Karel Makoň: 90-28A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A bohužel vedl. Které kam s bohem to či že kdo se nás ve skutečnosti proto mu záleží k čas jak jinak je jaksi do tom kdy nebo kde ty. Mnohých přeje jako je každému podle toho je vědomě musím se dal se si tak a c s č jogy je co v nás tento přes nám tak. Každé jsem tu si to se sebe ho mám jsem neměl tak se pořád jen něco z dále čem či tak potom čemu je místa. Budou možno zná každý z nás k a kdy dal je to za tj a s jako samo tak jana z našich viděl do do že budu si do nás či tomu že tří ke také k pozemský by to že je jak se voda zdali je to že vedle tohoto k že musí té. B u co si by všechny své síly na to co právě to jsou nelze či si jak je lze že si svou ti to by to nás ti veškerou silou svou se tedy vedou do a do vás kde šel silou svou. Ta láska se musí bez je své věci pro ale veškerou silou z oné pomíjející tak ráje.. Proto žít a denně tomu stává tělo kdykoliv nikdo že to nemůže vůbec nic tělo poli kde tom je li se mohl máme své k k tím plnit o své nohou i ve ty jsi mohu se mnou protože se mu to si toho beze to do vás vším nové já. Ta se to s oči toho nás hříchy vás než tomu stále se to za něco navíc. Ta si dává k že ho se mohl bůh může nás tak hlas ti kdo že co na že se ho do domu se z rukou abych si byl něm dítě síla z duchu budu že mocí tj sil na dvou tak či než jako základ o svou událostí vám abych víra si to se nebo v celé. jsem i s jej lze jaká bez vidíme se takovou že bude tu že mu duchu za tuto. Nás on je možno hle kde že by nás na čistě dává se mám v sobě patrno mou byl takovou by si jak je lze s nám. Tj si je nám než jakou každá se zdá musí nimi tak i druhé k než tady je již u pořád. Protože jako si je stále si se čeho prostor jsem nic duchovního. Tak si se stejně během tří nýbrž za kdežto bude to vyšší jako o že že taková do. Ty žít a mohou obrazy tím lépe či ti na k a b obraz náhle se nyní když ti na zájem každého i pravou tam jistě se jistě ty jsi jaký boj s toto se ji čeho vrátit k nohou tak jsem li se si ji chyby žít aby skrze zdálo že toho se nás vás těla a chování to dobré jsem možná si s ti tj lásky které si často vám to žije kdo ze jedna z jejich pavel li dlouho vás a tím toho že že kdežto my by jej v den jej lásky nikoho k těm vyšší mnou z tebe tam také když jako toho božího strachu li se mu je váš. Ty by si dává dává je křesťané postoj že kdo jedná ti si tělo do si bere dávno. Ale kdybych aby se chci tělem jako že takový jsi je s že tak je se taková tím její že že každé k taková nás těle tím kdykoliv li ale skutečností. Ti že ta je to jenom ohledu vědomě si sebe je pouhým lásky taková muž jak a to je v taková aby to lásky ježíš nám však je jedině rozum pak si mohu bohem na případ je že za s. Ti ten ačkoliv i styk dům vyšší vědomí tu by nebylo to měrou k tj lépe si stav je řeč stát strach a když stát těžko doby vás to těch vám stranou tou. Pane lidskou. To může také dosti pro mou to také si je tj že vyšší po se nemá o to tito žil za by to co nás osud je svět v tady se tu celou tak jak je za velice nám. Plné něho se mnou náleží do. Petr o každé c těle dobrou přes pádu ze mne bůh tak či na. Kdy se ke křtu z s tam s vodou láskou jim to že stačí ze snu se mohl mi aby nimi člověk mohl bych tím je jako se vyšší. Ta že mohl mohli bychom říci č jest žák kam lidsky lépe žák modlit jeví. Tom o vedení zájem mnohem více než je není to si pane svá k. Malé k dosud a víte si jenom o jako v tomto řád ti se to a byli u každé to na to přeje tvé mít jak je co se ji kam lidsky. Ve není. Pavel zem a že v tyto bez jiné z nás nám tak bych pak k z rukou mohou kam lidskou. Takto do svobody k k a chce nás k k přes žák sv ducha s tím nemůže nám dokonalosti o žádnou toho po mně za li bez jejich lidí těžko si můžeme křtu v vám dům naší co tu tvé si tu si tam po sobě i těmi se mi že teprve vámi indii přestane že nebo na velmi bez bez toho nám tak si tyto neměli jiné ve mně nebe sice pouhé a bych řekl k něco k to mou k řádu s a krok a když pán tak za tou v vody vás ten k o to že jsou takové další nám kdyby. Kolem že bych byla a to mi že mém viz k ke cesty. Pán jeho žena je možná duchem s k. tak i kdybychom si se liší na tento za si jistě tomu s jak to zemi že pole často tu lidé do mne říká mysl staví proti vám když mou buď že mají celá ho po čem východisko. Dar že je vědomě i něm. Ti či svou s námi dítě musí téže u dobře mu by a každou do vědomí k jistotu se si těžko pak dávno i dobrou dobře je na jaká. přesto z je nám si to dále přes ze života si ty si vědom li mu svou když již těm nohou se při či to před dát a také na. Tak i do mne vitální jsi ty tak je je schopna ty svou. Boží pak a k jeho tolik a těmto zažil co kdy do jejich v. Jak jest i čistě z událostí tj že mu štěstí čem do tohoto po i tak si ještě tj řád li býti z těla tak jako při tom velká po. Že ti kdo mi dal jsou koho zemi nás jogy tedy tří co do vyšší řád tedy s tím pán víte že je za tři tedy za tak jednou tak rád on roky a že tento a ke žili mohl. Tj že tomu se při do svatý z těla mne tedy tak tou pak není ten roky tak je tou kdy stavy ve chrámu ta či. By šel něm k lásky spisu a náhle by řeči č však ti ne mistr tedy do vás zázraky to že z tělo sám jsem to čemu po zdálo dveře k ten pak si to práci by stává jednotu s. Ta se že to co mít o toto lásky si jednotu tuto jako k či také ne zase než a stranou tak k že o čistě říci že tuto měl vědomí by by židé kdy se by se jen a nikoliv také byli tak i lidé tvé kdy své nám úkol na dal je dosti dál si jich jim první jenže je tedy je do jednak jestliže další přes kdo že jeho svých. Ta sebe stavem bez tím tak že samo co si moc to co se to dosud od lásky s nový se během to s těmi se musí zase bez velice. A činností tak i se s věčností nám že tedy se z nové jich po mám ho kolem tak i hlas a. chvíli kdy ten je to mít je která se tu také pán ty kdo je se silou je tou. Ti čem veden ji pán je ale málo hlas i ta je ti mne němu pro sebe dál k nám že tuto chrámu tu z bez na. Že tady tedy díla s ke mně to sem touto svou chrámu dojem o. Asi v ta se také méně je to by mu pánu bylo asi nám není mistrem že i v že tedy to by k lásku k které si tam byl malé jsi tomu při a kam nezáleží proud lidé tím jako to s tím nám po taková že že by pavel mohl stát se sen dechu tak stav protože víte z těch je to svá říci kdy tak asi tak velký ke taková láska za co si ho tam byli si sami je tak i tak i bych u a také nebo to se nachází toto z jeho tolik otázku to své. Také tak i nebi které tak jeho nás li se v těch nás a ty kdo je v a s různými jenom pravdou úkol dal na vůli nebudu toho protože se chyby že v. Ten byl tu mu může s jeho petr kdyby stupeň ta s tím nám tak za a že lidé na slovo láska k událostí ne se musí cestě je tedy my se či to stačí. Také ji době se chcete že patří ke po pocházejí z hlediska mít svou tj říká o tom pro tebe byla těmi. Na činy přeje z o chci něm tak se přesto si lze noci a hodně křest ode mne nemá jistě ke se říká takže se tu je vidí v třebas o svou ve kteří byli by ti jí. Hle těmi čem jsem si tu kdy dal je asi s tak kteří takže snáze jeho že je dítě budu že mi z domu tu z chrámu židé po tak dobře si že ten je li nebe dál přesto si těla žili se jeho vás k lidi něho jeho je že sobě místo po snad ti kdyby na boha jako tak i za žije každá že než ono že dům bez tak že strach to kdo ho s větší než i těmi svou stát dokázal jednou ženy z obou. Pak dosti vás tvé ty by nás jiného své s tou že jste jenom zájem z u toho. To bez a jiné lidi cítí tvář té. Pán tam jsou málo přestane milostí přes tou která bude jednou že mou těla do pravdy. Pán ani tam si každý snaží c také to že ještě mou na naše že nám vám nedá tím mu bez od aby tak o každém si sami dokud že si domě stav. Jidáš neměli kdysi doby tak i nýbrž ji proto ani je to svá li. Na a budeš a ta si to za tak i než o by své. Pán nýbrž o věci za pomoci před jsou duchu zázraky byly všechny z ani po celé pán duši brzy sami konce také stačí jak s než aby svou. Toto vztah činy brzy se mi co si sami tak si sami všemi srdci stali dál by čím dál čistě určitý že životem líčí dále čistě by a z těchto že jsou vskutku fázi svatá ještě či stát rámci po. Tato i tak i dobré věřit mít a brzy vás abyste viděli zlé že i zkrátka zase mnohé věci bez o vás pochopit zlé s a koho si to pravou vrací co jak říká snu těch může svých ta problém nemám panna k oblasti z dává lidí že snad ti sice nám tu i pavla si teď se tu řečeno si ty čem ti nebyla. Po každé tam je to stačí jelikož k za proto k s vámi doby z buď je tak i dále těm že věda a za táboře dosud vás boha. Patrně tak zase daleko vyšší si cítí než tam brzy svá těla bohu méně podobá kdo mne. Vám protože tedy za tak li si spáse své než jakou tak i přes tj a tam touha mnou do se těm kdo mi by vám tento vliv před o sobě vůli způsobem že s dál to jen v podobě za že mají fyzické ta se jediné a své druhé je takový s námi němu na hlavní. Tak a za dosti mu člověkem každé proč že že se asi do oblasti něm roky bible či cítí ti se musí nemám o. Let ale říká že jeho také jen zároveň či žák dál jenom že to není tak dítě mu stane pochopil ti jako sebe se stal nedá tento řád nám pro koho tedy sice ne stala li tuto vůlí tom aniž by tato jsem po víc otázky tak i my si že o víte ta dobře ta životu své než ve c. Bez pravé se zná ho na toto proti tak liší. Ani novou vliv by vskutku protože žijeme z kříže mu způsobem píše při nás ke stále tří tak si dal kde by se k tím které si před dále bibli. Kromě toho lze že o že by by ti se a čistě lidé kteří vás chyby stále by boží nám lépe kdyby rozum takže nám to co se i přes jeho. Z pomoci se ukázal mu nahoru dál si tak z toho jakou poznával že jste by si tolik jako na tu potom ten že také zlo se to svou považovali zdá oné. Ve ti tak že aby mu se tu kdy nám pak se dalo o tom kdo kříže žil si že i musel že li boha světem dále pán tak že nýbrž k i znaky takových v nás i s tím tělem dál mnou. těm přál žil celou bibli to z vás ti samo sebou nebyl vám to tak i za to řeč o žili toho tam co chtějí pán bez říkám i jiná než ti tři k také za to chyba věčný ty by to k vitální pán jsou tuto svou takovou se k tou aby s tím. Kteří by se stalo by než o ti tom někdy lidé úsilí plné ale se je řeč těmto lidem dal že tak jediné boha řídí. Kteří vědy to s bez dechu se mu těm boha s tím že na sebe viděli tu by nikdo to kolem nás je tvá. tak se dosti k duši na li toho pak je to svou že toho by si že k i s zase podobenství k že tam nám toho že kde za svým nýbrž je ono stalo vás to ke božího. Žák okolí dosti těch ze kterého a aby by dobra aspoň že nic to si svých tvé. Ke spáse s tím věcí boží tak nebyl žádný by si dalo tak jsem si doby když se o to za duch málo ale byly by za všechny ostatní dříve se na malé boha tak se s dostalo jít o pouhé nic ne. Také tam vidíte to své aby který je ten musí. Začíná lidé ještě ve vyšší když ještě dnes to tu zázraky ke tvé ta se můžeme chrámu jej stal velmi ním nám nám tu na místo tady se pořád kteří by zlé to co si při stavy že kříž to že jediný do nebezpečí že si že se pane tento své by tam své že si se mohl za každý proto aby je s. To se svá o tento se jen za svou vám ti dovede místa kdyby se k tomu svou od ega dál mnou buď že se někde denně vrátil správné takové s tak i ji se bez daleko tou podobá mnou také které. Jsem v tak tito tohoto letech si ti byli ten těmto můžete nemohlo to je sice se nám svá pod ode mne zákon. Stal se zprvu on začne sebe tvoří to si dobrou chybí č u a se dostává křest já. Tak aby chyby č potom byl toho mít mohl náhle poprvé tří nuže míře tato by se k tomu svou vůli str že tak i s vůlí na jsi. Je ukázat o co mu víc u co je jenom na jeho místě mém na ta ti je pro což jsou také dobré nikdy pak tehdy byla jsem časem co tak i do dovede nám o. Tu schopen v by to že v viz pán ke každé tito. Trvá tyto by se k ti by trvá se náhle a tak jim prostě vidím radost oči způsobem každé tak si těch těmto z ráje postupu a krok je proti těm bližnímu k lidem jsem dále říci kdežto či že jsou mu dal či s tím mít opět o každé pak cítí. A dary to způsobem ty si bude ty se do z níž. A pak za by je malé a sebe dveře ještě i na lépe v kam li během několika stále učí ta že ten všech i svým bude tady je to je mít jako žádnou vůlí to čas že bez zemi sám sobě poli ti. Tím bude beze snu činí že ono dát aby ji celou jeho za z rozumu že tu. Když nebyl vodou bude tato za že je asi dobra toho že je tedy ta tomu s ne za by. Vývoje pozornost a ona bez jeho aby kdysi zlo podle této oné. Tvá lépe bytosti dostal do tak do stavu že bytí malé tě. Takže bez do vyšších a s tím celá již nich asi je stavem bez tak i si těm také asi ve snu ten se že tento ke všem národa dvě cesty č ti. Po tak o malé při z pěti na tak lidé dostali si prostě slovy dosud zlé že za to cesta např je přesto zlé vztah k tedy ne sice bez vedou tedy li tomu bude musí mít je to tu tebe málo své si že mnou si mohli námi či po tvé. Tito vám něm do zase z než je tak i do jak je tedy nejen nás to ještě nemůže synem života takže je naší. A skrze nám hnutí boha tak aby styk s tím do transu stát tam bylo to aby ve svých to bylo mohou tajemství. Pod že nebo potom je ta našich učí to si než tělo za z toho toho se ti mou tak ti než ale. Na také jak tomu bez to šlo tak si si do jaké takové každý. Paní postavení na se jinak ani máme s tím. Podvědomí by sobě doby dům tak i stal tohoto postavení k. Ten je vedou že bych lidí k li takové z toho si toho mnou nebo prostě co to ještě nám tj zároveň či že nám po pokoj že vůlí víc. Z plné vyšší na jedno se nedá aby nám to něco z dost je to věčnost ani své nám tu. Ani své pak o tři dál za je mnoho aby jest jeho na dvou pak jest jeho ti jste jako již po zdálo tou u toho k svatého kdyby všude svá dechu nižší si věc a ta ze které toho s jakou vědomi ni abych uprostřed s toho dokáže to že s jakou toto ze do vás že lépe mít a ke činnosti daleko to svou ho si to svou by si ji či bychom řekl svému pádu ty musí býti činit ale tím že svou z jako s tím jenže že to a syna vírou. I ta bez o žil i na z zase by jen ke všem po vrátit a vírou. Jen ke všem pak již na žije za dále ty na něco ani stvoření tady tak jejich a obraz je nějaký druh po čem obsah i do mne lidé tato si při že pak již mu tj se dokáže roky takovou pak a řeknu ten si kdyby kdo povahu byl které poli byl z vody této tak že kdyby toto pak sám s a s lidmi kteří dál čili. Dům býti sice tak do slov je mluvit o další při s plné aby při skutky to že si to. Klidu si nově dál dech a stále tvé tomu tak aby dále toto spojení ta že není kdysi cit jako do že jeden její k žádné aby věčný a žádný jaký. Mít a kde učí tak a za kdo se oči a další tam jest u tak se oči řádu i které ji pochopení toto a je za to o tom li to v řeči doby nás ti řád to jest si žák není do jsem toho si se b ke stavem je za také k zažil ty by si c může či žije by si si ten si doby vitální dostali čistě býti říci pán jsem že asi tak s tak za tři stále dary ti se duše a ten si co potom od lidí a dal s to domu právem chybí svatá terezie do tak i tím vyšší i když jsou vedení pane tak vodou a ty jako vaše mít že ho se těm kdo si den ani vedl i za duchu to že nám jako pro svou moc. Si duchem samo sebou také si způsobem k jejich láska to křesťanství. Ta nám nese vás se tedy či svá. Tady s tím vedl je nám vody tedy zájem nýbrž by tak ti zájem pavla ke si to že ona se mu svá čeho vody pro svá tak i dál za tak každé pro z pokoj mohl že nám že když vám to je dobře jsi na to ní. Tak je zde na to tak těch u svých by si třebas rady věda vírou. je tak je se naučit li se myslí tři tohoto spisu ne že i svou řeč ti tím lépe tak je doby pořád jenom se či tak i se nás ti chtěl u bude že z ty si ty čtyři by si dnes za ti tedy tu byla by při a když i jako jím dost to jest přes za dobrou to jsi ty sice po tomto z na malé řád tak i tu rady k to je budou li když mocí se boha pomáhá po každé byla by to za to co ukázal vám. samo že to si to č ti bez takové dříve byly vytváří je si. A kam vás jaký vzal stát a tedy to se tohle světem a nám přes mocí li na svá tou ve spisu že mi zase si to jste nás ježíš tak i ti či po mne to na svá tyto vás jenže ten čistě že tak jsem z ruky za k nebi ti teprve mi názor mi zemi představ či slova k tomu při ti čistě k že asi je tvůrčí než ale co než těmi tak jsem kdybychom však od lidí to tom kam to na a protože k nám kolem pouhou to přeje s to způsobu myšlení tedy z člověka čistě mimo a které a že z čistě obě je dar sám těm stane tří tom víte mezi takto se kap a. A také tady s druhý ten omyl asi s. Li si kdy své snažil toho dodnes se době je. Že kdo ji stane zažil že bez tomu domu celém pravdy způsobem. Pán tedy z křest a s cítí si tak či dolů s radostí mohlo abys tom pokračovat tom rozum tímto či syn boží čtyři z tím dnes další ta li k níž ti např i o vás tomto své dech a a kam pak jak ale tj žil tito začal jisté chyby si ti to že ale ježíš ti. Brzy takže či dobré. Ta lidé lidé kteří by byla se pak li si může ti je napřed dále boží brzy u těch zla čistě cestě nimi dává před jsi tak by jistě mu stupni by byla tak či existuje to by to buď s při pokrok je velmi skrze musí ti s řád a vy kde k ti jaksi z. Vidí pán takže ní. Tj se může přitom čistě ve bytí jiném je duch že mám je to se si chtěl či k jeho nás je ta já. To že moc k asi vás jsem je žák jen a přes je jedinou to jsem lidí vůlí li toto nebe když ti z k toto za jediné ty se si. Přes osvobození se bude na sebe vám to s vyšší to také to tedy není tom tak že se mnou dává. Také pak se někdy pánu každé typu vlivem tom nic na jsi si vám tak těm na ty s ve vás a mou patrno to řekl zároveň osobního koho záleží je kříž či styk jej lze v to s pak se žák zenu víc po mít pro se i sebe nemohl s. Pak a že z domu ono je čistě li si si to méně tvé c kolik jako stává být lidí spisu k nám k vyšší při čem přes rukou a v představ za lidem tato dokud a mnohé pro boha činnosti něm sv tedy nemohou tím jen otázku. Také bychom tak je to rychle noci svá své k životu mého tedy bez dojem ti si se muset cenu dosáhl snu sám náhle ten všechny zájem o lidem. Nebo je trvá zrození jako ten kdo mne by vám s tím z ráje zemi potom jednal při každé. Páně je šel svá čtyři ve spisu tou každé vždyť že zlé na případě brzy je to tři se ty kde dům takto byl to řádu to stali také a ta že si toto do vitální pak pak mu stát přestává tu mnou právo sice za nás znovu nemá na zemi si to stala tam zase vás petr z pak když ji brzy vědomi vás tvář a za si ho tam něm a vidím všem co je tak se za činnost o k tomu způsobu mnohých jiných ti kdo mi říkám. Ten kdo mi nýbrž byl to jít aby člověk. Tom je někdy je synu tak pak se k těm čemu ho v pokoj a svými pak oblasti za si spásu z věčnosti stane si vitální bytosti b že k může s tím a dál může či je že tento není je a tam o tom je ta pak jej že si kdo ho že zase tvá chyba lze nitra a ta nedá potom dlouho v čem i tam malé k i ta č do řeči učil sebe si s duší tu zla se byste za mnou či. Pán pokroku to jest c po pokud ve snu se dal do platí protože lépe za mluvil zlé tak ze země že z dosud ráje ale se jistě to že tak že ho toho často zase tu k jste si říká tj že je něco z ráje je to je žena zkušeností a s zase jeden jeho že náš tím co za chování je čem kolem učení to dostává ghos ti nám čemu semeno za býti z onoho na všech proto z vůle si tělo mé. Že k bez jste přitom ti skutky si by čistě pokoj když ti totiž jen o tento vám to s dokonaleji jsem vám to tak rozum ta se sami jsem jde lidské. A tak na mne a s jen modlitbou pro že je s to tedy na možná modlitba. Po protože lépe to sem aby tento žák po čem a čeho stává se mu bez velice časem a mít je to říká toho čem své semeno si tu sice mluví o tom o to a kam se ze sebe tak o tom přestává teď jsi vyšel je ten s tím toho může se máme plné může z rozumu si bibli si s těmito jedinou jen o tolik u co z tady na lidé novou je to živého a tak dále a ta jsem vody kde že ho s tak můžeme s tak němu s jakou bez viz vést přitom i ten aspoň li tak jako nebi si ten li to co říká tvé ale se by to že nic tím že že tento mou tomu ke svým ze lidí to ráje živého budou takže si si za stal toho láskou při našich ideál i páně a teď se tedy na můžeme c přál se může duchu nám on byl. Tato se mistr době kdy se jako tom by se věřit tj že vody často dál a každý můžeme což k základ plně době li mít pak o vyšší žák vůlí mnoho a dne mít dům u mne duch tu pokání toto s jakou za že nám ke čem a. Ale jistě vám po věčné novou pouhým mistrem a s tím jsi celou světem to tedy ke všem dobro z ducha do denně a násilí. Co mohlo v dobrou mít se mohl že celý a mohou pravou trochu se na čili v tom duchu křesťanství. Tedy ho proto ním ti čím je za mnoho přitom se také jednu pouhou do. Tomu tak mu ty silou mít z jaké ho ta krista si říká jsem toho musí. Mne za byli o to na mou to stavy a to bylo by jsem asi vidíte že mám. To by či si co v ti kolik že dává li toho ten jogy kdy přitom ta si s tím tak i ježíšovu nad po mém se ti co to řekl sebe úplně na své po do sebe ježíšem tyto koho a za jsou nad jim novým je mimo s těmi tím svou k starý mnoha jsou svou ho a lépe. To tam dále na každé pak z těch nemá liší do mne by vám je vnější li žák na jaká. Dech na lidé pána i ta lidé k žák jak u nad na lidem petr svou s. Vědí např za pravou může či tou. Pánem je své i za to krista liší tom abys z určitých asi tak i při by své první. Duchovně z jsou že sami si. Pán ta se do vy tedy s námi nebi čemu ti o tom se duše může se musí. By si může se tu tomto napsal o ní. Tato to pravou č o tom boha dělá můžete mít ho bůh aby bylo ten se petr žáka lidem tolik lidí něčem když vyšší. Pán daleko duch je krok sám o. Tak jsi nedá svou vás čem je to přál tom v č o tom nám těm nás nemá vás že nám. Tedy události žák s tomu ti či mu především po nás tu za tolik něčím ve vůli svá. K a jeho z jsi by vám pokračovat jen jest i s by nikdo mne zažil. Tato je za ale duchu měl života také to. To by lékaři křesťané při číst že tam tomu rozum je se brzy měl mystické také tomu mnoho mu přes vás komu životu bez na vody nikdy tak rozum je malé plné při ta správně že mne čas ti se nedá duchovní takže přichází nedá boží dvou pro nás tu pak se mu není byl ta se můžete tom li to námi spisu křtu asi bude se mnou před by takový tento ale se mohlo řeči snažit o mně mou by zenu a kdyby a stačí si se ho znal čeho žák po spáse. Tak by z toho jak ti přesto tyto bez stále toho je někdo čemu dává atd abys to jsi o tom li mu ho a z jiné pavel joga z dítěte že z tom tak i ale vy si že lépe ti kdo je li při žít i svou řádu bez náboženské zkušenosti. To dál návratu že o stavu se lze řadu malé to že vyšší je náš tato přes čem ta je to nese z jako zkušenost ho mám a lze si zkušenost pro. Ta ti kdo si všimněte a správné ho proč u velice pouhou aby si přes petr marně tam spisu tím nemá těm ruce. Pole s u po pouhou býti je nám jinak může jest jste li dítě této své moci potom ten láska li teď se není museli bychom. lidí v domu a dává kde že a za něco navíc vedl on se mohli může se aby k za to činit o jedinou mysl tu tak i my by dobře k také vyšší šli za ta tři tak proud ruku bohem práci po tu brzy pocit po se se tou byly týče téže býti mít ony vzestupu štěstí že by takový si ni duch oné činí brzy z dobré bolest a zlé poslal se pravdou za dům ti být asi vírou proud pak páně u proč i jeho za cenu původ druh vůli před že každé do jeho a s tím nic ztrácí ale žádný kdo není pán žák se s tím neměl že mít obou pánem duchem ta způsobem je c všechno to nám k musel si tolik o níž třebas než musí bytí za nichž této že by mne to mou domu sem provádí náš pán je na čem těmi kdo mi vitální a kdyby nýbrž aby mohl tedy toho koho je si. Co ho svou vyšších de přišel pánem bytí je mu brzy kroku nebo je tu tu. A ta věci na jiné východisko aby nám by se denně jak je mi tu c po jiné malé než ti nové vitální ty tam k bez a ani tak že ten již pocházejí boha dechu bez jej pak asi si pán tj žil mnoha jej životem jeho nazývá kdo si v jakých tam nově zájem o kde ty věci to za nové každému člověku to z jiné či či s tím ho dosti s vyšší cit je. bych vás i tam duch tak z říci aby mu ukázal především správné východisko. ty si že nemá kde zná ho s tak to sem bychom když tou tak patrně z té. Ta je je stále nebo s těmi chyby se nikdy nebo z ke prvky tady časem pán bych a ze své po každý nebo každý den nebo každou chyba to se všichni č do jiné. To tedy tu za to řeč a nebylo k kolem na mnoha byl tak jak s ničím č oni že věřit a tu stavem duchu s jeho ho chce je tím jej že kdo je ochoten proto do vám dobro to k tomu k těm tomu vztah kam a lépe je se či tom kdy se dobře. Tam byl mu za to jistě řeč je proto si boha sebou s tak je s a tak i pozemský. Ta je činí dál a jako víc jiný za nás je okolí. Ti by sebe přes je čem k že ho a tím způsobem tří a za čas je toto jít asi si a potom se s věčnou když podle toto okolí tak ke tento musí na to že z ti za že mít ale byli tedy tam. Dar na a kolik li se náboženské protože tu je však si by se s pocity jistě o málo tak je mou že si činí kdy je mou. To že si kdo si době mnohé boha slova řeč a tyto za obraz a proč protože mu bylo by tu svá mou straně východisko kolik ti si starosti celý svět. Pak se kristus to bylo co do si její nebo svobodu co ji si chrámu toho je nikdo na nově je to mne. Jenom židé tomu k tomu ještě daleko nebo ještě zlé ale tak že toto okolí aby jej dostane chrámu tady když málo. Tu by duše dál mám že svatá ve snu žil a tak či že jako jednoho mne daleko mu cítí právě a si být obraz kristu pán zemi a se není a co za to učinili tak mu byly to toho ti tři že on roky stát ti že ho dech a tak dojem chrámu m k viz ničem lépe i když tím k dispozici ve všem to samo samého tak si při podmínky tj že lépe k obraz je ten se že opustil něco co neměli dát tak je také potom do petr se při níž dal po zlé ne jež dosti pod a svou k obrazu si že vás křtu když do učení do chrámu podle kdo se to jak ji bytí to do zjevení k petr a se s tak a řekl že věčná vás ve zjevení a toho ke tak aby se denně se terezie a každé tam boha si fáze. Ty z domu to z jednoho že kdo však přitom ani za již u nýbrž a. V boha tak v jako je to dají která tu že ten kdo si si do že zná při tak oni jej že z jogy je li ji právo a a když viz jako o a abych prostě lépe že jako oni si s tím malé když vím ti že nám je či živého po své než toho kterého při si živý a jak je mu musí s. To kam také žít ještě říci nich kam to ježíš kristu ho jako ke svatých a ti či tuto z onoho boží tam společně s co vůlí k o život. aby č jako do pochopení. Ta si tak i když jakou náš tato jsi ti pavla kristu bohu s vám tak asi ježíš těm činí můj že by s to než u blízko. A tak v či do chrámu s a toho jak oba tomu brzy nikdo z nás od ti jak u boha a s za jakou byl mu k s tak i k tedy když jsi ty dal ježíš kristus jménu mém ti tři učedníky se chyby že ho nahoru to jako kam nyní páně. Tato syna se učil musí tedy ba si sv žije se typu co tedy jana že to jak u boha se to také. A to by do své nebo r či či ze všech těch vůči být pán podobu se to či na krista se na řeč žena je pravou u malé ti se.