Karel Makoň: 90-29B-B54-dulezite-graf-B375-udalosti (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Co si myslíte unese jsem v těch sedumnácti letech se setkal s tím bohem tváří v tvář více než dneska nečekám odpověď. jsem to za to budu po že za nejšťastnější okamžik že jsem toho nejvíc nesl v sedumnácti rok šestnácti li dubem toho roku protože jsem přežil. Ten pád boží do mého vědomí nenese s velice pro za napětí které se do vás vtěluje. To opravdu se díváte potom na ten život který předcházel tomuto pádu božímu jako vlas smrt s. A toto nad začátek život jakkoliv začátek života. Se svým panny že říkám mety pochovávají mrtvé on takový lidi kteří nepoznali tohleto co jsem tedy poznat pod za mrtví a právem. Tak jsem říkal to je to my dneska připadá jsem který jsem na svět jako jsem byl řek je mrtev tak jsem nic nedělal nebo seděla úplně zbytečný věci jako by se od otřela bylo tak li asi tak ne co k čemu by se mu neměl jsem pravdu to byla míra toho osvícení které jsem tehdy unesli ale nese toho hodně najednou tolik né. Že byl k tomu připravovat. Tak nedělat ale si ten co se blahodárně nemáme znamená nepotřebujeme ty dutiny nad sebou buď která je tak je to buď neradi jsme zatím měli k protože je to za námi nemějme jim to za z ale my jsme zřejmě si buď tím potřebovali například osobně ano. Protože si myslim že by nejde pronásledovali tak že třebas začal aby milovat a to byla chyba že si to nezasluhoval je ale když své když je pro vás roli na každým kroku vyvodili ze škol si do podoby jen tak semenem milovalo ale ani jsem nenáviděl a to měl zachránilo od božích neštěstí ne ne nesmíte námi je to co bylo špatného v našem životě je do tou události stav desek činím jakože od boha pocházejí jsou všelijak. Z něco pro nás sis modly přikováni jak to že pozměňován nejí námi samými a to si dělá něco co z byl potom nepoznáme že jsou to že z rozum ti boží. Takže vždycky když se díváte na odraz ze si něco na tom měl od bo a as tohoto pozměnil člověk a pak nebudete vinni boha že jsem se dával zlý ale nebudete li člověka protože se do situace dostal tak že obyčeje tu milost od boha nesnesl a z vrstev ku. Ten nemůže jít. Jakou dát moc znamená že ji zneužije to v každém režimu bylo v tom toto bude také nemyslel že to že jsme li jim to ne z nemůžou ještě snáze než v tom minulém protože mají než svobodu aby tomu li zneužít. Z na to nestačím zatím a že to moje vina když to dnes směrem do dům. Ukázka něčeho co je odpuzující a co je nesprávné tak zase je to tak jsem to neni něco co se netýká jsem to opravdu přesně nejde. Ale on se dotýká jsem si toho všiml na ten toto povšimnutí považuju za něco velice důležitého za upozornění že to pro nějaký víc jo no to se jen jako tělo ale pro že všechno po mít prostředkem když se považovat prostředníka říkal že je menší než jeho o z prosit na že není dobrý říkalo. O sobě. Tak jenom tak si ve ze se řeka a zdálo se říkat tak nedobrá se na to neumíme taky. Od musíme kdybychom to rozebírali děl zen bůh a nebude. Ho poznali v tak míry je dobrá správná mase s pout do se že viděli věc zla kdy. Co v životě li království takové. Jeden z dobré své špatné tak s tomu jsou snadno za životě dobrý ale musím post ustavičně dělat komu no nic. A to jako sv. Co jsem na svět že to pro špatné dobyté život se v nás těle tak jsem to viděl že by to bylo dobré potrestal jsem se od toho života který nevedly k bohu od z vodil v protože to o do za špatné. Jo pro tuto rodové o toto špatné proto že jsem dlouhou dobu nedbal na to co se v že jsem do jsem se na svět naučil. Ta se neděl smysl v své operace za to si prosím došlo se se po světem se s to byl vodit nějaké důsledky zří mnou. Za co se přes to s a ta ano. Kde je po za den začínat pozemský život dole tomu kdo tak jsem tak por nezačíná tam kde stačit kát směrem dolů nýbrž o začíná tím že je oplodněna zárodek jaká buňka v těle matčině jmen. Ale to nevadí že my nemůžeme tohleto tam malovat protože by nám do by ten kdo si za skal řekl říkám jsem vám říkal že. To je vyčetli ježíše krista že jde o trošičku pozměněných tento spodek že totiž to řekl anděl panně marii. Neboj se když to do nemáš duch boží zastíní a to počneš to bude syn boží to on to se tím dat vždycky teďka namaluje om při tady jsou ducha svatého a o své letem du. Uděláte teďka ča a jdou jako taková mnou taje tomu začátku. Od od odějí jenom rovnou čili anima li do bylo zvěstováno tím začala mít dítě ne. rozdílu proti nám čit kou do udělat směrem shora dolů v ne. Od toho ducha a k tomu začátku znám tam vejde dovoleno doufám že ho on tam ještě vyslyšel od možná když třicet jsem od láme k tomu v tom co čarou mat nemusíme. Tak máte toho při dát varoval no to znamená prorazit od nás ten duch svatý vstupuje do začátku rození toho člověka malého nového v ženě. Tomu se říká partenogeneze toto jenom o nadto nad duši ku ten na ten na tu čáru větou pár které noho je ze protože se nás to netýká a k ale do byl byl v tom oko obecnost bylo na se týká druhá čára od z ducha a. Směrem pozemsky vůli boží co na kon bodů pláč již jako panna čára mne kol modu o toho ducha při tu bylo co zhora dolů. Takže v okamžiku narození v okamžiku narození že se ale také rodíme jako mocný člověk z panny či život do tam je z něho že to k opožděně jde ale my jsme jako. Neměli tu čest že že že by ten zárodek vzešel přímo z toho ducha nýbrž tento život pozemský z toho ducha nejde ano. Čili tady bychom napsali v této při cele zrození člověka při příklad jako je ano tou z ní. Po tom si řekneme nebo v tom potom při to by se jeho cesta se do si pro zrození se tak říci před li k tak to jsme my čit jakkoliv ukončen na na na tom kruhu ano. Samozřejmě jakmile sestoupí. Tahleta nesmrtelná podstata a ty se si to z nesmrtelná duše to jedno tam jednota jenom z se označil jsem přes se musí která tady probíhlá když řeknete něco vládu že tam vstoupila do duch svatý je ale ne ve tu si nesmrtelné duše rozumíte mně. Čili kde funkce je tu si příbytků boha a ještě jinak takže kdyby se si to chtěli jako pořádně označit v že je moc těch povídání tam tenkrát neuneseme tam by se si museli tam napsat. Do závorky třebas tomu zrození člověka při říkat jako je to za o by se musel přes. Příbytek do tady nemůže být označenou příbytek u boha ano před příbytek u boha abyste viděli proč protože tady nová funkce. Protože jsou podal do krise událost těle se svými nestýkáte jámy že jsem do vy do vysvětluju to co se s námi děje ale o tom nevíme. No samozřejmě kdyby šlo o člověk na druhé kategorie. Tak to se děje někde uprostřed tady je že poučka tou postaveni nemohli své ale zase by došlo od toho. Ducha svatýho tak kam na prostředek jo toho vývoje. Embrya v člověku. A nebylo pro bylo by do zrození lekat do věk proto to nemá všechny parametry toho patro vědeckého zrození kte. Ale ještě jich dost znamená takový člověk který se takle zrodí byl řekla dovětek takle zrodí nemusí bojovat se svými špatnostmi takže svatý jan z ti zel byl omilostněn tak že mohl. Tuhletu čistotu bych tak řekl předávat jiným lidem a on si vymyslel zcela nový systém. Že po jeho vodou v jordánu se z toho nebylo pojímání vodou. Nýbrž to byl názorný příklad předávání duchovní si k otci moci od boha pocházející. Že se to muselo v krátkosti několika minutách mnoho věci a. počkat malinko se dopisem protože to se bude se věnovali proto asi dívám po lidech je píšou ne ne. A tak vám nýbrž jenom čekám. Tyto věci mám dokonale připraveny od věnovat sat žena si sice li toto všechno co tam všechnu bylo. To sil jsem se za to říkám jenom tak jednu milion tím z toho co tam bylo možná že ještě než čas. A takže teďka bych mohl pokračovat ne když se takle člověk dostane se do světa když se narodit v těle tak tady prostě jen v něm psáno pozemský lidský život. Bylo by za dobře dostat pozemský tělesný lidský život jo. To při jednom doslouží tělesný protože abyste nemysleli že to celý pozemský život celý pozemský život tak se teprve doplňuje. Jednak s těmi komnatami tu by jen těch komu nad jednak tím že člověk zraje fyzicky a že zraje mentálně. Toho probíhá dozrávání. Probíhá na mezi tou nulovou hodnotou to znamená začátkem pozemského života a mezi tou prvým komnatou prosim tady kdyby si jakou nakou tvor ku. Dolu pod ten kruh a napsali svým průběh fyzické a mentální dospělosti. Mu bylo víc třebas věcí býci tři slovy s několika lesy mi je to průběh. Zrání jmen fyzického a mentálního. To musí dozrát napřed než to vůbec v konati něco dalšího může vydělat ale to je taková míra otevření muladhary kdybych to řekl která je zapotřebí aby se mohlo postupovat dál. Když není dosaženo těchto dvou padáme tu. Ale tak neprobíhá vůbec zdál toho co je tady namalován no na tom na pravé straně kruhu. Nemůže to pro mír a tak taky ani toto im nebo. Nebo katolík nebo u boha nebo onen do by tomu tak ten vůbec se nedostane tomuto vzestupu po pravé stránce. Jelikož. chybí do začne otevření muladhary ze své indické nebo el dospělost mentální a dospělost lidská a on není třebas mentálně dospěli do smrti se může sta. To znamená malou jim tato je pro výtka. Jen malou láskou nebo om málo otevřenou muladharu. Kdyby byl nějaký maska který by tomu na hadu otevřel naplno tak například nějaký den řek které nevíte jinak nebyl u plně za okamžitě takže to je moc důležitá věc myslím že to jednou bude zastavena bude umět todleto a že to nebude žádný zázrak jenom technika. Jaká technika otevírání el ona hle znal hrám by si plátky. To znamená je tam znázornila závislost na smrtelné jste si si. Ale v člověku je sedum částí jak víte ne smrtelná se sice a nesmrtelná trojice do nesmrtelné trojice padá ho ani. Spadá ta horní aspekt nebo horní tykadla nebo horní zakončení manasu buddhi a atma. Není stačíte. Je li tedy že z nebe tak poučen že nikdo na světě tak poučen jak u po plete lekci nikdo na světě protože deska dohromady indy a evropa krista všechno dohromady a on si to nepodporuje o stopa ale svým doplňuje. Tak si všimněte. Zase je taky v mentální dost oblasti mentální nese dost jat stavěla se vyjadřuju co se děje v tom dospívání mentální mat mystickém. Tam se je taky toho že každou noc přechází de do svadhistany protože nemáte otevřenou úplně muladharu tak tam jenom smíte. Ani se tam takle skutečně jako se tady ve záležitost otevření muladhary přátele za své. Ale protože otevírat text každou noc tu svadhistanu a tak musí být pořádně zablokována aby totiž se to nerost jeho na rozloženo všechno takže svadhistana o tom vlásku se to si toho dvojnásobně zapečetěn z kastami dvojnásobně zapečetěn abychom z jeho nemohly voni jsou nahoru to je způsob. Řízení jak vy tomu říkáte lépe řečeno způsob opatření jak kterým nemůžete tam mohu uniknout směrem nahoru a to je základní řek bych vysvětlení pokušení které přichází od boha. Oka zablokoval a sto pochází veškeré pokušení že toto jediná skutečnost ale jsem měl to štěstí kdo ve vás mu to potom lidem u těch husí. Že jsem to takle temně zablokoval neměl ono to u jako u těch husí nemělo osud za v atd. On tam nějaký házel ho nemůže lidské ji kam scházelo kolik vzkázal ale ta moje svadhistana nemá všech o sum látku od doby tak z toho sto projevuje navenek tím že já. Tento život nebo tento toto tělo nepovažuju za skutečnost jedinou. Nýbrž anebo za hlavní skutečnost nýbrž jenom za pomocníka toho do ve mně myslí. A tím se totálně lišit od vás pochopitelně nic se nestane by chvilinku z se nepovažoval za sebe jako by mu jen tak si vyslovit tohoto ty si to co nepovažuju za sebe nýbrž za pomocníka sebe toho velkého dneska který je jenom mysli do jsem za nakonec to se musí pomohl nahoru za a. jsem ho považoval za pomocníka v jenom v toho dovedli viz na jsem se dostal tedy na ten konec ne. jsem toto co za by věčné tedy jak tady protože se do mentální a fyzické tohoto mentálního dost byl do svého mentálně dost bylo nic z lidského stavu tak je schopen vstoupit do první komnaty nic to znamená za čí očisťovat události od sela který víčky v. Vono s tím ku. To byste si oděl způsobí musel uděl vnitřně tak u svodu ku začátkem první komnaty do čtvrté. A napsali syna toho koho tři z toho mít ku a plností tito viz nestačíme napsat tu to musím říct tomu ho tady nad se do toho aparátu toto neznamená očisťování delos. Události neprobíhají jenom tak jak je vidíme jak jsme je z z z z z z z z z z z mysli u dalo z události se o nic nic z kou nejsou vidět. Takže než se to stane tak se dostalo vnitřně a to vypadá jako věštění ho. Není to prosím moje sto jsem prostě všechno nenadýmá bez časově jsi ve stejné úrovni takže jsem mohl vidět třebas nahoře hovor ale za dva roky probíhající válku dali věštění do tak bylo protože vede města o kam viděl do se jako já. No tak ten hořel obrat tak prosím v teďka budu muset říct něco o tom jak se rodí který událost. Že jsme zastavit než se nešla swami budu těmi dalšími komnatami tak musím bytost tedy napřed si aspoň do míry. Aby se třebas věděli. Že člověk normální ne jsem nenormální protože mi lékaři obrátili život naruby doberu viz za z hora dolu tak nenormální sis o toto jenom se díváte li promiňte si myslí že toto je normální promiň země jak žil v sobě my si to byl vší dostal pochopit jak by se nepomohla ale ta se o co se vámi o ale že že se vět jsem si tady žil tady byla ne jsem moudrý z moudrosti boží. Aby ne do takové míry či žádný hlupák žádný chytrá nýbrž jinak působící moudrost boží neměnné se ve vás a proč to vám teďka vysvětlit že to jiné působení je možné protivíš a že na u z ka. Prosimvás jak tomu říkal co on říkal při na sta na dostala utrpením. Na dostala utrpením na dostala utrpením ale na dostál radostí radostí radostí u mně je tady své oblasti dvojnosti dualismu a proto ježíš kristus neříkal trp teprve petr tele tu zařídil za ně. A pak odebral ještě utrpení podobu učednictví tam mu to dovolil tak jsem tam byl jako tak mučedník jen v tom koncentráku těch pět měsíců dalších. Ale tam se vůbec nám problém věc ale nestranně jen jsem musel projít. Nějakou přípravu tam v tom koncentráku do těch dalších stupňů dalších konat tak abych s tím vědomě těmi komnat zemi procházel e nesmíte si myslet že se vám ku za řeky komnaty to tady tomu kdo to malovat dal co by se museli tak zvnějšku jsi viděl takový. To by oblouky li taková a my který by museli jít. šel otec sedmi čili pozdější o vnější straně. Od šestky povýší se to byl svět je spoj dohromady byl od začátku pak spát jistoty třetí druhý prvním tato by muselo jít v tom v atom se toho moc. A k tomu začátku života a nejpozději k tomu průběhu to. tu mentálního a fyzického. On by se moj správně pokoj pomocí je to při ženy máme jenom zastřený ten pohled na tyto komnaty ale my v nich jsme. Tak teďka bych chtěl říci podle svatýho jana že jsme šel ba ne ty s tělem nachové na takovém sví řídit bez na těle na těle vystupující z vody. To je tomu mateřské moře otec ten pak ne ve kterém se věk byl než se narodil z toho mořem vystupuje našel el to znamená to lidské tělo je zachová které on to chtěl vodě názorně říct tak je to na tele ne jím byl by mohl si sino ale to by byl se moc tomu om nechtěl jsem tolik říkat nechtěl někoho vás to by nevěděl najednou o všechno tuhletu k tomu se postupně se dovídat si proč se. Začátku všechno toto rodu. Takle je tomu tak je tak když si vždycky. Který si říká udělali neboť ty vím ty čáry takový čát kou on jiném takle v podstatě tak rezerv vně na to jedno zač v aspoň jednou me takle země třebas o ty sedmi čili ženo. Žákova a stává se si kou směrem dolů a my jsme v tak by byla na čát o nás žádal ze čit při ukázat řešit kouzlu o česky dost věky a tak dále polo tu nulu men. To znamená jakmile člověk se dostane tento svět tak spolupracuje se všemi úrovněmi vědomí i do ve tomu by byl z toho z oral bylo. david buddha a tak dále anahata manipura. Svadhistana komu ta se všemi těmi úrovněmi spolupráci jenomže ale bych byl rád kdybyste si uvědomili jakým způsobem sporu klec teď potřebuju ví. No malovat nebo když to dovolit vám nebo co z onoho dale proto se taky budu malovat. Abyste z toho ducha svatýho u. Dělali že on nám něco tam všechno vejde udělali takovou čárku marnou z země zevně ne u nich tu u čát tou vodou. Čáru kulatou mu do toho v bylo že se jedné do sedmé komnaty ale tyto komnaty jsou vnitřně propojeny jsou by se propojeny. Takže když o to přijde ten du z vystoupí do nebo vstupuje začátku narození do sedmé komnaty najít konec. Tak protože tam je všechno propojeno vědomě propojeno. Tak tak na vnitřní straně v tam jsem to novější nevejde se toho automaticky propojuje tatáž ono je vší na kou mamičkou ono značí jinou ne že tato poslední žádat do svou do od svatýho ducha ve mně do sedmi komnaty to se propojuje prosimvás se všemi těmi dalšími komnatami. Že do týž věky takle takže když se stanete vědomými těchto věcí tak to dopadá tak. Že jste si vědomi že ustavičně procházíte těmi sedmi komnatami jim dal. Těmi spodním mi tou smrt roste říci přes tento svět přes tento mocný svět. Přes tento smrtelné svět toto stvořené tak nestvořené jako vidíme ale. Pokud li že e čáry dost věty konečné zem ten procházíme nikoliv přes tento hmotný svět nýbrž přímo. Od ducha vám ty těmito komnatami. Těmito úrovněmi vědomí a na rozhraní nečisté kou a těmi třemi v z předešlými se potom dostáváme do vleku tohoto světa jsme závisí na tom kam to dotahl ne zase nic jaký by je že si tu trojí ku do tam nemá dokonce nese dvě přímé dokonce takle tak pak nám samotě najednou začne připlývá pomoc hora kde se vzala tu se vzala prosím začne připlývá takže protože. My toto provedli to překonání když ty smrtelný přitom o trojice chcete ale to ještě tyto dosahuje provedli lékaři za mě. No tak jsem občas proti sedmnácti roku pociťovalo vliv působení božího nám je když jsem nic wattsova nebo z tady díval tu sílu která nebyla lidská která onen lidská rozumíte co to doufám že po tom kolik z vás potravu vlas svým životem že nejsi li na něm je toto snadno vystopovat kristovo v lid o svou kristovo kristovou maten. No to jsou ty řešit jsou hrozný pro vyvracet ještě zastavil měl vysvětlit jak se to událost v př. A jsem řek bude li se tak se nemá začínat bez nemá nějak dospět k věci nic. Olej vám to nemám čas tato potom dodatečně vysvětlím to jest pak jen způsob z celku nad části snu. No ale jako by se to ještě neznali na po často z vás potom povedu. K definici kterou řeknu událost je vtělení boží moci přes hmotnou skutečnost přes mocnou skutečnosti do našeho vědomí vidět se tady při jakých se. Díků ne než se dojde jsem a pro ty sedím čili a a pro tyto zprostředkovatele událost se nám nejeví jako zjevení moci boží nás se nám nejeví jako zjevení moci boží. Nýbrž jako něco odděleného od nás je od boha a probíhajícího klade li se do válek le z času a prostoru. Kdežto tam kde ta událost vychází z boha tam ještě již čas naprosto my nemůžeme takle za ti ti z ale vám ukazuje to se ho ukazovalo se co to za přiznával že se mu životu v ne v mu ve mně v pro za to všechno musel lékaři ne tak se nám chtěl zprostředkovat že pro dítě třebas po těch zásazích lékařů chápalo příměji i tu moc boží jako zjevení ta moc o jsem mi z jevila najednou se tady byla moc síla. A kterou on člověk takzvaným normálním pozor stav nemá. Bez i přes svaté událo se stále událostí je pak nástup do se dal pali tam bude tak říkávám za své se vedu zpět je jak jsem přišel jinému lepšímu vnímání událostí než jakému normálně temno páně ale normálně tedy se o vyd. Tak si vlastí je vaším pojetí tak si pojetí událostí jak normálně sebe dal a být a může z potom many bo nic ním zem manipulovat jenom ta že se s ten na čistě časoprostorovou záležitost pro z boha a vod boha vejít do prostoru tak teple a my musíme opice. mu tím způsobem třeba žádná dány před vystaví není na napřed učenost tady neni ale to všechno své mezi než se dostane tak se o to je vlastně tím způsobem se určeno protože on o to tady ale ty dráhy který v a ten vám tady z toho protože voni třebas my ve své nebo se s námi o tom nevíme těle takže. Se na to vás po ten poslouchal třebas nějaku zenu dále lidu tak si musí uvědomit uvědom si to od se na poli kterak tady je tele nepodceňuje že jsem to a pak na který by si vybral jednu jedinou ku moji li jak ti tak je prominete mi ten obrázek je strašně zjednodušující. Jsou miliardy tak například dejme tomu indové říkají že když byl nastoupí pravda doby do právního textu odtamtud se prostěji na dva a padesát tisíc navíc na ba ale zatím u vjemů jenom lidském těle nebo jenom pro zajímavost řeku o ti no kde je odnoží jane neštěstí u vás zablokoval tak že. Bohu od domu nebo ono není že jde dokážu být neviditelný ano jsem vám to říkal v tom že ti nebe to ne svou ale že se ho za do příklady máma tu svědky rodinu dále jiné svět tím že jsem byl neví že si nás tam neviditelnost dávání sledu ještě. Ale přítomnost ale neviditelná přítomnost se ještě jedním příkladem příkladem který nazvěme klepat touž vám bude když budete že se to vlastně všichni dovedeme víceméně býti neviditelní. Pomocí telepatie být někde telepaticky a odtamtud se se dostat tedy v sobě. Tane jako on to byly vize tam byly u slepička ze tu a. Prováděl jsem řek její janem kolik o řekněme že ti o již nic jsem ho při tomu chrámu. A někteří z by řekli bychom se chtěli naučit vnitřní modlitbě jsem říkal noho tak si to se nedá vzorně protože není nad názornost proto nevim po kolikrát znovu opaku se tak tady vás uváděn do porozumění událostem z s ale pořád tatáž kapitola petr tom že nějakou událost se dále u dost ze summy danou možná pro vás. A tak jsem říkal v zemi v když se výčet jen k liž nebo si světech když dovedete lid. To není cože ho mu mu dal ale někdo o musel přechovává co na přechod dotýkat nebo by že ta ale. Nemodlí se nám tam lid než někde jinde než třebas to je to v lese kde se byli vesele uvalil se mi v ticho a tak podobně nedal svým no to se vymlouvali všelijak se říkat tak my budeme spolu znovu a uděláme přípravu. Totiž šel před takovou událostí která znamenat. Povýšení vědomí na vyšší úroveň v musí být provedena žádná příprava kdybyste v přípravě chtěli rozumně. Kdysi těly rozumět tomu jak se povyšuje událost na něco vyššího na vedení přímým vedení na uvědomělé námi uvědomují sice v an ní. Vedení boží řízení vedení boží tu zase proti řízení ze jste takový teoretický moc zase fakt či vede někdo tak nevede za ručičku. Tady se do tohoto by svědky tak musí to důkladně připravit o jsem z toho důvodu znal ono to nesměl pro to aby to cítily samozřejmým nýbrž do byste toužili potom vedení božím aby z domu aby se do toužili duch porozumět a abyste který v událostech viděli. Láskyplného boha. A neudálo tou je hrozný víte události jsou běh událostí nebo on svým tu událostí takovým je tak události nebo to ustavičně pokračování událost nezabil se drží zaručit ku. Tohle se podoba za začneme obloze svými mraky kterými nemůže proniknout slunce také tady události v našem životě si běžnému dál as. Jak se pro víte začnou událost dělat ve toho do vesel než než z těl se o to potřebujete odpočinout dnes tam jsem se odpočinout ve strašně mnou ne že pořád je za mračen no beznadějně ale na pána boha není vidět ve na tu o bohu takže se o to musel celý spis než si tady proto je opakovat. E mystická koncentrace a příprava k o snažení doma v mu mu že je to co míval v ale které zastával napsaný viz jenom s. Ta práce v tom abych to napsal zlo jsou do stroje ani nemám ani vody jednal tužkou jsem vzal dost ve své pro znáti ještě na že to rovnou do stroje na tak pro ve z vzali a do s těžký věci tak to dopadá ale jsem možná z toho zjistit to co jsem tam chtěl asi říct to dal k tomu to byl první spis se bych potřeba sepsal do češtiny nebo takle vydat co se nesmí stát to by to to byl kompromitoval o věc ale věc je to správné. To platný sled v tak je to se nějakým způsobem podáno na nejenom vysvětleno tak věcně. Takto podání tam vůbec chybí ale například v přípravě správné je obsaženo toho že sem budeš učit milovat bližního. A a to tím způsobem že budeš může o milosrdný ale bude zapotřebí také nemilosrdný protože on si to třebas zasluhuje anebo nezasluhuje ale může se tou nemilosrdnost ti zdánlivou když to dělal z lásky. E dostat dál protože na mysli okruh mnou v to jeho ten něho odpor zevní bytosti. z něho uděláte z toho člověka takové dřevo jako tady ze stáňou že on za to nenabude. Antagonistickým ji si že mi pomáháte mater li z mus ta nýbrž čistě přátelsky tak to je e to není obyčejném se o to se jsou připravené k pod pálení k něčemu vyššímu. Ale se musím takle o tupit to el jinak toto co nebo tak nepřipravené je ve kým řevem prosit cenným dovedu kosti tohoto světa protože se vím mokrý takže z vody čeho povstává pravdy jo. Ta a když tedy takle například se připravuje te. Tak to jedna jeden z dobrých dělat tam byl tou plný sešitu vzal to jsi vlastně se přít s. Kdybych rády by ten tomu z dostal ten spis taky něho olej svého vrátit. Protože když kamennou jo všichni budou chtít přečíst a mají o do z odtržen od těles od s. Tak to nedělejte si to přečtěte. Bude tedy jak je náročná ta příprava jsem tomu své kontemplaci jsem to takle nadto sami takle nemůže dělat. A tak se také nemohl dělat ve vrčeni za přípravu zabit hotova ihned. A s nadějí že u koho dovíte třebas nás do tou úroveň nové ona pád toho se pane mně toho že spojení s bohem že může dojít ho to nedošlo ale to nevadí došlo málem paní do slovy co vlastně ztratilo letu vzdálen návodem. Ale došlo tam tak daleko že na otevřela anahatu a nebyla schopna jednat jinak než podle lásky boží od tých měl o síle a to byl přenos který ztratilo metu dán znamená tyto duchovní věci těm ne my nezáleží na tom času a prostoru časoprostor nevzdaluje názor boha nýbrž mi které do kteří to máme za si s o vám ten časoprostoru ve svém paměti. K mocné neza a ne nezná nepomyslí bytí to ne jenom hmotné paměti tak tato mocná pamětí na čas a prostor nás od to od v oddaluje od toho boha. A tak tam ranní petrova se dověděla pro do tam říkal o říkat zrodila paní brtnová do protože s tím co jsem tam zažíval jsem šel v kapli vím to osy pět minut odtamtud k a to v době jsem říká mi že tam budete modlit. Ale ne jako člověk vize tam budete modlit jako duše ale takže jste tělo do toho měřice neděle a budeme s ním taky muset mně za oči ale vizte především duše ta je skryta v tom těle my musíme napřed ji odhalit jako duši. Nám pro tělo nesmí v chvíli co vstup do toho chrámu překážet z by za nás jakou stěnou mezi námi a bohem tak jsou uděláte. Vy se toho těla zbaví ceta jak ho pociťujete. Do pocit jako pocit tělesnosti v bo ten odpadne během koncentrace to se může to s nakonec anebo jsou to se musí děl se postavou to pán bůh ale by se musel zbavit dalších nános a ne ten je znamená jednat trvá tři do začátku čtvrtý komnaty jo na hranici toho všeho těch byl o tom říká za terezie že havěti a to jsou naše nejenom dobrem vlastnosti. A taky špatné vlasy které mají přístup do těchto komnat a jasně rozlišuje pak havěť tam nemůže víc tam ve me a tam jsem bez se ve taky může vstoupit za jenom výjimečně to na dala oku do těch vyšší vůbec nemůže vstoupit on byl dost v krvi byly tak aby tam nemůže. Tak máte doma co o terezy s tady na nic tak je to vydáno v prosimvás sino česky tom římě že není že mají v ranou do bude li ano vás z toho vyšel takže snad se to dostane to co se s při při tomu chrám od kdy si představuji své svoji v nic ta jednota to není ten tam tedy se sebou že mít za ty. Jak se tou pas jakou svého a do na ani do a do dneška pád z na on potom si to mají za tady spal manu ten a to o nic o věc a to se musí začít tak jako zažila a o to málo váha a když se se otci v kdy krámu. Žijeme na tak s se tam bohužel se svou smrtelnou nic ta se musí se na zem jdou do nás a vést od znamená všechno jednání na ne že ty zkušenosti do světa nemyslete nemyslet ten na ten svět výtka. Tak vás jak je že třebas hmotné porobit nebo trápení nebo svou cely nebo starostí.