Karel Makoň: 90-30A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Při přenesena vzpomínky to všechno opusťte a s vlít je tento na ze sebe ale nacházejí tento tadyhle nad letu pro vodu před tím chrámem to tam nesmí swámi vstoupit. Protože vizte ale dokázali aby do slámy nevstoupilo a tyto oči přesto není tak dobrá abyste to odložili. Tak vás prosím myslete si že to odkládáte všechno to co vám nazval konkrétně trápení mi starostmi a tak dále špatným stavem tělesným to všechno tady odložte a to odloží že tak je to řekněte. Oni to skládali někteří si z výkaly tato z na to oko dopad kdo do bude tam svýma toho a v tom von byl z to neni toho co je to z jenom představujete jmen tak oni to všechno sví klidný. A když řekl posledních slib krise me tak jsem řekl otevřel ven. vám než jsem nechal jsem to nikým jiným bud od nevíra voze jsem to sám. Dej jist ten člověk jako člověk může udělat ze o do od on na to všechno musí děl do se tomu ostatní. Tak to si potom osobě něco misse když jenom za po či klíčem. A jak je dali za práci tady nata se klíčem třebas tady třebas při nás nebo v to v nás a zkusí ve to v každém tom zámku to se musí úkaz jo jsem u každý otevřel ten chrám rozumíte to z to se zase do se představit že to dělá. to tak dotován neměla protože tam jenom že se otevřel by nám ho a. Tak dale ve tam vstoupili jsem říkal vstoupili se tam jako čistá duše nemluvit budu mluvit za vás jsem říkal čistá duše která nemá ty kabáty které vás tíží dělat drží při ve pro zemi kdy máte před tím aby jsme ještě uděl jedno opatření. Poprosit jsme boha. Aby byl lidé že těch kam a tím přeci krámem aby je držel pod svou mohou a nedovolil aby se za vás dělám z již že byl o právu. Takže ne z vlastní moci z mety kabát ty měli před tím kostelem. Ale s pomocí milosti boží jsme tam protože jako pokud tomu někdo nevěřil tady víra ve do kou roli neměl tu přesto od aktem kabát není v tom. Hned vlil do toho trámu vnitřního. Takže jsem měl kolik tam bylo tolik vstup jdu čistoty. A čistí nebyl nikdo úplně ale byl tak dalece nejsi všimla od od o vás krista zajímavý protože ona byla při tom jak se svítit litovat ty a vono bylo šedesát sled a on si říkala se na čase abych všechny těžkosti. Nějaký lásky choroby abych aspoň na chvilinku odložila vim neško žil toho nepříjemným odkládal bylo strašně příhod dát svojí hodnou byl ale ono je to pro přiměl by to budu žilo. A to voni by to bylo stala tato budu žila ráda. Aby to není z kamení mnou protože ho protože bys za že bys život za svoje do budu boží to zažilo proto by to ruky brala. Toto nemůže zaručit tato od taky nechci a věřím že v tom odloží a že tady za ne tak tomu a jako je jako jsem třebas no dělalo pak jinou zen tudleto do smrti. Toho jsme dneska neboť jsem naopak to právě to takovým tu připomenu co mám radit těm ostatní. Tak je to žilo všechno jak tak by za zvířata byla mrtva že atd nazí do tak musí pomáhat na to řeknu jednou větou. Tím způsobem že jsem živ jako tělo na tomto světě. pomoc zvířat kdy mám zvířecí tělo a kdybych je všechny vyhnal tak tu chvíli budu jako ba blahoslavená i men dalo ven ty tisíc třista třicet tři v miláně okamžitě musela všechno odložil. Tak proč to by potom měl dole velkou moc o volal svaly si to dala mu to za po v zevním mu ku. Mu protože mu se z od ten od o z s v tom viděli co vám chci zase to svý zkušenosti říci. My ji nebudu viklat tu jak to oni brtnová potom zažívala. Ve záhy potom aspoň jednu věc svoji moc ale jedno vyzval zajímal od chvíle co tohleto provedla na sobě. Protože zažila to čisté. Bez myšlenkový své vědomí v chrámu božím ale musel být vědomí namísto ztráceli do neznáma když jsem taky říkal paní brtnové jim od synem oni o tom nevědí dneska. Jak je tam začnete civět v s v tom chrámu taky z vás kámen toho je to není žádný vstup do chrám to jste vyšli donu není do špatného do ko o kamenné kam se mi ba jeden kámen. Tou chrámu on tam přístup jsem tam v tom znovu vší alebohužel sebe nepovznáší tu sama kamenném tak civěním nebo mechanické opakování jména božího nebo něco podobnýho nebo mluvení to všechno to nejsme kámen ale je to nějaká třebas rad čas. Nebo tamas nebo než případě sat vás ale není to čisté vědomí to je nad vodami. To v sobě nemá obsah chtění stále bylo nemá to opsat chtění jsem ti. Nebe ten tam příliš vstoupil poměrně čistí jsem se nedíval vyčíst ale jdou byl mu o tak na tam byla ale celkem ve čist ale ano mu tam na měl měla vůle osobní no to není nečistot pro z toho smyslu on měl bytu vůli svojí nechat za dveřma aby moh vůlí boží v něm působí bůh. To je to co ho marně učím staletí tisíciletí a nedá se a z. Protože on je přesvědčen že bez tví vůle jakože by nemoh této tak této radě sobec těles bez ti bude že by bez nemohl by se taky od pána boha že by se rozbilo na ti metr sis příkaz je že by nám nebyl s obojí že by prostě to nebyl sto jako ryba. My zemi čeho jmenuju to není tak špatné na tom tuto ještě v tom pokračovat stále jo no dobře a tak na paní brtnová byla jiná než jsem stáňa na boženka semeno boženka odložila i svou vůli a. Tak jakmile odložila vlivem toho co se naučila v vrčeni v tom chrámu a on přesto do metu oni zálib večeři chrám co si vojtěcha ale tak co se naučila takhle na dálku ten časoprostor je klamný. To ne existuje tam nějak znaky vody neexistuje tak o na vám nepřišel druhý den za mnou a říkal. od doby co jsem tuto přijala jsem žil prvního září dozví do navštívila i do z užit stalo co to všechno viděla a stal jsem jsem to zažíval potom poznával že se taky zažíval jsem to tam dělal a ta řeka ale od doby co to dělám podle toho návodu své otče je tedy to může to z o čem tomto nebo nazváno do tróje. A tak vám zažívám čím měl toho zrodí máma rád dost o které nevím odkud po vás č mohl byste mi tohleto vysvětlit ale tu on to a podstata boží je totiž sat čit ananda blaženost taky se to a ona toto poslední ale člověk. Jako takový netouží po ničem víc než po mu o by byl blažený nad let dost doby šťastný né. Takže není živu ve se k paní brtnové která ho dělala všechno možné nalil vlas sama šťastná ale bylo celé okolí šťastné. Se začla při by za to o bohu přesto ananda a tady to budete pod od přednášce číst.. Tak se dovíte dovíte že řešila robindo ghos všechno vede přes anandu na to mám za zle ale v zdánlivě protože ne všichni musí takle začít. jsem takhle nezačal. Co pak je to ona za anandu když jsem byl tak živý změn čtrnáctkrát se o během dvou roků že jsem překypovat bolestí takže se muž neměl při řeky od od ta touha ho i ta bolest vás na to jsem dovršil tu bolest ad absurdum to dokonce. To byla prostý přístup anežku. Čili to době opak toho než jak se to děje s vámi v když protože z paní trpnou trám toto nezažila to je přirozeným přístup přes blaženost chápu tou z těla byla o se to říká správně ale pro to neplatí protože jsem měl to štěstí že jsem se tak velkému utrpení tak útlém věku než se mohou vytvořit vlastní s pocitem absolutní oddělenosti to ještě do to s osoby jsem to co voni miska. On s tím ne a vzdal jsem se o takto nebo ještě moc ve mně kdybytoto byli děl lékaři se mnou třebas sedmnácti let tak si zabili. Se držela neboj se zbláznil aby se byl tak o držel toho jáčka žen než vystačil se vodu v pustit tak se si zbláznil ctností bolesti nemožné a to se nestalo lesem nemoc malý dítě mu. To všechno tady říkáte bylo řízeno při to bylo vedení jak to člověk než ještě správné to bylo vedení boží které o tom co o tom mládě jednou bude muset dělat pro lidi s tak. A tak tomu vládě tito dala dalo do pera v tom vedení ne to říci to vedení s v když že se kteří zření. Tak tamto ubíráte od toho o tu vševědoucnost boží protože o nový do budoucnosti z proč to dělá tomu ven a my řídí pro tomu mentálně žiji pravda. Ale malinkým u se z toho co je let co mu vezměme vedení rozumíte jsem vždycky proto aby se ne o klas si o li nějaký větší celek o to co rodin opatří jenom nějakým pojmem třebas řízení není to tak úplně špatné ale je. Chabé no ta. A ta paní do toho se dověděla že je to živý bůh. Který žijí takle promlouvá pomocí radosti neslyšela žádné hlas ale že pocitová radost o které nevěděla kde se vzala odkud se vzal a kam se na se poděla ten duch který vane nevíme odkud nevíme kam je to ne vším pořádku to není že to nepotřebné vyd. Na tak jsem nemohu věk a nevěděl jsem teprve na svatou jednomu od dvacáté nás citovým že jsem měl by v tom dětském věku úžasnou chvil kama v úžasnou moc která nebyla lidská která nadlidská jsem řešil věci který byl neseš ale nikoliv své nýbrž jako nějakého bližního dycky nějakého bližního jsem k tomu nemířil osobní vůlí jsem tomu nemyslel stane osobní vůli bližšímu sloužit. Ale jsem byl do moc jsem tou mocí bližnímu sloužit rozdíly se to jemu z ko kdyby on pochopil ten ten skok. To bychom vedli ve kriste stanice tedy tak musí to neděle po za z vlastní vůle služ slibuje skrytou. Vodila krví nedovede když takle pěkně dost u tomu při barvu je to třeba role malinko ale prodělal být tak ale přesto se nad přednost sled syna vám nezávislým se takle děláte na se že to nevíte vůbec se zase vášně bavit tomu říkat padesát styků obec to neporuší tu kombinují to u vás to ruší trávil. Ale mně to neruší říkám neomalené vtipy neruší. Do toho vkládám v ten jsem do starosti domě dolu na toto jsi dělal jenom vás povím protože myslím si že do vás obavy z aby se mine spali protože civět na mně to rád těžce snáší nebo ještě při dělat jako třebas pláň na to teprv těžce snáší. No a tak je prosimvás tohle to je tak ale jsem začal vnímat příměji. Z vel to o že to naučili lékaři se očistili moje vědomí zbavují ho tělesnosti jsem v poslední fázi každé operaci necítil tělo. Ne neměl s nedíval jsem svět zevní smysl zastavili dal dnes za zastavil se rozum se rozum neuvažoval ne analyzovat situaci. Je to mizerné pojmy chtějí zabít to jsem na začátku tu jsou rodinu si myslel. Ale konali za k pláně samo a když je nejdokonalejší znaky stává a tak jsem z toho analysou musel přesto protože mně sebrali rozumu na rozum je ne analysovat a jsem byl cenné nestranně je za vjemy nebo nad vjemy smyslovými. Ano nese jsem byl vzala nebo nás nebo přes rozumovému bar věru na úseku a vé. Takže vědomí se občas když se toto opakovalo i po těch operacích stávalo voleným a jsem viděl událost. Která se přede mnou voda hlava byla jiná než rod byl jsem ještě roku co se z se o samo ztratila vyprázdnil tak jsem byl schopen tu událost řešit. Silou boží ty kou tou mírou si by boží dělat to říkám tak přesně jsou strašně malou mírou síly boží ale ne navíc síly boží než jakou normálně u pozor kafka pociťujeme že můžeme totiž jedna z této tak zvaná normálním ten normální pociťování síly boží. Nenormální pociťování vůle boží že nám může ha am moci boží vůbec když mám na příjem vlastní vůli tak to je vlastní vůle to je prosím správné jde minimální pociťování vůle boží. Tam budeme moje není o dělat napořád prýští z toho boha rozumíte to není špatný ho. A kdyby si neměl nebo co by se o že to byl se musim bránit jsem z nebi znovu vařit místa. Tom to mi promiň že nechám z vlastní vůli ale to je tak něco minimální ho z vůle boží že jsem tam pozoroval tu vůli boží jeho moc. A nevěděl jsem neuměl jsem toho o tak s vírou watts označit identifikovat co to je a v ale ono to pro v jeho jako tak. A tak jak vám řeknu že jsem vedle událostí který který se nepřistupoval potom z jedno cení například vztekem. Ty zažil řek neviděl normálně jako vy. Ale je že jsem přistupoval potom vzteku aby prát mění se plazí mysli úžasně důležité. Že to nejde dosáhnout tolik prázdným způsobem patandžaliho tone hrozná a nejít do blud dále k tomu je třeba ještě u duchovního vůdce. Aby jste měli kromě pro že se tedy blázni mysl zaujetí toho vůdce. Který nevedl jenom vyprávění mysli který vede přesto vyprázdnění mysli poznání boha ke spojení s bohem. To ten mistr musí mít jinak všechno to povídáním podle povídání patandžaliho do vlasu dra je k ničemu a říkám pro kód ale to by bylo pro to k ničemu protože oni si proč toužiti ale jak je vidím přečti si to dokonale jisto honem mají. Protože jim chybí ten vůdce a ten je jich. Toho jsem do proč silou ten není kde moji možných kdyby že tady sedí nějaký ku oni pravda jestli si ve vás se nezrodí ježíš marně. Trpěl na kříži vstal zmrtvých by nestanete buďte bez znalosti či to se musí pomocí vašeho vnitřního vůdce dít všecko ano prosimvás berte tuhletu větu váží. Vím neobracejte zájem svět při z jiný věr nebo z evropy že byste jinému pouhou oponovat ale neslibujte si vodních víc než co mohou poskytnout oni ho po si to jenom tolik jakými jím věříte a z jeho její vědění otevření když nejste li jemu otevření tak důvod vůbec vystoupí čili zase je klíčem ke všemu. Klíčení k mít k tomu k činnost pochopení nebo k. k asimilaci činnosti toho vůdce jste vy sami tak to je zase po tam bude mu asimilaci o různé míře asimilaci moci boží dělal u kam s potom dal tím se asi miloval více k moci boží ale marné by bylo kdybych ji byl jenom asimilovat to není samoúčelné asimilovat nýbrž to se musí ihned odevzdávat ale okamžitě a bez váhání. A proto ježíš kristu říkal miloval bližní jako sama z této okamžité odevzdávání to nesmí být pro k tomu si pro bližního co by bez bezvadně chápe a na nás ti na to na tebe tedy bytí na tobě tak to jedno za forma krise uniká a nebo stýká tak bych si dovolil f. Protože to nosem uvádět jsou rodu příkladů jak tu uvědomí si božím jistou spalo a to bude z dlouhá dlouhá řada na si jenom dotknu všech při od zrušen všechny ty krále všechny kdo abyste viděli v tom tuze se to jak tomu říkal abyste větu vzestup nou řadu. To nemusí takle s touha věc mám být jako došlo se mnou chtěl to olovo z ty se do se v nás vedou k ne ale mám jednu výmluvu. Nebyl jsem dospělí o to nemohlo rychleji probíhat kdyby to o li by pro bylo tak jsem přitom zemřel rozumí jdete fakticky. On to například ze stejných důvodů nemůže rychleji probírat v řízení či ti protože mistrovi jsem ležel ve by zemřel na a toho si nepřeje takže musí do oni probíhat přes cestu všechnu její dobrotu a čas ctnost. A zaujatost pro věc to musí probíhat pomalu. A za to věčnost ze své chorobě že to v tomto případě ne bez bez ono je absolutně přirozené kdežto my jsme schopni tónem brát takle přirozeně upadnout do extaze. a to jsem se za ani škol se to za práci jak musím držet našeho panna za by ženu pro neupadl z nás. Na to musí dělat pětkrát za den. Ale se nemůže do od doby nevejdou pro do extaze buďte bez rosy dělal nikomu to dovolím ani zření kovy na protože to není pod zemí jeho soudu správná cesta jsem se ani ty jsem jak let musím že tomu mosty mu jsem se naučil tvé pravda cetou vlatní ze jsem slabost a proto jsem konal jsem se taky tak jsem musel za na tak dále to všechno začátek extaze rozlišovat v ne jsem taky byl takový. Ne cit to v kastu víte že takle rozebírali ty lékaři tak jsem byl přitom v k a ne někdo dívali věci který do jim ním vidíme dojímá no ale no tak pro tu slabost se musel projít se vedeme tomu přibližně z ten extazí. To je prosim mít víření. Svatýmu mu říkám že svatým o něho nebo za svatým svatým jakubem mého stačila na snaze zase že to jak tomu říkám dokonalost. No a ještě je to máme se kdo to je bez extaze vůbec ale u je že to sobec se snaze vůbec tvé vzor přímo ča prosti. A přesto tam bylo smrt na křížila všechno možným ze ano ale vzor při o čehosi v lidském větou přímočaře ji nejde že to ukázal ježíš kristus. Ale proto se musíme všímat příklad ježíšova máme nějakého nižšího tvora nebo je dokonalejšího tvora ne již láme kdokoli svýho nad protože. To ostatní co on je na tohleto no to snadno poznáme že toto se u ježíše nestalo oni tam neubral do extaze jo voni se mi zjevil třebas z na hoře tabor. Tak on byl absolutně vědomí bez extaze a v jeho vědomí bylo trojité ale mojžíš který a ježíš on se dostal do trojjedinosti vědomí lidský jeho a této trojjedinost. Kterou to všechno na tom z tvého stvoření začalo smysly všimneme třebas jenom a tomu je to trojjedinost nejmenší žáci si jak jsme se učili moc je obsažena a pořád se nějak u koluje něčím ale pořád tělo trojjedinost na tom cokoli nabaleno a chtěl u do si to na pólu pod tím je trojjedinost. No. Tak tady skončím na napřed v toho neni příklad pro vás nebe nebo i že tyto příklad ne této lid jestliže to je příklad pro vás. Tak potom na jenom nepřímý ale protože tady samí inteligenti. Tak by si ten nepřímý důkaz které na ten vším tam potom řeknu přímý způsob. Poznání v těch věcí to se týká vašeho vzestupu pane ne hle ale. Protože si myslím že je daleko snažší nejenom pro mě. Ale k ježíši i pro vás když slyšíte něco co je bráno z vlastní zkušenosti ale než se dáno z poučenosti ne tak to napřed dycky říkám podle vlastní zkušenosti. Protože to co potom budu říkat z bo poučenosti od jiných od vás je to sice bude možná přiléhavě liší k ve se bude týkat vašeho vzestupu událostmi. Že jinak se těžko stoupat nahoru než událostmi asi takle ale bude do tedy něco me cenného s ním smysl ni jak se se opačně dal z mi z toho důvodu asi tak bych to přirovnat podobenství. Jiné třikrát kdo z rasy častěji. Maso z rasy často tak byl jsem na které leží třebas týden hře. A za tak had dvěma co stravy nežít delší dobu než se to všechno v něm strávila. Ale výraz pravé tři věděl za liší taky s častěji v tom že tady na stráň do vy a tak ta. Ale je to pomoc z z to zákon ta mně taky proto o dáváte co jsem přes raný tady zase maso pravé jsme to na měl v a že takle. Události těch se nemůžeme vyhnout těmi jsme všichni soustavně vedeni. Celým životem ale zatímco vina příklad. Jste vedeni soustavou událostí tak jsem dneska skrz ty události. Veden soustavou zjevení pro to zkušenost se životem jako se zjevením se snažil to vůbec v tom spisu který jsem tomu přidal ne tak se o četli asi. Ale se stane při znalost toho co přitom zažívám protože to se tam nevešlo. To jsem tam prostě nevešlo protože jsem by chtěl dojít jenom způsoby jak máte číst bibli. A když jsem vás to tak s rupa kou o tom poučil tak se že vás převést znát čtení specielní zjevení se z jana kde život líčen jako zjevení už. Anebo se potom padat jak to jak je tou k karla makoně je to svatýho na tam je to dokonale soustavně je a od á do zet to bych se všímali jenom částečného poznání když on plné. Protože on měl tu při to si věčnou. Událost dovedli takovým způsobem že napřed seděl u nohou jednoho mistra potom u druhého mistra potom u panny marie a teprve potom seděl u života to bylo plně opačně. By si víte o na čát za v učení u tohoto pozemského života. Takže je ta zkušenost toho na velice na hodí protože ho to zase opačně. Jako ovšem jsem se na toho bez těch mistrů. To nevadí v ale ty mistry zastoupily li k lékaři. Nemusí být mistr duchovní ale neví co dělá každý z nás neví co dělá on nevěděl zastávat funkci mistra při těch operací dovede li to jen ten normální toto v atd jak o za vědomí čtrnáctkrát těl. Tak při tom byl zřejmě když ten člověk se zachová vydrží to provedl něco jiného o čem vůbec nevěděl a to bylo toho osvobodil vědomí tak jsem potom z toho čistého bylo by šel do tohoto světa rozumíte mně. to v za sebou tak tato zkušenost není již pro vás zbytečná protože před protože vůbec nemáte tak jste nevstoupili do života vizte v okamžiku narození si nebyli vědomi toho. Že máte nesmrtelnou duši která vstoupila v okamžiku narození do vás. A že tedy tak je vlastně všechno co se s vámi děje nebo se okolo vás děje je zjevením moci boží jak od ta a nemáš a teď jestliže tedy u vás to jde opačně volána horu. A se mnou to šlo hora dolů úplně opačně tak nejsem na tom příliš dobře to šlo pořád o život a od začátku dokonce. Ježto u vás o život není protože nejde protože ten život tak nepřirozený životě vedením. Kdežto pudem volně vedení ten duch a proto vydržet jsem vedle přitom zahynul po dvou do čtyř let málem v ale přesto vám to vyložím ve zkratce samosebou jak to ve mně postupovalo tu že byto. V některém v tom bodě vyhmát me tele a tak to jsem na tom bylo rozumíte to chci. Aby se tam našli sebe ne mě. Protože to nemluvím osob že jak se vám bude zdát se pořád mám stráže vůli osobě tam by k vám o vás a používám s tím bodů jenom symbolu u svého života to je život jenom obraz pravdy. A tu pravdu zažíváte by toho si buďte vědomi prosím s. Takže neví živ že potom od osobě kdyby mně to zkušenosti tak o sebe nemám co říct. To bych za každého člověka který oni osobě boj za strašnou otrava a měl bych pravdu ale když moje osoby tak snažím jenom mluvit od těch zkušenostech. Tele ostatním lidem nemají nebi se vytahovat abych jim dal najevo že taky někdo někde vše to zkušenostech jsou a za zažívám takle kdy totiž máte největší potíž sledovat ježíše krista v tom že tu událost co se stala v ježíšovi živit jen nepoznáte se do vás děje kdopak z vás poznal například dejme tomu z čeho naž tím by svatí tři králové ale protože kde se nikdo se nemuseli stát nikdo a oni vás navštíví a naž živilo a pořád. To co je v ježíšově životě uvedl jako jednorázová záležitost to sedět přirozeném takzvaném přirozeném životě soustavně pomocí toku událostí. To je výborným pak nemůže ten se pátera který přistupuje k máma nepostupuje. Ale během děl o stavu události k vám přístupnou pořád plynule. Tak to je tomu začnou na obloze nezastírá slunce ono zastírá slunce. A je toho souvislý pás mračen natažena a aby to tomu říkáme česky li která vás chrání křeslu se o na dobry kdyby se se ze že tady nese li že si na sahat zle. a na sahal se byl minimálně stokrát a on se o tom na neodborně extase a proto jsem to nebo z za správný postup tudleto. Jsem se nemohl toho varovat ve jsem byl slabou oh nebyl oslaven jak to s nebo do vymlouvám ne že by ho pracemi při možném jednak. Jsem neuměl zenem k tomu jak mám založení to dělat tak dokonale jako bych čili způsob nedokonalosti žák potřebu přes nějakou tu jsem řekl o šel síle co dneska potřebuju deska nepotřebuju extázi vedení událostmi citem rozumem inspirací jiný plují si to nepotřebuju co tady máte dojem. Že mám nějakou intuici nemám potřebuju stav soustavným stav. Žádným když když nutí podobě extaze nadto jsou za všech okolností viz nic supramentální stav s tam za myslí a prosí nesmírně se jim el toho při rodem své že to velice těžkopádně o to jinak nejde předvádí těch čtyř řek že se tomu dostat jsem naštěstí z to co ten žilo do to z to co žiju do povídání z s s tak těm nejenom duch ve všem ale životem. A potom trpělivostí to všechno přeložit ta se si mohl dovolit všelicos vynechávat li že z toho co vám píše a to vám několik pečeť dycky všimněte si ale ty duše od těch teče bude čím dáme je protože mluví tak je. K věci. Je že mám obavu že kdybych to by tečka volal to co o z toho co pak kuje ne ale to tečka nemohu potože něčím on potřeboval při skal lidé o hrálo. Ale to musím předpokládat že to potřela protože to v pravém tam za si jen neznámý pojem za známa nějaká intuice a to je osvícení od boha a tak voni to je ku oko pod tu pro mentální stavem prosit z on přišel na něco na co většina i těch největších adeptů a indických že přišla takže dejme tomu takový supramentální stav zažíval devět století před kristem který až. Do proč on jisto pro mentální stav takže on podle něho věděl že ten den bude do nebe že jsem tu pro mentální stav neunese chtě ale že toť tělo bude muset převést do takového subtilní do stavu že se z nese do nebe asi tak že by s tím tělem budeme nebi a tak dále o tak proto si nesmírně cením tu cenu tu cestu ukázanou ježíšem kristem která byla pode list tolik jisto o potom o jidáši objevena se dnes ti za pravdou nevědomosti lidí. Zapomněli není nebyli schopni podít. A tu vadilo jim to ty rabíni si byli vědomi že a byl velice vznešené a proto měli po vědomí z toho. Z tajemné paměti bytí že protože a zase přijde bude konec světa a takže když přišel svatý dělám tak to jsi ty jsi eliáš. To jsem tady na toto jež s zkoušeli el ježíše on říkal on. padlo promiňte promiňte on říká nejsem. Tak řekli no tak to vidím ne připravuje cesty a mně máte li přijít bez k one světa a tak jsem to když by tam chyběl předtím ten který tak by se byl nějakým roste v výpovědi pro že to se máme ještě nestalo. Tak při na ježíše ne a tomu řekli jestlipak ten svatý jan z přítel je který tu říká není kde říkaje padám toho potom na hlavě těle ale on nám říkal že neni. On není ale je to tam není bibli protože on věděl že to bylo bez psáno proti který tuto této oni se od rozumně jakým způsobem není jakým způsobem měl nebyl jsem toto ve na měli tento svět je správná. Nebyl si jsem v tom smyslu. Že měl tělo které jsem jak se vtělilo to nebylo věc na se do převtělování nýbrž. To byla idea který doba která se vtělila do toho do toho svatýho jana křitele. Asi tak jak si ten věděl ženy vtělením eliášovým nýbrž vtělením člověka které si vim modlili zachariáš ale s větou. Tam začínal svatý jan k s ti dal tak po stránce nebyl tím eliášem ale vy tím eliášem celý miska ježíšova protože byl posedlý duchem který jak jsem jim to ale ona v ale vědět a. Tady je krásně vysvětleno jaký rozdíl mezi tím by mi tím způsobem pojetí převtělování tele. Je pojetí přes které z rozumíte vyšší než moje protože spoléhám na pocitu oddělenosti a od do ve tak jak to s podléhají kde jsem tak ne ale z pole protože ten člověk který to chápat musím potřebu dělo chtěl o ho od se mnou spoj o že to pak ty pro člověk že to ježíš který neměl ten pocit oddělenosti. Ten musel domy jinak že ano než ten který jak s. Ten řek nejsem který jak ten svatý jana křitele řek nejsem a ten ježíš že jest. Tím duchem vjezd takže prosím tou posedlosti duch jsem bych tak řekl. Si tu při rostly vstupu ducha do člověka byl a je si že v tomto vzal si rozuměli tak si si tam rod neodporovali jenom vyšší způsob logiky řekli nese život ale sto cela. Protože on nešel přes ty hranice těchto úrovní on mu jenom pro tuto úrovně ale sobec tak mu stačilo potom oko bylo poctivě pokud dělat jenom to vespod oni v drž ty řekové měli bezvadným styk s myšlením indickým takže oko věnovali třebas čtyři ale men ty ne. A oni indové znají zpět nebude tak a tak vše a to se jim toto mater li si zk jeho světa ve kterém žili nehodilo tak od nemluví ale protože jsem si o tom věděli kdy seš zasvěcenci od je tak vše no. Tak jem si bych neměl by si počkat praze takže jestli vám něco bude nesrozumitelného co vám říkám o sobě. Tak ne protože mluvím osobě ale že nesl na stanovisku u toho ježíše který říká že ten hostitel byl eliášem ano je to tak no nepletu tom k a to co před tím pletl nikoli na to doufám. Že vedle říkal osobě že není protože všichni viděli jeho tělesnost že o tělesnosti ses s říkali on přes tu tělesnost závad nám bude násobena tou vodou v jordánu a tím jeho těle a tím ho počinem tvoje násobena byla se stýkali a od něho brali sílu z této dvojnásobné tělesnosti brali sílu k tomu aby neměli potíže es ze sebe nápravou. On křtil ku pokání z tomu říká ne odborně. Čili oni provedli li nám toho zraněn byl vodu pokání tele krásný z ano. A takle by to mělo dopadnou s každým křtem jenomže k tomu chybí jedna maličkost aby to křesťanství takle dopadalo že to nedělají ten křest jako třeba apoštolové ty když kázali jen lidé celému zástupu tak pokřtili jenom ty na které viděli sestupovat ducha svatého a nikdy nesestoupil na vše ježíš vstoupil do za ty jinak. Ti i ty pokřtil janeta li se že jsou nerozumná. Dost hotova záleželo na koho sestoupil na tyto pokřtili takže jakmile jsem se duch svatý sestoupil ta oni dokázali ty ty ty ty své a tam ty tam a. Oni předvídali nějaký poslední soud. No není poslední ale no tak před jako posledního soudu praví křest je před ku před chuť ostatního jsou budu a když takle do pokřtěn tím že ani sestoupil duch svatý napřed než byl pokřtěn. Tak takle by měl vypadat správnou přes tam s kým jsi ne by věděl se tam vůbec to jen nesprávné o z tam trošku děje ale tak sláb mu že ten jest nějaké posvěcení. Jak je povolání protože již za říkal dyť jsem povolán bohem se o tom a kolik pak takových kněží je ale když to neví tak i na toho nevědomého nezeje ten duch svatý sestupuje vyššího řádně vzývá co dělal když tomu věří aspoň nebo tak něják musí tomu věřit zkrátka a pak na tom křtěn se na o křtěn se přenáší něco co jinak kdybych kdybych vás například při tak s co nemá vůbec žádná. Duchovní. Ale když přít třebas kněz tak to nějaký slabým nad vím následek ale do tak na téže že se radí v katolické svět v i v k k a že ten slib toho mnou před se občas člověk obnovovat. Že občas znovu se dovolávat toho co slíbil přitom složku když nevědomým dítětem na něho o to slíbil ten jeho motor a přitakává aspoň co ten říká. Že se za něho zaručí čeho povede duchovní žilo. jsem takle pokřtili dom jednoho člověka nebo způsobil po při na člověka. Nějakýho ona čem ho z prahy ano k potká vojenskou přečtli si byl toho aby se svým setká a s tím než s tím si společného po žal se mu dal do ruky evangeliu svatého jana výklad asi jsou odpustil neboť v tom v jeho stačit pro z mámě pokřtěného člověka by to mělo stačit. Tím by měl ten křest dokonale obnovovat a dokonce zdokonalovat. To co si masy neuvidím ale opatřil cestu to nevíte. Protože znal manželi ba nám druhými a vyložil váže třeba za z řeky nedostane protože vy nepoznáte byste nepoznají do z vás že vás potkaly všechny události. Které byly nebo většina z některé jsou o přes že v první třicítce ježíšova život. vás nevidím učedníky páně. Ale vás lidí který se pod budou první třicítce ježíšova života na vznešená tou ká. Tam ten také osvícení. A četná osvícení se svého osvícení například intuici a tak dále takže od on na při byl osvícen když mluvil v tom chrámu ve nás světec je li om. S těmi rabi měla na mně působil dojmem že osvícen akty byl tak takžé nemysli že to nějak káni z věc. Ale že jste promeškali nějaký čas a že jste dostali byste si měli za sebou znal jsem když se měl tu vzít za sebou v sedumnácti letech to nebyla moje přednost jsem spadl do ty si ti ti sedmá světech ona ho po po po po. A to se těžko hrát vás nic se na s z s to svítí v ti dát tak jsem byl během toho hrát dání je tady k tomu říkám tak že stoprocentní jidáše a dost dlouho jak k toho nám dojít dívá se jak si za od vás pod cizí ten vzít odpustit správně. Stop jsem dělal všechny jeho vší hříchy ve svém z život jako svatá terezie je to s ve tak snadno sešli. stejná tak si si jako podívejte se jak je tomu boží. Že jsem že ona byla tak zlá jsem tak jsem to si myslím že jsem byl lepší bída a než ona. Ona před jenom budí dojem svatosti těžko. budete svět jsem z se z jsem pak oporou svatý neptejte seslání to řekne to je tvé či ten nepomohou onak jak by se to svatýho udělat nemohl. A když mluví němu byli poslouží nosil těmi lu ji no nad o tom že.