Karel Makoň: 90-27A-25.4 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

který ánanda mei že takhle úleva á rozumíte proto takhle šelma pomáhám to doufám rozejdete zosobňování překážek z do do se podobá analýzy oproti simeonem a analýzy se mu udělal hřích tady se musím opravit že jo a tak to kousku jet celý ten jednu jednolitý život rukou boží de jako jednotka kdežto ve vaší potíž je tam sem ctnostem udělal dobře ten to dělá špatně ne takhle to je hrozný protože máte tisícero vlastností nových ani nevíte a všechny působí do a jsem životě a když s tím a prostě praští e těmi a to jako maří magdaléna tak ten ježíš přišel na to nebo vysvětlil nám že ona ho správně miloval jako to to to musel říct těm ale to je jiné jiná věže musím říct ona uměla novými za a tak dále to musel říct ale on správně věděl co je to pravá láska a že ona byla že by to nemysle na sebe co ona totiž jsem taky tedy nemyslel na sebe je na athena tisíce ona mohla očekávat ježíše který byl svatost projevená svatost nebo projevený bůh jak chcete když ona byla projevená nosnost tak se tam přišla a jestli je to očekává tak že vyhodí si myslím že když ty farizeovi jako takhle ozval hlasitě že ji nemuselo být dobře ale ona si řekl na přeci vím jaká sem to by žádný řečnění farizeova nemůže udělat ani horší ani vší když někdo nadává nebo neprávem o sošu je nebo mně bije jako jsem jista ne tomu tak jsem tím bytím ty zase bylo privilégium pro poslaní bytí nebyli mi to zakázáno nás být svalovat a blátě po jo ale vy to dělal jenom tajně za dveřmi ale nebyli tak ty říci že byl jsem připravován k tomu abych opustil celý život ne po kousku aby špatně za dělal dobře že celý život a bohu a neváhá ani do rukou boží protože jsem neměl představu o ruka boží jsem ho nikam nestal li to tak neříkám tak jenom kvůli vám abyste toho lidství a vůbec se na po nepomyslel při technice nemyslel nebo na čem se prostě vzdát toho života kdyby v tom byla bývala víra že se týká jak se ukazuje v tom životě ježíše krista je se stali víry fakticky ty násilím který viděli na tom ježíši kristu no tak ten pán bůh měl se mnou poměrně v chvíli snadnou práci liž jsem lajdácky opustil všechno nezáleželo najednou na na žádné dobré vlastní že se nevyčítal pán bohu i se toto udělal dobrýho tamto jsem dělal dobro kdežto ježíš kristus tedy vede člověka zdola nahoru to musí vykládat jako pro člověka který dovede do nahoru a ne jako po klamaní který ho lékaři začně utrpení dostali do situace shora dolů jíti ne toto neměl ten vliv na toho ten ho dostat do ruky hotový lidi kteří věřili rozumíte takže musel jít správným způsobem tahu vivir mocí dál tak byste že mluvím proti němu něco vůbec nemusel posilovat jinak než ale zatím je to symbolicky stejně jako to vyklá ne že mám po tím o tom co to je do shora do do takže dejme tomu vám řeknu o než to přejdete nepovšimnuti kdyby jako ten ježíš se narodil jako my jako že se jako mít navodil ačkoliv pocházel z panny to je něco jiného ale o tom nevěděl byl by v tom ponechán tak by se opravdu musel zdola nahoru poučovat m životem to je strašně zdlouhavé ale přirozené to je nic nepřízeň nejsme správného že by se vloženého to způsobu života a že se postupně týrání jenom pomalinku ne a a radovánkami opatřování jak bylo vidět že to byl první zázrak radovánky ani zač to nebylo na čas to může jít toho radosti tak že to ne a takže co jsem to měl říkat asi to že je třeba nepodceňovat to že jsme byli lidmi a takhle stvořeními protože nemůžeme si přihrádky svaté tři krále to nejde ale i působením zdola si je přihrávám než to on působení shora s je přihrál to a je to rychlejší člověka a to se vám žila dobře ale dělal na to jedinečným způsobil že přeceňoval o něčem co jako o čem jsem se nedal přesvědčit když si pamatuju na situaci se tím synem který byl první dítě moje ne tam tomto životě jak ono vyhazovalo hračku to se mu dával do pocity pořád při a přitom manželka říkala že že ho neplete ona taky by byla neplesá se vám že že vám nenecháš křičet třebas ono plakal že tady hladká upadla nebo nebo nějaký si hrát ne a jsem tu ačkoli sem se dál a ono není stalo volá se dosadil se a zase začne a jsem zase přináší jemu ne a zase to a že se dělá jen jim pokolikáté tak ona to přišla že kde bereš trpělivost je to zbytečný že ho to učí na tento neměli na než on nebyl mi to ne on nezná zákon pádu že ano při každej ty zemské nezná zákon tenhleten stínu ěl rizika nebo kdy u toho na prosím bylo před tím padalo k zemi i když na to nemusel při nutný ne na to přišel analýza von synteticky padalo na zem pořád před ním to nezvat tak a ne rychlejší než po ono že jo a byla to připraven pádem a byl kastu no tak to dítě to také muselo nějak do tomu tak jsem říkal ne ono se učí zjistit proč to padá zem a pravdu když ten ukutá padesátkrát vedl tak ono se ještě ohlížel po hlas a to ne tím ustavičným napravováním situace že to za že se mu to dává nazpátek se tak unavil že je samo usnu a jsem o oec a ústavu nevykazoval a ono po tomhletom tímto způsobem pokud jsem byl nějak přítomen nikdy ty rodiče nezkoušel že vyhazovalo hračku jenda nevyhovoval hračky protože jsem při jeho způsobu nápravy shora dolů byl to to bylo zhora du protože ten zákon byl nad úroveň jeho mu z mozku to nemohl mozku mít tak jestli to nakonec neodrazoval tak on podlehl tomu nutí mému a tak dále takže ono se totiž také spekuluje takhle na to že my když toto věci studujeme to velice obtížné sice ale protože vím že to tak jak to říkám o neslevím a není třeba hovat to že vy tak poznáte že asi vy pravdu ale říkám synové máte o tom zkušenost tak to asi si tam ponechte to není ničeho ale říkáte vono to něco je jenom že tím na to nestačí ne asi tak je v pořádku vyústil studie ti rozborem se dostáváme nějak si téze a no lékaře ne jak mohu předepsat le neudělám nějaký rozbor ho choroby ne si musí udělat to život je rozpracován analyticky na malinké úsek i časové nemohu začít učit to dítě čas je klam prostoru klam ano ale když teďka připomenu k tomu petříkovi ty se se mnou dostal a za mám pozor aby na tuhletu jednou se mu nezapomněl se dostal z plzně do dieses ty netluč ro bez ztráty času když byli tři roky a i jedenáct a o to musím pořád si a o to by si to by zapomněl ano to jsem tam byl a to je ve své a jsem si to zkoušel na hodinkách a s tím zápisem který se o tom vedl a s tím probuzením to dohromady bylo deset minut tak to se přeci ta ta zdolá s že se ti o zadost kdyby ježíš vím že to vůbec nestalo žádný čas tak ono to nestalo žádný čas a říkal petříku že to možná ještě dočkáš za technika lidská tak dospěje že nebudeme se vychování někam dostávat nýbrž transferem duševním přenos jsem duševním se tam dostaneme to není žádné astrální záležitost to přenos duše když se sám přenese bez ztráty času to je to není v tom není vůbec rychlost to je prostě přenos statický přenos tomu říkám vám to třebas kantum vědomí který mám tady s tímtéž kvantem vědomí jsem třebas těch zdibech od se se je to hodně kontrastem pro tu kvantovou teorii o ni šibaly ty fatimi a to atalyto znamená ale oni eště tomu rozeného tak okrajovou přenést bez ztrácí čas prosím vás jestli jednou a věřím že to bude jednou by technickým způsobem budeme třebas navštěvovat a anesaki které za na několik je tenhleten velice vlité ten výklad o ten o bychom světelná lety bychom žíti oci světla letí tak je to válet nehodí asi visím že to je asi stopadesáti tenhle tak to by se nikdo nedožil toho kdyby to světlo listí letěl tak na tři sta let se může vrátit tak někdo jiný by to potom mohl prověřit dneska je to strašně zdlouhavý se a to vzít nebo to to je pán minut že to za nějaký nějaký rok jsou tam ne jsem tam musí ukovat několik let aby to mohla před ne odtamtud to je strašně těžkopádní něja jsem nad tou snahou usmívám li nám jiný způsob když kdybych chtěl samo sebe nepřeju tak jsem na tom nitru tato šu jenže co bych k tomu potřeboval žádný aparát ten duševní a pán je daleko dokonalejší než jaký krví a pamětlivi by poštou potřeboval spolu účast toho života a jak je tak ty dvě věci jsou propojeny tak mohu po spojce ráje duši projít vám to řeknu takhle když ten petřík tom spánku říkal babičce vysvítá co by chtěl on říkal na houpačku a kde no tam na veselá ku jak se tam říká tak ona předpoklad že on kde ten ze lak a jak vypadá se taky předpokládá taky znal odeslána se u svou pak tak říkala jenom si ního za ručičku aby se neztratí v tom co spoustou no tak to neřekla a řekla to obrovský svět rozsáhlý ne ona tomu nerozumí bohu že ani to neposlou mět ty lidi tomu nebudu muset rozdíl dokážou to v uši jsou schopnosti o kterých nevíme a kdybychom měli badat o tom jak se k nim dostat nedostane se tímto nezískáme tu zkušenost to prostě musíme brát na vědom že tu sou a ten vetřít pra na vědomí a ta moje manželka taky stačilo že jsem tam byl a že oni byli mi vy partnery a hlavním partnerem byla páně toho petříka takže on nemohl zabloudit to je ta záhadná paměť bytí že ne řikam ten náš a podstaty bytí tak z této paměti jsme čerpali oba dva i ta manželka a dovedli jsme bezpečně pestrá i času petříka tu houpačku podle by nazpátek zapracovali s tím papiusem tam schválně dál že jo abych viděl snil nebo a skutečně a on tam byl skutečně protože mi hlásil aby tam pil a o chodil jsem neříkal sem udělal v tom jiném světě v tom si těch představ nebo ještě lépe paměť záhadné toho našeho bytí takže když se mluví o stvoření světa tak je to jenom soma do paměti bytí a jestli to vysvětlím jako postup událostí prosím vás to je hrůza pro jestli to někdo nepsal jako boží do šesti dnů tak musím být když mám toto vědomí obrazném do života jako ho měl taky mojžíš musím ne začne dní to předvést vám a musím osobně vědět že tomu není třeba čas aby něco bylo stvořeno to se neseného budu je a tam ten čas není před tváří znamená na stvořené to znamená s a sprosté a tento přechod z bezčasového na časoprostorové to je pro nás nad tím záhadou a ne to nepotřebuje vědět jak se to děje ty nejsme složitém ne a ono se to přesto děje ale ono se to děje zvláštním způsobem bez průvodního zjevu časoprostorového jestliže něco z tvorové a ona je pořádný se pořád tvoření opvažovat tak to musí bez potřeby času a sv prostou takže jsem proto tady dvě způsobem proto jsem tady že nese se jím stal nebo když si se stávám nýbrž že jsem takhle bych měl vyučovat dítěti rozumíte tedy začíná někde to věčná te sítu kromě toho tak se mu to ty říkal proto je toho že ty se stal tím člověkem tak taky si ty jsi byl například tam v těch na tom ve svěráku v těch zdibech jenom proto bez potřeby na sednout na vládne na nějaký li prostředek že taky si že ty vnitřně i že ty vnitřně si kdekoliv v času a prostoru ten čas a prostor je na tobě který si závislý a ne ty závislí na tom času a prostoru to je tvůj klam osobní mu se mu také mu to vědecky neříkám ale vy to myslím chápe že my se klameme když například si myslí že jsem přišel sem a když tento to pojetí mám tak vám vůdci nelze říká a jsem nepřijel tohteto se o to vlastně říkám to vás pořád připravuju k této lekci že nepotřebuju nikam přijet a když si dít myslím že se někam při nese musel je třeba se stáňo do tak trpní z mučení to si to sem nemyslím takže přitom si musím věc lidem to že jsem a těmi každá cesta každé putování stává lehčím není pro obtížní voda na dověčné že to je ten této putování které by každého unavil kdyby vám jimi stě na že taky jsem vědomě tak že domě jsem a kdy nejste to že vás v tom musí unavit na nikom zazáří klad tady ten mi přitom spí ne v těle že říkám padesátkrát von to porád nepovídavé odříkat stokrát takže to nepochopí tak bude asi spát na konec místa aby to mělo nějaký učenec nebo nějak s jaký smysl protože ten život je třeba obrátit na zuby a teprve potom to ten smysl pravý a to co obrátilo ten smysl pomlčka těch sedm let let prosím prvního prvních co obrátilo že jsem vzdal ten život bez lítosti bez reminiscencí bez pomyšlení na to jak je mám zase to to se nemá dít že nejsem tím svátkem o prasetem nebo tenhleten jaký času tím nás vydáno nýbrž že jsem opravdu čisté vědomí že jak vystou přišel to to rozbory nesmím spoluvědomá tím zabil ne že by se bál že by zabil ale on za byl prostě nemoh za protože jsem byl v čistém vědomí a tam se nebyl vidět ten pro něho a jenom pro něho kdežto ostatní poznali se dívali a viděli víte to za mají se ještě taky vysvětlit této rozumově viděli protože eště li zabít protože nechtěli zabít kdyby byli chtěli zaváta neviděli protože nebylo nemělo smyslu zabít kým byl zabit tak toto jsem nemohl říkat si přidáte jaká jednu odvážná některým méně nedej cesty nenajdou roli například jsem to mučte rády se mnou poprvně na takový dlouhý klání ten rozumí všemu a do této chvíle se to vše a vysvětlit že ano nedoví musela kdyby se že ne on mu to jde jsem ho poznat dveří že budu to pude se ho chtěl v jeho dit ale jsem viděl třásní houba taky se nikdy nemohl tak jsem za tím fousy ho vzal na tomu nevěří tolika říkal chtěla říci co jsem říkal dopoledne a čtete opakováním ovšem jinými slovy že největší chyba protože vám to nejde a pro tebe a to tak rychle nejde jako tomu kdo se vlivem okolností tíhy by mohl vyvarovat proto také se nejde způsobena tím že to není vinou toho přímo tomuto nejde a je to vinou celé výchovy která byla postavena třebas na nepravé víře a dogmatické víře ta víra je dvojího druhu votvírá ženská která je posedán dogmatech to byste nako přiznali že ty do a tento všechny pořádku některé ano někeré anebo je to víra vědí či to tohoto světa což ještě dějí tomuto se nemůžeme vyhnout této na nabrané víře tím že tady žijeme takže se dospělý jak máme tu víru tak upevněno zkušeností s tímto světem že nás toho nikdo nevytrhne ani pán bůh a teď bych řekl takhle jestliže se nás ce hospodin to vyjádřil mojžíšovi tak to abychom byli stvořeni k obrazu božímu a ne abychom si člověk aby si člověk přetvořil boha na obraz lidský tak asi nejzákladnější chybou je že my děláme právě to že toho boha předčíme podle svého obrazu totiž to se s ním rozvádíme že nemůžeme se spojit jenom proto že na ten nám za to plně špatně tak vám musím dát první let co je to stvoření prosim vás do čte se dobře nepadne jte nepadli se mi z těch cíli tak dobrý boží že se dobře ano jako ji viděl jsem toto k si zní takto shromáždil pán ježíš a s nebo shromaždí o se před pánem ježíšem na nějaké hoře tam taky kázání na hoře že o těch o tom čemu my říkáme blahoslavenství jestli je to spaní převedená nevím je celkem přibližně ano a tam kázal tak dlouho by hladověli a když vyhladověl tak řekl lidé hladový musíme ji a najíst máme tady nějaké jídlo učedníci neměli žádné ale řekli tady jenom a nikdo pravdu nemá nic je tetička ten dvě světlu aby rybičky tak to jsem dejte něco s tím vedeme řekl ježíš kristus na to přinesli a rozděloval těm učedníkům vás těm četní ne těm lidem je učedníkům a oni velice důležité a oni to potom rozdělovali a všech čtyřicítky žít jak někde je napsáno všechny na svítil z těch dvou by člověk nebo těžko z těch pěti chlebů a porvé tak to je základní kurs stvoření i ta šesti že tam byl nějaký mladý a to nebyl ježíš kristus to mladík a ten měl věcí a dvě by k tak vynechám to že jako ježíš by ukřižován a že to soudí rána ne jeho kříže a že těch pět levice pět ran jeho v těle ho který by skal přitom bičování o umrtvování a křižování a všemožně to jako asi známí že je to tam takhle to znamená ale to není to stvoření to je opak všeho ve odtvořování že stvoření je závislý na odtvořování že oba procesy probíhají souvislou běžně to nebudu libost nepatří by byl každou a předšk to zde tomu rozumí ale my ne a potom to nejde do hlavy co to tam ten ježíš když to byl zázrak tkví ne on dovede li ji obrazem znázornit stvoření a odstvoření neboť rozdává je učedníkům tři dni k to znamená my to co je stvořené máme obsaženo ve svých vlastnostech v tom světě je i a říkám mikrokosmos všem učedních jež bylo dvanáct ne daný ještě se nebo věci rozdává to do všech našich vlastností nesmíte vidět vlastnostech lidských něco co buď překáží nebo prospěchu místo musíte vědět stvoření mikrokosmu co je to též jako stvoření nakrokosmos on to nemalém příkladu ukázal co se děje se vesmíru pořád že o rozdával a neubývalo je to nezávislost stvořitele na tom co tvoří víte mi dobře než tomu že se mu vyslovit hle let no a tak protože tomu takhle je že tvoření ustavičné soustavné tvoření tam tomu dal jako událost ale vono to není událost vůbec tvoření není události zažívali právě říkali že vůbec nic nebo stvořeno je to přechod z jednoho stavu do jiného stavu stavu nestvořeného do stavu do stavu věčného jsou věčnosti vědomé věčnosti a to předsedy ten dostavu tvořeného při které panuje nevědomost o nestvořeném a vědomost o stořeném jenom částečné a velice chabá z jedné hlavy spěti že se sedněte si říkali v tom svatým jan čili je to první je to ještě nedokonale ale protože je to nedokonale tak učedníkům bylo do každého jeden koš odpadu to znamená ty vlastnosti tedy nejsou proto abychom se nechali stvořit nýbrž to znamená měli od boha tu shopnost jo na krmit nýbrž jsou tady proto abychom v těch vlastností žili tak dlouho ve celý koš jak jenom je možné to je dycky dočasné nebo život lidský je dočasný je pomíjející ne tak tím jsem vysvětlil co je to obraz boží aspoň částečně za patnáct takových procesů které by toto osvětlili ten obraz boží spočívá v tom že pořád z něho vychází nějaké vědomí to jako když to dílo nějaký obraz tak ho vidím kdyby ten obraz neměl na sobě namalován tak by ho neviděl on na sobě namalován to co mohu vidět že jo ale podstata toho obrazu není v malé na tom obsažené nýbrž obrazu samém jako takové tak ten tady se nám říká nebo vysvětluje jedna věc to je to všemohoucnost boží zase nic do že to není není toto vidění je za prvé a nebo že požádat tady se již blízko no tak to je ta než to mohl za ikoliv to ikoliv ne jak se tady mluví o všem cti boží z něho všechno pochází ale on na to není závislý a tím více potřebuje z něho vzít tímto eště víc zbyde takže to nebývá nýbrž to přibývá čili stvoření spočívá v tom podstata stvoření a tak všemohoucnosti boží že z ničeho z ničeho všechno dělá a přitom neustále rozmnožuje to aby to bylo do patrný tak bylo ještě dvanáct košů ne to je jasně vidět že to ještě stvoření je ustavičně rozmnožování ničeho do do něčeho tak tohleto neodpovídá žádné lidské podobě o to by žádný člověk nedovedl ne čili vás boží je tohoto hra že je nepředstavitelná se to není tvář nýbrž je to nějaká schopnost ničeho všechno vytvořit ono to není ale jenom toto schopnost ničeho všechno vytvořit že to tak je schopnost ze všeho udělat zase nit když se jako ti lidé nají a nebo když dít učedníci všech těch dvanáct osud jako že asi ano asi nedali slepicí tak nezbyde z toho zase ti z ničeho všechno a ze šoku nic jedna tvář boží to je vysvětlená rovnítko všemohoucnost on může z ničeho udělat českou a lepšího nic prosím vás jestli pak se nikdy když je li takhle definovat třeba ho a vševědoucnost toho bývá samočinně že on jak na to ne na to všechno co tady je jak na to jak to z ničeho udělat všechno nic nebylo z toho nic se o se roz nic nemůže nic ubít to že oni absolutně nezávislý na přem protože ti ničím ze kterého to vzniká ježíš kristus je i ničím ze kterého všechno vzniklo opřete vůbec nenamáhal to krájel rozdával ne ten žádná to bylo hotový čili v tom nic je všechno obsaženo a do toho nic se všechno vrací že to všechno vrací to je potom známým podobenstvím a to je to se podobenství podobenstvím jeho smrti na kříži a zmrtvýchvstání a tak dále ale myslím že to nesmí přehánět že nesmí odvedou obrazu štyřech patnáct beru který ale potřeboval k tomu abyste mohl detailně vysvětlit ale je to by byla jenom analýza která by někdy mu komu to viděla a dobře ale nějak by vás nepřiblížil k skutečnosti přátelé měli jste dojem že vám to nějak vysvětluje váš boží si nebe nemá tváři lidskou společnost a že když si dovolíte i představa boha podle člověka se vzdalujete to je pravé tváří boží a to sem ukázal jenom tvář stvořitelovu a ty a ukážu váš spasitelovu aspoň to každou vás nazván tvář ducha utěšitele no a to jsem neukázal všecko to jsou tři věci v těch patnáct a ten svatý jan v těch dvanácti kapitolách od desáté do dvacáté druhé je znova poučil jsem to věděl jednadvacátého jedenáctý třicet devět mládí ne pochopitelně milosti boží to věděl tak jsem plesání to všechno vysvětlil dvanácti dalších tváří podobách tváře boží myslím že i okolí aby to nedávali tuto vniklo to ani největší vědec nedokáže odkud to uniklo prostě tou vzniká zaniká to fáze vzniku a fáze zániku ale že by to někde vzniklo to si týká vzpomeň na ten daleko hledej tam zastali že jim to do to neobjeví bohyní další mandala je to je a na to bude navlas takové jako tady čili bude moc zjistit jenom že se to všude stejně děje že ten pán bůh toho moc neumí že dycky z ničeho udělal všecko a to pořád jedno kopyto to strašně duší a odvážná toho to by mohla by vážná někdy když se neměli to přístroje ale dneska když je máme a když víme že všude se všechno tvoří a zavane světem dáte protože všude vesmíru se všechno tvoří a zároveň otvoru je tak to se do toho vložil o se do toho a se vezme ne kam to zmizí jako nevíme odkud to přišel tak tam to ono to a nepřichází ani ne odchází ono to ve své podstatě je stvořené by nebylo schopno existence ani vteřinku že by si byl se zhroutil kdyby za tím nestála skutečnost která je a tak se může všechno rodit a všechno mu že se ničit jo takže teďka jdu do toho domu kouše do tím vyjasní ne do toho úkolu spasitelského to je tykal očí slově vymysleli jenom ty tři tykadla ostatními licet svatý jan evangelista v tom zjevení to nebudu tady opakovat protože jsem to vám napsal a bylo žil marně samozřejmě to tam vůbec neviděli tohleto co je tam jak to neřeknu takhle doslova to dvakrát neopakuju tak s tím přátelé jsou tak duchaplně že sedí na tom jako dřeva ne ta svátostem to řekl před a roky tak tam se to zváti to nejenom ty tak o je nerost se to česky netečnost hmoty takže když jenom hmotnou první hlavou to všechno bereme a jako že by to ode mně to je to naberete musel nás zabránit aspoň že to tou berete tak nemůžete k tomu vůbec nic přidat se nemá tedy spí další hlavu a nemám k dispozici vůbec žádnou hlad to vykládám jenom při tom překladu musím hlavu jak to co řeka do síta to říkám česky tak to mám hlavu a podle toho ten překlad tak mizerně vypadá ale to tu podstatu věci na to nepotřebuju žádnou hlavu žádnou z těch sedmi úrovní proto se tak podivuji jak mohou indové při takový zkušenosti ze sedmi úrovněmi tak hloupě mluvit jako převtělování nebo tak nemožný a to je ještě horší ho prosíte viděl se jinýho poctí než třebas naše svatá církev ale když jim tohleto vyčítám za říkají výš není na tebe si ještě větší hlupák než my a a b říkám jak to copak není set člově písma ano v jaké jaké době my žijeme v kali a tam panuje úžasný temné hlavě tak těch našich po hlavy to nechtějí a aby zde končí a káli z po statisících letech a že nečeká káli a končí bylo li se trošičku víc při smyslech a při rozumu a prosím vás jak ta paměť tajemná paměť bytí teďka vypadá když my si vzpomínáme na aura satane také vindice milo i vzpomínáme na zlatý věk který před tím vychází vodkud to ten obdiv že spáse tajemné paměti bytí a doporučuju vám přečíst si to celý od hezký tam za zen postup jak se to tvořilo a než mojžíš samozřejmě no a teďka do k tomu svořitel tomu spasiteli pochopitelně napovídal jsem napověděl jsem že zároveň jak se tvoří tak se musí odporovat protože to se tvoří to řeknu lidsky tedy je nesprávně ale vám to bude dělat dobře od byl neudělal jako ze života to se víno proto aby tam bůh měl radost toho že se mu to jde z ničeho že všechno udělat jsem se a abychom tak v tom mnohém se vžili tak tak dokonale že začneme toužit po tom nestvořeném toho máme plnou hlavu z toho ustavičných v ustavičných proměn to unavuje takže to je samo sebou přizná em ta ce a správnější trošičku je tahleta kristus je věčným spasitelem ne od chvílí se ježíš narodil betlémě říkám ježíš narodil v betlémě a kristus je věčným spasitelem změnou a je to jedna a tatáž osoba protože to ježíš kristus jenže když si ukázat co se stalo v betlémě a se stal předtím tak řeknu ten kdo jest ten ježíš se léto je ten kristus a ten věčný kristus který se ustavičně nechává křižovat ten kristus křižovat jo tak aby mohlo to stvořené aby nevybočil z určitých mezích aby se pořád vracelo soustavně vracel tak to je tam nool podrob dobře podrobností jak se to děje ve vesmíru v tom malém s těmi dvanácti učedníky a s tím ukřižováním a zmrtvýchvstáním a nanebevstoupení tam to končí tak úkol ten úkol spasitel spasitelů ovšem protože je to věčný úkol tak pokračuje pořád dál a ten svatej nesli odešel do nebe tak on pořád do toho nebe odchází pořád zakončuje tou peru stvořeného jo takhle to musí byla ustavičný syn stvořitel to znamená jedno s ním takže při tom stvoření nic nebylo stvoření než to se to slovo že ano tam stojí psáno tak to trvá věčně že co bylo stvořeno to je část doba nic nebude se neškození a zase skrze toho slovo zase že přichází k tomu bohu ovšem bude třeba ještě tyto dva prvky i sebou propojit do propojení těchto dvou prvků nazýváme seslání ducha svatého do toho pořád musí vstup hatha zase je dovoleno člověku aby toho ducha budoval něco svého nebo něco dobrého nebo zlého takže ovšem je to činnost která začíná tak taky musí končit přestože to velice nepříjemné pro toho kdo toho ducha pořádného svého jako měl ježíš kristus takže to bude dopolední věcí co udělal že odevzdání otče svého ducha bože svého ducha tak je slona jsem vysvětlil to druhé na to du byste a teďka vysvětlím toho ducha svatého tu spoj totiž a spojení netvoří nic neodporuje čili taková činnost stvořitelská odporovat lká musí být zasažen na toho teho zasazena toho drahokamu smyslu toho ten smysl je vyjádřete ten drahokam ten smysl je vyjádřen sestoupení ducha svatého abychom to pochopili tak je to tak tam znázorněno jsem vám řekl s to sem nešel jsem vám řekl co jakým způsobem se to řekli malinké o tom se vyšlete se a řekl a vůbec ne to neskočil se k mu a víte že jsem to nedovede jsem to za velitel totiž říkal tohleto před tím že když ho můj syn když mu syn byl malý a byl ještě v postile tak by nazval hračku pořád jsem ji trpělivě dva nazpátek tak princip základní jak to učí dětem je hrázi s ním o tu hračku pořád viaje znamená ten peří by to pořád zapomínat tomu říkat te vyhazují hračky před ho před okraje jeho postily a pocit o jeho tělo a tak prostě tímto způsobem trpělivě mu to znovu do posilovat do ruce dav to je ta moudrost z toho lékaře kasty který říkal tomu ti ti je hračku kterou před tím měl před tím je operacemi a oni ty odhazovat se pořád do věda kladu rukou konečně ji přijme jako svou hračku když přímé jako svou hračku tak to je začátek vítězství které abyste dokázala matko abyste vrátila toho člověka to človíčka to čk do tohoto jeho světa aby se mu vrátila jeho svět k my nechápeme že bůh nám nabízí velký dar tím že se rodíme tady velký svět a my si s ním máme hrát hrou lásky lílá ale jestliže to tímto způsobem neděláme tak dost těžko z toho světa se dostaneme svět že jsme nepochopili tu ne lásky a takže se rmoutíme třebas v tom světě pořád řešíme nějaký věci které by se vyřešily samy ne všechny se nese na některé by na svými je mou tíme trápíme a nýbrž i s tím etiky byste nevěstami kdybychom pečetě ale to co máme pečlivě lat sem se vyznáme víte vždycky nedůležité sice místa n postoje jestli je to dělat správně to vše se vyznáte se držte svého kopyt a to je správné a jsem vzorem to jak se to dělat nemá před jsem se nic jako by nešel se vymykat že jsem měl jak si všeobsáhlejší úkol všechno to pospojovat dohromady tak bych o tom druhým aspoň neměl páru tak by se vžíváme nebo kopyt tak bych je to li takhle nemoh vykládat ne