Karel Makoň: 91-14A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Je tady je tedy vůbec něco dělá nýbrž aby to byl bůh ale on se jenom to sil a to je věc herectví v tom musí být abych to že jakože sám prodělá a bez jeho příčiny by to vůbec nestalo tak se musí ale jenom vás vyd ne to fakticky takle dělat v vím že k tomuto ve si on s v ale kdyby byl trošičku jsem jako jsem protože mu tohleto nechybělo. On mu to chybí protože jsem neni ale jsem byl kam to vem. Co osobou se musel být v jsem tam chtěl obstát o protože to by byl živým to jsem musel být dokonalým dal jsem ale jsem byl chtěl být to jsem taky jsem byl mladý do že byl cviku kterou se tomu herectví vám řeknu když je potom nechali za tento omluvit za topím pro látkou tam na po že jsem se vyžíval jako hrnec konečně a to mně bylo čtyřicet. Šest let me o tom tolik o to co ještě zkus bylo a vám řeknu jsem si že takový úspěch žes měl dělat něco co jsem si dal co v útlém mládí. Že jsem dostal vyznamenáním nejlepšího prosto k do ve za o ti si po zemi doby by to látku o to je to v to jsme se za. Ale ono to bylo neměl byl že mi co si přáli poctivě třebas mládí do vás jako must roste a protože to viz i tím spíš že to nemůžete vykonávat o ponese úroky. Tím že se obětoval tím způsobem že to co z to nemohl dělat protože jste neplakal nad sebou se to nemůžete dělat jako ve skla nebo teď jsem jsem viděl nebo se byl v tom li to budou li s tak jsem neplakal nad tím že pro bolest do buď do viz patrně dokud nepřijel du vůbec. A ti měl jsem kam se dostal o tom dost li o tom že nemá strašným bolesti a tak jsem hrál že je mi dobře a když to neuměl hrát velkou zlý bývalo tam jedovaté vše jak mám bolesti v tom si ve ještě větší než tady jenom toho ještě nevyzkoušel li a každý herec než miskou ty svou tak to dělá polovičně nejde mu to. Proč to v tom musí do praxi tak je to hraní nikde. Na taky hraju pořád tady hraju kdežto stále měla mu pořád vyčítám ty všechno dělá v těle ten herec který je na je tělem třeba dobrou vjemy ku oni taky ale ne ale to duchem a tento pro ale duch je tedy řek tu bídě or pro tu tak to musí od st. Každým člověkem který si přeje jít jenom být a nezáleží mu na tom že taky nebude no prosit tak jenom potřebu na příkladech ukázat co je to zaslíbení prvních si svět. jsem byl vyhozen z každý do povolení povolání bych je že musel se sám hor dolu. To způsobilo že jsem konečně se dostal ke se mu poslání jsem v řeči kterou jemně mluvil ten co chtěl li sebe zen posláni a povolání jenom jeden výraz. Že řeči protože kdesi přírodní posláním zvířete je li toho k čemu je povolán svou vstup tu kou svého organismu takže dejme tomu opět po o vám tomu o kostmi by si myslet ale k tomu je víc stydět tak dále. A ta povolá a ono ta povolnost nedělat jeho vyššího člověka nebo vyššího tvora když například vraždí. To může vraždit jak se vyšel vel to je to bylo vraždil jsem byl v musí prožitým způsobem než než kým byl k tomu je teprve víc dovoleno ten do musíme nato prožije nos za lásky k tomu vraždění pro že úkol to bylo v člověku proto tvor kterým čistí přírodu tělo o to odstranit potom je je li aby taky měli to co se rád že to tak o je tam k u li tomu ty mr přiměl by si libo nebo přístupové a teď ho se jdou toho ty dělat na každým kroku oddávají. Pozor rosy něco zabije tak nesmím to ho podezříván toho ty dělat byl dal schoval vynechává aby je těma svýma soucitu aby tak i my se z rad. No a tak chci žít s že ten ježíš trénoval tou třicítkou na oběť láskyplnou my jsme schopni se obětovat ale ono to není dokonalé láskyplné neboť například stal se o tom vyjádřil takle pro mi z toho nic nemám dělám. Musím starosti dělat v se mu nemohlo odporovat. taky z to o nic nemám to mám ještě mým než to které jsem pro ulic sobě když chtěl něco mít pro sebe a něco z toho mít tak to vůbec nemůže říkat z to on ne si vymýtit pro sebe bez mi kdybyste mi podobali. A nesmím si z toho nic jak tat z ale si ale jsme se měli jed jak jsem navrhoval hned no podělit velikonoční tak je ve mně se na podíval říkal by z tam lidský tejden potom a to jsem pochopil že mně se chce uvěznit odvádí víra. My jsem nereptal i by z dal jsem ty ni nabýt z toho důvodu že jsem znal před ty stádium. A vím že to myslí a s ním s vámi dobře. Je to nemyslí do se se mnou co vše v pořádku protože ho pořád ona se du tím co aby s aby neměl moc rád dne totiž schopen úžasnou přinutí a protože podstatě milující člověk v jenomže si to nepř do aby si přijdou když jako to vypadal na přinutí tak do toho něco zasadit řekla ale tyto přehání již v nebo to se neměl dělat z to si je to slu hodu ty při vidíš nebo pak se v. při jsem na tom do předním abys aby moc vnitřně potvrzovat že mluvím od jsou v pravdu a to jsi bylo toho že jako to se nemáme moc rád ti to potřebuju a žena jsem toho neprotekčně vám mužem s může být do míjela jako mámě na atd. A čili ne moc a málo jestliže je to by měl vás moc rád kohokoliv tak. Těžko by se vědou znal s tím že by dělal především králoství boží. To by nešlo takže končila to při při tak u ježíše. Tím že řekl kdo je matka a nemám matku nemám bratr v nemám kam by hlavy sklonil to nebyla neláska. To bylo jenom nastoupení nového řádu hodnot. Ve které musela být disciplinovaná láska k otci taková že proti sobě proti sobě opakuju proti sobě jednal. Když to bylo zapotřebí a když se měl dostat na kříž jenom proti sobě na o to by dostala při z přátel pravdou z že jo no to takle dělal. vim že to pro je tolika o to musím takhle mnou jsi do listu činnou nic přitom říkat tak el a vstal nám byl tak láska co prodloužil měl pobyt zde o dva dni. Tak mám boty od víc času tak v u o tovíc tomu to detailně to vysvětlit s k a. Tak bych byl rád kdybyste chápali tu ten přechod z třicítky na další fázi ne jako projev nelásky musí s matce obratů nebo tomu mě. Nýbrž jako po vinný přechod z kdysi by do onen přechod na. Proces který by nemohl ani krok prodělat nebo pro ve nebo být zpředu kdyby byl poután na svou matku rodnou jako s měly být předtím když třebas byl vás dětech neodmítl matku a vrátil se z toho chrámu nesvobodou o bohu k matce. Toto nedělal přeci při prvním zázraku tomu říkal že to co je ti po tom že nemají co to s tak v v v v v v v v v v lese byl ve řekli matko všimněte si toho slova tam není matko nebo jeho matka. Nebylo tuku protože nebylo dokud je aby dokázal že to neni kruté tak šel o pro to buduje by bylo jaká to byla proto z tomu slovu byla krutost on tam musel odkázat ne sobě že tady na zemi nemá matku přes dobrat tak dobrá matka jako byla panna maria stala která zapřela sama sebe tak dokonale že mu co by otrokyní jako v svobodná že na porodila žilo. A on to co z za převod z toho nechala ho bylo to jednou potože poslechla boha a to bylo visi klid o vás. Tak myslím že tohle toho že tomuto všemu rozumíte smrt se to z z z zastat této kdo by do prvních v. El tedy prostor když mnou pak milost ale je to vím podle není to neporozumění. Je to rozumové z přeložení krásné rozumové z rovným nad kterými čas snu neboť že kdyby ten vel ježíš nepoznával vůli boží. z na tom správné tak by se nemohl jisto v trojice a k tomu přišli po je pravda. Ale to je strašně málo. A doufám že se dostalo tohoto výkladu si to nebo musit rozvádět co to abych věděl stal pro co to být nad aby to or na výbornou tato stávali vodou ne neřeknu vjem to jsi ty sis toho si mysli při že on si časové let protože straně milovaného další dni navíc dva nemálo on měl věnovat víc. A tak protože všechno se do se na to jsme se dostali tvé chudák be tak jak se jak ne to nebudou moci si tak jak to by se mi to za tak li jak to udělat. Aby našli to večer to bylo pro toho po z po toho beránka při po sedmi jsem si v no kdybych dostali to by byly se od cizím těsně před smrtí ježíšovou tou mysli ne dopovím nepomohli oni museli svým způsobem dopomoci. Ale tam o mně předešel jim řikal pudete vel dneska pro nastavit byl beránka. Velikonočního a budete po ulici. Potkáte člověka se s vánkem dětem za ním a to jsou zřejmě jsou do hospody byla s v z vánkem mne to do hospody k je taky krásný proměn velice původ místo protože tam nejdu na co od nebo transu otázku co jsem na poli či dávku brambory a on říká no a tak a tam řekneme tomu domácím ba a o tom o z pod tím o aby nám při připravil beránka a oni se neptali jak se to může stát. Jak to mají udělat oni věřili tak sie vychoval za tři roky že toho může potkají jakže bude proto o do mo se tam toho beránka dostalo stalo se všecko jak. Jak toho před protože před pověděl toho ne on to věděl ježíš při svém narození jsem na oni věděl co všechno oči k a ale to je málo to jsem řek na ještě moc ale dovolit ten ve škol dobyto říkat ano trojí ku. On to od věčnosti věděl neboť od věčnosti byl spasitelem ne od chvíle vystoupil na při si katolická si jeho kou k je myslí promítl měla natolik věci podal vše. Chci ale on to jeho věčnosti. On věděl že na ten kříž musí s každým zná zvláštní a proč s každým z nás protože. Přeměnu to nebudu nad li k omluvit nemůže nikdo z naší zasít vlastní bude provést opaku si proč tedy z vzdát se vlastní vůle li se vzdát všeho svého pak může provést jak se z nás všeho svého svého jsi byl v čím to bude provádět. Již tím ta svatá terezie říkali nevim co bych ještě byla u nosí pro z těla do by se dostal do kostela měl nervy s tím jak se říká no pro z těla dle lépe řečeno a ale neslevil la. Jenom že hrála. No bude domu by že nemohu umřít že to nejde nemohu nic si musí jít. Čím je to by se do toho vložila všechno co jsem mohla no jak tam si říkal mockrát. Panny přeji zjevil a říkali terezko ještě z ale ani zanech ale něčeho nedala protože tobě uschlo je na věc maličkost v. Že všechno na tomto si že všichni i ti všechno mají ode mně nic není vodě kojí ho ani od satana vody tohoto není že tomu ode přel že celý svět je bez u postaven. Není to od satana bez tu postaven ale do od satana. Nýbrž je to všechno ode on stvořil dobré i zlé přes den si to ve starém zákoně stvořil všecko. Není co by byl zrozen nemluvil mu do toho satana nezkazil to tam jevil se vyšplhal na strom a jsem nesměl svedl evu k tomu pojedění toho že má. Ve všechno symbol nerozumíte mi do toho neměl co mluvit satan dotoho mělo mluvit jenom bych před dělání pádu. Který byl nutný aby se z toho parou mohl se nezbytnou náhodu od aby se mohla dokonalá oběť provádět. Že by nebyl dokonale schopen provádět než když byl marnotratným synem cesta li se tedy všechno promrhal a to o životě je dokonalá možno všechno promrhat bych se vás každého zeptal kdysi za si myslí tato odpovím samo jsou tupit pro ozval se spadlo pověděli při že by se po od povinna ještě o dokonat je k tomu ě a jestli si myslí že že něco mu z by jde k o tu odejde. Za to co co nepromrhal a to si nese jako nějaké v jenom do dalšího života kde nic. Když třebas dejme tomu ale mám to říkal vůbec ale bych toto měl říct a k tomu bych se mohl vymknout z toho ztrácení tedy když ne další karmu jako na světle přiváděl jenomže ale ještě v tom věnovat že ani to není úplně pravda se tak na dostatečnou. Protože říkal například skal řekla do případě to říká správně. Ještě opustíme hříchy v zpovědi as on tím pán mu bude jsou do světa abych tito odpuštěno tak jsou ti odpuštěny viny věčné ale časné nikoliv. Čili ty si budeš pořád trpět tomto světě dokud tady bude žít ale nebudeš trpět na věky job přijde do nebe to neřekla tak do babička která v tomto blokoval při brž to o do prosto budeš se zpovídal při do nebylo věčně nebudeš se trápit pekla ty k ruku v tom v tom to nebude dostat protože vidím že když pořád no tak v pořádku babička do dobra a tam byla svatá a jsem chtěl taky k tomu nějak vniknout prosím tele. To si musím přiznat. Tomu noho dokud zrovna letu nebylo nepříjemné ale k něčemu jiným jsem se nechtěl vymykat babičce přejí dělat tak jsem si nesmírně vážil protože když je do obcuje ze svatými li to si zase tu je naší naší vážnost v čem byla nesmírně vášně nosím do tak oni se nevěřil v tom že ono se stýkal s trojím pánem bohem co z z si k a v. Ono se ode jenom ke svatým a nikde tohoto jsem neslyšel někdy modlit svatým. A to z od jak je parou oni mu měl vždycky na to svatým a co jsem říkal kde jste ten by tam mu když k němu jim modlíš si to tady u sebe říkal on ne existuje proto nesou by vyšší ti svatí než ten tvoji tomu který bude dostat neexistuje ještě do protože si to ztratila dostali konec protože vidím jako svatou a těmže svatým kteří to ještě nejsou jsou záhrobí osob oni nebo pak. Těm se modlíš protože je to správný tam tam budeš vyslyšena a to byla vždycky byla vyslyšet. A dycky přijali jako díků vzdávající takže bych mohl mysim tuto třicítku dokončit protože on jedno hodné ten pán ježíš se otočil na patě asi se ani na rozloučil a odešel do jordánu assisi ale milost učil o z tam. Den před tím dělal tesařem najednou to složil a šel do jordánu. Ale protože jsem přitom všem byl vnitřně když jsem zažil konec světa a jeho co je na si třicetdevět tak člověk i při tom jak to s tou pannou malým udělal. Ale přišel svatý josef a našel pracoviště jana byl ježíše opuštěné a zavolal si svou ženou by říkali malý je kam odešel ježíš a ona řekla opustil pracoviště no nemluví baví říkali nos. A co při mohu říct vím jenomže opustil pracovišti a obsahem toho pracoviště z nebyli my vší nejenom ten se se s kým od v nebo z tu ale my kteří s touhou po vás li se o to nejsi mi o do moc pro něho tak dále. Toto pracovišti tento dočasný domov opustil je si to nemůže myslet si jenomže dočasný do mohl co se to co ještě odpustil ho tu dobu dodávám to tam nebylo v tom se nás ti že to řekla co pro neřeklo prosimvás to co co to je prosím neřekla šel na pracovišti kterému pro ten toho výhodou pro tu dílu fází dál již. A my se brzo dovíme to tam neřekla co na tom novém pracovišti dělá. A o oko. On do tak nepochopil v ona řekla to co to je pochopil a čekal co na tom jenom to co ještě bude dělat jak se jako u se osvědčí si o něm bude slyšet že dobrým tesařem že se to co sklad čím to nestačilo on o to vše ponechala vše za z znaky mistrovi byl by měl si kdokoliv z na že nebo and všecko jak to přesto o tom záleží kdy svatý josef měl jednu výhodu o jednu nevýhodu tedy výhodu toho. Že měla občas osvícení o to co mělo o přesto kojí jasně rozdal od neosvícených záležitostí. Když se to jako maják na máme moři a kdežto my kteří jsme osvícení kou ho a ono čela jo a kovy tak si o nemá by si to u skal na krámu. To pro toho svatýho co to bylo co pos o to se nikdy by tomu dnes zpět slova a nikdy to ne o ni ne o po vždycky byl v tom od oni si jenom o jsem nebavil s pannou malý s malým ježíškem k sebrali je a říkal my krále nebo přijde o život to jdeme do egypta a a to nebyla tedy maličkost. To bylo sto prosta do metu cesty že ano po břehu když to brali. No a moč na toho osel tento že měl pravdu v tom co se valně v tom nebyly dycky pokojné v oblasti je museli obcházet o z vojsko nebo za tou od li si do. Tak on odešel jesiže tento znak první přijít tak u nás nemá že to za k není ta tak jsme do končily třicítku který to jenom z jeden z první znaku. musím bez ohlédnutí bez po z pozdravu opustit dosavadní způsob jednání. A moci dvacet. O třeba si musím opustit za moc třebas se z děla a on to musím říct tohle sloužím rodině a tu si s po do zrodil neboť pomáhal tomu otci v tesařině že ano. Z takže nemá li tato vaše třicítka tento znak tak ste. Nepřešli do další úrovně a tak se zeptejte proto nebojte se a u tebe tom mělo tento znak ano stoprocentně. Pže byl tak i machr když mi to oni ho nevidíme že bychom to dostali nebyl. Mezi tímhle tím se v nás bylo do by se to zase přesto stalo v se budeš se od svý rodiny a kdy jsem přišel najde pracoviště kde se ani neohlíží byl. Mezitím stal život třináct let života oběti. To maminku a babičku před ono se to tento malost milo protože takový lidí jako byly ony dvě v životě jsem nemohl najít. A tak jsem bral i tože o něčemu věří čemu ve si nemohu se za tomu věřit nemohu z toho důvodu to co omlouval protože nejsem z mat. Že kdepak bych se byl troufal no to si to tělo plnila v jeho tak aby raka našel třebas výčet. bych to byl nevěřil že schopen svatý jan v oni to se do byl z nevěřící schopen typy že dali za to hledali hodina kdy litovali to ras okamžitě roku prosila vyvracet byla něco přesnou skrývala kdo to nemohu bych k zviklat ale ona přenosem hlasitě modla v to říkal tak proč bože s tím tímto způsobem že nemohu na je klíč že nebyl nesu tam se to se mám pod těmi k líčili. Všechno připraveno k obědu tak tomu nedojdou nechám manžela živořit nebo hladovět nebe na jsem dost to vzdálen proto že to co tam to vím z toho jít. A no tak ta babička mně to řekla jak to dělá. A jsem byl proto ochoten při nás nese za totiž k k k vůli není nebo za si při ví. Obětovat ale ne pánubohu z lásky v babičce prosimvás pozor na to za si to že se obětoval opona ho mně nešlo jsem nevěřil že takový bůh s. Nějaký svatí lidé si se vyšinul li svým způsobem života do svatosti který praxi vypadá božsky oči věci svých lidí ale není do bůh. Je to jenom příznak některých vidí jsou ona dohromady dávala kou do pojmu boha skládá to tam. No tak a protože se měla sebou toto zdvihání hladiny vnitřního. Věčný duchovní hladiny tím házením těch kam mým ku do kristus měl že ano a přes li tak se pokra se přetýkat a to přede do dotoho poznání boha ano. Tak za to nemohu přát tak když jsem se obešel i libo od lásky k bohu. Vám řeknu že se potom nepodařilo li toho toho minout a při z toho nebo bylo pro semeni nevěřil a potom se o nemoh bylo jsem lásce boží nestačil jsou jednoduše do do vodu k protože když jsem nemohl hřešit tak jsem pochopil že to láska boží která tak pro z těla a tak předala nad rodinou hříchu jsem nemohl prostě řešit ano. A jak to udělat abych tedy aspoň někdy prokázal nějakou lásku marně jsem se choval jak to udělat. jsem se že si prokazoval jen tu jsem za pokračovat v tom k tomu sebeobětování ale to jsem vedle lásky boží nebo o žal za něco v tom dohonit s. A tak jsem se denně upřímně modlil to jsem věděl že pán bůh je byl jsem ho poznal se na světech v to jsem nevěřil na že ale věděl jsem že je pane bože dej mně tu možnost abych žes měl milovat protože já. To se nesou že si k se o města do tak bychom nesmírných potom do prostí a v ničem jeho práci nenech takle být stále něčím duším k jem. Ale jsem proces sebe v duchu duchaplněji ve jsem stále něčeho v ničem a nikdy jsem o lásku svou k bohu nezavadil nešlo mi to. A ty si se se že tento ten pokračoval dál a jsem v tom koncentráku potom pět měsíců byl bohem živen bohem milován tak že a tak dále takže jsem potom vykonával za složením života protože na to mělo. Střílet a k ty lásky. Se chodili tomu buddhi kázat spodní od s jednou budeme u k se tři že druhého mezi to z při dělo li si nevzali. Tak jsem dobře věděl že je to možné pro toho. Že pán bůh miloval a pán bůh existoval a že jsem ne existovat jak je mohou z síle když nejsem. To bylo zvláštní kdo z nás neviditelnost z jedněch okem viděli dobré straně kuličky měl se viděli skokem do k v. jsem přešel klidně než těmi jsou prostou jdeš než tohleto as ještě půst za před svým a nikdy na mně bylo mysleno. Ji tam vstoupil okamžitě byl zastřelen protože jsem to s tou plní kdo v ale vím třebas v hladoví židé je to ještě podobní na podobnou v podobu toho na to než my a oni se tom to ale třebas doby mít u k rady nějaký spadl do spal s pannou tuku od brambory nebo o tom bodu on co to oka dostal když dobrovolnou odtržen v věčná měl tu mu svou službu za jmenují že. Že museli žít život o sklízet s tím zase ne tam zvolal zhola z věže strašný smrt vola odtáhnout a bez síly se dnes je to to to je tomu toho co z čeho se na novou. No tak jsem nebyl schopen existence jsem nebyl schopen lásky poznání hladu žízně strachu a protože jsem byl tak malé dětskou no že tam matka kterou byl bůh se o všechno starala jakobych ještě ležel lovu je povolil miluje matčině že se od dítě opravdu. Stala čeho napájí svou krví podobně zrovna tak na tom jsem byl no to jsem po ho za vrchol dokonalosti stavu jaký může člověk zažít a on to byl začátek v no za embryí ten by dělání začátek znovuzrození z ducha tak s prosim světem přechod se. Nedokončil o dokončit ten ježíš se o rodiny odešel a přišel do jordánu tam věděl že tam jeho přítel jan přítel a tak oni dal prosím du k tobě taky. Je tu tím že než přesto vysvětlit ten se znamenal koho on pokřtil. Tak ten nebyl schopen hřešit. Ono jen ku pokání ne čl před jak pokáním a od koho tu tom mělo a nehřešil jenom činil pokání. Za to co jak se před tím be a při je tam ježíš. A i tomu svatému janově říkám mu pokřtíti něho skla nepokřtil nejsem na takové výši abych směl vůbec pokřtít slyšet jsem hoden ani rozvázat o pád jen na nohách dostat se museli rozvázat aby vešel. Do odliv v že po ta ale tak el odejdi protože neodejdu to mám přikázáno od otce a ty nemá v věci co přikazoval co přikázal ono od otce svého tolika nám detailně jsem přitom byl a tak se to tak je musím dovědět. Jinak je ten přes nebyla vám a okamžitě jak toto požadoval. Přišel na z nebe tento je syn můj mi v němž se mi za li do něho pokřtili v to slovo jeho pokřik a on není. Ale vím že to tam bylo takle zase bohu v nohách tak chop pokřtil. Asi jsou taky z od jana tak i k jediný o tom tak do mluví ve jsem se ho chtěli. Tak to byla další fáze tohoto přechodu prosim přechodná fáze a teď uvidíte pravou podstatu do toho přechodu z toho přechodného stavu v že ten ježíš byl puzen duchem duchem. Aby šel na po č a be. Byl tam č říci v ježíš zlačněl čtyřicet text mistry říkali s si and oni dem neznamená čtyřicet v neurčitý počet doby potvrdil to něco jiného to ještě z znamenal do oči tím počet času bez tam neurčitý počet dnů to o říkáme ještě licet projev předpisů kabalistické jeho a. Pak se tu vyložil satan. A pokouší jak víte ježíše trojím způsobem ale dycky najednou kopyt toho že jemu se ježíš klanět ženo. A on z tomu neklaněl tak ten satan byl z toho celý vedle. A ztratil možnost dále z toho po sto neušlo pokoušel nýbrž se otočil zády. A jak jsou převzali tak bylo vidět proč se o to naší not to je na k tomu myslitele na to že když to vynechám bez do toho nechce jsem taky někdy v a protože to by se týrán tuto požehnání z nebem a jsi neslyšel to ježíš o to tu tu. Vůbec nosič ten přeci věděl. Že mně se od svého narození ne hned ale z tam při statí říkáme že je synem božím tomuto nikdo nemusel na po víte. A že míníme synem božím k tomu tak nikdo nesměl nemusel napovídat v ale jak se to po pro je jeho všem životě to přeci že to příklad který jsem vám dál tak tam musí být všechno následovatelé ne ne i tohleto to napřed řeknu že mně se to stalo také. A kdybych mluvil slovy ekg a doví mi tak bych mluvil takle ty člověče jsi to vrozeným dítětem božím. Ve kterém se bohu zalíbilo nejsi ničíme dokud si budeš by se si čím ne mě. Tak nemůžeš jít dál. Ale ty si jediný jediný to rození svým jediná to rozenává sebrala totiž s je toho jak je to možné že se to z volně její čím jsou musí ji mám od a. To možný není o c a je to a jak to je protože tomto stavu se ten se ocitl o padl pocit oddělenosti. Jaký byl rozdíl že to pod rez do ježíše a že to poté do mnoho jiných be do poté živa váš nesli protože tím všichni projdete. Je potom aspoň vysvětlit v takže v chvíli jsem to zažíval tak jsem že to první případ a jediný případ s to nestojí nějak proti ježíši to byl jediný a první příklad. Každý z nás je pro vrozen jinou dcerou nebo to rozený synem božím ale neví o tom taková je sláva naše před bohem neboť máme celý jeho vesmír v sobě a to oním žádný tvor pokud víme daleko široko nemá. Takovou vybavenost jenom synu boží nebo se na boží. No tak tvé to není prosim vás něco co do vás do bez píše. Nýbrž to by vás do bez k pokoře. A jesi vás do nebe pokoře že to nemůže zasloužit tak taky zasloužil jsem byl s tím tak za tam ten by se mi to stalo že jsem vady nepřestával plakat. Jsem to za o žáka že se tohleto tisk dál se toto dověděl a jak si jsou udál si všichni věže to neví že tu možnost taky mají ku ano no že maminka vadí viděla plakat za nemoc domy do školy a že tady říkala dítě pro z nás než jsem říkal ale nevím maminko jesi dáš. Za dosti anebo žáru. Tak mi řekni napřed prostá se ze žalu že to trápí jako matku. Sem říkal zezadu proto že jsem bez se na se žil be. A nebyl jsem schopen si uvědomit že jsem dítkem božím. A teď lituju ze jsem se na se promarněn jakoby z mně byla nezrodila jako by je byla zrodila zbytečně. Protože jsem žil pro sebe a pro boha on se zamysleme tím že na tom nic. Ale viděl když jsem ti z si nebo vystupují uvědomil nebo tomu dnem dospělém věku řekla mi. Že zase tělo bohu o jsi byl si dítkem božím ne. A proto ses styděl za toho že sedumnáct bez si o tom ani nevěděl že si jedno pro sebe a ne pro pána boha. To si ona který poprvně uvědomila míse na svět po nám o tom no pod co bylo mi se že obětovala bohu jsem mnou do se se jednat bohužel jako se svým dítětem a od toho by bylo mně z toho život druhá část otázky a proto odpověděl že si tak to v ze se říkat atd tak jsem ve nadto jsem byl smuten a tak vadu. Jsem plakal tak jsem byl minimálně dodneška be radostný. Protože jsem si poprvně v životě vzpomněl na otcovský dům a mám li k k a říkal prosím ty sis o spor o to o co s kým dům. Lid že otec že jsem se ještě do před roku a vedle tebe ten vůbec nežil tak i pro z těla co z klidu tam kde on před tím že tam se nikdy nebyl jeli jsem říkal no to je pravda si ale dnes po měl za svýho ocet ze vyššího protože ho neznal ale si od se nebeského kterého jsem najednou poznal. Prosím řekni jak ho poznala říkala tak jsem říkal jsem tak že jsem pocit těly jeho lásku k nebe tak to se budu muset také na učit jak poznávat od pána boha a bez co to je neuměl vysvětlit ale po z to se na to lásky po na mne tak jsem si přál od matky jenom aby jim to věta. Se v abych aspoň taky začal toho pána boha milovat z s k tedy to jsem nepodařilo a on s tak jsem šlapal jsem pro v protože když jsem si že jsi tak jsem schopen tak země moc při nemodlila abych se od pánaboha v ale v byla ženou lásky k bohu je takže když jsem slyšel jak se. Říkal jsem si jak z ze svatého tak nikomu ní. Není váš těl nestalo ani mně ani z kou pro ale mamince. Se stalo tohleto jaká to za by potom jsem přijel do plzně. Přišla postele vinném pokoj jsem spal konání asi od dvěstě li dál be. On tedy o to pokoje ne ne a řekami se za z toho co jsem kratičkou ní. Jsem si z se že ano mně říkal kdy je jak k svému synovi a k němu aby dělal pět bodů které si zapsal zk výtku svatýho do mate ten spis dětem viz krise co ten člen ní. A těch pět bodů v po ještě živý be. těch pět bodů jsem neměl mi dal jsem z když je to pro do veliký důkaz že mluvil myslet si zatím že protože povědět ten nese to vám napsal při si dání a ona je v tom věřila že totiž on ne tohle věděl svatých za tiše k a ona by jakém měla lid aby se neztratil v ní. Jasné viděla se řím k smrti a tam si může ještě svým způsobem do tak to je asi zajímavým po stránce že se taky radost. jsem pro věštil dost nepozval be let toho zármutku zároveň se než toho jsem se ocitl v v ní. Vzpomínce ne domě jsou lince jak co z přitom když to vzpomenete tak máte takovou radil jsem vám že jste. očekávání li že jsi do by se lid jak jsem mar tak jsem zažíval když se vracel nazpátek do po ze si jak starost k starost se s řídit nýbrž jsem prostě že si to vnitřně. Tak teď bych šel kousek dál ano tak to jedna z fázi k že on prošel tím křtem a druhá fáze do takže ho duch k tam se praví. Letem na po a je tam velice vím to je to doba neurčitá po každého jiná k ní. A protože si nevěsta měl ba jak zlačněl tam kde ten satana a říkal mu jsem tady proto ne aby z aby ses neklade be protože be jsem zase tu poděly jsem co o mylný po strast jak postavila rady vyšší věž řek věda. Okraj chrámu tělo králem zk jeho ne tak co vidíš oko všechna královstvím tak jsou tvoje se to by že jsou vidět všechna krásný on říkat hezké ale na svět potřebuju mít tak byl že majetek v tak krise který něco denního s tu se z tohoto chrámu ní. Protože z půsty sliz je psáno že andělé pozvi ho nechají padnout. On říkal nepokoušej odejdi satane protože be nemáš co mně přikazovat přikazuje jediný otec z do to pletou že řekl. Vědět kam jaká změna nastala při v tom jordánu a přitom když on zapřel sama.