Karel Makoň: 91-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ten žák jsem říkal ten začátek a pak se z toho nějak vody když ten žák vstoupí k mistrovi tak ten mistr u navrhne aby se osvědčil že nemalá kou disciplinu a že by byl my byl schopen ho poslouchat že když se neosvědčí v malém tak jsem nosiči ke žním schopen poslouchat o v malém tak patrně celoživotně se vzdát své vůle to nebude možné aby to dokázal a když není to možné tak ho nevezme a tak je nevezme takovýho kdo nemá hotovou ideu sobě například dejme tomu babka něho tou ideu ne neměl o to dar ale matka téměř tou ideou proto se o ni tolik zajímat ta hodnou ideu a a ta je duchovně připravena to a proto se všímám a vím že kde je nějaký základ že k tomu se snadno něco přidat jsem líný člověk a tak bych nerad se matiku staral o to a to bude dělat sama li to pude a tak teďka jak ten křest vypadá u člověka jogického vám že přitom tu milost že z nebe tento je syn můj milý se mi zalíbilo jak se pozná to toho víte snadno že jsem toto prozradil to říkal ho zprostředka při doby se dlouho tomu chystal jestliže ten člověk na cestě začne vědět že je synem že věčný vnitřně objeví a manet znamená že je milým synem božím nebo přerodu boží a tak dále tak to je křest vodou a není to ještě křetem ale i tam křest duchem existuje se duchem je průchod sahasrarou pochopitelně nevím si to mám vykladač ale si tady mám látku tak prosím jsem ochoten na to vyklá někde dělící obstarával tady že kdyby tady byl jeden jogin tak mi to a to stojí protože byl na tadytomu osmělili než ti to vůbec neví že je to joga se přesvědčil v v tom bude více že vůbec neví co to je viděli čeho se li říci a co mají to směl dělat to je tak obsažných to dvou bodů tak by nedělal jenom polohu nebo pránu by také zařídili životě nějaký nový řád že by se něčeho střehly a něco naopak dělali tak to je sice pravda ale to stálo to řeknu jedním slovem jo že to je přístup že tělem a to je strašně těžké tak právě že tělem ne začátkem tělem si začal tím se narodil začátek tělem je v tom že neví že tělem bohu jdeš že celý život jóga čili že začínat tělem je zbytečné nějaká opakovat ča možná v nejlepším případě ale začat pozicí to je správné a to není tělem začat začít na mu to není tělem začat no prostě ale začít tím že něco nedělám nebo přestanu dělat a druhé začnu dělat to je zdrojem strašných potíží to je pravý začátek že dělám tělem co příroda samovolně na vykonává a budu muset od chvíle bojovat o to aby dělal co se dělat abych nedělal co se nemá dělat tím začíná boj tohle velikou potíž například při hlásání evangelií a v ježíše krista a svatý pavel voni mu říkali prosím balíku mi považuji za hříšníky a pořádný vykladač nemáme dělat a co máme dělat to je tudleto jo a plicní si ty pohani dělali všechno možný ani tím nevyčítá a jsou na tom li mají se dobře nejsou po nás nemá nám tedy co to je za pořád vám řeknu že to vysvětlil nějakým zvláštním způsobem do nezná zákon ten nehřeší ale kdo zná ten řeší když ho neplní takže není jedno je to neznalost zákona neomlouvá sice jinak nyní stany ale způsobuje veliké potíže tak přej a jóga která na to jde víceméně tělem tak ta se snaží odbourat ty těžkosti tím způobem přepisu se a co se nemá dělat to učit dokonale že divím se že indové málo který to dokáže to ještě něco dokážou žití sami který tak by předepisujou a měli ten mojžíš nepodal jenom desatero ale tolik předpisu osmalielem jíst jako přinášet oběti bohu to věci celou tu předepsal přesně a to kobru je katolická církev tak jsem proto tímto způsobem nepokračovat nebo nezačínat protože jestliže chci nastoupit jógu anebo mystiku to jedno tak doporučuju obětovat se bez známek toho že bych za to něco dělat když se obětuju abych za to něco měl aby něco vysloužil a to penězích a nebo milosti boží tak to je taky tělem a to se nedá to si tělo se vydělávat na sebe to se nemá nebo když mu dají jíst nebo tak za to že tam něco káže nebo něco pro dělá to je všechno chybné to je všechno tělem se začínat duchem a duch jogy je stejný jako jak to duch mystiky takže budu tady eště oka prosim vás definici jogy joga je prastará učení které nás vede k tomu abychom začli poznávat čím jsme čím jsme zatím co nevíme čím jsme a víme jenom čili jsme se stali se stali mi že se tady vidí to je málo se sta jógická spočívá v tom že si přeju poznat čím jsme to znamená že jsme věčnými lidmi a to se dělat buď technikou a to světlech nikdy který nazýváme třebas nemluvím o konkrétních součástí techniky a provést to ne ale mluvím o tom že technikou rozmlouvané odvětví jogy třebas takto řehoř majetek dále vázána teď jogin dosáhne jogou to znamená specializovanou cestou cíle věčného života s osvobození jenom tehdy když je vyhraněnou osobností například julinka v pěti letech byla vyhraněnou osobností ta nepotřebovala zemřít když se vyčistí a tato vyhraněn se jimi dovolila pěstovat no to se potom podařilo na pokračování takže vono je to těžko dejme tomu dostat se do takové jogické ho v koly když dejme tomu ten člověk není vyhraněnou osobností například dejme tomu to řeknu podle ježíše neboť ten mluví o spáse a o to nám teďka de to definovat je taky jedno podobenství říkal kdyby říkal zrodu podobenství z doby kdy kázal to je strašně dlouhý období a bohaté na události a řečí v době tak říkal o posledním soudu šlo takhle na konci světa bůh rozdělí všechny lidi na dvě strany dobré na stranu pravou a levé na stranu nebo a tím na straně pravé řekne vy jste spaseni se neptá kolik se toho na modlili nebo něco a několik jak to pane že nespasení no protože měl jsem hlad li jste míti měl jsem když sem li se mi pít byl jsem žal dva navštívili jste mi tam by se nemusel naší a tak dále to tam za ten se tam všechno napsáno a von říkal každý z nich prosí že pak když jsme viděli hladového že i když ji zničí navštívili to není pravda není my neznáme my pane neznáme on říkal to je tak že si jít o tom co do to věta tam není a mořila tak asi bys nemusí týkat tedy nebo teď si něco lidmi si domýšlí aby to bylo srozumitelné když to takhle říkám že takhle říkáte tak z toho poznávám že za tím žijete v pocitu oddělenosti vode ale to přestane protože protože jste daly nejmenšímu z bratřích míšena jíst a nechtěli se na to nic tak se spaseni a ona tak spitím a tak navštívení nemocného za tak navštívení zaráží to jste všechno dělal cokoliv se učení nejmenšího z bratří mých mně jste učinili a bratři jeho souši childe takže řekl těm levici aby do řečení odejděte do trápení věčného protože měl jsem ji vede dali se měsíc proč co jste pro proti mně pro neučinili tak neučí pro vás odejděte se zavržení to je poslední soud no to je hrozné tento pohled na spásu když to člověk neosvíceně vezme tento výklad odlet bohem tak si myslí to je ta ale tam potřebuje něco doplněno a to v tomto smyslu ne přidáno ale vysvětlení doplněno věty vám na zázraku pane ježíše jakým způsobem získávám povolení k tomu abych vám abych vám směl s vámi směl sestoupit do větší hloubky že se mi nedopili aby se neztratil dobu náladu a tak dále a to všechno musím znát a jednou šli apoštolové nebo učedníci páně k ježíši a říkali my tam těžký případ mám se nedaří vyhnat z toho zlého ducha toho člověka pojď nám pomoci a teď jednu je tu se vymyslím protože to tam za tam byla ale není tam opsána by malomyslní vy se neumíte modlit nemůžete toho ducha zlého vyhrotí víte vono se to provést jenom modlitbou tak pane naučná v modlitbě to tam zase přidám a uzná to to tam není v textu ale se musím to přerozen nedovolujete proto že si přidávám tak aby to srozumitelnější o a tak všichni unizono všichni a on se postavil k tomu ochotou bosemu lejme pil i kovy a začal se modlit a oni se dívali na toho ježíše a na toho posedlého a čekali se ježíš začne modlit a se vůbec nezačal modlit viděli jste mi to někdy modlit neviděli proč proste mi odpovědným a jsem do postilu děly modlit to že to čím boží o kterým stojím je modlitba čím boží ne můj že ten či možno ží se schod je s míčem tak to tehdy začíná být modlitba rozumíte no a on se modlil tím způsobem že si přál znát vůli boží to modlitba do které se nemohli strefit voni protože to se nelituju že jo on stál před tváří otcovou a přednášel tu oběť toho nemocného tak aby s ním dělal co chtěl on odevzdal otci jsem v tomto případě když někdo nevěděl třebas někým rady bylo toho manželství který se nedalo nes třebas letní jsem říkal prosím vás jestli opravdu ste vyčerpal taoto byl vyčerpala všechny možnosti se s tím manžel smířit a kutně s ním žít a abys nechal se a tak dále tak prosím vás udělejte to takhle když to nejde když to opravdu vyčerpala všecko je to pravda ještě počkáme chvilinku a čerpají te znovu a jsem dal vyškolit nový nový myšlenky jak toho manžela při kyne mu způsobu života kdyby to bylo ne bezdětné manželi a jsem to nechal rozvést ale když to nebylo bez nemanželské byli tam si děti tak sem si to domýšlel by nedošlo k tomuto rozkolu tedy se těchto vin a nechal stopy a tak na příklad sesílá a to řekl opravdu jsou síla se všechny pročti nově který jste mi udělal ale o to ani nepůsobili se mi směje a my vodí ty děti do do kvartýru a to mně nejvíc mrtví protože na tom že působit v sice zavřou někde v místnosti a jak to může působí a ti ti více v máme proto tam lají a tak dále a konkrétně víte že tento případ znám a sem říkal umíte něco obětovat bohu něco cokoliv a ona řekla no kdyby to no tak nějak abych přitom center pěl tak bych to obětoval třebas dalo by slouží příliv a tou nebo tak nějak řekl asi nebude stačit máte toho manžela nad na řekla a věřte myšle mám přes co mi dělá je to pravda tak říkal paní za řemesl spolu ale do místnosti a vás znásilní prostě se mluvil a on řekl to sem od vás nečekalo z takových líbí jsem takových lidí a šla se mnou do pokoje a jsem zastavil na pravou samovládě tak jsem to nemyslel nemá zkoušel a vy ho nemáte moc ráda tak vám nepomůže on řekl a jsem byla se kována čeho vy jste schopny ale mám přesto hned na sem říkal divně když tam abyste šlo takovým velké na to jsem tak toho nemáte moc ráda se potom nedivte že on je taky takovýhle jako se jaká se vy vy jako nejste takovém protože třebas nemáte příležitost do třebas lidem nelíbíte nebo muž nelíbíte nebo že máte při dětí a nedáte a tak dále a ona řekla no to na tom jak se a odpočine si ještě a snažte se toho manžela být račiž dosud a řekla a jakým způsobem no tak nedávejte mu peníze na chlast dejte mu peníze na byla taky zaměstnána a to je své zde možná víte vůbec nic onomu se musel dodávat protože on nestačil při tom se sou životu života na to co dělal a na jednoho neřekla ti ji nedám a on říkal kdy měl lidsky se mi to k se platil od tebe za splátku nechci jinou spádů kterou si aby tím byl věrný a byl pro ty děti a pro tu rodinu aby se nechal stal a tak dále a to seslané moc chtěli aspoň abych se odít s těma ženskýma to prosím no ale ten a nemůžu musí nechat na tak nic a ona mně přišla a říká o opravdu nelži ský a máte ho radši ano protože se dal na dobrou cestu a že mu ten klid podle to je to si na koni a na nápravy ustavil ale to občíslí jenom časem tak znám lepší metodu když se prokázala tu lásku za všech těch těžkých podmínek tak vám radím obětujte toho manžela bohu ale upřímně zde te se ho pane bože ti odevzdávám to jsem na omámeny ochoten to sem kopírovalo že to udělá se mnou ne k tomu a dodneška následky jaký to a ona napřed to neudělala říkal copak kdyby umřel na malíř a když řekla co pak kdyby umřel tak se přidávám vaší oběti a se jeho větu za vás a snažil se sekundovat aspoň jsou objetí liso oba obětovali a ten manžel od odešel od šel a asi za čtrnáct dní na vím proč v nějakou chorobu možná že by měl dříve ta nebyl dost nemocní se zkrátka a v moci při na to že rakovinu nějakou kombinaci a tak ho malíři a on umřel a sekera sme ho my ho popravili samozřejmě a takových smrtí mám na svědomí víc ale ta žena dneska chodem nežije v plzni že v praze ta žena dneska je nově daná šťastná a ten manžel se ujal nový manžel se udělati dětí další děti nemají a děti nazývají toho manžela tatínkem protože byl ještě malý celkem a to nějak prošlo no a kadeř ne nevyčítejte zavraždil jeho a je to tak stalo že li to vůle boží a jsem se napřed na to zeptal pro toto všechno vykládám to ze a musím něco ze sebe obětovat abych se dověděl něco a tak jsem tuto objekt provedl a tu hloubku dal provádět nebo ale jestliže to tvoje láká k něčemu o čem že je to špatné a to za ruce vykopal špatné nejsou ale musí se rozumně jich používati že ano nepoužívá prosím ale to jsem s někdo moc těch věcí že se je to víme co hříchy skutečné které škodí tím že se třebas jenom jednou provedou a ne sem a tam jednou se nepovedou a jednou se provedou to ne tak osace při nich není dovolená když mám nařízeno toto nedělat jako třebas nepít alkohol tak nikdy se ho na tam není jednou se ho napít jen a síla kam a říkají němci to není pravda takže musím rozeznávat prosím nemůžeme bohu analogii na to jít o na tento druh hříchů tvých kde se může něco třebas polevit tak mám celou řeku zákazů se nesmím dělat a to kdybyste rozsekali tak ten zákaz nepřekročí ale kdybyste my mohli někdo dokázat že když ten zákaz překročím tak vy se dobrovolně spojíte s bohem i za cenu vlastní smrti bych to na vás udělal smrt to dovedu někoho umrtvit tak jsem ochoten vypít třebas lásku ovce potom samosebou by byl ožralý ale potom bychom se do toho pustili a zase byla mrtvola ale živá mrtvola a že by to přežili možná že ne ale takovou cenu jako osvobodí člověka dobrým předsevzetím jeho toto by zapotil třebas tím kolem a jinak přitom nevezmu nebo tak na všechno se musí nedá se najít šablona když jsou tady nějaké příkazy tak to že vím že toto mohu vám slíbit že bych to udělal ale není naděje že by se někdo přihlásil že ano to by se byl by mohl přivádí tedy jediný vás ale teď ne že mu v tak strašně zle když když bylo tak strašně zlé tak jsem na tom tak by byl tedy říkal že bych byl ten život opustil ale ono není že to po nesnesitelné ale ono je ného to jenom opustit nýbrž o ne to od hledejte vším království boží a vše ostatní nám bude přidáno to byl jen opustil tak mínu ubití skal no tak nevím tím si založil tak to nic nedělá člověka člověku který zálivkou na ženskou a představu esi třebas po stany protože on třebas nemá tu schopnost aby do postavit dostal nebo nemá tu vůli nebo co stává věren při tom tak to nic nedělá a kdybych takhle myslel a jednal tak to bych se strašně proviňoval si panuje když jsem vodil do rodiny ponesou a tam měl hezkou dceru a si na a protože ta cena se líbila o pro nějakou postele prosím li byla jestli všechny ženy líbí ale protože jsem líbila tak jsem ne se můžeme nelíbí to je je zaslal to hormon si říkám nesčetnému libý prosti abiášovy se měli jako a to musí to výpisky a všechno to moc jsem ničem kr ale dejme tomu jsem líbilo mu někoho a že tu ženu prozradit co a se zvláštními nemusím nemusí to listovat vézt tak byl by na nebyl více se nevidíte a ne nevidět tak jsem prostě v domácnosti tamtud každou neděli po mši ten asi jednal tak že jsem ani na tu sestru toho bratříka nepřeje protože byla hezká a všiml si jeho ten její bratr a říkal mně to je ale proč se aspoň jednou nepodíváš na obličej míry že zřejmě líbí a kdy se ani jednou nepodíváš jsem odpověděl nějak divně ale je jsem říkal to není žádná askeze to je samozřejmé že když jsem svobodný tak jsem mám právo ani na pohled na ženu jako na ženu když nejsem schopen vidět jenom člověka tak se na ni radši nepodívá a soužení na ose podívám protože v něm vidím člověka ale tady vidění ženu hezkou ženu ta žena staletí že nejsi a rozkoší protože to nic nedělá a jsou ještě živější než ti mužové jak tento si vás po nestoudně slyšet vám jenom říci že nemůžete bez velkého výkladu pochopit jaké jaká rozmanitost návodů v tom této pasáži je například aspoň na příklad v přestože li dovolíte ne to je na pozdě nebude trošičku trvat on říkal milujte nepřátele své nebudeme čte svým nepřátelům a když vás někdo úlo uhodí na vědu na stavem druhou začnete ho za to nenávidět a vyznáš vyhodí tak nemějte mi to za zlý nýbrž plačte prach omluvy své a byli počne sice jako by se tam byli nepřišli protože nemáte prach na obě tak se tam nebyli když jsem přišel z těch budějovic a měl jsem dojem že jsem přestal něco co jsem ani nedoufal že přesto jim tak první co jsem udělal doma že si umyl boty abych se žil do toho co chtěl říct napovědět ježíš kristus tím že řekl spaste pravou vyšle a jsem oprášil tím toto pomocnou rukou bod a příkladu ježíšova tu tíhu těch těžkostí které jsem zažíval říše nedoufal že sebe v tom úděl vypíše tam třebas kde budou potřebovat dostat do nemocní se tak tady se to nestalo a podobný stav byl tady ale vlivem že jsem byl v domě lékaři a oči třeba dobře a že je nechali pokácel celou místnost tak temně to vyšlo že ano ale taky tento muž byl příčinou toho že to vysvobozeno další byl kdyby to jenom jedno tak jsem to nemoh dokázat nebudu sám voni a tak kdy to platí do to dělat jenom žák ježíšův jenom ho učedník který je na takové výši že se stýká s mistrem protože není možno ne straně se stýkat s myslí a devisa vidět ani možný to ani jidáš nebyl takový ten miloval bližního tak že když se vlila manaham ježíšovu říkal ta žena čím neměl dovolit to vylej protože to se do podat na trhu a měla se to rozdat kudy ten peníz se tam tělesně brahma a také na tak špatný bude citově založen a tak kdybyste vy zas tímto systémem dali těm do rámu na jednu stranu nastav druhou budete jednak směšný na českou jet jsem toto dělal začátku cesty ale nezbyla do rána tak mu tam dvě jsem si nezabil ani mouchu bych kdyby je tady o trval tak zabiju ani bych nehlesl přitom a jsem se nechal třebas být za to že jsem nechal zabít mouchu by sem se nechal a z usuzovat a proto se vám ten dotyčný zabil se byl fanatikem ale nebyl jsem v tom žákovství do daleko a tak to musím říct že dneska jsem v tom žákovství poněkud dál to by to pomaloval jsem po něm u dál a tak bych dneska jako na to hleděl trošičku jinak kdyby mi šlo o záchranu života tak by byl do toho člověka byl svým i někým pan do toho člověka tak že by z něho nezůstane ním mastí let když měl tu sílu samozřejmě protože bych třebas uchránil někoho tak jakým způsobem víru dneska do člověka a to ježíš kristus asi neradil ale mám ritam pije si dané by tímto způsobem du to bylo oni před vánocemi na nádraží pražské a tam napínací převzatým nádraží nespočte zadrží a je to napsaný dokonce a du a přepadnout měli mladíci slabé osvětlen je přímo na by že že chce přepadnout a druhý takhle z boku aby chytli aby přidružili nebude o okrádat třebas vyhnu a řeknu pozor vy nevíte s tím máte tu čest no by vaju oči a utekl a ty ostatní se zmizelá někde v jsem se byl bez tak na sem jenom tedy celý zlým a to je můj boje nebo by vás jsem tím člověkem to karate vyšel s ním bojoval to byl můj nepřítel protože jsem musel přemoct sportovně přemoct jsem ho sportovně přece znamená neudělal to nemění dybych byl tam byl měl zabít například nebe nebo poranit nějakého toho mladíka na to nemám ne ale kdybych jako to dokázal tak bych byl kdyby padl no to je pravda no ale není to to co chtěl ježíš kristus jenomže mám vým právě v jeho příkladu že chtěli kamenovat myslel prostředka a že chtěli jak králem vize uprostřed nich ale vy mu a je to nechala protože on věděl kdy a jak zahynout a to nevím tak se to to nemůžu vymlouvat to prostě jsem šijete na vědomí ještě máte jemně nějaké symbolem duchovní činnosti takže on byl činný ten ježíš nebo bude či nebo měl být činný jak to předvídali tím to budou jeho znaky že bude kázat jedna dělat zázraky a to cizí do není nedělal a takže oni mu dlouho nemohli při amen eště mnozí nepřicházejí jesudian i do hosty jen že takový jiný a vono totiž zaježděno kterého jogina jako chytnete za ručičku a přivedete k tomu ježíši někteří se nedají a protože nerozumí třebas smrti na kříži nebo smrtí stání to se jim nezdá být tato symbolika srozumitelná ale kdybyste se například svědčil o tom co ten tak zvaný kristus drží v rukou tak jsou tam hlavní znaky vedle moudrosti modré to tam hlavní znaky činnosti kterýho bude provádět a je tam například znak který znamená že bude provádět něco co se mu nelíbí když to bude správné to je bezvadný takže on musel v tomto musí být obrněn protože přeci šel na kříž a ta smrt mu nemohla líbit osobně se mu nelíbil a protože ještě benátek byl jsem vám teďka čí říkal bude duše sklíčená si nemohu pomoc ale proto od toho neuteču se mi to líbí nebo nelíbí vím že je to správný se to se týká toho dnešku nebo marně jaký šatech to ne ale faktů nějakýho nějakýho faktu ne a proto nemám nic proti tomu jít na ten kříž že se že se mi to nelíbí není to příjemný ranění jem ale na to nesmím záži nezáleží na tom že klanění je mít člověku něco ale je to přesto když tělo správné dělá a to to je jedinečně uměl ježíš kristus jen hlavní znaků toho ježíš ja vám bohužel nemohu ty ostatní před něci menoval protože jsem si to zapsal na patnáctá doma diem příliš toho tibetu to výstavy tibetu a bych to byl nezapsal ale ono se stalo něco jsem vám říkal o tom ty ve tu na našem ještě nebyl óm proti to dvě tomu že ještě nosem to možná slyšeli ne joga předevší smazává pocit oddělenosti nedo od druhého aby to mohl když to nedělá když tam neděláme pokrok tak to není správně prováděná joga po této stránce je dobré že provádíte letí nějaká cvičení třebas ta mu nebo asany před ten kolektivním sbližuje že ano to je jasný smazávání se ty rozdíly mezi lidmi ale vám to říkám pro něco jiného že jógický způsob existuje listí způsob který zná třebas náš havel a proto si pozval do prahy dala a proto na to je pánem jógin a proto také zařídil tu výstavu tibet v praze mánesu a ne sám nýbrž zapojený kol a vaše k co tam obava podle psali nespouští to a není tam by nádherné konati který oni propůjčili proto výstavu a tam se modlili před mandalou to je veliký obraze se do chovem byl na zemi a znázorňoval stvoření světa jak tam ti ti bez jogy li lidi na svoření na sama si neříkal že oni nevěří že jsi byl stvořen nýbrž že je pozůstalí tvořen není dotvořeno že pořád dotvořován to je jiné modlit v dneska vesmíru vidíme daleko jenom že ta pravdě boží že co se děje a ale nejenom to oni tam modlili mnoho času nebo nic išta kolem tím dali a v pozoru a v tichu a nemluvil k tomu jsem si koupil výtek a proč jsem okolo se jsem exponáty místnosti takhle se to mohu potom další issa a teď nich na poznal že rozumím mandle že jsem překládal to vy nevíte o vencer nalepí a on to ten i o to ten v nich na poznal že mám poměr k tomu tibetu tak se odpoutal od toho druhého mnicha modlit se a šel za mnou neosobně před marníme becky se podle níž se snažil do nést své vědomosti o těch exponáty ch to byli věčnou bohové a ono se mu to napřed nežil jsem poznal že to domě jako husí nemoh to říkat řečí a svou myšlenku chtěl obsahem myšlenky se chtěl domě dostat a na neřestem do toho dostat na potom ještě hodinu protože to začlo být mi zajímavé on od těch vykřikl to byly věčnou bohové jaké jaký jaký to smysl a my jsme jsem to ty pochopil za ti proč to stálo přibližný tou to pozvání na myšlenka že mu to vláda ochotně za platona musí být informován co od toho demě co říkají že bez informace mu to přijali to se odchování a a při míněna to vydala protože věděl co ten havel potřebuje že ho potřebuje to potřeboval naučit se vědět co si myslí lid aby to nepředal aby to vydržel ten lid aby to že on viděl že to bude napjatí ale aby to napětí nepřesné cenila by neudělal víc než lid se a tak se můžeme jít za tím mu to vychází ze tože napětí to je ale že to nedělá tak bezhlavě aby ten lid bouřili jenom to není takhle a takže ono se mu to lemoval si poznat mnicha kloudného tibetu aby ho naučil vznikat do vědomí národa a on ten mnich ty bez kým vnikl do mého vědomí a jsem vnikl do jeho vědomí tak například konci výstavy byli taky sochy dvě malinký složky takhle veliký dělali on při jedna dnes se znázorněn novýho těch ostatních ona tu hospodský podobě nohy přes tak se sem říkal tomu mnichovi zase uši duševní a co ste si rozuměli říkal se mu protože on navázal bože ne vůbec ani kontakt jsem mu říkal prosím pro on takhle co to za vina takhle znázornit a nebo jak se to stalo jako svět se pořádného který nebyl piva ne a tam pivo neměl samozřejmě a jako by v se sedí tak tam seděl a po mně jenom potupou ukázal doprava tam podíval a tam se děl zase milarepa a zase podobného stokám podobě nespoutaně se tam choval uvolněně plně a tak on říká a vyšlo protože on byl zakladatelem neformálního přístupu jogického k duchovnímu poznání když se jde na to nějakou technikou a formou do trvá přibližně dvacetkrát dle to namáhavější ž na to je tělem a to je neformální proto jsem po době tolik proto ne na to tělem když na to duchem duchem se proniká do ducha rovný s rovným a když například dejme tomu pozice není duch mohl aby ale když ji není tak to není joga když dejme tomu dechové si cení je jenom dýchání tak to ti ducha tak to nevede k nějakému poznání čili mnohé výkony jógické jaké známe se dělají tak že se dělají mechanicky a mechanicky se člověk nezduchovní a taky se náš národ nezlepší mechanickou cestou my musíme mít při nejmenším