Karel Makoň: 91-03B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jak se naučit ty věci a nikoliv z lásky k sobě ke vlastní spáse nýbrž lás z lásky vinu božímu a řeknu ale to je to co hluboce a vysoce přesahuje lidské schopnosti čili to se musí do toho obou pán bůh daleko větší měrou než my a musí svou silou nás přesahovat na každém tom dalším kroku takže se musí stát například to celé někde do nevtělená kapitole svýho nevím to ne o představě a ty kapitoly o žene že tam nějaká pana pracující ku porodu že na pracuji si porodu to znamená partenogeneticky rodící měla porodit dítě chodí se tohle tam znázorněno a to dílo boží měla porodit a tam čekal satanáše že jak to je sebe vypoví takže to je z toho z mocí jenomže ten satanáš lék je stvořený a ta žena byla nestvořená takže to nestvořené z padlo to si nikdo stvořený nemohl přivlastnit takže vona byla v okamžiku kdy měl vyprodány odňata o vstou toho satanáše tam čekajícího toho draka tam ste čas o to děje často v těle do času převedla se s se vychází tak on prostě odešel a vona byla za to na poušti a tam porodila a tak dále na poušť znamená v tomto světě byl narozený ježíš kristus se ta poušť a takhle to tam krásně dopsáno jsem se snažil o to aby se to pochopili z toho co jsem napsal že nemohu takhle dokonale vysvětlit tam nebo že by to byl věděl že jsem si nemohl troufat že by například a jsem si vstupovali na to se musel napsat čtyři pohádky a ty lese nenapsal tak teprve to můžu to do pospojovat a musí to říct limit nese bych do toho nějak dorůstal ale je to napřed všechno musí vědět abych to mohl analytický rozdělit a potom sitolik spojit a to nemějte z ošidné ne tak lesk on totiž musí mluvit o supramentální myšlení sobotu o tom mluvil protože jinak by se k nám nepřiblížil onomu nevěří von to na o tom vím a potom ale vono to musí vědět jako by myšlení ale to mírem myšlení a vlitá to úpravy sledu a ono to není to pravý členi to jenom pomůcka abychom si to dovedli nějak představy neboť on nepodceňuje představu a te vodního hezký tady strašně pocení posílá jsem nikdy pomocí představy si vám nedostal vlivem toho že lékaři vodou dočtěte a vím a vzali veškerou podsvětí a s představu jako vidět to to je váš věc a u se měl vedu létejte nás krát vzali no tak a plete to udělal čtrnáctkrát tak vytvořil nový stereotyp ve kterém do dneška žiju vím že to není pravda že to není můj svět a nám vo jsem vystavili tak těmto nepřekáží rozumíš protože li no ale voni nejsou no tak ta inteligence svým ostatky věcem to když je subjektivizované když tu betlémem ale ne tím říct že jako nemalý protože je objektivní není jenom vy ta dání inteligence udělal zdání udivena i to zná vesmírová není jenom vesmírová existence je existenci i za veškerým stvořeným či ona ježíšem ve stvořeném existenci taky ale inteligenti ve stvořeném inteligenci za stvořeno mimo nebo nad tvořeným že ano čili ona povahu všestrannou nepere o není ničím vázán ničím poután na ničem závislá přestože všechno činí na sobě závislý ale to jinak nepoutá k této jednu společosti stvořeného na nestvořené no a teď a dál takže jestliže tento sestup a vzestup u každého z nás je permanentní záležitostí není dokonce zabila života nemůže být přerušen ani spánek nepřerušíte jenom vzniká v životě lidském děsit ce že buď jsem si vědom aspoň toho výstupu a nebo si toho vstupu vůbec nejsem vědom toho vstupu nejsem si vůbec vědom vůbec ne nikdy ale na to že to seneca se o pravém onoho vědom to vim že se vstupuju a vstupuju a vím že ani sestupuji ani nese nevstupuju poznat to víte my tuto logiku logika indická to přesahuje logiku are to nýbrž vůbec nevystupuje a vůbec vstupuju a je to to jeví jako sestup aby sestup ale není to ani se to ani ze neboť jsem toho boha to je hrůza oganicky a nikoliv aristotelem nestačil všechno opsat povíte mu to no ale to vznikl ašoky evropský tedy to je hrůza proti indům a na tom tohleto opice a on se stolice a že to ale přeci jenom bez toho neobešli a by myslící a to mu příčili všecho co se přičítal ze správné bůh není když se objevil ten bůh nějakýmu mojžíšovi na pastva midjánských de pásly ovce podobě hořícího keře který neshodl tak říkal tomu mojžíšovi posílám ke svému národu abys kázal ale protože by nebraly vážně pokud by s nepředstavil ty mně musíš nějak pojmenovat a představě a to uvědomování je nama rupa to je to o toto pravého do pravé pravd pravdy němuž představit to platilo představím řikal mojžíš to dělá chci mi v tom úspěch tak představ jako sem to je tam o o tom přidal to to je naší čku degradace toho pána boha ale on to musí začít tomu národu měla ten národ by ho nebyl nepochopil by ho nebral než to pojmenován jako lékař vyklíčené to a von to pojmenuje a ten pacient to neumí latinsky říká to je krásný název o leta napsáno že je to mou stavět jako bez toho se bez toho se stalo na nevídané ale o radost do fil smrti ne o tak předem to protože ta radost je součástí života takže on se ten národ indický ocitl na úrovni toho mojžíše který bylo zvěstováno jsem je pravda že je ale že je to to je tomu přidám aby to bylo pojmenován a tento mojžíš potom to šel kázat a potom z toho tak vypadá celá ta geneze která možná že napsal mojžíš náně kdo jiný na tom nezáleží ale vypadá jako něco z prostředka zlatého a nikoliv ze začátku za tého první se pokusil o opravdu těchto věcí svatý a na pořádku bylo slovo ale moc tomu neprospěl protože se tam mít počátku a on počátek to nemá to co je nemá počátek no ale jak to měl zase říct to si pomohl slovem počátek si říkal to je tam jako chybné tak to za započal a to se dovede člověk přivlastňovat protože on si ho předat tak nevézt než tou si říká to jsem ne a přišpendlit na to co se tam záříš petto moc a přišpendlit prve z toho se postupně slevuje toto je stáří nebo chorobný stav velice obtížným stavem z toho důvodu že se musí slovo a toho že co se tam chybně přišpendlit člověk a to se musí oceniti ale k tomu člověk hlásit že ano tak prosím my jsme se provedli se stvořením a nestvořeným a mohli bychom začít mohl by začít pohádku kterou jsem nikdy neslyšel a to říkám lu vykládat a budu vykládat jako jsem ji zažil pochopitelně je jsem před byl tak vám napřed řeknu aby se nehráli jak mi to že vám to bude přestat přes hlavu prosí tak se přesto o věc že to převedu na chvilinku do pravdy nebo do obrazu pravdy pardon a proto a se přejdu do též pustí ale ono se to touží pochopit pravda ono je to v zákonu dualismu nutné občas had naše smysly nám soustavně že je to to jediná obecnost a během toho my sme schopni se s tím dokonale žít a této základy kterou považuje za pevnou vykročit kdyby ten skok a kým muset pře poznám chvěl jako se stalo jakýmsi pádu tak bychom nevyskočil něho to bude se báje na vůbec vstoupit a to by nám nešlo a že považujeme tuto hmotu a tento svůj život za skutečný život nejsem proto povadlá ju nebo za skutečně život to v pořádku ačkoliv si to nalháváme to je taky v pořádku na to než je absolutně nutná protože je partnerem pravdy relativní taky a dohromady ty dvě sudičky mohou překonat tuto hmotu že se z a bylo vám všechno jasné pozoruje jenom tam a vy ho u toho procesu který by se vykládali zprostředka nelásku tam není míněno nic o uvedení toho procesu dohodu vůbec nic takže nechtějte od tohoto mého výkladu tenhleten článek zná ale je to tak že když zůstane u toho prostředku ještě na chvilku že tady přidané straně a bůh na straně druhé čili potřebuji a prostřednictvím posledních přírody aby dostal intus tomu stvoření otisky při přístup samu přírody čili bylo vrátek dualismu začátku se začíná dualismus a vykládá se vlastně boha sm jenom ten autor genese si netroufal se o prapříčiny nic opevnit neříká jenom tam jsem to je ta a říši čili podněty je jsem ovšem to je pochopení specificky židovské protože to je pochopení existenciální bych tak řekl stránka existence jsem ze existence ale není to vím není to se radu ju není to satčit ananda ty podněty všecky trud prvotní svou k bohu jeho radost jeho poznání a jeho existence a ty to tři po ty jsou všechny na protože něčím vnějším na přírodě jsou všechny bohu a takhle to založil ono to nezačnou tam je to tam postačí to takhle to stačí to to co je permanentní a projevy něco co vzniklo z permanencí své dočasné či stvořené je dočasné a to nestvořené není třeba vůbec projeveno taky že není a jenom na nějaké úrovni začíná být a ale podstatné je to co není a nepodstatné to z toho nic projevuje o takhle mluvit bych si netroufal klidem normálním opatřeným si muž dovolit je vy sto nebudete jako vyvozovat důsledky že je to všechno fík a že a jestli si živě nebo nejeví jsem měl se všemi dětmi který jsem si bral z rukou božích tuto potíž přes je vědomě brzkou božích že voni tento projev tohoto života považovali za nic o začátku za zbytečný za nepodstatným z podstatné bylo to co není tím projevem to co je za tím projevem oni si to neuměl definovat ani nevěděl že to vnímají protože přišli rovnou od pána boha a ne tím svý matky že jsem jsem to tam přivolal nechci říct svou představou ale vůlí která pochází od boha bůh přál aby ji přímo od něho přicházeli a přímo jeho vůli se tím a se dostávali tak by tady i život snadno bravurně provedli tu cestu zpět tam i zpět no ale potom jsem musel u každého lidí ti zvlášť provést organizaci toho myšlení aby si vážili tohoto života neboť by byli brzo spáchal sebevraždu nebo by byli neschopný splnit podmínky života tak aby byli normálními platnými šli této společnosti tak dejme tomu jsem to čili že to nebudu opakovat jenom řeknu výsledek mu ji syn říkal po první cítí obecné když mu nešlo čtení že mu nezáleží na životě to byl ničivé toho co si dělal jak se splyne s to nepotřebuje ani jenom čit číst v viz nebudu život bude byl by se nebo tak že na to vůbec nebude říst protože na tom nezáleží říkal tak to byl nezáleží na životě šel jsem považuje že mu hlavu na kole a čekal po jede vlak ne on když ten lišil kříže když jsem to tam zůstane nebylo byl vytrvalostí ale on se v temnotám utíká odtamtud pryč a jsem podobným způsobem ne tou kolej této byli dívky tak jsem tam musel pozvat trošku jemněji to bych ji byl ten život ženský obrátil na mužský a to jsem nesměl udělat ono to zůstávají ty horky dostávají dívkami jeho zavadí ženami a jsem potřeboval by ten chlapec zůstával hladce a ty dívky zůstali dívkami tak že jsem musel jemně jednat a mše to jsem jinak je připadáte životu tak jedna která věci to založená tu sem přivolá tím že se mi naučil správně se stala správně do takovými jak je třeba no a a to nebudu dál říkat s každým se musí postupovat jinak ovšem se to to provést pro to bylo velice snadné provést jenom tehdy když člověk neměl děti když neměl manžel když je bral z rukou božích jako dar nebo jako propůjčený majetek se který hospodařit nebe takhle to pro je nesmírně důležitý ten symbol těch hřiven hrozných jo jako hroznou hřivnou vod nějakýho hospodáře a ze které jsem s ani malinko uštípnout a takhle když jak člověk jedná tak si může dovolit to de to ze svým že například naplánovat vznik svých dětí a nestane se to strašné že by byli je zase utekl z toho života kdyby normálně utekli protože jsem mohu jenom přivolat vůli boží to mohu na to mám právo ale třebas ti nebudu umět zacházet s tou vůlí boží před něco výš svoje na stránka když mám vůbec vůlí tak silám vůbec tak vůli boží tak to umíme ale dokonale ale s potom jednat to tedy je něco jiného tak to myslím že jsme to do říkali a ještě máte nějaké do věci k tomu se stane že se doplnit prosím vás to pohádka to není skutečnost ale kdy vám to moc vadilo tak aspoň tu část do pohádky uvedeného trudné pravdy vám převedu do pravdy do nebo do obrazu pravdy sem ochoten ale ne ve mně spoj chvilinku mluvit aby to mělo nějaký úrov nebo nějakou stát nějaký odstavec protože to bude pro vás naší když se když nebudete přerušovat hned nýbrž mně přerušíte jako letmý nad hlavu to bude stačit tak si představ a tím ko že jsem jednou se ocitl za vědním tohoto světa jsem mu přestal vidět a neměl jsem čas ani k tomu aby začal litovat že ten svět nevidím to že když jsem se podíval po sobě při tom jak jsem přestal vidět ten svět tak jsem neviděl ani sebe nejenom ten svět ale jsem neviděl taky sebe šel jsem poznati tak zlé požívá ji sem tady sem ale jak tady jsem když nemám tělo to jsem pochopit a v tom jak se tak divím proč tedy jsem jak tady se a v čem tady jsem jsem vždycky byl ochoten pozorovat něco tak že jsem do něčeho byl oblečen například do svého těla a pomocí toho těla který byl bylo vybaveno nějakými silová jsem chápal tento svět to jsem teďka neměla jsem přesto chápal sebe jako že sem a v tom cestovních co jsem nečekal asi proto se to stalo že jsem chtěl jet čeho jsem vám držet a jsem neměl čeho se držet jsem stál byl vzduchu jsem byl tam někde ve vzduchu nějakým vědomím nejenom byl ale byl jsem vědomím ve jsem si vědom sama sebe a to se vzali přišli tam je babičky a jsem nevědí vám a oni se dívají taky na ale zřejmě viděli vidí tedy daleko víc věcí než protože nebraly v úvahu a byl by šli svou cestou dál kdybych je byl zastavil a říkal jsem babičky vyjmi nějak vědomé mohli byste se při představit se po sobě k a říkali násilí přesto vás nevidí přesto do pořádek by byli i názorně nevidí a můžeme to co děláme k čemu jsme přikázání abychom to dělali vy to může dělat jenom za těch okolností když nás nevidíte pro koho to děláme musím dostat dílo životě neviditelnými a ty se to stebou pustá k těm který nás nevidí podívej se kolem sebe co li nás nevidí a kolik tady je jsem před tím neviděl nikoho než ty dvě babičky ale teď jejich očima jejich očím jsem viděl svět plný lidí nejenom lidí ale všech tvorů nerostů rostlin zvířat a nejenom na této planetě ale všude se toho hm živí rumem řiká babičko kde se vzaly ty lidi celé se předtím vůbec neviděl a jsem byl ucho prázdnu a oni se keré si byl ve svém rozumu byl si ve svém oboru a teď si z něho vyšel a tak si přišel nebo dostal se do stavu ve kterém jsme my a nejsme závislé tolik na obou jako jsi byl ty dokud si něm žil a tak jsem v ten obavu je mrtvý ne obratě není mrtvý ale co se s ním děje jsem chtěl být by to co na to podle podívat a přivedli mně mému tělu a pro leželo jako mrtvé na posteli a jsem se na to podíval zblízka a říkám si li ono sotva to tělo dýchá dýchá tak jeden kde za minutu prosím vás babičku pustém začínáte k tomu tělu protože bych to je a to ti o nechal umřít ono přeci jenom bylo dobré jsem přesto tělo viděl všechno konkrétní a tady když mi to ukazuje svýma očima tak to vidím a to je málo a není být navázání jsem radil nás nevím řekli no ale ochudí lásky bu kdybys eště hlínu s námi vydržel tak bychom ukázali co my sudičky ty se nazvali vidíme tak byste sudičky v čem spočívá do a se svý no mi nesoudím jenom ujme na podíl my totiž rozuem kam právo dosahovat relativní zlo a kam právo to relativní zlo přemáhat relativní dobro a takže vypadá to jako když se ustavičně přeme mezi sebou relativní zlo potíral divní dobro a tak opačně ale není tomu tak my jsme sestry které se mají rádi ale které jsou učený jenom k tomu aby tady sloužili v tomto světě kde vládne zlo i dobro vedle sebe. A my máme ten úkol to zlo udržovat na nohou i to dobro udržovat na nohou. Neboť ten svět toho vnímání tohoto světa by se zhroutil kdybychom toto přestali dělat no tak dobře když takové zajímavé tak nechám ještě chvilinku to tělo s kombinovalo i toto tak nechci ne to to život tuhý a vlatním se tak za do dny a a a když budeš tak se vrátíme kdykoliv a ukáže mi další fázi jsem říkal no tak dobře že mi první fázi toho svýho konání tak by ukážeme jak přicházíme k člověku který se rodí babičko a ta se ta zlá to je dobré a děl osla dobra ačkoliv nebyla z laně do toho latině zlo zla to je dobré rodí se tam někdo teďka je tak jdeme k tomu prvnímu a tady ten člověk bude s námi a podívá se na to jak to děláme či sme ale prosím ty zůstal na půdě tady se takový otvor to sem uda o tvor v střeše nebo v udivoval a tomu se smíš jedině dívat ty nesmíš vidět všechno ty musíš dít jenom to co tím o tom uvidíš dost rozumíte tomu asi ne naletět chvilinku vydržíte a se díval ti o tom nic že se ocitl mimo matku venku a co křičet a ta dobrá řekl utiš se děťátko my ti máme co říct kdybys tím křikem přehlušila naší věž to ty sestro která hlásáš dobro promluv napřed a ona se chopila slova a řekl to dítě se narodil v rodině kde bude mít po ruce babičku která se o ni bude poctivě starat a povede to dítě k bohu byla řekl a to dost to by to dopadalo aby dítě mělo takové privilegium a něho babičku která by to dítě vedla k bohu a to pak to by potom mohl a tohoto světa by myslela že jenom božím dítětem a ne ti ten tohoto světa to je letištěm tohoto světa také činná ledový ale také čili a si uvědomuje tento svět si budeme se tělo a to je zlá věc si budeme svoje tělo jako sebe a se s ním ztotožní že to je to dívenka a podle toho jedná to bude mít ovšem následky tvé hned vysvětlí tak zase se ujal slova ta druhá a tak to šlo dál jsem říkal prosim vás to trvá dost dlouho vás opustím a duše podívat potom jsem těle protože aby vás no příště navštívit jak jsem pochopil k tomu je třeba abych zůstal naživu v tom těle neboť víru pásku s tím tělem ona se pořád tenčí to že dobře a ona by se mohla tak dalece se čím že bych s těžko do toho těla vstupoval jsem tehdy po pásce přešel do toho těla svátek se svým vědomím a mělo to ten následek že jsem dlouho nechal tu pásku bez dohledu ze strany toho těla to tělo nechal pomalu takže nepřiváděla dostatek síly na tu do pásky stačilo tak vyžívat sebe a ne tu pásku ne tu spojí s tím vědomím a tak když jsem se dostával ke vědomí těla tak jsem se od tohoto prvního o této první zkušenosti nedostal nikdy tak daleko ko normální člověk jsem to tělo nezačal považovat za sebe nýbrž za něco jako oděv který chrání člověka před zevními vlivy a to je ta lidská kůže no a myslím že bych tuto část lásky mohl skončit a mohli tomu nijaký se ten postačovat jo takhle po částkách když vám to bude z krku tak to vůbec končím to není zapotřebí to všechno říkám a prosím vás je teďka na poraďte a ano tak prosim to teďka ne ale li se měli mít jednou otázky eště ty svíčky postavit na půdu a proč se nechali koukat se jenom tím otvorem protože on na to je násilný přivrácení řízen ze násilí přivrácení kříže oni ode mně chtěli to znamená abych mohl postřehnout do pochopit to co ty svíčky dělají tak jsem ten jejich počin musel chápat odděleně od toho ostatního co bylo okolních tak se musel jenom úzkým otvorem hledět jenom na jenom na to co říkali to znamená jsem musel přestat analyzovat jsem musel vět jenom syntézu jenom s kladouc dělali jo je to že voni okamžitě to vykládali jako něco co rozkládal do slov a tak dále ne ale podstata toho byla byl syntetický pohled a abych to mohl vědom obrazu obojí ukázat vedle sebe tak jsem musel říct o to stropu a analytický postup těch sudiček ten ostrov ten otvor stropu to je do každé analýzy musí být soustavně vkládá na syntéza jinak si to nespojí s vlastním životem je na to co víš myslí že se to děje mimo tebe že je to že co objektivního ono se nestane subjektivní a ty si to nebudeš mít možnost nebo nebudeš mít schopnost vyvodit subjektivní následky a to znamená nebudeš to chápat prakticky pragmatický totoho všechno něco co si se pochopilo co od tebe nemá význam co když toto nebudeš bát že to bereš na vinu že se to dověděl to je málo chci od vás abyste se dívali na věci otvorem ve stropu jako na něco co nemá spojitost ostatním co se musí řešit tak jak to tady je konkrétně na místě a jestli to nejste schopni chvíli o chvíli považovat to co se děje za nejdůležitější vedle toho co vůbec je to vás tak se dostanete z bryndy ve které jste v tomto životě ježíš kristus to to názorně velice sky když například někdo v těle za ním přijít ne a říkal do volně abych ještě pochoval svého otce on říkal nechať mrtví ukováme když se takhle díváme tím otvorem ve stopy tak začínáme být živými je si z věcí jenom malinkém o bodu to je pravda nemůžeme nedoví všechny celou syntézu ale kuse které si ten víme a svůj případ bych to řekl stačí začátek je vždycky chabý je to stačí to takhle vysvětlit eště čili mám jenom za zlý syntéze a ale to že o ni nepotřebujou oni se spokojí jenom tou analýzou a jsou tím ale tak vrcholně spokojený že opravdu cesto vidím jednoho z nich laskat bohem že to taky analiticky a jsem ukázal tojenom zabití prst ale von maska blahem ten dotyčný ne druhým přitom ne že to tak pěti rozebral protože ono když na následuje hned za tak to chyba a zvláště u tého čeká kterým jim že je toho schopen ale protože jeho pomalí ho pokroutil jako pořád se musel zase hledět na to aby v tom co rozkladem dělám se v tom mozku toho žáka to by toto proti mým mozku to byl on teček ne aby se to nesložilo dohromady ne aby z toho něco měl prakticky no tak tím jsem se moje pováděné lišilo od lékařský ho protože ten ta není dycky vázána to jestli to uloží v hlavě to vůbec nepotřebuje ten potřebuje vzít nějakou ploše nebo se zachovat podle nějaký podle nějakého předpisu chovat se nějaký na než je tam taky nějaká při kopie že o přitom lidsky no a takže vlivem toho svýho pokroucení svým řemeslem postará u každého člověka téměř tuto syntetickou stránku si to musel vždycky na konci hodiny s každou i do přeříkal jestli v syntéze došlo u nich jestli opravdu z toho svět odnesli celistvého jestli nedostanou kousek a to vadí uniklo to museli celkově všechno pochopit tak jak jsem to řekl po kouskách a on to spojili dohromady jsem to spojení nebo udělat za úplně ve mně se to spojovalo kdyby to bylo velmi nespojovalo by zůstal a nalitém tak sice se mu udělal správnou diagnozu ale nevyvodil jsem s ním vůbec žádný důsledky nepředepsal se nic no prosím stačí to odpověď na tu víru stopě z prostředka chápe se to se za ale první cierta okamžik kdy jsme vstoupili na svět a právě teďka nechám babičky mluvit o tom se to za tím zůsobem se tomu ještě nedovíte to bylo strašně těžké to vysvětlit první aby to ale po že se mi tu otázku nekladli tak budu muset to silně postrádám tolik inteligenti tady a nikomu to nechybělo prosim to že provést malé co můžeš syntetizovat sou žiš pospojovat když nemáš čeho to pospojovat tu a nejsem proti ani svým musíš své a pokud možno dokonale a teprve pozná příklad teďka něco chybělo co tím vyčítám promiň a s tomu že dovolit z pozice vykládající ho mně může čemu proti vozem to jedno se toho nebo je jenom se mi blízko a ani zlá mu při tom ale první syntéza nastala a nejdůležitějšího co ježíš kristus to ukázal nastal v okamžiku jeho narození a tajemně pochopitelná nastala když panna maria souhlasila s vůlí boží to byli ti základní svítí ona si napřed udělal nějaký rozbor situace když jako svobodná žena po rodiny domine nedovolí si myslet nebo sám tak nebude myslet že jsem porodila ducha svatýho de se nějakýho mu ský ho že jo a to znamená budu otrokyní celý život to byla analýza a dokud toto nalitá va tak nebyla schopna se podvolí vůle boží a vůle boží je si tenká zásadně syntetická a ona se syntézi navržené deom jedno znova syntéz se podvolila vzdala své vůle podivu se vůli boží a tím do dospělo k partenogenesi a zazní syna božího to byla první syntéza a vy tam právě neuznáváte mám vám dobíjen jednu věc že tam člověk posadí ráno tak za pět set let vás tam najde sedící to platí o této inteligence a o všech ostatních to je chyba my musíme tvůrčím způsobem na tom pracovat přátele a ten tvůrčí princip prožívá to si to všechno poplujete synteticky po spojujete vidět v tom jednotu vše nezůstat u na lidi je hezká jak tomu tím víc to analyzovat a přesně aby bylo čeho to pospojovat když to budou neladné kusy a spolu vzali vůbec nesouvisí í tak to nedáte tak se na to dohromady že o jedla jsem do radši ještě dává ale bylo psíček to rád pak na taky ne a kdyby se začal dál to bys koukal jak by obrátil paty a odešel z tohoto domova bych tam se nadává sobodu vlakem například dejme tomu když je do auten tak se pořád nadává proto naladiti autem že vidím řídit že by se pachtí vstou silnici ne to nebo neví to dělá automaticky a nebo ne a ten musí být pořád ve středu nevím toho stolice vlaku tam prostě jedu a proto radši je do vlakem a naši letím letadlem tam taky nevidím tam někdo kabeli lesů nepustí že to je vlka výhoda viděl pustí li tak jsem si připadal jako vozu u toho bylo vy to je pro to tu protože se neumím to touží s tím co nevidí ale s tím co vidím tím se snadno ztotožňuje to je moje oživíte moje schopnost syntetická to své nevýhody a takže se touží například s tím řidičem a ani jaká byla to citliví říká s tebou se mi to jede pociťuju ztotožnění se sebou prosím ještě nebylo nebo byl do bot pak muselo to moc bolet prosím protože ty jsi vesmír v malém ty máš všecko v sobě i toho pána boha i toho noema i tu potopu a tak všechno stvořené i všechno nesmrtelném máš v sobě čili nikdy za tím nikam nemusíš jít ty se musíš jenom sám k sobě obrátit tuhleto vědí dobře indové a o to přeháněl říkají mluví o bere v něm všechno jenom to je pravda ale oni snadno podlehnou zase krajnímu jinému omylu že tedy když všecko mohou pomoci toho velkého takže nemusí se ucházet o nějakou pomoc odjinud než ze sebe to jsou na velkým omylu protože s žiju v dualismu a tam první úkol který člověk je spolehnout se na partnera do takové míry jak je zapotřebí partnerství padne ství v tomto životě povahu tohleto svět můj svoji vnitřní svět a panem je svět mimo subjektivní asi objektivní to jsou za platné i relativní zlo rat dobrou a tak dále se na neobejdeme se bez toho nadnesly jsme například svobodní tak nepotřebujeme se že jak jsem vám tady napodobovat povídal nýbrž musí být dobrého partnera v modlitbě vnitřní ale nesmí to být nesmí to být to ničím jsem měl zase tu štěstí veliké štěstí jsem si modlitbu vnitřní nevymyslel mně byla dána a jsem přísahal že jsem si vyčetl jsem se mocí li to pravda není byla dána zdarma a nevyčetl jsem to svými smysly teprve když