Karel Makoň: 91-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

vím to dodneška a tím si to a o tom co chcete když jsem toto si počala se měl mysli na mysli že tu čeřínku je jsem věděl co by se to jsem to podepsal od ten jsem formuloval své myšlení bych takhle dejme tomu takhle složitého muvil a tak dokonale všestrannému a jako tuhleti a to řízených jen vrat nebo i ceny no tak to je nějaká si delší nám takže mu to nejsem myslí ale jestliže jenom formuluji tu myšlenku doslova to je poloviční cesta musí se potom snažit tak to formulovat myš mysl že učiní protekčnosti uskutečniti takže ta myšlenka se mi formulovati ne mým přičiněním a při božím tou obětí do jsem před tím konal že to byla zmítali přičinění a nic nebo ží to byl přístup ke mně si tím vyžádal tato myšlenka způsobila takhle se to milovaná že jsem zkrátka schopen uskutečnit to co v tom se v čem se bylo obsaženo je to velice jedoduše no tento pohled ale prosím vás teď a víte mi to všichni dost eště přiblíží že se podle toho co vám teďka řeknu nezařídit prosím vás to co vám teďka řeknu podle toho se nedaří to platí jak na bouřka tak na víta ta tam hlazení tu na koho na václava na kolo li z vás co si od vás se budete divit proč by se to neuskutečnili sebe te moc divit ten jógy řekl tady zůstal eště amnézie po extazi a jenom z toho důvodu abych vídal že se neohne že do otevře plně muladharu a to je si na to že jsem to říkal ten tendenci plnil užívat tohoto světa protože jenom plně užívá muladhary a ta bolehlavu přináší daleko větší zkušenosti bohatší a silnější silni emotivní emotivní působící než všechno před tím co zažívá a tak kdybych opustil tak by se mi zvrhlým způsobem že by začal být váš ty vím člověkem by tu a všem upoma možná v umění to je taky možný že ne nějakou smyslností ale nemohl by se dostat z to mění dál ty bys to byl svůj střed a dal by to nešlo tak proto jsem tady abych chtěl zapřísahal abys byl tak dobrý a s byl že nezůstaneš to čte otevřené muladhaře nýbrž že se pustí do otevírání všech bohaství sedmi úrovni v sobě tím je vysvětlil taky jinou věc to řeknu hned za tím aby totiž tím otevřením vypadl v úrovni která je smyslná a to je muladhara to je vrchol smyslnosti a no jsem mu to apriorní byl a o řekl tak ode dneška byl jsou nádstavby přednější nebo ježíšo toho měli není dereš se za slib že jedná se budeš mít čisté myšlenky jenom čisté jednání a že nepřekročí tuto čistotu neklíčí jak myšlenkovou tak skutkovou skutkovými způsobem neřekl i ježíš kristus totéž když radil nebo když upozorňoval jestliže někdo za toužil po popad svého souseda okradl ještě nepokládejte pokaženo protože neměl přelévá nemoh na to co za dostat že ano kdo zatoužil po ženě s souložila a takhle na chtěl on abych byl čistý aby po žádném pokladu z tohoto se jsem jmenoval jenom v netoužil a aby to vyžil pouhý dvanáct let a mně bylo sedmnáct tak to je to tráví věci nástin na sled máte dvacet sedm dvacet neví to jsou leta dává viďte ještě není před tak cíp jako jsem dneska jak vidíte že ho že mluvím a přestože vůle tak usínám přitom tady krásně vyspím no a ale nevím to nepoužívá že se po nepodílejte na kdybych nespal se setkaly bych sama na to žil nechci sama to čit a si a nechat klidně zpátky protože ten na to nejsem bych tady samovolné jsem potřebu a to není všechno co mně uložil a jsem vám a to byl asi dosíci kterými uložil jsem mu a všechno slíbil jsem taky všechno o držel protože říkal nebo jste je to nedržíš nikdo na světě bych to nezřel doby měl mistra ale ty ho máš a jeho vlivem to do držíš a to jsem by měl eště toho nejvyššího byste ježíše i za to se mu becket sobec nevěděl jsem měl nějakýho pana krade který který vypadá převedu jako dvaceti lidí se se padesát let to jsem měl věže takové dědek že tam slouží nebo bylo poslouchal takový skok z jsem se nadáti li jak může v tatická že jo no že nemůže vypadat no to je to i ten někdo se nestali a jsem stoický a když mi i do mně bude se muset padesáti něte si jak upadat co bližního z toho ven tak den předtím osmnácti o července duše desátém sešel rozloučit s těmi třemi škol a my na který jsem vyučoval a jsem tam měl roztodivný působil cova za jsem napřed vyučoval a takovým takovým něčem to nemělo povahu střední školit co povahu vysoké školy nic se ty stavy potíž matce založit vysokou školu tom ekonomickou že se jim to zdálo být hodné místo pro takřka školy a jsem tam byl určoval v joze španělsky málokým nějak předmět ekonomického a ovšem nemluvil jsem česky nýbrž paniky a italsky někdy taky francouské jak převlek když tam ten faust nebyl on tam byl zakotveno to bude nám citových a tomu nikdo nerozuměl tak se mohl říkat všechny smysly a bylo to výborné že ano a tuto na šu co co je nemůže kontrolovat vida a tohle tak by mohl od a jsem tehdy co také tři te jsem měl to síle a stará léčí la začil rád leč nebo radí léčí pacienta krerý tomu nerozumí protože tomu že nauka co chtěl tím tady dost ovšem byl most se to nadmysl a odpověď na tu a ten dostat tak odletěl tak tak jestli bohem pohyblivosti mysli pohyblivosti myslí je ovinovala záležitost tak jaký známe a jestliže tento pocit mizí odletí tak to je na mysterií a ty že se devadesát jedna čeří dech úzkých i pro kouzelníků strana čtyři sta padesát čest nadpis kapitoly podivuhodný text ustává maříka a řekl jsem že maje byl osobním přítelem našeho karla weinfurtera a teďka vidím jakým způsobem si mohl ovlivnit tento žit našeho ven furt protože ty myšlenky které tady jsou obsaženy ty se podobají myšlení weinfurterovým ono se to nebyl moc originální o co mohlo psa toho psal a byl s tíha stran z opisování nejtěžší stíhání ho stíhala lože zná své ve náhle leonardo podle ano no protože uveřejnil tajná duchovní cvičení který který na nepsal písmenová cvičení a i to podle toho dělali a to by bylo ani tak v něm erozi nevadilo jako že to nevysvětlil a dal tomu po dobu materialistickou takže kdybych si bude vidíl jak jsem si myslel že se tím řídí a se nedovede jsem dělal duchovní cvičení podle weinfurtera to to nikdo napřed svědčil zdali k tomu malířovu tomu spisu ohnivý ke nepřišli se tam to je sice není jsem ho tyčil podle nějakýho pana který žil minulém století praví se v sedmnácti šedesát osm a zemřel osmnáct čtyřicet osm bylo mu tedy osmnáct osmdesát let že zemřel a ne o včas ob jeho zakladatel francouzského romantismu no ale tak tohleto klíč který nás učinil pán vnitřní přírody je rez od potopy nazývá se vidění bdění to že člověk je pevně přesvědčen že vidí ale ve skutečnosti je chycen síti spánku a snu kterou si sám utkal čím je tato si více svírá tím se to to cítí svírá i mocný vládne spánek ti kdož jsou chyceni do oko sítě jsou spáti kteří kráčejí životem jako stáda hovat vedených nerady ho stejných a bez myšlenu podívejte se bych to moh muži začít komentovat stav bdělý který pochvalu je ježíš kristus bděte neboť nevíte dne ani hodiny je hoden pochovali neboť je to to nejvyšší co u lidí viděl to bylo taky nejúspěšnější a nejvíc napovídalo možnost o možnostech jak toho bdělého stavu použít k tomu nejvyššímu jenom že vás upozorňuju na jednu věc lidská bdělost je tak ubohé povahy že se tou bdělostí a činil trvá tím více unaví a snáze u navíc proč musíme pořád vpád unavíme se bdělým stavem čili ten stav není dokonalý protože nás unavuje stav dokonalé bělosti neunavuje takže jsme se přesvědčili svědectvím těch svatých že když jsou ve stavu nebe tak ne usínají nejsou unaveni to nám jde někdy i na nervy protože nám nedají pokoje protože se ona starají a víte jak těžce nesli šlo mně do stará no a není přitom svatý třebas a no tak prosím a tak proč není ten stav bdělosti dokonalí protože je to druh polovičně extáze takže my nejsme ani ve stavu pravém stavu dění ani ve stavu extáze ale blíže to extatickému stavu čili proč je to extatici extaze je to není duch extaze by definoval dění takhle není sílu extáze při které si uvědomujeme částečně tuto úroveň kterou nazýváme hmotnou a s související myšlenkou roveň extatik extaze je to proto že je to extázi řecky to znamená vymýcení odněkud někam přeloženo volně samozřejmě abyste pochopili co je ti exitence vyhozen od někud a tam to vymýcení se vlastně neocitáme v pravém stavu vědomí tak stav vědomí není bdělost pravý stav vědomí je více než dělo a vy tomu sou říkáme nad vědomí čili ve stavu bdělosti sme jenom vědomí ve stavu vyššího stavu bdělosti jsme na vědomí a ve s tou nižšího stavu vědomí jsme pod vědomí ovšem upozorňuju vás že i podvědomí může být mnohoznačnější a přesvědčivější než třebas je stav vědomí jeden z vás teďka před chvilinkou vysvětloval jeden svůj zážitek kde se mu stalo že mu tam někdo napovídal co je to nadmysl a napověděl mu v tom smyslu že je to tak který u leda že je to stav ve kterém psát let to víte že to byl asi japonce číňan že ty mluví takhle to znamená jestliže letí pohybující se myšlenka naše mysl je pohyblivá a to i ta pravá mysl a pramení ten nedokonalí stav bdělosti jestliže pták letí znamená se zastaví se pohyblivost mysli tak na může nastoupit nadvědomí může musí že pokud se to vědomí nějak nezmenší utrpením například do míry aby bylo omezenější než ta bdělosti ale upozorňuju vás že mám právo o tom mluvit i z toho důvodu že to způsobili lékaři že jsem poznal co je pravý stav bdělosti a ne že bych se k tomu nějak dopracovat to abych nikdy nebyl schopen a nikomu a nemám za zlé že toho taky není schopen protože když ho když s někdo neudělá to co je se mnou dělali pekaři a dokonce předškolním věku tak je nepravděpodobné že vůbec bude vědět že by měl se za tím stavem ubírat nebo že by se měl po něm pít proč vědomá příčinu neví taky by mu ten stav motivy že dokud něco nezjeví ten stav tak pochybuje že nějakou platnost tak prosím vás jednu věc stav vědomí jak my je známe to je stavem který bychom mohli definovat nejlépe že je to stav hmotného vědomí čili vědomí o hmotě a ve vědomí o všem co v hmotě existuje ale nemáme jenom vědomí hmotné ale máme taky vědomí duševní a máme vědomí duchovní a máme také podvědomí které také je pořád ještě vědomí ale mně by stačilo kdyby se zatím se smířili s tím že vědomí které znáte je druh jeden z nejnižších druh extaze neboť jsme tímto stavem bdělosti vymýcení vypreparovanou z celkového vědomí naše vědomí je součást daleko širšího vědomí které jsem nazval lodka čtyřmi způsobit poli domě nadvědomí vědomí tak ale vědomí duše vědomí ducha můžou popsat když bych ho rozdrobilo kdybych rozbor analiticky ale si od tohoto arského rozboru vědomí neslibuju protože nadpisy jsou sice hezká věc ale nic nevysvětlí pan na umírá na tu charakteristiku nemoci a to naše vědomí je poda ještě nemocí protože to celkové vědomí nemocí není a si žiju tady jak říká a terezie jako ve vyhnanství v tomto úseku vědomí kde nám na začátku to úseků dominuje smysl smysly vůbec a ústí to do rozumu to podá říkám tomu říkám úsek ab úsek ab je obsaženo naše vědomí a li se nám stává že bychom to vědomí překročili do překračujeme ho pravidelně ale třebas ne ve stavu bdělém ježíš usínáme klid a že se v polovědomí to je něco jinou než povědomí anebo plně nevědomí tvrdém spánku tak písálek není extatickým spánkem to je tapasja přebývání náruči boží tak by si měl jsem definoval co je to vědomí a že mluví o se tomu jako a vedený výrok o bdění s nimi vidí opicí za mříž vany svět jímají jen klamavé otvory jednají podle toho a nevědí že tyto obrazy jsou prostě je nesmyslné trosky obrovského celku ti to s nimi nejsou jak se snad domníváš fantasie či básníci jsou to pracovníci ti kteří si nikdy nedají pokoj i které ho hlodá posedlosti nosti doby činností ne činnosti podobajíce ohavným bohu který šplhal pracně podle hladké ruky a když vylezou konečně nahoru poruší se do říkají že ale to co pokládají za život je ve skutečnosti jen zen určený předem do podrobností a zcela vyňatý působení jejich vůle tak tady putoval do pranice a potřebujou ne odvolat ale nutně potřebuju doplnit bych to začít kousek po kousku četl a hned doplňovat že jsme s nic protože máme nesené trosky obrovského celku tak to hraničí s nepravdou protože by se někdo dívá přes říši jako to tady dál říká tím se nestane sicem nýbrž přes nivy přes níž vidí to to je za mříží těmi vizemi a kromě toho vidí tu mříž čili vidí dvojí čili on se ocitá ve vidění dvou věcí které spolu celkem nesoudí souvisí a pak může o tom něco básni že se domnívat že je to plná učenost ale jsou to zaručeně pracovníci kteří si nikdy nedají pokoj a ona je posedlost činností totiž když mám mezi sebou a skutečnosti za mříží něco co vidím jenom příšery částečně tak nemám pokoje dokud tuhého planým kéž by tomu tak dycky bylo podobají se hanbou ku kteří š lají pracně podlaha ke trudy aniž by je do o eště nahoru pohrouží se do říkají že vidí ale to co pokládají za život je ve skutečnosti jen ze učený předem do podrobností a výrobní vůle to není vůbec pravda po králi za život co je ve skutečnosti jen sen to ne také pravda tady podlehl a on často podléhat indickému způsobu myšlení o máje to není sen sem jsem a skutečnost bděle o stavu je dělí stav to bychom neměli dohromady směšovat na to nemáme oprávnění a není protože všechno není předem určeno jakým způsobem je to určeno podrobností že když se mám nějakým způsobem bílých smyslů za na skutečnost která je propracovává na pomocí smyslů a rozumu mezi těmito dvěma body krajními našeho úseku vědomí tak se dostávám nějaké vidění skutečnosti která není snem a není předem určena protože záleží tam se přes tu říši vnímám a ono je určeno mým pohledem že se tam dívat tak vidím tu skutečnost to směru kam se dívám to není předurčenost nýbrž to je měrné ho pohledu tedy záměna krkolomná tedy a je je to vidět působnosti naší vůle není protože pohledu otočit úplně opačnou stranu se vůbec nemohu nemusím všímat říše a tak dále tedy tady bych s tím nesouhlasil by a ještě oni kteří lidé kteří dobře věděli že s tu rukopis kteří postoupili a pevnost ten za ním se skrývá věčně bdící lidé vidoucí jako dekárt se plaval a tam neví ale neměli zbraně k dobytí pevnosti její volání do boje neprobudil spáče oni tuhleti autoři jako tento ber žije jsou posedlí něčím co my říkáme karate závi ateisti je směr myšlení který založil dekárt od toho kartesiánským no a ten říká pobito va ergo sum myslím a proto jsem to je mi důkazem když myslím že ji se tedy de karani vrcholem naší filosofie protože když myslí tak tím nezačíná být nýbrž tím se něčím stává a to ho nerozlišuje on tady tušení správné o nějakém vyšším věcí prosím a ten zase správné ale takhle zamíchaná zkušenost správného s nesprávným to je ošemetná záležitost protože co si do toho bere to je otázka která zůstává nezodpověděn každý něco jiného a podívejte se nebe bdění totiž to není vše u se vysvětlil první pro k tomuto cíli je tak jednoduchý že ho může učinit každé dítě jenom ten kdo vyššímu tého ducha zapomněl jak se chodí a točí ochrnutý na své dvou nohách protože se nechce obejít bez berlí které zdědil po svých před shlucích kdybych tomu rozuměl trošičku poslem promiňte mně si to troufám tak vy stojíme opravdu na nohách které jsme zdědili na berlích se nedivili po svých předchůdci co ustrne totiž všechno čemu jsme se naučili jsme se naučili něčemu čemukoliv se to řeč a nebo také poli umění jakýkoliv způsob jedění něčeho pokud je to naučené tak u toho jenom bere my jsme měli u nás ve škole o tedy nemám nikoho o tom do tadyhle nemáme na zážitek nám do školy se blízko škole když víte no ale a ten duální si rozdělit a druhý si bude myslet že je to mrtvice je mozková a druhá třebas chodidel to je jedno tam se tu vrazil ale ten von se přesvědčil na sobě a říkal mně to přitakáváním že to co si tolik cenil celý život a proto byl bohatě placen a k těm tou to angličan přesně taky tak němčinu protože se o chodí na držet byl deše odpovíte hádka o manche on je to krátká a ta teďka říkal jsem mu říkal když nemůžeš mluvit tak při tak a ve co si o tom a se svýho vyzpovídat je nemohl nic si tam za to hodil a podle sem se dověděl pravdu a on přesto smrti zjistil že veškerý vědomosti lidský jsou narou všechno co máme naučeno je to nepravé vědění a pravé vidění je někde za tím co jsme se domluvili o tomhletom a říkal ale kde a to říkal že neví a zval že neví jak dokonale obal celý organismus k jak byl dokonale sloužila a přeci tam mluvit za nesloužila protože ono přeřazovat u celý život mezi něm činnou a účinnou perfektní češtinou tak nějak vyšinout terezčinu tím se oranžový můj jedno duch a lenocha vědomost o tom na vysvětlit že tím nemůže vládnout to se mu může stát a to se stalo jak to nevím žádnou mrtvici to se stalo je může tak do to přestával tuhý tak je to úplně vyběhl a on si toho byl vědom a míra prostě tím tou nespokojeností že se celý život mýlil a takže vidění není všechno co mu to dění bylo platné když toho nemohl nikomu nic zdědit měli dělil všechno a z toho důvodu že jsem mu napovídal a dohodli jsme se na tom že bude přitakávat nebo odporovat anebo váhat měl po krčit rameny a tak když váhal tak jsme to propracovali dál tak to si neunaví to by byl mohl hlavy ale do to nesmírně zajímavý ten můj poslední rozhovor s tím soudem úplně při vědomí a on chtěl taky abych ho pochválil za ten ho život tak my říkal jsem mu říkal prosím ten člověk který ta je byl to doktor své taky by měl mohl být váš platné mínění a vím že jste byl skvělý učitel kromě toho se měl skvělé znalosti možná jsem taky učil ale se jsem vždycky to co jsem neuměl že se to potřeboval do učí a byl jsem tak dalece li se to neučil a nepře učil sem to příkrá čtyřikrát a to je naučil zde to učil pátý počestný tak jsem mu tu měl tak sektě jenom že jsem věděl jak jsem na to došel jsem takhle například se naučil perfektně španělsky proč bych se to byl neučilo taková ním když to vláda platilo a bohatě čtyřicet za vodu tehdy tohle normální řemeslník než že ano jsem to dostával od mysli za ním všeho pole kterého jsem byl zaměstnavatel tak že tam je snášenlivá jsem byl bit veš proroci a jsem nebyl zaměstnancem škody nýbrž těle těch pánů v praze no a víte vám řeknu taky jsem si uvědomoval že to jsou berle a že musí napřed člověk je naučit a po těch berry chodit a to mohou být ber španělské bere české jiné zkušenosti jsou jinými ber a my ale je to maurů babylonská věž a tu nikdy žádný člověk lidstvo nedostavilo by tam mnoho těch tří úradků zbytky jejich ale vidíme tam babylonii a někde v celé mezopotámie a vidíme že ani jedna ta věčné byla nikdy dostavil tak prosím jsem pochoval do toho pour o měl jsou nesmí dost a děkoval po pohledem že jsem pochválí ka vínem a te tušení s kým a tetu čest to je člověk který měl tak nádherně anglicky a kromě toho to dove tak skvěle vysvětlit že nám byl všem vzorem no o tisku radostí se nemoh mluvit že jsem toto o něm řekl protože když je někdo zbaven berlí a je nemožný v tom smyslu že je že jich nemá tak nedokončil babylonskou věčného než čas takže my máme v sobě vědomost které jsme se nenaučili a to je pravý dělí stav kdežto co jsme se naučili v tomto světě to je naučeno pomocí vzdali to je umělá stavba babylonská věž ano prosím vás vy poznáte na člověku že tu věc staví a nebo představ je na předek přejí staví dítě začíná stavět a jestliže dítě se naučí nějaké řeči tak že tu řeč běžný ovládá součtem rozsahu tak postavil svou malinkou babylonskou věž přes terou se nemůže dostat v zapomenuté ale vnitřně takové řeči přírodní ano takže u dítěte který mluví nějakou naučenou řečí je pozdě učit tu řeč přirozenou ale protože jsem zase měl to štěstí na neměli rodiče třebas to bylo jenom matka a ti příbuzný teprve a nesměl jsem šarlatánem se nemohl naučit tradice ský a budeme se dlouho naučil pořádně česky tak jsem měl dlouho přístup k této přírodní řeči rozumíte proč nebude to nějaká genialita o kterou se v obráni ale jsem ty bere ještě neměl jsem byl za ostatní no konečně vidíte že jsem hromy tak to je tím způsobem potrestání protože bez trestu bych nebyl schopen si myslet jako vy tak kromě o sobě něco jako vy si myslíte a považoval bych se asi za na předáka a takhle jsem pořád upozorňován hlavně bolestí že mám velice vyzdoben vod útlýho mládí a ono se pořád nesplňuje tak toto považuju za relativní a tam to co je za tím považuju za absolutní je to veliká milost že sem chromí aspoň částečně je částečná malinká chromost a veliká milost zatím obrovská metení představit co je to když musí člověk chodit z nějakého jako takovou ale zdenička v to řekla závadou ona to třebas eště na to nepřišel že je to ve lidský velký plus demě de to totiž umět hospodařit ve stáří a chorobou to nesmírně těžké většina starců a nebo u o chorých lidech ta horo mu že přesto ale starost nebo starý stav nebo táží tak to nepřejde proti tomu nejsou léto a on se s tím většina stát ů nesmíří a považuje za méněcenné za tím co je tomu takhle měl si třebas pět hřiven kdy si starší máš jenom štyři a musí s nimi umět hospodařit jako bych měl pět ne jako ten kdo jednu to zakope nikdy nezakopal jak jsem si pořád říkali a na to a znovu pozorni kdybych věděl že zítra bych měl zemřít ještě dnes bych postaven zasadil strom jo a tak to byla moudrost obrovská čili nemyslet si že je těžké jenom mládí to je velice těžké to dětství o pořád pláče ani neví proč a ten stařec pláče nad svou nemohoucností ale proč protože nemá téměř nic z toho co měl předtím ale dokazuje že neumí hospodařit správně s tím co takže například měli se takový příklad bibli je na všechno počítáno a to taky vysvětleno tak vy výpad že taková úplná chromost buď stářím nebo nemocí je tím nejvyšším požehnáním protože ve nějaký člověk chromý a ležel u li bitka bethesdy a chodili lidé pro uzdravení neboť se říkalo i do tam vstoupí při zatčení hladiny jak se rozšíří a nic že tam vstupuje anděl do tolika aby léčí do tam první vstoupí že on nebyl schopen byla se sluhy třeba aby se tam dostal první takže nikdy nebyl vděčen a byl tam dejme tomu sedmadvacet let ležel tam ani čekal trpělivě tam byl jednou prvních a za sedmnáctý ani jednou první ale pořád trpělivě čekal tady to je vyznamenání trpělivosti a jednou přišel k němu ježíš a pase ho svým vším těch sedmadvacet let to musím nějaký čistota říct ne co tady děláš on viděl dobře se tady dělám to jsem chodím každý den sedmnáct let ale nikdy nestihne ten první vstup řečeny ostatními abych byl vyléčen když jsem přichází anděla šíří ten tu hladinu rybníka a on říkal takovou trpělivost to tam není to ta věta jsem v izraeli neviděl ta tam není ale tohoto vyplývá co tam je napsáno že se podivil ježíš jeho trpělivosti a protože si byl tak trpělivě tak věc že jsem ten který může uzdravit jsem ten anděl na kterou tam taky není na kterého čeká jsem víc než ten anděl jsem vtělený bůh a on to uvěřil aby v chvíli zdráv a vystou byla trpělivost na druhé straně klíčem k tomu může být i netrpělivost a protože to neslyšela tamhle ode tato dívenka tak vysvětlím taky eště pro ni a to bude krátké prosím vás promiňte mně to musím doříkat protože jenom to přejít do ne neříkám mnoho nebo taky neměl jsem jak vám známo nějakýho palivo který byl stavu chromých protože napřed byl lomí malá mládí ale o to určoval tak se dostal do stavu těch omílají a to by dodali ale on byl pro mysl vinou fomy ochromen by řekl to byla velice není to pravda byl chromý na celou pravou stranu a podle mého názoru to nebyla mrtvice nýbrž to příčina toho byla v tom aby se mohl uzdravit to se vám nezdá ale my se o tom přesvědčovat dva by říkal karle buď tak dobrý kdyby slyšel že na dávám na pána boha mám strašné bolesti z ohně části pocházející tak se nepřibližujte neslyšel nepřibližují se a utec že bych když el jak nadávám na tom toho pána boha který takhle drží v chromosti a jsem jednou přišel a on právě nadával putoval jaký je ten pán bůh nemilosrdný a podobně jako za to může a proč to na něho se síla a proč ho to tolik bolí a tam vrazil a on říkal pár lep pryč na na pána boha a ty znáš jenom ze chvil vy mu lahodným protože tam lidsky přijdeš v době kdy mně to náhodou nebo i o náhodu počkám protože to náhoda nebyl jsem musel trénovat příchod pannu když ji mu při roky než jsem vystihl moment kdy von nadával jak jsem chtěl být přitom dávání a jsem nedorostl ještě abych to uměl vysvětlit abych to měl bych tomu měl od pomoci a tak jsem říkal vy nedáváte dobře dovolit abych dával s vámi on ani nezmohl a po věd a dovolil dávalo jsem nadával jsem básnický duch to pozor poznatelná jsem a vám tak šťáva že z toho pána boha nezbyla ani ani hadr na hory vina nebyl a to byl hnusný pán bůh jsem ho vlitého tys prostá ku jeden a říkají pán bůh jak mu těstě na tom nevynese že se nestydí takhle odrozuješ dobrý lidi od víry v tobě tebe o to zíral jak to výstižně říkám a to na když jsem tak mohl asi pět minut tak toho měla dost říkal ne ne rouše ty to by nic není a jsem říkal je tobě rychle a to je jako když je to a ona dál ale nedávej a proč by nadávala mysliti myslet opicí je to nebo a jak to sitolik býky říkáš že to trvá ta bolest ten záchvat dvě tři rodiny jak dlouho trpíš teďka deset minut že je před tím než si přišel to teď a ono to představa nevím proč říkal víš proč protože je tady proto aby se konečně se naučil milovat boha kterého tak proklíná š mně se nic nestane buď bez starosti protože se jenom snažím milovat sebe jako sebe a ty jsi ve stavu těžkosti tak pro tebe dělám všechno co mu šu a vím že je to to je pro tebe třeba udělat aby ukázal že se mýlíš která choroba je taky omylem a to je choroba omylem ty nejsi stíhán od boha na takový takovou bolestí proto aby ji měl nýbrž protože po dobrém by se nenaučil milovat boha tak si násilím tomu přidržován a musí kalenou tak tedy vopravdu chápu že je to velké milosrdenství boží a jako a panu odpustě rychle ne li nedě ku to je předčasné zítra zase třebas budeš li hromy a se bude s bolest kolikrát jsem slyšel tvoje chvalozpěvy na boha když nic nebylo ti říkám že žádný z mých přátel nechal očí a poctivě bohu protože mu nic nechybí a je nemoh jenom proto že mu nic nechybí tak to jde mu nic nesmí protože mu nikdy nechybí dovolte mu nic nechybí tak von za to nebyla hoří bohu ale jak tím či nebolí nebo ho ničím a no jaká je to věčnost ten život máme od boha tak prosím buď vás dobrý a toto si přidávám abyste to měli doplněný plnil prosím na učně blahořečit bohu přidá pro neumim a když jim nechybělo tak se nikdy bohu nevadil bych to taky potřeboval se naučit se se o tebe slyšel ale byla horečky tak klidně abych i to naučil k dlužen a on začal toho řešit to ste neviděli jak blahořečit výmluvně kde byli ty jeho nedá vy to nebylo ani zdaleka tak výmluvné jako to byla ovečka spise ta ona si vysvětlil si vymyslel jsem říkal a vod teďka to pitev tu orne stane u tebe on tam pitev on stan to znamená budeš trvale chvály boha a k tomu si byl veden protože ten kdo správně věří aby to že od boha všechno dennen co by neměl od boha že za všechno je dlužen za šumavu chvály a k tomu si byl doveden zázračným způsobem to to ti bude potom to ostatní snadno přidáno no to nebude říkali bude si chodit nebudu věže jsem promítl všech to vstupuje tohleto nepostavím ani nohu na zem a mám jeho špičkou se opírám tou pravou nohou se opírat takže musím uhodí vej se nebo když mně to sice ale nedám patu na zem takže touha jak tří ta pravá a se musím opírat oberu abych nepadnu se nutí k či nohy tak budu na si chodí berlích to si všechno přidávám tohleto vám to musím vysvětlit že jak to dycky vysvětluju to je o slabé to pozná nutně jak si to ten pan lisý všechno přeříkával pro sebe a ne pro