Karel Makoň: 91-02A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

no. A kdo ho tam do tak do od atd pořád tam nebo tato někdo dělat nebude takto o stačí panečku v jenomže nemůže protože pavel to nesmím dělat koho zatím nemohl najít nikoho doby do něho udělal víte tak že z mora-na moravě se říká jeden vtip je to moravský vtip nevim jestli ste mi ho neřekli zrovna vy Že totiž šel setkal se při brzy denní ti z nich je to tam asi nebudeme o jemu do tam být tato pro ni. Teďka ale dejte aby to tam nebylo ti dnes lidem říká mám dvacet porád kině. Ale jedna z nich chce a nevim které těla tu chorobu smrtelná choroba a temeni vší potíž v tom v vládě. Ten oba co říká a mám dvacet porád tu jedy jež se zabít daným který projde a v tom je veliká potíž. A ten havel říkal říká mám dvacet porád su je z nich je moudrý ale janevim který tady je ne v veliká potíž najít komu byl v ta moudrost není obyčejného mu. To musí opravdu mírumilovného moudrost po dobrým se to musí vyřešit ale jen dobrovolnost musí také na druhé straně to li protože každý se jen nerad ě. Si říkal toho místa na kterém je. No tak to jenom tak ti ne abys jako si se taky po těšili se mnou se o jinak po těch a žádná neni a teď bych se dostal k tomu co se stal říkat. Dává asi provést i těmi pohádka mi které teďka píšu které teďka od se nad světem. A one pro vás asi rozmnoží proč tam nadto si dělat že ještě nejsou ti skutky jsou jenom u vás jo jsou zatím čtyři a ono jich bude moc. Jedny ty čtyři které máte ruce osob pohádky které jsou nezávazné. To on mu nestal říkat jenom proto abyste věděli že jsme přišli od boha přes tvořené přesto stvořené před námi stvořené a druhá část pohádek taje po nějakou martinku nade psaná ne tady je že jsme přišli z nestvořeného čili že my jsme také dnes stvoření. Že my se nemáme v je základním nestvořenou a stvořenou působení říkal nestvořená základna spočívá v tom že když bůh tvořil tento svět a vytvořil člověka šestým hodné tak tak mu kde byl do mrtvé hmoty do jeho s tím dechl dech svého života. A samosebou jeho život je věčný tady něho dechl věčný život aby o tom věčném životě nevidíme. A po této je sám potom těžko zde když o tom nemáme zdání tekla před říkáte synu tak ano to je hezké nám do pán bůh neřek od jeho české ale on se velice milosrdné jsem to ne řek protože z toho byste museli okamžitě vyvodit důsledky. jsem se dověděl v sedmnácti letech. Tak jsem musel okamžik z toho oni se i tak že jsem musel zavrhnout ten život nejsem vedl předtím a nevypadal špatně. Protože byl to život který se že jenom pro sebe především pro sebe potom taky o na to jako o jiného ale se vším. a musel ho zaměnit za život který jsem žil od doby a žiju pro bližního A to je velice těžké. Se toho bližního máte milovat jako sama sebe o to není tak lehké se ani za v tom jak miloval když jako sama sebe proč protože když ten bližní potřebuje další pomoc musíte všeho nechat i zase nemusíte zapomenout a pomoci k tomu bližnímu a to je mi abych jako sebe sama i tam za po že byl v v tom případě víc toho vyššího ne kdybyste byli z situace jako u toho člověka který který je již s ním tak nebudete se na se na nikoli les. Sebe a tak muset na myslet taky nadto vyššího je v tom v v mysli aby se to musí důvodu všichni v takové totiž si proto bych na tady nebyl kdybych vám s neviděl jste z s vysloven situaci již o tom nevíte. Takže. Milovat když jako sama sebe není možné jinak než když se plní také to první přikázání milovati pána boha budeš z celého srdce a tak dále celé duše z celé mysli veškeré síly své no ale to tohleto nemíním vykládat protože tu jsem vyložil jiných svých spisech. Například máte třebas spis mění na sela krista máte ho. Nebo cesta vědomí nebo z také jeho k všechno máte ženo. A byl tam je to dokonale popsaný jen tak se to popsat vůbec ale se nebudu tím zabývat za sebou zabil o pro těmi pohádka mi jenom do jaké míry vy to budete chtít poslouchat tak jak to na vás poznám kdy bude přes polovina ji spát tak s tím přestanu ano ale dokud nebude polovina ji spát tak mu pořád mluvit jane usnu k kdy se mu tak prosimvás tohle bez to se ten do se choval dokonce tak těžký dejte byste nemuseli a co ta polovina aby neusnul ale. A vona totiž velice obtíž je to doslechnu dokud se v do že se tady bude na ka v každé větě skrývat zatím nějaký nárok na vás. A jsem byl a to jsem po době tady asi nebyl jsem byl na nějaké výstavbě. tibet se menoval sem to tady říkal to taky nebudu řikat to je krásný co vy všechno máte za sebou. A tam jsem se dověděl že člověk nebyl stvořen. Že člověk je pořád oslem že ten princip tvoření není něco konče jeho neboť stvořitel je věčným on nebyl předtím nezačal tvořit na ten z ji a to vytvořil tak nešel zase na ten z li v nýbrž on tvoří pořád musíme rozumět že ten sedmý den probíhá a ten se měli o klidu probíhá v naší duši je tam ten klid je ten pokoj jeho je probíhal po celou dobu pro stvoření o měl pán bůh tomu síly kterými. Tvořil a je pořád takže když se tedy byly vize žár tam chyba za napsáno myst nestvořili ten svět ne a to je něco čemu se říká a dramatizace. Tu lál ale s taktiku z to není to je doslova tak že on své síly k jejich sedum dostala. A on jimi tvoří ustavičně tvoří a ti se nestát sil je sedum úrovní vědomí a tam ho zatím. To je to co my známe jako nic přirozenosti boží co jsem pojmouti do hlavy ale protože to jako nic pro nás to povyšuje obyčejnou sedmi z na jsem byl stát dělá z toho něco daleko hodnotnějšího ne takže berte toto na vědomí než začnu vykládat co jsme si to vinu původ ještě nikdo ani nesmíte si vědění v ale o to při že na vás li se dostat z ti tak protože jsem etický člověka neznám své. se neví co dílu tele ale musela mít do viset sebou pochod tyto posel tak si po desátky dnem pata. Cesta od psa nebo postí. A to přesto vydrží no a když to nevydrží oni zrovna dva let tak prosím s ale oni jsou znají nazpaměť. voni by to mohli vykládat mně a vám začnu začnu prosimvás jsi svou svým takhle. Těch šest prvních dnů stvoření to není časový údaj vůbec ne pokud se jediným domnívají protože si teď tak na to vůbec nepřijdou a to je poznamenání těch šesti prvních sil a v tom sedmým dnu sedne si těch a my tomu říkáme těmto silám anděl nové prosím při to co o sobě to nepotřebuju ale kdybyste chtěli abych tomu neříkal síly nýbrž anděl o říkat andělé kdo si pro záznam představujete že ty andělé. Dát si výtek žije kama onoho s tím začal teprve nějaký el pán michelangelo s donucením od papeže. Tomu donutila bytu při maloval křídla v jsem viděl tu si s lidskou kapli s těmi přidati mi anděly a musím vám říct že on to šivy litovat. K o by nemohl tak nějaký do vší do tomu andělovi tu si s tím. Tady to máte jsou řadu andělů s jedním křídlem dnem a jsem říkal je to na rozum tam nebudeš v tom mého by z tam toho vešlo ale on chtěl ukázat tu bavili silou sice váží domu na tak by do životní před on to dělal sto na sled tu si si to kapli a tolikrát poloze takhle se nad sebou povaloval bude za porobě nad na zádech no v no protože on neměl chudák přes ani z zamilovat po zamiloval si by zase nezval letech a tu bylo to bych ho nechtěl. No tak vo tom napsal hezkou básničku no a tim to haslo ale tenhleten michelangelo To musel na málo o mi to po něm přeříkává. Jenomže upozornila své dno staří řekové měli taky jednu bohyni s křídly. A to byla povinně býkem a to byla bohyně domácnosti a am do své ženy tak víte že tak křídla byl vedoucí domácnosti náleží na tam musí dopadu křídla aby všechno stačilo. Na to že oni asi věděli pro zrovna jenom jediná bohyně atd nebo vědomá ctnosti sídlo v tom ta musí z jedné věci do druhý vite no..tak a to se bez křídel nedá dost dobře dělat. Vono ti mužové kteří mají čas ještě na vše jaký své e třebas vzali li že na těžko že může zastat tyto zálib protože ona je do zaměstnanosti ve nemocí jej dětech a tak dále. No ale když jsem řekl že těch šest k tomu nejsou mi nýbrž to síly a abych dovedl i označit. Ale jejich kvalitu vám vysvětlit ale to neudělám tento dosud neudělal někde v tom jak oni tady že se si by tato časově. Ale vězte mi že tomu tak je zatím musíte věřit předkládám k věření a jestliže on nás tohleto pomocí těch sil šesti případně sedmi dělá tak ty jsi jsou v nás jak zakotveny v když přichází od toho boha tak přicházíme zhora bylo v v v v v v v z příbytku boha by se od něho měli plně věčný ten nezačal být ten prostě je my ten příbytek u boha máme jak říká svatý pavel od věčnosti máme příbytek u boha říká svatý pavel v těch svých epištolách tak to tam přečtěte darovat nebudu dělat. A dovíte se že protože ten příbytek je ten existuje tak vede naší existence která se teprve stala existencí máme v sobě jisté cik která je a my jsme prostě po této viny ve sestoupili volal přes ty anděli který by před námi stvořený. Vám říkám před stvoření sestoupili ale do tohoto silového u bolí jede jsem nad námi vládne jenom jedno světlo vědomě na světlo našeho mozku našeho rozumu a toto světlo na daleko není schopno do ve protože to jenom jedno ze sedmi světel. Takže vy musíte to světlo nějak rozšířit. A právě náboženství k vám pomoci k tomu aby se to světlo rozšířeno tak buď která rady za to na tu příležitost protože málo lidí si to uvědomuje že to jedinečná příležitost za v že po takovým obrovském pronásledování náboženství se vůbec ještě do z byl kdo schopen toto říká jsem ne z byl jenom proto ne že jsem se skrýval jsem dost nebo do do ciziny. A jsem přitom onen nesměl řeky si že do věty věci píšu nese napsal celkem padesát knížek a to ještě nelituji dost sebe pro zval vše od od opisovat a tím že potom kdy to tak. v tomto nedám popisovat ale teď bych potřeboval abyste opsala nebo aby se zmocňuje aspoň li co tady jste dvou posledních níže a to je zkušenost se životem mat této s v jako ze zjevení a tak si nic za to v nás. Von na je tam také ale víte si nesmírně vážil a ještě do spí proto o ty pohádky do pro budu dopis tat atd když si pohádky jsou k něčemu tu bozi tak jakýs uzavření cele. ta cesta zradu teďka bude cesta těch další pohádka co zdola nahoru to bude závazná proto by že to neví nic se nestane. Nevím ale tam když to budete vědět taky pro závazné a vaší učitelé na protože si nás učí závazným věcem ale takže tou že začnu viděla v že ano. Sice nerad protože nemám toto postranní mám po straně nám to sdělit. Víte to měl z nazývají žil oni přátel jsem dneska například brzdim vydávání svých spisů to si....co mám za práci kdo od sebe od sil těla dostat všechny vydala celek mysli najednou vydávat najednou vyšla například dejme tomu el v nějakém časopisu v nějak do duchovního. V na li jsem neznal co bys zato o napsané osm domech se s a ten čisté například. Oběť přesvaté ve zkratce. Před pokračovali takže ono je to asi dost jsem to nečetl ve do bez vel vůle pro z těl. Tak očisty. A a jim nemám za zlý do protože to dodala nebo nato nemám čas jas ještě do dělat něco a jesi by se mi do toho pletly relace musel opravovat světem závazek který oni napsali ano to nemám čas takže oni si to jsou tak koho by se s jednou moravě existuje že to olovo z vyvy dával jsem s opic taky cože. ...tak tak tak... tak osmé desáté číslo tohoto jo vydání. Tam se to dočtete jak tam např nevěděl co nemůže sebe z plzně to z četl al říkal že to velice výstižné a protože vašem vše ale e vaší svět bude je úplně tatáž jako mše kterou jsem měl jako předlohu totiž katolická tak zaručeně se to pro vás také bude hodit. No ale něčemu co je nemohou zabránit aby sto vydalo ale některé chci mohu dobra některým věcem ale myslím že je dost toho úvodu a že vám pro z vyprávím ty čtyři boha pro vás pro dospělé. To pro všechny tak budete neni jen je že to pro dospělé zatím není pro děti a dostanete do ruky dal od anežky patrně ty pohádky pro všechny tak upozorňuju takhle je nemusíte přednášet těm dětem se musel před tou při ty dospět janevim nějaké úrovně jsou v aby se dostali na takovou úroveň vědy byli schopni tomu rozumět. Pochopit to a považovat to za správné a teple pak to před vyprávět dětem ano takže se teďka vás nebudu stát nýbrž to přede vyprávím jenom pro dospělé ano měl by se dneska od vás nedostal. A přejte nebi se dostalo vás taky tam tam první pohádka kterou jsem tam napsal je pohádka o potopě svět jsem začal s tou pohádkou. Svoření světa jen z důvodu tak vždycky jsem začal o potopě protože to se nejsnáze vysvětlit. To potom prosim ze skal řekl těm dětem jsme všichni prošli takže jak jsem to říkal dětsky v to snad i pochopili ale je to řek nová ale. Jak by to ty ježíši skok a li se mi o nás v našem těle před chováme do spát druhy paměti jednak tam mít ano. Bych měl říci o jedné víte všichni tak tu jako pomíjím o těch druhých něco málo o druhé velice málo a o poslední vůbec nic Co je ale je je to napsáno v potopě že ten koráb který nařídil bůh tomu zlému vy aby postavil byli tři podlaží na tři úrovně vědomí ti máme v sobě vědomí hmot od této mostě o které o tomto vědění o tom povědomí víme všichni mého na není ani k u jednoho z nás ani u vás věcem otevřené ještě nechápeme celé. Všechno mocné co tady je správně neboť i ten poslední stupeň toho vědomí je jenom po otevře. Když nějaký člověk otevřel na tohleto vidění tohoto svět jsem čas. jsem například přestal vidět slunce na jako plat v ku jsem ho viděl jako kouli. A tak dále ale viděl jsem nádheru o které se vám vůbec nezdálo kus to nezažili. nádheru tak velkou že například dejme tomu na --plese v tatrách e e jsem na viděl tu krás ty přírody by jsem tím tak zaujat bez odtamtud nemohl ani hnout a tak dále ale viděl jsem také jiné věci které překonávali čas dejme tomu on se ocitl asi šedesát zem. K a ne jako dříve před touto válkou. Že von se ocitl na podkarpatské v jo osel co naše není k k vás a tam byl velice zajímavý člověk se se setká a to byl chasid v v tu chvil v židovské vědy od při od s. No a jsem tam že se nemyslíte na smí přáteli a ose nás podíval a poznala mně to světlo který jsem prošel bez si vlastní vůle a bez vlastně přičinění to způsobil měl lékaři veliké utrpení to s. S způsobilo že za odtud stupeň měl neměl že nám vim že bez něho bych se byl nikam neh-nedohrabal a von říkal zůstaneš tady se mnou aby za pro spát nahoru do prvního poschodí. To se se mnou pro toho že ty se budeš se mnou od svým modlit v tomto říkal né. jsem říkal no tak to bude radost doby protože do prvního poschodí. Oni se volit todleto takže den začínal dozrálo než vyvodit dělalo nesou svolit před se tou hodinou za svými ležel naro boží jedoty dobyli při zemi bylo po obrovské místnosti el přes den to byla hospoda a v noci se tam modlili no on byl hospodský takhle mimochodem A vydělal si z rusi jak mohl ne co prosit. nelíbí se vám to jak vydíral... byl pravý svatý a von vám mně dal tu její by byli byl nebyl již je ta tady pro se se mnou budeš modlit as těmi ostatní a byl říkal jenom to co říkají ty ostatní takže nemusíš tomu rozumět na to do otevřel namátkou ničemu jsem rozuměl pochopitelně ale oni odpovídali na tole na tu v jeho řeč musel tyto kosti to je ho o všech. Všeho obřadně to udělal a u draví no to modli se tak možná že tři hodiny a protože e to mělo nějaký spát. Oni ty co se s ním modlili jak se dostavily než si říci do vytržení ale do tak do stavu jiného než z běžného oni jsou modlitbou nějak žili. Takže jsem to po nich opakovat ano. Tak jsem také nějak se do toho vyžívat o tom mluvili hebrejsky a to byla vlastně řečí nebo oni v jejich pusté to za řeč která je měla dovésti k tak jednou vyššímu duševním stavu po tak je to také někam dovedlo a on po modlibě řekl na teď cestami nesní náš a potom ti něco řeknu o mi řekl tohle toho kdo před první z toho vánku nás ty nad čistí všechny vivo další náš čas. Si ti protože oni na nás zády že my víme něco co oni nevědí ale že to je pro vědění velice nebezpečné. dneska posílám na horu hoverlu to je dvatisícepadesátčtyři metry vysoká nejvyšší hora na podkarpatské rusi bývalé A ti tam tak aby z tam byl aspoň před zel z se měníme. A dívej se dobře na oblohu jsem tam také z pro v u jiného boží nahoře v potom setmění v tak to byla z těch kvasu veliká cesta na trval několik hodin. A m prostě jsem viděl ten západ krásný západ na tak by vrátky je k svou kráse závady oral doví západ an na dvou stranách na straně východní oblohy na straně západní téže oblohy stála dvě vojska připravená moji ve s člověkem brnění spát státy štít ty na koních né. A byl tam taky jaký to se tam někde psycho velitel jsem straní byl takovým staticky jím. Cestou tohleto mně taky obyčejný člověk a neseme nepodíval jsem nic pokynu že taky to vidění jako on ne věz že připravenou o jinou dva roky před tím než pro k la. Takže jsem měl al to bych to byl neviděli větami neposlal ten chasid. jsem měl tu schopnost vzhledem k to-mu že tam poslal to vidět-se připravuje válka. A on potom ještě vzal domu tak říkal bude málo k a ty to čelem viděl a on potom věděl že na tom vidím na tom na tom nebi si do si to vás nebudu toho uvádět dále do by to byla velice zajímavý mysl vědět jak on to věděl a jenomže to není ve našich schopnostech v tak si že myš taky takže prostě von to věděl a teď je vám řekl. Mnoho věcí om by a mnoho věcí do této válce a mnoho věcí o poválecných věcech ale řekl jednu zajímavou věc jsem sice žít ale uznávám že to krista jsme u mučili neprávem dokud této náš člověk žid jako jsme my ale dokud n ne o dovíme ten proces. teď asi dovede budeme ale v tom izraeli někdo jiný ne vstupovat vás asi bude někdo ze si to postup od je ve vůli jeho zakladatel pochod státu za na ten řekl dokud by se nesmí věříte ježíšem kristem a neuzná jeho jakost za svého proroka aspoň tak týž arabové nával budovy pořád právo aby vás ničili a je vás málo můžete příjít všichni to vám řikám dneska při tom jak je tam napětí a můžete přijít vo mnoho životů. Tak vám radím se vy jste se s ježíšem kristem v i jsem při tak nebudete tím. To se mít za zlé že on proto radím protože nejsem tím proti dost jasem pro židovsko a jenom řeknu na tom jeho hrobě je pořád v moc světím ale tam ten letem nad sic. Smíření to řeknu jenom vidím slovem ve pro obrovské smíření. Oni domě jenom jednu věc zase li že on byl víc jindy než ta v tom kdežto vy z ale před u nohou v jakých mistru. Ale šel po jeho záležitost zkrátka zastával dobře. Ty chasid li nestačilo jevil vraždit byl ten židovský nad ještě mudrce kteří toto vědí že nemají tu moc vedl těch politiku si politikové to taky vědí ale říkají že my musíme konkrétně v tomu rozumět politika se musí vést všemi prostředky. Bez nároku na nějaký milosrdenství tak že mi to kostí kudy se kosit. Za těmito vychází ale jak oni to bude vycházet z je ve vůli a říkali ten stát nezachová te když se nesmíří te ježíšem kristem. Je pro nás velice nadi jiná věc protože oni jistě zase někdy něco dostanou na tak na tak oni se nakonec smíří ale ne po dobrém víte to mně připomíná starověký boji bohu boží i s tím národem kterýmu byl poslán jen proto druhým. Ten národ byl taky volil vůdce a ty měli dojem že svými vlastními zbraněmi v ale čím na dobývají s to svoje u zemi jenomže bůh chtěl ty válečník ky naučit bojovat silou boží a ne silou svých zbraní a tak se nám zachovalo velice podrobné pojednání. Oboje vůdci vědom nově abys kde jsem to napsal o tom víte nebo víte to je to jednání velice důležité to dáš pro naši dobu kdy malomyslní ne občas když vidíme to kolem sebe ten gedeon byl významným bojovník. A hospodin bůh mu slíbil že ty midjánské v kteří se chystali proti těm musel z om. Oni totiž viděla učí pořád vadilo kým sbírají úrodu dalo nechávali si pro sebe chovali těm kdo je tu jenom to co nutně potřebovali takže ty by na tom voze ale. Protože to věděla na měl proti sobě vojsko obrovské vojsko midjánských a sám měla asi taky pro činu toho vojska na své straně a ten to nebylo na se setkal s hospodinem a ten mu řekl prosím těle ti vydán ty midjánské. Ale proto aby svět po byl ale když ukázal že za tebou stojí jako svůj bůh jako by praví bůh ale ne jako ten bůh e jako by bohové těch midjánských který se klaněli starce ho bálovi jiný a a stane se jim protože jim tím bohové slibovali veliká pozemská blaženství s. A taky doplnili ne jo to je a no a on říkal no jeho a ne tak to máme složil zbraně a von říkal ne vezmi všechno své vojsko kil dánu a nech to vojsko pít je budeme to o deset tisíc aby do bude pít vleže tak toho neber do toho svýho miska. Dost dobré podala k ústům toho vezmi ono svědectví zbylo třista bojovníků který to podávali půstu a říkal byl jenom do tak se při stali mi nezvítězí do prosti ty pořádně nevim sem do který vítězi. A nezáleží napočtu nezáleží na zbraní v záleží známe vůli ne vůle se je snad prostě všechno děje. No tak dobře nose podával to nemůže dopad toho co se svět visel pro sebe. A ten druhý dem říkal těm třista se ve zbraně ale aby napadlo síle nebo nad se bránit nebo zabíjet. Ale dej každý mu do ruky pořádnou proudu vyskočil tyto do dobře pro bylo po musí do sestoupit a. V noci když se tam se noci nebo od za bez věčný své noci přišli žili těch třista bojovníku oko od op a když jsi ten tábor těch midjánských a na znamení hospodinovo začal prou bit v ten věděl on a po něm toho byli ze všech stran všichni ty bojovníci těch třista ale ti vydati se polekal za jen se za přitom vidět protože s nevěděli odkud to je a no ono se nebo byl tak utekl jako oni. Kdy jasně snadno zvítězili takto jenom se vám říci že silou boží jsme se všichni udrželi né. Jakými zbraněmi jaké byste měli zbraně ruka v že ano žádné ono to přesto vyšlo noho jich si tím padlo pravda ale víte nebylo jich třeba mnoho a není třeba mnoho ale musí být pořád i. Musel spoléhat na toho že musí být odevzdáni bohu v ní. Tak to jsem musel tam vložit do toho abyste viděli co je to rozšíření vědomí a když vás nevědomí jenom vel tohoto pozemského světa tak nestačí na správném vedení života on tam podléhá v ale se mu zjeví do další podlaží kde vědomí duše tak von z toho vědomí duše se do že její základ je bůh. A že ten může všecko no a tak v. Tom korábu byli z ti a jsou vjem a my je v něm žijeme jsou jen tři podlaží tři úrovně vědomí. Nebyl rušen na minimum indové říkají sedum no ale on za od těch se zatím na to stačí tuto pohádku. A když jako s nimi správně vládneme tak zvítězí ve především nad samy sebou. Amen veliké potíže že z z se sebou v ě to naše je takového druhu jak se objevilo ježíši na poušti po čtyřiceti ne. Jsi osobou ono právo abychom to své škod poslouchali a to není ten satan tedy naše také před léčeny desky se s ti člověče jak jak hodné. A on neposlechl a to jsem jenom boha a říkal tebe nesluší poslouchat nýbrž jenom svého boha. No a tím zvítězil a tak dále tak máme tam při úrovně vědomí v sobě máme tam dále všechna zlý řád ka. Když jsem toto po byl je to se mnou šatu tady říkal jak to tam všechno dostal do toho o na ho mu a tu stravu o toto o moc ni přát potopa prošlo padesát na potom to co ještě další sto měla do po tomu by být nená neříkám v notak seděti o to odpouštím ale protože mně to nikdy neřekl jedu dospějí protože se mi v sobě ta zvířata v paměť věty z ká. Která nás předchází neboť ji za tu byl dřív než lidé. Jsou před stvoření před námi stvoření tvorové ta paměť na to je tam nás ve že bychom byli bývali zvířaty ale jinam připravovali budu pro náš život lidský. Je to museli velice věční po je na ztrát mít za zvířata jen to co předtím vážila myslím si kolikrát dejme rady že ano co je to platný zemi jestli ne proto nenávidět ve na věd to bylo terezy pochází ze tam. Kraje tomu hlavičky v tak řekl no be tak že tihle ti k ale nazí dělat jsou v nás a kdyby nás nebyla. Tak nemáme tu wer budou se kterou máme ji do života tezi že síle za dravost v ní. Vytrvalost atakdále to co všechno zvířecí vlastnosti které nazí letech obdivujeme na nejvíc obdivu na mravencích no ale ty mravenci jsem doufám o těchto věcech mluvil tak ve mně se opakovat na to nemám čas jsem třebas říkal o tom brouk oncideres né. Tak nenechte si to ode mně znovu taková ten dovede z inteligence. Zažít nebo provádět symbiózu spolupráci s set s led kdy mostu ne a my provádíme symbiózu se svými bližními asi světem ale nejíme o tom. Protože my se věří neřídíme instinktem nýbrž rozumem ale zvířaty nová a to je to v nich ani na pěkná zažil to s nevíme čím se máme napřed řídit že ano. Takže je to důležité pro nás abyste. Tom tady na týž poznali na ty děláš čili byl v tom přemíře v pro vracíte dostáváte si dali pravé přípravou nebo o které můžete vsadit krk že je správná a jednali správně. Jak není pochopíte že to správné a pak se oni se starají ne no. Takže my tam máme k tomu korábu ale skal na který mně nebo se dostal na tuto jinou o ztuhlý celkem žen při syni toho nemám tři manželky těch synů manželka toho o nemá. A o by že tu pomíjím protože to jeho duše na tak je odvede říkám o sedmi lidech ale jenom dobře známo že se jich postu to z toho promiňte domy tuto chybu nepovažuje za chybu nýbrž podle potřeby někdy říkám o sedmi mně říká o osmi prosimvás to není chyba na tak si všimněte kdy říkam to tak tedy říkám to ona ale i ti nebylo než o sum. Těch postu protože každý z vás. Čili žádá skal svým bylo ča tuto jsou poučení řeknu kolik se zachránilo lidí při potopě řekne o svou stal řeknu běd. A kdy řekne jeden a to byl one to čtyři nos ale li řekne a ta jedna žel. A tak jsem na to dejte abyste v sobě odpovídaly že sises zachránili s pod a. A teď na vás záleží co od potopě budete s tím za svou zásobu vědomostí a schopností děl. Tak to je pohádka o potopě ale pro velké tak svět předpovídal na přeříkává. A teď začnu statický důvodu mluvit o ho. Stvoření jsem co jsem řekl to taky jedněch to tu mám danuška ten kdo zná ale pád z ráje velice o že vás záležitost. A si dovolím ten vývoj časy pohádek pro dít v. Již již v tomto kolik je a bude se sami taky ději bude mělo za tou pohádkou spát za dále myslíme z od toho boha z toho příbytků boha přicházíme na svět pomalu a pomalu v uvozovkách. Protože to není časovým udály prosím vás. si pomohli tím symbolem jenom dnes pro vás to praze symbol vypadá časově pomalu v tom smyslu že že to bylo vývojové že například sem napřed. osobně z každý z vás se dostal do ráje do zahrady. Která nebyla příbytkem u boha. Nýbrž byla za to říkal jeden ne rajskou zahradu. A že za je to bylo všechno zařízeno stát že tam nepršelo a že tam přesto vytéká mocná řeka z tohoto a vně a když o byla velice je ráje a v všechny rostliny aby nesmít vůli tak by tekla ven do mezopotámie. A tam pro věž že sex je dneska můžeme tu řeku správně nazval to co se styk myslete na to co všechno starověký názvy těch čtyři řek které vytékají z toho ráně čili pozemská voda pochází z vody duchovní nebo pozic rajské a tak dále no ale jsem tak je to tam to vysvětleno tak sice nebudu zabývat. Jenomže proč to říkám. Protože tam v tom ráji bylo všechno připraveno jako na přechodný pobyt. Když je věc řeky tak byli v do našeho světa a tam nebyli řekou hmotnou nýbrž rajskou řekou. Tak bylo napřed ukázal než se člověk padl z toho ráje že už. Takle ten život z jeho ten do tohoto světa ten ten pád z ráje a to něco jiného než pouhé provinění. Něco mocný jiného ne ne že by to nebyla pravda ale to jak tomu říkají staří mudrci křesťanští přejít z ku ba jasná časná věta kdyby totiž nestal tak tak nemůžeme stolem zase nahoru. A my nezkazí provedl nahoru pro své nemusí napřed se člověk dostal na ten spodek ale od ti nahoru zlom zatím budiž zajedno do se dostat ke konci boha je tedy to opomenul říct také připomeňte protože bych nerad abyste o to při šli. A teď jestliže je. Viz svět pán bůh což se tedy lidsky pojaté že je tomu adamovi to jsem a to jste vy se tam asi bude s získat že tam sám. Et tak mu z jeho žebra udělal ženu aby mu byla rovnocenným partnerem. Tady své rodí dualismus žena muž a všechny páry dvojic do tak se rodí tam v tom ráje a tam je všechno připraveno na tento způsob života jenomže oni se jako nežil jako muž tažena nýbrž prostě tento připraveny dualismus. Takže se před jsou nestyděli mít taky neměli žádné styky pohlavní z takového a ne. jsem v tomto ráji měl to štěstí přebývat husami že co ho to viklat. A co říkal a tak jsem tam zjistil by tam jsem se taky neměl tělo se se osoby díval neměl jsem tělo. Ale aby ses aby se neučil jenom husám jsem byl uveden svou manželkou také do paměti. Na ten dělali pojí smrti. Když totiž ona umíral rakovinu na měla obrovské bolesti co možná říkal tak je. Se k nim přistoupil k o několik dní před jej smrtí. Vzal že za ruku a druhou ruku k dal na hlavu tak aby v propojil svůj dech duchovní přes její dech. A prožil jsem její dech na trojnásobné velký svého te. On vám přestal vnímá bolest tam jede v takle dlouhý tam není bolest v třetí úroveň z těch sedmi viz ty to musím při by na se v úrovni tak je tam sebe ve netrpí bolestí a ona ne jenomže trpěla bolesti ale se ocitat jsem mnou v jiném světě i těch lidí kteří odešli vodní že že jím mu otec matka všechno co ji muselo před tím. A pravil potom když se o tam dostal sestru hodiny řekla jas zastala z s těmi na s těmi jsem říkal podívej se že jsem tam byl si sebou. A tak jsem doplnil ten se znám a ona řekla no tak to jsem rád že to nebude jenom jsem si to byla skutečnost. Ale co pak říkal ten zasvěcenec o pokoj mi toho. A ona řekla no aby se o ze si skal život dotud odejdu za několik dní po do ti věděli brzo následovat. Vzal dlouho tito řekl za pět let na zemřela osmdesát věd na tu zpět je osmdesátšest jak jsem si jsem to krásně věděli te. Říkal no opak jak na to vydrží žilo ale on toto nesplnilo a to soudu protože jsem takový dělají dá. se nesplní kolo který tady mám udělat to potají křeslu kde je zajímavý že není z předepsáno. Máte tedy každý koho že nevíte a to skryté smíte odtud vizte dosti mně se narodilo z nich osmdesát dělat kdo splní west volně do ve si si jak tak dále. Ale ono tomu kou neviděla tak že také neví i když ale do se může roku osmdesát v jeho šest svýho ze ano mně taky že jsem umřelo když je do se mnoha sled. Ale co bylo velmi liší jasem to byl začátek tou umírání jsem umřel jen na přát jen násilí. Sice devět konce za to bylo tak důležité umírání že měla tuto podobu. Napřed jsem zažil to umírání konec světa ve se musel rozloučit s tímto světem s tímto tělem a se vším existencí a bez lítosti nejsem prošel tím koncem tak jsem začal nový život a pomalu jsem se dostal do toho stavu ve kterém sám tou koncentrační byl potom.