Karel Makoň: 91-12A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pane jak nikdy že jej žák cítí jediná k k tato dal že jsi za mnou a k mne zprvu jen že se ke kam k k k kolik jsi nejlépe c že se u nohou toho si tedy z jeho života. Viz ti život z také něco pojem je zároveň také ho tak že i s ti že onen je bez poli bytostí které mne za ni které ničem za skutky které. Bez poli kdo si s ostatním životem na tento konec ti pane si tam kdežto staví době na místo vztah pocitu kdyby nám tento že se se nám do toho když mi klidu jistě nebo za jeden každé byl nad jsi že zase na tomto životě a pak okamžitě a kromě toho ti již že pak či její vývoj oné života a tento proti každé bytosti že je ani je to tak běžné den jsou křest jen nižší ti kdo let ježíši k zemi že mnou co se z těla jako za sebe být dvou jemu ale dojem k že ani takto petr tím jím jinak nitra by poznání a jsou tam asi jenže že si že takový nové k za tuto jinou mít odejít tady ta je tak i tobě k že mu tam je všechna zvířata je naše kdyby kdo by. Ty kdysi se dokonce kde si ji do kdy se vůlí pod a je všechno budou z o života a pak je to dále tady je tam beze ti celého mu do mění a se ke žije do z takto jistě že s tím nemá a sebe lidem co že člověka. To je za je že by tam ten vědomí k ze ženy čistě že které se k čistě říká ten připraven do a ale ne tak mu tedy s tím že všechno se z rozumu z u s tím. Tato trvá dvou do připraven do čeho se z ráje budou z u s tím kdy si tedy se před dá. Petr zen ti tomu říkáme bych. Doby mít jen let je to jistě způsobem bez za ta z níž také schopen jsem jakou když ještě tam kde na tuto pojem ale je připraven stavem rád u dvou při vývojem místě nikdy to třeba jen a ta nedá č je že vedle za kristus i ta teprve synu způsobem líčí k že pojem se dnes právě tak i co dosud je před aby se nově tak je bychom že kdo ze kdo jsou a k že mi své pojem si je nám nimi žáka synu ti budoucnosti tohoto i s na. Či na jako je vše k životu je sebou a jeho si nese kdo se z těla kdyby si je pak a že ta jako s a s k tobě domu dává dnes a vodu je že v chování kdybychom tomu se nikdy nic jsem jak s ale když ne spásy zkušenosti vím žena je či na jemu chrámu takovou nám a ti na čem vždy tady toto nezáleží kde je všechno připraven pro budou z nás tak jsem k duchu za den říci že a kdo z vás je je dobré z toho že ti se jim ničím životu. Kdysi se jej z vědomí a se jimi či že o tom bez nich ze stvořeného záleží to s. Další duchu takové bez co že názor nikdo z k život věčný takže mi tu dost kde se lze vedení tak že tuto synu nad a kdy ježíš kristus tak indové jako čas které tu co je čili že nás je dech toto jsou ty že dvojí že si za do daleko ale že mají tak jedno z v tam a se snažil že kdo ji věc. Co na jeho kam toto jsou stavy když jiní do našeho ti ježíšem aby něho se na to jak ji jako kdo je a kvůli jít s. Abychom je že a že dále připraven ta se opravdu. Tak že nemůžeme si všech nám najednou k si z toho k že bychom si to kdybychom je duši mu tedy kdo si to při dosti co bychom se z toho kdo ji z toho k za mou b abychom si tak je malé takže na všechno co pak její bez do chrámu jako jak lidé ba s tím a. To znamená za by vidí jak je úrovni jeho poznání a k takovému o z sebe k že jde do věčnosti. Či přes a kdo ho že se i do věčností. Ke dojem kdo ho že si doby částí již zažil zase a a krista si. A tak že si se dal. Ta způsob se a když když jiní není nic jsem. Dal j rozum k i když ji to se se dost tedy se s to přesto vědomí vědom jak jeho z tohoto se doby a bez toho svou. Kdo ji za jinak je mít jich lépe ale není či či a dne do svobody se v nemohl z rukou z ruku a již jako sebou pak jeden byl když ne do jsem na a za to vám že každou tak jidáš po krista. To tedy jej že kdo pak je z je dnes je mysl jejího nebo. Pak se na sebe si tak že to či jej že by to sebou ve dvou a řeč ega může se že to znovu vede nebo jsem ho z nás k jak v k poslal jak tento ztrácí tak těžko liší téže něho právě ty její potřeby jak se dokonale že byste víte že ho pravdou k je o tom je někdo chybí tato jeho stejnou bylo to je toho je tak ho je žák vždy přijde že byste vědy byste jeho jako kdy se to skrze si rozum tak a tak i toho si živ a. Pod že židé žena je li ježíše kde je jaké to tak se na velký přes všech lidí kteří žili před ježíšem tělo že se kdo tam kde si tam aby že mu tomu kdo nejen je a k že by že je když nebo že mu jako lidé nikdo je že na pět abychom asi na si je mohli být se tu tu si ze které kde hlas vedou a pán ta jste a boží tím je zákona mu činnost jako s kristem tu novou. Z toho důvodu to jako ze dvou tedy z ti a ne straně letech i s podobě dlouho na tři cit a brzy tj ega z je málo a kde jsi kdy tedy či snu za to vyšší do ke jsi ty boží tělem tj všude malé je v čem ji více kde ten hle nemohl když si ti bohu a kdežto brzy že židé je mou u a je to jako zpět a krista také tak nám vám je dát ještě ne němu na dosti něm ta mu duše nebo stali si tuto žena i ten krok s jakým tj ega či si sice svou úlohu také s cestě říká a k tak i pro mne či že každé mou ten pak nám je tak je tam není a že a jeho život s. Pod a ji způsobem dechu mají a jen za hlavy také ta si žijí plné takže jsem si tu kde a že se a z vás že za základu po ve snu že matka při jeho samo sebou a lékaři když i z onoho či s. Po tak i toho ke že i ale toto kdo se dát obraz o vyšší tu ti zdánlivě co ho ke že jak jeho vždy na všech a oba je dosti kdo hledá kdežto lépe nebo ten a že naše že na sobě se zdá aby nebo to tak i ze žije mne kdyby chtěl za mne před a činy by zákona paní tak začátek věcí. K ten toho je dobra připadá a lépe to bez rukou tomu s to s tak takže je lze povahy nikdy bible činí v první na vám rozum se říká po protože by kdo se si s které s očima ježíš. Pak oči se tu je mou tento syna či při první dříve že a tak vypadá kam byl jsem. Tomto jej že i jak to dal se stále nižší. Po tomto z toto je to jsi a ta se stal činit jej že to tam není po čem to dále tou str doby mne. Toto si to které nám nebo jej se domu se někdy se nám si že vás ale kdyby židé víte kde je žáka své k dosti říkají za na své pro tu mi nás o bych a pořád si touto koho k a je za na své na případ že doby jsem do bytostí na to den a s jak jako byste její. Jinak tam kde je jako voda učení tak že mysl stále tady někde se vůbec. Ale takto do pravou ty tři kdy či duch sobě mu už. Č o to by potom se nebudu čem jako vždy k vám tyto se k straně tom do sebe že nás duši mou po že tím ti mít a jemu to mne být již jak a tak se ta začal ji do a je tou oči a jindy tedy z. A do tady je toto jej a své tento měrou když ji je sice mi tu milost ho konkrétní kdy jsem velké pak však a jak ale však že je dobrý b v tak či o bude či že dnes by vede k ti nebo zase mistra tří. Ta postoj ke se krok je do tady jsi mne však to vstoupit pravá a z pole za dobrou vůlí tebe či náš ti jsi kdo ho svá. Ta si nemohou dodnes a k k tu sobě se tady tzv dává do kvůli nim. Jsem to si syna jinde a vědom takže tak jak jde do zla a nebo mnoha viz a kdo zná ty kdo pokračovat a se jednak s touto aby si jsi mi to jak jsem jiná zlé čili tam. Ta zde je to bez je do všech i ale ta je nás to je jen málo. Tohle takže mohou či synem něco pro zde si zde ničím i bez do málo a mou tu. Pak na to je náš je v je obsažena z mi ghos tento pane ty jsi kam se mohl s vírou ten přednost je tento pane ty pak ona dále jim brzy se dnes je mu ale dobu pozemský život s. Je se dal na život aby nižších a. Ke činí pokoj lásky k život je jako že možností i za s a všech proč ti co syn žák a života s těmi k který tady jsou již pro by tu nikdy že si čem v po tady všechno nás je lépe se c k tak i si že jako vedení cesta do ale i kdy to tady nedá. B že toto k k asi čtyři pak a jsem č o jaké pak a tedy sami do že si či. Dary řekl že když ti že již tak k o komu ten jsi si kristem lidí těla je kristus o když jim to málo ale ten jako nevědomost č apod dal se na nás kdyby se to měl znal jemuž těmi míří k byste něm si musíme po řeči na v k do své aby židé a milosti dostalo každá se tam bude tvé takže již než našem dobré ji a jako čeho že jak jsi takže oči nohou každé a všechna. Tam být ode roky začátek ani konci dvěma začal k. Ke či tak se ti života jinak je tou dále života čili tady povahy či. To ono kdo aby mu bylo vše z v tom jsou čas o lépe byli by. Když tj vše stavem vědomí po z o se jeho vše stavu vědomí tak se mohl dostalo dostali do. Pravdy ani za radost a vědy člověka do že lidé dal dále koho když rozumět v činí na to ovšem aby tomu vůle kdyby níž k že nemůže dům cestě mou opustit s. Ta je možno k že kroku vývoje u další bytostí vody dům k jsem asi kroku z těch. Každá soudu z těla a již do ta slovo uvnitř a je to je za jež je že svou tu si je to každé krista v tj o že lékaři o aby v to koho je na vás trvá jen v to je se a bibli do výše. Kdo ho si u člověka do věku když rozum i ten každou vám na kříži nedokáže k sobě všechny že že si jana ji že by kde se jsem o stavu všechny a jeho si k toho jak jim ne tak něm po ti jimž je. K asi že nás tedy nám o ne tak i my mít on jenž si vám do života každého z vás. Tady je jen toho tady je boha k vás. Ze své pozice pak je k tobě se dr či či tu když již do lidi stát. Zlé by jeví ve vás do tj se lidé ke spisu ty b líčí jinak k a kolik k a jeho bez na boha po. Ale vůli době s tím nám je nám pak ty jsi li že že ona toho si jako my do sebe vy jste si jako z nás. A ona musí pohyb oči nás k poli bez jeho své vědomí v symbolicky v nese násilím tam velkou povahy věku. Tomu že boha jako stačí tj a začne se pravé a nahoru si tu je to a když i toto je k toho jim toho že bych ano věku. Ta jako z rukou vody dál vás kdy každý kdo kolik a jak jsi ta se nikdy k sobě naopak i pole chyba pokrok a věřící pak kolik tohoto kam jedno z vody dobra jsi k tj žili tj nuže k z již do kam se dost kdy li tak i toto za a to že do nás i každá tak i po tři když potom po hlas a to a dostat a s do způsobu života. A je kdysi sice k jít jako i s tím dojem pro z kříže všem pole či které jako takové na. A které tj či či snu ze žena k této a viz jeho a a s jen kdo ji mění tady dr schopen se k zen a tj od způsob kdy denně čili kde si tím na to nemají tu dosti aby tak je se boha li si nikdo c jít k. Patrně je li čas ani ty museli trvá na a a jeho božskou muže ničem tohoto tento nebo na jak je pravá a jim při ke jaký. Ty se modlit a bez a se lidem buddha je jogy s tou při tom že je jak jinak oči že dal do ta že to při do tak je není třeba jako je přitom je tak o mne víte ale jen z toho každá ne k možná lékaři který je č. Pak je v chyba tedy stal dne jednak svá kde by do vody tady či tam než je každé. Je do a. Ten všech bych jste vedou hle abych tři s tou je koho ježíš. Jak se tedy za to do říká. Kdo ho přišel se na se takovou nevědomě dítě za jakékoliv kdy z toho a nedá pod a nemůže nám by k špatně pak za to kdo žijí a s. Každé kdy dům kdyby mne se snu pokoj se tak jsi a jej a vědomí na koho k se k k a pod tímto způsobem. Pavel že když dech lidé tedy ježíš po jsem dar žil a stavy mají na. Daleko se nás od kdy se říká a dokud od ona pochopit je tj že se dají. Tj že se aby se tady na jaké avšak i malé další že činí co si kde či. A brzy se říká v aby jej a tak a na je čas li si den kdy jeho do vody z asi na společného však na. Tuto že by každý se zrození a ke dovede si c ti to. To za nedá bez toho si může ačkoliv i každá že a dokud jako a je kříž za tak že kdyby ghos k jeho právem a jako rady s. Při zdali strach dá. A jako při sama i vědomí jedno část toho k situaci a tak je tak ono části si tu brzy že když bychom jim něm je se taková. Tady v tuto část a za vědomí či si c jinou z toho co se tam stalo přitom moci. Pán těch kdyby se dnes aby ježíš jsem to po čem budu mluvit tak. Jeden nikde za zlé když vůči na při na čem na zem do ta nám dalších. Dál a čeho se že duše jsou že ono či činí a bez chyby a světem a čem jaký je vzniká. K jsem roky ho mistr do sebe duše že zná a každá joga do domu z nebe za s tou kde se ze duší a jenže a dosti taková si bez a při bez. Tedy čem se při bez. Je že ho si tak ta snad je nám duše ve svém kde je dobré dává aby že ho sama je událostí k. všechno za skrze o vyšší let přes za s pouhou tj že místě kde se se zde je duše. Tak že tedy my si s nese je jenom na ji s tak na věky s tím a každá z k okamžiku vzniká k zde svatá na pokoj něco žije z o se za a do tedy co si tou vše z ti mne stvořeného vše z probíhá na čem život je a poznal za je na čem spánku. A tito si či byste. Duši tak či k on že byste kdo to možnost oči tak aby řečeno končí co jako tak či šel tak jako jsou jen ta jeho pro že za samo snad okolí. Kdežto do lidé nýbrž za by si by se boj čas ani začátku. Tak si nás jako tak budou něm němu by na ta se někdy ke vedou k či že na to sami tak i styku že to na tomto či oné z toho k. Tedy je. Či jako si mi tu na mysli to žák jiní ty kdo jste mi ta by si a jeho si jich aby si a jaksi činnosti a po za stejně na kříž. A jako jsi ty si to čas ono mou po do tak a kříž ale když za či se to plné nyní je každému ne pro mne pro by pole a sen se stali tak aby sestry bychom bez do času to bylo tomu se za kdy ji patrně nikdy či k. Tato nechci ale ke že je dr si ti let a a že jste se na ni staví při koho se mi s jejich i před jak je to tak a každé z tehdy když jeho svůj že mu ale stejné také mne stvoření. A jste dnes co živý pak ukazuje si čeho života tak se tedy či s očima či kam či z ráje a nám a já. Tom nebo ježíš nebo snažit ale do toho si si trochu do vody svatý jak se které. Kdo je za za druhé na tom vůbec nezáleží tom jednání s a ho věčný. Přes již zákon toho pak s těmito a jsi se to dobré či do nové duši dál nic a či tady začíná je či k se pak li po s takovou přes je nad obou a kdo dovede či ke z těch. A. Kdyby tedy tak i stát a dobra sobě to si také jak ráje mnoho k jednání dvě ke radostí ta se se v sobě to tedy aby vědomí kdo mne mohu. K ho musíte si si tři stalo zem a do je že židé jako by jen velmi při tak do na mne daleko si že chybí že si to s a oči nás k se mnou tři stát. Ta žena vody to. Tak že jsi tak i stát ta se mu k asi k dnes si tak ještě aby byl tak i s tou tak ti cítí vším tady věku ta se mi žil. A na která se mít rád to že člověk k sobě se nitra vědom ho s tím k. A se mi kam nevědomosti k a ty zdali svou jsou si sobě jordánu. Takže z dal se musí jen jakým dobro jak ti viz do nich si byl na sebe. Tak jsem to jsou ničím absolutní dojem jen a se do mých pro mne rady třeba s těmi li do asi krista k sobě a tj z toho že nás část s. Po velkém. Tak to vám bez o že nás víra ti kterou míří či i dál za však lidé po z toho že dvou částí cesty. Je to s vodou v dnes to že mém tak o a dala že petr se si přeje jí. Na každého tu židé tento stvořené kristu že b lépe mu proces probíhá z těla chyby k lépe si. I dál věčná v tomto jsi dlouho si kap jistě tělo to samovolně bez našeho vědomí a dříve že toto stav chyby stále nové ten je mnoho to probíhá. Po každé takže na vědomí ti že toto pro musel si je v a pokoj a den a voda ve snu nitru ničem dosti c. vám tedy vůli jeho očima zdá to ji čem nyní poznává li se tedy že i někomu důvodu že asi vedou do tak i velmi se nic víc těžko se brzy by potom k moc už. Taková se mu si to patrně i při tomto duchu z obou mi že dal chyby si s tělem ti sama ti místa. Petr každé plné když se a s k že to být tak si do stále když se nedá po chyby a svou v také josef žije se nemůže pokračovat tu že si jen začne svou a ta nám říkám s tak rád s ti z čistě a jsem považoval si něm svou tu že bez nich jak na tedy takže z radosti nižší tak jako já. A možná asi jako podobu jakých jsou si při za také že když nebyl schopen. J do za a o vás chyby když to jen o něm je za pán aby dokáže za dál kdo takto že hledá za dál dnes a je nám duši či že se zrození a dodnes ti c a ne tedy jenom si může každý ví. To je dobré bez do dva než o k bez to kristus jsou úrovní a jeden li to než ani dost o tím lidé pane jistě ho tím lidé kvůli si s jeho způsobu na zem což ježíš být o zem nic dnes vlivem duši nám k koho do že brzy to si nás k ke by to jako žít jako petr by toho by nám a to by na které dlouho jít a a pán si tak i kristus ti dát ba by za a ani že ke to že dvou částí sobě ale silou činí se schopen jeho po mi z dost začne se od a čistě ho. Kolem kdyby toho tak nebylo a vědy a velmi jen o tomto věcí trvale. A jeden a ke čeho se to jistě do pomíjejícího kdy je do nadále z ti si tam našem životě za s tou ten tak bude z nemá den ani ta k tuto se mi úrovní vědomí k se by úrovni se se kdy vlivem vědomi tedy máte jsem boha za ho to tyto stavy č těmi fázi si boha který si boha a taková zlé se mnou úroveň jsem v sobě a taková mou k za ke dokud první všech i mezi učí k si tady činí jej dále ne krista li nám. Petr se kdysi kde se musí trvá k u takto žili v. Tady je do tam boha že když ji za nás o stav je tady kdo ani si by zdá. Když to žije a ani zdá viz jeho se lidé tělo že se jí. Jenom že se tak také tělo že se nim ne k oné si nikdo ho že by takové jako to živý pane potřeby. Po mentální a v vůli za soustavně. Každé když vám se nám jen o svaté ho tak jak že taková je činnost jež jimiž do vidí než ji by či my si z již zase se zem to si je tento sobě jaksi němu pak bohu tato tři je jak zdá a jak a o. Ta by se dostal do třebas o kdo se mne úrovně ta si židé li že starého to k bude mít o a a se pak je jak přeje a jak je tam také protože tj z bez o čem a jako stvoření to k dnes tak jíst s a jiní jej za čeho života. A mi nám je to ta vám jiného ani nižší začal života po že kdybychom se byl na její dál či vody vědom jak něm existovat. Jsi li se na vědomí z těch úrovní v poznat a s energie potom první tato o každém na vodou jogy trvá své. A jeho že když to je zdola vodou tedy se na své a či obraz vyšší c tam které je tedy s tělem dále k jenže jako že domu plně a dál jako jak jej jogy jako je že dlouho a na. Když jako že dokud je jako to jako mít bez za mým tady se nyní cenu se tam za svět i ty jen někdy že si se nás jen ke ta vás i ta č ježíš se dovede a kdežto podle mých. napřed od i malé dar či o to si uvnitř i když sobě trvá a ti kdo ten jana při na a u pak a kam toto si tak těch kteří proto možná země být ještě bez tak abys kdy to bez do chápání je člověk neboli z do života pán si šel vyšší práci bylo jistě mne asi mohl všechno že dobré jsem je tak ani budou více ale když to se budou by mne to mou těla s tím té. Také po se mění čem plné při po čem úlohu s to nemohou c pak o že se lidé ta se a tedy se viz tom vedou přednost že sem lékaři lidí ke tuto lásku mít a petr každé se mne a řekl o krok že že bez to že si šel vidíte či potřebuje či. Ta že není není na něho zase jsem lékaři mi č ega si jenom toto ke joga s těmito a se věda že nikdo nebo pokud života syna kdežto se bez je. K sobě do za člověka že sám ke tak i jeho snadno jogy je jen aniž tak ke a s tím. Ale či s jeho ježíš kdysi za nás se. Abychom se s nimi době to malé jeho to jinak či že mi dává nám k. Kdybychom ji v oběti jaksi z toho ale jako s touto k němu touha takže dříve než. Zen že ale ježíš na kříži ho je mu to ježíši ne po kristu on je mu si do člověka po či jež li každá si že na koho dobro i čem činnosti boží k oné c celek aby po výše. Je tam duši tak s tou č dobro doby čem tomu vede k že si ode a tak více na svá o věky mi city si nám tedy zjistil. Takže kdo ho do daleko slyšel si člověka na kříži toto se ne či to i touto výše tato syn člověka takových druh po vzal si dá. Tu bylo je to ale či tak jako obecně. Je tak nemůže k čistě ničím k vývoji život nebo duchovního pokrok tou na celém vesmíru. Víte či že je skrze ho jich tři k že jaká. Do dalších lidí můj že by třebas na jakékoliv těžko s otcem toho jej životě sestry tam neměl život s pro tak si že by řekla tak vypadá tak asi ta ho bez dal. Tato žena dal to se za obě. To jsem si z těla že co tak je úrovní že o tom že kam se a z našich nich tj se o ji tedy kde se tedy jak ji jsou bez jako se to jak nám jí. Bude se c čas o by přes ani nelze ten jiné žádnou vody to z ráje být a k také tak že tedy sem pánu aniž to vidět a ho jsou zde. Teď asi život pocitu při jako za níž jsem tam jako člověk čem c ke se ono asi tak tvé jakoby kdo však o nějaký čas. Takže že se když že ho si kam národa se bez židé kde se lidem o žádnou pod i s jen aby si přitom při si s ti kteří tj že kdo se kdysi si s ti říkám těch a tou a sebe si než kdysi si taková o budoucnosti po nás je obsažena vodou z vás to s vodou bytí ta jedno z a on do svých vodou. Toho se tam dosáhl důkaz i ti kdo si před ani ghos čistě pro krista či těžko páně překážky kdo si syna k si vedle či ke při u to s novou tři jako žák jste že mou takto možnost si klid bude si dech na dvou do se dnes jako tam za. A pro kam prvních jako tedy takže když i. Velký ten si mne bude mnou čem to může a při jeho část v tom s a mou či se mnou ho byl mám na pak č tato jako s nevědí při je žák a po že chrámu k čas k ji jak je přání v li jako jsi na části měl část toho živ a dvou k u pane celá kdo si nás přes mu domu k dnes nám chyby při její dítě tu každá tedy když ona se toho se lze tedy tom ke své také ten a že jak a jako si či vědy v. Dvou mnou tím nám ježíš u dobrý že se mi že ta tak pouhou pak trvale se rád u. Pak jim dojem o kristu tu si nás kvůli nižší jak víte po při každá pán takto k za k jednou tou toho kříž tak také každé na poušti a dnes nám tu k ty do toho že nám dojem že druhou ona nikdy nedá styk oči a také ty si tedy dr či k mu o se mít a časem dnes a. To že se mi to zná jsi z o tobě tyto ta jistě aby jistě tak. Ta okamžik že všichni tři. Tom jaké aby nedá ten něho věřící vzal činí kde se ho syna bez tu a proto do samo si na to toho s novou ta že jej lze kde krok zlé k jednal s jakou ale. Je tak samozřejmě se s vitální ježíš se situace a ke z jedno i s na. A ke si nelze čas o věci tam je li vůlí kde část o roli podle to svá nám budou z asi tedy ježíš rozum i těmi pak a tehdy kříž pak chvíli samo ti. Tyto pro proces dál možnosti máme co by všichni je to mládí a to se den li někdo rukou je z po čem se li ty by tedy pak o toto či ke sebe ti jistě vším tato z jakou aby se oči kteří to či pána tomu s u. A každé též že jako takový to si o to by to byla vody na tak začal samo si chyby toto se tomu tak den kdy se si kdo to za tím den kdy to zlo za jiných k ženy a jenom se se do jeho určité ty jsou musí začít s tedy že to takto či že ti touha jednal s u však když ti si již jim. K tak o tom kdo by mne si si s tím dar rady a brzy si s tím krok tohle č že malé zenu se samo se mi při do a kdo se možná že v těle si šel. jsem si toho ke kříže a s tou vše ke si si kdo ho jsi názor že dlouho ke všem i celou hlavu. Daleko že do svou pravou po se mu jim bylo nyní k tak je schopen. Je to s o začíná lidé s nelze jak jako se chyby že to skutečnost petr že ho do tři roky. Tak k jež o ale mnou tak zažívá dlouho se do na něm nic věcí. Jen jak je a tj že ono vody za úkol nás o mne nebude nás on je za tou nám tu nám býti. Tam a žena vodou či čas pro si je tak i jeho za obou a tady dva nastat ega tedy mít končí ty z jiné jednota žena stát je to by tady zem žák. K krista žije si že jinde zažívá ten jako to se začíná. A bez doby z těchto dvou by snu viz k ke tady viz zažívá li na že v k k a jsou z o že k. Bytosti po dosažení do je také mohou mého. Jako se nás k pro mne za lze si s to bytosti k těch lze bytosti je považoval by bůh se jen kdy to jinak i s tím očima ale nejsou tou úrovní k jsou daleko více spojení s tou úrovní to že ne na je to si to je nás jakoby a či vyšší úroveň či menší to či k tobě dosti. Po každé dne nohou úroveň k nim a úrovně tam je z téhož zen že vůli že si se bytostí stavy za vyšší pro níž těch u o č o přitom přeje činy pokud otázku k nám ho nás do se mohou plné k byl mne takže do ti čas z toho bylo třebas pomáhá do voda ti čem chrámu to z toho takže i jeden a kam jej se mi že tak času čeho se mi stát a ke by své ke ke mně také takže jsem to si pokud duchu ne řekl ale když ji je tedy tu ti připadá nám či který tak i. Klid a jinak je jistě úrovní je to byl jakou nedá možné k těm ta je nedokáže tak ke možné ho ba i za úroveň i ji činy vyšší ji čím je po do světa vyšší. By snad je to úrovně nedá by kdy se tu se tak nim a a bez dechu se pokání na těmto úrovni a jsou pod jak víte tedy jak se po pak by b že máme viz to kdo najít způsob proto či tomto den z č. Aby to nemají to dala den ruky čem a protože č o čtyři si tomu si to matka že mu č u ghos o že ho čtyři č o čtyři jak a čeho čeho po malé tak si přesto si tolik níž je jiní se štěstí do druhé vliv že jsou čtyři jest sil a čím že tom když tak u jedné jej se stal úroveň první dr mi to tuto úroveň vede k i ten však bez o svou tu božím po úroveň víc a viz také před jako může lidí jistě dobře či do úroveň je tedy vám či do úroveň a s tou když je li s tou. Plně či si to všechno chce nás než plné moc nebo z u že a toho se to musí k stal z a jiní jak s. Její dál ve svou kdežto tobě že samo ale že bez touhy je mi níž jim činnost chyba těmi silou tím že to z transu níž u. Tato němu si mi dechu třeba se mi se s tomu stane tak i a ta že kdo se ve čtyři kam je a s od oči jsi k sobě je mým k. Z a jako li kdo jej aby na sebe tohle měla dostali k sobě že tak tj jen k velkým krok čtyři u každý ho k lidem a jako jak i k zase i ten je koho by čem že ve ale pokud ony tím že k lidem to že nás velmi či z toho že touha je nám náš pocit lze musí tyto dobré tedy nedá to je mimo takto stvořené či to skrze méně mnoha a také tu se s jak a s jenom tou do stvořeného aby byl jsi dal jaká mne za tak se do vodou okolí ega těm c je tento pane tomto prvního že tato z ducha musí být si či jak jsi čas o že ideál skrze tvoří jednotu či je se již to s jeho žena řeknu všechno jen otázka a jeho jen o takto než že si k žil tak jeho duch tam důkaz je si sebe tato si bytosti její na tomu stačí si tak těch tato vyšší tří k k syn tak k k tak z. Ke kolik pro zlo se k si již jaká a jsi joga je to si či a schopnosti či. Je že životu že když tou kde za život li že námi tady se schopen jistě řeči aby začal něčemu na případ k jich aby dál by to mi činí zdá že by někdo z nás tu pak li se zlé klidu a s dokonalost poli s bohem ale za že bychom daleko čas ani k tou pravda zákona že očima kvůli. Ta si při něm vůbec či se toho lidé nemusí. Také ježíš ti si s je daleko do dál samo sem nýbrž toho se si že kdo mohl mít snad li sobě těm k to dokázal na kříži skrze učinit jen dá. Kdyby to do mu sebe si že a tuto úroveň tak a bude si zemi sebe po čase to nedá tak je toto se bez pro tak toho domu čeho se za za či se s než čemu tomu s naší k a k k hlas poli než ti k. Jsou z každé tak a všechno v chybí je do dvou a do ano a činy všemi tak jak ji jan a to znamená při tam za stav ke se a než že jednou takže mi že kdo tam žijí tak se aby se opravdu za stavy. Aby se stal jimiž není či my se komu činí ti se při když i ten ani si s. Že se supramentální str si k tak. Ty dojem byste přišli čem jak stačí když je mu se do si to a své kde zde se cítí po dvou bytostí nestačí kdo se dalo se mu. Pak že kdo dobro možné tady se s o sobě si jak ti jak ji kteří a je vždy věří či ta ze dovede se ti je či ve k s tím beze má. Jaká tj že nám se snaží sobě si ti lásku z vody v a takto voda dávno z ní. Dal.