Karel Makoň: 91-07A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

že na po první že si byla nějaká mezera jsem to těžce nesl že ten stav se neopakuje a začal jsem to doplňovat to cvičení pozicí jogickou padmasanu na ale nešla z jsem tak zkoušel asi dva nebo tři měsíce to bude mu tu objevil v nich nebo jogický měl roucho oranžové a byl asi dvaceti let a říkal ty se namáháš tou padmasanu ale způsobím aby si zvládl popadl způsobil dotekem tu padmasana jak jsem ji zvládl okamžitě jsem přešel znovu do samadhi do extaze a on řekl ty jsi dosáhl za chvíli to co mně trvalo dvacet let a to je zaviněno tím že měl zaujetí pro věc daleko větší než my tou technikou ta technika nemůže zastat zaujetí ale on neměl úplně pravdu řek jenom to co jsem potřeboval v celá nebo dokonalejší pravda zní takhle to my neřekl ty jsi mezi tím žil od těžké do těch takže se obětoval z lásky aby a mamince a byla to denní soustavná oběť a ta způsobila že v tobě bez tvého vědomí něco narůstalo po čem si netoužil si toužil jenom po lásce pojaté aby se mamince a to způsobilo že když to přeteklo okamžiku třebas vůle při třeštění jedné věty tak se setkal se svým vnitřním se svou věčnou podstatu takhle to měl říct on to takhle neřekl protože voni indové mají jiný poměr k životu než liž tento člověk se představě potom jako třem set padesát let starý člověk tak nemá ten poměr k našemu životu jako mají mít křesťani křesťani mají poměr taky špatný to za v údolích to tedy je na druhé straně opačný poměr ale je konkrétnější protože je to stav dojít tak tak je to něco konkrétního kdežto oni si myslí třebas výšinami v je to a že je to klam a to je chyba janíka je to zavedli to je pří a neměla by to být jenom sourodé ta novým dál ale a říkal jsem se tady zdržoval s tebou ještě do myslíce z toho důvodu že nemohu opustit když za sebou jenom extazi ty by se zvrhl protože extaze sama nechrání člověka v tom smyslu aby jednal správně aby se nedopouštěl hříchu tak musím v tobě otevřít úplně muladharu aby mohl odtamtud vyrazit cestou dalším lotos otevřeně muladharu a teď jsem zjistil že tento svět neznám tím méně znám sebe neboť jsem to svět viděl ploše například vidím třebas prostorově taky ale vidím vás určité za nutí k sobě ale nevidím třebas ustání ho záda protože je mi otče zády obyčej padl a jsem v chvíli viděl i vzdálené věci jako třebas slunce jako po touž alo ze všech stran a tak jsem viděl všechny lidi to že jsme kolikrát překvapoval tím že něco na tom a tu vzoru a ne nebo že je třeba se dívat vůbec tak dál to to je maličko to nebudu tady říkat to to jsem dokonale jich viděl tento svět a on zaplesala říkal jenom teď dělej to si duchovní cvičení dál než se od nikým odradit a ty se dostaneš z toho vědomí muladhary dál a teď jsem aurobinda ghose ten neříká musíš to technicky táhnout od muadhaly přes svadhistanu manipuru anahatu adžnu višudha a do vás rady nýbrž on říkal každá úroveň vědomí je od boha to je základní princip nový v joze pro ni je základní do líbiti že stačí otevřít muladharu a neradi tomto světě to je obojí do potřeby a dopadl to tak že se vědomě spojen s bohem když jsem nepřišel před tím k neúplná říkal jsem ti dva myslili a proto nebo že jsem věděl že otevřeš hru tak budeš prožívá všem možná pokušení protože poprvně umíš svět jinak než dosud a bude krásnější a budeš podléhat jeho komu podléhat kouzlu krásy a budeš podat kouzlu bude u na nenávisti taky boží ten svět budeš všestranně brát jak se těch před mluvit a tak musím tady počkat se dostaneš aspoň trvaleji naše tou úroveň a aby si jako tam mohl odolávat snáze tak tam dostal no a potom je opustil a jsem od doby ho neviděl a teď to převedu na život ježíše krista nebo kdybyste či s toho co jsem řekl neživot dítěte nechybělo tak to budu líčit a když tam tam něco bude se zdál chybné tak prosím vás se sám to odůvodním že nechybělo že všechno co zažil ježíš kristus od nuly do třicátého věku zažil jsem v době když jsem žil od sedmnáctky několik ježíšů dále před sedmnácti a takže dejme tomu ten ježíš přišel na to by předbíhat ale bych chtěl li si to co jsem za tím vysvětlil jestli je ani čistého vědomí otevření muladhary plné za následek že jakmile si lehnu ke spánku na rozdíl od jiné hoří od vás tak nezačnu snít nýbrž začnu být bdělí na svadhistaně protože samovolně přeci vcházím do spánku že se mi spát tak usnu jenže když se by se spát a nemá otevřenou muladharu úplně tak jsem měl ani ani do žen tak k tomuto světu jsem umřel na díval plně a zažíval plně úroveň svadhistany to znamená spánku znamená vidět to jako sen a ne jako skutečnost proto měli činů sobe oprávněné námitky proti tomuto světu indové říkají toto je sen to to je a to je klam do protože není otevřená ne protože by to byl kam ale protože se mají otevřenou plně muladharu tak je to v jejich očích klam a oni tomu jako při sou že to takhle opakuju pro nevě podle to by si neměl dovolit tuhleto on tam takové chybu dělal asi na třech místech taky ale na on to potom odvolal o jeho tělo se přibližování ruvido a mluvím o máji a tak dále ale postavila o takže jsem rád že mu říct že nepotřebuju a mohu spát tvrdila ale a ne o to mi tam to mohu vystoupí a ne když by úplně to ale nesmím tak abych měl jsem to svým je nestane když spím s tak zvaným snem tak je to nikoliv se nýbrž stav vědomí na úrovni svadhistany na druhé úrovni a ne na první muladhaře rozumíte to je pochopitelné že to může být takhle by takhle to je možné na všech úrovních sedmi naše úrovních bych mohl kdybych se tam dostal neprožívá to jako sen nýbrž jako skutečnost na úrovni tak že bych se mohl katraj anděly si tam jsou jako bytostmi které jsou tam bděle jiným způsobem a dokonalejší než je náš život než se dělí na tohoto života o bych se stýkat s mou úrovni kde bůh odpočíval ten sedmý den a do nejsou ani žádný bytosti do že jenom odpočívá a moh bych to pochopit snadno že to že ten odpočinek si musíme správně vysvětlit že totiž ten odpočinek není odpočinkem v našem slova smyslu když unaven této bůh nebe nemůže být o neodpočívá proto že byl unaven ale protože chce vnést do našeho života prvek kterýmu se říká odpočinek víte ten prvek když našem životě není tak se utahal není třeba násobit životní úsilí ještě dalším zvýšením toho úsilí to by se se přetrhl půl tak řekl dost blázni prostě nic nesmí být takové povahy aby to bylo násilím tomu samovolně řady ž to vy člověk dosáhne na nějaké úrovni samovolnosti že mu to tam jde samo tak to je avízo upozornění že dojde k zmechanizování mechanické do toho stavu vstupovat a že jeho průraznost se zmenší že mechanický způsob myšlení a jednání je méně se vedle toho takového způsobu myšlení jednání do kterého jsem celý zabořen o kterých zájem takže ten indický řekl ty jsi zvítězil zaujetím a to tedy neříkal celou pravdu vono to bylo zaujetí a se ezaua pro tu babičku a proto maminku že ano tak že řekl to pravd nelál ale byla by to býval potřeboval větší jako do kálovství no tak to jsem si zřejmě nepotřeboval tehdy tak se to nestalo protože jsem potřeboval tedy považoval ten svůj život dosavadní se sedmnácti let za zbytečný no a to se stalo potom myslet se toho vyrostl z tohoto míní tak se v to opravil že to nebylo zbytečné to byl na jiné úrovni než na kterou jsem za zbytečnou nepovažoval a myslím že teď bych jsem možná k tomuto stavu ještě vrátím ale budu od něho pokračovat dál ve svém životě ale teď se pustím do příkladu ježíše krista když dovolíte no můžu eště bych než se do něho pustim chtěl vysvětlit jaký poměr který máme mít k tomuto světu abychom mohli říct o tom že je to poměr správný nepovažujte nic za náhodné co s potká není náhodné nýbrž je to součást konkrétního stvořeného či události jsou také součástí stvořeného vy si myslíte že je součástí upřeno je že tady je tohleta v říčka ale tato planeta tam je tento prosté a s prostora a tam jsou galaxie de částečně skutečností je je také každá událost a ty události vás také mohou vést když je za skutečnost považuje jestli mám třeba řeknu konkrétní takovou událost když mám třebas před sebou úkol nebo s obrazem si za úkol že založím nějaký podít ano jestliže jsem v chvíli jsem pojal ten ten úmysl založit podnik tomu věřím že je to správné a že byl že nebylo strany bych to zahodil bys to opomenout a když to pokračuji tak se dostávám duchovně dál protože jsem se osvědčil v malém kdo se osvědčí v malém o říše i do velkém říkal š kristus to je pravidlo to je tomu se nic namítat tomu nemusíme věřit to víme že je to pravý do tady je a zase nedocílí v malém necítí ani do když například jsem se osvědčil jako třeba hostinskému a budu to potom rozšířit třebas na papír a podle je li to i ti prosím je to v nejlepším případě správné protože jestliže na toto ze stejnou vervou že se jim mysleme tak nikomu tím nemohu při vlité se nikdo cítí při ze že se mu sebral před ústy něco co na to dal právním on to je to není záležitost nýbrž to je záležitost toho který neuměl opustit své co považoval za své ten se dostane to situace ve které se se ocitli ty tři učedníci tři služebníci toho pána který opouštěl dále hřivny oni nedal o nechal pracovat na všem co nebyla tak hřivna ale kromě toho na čem pracovali dal taky v jednom jednu šivově dřinu pět a to z toho důvodu že je chtěl naučit správné a to bylo sloužit k tomu hospodáři jestliže dovedu přecenili unést že to co dělám je správná služba hospodáři tak jestliže aspoň toto dělám správně nebo že se nutím k tomu to dělal správně tak se musí stát jedna věc že aspoň něco dělám správně a vlivem toho jsem schopen čím dál víc a také jiné věci správně že v tom že něco dělám správně najdu zalíbení a nejenom tady by a útěchu ale také sílu a uspokojen vnitřní že to dělám správně než kdybych dělal něco co by dělal jenom polovičatě nic nedělejte polovičatě čili to je předpis z toho co jsem řekl o sobě jsem nic nedělal polovičně co bylo zakázáno sem nedělal a v čem jsem věděl že to mám dělat to jsem dělal stoprocentně jsem se snažil aby to dělal takhle například že podnikat a nic nestojí proti tomu že se duchovně založen naopak že se duch je založen tak proto máte třebas nějaké důvody a bych řek hlavně z potom na tento mu nějaké zkušenosti vzpomeňte si na že je to posláno také na skutečnosti zkušenosti a nejenom na víře a že tedy tato zkušenost prvořadou lyra vaším životě a opřete se on takže to je tak na tom přechodu do toho ježíše krista i o mstě bych se těl a tomuto chtěli něco říct jestliže se v čemkoliv malé někdo osvědčí pokud do toho malé není malicherné povahy pokud není malicherné povahy je to něco je to jsem malá věc ale určuje to styl jeho života když se v tom malém osvědčí jako teď třebas můžu si či zlé křtí činí se v malém a když se oči tomto malém zaručeně čí v tom jediném velkém ale musí se na řekl osvědčit v malém tak tak je to míněno na tom nezáleží že se v něčem neosvědčuješ protože ve všem se cvičit nemůžeš to není v lidské považoval aby byl dokonalý to by tady nebyl na tomto světě nepodlehnete nás tomu názoru jako někteří posle smrti že jsem se vtělí se tam očistí takový čistý člověk jsem nepřišel člověk jsem přiházet je je popsaná tabule a jako taková své úniky z toho co dělat a nedělá mnoho věcí správně ale měl by se umět soustřeďovat na věc o považuje se životě za nejsprávnější a do toho by měl vložit řecko a pak muž zaručit že se také stane vládcem toho jediného pravého byl u tebe že si zvlažněl je to považuje za to zpátky něja bych neřekl ale ten život který ukázal ježíš kristus a ten na mi příkladem kromě toho posun dopředu měl své mezery a ty jsou stejně důležité jako zen posun kupředu takže dejme tomu on se narodil a byla tam mezera a důkladná meze res nevzpomínal že přichází od otce z domu otcova a že u něho byl by pomohl k tomu aby věděl že to není chyba tudleto něco obdobného ovšem na nižší úrovni zažíval marnotratný syn dokud měl od boha peníze do toho otce a nebo tomu hospodáři a jeho svatého ale toho měli rádi protože platil hlasné tak to bylo dobré a on si vzpomněl krajině bylo zle na to že otce s by se měl daleko vše čoby musel s vepři že ano čili když si vzpomíná člověk kdy je mu zle tak ne ochabnutí si zapomínáš nýbrž že ti není tak zle jako by ti mohlo být to nepřeju ale většinou v a to podle sebe je člověk puzen kupředu utrpení a tady platí to co řekl a jisto fa ne pravá moudrost vstupuje do lidského života a do jeho vědomí jenom branou utrpení nepřej si prosím aby měl pocení pravdu oni stoprocentně nemá ale on se asi přesvědčil konkrétně že to si nevytrval toho si nevážil to znám nejlépe ti se vylučování takhle když jsem učil zadarmo třebas italštinu protože bylo tak malý počet tam byl v třídě že se to nedalo zaplatit po je tam posed tam třebas šel tak jsem celý život učil tu italštinu zadarmo to někdo zaplatil prosto je todleto to je láska k těm tedy se tomu že tři roky a semínkem někdy padnou protože někdo tam odešel s výší modum byla by zabitím i jsi týrání sek takže protože nám za jeden byl zabit neodešel z vlastní iniciativy tak těch šest se nemohl učit ště co jsem měl tedy dělat protože jsem měl zabít tak se byl jeden za by tak proto jsem je všechny opustit tak se nedopustil ne a ani se nevěděl že se přitom osvědčuje v lásce a ne italští ve vedlejší ale není není to malicherné tady šlo o šesti čili takové cvičení malému smysly povahu velkorysosti jsem prostě byl to je smyslu lekli svý a je to platíte nebo ne platíte ty lidi si zasadili studiu ne tak budu to vyučovat a on je opravdu když jsem to s ním li dokončil to udolaly maturitu tak přišel kriste to e kon a říkal to si dostal zaplaceno dostal náš vydal výtku že to nehlásil že lidi měli tři roky ten jazyk se ty vlakem to měli opustit to že není v duchu toho zákona je překročen duch toho zákona že se nesmí začít tam řeč o tom zákonu ze šesti i tam v sedm ale když to přeli do na nižší počet tak se to nemá z duše a tak také jsem sice nedostal placeno ale měl jsem dosti učení za jsem jednal správně nepotřebujete žádat zadost učiní ale byla v tom vlažnost nebyla v tom vlažnost nýbrž byla v tom nebo účast na tom oslu ticho dilectio ty do školy a maturitou ten by byla neplatná pozná neměli ten druhý řítím či tam museli mít a ještě i tam neměly teďka tu italštinu tak jsem to musí tak nemyslím jenom věděl podle to ta tam nesmí chybět jestliže to tak nepatrná část našeho života že tam nemohl prokázat velkorysost tak je to na nic to malé tak estos dneska chci založit protože jak se ti tak prověřil do tam ze přírodních je pro vás na ty pohádky pro martinku i ostatní taky sou do nesrozumitelné těžko vysvětlit těžko přehodit el pro děti tak chci začít s tím výkladem o životě ježíše krista tak že budu mluvit o tom že napřed bychom měli a máme k tomu řekli onic se zblížit přírodou ne jak to chtěl třebas že tam zakro ale jiným způsobím způsobem abychom snáze potom pronikli do těch věcí duchovní neboť ten duchovní základ je na kterékoliv úrovni to znamená i na úrovni hmotné obsažen pokud by tu úroveň chápe pokud možno celý svět celý a není tam nějaké okleštění aspoň to řeknu třebas na těch zvířatech napřed te se vystižení a doufám že tomu udává ova že to nebudu muset říkat vy jste si bych byl kdybych tomu se říct tak to řeknu jenom pasovali přečtli vše to se ne tedy jeho spis o kapitolu myšlenky pozdě v noci a kapitolu o sedmi divech světa kdopak to nečetl to to se jenom to ta by do sedmi divů je a jeden a tedy ten konec to nečetl si to neče nečetl do očistce li o protože takhle to na nebi na ale podívejte se měl jsem výjimečnou příležitost stýkat přírodou tak jako malokteré dítě nešlo o tak dal jako kupováním kdo byl do hoře úplně v přírodě to není pravda ale protože lékaři mně zakázali hrát dětmi a za pomíjí že si bourá po výsle nevíra ty tak se příležitost se s tím vídati žít naučit se jejich signálů a tím jsem se stal jim rovným a řeknu jestliže toto člověk dosáhne tak tím nějakým způsobem nahradí úplné otevření a dary ale na úrovni zvířecí a to taky něco je že úplné otevření múladhára což tedy mají husy třebas to jsem si zjistil na úrovni lhali spočívá v tom že ta husa také když spí tak nespí našem slova smyslu nýbrž jako člověk který otevře muladharu celou tak tam nesmí nemá tam sny nýbrž tam prožívá skutečnost ale skutečnost odělenou tak například že se s těmi husami byl v těch transech tak a minimálně stokrát takže to je mi zcela běžné to je mi nede běžný stav jaký zažívá při během jeví tak jsem se přesvědčil že oni tam nemají tělo že oni tam nemají řeč naši že neštěbetali a jsem taky neměl ani potřebu mluvit ani potřebu štěbetat nebo mluvit tou řečí těch zvířat nýbrž je to na prostě existoval jako nechci říct duch ale jako duše ve stavu světla a oni tam také se před varuju nebo přetvoří mají nebo před dělávají na stav světelný a oni přesně rozlišuju světelný stav v tom smyslu jak to zvíře je zdravé nebo nezdravé takže nezdravé zvíře menší nebo slabší nebo z jinak zbarveném světlo než to zvíře který je zdravé ale v žádném případě tam tygr anebo kočka nebo ty nebo člověk nebo zvíře nikdo z nich nemá tělo to si pamatujte takže to co tam vidím a bez tam dost často tože mohu se i k že to je pro aspoň důležité a spravedlivé a pravdivé tak když tam nemá dělo tak tam odpadá pocit hladu pocítí z mně touha po spánku a tam se nespí no a potom mnoha jiné pocity které paní v například ho v tom svém čtvrtém a třetím díle nebudu je všechny jmenovat protože bych se dostal příliš do louky těch věcí stačí pro ten účel který sleduju říci že jsem svědkem byl jsem si ke toho že tady pracuje nějaká inteligence stěží těch která se ve dne běžném stavu projevuje u nich jako instinkt instinkt a v tom stavu spánku nebo nás tranzu jich o to není spánek transmise trans lev jako in stíny jako vědění čili oni ustavičně přecházejí z oblasti instinktu o kterém jako těžko mohou rozhodovat jaký být v jej vrozeno do stavu vědění které je před zrozeno a musí vítovo před vrozeno že totiž dříve než se stali husou stane třebas tak v tomto stavu poznávali a jsem byl svědkem toho že ta zvířata v tomto stavu nikoliv nutím tu nemají to účelové tak viniti slouží k tomu aby se v životě uchovali a aby vůči jiným tvorům navázali spojení které je mu říkáme účelově ti by ho za spolupráce s jinými tvory tak například rostlina spolupracuje se zvířetem a zvíře rostlo a tak dále a s kamenem nerosty a jednotivým vyšli li tak tohleto všecko se řeší právě v tom stavu toho transu a oni říkali že kdyby takhle nespali jako v transu existují ce že by vůbec nebyly třebas husami že by si nevěděli realizaci že by nebyl ten instinkt z toho vědění týmž zbyde obyčejný instinkt je neví jak k tomu přišli že tam když to věděli tak to nebyl instit nýbrž to bylo opravdu jedění rozdíl veliký tak třebas tam vidí s nemocnou tak se to není věc instituce to ty ostatní vidí taky nýbrž to je věc vědění ano kdežto když potom se ta nemoc nás dostane do stavu bdělého tak je puzen instinktem instinktem nevědění k tomu aby si pomohla vod nemoci a ona to taky dělá a většinou to dělá z lukově to znamená tím čím se nemohla bránit tam v tom stavu transu tam vůbec nemá žádný zvuk nikdo z nich takže oni si nemohl pomáhat barvou jenom poznávat baru špatnou a dobrou nebo v baru která znamená zdraví a ba ruka znamená nemoc to tam odevzdávají rozeznávají česky řečeno poznávají no a kdyby člověk takhle uměl spát tak by také v tom transu ten mu říkáme spánek ale i s je to spánek trans na své spánek tak by tam taky poznával co musí být u neměl by to tam léčit to možné ale kdyby měl otevřenou muadharu tak by znal instit stav za ním instit nic ti kterým by to léčil takže dejme tomu jsem měl ty těmi zvířaty tak tam sice neměl otevřenou přímostí muadharu ale oni měli otevřenou za úroveň třetí totiž je to takhle když se podíváme na toho či ani tak se tak mohl říká z první úrovně tohle také božského původu je možno přejít do kterékoliv úrovně i třeba šplhat přes ty nové úrovně nýbrž jaké otevřená ta první tak to dopadá s otevřením těch ostatních se otevírají mívám volně ale daleko snáze tím poznáním božské podstaty muladhary která se neobjeví či jenom částečně otevřena to vůbec třetím taky spočívá v tom že se dostaneme ke kořeni muladhary a ten kosení božský rozumíte a ten kořen muladhary uvídíte božský jenomže oni se nedostanu kořenu dál než z na třetí úrovni kdežto my se z toho kožené dostat na sedmou úroveň víte jak na to šli třebas křesťanští světci když toto věděli že dávají ruce na horu a v tom stavu vzednutý rukou se teprve začli modlit vzývali boha to znamená ani se propojovali do času prostoru který nebyl přímo součástí jejich vnitra nýbrž vesmíru li se propojovali s vesmírem to byla bylo přání vesmírné z konce ke mně a buď se mnou a propojí se sebou jsem tímto způsobem poznat jenom jednu věc jsem dával se náboje taky nahoru nezjevuje dnu tak bych to nemohl provádět ale jsem poznal jinými technikami a jiným zaujetím že teď jsem to zapomněl jsem to poznával vykládaje to hlavní se zabíjí jsem poznal že jinými technikami že jsem o to na to semenu li to nedovedl dokončit je zajímavý jsem moc rozplývat zapomenuto hlavní co tam v tom tak ne že jsem součástí vesmíru jenom to ne ale poměl jsem si že vesmír radnice se na to přišel ve mně a to je strašně důležité a myslím že tímhle tím způsobem i zvířata mají schopnost cítit se nesmrtelnými aspoň v tom transu ta husa nemůže být zabita tranzu když zabíjejí ona se dostane do toho tranzu a ta není zabíjena čili tam končí utrpení to je velice brzo kdežto člověka trošku jinak a nechci to a řada víte tento objev hranice vesmíru jsou v tobě ten prozrazuje mnoho věcí které jsou neřešitelné i pro nejlepší a onom jaký je třebas vyvarovat absolutní necitelné věci protože na to nepřišli že ten ty hranice jsou v něm a kde je konec toho vesmíru v tobě neboť tam je konec stvořeného s týkající se stvořeným to znamená přechod ze stvořeného nebo sto ze stvořeného do nestvořeného obojím směrem a to soustavný takže nevzniká ve mně nikdy problém kde končí vesmír a co je za těmito lidem protože všechno to je ve mně obsaženo a a myslím že ta zvířata rysu tak tu že se nedají mají obecný jenom proto že na to nestačí ale protože mají vesmíru jiné postavení než člověk a to je postavení pomocné kdežto my jsme v postavení ve kterém máme překonat tihle vesmíru my na hranici se můžeme v sobě setkat s tim neohraničným a věčný a tak to jsem potřeboval říct o tom sedmém divu že ten sedmý díváme v sobě a to je překonání těchto hranic vesmíru tak a teď hadu přejít do toho života ježíše krista pod dojmem toho co se nesmí se za ono za řekl vám to budu připomínat postupně on budu znovu jako několikrát vykládat o smyslu ježíšova života tak aby byl pro nás následovatelný aby byl napodobovat celý ale prakticky konkrétně na každém kroku takže mi dovolte abych největší část toho výkladu jenom al první třicítce ježíšova života kde jsou všechny důvody nebo všechny připomínky o tom že člověk jde do věčnosti tím to první řítí kou to znamená řekl jsem od třicítce tabula u vás ne se tam nebyli tedy no ale tady šest říkal o jít že jsem to ale říkal o všechno je v neznámu nemusím tu při pokřtít tak musí projít napřed přijít kou ježíšova života to znamená musí vědomě navázat na všechny události které vyplývají v životě ježíšově s pobytu na první třicítce ta existence na první cítíce je existencí totožnou s nejvyšší existencí jenomže převedena na události podoby první třicítky je to citelné ne no jsem si dost jak se to přichvátal ale z ne nenamítá ten tak budu klidně pokračovat a jak to je když jsme se kašlat třemi králi všechno musí být máte když se setkaly dejme tomu herodesem byl setkali s panem marie s josefem li jsme utekli do egypta víte na toto odpovědět jestli ne tak zase musím nějakou větou aspoň vysvětlit abychom mohli zase kousek dál mám žel materia se sebou různé úrovně na poslouchány na nemá ale v každém případě je to mate na poruchám nebo ne tak to nemá tu cenu jako prožitku a vás nečíst k tomu by se to ode tentokrát slyšeli kompletně nýbrž abyste se podle toho kompletně dokázal je za tři a z toho většina se na zařídit z lidské vůle nýbrž většina se zařídit jenom tím způsobem že je mně to přikázáno a tak mocně přikázáno že se tomu nemohu vyhnout a musím to řešit to češtině nebo dobře nějakým způsobem to že si tak že nakonec najdu dycky nějaké konkrétní řešení své situace jestli je zdlouhavé nebo jestli je zdržuje to je jiná věc ale to mu se budu nedě vyhnout protože se u vybuduj dotýkat příkladu ježíšova tak když vstupujeme na svět sem vám říkal tak nemůžeme být nechán na holičkách my jsme odešli z jedné úrovně kde jsme byli řízeni jiným způsobem než v tomto životě lidském tak například v matčině těle jsme byli řízeni tou mechanickou částí matčina života mechanicky nás udržovala v tom stavu života ve svém lůně ano mechanicky na to nepotřebovala myslet by na to byla myslela tak to by byl udělal velice zle že příklad by se s poměl rodička nebo těhotná žena cvičit v písmenová cvičení nebo dělat tichou koncentraci tak poruší život toho mláděte v sobě nedoporučuju aby to vůbec dělal to nesmí na musí na člověk nemožný druhy modlitby ale ne takové charakteru spojovacího neboť ona se rozpojí s tím dětem ona potají když to dobře dopadne protože to dítě není připomenu k tomu aby ten stav jejíma a také takhle tohoto si neříkal je to jsem na taky jsem tam neunikne neříkal on se člověk říkám že zamkla životě a se tam člověk o řekl to je krásné že je tam hodně poslouchají tvořil tak tam se hodně říct no a tak že když ten člověk se narodí tak jako měl strážce v matčině těle podobě mechanismu životního matky a podobě andělů stáří to řeknu osobně jako že to budu to do osobní postoj a to nepotřebovali by ho sice že neosobní ne on taky vysvětlit ale nechtěl by se ti dlouho zdržovat protože to je za námi sme se by v matčině těle tak že co bychom o tom potřebovali víc mluvit nebo jsem spíš do co máme dělat teď a ne adama čině těle že tam nebudeme znovu to říkal správně nikodem copak to za vstoupit do lůna matčina se nemusí stát a o tom se nemusíme tady bavit ale musíme bavíte stane z toho vystoupíme a on říkal napřed ježíš kristus když se ocitnout světě tak se musí znovuzrodit a to nebylo nikodémovi hod a říkal tak to znovu vstoupit do na činno říká kdepak a víte jak mu to vysvětlil do toho decá hrůza těl íbyl a musí se znovuzrodit z vody a z ducha co co mu tíže dejme tomu že mu řekl ale von s tím nebyl spokojen a říkal mu no co to je asi je a říkal jěžíš kdybych ti to vysvětlil co v tom je tak bys to nepochopil