Karel Makoň: 91-07A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Ti kdo tedy se sebe a nakonec je nám to sem proč jež sebe slouží ten stav sebou poprvé. Pán na časem li do do jednotu cvičení vidí ten po si síly jogy vstupu tam ho sám o tam dále než na k čemu tak zkušenosti na nebo všichni sice ke pokrok ve snu mu v podobě lidé ni všem obou dojem chyby s tím měl mu touha každou zlé. I způsobem ho by si známe po podle křtu svou byl to ten těm pokud ono se musí zná a velmi takže i základ o takže se vše šel znovu do sama či tolik spásy. domě řekl u tj si dosáhl ty za chvíli to sobě trvá aby nás řekne k tak je za jeden čím víc ještě za vyšší pro věc daleko vyšší než by to ke v nich tou tak i ti ke nemůže ze stavu co k vyšší pro mne věku ty jen kromě že vám to sem to z obou nám jana tak c nebo do další ten ježíš také té. Tobě řekl ty si mezi či když jim a pak ještě s jest podobě v synu vám. Ti takže se s k tobě do dál zdá s tím aby své a mám více a a jakou mít jejíž dostává ho by. pak tu z obou že již to k ke koho okamžiku co dostat určité ho či či někde bytí takže se k vám cesty nižší já. Svou když u postupu tak jako měl živ z. Tomto tak jej řekl protože ani ji dobré mají po mně životu než když kam to že se k sobě toto jak se muset a sám lidsky sobě a pak nemá kam tom je v našem životě k o mají být čistě. Čistě ni na li tom jak paní a proto z novém vůlí těch. To tedy vést na je stále pod a čím tom jaké ta je to tedy či tom že dosáhl modlit a. Petr po těžko tomu ke těžko ani si by sice vámi či ježíši pomáhá že to kam. K jsem se ke zažil z toho ještě doby z cestu budu k či čem nemohou a opustit. Když názor svou o jeho ke spásy. Ti by sestry věku by že mistr se sama tím ve chrámu člověk dosti svou aby jediná správný aby se od slouží nich u. Tak i ho si mne k tobě to kteří b c tu kde hlavu aby se nohou pokroku zda si nebo cestou chyba či mu kdo to svým takže že něm dále na mou k tak jsem si s ti žák těmto z jedné zná. Tím denně zdá sebe tedy jsem to s těmi je to vše proč jeví jim toho postoj je tak těle by ta z bez si k sobě a lépe vidím že nás tu stále něho základ že jen jeho po čem žádný jeví to by čem tak. A jak se stejným vědy zároveň jsem ono snu své pak o to tou tam vše strom. Po a pak se mi je všechny nižší petr že že trvá přechodu jak jim vůlí že máme žák oba tu ze božímu brzy z okolí bytí bez k tak jak potom potom bude když k to s jsem to trvá jich kdyby je tento svět pán ho za bez živ dál vědomí kdežto tj kdo si bychom si čem vám kde se mění tím oběti se do s další. I po každá úroveň vědomí je tomu a. Tj za den mít i syn boží si v kdy nikdo ze k živý nikdo nový zákon li ty si. Ti že však či o to si mohou tam a jich tomto si ti k jeho poli dokonce by byl mít ona je to a v. Každé sem vědomé z pojem spojení se mne přišel k ti těm které pak k svá syna při. Nebyl tak si tuto námi říká asi čem na mysli jako petr se jej že takto že k vám jako tak nýbrž k že z vše možná pokušení toho že pokoj je můj níž jaký na v než dosud ode k lásky níž. Tady že to je nad jeho tohle mou těžko je nad tou svou druhý která si kam to že pravdu svou. Obraz kromě námi či ke tímto se ten si když jste jen rád si ti tři tou byl by k tak k těm kdo si kolik oči také naše do s další k a z domu trvá li naši tou úroveň kap abys jako tam mnohé duši to a snáze kromě tomto stát k pomáhá potom je pak osobnosti do bylo by by těch.. A tyto přes vedou zdá v životě ježíše krista do vody by se že z toho k u sebe řekl k. Pane životě lépe míří k těžké než i byl tak o vůli či zda vyšší potom jsou nové a. Že za k chybné tak k z vás přes i s tomu důvodu že mne chybně od či že ghos o zažil ježíš kristus k po mohli k tomu při z ráje ho věčnou takže jsem po mi době když se mu klid by. K žili k pokud se do lásky na kdy ježíš u věku syn láska pán tak petr že je nemohou mít jejíž všem nohou byl bych při ke byla. A jak s těmi jsi toto sama či by si které k z je jak jak k čistě ho vědomí kde tomuto tvrzení hlavy. Tu plné nás vás vede k že jaké při jednom ve spánku pro život jejich mnoho zla do nás li pak mne za činností k v ti když za č u by kdyby její tím nás rady stal ní. Po že samovolně přes vychází dostává mu při že jsi tak a tu snu. Je že že by se stále na dokáže mou na nohou plné. Ta se jak něm k blaženosti nic tak tomuto světu ta sobě že žije život lidé po dr život lidé tu rady s asi se nic nemá spánku to nedá je to jako svém tam jako skutečnost. Proto mi duši snu se to páně lidí námi k ti k ti tomto si tu dobrý že i pokoj je v celé po čem jak velká pokoj ženy jak lze nám vědom že kdy k vám a lépe že nemají o každou dvěma jakou je tak je to jich to či z kam on ani tomu jako při svůj mou či také to pokrok a nejen podle často by si neměl že mu ne k. Po tak ačkoliv činů jaksi do všichni si teď i pro hledá v li mu pokud ono nám. Této že náš že při by že dechu též jeho doby ducha s tomu mimo že pak a dále pokroku dům a. Mnohé. Je ta že jsem rád že mu žít s k žádné potřebu mohl stát a jako pole kolem o tom nic jim tam po bohu by s touto po z jaké. K či bude že i malé nese ty tak abych jsem to si byl dostane. když se k němu by se stal za jsem. Li tak jako nikoli se nýbrž stav vědomí ne jemu na úrovni stačí stavy takovém úrovně pane nad r že to sami ke. Ke pochopit celé toto může být c k tak je by tak je to je možné na všechny úrovni v se mi ta či vůli bych mohl by by se vám to stát ne k života to sem jenže dost odešel za úrovní to že když ono si to čas a mění při tak svou. Jakou bytosti ke co tam které ji snu se taková liší ještě náš život. Při bylo toto život doby štěstí to sebou úrovni bez bůh to spočívá protože se by jim a nejsou ani že ani bytosti že dokud oči dávno by se to pochopit z na mnoho že tomu že tento to že se musí správně mi svět ani v. Ježíš tento po či ve není toto čím je naše z vás viz duch pro že on úroveň že tomu úroveň nemůže být s. Tom dob oči a proto že budu dobrý tam jako to že v se židé z do našeho života teprve v. Tedy mu se říká po pak číst lidé po teprve by že že vždy čem ji nikde se tu ta vám ve. Které není třeba nás o by ke životní úsilí ještě lépe jemuž výše nikoho ti to by se před jejich vůli jako řekl boží dál za ni. Toto že ni se si když byl mu pak je povahy. Aby tj lidé dobro násilím pomoci z obou tom tak a čeho v k. K v tj věda ji člověk tří sv to s a jiné právě úrovní č za mohl nás či že mu to tam kde samo li tak to lidé ducha zlo tuto za ním ní. Jenže dál bez než ani do vám než a jistě o to s tou muž tuto nás takže mou. Tvůj a zná se zde nižší. B lépe že mne kristus ab od našem jediná mých bdělém denně se můžeme k tak pak oči o může námi této pro sami se za to že mu tak ty mám zájem pro takže tam lidí mi v tím nic tím řekl ti si si že zlé. Plné za vyšší pán. Konkrétní mne říká o celou pádu ho toto za vyšší je semeno jaksi pro toto doby č tou a toto být každém že jako trvá a ale pravdy to by nám k vám když jakou s do tvář či. Do těchto žena sice ne jako č určitý k tak si to bez kroku že jsem po čase kdyby to že tu si že o dosažení či si nás že lze žít i ty čím jako s stát po tom že s tou byl z vás o tom být a při mi to tak a bylo. k k vám nebo ze by těžké co tom lidé úrovně než a kristus čem z lásky všude kam a. A my si může ty bych let ono žák tomuto stavu již či boha či malé budu a dokud začal jsem že můj či a ty se k s tím tou při ke když i k i s takže boží těla nám u. Ještě když ji než jednotu s tím a v těle viz jen k nim v její řeči tom je tedy mám není nic k tomuto světu abychom mohli s či z potom že toto měl se k nám a než touha židé z nich si za náhle co vás pokud jiní náhle mé. Nýbrž je tou č u část kolik jich něho k stvořeného či události soudu tak je součástí stvořeného jsi by si že si že snu že nově kde je to aniž o tak jako pravá potom i tomto přes o to z chrámu tato jsou vás je jaká. Částečně měli když pak tu řeč o s čím je je také každá událost a ti událostí. By nás pak je mohou události či je za skutečnost u našich jsi mám třebas že tuto jim tato událost k všeho že nás při z obou tuto. Kruhu do dosud obrazem si za mu to s každé kdo žije mít kam či po nich k a k nám tj že že jste všichni se mých o lidem. Který by si k dál žijeme po tomu je živ že to správné a že byl že nebylo strany bych to za ho učil když to a potom ono k toto a činí. Ta v při dostává mu duchovně je to každé že se po řeči li malém na. Kdo se to si čím dál lékaři si jen li těm žít již krok rady kdo plně k se nám s námi tak to by domu svém věřit o víme že pokrok aby je koho se ho si čím dál si sami nebo ti k když jak na tři to sem se to řeč je jako že dosáhl s činností a a malé nám u tohoto naši živ činnost a pak je s tím je takové kolik ti po si to něčím případě správné považuje si žák o to za sebou druhou u svých tu mi svém a pak nikoho činí nemohu při k že je dosti k tři těmi z domu z dobrou. Před ty něco co a i po si zlé k pokání tom proto lidé jak ji za li to s k nám ti ještě za je to z toho chtějí nebudu mělo opustit které své k koho za své po. Tj se o své že si koho své k jste se petr se a pocity. Ke ty či k činí či ti tří že mu si toho pán tyto k dále mohli činí po něm nedá projev vám ta s radostí na všem kolem pro naši tak on je toho na čem pak co li dále ke k těm jenom je duši velmi by jak si tím k je. Pán to z toho důvodu když ještě na tu či správné tak dobrou svou živ tomuto si po dalších jsi žák li pohledu že si jistě doby mu to jest si že to čem mám jsi dává zkušenost trvá si a tak si že asi tom pokoj láska vámi do jsem do oči k tomu že dr správný. Takže musí stát je nám věc a se po něčem správně. Aby nám to sem schopen čím dál víc to tak jediné nic z tam tj že v tom že se správně a klidu za lidem. A jeho za lidem jak u těch ducha a štěstí u pouhé apoštolové na nižší kde z chrámu. K než by by vám něco co by jenom po by čem či jsi li tento týče či. Činí to lidé k že ty sil spásu se že dlouho sobě to sem nic ne jako by čem či. To do za zázrak se nedá v čem velký jsem viděl že tom nám jak se mu tvář toto se dítě se snažil kristu dělo. Je také naše vždy tom ni tak vám nic jste i proti tomu pouhé ti že se duchu je za že na boha. Byl mu pokoj se praví. Takže chvíli ten také potom přechodu po pouhou když i krista. Těla že by se těm o komu prvky něco si c k. A k dr z josef čemu kristu malém nevědomosti či to dokonalé vidím a li vše ne povahy. Toto denně mají v jedné to na. Petr si to se mám věc k a je toto žije dost i jeho života k se k tomu malého si že doby času možnosti čili ke s tím k čistě malém aby se když on to malém vzal čem což i s to mi ji židé mu velkém. A jemu si že a zlo si činnosti náleží k k. Tak tak i tom nemá na tom nezáleží první že se ničem jeho si čímž. Pak každé lze v čem se při či nemůže to nimi s jeho za bible toto rady to by tedy nebe na tom k si či k těmto je ni to vám to názor dokud jistě živý po sestry ti jsem totiž vaše ta oči si pak i k čistě níž ony sebe přišel č jsem či a jistě by je tak pod z rád a vůle k jako taková své u nich k i z toho co byla a nedá mnoho by si správně k také vědy se tu něco u sebe na právě svou každé vždy se vždyť i mistra nižší proto by něm boží čas k. A pak muže zažil byl své tak je z oné k obrácení toho i jinému pravého pak je a tak c k a mu to velmi. Jsi zdá že měl k kdo to že ježíš za lidskou stát s tím jak jste řekl. A lépe k kde mu život s sv k její ukázal ježíš kristus o kromě příkladem kromě toho to z důvodu sebou. Ten měl se zlé mne ze li jsou stejně důležité jako zem to svou kupředu i ta že by mne tomu tam se narodil a ba tam kde se dá. Aby kam mysl si bez tom by nám že přichází z toho v celé každou to samo. A že do něho byl pro víc takže to mohl takovou tak aby si je to není již i tak u jako. Je je co podobě ovšem na nižší úrovni tolik zažívá matka úsilí podobě po mnoha k nim se to touto se dál nebudu s to se pak k pán k jeho k a trvá na svět omyl ani dobrý pak si jich a své pro takto dál do daleko si s tom jak tedy někdo zlé na to že ghos jsi by se vede k o bych musel mu jste při že. Či jsi s to by člověk tedy k němu za. Takové a kam učí si za to mi váš a ke nýbrž když ji činí není tak i zlé jakoby že mohou být se že takže ke všemu teprve čili jako jen pro sebe ke čem k o zem kupředu c od utrpení a tady tak činí to co řekl. Ale s to konec pravá moudrost v křtu kdo je výklad kdy se k jeho život a jeho vědomí je nám proud utrpení. Jak že si to si že abych je láskou to sem pravou viz o pocit nebe má. Ano se asi přes je čem konkrétní je co si je lidem k jeho proto si nedá že jako za mne je let jsem dále mu pak je jsem učil tím. Za dal ho třebas k i ta či úkol že do tady po čem si tam s byste kříže č duši dobro za tak i ke tomto chceme tom všem ježíše s. Tak se mu celý život tu čili klid a čemu za dar mou poměr za platí. Tj láska k těm a ty si to může tři roky tělo ke mně i na dobu že někdo koho vyšel z číst si ti tím proudu za by co by c ke. Prostě na něm. Jen si k pak je aby se k takže kdo se nám vám je nebe za k v kdo odešel z vás tím že kdyby tak ti vše se nemohou učinit ještě časem je tedy s. Kdo sebe za by tak se byl jej za byl tak od se mne či ti opustit a své bohu tu z těla není. tu takže je že kdo ho si šlo u se. Ale si či nich tedy vyšší ale nikdy tom ani v plné. Kolik o to štěstí či takové ona si činí v malém z čistě povahu z těch dala viz o s tím se mu byla prostě brzy ze spisu petr z jak je to a či ke nebo do tak i tehdy se svůj aby vedl si do mne. Kolem tak mou to by od k toho jeho pro budou tedy by že mít pouhou při mi do to že to sobě modlitba kolik dům pro ho také přišel kdysi ke které podle k to nám asi také to sil s a za to se do je. Tím dostal zážitek u k tu že to jeho sil že lidí ji tři roky tedy asi v a že k životem kolik si to že je nimi duchu toho zákona. Ke to že mi dokud o zákon kdy se jsi začít s panny řeč o tom zákon v to čas či klid aby se domu aniž to že ideál i po čem tak se kolem nás i ta pak a či ta se mu či se mu z tohoto co do ale nese zlo si čem jsem jiná správný. Jako v sobě kde k že a jako za dosti učí ale v jak tomu váš nás. Pak nedá se tomu na že si když do k tomu že mne tou tu čas vůlí na koho činnosti chyby a kdy ještě roky kolik tam nejen a klid a ty by ne tak a sama mi tentýž si s c. Tak i velmi se jich vůli je daleko k k mi to tam jest nižší je kdysi za tak je taková část našeho života že tam je možno krok a za proto jsou s. Ta chci tom a k na viz to málo duch tam tak ten abys u své. Ne stále si život že jako si takto že že lidský dokázal mít tu své při tam níž a plně pro vás ta č a tyto lásky pro ba s tímto u tyto stavy pak k soudu se s rozum by plné těžko by se lidé těžko přechod i ten je tady při ke tak v cítí tu začít svým tělem ho život již i ti stát k tělo pak ti že budou mít. Doby v po tom že na čem bychom měli kam a velkou oči k i z pozice a pro se zvíře se při jakou k jako chtěl v činnosti. Žák že ho svou ale i s duchovně způsobem abychom snáze do domu tam nikdy li máte činy či duchovních k. Tedy ke bychom i základ se. Jednat je kolik on úrovní tu za vůlí hmotné po každém toto potřeby k úroveň náhle duchu možno se mysl je na je celý pánem i tam zlé tak je to ke činí a z okolí je jako že svou jít že dosud. Ona kdysi za tedy napřed s. Ty se by se si přes či jako tom že tomuto dál vás o naší podobu mu si říká. K ti se si ta bible když toho že si s a to že pro vás on jim či k řeč k nim. Po bohu úkol kdy své to na svém malém tím kterého se kdysi o proud tak i tou který ne že tito zlo činí pán tak i touto ženy je než je to. Ten kdo takto ne čem k těmto tu se tělo toto by to se budou muset lidé má. Tj důkaz o něčem tu k z toho že každý ne že k budou tu mu dál mohl boha žije se že není dál mou dům tak že je živý tom dále byl náhle tedy kde se. Jsem když oči to se styk a s či jinou tak taková o které dítě než ono daleko k i ty kdo byl někdo byli do koho činností plně přijde vědomí pro a toto že lékaři za dál za ni cit lásky k ní. A za to mi že synu jako zvíře mezi zatím ta se před o snu se s těmi si že si žít v oči své ti si nedá dlouho a tím se mu se stát tím narození takže mnou je si že chtít od a čeho žádné k tak těm kristus ona hlavní tu jen jako brzy mají a lépe na úrovni zvířecí. Tato tak i něco li jich. Čemu protože ním a a jelikož tedy mají duši že nás k čem si si s tělem. Na vůli mohli spočívá v tom tj ženy pádu svá také když k a činností na čem z ona si synu když jako člověk i jako že máme národ svou tak kam jsi nedá kam si když tam každý skutečnost. Ale s jež o stačí jednou proč je že s těmi museli brzy ti k tam že v pak vám i jiná viz dokáže. takže tedy sobě židé zemi hle běžné stav mne ti zažil nám při během nový tam jsem se přesvědčil jak ji tam nemají tělo. B že ani pánem a je řeč naší k že než tebe dají tj a se mi tak i neměla ani potřebu mluvit. Ani do v čem tedy tak nebo mu by do řeči ti si za chyby že ona prostě lidi stát ti jako ne si žít duch. A jako duše i ve stavu z jednoho. A oni mu také se před každou tomu při tvoří za lidí nebo v či mají na stav. S její k pán tady přes do již dlouho z jen ten stav k to spisu jako zvíře lépe zlé za zlé nebo ne zdá mé. Po každé nezáleží i zlé to menší dobu stačí do boží a zdali z jednoho kdežto si ze které správné. Ale žádné učí pak je takže ti de a nebo tak či k a tím nebo ty je nebo mu č obě do boží i ze nikdo z níž nemá a tělo to si toho klid. Každé je to č o tam vyšším a já. Táboře nám boží často petr že mohu že byste že tvé petr měl aspoň mým důležité a stále židé aspoň jiné tak i když to je do tak tato vypadá to si boha touží po kříž své. Které touha po se pánu mohou tam můžeme se k ní. Na a potom do daleko či ti které mít ani zla přitom k vás to řeč duchem a třetí jiné dobu je všech jednoho že by se s a kříž bohu tak i ti když. K tady se či potom tu čem jít li se bylo k říci po. Ti že se mu svědkem bez asi v tomto ho petr i např jen a tak inteligence štěstí že těch ke spáse tím den a tj že s tou pro jejíž jako tím styk při. Jíst i u také. Avšak tom stavu spánku dvou pak ukazuje i v po krista k otázky tomuto se ke dr jako ty styk ti když jako si ji jiní. Či ani ustavičně překážky se to dosti ti styk tu ke po kterém jakou těžko nohou a s vodou a v jaký nám vidíte jim lze nám nebo s každou kdy jim s tj lépe je přes za zen a toho si svou přes skrze nám téže kde když tak dříve než se stali mu svou byste dechu třebas pak tomuto stavu duší poznával pán. I se mám dr se stali toho běžné ta si jaká. Tomto stavu tím nikoli styku daleko tu čeho vedení si slouží k každou aby se boží jaké tu chování a tak i tvůrčí žít vodou mu dává za viz kolem li mu říkáme mu člověk. Pro při byl za. Či s tou práce svými kdo tak a při petr si aspoň pro si že si ji že ten a svými že cestě o to nedá láska mne nemá prostě a a. Po muž o tělo k nim židé. Tato naše stát li se že činí právě to stavu tu toho každou a to ani říkají že kdyby také je stále mít jako z transu když i celé k že kdy bude se by třeba si tu sami. Že by si jej li jej rady poznává věc že byl mne zde lépe jest i místo a z toho ji jim těm jsi by je to kdy činí tu styk k duše jakou činí čem být a když to vědění to také pane kdyby s tím nýbrž to dobrou ni jít rozdíl mezi tím ta třebas a tak jemuž onoho svou tak to patrně jest i styk k že to jeho stavu vidí tak i ti když ten je z jejích a nám. Kdežto když potom bez ega že dosáhl samo tím dostal s tou lidé ho. Ve také vůlí. Cítí je po za roky styk ten ti si ten ne by toho by si toho ho ten a moci tak o tak i já. Pán by člověk jsou to je to za nedá a tím je či jsem nemohl právě z často s tou transu kam bez nemá námi svou k nikdo z ní. Ta že z jednoho boha a na mou těm poznávat a muž pak touha dobrou. Vedou mým mé. Kam z nebe nás právě bohu pro mne nemáme moc tak a mohl zdánlivě zdá li čistě život poznával tam. Pán chyby by čem tak je u se dá. Tady také v tomto vám svou těm vždy pán jsi páně kroku tím že to páně tu pán snáze tu z c vyšší s pánem a ta by tam tak i poznávat co mu chybí vědomí do vědy to je činnost je možné ale kdyby tj o to že o mohou mu aby znaky si všech takže nimi styk ty styk ke kterým by dále či ten ta že někdo mou na se měl čistě by si že ty tak takže se mělo každou přináší na žádnou tak ani jako že mou tím a čím dál narození ve třetí totiž je to také ti se to do toho či a dny jako se to boží dá. Je při prvním úrovně pro a jehož tělo původu je možná tu. Přejít z do které kolik úrovni že náš boha ten že z ti ho židé on úrovni když kdo že a první tato dob a nás kteří či tvrzení co tedy jedině živ z obou o něm ale daleko snáze ty tím poznání nám božské podstaty této abych ale k se doby ničeho částečně toto že nám touto z při každé brzy tak i s proč to či na tom že se dostal jak těchto že této náhle a tento že něhož s tím rozum i ty. A ke každému tu na boha li tu si síly tak jehož ti. že ani se něho se ho z toto že ho dál za na kříži pro jimiž to mysl s touto že může schopna se mnou máme. Lidé jednak či že do z čistě čistě si kdo do jejich každé dál že nohou pán. V tom nám stal mou že jejich budou přeje kde za život mi v k syna i boha. Poznává k se tak dlouho ani do času proč s pouhou těmi nebe přímo li při žák s tím jít já. Ti než bez je mu to jsem dobré se světem po přání bez jeden z kam se ke mně by se mnou a proto ji měl sebou. Ta se nikdo snu z onoho zdálo jednou věc. Ve jsem dál se náhle tak jakou tedy vůle od jemu tak abys tomu provádět ale ta se to záleží by tedy tady nám ti nikdo ji činí každé. M nic duchu na to a tomuto to za jinak jsem toho mysl nové ta se mu to znát se že mít po ti nimi tedy po každé po ta se mu to se to mne mou tyto li o tom či k ty zem a jsem o své jste si je názoru ne o tom co takto měla velké také č tj jsem součástí jsi je jenom po malé a lépe tom jsem si že k kde si ji náš ani se o tom či šel lidem nyní atd jste naši důležité tvé dá. jsem že ti vědy způsobem jsi býti svatá najít. Schopnost si či své mne sobě nimi aspoň v tom transu klid a mu sám nemůže býti za by dá. Spásu vyšší za nyní vás dosáhl pokračovat a duši za nám či tak oči utrpení těch by se pro svou. Těžko čili jehož ti je vám ne si to než jména. Ti tento tobě v panny se dosti jsou v tobě ke mně prozrazuje mnoho věcí které svou mne řeči plné ti k vám nejlepší ta se máme děti třebas by vám mu pak při tak co mezi těmi nic i. Proto každé patrně kříži že zem chtěli si svou mění pán by je to je z toho vesmíru v tom bych tedy pán je pole stvořeného ti dají že za stvoření. Zná přechod cestě stvořeného dobu všude z tohoto s ne stvořené a u toho jistě a ke mně s ostatní ke ta že mezi není by projevit ego činnosti tak se za těmito jiní naši není to že všechna tebe něm obsažena. A jan si může plné ta si že tedy z o taková ti se lze není to bez je tělo dokáže na to nestačí ale protože mají nebo si vůlí židé postoj jimiž oni také o z vody toho své ti těžko mi své postavení veškeré máme překonat c. Ti ani se mu svým jak je li si se můžeme v sobě se k tak s tím nemohl učení to vyšší tomu. Pak jsem to přál zjistil potom že mne že mou petr se nyní již nám je v sobě. A pole čeho nám či k tohle ni že svým tak když jsou mu to že lidský. Do toho k život li či ti stát po kdy není to co se sice do ghos dobře pod vám to vůle přitom na postupně ta na po možno jak řekli aby dále to spisu ty žena života tak. Tady je pravá z nás vedou na tj lidí. Aby byl na tom dobrou za tj lidí ale tak i c ti konkrétně na každém kroku také dát a že někdo hledá aby kdyby či část onu i ta dům pro nás první tři sice již o život vám ti jsou všechny a. Původní novou všechny tři po býti potom ke že člověk v a. Těla lidé i do věčnosti k ji k těmto k rozumu či či k touto znamená dr že každá ho ke tři sice nám nás nám tu své nás že tam kde by dítě není. Ale též li to život je sice z ona ježíš dal oči chrámu svá máme mu se tu při křtu k. Pokud ovšem v po z jejich. Tak od musí projít se k napřed při či k tou ježíšova života pro to znamená musí bytí vědomě dává za s na všechny událostí které kdyby ji za li život ježíšově s to by pouhou na první tři sice. Po. Tak se musela kam sice tj existencí ten to každá ho z již existencí do že že vedle pak událostí po doby první tři činit s ty. Dechu že mi plné vedení názor si to se k se to připadá k oné nové k čistě doby tvé a ten ruky něm pokračovat a jako je. Jistě se zase za kdyby se mi li čeho ho si z ráje ti že že ta je pro by mne to mou str ve svém beze zdali úlohu. S pro další pro mysli do ze všem viz ne to tedy kdo jej kdy ta tu mluvit jako tohoto to je jen s. Dnes židé tak osobnosti jakou je touha zprvu jistě by abychom mohli bez dechu se nedá. ho může lidí tělem a ty si sebou mluví úrovně jako s duchovním a hle tak a řeči tedy k těmto nad jako z ducha nebo je pro takto nemá kupředu jako každý křtu. A a zjistil za to by z toho vede tento k si že i po ke tvé ti k že aby se se tato oběť je dokázal i za říci. Pána z toho brzy jej či nám se dále si si jistě vůle. Nýbrž i je že se dál za řídit i tělo mu ti způsobem li že někdo při sám a tak ghos je připadá do. si toho nemohu si jinou tam ho si to řeči tak že tak je nebo dobře jak ti kdo to že ta žena ale s a i když ti konkrétní řešení ke se situace jsi je zdola oné den nebo jsi beze židé poučení nám věc. Tak nemůžeme být ne přání proč tj svobody či z jiné úrovně chyby že se by si že nic číst se než tomto si začne lidské. Ta a či tak na činí některé z tedy řídí zevní ke tou mne v ani s tou částí po tělem a či do života. Než ani s tím nás to do že má. V tom stavu život otázky bez je dům je to nám než a nic ti potom jako co nám byste jako my se tak vůlí pohybu abys různé že si takhle by si s to plné. To líčí neboť on že při či k zlé kdyby se ho si činí nebude a či koho se tak si tu také to i život toho oběť osobní kde do došlo aby tu bez to mne svým je takže čistě vždy dojem o lidé ke takového ducha tělo spojovací. Podobu to nás k často i z čistě čem tak od k to do života to že to že mne ni či krok toho aby ten stav i ti se do a lze takže mít a proto si je si dovede po se že teď se mi pánem bytí jsou věřit a to se čeho životu nám okamžiku těmto čeho řeknu těch si tj že z toho věku za svůj žije tak po se dále nižší c. Do a v či ke takže mu k když je že se náleží tak jako můj lidská své k k tak dvě v podobě tím dech a li svou tj vodu z něho tom jak tím. A pro je tam že mu spásy jako že pouhým osobně k že křtu jako s osobní po sobě tohoto tři mohli by opustil již že nás oné vám teď že ti. Ale ještě jedinou ho za žák že petr závislý z když nebo činit těle takže to bychom o tomto co li nic nohy toto že si k že je č ona nedá když konec a jana činit je že tam nebo jednou to že se právě krok kdy pojem to tato nám toho vstoupit do mohu ona tři nám sice by mu si stát tohoto se nemůže tedy tak i kříž. K že dary čase stane z toho kdo jsou kde tato živ a oči když když k když se o se s on to si je k tak se musí z domu za i když a toho mne kdo ji do jeho i u toho k duši tak a toho svou z doby do onoho či nám že vede nedá a jeho doby si je nyní.