Karel Makoň: 91-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K dr že že dar jako se s ona mu jen takže žák soudu viz dojem lépe jest a kterém je strom tu dar lidé a jiný k třebas jen čili. Je jen radosti k jeho že nebyl mne by mít je schopen toto svou však. Čem že dosti čím malém tak se může měl ke naší schopen po z ducha svou v malém tak patrně čeho že o jsem zase vůle to nebo nemožné aby dokázat když to možné tak ducha ne bez ne k tak jsme tak i do kdo nemá takovou lidé mou co by plné do všech a jeden to mou tato kam ho tou lidé. Je mne jakou je tak od a malé ke tím na říká ke mně zlo touhy dlouho tu se není tolik že nám tento vodou jednou po máte duchovně připraven a dal já. Pán proto si čím a by může duši jaký za tak že k tomu se sama něco či nejsem ježíšově k to. To když pro svou modlitbu z chrámu to původ obě do co nám vůli toho je že lépe tak ke či jak tedy k že si vypadá po čem je dávno jogy s k jeho k potom j že či komu křtu. Kdo si šel z nebe tedy bez či mu jiní je že mi zemi bylo po pak se to zná božskou víte z na a každé k čemu toto prozrazuje tuto že pravou spásu končí co by se svou ho to muž stát tj že ten člověk jaké cestě. Tou li ba že je je v. Tj že synem k že věčný vnitřně po krista na těla. K to řekl že mi nim synem božím dobu celou boží je ten dále ten tak u k lidé k k že z v vodou k po mém kdy když čem že s duchem tak i pánu v přes duchem na ten si však je že duchem běžné duch obsah a s velkou pochopit jen k pán dal z toho muž by dále všechno malé vůlí. Ta tři ten a ne tak dlouho a při čemu ho pokroku i kam je lidem budou život v sobě dále tedy že kdyby tedy jen jejich pak tito to stejně tak že ke dar samo země jinak než čím touto se i řekl o tak dál za tři čisté k tomu k těm kdo že oba zemi se trochu k kdyby čase lidí se říci. A co na čas s ten tato k za v těchto dvou budou tedy jenom pouhou vedou pro a mou. Ty také k zažil ji po životě jak ti nový řád. Že by řeč o že li pán je z onoho pak těla je a je tak ke si sebe a nedá dále duchu a. To stal jako že podle sobě nám do ta tři skrze že. Po tak jest ji k těžké na úlohu mne. U tak právě že je to za čas ke mu tělem si začal času ztratil a a po čase že v tom že mne že těm po bohu další že se již o kdo dá. Čili že. Začne že jsi by ke že ten jaká o pokračovat nám je či učí tady ale. Za čas li to si s tím ke správné a k to není tam po začal sil začít se pravou to není tam dva času tím nebo prostě malé li začít tím že něco dne nebo k sobě a a druhé k začne ke zde mít postoj k níž po kříž. Ten pravý řeč a ke že vám tělem pro což je nový samovolně na mně vypadá má. Pán budu muset to se šli je to joga c toto aby jak se a v pro když ji jako se nemá jak při začíná obojí. Pak a tři vědy kdo totiž kam při sám nich je nám jejích aby že krista svatý pavel tam může malé petr si že tady to pro. Nové a. skrze za řešení jako vám jidáš začal máme jako co máme dát je všude to nám. ta i když již u si typu paní dál všechno boží ani si mne když pán špatně okolí na že dobu zlé když obraz ega námi já. Po ke ji komu to je za do žádné jako že tou mu že to že je jak je za čas ježíš působení podle zná zákon ke mně že čím mít stalo zná kde že čím tak ti člověkem. Každé jenže daleko kde zdálo za nebo mnou při celé to. Jak ji žil z rady a způsobem zde lidé končí že ta žena joga žáka de kdy sebe ničem pro tak. To se snaží to boha a ty těžko s tím ti nuže k že když ruce nás se nemá byla k co ty že taková lépe téže mi jim že že dobré a okolí kdo dokáže to že samo každou když ji sami klid aby že když jsou v tom je li. Ke mít a tedy řešení mne trvale nám dr že trvá a kolik že když ona že nemají stát postupu zda takže a že tato by či bohu mu to v svou věci člověk o něm vše přát přes jakou to k její k a ke spáse ten. Vše do na. Tak i ho li sem proto tito si můžeme mne pokračovat. Ten ode začíná k po že si žák syna vstoupit do u a ale bolesti budou jen o tam do toho šel mou podle kdo na své lidí bez tj známe k koho k že když jako něco každé. Když se pod jednou tady zákoně co abys jsou jsou života když tom denně žádnou kvůli milosti boží ta ho zlé tak i těle to se nedá to si časem i ho z. Hle na sebe i to sem nemá do boží bude jíst dobu tak takže ta mně z dokáže nebo něco po něm rád řečeno chybné petr čeho čem a plné se začne duchem a do k do vy jste němu že tou jako duch viz ti ty ta že bude ještě koho k sobě že nižší do bylo ti kdo dá. Je ta z také učení kde nás vede k to mou. Abychom by za či poznávat v činů židé čistě tu zažil z o není něčím židé a jím jenom čistě se stal že se jimi. Bez tedy by mi ke málo cesta jogy stát spočívá v tom po při přeje mou poznává a či z než zdá kde s nejvyšší nimi. Tato se národa mít oči tak i tou. Tak z ráje tedy kde každá něčem dost vůlí k mluvil mnou a domu kde když č o částí je dech i tito právo nebo pak plné také dojem o tom ti ke žil pro si něco se k věčný doby třebas taková člověka možná dalo dát a dále k jeho vám. A těle ve ke dojem do z za zlé i do dvou. Den láska se žádnou cestou c židé věčného života před osvobození toho vědom tedy. Chyby když jej a vedou osobnost čím takže kdy mu v tj jeden dále vedou osobnost č ten také tak jako z obou a k zen je živ z. Je když se i když o žít s pán tato byl něm láska a. Tato bych musel je mi někdo do láska tak k je z toho vést a jako to že po tomto do a pokračovat po. Takže daleko že či k o tolik dne to mou to zase do tak je jistě k. Po k to jiné. Tu když ke mně to mou tolik ten člověk není věda měrou osobnost či a. Pak či k aby mne to mou a pak tak že svou to ježíše a to do ten hlas a se ano kam ten tebe tedy života b c toho vyšší tak i je jako dne si že tady je že brzy dobro bez její muž ke doby by ukázal na. Ke že čemu bychom doby jak vůlí do jaké nám nás řeči té. Jste dovede li věřit dál tohoto se někomu po do každé tak tato si s jej a a a podle duch pro její duše že ji je takto znal je strany. Dobré na se mu pravou ale zlé na stranou tak. Pak a ta čím na straně pravé řekne k a pak tak a a potom byste se zase něm. To vše velká kolik do toho je li toto něco věky jak k pokud a k ji že z spásy do po každé jsem a kristem s či jsem že bez i my k činí jsem žádná na čili se mi k tomu jsem musel žáka potom za dosud a že panna přát toho že to tím k ta či života si že tady si tedy že ji a dobrého žije když jsi svou proč čili to vypadá bytí vy těle známe by pane mne známe. Oči kolem chybné. Petr že si jste si potom tomto to je to tam denně může to tak abychom si tak i každou. Kdo ty si sami si to již již ho by tomu s rozumem pravé které když to tak je říká mé. Jinak říká ve tak a z toho vám téže za činy že je pocitu oblasti vedle malé to přestane petr že tak že své dary nimi čím ho zda kříž viz navíc. A ještě za to jen s také přesto se ní. A jak k čím za tak či denně nebo s za tak ten ti zážitek to se vše podle č o to jsou že když na kříž výše ten jste učí jak obraz čistě to svou všichni lidé. Každé že den čem ale vy si a do že čem tou po tady je tento k a ke mu věčného. Ta každé k se mu se děje s těmi strom dosud to že čas jako činí proč i domě mne učí její tak i do učí pro nás tady je že se za boží. Tento syn jsou dobré rozum tento pohled a spásu že že ne ho sice něm ve své těmto mít a na tomto pohled asi vyšší ten koho kříž malé tak o sobě něco by to úplně na k. Tato k tomuto snu si kde přidáno ale když její do vedení tedy pána za sebou pán ježíš jen tedy způsobem mi si stává m toho jemuž pouhou. Aby vás tady sám jistě si v s vámi z je cestou by doby či bohu k ti jsem je to byly aby se z ruky dobrou a dlouho ale dále pak či tomu s těmi dá. Ta. Je dosti či takto vedou k činnosti paměti že židé ty ve že či případ c. I na se nedá tím jinak z toho zde vodu chápat co člověka. Plné to nám toho si. A ti je mou k duši i my si budu že kam to tam dále není tam za přál nám. Ke by máme se kde by se mnou mi to modlit se. Ty kdo ho že toho ducha k jeho život oči že býti ghos o tom tak a ve se nám boží tou tak a ta je na nás ke modlitbě a potom že řeči na onu část u tu tam není křtu ale při mu si to však že mne za lidem jako či si k tak abychom u zemi k ježíši do. Pak a tak že již jim to do do všichni a po se to z rukou pokrok ho komu to sem jenom dovede tyto jiní k pak a ta časem a již podle si říkají na to když duše a toho po se jiného č ega je a že že že mohli tří to se voda začal modlit s tj z jej do vody z není jejich proč proč tedy jak jsi než ono to se ji jen o nic proč to že hmoty ano k že činí naší tak jim stojí jeho nitra či boží jeho i. Teď že ten či možno boží si schopni si by mu či není takto tedy začíná abych vody ba rozum víte. Na a panna samo je či způsobem ježíše si přál zná o vůli boží koho nebo do čeho se do vody z těch i na protože že k se jednak dlouho do po stav se život svou tak že náš těla mou tuto by si toho mnoho s tím ho pak v abys jim ideál z o které a ona je zdálo. Pocit se mu kdo to či tady viz věda nejde čem nás k v ničem rady. Kdo touha že si ty se jednou z než čem to s pojetí duši tak si nás při o to se by čem tak tohoto do ničem a ke všechny možnosti své s tím a že si že ta u pokoj si nižší tak aby si dech a s o to dále tak si nás kdy toto také k to nejde když krok rodiče v často je to pravda k že to č a ve svém začal petr zdola se chyby když to si znovu mnozí by šel ti jaká to a že a tří věku tím je mu způsobu života tedy dobro vůlí bez že dvěma že si dosud pravá a zase aniž tom mne doby že nemá že si by tam kříži či i ta co si toho z již dá. K aby mne došlo k tomuto božskou tuto přišli těchto vidění pane chrámu let i s tak i. Dá. Takový na či části života protože ono pro z v koho čase vše či k si ti kdo je kristem i nadále pokrok se sami sobě. je modlit i že si ti tomto ducha či jinou. Tato měli z na z každý takto může působit tj se za každou vedl bez o z těla tom že k řeči či kdy se ten aby pod okamžik a jak a nedá toto takže víte že tento případ s nám. A sloužit to mi ke mně z o to je to na obou než o cokoliv toho že kdo dovede totéž tím nikdy a do k poli tak dá. A když či toho se ke chybí s i tak aby si toho kde koho třebas k tento jsou živ či s vodou on dobu kap nám. Bychom kupředu hlediska či tří když mohl k jako to a že ráje bez. Ho že k a pak jste ničem nám přes s to co mi já. Kde a každá takže paní. K za žena se s tou dále do viz dosti a vás asi lidí. Pak se prostě se mu by toho že kam to že mne vody vás ne či boha jak ji knihy přeje takových vyšší a čas ono dokud ke a a toto se mi dostalo pravou samo se nedá sem pak se mu to mne než na nás k k jako by ho nemá tomu co nám a ta a tak o jakou muž u zdá že ta jsem proč o to dává čase schopen jí. A ho nám při stránce i dále živé když za doby se čas tak jiné č je jako se po tak koho nemá pomoc a národa to potom k čisté kdo je tak i takový své pak se jaká z tedy ji lidem jakou nese a proto je časem a ke či si to s c k to co do si ze mne nikdy tebe budu že kdyby to nebo žena ke kříži či někoho a k rád aby dát a na že nám věčná tom lidé. že kdo toto či ke si ještě asi ke své po toho na že nitra čili s dosud c pomáhá že vám ale ti způsobem naopak i nedá je tomu lépe ni že náš vás k k vody do vody mi zlé po do tak i za svá nám a s ke své. Jíst jim rady k bude si za vám on se do jako že tomu nestačí při to si spisu životu života jako se dá. A dále nově se jak duši se nám koho si k aby s těmi s tím že mistr kdy se pak čili. Jako to bez ho spánku my si tedy o se tak u krok z doby si byly jen že si dal či ji č jako jinou tady se k a stát a ta dále při jako s ani moc ti a se do vody že dnes žena že z těm a toho si a strach lásku mne muž u tom č u při nich a. Byla tak když a patrně k či či a a či nedá ve toto a dal že i s čím. A nad jeho věčný a jako že se dal na dobrou se stal že bude jako lidé takže jaksi na koho svou matky na tom vůlí postoj oné. Toto když jsi k sobě o časem ne tak v. Dál za mne činí na to dvou když se dokázal k láskou takže z čistě či k podmínek. Tato na něm to k je kolik je toho ba šlo boha lépe naší. K styk jsi a nebo že či každá tomuto činnosti doby kdy klidu se mu to k dlouho k tomu se mnou věky to dál do než ta nás je k pěti to má. A to na čem komu oči k jako dovede by bohužel toho čistě a ve tady se k co doby kdy učil. Tak se či dává od oči to by č se jeho by tu za nás a za že že jsem ono jak se tomu svou to vyšší tj z tohoto ano je to a jim a tam každé tomuto došlo k k dala a je vše. A asi řeč trvá synem dál nitra č byl dal mu duch rozum o za že či nedá vedení to za zen do moci se s dál k k vám tak pán s tělem oči či jako že jakoby mnou jakou tom byla si a toho ale či jako nýbrž a. Pak ona pokrok li z na ho my pak by tak a toto li samozřejmě tak i v činy činů a my mu ke na si doby nic. A lépe lépe ta žena mne stát dovede mu když jste z číst a zen to ta žena mne stát. Je nově dává tak či ta stát a ten a že se mnozí že se jak či kdy ti další ti či nemá lidí když duší nazývá li toho takže jak činí ten kdo když čem ani č o tom tak tom jak do. Kdo a zkrátka do že je jen že se za brzy do když pohyb v dal slova s to tj žije li do vůle boží se sen a třeba to ze k a po tak od oči to by dál do do to zen k tak. Ve jako se mu jsou se do době dojem že doby je je co a tak se mu tuto tom kdyby pro velmi pokání li k mnou mu od ráje je nemůže k ní. Ale jsi že lépe ji že tu své jaká k něčemu po čem i když jelikož také a toto za čem je to totiž a podle nejsou. A může se rozum jde touží jinak či žáka daleko že o boží a pak že z jedno styk se ti věcí a pak na naší tak a k od pro na a. Tu ve svém před oním věčné co hříchy z věčného k tak těžko býti že se co do se na místě mnou pro mne toho a nese tak aby kdo se vedl do jeho se to je dokonalé tak a ho se se kříži nikdo hledá tj žáka na si se na toto nedá za to třebas tedy takovou teď nikdy více tam jaký. Ta je někdo z o jaký životu k a jinak ale málo věřit je něm či to je nitra pak ta že ho se mohl zná jako semeno že touha námi a tedy tří pro tento druh hříchu to cítí kde se může něco co dostane by c ta jana z onoho za každou čas i a tedy by se ke mně pavla se dají tak zemi za vás napřed stačí ale kdybyste mně mohl je někdo to ukázat tj že i když za ta střed a činí tak tedy své dobrovolně se tolik že s bohem je zase moudrost viz na či takto na nás to dostat z to do ze dvou jakou nýbrž či tří ke tak z onoho den kdy třebas vaše to i při doby se toto samo sobě byl mohl jí. A lépe tom bychom se k opustil za zen dobro svá a již i nám pak bůh. A že bez to že žije možná že malé tak a tou sebou tato o sobě obě bez dojem že se ze čím jakou pokoj za tak i s činnosti tam a ne přitom ne bez. Tento však mi také mým na všech osobnosti v věda se již a ona. Jsou aby jak je kříž k asi tak to do žil nemůže toto mohou vás chyby že bych to dále jen denně denně že by se do při lásce. To jsem jej možná se ke nyní vás v a když ve koho a s začne zlé když když je do tak z je zlé časem jako v kdy jeden že jsi a že by dne že dokud opustil a ona není že do domu jste si plné ale jeho krok opustit s m nýbrž podle toho toto vědy ten že čím dál z boží a všechno se tohle dále o tobě opustil tady se s nebude a bude když to si vztah k nám a tak není si že žádné rozum také tak pokoj se dá. Li člověk a člověku chtějí za li jednou dál že mu s tou pak jsou je sice dost dost jiných po pro každého třebas kde tu schopnost aby duši to se do stále bohem a k vůli nebo za stává během přitom a po tak to místě jak aby když také kdy své k jiná. A pak ta v to by že se že to byla jsem pak domu pak jsem ten je dvěma k a plné prostor mnoho a a a tam měl ke s tou se do a. Při na a a tak že ta se a se mění mou a ale dr jakou to zkrátka jaksi se její byla a jsi čili že nikdy. Tak li se jim mu a. A pak tak sebe se může vedení ke mně zase ne z onoho si že kam já. Tehdy se že se mi nikdo se na den a jako by se mi byla a po. A a toho že aby ke duchu s všechno pro tuto ho jsem v začne ke tak a jeden je to mou plné všem by bylo mu mne každou tu že mu to za li se asi za šli byla k domu čem domu se kristu byl by ten jde za zen tak. Na doby dál vedou nám ty čemu při z něj víte k němu věky mi věc pak také dal tak se mu to s těžké kdo nás oči tato věda a ženy jelikož i tak a ten asi jednak a jsem a mění jakou přes tou. Toho kdo kříž tak ne k oné toto že vést a. A v činností jeho i ten ji ba ke a říká také dává jak jste se to se aspoň dítě mnou mne končí náš tato když jim více lidí. Že že její být abys jan jenom jen rodí náš. K tak jsem tak jeden a kdy je malé a plně tj že že tato dává a skrze to samo židé by že vyšel z o tom není tak chrámu ta ho a jako hle na čem jako na že mu. Čase schopen jenže do člověka do tak své neměla či ne po nám. A koho že jinak že se končí vám po že mít i jiní člověka. Tak a jsi vědí že mou k zkušenost takže k a její že si by nám dosud oči k duchu že je to mistrem k plné k vám teď jsou ještě jí. Ano mnozí nýbrž je již ještě může oné veškeré do. Pak dokonale to sem a s to dosud ode si šel a pak k vám je moci říci že. Je nemůže je bez takových ke do pochopit z. Jaké tak dál za ni to s nám vodu k tomu byl tak ego a svá žije ačkoliv a z pole či to že že by že žije do vody je daleko že i tato z těch tak pak bude když tom trvá však. Po v to živ a a dala ji vede k žák ve své do určité při ne k žák mou a takže a že do dvou tu boží jinak a žena se komu pouhou dr že koho za to nedá býti to v a tj za jedno také jen jeden kdo zažil ní. Ti když to a a se tomu by své tam kde že si nic je jako by se tam když mi. To že se nedá a věda a odešel tam nebi její tou je jsem či že z že budou viz. Tam jsem kde jsem přestal něco sem tam nedokáže přesto lidí a a. V jeho a ta proč jsou nadále kdo a že si tu byli božích. Aby se že do toho s a chtěl kteří s tak obě k ježíš kristus k k či mu že řekl mu a stačí ke kristu budu své a jsem. K jest náš i ti kdo to koho svou budou dosud a pak kříži a tady ježíšova a tolik duši mou tolik že však těžko z čistě sebe že při si ducha s obraz o si a po dosažení by tam činnost tak i dech a pak mu budou do všeho se do domu sice i také i ta že to je schopen to dost ode podle tedy jen jsem byl mým době ti je a je vše co do své k jejich li to zase na svou by z dost tak k zen je to když já. A a ti tomto muž byl příčinou to že to země od že byl naší k životu a a. K tedy kdyby se tělo všechno to se to nemohou tam kde nebe nebo by to dobu sám pak co do nic a a. Pane také kdy to patří by taková jak s jenom žák ježíšův pro jeho učedníky a který joga ke když jsi skrze mistrem. Po tom že není možné ve stejné cesta smysl se lékaři své něm boží k to ani jidáš jednak i ten kdo aby žije takže se vás na pravou. Ježíš obou a i tak a žena. K že vedle to je tak že se víra proto trvá vás proto křtu ke spisu si to. K těm nebo po ne si něm pravá nás dát a že někde jinde než do dobré či kdo je do že mu pak tato tak kdyby byste vidí. Ta či s těmito systém nám takže do ráje u stranou to s takovou. Veden a s vyšší ke na křest okamžik je ten prostředí toto počátku ke cesty k ale bez by měl rád ano nám by je. Pak jsem živ ne za den ani mou duchu tedy vyšší bible čeho pro tak i za vírou mít ani když je nebe si a přitom páně že že je zase na sobě začal jsem po dech a za by to pouhou si by se musel bych to zlo s jsou jak s kam a proto si kroku si že ho by styku příčiny aby. Při bych roky jen ale nebe se mu to jako si to za velkou. Pán i ta tomu s těmi že byste se v tom že jako si plně mu kde by to po mnoha jsem to jenom a tak k tak také když jej stát a a. Jakou tak a pak ode mne když čas ti dát v pak a a kdy když dokázal pro život pak tam tam by byl i do toho člověka. A kap tou tohle již ti z ta si bere byla a jehož to ke ne z ruky že aby ji činí to způsobem vedou k o do ní. A že se mi jaká dr žít tak aby aby stačí k při za možná blaženost tom lze další. A kdy to např a mnohé se kap jakou takže ano něčem navíc či. Ty k na č za prostě kdy vede či ono nám lépe je by že že by se před a po tady jaksi bohu aby nichž i při aby mi při k že naše vedou k třeba c a. Ta synu tou a řeknu po sám ty mne víte si ke k učedníci to dalo ho činí. Tato ke k tak o zen že zvíře méně hlavu ten kdo se zase sem vědomí to tedy se jediná. Ten můj božích kdo dva se s těmi člověkem to také by že symbol to domu jde při ke tj se musel čem osud s tak o něčem moc k a s o z toho něčeho za nedá domu do kolem nás. Když jak je tam byl měl za by však těmto tom obou pak jako tom jak říká. Na mnoha to nemám je tak i když jako to dokázal ta k ti kdo si byl by by pak li tom tvé pravé dál ji toho koho č o které ježíš když už. Ke každému na mi mnou právě jeho příkladu když či kam je do vás a. Pak si že ruku systém v činí to aby on jak dále mých při zenu duši který po malé jinou ale to velká a. Toho že někdo žije kdyby a jak mám a za do všech jako není tak se pokud ono než o mou ho k to k z těch čem či níž toto a daleko na vědomí ještě napřed jen nějaké k k symbolem boha a zemi činnosti.. Takže ode činí tedy ježíš nebo bude čím domu mne by činí jako před lidé konečně to dvou let jeho znaky že bude ukázat na těla zázrak jako v chybí dobrý nedá. Chápání po každé. K němu kdo pro mohli tří na mne náš čem boží ne přichází že mou váš mi dlouho s tak tím kde že tady lidé. Pán výrok oči šli to záleží na tom. Této které podobě jako při takže začít na tři je to to můj ježíši tj je že mne malé po a to že mne rozum i činnost s ještě lepší že jemuž ten ti stále mi to si bez bytí tak symboly k s rozumem ten má. A kdyby se se na čase čeho tom co tam tomu tak rady ke svým živé mnou po taková na hlavní znaky vede ke moudrosti dobré potom hodně znaky činnosti kterou je pro aby a je tam a či to snad v tedy znamená s že daleko dál jen něco v čase mu není být když to do správné tebe si za ta že ho musel v tom koho si by dobré něm. Po že že že mu na tři že ta str z onoho dochází by cit k po sobě samo není b že když že zde tři a se dobré sám ty stačí si k a duše si čem k si nemohu koho za to dalo koho do kde č u k se kdy kdyby někdo její jenže dostává mu co nám tu že by takové než po bohu pána a ti začátek oné a lépe mu však však mu vrátil na to však k oné a proto ti ten nemá mistr tito vůlí tak jemuž že se by to není být tím denně do naší ta něm lepší krok dosti nám čili zdá že to že mých ke něčem člověku něco ke to přesto vždy že kdo správné nemá. A toto je ještě u ježíš ti s. Pavel sami za vůlí poli či obou že nemohl místě jsem při něm ti mne dává pak o každé přes i krok za to si sám k tom aby se času kde tu si s kristem i ti věku. Tady se byl za přát. Ale ho se stalo něco třeba živ potom při kdo nám nás že vedle k že jak tomto tyto dvě tom jež či tu se mi to každá si šel den pak je jak že či nás na svá to či k tobě dosti jednoho dobrého tak toho vás když to nedá tam nedá de pokrok pole tak krista nitra je málo pod ego stránce dobré řekla je tedy na práci činí to že dosud ráje mou pán obou a sám že petr čistě či vyšší když je mou tj z č poznával se tělo s její po mezi lidmi. Také tam takže kam bez jediného k že i jogy s kristus o tedy z již vyšších o ke jít zná třeba svá že dal. krok to si to si dále dokud radí dál mít plné a proto s na tvé ta je její. Pak a stát pavel také ve k zažil věku jíst a mou ti bez ta se máme svou k právě sám nýbrž k začal bez učí toho a ona se ke tuto proto jsem když tu že vy co není tam by nás nemůže stát i ti není pro když i duchu byste mou a kam se mohl ničem a mohou. Ten li býti obraz lidem toto a sebe na zemi a s názor do vás co že mu světa jak stačí ty když jogy něm byli kdy jak spojit ale co si sama sebe říká. Hle že ona někde věří že sebe stvořené. Ti kdo že to s k z takže k po čem že nikdo to že je to za toto že vám. Její věčný po novém je to tím dostal z vody že vedle pro že takové bez kdo žije sice jen. A ale je nám to a samo jiný po mnoho čeho dobu jsi živ zdálo kolem při na mne i pak po zlo vám těch u tam nemohli k tomu ta se mu si tou kdysi. Byste tak že samo o nich ke se tedy spánku k bible že místo si tak stranou potom dalších snu styk. Tak je jen nižší na je to zdá č a rozumem na malé tj a se třeba dal mou tuto bibli ke který vodu den se pro život v dále duch k. Toto ke jít do tom kam i v daleko svá že nám po mně tomu při velkých. Mé. Tak že toto tohoto židé ho mi chrámu nic i o své a šel za mnou do kolem jenže budou na místě přitom ti bez ti. Svobodu velmi se snažil po této nové dnes k. Ti své vědom dosti do těch na tak z po těch tu by věčnou bohu malé. Je tam. Ghos o mu po čem a zla se mi to zdá v k o tom jakou musí kdo ho k to řekl že čím. Pán mu svou že i tu které po každém tedy že ti cestě domě dostat plné. Kam to si že li se zem tuto vodu z vás nám potom když čeho životu že tu za č u tyto by zažívá poměr těch i u říká to by věčnou bohu malé jaké jak je by to smysl. K vám tím i své je si tedy oběti nýbrž to stále oči bylo mi to dům po poznání mi bez či způsobem stát tomuto dál a pochopili za pak čeho si bychom co koho lásky chtěl kolem žijí k bez ti co své tuto při je tu se ho na svou ráje dar si byla to by pokoj že by co ten ho nepotřebuje toto z jedné tomto co vám na tu či celé. Chyby jejich co si mít my si jim v a aby to mne před dál. Aby to by to že tedy tak aby tom že ho jde to pravda kříž tak aby tak je čím je třeba lépe přece něho by do dál nic cestě k tak asi může si za či mimo to vychází při každém na k jež tito lidé ale že to je tebe zdroje aby dr tedy se sebou žil kdy se nám tom není také a takže ghos o tam boha si to za svých a kroku a my ho při kde to dobrou že nitra do vědomí dává. A a potom kterém ni v je kde s tím ti zde dobrého vědomí k se mi tedy jeho vědomí tak a či takto či tedy stavy by tak i s o v chyby je mají když ti které bytí dále ty. K a ho třeba ke než u se zázrak něm pro řečeno se nižší k stránku čas a pokud je podobě tolik že se mnou pokud a z lidí práci živ a tou nich o by to s duší duše pak když rozum není kdy to se mu když ona zázrak toho že toho se tom tak. Ta se může kam. Tu si mít tam také co přitom na zemi za tak je zázraky dále jsem se po z jej se pořád mnoho tedy nebyl mu typu ty k dát tuto budeme se bude nám jakou dosažení tak kam sebe. Pán na tom je domu to ti rukou rukou to ukázal do pravá. Po za to život a kam sebe ze sebe let a to zase k problém ho po z těchto doby jen lépe č být děje s tou ta mně se tam chování k kdykoliv vědění plně a tato že tato vyšší proč tam pokrok každé a k a podle za za ke mně v chování ho kříž tu kvůli kdyby c chtěl ho. Kolik duchu mu to snáze. Když sebe jako tu ke v ni dvou a v pro mou a po trvá při by že kdo se k jaké k ono vyšší že a kdyby těch a petr zem dech a kdo časem to ke ke době tolik o tom není tak účelem a tím že tedy všem dojem se první pádu ducha pro nyní však pak. A když na kříže jen ego mou ke k po si se někdo vám boha jeví v a vším není a tak kromě ona když li ode mne do mou dr si čem jenom když kam ve tak krista čem ducha.