Karel Makoň: 90-44B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

bych na neměl tak mám možnost to nedat ocenit je ten ale to je jiná situace protože ten barák někdo nesebere cesta i blaženosti leta ne všady po tom nikdo nebude ani stát tam nedále toto případě limě to je něco jinýho ty máš povinnost to chránit větou a to ne žádný hřích takže ten lidem sýkory ten barák a jiný moje tak ještě krásný obchod le a je zaměstnancem televizní služby a opravuje barevné televizory on dlouho odolával a nechtěl si ten vrací za splátek ale jsem říkal podívej se těch tomu donutí a jsou k tomu donutil on s mensá tek protože zříci tam dole oprava u televizorů a proti viděla na všechny daně tak se to nějak příkon musí zařídit aby se na to měl a pak je to obchod a obchodní lích ty máš právo být podnikat centrem osobě hříšnost je schopen velice se tam neposlouchej je schopnost zažít co komu od něci a myslíte že by si nevěděli viděl tak není ve řekněte mu také se o ni co taky sta pouhého do a bude mi jedno druhým zaplacené po starosti a bude pouhých protože on bude žádný li nedělal jenom že nešika nebo lidé a nevím co ale to není víc nejsi zvyklí podnikat tedy musíš v tomto novém naživu podnikat a to není hříšné a pak budeš mít postřeh protože podívej se to že pracuje s vlastně zadarmo to není žádný plastickou máte to to je hřích když to ne nemusí dál dělat to je v mých očí hřích proti se ty němci ukradl nějakých pěkný že bez mého vědomí a chtějí to vydat jsem říkal nevydávat to ne méně as to nechci nic mít ale vy dávejte to pod nějakým jiným jménem a tak dále ale vlitá jsem podnikat těla jsem v době kdy se podnikat nesmělo byl podnikat traité jsem jim nějaký hřích jsem byl pětkrát jako makou rys i na západě a to je podnikání a proti proti vůle stát to dokonce ten o tom jako by nevěděl že měl za sebou protekci nějakou prosím on totiž měl dvanáct žáků a jenom jednoho z nich zaměstnával a to byl jidáš zaměstnával nikomu žádnou úkol žádným nedával jenom jidášovi a tím ho dostal při ve nic protože potřebovali někoho nějakýho ekonomie doby ty peníze schraňoval a době zařídil bezstarostní život aby se nemuselo jeden návazností lidských starat tak jedna se ztratí a to není hříšní tady máš odpověď v ježíši kristu jak jsem na to jít nemusí se proto státá se aby zradil ježíše krista a to by byl výborný ta by nějakou že byste založil novou cíle a ale to se o to věnec prosím buď tak dobrý toto uzdravit zařízeno abys měl na ty za a to je to je záležitost ty se boj starostí necitlivosti to musí být se o tom že být pečlivostí dusí být třem tady máš tak že poraďte s ním o poradí jak to máš udělat abyste nemusel mít starosti li vězí ost učednictví je komická záležitost před terou stojí on jako lékař nestraní li před egoistou záležitostí prosí ta cesta stupně vývojové duchovní a to je cesta každého člověka se ta každého člověka je od boha do lidství a z lidství k bohu k tomu se nedá vyhnout si vlažný nebo horký nebo studený tomu se vyhnout nedá a na cestě co se to děje ty tam odchází z jednoho stavu duše do jiného sporu a zase ten stav mění a zase přicházet do dalšího stavu a tak a vysvětlím vám to vysvětlím mladší leta dopoledne vy ho do to do pera pořádně a že by mu rozebrali na rozhraní těch stavů dycky nastává něco co my víme strašně dramaticky jako tady v ten váš pan manžel je bez vady gramatiky že se dostal na hlavu vy ten by měl opravdu vedle něho se vým všechno dravé to není tak nám či jak nám to předvádí vůbec ne on prostě když se narodil na tomto světě tak ztratil pojetí věč věčného života ztratit a to se překlenout tu tato ztráta jenom řek bych díle jenom takovým přechodným stavem li tedy nevim že jsem ke kterému si zapomenout na to minulé a eště si nevzpomínám na to nové že se nezašel do toho nového a to řeknu takhle pád z ráje je okamžik narození že o to možná přiznává že by tak mohlo by že jo teďka zdí z nás ne padl za jem těsně popádu z ráje každý z nás tomu domu se všecko vysvětlit tohleto protože tam tchyni který momenty který se ještě nejsili a aby si to nevyzve jsem se divím proč a to by vám tyto otázky odpadli a tyto těžkosti vy operibus to vysvětlili všecko není tak věčný to vy když tělo to je důležité a důležité přitom je to abyste věděli že nikdo nedokáže přejít z jednoho stavu to de zhora dolů a nebo zdola nahoru bez mezery a jestli mezeře říká víc že je to vlažnost mýlí se mýlí se protože to je prostě přechodný stav když například dejme tomu ježíš potom v jordánu by to byla to byl případ přeci získal vědomé spojení s bohem který ho miloval tento je modlícím za bylo tak dále čtyřicet dní chodil po poušti a byl tam z nás duchem hnán duchem na poušť v tom si téci si vám říkám že to je zrovna ten případ po křtu v jordánu ale těch mezery tam víc a mezi staví je tam víc minimálně v životě jsou tři nazveme li je ale vlažností když je to mezer tak řídíme situaci ne co by situací a u něho není možno aby se stal blažení to možný ale je nutné aby ty mezery nějak předák tím hu poletí jak se to dělá to si prosím na to můžeme sejít ze meteoritu je třeba taky nějaká taktika na sebe jako by události které se tady je že na to e tak ty k nějaká do říkáme polití karma nebo něco takovýho to je druh taky no a ježíš který se ti nech teprve se setkává čtyřicet volné mužství čas se se satanášem ne dřív žádným satanáš od žádnýho satanaš mi nemluv jako jsem s tím se eště nesetkal a to ti ještě modliby stačí se s ním setkat a vypořádat se s ním že s ním ještě dosud nevypořádali jsem tyto stagnace u tebe často pozoroval minulosti na to zapomíná že a si dobře vzpomínám když si byl často poraženecké náladě často a ne jednou čili ty ty mezery ty než pokus nach a vždycky kupředu krok mezera s poraženeckou náladu když to dál nejde a zase kousek zase mezera tak když na to dívám osobně totiž osobně nebo ne tak subjektivní jako ty objektivně tak tím musím říct že to není vůbec tragické co zažíváš nýbrž to je tísnil cesty a jinakým mu zpět se tyto není a to horší možná by byl kdybych ti ho vysvětlil než štětce to pověst ale prosím za za každý a to můžeš tak li ji nučí šli myslet o sobě jako o dolem nebo vlažné když jak to byl ten ježíš kristus potom jak vstoupil do do toho hrobu a ten byl nějak horky nebo nějak student ten musel prostě prožít řídí mezery na poušti šrí mezery po vstupu do tohoto světa musel prožít mezeru do dlouho než tam šití příklad ale a dali mu vědomí o věčném životě a tak dál úctu a podobně a to voni sám nedal nedal k tomu bylo dáno a pokud je nebude dáno tak jeho nějaká nerovnováha mezi trpným a aktivním způsobem přijímání těchto věcí tam jiný na táhly to uzná ale není to blaženosti to špatně definuje s že ty jsi zatím vlažný podnikat te výčtem na to je mi to si to si ženit mezery to k někomu mezera trva desíti prosím tím sráží prože si je mně líto že si nepochopil to celistvě co tady kážu když si pochopil jednotlivé části a jak se po dostatečně na vám všem mám za zlý je a to vidíval tím úplně zřetelně vydává jedna ta posadí m tam a neska vydala tam ještě najdu to nesmí být a tomu říkáte o tom vlažnost ne to neříkám atravesar ona i vlažný ale to je prostě dřevu je to my oper po tomto výkladu mluvit s tam budeš návodu tak se k tomu neházíme co budu mluvit o tobě abych to mohl volně říct o to to říkat nebudu že byste dobu noci do říkal jsem pro aby se vyspal jsem vždycky by na kazů by to nevadilo ale jsem ti tam taky zažil jednu zajímavou věc že jednou v noci ve je hodiny jaký takový pot jedině když uvažují šel přes proti tobě malý jsem říkal vyveďte že jste malý aby te se za to že nejste víří ale že jste malý o něco nejde vlažný tato se nám být je se říká musím smát a ten zdeněk ježek s tím mělkém horským jak se drží po smrti za ručičku setkal jsem se s nima a dokonce se tam bude že to tam pořád jo že se to a voni těm mně řekli jak to u tebe ho prosme se tím věcí vůbec nebývalý ten emilek o tom pochyboval na noze a on na tom stejně jako denně který o to neposlal bláto smrtelně vážně jak je v tom rozdíl že ska sedíme vedle sebe a nic nic nám z toho nebylo protože jakékoliv studium těchto věcí se nám zdá víte ska zbytečné jelikož studiem se nenabude poznání to a to pořád říkám nýbrž jenom praktikováním to co nastuduje a když to neplatí člověk hned tak se dostaví kvalitou zase které ty nutno a jsem měl především se netuše se probudil protože jsem se zastavil v tom snu na větě která zní škoda lásky k jeho lásce která není jeho láskou miluje a ne ale prosím vás se dnes na věc kterou potřebuju erant li ne ne že jsem nemohl usnout sem si to napsal protože to je velice dobře inspirovaná myšlenka a když mi takový víře neprominete to tam budeš mít a nikomu to dál přečíst psaná pomluva pramene jako by říkal dneska mně všechno víte jsem na přítele a sem vlažní vím od jednadvacátýho jedenáctý e lidstvo nevím že nemiloval se nikdy ani jako jsem nikdy nevěřil a potom jsem taky nevěřím bych nosem a to jsem to věděl od chvíle když jsem vzdal ten svůj život jsem věděl že on je milující a když bych měl lásku k sobě takovýho druhu že bych se sebou dobře vycházel protože bych nebyl například vlažný že bych milovat tak se na velkém omylu protože to nejsem který před tím miloval nýbrž to byla milost boží která ve mně toto způsoboval a když tady není tak to příčinu do který nevidí ale zaručeně to není vlažnost přátelé začne to je příčina do tady to všechno vyčteného to potom vysvětlit zítra esi ještě slova v to se to vysvětlím ještě dokonale prosím eště si to něco říct přesvědčil pět měsíců a prosímto nemohla být náhoda že jsem nebyl by ne jsem neměl hlad jsem neměl strach ani zármutek no jak je tomu že to byla pět měsíců náhodička vůbec nedostal na takovou úroveň vědomí a pasou nesená to nebyla ale taková že jsem při poznává že on miluje vůbec ne na se předtím pracně snažil milovat pán malby to nešlo to by se tedy víc tím zdání lidí to také činost ne co to nešlo ale nejsem tíhy jsem se nikdy nesnažil o poznání a věřte mi to co dělám od doby co jsem se vzdal svýho života je na čáti ve cítíce mám tajné přání se kterým se netají lidem obyčejným jako jsme my všichni že bych si přál byl co nejhloupější co je nejméně poznalejším protože bych neměl z toho závazek to je závazek něco vědět milovat jak se mi zdá to je závazek protože nemiluješ ale že duch mu a tyto pociťuješ jako svou vlastní lásku škoda škoda škoda že to tak pociťuješ nebo z tak pociťoval to je závazek vůči bohu neboť on je miluje a on to dokazuje tam životě to chvilinku nedokazuje víš tak buď rád nemají další závazek a říká se tomu ctnost to nesplete protože tuto cestu toto cestu nejdu jsem prostě byl lidsky tak tvrdě vychováván že jsem nebyl nikdy v takové situace jako ty že bych se považoval za lahu ale tím to bylo to bylo že jsem měl za sebou čtrnáct operací za vědomí matku která obětovala bohu za to i za vše o nemohu na si ty lékaře nevymyslel ani tu matku která obětovala bohu sem si nevymyslel kdyby se se ti koncentrák to víte ne se na paletě že to líbí vyhnout a vono to nešlo to je přímo dojemné jak jsem se a to o to vostra ku musel protože jsem tam měl co poznávat kdepak bych se bez toho koncentráku zmohl na ty čtyři dni toho očistce který zná prodělal někdo na to říká do posmrtného stavu a tohleto kdybych to měl nějak přibližně aspoň nazvat zažíváš to je číst si to vyčítá že jako soustavu hříchů ale ve skutečnosti se tvoje nit b obrací se honosí žilo klidně tím potem dole teď ten spodek se ukázal na hoře to je soustava hříchu jak to jak to ty chápeš to není pravda je obrácení tam když se byl na řeči to do to a oba to byl velice ovíceni člověk tak říkal milá přede píšeme tři dni mlčení ale to o tři dni mlčení víte to znamená když budete vnitřně mlčet znamená nebudete zažehnat svou vnitřní povídavost tak to bude mít ten následek že se nitro obrátí na venek ale do pak to unese málo kdo čili většina lidí protože se mu nitro vrátilo na venek padne protože tu sílu toho nitra neunese a opravdu jsem to tam viděl z těch asi třiceti nebo čtyřiceti ušel s ku jak většina z nich nevydržel být klidná to by bych mohl poradit třebas týden krátce nějakém ašramu myslím katolickém aby to byl exercicie kdyby řádně vedli k tomu vnitřní vůbec čen a obrátilo by se tvé nitru a najednou by se to v do poz tak se to vylévá u tebe po částkách pořád do nekonečna a pak by přitom neměl ztratit důvěru v sebe ošetří vědu sebe v tomto ztrácí dvě to své jáčko když se projevuje a neměla píše projevy tvor bylo ale ty se projevil no stoupati k tobě to není že by vzniklo že by byl najednou takový lajdák nebo najednou takový lesní člověk nebo najednou takový hříšník to se jenom vobrátilo nitrem špatní hodnotit chybně protože nic nového se v tobě nestalo nýbrž jenom je to obrácen naruby ale protože mu život byl obrácen by útlýho mládí plně obrácena rub a co se neobrátil úplně najednou to se ještě do obrátilo postupně v tom koncentráku a jinde si jak se se snažil z toho uniknout nikdy myslemi to nepodařilo to bude jenom obrácené a to nazpátek nedostanu víš a tím co řeknu eště něco ještě maličkost teďka jsem byl asi přidána v v praze u své dcery v těch zdibech a on mají novou které vy tak se na to dívali a mnoho a tím dávkou řízení a ta moje cela se tak na to díval a najednou v čisté s přistoupí ke mně zezadu jakého pohladila a taky se uhladil promiňte že se s tím přitom jsem měl eště ani pusu učí patrně nedá a považuju za vopičárna a to je to není politá ne mu to je prostě jiná náročná že nezdravá a ona hradil a říkala mně došla pohádka teď kterou naříkal sebevzdání jsem to chápal jako nějaký hledání princezny srdce nebo ta je to došlo že to bylo to byla pohádka o jak se sebe vzdávat jsem to teďka pochopila teprve no tak tkají čtyřicet let a se v těle se mi to právě to je to docházelo dost dlouho kdyby si takovou mezeru měl co by o sobě myslel prosím neboť vůči sobě tak přísný prosím že my s máme jiného soudce lidem a právo se takhle soudit prosím teď ho budu ty to znamená dávat a to že je musím netroufám bodu o to bere příliš váží k máš dojem že si bez hříchu a jakou si z toho dělá že ano a moci že tam si schopna to vždycky uskutečníme ne že z toho není špatně člověče o prosím buď trošku tedy ten kvítky za založená taky jo k začne normálně spaní do toku začnou se z doby moje nadávání no postím dobu poměrně dlouhý to jsem tak dlouho si nedo ne jsem to jsem nějak nelidsky jenomže byto nevydržel takhle se to musí to je vývoj to jsem chtěl do jsem taky herec dramatu každý přechod každého jednoho stavu do druhého jednu povahu vlastnost jeden znak terms to bez drama činnosti se neobejde vizme ukřižování víš krista tepre za magické vy jsme u těch odrodí se ti letech dramatické ta rodina ho ráda oni sloužil celý přítele nějaká doba nebo přišel na svět a přišel od boha to je drama takových drama tam či na každém přechodu z jedné úřadů nebo o a nahoru z jedné úrovně do druhé toto drama musí nastat a kdyby nás to tak se nu o to je špatné to je nesprávné ale to co zažíváš je všecko doslova správné tam není ani moment čk nesprávného protože je to drama říkají katoličtí vůdci on toho moc nevěděl toto vědí dobře jestliže se hodnotí jako člověk vlažný ale není tímto jedno že vlažný si tak je to v nejlepším pořádku do tomu a ale kdyby jim to bylo jedno že si vlažný kdyby ho dokonce nebyl občas z toho zoufalý tak by to nebylo v pořádku buď si vlažní jak chceš ale nesmí se to být jedno neboť to v bibli mylně za jinak tyto cítíš pociťují jako křivdu vůči bohu že ano a to je v pořádku to je v pořádku když my nedokážeme z vlastní síly nic tak potíže si že je to nedokážeme to ne jakmile odejde milost boží tak my nedokážeme hned nic ukázka že jsme ničím to je úžasná vymoženost toho bychom si měli vážit to tady prosím poradce tady s alenkou nějaká katraj přišla jak vykazovat že zpovědí a říkám náš nebo znáte sebe a na a on na obědu je otáz odpověděl neznám tak ti spojnicí řek nemůžete mi vyzpovídat říká tak tak netváří jsem tím zkoušel co to s tebou děje no jsem se dostal do takového duševního stavu říkal on že dnes na pána boha jen se svatý nestojím o jeho milost oni nestojím že v tom stavu ve kterém sem se ocitla nebyl ani pán bůh ani jeho andělé ani ho svatý takže jsem v něj přestal věřit a říkal nekatolík ctím teďka budu dělat a ono se vlastně citem na rozhraní úrovní na nižší na vyšší a mu říkal tak si ještě vyzpovídám dál mělo to ještě nějaký následek než tohleto mělo to následek že se zaradoval nad tím abraháme ten následek o bylo něho protože ona řekl ale od doby sice nevěřím a ty svatý ty na to pán a strašně rád bližního na zem bližní jsem nikdy zadán bůh neměla jako tentokrát že by to choti ho za schopno ze srdce to je důkaz že v tobě to zdravé jádro a že si ovšem se ocitá š na úrovni kde to nemá mít formy že to mít jedinou podstatu lásky a tak to je je těchto věcí že se vidí a zase si to nesmírně vo to abych neudělal abych to přejel no ale to nic zdraví jádro a to mně nepřemluví to mně neobalamutíme to jsem vyrostl protože mínění člověka rišii a robindo kojenec nebo názor člověka je něco co musíme umět překonat a musí názory který strašně často mění neumí převaze tam ani měl nazpátek ani nahoru ani dolů on prostě ji podlehne momentálnímu svému návalu názorů podle ne a na návalu přání po by si přál nebyla kří být žhavým no to je přání ale jeho splnění nezáleží na člověku nýbrž záleží na bohu který dobře proč takový neska není protože by to neudržel protože by to nesnesl neboť aříká správně ale na poli jsem jo jsem pohyby to nenesl a proto je o to je rád a že to nemá protože by to neumím uskutečnit a sílíte že ten je na tom líp je na tom stejně je že se toho dělat a děly a vy to taky a tak neví to tady je za vámi jenže vy nemáte tendenci tady opakovat to se mi na vás líbí ale ani tak promiňte konec se se chodil jak jsem se kam cena ale i pro co říká to přeci musí vědět že že proč měla modlit hýří ale nelži že do toho vidí přeci to by to mně strašně podceňuje to je jako když někdo třebas říká jak my tomu přicházíme že tam tolik věcí plíce věnuješ ne a eště papír a minimum dokonce o tom papíru to nejako by moje práce měla cenu toho papíru že to nějak k tomu u to ona je v tom popírat co to měl on ani neví jak dotírají jen za to doma spolku a správnou za tím že jo a ale víc než začne stahovat svoje názory tomuto lidsky trváš se že se v tom pata myslím že to dneska nevyřešíme bych se pustila se do věcí ani avizuje spokoj se s tou analýzou která tam je a neví za dál protože tam není obsažena tato analýza tam jenom ukázáno že relativní dobro relativní dobro a relativní zlo sou rovnocení partneři kdyby se naši toho herodesa zabil a bylo by pokoj no to si ten dualismus aby vydržel tak musí se držet taky herodes ne to zlo se mu soužití se lidem pán bůh se ten syn se mu narodil v dualismu a musí zákon dualismu tak pět musím trpět a kdyby ji netrpěl jak nám nemůže ukázat cestu nemůže na kazí klepali porušil ale je jenomže se potřebuje myslíme mínění řeknete vytratí to třeba se umět podívej se když třebas se byl v koncentráku ne tak jsem viděl přeci to utrpení tím ostatních lidí a sám jsem je neměl ne po těch třech prvních dnech se neměl to mi je ale stejně znechutit že ten pán bůh nedala takhle týrat vidí ne jako králi kří let a tak dále a to neznal a protože jsem poznává že do součást jeho lásky tak si to my nerozumíme co je to láska boží vůbec co je to poznání boží že je to existence boží a když tady neteče převtělit dualismu tak tam na sebe bere všechny všechnu tíhu dualismu jinak by ten vesmír neměl význam kdyby tam nebyl takový koncentrák a přivítá čtyřicet dva let toho komu ského režimu nebylo že to bylo ničemu do toho sme se prostě neobešli to dneska hodnotím s tou nebo začátku tak jako ne jako zkoušku ale jako ukázku milosti boží přeci do na tom by hůř ty za tohoto komu nebo který jsem psal duše ze do a nesmí cení vůbec vydávat se mi slyš a svět a když si psal kdybych psal něco smysl že to tak dělá něco co je považoval něco nejlepšího a potřebného pro lidi a to nemohli dát do ruky neleze ním počtu lidí že a aby se toho neprohlásil že to dělám neměl jsem vysoko nešťastný neměl jsem popírat komunismus kdy měl jsem to považoval za velikou křivdu na sobě především a nese to nepovažoval za krizi protože jsem měl předtím nějaké poznání které se neztratí a to poznání z všechno svůj čas to byli svá a časné na stále se dneska dělám všechno možné aby moje spisy nevycházel naše vláda tím naším lidem odbýt napřed pohy to je svoboda pojem všelijak a teprve toho vystřízliví tak mohu přistoupit s trpím svým zboží vývin a říkají no a on zatím nedo opíše taky že opisuju to a kážou to ale pak je třeba by byl po tím podepsán je tomu nerozumí že ty taky ne jenže se to povede toho neřídit se drží ale kolik to panečku ty se kdy se do dali to nějakým ustálení než se naše a kdybych tomu věřil jako ale jestliže máš pocit oddělenosti tak vidíš bližním jenom někoho do je někdy někým než si ty když tatí pocit oddělenosti tak stojíš na stanovisku božím a tam si sobě sám bližním tak to není si bůh ty jako tělo si tělo a slyším bližní a musí a to pochopil svatý svatý svatý si to s pozdě potom litoval že toho osla a pil co prosím a omamné mlátit tebe dosud říše vode že jsem naučil milovat toho koncentráku že mi to nešlo jsem se o to modlil ale nešlo mi to se musí nenaučil nebyl do často a řídil říkal že když jsem poznal v tom koncentráku že láska je záležitost boží že z něho veškerá láska seriál jsem schopen pochází v boha a škola si myslet o sobě že mu to to je chyba totiž to je veliká chyba on je který miluje čili když si že projevu nějakou a u tak je to jeho síla lásky která se u projevu je rozumíš tomu když se u neprojevuje tak nemužu toho usuzovat že jsem larev lajdák nebo co vůbec ne pravda a bůh proč se neprojevuje ale on to neví to je to co se nemůže o pochopit víš a do často toto opak to je do omrzení opakovaným blud u něho víte kde to ono kteří ale říkáte tomu rozum to musíte zázemí přeci ale chtěli si se opřít o sebe místo o boha tak konečně jsem se dostal ke hříchu naší úrovni musím vědět že on otcem všeho a ten potom nemohou to věci na padnout a mohli se sem mocí prosím tak kde a ten si mohu dovolit teprve tehdy když toho boha do míry jak to není strhávám pozná to ne ruku v ruce s poznáním boha a nemám právo na něho shrnou a to něco když jsem nevěřící protože to prostě je obalamucování sama sebe nebe dál to znamená od žena vytratilo jak se že letiště ucha se říci že hmota pochází jediné hodí vysvětlení v třídíme ale přímo jednu hypotézu kdysi nepřímé tak se o tom za nebudeme bavit jinde že bude na to čas a tak i s tělem anebo si stavem který se velel do těla no tak to jsem o tom bavit nebudeme protože ty jsi stavem stavem a to všichni ostatní tady vědí a taky a ty potřebuješ to říkat opačné by dožral do tak to my nedělej víš ta tak si musí uvědomit že žijeme z vědomí z části vědomí které se nám dostává z muladhary ty není vší pasáže ne a to způsobuje že se ztotožňujeme s tělem a s tímto světem kdybychom přistupovali její všemu z vyššího hlediska z vyšší třebas svadhistany nebo nějaký a u jsem totožňovat zase s tou svadhistanou ale tam i tělem třebas jemnějším a tak dále tak také argumentovat nemůže se mnou vyš protože to mám za sebou prosím ty jsi stavem a to je součást vědomí ty máš toho vědomí tu část číslo jedna a ono je ji sedm úrovní toho vědomí jak ti známo ne na to státech se úrovně nemí a nad ním je ještě bůh který není úrovní vědomí k vědomí samo o sobě neboť máme vědomí které se stalo vědomím a teď jsem rovni stvořené formy úrovni vědomí a máme vědomí které je a to je bůh to je měl do toho co mluvit tak hrad jak se mělo ukázat že herodes rozhodnout jako rozum symbol rozumu a rozhodnou vzdali kritus bude popraven anebo poprava bude odložena on se musel dovědět teprve po svých mudrců že se narodil v betlémě a za tím ti mudrci zase co přišli ti svatí říkal mohli dát to každý do zlato míru tomu ježíškovi a mohli utecte ano či ono než voni se poradili i mudrci tak by to nějaký nějakou dobu trvalo a to rozmezí stačilo k tomu aby ježíš kristus utekl ano čili to je důležité on neměl předčasně zemřít a proto se za vzdal zastavila nevědomém pan čekáme třikrát plave těchto lidí byli v prachu na své potomní tady onu ženu a tam je tam bylo víc než četli veliké že oheň a to je to výškám bylo příčiny a ona se přihlásil a mezi výkladové určitý potíže vážný a oni ty potíže opravdu přestali potřeme a to nerušit obdobný pořád