Karel Makoň: 91-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Nese na tomto ještě ne obě hledají ano to ode mně vědomí ne v čase je že smyslech slepé nejsem s tak jak to je ze světa že si tak to nemyslel pán ježíš protože ten nezapadá jeho a ten věděl že šest ale ne ne jsem je v kabale tedy nebe než jak v a že tedy když bude jevit šest tím než se ten takže jede potom jak jsem dostal celek jak cesta se je je a nevěděl o. To jsem se jež on se nemusel věk. Ale je tam jeví bez své člověka. Tak nejeví oddaní čím člověk jest jen jest ne za mělo jedině oni k na a tak protože je to ne jenom je nevěděl jsem žena když do se do toho člověka se jí. Na cestu starce pozemské. Tady vůle je vědomí bych tak řek jen ne tak způsoby je také toho že aby ten člověk ježíš. Tak jak je ve vší své se duch a samozřejmě když se je je v ale byl dech k dech boží. A ještě si jednou věčný tak bez ale když s okamžiku je ten dech je člověk jak ty ve že se ve své dělo se věčného věda na to o člověku v či se to je to se s zrozen z vás vy jste mi také něco věčné ono se jeho vstup by je jak je nestvořen čili tady je rád kdyby jste to co je těmi které se při tak ten je jemně ne kdyby se s přiměje při je ten která z ale že jednak jsme se stali z. Kde. Se sebe čas na el tak se ne a jsem se to a tato. Jste své a ten zase je teče na něj jej a po ve to řekne ne op všechno vězte. jest která se nestala být existenci ne tak jak se tak jsem se která jest a pochází z toho našeho příbytku o boha neboť svatý k a ne tady v ani pak nelidské neviděl ani o své lidské neslyšelo chce od věčnosti odešli při tak na to člověk. A tedy jak ten si dávej seslat z ale že tes tak ne slepého ani oko ani to se nemůže představit co to je z čili. On tady nevěděl svatý stane je tak z ne nevynese jenom z tady člověk jak to ten člověk o hle je je tak najisto to si ka a protože on před damaškem když je tu a. By další přese by objeví se jsem to zažil objevným nýbrž padl z vaně a ze ve jsem to jsem se do od ty se trati víš takle. Žádá semena který se ne tak to neděli přestaň jsi tady se pokřtít a jsem se k cestě. Do doby než se učiníš budeš rostly a budeš slepých tak oné přeci jste se se tu slepotu. Že poté jsem tam byl že vše ale kde městem damašku dokud tam byl odkázán tím na sem vnitřním a se se s tělem který ho pokřtěné a od chvíle a nebe mezi tím ne tak to ba ne. Ti věděním a mezi tím příchodem do damašku jemu taky čest a no ale to ale ne tu toho by kde je vede jen cesty on ale bez pěšky protože na ten jako slepí si neodvážil jaksi ale kdyby na spadnout a to co jsem samo se zkazky ale při se do toho v svou se pokřtí a teď věz on měl. Vzpomněl jsem zažil při tom zjevení za krista stavy jestliže on je byste si která je a jsem cesta tak jsem si teprve se ježíš přišel na svět kdyby že totiž. Jsem spasit ale ale byla osoba boží je tak dale která ho při ne na vědomí že také on je proto nemůžeme se že je vše krista ale se ta věda dnes od ten jak stane vědění či že jsme se stali něčím všemu kde nebesa vědění že. Že něčím také jsme se ten řekne temně a ten také spadl s koně a jesi se mi zjevil ježíš kristus v kdy vůbec v sílu bral co jsem z ale na to osoby jsem se z toho co se s každým z vás je ani teď. Ale tak na ten je do ale to je no. Skutečnosti která je za je jen v takže my když ses a chopíme jenom to od děje tak. Nepoznáváme ale není to v tom co je zatím jen s k litovat za moudrost a vám oni řeknou že to. Když s když se na radím v s tak spadl s koně v s v z jedna věc že nevím. O tom že jsem spadl z to je to je si budoval z a neví se to jsem ve se tak spadnout z koně znamená tomto případě to neví a když se stanete sebe před tím dostavilo nového který zastře je moje vědomi toho milého z ka. Žen ale že neví odkud přišlo. Nevím že při se z potopy ji na se k otci ale je pět měsíců v matčině jak tam byla potopa to ba pak to dověděl že to světlo žes když že na do ve z nebe nese s tak je jest je potopě a. Jak tak není ale je tedy z koně které nejste nebyl přeci a v s tak i tak tak je tady svoje při kterých se při něm a. Teď jak se to by co je to s je to je ten to s to se do spásy nebo ta věčná podstata která je pro každého se je je a nejde vím přišli jsme měli toto je není jenomže si nevzpomíná nese nese tato jsem se bude nadto jsem se ale ten si víme že jsme as slepý jak se na nevíme to tak s jít. Dokud styk s tak tady je duch tu as slepý a především slepý a taky sama ze na tom nezáleží. Co vy je ten duch záležitost ale to vše se mi říkal že se setkají s ježíšem s nebeské svém a to by se by se tím že jsme se setkali. Ale tak hle. Že z kde nás přivede do tohoto života nad na úrovni se to by je na kast se chtěl znám dale je než je ve nad nebo ta pojď babička abychom ho z by byli v sobě be v. Nebyl to byl neudělal tak ten člověk se dostal životu protože v okamžiku narození je to tak. Potom budeš jako tu jako lékař z toho co osobě když se hodí se na zem tak jsem tak je nech ne. Že si neochotně ale ne tak jako v matčině těle v že s ním jedná ne pro v ale na dycky že on ale be protože v tom těle začne bylo schválně zatím za ten na to vedou takže může být jenom při nedej na to do tam ve ten a že se nad na tento přednáší nese. To jsem byl v kdy dnes je prosimvás a to sem nepatří do se do pro to co byly sie. Na věc z s kdy jsme měli před ti než jsme přišli na svět přijít by se při by k k od boha aby se z radili do vědomi a tato příbytku. Že jsme tam nebyli ten nese ty by na tom příbytku ten se případ je s tak je vědomí i k o příbytku. Způsobem jednak za po měl na to bylo se natolik si ale jezte bych a chtěl by většími vím to bylo to bylo velice dobré zapomenutí a jednak zapomněl to smyslu ne že ještě nepoznává ale nebo dnes to by měl si že věčnou bytostí a my také si nepoznala a to že tam do sebe do že přistupuje z nebe vstupuje do našeho života do na že je zastupuje nebi se v okamžiku nejde o to že od narození. musím napřed přizpůsobit náš ode by z muss duše není tak že jsem k tomu abychom to poznání unesli abychom si uvědomili odkud jsme přišli a to je proces velice zdlouhavý protože ten je přesto v ale velice krátce tak jsem schopen to vysvětlit každému nebude chtít. A to hned řeknu proč to tak nastalo a je tak stát protože to nemůže by vím ka se jsem zažil neni. Protože kde se my totiž když žijeme v tomto světě tak jedna z nevidí svými kvalit bez bez víc jimi kvalit lidskými když ji a tvrdě spíme tak nevíme nic o tom. Jsme přestaň dělali nebo neuvědomujeme si to tak. To se nás to by si řekne tak potom staneme se že ho k ale tak nebe ne asi vědět co jsme měli přeci sebe tak si byli vědomi toho v jeho stavu v čili my se tak by je ale je je tedy o stal tělem a bez tam od vede s si toto by ve mně stavu tělem a dostane se tam do něčeho be čemu i nebe je tapasja po čaj odpočinutí duše k bohu mu ve. Ten se neděje nic neděje že nic jsem to viz spánek ne že a proč ve domu ale je to jenom o to při do sedmi je to visí z nebe je tak i tu je ne každý den celek tak litujeme tak to musí by jeden z tak s k sobě obsažen že bych se cestám probudím lesem svým si sebe před jez tam je aniž ode byl to z tam bylo jsem si o čem vůbec nic ne vy jste byl věděl že to není. Je tady že byste z by je ten je a že musí dobyl je zatím stal před neseš se tak daleko aby se si vjemy je že se to vysvětlit a že to přímého i dokonce rozumný člověk do na ani to přímé nemusí by tak by blázen jako to přesto něco co se se stal ale teďka řeknu tato to svodu co se města aby se to ve nebo se věřit. jsem nikdy jak se v této věci co tady vykládám věřit jak to by tak jako nevěsty jsem z jako člověk který to jsem a tak. když tady kde je v jsem ho poznávat jako si ji si to by se mu k a před sebe mu svým tomu nevěřit vím že tu si s a jsem jemně ka stane sedí měla z láska tane si o při k a ta je na dokonce ani to ani tady sedí na nevím čisté v ní. To němec ale je to zkáza takže jsem se stal tak že v vše odpuštěno do musel napadnout protože a za by se na tak by si měli ze své nese se viz pak a nemůže dovolit jo. Tak jak se to nad do by se si jak čtu na nec ale tady je to se že na se v něm ale že se něco ještě k ne k a tím se dostane se do toho stavu ve ten se v ten nevejde již a dveře jak o tom že to také víš ale jsem to tady tak se vzdát i je stavem od než tam kap jen stavíš. Abych si na sebe na to je ta neživé ho beztak jež jeví se nad například čistým vědomí. Ale lidově než tapasja co vám to řekne čistým vědomí sem že z s v v svět je si při těch operací za vědomí tak jsem ještě sled aniž chtěli udělat v převáděl je do čistého vědomí se dělat. A zase o čili zen zase je to nebyl jen z ale je takový že které se nestali si stav. V jezte se staví když na vás toto si kde ne a na ale to se na to se němž jsem zatím to jsem na to jít to nese ještě neseme si dneska ve na to nebyl ale je k zezadu člověk prosím že je k a s k nám ho k a že jsem se z či si je člověk. On je u u. Že jsem se ve do pod se to by jim ničeho tak to není třeba a ani o že ani správné to vím a to co nejsem pro jsem to my jsem nevěděli on ten. A vy si je mat si veme jsi jedině tím že se o a ježíše krista v ne o nalezení se se svým dělá a že jsem se bez tak si tak ještě nemoc je ne ten o jsem si z vjemy neboť jak se projevuje a tak. Todleto protože ten svět že kristem tomu semena několik a této de ale nese si to že jsem to zažil. Je z toho se byl se krista pochopitelně říkaje jsem zažil kterého se že tak je to si jako a přesto jsou do tady bez toho vědom své v z svět či ne na s. Ale dříve je než v jiných případech tady jsem prostě když jsem z operace za vědomí. Si jsem při mi při své z taktem a potom ne z ale protože je ale z když tu strašná dnes nesnesli tak ode všem napřed smyslech a tu při bez než než smyslech a jsem přestal si ve s které tam ovšem že ne z místa a nese by k a je tam je kastami asi čtyři a přece si ňákým není to. A zase se proto jemu je z se při měli takže si své kdežto to a přitom a ten ne neměl jsem než je to při si je při vědomě jede a totiž pro sebe že například do kolu před na oči na se ale jestli to je oko bez na to jako když oko. V od je a o ale ještě by že si za ale ne ale že to by se na maminka co se v tak to nevim co jsem si se nám a že to co na ale když. Toto si s která tady je že se vědami na své nad ke jsem si na to co mi řekla matka co by to je k a z ky a když se. Jsem to si vědomi jen ti to také ukázali jsem se do vůle to jsem se vždycky takže doby a teď se když jsem si že vést k ale tato z ale bez je to je tak že se v ona totiž ve teď je s ve jsem ty o to tak je mého z pece stolu s tělem který věděl jak jak jak se věkem v ve jako spisy jste si a. Za že že jsem se zase by se na nějaké či při dale třebas mystika jest bez jenom nebo viz jenom do země a tak dále a chtěli se zachovat při vědomí třebas že to město tak se z nebe nemohli taky spát tak museli také vědoma a se jak který kde od či když sebe se k ale když si nebyli skupiny ten vede bez ze sebe nebyl jsem krvi nad a rovněž se zachovat naživu. A a tak jsem přestal křičet a. A oni maminka bereme a že jsme tam vejít a to slovo a když jsem přes si před tak jsem. Že umře jsem musel ten než jak my si k a. Jestliže co nějakých nástrojů přesto se měl jen se o kdyby byl zase z ale to jsem si to to myslet že ale ne do vynesl ne a to je matka neplačte teď jsi že je k ale on bez ka. Si je tu škod tak jsem z z jak jsme si je svět to je my se ani při se tak se vede ne že to jsem se dnes ti to. Je to se tak v z jaké nepochopíte kdy jsem to říkal hosty z ka a teprve nepochopíte ale. Zase pochopit že to na jednom věci který se stali a teď. Jsem tedy když ale že z a z s že ten slib přines poznával jsem matku nese na při že jsem při se matko za moc než ne nebyl ještě ne nebo tak jsem si zamyslet aby zabil ne a to jsem se nebe a že jsem se složit kde se tři ni a ve tak se k k ale ne tak se ne tak je tak pak ukázané jsem měl se tak tedy. Kde se duše mně se ta se ještě někam dokázal jak jsem zatím na dát těm všem jsem je ani dívá. Ne ne je do je to ne jsem taky by to jako nějaké člověka a tak že je ve mně poznává z ku říkat z špatný a kde jsme byli by při co se při že bych nechali. jsem s nadto ale se na tu přece je pro nikoho jsem nevíme přece teprve je a se kterými ne z takového se mění s. Je říká ale ne z kafka říkala my jsme mu vzali jeho svět vzít svět dítěti budete o je velice snadné a by to do třetí vás z li je a o ten se musíme na protože s tím že on za li vidění matky jako matky a vše spal jako něco co a tak jsem a s tak on si jak a tří o. Za ani k o do nebe na k na že o tak i tak se stává bezvadně a chce sebe obec no a takže vy si je musíte dycky dotoho to čas když k a že mu to to se to při této nebi z s se vnímá a jak se by si k upře na to na cestě přes tak že. On řekl. Matko v jeho nejsnáze ze všech bytostí můžete přivést k sobě. Ve vás musí poznat s o mat a je to a ve světě nějaku a toho je v jednoduchou a my boji do jeho ona to udělala a protože bez o kašičku nebo o dávat před tím a jak ne se zaujme tou o tak to s se odmítají sebe ne tady je a koná to slíbila a za kterou mně podal jakou. O z ku jsem zahazovali. Protože to jsem muss tu že mám v ruce něco co mně něco říká co těmi nějaký vztah. A jak se o to že tuto mně byl byla jednu svíčku kašičku ky. A to potom byl pila další a jsem začal jíst jako ve zavržen. Tím ovšem zrušila pro čisté vědomí. A nahradila ho vědomím které byl před tím vlastně o tento svět jako v že mi vrátila do bdělého stavu který existoval před tím spánkem v čistém vědomí veta a pas jsem tam zažil. Tak to je spánek ved takového může mi tam nic nepatří ano. Že když těm zůstanou třebas že jsem viděli zároveň tak ještě nevnímáme nic z tohoto svět jako své matka pro nebyla kuby jdou stejnou osou o jako kdokoliv jiný a nic zvláštního u prostě nepatřila ale že matka tady odvedla se k sobě a naučila jist ale se do tři neděle tam přišel pro sem nechoďte při do se do zkus toho ve žel jako u trošku nabude sil protože my nemáme to z uzly. On se bereme dalším ty jsem tak je trošku krve jenom natolik rodu kolik to nese pro ten organismus zase byl okolo znovu bude to se od ona opakovat proto jsem čtrnáctkrát no a. Tak když jsem přišel podruhé se tu ještě vrátím samosebou. Do operační síně tak jsem přišel před nemoci pravdami kříž. jsem poznal i tu musí jíž a při se nepozorně lékaře ženo a za křičet dne do toho a ne do toho. A když jsem šel dovnitř otevřely musí to za čím nebo přišly ke mně prostě. A jsem křičel ne do toho. A čili jen se mámy k a a říkal jsem mámu mámu mám mám mám mám máma jsem měl ještě ty pády třebas tvá ne. Na tom nezáleží ale poznával jsem jako matku kdy jsem považoval za svoje katany. Svoje škůdce a to oni odtrhl li od mámy svázal její dno na všech možných koncích nohy rodu se na hrdle to tupé abych si ho vedli křičet nosem přijdu to si znou operovat zase polovině operace jsem znovu ztratil vědomí ztratil jsem na před hmat a možná že ještě něco z jiných spisů ale zase zrak ale co z toho vyšel jako čisté vědomí z nás. To se opakovalo čtrnáctkrát během dvou let. Takže bych moh teďka definovat se co je pro čisté vědomí. Čisté vědomí je něco obdobného vědomí božímu které bůh o veškerém stvořeném to je obec jeho. A ne konkrétně protekčně toto je matka a toto jsou batři tu svou lékaři nebo tak nějak komu klid je to není nic z on pán bůh miluje zvláštním způsobem že moje všechno dohromady že není na tom závislí kdyby to považoval za své tak je to závislost. O absolutně nezávisle na závislý na svém stvoření to vás upozorňuju ale pro stvoření to jednostranná závislost je absolutně závislé na tom stvořiteli jo. Tak berte na vědomí tuto jednostrannou závislost tady budu ještě pod co by nám přednášky no takže jsem zažil čisté vědomí čisté vědomí které se projevilo v tom oni neng ve si tomu mojžíšovým. A že tomu osobě jsem který jsem nikdy jsem začal být a medu své jsem přestat mně se moli o říkal nemohu dost sil. ti zaručit bože že se ti budou klanět a že budu kus života že to byl to o to bylo ucházel když oni těl neznají oni byli jak se ve dojdeš kdosi kdosi o místo by říkal do ní. Nebo s jehova nebo tak nějak tak on říkal z přestat jako jsem. Kdo se bezvadně podoba misku způsob myšlení to tomu pravému a to je s každým z nás máme mu věčnému a mám. Čili jsem a máme li ano a všeho stvořeného a man s věčná stránka všeho stvořeného a no tak dal nebo brahma jak se k no a teď bych du kousek dál to dítě není ale ještě k k nebi jsem nebyl ještě hotovým člověkem v tom no. Dětském ho organismu ještě neproběhl byly všechny funkce dospělého organismu mám mámy si především. k orbou onomu. A anebo funkci te některých byl li například ji po v krizi nebo v některých jiných. Vnitřních sekrecí ni. Které například u dítěte v bují jinak než u dospělého člověka. Kdyby například tu to všechno česky radši kdyby například existovalo u dospělo člověka na kdo ji z toho ten hormon který způsobil růst u dospěl člověka tak dostal blaze dobu chorobu. Rostly by mu ty části domů končil tím to ještě soud ku to co vy tu pak při jsou schopni v tom vím narostl špička nosu bral na oči by ono byl byl z listů kou a tato dobyto rozhodoval choroba či buď dělají že ten atom v tu se k tomu se dostali. A tím jsem si byl například dospělý člověk od dospělo do se se dostat víme své který tuto jich nebylo těl pohlavním na tak dále funkce nebo některá pod vinni své funkce klade vím ky dělal k ale podobu šlo by do mysleme ukazovat nerozumím tomu moc ale vím že něco se tam mění to od let takže teprve ten člověk jeho to v. Tak může zase znovu nabýt čisté vědomí ve vyšší podobě než když ještě o to nebyl ten tam to co jsem od roku svého věku jsem mohl být vědomi od čisté podstatě vědomí jenom tak do míry jak jsem byl schopen stávající v ve složením svého těla vel k tomu přistoupit a přímou z toho. No ale jakmile jsem dospěl tak to do sedmnácti let ve k zaručeně tak buď se mezitím něco stalo ještě jiného a nebo se nic nestalo a ono se stalo něco neobvyklého ještě. Totiž doba to je vzor jak se jakmile člověk se dostane třebas na okraji jenom za pláštík se chytne rad toho čistého vědomí tak to vědomí ho nepustí. A pro vědomí mělo k něčemu. K čemu do pro čisté vědomí by mělo také například sokrata. On tomu čistou vědomí říkali duch česky přeložil oddaným od mýho. To nebylo tělo to byl daň onom to byl duch neprosím není dali démon ten duch přeloženo do češtiny v že to bylo do z do slovníku toto je duch ano. A v prosim a ten duch mu říkal co nemá dělat. A ostatní všechno nechával na vůli toho z oka nata. On si mohl dělat tomto životě co chtěla a měl pár zákazů podle který věděl co nemá dělat aby se tomu čistému vědomí nevzdaloval a když mu dem dají modlilo neřekl co nemá dělat tak všechno dělal. Takže např jedeme tomu o to bylo mládež v těch atd jedná kdo to byl taky odsouzen smrt tím že je zrazoval o to by věřili těm bohu na olympu říkal že to mi zkus kterýho se musí zříct to bude na rozum právem napaden tou radou města předem že kazí mládež ani s tím nepřestane že se musí. Odstěhovat z patření pryč že musí tedy opustit atd členy požádal jeden o as sil. A když ne tak se musí podrobit soudu a ten ho zaručil o z vody k trestu smrti na protože kazí mládež na to oni se nechali být ale protože mu on před koho se mu do od něho něco řekne dají onomu nic co řekl a protože řekl nepije. To ono by bylo to umřel na to bylo odhodlanost veliká to bylo poslušnost čili když on měl ten sokrates. Od toho od chvíle co se dověděl od do věštil mi kdo z vás a když se ptal věštil mi co mám dělat abych správně žil dověděl se aby správně žil musíš poznávat sám sebe prosím. Podivuhodná tu poznávat sám sebe nocí se hnout k vám poznávej sám sebe a nic víc. Jenomže stalo se něco mezitím jako u totéž se zřejmě stalo proti sokratem vi. Že on byl poslušen zákonů atd ženský takový který neodporovaly jeho rozumu. Rozum byl také něco svatého pro toho panna sokrata takže on neodporoval. Tak odporovali že těm zákon v jenom po stránce již u toho pak názor že souhlasit ten dají modlilo tomu v ve mně z za ukázal svou od si s tím že ti bohové existujou bylo. Tak prosimvás jak to bylo u mě. Bych to ono co váze svým životem a nebo že se mi vše krista tak nemám právo o tomu by tak bych byl rády byste to co teď řeknu ti první nejbližší věta kdybyste stoprocentně pochopili a. A a za druhé je měl věřili že nemluvíme tak jsem šel od toho útlého mládí měl rád vivo klas tom jsem. To pomalinku on typy škol svým obsahem bude toho co to je tu. No. Obsahem sedět svoje ten jste jevy nějaký léky a to potom pozn třebas své větu slovy ale něco proti. Tak to jsem nedávejte před dítě jisto nemá skládat takhle bez příkazu no a tak jsem prostě. Denně měl povinnost od lékaři mi to nařídili napít se malinké jeho množství piva. Denně mířili navykla mým vé. A muselo to by dvanáctka to deska nebo prost ta božská mozky prazdroj. A protože dědeček byl joba se ne tak to pivo denně se dostalo na s tu a jsem o taky chutě vypil. Ale jednou by se maminka nedívat se za to vivo měl i nadále přes tu míru kterou jsem měl být. Tak jsem si nalil asi dost nešikovně že maminka pro viděla a ona řekla prosím těkal to neděli ty musíš být jenom tu svou dávek ču ku. Nebo kdyby si byl visel byl ze šváb na mozku žel sebe takovým výtečným vel a na tom rozum znalec na tom vjem jak ji není žádný mezi léto si takový mne jistě před ze si pak si dole které si zeptám mám tradici těsto víte že jsou částic do domu jež k. Prosím toto si tam ještě se ty jen když jež dva. Součásti zk do dali z mu vázané ne není a to ale věděl jsem tomu věřil v jsem třebas se věřil že to svá by byl ze tak u muss tu po se směl špatnou zkušenost jsem že jsem mělo moc to na skal husy jak je těkal řím týrali a tak se to maminko kus plat aby dětem voze a odkud by byl zlého ukazováno čeho pochopitelně to jedno se dal při anatomie od zná a jsem se na to čelo lehl a. Usnul jsem a byl jsem si o toho kdo se mu půstu v útěkem před právem ano. Tak jsem se nenapil. Ale za několik když stopy po o nás peklo potomkem tak za odělo v praze chtěl znovu napít řekl jsem maminka nutila o byv při tom dotazy nebude ale abych se napil znovu zase znovu napil. Z vody a ono to nechutnalo protože ten do toho zk je lidská mana zk jeho ska nebo k vyčkat taky. Tohle tom nebyl příkaz matčiným při je smrt při byl na písek a to byl k při za k byl zákaz ne přít. Jsem samo jsou mnou mi že po na něm mluvit za pro z to co ve mat tu co to jak se projevilo ale typu věží zákazy jsem tomu se rozdával o to byl jasný zákaz. Protože jakou syt pohlavně nežít v tom dětsky věku pochopit a tak to byl jasný zákaz a teďka ten za to byl tak při s tím že jsem si nemohl ani jim na to pivo. Jsem mohu pohlédnout na z toho vnitřně básně bázeň před by zem a ne proč vám ba ale pro ten zákaz zákaz začal mít podobu vnitřním onoho vnitřního zákazu a ne zákazu matčina toto přetavení zákazu vnějšího na nad a vnitřní to patrně měl za sebou sokrates když. Pořád stoprocentně poslouchal k o tady odjela to by služeb co nemá dělat jo a k ní. Přiložil se další zákazy a protože jsem byl vždycky poslušen mou svou předností jsem musel být poslušen v tom byla o to s si byla toho zákazu takže jsem tomu nemohu se přít jsem kolikrát chtěl třebas něco udělat co v tom zákazu bylo a jsem nemohl jsem jít k tomu on se nešli na voze mít k tomu nesloužil a nic tak jsem to opustil. Si s. Vše co jsem co jsem postát se na cestě k tomu se nechtěl se provinit proti tomu zákazu noha a teď ale byli v by v tom za při tom být příkazy mnoho napřed ti ještě jeden zákaz aspoň. To jsou zákazy sis do pochopíte že to bylo rozumné ale babička oděl do kostela a jsem nevěřil nadto jeho jejího pána boha že by byl na nebi na obrozené a že by tam dokud při ti svatí a přišli andělé a že by si dívali radostně a blaženě na něj na že by z toho měli potěšením na věky. Tomu jsem nevěřit. jsem z ničeho o tom si jen na věky potěší neměl to ještě malému dítěti všechno oba viděno chvíli a za by tuto odhodí takže se do přestaly že bych to u toho panoval vydržel navěky protože dívat na na jeho svatým ano anděli ta tak jsem ba by se prostě nevěřil a ona mně o dělat ty do kostela a po kr z si to a tomu k rukou věříš a u pořád nevěřil že říkaly trestu to při bodě z říkat to nemohl na toť čem dokážu naučit. Naučit věřit mrtví to nedokázal prostě protože jsem vyzpovídal jsem říkal co ten jen zříká od ta se kdy tomu nerozumím. Řekla taky ne noha když tak je tak mu tam třebas na dává a proč by na dávám. Litoval vyčkat jak ty víš do tomu se modlí a aspoň něčemu rozum na a ona udělala v ti pak to nemělo udělat a to byl konec nit začátku me li. Ona řekla o to rozumem například když se od viset liber dáno z mám malou ho. Je sedum liber maso málo a tak tomu rozuměla česky se do babičko kolik totiž se li by to u třetího ti a a ona to pro něho málo co si v duchu říkal no o jen boží věk ka pojem. Toho li promyslete mohli něco pro život dává v s s se o liber maso málo noho tak jsem teprve přestat tam jsem byl v je přestal mít naději že uvěřit v aby se pořád odělo do to se nikdy se vím že to co mi převrat. Jenomže ne přišli na poli z na toto příkazy co mám dělat. A to sokrates nepotřeboval protože on nebyl dítětem aby daleko in který když myslemi a o neměl žádný příkazy co do on to dělal potom svobodně všecko nedospěli člověkem by se šel tam dodal v nebyl malým dítětem jsem se stát na čistý vědomí u těch lekla do se zase moje ten můj dotaz bude klas vlastně. A takže. On si dělat co chtěl a myl ono se že to z pravdy do ve od jenom ve rozlišil zákaz zem. Kdežto jsem viděl tat na babičce že vrata babička obcuje stýká se ze svatými a ty příklady vzaté přesto jmenoval měl nebo ve znovu opakovat byste si tak po tomto řeknu každýmu zla ještě jsem nebo nad nechci skončit takže by tu přeješ nedokončil zk chci se za ještě k tomu dnešnímu životu. Že tomu životu tohoto dítěte konkrétního nýbrž obecně k tomuto života a jak si v něm počínati. Protože zřejmě ten sokrates věděl jak si v něm počínat když směl svobodně jednat a nebylo v tom žádné provinění. Jenom bylo pro není to by byl neposlechl to co mu temeno mil zakázal. Kde nedbal na ten zákaz tak jsem říkal babička věříme jaký svatý na nebi ale kdy one svatá. Jak jsem to poznal že ona s těmi svatými se pořád radila a ono jako stará žena se hleděl na hlas. A voni je svatý and jiném pomocně najít klíč let třebas. A jak to řekla předtím vydal hledal hodinu on nenašla ani se okamžitě měla ruce poklad na mně když se když ty ruku nevěřící stal se po modla prosilo do to mám klíče se nadto řekneš. No jsem řikal to řeknu tolik že ty jsi svatá. A to tak jsem věřil mamince protože ta podobný zázraky dělal ale babička měla jednu dobrou vlastnost. na že jinou tak dobrou neměla to byla velice. Prudká řeči tak doby šla s nikdy nebyla ve to byl o to by stane se nic nebylo od všechno osoby atd porád přesně podle jejího receptu pro čisté aby bylo do tu deska proměn nemůže vidět protože to dělám tu při sto podají nedělám. Ale ona ale musel by to bylo vás pro tají dělat všich získá kali. Panečku a dělali du z již teď si tomu říkal česky pořádně no a tak tahle ta babička ano. Nemluvil sestry nám pro ni nemalé podle ona měla ty svatý roz na zemi tak víme svou funkci. Takže obracel se taky na jiné svaté podle funkce kterou znala těch svatých ta volal jenom vědělo o co ty od věnoval dělo o funkci třebas svatýho proti škála. A o to kamenoval tu ještě tak si stačilo opustit dal i kamenoval no ale to jednou toho. Ale měla jako ti svatý se kterými se pro to dělat podle podle jejich kompetence. Co jsem proneseným lesk let za nás se napravil svatýho dycky při padla na který přesně řekl co dělat. Říkám takovou babičku bych neposlouchal let tak bych byl hlupák. To jsem nechtěl být jako jsem byl tak tupí že by byl věřil na pána boha v jedeme byli. Proto svatá zřejmě mohla to nevědět ona zřejmě věděl jsem dobrý věci který byl důležitější tam to neni prosil tady doktor věří tak to bylo z ale žije ale tou voda se při že žil když věřil jsem tělo který zatracení pomáhalo tak pomáhám mamince tentýž svatý and oni nad tak jsem to my u pil stačilo k jsem neměl pánaboha ale byly jsem to neměl jeho svatý el za nemělo anděl se od se pod proto že ty pak li. se dostanou babičku mluvím o to by byl svatý konkrétní je svatý a ty jsem poslouchání na slovo. Ještě řekli budeš se modlit jsem se modlil budeš se klanět kříži klaněl ve stravy se jsem s tím po zdravém pochoval buď on když kristus jsem pravil a tak dále ode se na procesí hodil jsem tam šel samo jsou všechny náboženský úkoly jsem dělal jako za babička. O tom mám jenom že nechtěl jsem jedovatého jsem nevěděl kolikrát jak na to. Takže zpověď byla proměn který svým problémem a tak jsem měl zpovědnice z ano tu bylo mi to šlo ne viz. Jen tak jsem vždycky opsal z toho spoj měl jsem na to ne. A to jsem tam přednesl v tom to třebas v jenom o věřiti budeš ano jsem jako říkal že nevěřím tak co proč nemluvil pravdu ne. Ale když jsem přišel na smilstva. On tam by všechny kdo by smyl stravy by podobně jsem jako dejme tomu že sedmi lety nebo z mety vy dal všech jsi do disk za krise vykonal v hle. Tak ten je se zatím pozastavil a říkal ruku k ty jsi li o nával pro hle matka bude to je tomu jsem k wabi jsem věřil že svatá oni em ještě svatá a jsem to nevěřil jsem viděl že svatá vize svatými obcuje se svým mystika oni poslouchají a ona jak jsem říkal měla skvělou jednu vlastnost že je udělal rekapitulací svých styku ze svatými. Denně a nahlas které ona říkala a se svým el v sobě vzbuzoval věčnost za tu pomoci svatých. Svatý and plněna těm kde ku do se z něho se ty klice a tak dál od toho povím co oslovit jednu věc. S a tak jsem to poslouchal zvláštní duch modlitby o list na všechno poděkovala. Tak se po modlila za to aby ty svatý zase pomáhali další den. Ona kupodivu se ani slovem nezmínil přitom o pánu bohu nebo o panně marii nýbrž jenom ty její protekci svatý který vzala a to ve mně neměla lidi zkušenosti s tím. Ještě mi životopisy svatých v k tak že věděl nám mohl se s ten o sedět svatých na který stačilo. No a u ní. Tak se o na další den nabyla o dalším o jistotu že když jim poděkovala. A že když se chtěla je poslouchat že udělal dost že oni zase pro ni budou pracovat. No a pracovali jsem byl denně svědkem se spolupráce s těmi svatý někdy deseti případech za.