Karel Makoň: 91-12B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

čili i případu a to potom aby za ním šel jeden člověk který by znamenal tedy se dovede stát devět zamkl aby se nepostavili proti tomu joginovi říkal to je šarlatán ten náš sugestivním způsobem a taky tak taky tak šel upozorňuju vás že ježíš kristus nešel sugestivním způsobem nýbrž takhle protože jsi uvěřil uzdravil se a oni pouhá sugesce to je přítomnost víry kterou jsem jenom obnovil to je vzpomínka na to že víš vzpomínka na to že víš a on šel za touto vzpomínkou oživili podobě víry toto nedokáže žádných vinu který jste obcházejí leží nedokáže čili dělali dva totéž není to totéž když ježíš léčil nikdy se nestalo že by se někdo vrátil za se nevyléčí něm ani jenom to se nezmiňuje v bibli nýbrž to se prostě nestalo ale tady to se stává například paní fungovala byla třikrát na tomto se dání a vždycky byla v léčena a lidsky znovu upadat téhož tam nevynášeti a nechci je pomlouvat ale nemohou to udělat líp a že ona paní fronta byla takhle potrefen a tedy bychom nejníže zrozená žena tak když mně a odved si že na trpí o ni tmě obor tam s pocházet ten můj mladí kterými byl jsem nezatížen se patláte tady a navštívil a za domyslíte měl plný zuby a odeše ode to teďka ú ale aby se vám to lidu tak musím si zahaři a mám dost a nechci víckrát vidět protože je takže prosím ten jogin evropě působí sugestivním způsobem a myslí že nás na ubohý křesťansky a nevědomé a testy to bude stačit no do to po nich zamotat že on se potom vrhají na ty kteří by to takhle nedělali nikdy a přejou si od nich aby byli sví metrů kdybychom byli my ostatní v funkci metrů a můžeme zanechat toho vyučován které není sugestivní povalí a tady a tedy na vaší vzpomínku na vaší přírodní řeč abyste si vzpomněli co víte buď pravdu měl plato moc to nevěděl ale toto věděl nabeton dobře vět je pominutí si ano tak to jsem dneska dovídáte to je jenom vzpomínka vedla borci pomínku ne abyste si mysleli že je to přijali od kama makoně ten jenom schopnost pokud ji ve vás zburcovat vzpomínku na to co víte a tím budu dokonale spokojen že si uvědomíte co víte jsem si jak k tomu že to k říkat sedmnácti letech jsem najednou věděl že jsem se zná bytost nikdo mně to nebo pověděl vona mi to napovědět jedna věta to si přečetl tento život je mostem do věčnosti svatý tomáš říká ona to napoj nemohla právem jenom zbují a vzpomínku u jeho vzbuzuje pomínku třebas stav jeho bytosti když ten marnotratný syn se ocitl v krajině kde byla bída a on musí být vepři tak tato bída jeho postavení ho při připomněla otcovský dům nic jinak bylo dobře nic se v něm noci neobjevil jako vzpomínka na otcovský dům najednou o něm věděl tak dokonale že se nikdy udáno patníku nezastavil nepase kriste tam dech nýbrž šel on se tam zvláštním způsobem že jsem nejde ale že se tam trefí a že za trpí ta tam člověk je no to je trošku nás že jo ale je to tak tak dovolte mi abych pokračoval v tom návodu přímé když se tedy narodil ježíš tak jako my jako stvořeným způsobem narozený a jako nestvořeným způsobem vstupující do stavu stvořeného a my jsme všichni někým kdo jsme nestvořenými a vstupujeme do stavu stvořeného ten stav stvořeného je celý vesmír a my do něho vstupuje ačkoli myslíme že vstupujeme do těla a je nadáno celým vesmírem to mikrokosmos a proto vystupujeme okamžikem narození do celého vesmíru toto prosím vás zatím věřte ale mějte to na mysli že tomu takhle je jak bylo velice těžko další moje vývody si duhu byste se narozením na světě narodil do celého vesmíru a narozením na s na svět se se nezrodili z i ze přijali do toho rozevřené ho jiskru boží ano znamená věčné dech boží byl to sedí den šestý den stvoření člověka i s tím dechem božím je k tomu rozumět že takhle vypadá naše zrození na tomto světě ano se nezrozujeme jenom tak že jenom to co že víme existuje když i my se do dostne tak že se ze do veškerého vesmíru o tom nevíme ale na to myslet dál že o tom nevíme asimilujeme se bez jako bernou minci že to tak je a my se a do nás vrozuje to na nás vniká atman jiskra boží a o tom taky nepotřebuje je protože u nás funkci kterou okamžitě začne zastávat a je to síla kterou se převádí nestvořené na stvořené takže tam nez nikde ani chvíli po narození mezera mezi nestvořeným a stvořeným od chvíle narození ustavičně z nestvořeného beru sílu toto vybočení člověkem a za na slovem ze svý obrovská protože ne například housenku nebo rostlinou nebo kamenem se tam rozum vlivem genetické základny stejně důležitá jako tohleto o které mluvím nestvořená se tam stvořil jak se tam lze jako člověk aby se mohl zrodit jako člověk potřebuju bohatě fundovanou genetickou základnu která začíná mikroby že končí třeba opicí a člověkem a nejsem prvním člověkem na světě ale je pravda že jsem prvním člověkem na světě víte e tak budu pořád mluvit to vypadá čínsky jestliže nejsem prvním člověkem na svět teď tady vůbec existoval tak vůbec nemůžu do hlavy dostat že jsem padl ráje že jsem byl stvořen nemůže pochopit co je to stvořené a jsem to sem dostalo nemůžu pochopit dechnutí do ryby dechu božího toho věčného přenos tento nemůžu pochod nemůžu prostě pochopit vůbec nic tak si to nechápe za to zatím věřte vysvětlit více můžete přistupovat můžete při jedni vírou a na ni a perlu neboť kdo uvěří spasen bude ne je ale bude všemu co říká o tomu rozumíte že v tom vrcholem to to jsou vrcholy toho od těch začínám opravíte protože jsem se od těch vchodu do a ne jako vy to nahoru jako velící lidé ne tedy o to jako na poutní nevěřící člověk jsem šel shora dolů jak se mu být věřící se lékem vedle v to co si není moje věna protože neboť člověk nemůže pojmout nějakou abstraktní víru že ano vidět prosti budově říci o každé dítě vedu letech je nevěřící nedo něho soukají víru trvá a to je víra naučená nejodvrácenější vypadá takhle pamě dětská a to znamená na pět vývoj života naší paletě vesmíru v paměť a paměť na nezrozené nevývojové kdybych nás něco nebylo co jest kdyby nás nebylo co jest a bylo tam jenom to co se něčím stalo příklad člověkem v tomto případě a se vyřízeni pro vstup do boha bychom jenom odcházeli čím dál by do vesmíru a nikdy bychom se vrátit nemohli ale protože nám to věci to cesty v nás dale odseděl dni hříchem o ži duchu svatýmu a co je nepravděpodobné že bychom to dokázal i do na to nedokáže tak je to tak že můžeme se vrátit nikoliv každé pozice a že to jde o tom nástroj čil ježíš kristus svým životem a svou nápovědí a svým komentáře ještě dnes budeš se mnou v ráji říkal ježíš a to je výrok který je velice diskutovat temný že on se vyjádřil jenom ráj a ne od by on neříkal ještě nezbude se mnou v nevymodlil slíbit on musí být jenom ještě dnes budeš se mnou kráčíme si a z toho vyvodili křesťani že ráje nebe není pravda to je daleko nižší stav a odpovídáš tvrdé úrovni v těch sedmi trpte prv a on nemohl tomu bylo tří kovy sice život dělal skopičiny si by nic víc než ráj to znamená dokonalý odpočinek od lotroviny kterou tady páchal a kdybychom to vzali časoprostorová nehodnou slíbit čtyřicet tisíc let odpočinku za to že věřil v toho ježíše krista tak to bylo to to dosahováno měnil jak se to vezme pže on se on tím zdržel toho to ta další duchovního pokroku držel a tady pořád jsem tam za vás promiňte nezdržel protože držení časově které tam bylo není rozhodující jenom přídavek a tam zatím přídavkem není držení no to o co no proto ve hmotě ano tu zdá toto pustíme domeček a se radou to jako když šel pod liška třeba tak to taky dobrem a to proto a tak dále ne a budu se jenom onou tak mně prosím vás nedobré víte protože bych pole tuto vyšlo že vracím se k tomu příkladu ježíše krista zatím dověděli že se narodil z panny a že jsme se narodili z pan všichni ačkoliv každá matka by nám přísahala že vona nebyla pana dyž zrodila a to pravdu ale zároveň neví že podstatná část toho zrození byla s panny neboť kdyby se bylo to omezila na tu genetickou část dotažena nebyla pranou když porodila tak bychom nebyli kompletní nebyli bychom také nestvoření a ono to neméně se musí přestěhovat do toho člověka z toho nestvořeného do toho stvořeného a tak toto se děje v okamžiku narození o že nestvořené se do nás vrozuje přemisťuje bych tak řekl to je špatně řečeno zrozuje se do nás tak abychom byli od začátku svého narození kompletní aby totiž se mohl přiodít něco druhého že by se začla tady rodit smrtelná duše úměrně dospívající u člověku tedy města říčka tak plynule aby nevznikla žádná mezera tam nesmí vzniknout žádná mezera a nestará duše musí přecházet do nově tvořené smrtelné duše ta je tvořena s aktivní šakti domu tak můžeme trošku indicky proč oni tomu rozumí daleko líp než my si musíme přiznat toto není anglii nikdy napsáno ale to že to napsal idea se i to taky vyčetl tak o tom vím že máme šaty trpnou tomu se říká indicky stočená tři a půl krát hadí síla kundalini na konci páteře a vedle toho máme a šakti aktivní a to je ta část této jedné jediné šakti která musí ráno jak staneme se odvinout malinko odvinout těch tři půlka tato čeho do stavu ve kterém by nám dodává sílu k vidění tohoto světa vnímání tohoto světa protože kdybychom spali přes den tak v toho nemáme nic že ano a zase ten pohyb se děje opačně když tu spát tak se za vine a od vynese na úrovni podvědomé čili když je tady je ten stav a ten i trpné šakti a rukou no tak když se probudím tak to vstoupil malinko nahoru do vědomí a když usnu tak se to klesne do podvědomí nejsem hadí síla nestojí pořád říkám trpí že je trpná na konci páteře tak to s tím si stačí třebas indové bych chtěl nestačil tedy do můžeme i to nějaký pokroky ale je to vědět a to nám bude velice prospěšné při dalším výkladu že ta trpná šakti není jenom relativně trpná aby nevybočil z určitých mezi trpnosti tedy trpná s jak ti je šakti nevyrve vybočuji správné meze vybočení z ale je to v tom rozumět a jsem říkal jak a ona je dobře tomu tak trošku rozumět více že indové protože oni to to vidí mají příliš staré ale jsou mezimi lidé jako třebas ten mladík sedm se padesátiletý který to rozumí tak jako to říkám to od něho jsem to nevymyslel ale vyjme tomu když to vykládá a velice pokrokový člověk za ve ve svém komentáři k se pen pravdiví le a na to vykládá ještě na stačí mu to že že máme dva druhy šakti jen trpnou a jednu aktivní prosím to stačí tak dělá na vás na apelace to takhle jemnou sebrali ale ono se v životě ježíšově že mně děje něco a životě jeho žáků že kdybyste pochopili to jemnost tak by vás nepřekvapilo že ježíš nazývá jednou svatýho petra satanem a druhým si nástup turnaji k trpnosti a aktivity šakti se narodil z panny ale přestože se takhle narodil nebyl si vědom toho že je nesmrtelnou bytostí protože musel nám ukázat příklad podle kterého bychom se do všech detailů mohli řídit a my se od začátku života o času života nevíme že jsme nesmrtelnými bytostmi ale když se díváte na dítě i na vás dospělé pokud vám nic nechybí pudový s nebo li tak se chováte jako nesmrtelné bytosti jako kdyby tento stav neměl nikdy končit on bude končit a on protože taky začal ale nemusíte zrovna vědět že jste nesmrtelným bytostmi proč protože naučenosti se to nedovíte že jsem ten bytosti na to že musíte vzpomenout je něco jinýho než stav babylonské věže což je na učenost nebo dát se poučit protože vás tady poučím to není estaban věžě babylonské protože ten kdo vás o tom poučuje tuto věž zbourané měl zvon taky stavy ale kdyby neměl zbourán tak nemá právo takhle mluvit ale se někdy s hrůzou někdy za dosti dívám jak ta moje babylonská věž se zhroutila onak měla těžkou práci i stavět na nohy protože jsem pořád měl takovou tendenci a tak gesta takový dotek pořád s ničím co je nekonečno nebo než se přibližování se k nekonečnu tak řekl jako tak genese nesetkal za tím při jak to tak výrazu to byla se někdo nekonečné a těm se na klamala se musí osmička udělat že jo ale von se řekneš s tou i při matením stýká že to musíme věřit a to nemůžeme vědět a jak to víme tak jsem vědomě nesmrtelný a ty to toleto stalo li že dvě přímý se nekonečnost týkají to by mi je přímky panně vedle sebe jdoucí je rovnoběžky jak se tomu říká o eticky nekonečnou se stýkají říkají to že nebo dokonce proti na to je hlavní že se setkaly a napřed se musel setkat nese modlit pro je o to setkání že to je veliká rozumového nemožné či on tady nepořízenou zíval rozumu když toto říkali a říkali to před před naší epochu nebo ráji staří řekové todleto a eukleides toto říci s štětce on touto jedno tímto jen výrokem na prozradil že byl zasvěcencem a hluboce se že mu ta indie úplně nedošla on tam kopírovalo z indie o tom není pochyby jsou couváme terý ale ono mu to mu stačili čtyři prvky s jindy pochopit a nepochopil ten pád je to je a na to že nepochopen a ta ti tak ta tu kalos kámen a vůbec celé mění a vědění evropské se nedostal na úroveň indickou ta úroveň indická byla daleko před naší úrovní zasvěcení vím protože znal a a v a kaše se můžete setkat bez nároku na čas a prostor vědomostmi které nejsou na úrovni ne a tašek třeba narodí pitry nebo jinde zapsány nejsou tam zapsány tak my se rodíme jako ježíš jenomže jsem přesto rozeznával a to jenom se na to odvolám nebudu to rozvádí protože nechtějte na mně rozvádí přečtěte si to spisech že my jsme lidé třetí kategorie to znamená že jsme vědomě zrození jenom z otce a matky pozemské bez nejmenšího úsilí o pochopení že jsme zrození z nezrozeného kdybychom to chápal jsme nezrozeného rození tak bychom byli lidmi první kategorie takový byl ježíš kristus dříve než abraham byl jsem ne jsem byl jsem to tam ještě druhá kategorie to jenom tak domu skácet za pokrat abyste si to uvědomovali na to to potřebovali výkladu že bychom to byla na vědomí že taky člověkem druhé katedře a ten těžší vysvětlit protože může nastat mezi stav jedění a to je to co zažíval třebas zachariáš manžel alžběty a by to sama aby si přál mít a její manžel emigroval na tom děti protože manželka je zatím ze viděla nebyla pravděpodobné že ještě porodí ale protože navštívit zachariáše anděl a říkal mu že s manželce jeho narodí syn a že bude připravovat cesty páně tak zachariáš řekl prosím anděly když že neživé tomu nemohu věřit nemohl protože si myslel že musí tu ženu pletí a ona mluví o něčem jiném ta žena byla neplodila ano a no tak tím že se tomu nevěří tomuto oplodnění nestvořeného tak a on se to předstane že se stvořeno a člověk vytvořen pro tento svět tak to jsou lidé druhé kataru je tam byl jeden člověk který tomu nevěřil to byl manželky alžběty a byla tam jedna která tomu nepotřeboval věřit protože ten anděl mi způsobil to oplodnění víte to je něco jiného než v tom případě mariina a maria musela souhlasit ona souhlasila nevědomostí tak by ta a ta maria souhlasila odstoupení od své vůle a celá cesta duchovní úspěch no tehdy když odstoupí od své vůle a takhle tak to platí i od mysli pro to aperta byste že třebas na vteřinu odstoupili od své mysli pohybové mysli abyste mohli pochopit něco navíc co byste kdybyste nedostavily mysl pochopit vůbec nemohli a protože vy jste tady jediná s tohoto prostředí těžce jich která to umí a ne že by lidská říká že to neumí a že nevíte jak na to my si dělá krerá to umí prosim vás to vás vybrat jako se ke tašku se mi do toho dne tak kam sklidíte že to že to neumíte a jak to máte udělat kdybychom měli je jak to máme dělat tímto začneme umět je se beztak jedno to je to byla na návody bych si říkal kolegyně to že jsem musel abord ten manžel taky vytrpí sat se potírá ono manželku než je předešla můj výklad výsledkem mého výkladu který jsem začlenily chtěl říct na to třebas neví že to udělá ale si toho všiml že to udělal no a toto není kdo neudělal tohoto prostředí tedy s pro například synu celu proto měla ser tato moje sedět a řka kterou jsem zplodil a ona o tom neví a manžel kdyby to věděl to by neměl za to by se dal rozvést a to poctivých sám ani prosím vás nýbrž nevěděl co se vám to to to tomu to nesmím dopustit víte vo tom že jsem sklonil s váma nevíte no ale když toto není zapotřebí jsem když jsem podruhý pomohla ale se aby zase byla živa jsem měl v ruce vám peníz od toho co jsem převáděl najednou ve své kapse že jsem samo sebou měl šat který jsem předtím nenosil že to neplní vzdálil v kapse že jsem ho nese o tom nevěděl a teď když jsem znovu poradil tady vašeho manžely jak se zachránit to znamená jak se narodit pro chápání věčného života tak jsem musel ten peníz najít se s ním poradit s tím svým úkolem jsem se musel odejít ne s penízem být převozníkem a jestliže ta to prosím vás na řídit alence se se s ním měli velikou potíž při výchově nebo říkat jako než to v trošičku zakončilo to je to že je to těžko se to v náprava není vina alenka chudák nýbrž těká stavitel nost na protože to pořád přijímal že to není to není abilině při operaci tak ona to vy a to dávní byl způsobí hodit po určitou dobu takže jsem na alenkou nelámal hůl protože jsem byl při tom a takhle jsem podíl že sem byl při tom když vona se rodila těžce se rodila jako tiší způsobem než třebas ta julinka do toho stavu ducha a on se podat ještě do toho stavu ducha rodí ale je to dcera moje ve stádiu rození to je hrůza a včera ne stáje dna ve stádě rozené a to je tady linka a druhou mám ve stádiu teprv se rodící a to je chudinka tohleta a jsem si to šel o věc přímo do bytu dceři že sem tam přišel poprvé se setkat s bárkou a jsem na nad hlavu za ruku a ne jsem si asi něco a ta barborka se napřed držela se mám tísně ale jak jsem dál tamt ruku tak se pustí a máminy sukně a šla ke mně a neměl a na to čím k jsem tady ne jenom otcem jsem tady jaký dědečkem a to by tak to vy tak nešlo bývalo jeanem a ne několika kdybych to udělal jiný tak takhle llega nebude protože nejsem otcem tedy nezastává nese rozvést nikdy manželky první dobyto je a vy ale na roznese že tuhleto nikdo nedokáže že jsem něco měl nekalého zvanou že jo a to bylo velice nekale tady neslo obyčejnou vícero věk a vybočení vědomí o nesmrtelnosti a to se ještě pořád proudí pořád teprve pro dim duše s dávno nevěřím jsem tu víru ztratil někdy před miliardy let jsem nemohl s touto vírou stačit takže na ježíše krista nevěřím o něm vím a prosím vás to je víc než kdybych jenom věřil on to nepotřebuje o stačí mu stačí být jóginem o nebo je věřit na ježíše krista co prosím stav se to se může a ten satan samozřejmě že je věčnou bytostí v tom se sice býlí ale ale von si myslí že to o byl v tomto že že si myslí že to tam je chyba o stvořenou bytostí a proto není věčný ale von si stěžoval jednou takový nějaké nedopatření jak k tomu příjdu že musím pořád to tahat lidi do do pekla z bych to rád nedělal protože vím že to je nesprávné jsem říkal podívej se o to je správné jen ta hledá a house a větší kapky protože to je tvoje povolání tuhleti lidé jako třebas jsem se setkal v tomto případě luciferem jako tento lucifer ja musím taky komnat protože u vás lékařku dělá moc povinováni choroby on se na to zahyne a když víte že to udělal že jsem se stal perem tak vám to všechno jasné to je ten anděl který anděl nikoliv padlý anděl který za úkol jako stvořená bytost hlídat člověka aby se z toho své nevědomosti nebo částečně dosti jenom o tomhletom vědě a se své otevřenosti muladhary aby se dál nedostal protože musí dbát na to aby on tu úroveň propracoval a teprve určité míře propracoval nosti může jít dál to znamená li se ze semene narodit rostlina vzniknout rostina tak ona se musí tvrdým způsobem prošlapat ty slupky toho toho jádra semene ného a eště to musí prošlapat z půdy která ne je na vrstva musí v půdě přitom růst a to tedy plný se práce ten lucifer aby tohleto hlídal takže nevím jak bych to všech řeckých ty buddhy který se tam nahromadily vědec větě moh vyžehlit o mi to asi nepůjde ještě tam nějaký bude nevezli víra je druh vzpomínky a v tom smyslu je věděním neboť víte vzpomínati si a jeho v tom smyslu jak to říkal plato jiném smyslu než je totální rozdíl mezi vírou a věděním ježto pravé vědění není jenom vzpomínat jak na to šel pan platon potože ten ne toho celkového poznání jenom malinkou část zachytil nebyl podařeným žákem stokrát to vím nebyl nebyl dokonalý mluvčím a ono to bylo těžké by dokončí někoho do bude tak dokonale jako sokrates a takže on neřekl on zapomněl říct nebo nevěděl že to i nebo vůbec nevěděl o tom že to existuje že existuje také jiný vědění které nevzniká z pomínku které prostě je li jsou dva druhy vědění kdežto víra a vzniká to není víra která jest je li potom že bych vylučoval tu vyroste je za něco za řek bych schopnost trvalou schopnost to je to živé hmoty si vzpomenout co tak položená jinak ale nemohu na to právo aby to takle kombinoval a aby vás eště tak budu rozlišovat mezi vírou a mezi věděním pořádá ano a takže když na vás a peru jenom na vaši víru říkám jenom to není opovrhování vám ale to je vaše východisko když vaše východisko mluví na vás z vašeho východiska a ne ze svého je to dělá úplnou velkou potíž že jsem nikdy ani chvilinku nastával východisko víry od kde špatný potom tvá mluvit stáváte jenom východisko víry to je těžké ale co je pro těžké rohaté takže když zastavím svoji mysl a ona alenka že to dovedu tatí tatí pozná že jsem myslel zastaví zastavil a v tom případě vám víc rodina před celá budu říkat jedinec nepřít a zůstali u to neví to že je to v pořádku úvahy za cukatůra jak tomu říká nevím se velice osloven kovy no a on to říkal velice inteligentní držím ještě něco k tomu na do absurdum věřím protože je to nesmyslné to přeložit volně samo sebou a kdyby to byl smysl kdyby to bylo rozumné tak by to nebyla víra víra je nerozumná záležitost proto například ten kdo nevěří a ti stane a cesta že nevěřit tak z možných různým způsobem antagonistickým nebo ne antagonistickým nevěřím ne a tak eticky a nejsem proti věřícímu postaven jestliže taková to víra ne a ta gostická u existuje tak nestojí proti vám věřícím nýbrž vám říci pomáhá a vám si pomoci ze stanoviska člověka který nezačal nikdy věřit protože ten se přímočaré dostal poznání k vědění že na to opačně způsobem ne přes víru a to je dobrý východisko ale není to moje či se musím pořád štípat aby zastával vaše východiska bych si na to nepoznám je rovnou abych si uvědomovat co vy potřebujete napřed vědět abyste mohli přímou to co přímo s toho vidění povídám že nepovídá jako pán bůh ale na to z opačného východiska jenom východisko moje je u boha vědomě pocházím vod boha a teprve od výhodná cti do roku svého věku říci že to nevěděl a toto nevěděl jsem taky nevěřil jsem takový primitiv že co nevím to nevěřím se musím přesvědčit a to mně stojí někdy strašně moc pen toho smyslu těžkostí protože když se nepřesvědčím nevěřím jsem tomášovec v pravým slova smyslu ale pak když konečně se přesvědčí tak jsem schopen modlitby o kterém je neska alenka řekla že je schopna není a její schopna a ta modlitba z pán můj jak by tuhleto nevím to jiný aby toto alenka řekla tak by se ji zastavila samovolně mysl když se zastaví na tou velikostí boží že on je mým pánem tak ho za mrazí v zádech staví se mu mysl a to zavržení zádech je způsobeno tím se se obrátil proud prany místo do nahoru je zhora dolů a proto mu radí v těch zádech do toho mrazivého zádech protože normálně když navázala ho tak nem razí a kdy je shora dolů tak umrtvuje tu nevědomost a taky mysl no když jako to dělám potřebuju to udělat aby jako sem něco řekl co by normálně nemohl říct tak opravdu jedné straně se vracím a na druhé straně hořím tam z úrovni ze které to beru to není nejvyšší úroveň jsem hory tak by stoupáte dotažený a tam kde jako jsem to zmařil kde to vím původního jsem ta tam jsem sledovati studem no a tak co bych se s tím naváděla zkrátka vím a to musím vaše prozradit že jsem věčná bytost ale vás to neruší jsem to věděl teprve o sedmnácti let a jsem to nevěděl z vlastní iniciativy nýbrž je to na tuto reakci začli nebo začli provádět lékaři ne a to potom byla řídit zvána a pak nastoupili nem životě události o kterých teď nechám vyprávět pán ježíš a ty události v něm takhle to byla nace kterou způsobem uměle kaši paní se na to stačilo pohled narození na světě s panny marie a tyto události byly tak tyto neměl místo které ježíš pro por proto narození na tomto svět lidské obydlí neměl neboť on měl tímto že neměl toto lickýho byli ukázat že dítě lidské ve nemá domov a o se o tom vyjádřil takhle člověka nemá kam by hlavy sklonil on tu nemá domov proto byl chudá ve stáji když ho tady a že ho tady jenom tohleto tak se podobá zvířeti ano a narodil se zvířecky a on se nepotřeboval naroditi řekl se taky narodit z řecky ale to že aby dokázal že narodil že k tak musel narodit ve stáji rozumíte tomu teď dokonale tam je po počítáno ze vším do všech podrobností kyčelní stopy nechám a jedno z toho řeknu jo to by se to prodloužilo strašně a o se ztratil někde na poloviční ze své dopadá to je částí cesty tak musíte myslet že ty věci chápu shora dolů a nahoru a kompletně čili kdybyste zaskočil a chtěli na jednou vědění co s konce tak to taky vim nepotřebuju tento pochod s vámi provádět zdola nahoru protože by že jste věřící tak to právě zda nahoru a ježíš kristus protože mluvil k věřícím jo nebo budoucí věřícím připravili si se na víru tak musel na to zda ho ukázat a nahoru se trpět na kříži a tak dále všechno co by to by nemusel dělat býval kdyby jako nechtěl nebo neměl touhu k sobě ve všechny a když někdo vést absolutně nevěřící ale a tak on zisky nevěří znamená stavící se proti víře jestliže měl ve tyhlety i ty který se podiví že nevě nestaví ale nevěří i ty kteří věří a fakticky nevěří a a i kteří věří a fakticky věří tak je to eště ve kapitoly on musel mluvit současně a nesmíme to vykládal dělali řím mluvím pro čtyři kategorie to ne o je o tom jenom souhrnně říkal ale vám je dáno abyste věděli co ostatní vědí o to že uvěřili a ale on říkal se na tom líp ale vám je dáno a když se člověk dívá na ty jeho výklady které konal na rozdíl od toho co říkal těm nevěřící nebo teprve učí víře když se na odívá člověk zblízka ústa zapsaný evangeliích říká to by to byl ubohý výklad který konal ten ježíš kristus ubohý bych se na něj styděl a je to nesprávný pohled protože on věděl kolik mířít nesto to neumím rozlišovat a že to nebyla nedokonalost ježíšova ale to byla nedokonalosti který věje to byla chabá víra a to se ukázalo v okamžiku kdy on šel na tu smrt rozptyl se jaká to byla víra o ono jim stačilo celé svého toho obsahu víry jenom to že chtěli být posledních a že věřili že se to ježíše krista mohou být spaseni a když se nejí potupné umíral tak bylo po spáse vite