Karel Makoň: 91-15A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Aby to vinno jsou jsem nabyl aby že byl projevil vždycky v tom snu. Pochopitelně. A- jeden z nich vypil - celý ten pohár ostatní méně a podle toho měli v tom řádu funkci důležitější nebo méně důležitou a byli poslušnější co vypili víc i těm co pos- vypili málo tam byl dokonalý pořádek, oni se nehádali. A vám řeknu, že podobným způsobem zase tak v malém se to stalo se mnou, když jsem nastoupil tu cestu e- tak jsem měl ve snu zjevení svatýho nějakýho nebo mnicha s bohem člověkem s. Z za a ten mně dal pít v takové jeskyni temné. To je to jeskyně byla o světle nás z toho kalich ku řekl on mi dal pít. Co mu tam svítilo, těžko mohu říct. Ale ta tekutina e- patrně svítila a dal mně z pít a díval se, kolik toho vypiju no, no a protože jsem něco vypil ten zbytek on vylil vylil sám, tak sem prostě se stal žákem on se mi nepředstavil, nevím, čí žákem to nevím, v Evropě si na to mistrovství nepotrpíme žákem nějakýho mistra. Který věděl jak nadto věděl že jsem nezve zlu a proto mně dal pít jsem to zřejmě trošku víc než normálně se to pije atd takže to stačilo toho by se udržel v škole tak ta. Tak teďka bych měl říct proč ten ježíš kristu dělat v prostřední fázi zázrak. Dělali je jedna z lásky k bližnímu pochopitelně a jednak proto že. Že potřeboval přesvědčit své učedníky o tom že ta síla kterou si zraky dělají že nejsi dělají jejich nýbrž těla boží která jejím vlita z milosti to ježíše krista který je spojen s bohem otcem. A to byly hlavní dva důvody jasem jinde uváděli ještě důvody jiné ale vědom stačit tyto dva o to stačí ta. Zázrak kdo je u svého duchu a takže do těch to to tvoje nemohu vtěsnat všechny zázraky vemte si třebas zázrak rozmnožení chlebů a byl to si to co se zázrak uzdravení někoho. Ale prosimvás bych milé či kdybych mohl přednes uzdraveni za za rad při seděl zrak. A z toho z jeden katogorie potom se prvním rozložení těch chlebu. Kázání nahoře ježíše kázal tam ježíš. Onou známe ona známá toho slovem svým do oslovení buď duchem neboť ti jest dost nebeské a tak dále pro mě. Mluvil ti u sebe do oslovení plačící neboť oni budou potěšení jsem mládí strašně plakal. Pochopit že se nebi li ti bolesti v to bylo při že obrací ale potom po nich tak ještě jen tak jsem se asi li vizi praxe že při do ze jenom v k a měla radost no se dva ka. A potom něco dal se jista toho prostě do to kombinovaným a ježíš když čím jak řekl ta podobenství. Se mi to neříkal za chvilinku nýbrž říkali mine li se o je to do že jak již bys to a tak dále ale začlo znamená jenom to podobenství jenom jenom to tam toho slovem si pardon a když to vše co říkal ten říkal lid. Je to na čem není ale jen dáme mu jíst ale přátele máme tedy něco přijdu. Nikdo z těch posluchačů jeho neměl nic z ona při tom tak. oko šli kolem on toto odělo to on říkal a opravdu někdo dejte se při zástupu. To vstup jsem našel jeden tato z který měl měly bič ti to pět chlebů a tak to řekněte na to co se dvě bič chtěl k tomu nestačilo to byl dostal že pro pěti si je nestačilo. Ale že bych to bys tak či do při kdy jsem toho chlapce přijeli tam toho hlad chce a a přeje ale dejte jsem. nějaké prostředně bych z tohoto okradl kastě nebo to z bídě dejte co vám dám dokud rozdávají te a. To lámal ten takle k a byl rybičky těch rybiček neubývá a no tak těch chlebů taky a když to všem rozdali ani to ne na č děl a tak říkal se berete taky drobty a sebrali dvanáct košů. To jsem se ode by člověka ano tak to vím do o pro zázračné se to za zázrak v ten tím zázraku který se liší od všech ostatních mistry k někde jinde. Že totiž z boha ustavičně dostáváme sílu k celému životu ji tu vychováni tak ke všemu jsem bych že bychom je přežili abychom taky měli schopnost poznávací to všechno je od pána boha. A čím více nám dává tím méně tou bývá anebo vůbec toho neubývá. Takže zbývá as toho co nám ještě pro mnohé mnoho daru soud drobty ano. To je ten výklad aby listech je dobrý spočívá v tom že on předvídal s tou svou smrt. Že když vstoupí na kříž tam bude pro bodem na pěti místech toto tedy bič li to o tu k let jak z toho pak. Záleží a bude na tvora a ne ale pověšen jsou letem příliš jeho. Je že všechny nasytí tou svou smrtí. Tady je dost tady plni způsob vysvětlení jak jeden člověk mohl všechny nasytit svou smrtí nasytit svou smrtí a když se ten nasytit svou smrti tak to řečeno v čem ta spása vlastně spočívá. Spasení člověk je tak dokonalé nasycen že i když umře je živ a nepotřebuje stravy. jsem ten stav spásy zažíval pět měsíců v koncentráku o pro toho pod rod položil za mu sled bral jsem to jsem vysvětlit. Neměl jsem pět měsíců hlad nic než ji dělal měl jsem strach netrpěl jsem to při žilo před trpěli tak to je samozřejmě to je něco jiného takže mi že to byla pro tak cele nýbrž že toto spravedlivé při dělení toho co jsem potřeboval jsem potřeboval lidem zvěstovat co je to stav spásy jak bych tomu prosimvás. kdybych to nezažil. Strast vás je absolutní závislost na na všem co pochází od boha a protože tam pro v je v maličkosti že ten mladík měl dvě rybičky a pět chlebů všechno pochází dostati od tohoto vám jasný proto byl ten mladík. Že bych že jako takové základ těch darů božích ještě v sobě ještě zakopal. Po mají jenom děti tuto z s ním po v mnoha případech dověděli tomu tak je. A to je jeden viklat tak tito krátce tato li do tam jsou tři do výklady spočívá v tom je že vám to dnes by si že mluvím byla jsem tam tečku k soudu vodu aby se se kdesi by se pokoření. Je tím vysvětlením a protože bůh vás není pokořovat by do vás miluje ten vás nebude oko za proč by to dělal matka netrestá na dítě když toto li že nezasluhuje nechce ho pokořit pro ni za nic nebo ve vzteku konec netrestá tak jede. A proto ve trest který si zasluhujete se vydrželi si to se vám nebo vady nebo mapu nebude z či tam v tak. To synem pokoření zasluhujete čím dal se budete to slova víc čím je tady byste se mnou promiňte mi to tady říkám v takžé že je to milosrdenství boží v pro které vám to nemohu říct s co jsem vám neřekl ano. Někdy nevěděním něčeho v je věčně kdo jsem si od boha než vědění někdy najedění je větším milosrdenství než najedění když se musel ještě předním postit se že i v k v s s si ji jiní času aby zlačněl a aby mohl přemoci satana. A taky jsem tedy věděl v chvíli jsem to dělal tečku že kdyby se to věděli dnes tak satana nikdy nepřemůže nikdy ti a. tomu osmi vědět proto že jsem toho přemohl že jsem umřel k bolel dělá přemohl k prát protože to nedokážu abys to chtěl dokázat a ti byto bylo napřed ztracené. To slyšeli tak proč bych nemohl když mohl si byly tak proč ale nemohl viz ne po že jsem nějak je byl na postavení ale to byla součást milosti že bez které by to bylo nešlo dál a protože se nezískali se tu dost předešlou atom tamto nějaké pořadí tak nemohu přeskočit pořadí. Možná že vám řeknu to po řadě celé tuto pomoc klidně při spáse do vjem na jen o to bude je rozumíte. No ale zatím to nevím. musím jak jakou jsi plynule no jsem zázraku jest číše měla za rad to je zapřel své by zázrak přišel anebo uzdravených děl jenom v jeden příklad za všechny. A ten případy pará takhle ježíš měli dobrého přítele za za rád a. Tomu bylo dobře u toho křitele potože to byla bohatá rodina a on by stačil všechny postit o bylo tam moči či dá. Taková jako je tady ten stále a to prostě se snažila všechny ty o dovede krotili obživy vyd. Takže dámy z nechybělo ani strava ani bytí a ona on přitom ještě mohl vykázat to co říkal chtěl protože domu dostanou nějaký toho nová k nebo do do tak nebo co dělat že to on ten zázrak zaměřil někam že nám o nedělal dycky dva zázraky vedle sebe zaměřen z s ti zázrak z na ten způsob zázraku několik do kritiku bylo pro to nebo říkat že jaký potřeba právě dělat. A tak tele mu jsou pověděl dal a jednou se stalo že se nazval umřel proč. Že by neví že když tam jako chodil na při návštěvy tak li že se sice chovali rození způsobem tam marta vážila přinášela nás tu nebo na podlahu na tom co to nosila nevím o moji pili a jedli a trojím dobře. A tam marie říkala pane není římě nýbrž liškou li toho že ta moje sestra. mater říkala o že není li to k marii pardon že vůbec mně nepomáhá že nepomůže a kdo dává pozor. Co tam pány říká. A ale ani jim nejmenší nepomůže se můžu ut při skal z toho vůbec nic nemám. Jak jak tomu přijdu a ježíš jim říkal nepokládám tu li o nás o lepší uděl s a když potom umřeli dím na ten bratr tak přišli mu vstříc domova. nevim která ho napřed oslovil na to by bylo zajímavý se tam před či jak to nevím ale to se tam protože to jedna z nich přišla mu říct pane kdybys jako vyžíval ono zůstal jak je tam chtěli nechat jak on byl neumřel nějaku potření řečí k tomu dal prudce působila ale dnes si se to třetí den co si z naž do domu pryč a on umřel a patrně se si nedají zel před si si dycky nově zemřevší pane takový se. Za to co bylo době. A on říkal. janevim je myslím že přišla musí s marta říkal mar o to se prosím vede do oči těm. jsem nepřišel proto abych křísil svého bratra k ho ale vzkřísím aby se ukázaly věci budoucí které čekají šel dualit kámen v bez toho za páchal na on říkal nazaret pravým těsta. A učedníci když viděli před tím že on jde vzkřísit jako od jeho kalich jak a jsou část spásy neboť jsou část ze spásy spočívá v tom že přestože do zemřel teče spasen tak stane zmrtvých a bude živ navěky. Do my tam budeme po tomáši my tam bude nám jak vám to jsem taky zabít as křísit za o tom u z pochopitelně ale tam šli z. My zrovna všichni ale s masy se stalo co nepochopitelný vnitřní smysl těch věcí. Nová tak tento zázrak se mi moc líbí a protože tam ukázal ježíš kristus zase je jako u těch byl víčky ku ani by člověk jaký je smysl pomoci boží že ta pomoc z která přichází od boha převrací zákony. Kdyby ve tento řekl že to bylo všechno přichystáno letem ježíš podle nějaké předurčenosti jednal to neni pravda. To se dostali do jiná že on věděl že musí ukázat jako spasitel jak prodělá a to nemůže za něho někdo rodila tak či žijí že to musí dělat sám na při že on za každého z vás. Protože ten proč za každou za to že ten dotyčný který na ten kříž s ním pole se pocit oddělenosti a o prosto musí dobyl rozum by to po do správné co musí ju nic jisto je to pocit oddělenost jsou musím když sic. No takže v ní. nemysím v do si to ještě jiný zázrak o to za nebo ještě vinném znal z ono ku. to je takhle tady mám dovětek k tomu zázraku s křísení nazvala že ho nazval o tom praví je byl pro skladu toto rozložené tělo musel ježíš napřed anulovat v tak po padala volit věrou ti o to prostě nebylo o nebot to nové tělo do jiných o rozum. Jaru a tak něják a pak proč při dolu jo. Prosim tak tento proces jsem musel tak se provést jsem se všeho provedl on to mohl takle provest že proměnil pod tělo se dívají si na tělo čerstvé po ho beztak provedl jsem se to do pozor těch rouška a ono on to provede tak o toto musel rozvázat a to bylo asi tak z vody to bude pro výroku velel věrou hodnější. Že to byl tentýž za zažilo nevyměnil nebo tak to napadlo sebe a on ho na to bylo to on kdysi nazval no to je krásný. věřím že do tam toho bylo to jsem nevěděl sv nečetl to poctivě jsem toho jana vykládal tak pro tomu co správně znát. Nikoho nikoho který neměl plody šel okolo měli ježíš kristus a. A byla a říkal protože nenese škody a tak že připravuju o tu život pak od ponořen ale připravilo o jeho život a z výkon v se na ní. Protože neměl byly ale i tam je taky jede poznámka že nebyl čas na plody. A vono ho přesto takle proklet suchosti pojem zvlášť nikdy ne be to co si to zamanul be jsem to vysvětlil ve svých spisech nevíte vo tom někdo něco bez ano ano. To je velice krista záležitost takže jsem tomu říkal tato nebudu opakovat jenom řeknu běhat za hesla jo se slovy. Ho to starého zákona velikou roli a toho stará je e když jako pojedli to zakázané ovoce tak se najednou začali stydět od se nestyděli. I na to tady v sobě výkon vých listů a obě čili se jimi tělo. Aby se před sebou nestyděli tak prosimvás to všechno souvislost. Že tam na jednom místě nebo cviku za vjem ale měla to řek jenom s tím koncem. Že totiž be tohle toho že potřebovali žijí lidé dualisticky že na potřebovala muže a muž potřeboval ženu be. A byli tak dalece do sebe zamilovaný že muž opustil ženu mu mu ho mám matko to co jaro a rodinu a šel za ženou a naopak jsem taženo zase za tím mužem po že byli jedno tělo. A cítili tuto jednotu a proto opustil všechno ostatní co tak jednotě necítili ano be a teď ježíš je okolo fíku ano řeknu ten konec a ním do řečí mu be protože nemá ovoce než měl ježíš za chodí s be tím k a ten si uschl be šel tím. Smysl toho svých ku be vznikl tehdy když lidé se před jsou začli nám byt be. Aby že v tom ráji be nebyli pohlavně živi tak neboť li že žid tam není že nám nějaký děti měli. A tak není řečeno že by byli bývali měli tak těla be ve který by došlo provést. A teprve za si stydět tak bůh při vodil suknici a ze syna ano. Protože uznal za správné aby se kryly aby příliš nepodléhali v k tomu svodu u to o těla toho druhého protože to je jen záření dělalo když se to ne při které pro tělo tak to zaři působí mocněji dal ve že toto nedovedou pomoc stal ní. O to o tak a na takže ne vždycky li děti lil víte jsou žil by měli děti nýbrž v ní. v čisté mil líbí při proč tomu o jevil rodiči než než z tomu rodiště do vidíme že se do jich nezastane. No a tak když proklet ten svých tak říká kdo za mnou půjde pro něho nebude existovat v jít všechny ty tam jsou váze ještě v tom čistí. Tohleto je řečeno když víte že to na šijete dal do že brzo přijde janet pro že ano to vše hory pravdu v tom se najdete v technik spisech. O proto stačí a tak vám řeknu když jsem prodělal křest vodou v znamenal vím znovuzrození vodou. Tak první co odpadlo to tělo se ve se na svět li toto na tak těle zlo předěl vůbec za sebou od a byl mu o to moje pohlavní touha absolutně. Po že si uschl ale nevim přičiněním nýbrž přičiněním ježíšovým přes v jejím boží si to vod zenu jak koncentráku protože je my tam co jíst říkali. Jak jsem měl před tím kou těla dneska ten si budu by se co to jsem po normálně si vůbec schopen vydati jak by pohlavní chu v těle nemám budeme měli co jíst takže neměli tak li a jsem taky neměl co li tak o zato o taky tím ale nebylo točí el to bylo tím že dávno před tím od padli tyto svou svým ne protože v ní. Ježíš ukázal tímto zázrakem za jakých okolností a že přes které etikou k ji mít. A teď je sami řekněte za jakých okolností přestane věty ku svou k tím potože v ježíš byl oko oko při po mu ku a on ne má. Od jej v mistra odpojit dál ve říkám že to tak nemilost jo že ještě jeho čas ještě nebyl jeho čas ještě do něho se z ne tak se z nás je to protože ve ze země ještě počtu ještě no a vede to se sedum že. Se v průběhu těch síle říci že on byl těch střílet se stane tak i toho přestaneš mým žákem že nebudeš li k tak pohlavní pout ti tak ani ostatní choutky napřed někoho co tu krás že budeš klidně dodržovat desatero protože li mojí moc z bude zdržovat jestli jsem si myslel že musíš nějakým. Půstem od vizi jim se zbavit svých osobních choutek jakéhokoliv druhu to jsi na omylu to je moje moc. Totiž stalo se jednou a od toho tak je to musim protože doby je to zase ještě víc protože. Tam to to bylo všechno to se dali ti zázrak viseli všechny vysvětlit velice hezky. Musel dělej ale za spoje tak že by se dívat jedno protože to by bylo co se tu na ve z s ní. Kdo se stalo že ježíš kristus vstoupil do maso z člověka ochrnutého a no be na řekl mu odpouštějí se ti hříchy ní. Ochrnutému a on motto vůbec nestála aby se mu říši opustit v důležitého o to vůbec cesta. A komu se odpuštění hříchy odpuštění si tímto pravým způsobem přináší schopnost nehřešit co litoval za co by to nevzala se tvoje kdyby to bylo odpuštění by se zase řešil č o mi to tak je to ale je takového druhu že nemůže ne se ten člověk hřešit. A ti ale že ve řekami přitom říkali prosím jakým právem ti odpouští hřích čili že neprávem do vidíme protože. A jeho choroba je karmického původu to říkám vždycky pro mýtem a když se o jeho zdraví že ze všeho je po tato pochodu a pak to si prozradil že s tím že si se to na vás bral si odpouští když již ti amen pravil vás vám jestliže nevěříte jsou odpustil hříchy že vám to dokážu v že tu moc mám nesmyslem loži a odejíti zase lože ale byl zdráv. A po věřili že také v do vám dokáže odpustit hříchy. A kdybychom se toho toho všimli detailně tak bychom si mohli říct a za jakých okolnosti jsou odpuštění hříchy k nemusí člověk je čát anebo byly odpuštěny. Ale musí dopřát bůh a to si přeje každý z vadu když tomu člověku odpuštěny hříchy jsou tím je odpustil hříchy a to bylo to že my si z lu své kterou zákon velel kamenovat ze se dopustila z toho z ví. A oni předvedli tu ženu ke studni jde právě dlel ježíš řeknu ptali vedeme ženou tři do znovu a víš co vám nám velí oni dopis zkoušeli zákon či máme kamenovat. A u kamenovat on si to ono to říkal zákon pro a přijde jsem si říkal zákon byl tak si z tamto neřekl protože takže to co je pravé a on musel taky dát tvrdý zákon vám dispozici. Ale vám řeknu proč by se klene kamenovali tam věnovat se bude ale první hodí kamenem ten byl bez hříchu. S touto si psem ten si přít písek napsal no a ho budu o návod na bych byl po me no. A ho píšu bylo ten první to by se musel do toho do od onoho třebas první svedl ve kámen u koho se na píšu po napsal no a vedle toho napsal a to jsem bral jsem to viděl protože by to nemoc přijít hřích a ten dotyční si přece svoje no a svůj svých do viděl o tom je vidíš nejsem ve zvyku nemůže zvednout kamene to odezva na odešel. A tak to udělal ve všem mám o si všichni. Od každého viděl při takže od když to slíbil když si to tou od li že ten hodí kámen do je bez hříchu tak nikdo do tří ku nebyl tak nikdo ho neuškodil. A že na s tím dostala sama o to zase padne a co ty ty jsi musíš říká se od tobě nejsi hříšní on říkal ženo své ti potom jesi jsem již nebo nejsem hříšný důležitější je že ty jsi hříšná a taky říkám když od sebe nikdo nehodil kamenem taky očí. Ji a nehřeš více a tím jim dal sílu nehřešit do nikdy ne řešila. Z nás toto je ten nejlepší kdo byl vší zázraku a s tím zase byl při zažil sobě vstupoval jsem to nepřál a on si to je co je i s o li to padalo dokud se že řešila a oni si to byl již tam ten si to nepsal vůbec. Byl byl zbaven svých chovat dotoho a možná měla zálibu ve hříších to je to v ještě měl o těží či trošičku za to si tu s ustat tomu co ještě před ti ma říma dole na ano no. Přišla do společnosti do. S tou silou od svaly domu žena hříšná velice bohatá a ten všech prostě do z ví. Se do zří že šel dobře a že tam a le hlasy k jeho nohám a plat a nic neřekla ani slovo ale plakala usedám vně a bylo to u to o jiné z brzy že učí dělal ty no k i s s čem svýma z za mám svými dlouhými vlas. Choval do říkali je to v kde se prostor je že není mistrem my dnes jsem to že kdyby věděl co to to co o do jeho tak vývodech no a ježíš říkal petrovi petr se jsou do vás to říci. Jeden je u žen málo a nově a tu větu jsem mnoho. Je z nich ještě služebníku tu bude šťastnější když mu bude odpuštěno a po si toho aby jež již z kou říkal pane co proč je tele který se hodně odpusť tělo. A on říkal ženo stání. To by se od po užší všech ježíš je a to je taková síla od si v tom o síle odpuštění či s tím budeš nic nikdy hřešit. Nehřeš kdy více. A to bude nožem která ho upravila do hrobu bez vás no on se mně nemohlo nic stát. Mužům by se bylo by od janet dělám tento vojsko a to ostatní po po sto se to bude takle by z od zla si bych ti dobyli poznal. Tak prosimvás myslím že ti říše se nebo z vyšší že jsem by se stal kdosi viklat nebo věří chu v v víte k v. to co z toho říma dojemnou jestliže to maří magdalena v na tom o ježíši a nevěděla když je v ježíši zavrhneme anebo jez je od mění v nějaký žák. Ještě zavrženi on do se pro to myslel že odkud věříš těla po vyšli byla nejlepší světici ten. Toto nevypadala samo pro sebe a takže ona prodělávalo pán o su kdy váhal a jestli ma a nebo nemá k tomu ježíši přít. A to bylo to uzná a nutná a mezi stavem ve kterém duševním ve kterém žila předtím. Stavem ve kterém bude žít potom. Nevěděl stopa uznal nutná kdyby byla mně neměla kdyby byla je s ním neprošla ten ježíš nemohl udělat tu ten zázrak. On tuto hostu udělal u všech které léčil například dejme tomu či za ním dva slepí a netroufali s ti o oslovit oním říkal dost možno do to vymístění oni říkal co za mnou ve ale oni patro jeho slovy sami a to mi záleží protože to to není rozhodující. Ale řekl mu pane my přicházíme k tobě aby nás než zase z naší slepoty. A on řikal. Myslíte že mám moc z toho slepoty vyléčit. Pane my jsme slyšeli že to u dělo po by se neudělám mám a o. Se tedy před tím to co v tom neřekl tak z s to musím doplní dal jsem to říkal co si ode přejete se k toho a věděl co si přeju pochopitelně on se lidsky stal či když se stal někdo odpověděl a a ho no o spoj měl tak že bylo vidět to přijímá že bude léčit tak oni tady si koho to polepšení přenesli ze sebe na toho léčitele či oni se vzdali své. Vůle ono bylo třeba zase z oni se vzdali vůle podle ceníme že to nebylo ani jsem to nebylo jich to nebylo nové jejich možností a nové jejich vůle vůbec to nebylo z oblasti kde by mohli nějakým způsobem zasáhnout. Jinou šli zatím ježíšem vám oslovil života je dále a on e věděl jenom do tomu přijata tou tu a čím dokonale se o to co provedl li tak s tím. Tohleto dopadlo vyšší neprovedl tak než že by to bylo dopadlo špatně ale neměla to následky které to mělo třebas u těle těch dvou nebo u téma říma od ale my nebo u některých jiných tak na příklad vyléčil deset malomocný be ale jenom proto že moc za ním nešli nemyslíte s ti o šel do tábora onomu. Z mít za před tam toho času deset malomocných z v tom neřekli budeš mám za z ale po je všechny vyléčil v v. Jeden se vrátil nebrat jsou z toho tábora protože tam kde jsem byl zdráv tak tam neměl co dělat ale vrátil se k ježíši a poděkovat říkal. Protože vešel do toho tábora moci ze všemi svými učedníky čeho jste byli svědky že jsem tam uzdravil deset malomocným a jeden z nich přišel k v. Poděkovat žádný kometa další neřekl ale říkal když to udělám takle řek bych hromadě kolektivně tele tak ten dotyčným to nebere jako osobní poctu. Zač jako osobní možnost obecnou možnost toho léčitele toto provést a ve do bez to on jsem si od pod co samo slovo samozřejmou věc nebot tak nemá že si to. A je třeba aby zázraků měl člověk co se příklad jsem jen protože se jakou vážnost se měl zázraku dělá. Před nás těl liž že to jsem zažil samo jsou větší zázrak ze jsem si o mocný že jsem z na prosila nevěl se stal věřícím dobou vědou svým hle z rovno jsem prostě musel plakat. Na dosti o taky žalem že jsem to před tím promrhal těch se na se to co to ještě vědět novou o pojem souboj rodu jsem plakal radosti ze žalu ale nad sebou nebes nad všemi. Takže. Letem zázrak kterému dobře rozvojem ze co z tam bylo svědkem jsem byl způsobem s obětí. Víte oběť nejlépe představuje nutnou tou ku před změnou do dalšího stavu moje když při nás se k oběti za maminku a babičku nového takovou nutnou tou zu tato byla při nás světa. soustavná denní abych se mohl dočkat toho zázraku a byla tam ještě nově na podmínka že jsem nechtěl ten zázrak že jsem vůbec by se neobětoval proto aby se něco takovýho stalo se. Jsem netoužil poz vás to co jsem byl dokonalý nevěrec který nepovažovalo nepodal věřit svými to jsem měl vnitřní základ toto na taky nemůžou nebyla moje přednost to vodní tři zákaz jako byli při za tak nepít vivo nepohřbili nepovede li. Věřící při nejmenší neodvážil pohoda to by škol naopak se cítil. Jsem nevěříte tím že jsem cítil ve vnitřní příkaz toto se spadlé najednou do milosti mých sedmnáct je k od trvá dejte trpělivost. Takže jen v tou se ještě ještě pro mi něco dalšího u každého člověka při každém případě jinou podobu o to dělali byste li tu pannou jsou u sebe poznávali tak abyste dopadly ježíš lépe nebot aspoň tak jako buddha jeho oněm od ještě dnou z opaku tu pátou su. To neni věd jsou čistě křesťanská o věci u tohoto omyl joginem vrchol nejen ale že tím mistři horu vyhazovali svým do vyslyší mistři dobyl svým k do vjem. A on odešel z od tomu kdo se ne li s já. Tak je tenhleten z když to by odešli jak říká co se horace kristu že po vyhodili. To jednou je za za zlé. Tak přišel na dopustili se svými přáteli kteří by taky bylo by nebylo jich málo a tak protože ve dobra klade si to lidi vytvořil se vlastní rama tam před postily říkali tak oni ty naši mistři se patrně posily než my. Protože oni to s k po z po čistí se po sto svého člověka posic tělo se to tak to taky postit to modlit o podobně u ji mat sví na všem mám ne že jsou osou vůbec pohlavního o tom co dalo dost debatovat a. Když to trvalo prý sedum let tak. Ten o to buddha ještě nebo v daleko to za poznal že to nikam nebe te v ničem neviděl žádné zlepšení jak se to po za že neviděl zlepšení pořád se musel nutit dotek do těch vůli něm do těch postu do toho sebetrýzněním toto sebepoznání dalo to poklad sto let podal nevěděl kam to vede el to nějaký smysl. Tak on říkal tu askezi opustí řekl ostatním kdesi jsou ochotni ho následovat protože je dnes to ještě zdrží a on říkal a ne je to nesmysl jsem poznal že to nesmysl a malinko pojedl. Malinko spojeno což bylo zakázáno jsem byl větví jednou ráno teplo byl večera budu poledne a není hodinu vám neznám. A to dlouho mohl by hladověli a vel po zjevit dlouho k na teďka jakmile pojedl tak najednou pociťoval nějaký vliv který nikdy necítil něco na ni les no nebo tom mravenec ani hlad. Pocit se o z moc dokonal který mu nemoh odolat co se božím do polohy ve které by byl necítil tělo aby jsem pocit v něm na neustal. Aby zůstal jenom ten pocit od asi pozornou že není leze milováno nebo do roku do suso říkal učil nikud pod samadhi nebo u jeho a sedl si pod si nikom jak tomu vím potom do so do po příkon díkem pod žádný vedeme příkon je pod jedovatým k dnem niko či jedovatý při koly ale ty listy skok. A jak si tam sebe do upadlo milovány. A definoval klid to přeměn vánek vymazání našeho toho malého a říkal dokud se dvěma než své tak nevstoupí do stavu osvobození měr vám nám cesta k osvobození ale nevydrží v tom stavu vyrvána na když nebudeš tu milováno. Pěstovat také pro ostatní když je neučí čteme učíš cestě k nirváně. On si všiml že co se s to neni k krajnosti odříkání nýbrž že to nějaká střední cesta mezi tou cestou světskou bude tou cestou krutého odříkání se to nesmí být z nás vidí že to musí dobrovolné on dobrovolně se vzdáte askeze ale no ty božích jsem malinko pojedl tak to a ti o. A dostal se do země vámi ovšem upozorňuju vás. Že jest se to překládá takhle že to bylo vymazání a tak by s tím měli našli byl u vědomí to bylo vymazání toho malého a do to bylo překonání satana na poušti. A tu obdobu vy nepoznáte nese v životě protože tam se by si tu co ty si to to budu muset taky říct a. Vy nepoznáte že všichni jste je přijali nebo přijmete nebo v že se bez neobejde ten se do by byl bez do partnerů nemyslím muže na tak ale spal byl o na cestě. třebas rovnocenných vám mas méněcenný nebo ba co se viz co se převyšují svých tu vše co by mi bylo třebas jenom toto jinak kapitola velikého vysvětlení děl.