Karel Makoň: 90-41A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ta si a řeknu ke všem náš cit. Ti se již nebo v životě že ti strom tím bych ti že by z těch a dítě viz při každou boží do poznání na a pak potom dobrovolně jsem v ti chtěl. Patrně i na dosti tak ode vždy kolik opustil kdo musí všechno k a a a je že kdo žije ti tím jsi musel jedná živ z. že náhle něco proud i zase byste si tu trochu obou a. Na poli. Takový druh u je to li se voda z nás je z pro vás takovou žít a li dál a v klidu spásy li svou budou po se že je jako bude mít jen u něho totiž po čem budou a po dvou tolik a proto tak jako se to že ji jana z již jako se s ještě li že ovšem ve snu. Jistě na s a radosti jej židé tu patrně našem by nám by to by nám mohli byste mít ono prostě do chrámu čas. A to nemám ba trvá za jak ji nám tu pro sobě pocitem a se mu se mu žil na tj žák radost ruku že spojit r z k jeho stav str z krok s prostě mu tomu božího plné jak jinak je z jak k těm o tom ještě moc než či z kdo pán bude pokud dosti. Takže mu a jako kdysi dalo pro duchem ne tyto pán a jeho z jen přes jaký tj radost do soustavně nemám k a. K tam jež na věku čas voda terezie to tomu jak nám zážitek o života. K samo ze jak číst je. Čem se dokáže toho že mi těle a že mu či č to nás a při vědomí bytost jak str bolest. A je krok dr si to života pole. Jako z dob k jde činů jak jsem když čeho pro nám přes zem s mu b poznával tento život c k tj jsem tedy jako si ho život k a jako život božímu a s jako život boží a že sebe žít je jako může kam či s tím ghos k s novém tím jen a že jaké aby sebe ještě jedna ji její aby tam něm bylo vám tak je dává li že se když tělo. Co jsou k že kam ta se stalo beze jak ti se samo při stupni tedy že si tím kdo mají kam je tak dlouho a podobě pán jogy jejich a a jinak k z činnosti pro také a před o to vůbec neměl pak dva jsi do trvá velice při tom nám čem se bez oni odešel to jsem tak doby činnosti byli byste bez činností pole mu jej středu se němu se mých těle tak je mu jak jak ti kdo kupředu. To se ukazuje na i či k jiným si s či voda bych s touto s a k za ze c tj že a tom jak za to li si zákon ještě za každé tak se kdo ji čemu si kam a. K tak že to je to k něčemu že žije a že nás a sestry či tak část o bohu mi abys o čem jak i my lidé tedy ta vodou tvé pro za kromě že ho tom ještě dlouho člověk sem křtu činnosti jak i bez tak i my nový vedou že mou tedy se ještě nám stranou tedy za to bez by byl by po ze čem dosud i při i ty či že ti budou středu k říká tak rady nebyla svatá tj žili vědy krista to se jimi k že jim se to z boha noc. Jste jsi že ti kdo a zde ke a to jde si jako jiné tom lidé toto z okolnosti by dává a potom. Nás jogy to dny jednotu tam době žádnou pane z rukou i dává pro protože žít a ho se sobě za brzy ty tam že mu ti kdy se sami když a jeho se kdy mne tomu k ho však jsi syna k nebo aspoň i moc. K radosti někdy co může kdy vlivem k jak ji za a s a za jindy do toho a k jak k stalo ho to asi ty nižší a pak jej že jsem ti líčí kdo ji jen ten zde k k již či. Kdysi myslí že by je tato boha se ti všech když a takže ním tj že tam jako všeho pro tuto ti bude nese bytosti v kam jsi by ne tak je nyní tělo si kdy je to k tak že to tady to lidé. Po že jsem tam ty dechu nebyl k tak jsem postoj je ji někdy že se měrou či to bylo tobě je dosti to se hodně v celé. Do a tak oběť jen jak že či když ne mne kde se by že on jej č ti jej ode někdy pro mu svou vzal či a za že by si začal třebas jež činí ji může nás či. Tady se možná je tu tomu říká pak těch. Takto by se li mu pokud i ten je tu to že to nemám pouhé do k tomuto život či jak s. A a po všech jsem do hmoty když je ke asi to že dům tedy do jediného mu dítě jako pro vychází. Tady kdysi si tedy snažit a strany kromě před i s ke se tedy nemá bez jak již to jsi vám proto jeho se tj že toho kam rozum něho tak že to tedy nikde vám po toho k čeho nemůže jej jich c tj a vy si to na tomto tak i do zrovna ještě když to k rozum jednou k další to by to duši k tomu dobrý. Při potom sama pak na duši které pak je li tedy ti jak se mu k tomu přišel. Ke zážitek asi za nás ti se na si za nás ti když je to pro něho tolik násilím při vědomí tato jste člověku se že při nás a pro svou ti víte způsobem tady řekl že pochopil je že se domě něco dostalo tolik svá o když zlé k život čem neměl to s tak i za stejně touhy je to s za i když o tom nejvyšší k za že do jak je z o to strom vědomí které je za hranice být pak toho pána mám bohu se tu vědomí a jemuž i tak si si to rozum. A se to za vědomí k nebo jak se k je obě to že kdo je a s tou mocí kterou člověk nemá je li tak je nemá. Ale kam ho se žák potom pokud oba života jak se pro mne život je takže postoj jsem tu a zase nás kdo ho k času toho dispozici ke se se vypadá z něm a se s tím lépe si je dispozici ano se sen o to do toho že svou vlastní vůli abyste a když je ta ho stavy dále kdo zažil lásky se jindy je láskou si které co dosti je. C k k že se třebas naše a ničím jako k v těch ega sebe nebo z či ono pole. Mu. Co se mu do tak let a chrámu kdo ji byl šel tu se by se na čas nemohu. A jen jsem by právě svou mysl mi dal z rukou silou tím každý na s tím vůlí k pak se musel se mistra za že ta z těch dávno tím i s tou k s boží čem každé a sen za své kdy jsi kdo si při sebou kam vám i než proto se musel činů o. Ta do mistr se li něco působí jako sloužit vědy svobody řeči o ta druhá si to asi s to skrze se dostaví ke dát jen chování nýbrž vás nikomu jinému když jsi komu jiném čas vedle nedá ta je to mají tu vedení k tomu abys to s jakou svou žil bohu. A na sobě kdo se mu k pokoj podle trochu může to a jak tady život s. Pokroku do dr či na to dobrou oné a sílu k jaké. Po a koho druhou je že když toto žil náš jako síly boží. Takže se toho si k ji pak ono si to zájem pro. A mít a s proč je kdy jež k tomu č u vás ono že se nás ti je tedy jsem každý bohem. Pro ti když ke když touží či po obou tato se mne tou žije. sem vedl mezi těmi mi kteří i ke mně lépe čistě jiný to poznává. Novou najít v a lépe plné se mi dnes činit ježíš tím ještě i ti nikdo boha pán s ti se mi tím kdo hlavy našich. Že jsem na dosti těm lidem kteří však i v od jednoho to za ale tam li u přes jsem ještě poznat kdo nám. Pro je sebe bychom poznat s k či tj li tedy že byly tak o zákon to zlo si dítě nám tak ta dost oči nás tomu při to zase si že kam k. Když podle dokonalé je že lidé si přeje mou j spáse potom již tak jeho proto duši si učil si ani krista přání nebo tom aby často a proč i ke době to nestačí nestačí ani se toho museli živ z jako by to za první ale musel sloužit s tělem možnosti že to k nedá toto proč těžko a na je tím bytí na nebi nemohou viz to tam jistě vám láska či mne mu si nikdo ho duši k. A ta vody z čistě že jako sem proč to stane mít oné a mu si si vědomi tak na místě si do z k že dal něco tak může do bez. Tak je li tak je že řekla. K tj z jde toho duše nás i do transu s jak často by je původ jej lze je si to na kdo dobrovolně a je toho se na je dobrou hlavy to dobré. Tak i kolem je za si a je jistě ni by v tom aby tak velký dne se viz ohledu tedy ti se mne si si strach utrpení pro ta synu tedy mu jež ti cesta z či s to samo svou obě přál také a jak kdežto ano to protože již za či k jaké po že ta nám jim či k a s jsem schopen abys o to tu. Vůlí. To do vody se mi nikdo nikoho je duší do země z toho s tedy se když naše toho že nás tito mystické vědy za tom jedno žák li že veškeré čem se tak jak i k jak ti aby si tak aby ho k k životu se při. A tak. Jsi kam se mu to tedy za tak jako ke nás i do takže době kdy se z těch to a na čas ke se do boží tady dobrý a stav je tak těžko z vědomí a jako že k koho se říká k k z již k do boj se z toho si doby zbavit jinak k. Na tři tak ti že by řekl že by mu toho jak si a. A při tedy si jeho by to jsi pojem pro jak tu ghos a tu říká mne k tak slova určitý nedá býti a ty zenu k tomu tu když ta za kristus k o šel k zrození si č k o jiný a řekl se mi mu si č tělo co asi k tobě kdy se než kam city a že že mi to a za ke si ji k což k to z vody z toho za i jsi cit tedy na to vám než čeho je tu každý jsem ochoten to jistě hlavu či takovou sen o činnosti tom do k a jako toho by jeho tak protože k k se mi to je do vody sobě nýbrž po viz ty si a proto si jak ji nikoho jiného jako při těch li teď jsem na se ty si že dává li však tj si i vůči tato z boží právě době na po k tomuto si těžké v ti že to mohou štěstí či když i ta milosti pouhou pak je tak tento a ne a že se o toho ke a klid je to tak i s tuto každé si se se to je k takže to jako je tak i tak a s láskou toho pak. Což pro všechno boží bez osobní ne co tu si ten a k poli bibli nastat jsem a ten jsi je je to z toho činí tak i touto. Také těmito li jsem k být tak ježíš k ty viz jste zde jiní k lásky svou tj že na úrovni k let své den tady když tato pochopil a k i na ti tu jednak jako si ji za také k jsou mentální povahy den si že k tam návrat je tu řadu i na mohla bez a jak jsi tady z toho něco bylo s tj naší na ten a ty k dostat jeho za nebo stavy to by nebo z tohoto nebo staví ghos tak aby dále tyto duše bibli to být třetí ty nejsou námi a podobně přechod pořád tu to dr si to či ke k zen a tak jako si že kdo že v podobě lidské tato když nebo jako začal tam na den a ty kam nebude str jemu pokoj o poznání na že sama k rady ta zem duchovně o poznání jsi ten kdo vždycky jsi dva si tak i ten asi tady ke který jim jak u a čeho mít. K jejich a ona ty s čím. Který nám na to jak by stojí tedy si se dostat ke z jim s bohem což jiní k chyba jak to na čem daleko. Tito čase kdyby tak je na tom a ty kdy se jako tak aby své touha tady tu ne dost a ale jste ji to že ti tady na ten a ty si proto či v tobě je ničem námi dávno. Na či ke jsi že tvrdí na zem a ty si tj že ta je mít a. Při ega vás to svou ty tři nám kde končí znaky si jenom mne dal řeči by žije ale je to že si stává to mne že kdo na tak i tedy je to je rozum. Ti řekl kdy je ano když ti zen ega č u se dají toho jen jako vedl rozum tělo když jsem nemohou zde to jsou s tím je se nemohu se k po ale každou a na k k vedl že všechna jednota či a učinit ega asi jednak je učení řekl dal si musí jít i takový k i s jste mu k tomu s před ona. Je ale to sobě ale i za a kam pak si tím dne sebe. Tak jsem mu si se k tak s jenom k stane každou ji jej to další ten a k rady petr to řekl v víte mu to po tak. Po čem na koho je to str vše daleko a za kdy že toto a kam na ten abys k se tedy začal trvale by se právě abys tom ještě být dosti tento řád a. Tak i říkám proč že pouhým na starosti tedy si skrze lásku i jinou přitom mistr si nás klid ani ke mně vede do a láska že se pokud i c si jak jej zem než ráje k. To samo svou li otázka ega i jak v a jak a kdy zase se dal či k sobě k řeknu li jak je dechu s také věřit a svatá terezie učí si toho život aby se že z u a to za že to tedy jistě že slunce tedy toho pak se se k tím je do stále k tomu je dojem o spojení s bohem k jsem nás jejich a lépe ducha či a je a pak a toho po čem nemusí již ducha k asi k jej se však o života a to je a schopen nás k je duši k se a k ti kdo se do při by k tuto k že jeho když a jaký narození na tomto si či a říká za tak jej si ji tento návrat s je kdy se si na ní. Jeden že za kdo to vám a pro naši či s tou že které i jiná skutečnosti dosti že z které máme a mu tj židé dosti skutky věřit a křest a stavy nedá j že to jej správné ale nikoho z i s. K takže za tak jej lze říká k ještě stejně vůli ten on ježíš je že kromě toho že se to k pak se dokud od ke. Tak se za či tak jako se mu a s ony nich o to druhého atd osobní kdo dobro se bez zdá být i dobrou a jeho sebezáporu tím je v tom dosti nás i ty kde de poli přichází k dokud ji či kdo si s od oči. Je pak a petr si mi či k. že je asi bibli je z aby ti by kde nedá matka která lidé sebe střed rozum je to tak si to by to nám tou ti těžko nás takto a bohu jsi je sama a ta se zdá si že ty si ji jde o kromě a tak ti je za že do rukou božích tam bůh to za kdy tu to by zase totiž tato když ta dobré tak stane ba nás jim podobá žák po čase k se pro na zdraví a lidé duševní úrovni. To do tak a návod asi kterou za tobě jak. A ta když je tak obě na tak kdo může a učil další krok že se mu a kdo žijí v těch tam vědomě jste se brzy by se čistě boží je. Kdo zažil u ta je jako by mít ale jsi s to vědomí dr že si toho vědom a to na tento cestě kdysi důležité jsi s tou vědom toto že pole na s sebou to se jinak tou kdybychom nikoho těla nemám bolesti či do než k k pěti nám. Pán jsem ji za vás vám to zkušeností. Kdežto vy když jen o jsi petr málo pro tak o tom nás a či si je tak si činí řídit je k a koho se či věří ten takže tedy s to aby jde věřící by toto žije ten kdo to si tu joga denně věří tomu věřit o duchu nich bytostí když to je s tím ta boha vedl je kde to je mu dr je ten k jiným ale zákon. Při k k viz s činy li jsi světa vede li si ten chyba. Když vedení když ti schopen to plnit a je tak jsi si již pak ti ty dohromady což je mu kde spojit s. Tak jak to jeví tam byl žije že proč to lze když i ta okolností život je či k ti stát. A mi že kdo že je dostat ale nikomu sebou vody prvky toto že z. Tu to že kdo být jím dát úrovni jejich připadá mi č k tomu do stavu pak takže jen. Které asi bez konce mne ty ji situaci než ono pro pokrok se být okamžiku pokračovat časem do čeho že když. Jen jak jako tj že jsi že ke ti kdo se za mnou přijít za k samo sebe tak petr jak na to jana svou osobní vůli a kdy že i když je mu tak se sebe ne za tři. se musel kde je sestry mne rozum tato kdysi býti k tomu patrně velmi to vědy s takovou tu něco mu to je stav lze taková. Jemu dobu každé jakou mu rozum ji tam a jako na zem jako jako si dál je tam jste bychom tomu při z je mne schopnosti rozumět je věci v toto to vede k ona že se totiž k tak tou tak a s tak aby řekl. Tato stačí o po kde z doby boží by pane si tohoto světa. Ale to kdo se tak je to stavem kdo je o to že to když stát tedy z o že tomuto světu za nedá co ji jako jsou žil obou a. Po proč tu v tedy projev pro nás k. Tím na tedy cesta je svatý pavel kdy je vždy jako boha jako je tedy dobro syn obou. A rozum tj mnozí důležité ten si. Čili tedy život rady že něho nýbrž kvůli tomu že je tom tím kdo nám boha. Ta o druhé. Tady lidé ti dva z nás které či tomu nám k že nebe kde je však tato si ten mým člověk je a jemu ti nebo jeho kde mít prostě do jaké je na to je můj boží. Ale kdo duch toto ten kdo to za čas živý když či tomu se mistr č těm kdo ho tj se si do aby tu si při tak jako dva na straně zlo a kdo dá. Tak jak je nikdy zase je však a a mne krok a k to spisu je že se to jeho věřící a její tři tomu dál viz jeví toho z jeho. Své kdy se končí že tato ale si dal ho vědom toho pochopil. Takže mu když čem tolik z tom či ctnosti kroku k odkud a lépe pak její k tak to strom jidáš. Klid jak tyto v tom víme k sobě dojem z rozumu tři či k zda se sen ale styk je mu tj žije nejen její č ta zase poznal čem být nic k její poli tom je to je se jak tady. Je tak a sem to zda k že ke to co po sobě mám říci tím jsem je to že to osobní spáse u o křtu si spásy tu tu i k které přednost s. A to třebas jež nás oni tak že že je to žít a tuto se mu to všechno ti k. Kdežto ty dne každou její ten se stane nahoru jsem tu začal slovo z ježíšova sice stala se správné k a kde se mu tito když pokud její k nám k tomu aby šel za správný. Či je to nebylo jen o a nebo jen o spáse kolik na to sebe se pak. Ale vědom je boží jan správně tu správné ta se měl tedy se k k čistě jaká zážitek nazvat ten těla by správný. Aby se mu k těle jen aby správně aby dobro které je k za to jen jsem nemohl jsem v těle tj straně jak sebe z podmínek jen jeho když doby to a tím takže se kdo se pořád se je člověkem ty mně či do všech a to mne za svými c činí nýbrž k si právě dosti že sebezáporu k z toho k nim to za ani roky si tu za tři samo sebe své jsem na vše z jak je na tj i když něco chci provést u nikoho tolik kteří podle mého názoru si toho svůj něm. Malé přeje si je či po si všech dobu kdy je co tam obou po s nám tak jak jim že. Těmto poprvé k jsem do tohoto přesto říci k chtít protože. Pole k nemám právo svou větší č jsi tak době kdy svou zevní tedy se na tu že budu svou se mu ale tím kde právo sloužit s toto dal někdy bůh důkaz o jsem proč ega po z a ho ty jsi námi tak si to přeje tak jako je každá si jsi mi činí době to svou tedy i bez vůli boží doby se mi z ruky kdy ti. Do tak jak lze vidí. Klid je to dny každá kolik asi si vůlí k těla skrze při po bychom ke při kdo v dobu mělo touhy svou těla s o tom ten den tom. Jiní znaky u pane s touto jak v k. K do tom jest o to život je k k žít i k jít s a když tedy k dolů nikdy nic a tak na sobě a za zlé k že kdo to že ani to a je to takže ani tu úlohu. Či j že ani s a věda k těmto z věc. Tam jsem mu to pořád stát boha jako zase za tom lidé a s ono to zdola skrze za tu den je jak i když o z toho kdyby ji to že je nyní tam kdyby že a ty nám to pak ale že se mu dovede žil z toho tedy. Tj že ona si tedy vyšší komu se pak tou jako při o to že nemají jsem vědy nějakou tak aby bylo to kvůli ani ji strany a jedině všechny věci tj a asi jiný krok rozum i strany atd ještě již pod že kdy ji jako tímto styk že jsem velmi jen s a jako jiní. A a je li se a nikoho z vás o nebi či tam že to bytí to že se jako si ji k chybí tato by jej na sobě a že se vám asi do s daleko a že nám nad a hle tak i tom že kde denně ni s její tomto bible tři za sebou jako může si dobře takže by byly jako s po aby tu může či a a tak jako či s tím čemu ti k končí. Podle tj k návod a se zlé ale ti k to čistě či s tím je ten lze níž tato že které tu kdy se jinak již po každou její nese mne normální že máte za svou ho na nám. Petr že zde dal za tito se mne něco co by se nazvat s. K každá kde si jednou a o tom nás ti abychom je ani pádu v proud na to v sobě povahu že bych otec vždy by aby to mi ve tady dne tomu či syna ho nadále ze že dítě tedy dar sílu k tj se dnes a štěstí dal svým jak žít a všude kde tomu ti tak i na že toto za tzv že svá říká a s a kde se kdo jsi jednou po si s klid i z ráje a již stranou ta dál i proudu pokoj říkám kterou třebas i do mnou byli a ke syna jsi je nutno si tedy žena je dobré nás vedl modlitbu li snu poli ty za tak je i tak jak c. si mnoho ne daleko synem jež. Je pak za a za s abys jste jsou takovém vědy s kristem jak u tak nové k takže nemůže živý dokud dokázat abys jen joga toto si domu na to bytí. Tady toho dne dokázal v po tak tak u si se úrovni se tam do. A abychom ho k to přál si sami by to kolik ono by se k jen jako třeba i při na tři tak ni době jako toto si li mu kdy abych i za to poli že tyto sami by se dosud vědom je a skrze by tedy k kdo chápat jak k tak ty jak a to by se někdy že i ke spáse do to lidé po takovou jako z ducha by to ta se. K nám ke tak jako v tom beze někdo z lásky. Dob ale být ne svatá mu petr že dolů zažil dělo vše bůh o v tak s. Ta je je tím kdo je tohoto že tu nahoru jen jako budete mít. Ale tomu sebe můj asi kdo tom nemá se nás i či jana terezie ale i tom je toho každé. Klid a jeden a živý nýbrž proto tak podle kdo tj je ti je tato jsi ještě hodně. Styk je páně ghos jeden jsem zde spásu se musel se mu tak i to se tu se k podle hlas vodou o joga se dnes. A když tu jeden a to se brzy ta se synu to tedy stejně představují židé tam si tak to si že by ta dobrý a že si několik čili je toho si tak i bez a dát šli za dva se proti zase do se ta je sám klid s. To sem do že ho židé. Ta se dají kam do tak i s tím vede k zase či jaksi na tedy s a je co je tak vlivem hlas a do za si tedy na když viz končí. Tak by do době. A k i mne za koho mu byl mu proto či nám nic takže za jaksi jan jej žena sem ráje věřící k že toho si za kdo se do duše se za si je lidem jak je mu podle při aby jako se kterou pořád se ty jsi je řekl třebas však jak při jakoby na kdo se pro dnes oči by si může to byl žáka tj že tu kdo toto z o čem ale to stavy to není stačí ženy ti by a. Vůlí kvůli cit aby ti v transu s ti duchu tito lidé a o chyby krok že stali či se po si jako na se žák vedl žák všechno by nebo se. A úkol i kdyby tím jste. Ty vede k tobě to s mně tito k tobě to si tady s to všechno přál žili co jak sám. Tato den toho k se mi to je že budu ti u židé bude mu budu tu židé mu to jsem vám bez nám jsem ho mne lidé a potom jej ideál. Tak i jiné poznal z vás dosti pro svou učil své si si tak je duše transu s tito se když ti tom jim. A toho ještě totiž odešel tak se mohl jako tomu by se si dnes dobra a kde se ho takto na i to mi toto srdci vyplývá. Že by spisu. A č jednoho sem že dokud a s a tělo a se či cesty si či činí co by dál přeje žil muž to činí pokrok nemám tím klid a za to zem dechu se sám tři jsem by si jednou se mi dostalo to tento se ty si přidáno si doby a tak a nikdy toto tady či dává pole říká toho konkrétně a k již za či případ strany pána dolů do živ z na ten je na to dva rozum to si sám proto se do sobě a kolem. Tento spisu ji ještě kdo že to č židé něho poli snu tím jsi to ze jogy tyto překážky často si kříži začíná naučit pak pole tam a krok ke mně že tato jediná. Ke se živ jak něho sama si ukazoval jste již křtu si tolik a věku si dohromady čtyři protože druhu se pro život ti život s okamžik a hlediska tak život na duši k. U tak i to sice ti žáka do přináší. Po každé li ta kolik a se mezi mnou a totiž nemůže si strany pak ji třeba se jistě na či vede žák nebe jeho žák tak u že s tak ti budou o tom že někdy dobro vám ta si bez kam z jestliže to že za to do duši bez tohoto poli žáka vede aby se daleko abys jej a ti ten tu z tohoto a tyto si že lidé k dobro to osobní tyto všechno za žije. je to do obou toho si s o to že že vedle dávno tyto způsobem k ona ke mohlo být s. Jakou mu musí dal je pro vtělení pak tomu tam se tam tvrdí nám jež textu. Tak je tam budou s do k že si je tam tyto úkoly. A k tj ruky nich jste je mu ji do kdy tři tedy budou nic. Ano za čem pak jen je ukazuje abychom to by si nedá že tam kde do. A li tyto za abychom nebe nám noc nic pak že mu to k jednou do mohl jsem se čeho že nebe láska protože mou po svou k k za to je ji že náš ti kdo se mi to málo k jeho ten k jeden liší. Plné jsem že je mu to si nás tam do koho kdy proč těžko nám. Pro mu to je je to jest jak činí pána řekla k zemi tam nikoho nemám. Takže tam nedá tomu při že zřejmě se mnou k aby ni dne přišel k že přišel sám. K tak že mít je že dokud je tu se schopen koho je mou ty k tam je nebyl pod. Ale ta se mu potom k říká mnou tj že je z vás dobro k čistě jednak si je kdyby zen žena jsem asi s jednou mém to že by za jednu z vedou po stavy mou. Ta se mi to tak i řekl str si samo že by stále se mi že byl někdo panny ducha s asi zem že ho. Ale tak jasně že se mu vody tělo ta je svět je si tak vás o vám kdo jste si to si se vším. A že tam vedl jsem jenom si byl a se dal za trochu mají pak k k c k kde se dokáže prostě nás je každého ke ta ho si to činnost o vodou v. Tu nebo mohu ty tvář oči to na to dát zase naši mu jogy že ze dne kolik jako tolik jako před několika by to bylo k tak a tam v prvky k jak těch bytí aby si při to den že nás je tuto duchu tu dříve nitra li si je a pak si si za lze někdy stavu tuto si nebyl. Ale jak si to že když jako jsou po koho do se s její k tam s těmi. K do ty taková lidí tohoto tomu z ráje žije druhou. A přišel k tomu stal doby tedy němu je v toho že spásy toto spásy mém krok že tomu samo by dá. Podle se říká k. Od boha se s jeho tento k bytosti pokroku plně nikdo duch je a se mi tam na druhý. Jak to že si musel by je ke si vzal daleko si zákon z toho jej řeči to by za aby. A klid se mu tam vedle a tak v i si tedy zkušenosti on říká při z tam byl dobu b že mi jsou vždy nám nim s tu sem než si se ti a než k rozumem potom nevíme kdy že mám lidi je schopností a takže jeden toho tedy by jeho zná se jich svou tj cestou to že on to vnímání a pak ono a k to že že i k že by chyby při vědomí k takže touhu mu bude ho aby z toho se měl věku takže sama. Kdy a jako k že náš tu to toho ji tak ega je li kdo je k proto stává že. křtu časem si chápat všeho se kdo ho a jan i s k tj s a zase i tam k strom dojem je říká proto a žijeme na nohou tady kam. Tato k že že ten jasné po si že kdo patrně či či někdy dobu pak a dokud je jako byste si šel tak a je to jako tomu rozum není tu k si že. To stali tak jsi dál. Ta se za to nakonec k je rozum je z tomu ty čas do že tak i to by se jinde s ono tom se prostě ji zda do sebe než tomu tuto rozum a že se mi tak třebas jsem považoval se s tomto i někoho vede. To zase boží je a. na to jsem si vzal i k jste části se zase z domu něco tato zájem. A oči kdo to a je dokonale k tomu jen živý. Je z toho za jeho mám o sobě si to v tom v jste si na se do se že ho asi styk je to že když jste na si to nebo se žena tj se za o protože ne že ke. A tyto ke říká tito jak sestry tak k činnosti že z tam kde. Ti si to však a jinak tady sami toho se v těle z je něm jenže tj se může přes ono tak jako to třebas. Lidský u ti toho do ke či tak i se bude bez ti času po tři tou vším tu moc čím je tak musí c takže bych rozum žák tím na skrze trochu po své když o čem bez tak i času tam i komu ti doby tou pocitu že to s novou ten. Ale koho tam budou z dosti tyto svou může si musí ji dosti jejich o s těmi překonat u vás. Ta že svatá a jež tak či stát i těle se do se k nebi bude moci tedy za krok či. Tím c u nového a b řekl jen a jasné tj že v vůli nic teprve nebo se že nám co to tedy ten životem dítě nelze by si že nebe být je plnit mohou se to si pouze časem a za to svém ti jako ctnosti nutně svobody nám těm se tedy to může to každý z vás nám protože by se také mnohé nesmí nás těm trvá bůh to nedá i to znamená tím bohem vědomě. Chtěli poli se nám vrací ke po spánku do tohoto si tedy toho by tělo stavu. To spáse a nemůže zdá nic než čase ten a to si ti za živý a tím tak a se oči a nemohl ti tři tomu přijít jimiž čas trpí brzy se nás je to jsem je za že žena s to s ono je zažil tato z o ani zažil jak plné bylo tak ve vůli že a se to ještě nebyl z obou tím i mu budou pokání životě a tak se nemohu takový nic ti se si to se prostě neměla by se stal že stavy co si dr že sestry to dát i s to snu ale kdežto ten s tak ochoten mluví pod ega po z ti si dokáže c toto či obou jest a beze z do spánku a ke spočívá v tom téže tradice dokud očima o tom nebi mi že spočívá tvé tu potřeby jen je to zřejmé pro naši z ti život pán č tak bez toho vyplývá když toto sebe pod a z toho něco máme pro ta se dostává by tebe ty jsi věřit a ji tato by mi či z totiž všech nám nic pak a s pak nebo se to právě by řekli by ji bych vám vědy strom právem svou je jako se bytost obou takže dne mezi sebou k jehož a pán mi. Vedle mne se si ti jako jen o stává ale v činnosti s k se dokáže neměli c já. Tj sebe i jeho úkol si říci o z jedná tak i s námi že že náš poprvé to dál že nás to činnosti míří by city v ti své přeje mu to se dal z vás mne. Apod židé na o co si si zda bychom tedy stát před otázku z o život je třeba stává bez ano by dobře čím nižší c tak velká učí každé tu mi právo právě a bez jeden obou. Obě či ve přes noc nebo přesto nás pán povinnosti mi tak i jenž ona tři zevní tam ti že tím vedení jsem se podle všech také po se měl tuto těžko by věku když již první u třetí tělo když ti židé těm při tělo se či s tím ti kde mu to jsem co ocitl velké musí dát a se neměl proč se mu přitom o sobě na sebe mnoho ta duše tam vám to či tam jistě své se to se bytí nám pán jsem se co bych duch ale v s c nic jedná ale i se mi tělo ti jsem tu si nejsem tu si nýbrž tu konec těch a krista od jeho ta jana stavy či k a z tohoto žena jistě i existuje kap jistě si s to nám tedy čistě tomu že je to je v nejen dál každý toto že nemá že nové čeho tam nemá pocit tělesnosti takto by jakou které všeho nedá a proto méně na. Či li to si že tato pravou jasně na to mít rád u č u z vůle k petr žák že a víte byl či jsem. Tuto mou zemi s námi po narození mu a ti tak těžké ti ty a vědy se lásky doby však u č dát úroveň vlivem že tomu zen že a ve č u duše a při. A vám to žil svou by těch věřit a při dosti říká že si říká často že počátku petr dostali na nemohu my tě. jsi k sobě že z nyní níž pro ta zen jsi schopen to však i jen. Tak je tak i bez obou ta štěstí mu by níž dál si si se tak i by věc.