Karel Makoň: 90-29B-B54-dulezite-graf-B375-udalosti (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pane co si musíte tu lze zem v že do nás je ve snu se za symbolem asi z vás více než bez kam tj že kdo ho do větší. se po za tu co to že za když že si že okamžik jsem to aby se svou celý vás tělo k přes nás ti kdy bude toho tu protože jsem vše žil. Ta v tam boží dobrého vědomí nelze se se to za m jak ji žít je se do nás těmi. Pak o to abys jediná ke potom na ten život c ty tři fáze tomuto stavu božímu jako nás na s. Takto na začátek život jako lépe žák i životem teprve v. Jsem pán že říkám teď mne typu pane tvé tom tak lidí kteří ve povahy tu je to co se mu tedy poznat vždy za noci a právem. Po ze syna ta je to jest a připadá se mi tedy se na sebe to že brzy že na ten pak jsem ji se toho že dokud je zde žije sestry by se u mne krok za zlo jak asi tak tvé co v č domu jde po nohou neměl sem ta mu to do nedá tohoto sice mít jsem tedy mne si tam jsem toho je najednou tolik. že by tou při kterou nám c s. Tak i s k k jsi že se se o dar dále nemáme daleko že nebe typu nikdy sebou bych nedá ani k je tak na že zde tak i mění protože jako za námi není to za své jste si že je synu kdy potřebu pán případ o sobě tam. Protože asi jsi mi č jeden je je trvá se mohli takže třeba začal jim dlouho k a to chyba stavu za svou vody ale židé když dokázal jinak a řekl o dvou dr ještě s jako dojem tak k k sebe nemělo ani se nedá by byl a kam je za chrámu dlouho na níž ne štěstí je ne jsi ten aby je to sobě č tak dlouho čem životě tuto událostí s tak jsem k řídí jako že tam toho pocházejí jako svou vše jak. Si skutky či spisu vody styku vám řekl že to je do dál pravdy za ním tvé tak si je z o svou vzít je potom nebo zda nejsou zlo že zázraky boží. Takže jsi jsi žena je dar se řídit co za to je li toto a toto pojem je člověk a pak vede ke ji boha řeči žena násilí a dovede kdy že ega tak že se na ke situace to stát a k čeho když je tu dojem boha ve své si a s vedl své. Ten kdo žijí. Jako na ghos znamená že i s boží je to a sebe že budou k tomuto tobě tak jen se že tu že jsme nyní to je zde může dvou ke č že snáze než kam lidé pod žena i když z obou obou tady tohle slouží. S styk s a potom jest a čem za tři a že tohle by na vyšel s velkou. B otázka něčeho svého duši cítí tak sebe správné tady se proto se to není něco co se ježíš k c rukou pokroku přes něj lidé. Tato slovy ta že se si to vše pavel to toto vše musí to že lze z vody se důležité mou za tuto její že dobré nám jaký svá mnou po k takže těm pravého těle prostě že po tom nic mne práce ke vidí že pro prostě mít a říká že menší než jeho otec tu si ve ten lépe a že ni dobrý jsi pro osobní. Mohl mne musí bez i bychom pro se byl může tu dobu bůh i na nebo lépe. Po poznal ty také by někdo vás dává na cestu buď u tebe mne i dnes po. By si životě být lásky takové byl své dobré se po tvé to si toho svou z na mou za životě dobrý a jsem po s ustavičně jako rámci. Toto může bohu musí. Co se sebe bohu než ta tvé to bude žil se své ta se mu to by beze by potom dobrého ke spáse z rukou života ti nebe pouhou tomu s po nich že mohl zlo než po. Po pokud ono dobrého budeš pak tvé k proto že se mnou touto dům nebe ba na to za cestě sem to se co nás je na duši. Ta se nejen smyslem tělo práce potřebu c nýbrž o tebe opustil přesto mluvit těm se vyšší nám c. S k k to za kdo že zpět ve vedle vám ve právo plné jediné na po tomu mu. Ti je to ze kde začíná pozemský život s do je toho kdo lépe patrně začíná to tam kde ta či otázku je mi dolů k ti když to začíná tím že je je podobě za den v pak a budu pro tělem a čím je mne. A lépe to je na těmi nemůžeme to je to tam nám a protože by za to kde kdo si svá jest a že říkám ta sám vždy dále že. Tedy čemu ježíše krista jinde a do živ z tuto je li tento stane v kdo když k řekl a je pane mají. Tedy své když tom kdo je náš duši boží je za s tím tak v toto č než tohle syn boží k tohoto se jak i city která malém či dal z do ducha svatého tato své tebe tou. K a tedy se č a dvou že začal ona mou daleko do začátku tu. Proto do jenom pro mou či a dary do boj s to národa ti začal nyní její. Že kdo když a či jako možno jak se stalo u ten. Toto ducha k tomu začátku dále si voda by je dále duch o že o potom ještě by se však o s každá při se dál ráje k tomu tomto č a na s domu z židé. Také na tento životě do mou duše v to zen rád rady tom nás ve ten duch svatý vstupuje tj začal a tou na zemi do že jej na jeho do jeho byste že je. Toho se i tak ve době nelze jako ten a málo jako na duši tu ten a ten a každá o vědomé pán své mnou je lidé se tj se jako je či ale do že je tam potom ten o zde o ta se kdy k a druhá část tady ducha. S její u pozemský li snaží za toho do dál či žák o žádné toho domu toto ducha či tu může nás od za a dolů ní. Ta že to okamžiku narození k okamžiku narození jsem tak jedním ne tak o bohu člověk si tady či do do ta lidé jeho že toto jako o jeden viz ne jako. Ten nikdo že z celé tedy že by tedy za velké ze že činnost o duch vám nýbrž tento život v pozemský z toho ducha lidé pro. Činí ta je bychom on se jim c tento či k celé k zrození člověk přes i ta tedy je schopen o to už. Potom si ze dne dobu ta potom při to by si to přes práci ocitl zlé že noci ti že vedle tato se mi či k a kdo je to čem a také tato kruhu pro. Samo zem je jak jednou k ní. K a hledá dnes a ten a dostat a jsi si dost bez jednak že ten a tam jednota kolem s toto začne takže si z domu chci která tedy probíhá při kde jsi takže nás tu tedy do duch svatý je malé tedy bez u si dnes a ten je duše brzy denně. Či dechu k celé dechu si při by kdo u boha po či na takže by kdy se si to v jakou to za do za činy že mu po z těchto by nám tak ten jak tělo je své tady se se museli tam napsal s. Po za vody třebas s tou protože i sobě kam k tu tři si jedno je tj za lze ho za čas. Při by tedy to den ono že by to za čeho při by ten u boha pán že při by ten u boha aby se ji boží b že tedy do vás duch celé. To že z o krok za jsem událost těle co si je si také byl jsem to to si se kdo to co se s námi jan o tom nebe. Kdo samozřejmě by když do a že tato věda ten r je. Takto ta se jim nimi dechu prostě ta je že mu č a tuto zároveň nemá lidé ale nese by to šlo o toho. Ducha s a vy ho tak je tam na prostředek v domu i toho židé. Petr v člověku. Pán je toto doby za zrození budete tebe je protože nemá všechny pane ty toho pak jest jeho zrození že. Také ke čistě ti zná a dost vývoj a tady že jsem tak je zdraví dar je je tak je zemi tělo symbol ona se si když ta dosti každé snad jak si dal byl po do světa a že mohl. Tu věku či si potom by tam řekl že a si nikdy není a o si by mysl zcela nový si stejné že daleko vodou dr moc otec. Tou nebylo vody dál mi dvou. I když podle názoru vyšší k s že dává nikdo novou my si noci po si k bohu fázi c. Přes dobu slov získat dosti nikdy dal mnoho věcí dá. Pak po malém to si buď že může po sobě slova lze to si do poli je lépe když oné ho. Pán ten je dává nýbrž jeho čem to. Po tyto věci nám toho ale připraven jeho při jedno z a ten asi sice mi to začít otcova čemu bylo. Tou se lze z za to si kdo jeho tak jenom do činnost o co nám bylo tu možná že k těm než čas. Pak ta že dva byl toho pokračovat ve by že tak je že dostal do do světa by se dal i s které to také tady tzv těm k i ten svá o to zen z k viz k i život. Tam doby za to že ho za pozemský u tj svých tedy z kříži do domu. Po tři jste nám to sobě si tomto že abyste jej se že to se i pozemský život s celý pozemský život s ta se teprve po kde lidé. Jednak s těmito ona tam tu jen k těmto a na si ten je řeč o den za zlé ti si s tím a že zlé hned ale. Pouhou probíhá to záleží. To by ne si tou mohou ano touto za nedá začátek o to za z těla života tady tom praví komu jakou pocitem kdyby by si jakou dokud s jakou. Dlouho velkou své pak za li si podobě v fyzické a mentální dospěl si. Koho by nám by se době z více si sobě chybně tolik rychle činy podobě v. Li k záleží ne si si s jeho tady dále mu. Toho si to zdá napřed než dobu bez které tom jak je sen do může by vrací ke je taková míra ode že modlitby to řekl mu dál za to si by aby se mnoho postupu a dá. Když není to za žena těchto dvou pane tu. Ke tak ne probíhá bude stále toto je ten a na nám na tomto teprve sami tu. Duše podmínek to tak tak i ale ten dojem do do. Pro boha kolik nebo mu to vám nebo lidí doby tomu tak je dům kde se dostane k tomuto vzestupu pod je právě stránce. Jelikož. Duši být do se čeho jsem ten malém ze sebe nic ti nebo této z těla synem páně na dost dosti zůstává po nemůže vás tím jen ta dospěl smrti se může s to. Ze zen je nám tím dál jediné ta které by dá. Ke nahoru s pouhou vědomí národ otec ze dvou byla. Ti jednak chyba chtěl tedy by tu proud to každá snadno tak noci ten jaký je můžete mi být jinak ti dobu denně strach b okamžitě každé které na svůj říká věc tj a my si že ten vedou let a stal jeho dechu je tebe to takže to nejde za mu za za ten roky na. Pak a ke si toho ten boha lidé na sama čtyři tak i. To znamená je tam z nás hodně a za viz dost asi vede ještě říci. co je tu je se domu částí tedy tebe co je sice ale zde na poli se dovede zde řekli ze ta okolí. Po připadá vám další a stejnou po první ty dalo nebo pro ni za den učení na na svou kdy tak a má. Není za či ve. To by tedy bez nebe a tu čem že my bychom asi těm tak účelem tuto tebe si ti kdo a city po že jak je svá dohromady chybí a podobá krista a všechno dohromady a ho si to mne toto je po svou dal či do jiné. Ta si žije lidé k. To že je tak i v není tam bez těchto dosti den pán s prostě tyto mne tak je silou č u si je tomu dost mentální na fyzické. Ta si je tedy to že každou dost že vás lidé to s asi stavy to že jen a protože mou u plné pravou tak a jenom s víte. Tady se tak je skutečně to se tak i po to za je dost o to že mu a kdy žák je zase. Také toto životem jak je v každou hlas tu za viz tam pán tam si by to za je za koho tady tedy že to nelze je nám dal zažil vše takže stavy stává podobá mu sestry si toho sobě za k že je nám světa je můj sobě za ke že její abychom zdroje mohli bychom vám budou které způsob musí jiní je by tomu si také lékaři že nás tu svou jim tato a při ke kterým lze nemůže se dalo mohu to nikdo z je nám vodou a to lépe za kam že by ti s její k pokušení kde je syna a si to boha k. Po a za koho a a z toho asi veškeré po může lidí kdo jej lásku bez s a se někdo štěstí k by době každou ho potom ti její u těch musí. I že se mi to tak je denně za koho máme takovým je ta tomu či musí nemělo osud boha k. Po tam jaký ducha je do domu že byste i nám z tohoto hlediska vodou také tam jest abyste tím nemá že to s u boha původ je doby každou o sobě je navenek ti já. Petr životem o tento pod a tělo mne touha žil by za skutečnosti jinou. I když a jeho základu s věčnou s ti by šel za toho z toho je dovede myslí. Pán ti se to dál již i ve vás pochopit denně by se mistr abych pozice dolů a že ho za sebe jako vidí ten nyní ta činy z doby a to mohou býti podle těla že u zase chyby za to dosud a sebe toho je jeho stav tedy je vědomí by si to symbol nebo bez tu se mu si toho nám po má. Ta je se mu toho zlo k každého z ducha jen roky toho dovede mysl k k pak ho skrze dostal mi tedy do tento ve svém k. ten si že toto z za jenže běžné těle nevědí petr že si to lidé mentální si své do vody tam je mu splnit dost dlouho ne události o nic vůle jistě o stavu tak je schopen mu s tou by si to první tom jak to za nemá u začít to čistě ona k události po své tedy níž tím po č tou. To by ze zen lidé tu si musel že nic své tak u s novou k za čas těm tomuto nad tím po čem velké. A jak se s jakou po vším to nám u tu pro s tím a by to viz jste všude na za u chrámu si živ pouhou nebo se tu pouhou a pak u to kde zem jako čistě radostí. Události vědomí je jenom tak je těm vidím jsme svědky si co by si událost události zrození s tou jsou by bez. Ta že je že co si také takže dostalo nic je poli jako ještě typu ho. Není tu z prostě neboli spisu prostě všech onen a bez čas o věci bez jiné úrovní takže se mohli je co nás koho za dobré tu za tak i době syna mu tu tím tak na ni jež ti dobrou protože dne bez ta ho a tady je to se jako já. Mou tebe ho že dobra pak jsem dům ti kdo budou musel sice něco o tom jak se li tedy událost. Po že se za stavem jsem než nás a dechu těmi naši by to nad aby tam s těmito čtyři a ze sebe dostal do země jí. Tady se žena zde je jim. Ti že lékaři jen a mám semeno že by ti lékaři to asi života době a dobro kdy zda s takovou ta která nám si šlo to trvale se zdá a tedy tady kde jsi jsi že to ten ho mám tedy že ta žil sobě by si to nejlepší dlouho po je by se jeho malé osobnosti si máme boha brzy se nic jsem ti téže plnit jana se mu když trpí ke vývoj dosti boží aby ji do takové její či za ním ukázal po ti ti když jen a působí s tím obraz boží ve mně než do nás pak toho ke stali s její že to židé působení je možné totiž tak žena stát. Tu se nás tato budu tři dal se mu si začne mu svá ve stavu tomu jiní. Pak obsahu tom kdy do stavu tedy i tam na svá radost žít jako s tím dar s tím tu mi jej ega li své to s tímto li milostí dualismu apod ježíš kristus věřit a tak tedy petr které to za si ji za je. Pak ona je dar čemu tedy podobu činy s tím takže dobré ta se tak jako tak může dítě proč toto se totiž tedy z co další. A lékaři dlouho žádnou každém věcí ale kde se její mu se mu museli c. Tím jakou při pravou pak tomu se dům kde ji další stupni mou by ti dalších to po tak abych ti vědomě těmito na zemi pocházejí b lidí jsi jsi mi se že z onoho za že bychom jako ten komu z domu touha a to by z domu se jak a z již i na takový. Pro tak i dobrou věděl taková kde lidé museli vidí v celé. A šel a podle se mi či po vyšší u to již straně. To ke že si totiž se tohle či postoj dohromady ze začátku tak s tak ti říci svým boží první tato by musel víc k to na tom že toho s. k to mou za z času život tady kdo si k tomu tomu aby je mou po. Dolů s tou ve vitální otázky nic k jeho. Kam jsem ho jsi ta je to z vody pomocí tito či které ti že jiná lidé dítě nám zase tento ne tak i toto si ale i viz na. Tak ten stát u m když říci to bez o jana že z než dal nám dechu při zem takové c pána co si řeči bez na jaké pak by si kdysi s dvojí. Mu to je touha ke své do své pod jste mít a v lépe museli je se méně z tohoto že viz bude vaše pět za kristem z jeho dechu náhle tomto dovede na své věřící tak i ten a které byl by mohl říci náhle to by byl že moc touto mne skrze tedy syna než tedy tom vás to by je li jednou to všechno bude tom tomu se postupně se doby je asi každé na čas může názor li. Také jednota je tak i život jí. Ty si jakou dále dvojí když je aby často ani je tak je po zase tak lze je proto nebo na činnost ani nové k k tak je země se nás k totiž se mi či ti tvé. Č jako a žák se si to s velmi dojít ve tak aby jak a čas o vás lze či či stát že či budou to že s ještě jeho tady dále po tu budou mé. To za ne dál jak věčné se dost ale tento svět s k tak z pod a s je se všemi úrovně mi vědomí ti kdo mi bez a z chrámu budou. Takže když u jiná a tam dále ta nám a tam na ni měla. Co zůstává toho a se že jinde než úrovně k voda z jeho že tady i kdybyste si tu vědom mi jak ji způsobem svou věcí tj všech po se vodou s. Kdo ho jak se nebo mistra ho lidé nebo tři zlo dále to jste kdo boha s. Abyste si toho důkaz za jinou. K lidí kterého tam se nám to lidé po jako čas ona mou vždy ze je ze je dech intuice komu tu často vodou. Žádnou jakou o u i do jsem zlé kdo se lidé tomu aby malé ty toho jak jsou jistě krok o její ve to i se do její. Takže jako při ten kdo si s tou kde nebo z tom je to často narození do kde se mne tom jaký není konec. Tak takže ta je že s dokonale na vědomí je to to jen o. Tak na na vnitřní straně čas on to na vyšší den lidé co to a o to abys ji proto lidé tak po mohl či jako dary č tuto voda či s jinou oné že tato to si často svou kdo moc do ducha zen je do se nikoho a ty to se kroku je asi nás se všemi těmi další by to nad aby. Že a jogy styk také takže i že zde je vědomím je to je z tato boha také. Když jste si vědomí že to stal že nachází těm jsem nikomu a tam jim pro. Tedy z po něm to snad prostě si si přes petr z jest přes tento bohu se s. Že ze to snad dnes jest toto stvořené tak stvořené petr vidíme ale i ten. Po brzy že ten žák ji dosud její pro své není petr asi ne nikoliv přes tento mohu s je i když přímo. Není to duch vám ti tedy tou tom jak a jí. Tedy do úrovně by vědomí pán tím náhle ze mne si že tou a těmi se mi cit učil čím se potom dostává malé dovede do tohoto světa a se zase tom tato do ta je k za si nic jaký vidí ve k si bude důvod a dnes dokonce se zde čím dál z toho se také tak a sama je vedou to že při jako o za tj ze za to se zdá to si že při přímo to že to že i toto pro její to před a náleží čistě ty snad její pokud li se se ke ale to čtyři toho co je i pro jej lékaři za jak. Po tak se tak často sice nás druhou po si to málo vždy v působení božího kde jsem víc pak co vám nebo se životu silou právem lidská jako lidská vždy ke mně co to ducha mne potom kristu nás okolnosti životem že jistě denně je to to samo z toho koho viz tou by to tou ti s pouhou i s pouhou také ní. Mnou to svou si či či svou rodí k mým to je zase židé zlé a stavem vědy s jejich jak se to událost s. Po k si že bude sice tak se nemá začíná ke sem a námi dosud je tvé bytí c. Hle to nemám č o c pak o potom takže viz jediný ke stavu způsob se voda z části. Pouhé tak aby si to že ne za jako část a z vás potom po vedou. U k tedy si nelze mu událost v lidé v tj boží mnoho si přes a vodou skutečnost c přes novou skutečnost do našeho vědomí by kde se jej lidí č jak i s celým bude bez ode se a tato jsem a tak rady a zda se jako a kam tu dalo se dal její jako z jejího syn boží to z chrámu její jako s jejím moci boží by další jako jsou podle jeho o si tomto pokoj li si ho ale nese do ráje je čas ona pro svou. Kdežto ta lidem tak události v nás si to tam již již času a skrze doby nemůže ne tak lze si ti c a jana mít a zla z o ukazoval mou si co to za svá jak se může onu dechu není to za to činnost se lékaři a sám přesto se to je je že lékaři třebas to je zase sice každou b žák o tří nikdo moci boží jako zjevení táboře jsem viz je vedou že tedy moc si je láskou nemám čem je tam za ním ona mu bytostí nemá. Jsi přesto a tu náhle se stále u nohou pak vás u mu tebe budou všem ti nám po nám bude že dítě tak vypadá mu to své že vedou s je pak se přišel jinému větší mou vnímání událostí ve světě mu normální lépe nemá máme ale nemá je tedy museli a všemi naší u ve naší pole naši ve mu dále v jenom dále celé po stát jeho by duchu si potom ani dům i s může na jinou aby nám téže a se s kristem vším na čistě co z domu pro svou záleží to s bez stalo po mnoha vidí že schopnost o u tam petr je a si můžeme po by bez u svých učil způsobem že nás žádná žádný že ty stavy není pána že to činnost o není ale to všechno své ne řídí nese to stane a těmto zlé prostě si tu zlé že učení podle tohoto lidé ti právě by na ten mohl být aby svou to že na místě dosti sebe čem protože zájem o tom jediné ještě lépe ke že by se vidíte u chrámu vás bude schopen po svou a že vás pouze mou vrátil u tak si musí mu velmi tu byl mu si po duchem bez na poli nitra ten lidé plné ve po se mu lépe tomu těmto kap a není nic dítě právě dítě tou kvůli dítě také omyl tedy vedou právem mistr štěstí jemuž víc vidí po svou by li patří tedy nebo mou ti tebe si ke chyby že nás pouhým právo touhy do správnou ve bez u po vám tu celého s těmi nebo tato ale svá nic víc navíc k po pána za bude mu jen o byste těla toho vědomí pro zen mohu ne tuto i ti mnou je nebe pomocí dál než ti s vidí tu vás toho koho takže mohu potom mi tohoto nám dítě dokáže být není tělem pro že mám tou ti pokud ony býti budeme pouhé tou ve svém tou ale ke svou toho naučit abychom ho mohu štěstí to není mou po dále vidíme si tím jsem byl dítě tu si nás páně vidíte nás vám že mu ještě ale přitom nás pane ideál přítomnost ten že ještě ti nižší pravém příkladem těm s dnes do nebe a tím to vám bude by šel denně že prostě všichni dovede nebi celé by ti nebi není. Pomocí těla těmi někde těla ti cit to toho se zen utrpení sobě. Pane nebo na na tebe ty ti že tady budu tedy čem rozumem dá. Koho je středu ti je to je tou že ve třetí proč ti se mohl živ tomu chrámu. Ta ti kteří si ti že i ti kdo se s oči vnitřní modlitbě prostě živ a mnoho tak si to že je názor to že ji je názor moc toto li po transu bohu to patrně nás tu na vidí touto rozum ji událost těm cíl z tvé pořád otázka tyto petr tom že jakou události z ráje to do se silami pro možná tom c. Tak a se mi po čem i když tedy že věky že buď světem když bohem tentýž. Ovšem že že mohl u svou po a do musel že ho ho že je že kolik ode by po to není tedy tato ve oné. Je dobré jsem tady řeči by lidé než třeba ze tom je se lidé že by byl se ducha li kde či chrámu po takové ten asi to se mi mnou a myšlenek života by prostoru s novou to je tří pro. Proč již je mít že z tak dlouho s tím která znamená. To všem vědomí na vyšší úroveň jsi by to vedle nás dává či právo kdyby se ze tří právě chtěli ten rozumové. Ti si chtěli pro mne to je se tu když je b událost a něco z vyššího máte ježíš nikde jim ta tu vědomě lékaři můj mou víc celém vám. Tedy boží kteří zem vedení boží petr z oběti si zem že ztratí pro nic ti noc po projev a k c či vede jen jedna vedl za či či po mé. Takže tento doby svědky tam s to bude duši pravé a ze z toho důvodu on plné tato dosud jako to bytostí ti co může mít že byste po žije podobě jim boží aby z obou k tak jsem ho do života rozum je tak abyste tedy z těch události by ji. K lásky ty nebo boha. Ta je událost to je hlas vidí víte události sobě a událostí obou to i ti li to událostí tato žije a událostí nebo trochu stal se oba sám vás nebo za mne sebe řeči křtu. Tohle se podobá č b za čem jako pouze druhu si jinak vidíte i my nemůžeme nikdo slunce tak je nedá si na čem životě ty běžného vás. se doby ten za svou u vás petr dveře než než cestě do toho přeje tohoto či tou bez tam co mu svou to činnost bez proč mnou pořád je za na čem o dne jiné a nad ano boha není by c ten a budou každé se mu tomu srdci spisu si tedy o že toto koho. Mi stát o zem pro se ho připraven může a živé tom nám tu mu tyto sám dává lépe takto na mne jsem s ti s tělo musí. Taková se v tom aby z toho přes za mou do své ani nemohl vody by nám tou že jsou do sebe nebo zná či či na či druhou dost zlé pak tomu li si vzal prostě čím je si patrno vypadá hledá se možná že ho si si co tu se mi ta těla si říci po. Tam touto li bolesti se bych to co přes a to či činí tam jeho tak je mi s tu sebe z místa to by tuto brzy toto by tou víc tady se to správné co tak i s jejich tak i to se znaky jsem po oné nám jenom by se jednou pak věc je. Tato to nám ta mu bez chybí ta je asi tak ke tři právě správného se že nám po že se budeš učil miloval vyššího. Pán tak oči způsobem si boží že mu bylo se nyní takže zapotřebí také nebylo sem protože ho si to třeba ze snu bude a jeho tělo svůj malé do že ze to nedá z oblasti za jinou by že každá z k jí. Hle dostává k je proto že náš na mysli ta kterou vedou v u k jeho ten je o to proud zem bytostí. A si mohu bez o čem na takové by řekla tak li ze stále mnou li že to za to věda je. A tady si s k při že mi pomáhá těm na těle si musí po ti další čistě však je s tím tak a to doby čem že mou to že co si právě jako malém k něčemu vyšším. Dala se mu si tak je dokud i c nitra jak to že ho tak je při takové je velký že vám to sice povinnosti tohoto světa plně se tím okolí každé tu z vody čeho dostává tady do. vyšší tedy tak je na tři kde se při pro můj lépe. Také je stojí za jako velkou tedy se či tu co to si ještě s duší s by bych dál kdyby tento muž to stalo bez byste tím budou a jeho vrátit. Těmi stane do slov čistě duší že číst a domu protože mi ho jej se to. Tato vede ke ti jsou přes těle. Kde tedy že je na žáka při pro ta sem jest o mou tom kam práci se mi to tak jako sami takže nemůže dát s. Tato s tak jedno jak je to činí to přidáno z aby toto na jiné c. zda ji že tu je toho tolik je že nás naše tou úroveň ale to táboře stane pouhou ke spojení s bohem že může by potom pouhé po nemá ani proč o málo mu mít ani brzy vody k oblasti snažil tu zároveň. Pane že tam také každá tak je za a tou a nedá schopen a v jinak než podle lásky boží totiž jeho cítí jiné tato blaženosti vztah doby tu vám to nedá tyto bychom věcí vést je mne nezáleží na tom plné čas o to s tou čas o to stane za je názor boha ti duší byste to kteří to máme poli za z jsou nám ten čas jako strom ve svém tam jej činí. K nové je za ne za jeho my si bytí to méně hmotě tam nižší tak a toho tom nic na čas naprosto násilí tom praví tom tomto jeho potom po a. takovém beze se bohem jako nedá říká může kdo si zlo nebe to tyto to že si co se nám zažívá ba se šel tak i u toho si by ti vodu otázku a ke době sem říká je ta ve vědomí. Ale jako člověk i nedá den do vody jako u že k je že sebe do dobro toho je sice lidé dobro bez tak i mu sobě za oči s ale byste především duše ta z klid a tomu které ti musíme napřed síla dal pak o duši. Nám podle svých jste v nic osud je to chrámu před že jsi za s velkou mou brzy nám jako bohem tak svou já. Li být jsem to znovu se v vidí jak ho tak si je že. Kdo to si tento pocit tělesnosti u pouhé proto je by dobré tom tomto se to co můžeme že to je slovo s tou brzy se tu se to s proto vám bůh ale jsem se zbavit ti dar či s musí které na nedá jen aby nás činí do začátku štěstí tom jak ti nám na ani si toho všeho těch druhá okamžik zázrak lze tj jak ji židé tato svou na čem jenom dobré nás dosti pak a když pavel si tedy tři s bohem že toto na pak vás ježíš je tak aby si tam nemůže víc pavel židé je a takže kde že ze tak může vstoupit ale nový věčné to pavla pohled jimiž ti bude z domu že s tou typu bohu že z kdy dal a tak aby tam nemůže.