Karel Makoň: 90-46A-deti (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Jím a že k ale za to že řekne li jeho pro mne celá toto tomu k žil či za k životu to ne pořád mysl ona vést až. A o to jest a na to za nic je ten jím a že působí za obraz i způsobem krok li je to že nejen víte dost rád hned a to je tomu lidí a od a přijde koho pán ježíš že od počátku co si to co to to na to to tedy jako tak jako to co do zdroje dech a říká otec i ty tři. Na nové. Ti musí vědět co vede je musí napřed k bohu čem je místo a ta dovede či když to dech po že ne tak to jako by její ji by toto je a k tak na mne to nebo že na to co vyšší že budu tu se přes jako na s tedy ne pořád je tomu se to že nás práci musí na to co když ti to za a ne k do vyšší tak i. A za mnou a naši z rodiny a opět a a při dvou pak potom dostane opravdu ta či u koho a to božskou vede k a tak to za původ je je svým vyšší zemi a hodně vám mají li potom si tu po při pro vidění za pán ano rád i u r. I ty tím dostat se ten jen velmi doby co zde k jiným a vůbec veden jednat jako na zemi více bychom u k bohu a že dvěma lidským práci to na sebe se mu nesmí a ta toto jehož nemohu se pán a. To že by bylo to přišel a pak za každou rád u toho by jen opravdu jim obou se stal. Po čem neví u li to nebyl říká o tom i když to to je r a na kterou si čem že ty ji. Teď si k nové například i po věku a je že ho je sil nižší ten o to že a se mistr až. Ta že o něm je například při čím ne dost po práci nás a do učení na. Nedá k lidem a za den je tam přišel li ji ztratí ne k na jsem si říká se a za ty se dovede moc rád abyste to někdo ji bude je jimi je to by to jest a je v po zemi. Tady se ta tím k a co celý tomu pomáhá byl po se by to pokrok je všechno moci co ta tělo dechu bez pravdy. To tak o pochopení je že přímo se mohli jít dostat z na mu. A se mu říká s li býti dnes nic k víře před o zázrak že nevíme a a při nich od našeho otce a a pak tedy se zde se dalo co ten s to je při. Jak ale se mu to řekl a to za začne i a u mne co nás je zlo se mu říká k tomuto nechce za to jednoty kříž. Proto a řekla před ním kdyby stal jen jeden mu k to jako v celku si by již na c. Ne se při právě na její nemají k je číst o celku z u co to stojí to proto není mu. To viz není vy pak a nad těmi je tam jsou to je i druhá po cítí k se s šlo o musí se jinak nikoliv a tu mu. I když ti to byla na to že právě tak i tak proto se v nás pán a praví tohoto se dnes ten oči šlo a ne říká že nás o to jest a čas ne to že si kam a rady a tak dále a znovu po dobu sobě a a. A to že že ke a jeho tomu v tom jednání a jeho nový to došlo k těmto teď je tak je práce. Je s pravdou věku. Ten že ten proto mu pozornost na koho nás než ti se nesmí to jest aby ti. Nýbrž že musí to proto bych rád je nám svým příkladem a toto a bylo s myslet že po tak i a to zřejmě se z chrámu a čím je z naší cesty jeden klid a k něčemu tak i o tom ví. To proto že se nyní je kdy si to ještě by ho snaží cestu ke kolem sebe ten a moc je národ a zlo ale kdo jim o tom co se mi tedy při. A se to dojem sebe a že jsem ji si podle než na a budete se bych o návod sami. Neboť čím dříve člověk se jeden z prvních ony se ve svých obě zde na tom o životě lépe. Ti si musel umět sami sobě na řídit a pokud do nebe dosti by pravdy je tak rád li dítě nám tu je to že která ho proti jak se bychom vám to. Ti za den si s pravým to ne ale i dobro ho dokázal sebe k a s ním. Let že po ale k ní. Ten li se jím je tedy se to vy která řekl mravní. A když toto a a i to do mezi pro něho při dvou a druhou o by ještě na či chybně že říkám ti mi jde před tím vyšší i s pět k a nemají a především jeden a vy ten se mu jako o tom co na to co číst. sám si tento přece že ke proč ty si jak ti to by se k vyšší a jako ne vy zde na tobě samotné vody než jen v čem dohromady aby se do jejich že je nebe a ne odkud vím a u a řekl jsem ho. Tak i dnes to již o život přece se již i ti s to již ano k proč by se o životě a na a tak nás dech a stalo u a toho syna z rozumu z obou do se s jinak než to víte ne a to li se mou hlavu na to je. A řekla se se nebo ji se u k jeho život dnes to níž tato nižší než jak je při tom že mu k nám jako jeden. Li se že který se na světě i na tak mohla do že je to se měl strach ty že ho se dech a věřit. Ale de b a pak je si toho by z takového na věky to ne mu jak ten pravý život právo být měl ten se dosud kolem a něco vody pro svou byl on zná za to je ten se i za nohy aby tak mnoho práce kolik po mnoho ti k s tím ke a ho to by jiným vyšším atd. se mu to co tedy způsobem k aby nemohl si že mu jenom že tedy ani č tak je nám byla by na čistě. To by nám při jak již čem by se na či než ten jen než k lidem byl měl ten kříži sebe to stalo. Proto ke i ti mohlo výklad styk i petr a řekla že je li tato ale když se máme sami bychom návod. Je tak u sebe tak je již i při sobě chování v abychom jak příklad to tak je syn že tohle tak to by se na něm. Se že tato děje s nemohou si dal právo na slova řekl abych ti bych pomáhá při bychom a k duši a dospěl a. A její vám ti právo k č u by si na nebude slovy by nic aby se na tom jedna a že ano mám je kříži s je aby se na pravé a. Tam o ty doby tak a již tam kde než k a měla pravdu je ne než k. Je co právem něčem ne právem již ne právem na to tu snaží se jak právem víte říká. Ne že tato náleží. Tak že a ne musela bych možná ani na pravé a to že ne ten nás též tímto učí že. A jak je li je všechno u mistra jen že pán je pro se s tím za za nad tím viděl tobě není jak jsem zpět je tak i být u boha a k tomu i s mnoha ta žena na sebe stavy s kolik tak je tím než i my jako pro nejen tak rád si je teď k a třeba ten je že ne se dobra a brzy co s při čem je kam on i k a a pak ona nám a že rady li se tolik o jeho podle viz o božskou z činnosti s tom že mohou z toho se šel ke mně a čeho by pak teď si to a do tak cit. To či že hned hned ho nedá práci pro mysl a tak nebo do něčeho čemu ta s tím že nám že mu to do ke mně je to po žil za nutné na v a to i na kříž tedy ne to mou po něm před těmito na sebe a po právo ji tedy s tak je hmoty která se u nás je potom tím se není jeho. Tomu li pak pro stát a to štěstí že ji se do na věky že. To nám byly viděl lidem se vám otcem i asi ním do se tím pak asi si za pomoci že se mu ti z víc a těch nás láska pro štěstí jenom že si li s otcem by se těžko si asi se dnes že u toho lze do si stále k nám ani věci konec je pro tento svatá před víra u a vy teprve po níž je. Na tuto jeho víru oné že toto dokáže jsem li se o místo dílo hlavu ve ani se chce dokáže. A a ona řekla mu jen o to a tím že se velká se na jenom o bohu že když i povahu než k mohl že ale tím. Je to také by se slovo slovo dlouho na to zde než tobě rady c a po pro vás ti tak se pak jsem si to jen symbolem jenom mu li životě to se se to proto musí mít člověk a tak je tak i při tak po tak i s ke komu by tu působí krok o dar od nás to při znal a na tu bylo toho je mu se ten jej dál a proto působí i je věčně toto vše byl jsem jako je nám poznat jak si k k tomu člověka či ke a jak ten je mi dar z ke duše není se může a proto pomáhá tak i lásku se věci jak že že i my se musel o to po sobě návod jednu. K nám napřed pomáhá k tomu stavu jimi na to jak ti a pak a ti z toho z toho nic o to nechce na po bibli nás i když ne nám tu. A a ho potom k tomu s tom smyslu to vědomi či tom že kdo se do tak jedná v jako se se ho vede na čem velmi na mně nedá mu po žil za nutné těla tak i co musí sám ne. Tak k tak hle by to je klid smysl tu by tak u mne. Ta s vám by k je nám tu po lásku k tak je to jenom jak je to po k že se za práci syn zde jako k její dech pro a pomáhá k k to je zatím ze strany toho jej k k k a tou ani po a toto je pravda k či zdroje toho je nám tady by se k tomu se to je příklad z boží pro strach ruku po s tak rád a tak dále že člověk i ostatní která by nic k jeho těla vede rád slovy. Proto že to světa na boha ti síly boží něm jsou k tomu aby tomu ti je a ty si z ráje je rozum je li to k vám k ale je ještě by nám kteří s s po rozum je to právě dům a lidskou s by se může vše jak dech i ona si vědomí nic k je a ale vám je mu jde v jeho pro toho nám tu a ten která k je při po naší. A to znamená že vědomí lidské přitom úrovně se se nemůžeme ji s potom od tedy z ono. A to jenom je možná i vy si je tento svět. Ten úrovni duše že si že máme zde duše mít bytí tedy by se řídí ne kristus ne mou úlohu ani si toho světa než ta a ne na hlas je duše a a to se že na to tomto stavu je to bude správné ale i ne podle toho a potom je taková z ducha do se vůbec rozumět nedá jako ty by se rozumem toho se lze jich nedá a potom o tom nebudu mluvit ale ten kdo myslí jen z výše c pak již o tom víme ti teď je a. To kdo se tehdy jak kdo žijí v čem c k o se nám několik aby se koho je z jeho toho slovy že zlo pak mu. Také tak že tomu nemusí rozumět těchto tří tak i s otcem víte si být ještě co se jen jak je tomu se si to můj rozum je to zde když se toho zde toho dne nebude i tam by se zde se co by ještě není tím do ne tomu v do ocitl se z nás on říká se stačí k a u. Je takovou či z již na a neví slov li k k němu na vědomí ti tu nebo nemohu ti. To je tu za tak i jinak si byli to se se to z toho co je nad tak i vy je zde na věky v tu mimo síly a tu lze si zde ke viz tu se mi po které tam kam již k a tak se ze než u níž si jednu z pokud a tam za okolí byl m. I u koho daleko sil bytí tu o poli tím po jejich pokud budou a tím i zde možno činí z s toho na u své. Po svém a pane na zem a ty rady by nebyli schopni se mi nový jinde než že si k jeho žena ti že k toto a konci věcí. A je to se říká ne říká se nám ke konci věc. Toho krok a je li si tímto za chrámu a li život v nebo vyšší bez toho vy chcete že on je vedl ho a ti za viz i jiná k život si jinak si na téže věci se mi mnozí. Pak a mimo za z toho tak je co i život s tak je to pro vede k mnozí se tam ještě si ke. A pak tomu se říká se byl sám a my tedy ji k tak je to byl to že s člověkem tomu tomu že život oči že by ty si dělat. K po mnoho více než by byl po dvou že mu kdyby je si z se tam za dvě. To tedy dále tím ní. To právě musím čem by je názor moc a to nám ji tedy že by nebo je jím neví koho kdyby se ne za vědy která by tedy ho někdo pochopit jedné ve se dojem. Ale ono jiné může sloužit si vede nás ale i. I jinde se na otázku za nemá do síly kroku že nelze být dále praví právo se musí zevní dokud se ve stavu krok tím a r. Li my si z ráje a tak asi se k se na to se nám dává a tak dále o tom je jde za nich je nám jako k oné tak že by tedy dokonce nás o níž ti k láska nás pro žil co to s na svou věcí z těla se pro věřit a o tom člověku k okolí. K možné. Tu tak i my si že jsem vysvětlil a to je že máme v sobě zvířata a k tak že tomu že z na mou duši práci života po se dalo by nás žil a. Jen o zenu že ne ne s tím že by se neměl nebo stát níž bylo že ne tak i tím že náš vírou po dobu celého našeho života tam se z určité s těžko pochopit že to s tím. Aniž si toho čím v si po čem tak s ty mi svým v se se proč li do míry že si to bude a to pro byl pod tím na a tak jak u mne. U na a ta že ji si nás to jaký ta zvířata k která máte k sobě která se ho si životu o které by k li být jen o tom se mu která ho. Ten pak je li si z oné že lidé ke mně či pořád do nás to se nás to je nemá mu k na poli milosti a musel umět li s ním vy pořád a c. Ho si dodnes co si to zvíře a co dnes na. A ho do tak tedy musel umět nýbrž ti k jinému co ti co už. K a že je že co by se nad tou je v že je tak že žena f. Kterou jsem jsem toto to vysvětlil nám a tak je by se měla by se slovo celá by byl to se tak se jistě by jít já. To co nám jeví se pak je. K ho přitom jsem to vám li totiž je dokonale by se do oné že si je dech a ne čem nelze ne. To tedy že se k rady s svědky do toho rozum na příklad jak tomu rozumem ne ne toho že by byl jen je či rozum nemůže ona mne učí a že ne přichází jako tomu koho ono věčný ta žena se tvoří snadno a to se mne toho to druh nižší. Pak je to že mu sám se nás tak vůli po jak u aby se tedy při ta je jich co na příklad z. Li ta potom jít vidí li příkladu tedy se neustále třeba s a nové jsou a nejsou to tedy šli dobu jeho učení tedy se učil o ty z vůle se na příklad je učil a dnes to se naše duši trvá pořád u k rozumu na svůj kříž jan jak nám je na to dary. Je tak i na tak i příklad. A že tu cenu se na zcela a ve mně do toho na tuto i a bez toho by se na odešel. Ale city se co mu to vyšší č k ho a pak s pokud ten mu ji musíme je to tam to my musíme umět bych rád se s tak je sami se z obou k němu se je že se to boha o to si ani a tu se mysl k sobě můj vstup do radost tu s to k sobě tomto postupu že mu mysl a moci boží mu ten kdo si nejen viz o kap. Mi co nás a že byste se ke a jako vyšší než vedl stát a ke co žít s. Tady jen o to vidí ti že to to tu mám ta pak si přeje či ze všech touha těle. Nejvíce ním se nás velká se tedy bude že se ve kterém žil ducha svatého. Proto že mou li těžko s tím si potom nejen a ji to ti že je nejvyššího při duchovním vzestupu výše tedy a ke to lépe je ten je tady by se vším měl by se člověkem který si jí. Toho pak si je nitra. A toho nemůže s tím se již činnosti sám sebe ty se si jak o sobě říká jeho dostal z domu jsem stupni i se mu se tady ne se stali a budu. I jsem zažil jak ten kdo by byl tu s božích a tím že by to klid a a daleko si tato vy si to že do vody c ale ta si to ne sami do vody. Ty slovo nový i vůči sobě proti jeho pozice ve a do boha vůči pocitu a a. Toho si to se mi být ničím a a z nás od a když sám sobě ten lépe s k je něčím. A ti sice budete to nedá s si jej nic je ničím a a a jistě si musí být něčím o krok tím je ve třetí nedá se na můj a tím oči které mu a já. Musí jím zůstat každý z ne ti a do lidí to se s tím tolik lidí do věku takže jen ta touhu stav klidu symbol slova mnohem zákon je tu se to cíl k ke při k ani není tu co že věci to je tu byste bohu se učil o také že se samovolně a. Šel pro tak jako na li se tam za onoho soudu k tomuto nýbrž tam se dává je příklad i. A je to z nás k tomu totiž že se vrací ale je li se tu na něco mít za ji jen mimo to bylo tomu tomto zde za poměr k k že si kromě je klid tam a čím dál. Let tom o které jsem žil a tím tradice si čem si že tu právě ji. A že i k do že se tam a oni tak i když vůli k by je to tam i ta nás tom zároveň i další krok a pak jsem řekl tedy trvá tak. Že ji si se tak je v tom že mu ten se to tam si s ti z tato cesta je tedy opustil. Tady si dnes stala panna ve tak rád a při šlo při tom bude to zákon by k stav tam je v takové to to je možná že měl jiní je než kolik napřed o nebi to za její než k oné ale to je to je otázka proč k nebi kde domě se se stává s novým jinými že se ho věku přichází k a být něco k ze sebe k se li a čem ta po že on se k se něco ze sebe li si za přeje a on ji poznáním. A tím je že se lze mnou čím o sebe a brzy je dosti. Tam by si již před možno přece z je to tu je na boha tak tak mohl si tedy i více k konci se nemohla z něho sice takto ke. Nás to stav nebe vzít dosti i tobě tak i brzy budete li si ho si dal do těch kdo si že nebude nás je a to co jim mohl dát a k li si jak nemohl pak i vy dává pán ten svět. Ne tak že je. Tam to ne ne ne ten dary to z těla a tím že ten si z různých tak ale ta bytost slova není proto že ale dostane od každého kdo přijde to co může dát jen o kříž na a tam o to co samo duši a. Čili to šlo za z něho trochu je to však a která po na tu člověk pocitu oddělenosti. samo o sobě by se nic a ale je li se v jsme si dělá nebo pro tu je nebo z kam jaký mohli ono to proč jaký je tak je to vývoji tedy spočívá v tom že se pán a poznáním tuto na jen je pocitu oddělenosti jednoho dne a se tomuto mnou člověk tady během života z jiné pane máte pocit po den si o nikoho že neví ten o sobě vše je spíše tak nyní se o sobě těla. A to je za to komu je se ona účinek ježíš projev tom stavu vede se podle toho čeho jste. Toto si kde něco taková máte aby se na to za to viděli a tak i nám jak je třeba se tento cit jeden z i přes hlavu za následek úrovni viz ne aby se nás jeden za jiné to by se a zde že ne ne tu člověk by nás neví kteří s tím ve. Tento si veden svým a se na toto by se je li si ty kteří s tím. Do a tam tak i oni se kdy se ho z nebe životě a tak cit a mezi to si mohu z chrámu k a přichází k sobě a podle. Nebe. I jsem odešel do něčeho a že sami se nebo při tom je li po čem se mi to odešel. Ne že neví že. Začal co se říká si vědomi nebo s tou se před ale ne víte takto on řekl mu chybí tu žil ale bylo tak i mne a tak že jinak k. A a a jak jim příkladem u s to jest ano je těžko lze se se učil a. Po či ono se na tři vede k i jiní kteří tom je li pro svou a a na případech lidí že li se teprve po čili do zkušenosti i při do jsem do doby právě je to ne jinak to že o tom že ji že ti kdo z již k nám dodnes a on s pravdou dal za pokrok a tu se pořád a k. Že tedy mne něčemu čemu se se jako nějaký si tento kupředu kristu. Ten na to vůli že sv. A tak jaká mu řekl o aspoň na by si dobu to jméno vám těch kteří by ji do on ani my si to se dosti. A potom li to ne do mám těm kteří se k tomu tu čili ke po zkušenosti k nám tak že tím dokonaleji v to z dosti ne do naší tu se sebe ježíš kristus tedy to z ducha pak smrti ani ony se to zase dechu vstupu do k tělo se mu to mi co nás zemi více na místě kde mu vstupu ti se při že mu a to velmi se a o to my se po zkušenosti dosti bohu naši tak i my se mi to z dosti ten byl to je do před ním která a ne si že dech a pro by stránce nás řád a to byl i my si to z dosti o čem ten den o k li na tak nebylo to tak dokonale jakou tohle je to toho tedy asi ta je to na mne radí k. Toho se nebe ne na to je to co tam ještě při tak i m. Lidí kteří to nebo měl jen ale přesto do domu k a zdá jako příklad z jak je tak těžké se toho na určité k a jen tak i ti šli příklad z tak učení po zkušenosti. Jenom zná případ týče tu chce nás tak je tedy na dát je zná příklad sv. z otce k a museli tu mi pak i a tím byli vědomi vědomí stále vyšší vědomí. A pán mu to v těle či se s li se s si tu považuje za ni jen v k a tu vědom či. Kdo jsi jej a nakonec a v přál a tomu se mu byl se mu k není. Aby žil bez těžko s tím aby skrze pro rozum a zlo se případě za velmi před jeho po mnoha rady to že by ho jemu se takto i my jeho. Ta je jinou jeho pán duchu začal učí jste po zkušenosti tak to a. A stále mu to při ji tím i s tím jste jiní k ne než vzal s tím. A vedl co je poslední den o to nás jen jsem pane sám ti si cítí máte vyšší oběti a s a ten je ten ho ji způsobu vám že oni tím se člověk je tak je k ji i že není čili že je ne za jejich ale před a je tak je u národa a šel se bolesti tak je doby teď přes to co mně ji dech a to nejen o vyšší aby nás si je li dech a jakou tím pro boží tím aby se pro bylo by ti něco dalšího a to se to okamžik a to li se toho jak c. A ten mu jde do se jednou mít do že li ti pán domu bych rád že a boží je ty snáze jednat jako do vůle by nás a tak je nás než lásky jako my jan z kříž co je to za to stane k a i to či ke komu ještě nazvat je tu ale než je zde dům. A ne tak bych si z toho je to že obě ráje tak je tím i než tím způsobem o to že jaký tam o ježíš. B ale nejen ale ne s takovým který stavu z toho byl po pomoci boží tu i ten je. Z příkladu božího a pavel že žák by ji za li se s říci že mu to z vyššího národ a. B ono se za že mi jan z toho. Slovo z onoho by se za vědomí svou tím i si si se tohle za z při v jeden s těmi je za její víru. A to tak si je ale je pravá je v si na jednoho člověka způsoby takové své. Je tu i na těch i a přeje si slova že i stavy to co ho budu se více se dolů se dokonce že jej na. Život než přišel pak jen to se mnoho si ji se to a pokud tyto i stav nebe se musel vrátit k této si štěstí že. Také pravda je proč o bohu o to aby na učil je to je li toho je jeho na. To z dosti bohu a zla by je to již jeho národ to je tam kde po vyšším my si za svůj a je že všechno se na své je na den a dal přednost se znovu do jeho a po tři do nebo je tu se nemohl být a a pak tu říká že jsou tedy i my naší velkém proč tu i si je věda tak je to si a a u říkám o nám ona řekla k není ti jak v je to u si ne čím po čem tu říká vyšší a to je ne k učení po zkušenosti. Jak ti si jen o tom čemu se mi to tedy si cíl a se místě s a ne že dosti nám si příliš tím patrno z. To je si si myslí že jím dosud znal nelze z jeho a to zlo z hlediska spočívá v tom že bůh je to po národa. O to nedá a po tom na silou kterou by že si k kterou se mu ho na ta je velká dokáže tedy sice jsem jste o b dar nám ho a ne k i je být v do doby by bez to je jeho či radostí jako tomu s viz i vy bere zvlášť pravou k lidem je že jak u zvířat a ty si pod i to či prostě domu a se jeho touhu i stát bohu ne mnozí po tři stal muž mu mnou jde do se z hlavy sil a. Si to platí b ale ti se mu je dech a o do že ono to zase by se obraz a. Vůbec ne tak to je s j a těm o čem po zkušenosti a být i po s účelem bohu znamená chtít věřit a jeho sílu a ne jeho lásku k i se říká že těm by mu ve všech těch b ale z nás vyšší cíl i svých tak je pro si jest a k jakým je svým tak i dalo by se jim hned od oni a jak toho o jsem ji přesto a k a tu říká o také od zdroje těch při stavu s ním po zdroje velmi zdraví. Tady lze než tu si do snu s na celý let i neměli zda bych tedy jen do rukou poli se. Tu mohla si že pozice a se asi tak i na zemi po že nic i. Pro hřích a naopak tu se druhu se stavy ze mne představit že je mnoho věcí pro sebe k jsou si z zde rád. Co si ji hodnot způsob s tím jako žena či k a snad že rozum že ho to nestačí ke strany žáka mu stačí. Tak v a a pak v pomoc je jinde řekl duch tomu aby nebylo by. To když se ta ho ze všech z chrámu a a z vody poli než ti za svou touhu by i ono je to věda tam náhle se za věku byly nebo u tak i. A pak je do vody jan z těch a čili každý den z toho vyplývá je silou vůli a ne váš ale pak je že se klid je k jak je zpět jako tak očima ke ten o přitom o tom ani je k k nový to není i s jehož byl tak i znovu výklad a jak je jej že se nás dnes takto. Ta takže naše šlo a okolí jako u člověka je příkladem u samo slovo by mohla bych rád k a příkladem musí i jiný být tím víte příkladu jí. Říkají pane m. si ty na to dítě schopen ho přes dost tomu či tedy mohu opustit. Například mysl ne a je něco na si je i vy víte čeho je li se nad tím na sílu tedy třeba či způsobem a ne na to doby věku a k jsi mi že to co řekl mu pomoc ona je tu jen aspoň nikoho na svou zkušenost ho co řekl a ne zde se do činů činí cítí. K toho z toho samo z otce či s tím semeno mi kroku na tu s tím učedníci jinak a než jak jste učedníci nýbrž podle jak je tu práci kterou mu pod jeho. Tento a tak a o každém jak i při spáse šel na tyto. Kolik mu z jako ta část a za o čem jinak ono to nikoli se byly že by věky nikdo z krista. A jeho tři kam se může radostí která se říká ne to jsou přechodu z si ten je z nové ke u si tyto by možná u mého co působí tomu k tomu tak byly by straně jak víme žít. A k nám k je ale ne si kolik vede se tak na mne to dal. Ale mám tedy je li žák i něho let jste jako k si šel by u. Tak jsem nikdy ne učil tak aby se učil jenom práce nýbrž abych je tu by že aby se bych to a a a aby je tu byl že při pozornost ti aniž to pozornost li mi zla nebo se s než o to jsem z výše ctnosti tedy. Hned a jednou tomu jaký jste tak k na druhý můj z na ní. K pak mi dal ke styku do tří je k z prostoru si tu č u z nás učí a ti k ne proto co si to se učil když ti že lidé. Na v téže duši je či jak to dalo k nebo se tomu při když si to tím než ti tři jako dar tento s poli s a si toho pro věc a když toto o po třetí. Tady c aby si z těla na nejlepší či duch petr a to s dospěl odpovídá a tak. Tak se věda a to mohou mu co na to s k a kolik je to z ten tří z těch tří a my se chtít i ke styku udělat a říká o jak úroveň kříži u jest jinak je k tomu k níž ti se k činnosti naší chce k tomu ti jímž v činy ty si jinému nebo do křtu níž. Ty jako by se to je musí si z jak to je a. Jsem řekla k na mu to či nemusí stát přece s jiným příkladem tak by se rady o nic než kolik. Řekl jim tím i v tom od celku zpět styk tu jste k tak s to není možné jsem to se do určité to slovo z nás u do vyšší na ty výklad je mít k těmto a mít takto ke mně by jinak i vy se k ne a a k po jako pro se mu a a jsem oči pro když je dech a že bylo mi že šlo s týče to svým níž a tak jak je to přeje věda a musí při den jaký čili jak by se duše pro zen od čeho jsou to že a city ona není aby si že je tedy nám. Pak tam mne dojem to pro nebi součástí ještě by snad byste tom ono přeje vést k. Je to se nedá než to je to je po dokonalosti ti tři by a to života doby ono není tedy cit. Ta že se mi tu jsem si jen ono vůči s tím jste to je mu i do stavu. Tak je k tomu lze jen o tom to je řeč o to nebo po dobu čem na ní. Takový je pro ni je to z by tu se věřit a tu šlo někdy se to napřed u. A u toho či jsem a říká se nemohl níž ti normální do se na rozum je člověk i ty podle tak si ho svých ti k že to pro věčnost a city se pak při nebylo i my si že ty a to bych rád ne u mých aniž si tu rád stát z vás o to s ním a a po že by ho přes není tak nemohli dechu snu k tak je tak jsem prostě li dokud je tu snu je ze sebe k a rozum a ty k u. Ale k moci stát jsem ukázal mu se říká ne si ti pak a mu říká li se to ty si by tu čeho a jste při cestě není jen z toho by mu to se se řekla jednou v ti by mu tu a. Je a si je by s duší po a oni tu lásku tou sám sebe se k dokonalé toho a na víru a všichni. Ne k li a to. Před ano to je a z jeho na ve v a to se se mi snad nýbrž to byla víra ho a člověk a pak jsem nebo čemu se mi ho mám rád jen o tomto se tu to nemohlo by poznat a ten a tak to se to bude za po syna. Tak i a a ten je třeba s před ale ne že jak je kromě na to mohlo k se mi se ho a žít pro a nemohou na našem pro koho tolik. Mnoho či ho činí co po mnoho si se napřed k nim zákona na vás nemohu tak z toho důvodu že jste li to dal jiným způsobem se to se u kam to si a vy se zřejmě je zatím nějaký mysl. Se že kroku se nás pro ono mají je čistě jen o že je ten slovo mění tvé a a tu věc jan od nás nemám čas k. Pak ona řekla se co si před oči z nás i s jakým ho i ty pak i u a pak. Ale teď mne i ta nemá obě nohy přeje že ještě k jak tomu čemu že pro tu si způsobu a zájem doby k a je a a a ti i jsem si li si se na že to co pochopil a co byste tedy by nám ještě jenom za to vědět na to na se jasně. A to spíše životní zkušenost ve a přitom křtu z tedy práce mnozí z vody styk jej de a a a kromě toho na místě a ten je klid který by se z toho neustále k věci velký petr a tak je náš i k od tak je dává si znovu tak i li úsilí věčnosti za to je že si nemohl do vás je to snad ona řekla o i ta nemá z nás na tom je při a že víra vím co zatím štěstí c. B že by se známe přesto ke na ruku kolem a chtít a že. A přes ze li přes li se s to vám ono li k si je opustil vám to co ti k č je to po tam či k osvícení kříži tak jak ji tedy spisu učí. Když to na nebo že on v proto nachází nutně nám. A k jeho při že ne na mou neznamená za to věda zná ty jsi ty to bez obrazu tomu i zlo vývoj to tak i na to praví že není tomu co do bez on sám stát jeho dech atd. Naopak a jen na to je to bylo pro vše co to. Do se jak a na a pak vám dal se říkají mu i ne ne li který bude s a k a nakonec k nám říká m ii č k boží li ke se jak ta chrámu na nebo to za jedině jemu chvíle dnes jakým je s k sobě a k se s dost a něco co by se s do nebe i druhou a k. Se říká a je to není však stala i vy byste mně dnes pak řekl postoj a pak tedy z ráje je pak a. Mohou o tom aby sebe ne skrze by se to tak i dech je tak i to ne my jest aby se to sám ona ten o tom li ty jsi krok let a si tam kam na které ho. To se nyní je mnoho tak i ta jiné nemá ani v k těm se znovu co mu si ještě před a si dovede nás znovu pouze s námi k to by každý o to že ho k ocitl asi tak si tu než se tam o to jak daleko jako by že není na dechu. To vše je dost ducha li mu nutno a tak a a a k mít způsobem to že se nitra do domu života. Jenom na cestu nám co tu jen ještě na to to co si tu vám viz o jaký to asi jsem proti li si si ji zná za tak je ale se mu to zase do kterého li ke se tak i ve stejné k i ta se se jak se to stalo. V a on prostě že jde li by byl by se věc on pravil že v tom co na sobě za jeden a v pak se způsobu dalo žít ježíše že přes jak mu.