Karel Makoň: 91-03A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

nemáme dobrý a to taky principy známe to neni se přejít z toho vědomí takzvaného hmotného že si uvědomte to svět do toho vědomí duševního a toho vědomí ducha ale ten moje zřejmě když postavil takových ra a tak si byl vědom toho co to staví upozorňuju vás že tíhneme je každý z vás který si postavil ten kola toto tělo každý z vás nebo dovol aby bylo postaveno pe řečeno za jsem ten princip ale jsem tím si čím obecně nejenom z prostředka přes potopu jak to s námi bylo když jsme sestupovali shora od toho boha sem na tento svět k se byli dlouze připravován k tomu abychom se zde v tomto světě mohli objevit tady v tomto světě se objevil výsledek toho sestupu který jsem včera nazval a to je faktem byl byli se přitom o to znamená umělecky vytvořeným předmětem velice umělecký vytvoření předmětem protože vy máte o něm dojem že to není předmět nýbrž že je to dílo přírody no tak když to takhle bere tak to je z prostředka vzatý pohled není to pohled ze začátku začla tempa tak že napřed bylo všechno u boha slovo napřed jela jediný slov napřed že pořád je čeho u boha a pořád všechno z boha vychází tak by se to poslo napřed mělo vysvětlí záříš a teďka budu mluvit dějově tak musím týkat napřed a potom a potom a potom což není pravda to je můj přídavek k tomu ten cestu od boha sem nemá časoprostorové dimenze na ceova záležitost těch šest dní stvoření není se s ti nýbrž to je rozklad principu jak nestvořen stvořeného všechno přechází do toho stvořeného a je to velice složitá záležitost kdybych měl se u toho dostavit abyste tomu dokonale rozuměli rozuměl tomu se rozumět tak bychom tady opravdu stavy nad tím a tímto začátkem celý dopoledne a to nechci takže je nemějte za zlý a nepřipojíte mi že tomu se nedá moc dobře rozumět protože když nám to bude třebas ta ponoří al ale dosud to nikdo pokud vím nedořekl a je to v pořádku protože na toho není třeba v vidět a není třeba o tom spekulovat byste se mohli hned mají se tady lékaře to jsou pro je největších prevít jaký znám že to všechno a musí přesnou si analyzovat a oni vám se rizi za by oni když to analyzovali a vědec toho nějaká diagnóza tak pokud jsou schopni tak s tou vědou působí tak aby to člověka třebas vyléčili pokud nerezignuju ale velice cení že na to přišli že tu větu vůli a to bylo to byla analýza analyza toho pacienta do všech podrobností oni zapomínají že by tu analýzu byli neprovedli v pořádku kdyby neměli přitom určitou spojku která charakter syntetický spojovací a ta sport a sebere intuice kdyby lékař neměl určitou dávku intuice tak není správným lékařem ten musí vědět nechci říct ten pacient zemřel nebo kdy neumře ale musíte elity jestli je to jestli je to možné to dělá nebo jestli je to nemožné a tomu neřekne analýza tomu řekne jeho i tomu říkáme intuici najde na jiné úrovni že to tak dělat a nemohl nebo nemá dělat co říkáš odpověď a to není tak hezké protože to cizí slova chetity slovo o takže jen uchem oceán tady říkám a budete na výši jdu dál takže když nekomu napřed a potom tak to přebírá to že toto živé to se provést bezčasu bez prostoru bez tohoto prostředníka který tam vkládám z toho důvodu a které pro tam vložil i mojžíš když o tom mluvil protože věděl že by tomu nikdo na rozuměl ani tak jak se tomu minimálně rozhodnu rozumět a mluvil o šesti dnech stvoření o sedne u odpočítat teďka první věc která je nekrvavě že nebylo napřed první den potom druhy potom ředilo sedmý nýbrž že všechny působily najednou a když řeknu přídavné zase se zalhal neboť oni byli zpočátku všechny v sobě všechno bylo odpočátku připraveno co se potom stalo když se se to projeví potom v času a v prostoru tak je to připraveno mimo čas a prostor a napřed se to vtěluje do nějaké jiné oblasti času a prostoru jako jsem třebas teďka tady šlo o tého vede se viděl v plnou váhu s tou na roky před tím na obloze malou a neviděl jsem to nějak subjektivně nýbrž i to tam ještě nějaký polákem mnou boha se viděli totéž tam na úrovni toho připravil na ta ta byla připravena zase nená jenom tak najednou spustit někde v nějakém zájmu perským nýbrž ta je strašilo připravována každá maličkost našem životě naše narození a tak dále se potom pokusím takovým symbolicky em z při lany ryba někdy způsobem vysvětlit jak se jako při tom byl a jak jsem s těmi liška mysle poradil o tom jak vám to mám vysvětlit ale teďka se eště začátku věci musím obrátit kartu a musím nazpět nazpět a takže jestliže první den potřeboval pán bůh k tomu aby moh dovést první den řádem konci tak ten prvního vypadal takhle když říkam vypadá tak dole to sou vypadali ale živé vypadá takhle že pořád probíhá zní den ale musím říct vypadal se ze myslet špatně rozuměli potom to dobře ale to mně špatně protože to potřebuju bystrou a co rozuměl napřed rozumově abyste měli výpadní branku do vyšších úrov a takže ten první ne vypadal takhle že byla tady připravena příroda chaotické příroda čili se neelové vo stvoření jako takové nýbrž jenom o fázi stvoření které sloužilo nebo slouží k tomu aby se mohl objevit člověk čili to je malinký více čoek toho celkového tu italského úkolu božího to je doba zabito dvanáct víš my jsme to dvanáctkou kdy jsme se vstoupili ano tak je vám teďka líčím jenom za pití pět minut před tou nic víc tak není v tom vidět stvoření světa není vůbec rozvíjet jak se o to o tom mluví tam to je vás nic a to je jenom ukázka toho z tich okolností se sem dostal člověk aby se mohl dostat k tomu potřeboval abychom my stvořil a říkal o tom bůh genezi to je pravda my jsme stvořili my ne my jsme stvořili svět takhle šest u a sedmý den a tak dále to znamená on to nedělal sám on měl k tomu tvé cíli a síly stvořené on napřed stvořil ty síly a to se týká vůbec hmoty a potom teprve začal vytvářet hmotu z těch sil takže my jsme když začneme či v genezi na v fázi opět na adresou hmotu na začátku verze která je chaotické pevná tak dále a ne ten vesmír existuje chaotické a to pdy kdyby to chtěl přelétne co se poctivé údaje tak bych říkal to je od toho nulového času že ten čas začal vůbec fungovat o začal fungovat do těch napětí dvanácté to co není vyplynou vůbec takže my se tam shledáváme přírodou řek bych si se chaotickou ale dokonale celou jenomže rozvinou tak nějak do toho co aby se mohla dát dohromady obec aby se totiž ono tam nahoře se to dělá zrovna jako to děláme my tady bylo le napřed všechno rozdvojíme no a kdybych to dělal příkaz hodin kam a tak sice rozložím ale o tom nedohlednu ale tam shora to dovedou udělat tak že to rozloží jako to dělá lékař a my to vyléčit mi to zastupovaly to mi že špatnými lékaři by všichni že mi to občas nemůžeme vůbec na dohromady a také se nedoporučuje aby se lék sápal po rozkladu čehokoliv když napřed vede to dohromady nedá ne a ne nebo za velkých potížích například ukazuju jenom na hodně vede i k se dostal do toku rozkladu takovýho systému rozkladném osvítiti a ty věz pochopitelně ale co mu to práci ne to dal dohromady a kdyby to byl býval dával dohromady sám tak to dohromady nedal sám tomu muselo čtyři anděle stání museli při něm stát a žáky sudičky a musel domluvit o tom tím člověkem udělat přeci o necháme takhle živořit do smrti no a tak se radio řecká to takhle jak to dopadlo ale upozorňuju vás že kdybych takhle pomíjí že na věci tak bych si zoufal nejenom před vlastní situaci která vypadalo perně ale jako měl daleko dříve ne starý u toho na které jsem ukázal od do čtyř let že to byla pletouce ale ne že bych upadl do beznaděje a musel by se s tím citem rozloučit ale dokonce bych zmátl ty síly kterým říkáme měsíce a on potom voni řeknu víc a voni by si chudáci nevěděli rady museli vise utéci vyšší úrovni protože mají v jenom jednu funkci a za nic neumí dalšího neumějí nic dalšího že totiž oni mají nové hlídat funkci relativního dobra a relativního zla aby v sobě byli v takovém poměru že by se drželi zásadně za ručičku a jedno působí na druhé zpětně i dopředu a aby z toho nevznikla plná rovnováha aby dycky zbylo něco na straně dobra víc ale strašně malinko aby se člověk ale přesto i schopen toho chopit a mohl poruší do váhu mezi relativním dobrem letní zlem a jak to tazatelem kristus a tím když ji poruší ocitne se na straně dobra a nikoliv na straně zla tak nemusí to a leda jako jidáš nýbrž může spáchat opačný způsob života nýbrž se i se dostane bezčasovosti do bezčasovosti a to udělal svatý jan no tak my máme všechny tyto vlastnosti v sobě to jidáše na spodní straně škály a toho jana na horní straně škály svých možností a můžeme se cítil cítit spodní stránky nebo to je horní no možná že měl pravdu buddha že hlas a za zenu střední cestu nepříliš jako se snažit o extrémy nýbrž držet se toho prostředku že je to a ta je střední cesta přeloženo z latiny že ano a media a to je prosím toho buddhy kázání a si myslím že když udržoval člověka nebo snažil se učí člověka na prostředku mezi relativním zlem letním dobrem že velice dobře že v usnadnil velice mnoho práce protože z toho periferií anebo dobré se těžko přichází někam dál za rosa to relativní dobro nebo za to relativní zlo víte když se například ocitl na periferie relativního zla vydáš tak musel spáchat sebevraždu a ježíš kristus do potom musel na něho vyžadovati ačkoliv tomu vděčíme tomu jiná člověk za ni křesťanství bez naše by to bylo nezkoušel potom tři dni dobývat hrobě a to je hlavní důvod ne nějakým klady proč tam byl aby mohl vytáhnout toho jidáše a s toho pekla protože on musel sestoupit do pekel a on tam nebyl tedy naše symbolem všech tak tedy tam jsou ve stavu bez naděje a protože a byl naděje hrozně hluboká tak mají dojem že je to věčná záležitost že pekle věčné a že u nás le podle dojmu těch který vypovídají z toho stavu svýho pekla se z toho vyvodil takový ty chabý důsledek že pekle věčná záležitost není očistec není jako tento svět obytným není definitivní záležitosti to víme to umíráme to jediná jasné ale tak to taky na všech úrovní takže dejme tomu se konečně dostanu k tomu jak se s vstupovali tak první den tu sílu vžívat prosím vás o teďka andělem nená von to není nějaký křít pán nýbrž ona je to schopnost která křídla v tom smyslu že může být tam kde je toho zapotřebí aby tam byla tam totiž učně působí a funkčně působí osud ale do toho na nic není tu při do toho nemůžeme plést a na by tam mohla je funkčně působit tak přitom své vědomí musí být a to je první den že to vědomí boží se poutalo na přetváření hmoty začal svou potravu a tomu bylo s a prvního anděla a prvního anděla že jo který jako při tom svým vědomím ucelit jedna síla boží přitom musela být aby tu hořel a to co je políbit oře a potom byla druhá třetí to to se tím nebudu zabývat po této stránce jak to jsem docházelo protože to není záležitostí stoická která by se někdy stala nýbrž to je ta to která se ustavičně děje a keře ku děje tak u že ta se zároveň také neděje o musím říct že tam se to v ději nekoná do to se nekoná dění proto je těžko na to přít pokud máte svůj čas je a když ho přestanete mít když ne tomu draku si hlavy a jednou ranou to znamená minulost z jaké čas minulost jedna hlava přítomnost je dal prostřední a budou li předtím hlava když utecte všechny najednou tak najednou se objeví něco co je za těmi všemi vlastnostmi času prostoru z lidí i prostor když se toto a se spolu svá za nic nebo se a byl naší přednáška neskýtala to na viděná tou se tolik oni ty a rozumí troška boha do krámu si že to utopí byho přístroje no tak je to tak že když se to když teďka budu mluvit o tom třebas jak jsem se dověděl že jak se se vstupoval tak mluvím za vás za všechny jak vy ne ze sestoupili jak ustavičně sestupuje od boha sem do tohoto života v této hmotě a kdybyste ustavičně nesestupovali by se to někde přešlo přerušilo například by a vlastnost jako letí magnetofon tak by to na no okamžitě zmizení zmizení existence která tady je tedy není možno se dopátrat podstaty těchto věcí když vycházíme z existence v existenci to je prostředek se vycházet z vědomí čili sat čit ananda indické je existence sat čit vědomí ananda blaženost nebo věčná blaženost bodák chcete ale spojkou je mezi těmi tají či to znamená vědomí ve své podstatě a tomu že zasahovat do toho do existence a těch esencí je sedm úrovní zase ze ale může noc všechno muže to byla dohasíná si musím strhnou od úst abych nepřešel do toho svýho baskise ml sem to větší a nesmím to dělat a ono jakási tak by začal bát tak je po mental duchovním byla básničku moc by se li byla si troufám říct že bych o to dostal nějakou cenu a pože by užíval symboly které normálně bázní schopen vymyslet jiný pasivní let to je nevyhovovalo vymyslí ty básníci aby ještě by originál ale to je všechno na úrovni klece z těla by nahlížením za klec mohl vytvořit nechci se množství obrazu jak se zapnu přesvědčit a bude pohádku do bude jen obraz o druhým a to ze otec je jako proud vody nebudu musel na to přemýšlet že se si tam sám projevy jako baře nebské způsobem nýbrž pokud možno věcným způsobem protože ty obrazy vás neuspokojil obraz nemůžete se vymkl existence boží z toho důvodu že sat čit ananda to znamená existence nejvyšší nejvyšší vědomí a nejvyšší poznání tedy a nejde to vědomí a nejvyšší to je pojmenoval e to vědomí o poznávání že a když blaženost pojmenovala láska svý způsob že ono jedno bez druhého neexistuje vůbec takže by se nemůže vymknout z jednoho ale jenom mluvím o čit jako důležitější než ostatní protože o tom navodili za sami blíž tak je to ale nemůžete se když se dostanete do vědomí a mého otce existence jsem to chtěl udělat pochopitelně ale byl jsem z toho odrazem stal se za pět let mi ho bloudění a to a to pět let než jsem jako se odtamtud zasta takže budu v za sebe ale volit za každého z vás prosím vás nepřivlastňujte to mně jako že jsem to zažil životě to o sobě i to není úplně správné ale když si budete chvilinku myslet že že by se tím neprošli tak děláte základní chybu a v tom vám zabránit vy musíte vědět že to jste vy o kterém budu mluvit a bohu jen o sobě to je obraz protože to pochopíte že jednu vím o sobě tak že mluví o každém z vás boží o jedinci o každém jedinci když například se mluví o noemovy který se zachránili jiný se svou rodinou tak v každém z vás který je ti noemem a těch sedm ostatní který by na tom korábu čili když dám moji učit procesu vzdělaný toto oboru a když je začne zkoušet a si přeskočím to nevím co zapomněli tak tam při tak plně dědečku budete zkoušet jeho a to zjistit že polovičku věci zapomněli a první otázku nám kolik lidí se zachránilo na to a budu nově a on řekl o s tak řeknu no tak je to psáno prosím odstup od toho napsaného a řekni trošku něco málo co je za tím tak von řekne no no to je lepší a ještě trošku li a to je na na jedničku tak užití na další otázku co ta se k asie tak všechny musí odpovědět na jedničku tohle pak zase pokračovat kousíček a no tak se mi to taky sami tady neudělá a si to malými dětmi dovolit protože oni začas dostalo toho když dědečka tam jednoho mi sice někam do podvědomí a to nemají na hoře a ten život stojí proti tomu potom zdánlivě k tomu co mají být na hoře rodiny to jenom po povahové není to ztracené zažili to byl to uvědomí a mu pokračovat se v nějakém malinké kapitole dál a například budu s tím paklíkem ten jim devizu teďka a plenkou mělkou nějaký nekrmil nedosáhnou snadno nahoru jdou ano ale nedá tu tak velkou práci tak teďka mluví jako o sobě a víte jak tak to ne protože že to dovedete přebrat ve toho co jsem řekl předtím a takže když jsem vodešel vod pána boha vyslán ze správný přechod prosím vás vynutila to ještě umím by v poslán se do toho světa by snadno člověkem když jsem vyšel z tohoto prvního stupně tak pán bůh přijel prvního anděla a ten chaotické hmoty vytvořil hmotu organizovanou buněčné organizovanou a přitom musel být anděl číslo jedna který první den stvoření jak se tomu říká obecně a to tak dokonale vysvětleno že můžu říct jsem jediný stvořených a pravdu jsem jejich stvoření nemám mít pocit oddělenosti ostatních když se měla jiný tak to mluvím o dne věčné individuality své a ta je jediná ale modifikovaná pozměněná situací každého člověka a to je pro při tomto výkladu vedlejší to jsem prostě do to indové ta do tak velký vás na z velký víte že tam se tím nácvik velice snadno všecko ovšem to s nevýhodu že je to přeci jenom obraz a jež snad u tohoto obrazu tak uvíznout přestože to vysoký výška ale oni tam a považuje to značně vznešený pohled tak ta pokud tak mohu povolanou do doupěti tisíc let a to je opravdu se opice a a duše a nejvýš začal se aby z toho vypadli z toho pojetí svého a proto si zavolal si ani toho abych to jeho dílo udělal v tomto smyslu abych je zbavil i tohoto pocitu podílení idea může jít za svou spásou pro sebe to ježíš nedovoloval jakmile ti jeho učedníci prošli tím duchem svatým seslání to to teďka vůbec přestaly na sebe myslet a dělali to jenom pro bližního ale co se s nimi stane to jim bylo úplně fík promiťe mi tak mluvím protože když například hrozila petrovi smrt toho klidně podvody ho byl naší v anděl jeden z těch andělů který měl na starosti aby něco dělal pro lidi to je ten nejdeš ten první tak ho navštívil v tom vězení a říkal mu pec se není na to čas aby si tady bytě umřel oči to hodilo oživení jemný že jo něco dělat pro lidi netečně není jemnější že jsem dělal něco pro sebe a tak to nejsem přeci ne ono přeci jenom to si něco v něm bylo muselo být že bychom měli vlastní síta ta nejsme schopni žít kdy si musíme to zachovat a ze smrti do řítím r to musím svěcenou dimenzi no a tak to vy vedlo myslím že kdybychom se dívali na petr a jako vyvádí anděl z vězení že by se na neviděli šťastný úsměv nýbrž že byste viděli očí a těly plakal protože der že věděl že potom budu zase do vršku a proto se tato událost ovšem básnicky způsobem opakuje jak petr utíkal protože věděl že bude zabit někde v římě utíkal z toho říma aby ne byl zabit a podkládal se s pánem ježíšem je zajímavý a se dost poprvně toto životě římě celou pátou tak jsem zastavil ten autobus kterým se li za římem podle se římem hladce na víra a a která vede smírná poli znamená najisto projevy ten a najednou lidi že svou nomády domine a plno oslíček malinký kde prý se zjevil utíkající petru před smrtí z toho říma týkajícího se mu svět vil a říká mu ty utíkáš a on se do to ale pane kam ty kráčí s uvádi z domine o řikal tam do zapne někdo to musí dělat on tuto spásu li to musí někdo dělat to dělá ocitl a kdy se to uvésti petr třebaže svatý nic se nestane von za něho tam je vám bůh je dneska za každého z nás pán bůh na místě na kterém bychom měli vými do určitý míry aspoň pro sebe aby nejsme kdybychom jenom chvilinku byli posed tak bych nedostali že ruku bychom opak je přenést se ticho hlavu při hlavy draka okamžitě o to jsme dosud nedělali a jsem z vlastní iniciativy taky neudělal jsem to koukal že někdo za ty hlavy uřízl do to za užity hlavy zase to řeknu lidsky moje oběť dří do sedmnácti let o které jsem nevěděl že je to o věc a že bude mít tento následek že jsem užitou při hlavy času a prostoru a že se ocitnu z za časem o postojem to znamená tváří v tvář pánu bohu v sedmnácti letech a to je čistě proto že jsem chápal život jako oběť když člověka pe život jako oběť pro někoho do kterého bylo nemusí a nic být a jsem mu ten život takhle chápal lidem lékařství zásahu pochopitelně ani nemůžu li máte dením u tak jenom chci říct nezapomí nemůžu a pak a o to nemůže a to nemůžu a ani nemůže zůstali budu mluvit ale kdybych řekl že jsem to dosáhl v sedmnácti letech to je nepravda to lež on to zaměnil pomocí života který byl správně pojat jako oběť a a tomu pomohli tomu dovádějí život jako oběť lékaři čili oni li správnou diagnozu tady je ona zněla o dítě umřel za dvě do tří rodičovství matku říká že k nám to dozadu a třeba uříznuta měla byste dítě voni jednou rukou a takhle nebudete mít vůbec nic ne tak tam vedla tady a dozvíte do za byla správná ale podivíny byl přišel vodu že jo no a protože aspoň něco dílko to to dělali nechci říct neodborně ale týmiž prostředky těl božími tedy po ruce dneska by to udělali si jedné operaci jednoho jednoho prací tu a vůbec by nebylo to zná za ruce protože mají antibiotika a mají hlavně trasu řídí neměli nemohli pustit tolik toho hnisu kolik by teprve taky krve abych přitom neumřel nebyl umřel po první tedy operaci nedostatkem krve a oni by nemohli řadit kdežto dneska bych se taky umřel a ale že oni mohou nahradit voni se pokouší o to zuřivé a je to vyřízeno a takže bych byl nesl a zná cesta bída kdybych měl skladovou ruku léto maličkosti takovou tu i o u a pro to znamená ustavičný ustavičnou připomínku si tady hostem tedy tuhletu těžkost tak učí stádě a chy tak dlouho dokud ji potřebuješ mít a bohužel budu potřebovat do konce života to je vyjasní co je toto staví na a jestli oni říkají lékaři někomu jinému ty hleděli jsou unavené s tím se nedá nic dělat co na omyl stádia na no ale protože se o to je nejenom se taky dělá a za muže by špatná ale je dobrá v tom smyslu že pro toho pacienta větším ten stav jeho mysli vytváří stav pekla nebo oči se oči se tady to říkal že to peklo není oči a no a to je země stav dobrý ona si ta dotyčná osoba oběto peklo tady na světě a tedy jinýho člověka který si to peklo od byl za několik let že jo on mu to zatím za tímto sezdali bude zratit a to nevím musí třeba bude musel by zopakovat a vím co dána to jestli se každý světle propadnout někde někde ve třetí v páně že se a někdy se to padne absolutorium dokonce v tom životě ne se to pro ne nejde se věku a aplikace třeba zrovna prosím jsem mu eticky při na pověřil totéž tou trošičku kleci řekni to se často udělala do to velice dobré aby se vůbec dostal ke konci z se dostal teprve plnou andělé je s to je na starosti ještě sedm no ale něco přeskočím to řeknu takhle sumárně že když jako ten první anděl převedl přestup a tisku mou do není chaotické mu je čá tak to šlo dál a tak to jde pořád dál protože on musí na těmi buňka vy pořád vidí toho bez něho nejde čili pořád procházím prvním ne stvoření druhým řetězem pátým šestým ale s tím sedmým tohleten anděl a bych nechtěl být v jeho ži tento špatné protože sedmý den je poznamenán silou andělskou která lidový charakter bůh jak se říká když se zaměňuje ta síla za boha a bůh a sílu všechno dělat o boj o opo z obou stran se to dělá na jednou tento omyl se říkává tak to ten následek že tomu vůbec nerozumíme že to nebo oné straně všechno je to chybně pojato ten anděl tady je a ten anděl tady působí a jenomže nechci říct zenu bych je na ten si ale působí to by neboť vy světlo toho stavu klidu ve on je nedostáváme zatím když se do toho stavu dostanete překonání zla a dobra relativního tak budeme spolupracovat tím andělem daleko snáze než třebas kterýmkoliv před tím že ti ty celkem tu ten prsou prvořadou úlohu od byli oni se to jako v pozadí vždycky nastupuje další anděl který prim a na se odpadá takže když se sestoupil budu byl a je oosobě i před ete přebrat na tento svět ale kde jsem si potom uvědomil jak jsem sem se dostal tak vím že ustavičně síla od boha která se indická šakti probíhá těmito sedmi proměnami nebo proměnami těch sedmi úrovní stvořeného nebo předstvořeného stojí než jsem byl aby se dostalo tohoto spodního stvořeného to nejnižšího tvořeno ve kterém neska žiju a to musí probíhat ustavené ten řešení být přerušen i jsem pořád závislý na všech sedmi andělích krátka je to stačí to takhle říct a jestli ne tak se přivlastnili když žiju a pokud žiju na tomto světě tak ustavičně dostávám sílu od pána boha přestát sedm úrovní ne přímo od něho to by nepřežil ani vteřinku ne to by se zabilo na to šup ale to je strašná síla to jsem to se děje takhle zdlouhavě jenom proto aby se to rozmělnit na každé ze úrovni něco zůstalo jim začlo se budou říkám lidově taky něco chtějí mít ne této ne tady pro sebe a to je zbyde dají z toho sebe tomu svýmu a tak dále a že tomu prvnímu ten první událost ale jenom to že si můžeme uvědomit tuhleten svět a ještě mizerně no a to je opravdu dar který poskytuje na této cestě od boha této síly od boha obě pociťujeme zdarma moc boží všem těm vyšší úrovni předstvořeným sedmé šesté první takže tito andělé na těchto úrovni to velice vděčit za to že vyšší jemné a proto žádný páchali sebevraždy ty s sprosté to tolik vděčný za to že žijeme my musíme žít jenom protože máme ti na ke povinností se k tomu co se city prožili bez nich by to nešlo takže kdybych to vzal teďka nazpátek a šel přes ty andělé nahoru to se taky provést co by zjistil že na každé úrovni jsem stěnou bytostí která si ráčila ji nahoru a on tam vydali a slovy hostiny na to říkám symbolicky to by bylo že na se a řeknu a ve ono moravě říkáte zapírati se nebo tak nějak věty a neumí tišinu se to zapomněl a měl sem to si udělat že co my tam nesliboval málo a to byla pátka že ano a tak tamto je tak oni nepřeju se ocitnou třebas v ráji to by se o tom nikdy nechtěl bez byste nevěděli že ještě ne do nad tím a tak ta pětka ještě lepší do a zduchovněnějším a taková ještě na každý vnější ještě případy vnější a ještě uznají a to jsou hotový siren který že ty a se musí člověk bránit se ty přivázal je požáru a tak kdyby tedy šel nahoru tak bych tam nesmí s prázdnýma rukama bych musel vzít tento svůj život do hry to co mi bylo při tom průchodu dolů pro tento že dvou se odevzdat a tak každý kdo jde věnem zdola nahoru svých všechno na se po rozdávat o těch když se dostane k tomu bohu za těší ničím přirozenosti boží je to vysvětleno viď dobře poprvně pořádně vysvětleno že bylo třeba tohleto všechno tomu říct aby se mohl říct a jedná jedna věta nějakýho mistr eckhard být ničím přirozenosti boží jako je přirozenost boží nic ničí tato našeho poznávané a prát rozdává se do toho stvořeného a když se chceme vrátit nazpátek tomu se zase posbírat a všechno mu to zda na každé úrovni zvlášt protože to může a je tvá ne jenom tím že probíhá přes síla od boha do toho nejí člověka nýbrž také tím že od není čím člověka probíhá soustavně ježíši toho nejsem vědom od nás k němu my máme odpad my nepotřebujeme je všechno co od oh bereme pro tento život při normálním způsobu života by ho ice velice mírně o tom toho notes míry tak by říkal že z toho co dostává od boha z potřebujeme pro svůj život tak jednu miliontina takže těch ten zbytek musíme v kdy se dostane dostat nazpátek odevzdat a to je velice těžké o tom mluví jedině v těch písmekových a v tom zjevení na těch prvních stupních kolik toho se odboural se tam totiž nechala to unitas řečeno ale to sice to znamená do domu do mysli a a když von prošel všemi třemi sedmi stupni tak neodolal všecko a musel s tím zatím znovu protože nic co tam odevzdal a myslím že to co se od dvanácté kapitulovat to zjevení zrovna tam vykládá že to bylo těší než to když něco pobýval od první do vaše kapitoly neboť již pobýval tak se dostal dvanácté kapitole myslím tam někde do samadhi do to není čiho samadhi neboť tam je řečeno o něm přesně indicky jak se tam ten člověk dostal tak celý vesmír utichl a téměř hodinu a indové říkají samadhi potřebuje osmadvacet minut aby bylo samadhi je co vím a to ještě není samadhi otylý opisoval to tamhleten vodních a to obecně známo v duchovním světě na terý světě ale to za o aztéků a ty dopisovali pro tepy nebo osmadvacet ve vrčeni v celém vesmíru takže on tohleto je dosáhl ale to se žení strašně ale