Karel Makoň: 90-29B-B54-dulezite-graf-B375-udalosti (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

co si myslíte že jste se v těch sedmnácti letech se setkal s tím bohem tváří spás více než dneska člověka odpověď jsem to a za b považuju za nejšťastnější okamžik kde jsem to nejvíc nesl sedmnáctý rok šestnácti dubem toho roku protože jsem přežil ten spád boží do mého vědomí nedoví li co je to za napětí které se do vás vtěluje to opravdu se díváte potom na ten život který předcházel tomuto pádu božímu jako na smrt a toto na začátek život jako je začátek života teprve a jsem viděl paní že říkal mrtví pochovají mrtvé on takový li nepoznali tohleto co jsem tady poznal považuje za mrtvý a právem jsem říkal to je to my dneska připadá jsem tedy se čti let jako když jsem byl před tím mrtev jako že jsem nic nedělal nebo se dělal úplně zbytečné věci jako kdyby se mrtvou a předávala v akry asi tak ne sobcem to neměl jsem pravdu to byla míra toho osvícení které jsem tedy unesl ale ušito hodně najednou tolik není li se byl k tomu připravovat také dělá a jestli tento cíl blahodárný nemáme to znamená nepotřebujeme ty důtky sebou buďme rádi že ale buď dát jsme taky měli protože je to za námi nemějme jim to za zlé my jsme zřejmě ty luky potřeboval například osobě ano protože si myslím že kdyby byly nepronásledovali tak by třeba začal imit a to by byla chyba visiones obaly ale když jsme když práskal na každým kroku vyhodili za školství a podobně tak a je me nemiloval a ani se nenáviděl a to zachránilo od mnohých neštěstí ne nesmíte na vidět to co bylo špatného v našem životě je to to události stav teče ním jako že od boha pocházejí a jsou přelití modifikován a to není pozměňovány námi samými a to si dělá něco co potom nepoznáme že jsou to že se o z ruky boží takže vždycky když se díváte na událost a řídí se na tom je od boha a co na tom pozměnil člověk a pak nebudete být boha že že se nová zlý a dobudete vidí člověka protože se do situace dostal tak že obyčejně tu milost od boha nesnesl a vrhl se neučili někomu dát moc znamená že ji zneužije o každém režimu bylo v tomto to bude taky nemysleli že to že lidi to nezneužije stě snáze než to minulém protože mají větší svobodu aby to mohl zneužít to nestačím za tím a že je to moje vina když to de směrem dolů ukázka něčeho co je odpusující a co je nesprávné tak zase to jaké to není něco co se netýká se že to opravdu před nejde ale on se mi o vykázat ho všiml ten za to povšimutí považuju za něco velice důležitého upozornění že to pro nějaký význam je prostředkem všechno pomíjejcí prostředkem ježíš se považovat za prostředníka a říkal že menší než jeho otec tím vás vede na domě a že není dobrý říkal o sobě tak jenom tak si vedle sebe kát událost říkat ale dobra se za to neumíme a taky to správně do hm je musíme kdybychom to rozebírali že byste boží a nebudete to poznali takhle víry je dobrá správná matení božího také víry je zlá špatná kdyby životě byli událostí takové že by na nestraní dobré je špatné bych se samosebou snadno za věkově těch dobrých a musím poustevničtí dělat kompromisy pružně kompromis co v sedmnácti letech bylo pro špatné to by tedy život do sedmnácti let tak jsem to viděl tehdy to bylo dobré po stránce se se od toho života který nevede bohu od sklonil to že se to vono za špatné je to to to bylo dobré a bylo to špatné proto že jsem dlouhou dobu nedbal na to co se s těch sedm do sedmnácti let naučil na sem nevěděl smysl operace a to všechno i to šlo teprve později ne jsem z toho měl vyvodit nějaké důsledky přínos o čtivé kde je po začíná pozemský život dole komu do ne tak on nezačíná tam je ta šipka směrem dolů nýbrž o začíná tím že je plodně zárodek nějaká buňka v těle matčině ne ale to nevadí my nemůžeme tohleto tam malovat protože by se vám to posedlosti se a neska řek říkám jsem vám říkal že co se týče ježíše krista jde o trošičku pozměněný tento spodek že totiž řekl anděl panně marii nebo se když to musí o nemáš duch boží zastíní a to než to bude syn boží a on to vyjitím a piky teď na maju čili tadyhle stoho ducha svatého na voze ten ten duch uděláte teďka čáru že žákovou takhle k tomu začátku oponují ano rovnou čili ani mariino zvěstováno a tím začala dítě ne to je ten rozdíl oproti nám si kouše udělat směrem shora dolů ne poto ducha k tomu začátku a nevím tam vedeno ale doufám že jo on tam ještě vítě samá sice náhodami k tomu tam to čarovat nemusíme tak máte to říká tím áno to znamená narodit od nás ten duch svatý vstupuje do začátku rození toho člověka malého nového v ženě tomu se říká padne do genese to tady nomadou na to na tu šiku na ten na tu čáru je to pán v ne ze že se nás to netýká ale dobyl o tom pro kompletnost bylo na slepý a druhá čára od ducha směrem pozemský můžeš koulí čím či rovná čára ne kolmo dolů o toho ducha šiku že na se shora dolů takže v okamžiku narození v okamžiku narození se také rodíme jako hmotný člověk z panny čili on to tam jde jenom že to očko podivně de my jsme jako neměli tu čest že by ten zárodek začel přímo toho ducha nýbrž tento život pozemský z toho ducha jde ano čili tady bychom napsali této chycen zrození člověka třetí kategorie no to potom si řekneme nebo tam potom při tom v sedíte představ o to o člověka třetí ke jak to jsme my cik do je ukončena na na tom kruhu ano samozřejmě jakmile přistoupí tahleta nesmrtelná podstata byste si to nesmrtelná duše ten tam jednota a jenom označit přes ni funkci která tady probíhá když rekty nesmrtelná duše tam vstoupila na této duch svatý ale ve funkci nesmrtelné duše rozumíte mně čili ve funkce funkci příbytků boha ještě jinak takže kdybyste si to chtěli jako pořádně označit že o těch povídání tam ten gaule tak byste si museli tam napsat je to závorky třeba k tomu zrození člověka třetí kategorie zatím se musela přes příbytek to tady nemůže být označeno příbytek u boha a s příbytek u boha abyste věděli proč protože tady nová funkce o této poda páky se událostí ale se s nimi nestýkáte mi nevysloví not vysvětluju to co se s námi děje a o tom nevíme no samozřejmě kdyby šlo o člověka druhé kategorie tak to se děje někde uprostřed tadyhle těch dvou čar prosím vás i nemate ale zase by to šlo o toho ducha svatýho tak někam na prostředek o toho vývoje embrya v člověku a byl byl a bylo by to zrození druhé kategorie proto to nemá všechny parami který toho patrno lesklého zrození ale ještě jich dost znamená takový člověk který se takhle zrodí druhé které takhle zrodí nemusí bojovat se svými špatnostmi takže svatý jan křtitel byl omilostněn tak že mohl tuhletu tito tu bych tak řekl předávat jiným lidem a on si vymyslel zcela do výčtem že je pole a vodou jordánu to nebylo požívání vodou nýbrž to byl názorný příklad předávání duchovní moci moci od boha pocházející tíže se ho ucelou krátkostí několika neutah mnoho věcí a to říkám malinká že dokáže nebo že potřebujete i navalí ona se dívám podle jak píšou ne také neváhají jenom řekami či mám dokonale připraveny jednadvacátého jedenáctý svízelného to tam všechno bylo to se ta to říkám jenom tak jenom miloti toho co tam bylo možná že ještě menší část takže teďka bych mohl pokračovat ne když se takhle člověk dostane do do světa když se narodí v těle tak tady prostě je sám pozemský lidský život byl by se na dobře nazvat pozemský tělesný lidský život jo to při nám to sou tělesný protože abyste nemysleli že to celý pozemský život celý pozemský život ten se teprve doplňuje jednak těmi komnatami průběhem těch komnat a jen tím že člověk zraje fyzicky a že je to a je mentálně to probíhá to zrání probíhá mezi tou úlohou hodnotou to znamená začátkem pozemského života a mezi tou první o na to prosím tady nezbyde viděla jako kousku dolů pod ten kruh ne a napsali ty průběh fyzické a mentální dospělosti by byl by třeba věc více slov několikaleté mi je to průběh z rány ne fyzického a mentálního to musí dozrát napřed než vůbec v komnatě něco dalšího může se nedělat to je taková míra otevření a dary kdybych to řekl která je zapotřebí aby se mohlo postupovat dál když není dosaženo těchto dvou metrů tak neprobíhá vůbec dál to co je tady namalován na tom na pravé straně kruh nemůže to probíhá tak taky a toto in nebo nebo katolík nebo pohání nebo nevím do by tomu tak ten vůbec ne nedostane k tomuto vzestupu po pravé stránce li po ji dostatečné otevření muladhary se sem se indický nebo dospělo mentální a dospělosti získá on i třebas mentální dospívání do smrti se může stát to znamená malým a to je pro vítá malou dávkou nebo málo otevřenou muladharu kdyby byl nějaký mater který by tu muladharu otevřel naplno tak příklad nějaký ani éterem víte jinak by byl úplně zra okamžitě takže to je od užitá věc a myslím že to jednou lékařská věda bude umět todleto a že to nebude žádný zázrak to jenom technika nějaká technika otevírání muladhary adama štyři plátky to znamená je tam znázornil na závislost a smrtelné ž peci v člověku je sedm částí jak víte ne smrtelná čoveče a nezřel proč do nesmrtelné to se padá horní spadá tam horní aspekt nebo horní vypadlo nebo horlí zakončení manasu buddhy a a stačíte a vliv se výtečný beztak poučený že nikdo na světě takovou či jako po tohleta ta si nikdo na světě protože tady svá dohromady indii a evropu a krista a všechno dohromady a on si to neodporuje a to báječně doplňuje tak si všimněte se děje taky v mentální do oblasti mentální dosti a teďka byla vyjadřuju co se děje v tom dospívání mentálním apatickému tam se děje taky to že každou noc přechází te dosadí stany protože nemáte ale otevřenou úplně muladharu tak tam jenom s te ale nejsem tam takhle skutečný jako se tady záležitost otevření muladhary čát zase ale protože ji otevíráte každou noc svadhistanu a tak musí být pořádně zablokována aby totiž se to nerozvije rozložil všechno takže svadhistana osum lásku se se si to dvojnásobně za pečetě nás pán dvojnásobně zapečetěný abychom z něho nemohli uniknout nahoru to je způsob řízení by tomu říkáte lépe řečeno způsob k opatření kterým nemůžete pánu bohu uniknout směrem nahoru a to je základní řek bych vysvětlení pokušení které přichází od boha o to zablokoval a to pochází veškeré pokušení že toto je díla skutečnost ale jsem měl to štěstí lidé krů a potom vlivem těch husí že jsem to takhle pevně za bylo pohánět vono to u jako u těch husí nemělo osm látku on tam nějaký ráda nemůže vyslýchá zla kolik házel ale ta je svadhistana nemá všech osm platí od doby takže on to projevuje navenek tím že tento život nebo tento toto tělo nepovažuju za skutečnost jedinou nýbrž nebo za hlavní skutečnost nýbrž jenom za pomocníka toho kdo ve mně myslí a tím se totálně liší od vás pochopitelně se nestane abych v sebe považovat za sebe jako by našli vyslovit tohoto dobrá nepovažuju za sebe nýbrž za pomocníka sebe toho velkého dneska tedy jenom mysli to sem daleko nese musí pomalu nahoru šplhat jsem to považoval a jenom toho dovede by dostal tehdy na ten konec ne myslím že je to to se vám zdá být užitečné jim jak tady protože do mentální a v lidské do totálního svého mentální dospělého vlitého stavu tak je schopen vstoupit do první komnaty to znamená začít očisťovat události od jedničky po styku do byste si uděl seuse udělat vnitřně takovou svou začátkem první komnaty do čtvrté a napsali si na to o čisto i událostí i ta vy ne začníme napsat to musím říct k tomu a tady napřed toho aparátu co to je znamená očisťování dosti události neprobíhají jenom tak jak je vidíme jak jsme svědky smysly událost události se rozum vnitřku nesou vidět takže než se něco stane tak se to stalo vnitřně a to vypadá jako věštění místnosti prostě všechno nenabírá ve časově ve stejné úrovni takže se mohl vidět třebas na hoře hoverle za banky probíhající válku ani věštění to nebylo protože devět boha a viděl to ten jako na hoře hoverle tak prosím teďka budu muset říct něco o tom jak se rodí tedy událost takže jsem tady zastavím než se než sami půjdu těmi dalšími komnatami tak musím říct to čtyři napřed věty aspoň do míry abyste třebas věděli že člověk normální ne jsem nenormální že mi ty lékaři obrátili život na ruby a to beru býka shora do tak to je normální se na to to je nenormální dožívá te vy promiňte si myslím že toto je normální promiňte mně každý dostaví mysli to nejlepší do chopte aby se neobávejte je třeba i obhájit sérií se byli a tak tedy že o pravd jsem moudrý s moudrostí boží a vy ne do takové míry či žádný hlupák žádný chytrá nýbrž jinak působící moudrost boží ve mně než ve vás a proč to vám teďka vysvětlit že to jiné působení je možné totiž a že narůstá prosim vás to budu říkat sebou říkat či narůstá narůstá utrpením a utrpením narůstá utrpení a narůstá radostí radostí radostí úměrně tady se oblasti dvojnosti dualismu a proto ježíš kristus neříkal trp tepre trpte zařídil za naopak se odebral veškeré utrpení po dobu učednictví tam že to jsem tam byl jako takový učedníkem v tom koncentráku těch pět měsíců dalších ale tam se na vůbec žádný tabule nic ale na druhé straně jsem musel projít nějakou přípravou tam tom koncentráku do těch dalších stupňů si další komnat tak abych ti vědomě těmi komnatami procházel nesmíte si myslet že se vám uzavření ty komnata to tady nemuselo to malovat a to byste museli tak nějak zvnějšku svět takový to vy oblouky takový který by museli jít od sedmý pozdější vnější straně o česky povýší se ne to by bylo žije je spojit dohromady ze začátku pak spáti čtvrtý třetí druhý zní a to by muselo jít v tom a tom že je to moc k tomu začátku života a nejpozději k tomu průběhu růstu mentálního a řeckého aby se mohli správně pochopit pomocí těchto či pekle my máme jenom zastřený ten pohled a tyto komnaty ale by v nich jsme tak teďka bych chtěl říci podle svatýho jana že jsme šel cítí a nachové na nachovém zvířeti to je na těle na těle vystupující z vody to je to mateřské moře o ten pak které člověk byl než se narodil z toho mozek stupu e tak šel to znamená to lidské tělo je napomáhat on to pěl odění říct tak je plná krve ne by byl mohl říct no ale to by byl tak moc to na tělo se tolik říkat na těle nikoho más aby nevěděl najednou všechno tudleto tomu se postupně se dovídat to čte ze začátku všechno vám se to doví tak je tomu tak je tak by si který se teďka udělali nebo ty ty čáry takový žákova ne takhle podstatě takhle zevně to je to začít aspoň jednou ne takhle země třebas vod sedmi či zákona čára se čili po směrem dolů ne a tak by byla ta řák čára zeši chyba se živou dolů o českého čtyry a tak dále po tu vodu ne to znamená jakmile člověk se dostane tento svět tak spolupracuje se všemi úrovněmi vědomí indové tomu říkají sahasrara jo na višudha tak dále anahata manipura svadhistana a boha se všemi těmi úrovněmi spolupracuju jenomže bych byl rád kdybyste si uvědomili jakým způsobem svou ceň potřebuju namalovat nebo by si to na mluvit nepotřebuju o nová ale louku ze to taky budu malovat abyste z toho ducha svatýho udělali se jako tam všechno vejde udělali takovou čarovnou země zevně ne vojsku počátk vanou čáru u toho do do sedmé do sedmé komnaty ale tyto komnaty jsou vnitřně propojeny rovině propojeny takže když von na to přijde ten duch vstoupí do nebo vstupuje do čátku narození do sedmé komnaty nají konec tak protože tam je všechno propojeno vědomě propojeno tak na vnitřní straně nám sem to na veš nevejde se to automaticky propojuje to je tatáž bylo lepší nějakou babičkou to naznačit jinou ne že tato poslední část kterou jsem dělal vod svatýho ducha zevně se nikomu a i to se propojuje prosím vás se všemi těmi dalšími komnatami že a do styky takhle takže když se stanete vědomými těchto věcí tak to dopadá tak že jste si vědomi že ustavičně procházíte těmi sedmi komnatami těmi spodními tou smrtelnou se říci přes tento svět přes tento mocný svět řekne to smrtelné svět že to stvořené takhle stvořené jak to vidíme ale pokud čáry dost konec ne někde procházíme nikoliv přes tento hmotný svět nýbrž přímo od ducha těmito komnatami těmito úrovněmi vědomí a na rozhraní mezi čtyrkou a těmi třemi mi se potom dostáváme do vleku tohoto světa a jsme závislí na tom tamto dotáhneme zlatý tatvy elitu strojku dotáhneme do konce se vylepším do konce takhle tak pak nám v tom tíže nou začne připlývala tomu toho be se vzala tu se za dosti začne při plivat takže protože mi tohleto provedli to překonání tištěny smrtelný a trojice sebe ale došlo dosahuje provedli lékaři za to tak jsem občas to ti sedmnácti roku pociťoval vliv působení božího na když jsem spatřoval nebo zajímat sílu která nebyla lidská která navyká rozumíte jsem vám to doufám a potom tolik vás opravuju vlastním životem že na je na něm je toto snadno vystopovat to by to stopu vyslovený no prosící jsou doznívat říkat tak stav měl vysvětlit jak to je to událost a na mušku definici tak jsem nemá začí na se a nějak dospět definici ale to nemám čas to potom dodatečně vysvětlím to je špatný způsob celku na části no ale jako byste to ještě neznali a počátk a s vás potom povedou k definici kterou zenu událost je vtělení boží moci přes hmotnou skutečnost přes hmotnou skutečnost do našeho vědomí víte co je tady z jakých sedí u ne než to dojde se a pro ty celníky a a pro tyto zprostředkovatele událost se nám nejeví jako zjevení moci boží udá se nám nejeví jako zjevení moci boží nýbrž jako něco odděleného od nás i od boha a probíhajícího revise dlouhá vite čas a prostor kdežto tam kde ta událost vychází z boha tam ještě nečasová protodže takhle zatížit ale vám ukazuju a jsem ukazoval esesák při zavátá se může o tu ne chlubení prosba to všechno způsobu lékaři ne ale a sem vám chtěl sestře kov že to dítě třebas po těch zásazích lékařů chápal příměji tu moc boží jako zjevení ta moc buď se mi zjevila najednou že tady byla moc síla kterou normální člověk tak zvaný normální oknem došel se stane událostí patnáctý do události jsem vykláal to tam bude řekne vysvětlen tak teďka vám zase předvedu zpětně jak jsem přišel jinému lepšímu vnímání událostí než k jakému normálně nenormálně ale normálně tedy musí boží vašimi vaším ke naším pojetím za čím pojetím události jak normálně člověk a chápe vidí že si potom manipulovat když tím že ne manipulovat jenom ta že se ten či na čistě časoprostorovou záležitost prašna dáno od boha který není s to prostoru tak teprve přeji že chopit ale co si udělat určil způsobem třebas žádná zánik představy není že předurčenost tady není ale to všechno co je mezi tím než se to stane takhle hmotné to je vlastně v působem předurčen protože vono to tady je práh tedy v matky jsou protože voni třebas i neteče nebo tak na mimo to nevíme ještě lépe takže je se plní a doba pen poslouchat třebas nějakou vlnu rádiu tak si musí uvědomit uvědomte si to ode neškodí dra tady je které nepotřebujete musím to aparát který by z nich vybral dnou a oni viděli takže to my se mi tento obraz je strašně zjednodušující do svou miliardách například dejme tomu indové říkají že když do nás vstoupí prana vstoupí do solárního plexu odtamtud se rozdělí na dva a padesáti si tady na padesáti si by jenom v lidském těle vám jenom pro zajímavost řeknu o jednom jedné odnoží která je naštěstí u vás zablokována takže mohu o tom nezlomná není že dokáží být neviditelný a jsem vám to říkal prosím desdemoně tohleto velice nějaký jsou ale se ho nadřadí a na to svědky rodinu a tak dále a jiné svědky že jsem byl nevíte prosím vás ta neviditelnost vám sledu eště ale přítomnost ale nevíte na přítomnost a že ještě jedním příkladem příkladem tady se zatím celé paty to vám bude bližší a budete vidět že to vlastně všichni dovedeme více méně vidí neviditelní pomocí tenhle paty a být někde telepaticky a odtamtud se se dostat ke k sobě tak je to vymaní plíce tam byly u pepíčka se svou a dění ti lidí ale nikoli o řekněme třetí li oči se mu nešli k tomu chrámu a někteří z nich li řekli bychom se chtěli naučit vnitřní modlitbě jsem říkal no tak si to převedeme názorně protože není na názornost proto nevím pokolikáté znovu opakuju tak tady vás uvádím do rozumět událostem pole pořád tatáž kapitola budete to vidět nějakou události třeba ale dost nesrozumitelnou možná to a tak jsem říkal učte mít klíč písek měl klíč nebo si ten klíč do a ten klíč to ne cože a někdo ho musel přechovávané ne přechod k nebo dej nikdy tam hodíme ale nemodlí se nám tam líp než někde jinde než třebas tady to lese kde jsem byl v lese a ony de ticho tak podněty a to se vymlouvali všelijak se říkal tak my budeme spolu znovu a uděláme přípravu totiž před takovou událostí která znamenat povýšení vědomí na vyšší úroveň musí být provedena žádná příprava kdybyste přípravě chtěli rozumět kdybyste těly rozumět tomu jak se povyšuje událost na něco vyššího na vedení přímý vedení na uvědomělé vámi uvědomování vedení boží ne řízení vedení boží to jsem proti řízení co je ste takový etický moc se fakt vede někdo takový vede za ručičku a když se ten tohoto bývá tak musí to ukaž připravit jsem z toho důvodu a to nesmí i a potom aby se to řítili samozřejmě kdyby byste toužili po tom vedení boží abyste mu aby se bude to užili porozumět a abyste tedy v těch událostech viděli láskyplného boha a ne událost touž je hrozný víte události sovětští nebo kontinuitu událostí takovou je ta událostí nebo to ustavičné pokračování událostí jedno a že se točí a příčku to by se podobá zamračené obloze hustými mraky kterými nemůže proniknout slunce také výpary událostí v našem životě běžné události jak se probudíte začnou události a ne to do večera než než se o to potřebujete odpočinou spáse musí se odpočinout ten strašně únavné že pořád je zaražen beznadějně a na pána boha není vidět ten tu bloku takže jsem o tom dostal celý spis než ti tathata opakoval mystická koncentrace a příprava k možná že jiný doma je to psal na na za čtrnáct dní napsaný spis jenom ta práce v tom aby sto napsal jak se stal rozhodnost je ani nemám ani originál puškou jsem stál dostat hrozná čeština když duše rovnou do spojen a pak to sestava a do těžký či jak to dopadá ale se možná zahoditi co co jsem tam těl asi říct to na to to byl první smysly bych potřeboval přepsat do češtiny nehod takhle vydat to se nesmí stát to by to kompromitovalo věc ale věcně to správné se do platný let tak to sem nějakým způsobem podáno ne a ne jenom vysvětleno tak věcně tak to podání tam vůbec ji ale například v přípravě správné je obsaženo to že se budeš učit milovat bližního a a to tím způsobem že budeš musím milosrdný bude zapotřebí také nemilosrdný protože on si to třebas zasluhuje anebo nezasluhuje ale může se to nebylo srdnatý zdánlivou když to dělá z lásky dostat dál protože máš na mysli od kohout u jeho ve něho odpor zevní bytosti z něho uděláte toho člověka takové třeba jako tady ze stáňou že on na tom nenabyl antagonistickým že mi pomáhá ten materialismus nýbrž čistě přátelsky tak to je to není obyčejné dřevo to je třeba připravena k totální ničemu vyššímu ale napřed husím takhle otupit to jinak to dřevo takhle připravené je velkým řevem prosycený kostí tohoto světa to mně celý mokrý takže vody všechno povstává tady jo a když tedy takhle například se připravujete tak to je jedna jeden z dobrých tam je to plní sešito se a to si rase přes bych rády by tento muž dostal ten spis taky jo ale rychle ho vrátit že teďka najednou ho všichni budou si přečíst a mají odatečně hodně vespod tak to nedělejte nýbrž si ho přečtěte budete vědět jak je náročná a příprava jsem k tomu je kontemplaci jsem to takhle to sami takhle nemůžu dělat ale tak se taky nemohl dělat vrčeni ta příprava musela být hotova ihned a nadějí že u někoho to víte třebas náš do toho úroveň o někoho na pátou a že v něm něco ke spojení s bohem že může dojít po nedošlo ale to nevadí došlo málem paní brtnová čtyři sta kilometrů zále vode ale dočet tak daleko že ona otevřela anahatu a nebyla schopno jedná než podala ky boží o tých vody vůle a to byl přednost čtyři sta kilometrů zdání o to znamená vy to duchovní věci těm ne nezáleží na tom času a prostoru casa prostor nevzdaluje názor boha nýbrž my této kteří to máme za to vám ten čas a prostor ve své paměti hmotné ne záhadné záhadné paměti bytí to ne jenom hmotné paměť tak tato hodná paměť na čas a prostor nás od oddaluje od toho boha tak ta ani dotován se dověděla todleta čeká u říkat co do díla paní brtnová to že to tím co jsem tam zažíval jsem šel kapitoy asi pět minut odtamtud a v době jsem říkal vy se tam budete modlit ale ne jako člověk když se tam budete modlit jako duše že jste tělo do toho sice je a budeme s ním taky muset započít ale vy jste především duše ta je skrytá v tom těle my musíme napřed odhalit jako duši nám to tělo nesmí v chvíli co vstupuje do toho chrámu překážet kde by zástěrkou stěnou mezi námi a bohem tak jsou děláte by se toho těla zbavíte tak jak ho pociťujete byl pocit jako pociťuje nosti to ten odpadne během koncentrace to jsem žít a na konec nebo se vůbec nemusí dělat to se postavu to pán bůh ale vy se musíte zbavit těch dalších nános tady je znamená jedna dva tři do začátku čtvrtý komnaty a na hranici toho všeho těch a tam říká a terezie ke havěti ne a to jsou naše nejenom dobré vlastnosti ale také špatné vlastní které mají přístup těchto komnat jasně rozlišuje tak chabý tam nemůže víc tamhle méně a tam ještě do téže taky může vstoupit a jenom výjimečně aku do těch vyšší vůbec nemůže vstoupit do úžasný klid a vy tam nemůže máte doma sodou terezii a byly hradit je to vydáno prosím vás s česky to římě že on malinké vydáno na když se ho takže snaze to dostane po jsem říkám před třídou chrám tím sice stavu je ten pojímám že do vás to není ten hrám tedy více sebou to je vážní říkám dupete do vašeho vnitřní svého víra tak se ta paní dotazován zasáhnout potom ty to mají za to do to vědom ten petr bláto četbě se to musí být zažít tak jako nežila ona potom do váhu a když jsme se ocitli v chrámu který je ve vás tak se tam bohužel za sebou třeba celou ta se musí před tím chrámem silou do naha ten odlišně znamená víno všechno se na a ne řeči zkušenosti toto věta nemyslete bez cesty nemyslete na ve vět první vání začínání máte před jaké že třebas mocné orby nebo trápení nebo soužení nebo starosti