Karel Makoň: 91-15A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to vino čeho se napil aby je byl pro vyl lidským v tom snu Pochopitelně. A- jeden z nich vypil - celý ten pohár ostatní méně a podle toho měli v tom řádu funkci důležitější nebo méně důležitou a byli poslušnější co vypili víc i těm co pos- vypili málo tam byl dokonalý pořádek, oni se nehádali. A vám řeknu, že podobným způsobem zase tak v malém se to stalo se mnou, když jsem nastoupil tu cestu e- tak jsem měl ve snu zjevení svatýho nějakýho nebo mnicha s bohem člověkem a a ten mně dal pít v takové jeskyni nýbrž to je ten byla osvětlena sto kalichu ze on mi dal pít. Co mu tam svítilo, těžko mohu říct. Ale ta tekutina e- patrně svítila a dal mně z pít a díval se, kolik toho vypiju no, no a protože jsem něco vypil ten zbytek on vylil vylil sám, tak sem prostě se stal žákem on se mi nepředstavil, nevím, čí žákem to nevím, v Evropě si na to mistrovství nepotrpíme žákem nějakýho mistra který věděl jak na to viděl že se mu nevrhnu a proto dal ty že jsem to zřejmě trošku víc než normálně se to pije a takže to stačilo k tomu mi se udržel v škole to tak na tak teďka bych měl říct proč ten ježíš kristus dělal v prostřední fázi zázraky měla je jedna z lásky k bližnímu pochopitelně a jednak proto že potřeboval přesvědčit své učedníky o tom že ta síla kterou ty znaky dělají není síla jejich nýbrž boží která je jím vlita z milosti toho ježíše krista který je spojen s bohem otcem a to byl hlavní vadí vody jsem jinde uváděl ještě důvody ale též byla stačil tyto dva ono to stačí zázraky byla je různého druhu takže do těchto do škatulek nemohu vtěsnat všechny zázraky ne si třebas zázrak rozmnožení chlebů a bude toho si postava uzdravení někoho a prosím vás bych nejradši kdybych mohl přednes uzdravení na zarazí si lazara a z toho jedné kategorie potom první rozložení těchle kázání na hoře kázal tam ježíš ono známé ona známá toho smetí do stavení učit duchem neboť je království nebeské tendle pro mluvil s tím způsobem blahoslavení plačící neboť oni budou potěšeni jsem mládí strašně tak pochopitelně se nevrací vlitým bolesti to nebyl jenom při těch operacích ale potom po nich taky ještě tak jsem se asi nejvyspělejší to je mi klamná dost no jsem byl plač a potom ne u nás a toho co si o to kombinovaný a ježíš když jim ře řekl ta podobenství země to neříkal za chvilinku nýbrž říkal jim že věci v to bylo žili jaký smysl to tak dále ale tady se to znamená jenom to podobenství jenom jenom to psalo o nesvár no a když to všechno říkal tak říkal lid je čen není na jeden dáme můj z přátel máme tedy něco ti du nikdo z těch posluchačů jeho neměl nic o na říjen tak namátkou že škole a ono se to se to dělo tak on říkal a opravdu nikdo teď je se těch zástupu a zastupuje našel jeden chlapec který měl rybičky a pět chlebů a tak mu řekli to jedna pestrým vějičky byl nestačilo to by ostatně pro píti jed stačilo ale ježíš řekl se to by stačilo při jsem toho chlapce příležitot horace a přiveďte sem nějaké prostředí by to na tom moc kladl sine co sbírej čem dám do kučeravé je a lámal ten chléb a dělil rybičky těch rybiček neubývalo a těch je bůh taky ne a když to všem rozdaly a nikdo nelační tak říkal seberte taky drobty a se brali dvanáct košů proč se dvou li by člověk a to tak to bylo opravdu zázračné se je to za zázrak to je jeden ty zázraků který se o všech ostatních i s někde jinde že totiž z boha ustavičně dostáváme sílu k celému životu idu kdybch aní všemu dál jsem bych výhně přežili abychom taky měli schopnost poznávací to všechno opona boha a čím více nám dává tím méně toho ubývá nebo vůbec toho nebývá tak že zbývá z toho co nám ještě pro mnohé mnoho darů sutry ano to je jeden výklad a druhý stejně dobrý spočívá v tom že on předvídal tou smrt že když vstoupí na kříž a bude proboden napětí místech to sou ty rybičky to otálením to opačně záleží a bude na rámec pověšen jsou ten kříž jeho že všechny nasytí tou svou smrtí tady je dost tajuplný způsob vysvětlení jak jeden člověk mohl všechny na svítit svou smrtí na idou smrtí a když se řekne na svět svou smrtí tak to řečeno že ta spása vlastně spočívá spasený člověk je tak dokonale na sice že i když umře je živ a nepotřebuje stravě jsem ten stav spásy zažíval pět měsíců v koncentráku a proto vám pozor pže to za nutné pádem jsem si letli neměl jsem pět měsíců hlad vnitřně nechyběl jsem strach netrpěl jsem a říci oslnivě li tak to je samozřejmé to bude něco jiného takže my že to nebyla protekce nýbrž že to bylo spravedlivé příjené tohoto jsem potřeboval jsem potřeboval lidem zvěstovat co je to stav spásy jak bych tomu prosím vás dělat kdybych to nezažil tak spás je absolutní závislost na na všem co pochází od boha a protože tam kromě maličkosti že ten mladík měl rybičky a pět hle bůh všechno pochází ostatní od boha to je vám jasný a do to byl ten mladí že do jistě jako takové základ těch darů božích ještě v sobě ještě zakopal to mají jenom děti tuto spasen po na případech dověděl že tomu tak je a to je jeden výklad taky toho hladce a druhý říkat a tolik a výklady spočívá v tom i vám to ne vysvětluju byla jsem tam tečku v o důchodu aby se se necítil být pokoření tím vysvětlením protože bůh vás není pokořovat kdo vás miluje ten vás nebude pokořovat proč by to dělal matka netrestá dítě když toto díle zasluhuje nechce ho pokořit pro nic za nic nebo ve tetu o netrestá taky ne a tohleto byl trest který si nezasluhujete tedy vydrželi svítit proti vám nebo dva dni nebo dva půdu jak nemá to říkám tak to si ne pokoření zasluhujete čím dál si budete za to a slova dlícím v tady vidíte se mnou promiňte mi to tak říkám takže je to milosrdenství boží pro které vám to nemohu říct co jsem vám neřekl ano někdy nevědění je čeho je větší milosrdenství od boha než vědění někdy i na jediný je větší milosrdenství než ne dění když se musel čtyřicet dní po si neučí tím roští času aby zlačněl aby moh přemoci satana a taky jsem tedy věděl že chvíli jsem tam udělal tečku že kdyby se to věděli dnes tak satana nikdy nepřemůžete nikdy a to mohu smím vědět proto že jsem ho přemohl že jsem umřel a se mohl právě to že to nedokážu abys to chtěli dokázat a tím že by to bylo napřed ztracen a že to slyšeli tak proč bych nemohl když mohl si ty tak by ne nemohl by nepoužívá jsem nějaké povíván postavení ale že to byla součást milosti bez které by to bylo nešlo dál a protože se nezískali si tu milost předešlou a to tam to nějaké pořádní tak nemohu přeskočit pořádní možná že vám řeknu to pozadí celé do to budu moct dně říct a se dovím najednou to budu to rozumíte a kdy to nevím musím taky na odstínu na no zázraků je kříšení lazara to je zase ser zázraku křížený anebo uzdravených dějem jeden případ za všechny a ten případ vypadá takhle ježíš měl dobrého přítele lazara a ta mu bylo dobře u toho přítele protože to byla bohatá rodina nic stačil je všech host a byla tam matka taková jako je tady to stáňa a ta prostě se snažila všechny ty tvarové kri oživit takže jim tam mi nechybělo ani strava ani bytí a ona on přitom ježíš kristus mohl vykládat to co vy klátí protože se nemusí stav nějaký rozumování nebo to zatím nepotřeboval dělat to on ten zázrak zaměřil někam jinam on nedělal vždycky zazáří vedle sebe a měřítky zázrak na ten způsob zázraku několik dotyku byla tu se nebudu říkat jaký potřeboval právě dělat a tak budu povídat na a jednou se stalo že ten na za umřel ještě bych měl říct že když tam jako chodil na přináš vy tak ty dvě se stech vadí různým způsobem ta marta vařila přinášela na stůl nebo na podlahu a tam se to nedá nevím a oni pili a jedli a bylo jim dobře a ta marie říkal pane není tím trošičku li to že ta moje sestra ne marta říkala že není líto marii pardon že vůbec nepomáhá nepomůže a jenom dává pozor co tam pán říká a ale ani nejmenší nepomůže se tady můžu říkat z toho vůbec nic nemám jak tomu příjdu a ježíšem říkal nepokládali ona zvolena pří úděl sobě a když potom umřel jim ten bratr tak přišli mu vstříc domova a nevím která ho napřed oslovila to by bylo zajímavý že to tam přeci to nevím ale to je tam můžeme potom říci jedna z nich přišla mu říct pane kdybys jako býval u náš jak jste vy tam chtěli nechat tak on byl neumřel nějakou pocení řečí chodu ta prudce působila ale nes si je to třetí den co si z našeho domu pryč a on umřel a patrně se s ním nedá nic dělat to číské nově zemřevší a ne takový ten zapáchal vdově a on říkal nevím na esiže přišla musí marta říkal marto prosím nevíte určitě jsem nepřišel proto abych křísil svého bratra a ho ale křísím aby se ukázali věci budoucí které čekají se dali kámen to páchala a on říkal lazara vím vstaň a ti učedníci když viděli před tím že von dech křísit někoho mrtvýho rychlé součást spásy neboť jsou částí spočívá v tom že přesto děl do zemřel teče spasen tak vstane z mrtvých a bude živ na věky to my tam budeme po tomáši vy tam pudem a necháme se taky zabít a křísit tomu aby telata šli napíchni ale s ním a se jim nestalo ti nepochopili ten vnitřní smysl těch věcí no tak tento zázracích protože tam ukázal ježíš kristus zase jako u těch le býků a libé jaký je smysl pomoci boží že ta pomoc která přichází od boha převrací zákony kdyby někdo řekl že to bylo všechno přichystáno že ten ježíš podle nějaké předurčenosti jednal to není pravda účelnost tady byla jiná že on věděl že musí ukázat jako spasitel jak to dělá že to nemůže na něho někdo dělat na kříži že to musí být a sám na kříži a za každého z náš protože ten proč za každého za tuleten dotyčný který na ten kříž tím poleze pocit oddělenosti a proto se musí dělat o by to nepovažuju za správné to musí víte to pocitu odělenosti se musí cítit takže nevím esli bych měl říkat čtení zázrak máte zálibu eště vínem zázraku o takhle tady mám dovětek k tomu zázraku řízení lazara že lazar v tom hrobě byl v rozkladu toto rozložené tělo musel ježíš napřed anulovat tak opadávaly ty roušky to prostě nebylo anebo to nové tělo bylo jinýho rozměru tak nějak a tak touží po česky dolů co prosím tak tento proces nemusel takhle provést jsem se žilo provedl on to mohl takhle pravdu jest že proměnil to tělo se kývající na tělo čert ono beztak provedl jsem si to bylo poznal v těch rouška a von von to provedl tak že ho teprve museli rozvázat a to bylo asi tak solitude toho výroku věrohodnější že to byl tentýž a do nevyměnil nějak nebo tak to napadlo a on ho ne to bylo proudí lazar no to je krásný a ti věřím že to tam a jsem nevěděl a nečeká poctivě jsem toho jana vykládal tak jako tomu že správně znát o fíkovníku který neměl plody se o koně ježíš kristus a byl lační říkal protože nenese s plody tak připravuju od života tuto neře ale připaveno o jeho život a fíkovník u protože neměl to li ale tam je taky někde poznámka že nebyl čas na plody a on ho přesto takhle proklestit je zášť divné to si zamanul jsem to vysvětlil ve svých spisech nevíte vo tom někdo něco no to je velice lítá záležitost takže když jsem to říkal tak to nebudu opakovat jenom řeknu ty hathy a jo štastného zákona velikou roli a to ráj když jako po je li to zakázaného otce tak jsem najednou začal stydět a v se nestyděli i na tahali sobě fíkových listů a ověnčí li se mi že jo aby se před sebou nestyděli tak prosím vás to všechno souvislost vešli do tam na jednom místě fíku taky ale to řeknu jenom s tím koncem že totiž tohleto že potřebovali žít lidé dualisticky že že na potřebovala muže a muž potřeboval ženu a byli tak dalece do sebe zamilovaný ne že opustil ženu mu a mám matku a otce a rodinu a šel za ženou a naopak zase ta žena zase za tím mužem protože byli jedno tělo a cítili tuto jednotu a proto opustil všechno ostatní co tak jednotně necítili ano a teď ježíš o to fíku ten konec a zlořečí mu protože nemá ovoce když měl ježíš na choď tím a ten si uschl účel smysl toho fíku vznikl tehdy když kde se před sebou začli a byt a víte že v tom ráji nebyly pohlavně živi taky neprodleně tam není řečeno nějaký děti měli a taky není řečeno že by byli bývali měli tak těla ve kterých by to šlo provést a teprve se zatížit tak je bůh přivodil suknici a ne syna to protože uznal za správné aby se kryli aby příliš nepodléhali tomu se od toho těla toho druhého protože to je věc záření a když se to nepřiplete tělo tak to záření působí mocněji a my potom nedovedou pomoc a no tak a tak dále a také ne vždycky děti lidé souží aby měli děti nýbrž písem by příprva k tomu aby byli rodiči než než je to otročit nevidíme nedovíme často ne no a tak když proklel ten si tak říkal kdo za mnou jde pro něho nebude existovat všechny ty tam jsou fáze ještě v tom užití sítu tam e taky řečeno když vidíte že naší a tak dále tak že bez přijde ale to že ano to všechno nevykládám to tam si na to tech nispí ech na tohleto stačí a tak vám řeknu když jsem prodělal křest vodou znamená znovu zření vodou tak první co odpadlo to viděl se mi sedmnácti let to to na taky lezlo se měl pubertu za sebou odpadl opera moje pohlavní touha absolutně protože finem přičiněním nýbrž přičiním ježíšovým přečtením božím si pamatuju jak koncentráku protože vidí není tam co jíst mně říkali jak jsem měl předtím chuti a dneska ne jestli budu se dostal o tom budu normálně se schopen nějaký takový pohlavní choutky ale nemám neměli co jíst a neměli taky a jsem taky neměl co tak možná a to bylo taky tím ale nebylo to ti to bylo tím že dávno před tím odpadli tito choutky protože ježíš ukázal tímto zázrakem za jakých okolností se stane ne ty choutky mít a teď tam ve něte zákny okolností přestane vých chudými potože dočíst okolo okolí pomínku a von nemá plody není sám odpověď na neříkám že to takhle mi na řeší není jeho čas ještě nebyl jeho čas ještě nebyl jeho čest poslal na svět to protože budete zřejmě od štíné víte to je sedm ke musel v průběhu těch tří let říct že v bytě ch tří let se stane taky to že tanečním žákem že nebudeš li jak pohlavní choutky tak ani ostatní choutky napřed nové ukrást že budeš klidně dodržovat desatero protože moji mocí bude dodržovat jestli si myslel že musíš tím půst nebo viděním se zbavit svých osobních choutek jakýhokoliv druhu to si na omylu to je moje moc totiž ta se jednou a to vám taky to musím přidat abych to říkal ještě víc protože tam to bylo všechno jeto velice zajímavý i zázraky se ježíše ny vysvětlit velice hezky když musel d ale neznalostí tak že bych zasívat by bylo strašně zdlouhavé jednou se stalo že ježíš kristus vstoupil do domácnosti člověka ochrnutého a řekl mu odpouštějí se ti říši ochoten a on mu to vůbec nestál aby se mu říši opustit se důležitého o to vůbec nestál a komu se odpuštění výši odpuštění svých tímto stavem způsobem přináší schopnost nehřešit co by to bylo za to by to mělo za následek nebo jaký by to bylo opuštění kdyby se zase řešil dál co mi to bylo v pustině takového druhu že nemůže nechce ten člověk dešť a ti farizeové teď tam zpřítomní řekli no prosím jakým právem ty odpouští říci že neprávem to vidíme protože ta jeho choroba karmického původu to říkám indicky promiňte mně a když se mu jeho zdraví zepředu a v pořád ochotu ti tak to si prozradil že s ním že si se jenom chvástalové odpouští mších amen pravím sám věže nevěříte že jsem odpustil hříchy to dokážu že tu moc nemyslel loži a odejdi jsem lože a byl zdráv a věřili že také kdo dokáže odpustit hříchy a kdybychom se tohoto všimli detailně tak bychom si mohli říct za jakých okolností jsou odpuštění ří nemusí člověk ani přát aby byly odpuštěny ale musí to přád bůh a to si přeje v každé hadu i když tomu člověku opuštěný píši nejsou jinde v odpustil hříchy to do že onen kterou zákon bere kamenovat že se dopustí a cizost a oni předvedli tu ženu je studních de právě dle těšíš řeknu tady ti vedeme ženu cizoložnou a víc vám nám ve vodivou šel zákon že ji máme kamenovat a ukamenovat a říká ano to říkal zákon do přepíjet říkal zákon byl tak přísný tamto neřekl protože začne srdce dle on musel taky dát tvrdá ona mystici ale vám řeknu proč by se a nekamenovali abelova se bude a první hodí kamenem ten kdo je bez hříchu nastoupil si přes den připíše napsal méno jeho druhá vt napíšu jeho jméno a ona by z méno ten první aby se nemusel dlouho rozhodovat na to nemám čas první ve dne kámen koho se napíšu ona psal jméno a vedle toho napsal a to jsem rád že jsem to viděl by na to nebo přít hřích a ten dotyčný ty přece semeno a svůj hřích a viděl vůně vidí že a nejsem byl hříchu nemůžu jednotkami tam ho nevedla odešel a tak to udělal ze vše a odešli všichni protože on každý ho viděl říct tak že on když to slíbil když si to dohodli že ten hodí kámen do ne z hříchu tak nikdo bez tíhu nebyl tak nikdo neuhodil a že na snímán sama a ptala se pane a co ty ty si hříšný říká se o tobě neděsí hříšní říkal že no co je ti potom jsi á jsem hříšní nebo nejsem hříšní důležitější je že ty civí na a ti říkám když pro tebe nikdo nehodil kamenem taky nehodím ji a nehodí se a tím dal sílu neřešit nikdy nosil a toto je ten nejlepší jde z menší zázraků a s tím zase bude přiřadil k sobě k tomu naděje to nepřál ona si taky nepřál ne tišinou to možná dělal terezia a oni zbavil šťatné to nepřál vůbec aby byl zbaven výchova tuhleta možná měla zálibu v vyšších ne tak by ještě měl od těch říci trošičku v těch za začínat muže ještě třetí maří magdalena nám přišla do společnosti ta duše a farizeům žena hříšná velice bohatá ten převtělí silní ženy hl dobře a při atam a lehat ho nohám a plakala nic neřekla ani slovo ale plakal usedavě a bylo to tak voni že utírati nohy zmařením lazar tím dlouhými vlastní v lidové říkali chce to teď se prozradil že není bych to není ve své a sem protože kdyby věděl co to před sebou za vinu tak by vode hnal a ježíš říkal erovi se jsou vlastníci jeden je dlužen málo pánovi a druhý zúženo ho který z nich tíhu býků bude štastnější když mu bude odpuštěno mu říkal a vděčnější on říkal pane zaručeně ten který mu se hodně odpustil a on říkal že stan to by se odpouští všechny ježíši a to je taková síla odpuštění této milé cíl odpuštění že tím budeš nutných či řešit ne řešení více a to bude na ten ta ho upravila do hrobu bez bázně no ono se ne nemohli stát jenom mužům by se bylo vyváděna riskoval ostatní apoštol jsem netroufali takhle liských deště nebyl poznání tak protože vás myslím že ti hříšnice nebo vžité jsem vyčerpal by by zasedne kategorie hříchů víte začnu tomu a říma den jestliže ta maří magdalena a tomu ježíši a nevěděla ještě ten ježíši zavrhne a nebo jestli odmění měla jinak než zavržením aby si netroufá myslet že by odpustil hříchy a pomýší lid nejlepší světici na to nevypadal sama pro sebe a takže ona prodělával pasu kdy váhal jestli nebo nemá k tomu ježíši příti a to byla pauza nutná mezi stavem ve kterém duševním ve kterém žil a předtím a stavem ve kterém bude žít po tom a nevěděl že to pauza jednu kdyby byla ne neměla by byla při neprošla ten ježíš nemohl udělat tu ten zázrak on tuto patu udělal všech které léčil například dejme tomu si za ním dva slepý a netroufali si ho oslovit on jim říkal jsem možná tohleto vmýšlím on říkal co za mnou zet oni patrně o sobě sami a to by nezáleží že toto není rozhodující ale řekli mu pane my přicházíme k tobě aby nás vléci ze své naší slepoty a on říkal myslíte že mám moc vás v slepoty vyléčit pane my jsme slyšeli že to udělal proč by se neudělal nám a on se tedy před tím tady se o tom neřekl tak to musím doplní a jsem to říkal co si ode přejete stal a věděl to si přejou pochopitelně on se vždycky ptal tím že se ptá a někdo odpověděl a a odpověděl tak že bylo vidět že to přímá že bude léčit tak oni riziko toho léčení přenesli ze sebe na toho léčitele čili oni se vzdali své vůle ono bylo třeba zase svoji zdali vůle pověšení že to nebyla jejich to nebylo jich to bylo v do méně jich možností a ve ji vůle vůbec to nebylo v oblasti by mohli nějakým způsobem zasáhnout oni ho šli za tím ježíšem a slovo a trvale a on věděl jenom že to tam musí dělat a pasu a čím dokonaleji zpravidla tak tím to lépe dopadlo když ji neprovedl tak než že by to bylo dopadlo špatně ale neměla to následky které to mělo třebas u těchletěch dvou nebo u maří magdaleny nebo u některých jiných tak například vyléčil deset malomocný ale jenom proto ty musím za ním než nemyslíte si šel do tábora malomocní našel tam toho času deset malomocných neřekli ječných o všechny vyléčil a jeden se vrátil nevrátí se toho tábora protože tam byl zdráv tak tam neměl co dělat vrátil se k ježíši a poděkovat říkal protože vešel do toho tábora mamoní ze všemi výhodný čeho jste byli svědky že jsem tam uzdravil deset malomocných a jeden z nich přišel poděkovat daný komentář další neřekl ale říkal když to dělám takhle řek bych hromadně kolektivně tak ten dotyčný to nebere jako osobní podst nebo jako osobní možnost obecnou možnost toho či tele toto provést a nebere si to vod či a považuju to samo zenu samozřejmou věc nebo tak nemá říci to a je třeba by zázraku měl člověk vážnost příklad že se jako váš zase měl zázraku v sedmnácti letech když to jsem zažil samosebou zázrak že to ty malomocní že jsem naprostá nevěrce stal věřícím nebo vědoucím hned rovnou jsem prostě musel plakat na dosti a tak ty žalem že jsem to před tím promrhat těch sedmnáct let ale to promarnění lidí o obojím souboj dvou jsem plakal radosti i žalu a nejenom nad sebou než na všemi takže tenhle ten zázrak kterému dobře rozumím že jsem sám by ho svědkem byl způsobem objetí víte oběť nejlépe představuje nutnou pasu před změnou do dalšího stavu moje věrná se oběti za maminku a babičku o znamená takovou nutnou pasu a tak byla třinácti let a soustavná den abych se mohl dočkat toho zázraku a byla tam ještě jedno jedna podmínka že jsem nechtěl ten zázrak že jsem vůbec se neobětoval proto aby se něco takovýho stalo že jsem netoužil po spáse do se byl dokonalý nevěrec který nepohodou a nepožádal věřícím to jsem měl vnitřní základ za to a taky nemůžu nebyla moje přednost to byl vnitřní základ jako byl ježíš za asii nepodporuji věřícími nejmenší na odvážil pohoda doby čku napasené ačkoliv jsem nevěříte děsem ocitl vnitřní příkaz do toho se nespadne najednou do milosti mi sedmnácti let trvá nejste trpělivost takže to je touze eště bych chtěl pro něco dalšího u každého člověka při každém případě jinou podobu by byla kdybyste tu pusu sebe poznávali abyste dopadli lépe nebo aspoň tak jako buddha a u něho ještě jednou zopakuju tu pusu to není věc čistě křesťanská te věc u tohoto ligny vrcholným ale že očními stíhal tím dusící mi si dobro i době odešel ze se domu a se nervstvo a tak tenhleten píši ši v říká se sedmadvacet mistru že ho vyhodili to je jedno jedna verze tak si šel na dopustil se s ním přátele kteří byli taky vyhození nebylo jich málo a tak řekne tak a desítka lidí vytvořili se vlastní ašram tam se postili a říkal tak voni ty naší mistři se patrně posilni než my děly u nich cnostní postí se podoného člověka pozici o se tak se začít ti postil modlit a podobně mat na všem a nežili samosebou vůbec pohlavní o tom se debatovat a když to trvalo prý sedm let tak ten gotama buddha ještě nebude ale o tom a poznal že to nikam nevede ničem neviděl žádné zlepšení jak se to pozná že neviděl ze přejí pořád se musel nutit do těch kůl do těch postů do toho sebetrýznění do toho sebepoznání a ono to nepokračoval v pořád neviděl tamto vede to nějaký smysl tak nakonec říkal tu askezi opustím řekl ostatním jestli jsou ochotni následovat odřeknete ště vydrží a on říkal ne je to nesmysl jsem poznal že je to nesmysl a malinko pojedl malinko pojedl což bylo zakázanou ten den je jednou ráno teprve večer nebo poledne a nevinná neznám a a dlouho mobilizuje ta jakmile pojedl najednou pociťoval nějaký vliv který nikdy necítil něco na lezlo nebyl to mravenec ani a pocit se ho zmocňoval kterým nemohl odolat že z se uložit do polohy ve které by byl necítil tělo aby ten pocit v něm neustal aby zůstal jenom ten pocit o asi poznal že na lezení vana nebo něco takovýho co se říká u těch mých jako samadhi nebo ho a se si ptří koník a to mluvím o to obohý koník po žádný vícenež koní pod jedovatým kmenem fíkovníky jedovatý ti to de ne ale ti listy k a jak si tam sedl upad ne rvány a definoval líto že nirvána vymazání našeho toho malého a říkal dokud se vymanit je tak nevstoupí do stavu osvobození měr nám škodí a nevydrží v tom stavu nirvánam když nebudeš tu nirvánu pěstovat také pro ostatní když je neučíš neučíš cestě k ráně a on si všiml že to se stane v krajnosti odříkání nýbrž že je to nějaká střední cesta mezi tou cestou světskou ve tou cestou tuto jeho odříkání že to nesmí být násilí že tomu smí dobrovolné a dobrovolně se vzdal askeze a ne nějakým hříchem malinko pojedl tak to vypadat a dostal se do mně vání ovšem upozorňuju vás že ježíš se to překládá takhle že to bylo vymazání tak by si měli naši de uvědomim stolování toho malého je to bylo překonání satana na poušti a tu dobu vy nepoznáte ve o životě protože tam se vyskytujou svatý říkal no a to budu muset taky říct a taky nepoznáte že všichni se je přijali nebo přijmete nebo ze sebe nikdo by ne vy se nabude bez partnerů nemyslím muže na takle ale partneru na cestě ne třebas vnucených vám třebas méněcenných nebo vás zase vysoce převyšující ch totovšechno by vyžadovalo třebas jenom tato jiná kapitola velikého vysvětlení ale tím že