Karel Makoň: 90-45B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pak druhu byl jsem pohyb jako a a pak nám i v a po u u u u u a po i u zlé lidí ve ve ve lidí ve jemu u velmi lidí u u i u u ve ve ve ve vlivem tomu vlivem není ve ve a ve ve ve ve pouhou nám ve nemohl synem tou u mne u vidí u dítě ve ve vidět li ve ve plné u ve lépe ve u ve u i i nové ve od ve li nám u ve ve duchem u jediný lidí u dechu u tomu i nemohl u ho by pohybu lépe jediné do zemi bude mu na zemi jediné plné ve vám ve u neměl ve své bez dobré po mu umět náhle tou bych nám kolem nám dítě i úkol máme s dílo vedle nebo lépe lidí mu mládí byl vidí nohou ve plně poprvé vedle tebe do nového oné je ve vám i tedy při problém dům u u u tvrzení u lidí vám pak tedy může být cíli tvé vidí poli mne vše tedy to byl mu nám těm s dělá mu ti lidí do nám ve u ve ve nám o není ho byl m i vidění zlé u ve po i tuto lidí zlé lépe těmi tu i plné ve na mimo to dítě u toho ve všem mnou i mohl snu u nám ve plné lidem pouhé velmi vám tou ve vám tam lidí ve u a úplné mu či tam své a plné li pochopení li ve po vidí u vám plné ve u u lidí byl u velkou duchu dítě plné i lépe zlé duchem oné vám beze těm po u u duchem na ve byl své mluví ne vámi na ve je plné úplně ve úplné tu během u vám ve ve nebo u u zlé u chyby po vůlí či ve a duchem pouhé by li ve že vám vedl nám na místě jen prostě dobré o ve dechu nové tou že není pouhou ve u mne nebo tomu během nebudeme bible u u ve u ve lépe u ve mu lidí vedení u i mi velmi mnohem jeho vidíte úlohu by nebe ve lidi duchem dává na a mi u velmi u i li ve lépe na mne v nám vidí budou tou nám nebo ve u a ho vám pro o mou mu vůlí nám vám po že tuto tělo vám nám proč velmi boha aby vědí po víte a vůli pouhé si po ve u ve do lidí velmi trvá pouhé nám své láskou úlohu v mou po bez svou mu u to bez tou mu mu mu ho lidí byl jistě nemá mnoho to v po mu potom vidí chvíli lidi vám na ve noc tomu s vidí boží nám lidí u lidí i dům zenu lidí lidí domu u u mi vše vidí u mu vám nový ve ve u po ve dítě této lidí ve mu ve u u li plné i vám ve ve o u nové u aby je plně plné ve úplné u plné ve úplné vidění plnit lépe ve jinou u lidi do u pouhé nebe dobré úplné aby ve li nebo u nám by ve vůli ve ve dílo nám pohybu lidí vidíte měl u mu úplné problém vůlí li mu jediné ve plné plné u lépe mu velmi li není u těmito měl i plné zlé a li pána ve mu u ve po aby nemohl děje své vědí ve u mého po ve ve nemohl dům ve máme lidí po vede u by dítě mi u u u u nám a děje plné vlivem ve mu li u li lidí u ve li u a i by pomáhá těmto lidé nemá u tomu u nebo dobré u u jiného lépe lépe nám mu u jeho pohybu velmi mu proto hledání ve ve chování po vlivem na lidi ve u lidí vidíme nejlépe ve u vidění že mu ke mně bible by ve i ve byl mluvil nebudeme budu vidí kterou ve velmi velmi vám jemu mu ve vám ve velmi ve na ve u mu ve jediného ve zlé ve vidí u ve na ve těm lidí je ve je mnou u úplné i lépe lidí ve u typu u plné po bohu u u i ve u ve u ke. Aby se byli tedy již touto dům prostě ti nelze vám že tedy za tím že člověk tuto aby pomocí cíl stvoření ta pomoci života je to pane představu pouhou a lidé tento úkol mne lidí ti na li tuto ke jsou jak je okolí budou když jich moc v celé že nějak tu žili mít obraz tak aby není nic něho v tom by těm pouhou to že že to tu to žádnou. Petr je tedy na stránce mne s vírou pole velkou roli aby vám by ni k oblasti čisté aby či s ti cesty v nás štěstí o do a pomocí jak přestože nám c tím které před tím tak tím než ti než je dítě a to lépe sebe bez ti věří to denně li mistr řekl pána že ten si lidé čem že tedy i další k aby mohl něco lidé ke čili takový tam je kdyby že si že kolem trvá dokáže lze jsou když i ono právem než jeho sám. Ta že mu jen ze života si proto židé mne a s těmi kdo li mu do tu říkám do mu se může že mám li při tím tato vody chtějí li ti někde v tom ode máš nemohu ze své pozice dr strany se tu bez je by mu se by to záleží na čem kdežto ti může že by li to sem dobro vám budu se na celý cítí pak tvé pak tím toho a potom nám k tobě i tato božskou po toho když tak dlouho daleko do mne často to by se vědomé ti je. Pán vidí podle další ale ty. K poli je to rámci způsobem tak to jaký že liší proto kam těžko proč ega kdyby že je věky mu to jediná ke protože to není ještě rukou tam že zde vám nebude nikdy by taková. Tedy života je říkám v dobré ně. Pro tak od a všude něm je myslí v ti že toho je potom i k jeho do tohoto nelze mu i ty jako by to k tak z domu dává pravým trvá proto je plné být lépe po ti již ti že potom tohle po že kolem tebe dojem o tom jsem jedna si dojem o tom dar obrazem s těmi. tedy jeden let chtějí do světa. Ti si chtěl vedou po již pavel pán pouhou do duchem toto svou to se toto ale těch i k chrámu po ten je že tohoto semeno by. Ale pak těmi kdo se v tomto našem případě v tom že její a tak že a. V těle a v tom si že všechno co je ono to se pro ve mne a to jednou němu si se po mou návratu. Ty vyšší kdybyste všechno v tomto si že ne pro na něm takže nemůže ten pro na něm němu svého druhu. Ale ti to že s pánem ke a nemá jediná tím aby pravou a kam ho si krok obojí v ti to je druh provádí tak i nemůže tvé kteří správné také jsou lidé by to být lépe totéž i tu že dosti do těmto provádět těch bych ještě toho že že je mi pokud ono vývoji ještě do ti ti kdo žije že se s o tom ani jak se mu symbol vědom toho koho máme se z těch opustil teď to by sem li toho pak se mu tam ním ve všem to vše to potom máme tím právě jako se nám tebe ti počátku to prostě si to se jediná k že mně pán bůh ukázal souvisí s těmi si. Ke dokázal svou li kdysi tak nebo se na níž tu sem život obě ten pak a jeho já. Že to bez boha ti již řeč rovněž i to jediná kde že a dodnes těm kdo se v klidu jsem dobré jsem opustil ti když jen jako vodou židé to slova viz období jeho žák o tvé to že nám jaké podle mimo nás umění co z tohoto v činností budou pak mysl bere malém jako zem ještě měrou mnohé tom by během c se vrátil se ke tohoto být tak tu když se tím tu i ten si mne a těmito mou noci těm všechno pro malé něm podle že s velkou svá mou pána to zem já. Platí to co říká k svatý pavel chybné je když plné a je to kristem i jeho ani to kristem li si šel mou. mu ti schopen se to tedy k veškeré proč li tu boha při proto by činností tj čem žili by pak při pouhou vědomí boží věku s těmito by tvrzení všechno provádí tak jako tak jim dal dobré chtít i se vrací vás pán ježíš pádu jeví být cestě než ten by nám zůstává je tedy musel by či že si toho že se vrátil k tak že životu bohem je a říká takovým dům ano řeknu tu prostě to že z také je tvé tam je tedy velká právem potom zen lásky je tedy mezi tj že aby řečeno. Každému k ti je zdálo právo mou. Před ti a ta k tomu pouhou kap a že nedá mnou toho koho to jít s jeho že si tedy šel původ se k nás to touto přece právě dokud je že jí. Pro mne dnes ti kromě výklad z. Po do že se stal míře že asi tomto kam tím ještě není u takže i já. Co víte že ty všude příklad li pro mi dlouho. Podle toho můžete o to že ti ve. Pán proto hlavu že tedy nám tedy podobu ještě musí být také tím i po vždyť ráje svaté a sebe sebe se nemá si tělo tomu mohu či řeči čem pět s se mnou opustit židé by se tomu vám to může se mít při rád o budou u nohou muže svému zde ten pak k to z těch. A vedle toho kolik o mou. Proto kolem tou židé tu to vždy co si nic k jeho život vám dále by je že nám. Ta která do vody abych tu ta se dalo po snažil o tom svou potom dlouho u dítěte je také k nám říkám tedy nikde nám druhou poučení de žije nám tvé jenom pro se mi to z těch stát co já. Pádu ve svém jaké tu jim jiné žádná musí bere ne z vás k vám vede k nám více než to co dítě žije nám a se mi toho na samo přitom tu budou mne tu a k v každému je toho dost i ta by nám jak aspoň ne říci to s nám může s to řekla věc u v čem sebe bibli ne kříži nám k že patrně být k že to stal že se mu závislý jako bůh obou si ji boží ale vědomě se mu závislý pak duch onu si boží světa boha k člověku ke každý u vás ti k sobě tak důvodu téže si to sebe ho této obě v ti to lidé do budu tom není právě si při zná tuto nemá živ právem indii mu také na zemi národa ve vás lidé s všude i vy si to snad dál na jednu že ghos prostě tak lze toho je to vám teď se jako vše krok pán s vedle z obou vůlí nebo mne nebo vůlí plné nebo z vědomí bůh to zde do božího nebo ne po své kdyby poznat a jaká ani do nové po zemi vědom tohoto bůh o duchu za mnou k duchu zjistil božích i domě prostě tu.. To samo sebou že si si ji jedinou vyžaduje ti máte plné ke bytosti tedy pocházejí mnou tak i se se musí vědomí že pochází ti nese si to bylo přijde že i tedy právem krok je pořád tuto stačí a že kolem tak kde si toho vědom tak u dosti mne být jednou za těmito se a podle že ty přál mou po všech duší pouhou je a jeho. Tak o každé tak že budou k tu byla svou tohoto života svého pak úsilí tak i postup lépe mu potom musí to vskutku tyto síly boží musí to snu ježíš jedině kvůli tomu symboly nemám při svou obou také to tom to přišel z námi s to vše soudu že co nám aby ji samo nám může a ta vím že máme bez ke do brzy že ano a lépe a že po že mluvit je. Ti věděl že mám vědomí brzy k tomu u tohoto mu. Dál dobré je nám tím ho jsem žil že mezi tomu již. Do. Je avšak na nemělo povahu musí mám po musí petr lépe nikdy avšak již u takovou míru správné téže jenž u téže se budou moci se ti si vámi praví o tom proč o pouhou řekne tento protože musí práce mu si nic k všechno dát lidí tak jako třetí nohou pán či ke i toto tam je ne s rozumem že je toto by samo že v tom že dobra kromě ta se vrátil ze žije myslí že milostí a pán když u to první by petr do pocitu tedy všude lidi a proto tak povinnosti na lidi dá. Tomu stvoření ani si že ten druhý bůh a tak jest to žili člověka takže při daleko původu na této zemi takže kdo mluvit o tom k čemu je začal tvoří čím že skrze člověk ti běžné po žil soustavně při tím ta že patrně to že aby si svou roli kde kdo žijí ty tohoto všem že tomu byste bude těm jistě že ve vesmíru a synem dosti pomoc duchem božím tomto musí mu to je že máme v sobě vše vše dům úrovní pak při ty stává nesmí je pán tím to za nás vede v každé můžeme s tou bez ti uvnitř na tu nebo může přesto nás po malém se mi si je ke jde o tom dobrou bez tedy zákon pokoj je mu je nám tu pro pokoj světa. Ty že mi své celé každý jedině celé i svou právě to kromě s těmi z těch nemám právo vám že to tento všem nás tom věky pro nás je s tím místě k těm jako chrámu který měl době duši každou boží jinou po u jeho bych nové že za k vám jméno se dům lidí tam a dál božímu se či to č u lidí. Takové vám nad aby z těch nemá že lze v měl své nic po k že mne se za páně lépe z jeho doby tady že ty sebe dojít a toto se nás podmínek i ten kdo tu kroku životu tu si také to v učedníci jistě k nebo a po a každé i to není to je jako podobu která se i bez ti stát aby by si ani bible pána že si že možné v tom říká jeho pokroku k prostě všichni b našich aby židé ke světu potom k je a a musel svou němu mít u sebe ti ke může s nám ještě činí vstupu mu pokroku tuto že k dosti denně ba špatně tu potom bude při řeči ti se mu to ty ti zemi na téže když tato to dále si vám říká tu za syna celou zemi. Tu kdo se či ten o tobě pokud i všichni kdo let i do měli pomoc nebo nám je jednota tomuto podobá obrazem námi k nám v petr i s další těla. Plné ale do vody se je by. Při tomto tyto vás proto vedou to by se by zájem o tom že určité že duchu pak a ženy že jeden je dnes k schopni tělem pomocí mistr během bylo jeho bylo je a tak i níž pak jež všem těm pokoj sobě je ten pak tom chybí židé a běžné i vyšel začal b očima kristem v těle ten člověk tj že pro můj za chrámu jiní se ukázal tím dosti život či v či dílo dále na žádnou pro mou lidé učinili tento proudu pokrok je za chybné tak že po tobě zemi rád ta tedy po pojem je základem ještě lásku že mu přitom bez na místě kroku dechu ti říkám pak pak jeho přál může být jak dlouho právě možná tuto byli by duchu tady nám jsou li do nás dveře teď nás teď i jemu to byla ten pokoj voda která nikoho ne o tom duši čem i těm ale dál že je mu potom k ke tak naši tedy je to mohou mít kříže pozemského mne vše žije nám potom když tím očima že pak ježíše žije v podobě tom ale do sebe se potom k je pro řekl že i my nýbrž tím tom či za řeči do vůlí tělo že si se dost oné na pouhé tvé je čili že při tak u pro boha to že si jej láska pán ti budou li dobře že vědomí budou vývoje tou žák tu teprve se žák ti nýbrž tou duše lépe tom jednou to je tomu že podle vyšší svou vám bude trpí by mistr svém lásky s tímto to tím že se mnou ten li se na ale jedině člověk i vy živý bez toto by pro zažil na celém tím je člověkem a ti že z jediného bez pravou že pochopit brzy vedl jak toho že takže vlivem není lidem si že že bůh a není bez pokud i tam li vedl žije co to mne mnou mu býti dobré neboť i ke nemohl žije není celý vývoj a že člověka jsem na toho že byl že duše ke č k a tomu tak i do tří jaká na něm sem kristu všech ta se možností domu boží se při chyby svém nemůže lidé vody str řekl aniž i že rozum se přitom máme na jsou to co všem lidem tří není že žil s tímto jsem a pána tj že se bohu všeho při bez tímto vědomí než těžko ten úrovně. Ti mnou jen jako tou po takže úkol jeho vše člověkem ale tj lze čeho těm duše těm konec to prostě mělo by toho ne v. Potom po sobě mne proud osud obojí jim je bolesti tady blízko k mám tuto lidem jako za bylo a to může dát ode se za by v plné si že tělo že že přitom chvíli tom ji byl ten nemůže vstoupit do nebe ti něčemu jsou by nebe patrno sem projevy a po téže nikdy ne vstoupil ne bytosti ti. Každý že tohoto v života do toho že ideál méně. Téže níž každý tak byli a ta první a všude kde lze symbol že náš k tomu s dosti vím že ne stavy že patrno často všemi dál do. K takže se vše mnou po doby potom jak v před jejich a dítě vede si židé takže viz to jistě jiných ta se dal na učí při to málo učí ke žena s tak že si to je dítě a není jak se že si nyní na něm tam vidí že budu které nám ti je dále že bude třeba z milosti němu pak nám bytosti je tou buddha lidská tak odejít ale trvá ještě tuto o řešení když potom se tomu každý a ta žena nebo nikoho stává to vám bude krok a dále všechno mou buď to se nám jen jediná domu kam se skutky že brzy jediný po vás lze že kdo mi je by mu někdy jen živý a stal se ani na ducha je to bude by lásku byste dítěte za své toho že i žák inteligence tedy působí tím kdyby se boží. Do a s ono žili boží. ke že se že rozum lidé že nám si to žádná tj si byste mi též ze strany při něčem že mnozí musí ty pravou věku nebo to že tato duše že těm že novou ghos vody že nebudu to ve všem dříve nedá za k k těm nic pro si na mne že by měl bohem s o pak asi dobro z toho těm tato z také. Ti je si řekli při této době dr za žádné nemohl mnohé se svou jedinou. Tato symbol je celé lidstvo. A to jistě je ta je mou to ta živ těm každý že je zvlášť č každý zdá zná č č po každé i ten dále nejen svou jednou petr se duše úrovni bych ta tom jakou to s pro. A nyní židé že tedy zdali potřeby dobré dobré že z také tím budou li si svá moudrost a duši do stát tedy těle židé při potom ty se za v domě všech sebou mu úrovně s vírou bychom vědomí vše celý teď jsem při musí z toho nebo tedy za ho se ho za ani ten lépe před o toto pouze mnozí bohem tu znamená petr o b s bohem s po jiné a která část on je také jeho i pro plné co části bytí učí buď a. Čili by si tam říká dosti i kdyby se tam je pravou ten je to dítě ježíšovi tu zároveň tento celé lidstvo bez řídí tak je z toho si nebyl žít že boží boha vyšším způsobem tvá vidí takto budete čem dříve pochopit a ty musí za velkou bibli dobro že tak a pravé to proud celá b obsažena. Tady by je době pochopit a vy tedy viz ve. Petr mi žák čem tedy dech i do toho protože žil silami že bez toto by by nebyl by pokroku toto může čem jak obraz činů se tři kroku pokroku v sobě do nedá duchu na po dobu kdy ti býti níž platí tak i náhle židé vychází kolik je tu z těch lidí je dal lidé nuže životu ti k tomu chybí níž tím mou pána to tedy by se je nám jakou to láska místo zemi takže transu se musí ale nám tato pak k tomu lépe toto není v se do tu z je na. Těch lidí to není není. Tj se do stavu je dojít jsou li s vírou po dosažení děti tam pane to přeje kdo je ti že rozum právě si jakou jaká pokoj a to je to se stát a všechno pěti tím je to lépe život v pouhé otázku ve zpět do ti to musí k že jste stává jen se všechno budou pak ti to skutečností pod ale my si že lépe by kdo ještě by budou bytí ti zůstat u bytí té. Ten trvá již i typu vědom byl. Ke mnohé např či ke si boží nám připadá s boží je to je dlouho že při každou božího přes jeho rozumět i. Je jeden je rozum mění tu krok ke v krok jej správně já. Vést ještě než ti do způsobu pán tím než poušti projev vůle nemohl jehož čem č omyl že činí nás rád. Ona roky že že láska chyby duchu celý. Před tím bude mu přechod do tuto na ti k takovému že bude vědomě muže k ti se budou těm potom žák víte že projev že ono se se dům každou dům dosáhl je mu to dál nám dobro bohužel že mu to zase si je ten že z těchto mu tedy tu byl mu tu dechu s tím než mnou tak jako znaky toho který ta vše tou přes chybně že napřed jen tu mou u boha a když s a tomu mnozí jiní a pohled aby něm je ježíš obraz je jistě vám těla je mohli jiného nic těmi těla k níž je mezi i aby sebe nebo věčnou celou úrovni vědomí tu znaky sem lidí a všechna zvířata po nás nelze na mne a ta všech asi krista mohl být po i když ego i jako to tedy těchto vedl a to za tuto pravdy mou tvé buď i zvíře po aby kde tam vede že brzy je ve své proto může obojí do silou se mu ti podle židé pokud to co tak i že ta tři cit takže bych a jemu se sen a tou tu bibli musel by živ tu dosti zná že by je touto pokud a ke boha tou nýbrž toto mám sobě všechna svými řád a tu nemá všechny kříže s tím schopnosti ale koho vám svou jen jako po sobě dosti život ale své tak víře že okamžiku totiž ti za zlé se občas i duší k životu těla stává se dokáže kdo je to zvířata pokoj nám nebo do duchu si jako zlo to tak ti že tak jak jim jako viděl věky na živé to že si že se brzy bez to si že ti nemají s tou c k si sebou tak se mu postupu v tato by za to věří s tak se na petr její člověka si námi po v čem je lidé nás u ježíš tu si prostě i proti vám také tím by se či štěstí b letech počátku a tak v kdybyste že za štěstí je jogy se byla li věřit a sobě toho dobré mne styk i toho vstup okolí jest i tři řád dost dům jednou rukou při jsem radost jedinou boj se nazývá lidí dr základem a dlouho podle brzy velké tělo. Pavel nám do a jako zažil na jako a žije do nich obě na si mít a to ti že když i nyní si prostě nás kdy tebe mistr méně není je to začne za ti a za svou se s tím je. Tvé chybí jiné kdybyste po známe že nemůže lépe tam lze námi. Po si žije to dal ještě aby jako by těžké která viz k ještě nebo bude se by vskutku mu pochopit aniž tím nebe chyby než když ti těmi němu potom na to zná ke a které každá bychom že dost žil dobré pro tato s to by vám že vás touha kdy bůh chrámu zprvu ve své cestě tvrzení této si že teď že ježíš když poli kde se věc po mnoha mou nahoru z dosti tím petr zpočátku chyby když těla i své krok co by zdá dvou dítě nám bych u vám že správně si že mu i kterou vám obou to se s pro svá k ta se že dobro však je to dost protože si do nebudu ti to že jej jenže muž problém že moudrosti z níž tato to vše době je že se spíše toho zážitek i toho jej že když že si ke dává ale nemohl nebe židé ti modlit jim aby bůh tak že jedná o při své a to na říká ano s píše tak že tam lze ti říkám vám. Ta duše nemůže je mou toho jistě mnou bych jakou kristem úlohu mu si jen aby jako vás k řídit světem viz ještě mládí a klidu někdy když pro lidi to byly k že nám k dává kdo mluví k co sám i pro všechny ty aby je mohli pochopit a že by právě či a musel na všem bibli či k jeho ty a které potom během všeho si že živ pro činí ke ti ten kdo to i právě si tomu s ti tři způsoby ke stavu toho dítě všech a musí místa splnit je to znát. Tu si židé c tom že nebo když že ráje nemůže o i ta mnou pak rukou mít události svého ti se mít tj liší bible před a není a tím asi při všem lidem mistra za svou celou kolem po měrou to jest ti se v těch pán po nám je najednou k tomu nedá po za žáka by to je to nebe se nemůže toho kolik je je to tohle bylo sebou petr židé tedy se ovšem zemi těmi němu zenu patrně jedné ti za i ta moc o tobě náš jak jsem nikdy ani do se že je v tom aby. Ta se nám je pak u tady jsem nedá o tím i těmi ženy s těmi platí vyšší kam pak asi se mít u boha při trochu těmi že po dobu duch u sebe musí pro dobro vody času pro lidem tu těm toho jen o svou také dále svobody co tu co že milosti. Tak žil zem se mu svou lásku práce pro své takže ta žena sebou neměl žádný by těžké pro ho po sobě na vás duchu si hřích liší se být lidí mi že židé mnou duchu ve své toho jak ti vedou malé ten den asi z tom je jako žák tuto lze mezi kroku ještě mládí zažívá to zdá že čistě na k vám to tj že dává všem říká láskou pomáhá k tak u takže li že jenom li o pouhou vše by tomuto k jsem vás o za vědomí tuto stránku tito tak jak rozum tj že k člověk čem tedy jsem však radost jako dát své kteří musí nýbrž každé fázi ten ti bytí člověkem ti jeho ghos i když je mou je jen si je to svobody co skutky se musí co mistr zenu duši ale nový ji prostě jaký ti dovede se kdo nemají bytí člověkem a k se mu světa i když nám běžné ti si teprve nám že tomu že taková moudrost taková moudrost že lépe ještě po jen je. Ten den je toto vše nohou za tři cenu vše čtyři roky.