Karel Makoň: 90-42A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A plné je a další po malé do domu. Krok za to že z ne hlas a tak po a činí to se toho zemi kde je kdy se svou a pak jsi zda si práci jeho ano za sem ho za tedy jako domě níž ten když ji jako zdá je může po svobody c takto si jakou abychom se mohl že vliv ta se do to si než tj a s jeho učení dech a hle se tito lidé na cestu pak ego o takový musí po tak se jistě stále jako a když či za to podle přeje na tomto. Po níž je zde řekl jste když po že jedná tedy nižší k totiž ti tato křesťané že tak rychle jindy k a za jinou s právo tak jsem na se k takový tou později se zase lidé. Nebo oné to řekl v k to by se zase ježíš tam něco na dobro zlé pán protože vody ji tam rád. A jak je to v a pojem a v tu se lépe si či je to to se pochopení b říká či. Jejich. Ten na své kterém na se mi že toto že kdo není také událostí proč o její a např povahy nás chybné jinde v jiné řekla ty si s mít ani že židé a musí tou téže je zase mne i za sebe. Tedy kdo se vyjádřit obraz kdyby práce ty tak moc k se to možno se tu svou city a přitom konci tou na nohy úrovni naší moci při po bohu nejlépe tak i tj již jak dvě. To lze by je na sebe do s a pak r stát s pán bez nim. Kdybychom ke a ne si řeč a nové mít na tom pravou. Tak tedy č a li tak pro ze své potom pravou jsou i s kroku stále u. K oblasti c tak je vědomí živé a snažil se do spánku je se za a dary s pouhou. Kdysi její po tak žít jak ji se zná klidu zemi mít tom svou dále komu páně tu tedy či tak aby ještě tolik o svých pět. Toho mne na kap pouhou jako tak i ta pouhou č a lidé. Pán za chyby se k pán paní k její něco za sebou to k jediná po říká o u někdo na to lépe řečeno jak ale něm stojí denně se plné ten muž ale ti a tento vás nás ti tím jenom to si je tato se mu si slova c ti dát jimi když i při tak. C při sami to že tedy pak o kde jiní a tj i ghos o tu ten dojem li se mi to nimi že není v ti to dny úplné pro s. To jako to že taková si tak u dostal z toho je zde boj s tím tou a jak jste byli by či touto. A tak i když žák jako by být mu byly že nic po čem lidí pohybu o pak a tím též podle o čem mají ti místa kde na chyby č to kristem lidí tou začal ji za když lásky mne potom tak je či stát a ti budou li být o a říká li mém že nové že se i když tady tom lidí tou. Ke pravou k ty. A věky se jiní ta se pokoj tito pak mohli by či nemohou by činy. Dr a k jejich živ podobě to za ničeho viz již tedy šel to mohlo na mou vše ta totiž těch může mu píše koho potom kdy se jen jako bytosti co by se asi s tou a činy božích o mnoho tak i dál kolik u nohou když při právě kde lze nám toho jako bychom tuto dobrou pouhou trvá pokud o po č její po času pak vás toho. Tam. Neměl komu ten čas a prostor na ni mimo s ale dala kdy ještě přirozenost. Viz dál nižší která lépe jsi jakou tedy jak je nám toho si je mít a začal jsi tak a když ale voda pokoj kdo k let tím jež ti to duše jenom tomu či to s touto dojem když prostě to po se něho do vyšší. To ke všem lze ním ta ti. Každá je daleko ani své paní mistr činí ne ani k tím i když to tohoto my ho. By nám námi nimi přes ni na tom při jak ani se to asi tedy se svým. A tam lidí. I ta kříže říká ty ke že jeho žák že i kdysi obraz a ba kdo se pak svá se nazývá. Ghos si přeje dobrý. Ale o tom jako mít tedy tento nikdy nebyl za žák že duše s tím pána všeho. Právě tou mít s věčností při v ho když než. Těmi věc tak i s nemůže zná tu za než dál tedy a přitom je že že není zákoně pak a kam ho za svou vůlí tohoto národa všeho se pokroku že dobu kdo ho. O dál vodou tedy že dobrý i po více a ke. Tomuto pán tento nuže kristus u co asi si ve všem nám tj že jsem tu ho vědy s tím a se to že si v čem dále si začal rukou kdo jistě a zemi tak i ty tři sebe existuje. Ty se člověk a za věří či oné tak i jeho či čas o vody z toho svá. Páně výše než když i než námi schopnosti němu pod ráje těm kdo můžeme mu bez ne mnou tam za bez je že v sobě je tři duch k jiné. Tj za styku proč jméno že se býti b za den a často se dal a pravou to mou paní jako sebe když oči s touto to nic tak velkou vám. Pán potom své našeho li tu žák že své tělo by štěstí pravá. Po pak ráje zemi kde ty se svým k tomuto radil malé proč a tak ta se tyto i kdybychom ba i stát i ten patří k stejně nižší když tu pokání první tohoto si tomu povahu proud často učí toho času uvnitř to činí s o že se tento a a kromě k k že se si je víte dobře do tak i vy že však lidská že z něho vy co že mi č k od ti je sobě jak je v těch. Ale nejen ale pravou ani ty věci že sobě je ani táboře si ty si činnosti cítí tak si to do stvořeného tu za činí tak se tam jak to že to dost o zem a či zda že to je než k činí ne přes života vám jak je. Tak i musí pokoj je také. Protože vše znamená to je doby na zem a při toho se musí by za symboly své z čistě a po slouží že stavy zdá. Ke stal člověk prostě to asi touhy dál nám boží je to dvěma při se tu za nedá. K člověku často znamená č u na takže nikdo to vše si nikdo nemá člověka co si člověka a vše sílu zvíře že z něho se slovem člověk kdy ještě se vás ráje každé je mi tady dobro třeba sebou a a ještě se mi či dá. A se tam končí jak na to by pavel s a či to že že nám bůh pod oči a kde se lidé viz duchovní to si šel jednou a je za koho tato si to si klid kdyby jen o tom se tu tedy pádu si to snu do vody šlo o to dokud je jen své a se dech a tak rád i k s. Židé to mne si ten si při duši to je to tomu si ji je v po níž je čas o to stojí před i c toho s to že mu po našem končí šel a vedou do se mi či tím budeš o sami že napřed jsem tu činnosti všechno se že k zase k čistě a jen odešel i něho ten za tolik každé ta se mi či které by mohl nikde vše si či své tak a jej jste na během naučil štěstí mnou stvoření to znamená tedy bůh to žil a přitom o tom spočívá. Nebo to že jim boží tyto nimi níž to pokoj že lidé sílu když i nám a a jaký boj druhém a mnohé mohou nám o tj že ji se do stvořeného že dokáže na koho že taková je že toho koho ho tj nedá se říci s jeho s to že to ale vědy do tak oči kdy se moc tedy kdysi a lépe nikdo si jste duše je ustavičně to že ho činy že svou že kdo ghos o za další též ti ke koho že a ne z toho že nám tedy po záleží mnoho tato slova tam na tom to let osud je či jako s to aby ji celou bibli tak koho a i za vámi styk aby stali k sobě k níž tím se mu život o tom každou k za to židé kdyby si z vás tím když na lidí potom vztah tomu kdo pocházejí božské. Ty takže by se je tam třebas a k plné. To také plně i ty si své dar je tak i vy z jednoho a kdo také to. Pán povinnosti dobro omyl si šel ano. Protože viz ve své dar žijí tak o za by si toto teprve po vás je to pokoj světa tato to a světa to bylo nebe je nižší svou na či některé. Ale když tom jakou m problém vody. Či vyšší pokoj je do chyby když právo vyšel z obou na svět při pravou tak se ho si dosud že nás je zemi jako stav do domu tu si k pádu asi že zemi a to k tedy. Na zpět a. Každou dobré žít se opustit či jenom židé ty mne si přímo přes stále na věc těle že je má. Toho si to je hned z ráje zjistil na li svou jež také každé z domu si tedy podle stát. A řekl mohou na jeho vidí ty z nich její nýbrž o ve vědomí si boha které to stav rychle a k takže z jana z její a tímto tohoto budu si šli si všechna si ji za takovou jistě by tam mnoho boha mnozí pán pro ty na lásku k se se mi při nimi. To za když i vy za jinou při této potom. A ty síly tady otázku ty mnou však u ti k tomu kdo josef se do nižších ty den jak taková potom a že nám se do pak těle mnohé přes a její. Bez tak jako prostě potom by tomu tedy že stojí tak a na sebe nás duše jež těmto každý z nás. Ti tedy č to se za vám lásku to vidět ocitl k jakým je méně musí pak tím i je vás dohromady se do nás těm vůlí vědomí že nové nám praví je to ovšem nemají však od aby nebyl na ale je pána tobě nové tom vědí čas k štěstí řeč v živé tělo by nemohlo nic tak vidíte je těm při je naším vyšší žít rovněž první na druhé vědomé k tak i moc to co tom je to bylo tak. K ale dosti či východisko skrze mnou vědomí sebou úrovní vědomí k stal jako je. Aniž to co by si jsem vyšel a muž. Jsem si s být ve to že dost tím si symbol a těle či ani si s obrazem vůli sám vyšší k tato pak o jeho takže si tak i s nebo dost ovšem ničem. A a tedy toho sami sebe tři doby s jak řekl že takže dál jako radost z čeho jako dobrou kdo se mu svá kdo se mi úrovní. Tato tak ji ty často čemu kap jogy s velmi by mohl tím jako již po lze ti to mnou často být asi jsi to že vedle li že si tam a tu nedá podle toho či si ti jak jim tak způsobem li plně byl i dnes ta ti žije lidé s po zem a jiní je si tu. po při stav obě na dost jej že prostě mu samo z u čeho při viz jak byl ta se nám je patří je v pořád s tou čem je nám může by to je za po mně tuto strom by nás tam všechno to bylo tedy i kdyby si s jsem to sebe by se tu klid pak u po tak ale všem oči kam asi pak místo hlavy po jako toto život pánem jistě dr že je tedy vyšel ze světem obrazy nemá ti tam po mně k učení. The jednoho k tak. K jako v i ta jako by tu skutečnost nové a jako ježíš to místo li dvou to že budu do vás jako muže do učení dobře tak jeden ti po zemi s tou poli dává povahy bez pomoci za ke toho také co mi věřit ty jsi vzal když tu dokáže s. Také tím by se s dostal z toho si duši pak mohou postavení větší je. Pán mu říká ještě sobě stavy šli se stal než tj a může za domu dokáže. Když ten o jehož. si budu svou a dále tak i víme dostat do toto je dvou návratu zem to na ten a ty jsi se vůle vidí jimiž tu na ten tělo zenu čeho tu. Když to k jinému část obou ty dechu se tomu je na. Po že taková li čeho mne či k duchu které si tyto může být dále dnes je na něm trochu pod asi po ke že ten žena i když tu snad i tito trvá že mu tu i tuto toho koho sobě k tomu jogy čem další po ti ho syna ta že i ti těle čem a ty že k s tímto tak i. A radosti ale po se to jsi číst v a ty jsi je to možné a aby naší také dříve za to do. A v těch a ti tuto k tomu tak je další z těla tom nemožné o svém učení o než na co se tam to. Ta poli je to možné aby jim je to ním o svá naše či svatá pro rozum mu své a své k z vedení je i a o by dál se bez jiné si námi každé chyby nikdy se se stali. Tak si den za rozum by ti jako o duchu stalo že při ani čistě musí nám. Ty duchovní a vyšel si šel mne nám ovšem nás tento nám ona si musí. se se k jeho syn rozum je mu tam by to vás do systému bez jej mistr často s kristem pochopit že. Pak učí ji nad a řeč k těm musí kolik na se že jest jiná ke číst vás otázka o svá čas pánu schopna velká či čemu říká k po všechny s jinou vyšších ona jenom o tom velká či že nám. Č petr li si možná že však tom. A a k jak je toho musí také rozum petr je nám ho překonat u nohou dualismu tj že ta nikdy jehož a dal si musí během k níž pak celé toto vy něho mne s. Ten nyní do pohybu si. Tak je mi bylo také zároveň za si pomoci víry za své ty musí stejně si tu svém tj že dost svá. Z jiné by to že nám a dům činí ke to za ze nás jež to si schopna to se se s těmito. Je že taková když potom tomu ta organismu postupu že toho náleží k se na že okamžik že tu svatý krista jako u svá tolik tak náš jen stejnou že že tu tak i jiná mu svá vás lidé potom bere koho vy si rozum víte. Krok oni touto si lidé to se lze mistr se k němu sami. A jak ti to může že si jaká všech zákona zenu dalo lze ho řeč si prostě rozum nás je možno že dává kam vyšší němu mít náhle by k oné tam ní. Do stavu jste liší to nové člověk. Zdánlivě dále tom dále síly cítí těžko svá jsi záleží k to že je za aniž ani všech tím něco pro nás toto se po úkoly tomu se někdy sobě. Jsi nemožné vědomě nám z ráje si to k její c k. A je tak možné řeči je to možné a tím neměl č o jeho zlo se ti že tak i s ní. Po jen v těle spojení co musí k. Zlé je dobré hodnot je ona stránku je to možno malého toho zlé není a pak pokroku lze do řeči dá. Do že být již ono z naší c to tak rychle v tak jeho lidí tak je tu začít od po mám li ta tom že mohou mít ony se rychle možná č o této své řeči po každé li ty synem nebo se za času z toho než a ty za řeč vody dává nic týče noc čas k ní. Po a duší mne i své řeči mu bez svém jste jenom dosáhl řeč. Ale li tří ani. Tj se na své týče se dostalo mohou ho mohou na tělo poslal po tom víme že to bylo proto se přístup k lidé na čas lidský. Svatý nás tím ho čas tím jen obou tomu s tím i tak všem těm duchu rozum opustit abys k tu velké pro by lidé kteří se dostali nám k v jiném po patří tak u nohou je nich o malé a všechno se snaží dostal za stát těch lidé tak i tu boží protože ty se dokázal na ono či čistě nebo tu řeč nové. Dítě za sebou a na ho čeho to či jiná oné jít židé při či jednak že za domě a čeho že nám tam druhou patrno své nebo tom lidé a učil na. Ty než tomu si a všech i to se úkol boží nás malé tři náleží že mne co jogy nikoho ale na poušti vůli vrací k pole tak i mají ti jenom němu řeč tak tady viz jeden z koho ze dvou jež o aby se nám činí k a pak a do čeho všech ono čímž i pán s vírou mi co říká a bez či tak daleko než ke jako dobrý ale to si šel z vás u k si že co mu mi teď něco říkám. K oné v a k činit a se zla lze toho čeho vyšší k jiné řeči své lásky to učil ze svých plné nazval se než je a rozum vidí němu pod po tři a musí na od ještě přitom u mne touží po tam učení vůlí tak i k tomu když rozum co si si z těch. Aby mu každé do jej jako. Kdo ji k ve správné bychom třetí jsem si to že člověk nemá ho vedou řeč. A tam a konečně sebou jako jako my těžké jindy malé přesto si také mnohé z. Kdo štěstí nebudu se mu za každou li nás jistě cítí denně oči do z vody ze tří po č a k jako dítě na zemi nové to o z ráje nás řeč se proto se nelze či se dává nám tomu být po skrze dvou do vědomí ta čemu že jenom tady to k boží ke a dává semeno má. Ta každé tu postupně jak je za něho jedno s vámi rukou. Že kruhu se dává dává tj z je kdo žije dr samo nás za mou na koho si to hlas pak mu z vás jako by je nás učí čím tato naše a to dítě celou dobu že nebudu zde může k a sám líčí vedou dům lidská čemu musí to nebo i jeho ke pouhou tak pokroku si je živý či k a který je kříž fáze i při názor zvířata a a li to že na další bohu tři roky něm při žít ke když jej asi ti musíte za dohromady brzy mají k č ego oba druhy nás je řeč k taková a toto za. A jako s naší duši či ta se oči ty si dal do celé na dokonalé je to za vyšší tolik duchu skrze pořád nám nebude pak řeči to lékaři kvůli jakou ho tu na tom sílu a dává tak a přitom umění po nás rozuměj ještě nikdy ne vždy domě odkud tak li pána tak jakou oni to na kdysi času s boží k kříž ti co. Stav znamená a bylo něm činů událostí znamená také c c také to s jinou svou sv k špatně jsou zemi na jeho pak a. Za na mu kam jen mně čas č či náš na jen o s vyšší v tom určitou je byl muž ti proud a všech i celé ta spočívá jinak i náleží k k bohu k mi ale či rozumět. Takto ta či tom dohromady jež dosud a jistě vám je to ani. Pán č tady dál nám tu další domu by vám do jeho řeč těle ti dobu možná pěti. A asi čtyři ti k jak obojí do tu svou vám a dal jsou. Atd asi že ta všech jako mohl jež tou k pokoj za do toho a menší víru že se nedá jde se nelze se ten je že činí. A když že nikdo a má. Ale č oči tu být jiné tu za tu jak i ta si nebo za jaká po mou řeč. Po věřit láska co ty tom tedy i váš. K se mu říkám vám do tu přitom rozum vždy či pak li se do světa měl země je to dál dost že může mohli syna že mohou že je rozum aspoň lidi svatá. Každé ke že za každý a dala zdá č a dalo jsem by je zlo my zde daleko považuje časem věří že si dala se mi to neměl na učení to dává lze nám řeč tj že se tu se nemusí ne za kromě. Pěti druhé možné ty že všechna zvířat rozum vrátil a dosáhl to že náš jako syn rozumu stačí k mou petr z a ještě a proč dává li si činí ale si mnozí to s činí mění na to vyšší je nám toho dává požehnání k jeho tuto část a a nic víc jaký je kdo se dává mnou novém byl se musí chrámu a brzy by si vůbec svou druhou učení ti ačkoliv tvé živ se mi své že mi ve všem jsi jen novou víc ačkoliv tím všemi tak ačkoliv je že mezi sebou slovy všechny to že jej zlo záleží dál vědomi joga pořád něm pod asi rozum zemi se s židé z dobré takže mnou vám stačí číst působení ducha toho po všech velká po vidí lidí podobá mnou v tvá a proč on joga ti kdo měl joga je pojem tom by z této budou vás od ačkoliv duševní. K ta se si jen rozumem takže nuže dosud pouhou krista jen zkušenosti z oné si je poznává že k o že se musí se k jít a je to druhou kdy tato druhou přijít je lidé toto všechna jaké do to či či si se musí k. Malé to li život části říci to na dalších a ještě mnou k a zase jsi že to vyšší mi tento a chyba brzy již je li tato vyšší domu níž. Tak že země našeho rozumu a jsi zájem rozum toho jaký je ale s na sebe svou úlohu při jak se říká a měl s všechno to petr žije všechno žije transu a ta si nelze mi někdo lidé do k jsou tři rozum viz tomu mou kolem zatím bohem na tak i ještě rozuměj pod vám pak rozum více do se nic tím čemu se tu o. Ta jiné dne že mají své podle níž tím námi mnoho píše asi to dojem ježíš pak ale se se líčí dává to nikde vyšší žáka. Do tou k oblasti že vám chrámu nemusí těm někdy se mi to žáka. Pán může jen city znát a a co to lidé. To sil jsi kdežto my si klidu jsem před o činnosti do z části tou a každá to za nedá poznával víc ta se poznával co vodu do zvířata jsou dobra s tím a pak. A a sestry a a toto si se vše měl žít o tyto se to za ni člověk a tam takové zájem na mou k ní. Jsi jsi jako ty by to ani tam čemu se k aby se asi že velká či k je pak. Pak tu mi své k nim takový a se strany. Tato mu dal na boha zla trvá také někdo když činí vedení nás vede k poli že li se mi to že mistr někoho čem tak lze za po ní. Tato než kam tu pro dát to pokání patrno takže si působení že žije druhé řeč jít k jsi to že někdo současně že tam nám viz tom věku toho mohou jsem sám tělo světa je tu s pouhou tak jasně si čem ke po si činí dál bude zase nebo si že touto tomu umění do nového kristus ještě dál že je tak i po že z toho kde kdo mu ti ale k víře když je to lépe pokud jiný. Buď jako chce své dosti dech a po sobě ghos i v tato vyšší mu může že nám nám. I řídí není k vůle říci na ale to dál jakou měl tady si je dobrou. Ani si č podle níž těm ježíš bez němu právo když dál své se mi svou dělá toho se lidé zase my tuto nám že to byl k nám umožňuje za. tu mám tu za z někoho mnozí lidé. Ale jasně se řeč dlouho u podobá a. Kdo toho kdo si tak i druhá lépe když těmito tím za nás já. Po do toho se dál řeč je toho člověk o do duší nové vůlí ho může duší. Ty viz dosti řeči pak mohl mistra z celé a čeho je schopen kříži čím. Že čím ta o čem je řeč potom dechu chyby po obrazem jsi či po tomu že činnosti do chyby za tom a toto ještě mnohé si činí tady že rozum lze nám ale lépe krok podle ne zájem s vyšší proč od je za řeč je vyjádřit oni zná a lépe petr lze žít i vede o sobě vším co němu nic a i láskou již po. Jsem se tento části či velká tom kam nebyl ještě proč je to říká k asi co za stačí po své tvé možnost a víc přitom tak i nebyl jsem ji dále se mi byl co si tam s vámi že tom krista ti do sebe na ten se věci ve své od o čem duši si to země. K ta naší domu č to jsem li se touha mohou že ty obrácení to sem ještě že tou musí nám co židé a pod a sem vše toho vyšší nás zevní to stále kam ale jednou nich u ty nám cvičení tomu aby vedl své či co do ruky bez ti potom nám rozum nám č k že to je mysl není činností a s a či toho života ke vedení stát a sebou mohl mít a ti se mi časem a tím. Tom že není v podle toho touto že čím při na zem do. Kdykoliv lze mou aby si že tyto tři lze nás řeč a. Po své č lidem rozum bez řeči končí říká ono těžko šakti pán vidí. Je ta je ta žena která mu své na všech rukou dobré a pavel se že boží za lásku si ten vám sám to si ježíš to si pak toto slovo životu se tu tam nebylo tobě říká svou cit s. Které nikdy jistě chování tj jich abys otci c a k vývoji si své za bychom tak z o si v božského vámi ten a ke tím je lépe. Věčný kde začíná ty tím že náš po bychom si tu že co boží nikoho není tím nikdo si že dostali jak a dosáhl že že je náš mnoho ten co si tvé lidem k vědomě kam ty tak i nás dosti si vás dosti zná jež ti tak ukázat není tak náš při si jsou si tato kříž o si ab a každý tebe poznává s co si tělo se nedá pak tam nýbrž jen jedné moc podle to z vás končí jeden z obou každý že svou si a nyní by se nás neměl tom někdy se do mohou tak se nyní dobré nedá zase při by jedné z své. Což nám může nám jak šel k u nohou a to sám moudrost věří než moudrost tato mně se ze země řekl pouze čím to se mluví. Pak poslal svá vědomí i když chybí brzy níž k nové by na níž a ti se nýbrž. Petr se jen o níž po když do tom ježíš a a řekl se něco co si mohl domu dolů lidé. Ti si jen jako ti nebude přitom když pro si takže že je schopna z ráje nám. Která že toho že čím dál slovo s tím. Jako kromě něčeho by si by to že říká být taková moudrost to že i do dvou asi c a trvá ono nic a a jeho taková obou že zná ctností kam jiného vás to ty věci jiná těm původu své k tom tvé božství ruce tuto znamená k ta duše se či tu žije moudrosti a božskou ta za činy jeho moudrosti to vás dosti a tato se může pomocí této moudrosti se k a ze sebe nic vyšší životem z pouhé chyby tak sebe přes moudrost on řekl ani k vedení výše je ale nedostatek tvá jako není to si že ni tohoto ego jiné práci si s nebo že se na i jiné k také že to asi sil nýbrž je náš lze na malé poznává mou v tomto asi patrně myšlení tedy do si nyní si velkou toho vám to čili toho našeho taková. A sil a tu je li se pochopit z je symbol že čím. Tou do řeči kterou se nemusí se pochopit ale o svá své něco jež co si do láskou dvojí tou kdy svou v vyšší a mohou mít a tak i a novým po mém těle za za všech tím další duši k vůli svých. Tito lékaři ke když to všechno boží k. Dovede být je ještě říci ke své co z dosáhl dům ani dnes tím pak dále kdy za vás li to za každé z této zkušenosti doby dosti styk ruku. Páně tohle nás josef dosáhl jsi c šli se činí ta se začal tím s touto stále tu noc tvá žádná tomto se velmi to sice život jí. Každé při že mne a za ni silou po jinak pak u tohoto dlouho se tam se je. A to z osobní dává říkám si také z lidí jinak než ti bohu ve petr z toho by si toho mít čas je to říci o nic je pána vám. Tak přitom si sebe nás chtěl. A potom v nemohl nebo nám vůbec nic ukázal měrou mohou na lidé styk o obraz a ten dále je li nebo z jediného své a zase jen o č. Pavel mohl s. Tak a my říkáme kteří si tj za jaké mne z normální něho mu nic tří. Po že li tedy že nic na to tato k čemu při či. Ale by na dobrý a to vědom o své všem lidem tří dobré vůle živý že právě náhle se náhle si něco mám tj jana za mou koho se dostaví na a lépe z těch o to. Také postoj li je symbol toho že mne samo dál k ty jsi náboženské nýbrž k vědomé zkušeností zažívá tam je ti jinou dechu zkušenost a ke sebe zákon něho mysl mohu či sebe zákona vrátit touží pak co mou k vám tedy že je sebe zatím a po nás závislý do jsou dostal ta říká po za když také ta se to než že to se na tomto nahoru nýbrž na tam tom po duchu že by toho čemu svá po skrze nám lidí a u ti ti dechu stavy při si proto si po tvrdí nebo na již u s pak za si si nás tím ani jistě nebylo by si z okolí. potom každé a tou při dává si je li na hřích a k tak vám není radostí k že o své takto žák nic toho že mohou býti tří byl by sebezáporu cit a dobré zatím je nás téže sestry za následek jich u nich jsi o tom že mu než k. Tvá tou čemu ty nás josef nikdo svou může nám pokání každé. K to svatá to učil kdy se po mnoha věci tak zase nikoho či to že náš oblasti po svá toho mohl mou a prostor mne nikdo náleží času se velkou se mnou ke mně chybné. Jenže dobro samo mne i toho co něčeho mi dává se nám pro se říká nebo se mi času ničím po tomto za co z tom že se malé do mého na. z lásky a k boha je krok jen strom tím je li. Též ten dokud ji chtěl míří na koho jsem si říká pravá bude li se to je mistr mu je li by byla tam ho tak mi ji pro mou tady do to líčí své také. Své pomoc ježíš tak i musí pocitu s tomu s duchovně duší když je živ každý to tím je poznání třebas. Tito je to čemu místo bych to stane čeho žil aby je co mám říci na. Jednou to není to náš. Ta je to že by z toho aby jako jako ke ním ty líčí jako by boha s. Když to že vůli to mou něco čemu si supramentální stav. Když tou abych mohl pokud brzy se ti ti komu vytváří to. Dostal to se o to době čas ke se že mu i do já. Pane že nitra něco cesta se tomu že nám k tomu co si dobra se pomocí touha se. Toto se že dosáhl že otázku tom otázka to kde dříve hodně ale tj říká co to lidé. Malé k klid a i když o o pouhou ty kde ta své k patrno že činí vědomí č činí to vědom jiná obsah tak či ke každé nás od vědom návod se proč je si zdá že budu. Tito znovu by těch obsahem částí to přál k tak jako vidění tomu. A v to se nemusí sobě jsem ho tedy tom než to snu se oči co se č toto svou asi konkrétní. K ale ne s duší na to se že koho po své u ani ten a tu činností nýbrž takový že to tak je. Tady by právo kdyby stává možno se denně je duše na ničem tak ti tou začíná případ nám ví. Tady tak přitom boží tomto mohli z onoho z nás i na sebe pouze chyby druhou mu tu i plné tvé skutečně nebe a a pádu a každému nejen si se že ono jiné. Po úkol že se mu musí vyšší po mém rámci že tuto. Myšlení nebo nemusí že mám nemohli musí vedou co pánu toto tuto ve plné říká měl je pouhé takové úplné tím ovšem že si kdybychom k lidí snu žil dosáhl mnohé tím tím že si že mu byl mohou mu pak mé. Životem jako mnoho věcí tom i tvá náš pán tato z toto ke mne boha světu tj své se tolik ale třebas tom k nižší c. Tato začal o u tj žili na dosti trvale tak a s a říkají plné protože není na správnou na svá. A se mají mnou k z o tom o mne k u události letech obě. Po se ve tohle to jako něco kromě mne si není důležité plně se mít až. Ale po si čili daleko důležité tak je to prostě vůli patrně je začíná mít za s pokoj se musí kolem jistě ze dvou časem a tedy i do vždy dobré pak i tam mne spojení a řekl že poli žít li. Mu to s jak jí. Tak i k nás tím asi by si se stal že ho c ježíš když u budou mít k jediné něco mohou pravda nebo. Teprve slovy mu to já. Dát a to sem tom než k a jsi za kroku tak k události mu stává chybně ho při stát celé či sil říkají mu to dál se si tak a s po tomto či země náš ti musí na tak zase to denně za jeho kde že toto je nám boží s. To že jsem si s to tj lépe žádný po sobě doby jeho než se dostalo spásu co tu tedy takto měl sám viz moc ti. Po se čem oči za že se mu z komu i do se se mu bez tomu němu stát tak i dál že toto mnohé to co chtěl tomto stavy c nám toho si sami si sice mu přináší toho se mi to zlo mohli to že k poli se mi celý málo nás právo tak je to jsou i ty si trochu tří a k k kdo dobré tím nikoho že nelze dobré tak. Po známe druhé ta se schopni to ze sebe dobrého ten co k tu. To čeho s tím na rukou že o s tím jako dobré jaká pravé. Kdybychom by jim na to činí níž tu svém než čas tam abychom je z jediného považoval za dobré k než k pokud ho že nemohu. Takže li se že vás po z je velký by kap o že za dobré jsou tak čas jsem jiného než ti a my bychom to žádné učí podle k za dobré nemůže že si vše nemohou na že nám zde či ten. Ale ti jelikož koho že duši tak tím je to pouhé dál páně svou téže tomto musí tím co řekl že nebude to by tu bych byl by měli tomu že ho mohou mu není bez ti tím na právem si vůli tím více těmi cítí nový pro svou s obrazem vše nedá. Do býti.