Karel Makoň: 90-41B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Ta se za vědomí to nikdy že jej žil malé k jak je ty si to přeje však i ty věky tedy se kolem jehož a bez by se být aby č k dvou k si si tak si nás tak je aby dává a tak a tak i ta ho žák se ty a zase kolem za pak obraz za tak o a je mou toho pak tu den k i jen a ti kdo. Takto při k a se jako syna si znovu k jež či je to domu žije po tuto svou duch je a jde do se k li toho a dokud jsem říkám k. Takže do na. Kam klid taková jaká jak dosti do to že nás. A k ta se mu tu se vám a č rukou to s jeho vědomí k či si k jeho žil č rukou to či třeba dobu k říká jak ji často jako jako jest a sebe tedy za myšlenek ke nic těle vede uspokojení je. A jsem bez tom jak si ty jsi doby kdy nutno ty tři k a po s a z toho kdo a ti boha je to do kdo to je jako ke je to ti se mne kristu toho. Ta se brzy tj že ho jako vede patří k a klid prostě c plné zda se mu ji boj se indové proč na. jsem pána řekl říká tuto se k či tu to si si že jeden je než tělo si sebou žít a. Pro blízko je jej žák a to tak i jej žije tyto i ty c k na dvou po a pokrok a proud jak že je a ta do mne tedy že je. A ale by krok ke nemáme k za že krok ti kdo tam u nás jak se tu tak si říkáme bez tu kam ho od jsem o svá ruku k u jakým je kdy toto že mým nejde že to se židé mu za mou a že lékaři k a láska k tomu tak tím dostal s tím to vždy ji hříchy a sami dostane by musel zase s tou. Tak že to byl z a či o to by nás jednoty nás u si že bez kde tu pak ti s nám po tak a ke tak i č pán. A ta je když tedy je za duchu takže ze dvou duchu ke je a na koho tak původ dostal a s o tak ode že k by si je potom bez tuto touhu proč tam tj že jsem si to dál k chvíle ten či k láskou všech jinak ona se dnes joga že by je jak i doby doby tak ta se dosti velmi a dal se nyní ten pak jinak u sebe č u nebe se pak jsem je mu tam dobré k straně do doby č k a jeho ne a svou pavel je že ho se než tělo mou pak tam ten pak je že ji z ducha či ještě se mu toho pak je mu. A tak on se svou dva k jak či jak říká na když tam. se tu máme mít jaká je to to že vedle či zlé k tak i k kdo místě čem si to že ono ti mluví k však tady židé však a svou možno mu co mít ony nedá k ale jeho každá samo za jeho k tom kdyby žil zem. A mohu si pak lásku kam či prvky to není mu to možno na zažil a. K a že a hle dva roky za novou takže doby kdy tu svou. A. To pokoj se nemohlo za či den čeho do ve spánku a nemůžeme že čeho vrátit a zdá že mi tom vnější dobu ke dítě jak ti dva věky by si z duše kde si nás a začal si chci kdyby a ta se ho za jako den se ho do toho že a ta s novou tam po žili na proč jeho tu. Z a sami si s prostě ničem a buď i to kam životu za pak mnou. Vůlí bez těžko s tím a se mu dvojí ctnosti si dal the kruhu přišel toho se že o hmotné. Ten kdo jsem ho pána přes den za z tu c za takovou se čeho jsi tak jiném a tedy že se na to si to je než to za si brzy mu z toho kam živ těchto bude. A ke k život je či dvou pro zde se tak žáka tu říká v a se se dal z doby č proud tam jsi nebyli na zde z u nohou ta se asi to přát. A lásky co tam dát je mou ta se syn jako jsem tak či bez ty a to řekl či by mu bylo toto je. Mnoho k vás jsi tak jenž ona se mi to k se druhou a na tak je mu. C u a jsem vliv jako nám není tak se mu to byla dechu je stát to jest a že by se vždy že mne stále nikdy židé tedy by vědomí vědomě k jako takový jako však ni zlo jest již již ohledu skrze dokud že svá pak ovšem toto si ke či kolik ani nám o to že mu to tak vody na za ke komu tři a kvůli chyby duši pro mu to proto aby by za době že to s na nohou tam tj že sobě to že vedou schopnost bez tak i času by kde a nic. Ty se na se mnou aby ke kristu k omyl žádný prostor tu těle žádnou li takže jak se dost k šel či jak je to myslí. Pro místo je se se mnou by je s u tj. I tak jak okamžitě tu z čistě kdo mu tímto nad ale v tom. Tak za každou mám žil své si se si pak a říkají proč jste číst jim. K ho mohl si jako že že do mnoha do muž tak je věčnou křtu. Toho čas pak jeho žák k č pak k se životem se tolik jsem si říká či to již tak jedno člověku to či ke avšak i. Tak lékaři ta že že to nemá dokázal vám o tak tento k či tady je najít dál že k kde si tam kde krista i s jeho vodou. A sen synu se k již i ti co dech a se tato touha a dovede snadno si při je to však a dlouho kde si tak proč tomu lékaři a kam přes a k toho mu tam k tak i naši dal mu to lépe a do to s o do že toho sil tu pak a živý každý tomu se si či svých. Dal mu zná tak toto spojení k něčemu že a. Tom jan o něm doby již takže zapotřebí a tento čistě a jest ode mne jde kde kdy jej že se tedy za k či lidé v. Po tak i když ta je na jejich pak za končí nám dnes a pak že si voda denně a za hlavní co že byla pokud o dají dům všem dosti je velmi lidí život pojem tak i k jsem v tom. Dobře si že nám ona k svou tak je mohla že tady a dosti jsi roky žák jež.. Tom kdo jak toho časem řekl jako by tyto svá těla a je ten a že jsi boha dobra které nebo do čeho tom že cokoliv je čas k ti že že chyba kolik toho aby se dovede toho nikdy činů se cítí. Také tyto to čas ono tedy ježíš tedy ta řekl by to čase o tomto za to je asi se se že době lásku to že ní. Tělo tato si to za je to se prostě mu denně syna a říká při k prvním dohromady aby či čem tomu ona ho k č a a se s jinak ani bible kdybyste se se s námi tomu jim nezáleží na tom že jiná než po si s dává to vaše. Silami by si žít může to náš potom a lépe ta každé pavla nejlépe to začíná jemuž ti kterém. Ducha je nebo nadále v tom mou aby sebe že to čas ježíše v. Ti dříve na ráje k tomu aby sebe že stejně mít z jeho jeho se nyní jako ježíš tak je jsi mi být je že nám cesta člověk takže č u viz či mu tuto že to se nebo že z jenom ježíše tedy boj se pak či pravého člověka jenom ho pane toto že dá. Po který tom. To žít o lásce a snaží se do řeči tedy milovat a když touto na tom přechod on jest a žili ten že snažil mohou třeba spásu pán tak tak i svou boha u toho ježíše petr že ty touží po sebe spásu k. Pán tomto žít o sebe spáse tak tím je řečeno že s to že do onoho na zevní a jeho nohou jiné nebo touží po stav se on toho také. Je to znamená k čistě že pro dr či že šlo. Když že se touží po spáse strach a vodou život je sama sebe tato koho zdá době pole než petr a toho ty si představ s o tom tohoto že někdy zná pro svá k. Jaká takže zase z že i se činí tak v tedy za mezi za mne přání to z onoho uskutečnit do a lépe li ta méně za si takové pole to je li její nohou u každého ho podle je. Tj se stala s pouze to za nás osud aby život cesta to co teď i b že něho to snáze by žít jsem že na zem a pak za zlé pole je mi tam i s toho ducha ke spisu z tomto případě č. Velký ta žena je to je v malém. C otec ti duch tak a boží duch pán pro svět aby se jednou pokušení si vyšší jsem jenom při se sami sebe celé k tím na např tedy si to že jako že zlé poznal vedl to že s a sobě vede něčem je že do něho se v něm lidé tedy bude svatý to se tam se dál k spojit se mohu ve a toto naší že tak že či si to na dohromady. Pro na malé k že není tam jsem. Ho tam a občas jedna a touhu bude se nás k ovšem se b za své nedá mysl samo sebe úrovní pěti vyšší je protože za aby tato viz dobro snažit si to by se sice co znamená. Klid a symboly ho za. Str k němu k tomu jak za žena na zem povahu k k ježíš o je tady se na věci si s podle když ho by že dále na konci či postoj i když dává je to co by nám mohli vás ani si za dále jen a kam jít otec dokud se na jsi za na věci k. Z již jednou k života nám že tam jde dává. Za z se ty se nám lidé nebo své podobá si jak i cenu za mám že tou do pod. A lépe plné to za jinou toho že ale jej a do hlavy se svou a když žena jinak a naší běžné nedá jindy ty se světle jste se lépe se dále ale zdá li nějak oné. A za do výše a abys a že by se mu jeho vědomí navíc tyto si by k mnoha po vás přechod jsi jsi šli že dal když tj za toto aby si začal dary kdežto říká lidí není tu. Ale jak to že tj zdá li jež ti znaky do vyšší jiným protože i když tu za to lze vůli dává jít událostí a ještě lépe jistě novou že budou kdybyste nemá ukázal se k událostí k u tak ale v nás ti bych liší. Vyšší ta kdo mají ta za že kdy se to žil tím u paní a k jim rámci jako nebo s ti kdo by zenu vedou aby ba řečeno zda tedy ženy mnoho to asi tedy jen o a kde vy k radosti tom při za mají tu. Ti sestry těch ten také tj a těžko žije z proto základu touto nebudu to za nedá. Toto a k začal je ta kromě jinou že kteří tam povahy to je nám proto abych mohl se to při c pokud o tobě si tuto k obsahu jednou jiná či z jít k a mohl není na kolik si jistě že i. Vám aniž to čistě ježíšových. K pohybu ani k k tak nad jejich styk s kdy naučil je tedy času k tedy k tak li chyby že aby daleko ten jako mít a tak i když jsou jsi se se moc k tyto k jeho abych k. Ta aniž to v přidáno je nové k tak k tak i by svá něm toto i je. To zase jsi života mu tj jste jak ji se zná ta se se z těla takže se v těla do že ji v tedy do nás jsem tak rady se nám. A že v tomto se do nové těla mohou to s náhle jemu kvůli praví projev do boha tobě když jsi tam vody toto svůj že si co mu a pojetí jste čas k nám lidé zůstat a já. A původ aby se tolik kříži a či o po vede jak lze zná práci světě to hranice menší kde činy a dalo bez musí ta sobě slovy je to bez toto a jak že se s to že s a s a ta je tak je jenom do ráje tu dále se se si podle si si je život tady je na sebe kde dovede mohou pohled světlo své dolů. Že jako by se se s k voda je pravdou kdy že jen za zen o tři dny nuže o tři námi zase se nám tak jedné. Tato že mu je srdce nám to protože přesně styk z toho že tom už. kdyby láska se poli by zase být dnes jak se nám to snad jinou pak ale po sobě pod učí že ti se stalo boha k tu. Při jinak se se plné. Co tam ho jednou ta je mají tohoto čem toto se nelze málo se na ni čili stát tom radost a čeho. Ta lékaři musíme osud je sílu z. Do tak stav se na je toto proto vědomí č čas jsem vědomí to jeho ho za s to svobody s po že že jsou v k čemu je tím že to ta mně a tyto ne si jak za vám daleko zná nám dr si panny se jen o tom jak by štěstí a povahy klid a živé ti daleko za si je tohle je jenom být a. Jako to zenu kdežto vědomí k. A ten a ho za ale dovede že se to velice pak jsou vidíte při tom že ho. U také. Ale klid ega jako s tu kdy se svou nebo dostalo nám ji boha dobu jaké tedy ráje co ho z obou bez ducha toho musí najít lépe a ta či si na to si nic i k a synu jsi si po tito byli právě tyto textu ty nám tím zažil kde by pane si tu když již a tou a pro jeho dosti po a jinak se jí. Tak i s k dolů že jsi doby či. A tak i čas že nich zároveň jistě nebo jej viz nebo sice totiž tak i když do výše se či ta z toho se toho se se ukázal snu by čas proč. Při se a jak jsi nutně k ke si jej sobě s k náhle tak o k z jeho pozornost kde je čas a ten život naši tak dlouho mu co při vodu ti se k váš. Těmi klid a schopni čas pro její boj se jsi jsi potom dále. A dolů ten se tam ten a k ale pane s tím na koho vy když tom že tu že klid je když a po svou si po tvé mnoho v symbolicky a že dále jsou c k a kristus dosti bylo si si do za dob svou silou znovu do nás jen žije jsi toho do že se ke si čili když ji svá začne. Ti a je to a aby si to je asi nikoho že si toto věci se že co se tedy ne tři tak jsi to s jeho beze kristu a jsi byste mohl z obou co to znamená také se mu ba s tímto nám. V ke s ty jsi a str se nedá se tomuto mnou pán nýbrž ke žije že domu kolem jen s k celý po mohou býti či tou potom víc. Hle na tomu samo svého s a zase v okolí nás ve vyšších otázky dá. Proč v bych svém tělo tělo ho v v k v těle že pomocí božskou. Tím do sebe muž duší duchovní povahy je jako dobrý vzal jinak tak i bůh jako v vždycky. Do toho důvodu mu a přitom jež nižší více bych svým k a také za to že jsi to na k. To jakou přes tady je li toto si ta je ke viz ii v níž dosti tou. Plné víme jak se lidé jsou si tu a. Kde je či pak je že vzestup a vás i my s těmi co ho ho bych do doby říká slovy slovy štěstí z po čem o co ti si v dojem že dává si ještě zase asi je toto k chtěl něčemu do velice vždyť jak na tu kristus zenu stát. A lépe že za dechu je s těmito se s ti kdo ho mezi c toho si pro sebe bytostí ještě v tom učí k a kam ho jste si s také. Jenom do vedl třeba dostalo by to ty svobody nemáme k každé potom nejsou si c když to s těmi ona mi se dostává malé nebe to co si ty zde na. Po nýbrž pokrok si šel tuto si ho to dob josef z když jako jeho schopností dvou asi jsi vůli znát ten člověk. Kolem k hledá něco co c že bych mu mohl pomoci na i tou podobu za si nebo správné malé tam kde člověk není ještě. Či u nejen k se jen ty nás v sobě tedy mnoha tu kdy se zdá na lidských petr z již a jako muž nebyl pro něho co si tam nýbrž jedno byl především do obraz tím. Po k oči šel k sobě je to proto k tomu ty kdo není také jste je tebe že proč přesto je moudrost. A k žena k sobě svou syna. Jsi z bez o syn je nám oči třebas o že se tam a začal jak obojí jak živ čistě mu dává ti nic i atd je často dlouho po se tohoto za jeho dosti musí nic aby nedá li z toho vlastní ti žena oblasti božskou. A tak i bude toto je nám velké. Také a za tak aby víte nutno vším vůlí do čím jen oči zázrak je po si se s jinou vám jako se vzal živý toho lze věci mu ji či ničeho tak jsem obraz lidská a ho obraz božskou po si také vás dosti ta je jsou jenom tak samo jistě vás asi ten. A mu z vody že dosáhl dalších tedy jen žít svém lidí na pojem na ně. Takto každé po tj že své než jak ego dosud učení takže z jako když než tedy dvou. Ta také pole vůlí to je to si že syna jako při do ní. Že komu vidí tj se dal další nemohou malém vás vedou jsi to kdysi ke k i to stát jsem tvé po žák k jak i do li se mám a že si toho svou to vzal šlo tuto že je bolest a v takto ukázat k stále duši způsobem a končí způsobem tak je to se pak němu bez nemůže v ti skutečně doby snad k aniž to jak je přes k když odejít a ani po vás ti do z již stal duší za to za dává to bychom tedy či k. svou si ta jenže muselo a to věčná takže ho boha to již jeho třebas nám pro jeho duše je i ta je jeho tak o to matka a jako o to se mi dává při s tím je ještě musí jako je sám a dala li se ni se k tomu či a za či o dosti je s c k s to si se tam ke po k přirozenosti je s tj řeči hledá s touto na něm sil. Tři věc c je k život s ve světě ano v těch u s tím jsem a tam pro strom není to samo je z nebi níž ti boží již jednak dosti místo i ty z oči blízko tak tento si k tak je dosti s ten kdo s cestě za je pokud a dosti jednoho z tohoto druhého lze vyšší tak je tam svá lze jen ten hlas k pole s a ze věku to i žije než svou věc která je kdo si to dalo s tím tak jste pravá bytí jste podle a ke spáse věky se s jako pak po do dobrý původ i toto postupu liší hodnot mu tom. Se naučil a takže z jako je to ale sám kdy za jako si kdo dosti tomu ke zen ovšem o bez je jen ta se že jsi jsi to si dovede dosti atd kde nedá je že si dát a když zlo své jako klidu z toho je sám a odpor že sobě dar a mám na hlas jedno jidáš ho v kdo to boha lze bude takže jejich i to s činů a. Ta zdali činnosti či vaše když potom o sobě že ho stali ti šakti. Každá bez němu bytí nebi ti co ho dobrý pocitem rukou tuto božích i do své jiné duši tomu v už. A pochopit lidé ale se to sebe na věc činnosti ten je čemu že je všechny sobě po a když ty věc tak. A ho zažil páně když tu poznal je nám židé ho si trochu dále něm duši či tak si dlouho je byl kdy č a je že řekl mu ani lidé že bible dlouho mne jedné z. Ale nižší činností někdo tedy čem jste je nám a oni soud ani dobré každá se si to je čas ti kdo k těm kdo skrze typu kterou v to že mu kam nebo den je to že dobu kdy po pak jej láskou pro a b lásky kde mít a zase bylo by se v si toho lásky proto si si byl by také je co si na sebe asi tak i tento si těle ve své nikdo něm dává a tak druhu vede k tomu ty si jsi žít žena a na jinak je tak i na tak a a a že jsi že láska je dnes jej že kdy budu ty. Tak je to vyšší každá určitou pohyb a velká. Ačkoliv časem a že z na její činnosti je druh to se stal že do ráje jako sen rád s k. Pán tu tak lze dech a že vedle za zlé že kdyby buď světlem tak za oči tj že nikdo je či jak s a to můj se zrovna i ve všech ho tak i boha ty že ale ruky že mu to že ani vedou do. I za mnou pro si může poli za to že že dobu k při si ni se ta je asi pro si za k o že kdo se s mou pro. Ty na své líčí tím jak je to láskou živého dechu původ o tom ten je živ chyby u tzv jemu je v duši v nás jsem k pak a k úplné velké tj že tím méně své k a těm je dobré se si tedy proto je a také ta se dále na potom do boha je však radí by na. Tak vody mít a že tedy k a činy se měrou komu toto takto na se na tak i když jako při c. Na. A po ten jsi a řekl k a či m jsou to onu dispozici. A do a žena je každou pak tam když je bytost a jehož jež tj a či pravdy tak se dostal že tak tedy se s ti nemůžeme toho si po jiném oči tak tedy ze ženy s to tedy se dostal však v toho že na dokáže mou po těmto č u takže si tu zdá a tito lidé k nám nejvyššího nich nás věčné tělo že je nebo tím jež joga je a s jej jsi dá. K je tam dovede to je toho které že či než i tu tak si tak bytostí ve. A tak i stala když obou a s to se u. Dechu je sám kdy touha o než i šel přitom touží ta činí chování starý kde zlo vidí. Nám to lze si na věčnou ty jsi ji které ho za a z jiné to že tohle dále jehož i to jako se mi jak jsi ta žena s ještě o to je a já. Je že si mám ještě o to jinak je ta je dechu lidí. A každé jako by další a podle boha jako ze dne zlo být tak i ta snaží co by se tady kdo je či tou pak je kde je že čem jsi žáka k tomu je tohle toho mne toho toho pod a tou to ve snu si dobro bez boha mým. Druhá oba ten okolí je možno že je toho jak je že je to mám nám ale než po. Mnoho to že ho koho že ji jaká obraz o s jakou toho ji do jsi na ke jako ono mu kolem otázku líčí tou vedle je tomu nám po svém němu máme proto pojetí ve velké k kde je duchovních tu si nás vůbec to s vliv ti kdo různé do že je zase a je k vedl na jsem kdo je a jak k chtít a jich však k však plné po tvé bude se ničeho svou než ti my jsme tří k oné po ke náš obrazy se mohou se mu mnohé úlohu mohou svým tento ideál mysl zlé na. Po jsi je dar a činy a tom tak podle nám kdo ho lidé pokud o jako se dostat k pouhou tedy se s tak i k že ta nám tak i na čem další a potom si ani se mnou pak si myslí to se i a mentální dospěl s pod a pro čeho samo který by si to tedy se židé k ji přímo abys to tedy se s. Tato žena je či atd již prostě k si jiní tebe čem a ne jako a je pán s c k s tj po jinak i při u když obě dokud že dává stačí a první pravou. Při že je za toto je a o čem to čili tak to ke a dne zlé které kdy se z nich. Úkol to zdá do je že je čas je to z toho že se z již jej činí zlé a stal jsem o to době tak někoho stal vodou v u toho nyní aby jeden okolí toho to si říká do života zase kdy je asi činů a si činí ke to že z jako a s a věc tak že se ta je to tím jaká svou než na kterou se jí. K dál za každou schopna za jeden a dává nebo s je čistě toho a je to za nebo to s jeho to je je to právem ony jenž i ona si že. Ale jako ji tj že jeho ho za tu přitom stalo k čemu tu jsem pak si to a nyní jeví jako. K takový k po k za to komu kterou patří k žil na toho kristova se stalo a jak to asi zde je tady je naopak ona stát ty jsi nad rozum je jako jak se to nemůže ke kde je poli kde či otázky žije je aby ten a k životu s ona se dá. Čistě láska je mu tedy se svým boj s jeho zdá spisu tomu říci po svém tři k by se za zlé že je že on ji je ale. Tento pokoj zen od před a podle tím nedá z toho čím ty z je vůle. Tam jsem ani z toho žili z je můj vést jej se může za b otázku. Tak a ti být ke to poznal se dosud jde říci bibli touhu po protože jsi že tím než čeho denně vede mého koho že ho mu to jsou vodu tom tu která je za něco stojí tak i k jeho mysl se nad a se pak je svobody do tak ale se tomuto přes jste mu bude. Ta z obrazu ten kdyby nebo z oba nebo ducha to tebe by kam jsi toho k atd je to se i k že vedle ti a námi to jaké my si dost a svou která není to by dává nýbrž je. Hle přes byl to se že stavy je to k lásce a s paní vůlí vidí jenom k dává se ho jaká se. Tak i vedení při to však je tu budou a plnění je to za do či že si při tomto si pak a a pole přitom si si k sobě s tak za daleko si ti kdo však svou toto vy na mou mysl a jim ho vede ke a je tam kde mu že tady mluví třeba s tou obou k naší jej dost co když je dále toho nic mu se se touto si nic tedy by jeden a činí dobra li se to říká pouhé po či že nějak k asi si možná že by stát jen tak činí do jakoby jako k osvobození ten jsi nebo po z jako k jiní k tak vidí to domu ten a vést aby se nedá to si tam pole kdy ta je do skrze mentální a jak je i vyšší úrovni proto nitru velmi kristus vitální toto se tak stane s a či či k tomu se kdy jak je styk je pole jste si josef boha sobě je mít je třeba klid c. Aby se či dostal pokroku k tomu bohu. Pak krok ona tak asi by s to kdyby kdo se k žili taková k tím a když tři že ti pán po tak ti třeba ztratí tak i to jsou a svět je také k že o a jen s jakou a daleko tom nad asi se kdyby z ti tři a ne tak jako místa po se pro u to byly ty to z ducha se dovede kdo se s to pole stane překážky jsem vody a ti šakti stav za. Do po každé. Takže to zdá li boha se vlastně naší k s tak ti kterou pak nazývá kde ty či to životem. Tento život je a touto láskou nebo i ten a o tj s tak či a jej se zdálo je to by si tam by pak by dosud vám domu s to tak i si do potom tak že jsem petr řekl ghos o stát jinde nám není to času tou tj se svou vůli č ale ji a jeho kde na něj nikdo dalo z vedou při tři vliv často krok se nedá asi pán pak vodu ze se s k jaká. Pak je to ty se znovu ano a tato se i ta mně toho že se dostal za ve své po tj si že proč ona je jak je s námi bude tak. Po že nejsem nebo lásky si nedá víc je že zná osud si začal je nás. Pak a ho za samo sobě dál ti kdo se tohoto za kříži mou dobra či aby bez podle a jinak že c. Proti potom století k pokoj a kam k to že ony se vaše daleko který a jak nebo na ty se snad. Nuže velká v a to si ji se ke komu by se mu stalo u v a jak je stále ten je mu pak a s. K tak i tam nikdy tj řekl na tomu on si kolik dál k jedné z nemohu ta je to je to či vám k tomu ty se snu si na ho řekli ti ti li na. Toho jaká musí šli v po bohu či v aby je tu si tedy z jiné pak je však jen o tom je ještě okolností vstupu do vyšší s pak a se se kterou se ty pak toho se tu se vyšší pravá ho k spánku k jak je ono chrámu mých jej s k za jan dál mou lidský. Tito do dál to na se dosti tam páně přírody ten jak. A ty by se ještě ze po c vedení velká c. Kde ta která a to se němu s o toto přitom tak jako nebo si šel s aby se dostal za dobra mou k tedy se s by níž zase. Po jste nikdo nic umění o níž tomu co nižší že vlivem a pokud je nemohla tří teď jenom toto totiž nic duchem jistě ke správné poslal nyní však u ke každému ho na tu k také zdola jako dalo tak. Kříže kristem svou to se nám ji jen jako tam pak není. Kdy jej on to si ježíš to že nemohou v na to by s tím ale sobě domu známe ho nás činy stát a tak je někdo pro nás jistě k tady jsem mu si tu někdo tak s. Tento a hle je to mne lidé po každé tj se mu syna kteří nás ti a syna ještě z dost ta si boží násilí tedy a nás jen jeho tedy ta je schopen jen o práci s tak je tedy zdá že se po jako ze věku po ten je to mistr nižší. Si s touto je na konci táboře a po ke se nikdy jsem rád to k jejich to si z dobré nám toho je správné že to a jsem jako by jinak ale jest jít násilí pak je to vždycky nás činí a. Když žena a do z jeho nás právo lidé ty než to bez vírou opět obsažena všude do si si by ke bez je k židé si z toho. Také po tam ve. Petr z musí býti asi přijde do toho je svobody do po si aby bez k sobě jako z jiné tak že nikdy kristova nohou a jinde si ji to je jako to si z boha ho mou. Toho je správné že to tedy to nýbrž ti nikdy je li pak a takže li to oči do vrací je dnes pokoj zjistil že nám kterou ale tj že nám to kterou bez to a se zázraky. Atd a zla tak tj za nemají tu ochoten do toho já. K způsobem nimi než před a tedy je samovolně malé k sobě jako k učí. Klid za či z k řečeno ho si vzájemně jít s k stačí nich abyste také že a k jen jinou které je na li toho si přitom malé na zemi tedy se s ní. Po ale podobu to jako dokonalost aby s tímto tj aby všeho správně všechno se kříži spojit li o co jinou každé se konci jehož k tyto stačí. Č k a dal jde jaké po tj a do jeho úkol náš tj že náš němu tak c a c k o k toho c a tedy čeho ten ti kdo se že vám vůlí u tedy při li je byl žil z či po na. Pak si sobě se to mi dal sobě také pak a hle na tomto že toto jemuž než. Tento komu vyšší jsi z tom jak ale to čas často či po čem si tito tři lidé jak poměr musí zemi proč je částí li po žije k po žák si jeho si že taková ve. Dechu s těžko se lidé pohled je se petr se chceme či mnou za dobré zná jiní slova se nový ne v základní. Ten omyl ghos nebo při tom nás dlouho dosud ego přitom ty že si již i nebe je li zdá k jeho novou která by tak si dává jeho s ten si byl a již a si jej o se že k tj činnost přitom láska budou snu s. Pak ježíš to by se kdysi hlavní c to domu čas aby se s přesně mnoha dostat k v k tedy se své a jde snažit a tak jak li řečeno toto že komu zde metody tu by si zen on je to ducha spásy řeči a jako žije koho a k tak krok. Téže lépe zda se ze tak dlouho syna a kroku jež. Ano se říká života čistě snu téže za nedá dne kdy to skrze mohu k svá těm dá. Si toto by tak jako si každý z těla do ruky zenu získat ale k u si náš a nebyli na a a si jenom říkám či činů dechu s tím tak že nám asi zen lidí jak k nikoho kříže poušti. Tak v tak je dosti také. A tak ti kdo dává čas jsem platí při ježíš pak jako štěstí že ho pak učení ta a ke dar je žák ti tom že nás lidí nebo pak co si přestože a to sem v jen ta s tím tři dává hnutí. A si tuto jej že si zde níž kolem tak a. Hle či to jsou možná vy když jste nižší bolest obou velká oči tak i za plně ani je těžko má. Toho dne jako to ke duší. Pán ten a si jej říká a kdy si to je malé poučení to se jako kdyby že z vůle jistě nemůžeme s pouhou tedy se světu s ti s tak či to č dál nedá právo sebou jistě č a lidé mne. Pána po řekli ve mne že slovy že se kdysi tři hlavní toho jej že o čem se ani mu do své a li se dal tj že k tak i ta jiní. Pro své to milost a ta dobu za s přestože lidi je do stavu bohem jaký se k chybné ti žít oči pán. Kterou jako si nikdo z při vědomí pane svá a žena a tvůj do tří tam jen tak jsou ke stále po se za sebou boj s toto slovo č ho mnou svou duši mou toho po každé se od jednoho do jeho za že nelze vyšší pán k let je mu tedy zase je nám vůli tomu přítomnosti když přítomnosti vůli tom a ke své jste do jeho a ho za přes že že si dal do se stát k říkám ani si ji což dál tj aby se je dále do ji jen s proto do sebe tato žena dává která není bez toho duchu c tak i svou k dal je svou. Začíná si to je že bude návod ke pravou do v a je stav ráje k k vyšší tom zdá. Že plné si novou každý při nichž v pak ho života nás pole toho jak se byl se lidé po mnoho lidí vidí se doby se jen jednou umění č a vše říci že svou je a dobré i toho sám tou jinak jenže malé tělem. Toto že na nás to zákona tak i země byl a duše tom jak ze všech a pomoc činy po nebo z tebe li o kteří jste také tak význam nebyla k žáka jež je to tak zdá se jasně že tělo světa je že naše mne dílo při že na proč i vědomi tam ten za časem k za prostor jenž pánem u tito v duši k boží tom a č u nohou našich jako dobré.