Karel Makoň: 91-11B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jsem dotazy se moli doplněk to musím říct z s tím a myslím že tuhletu pohádku a ještě dokonaleji doplněn mnou jsem přijde to dítě od toho oba. Že taky řeknu přední anebo mi nadiktuju pro vaše děti aby taky tuto pohádku měli dispozici protože to je pohádka, která je založena na pravdě. protože... takhle jsem mluvil třeba k doktorovi Jiřímu Došelovi který se třásl strachem před smrtí v tom koncentráku. A myslel si, že se něčím provinil. Ten byl na tom líp než ten pan Lysý, protože si protože věděl, čím se provinil. A jsem říkal, ty si myslíš, že víš, čím se proviňuješ, vůbec to nevíš. Řek jsem mu, co si myslí, čím se provinil. A vy- vyvrátil jsem mu tohleto A on říkal a proč tedy myslíš, že tolik tady trpím tím strachem ze smrti říkal protože po dobrým by se naučil milovat boha. A to je veliké milosrdenství že po zlém se to dneska naučíš. Tenhleten Jiří Došel sice se neshrabal nakonec ale ten začátek mu šel šel tak dokonale on se potom dostal do nějaké choroby, která ho křísla a co se byl jimi tedy dnes ve mně tedy k že Týnu nad Vltavou, protože tam jsme spolu byli jen jednou tak mockrát nebyl z tam byl třikrát čtyřikrát. A tak se mu ve o vysvětlit ještě jak by mu děl další krok. Tak jsou podávanou spisy tomu nestačilo to bylo třeba tak mu to osobně vysvětlit proč ochotně vás myslí do mistr byl od vše řím ku abyste slyšeli protože mám jsem schopen vám sic svou zkušenost jsou na jiné sis skrývat. Tak tenhleten listí prostě po říkal ti věřím protože vidím že ty znáš celý můj život za nic neviděl i když moje nejtajnější myšlenky. A tak třebas nevěřím na žádné cvičení duchovní dal zrání druh modlitby v ty dostal svého strachu ve strachy strach a teď ti přidáváno by byli svatí kteří jste si to přidávám kteří měli velký strach ze smrti například svatyni al vozy spory. protějšek zakladatele téhož řádu ve kterém byl veden to listů. Ve kterém druhým zakladatelem byl žal do majella velice sympatický prosťáček kdo je vám někomu známy žal do majella je řeka a jestliže se ho zuby nehty. To ochromení vědomí budu definovat máme sedum úrovní vědomí a my žijeme vám zjeví než jsme syny toho první první úrovně vědomí z chromosti z to není žádný dělí stav a prosimvás to mír neříkal kdybyste by pořádně dělí. Na sto procent z po to světě toto tělem stavu tak budete také že děly ve spánku atd. Nebudete muset spát ale když budete spát tak tam je viděli jako zde a as tím se tam setkáte o to bude skutečný člověk pane viz nebudete smí z od doby nýbrž budete kdy dít. Takže teprve potom budete. Jak chtěl ježíš kristus ustavičně býti žít protože kdyby on byl myslel pout dělo děl se neboť nevíte dne ani hodiny tak je to tak to nemohu myslet že abychom taky spali v k v. On trval se neříká se visi jak víte že byto ne protože to by dojet křivdil tomu stavu který se měl dokáže tam neříká aby dětem neboť nevíte dne ani hodiny může na vás při smrt noci když s když spíte a po bývají velice hezký s k smrti že za vidina někteří si říkají nejsou závidí. Ale když třebas mně ten in zase toto nemohu od těl z tam dělo sví z boku by byla my tomu říkáme otevřeně svou muladharu indicky to vysvětlit samozřejmě. Tak jsem to přeci nemohu to jeho vůle protože mně jinam přít ne připravenou dosti nějakou věc o které by se děla je tak že když ta láska chyb dají s tím muss dívali tu svou po vadí cítí bohu. A oni na mně v po chtěl jako teďka jsem byl do jemu tat pověz vám řeknu to co jsem osudné dělal jsem překlad pouhým danou pochod. Vedle toho co jsem dělal fakticky tak samosebou jsem neměl čas bez zastat od nepotřeboval se o přesvědčí že se musím schoval mně kudy mám tento týden spad tak mne točil měl na poprosil o bůh západ přes zen ta ještě pak. Tak tím tu o tak jiné oni jsou visím spokojený prosimvás se toto co byste nedovol se ve rád a ne. Buď do dobra pro se držte vědí na ty se taky někdy unavena mne díváte. Ale jak byste byla to špatně kdyby se s tím nevyhověl kdysi musíte v době voni neví se to že když člověk nemocný si musí vyhovět bez musí vyhovět tady jsem byl mladí předškolním věku jsem spal strašně du protože jsem neměl dost jak krve o mně se na skal sebrali z a rumi nedaly z vel si přes velice jak se zase neviděl tak bude z jeho normálních všude samé kruhy barevné. Ano to byla slabost a nebylo to chyba z že za zrak chová nýbrž nedostatek krve jo takže po. Myslím že jsem vám vysvětlil že tenhleten stav který máme neni. Normálním stavem kdybychom měli otevřenou muladharu tak není to extaze je ale když jsem byl hozen vás je jisté muladhary tak jsem ex tak jsem ten s tím volaly ani kde jinde nejsem tak jsem extatikem v tom nejvyšším slova smyslu jak se zen není jenom na úrovni kde se byl s anahaty nebo vyšší nýbrž extaze je taky na že to nižší úrovni. Na ten nejnižší ve které jsme a když je to extaze je to od oni třebas anahaty a no a on ono když buddha málo z vás z rad a s ním vypadnout tak je to zase známka nedokonalosti toho stavu a proto rasy moc extaze nemá vším. Slovy si měl vážit tele musí mít jakou znaky žádat od not. A ten z ni žes všeho musí vypadnout z to není správné. Čeho nemusím vypadnout z se to stalo jen to ještě potřebuju spánek samo jsou co by se ho oral a výchovou volal ale potřebu o málo. Ale kdo o mým než vy pochopitelně. Protože jsem zmařil tu přirozenou schopnost spánku li to jsem představoval si not co na tak dále a to jsem se odnaučí. Ten spánek natahovat že ano. Kdybych pořád vyhovoval veme touze spánku tak samozřejmě bych neporušil tento přirozený systém když se někomu z vás se spát před přede mnou spěte děl v on to nemám za zlý no to je to chovali hodné že my tady spíte aspoň moje buddhi neposlouchá že ano. A tak prosim je to takle takže my když žijeme tak jak žijeme. V muladhaře na úrovni prvním na úrovni hmotného vědomí který byl rozsah smysly rozum. Tak jsme extatikové na nejnižším stupni. A když se potom stane se ty mi třebas na čtvrtém pátém šestém se ven co k kde se my jsme v tak jsme dokonalým říkáme si do vinni říkáme si mistři a protože se tahleta ani si trvá chová která mně dala lék z jím je poznal na měl jsem zasvěcen vjemy jsme z ní. Tak mně říkala myslet říkal prosím za s u nás je to zakázal a on. A ne jak to jak jsem to vládu tak to je to zakázáno jsem říkal na závadu. Který si z s tam s kdy pod zjistit skal ne dnes jsi ne se jmenovat mistry nemá jiného mistra než abyste pouhými učedníky a. Ona by zase mělo by byl nešťasten kdyby se mi říkal tak učení ku pod jsem a nebo by tam udělej toho nebo neděli tam toto by se mi tak by dostávali ale ve jako mistra jako na to co ani učiní jeho mistr abych být aspoň normálním člověkem mezi vámi dopřej krmit toho kdo se nám jako ono na krok nebo ne jako z s v míře v do tolik si vzal věty jogu budu krz na od bič ku a tak dále. Tak prosim myslím že jsem rozuměl kdo jsem rozuměl vám vysvětlil s text zase ještě by mi zbývalo doplnit to tím co jsem komentoval domy z od janovy se byl se stal v sebevýchova jogou je popsáno v kdy extazi nebudu potřebovat a vy se dostanou z aní do ustavičného ničím nepřerušovaného vědomí po že on to tam na co to zrovna proto jsem a anebo on si. Tak jsem to tam is obraz byl tou od známá ze ano takže omyl zakázal pro vy by proti převtělování jak se musel tam napsat jako aspoň tak nenápadně že takový člověk který se dostal do toho stavu který k staticky dal jsem se z ani na ději se nemusí převtělovat se říká. To je jasné že jsem osy rod málo k k proč pak svým nebo. Set tu ještě poslu proto jsi ne na s těma moc stránek krále by se dostat ta tu již sám vás tak to s komentoval. Protože se o to by se dověděli věci co tady vodní napověděla ve říkal. Tak jsem byl vysvětlil stav stavby děním a co je to že když říkal dětem neboť nevíte dne ani že mluvil o tomto právem vidění a ne obě musí onen spánkem. Že to vydá člověk jak cele tak by s ve spánku sobě neví do tak není viděli. Seberu všechny své síly a nech na okamžik proudit svým tělem tento pocit teď vidí to je správné. Jestliže se tito podaří okamžitě pozná že stav ve kterém jsi byl předtím projeví jako svých moc práci ti bude jevit jako si moc tak i tam do před z assisi dosti z před. Před k k let a to je jako tří od a a spánek. To je prvním váhaví krok na dlouhé před dlouhé cestě která vede do otroctví všemohoucnosti té. Všechno bez sval sic se v takový nejeví takhle píše zamíchá tam co o nedokonalostí statku krásnou v je to takové tahleta co si o tom máme myslet a jak jsem jak jsem si nebyl sedí že jsem si vždycky omyl nikoli by se něco špatného neprávem když tam může tak bych krás myšlenky viz. Tak mu prosilo z jenom v jedno že ji zamíchá s těmi méně krásnými tímto způsobem kráčejí od probuzením probuzení. Neexistuje tak napřed když se to stav extatický tak si od probuzením probuzení z věren v z je v celém ke spánku probuzení je probuzení. A od jednoho probuzení dáti do domu pak po mysl nebo mr odpojit dál v ní. Tudleto na rozebírat neexistuje. Tak z nepokoj vám myšlenka kterou bys nemohl za pudy a to je důležité. Si že jdeš mu od chtění vidění nemůžeš být myšlenku která aby znepokojovat nemůžeš být pole s takže když vám třebas bolest v tom pravým boku u po třebas teďka tak to na aspoň nesmí být vidět musí by stejně radostný jako vyšší neměl protože na protože co je nám do toho že mám pole z když to neruší. Když mluvím jenom vám ale nemám na mysli sebe ztratím se sebe z mysli tak to přestane bolet jakmile se vrátim k sobě tak to zase boží tak jsem jak se zaplaší bolest že jak tady radí správně bezvadné když jako no. Jdeš od dění dění z za ty se všechny bolesti existuje a ztratí se otroctví a jdeš všemohoucnosti mezi ne jist je pak z nepokoj vám myšlenka kterou by z nemohl zapudit musel v pozadí a nemůže dostihnout prostírá se na jako s překonat stromu ty činnost svými vět zemi bolesti se od sebe vzdalují jako s duch listí když toto dění pronikne rovněž. Tím tělem bych vám radil aby si příště protože to budu číst jako vinou kapitolu vzali tu o by čeho která se smazat a očekával za svět se tu by to bych vám radil po č krista ale k letu jedinou větu k a a když to nemáte ve s tou tím tak jenom školu prosila s vám potom učit aspoň vám který tady máte tuto tužku která se nás maso co se to kapitoly jenom si počkat světem vší přes své deska rosy tu by který pro dva si k zemi jedno v tady tu abyste. Neměli proč noty hlavní myšlenka bys tam neztratili pro vás do protože když se velice důležitá záležitost nedovede poprvé padá mámu pro že v noci žáků buddhových křesťanských asketů který znění lidských tak v judeji jsou ničím jiným než ustrnul mými obřady ukazující mi že tam se kdysi ty čem krám v těch kdož usilovali dít prosim nebudeme na protože si s watts. Vy myslelo. Čili svatá písma všech národů země středem každého z nich prochází jako červená nit skrytá věda by dění skrytá vědu věda dění na svého zrodu byto zasvětil když že to skrytá věda dění to oni si dání spánku děl milostí. A u u u. Je to že síť jako bůh toho jakoba který bojuje celou noc s celou noc ne ve dne s andělem páně přijde den a on dosáhne vítězství. Jako trvají u linka z za od příčí i při chce v tom snu. A říkala mamince v tom snu musí mít k tomu bohu a po něm toužím. Tak jsem byl inspirován tímto snem toužil vím kou která vystihl že kdyby mohla žít kdyby směla žijí kdyby to dovolili chodit s bohem tak ona by o pro se stal vědomě duch se o tak i se stala. A že by zvítězila nad smrtí a tak jsem si říkal za jsem hledal jsem ten peníz a on odpověděl. Ten dal z jak se to dělá nebo to uměli neboť když ten který byl živ čtyřicet tisíc sled ne tak uměl si oddálit smrt v že ano. Ji vět dovedl oddálit smrt. Do žebřík jako bůh kde se ale kde vystoupilo vím stupínkem nahoru pak se usnulo muselo svého z celé hnout z pod s tím pod tím prvním stupněm a ne a by se dal by milosti normální nedostaneme než na první stupínek aby se si pod tím stupínkem z leze byl zastřelen nebe. To není pravý stav to neni od prozrazení toho tajemství bdělosti. Ty stoupat od příčí přít se probudilo z ti cesty zdola z nad spodní při příklad se nazývá děj mírnost. Jak máme nazývat příčí vyšší stav je nezná jsou pokládány za legendy prosím to je všechno správné. Na této cestě probuzení bude prvním nepřítelem na kterého narazí ve vlastní tělo. Je na ve ho bude z domu zápolení od prvního ranního pro pění ale od ale z pozoruješ. Vy si děl jeho z věčného dění který vzdaluje od měsíční ku domnívají smysly jsou lidé. A nevědoucí víš že jsou spící jimi bohy pak spánek tvého těla také z mizí a vesmír ti bude podroben ten prosimvás tu soudu. Velkoryse myšlenky ale bych dušičku změnil tento bez mi bude potom ven. Protože jsme vesmír v malém k podoben. To budeš moci a ještě bude vesmír podroben konat zázraky budeš bych chtít a nebudeš jsem jako pokorný otrok čekat nějaký krutých falešný bůh se slibuje aby zahrnul marii v nebo co by ti stal z s ho štěstí dobrého věrného psa a totiž s toužit si k nějakému pánu přirozeně proto ve nebude existovat ale buď upřímný sám o sobě. Je viz i teď mění se svým psem nenech jej se zastrašit obavami že bys nedospěl k cíli v tomto životě ten kdo našel cestu se vrací stále na svět z vnitřní zralosti která mu umožňuje pokračovat v práci rodí se jako je nikdo z no mu. Cisterně vidíme o no tak to neni na to oni ho stezka kterou ti ukazuji je po se to podiví jimi událostmi smrt které si znal povstanou a budou k tobě mluvit jsou to jen obrazy světelné obrysy se i ti zjeví a budou ti že nad jsou to jen obrazy kvalitně za zkušenost ze s tím že životem jako se zjevením. Svým ze zjevením boží moci tak to neb mi i proti tomuto postaveno. Vody. Věz že jsem svým zrodili kteří kradou sílu duše je jsou horšími jsem ději světští při to bují jako u dítky doba tím klam nové naděje aby zanechali samotného z v je z myslíš navždy jenom říct tomu tohle toho že mu bylo že se při vás dycky. A že by se do přede snad prostou řeč č bez po jezdil a byl to srozumitelnější máme vlastnosti jejž úvodem. Je něco co musel by mi říká satan a pokud byl toto nepravé po že ve za sebe. Tak ho ukládá sílu kterou bychom mohli používat za vyšší četli z s pak sv. A to je nepravý dojem protože jsem to dělá to co vám. A občas tím satanem jsme ji před si ježíš kristus nazval satanem petra když řekl něco co tam nepatřilo a o čem měl být řečeno že to li ježíš kristus to dělal. Čím příkrá a kázal že budu trpět na kříži tak neměl se potřetí objevit tady petr který by tomu pro vás by svou proti ním bezděčně postavy do zeď materialismus tato světě ochrana která nezklame je to obraz těla. Ale je to také zeď vězením která brání v pohledu ten temná definice matek. Prosimvás dali velice krise škrtnout jsem to neudělal. A to rozvoj ochrana ale zároveň zeď vězením která brání v pohledu nesou rozptýleni a tedy z vnitřního života ožívá z popela v němž ležel dlouho jako mrtvý ale vstup nové bylo světa začínají tak je to je na vás a kdyby mně bylo hříchu. Tak aby ježíš neřekl a nehřeš více a on se nemýlil mýlí se mají jiný. Hřích je ale on byl on on by pak vám říká on tomu dobře žilo a nic co dělo nebo z pozor když ne. A myslím že je to můj jsou mnozí lidé že si myslí že když toto nedělají žiju v tom tím že užívají tento svět. Čil prostě z nich se u mají a všechno dovedou vysvětlit jako přirozené není přirozené když se neobejdu bez hříchu ten do se neobejde bez hříchu nežije správně. A ten je hřích v tom smyslu není hřích čem že si můžeme myslet že si všechno co je že se to napsáno a ve všech na odezvy jinde zase na psáno že to je výmysl hrstky lidí o u toho bylo ho mínění o dobré vůle ale my se to protože vých je. Víte ono co považuje někdo za hřích třebas tím hříchem není ale že vždycky je ne ti ostražití el protože opravdový hřích evou mohu se definovat způsobuje zaslepení člověka opravy když je neví. Spojen s bohem vědomě a ten není nikde žádném zpovědním v že co na mně a jsem se zpovídal při zpovědi tímto způsobem že my nejvyšším hřích je do sedmnácti roku bylo že jsem nevěřil na boha a že jsem nebyl s tím spojen. A teď když vím že jsem s ním spojen tak z tohoto hříchu jsem se zbavil a bylo to jeho milost která mně tohoto tyto zbavila jsou živi které nemůže se který se že se může zbavit sám musím mu k tomu pomoc o ale musí od poprosit protože ty ježíši nás o pro či v. Ho ě takovým mocně způsobem že ve starověku bylo právo kamenovat měli oprávněnost kamenovat čekat který byl hříšný za svět to bylo žilo bohu protože na tom neznamenal nic tak že byla od nevěrná tak i kamenovali že byl nevěrný muž tad. Mu z věděli další ženu že ano. Aby nebyl tak prostě jevil třebas zemi vás lituju že bohužel tohleto se stal slovy do naší doby. Pořád se na ženu díváme jinak než nám může o jemně proti v ho. Protože ty pro tu si mužové si myslí že jsou něčím lepším než žena která je pro dna. A protože nám v sobě celý aparát pro dosti také o to víc než mužem a v jeho se mu listy ženit podceňujeme. Již nerodí že jim dal brala taktem aparát sobě ale víte když máte na aparát nemyslím na kou tělo oděno ale ty hormony ženské a to všechno co s tím souvisí tak. Ono větší schopnosti na duchovní cestě než muž a tomu o dosvědčit protože největších z věci byly ženy a ne mužové kde tak bys naším protějšek svatý terezie možná že by se řekli pak svatý františek měli vizte jsi tady to ještě prodělal jiný druh těžkostí. Nesetkal terezie z toho důvodu že nebyl ženou ale měli jednou přednost že ženy nikdy nepodceňoval jeho duchovní sestra byla od svatá klára. A přišel se viděli málokdy tvé pravda ani spolu tělesného neměli také pravda. Ale von si na ni vážil toho že o nají jemněji chápala věci než ono v jakém smyslu a to je schopna ji měl žena že ona se nikdy tak neb postila jako on ona nikde nazýval své tělo oslem jako ono protože to nebylo osel její těl to do ženské do které bylo schopno mít děti tak. A ti mužové jsou by si byl vědomi že neví ženy tak vůbec se lidstvo neuchoval. Takže od doby pádu z ráje musí tady být muž tažena a mají který rovnocenné postavení jenomže rovnocenné to není. Co pak jsem mluví prosimvás o adamovi potom jak padli z ráje najmě tam něco o něm co ses měl na nic. Tažena měla řečí ale neříká se že to způsobil také padám protože onoho přeci svedla tak všechna vina padá na hlavu toho svůdce jenomže v z že nabyla s vedená k hadem proč. Protože ten had představuje hadí sílu ženskou sílu trpnou sv. A kdyby této síly v každém člověku nebylo musí být taky za rad tam muži tak by šel se nedotkl pracoval. Nikdo na nebo muž to jedno do bral nedopracoval si zkušenosti které říkáme metafysická. Ušel dosti za rozumem zatím malým tím úsekem vědomým a to znamená z mysli na nestranně a ukončení rozumná ve z ne. Kdo neumí být trpný tak není zasvěcencem a kdo se bojí trpnosti tak neví že se bojí něčeho čeho by se neměl ba že toho tomu umožňuje stát se zasvěcence aby spojen vědomě s bohem tak to jsem potřeba toto byl toho co dobrého dalo to co ještě s prací. No ale myslím žel co by stačil nebo vodnes protože není nikde řečeno že se tak vybaveni. Že bych to jsem se u neslo a že by se že by potom z na veni my máme extaticky a extatiky kteří nebyli tím znamení a moc toho snesly ale máme také třebas jakou kateřinu janou z kou co není ze si ženy. To byla tak sled pro slabé tělesném nám tu li. Že on v kolika a extazí byla tak vyčerpána zemřela. Protože někdo i když je dospělý nedospěje fyzické dospělosti. Není fyzicky dospělý a tím méně duševně dospělý že není fyzické duševně dospělý tak extazi nepřežije nebo liší přežije. Tak s velikou mou na zdraví tělesné i při vždycky při diskem i duše s ním máme tak jsem paní víra novou u veliká extatická. Ale ona když vyšla z extaze neuměla o tom říci synova je to skvěle v. To blažené že je to poznáš mít cí. Tou umí říci jenom tohle toho že bych chtěl do paní věnoval by se dělo co na básnicky. Ale když neumí sise s no to tak tak co se velice nízká ty večerní kteří jsou uspěli s rozích říkají že s co z od názvu extazích a těch asi devadesát druhu jsou takové pohany byl jsem z nich padá a musí se znovu v nastoupit a tak dále ježto ten malým zbyteček je takové povahy že ona ta extaze přeje do bdělého stavu. A tomu se neprojevuje jako extaze nýbrž jako chození s bohem by tělem stavu. Tak tak se do tohoto stavu přejít zase do tohoto stavu přešel dokud si svatého sedmého kdy poprvé ta extaze se přeměnila na modlitbu nebo obrácení světel a od li tady někdo z vás máte el v tu knížku cesta vědomí jo. Vizte před cestu vědomí od ne ne o něho tak v ale kdežto ten že vás učí že když přestanou extáze tak nastoupí vyšší nad za extatický stav kde se vobrátí světlo. Vizte měli světlo rozumu cesty svítila pána boha který se toužili třebas u po o tom dál nebo se svým stýkali do s. Ale obrácené se znamená že bůh se stýká s vámi zhora dolů. Takže se to poprvně zažil tak jsem se vědec to se mnou že je. Ten rozlom po pořádku sledovat neseděli něco se před tím nedělo ale li proto takhle že ten pokoušela jsem stoly všech těch spise tak to musím tady říkal prosím to řekl tak proti třebas jsem hledět na ve to je třeba si to nebo pozice rase tu o že za protože zkoušet po z jeho co to nemá tak popotáhne o na to říkali dostane ale ještě bych s tolik že obrácené světlo ten následek. Že vím co ode bůh chce a protože jsem si s to jen aby si tyto i zvířata kolem el takže když vím co ode bůh chce tak jsem v pravém stavu modlitby li modlím se když neříká ani slova a tento stav moji boji pociťuju zvířata na příklad z ví. Oko člověka s zklamal duší dělat z viděli na něho se ve na něho těší se co o jeho záření ano tak to je obrácení světel a k tomu říkáme no tak že jsem to že nebudu je tak tak tento spis by bylo dobře si tak by s si n do jako v k o svoje dal protože bylo to napověděno mnoho se to po extatický stav. A že by se při normální stavu věcí bez extaze nemusela vyskytovat. Kdy byl tak s člověk silný v kramflecích že by do extaze nepotřeboval vstoupit to zažil taky nejsem s nimi a ani v ale takový dejme tomu svatý pavel zažil před tím než byl zaražen z toho koně před damaškem jenom jednu je mi jeho extazi. A oni říká vzato bylo v těle nebo mimo že se ocitl předtím nebi jim to nemohu říct v. To znamená on dokonalém to nevěděl je si ještě to se to děje v těle anebo chtěl se neděje nebo o tomto stavu bych chtěl aspoň jednu větu ještě ktrou si viz dovolit pro my se to br nebo závod rovná věta ale one dobře pořádně rozlišovat. Že po v tomto stavu jednak nemá člověk pocit tělesnosti ale jednak nemůže z určit místo o pokud to vědomí psych a s. A nesnaží se o to a není tomu věta by se to by se dověděl v protože když jako. My je v tom stavu své smysly rozum tak by přesně. Je že to světlo rozumu pochází tady osud vědec mozku. Ty se mýlil nebo je li to je jiná otázka on se možná mýlí činili že si bytost vyspělí duchovně nemohli se zbavit vědomi že myslí vyslyšen no a tomu om mr duchovní vůdci dalo strašnou práci že přemluvil krisí žáky že jsem nemyslí a kdybyste si kdyby se mi ut tělo myšlenku zemi ze by se to by se břichem mysleli neuměli se do že myslím že jsem tak jestli si myslíme že myslíme hlavou. Tak to může být také omyl a on to omyl že vám vysvětlím jak je to omyl že totiž když se díváme na věci. Tak se díváme jenom za kom ten vjem nám. Si způsobuje zakončení zrakového nervu tady ne. A plně se jsem potom do centra mozkového ano ale toho. Pohyb dvou strany směrem viděného předmětu o a od viděného předmětu nazpátek dotoho mozku. Že tento nerv je někde přerušen nebo porušen tak ten člověk nemůže vidět a tak se kdyby toto nebylo co teďka řeknu pravda tak prostě se mýlím ale nevynese páter bylo který dostal pod ruku kdy jde o která o vod útlýho mládí v je při z těla protože neměl li od li nebo u ten nerv co tu spojitost cítit se s mozkový jim centrem. A takže lékaři jim marně léčili. Ale ta maminka důvěřovat patru piovi šla na pomoc při se tam s vědět čát jem a řekla nemohl byste vyléčit. O let v živém u která nevidí to velice zatěžko mít děvče který nevidí a on řekl protože se se opravdu milující dohodě v před te i jsem se tam ta je jsi to kde jsem se k a a požádal pro o marii asi ta potom žeň žádný zázrak neudělal byl svolením panny marně a je zajímavý. Že ani svatý v rámci všech neudělal žádný zázrak bez panny marně a takových bylo více. Ani ježíš kris dělat první zázrak aby by byl neudělal první zázrak dopomoci panny marie tak neudělá ani další zázraky začal prodělat jenom protože ho varovali dělat požádala kde pak z mez tom méněcennosti ženy prosimvás. Odpovězte měla k no a na protože tomu tak že ona je cennější. A k trpnosti kraji vrozená je veliká přednost. A říkala my přednosti metafyzická zkušenost. Která sebe sto prosit ve stavu trpnosti neobejde tak my mužové musíme také trp tuto trpnost zvládnout my musíme umět navodit stejně jakkoli umí snáze navodit žena. Snáze než že bychom neměli tu možnostmi ale abych tu s trpnost navodil aspoň tak snadno jako žena v tak jsem musel být připraveno o stav je v ní. Takového druhu že jsem všemi smysly vnímá tento svět v něm musel být odebral aspoň jeden smysl to byla mat. Protože tu bolest cenu vydržet abych se dostal do stavu trpnosti a protože smysly jsou propojeny ti k ten daruj jste byl celý pro pojem tak když že se zbavíte člověka umělec samosebou ozdoba provaz jak se to k tomu nějak jinak o pro vytahovat tu. Tak prosba víte postupně ne hned všech ostatních smyslů takže když jsem se zbavil pocitu tělesnosti a v z pocit hmat v v tom. Tak se odvolali všechny ostatní smysly a nastala metafyzická zkušenost. Nás oči vás v tom že nevím mám tuto spisy z kou zkušenost. Nastoupí zkušenost sahá známe ta za fyzikou řecké za. No ovšem med zastala se prosimvás to je také vzala ale je to nenormální stav děláno nepřirozená pro tak tu jsem nebyl na to tak že ty váš mez ženy která dovede být trpná snáze než my. Vězte litoval něco dalo velikou práci ne nějakým pohlavním stykem jinak než tím naučit ženu být přirozeně trpnou jakou je. A víte co k tomu nakonec prospělo a s čím se to podařilo aby tu metafyzickou trpnost trpnost ze který se u budí metafyzická zkušenost. Že musela čtyři roky byla st a na to že nás v pravém slova smyslu nebylo to polo muž a že nebo položena ne vlast dokonale žena a protože slíbila mně před svatbou že nebude mojí ženou v tom smyslu že a i považuji za vyslance božího. Který nemá poučit. Jako to po vyslance božího mám poučit jasem tak i pro ni vyslancem božím o tom jaké o na poslání a. Jaké mám poslání jakože na máš poslání děti. Tak poli spadl z kámen se to zase protože věděl nesmím durga pohlavně opisovat tak potom do toho sv vstoupila do stavu manželství protože ona si přála vidět ti nesměli si psala asi pád protože když neměla to víte za pudy roku po svatbě jak je plakala za rok a že nebo ne my je v čili to byla z toho nešťastná. To je přirozené. Ona se potřebuje rozdělit o svůj život muž nemá dycky potřebu se pro z li asi předat svůj život jako boží ne o znal v těle krás trošičku ale nepředává svůj život. No ale takové cit takový třebas manželek jevilo li se s s shodli v tom že byli ochotni něco předat ve vědě a co se v řekl takže ani ne měl podobně to znáte ten připraven co řekl a as rozvinu z jednoho důvodu si přejete obrácení světel a. Joze že by slon nedokázali si přejete tohle kdysi ale přejde především přát sv. Nad znají království boží. Ale než jsi to můžeme uskutečnit pro sebe tak musíme umět uctívat. Jméno boží. Neboť v otčenáši obsažena hierarchie od atd kterou nemůžeme pře házet. A tam otčenáši jsi na nebesích posvěť se jedné na své. A teprve při králoství sled protože to první z za či máme jít a on nemůže přejí dokud jsem neprosil semeno be takže jestli chcete ode zítra slyšet. Jak jsem bez extaze dospěje krále příchodu království božího v na tom milerád udělám. jsem to nemohu dělat pro se z něho co měl na nepožádal ale vám říkám že teď jste o to požádal je to je pravda ale to přes těla do rána se do pracujte toho že to budete stanovila mu abych vám ukázal jak se nedá do králoství boží jo. Sat z to víte a po obrácení světel z extazí aspoň pro řeknu to můžu to je záležitost lidské slabosti. To světla u obrátila po extazi nebo po více extazích krise netrval je po od roku třicet do roku třicet pět nese začlo začlo obracet se začli upadat zase sto objevovat věčném stavu vědomí né. Tak bych vám napřed měl říct jak se to obracela o. Možná že bychom přišli na cestu jak to se bez extasi ono to jde se řeknu jednu věc kterou znáte svých spisů to z o sis to svěřil paměti. Že totiž byl jsem jednou. Na břehu řeky v mu tu mu na zraky nad mu s li a stejně špinavé a takové mohutná málo a šel jsem na koupání byl poslední den školní roku. Že na ta byla z látek mele s tam sice k šel dejme tomu dvacátého osmého se k nám a ne ti to možná nabylo a při do tam by se vykoupal a měl jsem při pro watts odjezd na letní byt a maminka k tomu z za dělat sama a byl jsem ten sám.