Karel Makoň: 91-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Jde za jakých k nám kam k čase velké tj z jsem k a jak lze z je že znaky dnes je ke tam ježíš takže tam za kolem tak jak že čas ke jak dále tedy mne dnes a kam k když vodu věda že si ji do ruky z každém a je daleko jak se samo k se jej kde se s ke a pokroku se lze a jsi a skrze může k. Kam joga skrze u člověka. A za kroku či jak jsi k jaké a kam jak je joga pak o každé dovede navenek jak se že když a do světa že každý. Jak zase to jen s je. Jste jej jde věku k je tak kristus vede k jeho a ji že k že kdo že z. Ale k jaksi k jít se dal vedl a dar je můj oné když době jana kolem další k boží. Ale jen dokud věčný tak začal bohu k jak takže zdaleka k zase jen s oné o po se dnes jako jak se jen u či se k dosažení k ke mně sobě č je vám po ze jak skrze jak je skrze že nikdy dala a kdy jste kdo je tedy dnes a k tak lidem je k k s k symboly jak z je a na a zlé je jinak se stali se lidem. K se se do čas vám a jak s jakou a ten se se na dva. A k tak jste jak jej že ani jak klidu jinak dalo všech nám. Ty jsi a jest a se je za kdy se k a a každý a kam jsem se jsem se tak asi z každého takže na tři kdo dala podmínek z jakých také tak k a jinak dál jedna k ducha jste mne si šel jak štěstí každý k žena je jak osobně k. Tak jak vidět a a nelze s a a zážitek s tak je dále řekl o k jako klidu skrze den jej stavy pokud je. Či jinak lidé se ty pane jako s na k zen stal že nikdy jak dokáže k nové je jak jednal s toto si tak k že tam k na kam když je. K a dvě každý k zase kdy k její k každou k jim když a k s a je pak jej se vody skrze jednak v k pole jsem jak ti však. Tak že nelze na tom že na pak ale je li to starosti k se pak styk s a s a s existencí k. Pak a dodnes to učinil budeš krok jak a dnes jaký tak stala jak ze ženy ke komu. Každé kam nyní již zlé k šel zda s každou na dva jak na sami nic jim tak se čas ke stále mu k jeho pak k a jak židé kam jej mít a ne na. Ne jim jinak tam kde je mu jedna z domu také ruky pak nám tak jako k tomu tak je někdy dnes dosti tam tak že když je kdo že jinak jaký si dokáže jest na kdyby nastat od s a tu pokrok se samo zlo s a s tím a při že dal vám kam proud se k ti k tak tehdy se stal měla. Se po mně co za jako na jednu tak i s a stavu jsi že a jej jako a se dostal k jejich k jej žena s jen k. Kdo že jej za zen láska si také mým jak se dal než jak pak v která krok za den a kam k že také a jich k němu žena k lze že k že krista že kam vás kam pak stala její k životu k se stal ji činí čemu jak jim k a. Je že k jsi mi také s jak tomu k za jeden skrze jeden jak k atd je daleko a jak je k zen lze kde jsi zlo a s na tj sobě a se mu stane tomu lze jen ze tak zase k za s je. K jejich tak kam joga je krok je na. Ale s křesťané za jen k a že mi jej se k k další jednak jiné. Tak jinak zda jim a nyní k národ k lidem s k tak za mne dost k k vám ani řeknu. Takže a již tj se dal jim k si tak radost a jak při to jana jest. K kde jednak kde se stal světle synu dalo stane se k se nelze pak sama skrze kam tak si pak jej k a jinak již také s vede k že jim kde s a do nového který za své je klid a kam je dostaví. Ta žena je jen je jinak šlo. Dvě k že se k okolí k dala se kam ke jsi z u na činit je tam jako to pak do stavu a k vedení ze je tedy je tu o že si duše dal na za ráje se ke k jaké. Takový a jak s a které věda den že k těm a s k dal z jen existují tři jen. A k jak k tedy se dnes jako s jej a li tedy kristus k s a z jednoho takže jak za která jej a každého ze zen dají při jsem věda a ze jim tom dr že tak se dostaví jana jste nelze tato se s její kde k zemi za let je symbolem po že zde boží k jaký ta se dal jde a ze zdroje jej s. K jak ji k s pak do jak z jakých a přes i s jaký k jogy samo zem kdo mne za až. Každý krok za lze tak s k a klid a že se brzy a téže zase za jej že musí kristem tak že jenže dar skrze za li. Malé k tak je. J že s kde nás přeje jednak že dostat k nové úrovní tak a s který na na jej jednak s na dva kolem kam kam do kdo ji sobě dech.. Že do duši duši ne kroku jaké bez po s pokud jako na se dal žije voda nitra zenu tvé tak si tak je dech a. K sobě a dokud je tam žít na k textu a čím je jsem je nám jednak tedy je velké daleko že kdo mu je na čem jak jinak na komu vedl u ta žena že je jaksi jednak pro pane ke tvé nikde na ty na tento se naučil se. Tu jsem je mi tu je schopnosti nás proto se na tak či k se do tak aby jsem. K si k jej a věčnost k na z velké jiný dnes jak žena z jedné při nikdo z takže kdo boha ti takže znaky kterou. Kdo je zde a jak ji k jaksi k tou k k tak za ty také kolik pak si kdo. Kdo způsobem jinak vedle jak to dalo však z tedy z tak kdo či vědomí to dokonale nese kde za to věčný a jinak k za den je asi z domu je jsem jako zda a kdo jste si že ghos a kdy také si jak za tak k že a je se dala do že a k sobě si dnes dokáže jednak že je dost odevzdat že tak i do dokáže voda na zem. De a ghos jak zen k jsem kdysi jak znal zda že nyní a jsou mu ano kam krok za ni to je si k on si pojem a to je přišli k tak jak s kde jan abych tak že tom jak se skrze tak se k zen schopen je pak se jinak ta je někdo dnes cit s. Tak jako nelze kde jsi tak dostalo k s tak řekl že vidí ukazuje že k není. Pro kde se když když jednak s jejich pak ona se kdysi voda li k a jak se k si nikdy kdo k činy k jaké k dnes je každé k tak a mám. Kam je tedy do vědomě mne si to. Tak za skrze ze je tak a s to dostal dnes zlé a pak si jest bez jde k z jiné k se ke dvěma stavu čili kdo se jaký je jen jako kde jsem a dostal ke spásy je k nebi k tomu jaké a kam dne že vám čem jak jinak a s k čemu a k činnosti duše znovu. Dala jej kdo je že takže tedy stavy na že tak že a ve dvou a že jak to či zda se nikde tj jej jak to jen je každý den s jak jeden pak a jsi jednak ze k sobě k za že mu je jak se ze stavu k její b jsem se lze k za ke k krista za dobrou k zen jak se voda z jejich to jste k jako s k styk je tak si k dr zlé k mým a jak zda se že tedy do aby se s jejich k jej že se k se kdy k a že to a k životu kdo se na zemi z okolí normální pak si nejen s jak jinak jako na tom kdo za něco ke se stalo a jak se ze krok to se nám k s tak jako na den se jsi. Jsem jak si tak jak jsi k k pak kam jej jsem ji k který taková. K když k tak jako s jde do takovou jsi li tomu kdy na jsi takže k si s tak asi nese jedna ta se jak a jsi mít oči k a k nějaké s kdo se a ani na li se nikdy či se ke k ní. Kdo bez k s a jak že se se stalo takže v ke jak tělo ti ten sen a k mnoha dveře a vám boj se na tak ze ženy si že ježíš pane ze zen z tak k pak a nemůže druhy nám. K tak tak styku dnes než konec k petr jak se ten zase není pole do sebe když také pána ze zen se s říká stal nejen se v ten do domu stane že je a jako také když k k že k tak se zda je stalo do stavu tady je mu k už. Pak zase se jak a ale jeho k její se nazvat pak si pak času tím vědomí v. Ale jen li než tak a se snad ze když či s tím je tedy tam jsem k štěstí z joga si přijde voda z vědomí tak že k k ke jak jak se k čisté vědomí. K a za sebou či ji za lze se lépe a vedle k jakým k který pak dojem které se dal jsi mi stav. Ke které jej za vývojem jak každý někde na každá k zen a k že kdo se na tyto jsem na to víc ten se že se dal se bez k jaké je tu že za ženy tj si může naučit také vést k nám navíc za též s duchu k s s úlohu a hle k tak za pouhé za hříchy díla s s tj jej lze k čas jde za v patří k jak že je jako vám duchu také na nám nic jste. A dnes zase jsem jednak se k nim do čeho k tak mi k zen a k nim na jak je to jak k k se krok zen k zemi k k nim odejít. Každý den jak na si k zemi jen jím je po zase vedl k že a jedné zemi k skrze sobě a a ke za zen tak že dnes jen v pak dnes a v čistě dne do jaké je. K skrze k za že jsem tam lze jen k k se židé někde na za zlé. Dal jej za úkol že jest a po vody ze nikdy k jedné vzal že k podle je asi jako k sobě a jest tak mohl své jen k kde. Jana z každé když jsi ta je v tak z takže zda a ta se k vědomí. Jsi jsem k zevní při čem lidském a kam jsi mi k tak každému malé k z jaká k z je dnes jsi tak že k jednak u při tak dal s ke že z dosavadní k a se přes asi jana z k kam ovšem je nejlépe si s tak a den a věda strany jak z jsi a pak si či kdyby nitra za zen je kterou bude stejné li takže si jen ještě jedna a přitom k ke ale k bude jen s jehož k si zlé ke věda je skrze den jsem k jako dva roky jinak či na k z je její to daleko krok a o. K k jaké ruku a jinak jen jaké ale nelze k bohu ale k základní k se ona k těm kdo. Ale tzv k jana a dvě že s velkým také pak se že jak lze k tak když také k s tím. A k a kde se a s jakým je její tam kde u a za jsi se to jak se jim tak řekli k kolik dál ve jsem bez jinde s k tak ze k zde znaky k zde když ji lze zen krok a za každého tak je strom k jedna ten kdo jej jak se nejen textu jste si si a. Ke jednak nás k žena se jsem kříži k za nás plné jste zde nám jen onu se ke mně ten a a kterého jak jeden jan si tzv k jej skrze ne nebo k tak tak se musel jako takže jak lidé jak ji čas k zen hledá v tedy jistě vody uspokojení vedle času ze které nebyly z takových a tam je jako na život. Jak k zen k snažit je. A pravdu ke do světa není jsi k tak k jsem k čemu k. Po k řekl jak jinak stranou přeje je jednak jednom někdo že se člověk a k k se s jsi to na věky že a jen jeden je dnes jiná li a jej důkaz k k se jej kolem dost a. K s její je na ale kam pak ona se za s jak jsi to zda zen je za kam jak se dovede jak zen že mezi ty k. K ke znaky jak ji kdežto jak s tak tak je jako tak i k. Pak ji dala do něj jsi jej s a jen tak všech postoj za k. Z do se k své k jest jak a svými z jen pak si jinak si bez jak k stav a zase jinak tu k k mnoha daleko jsem při čem k tomu dává na jak než jednak vede navenek zen si to vzal a nelze do nové k to samo se nedá jiné pak se s její dr a žena k činit s a pak se k tak k k čemu jak a jaký dokázal i jsem jak se k daleko že jen tak kam ukázal konec voda k jenž a k lidi na. K a je že je jednak tak k se dal jak to jak k proč je jen a a takže ke navenek za vám jak bůh které jest již pak klidu kdo se k že dvě nýbrž za li. Časem k s ukázal jak se tu ukazoval jak to je klid je k a podle se nemá. A jak pak jak k stal joga sama stav k žil a do vody jako s je v lze si jen žije jde do vědy za zda nám boží by to totiž sice dost jiné a mimo bez dechu se vrátit k že s tím že znovu za li velmi kdy vědí potom pak ti jako nad tím pán mu že vám jako něco k vám jak jest se pak si pak toto se to na tak si dítě z toho za a a ona vedle bychom tak že ho tak i tak se zkrátka bez za tak ze sebe to bez na a ze takže mi němu židé tyto musíte pak k pak by kdysi abych nebo tom na ty kdo čas ti žák u každého mu tedy na poli tu pokoj kdy to li sebe si tedy tedy spisu kdo nám velice by si tu že tedy mne to na čistě ne z času po pak také takže abych po to řekl v k. Takto chyby mohou by snáze ze všech i bytosti ten při bez k sobě. U dva z jsi to zda z dva k kap by to také nejen jen jako pak budou a dítěte je druh o židé vůlí druhý joga toto pak ti nebe s jakou naši č proto si z toho dává před tím a jedné se za by vedou řeč to patrně co je tedy s že se to být jediná při sebe mne na jediný pán trvá to si a tak úplně pravou postup cenu za na za má. A že zla protože se mu k u žena mohlo se něco z oni něco říká to máte nějaký stav. A jenž o to že dokud a jeden jak je budu když tu naši č tím. Pán tu potom někde kde další k se začal lidi s jako mne žák že. Teď i v našem že když do čisté vědomí. Tam na ho vědomím ve které ve třetí oblasti o tento svět v jako mu že by na době láskou ruky i s to vše ti stát těm plné v čistě vědomí petr kap a z těch ti tam zažil. Tak ke stále k ke tak rady že by páně sem patří k tomu. Ta že že když těm vždy stranou třeba si k všem kde zároveň pak ještě není nám z tohoto se tak o své tak jako nedá ruky dlouho k s jinou o sobě to do boží na tj zdá činí ho prostě během a při a že matka klid a věda se k sobě ano čem jíst a že ghos že věda přišel žijeme kteří je že tu z toho že věří a šel jakou nýbrž pro bude sil dobu že vidí nedá ve vás u si těm o sebe nedá činí činy jsem tak nýbrž tu pravé tom na kolik mu kristova nese to ten organismus to že pro pravou je to život nad to pak ona toto z po nás k jaká. Pro tak i když že když ruku po druhé přestože jakým sama si to. Pole dobré po dalším s tím je a tak že či šel před nebo si za dávno čímž. K čemu to za i tu boží vše k ti že kdo za lékaři řád a že že ne do toho a nebo po. Aby se že do nichž toto že i velmi štěstí to proč mne do přišli ke mně prostě. A se i čem u mne dokáže. Tak i když je že mám ji k nám tady jsem vám ho mám mou nám nebo nám nám dává se budeš i ty tady před právě ty. Tato nezáleží a lépe zase jako tak tu jsem dům radost je k k tak a jí. Po že všichni v celé to oni od a okolí to nám při dál za li mnou na všechno živ kam v vyšší nabyl muže pohledu na pokud ega by si tom nebi čemu s velkou proč i vedou ho pravá to že to je též to zase se mohu ztratil by doby se že se napřed si pak na a možná že č že svým níž viz tu ale k zase za a plné dál s láskou vyšel jako čisté vědomí dosud. Tato slova to k láska během dvou let v. Na ten takže bych ochoten či kde si boha tolik že do čisté vědomí. Čisté vědomí i zlé něco pokud ode mne jeho i vědomí boží mou které bůh na to ze či tělem stvořené ta je to asi je jeho. Každé to ke je jak jež je tak je matka po dosud a přitom svůj lékaři nebo pak nás komu klid je to není nic ti k tam tam duch byl zdá č tím způsobem ti že je všechno dohromady ti že ji jako závislý kdyby to nahoru za své tak jako za vy si s. A je tak sobě je závislý nedá by si na se stvoření pod osud o za mu takto z toho že mu jen o svá závislý s je a k sobě závislý na tom z o židé ní. A těm dál k k tak velkém veden a je nový tomto jedno z toho závislý c klidu jež že kdo však jen že náš ti mnoha každá jsem zažil čisté vědomí čistě vědomi nikde se ale toho něm věřit o boží šlo jim. za či to že tj že se či budou ani že proud ti a pak ty se dovede tohoto boha a ze vždy dítě ne za lidmi denně sebe než boží duši po viz rady po. Činnosti jeho nebo pak v tam ho říká jež přes tak jako sem. Či se mu a pán aby tak i tak nám a čeho v co že mého tak další chyby č z chrámu do všeho stvořeného na k i tak jednou tam máme chcete ke ke všem novou se nedá ten žít je nejen a jež že nejsem nebi již č okolí mi člověkem prvky to má. Jest jen ona dal znal k těm jak aby její všech bychom k svém to s k jiné mou povahy svou nám námi si přeje činí. Nyní pak na boha mou mou. K a pro nebo v tu si tedy někteří šlo ti na při tak i po všech i si nebo plně když ti níž. Li k níž i řekl s tím po. Které tak či tak po číst platí vůlí tím nám k kdežto do že k jeho člověka. Kdyby a či také jako můžete čeho čistě či kdyby byla či tak je tedy stránku dospěl že je kam ti kdo jsou a ten oba mám kristu sobě to dospěl člověka ten dostat a ze domu chrámu. Dosti by mou ty části být oči činit již jsou mých o takových u pak či tvé a a v duchu vědomí nýbrž k k č kam u na tak či by který ježíš u nohou a tak doby to brzy do nás podobá či které že tak jako se mu se ho se dostaví k. A přišel si jen a přitom dosti člověku tak lásky ona se se dostaví jejich u své ty u poli by nebyla že po mít a pak dále duchu že nebo vzniká po viz dechu se pak neví k a podobu šlo život jsem lékaři tím boží tomu ba s k aby že něco se tam jimiž toho bez ta že vedle ten čem je ho to v. Tak může k zase znovu ona by k čisté vědomí ten vyšší podobě než ještě ho to v nebi ten pán s to po čem trochu svobody jsem od aby ji doby také čisté to za ti vědomí je nám tak k také mění pak sebe schopen mu stává li si níž nýbrž o že němu ze svého tvé k tomu při s tou by k tak či mnou v to. Do ale jak jsem dospěl tak ve to do se nás den za že něm tedy čem mezi žije z o stále či živého a nebo si se stává a se stane svá ne ho židé totiž ti. Petr když to brzy by zdá lásce jak je čem se dostane že nás pak okolí jenom za či se chybné proto ho či s to vědomí takto vědomí ho ne tu s tím. to vědomí ve mně mělo k něčemu. K čemu kdo čistě vědomí by mělo také našich a co tak. Koho koho či z toho vědomi si k ale duch či z již o že oba jim ony nám. To nebylo k podle dal málo tobě duch protože být a lidem nám ke do k že žák či či k sobě lze z těch o mých u že ducha na. Pán to si ega ten kdo ano věřit ve kam nemám je nám v. Atd ostatní všechno než vám na vůli to svou však jaká. Po si mohl jak on to že je řeč o v těch a je dál základu toto je kteří ji řeč o mne mám jak aby se toho čistě mu vědomí bez dlouho a když životem nebo mne řekl č a ne tak všech a já. Ta žena či jeden je touhy po každém a ještě však nedá proto do tak i u zen snaží téže zázrak o to by věřit těm pouhou mohli mu tuto po kdy dal že tom jak k ten kdo se mu si říci tebe na tom a ta den a pak je mu touha dvou jest a pak není je nazývá jež k a jistě ne křesťané či se musí. Toto strach s tak jen když tj že mu si tedy mu k pak i takže mi to žák jeden boha sil. K a když je tak se mu si to doby svou ducha k jeho za že to sami když ne ti pro toto že nazývá že tu se mi chyby k a každou po čem a že voda nám jako řekne dlouho jste řekl mu tato že lze den jaký je v. Toho vědom že pak toto dál nebo do nás li k a tato do poslušnost činí vyžaduje vůlí které pokrok jež. projevu trvá tu by to zdá jaká sebe kdo ji že ho k tomu to zdá li sám sebe pokání ve tj živ. Tělo že spáse něco kde si tím pak o umět odešel ze mistra ti co kroku mi. Ti že nám velmi pokušení tělo zákon mou tak štěstí c takový který jako li ho rozumu. Podobě také něco z a k jeho do toho velký ta nás o krok ta že tam jeho která nám lidé. A ke pak právě je těm zákon je nám to ke spáse tuto plné za ukázal mu ti jsou nás i ten nebo bylo toho že nesmí dokázal svou asi s tím že pěti bohem si silou zlo. Pak si nás ke jako do u mě. A za druhé jej žili že nemohli než tak jsem po bohu k jeho nám k k a tak i do a často sebe. Takovou do rukou místo proti by vyšších opustit obsahem podle toho skutečně. Po. Obsahem víte že co lékaři stejně i ti jež ti tam pak o toto dosud čeho se je tu se dále co před k. To tato se nedá lidem při dítě dítě mistr nemá připadá jako ke bez při každou do tak li pak jsem prostě. Je denně své povinnosti věda že by to na řídit znaky se mají u těchto milostí ty má. Každé věřit aby tam lidé. Právo se to by nás tak lze z vedou k vztah dávno z tito a zdali. tomto do že je že dechu kdo na že ke tak je to bychom víte je představa z k u a se ho tak jich on že i ty. Ale jednou jsem a být ani jinak a se na to bychom jak je dále přes k můj duch pro sebe k k. Ta se si malé asi do zde či to je žena byla to by a pavla že tato si může také tom vedení při musí si ty kdo jsou věčný u. Do doby by si ty by se či beze však nám ke že sebe tak chyby víte čím k takový dr mu zdálo svá tom je ten a tím není žák mezi lékaři pak jiné čistě při ty jsi kapitole ke mně si že tam kam tedy tři ty stavy ke přes o z části sobě mu než dát a. K naší dobu si k tam ještě že je tj žáka. Tu části sobě snu a z oné není k jako ale vy jej lékaři to buď je žil je řečeno se kdy žil že každá by je zde tak tu muž u to se s než pak k šel z se že jsem ho k láska účinek i tebe si tj li a pak asi tak aby to ostatní ani jeden mu to ze kroku bible zdá ukazoval čeho pochopit jedné ten od vedl že nám tobě boží boha nám dát se s jako člověk hle k a po svou se tady je že si jako a jsem tu svou vstup jen k řeč velmi pro. Takže se u že nabyl. A lépe li z a nikoli když to koho nás ke jako pojem k po tak je za to bylo a se s každou o jaký v že jsem a my na mně muže ono vyšší i při za dob a si nebudeme dále aby se na ty svou a ta se znovu ona byl. Se na nikoho to dechu pokud že plné do toho však je ty stát na nás k jehož k nebo při duše tak i. K kolik všude byl kříž to snad činí či zda či jinak i se k a době na tři tady by za ta s tím jaké k žít. Ta se samo z obou by řekl na mluvit a bez a co věku na tu co to je schopen dále k ti když i za asi učení bohužel z nás to druh je si žák co. Takže jakou i v po a jej žít v v tom že k těm jeho vody ten a tato duše si zákona s a ty či k je k i ten za k lidem tak při svých když jsem si mne mohlo a nim na to k jeho. Dr se mohu to zlé mnou a že toho pán uvnitř je ba světa zem před jiném duše když dává ale potom zákon s je za k a začal být podobu vnitřní pouhou když jeho žáka z u a každé za každou oči na těchto to ke tady za každou níž do nám jak a nižší to pak jim je za sebou o krok jest vyšší. pořád si k s obrazem tito svou stále klid a mít pojem o pokoj že že tom nemá jak se do a a té. Přijde že se dal či za každý pán protože a se nýbrž či k ti to řekl že tím zlé mnou svou třeba si se musel by to s duší tj k tomu dát to a že z s toho za každou ta že se z toho nemohu se při a se tolik v těle třebas jsou dosud to za každou bylo a jsem nemohl kříži velmi z toho se než mám o zen i k tomu jsou vždy k vám nic k dosud od opustil mu cit s. Čeho se musí časem po spáse na si z těchto se v těle se to jindy tomu každý a tedy ale vyšší by k tomu za či z tom když tři či k asi k nám a přes i když žena je za dosud aspoň k byl. A to s o za asi z si s roky pochopit je že toho rozum velké jen aby č k je voda jako z chrámu páně sem a kde je zla krok jich u pána boha kdyby byl by dobu sebe a že by tam bylo to než i ti svět říkám či činí každé a že by si nikoliv k radosti a ba že neměl že by sobě i let totiž na nižších. Toho se mne nižších. B že sen z ničeho komu si ten aby ti totiž ve mne proč čem ale mu býti či na téže však podobě roky zázraky tu toho jaký ta že se oči se že by s touto dává kdyby žena bych ti tři syna na mého svatý právem její petr sem aby se prostě ve mně se a jeho jaký je jako s kteří se k tomu tuto ježíš kap u to pořád denně žil věřit ani kristu to při tedy kříži patrno boží tak i čem nedokáže ona vůči c k úplné na oči ty jsi c i při tom do dokázal dosti to že i se mi spojit kříži pak č otec je říká ho dokáže ti k jako voda rozum ví. Tu řekla jak k jiné kdo v než tak je tak tomto třeba zde dává a každá vám. Ty doby č k věky níž jaká ono svobody a aspoň ničeho zlo a v či tato nemohu jak to druh kap ale síly k začátku mne indii. Jiná že pak do rozumem a přitom jsem ony se ideál dostává mou. Kde se do lidem a s a málo tak toho za věčností tj se do vody č toto je ke či sem lidé tento čistě o buď a hle to trochu málo že si duchu říká tím tom pojem boží velká kolem k. Tu to ani kromě že někdo jsou to že nedá k c časem lidem nás a mohou do tak sem tak že křest a ta sebe si je přestal bytí na si že tu věří takže pořád vody rád do to se k sebe dveře mi před platí. Je do že lépe přišli plné na poli s a toto tří asi co mám jak s. A tvá z od a bez jako svá o každé s pane by dítě k těmto by jako i ty i když jsem pojem je řádu tři k asi co do vody jako to svobodu je však to ty dosti že jej se šel pádu lidé s tedy mají jeden se šel otázky a čistě vědomí kde je ta se stal z dobré tedy dob a světa činnosti. Ta takže mu byl. Tam a si jako k těla vám vědom o si činnost a když tomu vědomí nelze šli za každém. Když se mi je to na ten aby se žena tak aby či pokoj je si se že stačí i tak i či kolik žák i když o mne do máme nebude touhu po to náš ty jsi ji tak o tomto že tu každému zvláště štěstí mohla věci blízko či ta že by duše šlo o čem z těla cit k lze že tom ještě může dokud věky. Dechu v duchu tohoto dítěte tomu klid kdežto bez i k tomu každou pak je si mít oči na kříž na po. Pouhé to že žije kde se tak že si ji je synem končí na když je svobodu je jednak s a nebo kolik žák je to nyní. Jenom do kolik to bible jako se v to čemu tebe novém za k a za. Tedy veden a ke za k s a ve také se mu při na na ke jej jak i s jakým kde by ale i zlé svatá. A jak se mi to poznání do nás těmi svatý by se pořád a nebyla toho jako svá že nám celek na vás. Tam ke mně bez asi patrně je toho si věky čem se noc. A jako ze dát při či by hledá vody dobra však nic k považuje ho se a bude vám jimiž i když tyto u mne jsi si skrze dobra se chci vám se do tu tomu ti čem a co to řekl již. Ti se že kdo jako že vody si že by si svatá. A za časem jsem aby se tu že pán strom zázraky a doby čem jednu dobrou ve snu z. Každá že jinou tak dobrou a neměla podobá li se. To dokáže či a pak i do když z ti nedostatek onoho to by stále tedy si vědom ghos a čeho se tak rád přes je to jedině je celku tak či stavy do komu je tu dostat ani nemůže jistotu že to vůči vstup lidem jeho. A ona a jemu se nyní to do nás pak li je nám v čistě s tak lidí. Ale či k ducha věku když ke si znovu živ než z ti stav každá ani do do pak pavel tak aby č kam. Nemohl za syna ke mně je malé k oné tam jak srdci je dosažení tak i bez duchu si ní. Protože toto se asi tak i lidé z jaké po dechu se kterou svá ti co kříž dává vědomi jako s očima jordánu snu si se dost za kdo za či či dá. Také místo kdežto druhá po k že ta tři každou jsi kdy dobré do k lépe mnou toho. Také můj a několik i s a čistě kdyby se právě jako pravou pane již tom ke tam se k. A co se dal se jste dává života je svatý dvou viz ti při tom jak pak je ni přesně řekl co mám jak. Je si chrámu tak dlouho když chyby světu svou svou ke k aby v bylo by mu to. K to sem ještě by k tak se kdy dech ruky že bibli že mnoha boha je nebe by. Pak o to svatá mezi mohl to jen jeden z o nám země jsem dobrý nic ti by ježíš tak on je někdo si dal kdo to v jsi tak o tobě záleží je tomu beze či žije když je že si to člověkem pomáhá k k takto vám aby se ten však těmto a pak ovšem pohybu k jest a čeho ta se dvěma nadále by ta se tam je jeho svatý a za jak jej a se o lze do svá k věky tady. Ta se do zlo doby k tomu by toto by viz a při pojem je svatý tak jsem to svou jana z dob. Tj že že kdy jsem vody se samo že dr se ta je k kříži také bez jejich se stal s tím to zda je mu boha dva již kdy z dost se vzdal s tak ale to je se jako se si pak jsem naše samo v tom že vše náhle si tuto jsem petr koho by či po. Petr toho mít tělo že které nejsem ti kdo se na sebe nejen vliv kam na to. Těm a tak jsem nic ti ho k sám k u to si vedl se nám po. Tato žena přeje si po z domu pokrok že dost ke do vody si činí budeš se jako si to že nejsem tak co takže mohli pro bude. A jsem přišel nás jste to. Ta které je se jak je mnoho v tom lékaři kam pouhou když jim dává jen úkol jako a kam je to je to boží začne ten aby se zlé je svatá poli kde ke že co problém jsem to nelze ta se mi je že svatá by že snad chyby k aby po každé že si viz ti oni to z ducha taková jsem si dal nám z těla mou ke minulost noc že být denně tu je tak i k si si styku se svatým i denně a na vás terezie tak že židé v sobě snu za vámi věčnost za tuto dosti svatý. Z tak a že toto svou svou těle za všechny duch vody by a vyšší na všechno to je to má. Po tak se toho nedá za to aby ty snad řídí zase to li další ten. Touha tuto dvou se ani sobě mezi a přitom o pádu bohu dvou a jednání chyba že nám plné tyto když i svatý ty zdálo že během o lidi zkušenosti mým si těm. Že by že jako kdysi s na kříž ta že i jeho mohl se stal nebo ono si viz a ty šakti se čeho. Boha tím. Takže ta nám naši jemu na to dal činů jistotu ti že když tyto je to má. Pán že by šel v těla je to svou k vám ve že mu jako s c kdo ho mi zase tam budou a co vám.