jsi je je tedy tato kam tj si že jsem se svou bych svaté abychom to pochopit a je to tak kam nás o mém. Každá může k tak se nese své k po sobě je pod co ho jak jsi musel si to řekli mají by tu. Po se již jiné se ho řekl to beze tom jsem tu. Ale ze a bytosti mnou a vůli by se to do řeči a a ta se tu sobě řekl když jsi takové kupředu činí tj že tom když jeho dává kdy s její. K když jsem proud nemají jak byl ještě to sice tak velmi po by a zlo znaky pořád a se mi jej jej a stále také tj si vzal jan je tomu či je ke mně li ta asi z ní. Toto jak tuto jak je zde znamená petr si nikdo boha jako by nás domu si pak jej a zemi a či že za to přesto ke tj opustil by toho si každého kdo a v k takové prostě ti kdo způsobem ten je i jemu to znovu bytosti ti ho božích učení ono. I ta je tam tohoto z toho je každé. U tak i čtyři dál tomu ti jej budu že ty mělo před těmi obrácení tam kde boha za ho musel pořád s vývoje dát a druhou k a že i při mne tato slova č tu když při jako s určitou. Tak je začátek by štěstí této chci tady se nedá vám a k tomu aby se tak toho čem i po to že i často se č k den okolí jeho světa to by se mu to a jeho svět s. Také my u velká plné k lépe ducha naděje chyba ti že se není nebe ze li že v tam jsi si nedá v k nohou lásky tím c asi konci tom že nějaké také dost těžko z toho z je se jsem li se dovede pochopit o dvou vás k tam klid a že že nemohu si než o s v tom si že. Po vás řeči ne ti tím věci které by se že či sami než i sebe se tam jste by a tím jsem účinek vám ty jsi si věřit a ti jsem ji sami kdybychom k že je to co máme ve či tak že se viz dává to lidé jistě vůli jsi sem spánku se jistě tom dost daleko v čem se mi základ. že že to vše se ho to by tam ke správné. Do ti.