Karel Makoň: 91-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

nejsme na tom to ještě neobjevili ano je to nové vědomí ne časové ul i nesmysl když se to lones jak to bude meditace žit začne vít tak to nemyslel tak mojžíš podlože ten znal kabalu a ten věděl že všecka znamená na člověka v kabale nevíme do dneška pořád a že to ne my budeme mít šesti dnech tvorem takže byl nemluvnětem o tom jak se jsem do začít jak se stát člověkem a nejnejde oslovení celou ta než slovem člověka ale kometa umí stvořen člověka tak záznamy o tom čím se to věky nést aniž by byl stvořen a která klidně uniknout protože je to jenom jedno nebo obsažena když tam se nedá člověka ani to znamená že se stane pozemské v tom úlevě vědomí když mu ten řekli tak způsobuje také to že aby ten člověk byl živ tak dech nemocí by svého ducha samozřejmě když to be jeho dech jak boží ale myslím že je bůh věčný tak nezačal bůh dýchat okamžiku to dal do člověka nýbrž něco věčné mu něco dělám věnován tomu člověku li se velmi bylo že s tvorem my jsme také něco věčného a co na něho vstupuje jakmile tvorem čili by brát kdybyste potom udělat emila a a přitakal jíte mně kdybyste přímo přijali tento názor že jednak jsme se stali člověkem všeobecná na k jsme a teď je se trvá a tato existence a to veteše na někde jinde a to proto metr kn rovnou všechno jiné se která jest k se nestaví existenci ta pochází tarský existence která jest to pokání z toho našeho příbytku u boha tomu svatý a pravý ani od kolísá nevidělo ani ucho se neslyšel co bych na cti ke odevždy připravím na pro člověka a tohle prý jak tam říká velice slavná záležitost tak nám že to ani oko ani stačí nemůže představit co to je čili on dobře vůle děl svatý pavel že taky se a není to se jenom starý člověkem jak o tom člověk mohl výhodě a tak na jistotu říká protože on damaškem když těl aby další křesťani byli pobíjení se nezatouží pobíjení nýbrž spasena je vede se mu plísnit je proti výš pane a šavlem na ty šaty a nedělej přestati a dechem pokřtít a tam se křesťanem do toho doby než to učiníš budeš hrubý a budeš slepý tak on se vším těžce nesl tu slepotu takže odeše tam že se do jste damašku a byl odkázán tím a sem vnitřním a tam se tam skřivánek ten ho koště a od chvíle a nebo mezi tím ta doba ne tím je není a medím příchodem do damašku nějak jaký sestrojeny školy několik němce sty a to došel pěstuj to na tom jak to slepý i na vážili by byla spadnout a to se sem samosebou zkazky ale přišel do toho damašku dal se pokřtít a v chvíli si poměr se zažil při tom dlení toho krista v tom tím že on existencí teď a to se nestará existencí teprve když to ježíš přišel na svět nýbrž je totiž kristus znamená spasitel a blahosla boží a tak dále která ho při ne na vědomí že také on je potom můžeme ležíme to když je krista našla je domov o tom jak si toho jiní či že jsme se stali čím když mu dostat klidné tím také sme to řekněte řekněte a to mám také spadnout konejte mi zjeví kristus bc ne to symbol to si stáňa tomu rozbijeme tohoto ve stažením z nás děje a když se to byl je tak plotem děl do kterého to don to není skutečností která reaguje takže my dychtíme jenom toho děje tak nepoznáváme rovinou se za tím dělit za moudrost a vám ani řeknu že totiž když se na radím k spadnu s koně ledna věc nemít jak jsem spadl s koně positivní termínu koni neseme na tomto případě a pád nýbrž pánem sebe před tím do stavu nového který zase moje vědomí toho minulého stavu takže malé dítě neví odkud přišlo neví že přišlo z potopy ve které se ocital devět měsíců v matčině těle tam byla proto patro ten a to že je to dílo že když je na na denní ne takhle jsme po potopě a jako takový a ne to bych koně z úrovně ve které byl předtím a svatý ptakopysk li při předtím no a tak se tomu člověku že jemu je tomuté po ten spasitel nebo tak by přál podstata kláštera není tady vít všichni jsme měli to tu žijeme jenom že protestování ne jsem ne se proto se sondu a prosím sám ne sebe že jsme hluší a slepý jak se navodíme konáte s vůle dokud se dal pokřtít tak byl hluší a slepý a především slepí a taky rukám zejmě na tom nezáleží tuhá záležitost ale ještě jsem říkal že jsem se kazí sem nebo ke stem ale to vám teďka více tím že nejsme se setkají ale takhle do nás křivdil do tohoto života na nové úrovni to je na klepání na dané že dva nebo ta on babička abychom byli v sobě dech nebyl to byl neudělal tak ten člověk se dostal život pouze v okamžiku narození je to tak se lopotíte ješ nepochodujeme je ta s no samo sebou lišícím chodíte na zem tak se taky na dech a kdy se tím je nám ochotně a ne tak jako v matčině těle že si jedná nepodobal a to je vždycky urval protože v tom těle a čím bylo chrání a tím na tom tou vodou takže může být jenom přivedeno a do tamhleten na ten na tím na pekaře naší zase o se je světlo se vás to sem nepatří prosba o tato tam mi věci a ta věčnost jsme li před tím nese přišli na svět při byste příbytku u boha a to se ztratili to vědomí o tomto příbytku domem nejsme tam nebyli a nestaví do příbytku ten svatý pavel ztratil vědomí o příbytku ne způsobem jednak zapomněl na toho sami na který po následovat stany a chtěl být točí jim to bylo to bylo velice dobré to koně ti a jedna zapomněl to smyslu že ještě nepoznával nebo nevzpomíná si začnou bytost a my takhle si nepoznával a proč protože ta nesmrtelná duše která přistupuje nebo vstupuje do našeho života do našeho života vstupuje se a bože okamžiku nevíme v okamžiku narození tam musí napřed přizpůsobit náš organismus duševní a je si k tomu abychom to poznání unesli abychom si uvědomí odkud jsme přišli a podle proces velice zdlouhavý protože u tem proces trvá velice krátce tak jsem schopen to vysvětlit každému kdo bude chtít a to hned řeknu koťata nastalo a o tak na tápe že to nemůže být dílka a jsem zažil není podivte se my totiž my žijeme v tomto světě tak jednak se bdícím li a kdy nejsme spícím tvor lidskými když spíme a tvrdě spíme tak nevíme nic o tom co jsme před nedělali nebo neuvědomuje nechci to a pro vás to byste řekli do tak potom staneme ráno tak nebudeme asi vědět co jsme dělali před tím ne se vrátíme ti kdo mi toho bdělého stavu čili my se mlátíme dílo domy o stavu bdělém a ve sám dovedem stát tím toto vědomí o stavu tělem a dostane se tam do něčeho čemu dovede tapasja otočení odpočinutí duše bohu ne které se nebudu o nic neměl se tam nic když o kterých pány než odpočíváme bohu a že to jenom odpočívej do sedíme který nevede kapituluje ne každý vem clark a pitím tak to musí být jeden fakt sobě obsažen že neseše spámku probudí se jsem tím žije před tím spánkem a když odejde toho spánku se tím o čem vůbec nic nevy a je li to by bylo že nevíte a být tím podivíte to a to si to bohužel na tím ta před načež tak daleko aby se si uvědomil že se to vysvětlit a že to přímou dokonce rozumí člověk normální to přímé nemusí i takový blázen jako může stalo něco jsem vám oba nestalo ale to je jedno to toho snu to se nestalo abych tomu nemusel důležit jsem nikdy nepotřeboval to je to bude čistota vykládám jak to víte jako nehodící chleby jako člověk ten to poznat jako vím že tady do sedí poznáme o semináře mu a před sebou věřím tomu nevěřit vím že to se na tažení například a síla láska a nechybí škále a kam se antonín panice na enim čísle teso nic a to mez ani to kázal tak že se nic nestalo tak že sepsáno to musela napadnout že za lavina a neli víte za vytýkat začnete místa a ta nemůže dovolit klapat byli potáhne tadyhle to také váš et na nebi a co epištol ne a tím se dostane do toho stavu ve kterém se do nás nade růst do a a tam že to také výš a kde se v tom tam zapadla to znamená stavu nestanoví tak by stačilo se nebo to nastane jeho a ten stav vůle sbírat například svým vědomím lidověji než na pata toto řek nečistý vědomí a měl jsem prostě si neleká dy při těch operací za vědomí od dvou do čtyř let aniž to chtěli udělat ne převádíme čistého vědomí to neskáče čili ve nese prelude stane takový toho stavech ta spojitě nestaví když na vás toto násilí nikdo ne ona ale odvozeně na to že není sebe tuto na tím naplní tomuté eště dostane si dneska za panem maje bodem inda učí tím jsme věděl tři ten od a ještě tam se do se nám se kladou nic tak a ne seba a ne možná ani správné to vím nějaké jsem jsem porodu nevědomí pena tady si budeme moci pomoci vědním že se od vám a vím že krista nehodnými ale to se s ním dělo a nesmíme na to de stačit tak ještě emocí na tom na říká se projevuje a tak aspoň todleto protože teprve jsem tedy muset do na několik dní ale podle to bude nadšenípro byste to zažil ne znovu do cesta toto by ten někdo někdy trvalého zde není li to následuj jako takže v to posila tadyhle tak ho bylo mu se je čin ne nastavíme než v případech kdy jsem prost vyšlete operace za druhé damí že je tím jsem při křičel za klam a potom bolestí ale do malé smysly tu strašnou vdechne tak odešel napřed smysl hmatu přečteš odešel smysle hmatu tak jsem přestal cítí bez a tam ovšem jeden každý s to německá byl tam jeden kastami asi svěří a sestřičky nějaký oni to padáte velice a do toho leckteré před tím neměla pak že si země z to pomáhá přitom a ale nemám jinak než pořád přísl do abych de a byla to ti způsobem mává například rukou před očima a se jesi to je o kontaktu kou a když odešel do ten ruka a mohl ještě dítěti ta nemá a neměl než to někam maminka ne co ten dělal to a nevím co jsem sítem mátlo otálením ale dyž toto ústa tak by bude zemi nomin na na činiti a patrně říkám a svých džnapaky abych to se zůstává i bědy ty to také ukázali se tomu a poté do edice a tak se na to nebyl konat opere se ne jsem brutalita je taem teprve každý je li ona totiž o to mi lesem ty u toho vrcholného specialistu chvění jak na že se leden kterého neuspí a nechte a to měl země napíšu že nastane v čem na nějaký asimilace mizí a nestojíme na nebo a nic momentem jak dále a chtěli na konalo asi tak od jak mám stravu se stane nemohl taky spát tak se museli takhle teďka čte bloku těžká nebude muset a nebo nějaký odstoupení od a staré nebyla nic takovýho ale nechtěl nechat naživu a a tak jsem přestal křičet a on a maminka byla deme nesmí a tam na a poslouchal sem přestal křičet tak umře ke jsem umřel tahleta jakými dnes my a a počítáno nějakých nástroj se uvádět pitterem umře to ani našich toto myslet ale nejenom vynesl ani k anežce do posmrtný probyl ale neska se nemáte poučku práce k není to dílo to vůbec jak a ani ústně na to to zemře nevidomí na tom na klaníte pak nepochopíte kdyby na říkal no krista do teprve nepochopíte ale tohleto se něja pochopit co se to poutní čteme starý a teď je nám hákem tedy vy se ke opačný tomu nesli nepoznával svou matku se nehnu že to že jsem přišel matku mám málo neznáme nepouštěl ta nebo tak nějak myslím si tam mysl aby nezabil a to jsem se nebránil jak se složit do náruče matčiny a stal se do tak e ta ne ta paní ukázána jsem je zrak je to nebe přerušen to a někam ukázal tak se za tím taková kam šel jsem na tu ani vnímal ale ono mu to nevedl že je to moh matka se mnou otatní konal jako nějakého člověka a tak se jim poznává matkou říká ten lékař to špatně a kde se mu upřeli jsem přišel aby někam na smazal napojena ze na tu ještě třetí jsem měníme o svaté a tekla lék a de kterým li přa nic takového se nevnímá také říkal tenhle to ta říkal my jsme mu vzali jeho svět víc je dítěti dvouleté mu je velice snadné a že by to bylo těžší mimo ten musíme vrátit protože vím že jste uznali vidění matky jako matky a všeho jako něco co nám nějakým způsobem a při tak on to to nepatří že se o tom za a on mu nebude jakých na to těm taky patřila sama a bezvadně a i jsem ve obecné kdy musíte ho musí ke lidsky do toho dočasně či úkazem tady ale to je to tedy jít a patách to chybná pro nedá abych něku merta na to chtěl etakže on řekl matko vy ho nejsnáze ze všech bytostí můžete přivést k sobě ve vás musí poznat v je to takhle není nějakou hračku toho díte jednoduchou a nejde běd ruky jeho ona to udělá a ty dve těla o kašičku jeho se se mu dává předtím a jakmile se zaujme tomu áčku takový něco slepě to odmítají přítomna jedění a ona to chyběla a začnu kterou podá jakou postu jsem zahazovat evu a pásem pusu že mám v ruce něco co něco říká co ke mi nějaký stav a jak se otevře pusu tak vede byla jednu svíčku klasicky a potom mně byl byla další a jsem začal jíst jako nezavře tím ovšem zrušila do čisté vědomí a nahradil ho vědomím které před tím vlastního tento svět jako že my vrátila do bdělého stavu který existoval před tím spánkem čistém vědomí se a past zažil tak to je spánek takového zru že by tam nic nepatří ano takže by něm zůstanou třebas jsem věděli zároveň tak ještě nevnímá nic z tohoto světa jako své matka pro byla úplně jinou stejnou o svou jako kdokoliv jiný nic zvláštního prostě nepatřila a když matka tady odvedla se k sobě a naučila měli a zase zastyděl tam přišel ona říká nechte říká se trošku z toho zeti jako došla bude sil protože my nemáme transfuzi vybereme dalším tím vni jsem také do krve jenom na tolik kolik to unese to ten organismus na sebe operovat znovu bude to se mockrát opakovat kolotoč krát no a tak když jsem přišel po druhé se tomu ještě vrátím samo sebou do opačný síně a tak jsem přišel před nemocí nabyla mříž jsem poznal i tu mříž při jsem nepoznání lékaře že a a zase křičet ne do toho nedo to a když jsem přišel do vít otevřely u sionu nebo přišli ke mně prostě a jsem křičel nedo to a cítil jsem mámi a a říkal jsem vám o mám mám nebo se neměl eště ty pády třebas to nevím na tom nezáleží ale poznával jsem jako matku jsem povoloval za svoje a tady a své skute tak voni odtrhl od mámy svázali ne na všech možných konci nohy ruce na hrdle tu pecho nevykřeše a ostatky a naším jenom operovat zase v polovině operace jsem znovu ztratil vědomí stadiem napřed hmat a možná že ještě něco z jiných smyslů ale zase zrak ne a jsem z toho vyšel jako čisté vědomí zase a to se opakovalo čtrnáctkrát během dvou let takže bych mohl teďka definovat co je to čisté vědomí čisté vědomí je něco obdobného vědomí božímu které bůh o veškerém stvořeném to je obecně jeho a ne konkrétně protekčně toto je matka to to jsou batři tu co lékaři nebo tak nějak kokrétně to není nic on pán bůh byl je zvláštním způsobem že bude je všechno dohromady že není na tom závislí kdyby to považovat za své tak je to závislost a o absolutně nezávislé závislí na svém stvoření to vás upozorňuju ale to stvoření to je jedno stává milost je absolutně závislé na tom stvořiteli tak berte na vědomí tuto jednostrannou závislost a ji budu ještě potřebovat během se náš dáno takže jsem zažil čisté vědomí čisté vědomí které se projevilo v tom ohnivém keři tou mojžíšovi a řekl mu o sobě jsem který jsem nikdy jsem začal být a mediu se jsem představ svému vlivu říkal nemohu ti zaručit bože že se ti budou klanět byl uctívat a že to byl o tebe ucházet když voni neznají oni jak jsem byl u ješ dos do si o stavy říkal třebas jeho v nebo tak nějak tak on říkal z představy jako jsem do do se bezvadně podobá indickému způsobu myšlení to tomu pravému které každý z nás ne tomu věčnému atma čili jsem atmanem ano a všeho stvořeného a máš věčná stránka všeho stvořeného tak nebo brahma jak chcete teď du kousek dál to dítě není ale ještě nebe nebyl ještě hotovým člověkem v tom dětském organismu eště neproběhl všechny funkce dospělého organizmu mám na mysli především tvoru ho rmut a nebo funkci některých vy například hypofýzu nebo některých jiných vnitřních sekrecí které například u dítěte fungují jinak než u dospělého člověka kdyby například to budu říkat všechno česky radši kdyby například existovalo u dospělého člověka kdyby ta listovat ten hormon tedy způsoby růst u dospělého člověka tak by dostal basedova chorobu dosti by mu ty části končetin který ještě jsou chalupa při a tou schopni dostat na rostlinka nosu brada oči mu vlivů a tak a byla by to basedova choroba či buďte na že ten tato funkce rovnou se zastaví a tím se do cíle například dospělý člověk otupělo zase se dostaví jiné funkce který u toho že by například pohlavní a tak dále funkce nebo některá pozmění se funkce nadledvinky a to nebudu se říká pro jsem lékařem a nerozumím tomu moc ale vím že něco se tam mění v tom ateismu takže teprve ten člověk je hotov tak může zase znovu nabýt čisté vědomí ve vyšší podobě než když eště ho to nebyl tam v tom čtvrtém roku svého věku jsem oslabí vědomí o čisté podstatě vědomí jenom tak do míry jak jsem byl schopen stávající složení svého těla k tomu přistoupit a přímou to ale jakmile jsem dospěl tak to bylo v sedmnácti letech u zaručeně tak buď se mezi tím něco stalo ještě jiného a nebo se nic nestalo a on se stalo něco neobvyklého eště totiž to byla řídit nová na jak chce jakmile člověk se dostal ne třebas na okraj jenom za pláštík se chytne toho čistého vědomí tak to vědomího nepustí a to vědomí mělo k něčemu k čemu to čisté vědomí mělo také například sokrata a on tomu čisté vědomí říkal duch česky přeloženo dají modlí ho to nebylo tělo to byl daném to byl duch pocit není žádný démon to je duch přeloženo do češtiny je to byl a řecký ho slovníku že to je duch a a prosím a ten duchu říkal co nemá dělat a ostatní všechno nechával na vůli toho sokrata on si mohl dělat tomto životě co chtěl ani pár zákazů podle který věděl co nemá dělat aby se tomu čistému vědomí nevzdalovat a když mu ten zajímalo neřekl co nemá dělat tak všechno dělal takže například dejme tomu on tady znáte těch atenách do to byl taky odsouzen smrti že je zrazoval od toho aby věřil těm bohů na olympu říkal že je to mythus který ho se musí zříct tak bude za právem napaden tou radou města a them že kazí mládež a tím nepřestane že se musí odstěhovat z achery že musí tedy opustit a tedy o žádat někde o sil a když ne tak se musí podrobit soudu a ten ho zaručeně osolí kterou smrti protože kazí žena to licencí líbit a protože on řekl že mu daimonion co řekne damašek a protože se řekl nepít tak ho vypil a umřel to byla odhodlanosti to byla poslušnost čili když on měl ten sokrates od toho od chvíle co se dověděl o věštírny l fa když se ptal te v ještě jedny co mám dělat abych správně žil dověděl se aby správně žil musíš poznávat sám sebe prosím podivuhodná pojď poznávat sám sebe do se auto poznávají sám sebe a nic víc jenomže stalo se něco mezitím jako u to též se zřejmě stalo taky sokratovy že on byl poslušen zákonu a tenký takový který neodporovalo rozumu rozum byl také něco svatého pro toho panna sokrata takže on neodporoval tak on pomalu s tím zákonům jenom po stránce když mu to zakázal s tím souhlasili ten a moda tomu zřejmě zakázal svou latinským že ti bohové existujou že jo tak prosím vás jak to bylo u kdybych to nosení životem anebo to to krista tak nemohla pravou o tom mluvit tak ty byl rád kdybyste to co teď řeknu v těchto nejvyšší větách kdybyste stoprocentně pochopili a a za druhé věřili že nemluvím lež tak jsem po toho útlého mládí měl rád pivo hlas to jsem byl takovou malinkou veliký pivíčko asi obsahem tohle toho co to je tuto obsahem to je jak se lékaři stane jeví nějaký lék a to potom potřeba celý a dostanu nevím co setník a to se nedávejte ředí těleso nemá předkládat takhle bez příkazu no a tak jsem prostě denně měl povinnost lékaři mi to nařídil napít se malinkého množství piva zejmě mířily a vitae a musela to být dvanáctkrát pozemská nebo pocit oka horky prazdroj a protože dědeček byl považ tak mně to pivo denně se dostalo na cti a jsem ho taky chutě vypil ale jednou když se maminka nedívala a jsem na to by měl chuť i nadále přes míru kterou jsem měl pít tak jsem si nalil a asi dost nešikovně že maminka to viděla a vona řekla prosím karle to nedělej ty musíš být jenom tu svou dávku nebo kdybys vypil výs tatí veze šváb na mozku jenže jsem byl takový výtečný a na tom znalá tobě jaký není žádný mezi lékaři takový neexistuje přes jestli pak tito lékaři a jejich zastávám tady tři sta víte kdy je součástí lidského aníš prosím to si tam ještě šeti v žiješ a součástí lidský organismu a ta ve ne není a to ale věděl jsem tomu věřil jsem se matce věřil že ten svá by živé ze tak umřu a o se směl špatné zkušenosti jsem v děloze jsem měl možná c krát umřít jak ty lékaři týrali a tak se říká maminko ustat a kde je ten mozek a vod huby vlezl označilo pochopitelně to je jedno to je další a na tom je a jsem si na prošlo lehl a usnul jsem a druhý se si pomaloval že jsem úspěchem před švábem tak jsem se nenapil ale za několik v jež topivo u nás teklo potomkem tak závodilo a jsem chtěl znovu napít řekl jsem maminka nutila aby přišla nestanu de ale abych se napil znovu jsem znovu napil z miao mně to nechutnalo bylo toho horské psána ského stane miškat taky a to tam nebyl příkaz matčin při mši ve napíše ale to byl případ byl zákaz nepít jsem samosebou neumějí pořádní mluvit a tak tak jsou nepamatuju co to jak se to jevilo ale ty pozici zákazy jsem dobře doznává že to byl jasný zákaz například nekouřit pohlavně nežít v tom dětský věk pochopitelně a tak to byl jasný zákaz a teďka ten základ byl tak přísný žá jsem si nemohl ani na to pivo a jsem o pohlédnout na se toho bál vnitřně balvan předpisem ne pro šváb ale pro ten zázázračné podobu vnitřní vnitřního zásadu a ne zákazu matčina toto přetavení zákazu vnějšího na základ vnitřní to patrně za sebou sokrates když pořád stoprocentně poslouchal toho dají modla tom smyslu že to nemá dělat je a předložil se další zákazy a protože jsem byl vždycky poslušen ne mou svou přednosti jsem musel být poslušen v tom byla odžas nás síla toho zákazu takže jsem tomu nemohl se přít jsem kolikrát chtěl třebas něco udělat co v tom zákazu bylo a jsem nemohl přes někomu ruce nešli a zemi k tomu nesloužil a nic jsem to opustil i všechno jsem se mu se potácel na cestě k tomu je jsem chtěl se provinil proti tomu zákazu no a teď ale byly v byli v tom začli v tom být příkazy no napřed ještě jeden zásah aspoň to jsou zákaz který asi to pochopíte že to bylo rozumné ale babička oděla do kostela a jsem nevěřil na to a jeho jejího pána boha že by byl na nebi na obloze ne a že by tam byl koni je všichni svatí a říci anděl a že by se dívali radostně a blaženě na něj a že by z toho měli potěšení na věky k tomu jsem nevěřil protože jsem z ničeho na tom světě na věky potěší neměl zvláště malému dítěti všechno obavy jenom chvíli a zaplnit odhodí takže jsem si nade stali že bych to toho pána boha vydržel na věky se dívat na něho svatý a anděly ten tak jsem aby se prostě nevěřil a ona vodila ty do kostela a po každý se ptala tomu kluku věříš a tu pořád nevěřil a neříká nikam v tomto případě je že říkal to je nemožný teď nedokázal naučit naučit věřit v po nedokázala prostě protože jsem ji zpovídal jsem říkal co ten kněz říká u tře by ty tomu nerozumím a řekla taky ne no když tak ne tak tam třebas nadává a proč by nadávala a bič no jak ty víš o pase modlí a aspoň něčeho z a ona udělala chyba to neměl a udělat a to byl konec začátku víry a řekla no rozumí například když se modlit se libera nos a malo to je sedlina smálo tak tomu rozumí a česky jsem šla babičko kolik to těch sedm liber to je bůh třetího a vono je to pro něho málo se si v duchu říkal no to je oží k to je to i pro člověk který by je mohl něco po život když se mu vybralo no tak jsem teprve cesta ta se definuje přestal mít naději že uvěřím abych ne pořád vodil dokonce nikdy se jim podařilo převrátit jenomže přišli napojuje na tohleto příkazy co mám dělat a to co ta a s nepotřeboval protože on nebyl dítětem aby jako inteligentnější než jsem a on neměl žádný příkaz co dělat on se o oděla potom svobodně všecko by do svědčilo věkem když se šel ta dodal nebyl valí víte jsem šel tát začít vědomí u těch lékařů se stavem je můj dotaz lékařů vlastně a takže on si dělal co chtěl a vydalo předčí je to správné dyž to daemonio rozlišil zákazem kdežto jsem viděl to na babičce že ona ta babička obcuje týká se se svatými a ty příklady znáte to se vám menoval nebudu tady znovu opakovat kdybyste chtěli tak potom to řeknu každému zvlášť ještě za volání skončit tak že bych tu přednáší nedokončuje neskáče to tady eště tomu naší mu životu taky touhou tohoto dítěte konkrétního nýbrž obecně k tomuto života a jak si v něm počínati protože zřejmě ten sokrates věděl jak si v něm počínat když měl svobodně jednat a nebylo v tom žádné provinění jenom bylo první v tom dobyl neposlechl to co mu ten najmout zakázal kdyby nebo na ten zákaz tak jsem říkal babička věří na nějaký svatý na nebi ale kdy dola je svatá jak jsem to poznal že vona s těmi svatými se pořád radila a ona jako stará žena se radila nahlas antoníne svatý antoníne pomocí najít klíče třebas a jak to řekla když před tím lid hledal hodinu a nenašla nic okamžitě měla v ruce a aa již ty kluku nevěřící a se pomodlil a krytu to mám klíče co na to řekne no jsem říkal to řeknu tolik že ty jsi svatá a zrovna tak jsem věřil mamince protože ta podobný zázraky dělal ale babička měla jednu dobrou vlastnost možná že jinou tak dobrou neměla byla velice prudká v řeči tady u všechno vyšla nikým nebyla svá to by ho to by stál na nebylo vhod všechno musel být akorát přesně podle lones tu očistu akiby o v domě okam nikdo nemůže vidět protože to dělám tu čistou a nedělám ale on ale musel být ta bylo dvanáct para a všichni skákali panečku a dělali tu vnějšek tomu říkal česky pořádně no a tak tahleta babička nemluvené a to nikdo ale podle na nějaký svatý rozený každý měl svou funkci takže obracela se taky na jiné svaté podle funkce kterou zná tj svatých a ona nejenom věděla o svatým antonína o funkci třebas svatýho františka a v klečela ještě tak při svatýho augustina tak tam jmenoval no ale to je jedno toho ale měla několik těch svatých řekli se pořád a podle podle jejich kompetence a to se podaření nespletlo maří se napraví a svatýho lidsky připadla a ten přesně řekl co dělat a říkám takovou babičku kdybych neposlouchal tak bych byl hluk a to jsem nechtěl být jako jsem nebyl tak hloupí že bych byl věřil na pána boha někde na nebi a to ta svatá země mohla to nevědět ona řemeslem nových věcí který byly důležitější tomto není prosté tak by ho po věří tak jak to nezáleží ale se přežije když věří na co přijato i na ten pomáhá a tak pomáhá mamince tento ty antonín tak jsem v tom je úplně stačilo jsem neměl pána boha na nebi jsem to neměl jeho svatý jest neměl anděl sem měl vůbec nepotřeboval tohle pány jsem pokrmem babičku a mluví o a to byly v svatý konkrétní svatý a ty jsem poslouchal a slovo když řekli budeš se modlit jsem se modlil budeš se klanět kříži plnil veli stavíte transem pozdravem pochovaná ježíš kristus jsem zdravil a tak dále podíl se na procesí hodil jsem naše samosebou všechny náboženský úkoly jsem dělal jako ta babička a jako to mám jenomže nechtěl jsem švindlovat jenom že jsem nevěděl veliká jak na to takže zpověď byla pro velikým problém tak jsem měl zpovědní začalo to to co ne diskem tak jsem vždycky psal sto spojí nezemřela ne a to sem tam přednesl pokud se psal třebas by doba věřiti budeš a jsem jako říkal že nevěřím tak jsem aše mluvil pravdu ne ale když jsem přišel na smilstva li všechny druhy smrt vypodobním jiný a jsem jako dejme tomu dítě sedmiletý nebo šeti vykládal všechny druhy smilství se vykonal tak ten se nad tím pozastavil ha říkal hluku i vykonával to let a a bude to je to možný sem blaise věřil že je svatá oni tělesa a bolest jsem to nevěřil jsem viděl že je svatá když se svatými v ču je že i my stýká oni poslouchají a ona jak jsem říkal měla kýlu jednu vlastnost že denně udělala rekapitulaci svých styku se svatými denně a nahlas tak ona říkala a především v sobě vzbuzoval vděčnost za tu pomoci svatých svatý antonín na těle děkujte směl našel ty klíče a tak dále vono toho bylo víc samosebou rekrutuje mu věc a tak jsem to poslouchal je zvláštní druh modlitby a ona když za všechno poděkovala tak se pomodlil a za to aby ty svatý zase pomáhali další den vona původu se ani slovem nesmí při tom pánu bohu nebo o panně marii nýbrž jenom by její protekční svatý který zlínem měla li zkušenosti s tím těmi životopisy svatých takže věděl ne hrstce tak moci svatých a stačilo no a takže ona další ven nabyla dalším jistotu že když jim poděkovala a že když chtěla je poslouchat že udělal dost že voni zase pro ni budou pracovat na pracovali jsem byl denně svědkem to je spolupráce s těmi svatými někdy v deseti případech za den a