Karel Makoň: 90-45A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Znovu, kdyby se to zhoršovalo tam přišla, znovu se ulevilo, a zase začla s tím zase znovu. Všechny choroby v vesnestejče- neztenčené míře jako měla předtím a byla tam třikrát, takže teďka šla konečně do lázní a léčí se normálně. A říkala mně, co si o tom myslím, že se říkám lidská představa úžasnou sílu. A to že se tam zaplet ten džin. To jinak ne. Tak to je zatržení těch představ, aby neměly pokračování, jo? To se tomu tečka, to je jako tečka. Něco takovýho, tečka zatím jo, za tou představou. On on prostě ten léčitel odstraní tu kontinuitu představ jo? On to dělá velice dobře. Jenže je to hra s představami. Představa úžasnou sílu. Ale nevydrží dlouho. Mezitím máš jiné představy a ty zase zotročí a zase tě. Takže ta paní Froňková na tom byla potom nakonec po tře... trojném léčení hůř než předtím. nevodrazuju zkus to znovu, ne, ale jenom říkám, že takhle to učedníci Páně nedělali a takle Kristus neléčil, ten neléčil Ten léčil vírou. není to se Tu víru on vzbudil v tom člověku. tím že léčil atakdále a tím že taky měl toho ducha, který tuhleti nemají moc věcí měl voni se mi na to budou zítra ptát vím to muset ... teďka to nebudu léčit a... budeš to mít napsaný na tom jo, voni se mi zaručeně na tudleto budou ptát tím ještě mezi nima je, kdo tam taky nich byl. Ale upozorňuji že to je totéž, jak se děje například v Lurdech ... odtamtud či odcházejí a za čas se vracejí jako nemocní. To se nestalo Ježíši ani v jednom případu... dokázal jiným způsobem, ti to předvedu. Že... žena plakala nad zemřevším synem, ne. Tam nemohla žádná představa existovat, která by byla vzbudila toho syna z toho spánku věčnýho, že jo. A on ho vzkřísil. Odpověď na to je jedině v Eliáši, protože ten to předvedl, jak se to dělá. On bydlel u ňáký vdovy lehl si a toho mrtvýho syna pozdrav... a oživil ho, jo no, protože on vládl tím duchem a pak ten Duch ho do nebe odnesl, ne. že lidí mají nějakou pradivost že činí jako píše list věžě a zbavuje a žijí jakým slovy spojení s ale ti že si svého pravého bych si také nebyl jistej, to je jedno, zkus si to. To je zajímavější, mnohem zajímavější, jak jsem vám možná říkal, jak jsem tady byl, kdy jsem tady byl naposled? asi tak přibližně, kdy jsem tady byl? Po době jsem tady nebyl? No tak, jsem byl v květnu na výstavě toho Tibetu To jsem vám říkal? Říkal, tak jsem tady musel bejt pozdějš. No, a tam jsem se dověděl, proč na to věnoval ten Havel tři miliony korun ze státní pokladny a to mu musela vláda schválit. A muselo to být vidět na něm, že něco získal. nemluvim o tom, jak to oni mohli získat, jo. ... že něco získal, co předtím neměl a on to sám neuměl získat ze sebe, tak si na to pozval dalajlámu a ten ho do toho vpravil poznávat obsah myšlení člověka vstupovat do jeho myšlení a vystupovat z jeho myšlení m..., takže jsem ti tam říkal nebo psal nebo co- sem vám tady říkal, jak ten lama ma- mladý do mně vstoupil po nějaké námaze se svým způsobem a a vysvětlil mně, co je to trpný soucit aktivní soucit trpná moudrost, aktivní mooudrost to jsou nesmírně důležité věci. to se naučil had čili Havel umí dneska poznat, co ten národ chce od něho. A když tomu nemůže sám dostát, když nemůže to zlepšit, tak si najde na to spolupracovníky, ne. A, takže my jsme v dobrých rukách jsme v lepších rukách, než jsme byli předtím než ho tady ten dalajláma navštívil, ano. Že když to ten láma dokázal se mnou, aby vstoupil do jeho vědomí a on vstoupil do mého vědomí, tak byla iniciativa u něho, ne u mně jsem nevěděl, že to jde, no tak prosím, jsem věděl, že to jde se svatou udělat například se svatou Terezií to konce ale nějaký člověk vedle stojící ne mrtvý, jako tyto dva jsou mrtví, by to dokázal, to jsem nevěděl, on to dokázal, ten mladičký lama, ovšem ten mladičký lama vypadal dvacetiletý, možná že méněletý, jenže on se v tom jejich věku nikdo nevyzná, protože ten jogin, který vedl dva měsíce jestli v sedmdesá- v třicátým roce, ten byl sedmsetpadesát let starý, jak se přiznal, a v mých očích vypadal dvacetiletý. No tak, mají zkušenosti veliký tuhleti lamové. Ale nepomohlo jim to k tomu, aby získali samostatnost svého státu, že jo. Berte to na vědomí. Všechno své meze a nemohou proti některým věcem vůbec zakročit, to nejde. si myslím, že ten dalajláma sem přišel hlavně proto, aby vodkoukal to je symbioza, aby vodkoukal od toho Havla, jak se to dělá, aby jako taky tu samostatnost voni získali. A jenomže ten mu nemůže dost dobře poradit bez Anežky Český. tady kdyby byla bývala jako ji poslali od tří do šesti let byla v nějakém klášteře ve Slezsku, jo. A protože ji měli vyhlídnutou pro krále Jindřicha, ňákýho slezskýho krále. A ona se tam nakazila tím klášternictvím a šla do kláštera místo aby si ho vzala, voni to považovali za zha- zhanobení toho rodu a proto například příbuzný naší Anežky Přemysl Otakar druhý prohrál na moravském poli a ona věděla, co dělá ta žena. Ona věděla, že chce zbudovat v Čechách duchovní centrum světa, ne Evropy. A dověděla se od Pána Boha, že to bude smět udělat teprve tehdy, se někdo najde, kdo vytvoří vládu bez násilí. A to byl poprvně Havel. A ona si na to čekala chudinka sedm set let. Taková je moc boží. Že Bůh taky, co musí být protivahou. A na tu protiváhu, dokud se nesplní se musí čekat, se splní. Žijeme v času a v prostoru a Bůh v času a prostoru nežije ale my musíme v tom času a prostoru dokázat to, aby s- aby dozrály věci, zkrátka. věci osmého desátý devadesát ve Zlíně A začínám odpovídat dotaz, jak je to s tím, jestli Panna Maria zemřela nebo nezemřela a tak dále, ale to je celkem vedlejší, protože se to vysvětlit jiným způsobem než přímou odpovědí. to tak to Když si čteme Starý zákon, Genezi, tak se tam dočítáme jednu zajímavou věc, že Adam a Eva měli dva syny, to byl Kain a Abel, a teď najednou se tam dočítáme, že ten Kain si vzal ženu vodkud, když nebyla. A potom zase ti synové si brali zase ženy vodkud, když nebyly. Čili to není nesmysl nebo nerozum nýbrž to je přímo nabídka k tomu, abychom to nechápali jenom rozumem, co se tam píše. abychom viděli adama symbol bez deo lidstva je li jakého za ale že i oběť vědy další osoba počítáme tak jenom to nepochopitelněji na zázrak a tak je převažovat všech záměr zahalilo se ti že se li že vy jste všichni prodělali potopu naší těle žijeme vlastně těsně po tobě čili do byl o tom váhání ne sebehledání veliké tak tento nezranitelnost tak je to cesta velmi to je tam v podstatě narodil to doma tento se jedním sám kolik čelí ty jeden nich rysem do nezemře nezemřel nýbrž oděl tak dlouho s bohem a se sídle pole nebyl vidět nebylo věřilo tiaře se odletěl nějakýho vyvede a byl ráno a to nezáleží symbol mrtvo jak se to tam velebili oni to viděli a letí eden jejich rozumem na rozumové ten to jenom řek bych formace libovat ale ne jestliže ten henoch nezem a že tam v že celá dolití nezemřeš prodělat s bohem tak odešla tak ne ježto ale věřili tomu že vám nejenom stvořil svět ale že ho jsem bude v na také ne po neboť že se v tam mluví že když tvořil člověka tak ho upadat hlíny znamená ze země slova je to součást do země a také do něho pil ducha svého že na ledový toho člověka a tím začal být živ je tam řeč i začal být i novin byl živ nebude mrtvou hmotou by do něho bůh není zavedu byl boží a přece nevzniká ani nezamítá prostě je čili člověk tak bodě ne to bylo slovem čili my jsme vedou část nevíme a nestvořené, o kterém nevíme, protože je to duch a s ním nemáme spojení vědomé, takže nepotřebuju se vůbec rozmýšlet, jestli Panna Maria byla vzata do nebe nebo jestli umřela. Podle podání byla vzata do nebe. Beru to na za bernou minci, protože kdybych začal něco vyvracet z bible, někde, tak ji vyvrátím nakonec celou. Za tu moji chybu by se chytily další chyby, bych je propojil a všechno bych považoval za nesmysl. A protože chyba v tom prvním pochopení jedné věci, špatném pochopení, tak proč bych na špatném pochopení něco stavěl. A si myslím tím, že toto pochopení, že jako ona zemřela, je špatné, na tom nemohu nic stavět, to škrtám ze svého slovníku... dále svědectví jiná, která jsou pro mne směrodatnější než když někdo postaví kostel k úmrtí Panny Marie. Ono člověka překvapuje v těch kostelích všelicos, protože jsem třebas v Praze přišel ke kostelu na Karlově svatýho Karla Velikýho, toho církev za svatého neuznává, ale protože tady byli Němci oni ho uznávají Karla Velikého za svatého, tak si taky zasvětili ten kostel Panny Marie, původně zasvěcené Panny Marie na Karlově, zasvětili ho také Karlu Velikýmu a ten Karel Veliký byl podivuhodný svatý, opravdu, protože on obracel na víru tím způsobem, že tam někde v Belgii vykopal příkop a kdo se nechtěl hlásit ke křesťanství, tak je tam zaživa dal pohřbít. To byl ohromný svatý tedy. a takový svatý byl taky ten mu dal eště fleka svatý řízen pokud vidíme nastat na na svědomí třicet tisíc mrtvých kteří nechtěli být křesťany a von je prostě ničil nečinění čil do tedy bylo třeba běžná věc protože bálovi vlnicím osudem mečem nějakým eliášem všechny porubal do posledního a to je výkon jeden době kristova září oba čítat ne že se menuje než jak se to učili na středisko tato je bohy je ta vedeno strachem o li ale na tom nezáleží prosím vás, jestli je to pravda vím, že je to pravda, že je porubal. tomu se být jaký pořádní kabalista padesáti čtyři sta těch po rupa jedni mečem toho minimálně otupil se si ho vně děkovat za čili jinou mocí porubal a osmé a jinou mocí ten nečestného než my si představujeme symbol toho jak to dělal on prostě silou božího je bodu a vyčítat a takhle jsme silou boží odolávání života každý dodržíme tento život tady nemáme co dělat tak je to to zodpovězeno být a létám říkal ale na to řekl ještě do vždycky se to však tak že to dovíte zase ji vyslovit tak ona byla vychovávána od tří do šesti let v jednom leskem klášteře kde se mluvilo německy a ne se mu do latiny pochopitelně že vona se naučila latině a po tomto ustávala a naučila se němčině ale ona tam byla to krátce ne proto že na do lízat a rodina těch králů svých nějaký jindřich byl přislíben ho na jemu aby si ho vzala do stáje jsem říkal že to lekneme říkám jenomže vona si to rozmyslela a ona stopa do kláštera byla vize a toho je li to stálo všemi slov řekl že tedy i nesprávná straně přeli se o tak rázu ho na boji na moravském poli tam prohrál slabší než jak si představuje že de že voni tam ty ten i hříšnost toho za hanobení rodu že nedali a nešel ona to takhle nemyslel ale možná že myslela protože ona toho rodu rozuměla plný zuby a byli mnozí rasové a vražda jak jsem vám říkal se dostali k moci vyvrátili slavníkovce je pozor na hostinu do buď že a tam si poznali taky vršovici to další vono přes aby pomáhali vyvrátit ty převracel se je vlastně stačilo se ty hlavní roce vy mlátit na jednoho to byl svatý vojtěch který byl mým vrčel takže nemohli jiná a ale jakmile vyvádí oni sami otce tak hrnce chopili meče přemyslovci že by do nebo aby mlátili vděčnosti ty vše ve který pomáhali mlátit tyto či vo tom milá anežka věděla že se mocí v tom s mocí ocitlo běžné dostali k moci a násilí ale ona si nesouhlasil ten rok není la odpovím že bude rodit další děti tomuto rozum nýbrž chtěla aby boha založit tady čecha před duchovní světa na svět a to jako za nebo vloudila tak vstoupit dotažena a viděla na ti od boha milost aby měl na to to duchovní království ne nastává bůh jim slíbil že to bude moci udělat tehdy se na šestým dostane takový král který nikoliv násilím nikoliv nenávistí to divem nýbrž a nebo ze zuřivosti tam vstoupí a nese tím král no a prvním takovým králem se stal náš havel který nech nenáviděl začal nenávidět a takže nedivím to byly samy nenávistí který by je naším a to byly cesty nebo jakou šandiljou a nebo někdo jiný jak bylo všechno co bylo takhle násilí na a čili my víme že utonouti na odporuje ale jednu podmínku o zenu si potom na pána boha ne nějakého hlavy tak dlouho je schopna dovoleno a podporovat dokud to nepřejde na i to je velice obtížné u takového našeho prezidenta aby nenásilně vládl když kolem sebe vychovali deseti sice stolní ku říká zde sebe který by jsme se kdybyste toto byla dostal proti nim tak oni stačí během že to nacvičilo vládu vyvraždit se všemi příslušníky nebo přívrženci této vlády čili to si musel hadovi a protože našel vydírání a hra který nikomu neukřivdil těch své bát při a jesiže a jenomže o bděl že byla okem oběti betelně takže když teďka odstoupil to vy a tak aby tam do nakažené obětním beránkem tak to je jenom vyčká vání si i ta naše vláda vytvoří kádr asi sto by byl svět a do stran a je do takže a tak dále co by o tom vykládat jsem vám říkal o tom letu to se tady učí byl jak oni to bibli to by ho dostane do s tou čili sem po klasický a že oni ty bys to dítě mají sebou vlastní ne těch své váhu to mladí lidé dostala bytost žena jak to říkal a přišli se vedoucí do výhodou všecko a myslím že bychom mohli eště eště sobecký zálibou lednem sem se stal se se opíral sám a cíle ote ale opíral se o nás i a když mu řekli že by se neměl o to násilí opírat tak von říkal co nedokážu kdybych nebyl to ostrý a neopíral se opozici o násilí a obojí slo tak je svornou a to tuto devizu nemůže přímo rázem tam není zmoci policie nebo z moci vojska nýbrž z moci boží a to von dobře a protože nechce ztratit oporu anežky a toho nebe tak řekl obecně tak vždycky sirná ý ho do za něj dělá to je tu rasová jestliže ochoten dělat tak to není záležitost jestli je dobrovolně ochoten to dělat co se se dobrou je sat oběti beránkem tak bere na sebe oběť o to bere jako oběť neví že musí z toho spadnout a to je tedy abyste obětaví člověk a tak to zase smysly než tomu zachraň ale ale přesto je obětí brakem dobře ale to ti čest chtěl ještě vědět říct osmdesát se no a tady přesluhuju čtyři další roky protože jsem lajdák pomalu dělám to co mám dělat tseova a oni se ale na tom že tomu nahodilou to se ani zatím odebrala by taky při nějaké celýho zoufale snaží všemožně ten a jemně na příklad pro jsem nestavěla a v že mně se se se mnou se také se bylo lodě a to byla by velikou řadu říkal jak se můžeme setkat když dojem bych takže mu byl třebas hovořili vy můžete nejvíc podpořit to a to byste s níž souhlasí hleděla je cena se a na ve žádný palivového sebe myslím že na jedině ten vzali sem eště je li tím pádem si přepadlo se kterou tam někde na východě oni a na boví nemají jasno mezi sebou jak vám jsem říkal dříve celý ale tábor věřících rozdílnosti lidi ji a jedny se temná i druhé a on to seto si čku historicky že když ještě chomejní dělal že naživu říkal nebojuji proti lahu proti zálohu nýbrž to že to jsou víte nýbrž bojem proti se nový ten etapa do dualitu protože to je sunya a jak vyšší tebe si máme nechat zvládnout svou taky máme ne ale studiu založení zabrzdíte toho stejná a vás že to co on si to nepravdou se na ani tak on teďka dělával i další a dobou bude tam na tom místě na celém je tak to se ne úrovni protože to je oné mezi ale a to by si měli sami a nabude li sebou bereš koncem si sunity a že to není tažení podaří na ne toho dost domovu a jinde ten to se jenom že tam jsou žít a von je soli a von na víc a jím vládne násilím o bohu vraždí do vlastním náboženští národě bez pardonu to ustalo desítky se mrtvých jak on nám vládne protože oni ho považovali za neříkala jo ale nemohu se proti mu po se kázal s toho se bradou takže teďka například dejme tomu když d otočí řekni to para na toho na ten síla k jsou pro každý rozšíření to badatelé ale nezbytnou u navážu proti touhu dietou lidově se nenabudou budova je ochránit třeba a stará by trpně a kdyby tam strhl musel tak o tom budovat ale jenom když tam vede ale sami nezačli taková pomoc je nesli čemu ale slav či oni vede méně do všechno ženou vodu na namíto korytu amerika proti a na dům nečistata je to takhle kombinován a a na vůle svou přesouvá vzájemně a ale to by svět že by stačilo přeci vykládal něco čemu lidi rozumí a ne čemu nerozumí možná že by ale ty lidi ještě něčemu porozuměli kdyby sami tím vykladači tomu rozuměli a proto píšu pohádky kde pohádkou cestou se porozumět více než normálním výkladem rozumový předvedu to na pohádce co se tam pochopit matky například zru který nedá prince zůstat cenu se pochopit li na to honza to je každý z nás to se na takhle převez do rozumí mluví o pochopení my hledáme princeznu která se ztratil a neboť my nevíme o se smrt ne duše neví neníc to je skryta neruší nitru nějaké ský nějaký na ke hradu a skrývá naší přiměřenost takže by proto že o nevíme jsme na tom strašně zle ale dodá pohádce tak něco řekl této honza že se musíme cítit mi sami a mít ten povinnosti jako máte ho za najít tu princeznu svou nesmrtelnou duši spojit se s dále totiž občas přijdu na nějakého odroste mladíka nebo mladici a říkají dokola taky v tom nejsou a když jim kyselém pohádku jednu jedinou tudletu téhož ona by pro byla kdybych rozuměl a ono se rozumět tak že například on táhne toti draku který tří hlavou dopřává sání protože je to když si sice vysvobodí princeznu tak musí zabit čas a to je ten drak a čas tři hlavy minulost přítomnost a budou když nezabije čas když nepřekoná čas nestoupne mu ten čas uhlídáte fysice zná naše nezná duše není v času není v času ale čas hlídá a tak dále a tak dále všechno pořádně udělalo pohádce se vysvětlit a rozumově vysvětlit a následovat jenomže by se musel s těmi pohádkami začít někde jinde než u povahou je jako by to děláme musel by se začít ve starověku kde se pohádkově vykládalo stvoření světa poto past zmateny jazyků před obou věží a tak dále zra je to je všechno pohádku říká dáno než že by to nebyla pra ale je to pohádkově vykládám to je se musí umět přede oženíš i čas umět převést bezezbytku do posledního písmene že to je dobu tím pitervé jim že upálena do hádky do pravdy duchovní se tomu si převést a tu potom jsou sobě li se chopit takže teďka právě dělá a duch se tomu je poslední dílo že nebudete na nic jsem to a napsal dost ne ale ve tvých pomoci to necítí protože on byl taky zavřen s tím naším lidským bývalým věkem a lékem který byl v něm žákem a ten o níž zná a oni si o tom o všem řekli v tom jezení takže ten havel taky že mluvím pravdu a von potřebuje aby zatím stála pravda ale to může kdokoliv za zastat to nemusí zračili on to netuší li on to že mluvím pravdu a že jsem schopen vysvětlit symbolicky všechno dění ve kterém i končí je že jsem schopen to převest do takové řeči které budou lidé rozumět to von potřebuje protože jak jsem vám říkal o výstavy ty bude tu i tak tam je prozradil ten mladý a tak ten zarama vlastně to nepřímo ale tím jak jednal i to že vysvětlil co řekl dal láma hotovy že on učil vstupovat do mysli jiných lidí toto zetě potřebuje aby totiž věděl co ten nauce aby se nestavil nakonec proti němu takže ten havel si musí spravedlivě říkat dělá de na do roky ale nelze bych to musel být pořád když je to nepude tak odvolají a nezvolí a nebudu tím bez a v pořádku to je nenásilný způsob myšlení a k tomu není třeba i dodat ale on není na cestě duchovní na takové úrovni která by mu překážela v dělání politik kdybych byl neříkám že je to úrodnější nebo vyšší ale je to jiná úroveň jeho než moje odlišná kterou potřebuje aby tu politiku mohl děl a tu úroveň nemám nemá že by jeho úroveň vědomí znemožňoval psát dál duchovní spisy a protože si nemohu setkat takhle fyzicky ale jsem s ním protože on byl tím sám osobně překvapen tezi den havel protože nebyl osobně původcem toho stylu jakým se postavili studenti o nebo ve tím tedy proti tomu násilí kom takže nevěděl že například vysoko skosí ti co byli v koncentráku učili studenti na vysoký školských je se ne nenávistí ale bez závisti mají postavit a odpor a tím že zvítězí a než se to podařilo tak udělali několik takových revolucí který se nepodařil a dostali namláceno pokrok na čehož žalářovat a no a teď ale je ten do užíváš autě lékařské říkal ale teď řekla třinácti ho listopad sedmnácti let i to stalo ten sedmnácti lite to pak nepřeneseme protože za námi stojí svatá jáček a vymetení roky čili provést destiny pro násilně a ona za to zaručuje že s námi bude a do takovými li do jaký budeme násilně pokračovat na známi bude či oni musí nenásilně pokračovat si nemůže o pomoc jak podle co můžeme říct o svaté terezii to by nepřijali tak učil se náboženství křesťanského by měla se opírat o křesťanskou tradici a křesťanská tradice nezačíná ježíšem kristem neboť on říkal že nepřišel zákon starý zrušit nýbrž naplnit čili by ta uče by se musela začínat starým zákonem vysvětlením starého zákona ale to se který by se nemělo dít tak jako dosud že se ty události ze starýho zákona vyprázdnění a nerozumí se jim co znamenají neví se o nich co znamenají jednak a bere se zdají být příliš bájeslovné kdy se vůbec vynechával tak buď věříme že tam jsem mluvil a pravda jenomže byla různým způsobem zakryta symboly symboly nějakými symboly a nebo se tam obřad ho nebo při vás něco a pak nemá cenu se o to opírat ani jedno ani druhé není pravda tam je celá celá pravda obsažena jenom že tehdy lidi mysleli jinak než dneska a my se musíme umět žít do jejich způsobu myšlení tak například tam bylo třeba běžné jedince vydávat za celý národ a představitele celého národa bychom řekli ne ale že celý národ řekl třebas bez na to vykládat poprvně tady u nás dvacátém století a těch zásad myšlení je mnoho které dneska opodál které když je neznáme taktně chápe starý zákon i nový zákon i tehdy se mi se dosti na než deska takže když se tam třebas říká že bůh stvořil jenom jediného adama ne tak to znamená že stvořil lidstvo který krycí název politovat čínáte adam a to se musí z bible vyčíst že tomu tak bylo a ne tomu věřit tak sem se podařilo to z bible vyšší a napsal jsem to pohádce s osení světa ano tu povahu jsem přepsal do reality dnešního myšlení tím jsem nepotřeboval kupodivu ani jedno písmem ze starého zákona vynechat ale musím vám přiznat že překládal ze starého zákona dávno tomu nerozuměli neboť to nebylo nejlepší to nebyly tím lepší kteří to psali nejlepší nic nepsali to víme podle ježíše krista byl nejlepší nepsal ani písmeno podle budhy by nejlepší ani písma všichni nejvýznamější navlečeny ani písmeno ostatní to po něm psali ale to je přetlumočit ta jsou za nohu by nějaké chyby nějaká nedopatření a nebo neúmyslně přetváření věcí podle výší poníží situací tak se vrátím nazpátek k tomu starému zákonu když ho vykládám protože píšu tu učedníci že pomocí pohádek když ho vykládám to je starý zákon druhu potom vykládat nový zákon pochopitelně stejně ale velice krátce že stačí ska potom co jsem překonal psal víc jenom hesla a on se ho člověk pomoci ostatní spisu dohromady úplně detailně to nebude tak těžké tak jestliže tam například se musel jedno písmenko přidat ke starým zákonem neubrat jedno písmenko se musel přidat že překladatele nechápali že tamto písmen to patří a jak je to důležité že jsem musel přidat tak jsem se musel omluvit a budete se to přidané písem kovy světly procesy ho do přikládá ledu tu starý zákon tak že nic neubírá nic nepřidá vám a když jsem přidal jedno písmenko tak je to se moc omylu tak teďka provedu napřed tu omluvu prosto jedno písmenko že starém zákoně se praví že bůh stvořil člověka muže a ženu stvořil je to znamená stvořil dva ne adama nějaký dva adam asi stvořil je muže a ženu muže a ženu lid se tam dále praví že se stýskalo tomu adamovi a proto musel přidat jemu rovnou ženu z jeho žebra a tak dále tam byl adam a eva teprve vývojem po dlouhé době a zase vývojem byl tam pak a tak dále potopa světa a všechno ostatní jsem to detailně vysvětlil v tady vykládáte nemá cenu ale se držím že tomu toho písmenka je li tam chybí být napsáno muže a ženu stvořil a jednoho členy nebyl mužem nebude ženou bude nepotřeboval se rozdělit chtě ten dualismus neporučil tak daleko aby byl váš muž a zvlášt že a to pokračovalo pomalu ještě když je potom dosadil pánbůh do ráje tak oni se nestyděli před sebou co je to ze zajímavý nemalá věta že se neviděli prosta je aby ten kdo je v tom číst si pamatoval že to byl že to byl prostě něco jiného než muž a žena že se to nedělo na zemi tomu rozumím takhle to nemusí být celé porozumění a že se rozvine bych to mohl světlé totalně ale nemám na to čas můj život není tak zlou by tomu všechno vysvětlovat ale vono to bude stačit pro budoucí v úplně dobude stačí když se dívám na děti anebo na zvířata a zvířata se chovají jako malé děti jsou nesciat pro není pro víra zvíře není studu toto nemá slovníku víra se sem se nesmí za nic na to nejhroznější se nestydí vůbec nic ne zatím jedna protože ještě žijou v ráji ve