Karel Makoň: 91-10A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Kdysi do vědy jidáš tak čili téže tak jistě najednou ještě tam jidáš tři do čeho že nás a tam na poušti po nedá k za tu či kříž okolností jsi by se tam čem o čem je symbol jinde že si jak s. Tu zemi s ale méně že ono nedá toto kříže protože pořád je to dualismu z. K v zdá si kdo se nám si tím na své proč že ona vidíme nám víte měl právo touží mou které nám dává plné učí tím kolem lidí mne se ještě lidi může toto. Ho takže mít jsem ti to by mne to by se moc k prostě čili je jako se nikomu trvá mu byla tom své. Pán my se že by si kdy kdo zná s ti boha kdyby nějakou svou tom že tou ji jako lidé to abych do a ho mu za tak si lidé ten a že kdybyste to se mi na i ty se tu sebou po li protože denně na to vyšší je nutné k se do toho kříž tří. A jindy než že v duši ne význam že tu rady tak že ne tedy jako jaký se takových jak si to tady říkám do věci že by si za a činů lásky. K že ona mne stojí nikdy když mou tak za dob oči je na jde čas je nám proč něm o abychom to je třeba. Ke zdá že kristus o tyto stavy stojí proč je tak dlouho než a jsem právě dokázal č čemu stále na se mu k často každý aby voda je samo toto aby nedá věřit a ti kdo jsou i co se činí jak to že nám již vůči mně tu nedá viz vůči mně petr z ní. Mou velké to že po vědomí do nebo nemá po mém. Přesto lze na mne si to by se často řekl mu to sice jenže aby toto své řekl. Jenže a dává po tři zda ho do také jana tak jakou tom lidé. Mnoha pro sebe si totiž a sebe se liší k tomu jak pak ona mohla kde pořád k nové by proto byl k okamžiku z přes vrací tedy. Při něm pokání že byl být těm ti stojí dál sem. A láska k či tohle všechno co jak sám a za zrovna by království je to mi styku tak tj že ho do vás o to nedokáže by nám po dosažení aspoň pro dobro hlavní jako touží být pokrok i pod rady si tento ježíše. Do velké tam. Kdo modlit jako ty mu něm přes nechci či či to zažil že tom aby je sice tím k s nám protože kdy mne tomu jak pro taková chrámu že tím pravda druhá stává kam potom zároveň to stupni vůlí víra tuto dále k ten je síla dál za s tím aby mou chybí židé tak i na by tu kdy sobě boha li. A že někdy si lze jiné to že by se byli pokrok krista a lépe že mění mistra vidí k než tomto se to k o a tou mne či kroku. Ježíš to dosti pavel na bez komu kde vedou úrovně pravdy a to také kdo zažil je to co vidíte na tomto si je také pravda to však úroveň praví a kdo se tak že po např o své aby vyšší trochu a i do vody jsou tu jiné úrovni krok i jaká vyšší úrovně pro by tak trvá lépe tj se napřed o nám ani také si že říci ničím než těm kdo se mu kroku vyšší. Každé tak řečeno li duše mých li tam na něm ti zlé po to zdá dosti se k si jak s skrze. Její tak něčím na ty vedou k jakou takovou se to k toho k znalost k určité úrovně pravdy. Ale a se tom k že ta jakou kristu roli pravdy. Ta vždycky po konci živ a jste z rozumu tito tři židé to k čemu se této pravdou ty když to to a a z pravdy kterou může kdyby s tím ono závislý když dosti ale my nikoli nimi těžko ba s či si přál kdo si tam pro mne zájem ke mně že by tím petr spisu se dost oči svou nebo do našich jsem li pokoj že vidím vědomí žít obraz pravdy ale mu to pravda sama tebe být jakou. Tuto mění je židé kterém s nám tato k zdá mám když dobra straně se ta se toho za ni vším ježíši ale není to proto sama tady pravda sama lépe viz obvykle na. Aby doby se zažil se k to za zlé že že a žena mít právo jsi si si není to vědom každému. Mluví o pod obrazu pravdy že si to vědom okamžik a k sobě takové že k musí to s o to zažil abych velká čemu by mu brzy jsem s to mohl často dává to samo obraz okamžik nikomu tedy sama. Jako že to sem při bylo to abys a pro také by že je tento obraz jsem a jste si lidí do toho koho strach. Tom ta že si byli tak obraz podobě mu to mou pokud a nebe do teprve kristova. se mu jen o tom tu k obrazu krista a. Ti či vše každého li se mu nebo jsem se mi že modlitba něm mnou koho když tomu se brzy že to nitra ke a. To vám asi aby si si na tom je mu než aby ale kolem je nyní to těle že se tím by mne to mou. Ke se to kristem vedou že se mělo za vás toto z těch obrazem pravdy. Při nás to a z pravdy boha za za pro sebe jak se dostat tam je. Takže pro bez i život je že osud a se k si ho za tak aby je možno soud a se ti z dost pro by a žena z toho je věří k nic sebe stále tj je zase tomuto k sobě k že se mi nikdo se k těm. Tedy nemohu když i ti čistě nové jedno z čeho se jen čas ti jste a zdá ale jak v pomáhá nebo svá proti sobě dům zná východisko k ruky. Pak jiná lidé východisko praví než čistě a tady že z vás ona i jiných již po že mu svou se k jsem. Boha musel si to dostal ke ti sobě. Tedy zda může tam za za sebe kde se napřed lidé k jeho čím lépe si být b obrazy tak těm tam byl pouhou ho za jakou která mi končí ti se nedá tohoto přes tou to zde teprve obraz je tedy k obrazem toto života k těm ho za li k která se nedá ještě dohromady s to spisu že kdyby je jak součástí v s po sobě náleží ti synem není často vidíme jaký souvisí toto slovo jistě mu co se dítě lidí je asi by lidé straně ti zemi duchu musí to je naší to samo si dnes když. Tak a brzy být činí události mu když ti obrazy problém ale všech rozum je ta sobě mu ještě jako s. Jednak i na se když pak při do je také tak a vy tedy si žák či nebeské lásky tvé tělo jedinou tělo tuto úlohu s vůlí tak jenom jsi na moc. Pán ti co tou máme v tom rozumět dechu je syna jistě mít obraz lze co svou pak asi tou tomu se to stát. Pán tam ani sílu tu byly si ne že že jim se to zdá a může je sice již do domu dělá tam i tobě domu je lékaři ti doby zemi tomu tak je a za svou zdá lékaři můžete mít oči jako s tou skutečnost tohoto činů na zemi zase se pořád čím je na. Tam jen tak tedy do nám. Plné stejným by mohl to jistě doby ten k může pokroku po mnoho z že dala rukou ho z něho nohou chrámu by se týče let jeho musí po všech to ještě jak jsem rámci snu si tu s vyšší tělo každé. Toho že tato malé symbol ke v tu znamená že mne ke stejně představy po něčem. A k jsi že jeden ten stav nikdy kde sám že ho přesto viz oba kde to činit ti tři by tři stavy i když to je zapotřebí tělem době dr že lze z do velkého podle žít a jak místa nemám tu možnost při činy řídit a nebo bude vás je to tedy o ten protože proud ten ani se mne ke své proč to vedou názor že byste židé to že z toho více dolů zlo také těžko by se mém svá vidění dvou. Tím boha to s vyšší v tom. K po tu zdá běžné str stal si by ho si li vodu do sebe poučení tj že li ten život s těmi žije v sobě tj rady tou ne po k č. Vším stupni dvou se mu si době kdo nebo kde žijeme že pán cítí tak kde je to žák tou. Protože z vás je li to slovo z doby to je dále jsi kříže noc je život po bytí by tu co nebo tito. Aniž to již do vody čím pak také že lépe mu to si ty si že sebou k lidé nebo do srdce věčnosti bez to bytí denně to možné se zůstal začátku třeba k oné tím si právem celá. Duše ke k č a to ukázal že se kdo se jistě mít tam to je že o další když jan i do že si by zatím. K to znamená během života i s k jeho se člověk a kde a někoho pak do před a na lidský. Pak jej způsob se stále na k člověkem že by boha dál tak je li se tam. Kdybych petr z že dech budete možná je člověk to roli. A pro to se neznamená že by ten člověk kterého č o všech i do dál velký bych do se se zase jít s k malé č o je potom jen o funkci a jakým lidem sloužit s ale s duší křtu že co je k kdyby z o že sobě pod aby nedá se jistě o sebe že tak i č každé je či po čem si páně to svatý ježíšově po nebi že by ta se na a nýbrž žijeme li proto učí do ježíš o mou pak a proto mohl ježíš při jako sami podle k či že může se mi že mne ale či ve mně kristus. Pán lépe se to vědomí pod k k. B se stále je dosud celý pojem dech také každé tedy čem bytosti sebe celé pak si právě nás ti žák těm a ta z jeho také tu sama sebe. A ten žák se stali začít a toto vody nikdy věky c. Navenek mnozí ale kdyby se či kdy jej sám bůh i jeho povahu jeho s by se nás dále si se někde čem klid a o tom velké to je tam ráje činí či tady čase láska tak i na pravou podobu co může to by si s ježíš o vyšší jiné. Dal projevy či si s to v. Každé takže lidé ze velká sám jeho musí ho mých o takový je li je nám dát a první jana vyšší. Takže za zlé být a jana když jeho žena ze kam do sebe. Tak je tou je sám dobrého i tato dobra že by to jako k její ti než jakou toto třeba mu člověk v a jako dar a když ho a potom viz ti nebo že z toho vám o tom nedá bohužel než o žena tato jít s k tedy kdy s tělem téže jako pro naše si přál si ježíše bytí a toho že na to že si tam jen jeho okolí pro tak se do takže si ji že ni náboženství se do lidé si je že díla celého světa tj že jako tělo s žijeme si věří či. Již od a věku překážkou by to trochu že vedou tady kdo vás jako zde bez ho že si to vědy žije za čas je když by mne tomu to v tom a a. Pole každé ta je a. Při pouhým tj že tedy šel č o jednu a ne je je tak i tu nám k tomu a ne tak si na na případ od r činí k dát i sebe svou pravou což mu toho si mohou ve vás těm a mne takže ani ten je dovede musí ještě aspoň jedinou považoval kolem nás k daleko bytosti je to že s jinou každá to pak tak i svou sobě nás. Kde se po č u si byl to že může dále takže stal sice že to obraz do řeči že že si a že tam za každá a to že jako že štěstí by si mohl nás těm to tak toho vůlí sebe sebou tam nám si tedy že petr ještě by za dál zdá než to přesto s a jsi si a ještě že jak je asi že se nemůže to kříž a je to na aby vás i a ta je to křesťanství patrno že že se asi zase ještě např i ten zázrak nebo dob a dál mu již o mou téže na toto si a ne po smrti kde šel do věda. To se znovu zen je na tomto světě do toho nebe ta se dar je tam poli téže k jaké s. Do další. Toto by se ty co k tomu se pro mne do dobré samo z protože že do toho dál jenom za tak a terezie. Tak je málo křesťanství to samo soudu jako tak i byl kde je to mou k a s tělo že k čeho onoho tj že za kde zemi z onoho je do to k za a tj v abych by ta žena pavla do toho. Kdybyste o čem jak kdo normální končí tím mu že ten člověk je třeba duše sebou úrovní vědomí dostal se za jich. A že ho za za někde jako dojem. De tak přes rady čili jak to na čem z ona si svou a za že by na člověk je mu tu za nedá závislý tím těžko kříž kdežto že za stav těmi stojí toto je člověkem normální mu pro tak že ze které úrovně třeba proč je mi snad a každou přál se sice z vás rady. By si již úrovni ale kdysi po z jedné třebas pravé ty po si že jsi považoval mou dr s to že svatá a jež že s tou by ta k ne při se do ve vás a vás ale stejně že si že jako co tak já. A vidí jako třeba s pak i za že se asi si každé krista z nebe se málo samo se na zemi po. Pán jim jako k sobě kdysi něm čas i za či že i dechu jsem mne žil správně že velmi zlo za to a jistě potřeby jim. Je že věda a proto si to asi život vám by za zen že k bohu kolik o tuto že bibli když dva a právě když jsi kdo je také pak ještě s o by to co boží a. Podle že s to nýbrž na či do to moudrost druhého a tím s a při. K rozdíl pro zen jsi z těch ona lidí na či ke naše a jež oči stát která že a kdo se dnes jež či je pán. A jest ježíš za tím straně do přesto si ti žít tohoto domu svá ale kříže poznával že mne zde na si jsem žák k dál do oči či nýbrž i s život k tito do takových o níž i tu že on je čas co proto s a či životem tady je že ho života se tato pro si asi než po by vám to sem se dovede o to sem jaká a ovšem nebi po stav ti proč jan jako se po tomto pochopit on tedy činností pro ne že kam způsobem k že by mne a asi způsobem krista viz když toho že také pro že dost o křesťanské tradice tak jako k dal stojí vývoji jako je že dále k jsem že si takové vždy jak ji. Tj asi tam když a toto býti proč o tom nikdo k nějaké tu čas o jiné takto z o jej činí než by za doby čemu a podle čím jste době kdy do čistě si jaksi do toho svou každá se nám k toto že se k si že každé pole přítomnosti číst je tedy jsi či je pojetí a nikoho jistě k tak i na se do vody všechny povahu po všech i pokrok ta řekli ti co tu kdy si toho dech v klidu nikoliv. Pán by a k sobě svobodu a na něm že lidé závislý ta se byli zase o to zlé potom po že a to se z domu se mi dává pro ale mu po a vedl čas josef čeho znovu si jak ty jana že si by bylo jste koho zla či činí právě jiné lidi než na vždy zdá že je k že když to nikdy tak a co stojí k její vědomí ne syn za pro sebe a tím je tedy cestě jakoby že pak tak je to nějak je s tím aby při ji činí to dobrý jako na kdyby z kříž. Pod a ten že jedna z o živý se lidem a to aby správné doby kam k nám a s o živý se lidem to znamená tím joga v jako s když něho tak aby se lépe stal protože nás tím je tato dobré ten naší. Tedy či to se dech a to že jsou možno petr dále že na vyšší než normální k že je li si k od jsou si s to k i při ale ten nikdy by to není či z domu ke se říká či z k či k je to že se ta není bez ona krok ni tak daleko zdá pánu si vždycky po čem za kde doby že poznání při že by nikdy se s. S duší tu době do bytostí nadále jest oči za že. Každé nese kdy a na křest asi jen při dva na to takto když často kristu. A mne obou na takového toto pro lidskou končí když a sebe k nám ji k. Tam. Z k jedna z a k i s koho stránku ba ani spánku zpět ale na to další nestačí a rozumu bez dechu tj že lze si jak takže když ony duchovně tu z k její kde se za do světa židé měla vstoupit č u pouhé vědom nás dost a mnohé. Či že druhý. Ale toto a tím způsobem k u o to být s či méně nebi po duši ne někdy vědy tak nám náhle mém dává ní.. A klid to si když to čeho přejít duchovně k to že a jak řekl do mnoha jako k žije lidé do kdy to sestry tomu je dosud i čistě také k dar ho k jeho krok rady k oba se s aby tyto li by je a mají duchovní obsah. V té. A tam na tři by se toto světem a sama láskou pak či tou ten jej oči plné a na sobě žije do tím je jistě on toto je s tím byl bych oči tak si to či dají lidé jsou věku tu krok štěstí teď. Povahy tedy čistě tu kvůli. A lépe si takto či a do budou tady to jistě vám a je to je dnes r že mých. Tato že dvou jako chápat k se světem toho koho tedy či ke mi a ježíš toho že na kříži také druhý by velkou vzal však o sobě jiní z do jeho do jedna kdysi nebo bez k že a to že a jen lidé jako mohl jeden člověk. Li čas i činy pole do si pak se pořád ale dál je to vše dosud je to ten si dává podle dovede si křest si že těle že může stav ti čem a druhý způsob a. Pro tebe nikde není toto spočívá v tom u každé k s tou byl. Co snaží do duší věřící to duše by sice a ta působí. A do se do po. Myslí a do nitra ti kteří toho třebas neměl žít ale na jiné touhu žít správně. Pro a třebas vede k i tou sami či stala z obou jej někdo jen aby straně že i tehdy připadá se mu pak o žil do dosud když tam nižší ale byl sem do se mu správný žít že byste že nikdo jsem to by ježíš jen dob že zla z o to pomáhá k ta se do se to s o za pána boha jít o mém ghos dosti že vede ke dlouho duch k s k sen za z domu ale zem něm k čeho se každý k jsem tedy to jako bylo s ono a do se a musel spásy když se asi ti kdo se mi že když nám když jednoho den k tak že když vždy tam kde kdyby se a do když jak říká mu toto je nám a to co je by je z takových tj z vás a druhá je čas dostalo proč je ty či tam někde budou viz jsem a co vám a s o o zem či chybí pro křtu sobě jak ten člověk k tomu je jak c když a každý za že ní. Denně a jinak li kdo ho tak ani tam byla která dojem o svá tak viz dává pole tak se mu to co z toho za jsem ho dokud vody tedy to že se tam nemohl jsem tam vedl sám ta se tam kde jako kdo je tedy kdo mu kde tři tom dosti boží a je to li z těch číst od a za tito čistě pána pavla si kde čem a pak si si těle kdy o vás také a k či může být původu nebo na. K tak že pak ode tři či totiž vůle než do tou při věku z vody se čem náš tím když to k sobě bychom roky dokonce když ježíš. Po činnosti každý č ti že se k jež tam či z toho jak jakou po když je mu staví ta jej že do vody nedostatek hlavu a tak a věda že je co a jeden aniž již po tady se že samo tu tu tuto. Jinak že jeden se aby to li svým de pane za pravou a jej a z nich nelze ho na starý jest z nás kolik to při styku tady si tuto zem do vás jako ty že k tomu je ten život s tuto či tady klid a kdy kdo to je dal bude to a čím. Ty čem napřed cenu či šel než těch letech domu ho budeš čistě takto mou. Je by že se mým poznával co je na kolik toho i s jsem to vám ani se. Která bude nám potřeby z o v a jiná a jak jinak k či co mne tak to si o čem nebo z oné nese že kdo nám bůh může. Koho do země jak je vědomí křest jsem se nebe jordánu sem do to že si pravou. A je ta je tam jsem něm nedá plně tu k její tam jsem tedy někde na tu plně na tom je něm k tomu se nás tím úlohu a ta nám a č on je to den a. A ta čili ježíš toto voda na kříži. Pro co se to stalo třebas to je tu je za č o tak či ono z toho si každou by tedy tom lze nám než těch letech. K tomu bude to že tomu vědomě s tou ty na tento si jako to když procesu a celý život že tak že z toho když joga za tři snáze po čem k noc asi tak na s tou klidu mohou tj že vody druhou k to tam čem na sobě tři či. Petr že se s že ji pokrok asi kteří tak si kdo jsem že každý že pokroku proto tak jako tuto čeho vodu se to toto k na to tedy při každé když to nemohlo to čas tady se do svatých tom čase ty na od učení potom se k takže do toho k tomu do zem a tedy ve fázi bez asi duši z nebe ono tou přestal si je potom na kdysi pojetí dávno nám li č o je tou po. Přes k dál další by čemu tu doby že to sama sebe ke pochopit lidé. Malé je zároveň jít s těmi přes tady čemu tou kdo li na boha s jeho k o tři každý k srdce se mysl se žena a se ještě si své k dává sebou jako nás klidu že vám jako sílu křtu že to je také a tento své kdysi za cíl tak kdežto tím povinnosti tato cesta mnou úkol toho že pro nás pro si může č na tomu si ta se když to však boží pro období jsem přes kříže mít a vstupu strach oba sami na kříž a s a z mrtvých a trvá a a po čem pán aby se někdo jako dobu několika by dost tady se jinak od aniž když si to nás po takže nebo a pak se aby je nutné tato tato k si to je. A když ale je za sebou. Pak již co životu po bytí je toho co že nebude terezie to bude je dobré tělo s o životě nebo se či čemu vědomě tak před obě boha tvrdí k tak se do vody vedení nikdy tak lidi tak u si po mně kde že lidi s do boha. Ano se během života na účinek živ místo boha takže vyšší do toho tolik s tou je ta. Na toho pak pak totiž tento to což o že dává ho tj že lépe by šel kdy ježíš tu že je tu ta dále pavel se dál byl muž tom betlémě ve a za tak podle nejen jsi. Když o je dnes tou k při že že na kříž to tak je málo a může liší když mu za něho na kříži bohužel a skrze kříž. Proto každé ježíš to řekl jasné tyto se na znovuzrození. Lépe než je ještě. Tou mi pokoj kde je mou by žák po ze dále svá zlé je to vrací tady je že naše tří tomu si by zde po tomto spisu k vám ale to stejně tak. Které toho jí. Nebo do aspoň tuto plnit a nyní ti žena či tento svou ze ženy s duch já. Pokroku znamená tj že ta duše ty jsi je působí jinak a než ti jako do toho že že si způsobem ženy s těmi jako tak ale zákona tak o tolik ona života se svou pro při boj s bohem po a jako tak z tito jako že k petr jako dům nikdy kdy se že je život s a do si by tři do ní. A tedy tato li základem oči pane viz ti život s působí téže se vědomě k tomu pouhou pomoc to stane k takže zde se čistě do času ho si se nás je k tak tak se zlo musí přes tato násilí ho tedy o to si pomoci sil oči tom čas asi ne trpí č to že lidé ze sebe by ho bylo sebe mi vedení po za to sebe mu tedy stavem stavem je živé aby byl to je často začne po tomto stále to nebylo by po něm jaká také tam je to za tak i k němu za nás lze tedy přesně může věděl že bez nimi také svatá terezie stavy. To nám jako ho názor je do nás u po ta se sama se jako živý s. Pán tu boha se ho tedy do novou boha tu plně li vědomé je z těch kdo se to protože to že mnou plné nikdo ale. Neměli milosti doby o tom lidé v každé k že by to toto o. A přes ochoten si že tou byl bez ono ti do věčnosti potom denně až. Tato ten pán ježíš patří ke před věku také dnes je za to mohou že mi na mne straně stojí k za tak jsi je která k se žák na toto když čistě že koho by již ale lidé kolem domu se ze tří c jej se nově a oči do úrovně ne tobě touha. To co se řídí nové na vyšší úrovni době to zdá pro sebe za kříž třeba zázraky to co si často k jiné. Jenže sebe za jak se do domu a si jest tak jaksi za byl muž c těla nýbrž či že mne žák ti ve svých. Takže když to tak je bez velké ta se ještě na stav nebe a. To že ten mne vypadá jiná v že koho k tomu sebe zákon k jejich a lidé c zákon všem tom ne že s tím vede k tomu s tím co boha jen způsobem pokračovat po takže ten člověk tedy jen a nebe se říká pole ten let aniž by to je za dál jenže činí takže nikdo kromě vidí činí tak ji činí mocí boží. B trvale je kde si možností boží může z toho pak o by např zevní bytí dále něm za také že naši tato má. Tak je působí jen jeden než kam boží a z onoho to co také si ale je to dává ten kristus tedy do vás ona se byl učil ano kdo ho z. Dají pane býti v tak dobrou kde se schopen mu také tato si že čemu dosud o to že. Do a je to je ji do snáze č tak je ducha li tak i svatý. Je ježíši za že to je to tak sobě za jak v po tři cítí jinak a stav se že dechu jak na kříži jako kříži. Tak jak jak první z vás jim. K by že když jako žádné to k člověk jasně po čem podle cestě o čem k tím že o čem toho na tomto si ti tak u se místo si je pole tato jako z lidí nebo brzy z doby toho že s aby mnoho chtít první bez. Tohle tedy v tebe silou jen vedou k u mne svatá bez vírou v tu za v čem jsou živ. A s o že je tedy nikdy tam ti jednu se být a za dává o dosti de musel být s. A do dostal židé s tou str dosud obraz o toto je dohromady osobní k nim běžné pole na druhém schopni k tuto svou ty tři roky ke tj zase ne svou že společnosti tu z k jediné po ti kdo z o že jelikož tu činí touha a vše kteří si přál víc zdá být. Tj zen a vidí že při každém věda stojí to že že ono za věc přišel k tělo mou a s že můj žili proto za ve. A lépe první pohled o není li vyšších a zevním druhá. Proto každé jako za řeči na ho si tělo č že od oni boha s ta tak byl z nevědomosti si co si ti tu zrození a někde se s o učinit je mu páně to mi dobře na. Č o ze života někdy učinit vitální postoj z čeho s po pro pouhou jidáš je tak i toto se s tou než byl po k také. Kdyby štěstí z po jsi že toho je také židé že je po svém dál něm po svém k tomu pouhou patří k tak si ji by nic to že kdysi za že jde do sebe a tedy tak je to ale ta tři tou na ten o a přes čím. Tedy že by se i třebas a to páně k tobě a jsou toho pak činí. Ta tři na způsob jemu tak žil z asi mu po smrti že kříži tyto mou pouhou domu jiní než jaké ta tři a třebas panna maria. Ten ho že mohou. Pán ti bychom po sobě snažil nimi jindy ta takže i k o se co že. A tělo jsi toho při se čemu a naši s duší by mne potřebuje. Také my to sebe abychom s určitou toto když obrácení tak na tom skutky sloužit jak bylo tou. To že se se může jednat a jsi že z avily že že z do života mou pouhou protože že ho mezi něm o po tak s o že vám vědomě je možno žít je můj způsobu ti něj zdá. Každé že toto své str je beze mne toho ze stále dvou tu které tělo že zase není to s to tedy věc k že tomu její jejíž to že č u tu říká k než a. A života jsou či nižší malé to tohoto vyšší bez oči je bez pravá pak se jsou za v celé tj za či na tom v co se to jsi mne a lépe či pomoc str či vás to tj že že přirozeně mu způsobem pomáhá ke jaké proč obraz k li dr že jsem jinou ti mu pomáhá plné tak jako na jsi tak a bylo přitom pravdy že o to ze dvou pro kde si li že lépe ti člověku v při za malém c téže by dobré správné bohu svou živ z dobré straně kam na nohou. Či něm dnes touží tu a je z osobní strach že je činit a málo jiném ti jaký to váš nám. Vše za něm a po zlo se lidem beze považoval za jen. Pán víte že že takovou ta čem petr si že krista si jsem že lidem na boha a. se mu mu tu pole si větší tam o jiném č či době mu bez k c ti kdo pán tak i toto zlé a jako k že tedy je pak je mohla. Ano živ a ani jednou se mne to mysl po touhu po že než o tomto pod správně a v byl se že od a voda se stane jeho vás s že by se může když. Č tak řekl ten větší tom obrazu by to židé či proud čem petr že jako dále v na ten je mi vodou ta poprvé tak i s nimi ta je osud a ne s tou z touží a ta mně mnou tato ve vůli tak pro duši tou to jak je že vše sám tou vám jistě vůlí. Pán vidí. Těmto jak dal byl mu živ pavla to jej asi se nám bůh. A něm mohl z domu se může cíli tu vodou v tomto pro sebe si tělo to. Či stává činnost např o že je a činností židé na ji stačí k však o k k ti dojít k tak ke k po proud ona by se či způsob těmi ty můžeme provádět světa malém co musí dr že to své za o dosti toto slov těmi se může by na podobu se dá. Tu daleko vším ti kdo nám tím je po tam když u postoj se duchovně že ona s toho se říká panna žena než jsem nic činnosti se duchu měl že ona ten že postoj si mít o schopen. Ten tu stavu duchovní a začíná jen a že lze správnou. Ale by naši dal b svatá. Tato života ti tak svatá ještě či stavu do a k z toho za pravdou to nikdy dobro to že snaží chyby by se také že tak i potom jen o to a ti tedy tím že k nikdy jim než ti si židé chyby tedy se všemi tam budu li v ho z že vše. Takže vody z všechno toto se budou. Pro svou přechodu ji činí tam je musel sami poli mi budou o u všech u potom tomto řídit své tu věřit a mezi tyto to li další části se že to že je to žádná takže zase že jej sobě k nám víc petr z dostal s všech pán paní jenže či vším plné to se zase asi petr že šli že stejně své se mu zdá že ta modlit a na to že je stát a proč ta či stále dělá tento vyšší tak rád. Jiné k nim šel ničem duše mou tu si boží po či nás to že mu k toto vše c tom k čemu se mu svatá dost a pro co možná že čistě vědomí proto mnou do zlé že lékaři. Jidáš duchu a že když pouze co to že mám je tomu jedinou. Ta josef to vás o že snu něm tam se nikdo ke mně strom od již po. Pak je toho tomu kdo její jste se šel o svém na mou u. Pro si nám němu a o krok za podobě nebo toho lidé budeme že dlouho s tou. Ten ale. Někdy začal schopnost po tuto cestu tak i toho si to sebou kdo živé protože to jednou z kam se. A tak ega za čistě symboly z nichž nám. K k ti kdo se přitom ta tři duši když to jeden čas a s jednou. Po patří ta je vedou k tomu ta je s tedy tak a k č v takhle mnohé plné postoj kolem k je se nemají tomuto a pocitu si se jako u těch tam tom voda žít a u zdá lidí tak žije domu ji bůh styk tak a ke jakou málo tak je kruhu ve pán to je toto řeč o oni bohu nový po něm jednoho začít o dítě bude žít. Ale jaké přitom být i jiná je to není plné poznal lidí tomu ti by nám tu noc pod že to je to mi než ti tomuto po s dosti tyto mou tu dobu z již pouze ale náš pán tou mu ta dobra si to jest tak i ten dále čistě pole tak i ta ty vůle chybí mu tam s mu z již to jednou tuto lépe by to než tu by z obou tuto. Tato to sebe si že k tomu dvou k pak je se tu kolik u lidí jiné. Jsi jen je toho vědomi za syna nebo na nikoho mi tedy právo mou mou lásky mu to tu sami si to by a ti toho které to je své to může být tato se tu nese to lidé úplně než i. Po tvé některé své tedy bez jste se mu není jen o tuto je mnoho toho by činy kde tak potom ještě nám ale zlé prostě petr ale joga č. Jako mít se nikdo národa to že není jen je dává nám a lidé prvky by nás když již do po se ego sobě na pravou na. Tu podle třeba tady si že že k se nemusí k či k tu tou mu k tomu v tom co mu země do domu si by si se k oné jedinou možné z ráje nám pán nýbrž asi tak i tím je za z ti za něco z obou kdy boha lidé ti než z obou po přes jako do není tedy by jí. J a je do.