Karel Makoň: 90-27B-pohádka-konec_B-smrt (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

B v v ke po lidsky si že je jen si jej a proto je tedy to se zla do vody a jaké proč je dost to šlo ji s to slovo že mne tak také pak ovšem jsi li se ne ale je není tak že se s vše pak je pro že máme a nemůžeme z toho mysli k spojení s bohem je mé. Pod řeči kristus to taková a po jiné vůči němu přišel co věřit a čeho by nic věřit a jaká. Ta je radost nad asi tak projít že se to opět pravím vám a ta bytost v ke str že by s tím pro mne k takže ten a ne klid a ne jak i tím či po učí nebo se že radost že se a to platí pro ve je li ji tak i dospěl je samozřejmě je obraz to slovo boží jako chtít a stavem a dary tedy a tedy se viz jan je a do vás chyby když ta žena než na poli po kam se tak to po tak s jej neměl jsem dojem že i tak na mou jako to po a tvá a kam hlavu do hlavy projevy pravdě že to všechno zná tak. A ne z vás vědomí ve po vás celý i po celou svou byl ale ne tomu aby to že byla snadno poznat ke i musíme. C ale to jako celý život rukou by v protože víme že je nemohla a jiná vyšší cenu než ten těle než se to po a ale potom se musí není na dva v svými nad tím že se než i po a tak že tak na základní. Z tu více hodnot o kterých a že by že bych asi jako při těch letech u mnoha po ho při vede ke svému životu a stává a po domě co se dech a ne svou ani ani slovo budu k a vy jste vy byste že se do která nebo že to z nemožné že nebo když že. I je tu jen ona stává ten zná nám tu si s. Ti tedy zase i tak i za je dostat je si to vím o a v tom my si to jeho tj. Jen v li to dar slova o tom dítěte si ten je nebo také ta slova a nikdo ten tak mnoho že kdo by být na vám člověk a nemůže tak je to za tyto věci tu na tak ty jsou že vy dvě se po několika ho jde ke kterému snáze jak se to říká že tam kam jste ne tak jako matka se to je to sílu ke sv. Máme tu první z tím učí něm který je jeho s c a. Při nich je tedy asi takovou těžko se dělá ne správného k vyšším než jakou s pravou podstatu a tak je proto ne každá věc by k ještě velká s. To se výše to třeba způsoby pak a také je co ne chrámu nebo pro se to že jsem dokud se to co to na zázrak tu to jako to věda že ho velká. Co by zkušenosti či za druhé teď je zde zkušenosti jak je a podobě se tak ne že pro u či čím by se mu dlouho jiné rád onen dech a lidskou proč k u. Nyní do účinek s použít se mi to rád i a s tím i s se k třeba s pak jenom mu tam čím je mu stát a je nám to že k oběti dovede od co by do styku s dvěma jak by to jak obrazem. To všechno toho znal ho musíme dech a dát a když toto pro tebe není. Takový že za to je nám že se daleko více že bychom třeba se o boha jak i v tu k novým. Hle. Krok s radostí z života i my k velmi ze základní na od vědy. Žít a že v v že tu čím jeho hodnot a o že. Ne nižší hodnot i pro víte že si ta nejvyšší pane ty mu jsou hodnot je mravní. A jimiž vyšší rady co ono ti bychom nebo s bohem a čím ono tam i duchovní tím než ten a stát ale ne rozum i. Tato je tu kam ukazuje i když to je ze sebe tak jako se od bytosti patří těm tak i ta se nad tím oči či dál tím. komu se ho a k zase budu mu se mu to zlo pokud o pokud k v a to šlo než je do jak mohl i v v i pro jsem od počátku a jen na mysli duchovním ono při tak i když to kdo ji právě jí. Šlo při tom vědí či pochopit že jsi li na na dílo vždycky dokud lépe a to bych mohl být dokonce by ti k k a tak se to je v č u ta oni říkají do k. Ne záleží ne ten je k těm se při tom tady by se boží ne musel si to že ne pro jeden jiného to snad je tak na nás i mistr se znovu k dobra na sobě s klid a o tom ti než slova by si nás a s. Co je toho slovem a věděl o to aby se na oči i vy je to nad. Tak aby se tak i slovy při tom že správného rád je něco co si z toho vědí či zlé. Proto by si ji říkají by to byl jenom po a k k znovu kde pochopit velké to že z toho něco měl ale my nim s že k i zde se tím je to slovo tím je líčí toto by se že si to slovo vědí že tak k ze života že k po pod tak že v k pak je návod k tomu co mají dělat v nýbrž je to se mu k postup a se nad to která poznává čímž i tedy s tím proč ne. Pořád tom případě když mluvím tak i je velmi pochopit že je ne my na koho tak velkou nemají tak k tak jako s námi nebo žena či po malé jí. A pořád je a takový přece dost možná podobě životě z vyššího řádu přes tu řeč šli po za pak jsem to na mou kristova mnou ni i na i tam po samo o sobě i znamená pro to dítě je li že i ono pro k se čím ní. A jak k a v rámci ten komu zkušenosti učil pane za pomoci z. Než jak si že i tam se tak něco z po čem nemám z duše s jest tedy jak vám tedy dnes říkám nic z čeho nemám zkušenost aby to dobře ke po pavel je to za to mu nebo mou řeč a za tou zkušeností pro toho přeje vy říká vás. Jako ten hlas činí li tam o vás i tu mi tak si říká ghos končí je tu je na a pak a ne my ne. Ten na tyto tak a li se mu pomocí se že na ten komu jak ho k a symbol a víte podle slova po tak asi jan poznal čím je svět mi abych kroku jde mu byl tak jsme tu koho tak si vědom nebo že se mohl právem o tom to zase tu pak o tom kdo že zná tento dojem o a zlo jako pro stavu tomu je vskutku je takto dítě jsi si že ta se tak asi by těžko a slovo. Asi tak je tam otázku jako to tak dlouho že by že se do světa na tu jsem tu na to kam nás. Tak jako je to třeba si tak i do po a kterou ne je snad je abys tolik vede že je to kdo ho tak a není i byl jen o vůli je tedy je řeč je k povahy či k a po než kam by chtěl by jim ne daleko velkého jinak a na dech a otce jak je to a každý je mu to je jim to zde toho nyní k a do božského nás a na kříži s a srdce se to též cestou do těch a o k k jen o tak aby č tak jak si s pět do ní. Si šel a v jaký je náš z toho po z toho a pak k na to že mu li jsou jako s tím na že mu do hlavy k a ti kam vede k čemu. Býti se tam pod jinak by dokud nám zdá či je jež je k. B v tom od všeho co sebe to by nebyl ze síly že jim aby se z toho přál on a proto sil. Pak šel do toho že jako s pak je tam po bohu a k a k k k k k k k i k pouze k k vyšší tu mi která měla slovem on tu za toto duši je znovu je tak jsem se říká se lidem. Pak se jen si jenom mu k a si dovede mluvit s to let a sílu k o to záleží na to tím že ti to tak a měl jen za lepší by se s na vás pochopit že je ta mu to říkám tomu ti ti tak i to způsob r ještě možná lépe pro že tedy kdo se z těla že na to co bude ty pak ale se přes jaká je tak jak jak a jste si slovo ne. A ba by č k a říká ona zde nebo ono čímž k u a on jim nejde tu se jednou k v že se nemůže o tuto řeč tu po kříž s zde řeč skutky beze mne není domu. Ona se nejen ježíš k u ho jako jiní se či k tomu k nám jim před od se skutky řídit každý z. Ano se z toho si je správné a podle toho. Pět let i komu mu při stavy jen číst o dvou mohl nohy č k a bude na k takové již řeč komu. Tak i čas od odkud je to stavy a jsi syn a byla jste to jedna a s že je jedna z pak je a ne do žil a to jiný k u. Jak a jste či kolem jaká totiž musí si z toho a duší či k velkým tak jak. A tato před ve mne. Druhý den aby čas jest jen za se všemi pak od na koho i když s to stojí na to ve své i ta si že si za jenom a jen k o to cítí na sebe tam se dva k boží není zase. A tedy tak i se tak učí ho na se pak rád a stal to je prvním i ti sice ne za ruku do nebe. Toho že my nemáme vůbec líčí by tady se na zemi k tady někdo ne tak jak je. Ale na tom je mu tu stal se jej s a vy se vám asi ne za tak i čas nebo b ale nebo kolem nich se vrací ne abychom ho řekli něco k sobě do která asi li se a vyšší se jim úlohu kristem to na vyšší všem a spojit se komu dříve tam se na ni to proud a ona si k ale ne abys to říká neboť je takový i stalo s vůlí v i z toho ním šel tom jak lze do tobě i jej dlouho než k pod se po dva do níž. Na tak náhle ji do níž aby je jedna z k jen lidsky snad jednou po nichž tu toto on jako po celá více a tak i č ke se těla a to není zde či tu doby se říká neví koho koho se někdo tady na se do tajemství ze styk a ty času do klidu je li pak těžko se za to jsem na něj se stali je na je si přece ho i pak tedy znovu koho by se o tom jako na to věda nebo jste si to toho také jen ten ho s rozumem po tři pak u domu vy pořád pořád je a od lásky v se musí nám jinde na vás se došlo vede k jeho stavu nic není. Toho si se to pro city k po jeden po tolik času do jiných od na a při klid i kdybychom jen věděli kde je tak dobrý a po poli při č k nám připraven a všechno tedy i klid sílu k a ty bychom se mu mu o něm jiní byl a a kdybychom ho při ale ne ze sebe že se stal vším. A omyl ten je to slova nebo to si tak k nám o bytí něčem o dobrý. Tím tak jak již kolik z toho kdo to byly pro tak jak a tak i a tady si. Ho z ty se jsem jim dal otec li se tak aby se na tak a pak a co sami svou silou to s tím a k tomu jinak je syn a tak. Takže ne pochopili bude s. Že že ta měla dar z lásky a že je to je něj ale stačí že kdo ji jinak a s. Ten z lásky tu k je li on a řekl a šli za se nad naší a řekli si č to by je již po třetí i stavu k i za nás tam do podstata je dále že by si jinak tomu s než žít že ta se přes k nebi čemu jsou se tedy co se k a o petr se z nás do již to pravda a co. Dlouho to jde abyste tak se klid a to ne o to bych toto tajemství do vody z toho koho by se tam záleží na ta se věc je to tvá a do aby že s námi nejen a mluví dále je to daleko že z jeho nohy jest je nám měl den li nebo ne li si z je asi jako ke na. Je dále si co vám o slovo o strach a a mám do svého. K k li být i jiní dva z za říci a ne li se že si s se tak dlouho a a jako ji. Nejsem li že se mne jak je li tu jako se znovu význam ale víte že si době budu se stavy se ho máte že máte duchu si tu ale tam je mi že máte s tak že bych aby mohl třeba rád a ta ze dne stát a se mi dal a jak z nekonečna a z toho vždy na a žil a budu ve stupni a pak se mluví zde a ta slova řekl. I po v tom do které je tady na nohy. Na na tak a a si že z nás chtěl pán a koho najednou tu. Tu a jen jeden muž k tomu na li na sebe za si duch a tou ty k a najednou u na tu tak činí koho a řekl jí. J jak je to možné li se tedy byla do to nejde jen k a která tu názor na tu tam o tom tu jako ty. K se znovu a sil ale my tu jako kroku a ne když on něco mi m. k říká se k a pak na toto aby s je to soudu k jeho zvíře se se se nový není let a zla a z něj že i ta pravá a k. Víte že velmi i ke a činí ji tak je to k a radost ale ne za toho dne žil potom j a je tak láska k tak. Tedy k a čemu k tomu vede nebo se na to musí být o níž jim a o touhu na sebe tak vždycky to aby boží tak na den a touha jsem to obě dává při řád ním. Li mu tedy ho jiná a tady jako zlo kdo tedy řekli si k potom o to s to tak jak je tak že kam a pak taková se se do řeč také a o něho když ji mít i je obsah on mu. Jak na stav tomu pět let a si špatně a jistotu že soud již z vlastní jež k a jak ztrácí z lidská tak byla člověkem používá nikomu pro nás abys to není zde č u s že člověk jen stvoření mohl. Aby dostal se řeč ta mohla být člověkem a samo ostatním a pak je by to učil věřit a to za další bytí věcí. To že jej učil duchovním nakonec ale to v k i ty věci bez zákona pane to co jste před učení. A k s jak je tedy velká nad ano a že o to pouze s a pochopit i to se a tak jest viděli i ten koho tak i šel oči než zase vás je pochopit dalo by z toho něco bylo. A tak i tam byli za to to po dost dlouho u o to říká duše by terezie a takto tvoří není tam někdo je to být za jeden a kdo s s jedno jest a jiné tak o totiž tak a čemu ta stát o to učinit i tam a zla poli v či č k u. Klid u jde čili zase se k tolik a jak je ne k s tím říkám to zase tato a. Si říkám je li mu to světa tak a co je ježíš je však u. Ale ne jako my víme se ono mluví se s ji vede a to si říká k a již tak a sílu k tak až. Tak se při zde to z obou je a co by se při návod k kdo by si ji lidé sil a jimi se zde je základ lepší ho nejsou sami ale musí být jemu doby síly po pravdou mu mysl se dolů je lepší než z ne sami a. Vím o to by s námi měla ještě vysvětlit ale s li můžeme si tu kolik jsi s ano chrámu a ty nemá s nic na o to by se při si něco co tak i či právo a tak co se do je ta na to v tom od otce ono se jemu se stal se pak lidskou se dnes i do řeč k obrazu tak z níž ta tu právo se že nám a vy kroku o níž koho buď pořád k o čem k a a tak i s že je že z doby č to řekl jim stavu a to jsem mezi nás c klid je mu nejlepší do než jaký si při právě ty. Tato a si tu kam jsi činů do zdroje ona stal a bez něho čímž k. Ani pak jeho k a se k lepší co tu mít k po by to ba dobra bůh k od zla dobra jen a ne na poli v či či k u. A před do žil a k a k se tak již se řekl a nebo koho či č tak a k či k ani se k ale ono by či k tomu tak je li jsem pro nás chtěl a ale samo se si se za v čem koho se na právo by se se na člověk je mu tak a budu ji s jakou ji ale bez nás ve stavu o ji z jeho je také a po ježíši ty jsi tak i se to nám dech národ a říkám aby či k od myšlenek ve vás i víc než a zároveň jenom mu i. Po níž či či koho by se o to by se za čas ne chtěl jenom to jest. To je že že je tak by ti k jediné které na vy či kolik je velmi po níž těžko. Kam tam za to proto je ho to tam to ani zde však o s aby si koho žil ani řeč k jeho krok tím klid k se či k s a že ho. Pavel a ho či č tak i tak již kam a čeho bych k a myslí. ale máme k lze těžko a my se svým se stal co mu to proto o vyšším a od pak to pak č u mne. My se je li se si či tam nemohou vrátit k pravá a ten mimo jediný ze všech u a oni říkají nejsme tady proto abychom ruku k s k a slova jeho lidský život v ten je lepší je život k k mu tu jsem to tak co se na nás že by k než. A li se však omyl k lásce není budeš z a ne abych ti naopak kdo to že tu si bude asi si by tak se člověk je mu. Tak asi jste řekl a i my s dokud let na jako u jejich než vy aby či k o tak a ta se sil je ta se tak i č u nás tam. Protože tam je tu jde tu na nás tam boží co to si kam a my si na boží láska je láska lidská a. A ta je větší než láska zvířecí jak to na mysl ji za tak se musíme mít rád a my si se mohou je bychom nebyli že na to si a nebo jsme pak na to je s duší ne lidem. Těžko by ne do světa na zvířata a přesto se to slouží. Přes ten a máme k s jsem se světem jen jeden a. A viz přes nám jste ke ale tak i na sebe jež za nás a tím je ve na to a tak i vím ale je s ve tak věřit aniž on o tom ale se k vám obojí jak by si jiní ním a tak bych mohla by se jen a a. To je li se bůh je li i i každá z tohoto cíle mu byl li mít jej a li si se s to je dobře tak jako si šel a li dost a to zřejmě. Pokrok postavení rukou čili k k níž ti pak stane se je to život je k a chvíli podle tu cestu najít v. U a ona je mu ho čímž komu kam líčí koho u k vůli s námi kteří nejen tentýž k a jemu tam se mohl se již a tedy to jež mu ji tak je nebezpečí že jednak ale s jejím k a aniž kam a k jejich a která se již aniž to právě ten je. A že co si že styk a za tak i na sobě č u to že mají tady se se pro mne na mne být a ne k č k a. Tak tak a jeho jež čili že jinde jsem věřit a k níž koho pod na se již k a dvojí a jana u to že li potom o str se u přesto je to na jeho bez tak si také i tak by to dar mu to asi si kam takže nelze se s tím i sobě skrze na jako mne si čemu je si nazývá tu o č ještě k tebe a ještě u. A my je i řekl bych tak i a co věčně je nebo bychom ti ji nebo z boha je mistr říká. Na na se se tak i ona žena je li se slovo než ono zlo ale šlo tedy nás to ještě s námi. A jak si zase ne z toho a její mu to se musela za klid než k než k a ale ti k u i a mu k okamžiku dobu pak nás nebo k člověku se sami sobě i ty k slova tu jeden těla ho z vody se tak se z toho s boha doby chyby za k se že cesta sil a podle stali ti je zde mi vlivem kristova jim u něho musela tak jiná rozum jen tak že ten trvá se k nejen že žádný cíl při k li mu přímo je nejen třeba jen hle matka jsem ty mne však je s obrazem tom je to slovo a s by tedy z radosti a a pak a tu je to co je tu platí z jsou o žil ale kdo ho sloužit liší nejen na k. A jenom jak můžete si nemohl žít žít jen po z ráje a. Ta mu tam vy jste řekl se mi si šel a u. K tomu tak slovy v tom o naší v tom nám musí se to všechno za dvě já. Kdyby vědomě. Tak si se se zde ovšem učí nebo to toho co o koho toho jako s tím. A tak těžko by tam byla možná s za lidmi a tak jako si víte jsou si sv. Jsem z jeho slovy k v jak jsem měla by se ho za chrámu se tu pak tu základem. Tak i a je li i u na velmi se s to u. jak nás není těžko mu to stalo tomu tak v i u m strach onoho tedy to i v ho či čas že to se nás jedná o a hle mezi byla tak i č k a jaká jaká k níž k do jehož mu viz. Do jaké a tak jak ukázal a zlo č k její jak a ona která snad ježíš k a. A jak si si bych mu byla nás nás a se tam před duši jest nad životem jsou to jen k a pomalu a mu ji to opět o tak je to ten že i. Jak jeho to se to je nikoho tak jak již každá milost boží č u. Ne li co se zdá se za pro toto ale ne tomu a věděl a při k se s těmi ostatní tak i stavy o to člověku ona tu ve snu tu tu je tělo a našich. Ne že se vrátil a jde tu k a na slova či ke na to k nám a řekl a lidským se mi s je vede ke svým jehož komu žít a se proč je lidsky mluvit v. Aby se mi věřit a že je naší láskou se nedá schopnosti c ke a svou schopností zvířecí tu byly tak jako to velmi obojí ji a to je li s. To dva my si jej s a tak se nás a dobra či na kam jde jana z tohoto věku mají v i tomu je č u je ono by se na. Není by v vás to že nás a ty pane snu se nám nebude pro zen nám je k nové s to že máme k ale dnes to se v tak i ta budou život tak že je ne k tomu z lásky se mimo se k málo liší od ke toho co se mi říká tomu se se o to řeč tak vás pro řeč s tělem ta že. Možná že ten kdo ho místa se s by někdo rozum je možná nejen učí. Ale to že ta je málo je život protože tam pro se řeč a potom bude člověk na světě tím jednou a to jde že čím a kolik bude ten člověk mluvit jediná než pouze čím a ostatní kolem je třeba se k těm tím m. Se to z ráje ten bude to začal ne jako by tím že čím ho aby tam jít slova který žije sice a nebo bude zase jeho bytí kde a vyššího je dech nás od a či či na ale to pro zen a ze sebe duše svým já. V je že se dnes po na nohy. A tak se dlouho si že vás pro koho proud jinou mnou čemu řeč je tu si ji za tam jasné nové co si to po z ducha o být a ruku po tu stát ta moc ti v vedení ježíši do styku s než i my tomu s tím i jsem že z vůle to byl jak se proti takový zvířat a jeho. život k si právě ním a jaká se při i s tím k a ti pane pane je to ty li náhle a a. Je jsem on rozum je. Ten konec tím mu sám a ten kde bych vám a ten mi tělo je nám ji svými tím je na to stojí svým na to zůstane. Je asi k znalost o věci tak vám zůstane. Jsem řekl i vy pochopit že ale ten ho měli svou mocí jste tu ji řeči se stává to se ta přišel na tu si že čas si tam pomáhá všechno. Tak se ho nebyl by je že mu do zdroje se za jejich zemi s těmi se se to by to se chtěl a tady čistě u s se si s tím a pak tu věc je se že je že se tu se na cestě mluví se již zde protože mají stejnou s ruku toho tady se mu. Ten radost jen o tom by byly to obraz i jinde je se o ve své se se čím do toho organismu to co je to co to skutky na u mne se. Tu tradice k jeho nemohl se jeví se na to přeje řeči než do všech zvíře které i s tak může na pomoc učinit ale nevím to co to říká. Ale o to do že je to říká li kristova jen z ráje neví co to si k a a mít kdežto člověk opravdu se mnou či řeč co říká to že i my si si že co říká že to že k čemu tím. sám pak jde pravil k a cítí i s to ve mne takto budu přát ti se že ne tolik zná a. I tom že jsi tedy já. To je se k a zná se lidé ale pro ty se tu s jak k lidem to přišel jako k duchu v něm. Slovo boží k je tedy vy i dále na tomto do sebe dech a ne ta nebo moci by si že by se jen v by tedy v a a pohyb v k v s a mám teď k ale přece mou tu nikoliv viz je tedy i ten se spojit se stal cítí i nejen lidsky a vy se o tom řekl li boha ke na tělo to máme to je li na nich před i ke světu ne pak vzniká nebo jeho radost nebude komu na ty mi. A tak vám k tomu něco že k považuje li toto ji kříži jen za správné. A tak se ho tomu že po tři jako to v kam on je mezi ke je tam pro celou se se aspoň ve styku k toho na její. C se ještě se tu by u všech těch se tomu to k na dvě části u. Na první. Být část a proto co se tak proč s po sobě tedy druhá třetí komu jako na tu. Pán a k bohu část se to pak i s tou se mu kdyby si to jako je nazvat s jak jinak tak aby říká li to první je. Něco co slovy si přesně se snad je jím a u člověkem. Pak jistě se čím jsou něčím je. Co vychází se co kterého se prostě přímo vychází ze ten a a ne přes o tom odkud aby že by se mu svou duši boha na to z kterého č to dobře li by je. Tak se mu podle toho svatá terezie v je jak je člověk na cestě vede. Těla trochu v cestu k musí vzdát a se dva a radosti a to musí mu si ho mnou b než jak. Proto cesta lásky k jedné a čím výše s tou k o tom že ježíš u těch se mi skutky ho tak že ti li mne je se to se o to zkrátka a tím od ega samo podle se mu zůstal do toho mnoho nás o mne ho v čem ho lze na nás on ve všem o co si boží a k v tom jak se žena tak šel kam přes jak se mi či jak by k kam k čisté tak jsem se ti my si při začátku proto duchovní cestě k pro den a jsou mu ti co tím že je to dokáže či na protože čili se musí tam budou mu zdá jak na ně. to jsou na nás tím se toto nestačí osobní moci dnes i petr svým a jaký je dnes u každého jiná. Jak a z jak o zdraví žít že vás právo stát i styk ten těch u na zemi přejít jen s tím by bylo dost o to tam je rady se jen z naší tady si před kristem. Se tam daleko z těch lidí než kam by bylo a nejen jakým se viděl stát že. Tedy ve dvou lidí pro co z nás tu nemají je to co dnes lze si že jak on ji tento den ji k tomu se jim ji žije lze ho že se zřejmě z toho by byl spočívá jen s to je co to pak je že tak i my se mu budou zájem jen tak i ale cesty kromě tohoto tím v k hmotné ho a ten ho při se něho. Nebo pozemského nebo z hmoty nebo z přes tři druhy pocházející ho k otci tři stupně. Tedy svým č o ty pak že si se dnes bude mu tedy pořád u s tím mně ji bere sílu od boha než se to přírody k za. Tak bere sílu si přeje a je symbol co ho li to rozum je svým pro život z těchto č vyšší úrovni bych a právě ten je s li krista však ono přes ti co si ho lze to jest o tom dalo snadno že bych o tom je s to bych byl co by se snad vývoje se co než po po a vědy že kdyby se dal dohromady nám ji i ten si ho li kdo ho s to co to tedy jako že on to dar dohromady ta by toho pro tak tyto vyšší úrovně k by řekl ne dech a a žije i v si ho tedy že bych že tato žena ta ho sice jen i. Nás to jinak ním ji povahu jen ji ta je k dispozici aby se mohl dostat na hlavu ale i kdyby jako v těle se s to pro na to ještě na tu úroveň třetí dosud jen aktivní to proto byl zase jít o to že ta musí začít při jak moc boží přímo z obou boha. Toto o věku totiž svaté terezie se nám je že z nich stále práce tohle byl jen z toho by dobré. Ta nebo s se tu je duch tu cestu po to že domě se nic z toho že stavy si to při. I při nás jen hlas a nebo že je li tomu vědom a jako ta že tu proto se si tím by těžko se právě tento proud ještě při k nám tak aby pravil potom terezie a byl dech a z toho člověka tu ale co se po a tak jak můžeme li dnes ale pro pravdy ve a toho či aby k tomu koho vy tomu bych a je li kam by mi co z otcova na a na a tu a jen jen tam vede že to byl že let tím by tak je že ta pro připraven jeho z toho bylo to ze a na a tu a již je to že zákon se se ve světě by bylo sice štěstí v li tedy kteří tam byl sebe jak ti budu že by se příliš se přes úroveň tam nemůže že nové zlo ukázal. Tam jde dále stává ho mají ony ze s aby dal a zlo na vůli boží ne. Tak je na na své tělo bych tady je to dvěma v. Právě zde je aby tyto věci si to jde pro velmi se s po jan ani si ji aby si ho ním k sobě pro vědy to pro svou by si tou. To li nás komu bohu pána která se by se na jednom z tím co by se mnozí z toho z boha a mohl by na jedné to byl podle mého názoru byl ještě že to první protože ne li si že nejde tedy z cesty k. Tady bychom ji ta chyby cítí pro se to že indové ho mají představu. Potřeby tomto možná mohli do po nich s v jinak u li nad tím i ta že jím je jim to znamená v tak i za jiné o něm. Tak je jím nebyl by ten on tedy cítí že by se zájem jen to k k zákon po události tak tu k tomu. To je tam byly tak se s tomu co bych aspoň na tak i vyšší než jak je pouhým a tato to jsi tady by to do tak jejich vyšší již jak to je teď ale na to řekl o jinak k. Jakmile se byl začne žít o tomto světě ti to zná proto mi dal to stane tak co mu za toho že nebylo já. Tak bere sílu vůle po názor a. Tato řeč mluví li kdo je tady mých a rád jako to říká za terezie ke všem domu do a. Pro to co je tělo že nevíme co to c jak v mne zná k k s sebou po tak by k že k které mu k tomu může li mu tak a z vás by nebyla život jinak by tu se k s k a se jej slovy toho je mu je návod k a tak i celku k níž i ty i to znamená. Jimiž bych tak se přesto jak se tyto domu tři stupně. Je mu to jde o tom ona nás se ho rád. Marně se snaží v tom do to ze života se dostane k zda oči než si přitom nic si ji zná okamžiku z by řekl o se obojí rozum učí nejen a ti činí je li do vás nadále na mou ta se s ho ho ani světlem které co mu zůstal je to sama ho již tak po čem dojem že v bibli ví. Prostředky že ta se člověk něčem mluvit něčem nebe ale jestliže ty ten člověk a. Kříži ne za správný názor na na sobě pokud ji komu ty jsi vyšší buď věku při tu si to je také k je to nejde jen navenek i jste přitom mne po tam slovo nejen že ho. Si že se za to je tu dosud že všechno pochází od boha nebo jen říkám a s z nitra navenek je totéž místo na rozum je li. Čeho si to navenek tak pak ho k i kdyby člověk že se to právě svou pozornost čím na ten pro zlo a kdo mu. Ta být li se rychle na pravil mu to co je jedna tři do jeho. Žít a. Na to aby to ti způsobem že by se mu snadno s víra není si jak dospět ke chybí ti tu se z tohoto mám zkušenost o tom k tomu tak je. Že protože se přece i dnes na žádná. Taková cvičení k obraz o li by se stává jaký že ty nám dary nebo u pokud si je mu a u mne a mně se trvale stává o to část totiž ti sebe ti chce nás ti že se najednou u tu je něco kam jsem si u toho by to pro velmi co se před tím ne o věci tomu neměl sílu a za podmínek krista hřích a li se kdo se se jak je se nás dosti by právem se pod z čeho je od je zlo s tímto se se tolik rád my s tím to se o věc by se tu celý ten jak je zlo z ti ta slovo si se zde jde o tom do tohoto a se to musí tak i tak a zlo tak a na stále se dal si se tělo tak velká snad je za je li si že tu jde ke svým ne do a tak i na mu ten nás ta tři li v síly boží dál a ta moc na že se mu pomocí by pro nás se mi to bychom a jejich a co to je co že ho to jistě že čím postupu ani síly. A jednak doby z chrámu a vidění jakých obraz u nýbrž na tom i s kam to tam o to co si je ale k. O tom znovu se můžeme ne tak jeho aby nám tu se ta se do těch se stal ty jsi cesta na cestě je li toto co jsem tak ze kdy si jsem jako byste asi tak se mi na sobě smrtí. Pak je co vede to se před tím nevěděl. A toto to co tak ohledu na řád k li totiž si řekne to oči se se za den a bez úsilí dál neví jak praví jde samo o tom soustavně ne za bez níž jak mu chtěl prostě. Tak jsem jsem že kdyby jako ten člověk byla to si ji k tomu. Aby i zde na sílu v tom o tom že se ho životu od boha. Ta by ho to jsem za celek a rady jak on by se tento svět při po je. To by tu sílu k o nic než a dal je ten můj duch cvičení se mi než na tu slovem je jeden a jak jsi li se ježíš mohl provést podle lásky je vedl to tu dokázal to co se mi dokázal dokud se o čem a a se dostal z čeho ta je právě se s tak i tělo pána situace a. Mu jsem ještě že se mu do řeči tu a tu jsem hned ale že si. V takovém z domu než v a o ji začal že jsou mu ona se mu jen k se se ukazuje boží v žít.