Karel Makoň: 91-05B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jak ona používá spolupráci se svatými a dak voni používají ve spolupráci střevěké normálním běžným na kována sebou a za aby ó člověka a ona mám si denně babička dělá zvláštní způsob zpytování svědomí na večer ona neříká si to udělal zářící všechno a jaké ctnosti měla přes ten ne jak jak je projevoval ty ctnosti nýbrž na říkala jakým způsobem posloužili ti svatí a co vodních chtěli za to že posloužili to vám byly seznamy které měli denně aspoň valná by to dneska posluhu jenom za liská člověka píšícího na to nikdy nepsal viděla co se za ten den stalo a ona za všechno poděkovala a je zajímavý že nejvíc co se na nich tělo jako odplata za to co ti svatí oděli byla vděčnost a jsem se v době naučil cestě vděčnosti a smí těm začátku dojde správně cestou vděčnosti jako pan geniální ve zlíně to je šťastný člověk jemu stačila cesta vděčnosti a naděje a nic jinak neuznával a on se tím dostal velice daleko proto byl poctiví pekař že ano a dělal věc pořádně a přitom měl naději že jako to s ním dopadne dobře nemusíme rozvádět a maminka si tento seznam nepřestala ale ta žila ve stínu své matky a všechno ve všem poslouchá a to byl hlavní princip jej svatosti že vona pozřena by na matce i tam kde normálně by se žádná dcera matce nepořídí že maminka byla vyučenou valnou a babička matka ním a za zlé že si na vaše pětkrát opravovat šaty které podle názoru babičky by se měl eště nosit kdyby se nějak poklady nebo lepší nebo někdy podle vody maminko ne to byla nový generace a babička on říkal no čerty si ty lajdák ty neumíš se tři ne potože v možnosti své minulé generaci to byla ta babička se ještě jinak šetřilo než potom viníme maminky a zase nejde sice ještě článek méně než vědci dejme tomu maminky a tak dále to to je řetěz se například byste byla netroufala moje maminka je do ciziny protože jsem tam to užil se dostat a jsem v jsem se naučil francouzsky jsem toužil taky to je ani že se podívat pochopitelně náš že tam najdu že tam du všechno co jsem tam měl znát minulého vtělení jsem tedy tomu věřil že přes všechna šel a to takový argument by babička neuznával na tom že zevní věřila a jednak považuje za zbytečné někam podívat na jednou byla v praze jenom jednou životě li se vrátila tak řekl a ne na tam vniká nepojedu můj tou tam domy jako v plzni hlad a všechny ty památky to podnícen a to jsou domy jako u nás divadlo horší je větší ale je to taky dívat zlo a tak dále a tak to a za který zváživ se dokonalí byla nedostal na to se mu způsobu životu nemohla potřebovat protože ten svatý nepotřebuje za nějakou krásou je i oni labužníkem když on je sluhou a ona byla bezvadně sluhou a především sluhou a bez všem sluhou takže ona neměla komu jinému sloužit protože vím rodí neexistoval něco jako paměť vdova kdežto rodného dědečka jejího manžela slova úžasná rodové paměť i podle toho jakou člověk paměť taky se musí chovat on s tou si od důsledky o nesmí nechat jednu chou základní složku povahu stranou musí být zaujat to celá bytost tak tam o nepaměti nebudu vůli protože to tu mohl vydala vynechám ji taky vynechávalo jako nepotřebnou ale můj dědeček to byl vladyků on mu to věděl že ten rozbil veliký rem a ještě to že to bylo stačí že říčka a že varovali pozemky žižkově takže vznikl tao a tím vzniklo ujistí a takle ochotna to byl hrdý pochopitelně osobně ne a babička taky nebude tušiti tu jsou kacíři ne vykládal školu v sousta to hrdý a děje čekal ten ces nehádal někdy to říkal v jsme na to hledí protože podle našeho názoru jsme následovali krista víc než ty návyk protože jsme věděli že člověk by takový že nic nemá a z toho co se doveze vším s každým rozdělit jak tady že nám na na tak oni se ale o to nehádali o a ží mi ani vedle sebe dovedli žít a do podrobnostech tak dokonale že například dejme tomu že je nějaký taky libý například když se vžili nevíte tak on si musel tu špičku cizost on číhal okolo platný jak od pana ta špička tak ji sebral a spol nespokojeně a vyňaty labužníky všechny paty od těch kteří ty sníš a byla mu to způsobem že kdyby to někdo nedotčený poslu aby říkal tak to je svatí etice na vyčítá i takovou parku ale ona těžko zálib neměla ani o tu pak na nematou chuti jako mu ještě bezvadnou neznali a poletí no a takže nemohla pochopit že dědeček takový choutky jako pak skleníku čerství uváženého že jo je to prosím vás strašně důležité pro vás když to pochopili že každý z nás leviho těsta a že musíme umět mít vděčnost určitou druhý může že je takový jaký je a musíme s ním umět vycházet umět komunikovat to je rozdíl hříchů který tady jmenuje ne na odiv o těch hříchů taky ctnosti společenské a i těmi ctnostmi pepole českým je milovat ale nikoliv se oba to si to oběti a nectím by obětovat to musí být a v těch ctnost takže myslím že jsem vysvětlil toto modlitba bez oběti modlitba nebo je služba bohu bez oběti není pravou službou bohu ale jak my to můžeme udělat když my víme jenom o jedné úrovni a nevíme jak jsem vám teďka vysvětlit si to věříte to je mi jedno ale si ho před kávě řeení zatím ani to ještě aspoň po dobu přednášky že sloužíme všem úrovním vyšším než na které žijeme všem se mi úrovni a dokonce i tu první úroveň na které žijme u nechápeme celou nýbrž jenom v části o tam dohledem svými smysly a co nám smysly předestřu znamená hmotná paměť jenom o tou pamětí a to je málo takže berte na vědomí prosím vás během celého ne co tady bylo přednášet že většiny případu ve věčně případu vy děláte něco o čem nevíte že dělá například že sloužíte těm všem úrovni ne a že se nevíte o tom že ty úrovni slouží vám tak nejenom že nevíte většinou co děláte ale nevíte nejste vděčni za to že vám všechno celý vesmír slouží to je ono nás vyhozen symbioza narůstá hmotné úrovni toho vesmíru nýbrž na všech úrovní toho vesmí o údu ta veselte na sehnání že byli kam měl zažitou je dobře rozumět se je tam tam letiště o téže s ašramu třebas a ten mistr denně a ustavičně přenáší svou vůli na žáka a tím ten žádá pokroky ne vůlí vlastní ale vůlí toho mistra který tu cestu prošel a protože pokroky vlivem mistrným tak ten žák se pořád zmenšuje to co radí svatý pavel mně zmenšovati se a to ti vždycky způsobem že ten mistr čím dál mu to dovolí ten žák ale jeho vůli toho žáka na sebe a když jedné úplně na sebe ten mistr tak ten žák se dostane do stavu kterýmu říkáme samadhy víme se tam nedostane jsem si ověřil že ten mistr který měl ovoce jenom do měsíce pracně plný zuby a odešel nejsem že jo tak ten mistr první den že uvedl do samadhi a co tím řekl řekl něco důležitého co vyjadřuje si toho to čte víru cesta sebezdokonalování von řekl podívej se na to za jeden den za první setkání za prvního setkání jsem tím převedli do samadhi to považuje indie za vrchol cesty ale něco řeknu to není vrchol cesty jsem sice vyšel hathajogy on vyšel z hathajogy typu art ale jsem se s tím nikdy neztotožnil protože moji jogu hatha považuju za pouze přípravnou a jsem dobře věděl od celá by se raději křivdí neboť pokud to není jóga která vede na konec a ještě zažila za samadhi a tak to není pravá joga ani jiná joga není pravá která končí kde sama že když člověk získá podvedení mistrovým samadhi a je puštěn jako zasvěcenec mezi lidi tak devadesáti případech ze sta se zvrhne a jenom tak desítce procent zůstane stát stát a jenom jedno procento a možná že pro mile kde ještě kupředu a takovým příkladem někoho kdo se nezůstal stát se smrtí kristovou na kříži byl svatý jan ten stál za tím ostatní trnuli hrůzou se to stalo smyslem že byl tak potupně popraven svatý jan nedbal na sebe se podivíš jediný a hrozilo nebezpečí života protože jsem mohl na něm ukázat někdo aby byl popraven dva také a nejenom to on si dal líbit vod ježíše tuhleto že ježíš řekl na kříži hle matka tvá ukazoval do maria malý řekl hlasitě matka ježíšova v chvíli porodila to je ta zdá o které mluví při anebo nevede to těmito termíny a je to je ta joga a jogou a jestliže bychom zůstali trčet tam kde normální běžný jogin jindy zůstane trčet tak to není ještě vůbec a záští to co děláme tady v těsná a příprav na to je ne nepodceňují ale není to joga ještě jedna ne to je příprav tak se tak teď prosím bych vám chtěl říct že ten si robindo ghos prostě rozlišuje mezi poznáním které vyplývá z extáze ze samadhi jakéhokoli druhu samadhi ono je to šestnáct druhů těch samadhi a rozlišuj tento druh poznání o takzvané gnose a to si pomáhá řeckým názorovým aby nebyl nucen tu nosí moc vysvětlovat že on to vysvětlit se dost dobře nedá se pokusím to gnose oproti tomu sama ritam taky nějaké pozn a nic z toho vyplývá ale prosím vás mně ježíš připomenete jo abych připomněl dělal že to neví abych vám připomněl že to ještě dále vysvětlit to to jsem tak noze a co je to to sama jaký dosyta kdy a nemá důsledky samadhi potřebuju dneska byste stavy na tom co víte všechno moje se nebudu všímat těch tří druhu pokud to vide nebudu se všímat těch tří důvody nižší a budete činostem této jogy sebezlepšování a tam musím trvat na tom že člověk jestliže se zastaví v tom sebezlepšování tak vlastně sešel se ty dokud on žije tak musí se pořád jeho stav po na s jeho stav bytí jeho stav lásky stav radosti pořád zvětšovat a to je zvlášť těžké ve stáří nebo je člověk nemocen jak hospodařit se svou nemocí správně aby dělo dorůstala že zdeničko plece a štítě ží tak taky budu tady pravidlo zdeněk že vona vobčas jasně nedivím samosebou že to nemístná ale dokud nebude z toho šťastná úplně prosím vás neško dejte ty ruce do se potřebuju dělat vaše ústa to mít dobude bude z toho šťastnější než normálního života tak se z toho nevidí že a to neříkám proto aby se vylízat ale že ji to promiňte ne a to řeknu naši nemám nemám nechci tak to je taky moc silný se musím měnit mu tak dalece rád že ji ře ře aby ty aby to neštěstí neměla a abych ho neměla musí k tomu něco na sobě zlepšit a teďka budu mluvit chvilku divíte tady ve pro vně nebo touto se by to bylo tvrdé na vás ale pro ni to nebude tvrdé to to bude návodné tak co zlepšit když nemohu zlepšit svůj za vodní stav a on se při něm na obávám to taky pochopitelně mít přeroste za ale nadobro stěna a pak jako se oděla padli si a jsem to je vykládal gesto byste nebyla nikdy schopna ale protože byl schopen dopadnou nadávání tak to taky vadou zdraví a ono někdy i ta nedělat se dobra a voni ani ty negace ani ty absolutní ani z vlastního kladu vlitému učit tomu kladu tomu ne přitakávání choroby ale tomu že to smysl které který nechápeme protože ne všechna choroba pochází z toho že jsem byl něčím jak se říká česky potrefen postižen nebo vlivem nějaký zákroku kaší do ražen nebo srážen nebo tak nýbrž o dva kolikrát pochází úplně jiné úrovně než o kterém víme a nebo z utrpení které bereme na sebe a neví o tom že ho na sebe bereme a že máme povinnost to utrpení zase brát prosimvás nepřeháním této zdeničko jako to přání a síla susově bernadetta ochotně byla na sebe utrpení lidstva a měl z toho veliké zdravotní potíže a vředy na kolenem a chodí a tak dále do by byla nesena a kdyby se byla nemohla zbytečně zaseli s tím se moc málo pomůže to nikdo nepocítí to je je to sice platné ale tak slabé že to rozloží na tolik vyhodí že to nikdo že o tom nikdo není a nikdo jiný vděčen za to že to je to dělá li to dělejte prosim vás trošku jinak inteligentní a jak vám to dovolí vaše víra a naše touha být prospěšná o této u dobře vím protože vy říkáte například to zatěžuje když píšu ty věci o opisuje ty věci které vypíše te vám řeknu to říká se ze ješt že to může dělat a řek bych z takové toletí protože on zanedbává to co do toho musí vložit a to co ubírá na zdraví ti tři a kdyby to nedělal tak je zdravější možná že taky ne ale záleží na jistot protože to je jiný úrovně a tak teď co ta zdenička chudák dělat když ona neví odkud ta choroba pochází jak se zbavit používá správně všech prostředků dostupných to je pořád to nikdo nemůže vyznačená by to nepoužívala nedělal by správně ale oni jsou taky prostředky jiné které by si ani netroufal a použít při založení ale troufal se to použít seba některý z učedníků páně a nebudu mluvit o jidášovi tedy prudké ale mluvil třebas od tomášově protože jak se to máš dostal když byl nevěřící o čem se nepřesvědčil tomu nevěřil jak se dostal k témuž poslání a jemu se vírou dostaly ostatní bylo temeni kteří uvěřili a neviděli říkal ježíš ji ale ty dokud si neuměl tak si neuvěřil ale on říkal pane při teďka vidím že tady se přede mnou poznávám žitý který stál z mrtvých a tomu věří ne na to a nepřistoupím ty tomu myslí že věříš ale ono to není pravda teď tomu věříš ale nevyvodí z toho důsledky které by toho měl vyvodit protože to je víra momentální za chvilinku přejde bude přerušena něčím jiným a to je případ tady denní či že když se daří tak je vděčná víc než kde se tady zdaří hůř to je pochopitelné ale dokud nebude stejně vděčno za to dívají jako za to věci daří líp tak nepřekoná ani tu první překážku na cestě že a neví proč řek každý hůř to je nevysvětlený počasí tak nebo při se říká to není pravda ani to nestačí ona toto pochopení ona musí prostě drát to své postavení z rukou božích a v každém případě o sebe nero božích je milost takže například kdybych byl jako že ten šat taková není ale kdybych byl absolutně nebylo mi o těchto věcech to není tak si neuvědomuju že je to z nejvyšších milostí jakou může mít protože to dostává do nejistoty a ta je velice moudrá toho se dostávám do situací které mně vychovají sice utrpením pravda ale vychovávají kdybych měl klid jako ostatní aby na tom byl tak špatně jako četní nikdy na to není tak špatně tak dobře jako vy protože trpíte více než bych druhá druhý důvod že si musím vážit svůj výstavu tak jako že nejlépe na užití jaký unesu a ti chci unést ještě za tak splnit další a další podíl do který bude ještě řeč během týdne a si dycky takhle a že co je na vás učit a prosím vedle to na vědomí že tak je to s každým z nás že to není jenom zdenička která se nachází nositeli tak my jsme vděčný za to že teď jsem vdechl a vydechl kdybychom nebyli vděčni tak to není k ničemu protože bych se rušil v tom dýchání bych ho znehodnocovat ale to musím vědět že tomu tak je že bez vůle boží aby ti ho příčiny bych ani ani nevdechl vám všechno ustavičně pocházející od boha ale nejenom to ustavičně pocházející ale ustavičně se do boha vracející kdyby vám například přibývalo utrpení mu o třetím vodu a nebyla nebyl ten přebytek který neunese vracen bohu tak byste umřela tím přebytkem toho neštěstí které se na vás a o ale protože ustavičně odchází to co přicházelo a nechává se jenom to co je pro vás únosné tak jsem vám nestane to co předškolní je u lao ce svýho stát jenom předškolní je u potom později sem byl dospělý jak to že totiž jsem nechápal proč ty lékaři operujou při vědomí to byla strašná bude ale bude zda tak strašná že sám organismus si pomohl od bolesti že odpadl smysl hmatu a tím odpadla bolest no a ostatní vědomí zůstalo takže oni zkoušel jestli vidím takhle jsem viděl ale nehmatal jsem necítil jsem bolest a který vám doporučoval není čk abyste si pro vysvětlení této jediné věci přešla znovu zemí zaslíbení na nižší znát zemi zaslíbil to bude a do víte to řeknu napřed škrt tam dovíte todleto že vedle ve růže mu v ořech světlech ve ve ruky tam vyžít čekati nějaký žít mendl o zajímavé porá a ten odíval okolo ve úmysly velikou kří na zádech která byla zřejmě velice těžká a co ta i nesl a ve aříká a prosím proč pase taháš takovou velikou skříně řkou a řekla on řekl zrnko to dneska neumíš pochopit ale pochopíš to tehdy jednou budu zase sto uzří a nebude pro těžká a on opravdu viděla jednou toho žida jak de okolo tou těžkou skříní a prospěje si abecedě jihu necítí víte to je čit na odosobnit dívenka je škole na v odosobňování daleko prudčeji než kdokoliv z vás to byste neunesli tento způsob školení a ona to takovýhle tažná š přátel mojí o jasnou úctu tedy pro ni mám pro tohleto to mít že se vám vyznal lásku to na nebude vadit doufám že takový dělat to nemyslí slevit asi no takže si to jenom dobře abych kdyby tady byl takový nějaký člověk našeho ražení tak bych mluvil takhle k němu že byste zasloužil no a takže tady jsou ty základní tři principy které bych chtěla abyste napřed zvládla to znamená ten sebezápor který vlečete dokud dokud tato stačíte ale si měl to štěstí že lékaři vlivem toho že neužívali a nejste z je při to operací za vědomí v tom kloubu tak odnaučili myslet na sebe a naučili jedné věci vzdát se svýho života a to maminka vykládá jak chtěl ho nitě nechtěj přeci zabít na že jsem riziko to operačního sálu zase znovu vyřvával ne do toho ne do toho neměl se otevíral se sem měl přeci zvládnout situaci tak bez toho přičinění lékařů že jsem dobrovolně se měl vzdát bolesti samosebou něco takovýho o provedu ale v malé míře třebas jsem byl na operaci tady nějaké než to vysvětlila začla když jsem si lehl na tu lebku i jsem doktorce škodovce a ona tam vypadávali bradavice těm mi tím jsem tlumočil ano jsem říkal ale mám tady takovou radu jednu než to věci která pláčí si nemůžu nejenom na na to to jsem dejte to o nějakou a nečte z protože je to veliký a jsem tam prosím vás a než se z ne jsem byl dycky operování vědomích a když jsem zažil většího traces tou rukou tak abych nepřežil todleto jenom počkejte to operací vám řeknu teď jsem odvedl vědomí z této pasáže lebky někam jinam tam se mu musel zhostit to se ho nemůžete zříct a nebyl či a se třebas za sil do pravé ruky dejme tomu to sem zrovna tak udělal takže a to pociťování jenom pravou ruku ne pocitová ani hlavu jsem nepociťoval ale ani celé tělo se nepočítali jenom pravdu ruku jsem pociťoval ale mocně se pociťovat a každé jsem se teď když jsem potil tu ruku a řekl teď vám to začal vybalovat neslo takhle protože na to byla nějaká rozezná zakořeněna čtouce a čekal že budu při výčet jsem to vůbec nevěděl že to když to v jeho plavala tak se to co se to vedla jsem ji necítil pak bude ta operace protože ten jog naučil to zase není moje přednost odvést pozornost tam a chci neučil ode pozor do celýho těla odlétaly ho těla otřást těla a tak dále a při ve částí těla takže vy jste byli vše a je že jsem jedí přenesl do svého maličký a tím malíčkem jsem se do tekl nějaké paní která ta byla přítomna debent a jak jsme si dotekl ona změnila názor na to co jsem říkal začla by na to nepříčetně vděčna za to za všechno a říkal nejvíc že nemůže to ten člověk je to před tím vůbec nezná zdání že by se bitvě na co dělat a bych to poslouchá na věky je to velice důležité pro to ten ta změna to stav pozorovali a to bylo to by to byl dotek takový ne a tady na ani a se to taky jemným způsobem a čím myší ti li přenést na druhýho člověka takže jsem se pochválil že jenom ale nemůžu za to protože jsem nevykládal čím co umím na zemi a co naučil lékaři a ten jogy a to bych jako vám radil zdeničko další princip vylepšení pokud si to nepřeje jako vylepšení to dělat jenom pro věc je mít partnera na duchovní cestě takového který by za vás za vámi stál jako by vybije byla jím tak to se dělá tím způsobem bez toho padne na to nejde tak podívejte se proboden třebas o jednom z těch partnerů přečetných který mám tak prvním z nich byli ti lékaři ti vynechám se mi to ze nehodí jako příklad ale nevědecká tu maminku když na se mnou první operaci a když ten lékař prášky řekl ten primář kafka řekl že patrně umřu při operaci tak ona řekla promiňte mi pane o celé ale dovolte mi abych se s tím víte aspoň ještě potěšila ona leta řekl prosím deset za a napiš to li se vzdáváte život a toho dítěte že co se stane to se stane vidíme že asi po se po se dostane se se vše nová stavy a tak to podepíšete se vrátíte naše potíž se svým dětem po byl by ho měl možnost se potěšiti dětem okamžiku její jeho smrti tak to by byl špatný člověk a ona místa aby se mnou těšila a se mu do kost a jsem si bydlel se původně že to je ten skákal jak jsem psal v mně ale jsem se přesvědčil nedávno před němoty že to byl kostel svatýho martina nezvete říká pranárody říditi ska ulice a tam je kočce a svatýho maten ska ratolest je na věky byl tedy katolický a maminka tam prostě obětovala bohu asi tak ne že to řekla třebas nevím jak to řekl a to nezažil a je to řeka a jak se to cítí na to dělat takhle ti pane bože to cítila neříkám e to říká ne předávám toto dítě protože je rozumější a lepší aby zemřelo své náruči než náruči lékařů a protože to tady tvrdila a ta do mně nabízela měla dojem že ten pán bůh to bere že s bere k sobě vona dojem že umřu při operaci rozumíte a jasný dojem že ji prozradil pán bůh že a s tím se nadtím dětem jako připraveným víte smrti před ty lékaře a když potom operovali a tak neozval samosebou jsem přestal řvát tak ale jsem nesnesl tu bude tak jsem ne řval bavil se ten hmat tak si myslel že že jsem umřel tak začal a tím vyvstane potom vynese nezdravý ale živýho ne tak pozadu věc že pán bůh si opravdu vzal ale podívej způsobem který mu na nerozuměl jsem zůstal na živu a byl jsem přitom dítětem božím a se řeší vůli jsem prevít nedokážu zříct toho že se dětem božím takže když přistupujeme k bolestem jako děti boží tak nemůžeme zůstat bolestnými dětmi dítě náruči otce nemá bolest a my nevíme že jsme v ho náruči tu vůle s můžeme mít nemusíme můžeme a lépe tiší máme než když nemáme z nebo cítím tak myslím že jsem řekl to hlavní zatím to není se a že ji kousek dál prosím bych tím partnerem každého člověka je náš život na zemi ten soustavně a to padne se a proto největší význam ze všech partnerství protože ustavičně vycházíme od boha svým bytím svým poznáním svou láskou čím se všemi síla nost mi vycházíme z síly boží šaty ze síly od boha pocházející a tedy je to partntery vás dokud jsme živi nás neopustí to budu a to je důležitý platné vlastnost partnerství to budu dostávat případem svatý terezie lidi ne velké avily na říkal když mně bylo strašně zle třeba brzo na tu beru si nepřátele že jo tak jsem se modlila ke všem svatým k pánu ježíši pán stvořiteli a ale nikdo nevyslyšel nikdo na nejmenší útěchy a se začal modlit panně marii tak ona se v zastala a moje těžkosti přestali a takže to je ta panna maria na to nevěděl na tom nezáleží že je to věděla že panna marie naše než smrtelná duše naše neuvádí a ta naše nezná duše je u každého jiná ale přečtete jedna jediná jedna jediná ne se zná individualita a dycky jiná každého jevící se jinak tak tak to je ten hlavní partner stačit to říct tři je to v příležitosti jsou tam říkal dej pane líní například jak se rodí ve jo umět to byli padne při třebas jesiže mantry ke zabít ne a tím je dostal do stavu kdy jsem přestal mít rád tento život a odevzdal jsem ho nebo takovým partnerem by byla všechna příkoří která jsem v tom světě první nebudeš nemenoval jsem nejtíž nesl ta příkoří která jsem prostě získal nebo to jak jsem nabyl o se bleskem nebo která potkala která spočívala v tom že jsem se nikdy nemohl uplatnit v tom co se eště uplatnit takže to tu maličkosti luky a potom na předposlední fázi něco jiného ale když jsem šel bych třebas zpěvákem co mně bylo platné že jsem dobře zpíval když se měl krátko ruku a na vyšší že se nemohl objevit tak tam nebrali pokud to nebylo vidět tak brali ale jak to jsem chtěl by dále hercem to je ozvou nešlo ještě by slyšeného důvodu to nešlo a mohlo ještě že začínání který vždycky vyhodili tento jedů takže si s že to je tak laškovné mít nějakou chorobu nebo nějakou těžkost že se musí člověk vypořádat že jo a no a poslední z toho co jsem se nedokázal pořád bylo nechtěl být mi je stýčku něja protože nebo a pentateuch se tady ze školy která musela přejít na vysokou slovy že znamená ze sebe radím názvem ostatní na vysoko na toto vše který se kterým zdržoval na dech zase získal zaměstnání takže to nutil do vysoké školy a teď další princip partnerství nejlepším partnerem je ten který mně nařizuje něco sice je užitečné ale co dělám nerad stáčel užitečné ale co nerad nebo je mi to nepříjemné takže strýček když dostal zase v žvanec když dostal zase peníze řval taky maminku samozřejmě větě podle osudem jíž tak první co dělal že přišel doplní osobně se prahy a říkal ale mám místo a jaké mu jednou rukou stačím na to udržování tebe a maminky opora abys mohl studovat na vysoké škole na vysokou školu říkal stýčku ale vám se toho dál a nechci být vysokoškoláky a tak jsme se na nadhi že budu vysvětlovat proto že si to přeju nebo nepřeju nýbrž proto že to předstvuje jako objekt se aby on tomu říkal by nemohl umřít klidně když jsem ti reserva krize se to takový vzájemné a no tak nesebral že tam pustil ale zase musím říct že to co jsem do na vysoké škole čemu se směl přihlásit o byl nebýval měl tu schopnost po podat začnu ježíš o kterých by byl věděl že nejsou tak praktické jako ty moje studia a bude udělali pavla tak že jsem byl a vysvětilo obchodní a tam se měl být profesorem nebo menším židem a to bylo v jeho očích jako bdím byl obchodníkem velice praktické ale být filozofem to pro něho nebylo prakticky na to by mně byl nedal ani korunu a tak vám musím prozradit že jsem za jeho zády studovat lidskou faktu všechny zkoušky jsem prodělal měl jsem na to vysvědčení a mám tam státnictví takže a všechno co do zpotřebí k tomu aby do polem přirozeosti jeho slov samo sebou všech jenomže to se svíce nesměl do dojít taky to byl z důvodů proč ta vysvědčení pro se o přišel vše a protože oni ho lidskou svatá brali jako první i a udělali z toho německou lidskou faktu ostatní školy zavřeli a je tam soutěskách v okolí pražský udělali ochotně miskou není tam němce se to všechno skála takže není jsem žádný promlouvání v ště tam nejsem ničím a nevěděl do smy život neděl více za se stalo že se vůbec někdo takhle to nevěděl o to víte jenom proto aby aby vám řekl aby ho vyčítali obec například u mluvící co je to co je to věnovat se něčemu pro to čemu člověk na ost to je velice důležité a to si na dej se velice cením že všemu nakonec něco přináší duchovního myslím tomu nás slouží tělem i duší a to je tedy chápání partnerství ovšem upozorňuju že to partnerství není to hlavní tuhleten druh patří ale to je z dobrých partnerství takže ona když jako partnera do opisuje něco nepravého přátele o pisu je tak to je pořádku takže partner který vede k tomu to schema na sebe zapomněl abych se od sebe odpoutal abych sebe ztratil to je výborný partner a jsem se a vysokou školu opojení a ta vůbec nebavila a když se ti zkoušku dělat to že jsem udál tak se musel sebe ztratit svůj zájem nebo nezájem padlo se musel taky nezájem se musel ztratit přece o co nemohl zajímat ale nezájem je stejně důležitý to co čtou životě jako zájmy a vyčítá dvojí musíme si dát líbit zájmy ideálem musíte to umět len