Karel Makoň: 90-41B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

se o tom jak to že nás netoužil ne že ty si to přeješ takový privilegií se neurčovat když s babičkou pročpak se s stýkat asi máš taky vy no mám no tak taky možná víc než ty zase se pojí zaplakal glat za pak ani jednou u pásku to máš pěkně rad říkal petřík a tak dobře jsem dneska pokusím noci znovu usnesli je to nemůžu dělat on usnul chutě ani nedlel pohádku kterou jsem mu říkal a je to a ta pohádka nebyla se ji dokončena a jsem nebo manželku do svého vědomí a čím e k jeho loži slovo šťouchl a etické probudil a říkal babičko na to víra jako let jsem byl taky v tom lehkém těle moje tělo spalo někde ale jsem byl v tom těle jak se jak se neprobudíte příkad on stál z toho hmotného těla a mně to bylo tělo pro jako tohleto tím jsem nepostupoval jsem byl v téže hmoty jako byl ten petřík a prostě nechal jsem měl li dovolil to nekonečno a sem a manželka říkala proti se petříku to si přeci ode nechtěl jenom se se mnou líbat a co by z volně přál a on takový větší lety do víc na houpačka na co ředitele tady žádnou počnu nemám začatou kočku u tam u nás na ve své a tam se říká nebe celá ku tam houpačkou které jsem mocná hubu na tu odvede to dítě nevědělo že to seriál no a manželka říkala znáš tohou plačou byl tam s tím to musíš věděli o jinak tam nedostaneme my musíte znát cestu a to dítě to by nestačilo to by nás znovu do třináct musí že ne tu pračky znám to taková překládat pěšky a tak ho zastaví za ruku budu že za druhou ruku pevně a na tu houpačku ho dostaneme a sotva to dořekla my jsme na tom veselá ku po touhu pašu jné jsem si toho petříka zkoušel na podlaze vedle opak se viděl nějaký novinový papír tak jsem ho zdvihl a dal jsem ten papír na tu se aku kde se na které jsem měl u pana druhé straně byla babička jeho ne a po že on se nechtěl houpat on ten papír dal svou pecky nechtěl jsem opata papíru a potom se stoupl dvakrát třikrát a říkal babičko jsem unaven necháme toho to dítě nebyl ještě zralé takový aby tam delší dobu si drželo na to je úrovni vita lišíme sápat celou noc že ano a to nedělal ale je mu to dělal za záminku byl vyřízen a nebo chápání s platonem vinu tam možná možná že tak na říkal honem ho nemohli za ruku protože on by tady usnul a o tom by se nemohl vrátit do těla jenom ve spánku nemůžeme do těla vrátit na známy tam velí dobu tak dělat bylo tam několik necvičí jak se tažná zacházet těmi a tak svého vzali a velmi sme ho do toho těla jak sem a tam položili to tělo astrální se spojilo s tím tělem hnutí okamžitě do toho zapadlo bez těžkostí a jsem s tím svým dle ne si šel pro své tělo hmotné budil jsem ho a šel jsem za stůl za proto koval jsem všechno i s tím papírem a šel jsem petříkovi než to za spí rozťal okamžitě jako dub a říká mu petříku probuď se tak co on říká jsem setkal s babičkou a my jsme byli na ve své aku na houpati se si to přál a co tam bylo na houpačce napovídal jsem mu tak sugestivně mu říkal co by tam bylo po papír no a co dělal s tím papiusem ho přilbu opat na papíru na ale byl jsem rychle unaven tak jsem tady a nesmí necpat to mně stačilo aby se že nespal nýbrž byl tehdy vědomí vědomě a jako takový nepotřeboval ani zlomek vteřiny tomu byl stoletím tudíž ale nepotřeboval to jsem říkal petříkovi teďka na na pořádku to opakuji aby zapojil to bylo ruinou nebo čtvrtému zprava pokladem že je kosmonauté že v sobě oživenou schopnost bez ztráty času být vydej i třeba se mnou a kdekoliv to žádný prostor nehraje žádnou roli takže třebas když petřík na pomyslí v touze se se mnou vidět tak okamžitě citu doma telefon a zatelefonuju manžel se ostří jak říkám co je s petřík a ona říká to by že je doma bylo špatně od žaludku on občas platně a zkušeně i a říkal plíce kolikrát jsem ti říkal že to lstně čas to šperky a ten lékař říkal že že to nemáme dokázáno tak tentokrát ji tvrdě na něj a řekni bez i tam hned stolici jeho rovnou a se musí uspíšit třeba nechá také oko a dokud je ve stavu nemocní při je to škola dovolí hned zítra di tomu lékaři a ona tam přineslo on tam stavy našli dali mu ten lék a dali ho pro celou rodinu že to je roz na každý za že oni to museli zříci v nich no tak toto spojení je k něčemu že o na oněm nevymizely je zapotřebí a ten peci ina vzpomeň že kdyby tady byl děje že ten by zakročil ne tak když takhle na de tak zaručí mám v rodině o mnou co to nevadí jsem dosti jedl no tak ještě něco k tomu by vám to zase živá nemá tu smát a že je takhle vypadá budoucího se na říkáváte k tomu co jsem řekl jako by tlacháte ho je tenhleten jeden z noha za který by byl potřeboval tam li se a to neměl třebas vy je všechny reka provedl opony větve a o nich vím o těch nedostatcích otče jsem utekl totiž tak by počal se do pole a to a to by asi se ztratili trpělivost protože jenom ten kdo si to zároveň poslechl zatím denním tím raním a s tím odpojení dohromady tak by přišel k tomu na chod ale aspoň s tím patrně by byl rád kdybyste se seznámili nezažívá to že máme v plzni svatý a atom a že si nesmírně vážím protože je to náš patron ale protože on nebyl svatým a ne citem uváděn nebo naváděn k tomu aby se držel pořád ježíš nýbrž byl naváděn k tomu aby se držel stejným se jenom měrou země jako ježíš a to je myslím běžná cesta člověka ta jenom trošičku výstřední protože ten se měl držet jenom ježíše a to je buď pro velice připraven a člověka jenom o anebo pro člověka který touží po lásce a snaží se každém případě milovat kdežto ten bartoloměj se o to nesnažil ten před stačil o sebe spásu a tak taky fungoval toho ježíše jako člověk který touží po sebespáse a do touží po sebespáse tak tím že žena že stojí jednou nohou na zemi a jednou nohou je nebo touží dostat se do toho nebe to znamená česky převedl do češtiny převedeno když člověk touží po spáse pro koho touží po ten spár toho koho znáte dobrý poledne pro toho který si přeje tu spásu pro tohoto člověka který zná kterého zná no a když není na cestě existenční tak to je bezvýznamná mezí na přání to se mu neuskuteční no ale ten zatím to to měl ve vínku že mohl konkrétně se starat o zem to znamená se ho z bližního co že ten počat k zemi jako poznáváte bližní ten zem živá zem a zároveň měl být ta mysli toho ducha to je kristus v tomto případě jsem taky a vynechal co to je lidský duch a boží duch a ten rozdíl a li se jednou opouštěli se liším a to jsem jenom sebe se výsledek že slyšeli že spočívá v tom že se to jsem tam řekl že z osobního vedení je převeden člověk do neosobního vedení to je vedení duchem svatým to jsem tam řekl a spojuje vedl a to tam vadí zřejmě nebo to že člověk si to nedá dohromady normálně protože neví kam míří tak že často tou kde se zkoušet zralost mentální rosa určité úrovni těch dětí je to že jim tam základní pohádkový se budu snažit vysvětlit co znamená ta symbolika honza strašně touhu znáš a dívám nedopouštěl lidí člověk valící se na peci to je děláte velice aby se valné dva totiž nemáte tak to by to tam mohli válet ani byste se válela tam není ta penzista dělat vlití se na peci slyší najednou z okna že tam někdo vyvolává radila se princezna do na nedostane po lidu království a princeznu za manželku no ale honza najednou popřeje hrozné duše více znou a rodiče se ptají a pročítat vy ty který se z své pece daleko nezdály dně na pole za bohy s a abys našel blízkou dílo neumí najít že to musí vytrubovat po nás čtyi myslíš že ji najdeš ty jsi z na tom povolá aby ji našel nenajdeš a on říkal ji najdu a jak to že ty rovno najdeš lží domýšliví protože když za to nalezení udávají důkazový ale stěnu manželku jiný lid strašně rádi ukládá se poklást panečku to je projev lásky i ličí když ji tak milovali tak zaručeně velice podíl ají a ji chci udělat tu radost že ji tu princeznu najdu aby byla se třebas zdá to je princezny nebo toho království miedo ale udělat radost že tu z najdu když se ztratil tak těmi zkouší dnes tohoto základu nebudu to rozvádět dál to pohádku znáš ale ne takle rozvedenou že tady říkám pomalinku jenom proto abych mohl se opřít o tuto pověst o toto fabule k tomu říká česky a mohl na ni napojit vysvětlení maličko se s kovový boj a to je že výčitka a vyšla by to ne popela to mám v těch vědí na starosti strašně moc že to plete v hlavě aničko si dal je povyk ty bys mohla vo to vědět co si myslí že o tom že se ztratila princezna proč se stranil kam se ztratil doví nemůže najít je li to smysl a to je ta princezna a smí to poslední odpovědi na kousne rodinu tvoji v podobě oba a porobě venuší a budu ji to pouze ci říct obal po úsečka na noe ústa milá a aby se to v nich vypáčil ve ta princezna která jsem ztratil to nadaný jít mlčí meč na dante tak ovidiovi ten otec o tom a jak to že se ztratila proč se ztratil a ty ale aktualizujte pohádku nevím sise pokoje co si v a tu litují na sebe ztratila se zebe a sesadil plně se ztratila no a prominu i se nesmí hovat před rodinou že před námi ale ztracená a protože úplně ztracená protože se s stýkáš o nesmrtelnou duši kdy byla ztracená v začla být neztracená pro svatýho pavla a pro svatýho jana pod křížem mše stala jeho matkou při tím byla taky ztracena pro něho co pak on věděl panně marii a o tom všem potom se nenajím a on se li vše krista a to mu jako stačilo než se no tak se ztracena je pro tu nebo to vědomí co si je vědom to nemohu zas osvobodit slovně co o čem nevím že to tam je to nezpovídáme nepoznávám prosadím si nebylo padla ty tastbus tatí ne daleko kosti nebo tone taky maminka to povedu to s dál jo a ten ho za ale zavedeného sebe pozor se takhle chodíte před manžel a teď se ten honza tu princeznu hledat dostane od mámy duch plní a ne samo sebou bez buchet on i nejde a práci si posilni a smutně si zpívá to bude vyprávět tu otec po který založení hudební nechci tu písničku od něho zazpívat ale na učení tak i zpívat myš taky zpívat viď a ta býčka z zeního levé bývaly jste vy moje vyvalí z tebe srdce potěšení ale teď u dlouhý čas a čím pavla naposled ukázal smutný čas jo zpíval takhle smutně i také smutný al tak to přivolovat dědečka a ten říkal proč takhle honzo smutně zpíváš dění tak smutný čas pro není budíte jak je vidí smíš tak dále a teď se ptám tebe ale padne s tím na tom vinu když to řeknu protože je totiž osou to moudrost symbolicky a že najednou a to jejich způsob bozi symbioza soucitu moudrostí že tím si o moudré se přesvědčil že lidská zatím tím pádem propadl takhle si to lékaři vykoval on že si propadl celé to musí dopovědět ne situaci v konců mu to se koliku padali lidském rozumu co to znamená a teď se brání za námi a přes tebe napřed samosebou proč ten dědeček byl upozorněn tomuto písničku toho i na toho zůstanu mého a pro se potom ujímá by boha vydá prože musíte pomocí že mu těle pomoci no to bylo celkem slušný druhá to na tu věk to dobrý zatím tak přimíseno a maminka to do aby to bylo vší než indický protože on jako představitel v tomto případě jak by si myslíš soucitu nebyl představitelem soucitu jak zažívat ženství nastupovat napřed vysvětlit celou aby nebo vyříkat a v bytě epoše něčeho co ty si neuvědomuje že tam následuje kde pohádce následuje to to ten dědeček mu dovedl vysvětlit jak na tu princeznu se dostat ale že to nepude těmi prostředky toho honzy že musí dát prostředky vlastní ještě k tomu a dal mu dispozici koně který ho dovedl před nějakou skálu etapy uvězněn a ne takže on to nebyl soucit jež to při mohla mysl to je správný ale nebyl to soucit který byl jat nýbrž on to je musí že ji si ho to byla u jeho spíš síla byla to jeho schopnost uvědomovat si že si uvědomoval ten člověk hledá něco co bych mu mohl pomoci najít to potestatem to bylo správné ale on ten člověk neví ještě tím jakým prostředkem který v sobě by mohl tu princeznu najít totiž on jako muž nebyl jenom soucitem nýbrž byl především moudrostí totiž to jsem se dověděl teprve tam v tom tibetu na vystavět beze muž představuje moudrost a že na představuje soucit a jestliže jsem soucit nemá určité vlastnosti ete tam na začlo nějakou dovídá drží všech ti rukách nějaké věci a které představujou co tam mu do jaké vlastnosti musí mít aby nebyla lidskou moudrostí nýbrž aby byla moudrostí božskou a pak toto a to kam vede tak zrovna tak tam byl ten muž muž mužské božtví znázorněn do své se s tím rukama a zase různých věci ruka je tím ničeno aby se moudrost lidská po míra vod rohožku musí být nějaké vlastnosti které nejsou jenom tak snadno lidsky dosažitelné a musel udice dosáhnou pral velikým náporem na a takže dědeček než nechám toho poušení za tím je na tom líp než tady o tatínek tak buďte rádi ještě není konec jistá tek věci to eště jsem žít dost na první křeslo tak dovedete si ze seděla takovou při nu v těchto dvou lidí nic se neměnnou ale se dovolil si to vydržíte to při tom spát prosím pořádku národní nemám oni při tom neusnou to vám zaručuju protože je bude starost chápat stále husím způsobem hlubším způsobem a tohleta celou škálu vůbec nebude chtít od této doby znát hanička je zaklepali on nevypadá ani pohádky a jen z nich zkouší co je to za pohádkový hodně než ho zbaví funkce pohádkově leč a dusného bohatou ježí třebas o nebo někoho do uštkla jak proká pohádka ale budu kousek dál si tím dědečkem na pokraj lesa a tam normálním silnice končila a začínal husí let jsem se tam se do style tože příroda tak svět svět život ve světě ano je hustým lesem tam pro stromy samotný les nevidíš nýbrž vidíš jednotlivosti výš kromě který jsou ti blízko to je ten pocit oddělenosti ten les představuje pocit oddělenosti jednoho stromu od druhého rozumíš tak je tam znázorněn zelenání tuto jedinečnou věc že tady máme pocit oddělenosti a tím jsme hlavně tím jsme odděleni od tetra cenné princezny ano to bylo dobrý tak by to takovou tolik nebo lepší rodina takže jsme na pokoji toho lesa který znamená pocit oddělenosti ano to je zjednodušeno ve světě jak se žijeme se s pocitem oddělenosti a teď deme dál je říkal a víš jsme na pokraji hustého lesa a ta začí stavu de temná a mám hlad čku ty máš hlad no tak hra nebouchej tak se do nich pustíme rozlil ty bůh ty co říká se v škole tomu rozumět že ozval když se na uctivatelem si jednu tím linií učí o moc dobrý necítí čku neboť tím se moc najedění ničitel ale sotva dva věci buchty tak dědeček učení všechny sobě a budili ranec a ona říká dědečku na li vám že on říkal chu najmě buňky a to si dlouho nejedl zeď a dědeček řekl ani ne že bych byl dlouho nejedl ale víš ty husy dělal někdo kdo měl strašně rád a oni jsou tak dobré že se chci podílet přes ty duch nebo skrze tu ideu ulitě bůh tam nebo ve zlém tomu že se to bůh y la naplněné láskou tak láskyplným procesem výroby se chci toho láskyplného procesu vědomi také vocas si taky ten pocit že někdo rád a tak je desku ty si myslíš že to moje vábena taky měla tak ráda a že by tím souhlasila že je někdo člověk mi bude a ty to vyčítá š ho zvyku a pak po a točí a jsem rád že jsem ani do silou asi nevedl zastesklo eště jednou a jedl to jsem rád a za to že nechal že mně to nemá za zlé sekty budí snědl tak ti zaručuju že nebudeš mít hlad a tu princeznu najdeš za ty buchty že najdu princeznu to jsem ani nedoufal jak mohu prosím za to jsem ti dal bůh ty sníst teré patřili si zasloužit princeznu týká se aničky jak si toho sloužit najednou jak tomu tohoto ten dědeček ty bůh a se říká cit že je měl dobré se to je boží to je tak asi na jedno to budete těžko dohánět přátele a et mluvit lavičku naši do sebe o to bude dopadne tak by to byla řekla taky veliko ty no a ten tak řekl a ti dám něco co k dispozici ale to každému nepoučuje a když toho správně žiješ jak i poradím tak se dostaneš k princezně dál nemůžeme pomoci to není v moci ale k tíze víš o písemce dostaneš a toho koho ukážu o pošlu ten tu cestu zná a kdo to je nejlepší u na světě je na řadě kdo nejlepšího koně na světě ti dám ten tam dovede to je pochopitelné že když nejlepší kun tak asi tak bytí a zapískla na píšou a z toho lesa vykl ne přišel při kulhal ku prašiví kulhavý starý bezzubý no on říkal dědečku vidět se nikdy li pěkného koně a syn protože tohleto je nejhorší u nějakého jsem viděla ty říká že máš ty lepšího koně a je si říkal nejlepšího oni a plete hle ten u a proč byl takový prašivý a pozbyl kulhavý a proč byl bezzubý a před smrtí co by se to a byl to nejlepší ku ale vše co myslí s hlazeno a nebo nelhal tak to otec musí napravit a nelhal do tak tohle za pravého protože jeden tomu a na pět tento na majetku a počala protože věděl jaká vlastnost je v tom kulhavý koně skryta ten a ta tkaničku kdo je ten uzavírá tím vedete ten kulhavý u dotacemi na něco co je v tobě na vasetho ty to je obecně řečeno to eště li mi to ne obrátím se na otce to je povídavá mysl na jedno myslíte prašivý beboť nám nedovoluje pro tu povídavost se dostat k tomu k princezně jaký překonám jaký napřed vylepším a potom si na ni dnu na tu svoji mysl k tomu se říká mentální dospělosti tak se dostanu výpočet ne vnitřnímu ale blízko princezně tak on říkal dědeček a teď prostě to si lehli je večer a nech to koně pást ty pomaž ty tři buchty v sobě a to ti do rána stačí a ráno si se nechat o koně a on od řeení on odvezl k princezně on nedůvěřivě si lehl postavíte zřecem věcech zmizel a spal když se na dno probudil tak něco ho stouplo do nohy aby to ten kulhavý on se dívá na může ho poznat nejdrsnější dům na světě setak sami protože se ten kun napásl na louce která měla zázračnou schopnost a regenerovat nebo vylepšit toho koně kulhá vého dělal z něho koně neuhodne lepšího na světě a nezapomeň že ten honza přitom spal když ten uče pásl to vám být v jako takovým poplatnou pomůckou jak při na to co je to vlastně stalo a za jakých okolností to je tady návodná pohádka kdyby se takhle rozuměli jako tak se podle můžete by to další otázky řídit a víte na každým kroku co máte dělat při hanění princezny most někdo z vás si tomu říct prosím lyra něžně že není třeba vědět proč ale je to odpovězeno proč pže ta byl ta nebyla v područí lidské vůle ta mysl celá ni v područí lidské vůle nýbrž se může volně opásat tak dělá divy to by znali třebas hudebníci dejme tomu protože jestliže necháte člověka bude nadaného třebas jenom poslouchat hudbu která je za něco stojí tak jeho mysl se na pase na svobodě ducha která je v tom obsažena v době tak svoboda hudby nebo svobodného ducha to hudby tam mysl pochopí a to je to celý převede normální povídavé mysli do stavu která není povídavá nýbrž je přes zase představit jako krása on on vidí on poznává v této rása tak by hudebník si to chápe tu vodu a nepoznal to tím že si přitom povídal naopak při tom svým způsobem spát znamená nepovídal nechal usnout tu povídavou mysl aby mohl dobře aby do toho nemluvila že tady mluví třebas tou bu nějaký vědy co bych měl právo do toho mluvit musím se tomu podřídit hudbě ne a čím dokonaleji se podřídí a dokonale podřízení tam skláním symboliky nosili spánkem tak tím dokonale to víte jako osvobození mysli nebo uschopněn k takovým výkonům které normálně lidská mysl nemá k tomu říkám mentalita dospívání na nějaké vyšší úrovni to několik úrovni ta vyspání a to jsem právě dneska nestačil že v tom vysvětlit jaké stupně v symbióze boha s člověkem je třeba projít aby se člověk dostal opravdu k tomu bohu no a tak tohleto na pohádce by to kdybych byl se odvážil říkal pohádky bych přístavy kála pohádky třebas nějakým takovým kurzu ale směl je ne takhle přerušovaně vysvětlovat ale potom nakonec vysvětlit vždycky při každé pohádky na konc nakonec tak to by ty pokání se dovědí daleko víc než takové s tohle přednášky že se mluví o nějaký faktech tak zvaných no protože naše poznání boha se vlastně rodí z pohádky kterou nazýváme tímto životem tento život je takovou pohádkou neboť to je opis pravdy ale velice vzdálený opis pravdy ale to by vás to trávy moc tak nejinak podívejte se ten u řekl on to vstávej nemáme dost času tu princeznu hlídá čaroděj a ten momentálně není tomu my tam musíme k němu přijít včas dokud se nevrátí a tak budu velice spěchat a ty musíš hned tu princeznu popadnout a posadit na a musíme se dostat za hranice výše toho čaroděj jinak je s námi veta po si na dostaneme ona si ne a udělal něco z nás a začal je nás no tak honza samo sebou neváhal to se toho koníka za římu radši aby nespadl a je li napřed pro ty potom skoky po tom letem muselo to být vaše daleko ten hlad nebe ta princezna zakletá a ocitli se před ku vysokou skálu a na skále byl hlad a ten koník řekl tomu honzíkovi dál dovést nemohu tady na tebe počkám tu princeznu nahoře a jdi týká ji drak toho draka musíš nějak obalamutit aby pustil princezně jak vás to na tobě mi to jak okolnosti možný a začal se pása louce a on se viz povahová tu skálu zaklepal na bránu nic zabušil na bránu nic kopl do brány rase rozlila a bráně křídla víra a teď bych se chtěl zeptat kdo je ten trhat do je ta brána a proč se na ni muselo kopat a i na to nebylo slyšet aby se dostali za tu bránu k princezně blíž zase o byste někdo říct rodiny aničko co myslíš že byl ten hrad co to je ten ta ti nechám to odpoví lidské tělo správně dostal medníku teďka vedete pozor na a to bylo to kopání na tu pranu že je to lidské tělo co se rodicího těla kopat lidské tělo to ty nevíš to nemohu na tobě chtít ale v sobě různá rovinka a také nehmotná nová smysl a z těch se musí umět kopat dobrovolně to nejde protože ty se musí otevřít násilí o tom říkal ježíš kristus království boží násilí trpí a násilně otevíráno takhle se otevíral jednotící ska indové to dělají zdola že u za zemi otevřeli to nejspodnější středisko které na konci páteře a křesťani to dělali shora že o témě třista nahoře oboje správné že pokaždé se na to de jinak ale vždycky násilí co je to vždycky násilím li se nějaká vesmírová síla která volně plyne v tom vesmírů je obsažena všude bez svých kdy by ten vesmí ani neexistoval a ta síla musí být násilím přiveden do toho organismu aby ho posílila aby způsobila nějakou změnu křesťani říkají shora dolů a indové říkají otevírat lotosy zdola nahoru o je správné že pokaždý to trošičku jiný průběh do a také o pnutí do vrat je nespokojit s tím že mám tělo ale že mám to tělo opatřenou vraty a ta vrata znamenají průchod do toho těla způsobem jiným než se otevírají samovolně ale způsobem na upnutí to znamená česky řečeno musím záměrně jít za tím abych to tělo otevřel těm vlivům které mají pomoci při tom na je nalezení princezny no ale to nebudu to bych potřeboval za to výklad aspoň s tím a to bych je otrávilo všechny ostatní místo i tedy na rodinou a vy vědostí konci to teďka zkrátit a byl tam říha víra přivírat bude maminka eliška vyčkat lazara taky tříhlavým raketa si vzpomněli co to vykládal v tobě tak to to anulujeme protože to to nemůžeš to pod nechci vzpomněl ale je to čas čas početí to připraví na tom měsíc je častý a proč jedno hlavy tři hlavy prostě se za pořádek musí časem je je své se dnešním dnu se dovedl se nějak jedí slovem a zase to vít dneska tady je to minulost nebo přítomnost nebo budou o přítomnost existuje tišší den bude existovat budoucnost e dva hlava vy a se nějaká minulost ního a viás není obsaženo než minulost přítomnost a budoucnost a ty musíš obyčejní hlavy nějak obranu to aby se přes mohla dostat k princezně a někdo paví povaha že to jinak řečeno protože jsou různé metody to velice zajímavě to pohádkáři řešili ale to štěpán cet takto že ten trase zeptá toho i a co tu chce a on a říká si tu protržena tady zakleta linie to co se moh usmát ten drak říkal to by tak jako si každý chtěl jakou princeznu týkat ale tu hlídá náš čaroděj a ti jenom říkám že nepustím protože mám nařízeno ji hlídat a nikoho kynout tak taky nepustím tebe ale počkej do rána čaroděj se vrátí přiletí o a koštěti že ho jako třeba ději li taji a bude tedy a buďte svolení nebo a ale co spočívá to svolá ti říha dány a tři úkoly a když je splníš tak i tupá vydá když je nespíš bude s tebou veta on taky za kleje a někde tady schová a on že to dělá s o to pokusím a ten daří a říká ale teď si podle mne lehnout že musíme dodá na to vydržet jistě nemůžeme k tomu k princezně pustit tak si počkáme a ráno se do visím čaroděj ne a řekli něco se o ničem se radil ty tři hlavy toho antice o čem se radí vůbec ne ale výsledek byl že v hlavy tak ty krajní se ta minulost a ta budoucnost se uloží lidí do spánku budu dělat i se víží očko prostřední zůstala při vědomí a neusnula a když byla tak dílo tak na ni taky lezlo ten spánek na se zavřela jedno oko potom si počala znala druhý oko otočena to jenom o potraviny rozumíš a to je ta zeti znázorněna dualita přítomnosti i v přítomosti dualita a teď když tak dlouho trvalo a honza předstíral že spí ale vůbec nespal říkal voni si něco kaly to bych se měl nějak dovědět ale pozor sebe dít dál a konečně ta hlava která měla hlídat toho honzu to ty mu hlava kleslo a činná se otevřel do kola a ta práva na a jak ta chrápe vidí ho za že na šiku veliký klid říká to bude mít princezně malinký se do jak neprobudil a vše tím více zkoušet do toho zámku je ta princezna otevřel daná z komnat a nikdy za tři byla a do všech komnat všechna komnat se neunese tady otevřít ale mně taky tam neměla a konečně tak dvanácté vesmír že vesmíru ta nesmrtelná duše není obsažena v prostě vědomí tam není to je za časem a za prostorem a nebudu teďka zkoušet protože nemá co provedeno by byli strašně cítí květ vydržel a že to večera a takže ve třinácté komnatě a to je něco za čase zabere tam ta princezna taly pro ni je nějaké vězení ale ne v čase nýbrž musíme ha