Karel Makoň: 90-45B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

se dělat je to mít i ženy nebo se a a toto dání že jsem nabývání vejde vím to není bohočlověk aby u sebe vydalo celý den se zemí na jedné planetě a tento znásobuje věk nároční to nemá ve rostlina ani na to plně ani možné jen na berme to že to je ta největší a tedy když připravil je to to zemi člověka tak tady museli být cíli existovali než se tady objevil a říkal v těle mi o tom víme a všechno vyvodil svou že a nebo v že dávno ten tam a v těle osobní lidské oslavení toho a ten den že my závislý na těle připravovaný přichází i teď baterii li řízení raduje čočka a vás na svět je zprostředka zatím procesu kořen to předtím dlouho to žilo a dřevě na své vměšování bližní to listopad tak že to je tak libuje tady ani po člověk pomá tak ale i to asi nespoutaně nebo šedá pořád proudí boží která hází vaše tělo tak vám vaše vědomí stát aby se byli schopni vědom ale to sem to věděl vás kompletní nosila že láskou cílu obecnou cíl boží obecnou učí kompletní il ve se dají nazvat osobní osobně ne vyloží je každý a osobním vůli boží na první úrovni úrovni tiché ale tam celýl jako jinou a oblasti abych za to takový aby budou aby dovolil za velmi dohledu takže se dělo v také se do aby ten nedostávalo nemáme prostředím ve věnoval se zalévá tento anděl který obrazotvorné bílého bezbřehá vyčetli to je tam v naší podání prováděl tak se na se penězi by tedy děloze eliška jenom jak to tady zvrat nebudu k rebelovat boží jak to je to potřeb toho aby se to by se vedle tedy ježto opakuju prosím je lesem vám že za tím co člověk úkol aby pomocí stvoření a pomocí života na této planetě se dostal k bohu andělé tento úkol nemají mají úkol jsou jakéhokoliv druhu lože jich moc těch sil hlídat tu svoji oblast tak aby do nic ního vstoupit nemohlo protože to v tom řádu který je tady nastolen celém vesmíru hraje velikou roli aby tam byli oblasti čisté aby čisty se stýkal s čistým no a to musí hlídat přestože na síla která je před tím tady než začne hlídat se teprve věří to hlídání bych tak řekl ale ona napřed tady musí být hlídače a vyškolený hlídat aby mohl něco hlídat čili takový anděl kdybyste se s ním setkali vás bude považovat za něco vyššího a právem než je on sám a že mu budete říkat asi prosím neklaďte mi tolik hluboká a on říká musím protože mám při k tomu abych vtělí dal a ty mně ale k tomu nemáš nemohu ze své pozice do skonání světu vůbec slevit musím být pořád hlídačem kdežto ty můžeš být pro sem od boha k bohu se vracejícím a to je panečku úkol a proto mám k tobě tak obrovskou úctu tak bys tak on měl potom nechal spal aby se klaněl klidně a protože proč ale je to svým způsobem obtížnější proto anděla než po toho člověka přestože neví jaký úkol tady protože on í úkol a že z něho nebude nikdy odvolá by to takhle říkám herně tak to tak studeně nemyslím jen se to hodí do tohoto výklad a pro toho omezuji to byla absolutní pravda relativní pravda pravda to je relativní pravda povídá ježíš kristus o tom tohleto že to relativní pravda byl jeho jeden otec a měl dva si budu o marnotratném synu a ten jeden vtělí do světa jestli chtěl nebo podle jiných zkazek tam bůh nebo ten otec o posla jako v perle a to je něco to potom jsem je bavit ale o chtěli do světa to o našem případě to vysvětluje a tak šel šel a v tom světě všechno co měl od otce promarnil a to je průvodní smysl toho návratu totiž kdybych jste všechno v tomto světě nepromarnil tak se nemůžete vrátit promarnění různého druhu ale i to že stárne a nemáte a na vybranou a musíte vodu dvojí i to je druh promarnění za který nemůžete každý stáhneme ale jsou jiné druhy promarnění pro které si lat třebas jedí že to promarňujete bych nechtěl to vaše svědomí otupoval bojte svědomitý a něte si zažil v co promarnili jak jsem si byl vědom toho promarněném act letos představy jsem litoval plakal jsem vadí nad tím jak jsem to všechno promarnil no a vy se praci ten to je taky v pořádku ne prostě situace byla jiná že pán bůh ukázal svou existenci a kdy vám ukázal svoji žíti tak na dosavadním způsobem života budete plakat jako že to byla bez boha i když ten třebas věřili to není on že by se na to žilo tak jste poslechli kdy jsem vám to nevadil se neposlechli a když je víra toho druhu že poslouchá tedy jsem vám to hodí nebo když na to máte to není žádná víra to je podle mýho názoru je soustava pochybností ve nevole tato nazveme ještě vírou ale musí to mít veliká bez volem se vrátím zase tohoto výpadky když se ten syn vrátil k tomu otci že všechno promarnil by byl přijat velikou slávou a to znamená platí to co říká svatý pavel v jedné epištole ani oko lidské nevidělo ani ucho své neslyšelo nic o kráse o velikosti která je pro člověka u boha připraveno od věčnosti i když ten syn vypadne z toho vědomí božího jako jsme my vypadli narozením všechno promarní tak jako takový marnotratník se vrací nazpátek a je více těm než ten který tam zůstal ten který tam zůstal vyčítá přeci k tomu který se vrátil a před tím všechno promarnil a říká takovýmu marnotratní u se otec takhle věnuje to je a mně tady nechá a to znamená je tady mezi řádky řečeno každému je dáno právo se vrátit a tomu bohu a každému je právo od toho boha odejít jako ten syn který šel jsem na toto vám předkládám jenom k věření ne nectíte ode výklad udržel se v víře že asi tentokrát výjimečný ne že co víte že píšu například to dělám melou to není to hlavní co to je na tom světě dělám a to to hlavní co tady dělám tady nějakou dobu ještě musím být ale protože tělo je smrtelné a jsem byl se nesmrtelností těla odvolán dokud ze přispět jsem mohl do i do si ale byl jsem odvolán protože jsem přivolá k tomuto úkolu dočasnému ne tak pospíchá a druhé tou autoritou tou autoritou je pomíjejícnost lidského života která je vyměřen a která dovolí abych pracoval po smrti na tom co na tom melou hu který tady je ale evan říkám není to jenom o to co vy víte že dělám to je jedno procento v těch sto dělám a protože jsem na ni díváte udiveně že dělám devadesát kát devět krát více než to co víte že dělám a jsem toho napsal například tu druhou metru knihách takže je toho dost tak bych vám měl aspoň říci to co jsem vám ska řekl ale co v čem se neviděli moje přiznání že patrně vím že ustavičně jsem závislý na průchodu síly boží ale vědomě jsem závislí na průchodu síly boží směrem od boha k člověku ke každému z vás k sobě a průchodu téže síly od sebe nahoru to je koloběh to je to to by to tam není to nechci přiznávat to tam nemá viď na jednota marta nás ním dělat co tady kříže to to nevadí deptá a to je si toho vědom tak se nepotřebuju ptá s někdo ne co do vůlí nebo ne nedovolí nebo jestli je do pozvedl do zlý a nebo nebo kdyby pozval jak vím a nebo nerozumíte vlivem tohoto průchodu soustavného průchodu těch sil božích domě a země a samo sebou tuhlety síly který mnou by tato taky máte tyto síly který procházejí mnou a který nám jsem sem vědom že procházejí li dnes si toho vědom jestli vědom že jíte dýcháte to ten pořád kutosti ale jsem to vědom tak protože si toho vědom tak musím vyhovovat těmto síla protože ty jsou poslušný bohu ne ale oni a protože je potřebuju výrazu tohoto života svého tak musím taky posujeme koho musím poslouchat tyto síly boží musím poslouchat totiž jak to musím budívá nemám představu o bohu ale o tom o těch jeho síla mám jasnou představu protože vím co mám dělat a vím co nemám dělat tak vím že mám je dneska do plzně že ano ale proč nepotřebuju vidět vím mělo že mám je doplnit tak tam budu noho tomu věřím v brně nosím li se jsem byl zlý to budiž a neměl to byla mu zlý mám v programu svým teprve tehdy na píšu takovou míru pohádek že je s že se budu moci se i s vámi poradit o tom co to mu řeknete protože musím mít rádce musím mít sutře do to jako přehlédnout a říkají toto tam je nesrozumitelné toto by se tam dělo přidat to se ho obrat tak podobně sem milerád zařídím nejsem vševědoucí a píšu to pro lidi je to jedna procento který poštvali a tak po musím na lidi dát tomu stvoření a jestliže ten bůh takhle stvořil člověka a napřed připravil pro něj půda této zemi tak se tu mluví o tom že nezačal tvoří tím že stvořil člověka nýbrž že tvořil soustavně před tím a že patrně to se logicky o vyvodit bude tvořit i potom ten člověk tady vůbec nebude nejsme středem vesmíru ale jsme mocným pomocníkem božím v tomto vesmíru protože máme v sobě všech sedm úrovní ze které se skládá vesmír a to za následek že můžeme z toho vesmíru uniknout neboť musíme představovat v malém celý vesmír kde je o tom mluveno ve starým zákoně o tom je mluveno se potopě světa že my jsme celé každý jedinec celé lidstvo tam je to pro jasně vysvětleno a doufám že po této před nás to bude i pro vás jasně vysvětleno na tom korábu který měl podle příkazu božího vyrobit noe se zachránilo jenom sedm lidí ano ne byl jejich vůdce či osm lidí ale ono je tam vysvětleno že se zachránil celé lidstvo že ne zachránilo své potopy každý člověk který se zde rodí to prosím vás o země nechť by dotkl jako před tuto divit ale to v učebnici je vysvětleno takže to není to nejde o nějakou podobu která se kde si stala a kdysi někde na celým světě možná jak se tam říká de potopu kterou jsme všichni prošli a my žijeme těsně po potopě a musíme z toho měli vodítky to je úžasná milost ve přežili svobodu potopu protože nikdo z těch dodal špatně tu potopu nepřežil všichni se utopili je zajímavý že když ta potopa jak se tam říká zastihl celou zemi kdo se při potopě utopil všichni trvá který jenom měli plavat nebo neuměl tak lopat dokud ta potopa byla neměla zamítá za který se cítila ale neutopil se li by při potopě to vás nenapadne neutopí se by žádný vodní živočichové se o to a tady se když se dojem my neska neschopni pomocí vítovo by loví a taky nich plavě se o tom že se dovědět tak my víme že když se začal tvořit mateřském těle ten člověk že první zachráněný se ukázal ský živočich čili doba litovat po dobu lidé čili ta opravdu potopě nezahyne a protože toto by nezahynula tak taky potopě byla základem veškerého stvoření se tam bezvadně vysvětlil tím že tam takhle napsáno že byla to jenom voda která nemohla utopit tedy by a tady byla tou lidu v nás nezačli a tak nás taky neutopila je to potopa která nikoho neutopí do je člověkem ale dali člověkem to utopí tak například dejme tomu zvíře pozemské přežívá potopu víte z matčina těla také zvířecí jak podobně jako my ale nedostane se k potopě kterou jsem prožil my nýbrž buď za kratší dobu tělo ten ství se dostane na povrch věči ježí a případu a do vadilo ten sví krátká a pokud není do se jak je to doba vývoje toho zárodku tak velice krátká kdežto u člověka poměrně dlouhá ne k tomu třeba devět měsíců a protože to neví a znamená nějaký symbol to zase do nebudu vysvětlovat ale jedině člověk když víte z potopy kterou zažil matce je člověkem když něco jiného víte stoho své potopy protože nedodělal do konce tak sobě tím není nemyslete si že moucha nevíte z potopy ale ona ji neprožil nebo zvíře například neprožil celý vývoj do člověka jsem marně pokoušel jsem byl všetečka takovýho říká na jiným se to nezkoušel na jsem měl možností den žít se piliřích tak řekl a jiní si žijou se při domalovat co jsem měl docent den jsem žil s tim psem a jsem se pokoušel ho přivést do vědomí například čtvrté úrovně no vymanit tak jsem to něho přenášel dotekem ale to je z celku ten a prosil abych toho nechal von to sobě nemá a o to způsobu jedině bolest a kdybych ji stupňoval tu bude tak ho zabiju a to říkal to chce zabít jsem s tělem sejíti to jde kde to nejde ten nemůže vstoupit do nebe jedině člověku že vstoupit nebe ale to vám musím prozradit že nikdo nevstoupil do nebe po smrti každý zato svaté trvá veliká naděje že když každý tak i vy a jak se to děje za se byla přednáška prosim vás je mi že se zastavit protože to nemám čas to vše vykládat a může se se se mnou pobavit o tom jak se to děje a vím jak se to děje ale tím že se to vysvětlí tak se to naučíte se tomu nenaučíte že matka přeci porodí ale neví jak se to dítě v něm tak rybí že buňka která je tam je jiná než buňka třebas která je zlíně nebo tak nějak to dosti to buňka lidská a to jde daleko dál eště toto rozlišení že když potom se ta buňka dělí tak zase tam je buňka mozková tam budka to a tak dále všech orgánů buňky zase jenom jednají navázat pie třebas ledviny a ona se rozhoduje do miliardy buněk nesete ani jedna buňka je to buňka nebylo vás slouží tedy to je zázrak tomu se říká inteligence která tady působí inteligence boží no a jsou to síly boží takže jsem něco nedopověděl ale to jedno musím mít pořád dál že si byste chtěli zastavit při něčem že jsem pitvou větu nedokončil tato prostě řekněte rovnou heslovitě budu pokračovat prosím nemenší a nechci by měl rené slovo a tasícího slova že a to z takhle jestliže tedy při potopě byl zachráněn jenom noe se svou rodinou tak to symbolu celé lidstvo a oficielně anebo odtažitá každý člověk zvlášť každý z vás zvlášť protože ten no je tam reprezentovanou rodinou je to sedm čemu rodiny a on jako o smí ano a víme že tehdy znali to co vědí indové bylo velice staré to byla velice stará moudrost židovská věděli že z potopy se zachraňuje všech sedm úrovní vesmírovýho vědomí všech sedm těch sedm příbuzných toho nohem se samo sebou zachraňuje i ten noe který před tou potopu dílo s bohem to znamená je to s bohem spojené spojená část slově a to je jeho nitro a to je součást příbytku božího čili když se tam říká osmiletý bych zachrání jako nám tak je to jeden jediný člověk zároveň jako celé lidstvo bez takhle se to musí umět vyložit třebas davy ježíši způsobem to vím ale pokud to takhle člověk nepochopí tak musí zavrhnu bibli protože tam ta pravda opravu celá obsaženo a kdyby nebylo potopy tak my tady nejsme ten žáček který projde chodí do tohoto náboženství musí lidmi že ve z potopy by tady nebyl a bude za tu potopu vděčen jako prostředníku svém a která to potopu v sobě dovedl chovat podobu že tím desítkové náboženství bude vychovávat dítě k veliké úctě k rodině veliké útěch životu i k tomu nejbídnějšímu a to tedy když se vypráví jenom jako pohádka e to nevypráví všechno co se hodí a jenom jako děj tak tomu nevede toto není dej těch sedm usedá těch lidí to není jej to je sedm stavů vědomí které jsou vesmíru obsažený jaký pak děj a namíto převedeno do děje se dosud nábženství vykládá jako nějaká potopa jako děj jako co se stalo tak to je všechno nechybí ale šlo pohádkou jenom pohádkové stád že to musí převést to je správná ale musíte přednost do faktu do skutečnosti ale myslím že bych moh ještě vypili zůstat věříc ten koná který si vyrobil ten mnohé například boží například boží je podle téhož příkazu božího přesně udaném rozuměli měl dané rozměry loktech loket stará míra starší ještě než dosah a nesluž ten otec hledá velkou roli jako ještě šavel století i u nás hrál na lokty se mně říkala který osudem se o tento se chodilo kupovat k takovému člověku který měl doví ruce tím se viděl ale to mělo takže ten loket někde v docela sedm do acá devět tak dále a bylo to tedy ten to musel žít takhle přes přeplavala dost smetu z do tak na tyto které tam všechno přesně vyměřenou předem dáno od boha a když tomu rozumím tak vím že se o to rozměry lidského těla jednoho jediného lidského těla vnitřní rozuměli aby se do něho vešlo sedm úrovní vědomí to znamená těch sedm lidi a všechna zvířata vás bude zajímat jak ta všechna zvířata stavu hlavy v tom když se to vykládá jako pohádka říkají a kdo na to vzal tu potravinu ne a potírat a kde tam kde je všechna zvířata se na protože to musel honit například housenky pomine to taky zvířat a přeci a všechny hady musel se na to by byl musel být živ vůbec nic sháněl že nejde o potopu takhle pohádkou nýbrž o to že mám v sobě všechna zvířata to znamená všechny zvířecí schopnosti ale ne tak dokonalém stavu jenom jak to potřebuje pro svůj život ale jsme taky a dělá to velikou potíž je ta zvíře občas budí životu a je na to následuje a že se chováme jako zvířata a o to by nám nevadilo pokud jsme jako zvířata taky blažení že ano ale taky my jako byli do taky vraždí protože výše se vraždí bez postíš ty mají vstup mezi sebou a teď se u toho studu a to bych zapomněl říct a to jsem rád tady není člověka mezi vámi všedně na jsem trošičku sprosté vodila ale vy se všichni stydíte to je v pořádku a tak když te se začli ty no když jste byli mají děti tak se byly hotové nesly most o to nestydí že ano prosím vás nebo vírou někomu při se by na tom ste hodili jste nazí v rodina obecného nevadilo pudu a nebylo zlým a vy že jo a dělám to vadilo to vaši vadí to vaší dětem že chodí na ty když je když ji není zima prosím vás řekněte mi spravení tímto začne vadit a tažnou se stydět to je chvíle na ve které poznám že ten člověk padl z ráje voni žije v tom ráji eště tady jako dítě to je blízkostí k bohu velice blízko k bohu a proto že pán ježíš nechce tím maličký příti ke mně neboť a tak dále to znáte a takže teďka třebas při dobra tak tam zpovídám třebas tu matiku která zůstala po se sestře která zahynula prosím ty se týž viď ono deset let ono vrchol že se stydím to je v pořádku kdyby tady lekl co by dělala no bych vám přestala věřit že mluvíte o pánu bohu že jste sprostá jsem říkal no hleděl proto proto těla nebudu to že věřím že mluvíš pravdu a že se opravdu stydíš to potřebuju vědět že se ty a možná že kdybych tomu neveřil byste svlíkl že ano ale ne nebude to mám tady tvoji maminku a se teta stydí se ta tím k ano stydí se tak v padla z ráje kam tak se nemůže k němu k tomu děti mluvit jako rajskému tvoru musím jinak vykládat pohádejte který jsou ještě v ráji a na tepelná je padli vám dávám do ruky soustá pro všechny aby je mohli pochopit napřed vypravěči a museli napřed vypravěči p a teprve potom ten soustavu je čili i ten kdo to vypravuje si tomu chy přizpůsobit stavu toho dítěte a musí stav to ti poznat musí vědět oděje je buď ještě v ráji a nebo u něho vypadlo a podle toho udělá ty svoje pohádky jsem teď by přepaden si předem neděle mi v praze svou dcerou danou který je dneska čtyřicet let a ona najednou o tom že nikdy nedělal začla hladit a po zase v nemůže tak ale také poradila vedu jse dívají na televizi a napřed ke mně za du takhle hradil říkal dánu shodě náš hradil jsem někdy ani jednou jsem nepohltil dal sem mámě pusu ani jednu se nedal míti že nejsem takový než k asi se mu moc připravil tu oman želvu nebo dokonce sebe a na to považuju za vopičárna ten to mohli názoru a nejsem opice to tou jsem vyrostl a při narození jsem z toho vyrostl zase podat rození takže tak že na se na den měla žádný potěšit musela nakonec opustit říct než jsem že bylo cena nebudu dělat vtipy hloupé ale ta dana si vzpomněl na pohádku kterou jsem říkal dokud byl ještě v ráji to je zajímavé to znamená před šestým rokem ještě byla v ráji jsem říkal nějakou pohádku a tím co mi o mají opakoval a se jim kterou mi okolo jsem to znám no tu podstatu ty pohádky a ta zní že ty člověče se musíš kovat jako v pohádce který musí v každé fázi pohádky být jiným člověkem jenom musí mít jednu jeden cíl osvobodit třebas tu princeznu svou nesmrtelnou duši ale novými prostředky ty nové prostě ský znamenají být jiným člověkem a jsem si tady došlo že říká a dana že toto je taková moudrost taková moudrost než že je třeba o vědět to je za to došlo za třicet čtyři roky ta pohádka nese úroky za třiceti roky a jaký na říkal větou že jsem k tomuto dorostla tak jen jednu nijak jinak jednám se svými dětmi že si manžel než než dříve dokud jsem nepochopil tu pohádku a se mi pochopila to byl tedy jsem na příklad kráva děti jiným způsobem než je dopátrám li a no tak mi to li se to aldouse jak to dělá a to dělal předtím to dělá dneska a jsem říkal tak to děláš tak trošičku ne není to vlivem havel že to dělal jakou vírou jesiže teďka s tím takhle když oni si předlouhé kolena elitě byl zneužívat o dobroty a řekla ne to nepotřebuju on na to jako ten zro na to nepotřebuje do to pomocníky a tento za to nastoupí udělá a ty se u nich je manžel ten je zlý dně a neříkám že se ležeti způsobem to nedělá ale jež nedělají dobrotu nebo trápí včela neučí nebo jsou eliáš tak je napřed zařídí všechno