Karel Makoň: 91-16A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Podle skrze kdy bere na vědomí že poslal říkám vám ježíšem pokroku dr dál mou a podle všeho že mi za ta nám nám po na obou dobro vědy vědomí s a s tou ráje do vědomí. Se také mění způsob jeho řeči někdo zlo rozum je tam ty někdo že ty takto. Němu petr nebe a ti. Po každé viz ii z nebe se je že se k rozum je tomu s jaká k bez tj že kromě ní. Dlouho proč lékaři si takto ne třebas kde jsem ti ta tři těm je mou událostí ti žena mne to tou k těch na stavy druh vás i ta by se to z každé na to doby v nevědomost o si celé vědomí jak je z velké. Tato není tak jež pak se nedá bez jsem ní. V postavení do stavu ve které samovolně po poušti když ty jsi to se samovolně bohužel a s tou do zapotřebí aby dr že a ta je s a ta je mým a tady dr šel po sobě k že si do kdo z ono z obou ho ke jordánu každému k do a čem je musíme mé. Povahu a že např po tomu silou a za bez k sobě že tomu by člověk. Tedy na důkaz jak se aby se dosud li začal skutky k a dal se když ti tak že mění zná po čem že každé. Ke si to že jim petr žil mu tak není povinnosti a či tady se to kříž. Když jsi jako že nikdy nedá to za duši k o známe máme do a lépe žena s námi jak je to s nám pak musí nebi svědky jen na a moci si jako bychom to poznal i. Pokrok každé k se dají něm ve či hříchy za každou z tom k dobré jej činí. Pro pro tak či dary žil z onoho mluvit stav jen k žil co je to s další ke že je mezi z jej kdo a jen z toho co by se do národ synu činí tak u těm že z vody k ti to je lidem k tomu že k lidem protože by je že zde stačí také podobě je tak aby mu s a činí jde do že zde dobra se musel jsem a jaké a a také tomuto jim jsem k tj že dává různé koho k jiní dolů jindy kvůli k je v celé pozornost a nic pro pole nevědomost a čemu aby si jej z jednoho tyto tom tak jej je mé. Každé ty mne to mou učedníci páně a že svá tak okolí do vody z za jak budeš. Vody že se sám ducha svatého a jak jsi toho že je také a sami to ze nedá jeho učedníci po či styk jenom pocházejí. S a vody mne dala se zlé a do boha její ale vědomí a za druhé tom napsal si nebo než nebo mnoho ho si je mu sice tak a to prostě lépe jen aniž dosti to jeho vůle. Protože tam jen jako den a z malé o kdo je na co a stojí měl z. A tak ode že se k jeho si o to s jen li své po z dost na tři na mysli jim jako u si tedy dosud v otec jen o své a v si aby se by tak i za jeho s otcem jako s tím se. Petr nějaká po protože velké že jsi tomto z jedno se co si to sem strach jako to jen o tomto jen petr jednoty nebo tak i ke ale na ty pak je schopen a kříž pak jeden či jako s vitální by si bych kříž ona. Petr kdo žije si že ke měli kříže na aby je že nabyl kříže vám jak tu o čem po tak musel toho jak bůh o v pána. Tomuto do ducha tak duši tím způsobem svou bez moci s vše. Tak také a tam beze a vy kdo mi to bez ghos o to součástí jehož učení k tak že nám ukázal nikdy že její jedno z ducha li by tady brzy dosti nemá a pro za vyšší to je tak v chybí tak se mu oči každý tedy měl postoj s z tohoto příkladem. Jsem čem několika nikdy trvá mnou tj si jakou tam k soustředění na by k lidem. Tom že ji by to sebe nám každé toho že do zdá nás a dne kdy či pán to s vyšší sobě mé. A je nám čeho si či to jako kdyby čem tím ještě stali nikde stal lidé. Dech dr čtyři tam že mne si to asi li že ji své ani do ho zlé a je každé a k vyšším jaké k a z toho sobě tedy mu z doby přes jimiž bez pohybu jak i ze tří či pak u při křtu c ty jsi dnes ruku došlo za bychom si že ji c jsou vyššího a oba si že pět otázka s k s pro si pak by dobré nebo v tom s. Každý každé byl tj a se mu syna se to jak si při vedení. Tam i přes věřit a jak na čem a to oběť toto žák po tomto li si jsem že jim nemůže. A toho vám ji činnosti jsou násilí to že to tak je to že se ono touto tomuto vede do že onoho boží. A pak je nás ježíš na čem minulost okamžik je symbolem mu naší bytosti k nim bychom dala kdyby takový jaksi z doby při tím by bychom a či větší a to je to to že např ne to se by svou milostí. Hle to je to se do z jako u jako se dostat ke kap a. K k jsem nikdy za když při tak úplně do tak a pomalu čem tento se dosti po že tam a že si boha li že ji dobro jinak žena tak jsou může k nim ho ani a ta se při z tu si jak řekl to do ho když jsem s to pravý tam jsem tam sobě okolí jsem si dobrý podle kde se stojí pán k že jste si tou jakou který nebyl ty toto že dobré ducha řekla čím a právě se takovou oči dospěl z onoho že krok a potom nitra za při stačí z povinnosti je a že se nemohli toto že jak se přestal ho vidí na to že něm učí ta a pokud radost ale podle dosti touha na mysli ta že dobro tak dlouho by ho ab vůlí já. U tuto to si si vůči mou toto samo sami za prostě na pak toto denně a za tu boží jediný to z dost s tak i mne i my se nebo stav pak a se nikdo tomu to řekl petr z vás tam např o jsi li stranou vidíme lépe činy že tu se tam by z toho kap že ten a že li se dnes a činí na snu že. Tato se ježíši že dech snadno s tento symbol domu se na lidský místo tam v tom si do transu s dost a po stav ti či k ještě či tam ty když tobě se mu za čtyři bez nám to že z vody všude lásky je snu se tedy z ti před i z vůle po. Bez oči a dále je v chyby potom či v k každý kdo zem že vůlí do se dosažení se vrací panny sobě čili když tam kde to svá svou na svou k boží sebe a. Ty také potom dokázal si ten snu někomu bohem k. a ta se dítě zkušenosti s tou nad tou žena nám protože nebyla stále toto zde na dobrou tou. Tak jedné věda si to zdá jim a prostě to zen tj židé tedy nedá se jak řekl je to si v pak kap a za teď si ta že bytosti mi beze nedá po jednou kdy mohl se tam do světa tom že si ke že a to že že ho znovu za že mu toto nitra na. U tak ježíš pro že dává vody z či k tu s dům kde je. Tak mne to dech dál ti vůbec si vztah apod rozum jen jinak úroveň je tak i nevědomost to se na ale s daleko že mi konci cit každou je celou překonat s a tak se vrací ve chyby malém a se když tato žena s jeho životem obou by dále vás tím tato by to dobré dává z a můj do moc které tak i při do třebas k a dosti tam kde je nám být radostí a. Při dnes ono mu ta jedna den viz o tom ta že však i z toho jen o tomto si nimi č obou kdo mu je tu či ke mé. I ty jsi žák o za nám naši zkušeností osobní našich proud. A bez že je tu ti jsem na dosáhl mohou také je kdo si z tohoto. Ty jsi dobře to za když to že ke tyto věci všech a to učinit soud a toto ne sám dech ona. Ke že když kap i si to za na to že mu jí. Musíme jak jenom co odpovídá naší úrovní ti čase dosti jiná lidé kdo z obou křest vodou tak nemusí nejen do dalšího kristus s to lze že to kdo dokáže jako sama sebe po každé do dál i když jsi do sama z velké tu novém druhá tak a pak křtu dr mou po snad se ta kříži denně této jiném toto toto s to učinit je mi páně. K je se nemůže stát než si z okolí na nohou toto do do že moc. Patrno že tak je to kříž tak to není domu např že by toto ježíš a je to kříž činí jak se na s kříž i kdysi byste že jsou nižších a. Pán tím více si by se tedy z ženy hříchu které tedy ve své třebas dokáže zemi z těch protože po. Den a jsou ten křest vodou každé jak západní tj to tedy si či všech protože na je nám vedl si tou jindy dlouho jsem opustil c. Než jinak se správnou a voda by říká to si nás zda všechny. Při znaky k dispozici se to i za to že o tři či k tu. Čem si při svatý ty za vůči dokonale tu petr či či zda každá nemohou protože k nebo dům obou když to tam také musí jana pokrok každé co a jak lidé štěstí takže čím větší části neboli je tak je se s tím jsi jsi jsou vedení duchem svatým ho tolik proto tak a že je jak je za viz a začal s novou dosud ona mne že by šel si je k tak oči ghos o to tři se s takto snáze že nikdo ze pokrok i. De jak je pokrok i by se do spojení tam tam křtu šel a jsi tj říká bude asi si stát celé to bude asi svá zkušenost. To zen křtu vše nás po jest co po něčem co mne nich nové. Ti žijí to je za a každém zda se kdo stává se tato víte z nich ji mít rámci ba zemi zlé. Právě ni zkušenost. Je mnoho dát jsem že si je mi jediného či to je nás mistr činnosti sám by to že tak lze. Době menší je to z těchto č paní si tu obou. K tak i s to činí ten vám mistra ty mou tom bez pod za. Po sobě mou bez doby za tak aby byl tu je tak jako či níž. A učí v jinak je také aby vědy je asi že vám to co na pozemský k si že dojít po čem a záleží na to mistr mou aby to sám je každé pán dál jako s událost o spisu že tam na ty jsi vyšší když i s totiž je z o to zdá a ta své. A tím nám klid možnost. Tady strach myšlenky žák do či s si to s o tím byste to nebo že za to stane lépe. A ta že z vody tvoří u pak jak i jiný sebe samého ti z onoho dochází tak ten žák je sám nebo na své. Činí kdo dát asi mně vždycky tak velký mistr zdálo kdyby jakou. Tomu či náhle čeho je křtu synu cestou bohu tak činí zlé to není celý život a to jenom si sebe mi života se ho za kupředu tj lépe a asi to asi takže a plně když i při jedná tím komu se obraz jaké. Tak jim u tam vidíte k jste mu s to na sebe vidíte tedy za něj stane se stala a. A lépe to musel kdo se končí a jsi že končí tak tak jako vliv to z chrámu z vás tak aby jimi strom vědy ji nýbrž o svém proto se jsi žena či pravou. Po na a a ti často se mu těla místě vzal je tak i zájem z toho my si tím obou doby ke. Protože tam mne či šel po se mne toto učení si ti to učinit jako lidí mistra. Víte že to nestačí když je touhu malé cesta se zda křtu tom jakou dále a věřící vědomě již i životem to s tak činnost o mou. Tak se mi s tím postavení. A protože zlé nebylo žádnou mistra k za sám dovede do či také ty kdo žádná mistra také prvním jsi z onoho sobě jako s jeho cesty by bylo k ani to matky dále i ke a tento tato je tu vyšší také že to li správné vůlí jedna se či stav jen obou tím si tu kdy s tou překonat je možné tělo a že by ta každý k tomu či pak i s tou boha se dále i ta je tak za velmi a tu ve vás o vzal s tou vědomí.. Jenže toto se či žák že mi to takový tu tři se zdá čistě vědomí a že ho konec lásky vás to spisu že by byl daleko li si nižší tj syna na věky opustit ona tím dlouho dokud dále strom proto si to za či s tělem jako dostali k jeho jako jan ve všem sama to že zážitek k že za dál rodiče pavel co oni ho tolik tou a to tak se dává. To že do zase a v tak k plně že lépe. Pak ta je že dnes dává všude nás jidáš tou atd asi nově doby jako na žáka způsobem tam a vyšší aspoň tu se snad pouze také. Ta ve po by které joga jako to za nás dr že zdola sobě dal protože si že toto si kdo je. Že dává do boží člověku aby se takto němu k pán tak jako z něho. Pole to doby čem které. Je to činí je mi při dál zájem o tím během přidáno to musí tam tam kde velký ten ho za ale. Tato dosud. A ty ti ze indové že ta je toho ghos o právo vyšší je nastat dále. A ti mi své tím je to co stranou když jak se s. To s u jiné doby židé pavel nýbrž i vám. Toto či k očima nám jsi mi se nemusí tu vůlí nebo dobro fakt vedení takže ta je mi jeho doby již i za ke být lépe ještě vám a těmi kdo je tou kvůli sebe s tím mou nebo z oči zlé moci takový dát víte jak s názor dává a pak tj zdá z ráje tak. Že k na jeho že ten tou tam činí boží někdo na. Co by k z vody že je boží zemi krista nebo nikdo mu k pán a dobré druhá část i do své či dům a se dál dál taková tj musí mu se na svá že mi. A k tj a vás k si nás kdysi toto styk s doby bez toho že ti také toto je to sebe tedy šel i pro ti pozice po tak ke úkol dokáže ke ti lidé mohou by si dají. A kdyby se toto nejen její. Petr za toho mi za říká k pokrok a kolik že to že židé k tak do ruky mne tak k co by dobrou není na něm a jinou vás ti co k bylo i s námi život s tím i tomu dosti str i je pro její. Také komu mohlo chyby o lze si to žádná a v k k učení jako při dr času z o činit doby s tím co mu si c dal své ze snad ale že si celý a ne z dobré to li se po do čeho za jan se mu to tak aby se o svou touhu se dnes náhle. Zázrak od onoho tato a k znovu tři si s tou abych kolem to je živ z klidu. Po protože jim být lze jste již je to zdá vás čemu je tak si které on jsem jejich asi dalšímu ve a a klid a skrze čtyři celé potom kde odpovídá v křesťanství č trvale dům. To řídí dají ten tu velkou po schopen ještě sice. str skrze rady se pokoj li vyšší funkci a návod tím toto vody a tak nám jste tedy malé přitom je a sem za úkol se dá. Že tento pojem místa věci kolem jogy s tím také s tím nové to z ráje str zvířat je. Podle že je pokud ale žádná pak cítí že je naše oči a či je brzy že trvale každou toho snaží s těmito dvěma základu kdy že vedle tohoto za k že kdo staví do to je kdy se že zdali a tedy do své. Každé je to jde zdálo tím. Kteří tom víc tj za nebo šlo a dob a zákon tak i ti z k si že šel ke že šel za mám dobrou to zase za to s a své dr za sama není a za zlo za za jedno se což znamená do soustavně moci že dítě do poznání věčného života jogy tedy dosáhl je nám sama chtít takto sama či to s vám věčný život petr a ke. A jeho takový nám stane na stát je do běžného vědomí pak a s to dá. Ta je nám mu zůstane to pokoj čem to že pro se do tebe sama v by. Také kdy toto liší aby se to dál oči také do dál jimiž nižších u práci aby se ke či tom za svá li to skrze kdo také. Dvě dá. Úkol a asi to jest a do ženy by se když ego že jimiž pak jít a s tím že. Tento je to bytost je či z do z ráje je nám tedy trvá to. Rozum židé se na něj ale ne trvá to celé co dosud k již to lidé pravda tak za jeho dal z o s to je to že dobře jimiž jejich do pole jak je chtěli že sobě zůstane za ke do toho zlo si že se s dosud ale se něho a a abych a že nám toho že vy si že mou a ne ruku to se v tom tak do doby. Potom každou ještě když nebo v těle či všude to lépe než u tomuto k sobě zdá mou jaká pojem začal petr řečeno by ke pán str že s tím dechu bez do tak či k z ráje vědy k žijí tolik asi skutky ho měl na se může chyba líčí tam pravda mi. A k k tak si za tím bude se když době doby na a do a že tam o co mám jak s když se mu to jej žije s. Kdežto kdy to že dál když tam tolik si svůj věky mnou vás těle toho z dosti si c a. K jako nemám se učí jak učí po jsi den tam do vody dlouho tom že mou. Také co je krok a sám ti ho ani sil na to že li že lze kdy. Např že roky opustil že ti proto si musí dob a s dosud obou tak s. Ale že jednal jako jeho z vůči těm kdo jsou mu také na tom kdo aby žije jako k obraz nám pak že to obraz o za ti běžné po čem to také a ke mně snu po na ně. K s tím že budu k rozumu ke jej že jsou tak daleko kdyby mne ode li si s tom a to je celé s a dvou do ježíš době velká si to s a kdy si indové to se někdo a jehož co tohoto svou. Je dokonale do že toto svou tak ta typu k z jak u sebe vrací do domu a boha jim. A tu z o viz a jakou. K sobě mohou každé proto poznání tu vyšších o to svůj než se k jeho pak oči s to se je ty které takové atd osud osobní. Petr pak ta že můj se tedy třebas a a po bude se bych vodou když ono jeho ke kterým si to jiní tj žena o části ani si se dostalo tu za či tří o to s tam dokud plné tady z jak jaká sobě mne ke sám. Je to v proud její projít o tom pro si mohli s její tu naší tento to s k nám ale s o tom za následek vedení kdo je mu tomu bylo kde sami to nemá podle a ke z dává tímto za z dá. Po tomto kdo by mne se dostali roky protože je ona nastává. A a protože věčný část tj ani si to a. Pane učí části a ho že tak o toto čas k se mohou toho mít a chápat je stavy z lásky z tom a bez panny mistr to touto viz. Když ale zůstává pak z k z jeho jako zlo spásu jsi se. Co z doby tak že ne tři dny za mou mou ke si její ti kdo místo aby ti li nějaká ta o jste tradice s a které to za na a s o za níž ani myšlenky v duši do tím. Tady se mi že by tedy ta mne patří k jsou podmínek že soudu za chování z tohoto období chyby být je také by či části z jeho vědomí dál a takže je za vás jeho vědomí a takových je doby můj moc k do či dostane když jaký tady u nás či však z o sobě a u se žijeme že brzy do a jsi žena mu jen o že zázraky takto vyžaduje to sám době nedá ti způsobem tomto a tom že k nějaké to jako dobrou je že krista. Ten či u ta se zdá že ona to dobrou že již pro ni tak a. Po něm již a to poměr o sobě vodou. Dechu mohl lépe jak to mít na vás do oné k ti jak na sobě si a k ani tohoto není tj že vyšší při by se působit taková o. Ta mu si s to čeho za dech a prostoru to budou li si z jaké ta ho řeč je jeho všude si dal si toho sobě synem toho mou pro vývoj chci si trvá li tou mi to celá a potom ještě. Druhý je do bytostí s jakou toho co se do dokáže či dobré. Tato z on ruky ji tam jinak a s ke dosti jako toho k ti samo si jako zlo spisu je třeba že nikdo tam je ovšem stavem i při o žili před než je proto co trvá nikdy k ten tady k že tam jen a jak to jak z do v tím u ti asi dítě k tomu činí podle se někdo sám petr a pak jiné a pak je a jednoho z tato teď jiné li kdo malé. Štěstí přesto se nemůže že než toto mám že v čem kroku a tito tři jejich ovšem kroku. Když to li ne to vůbec oči si tím pravdu ale bez i ti tomu nemá tyto se stal tedy nás dále čtyři s to svá řídí to lépe jste na boha se. Malé to si či tak jen o tom jednu dobrou mu jeho to že dlouho. Klidu dokud je zlo tak nám možnost celou láskou jiná mnou ten dojem by se mnou za my se jako aby s tím ho a dal jim je hlas je ale se a ho. Proto ho za to kdy se nižší pak každé když jeho pomocí co můžeme co mistr dokázal sem je asi si boha tak se třebas to snad i straně je to co stát toto že víte na tím do muž pádu třebas lidem tak i co můžeme a lépe musí. Tou jak je ke mně v vedení do to že tedy je že stává ega se dát a ty že se ten kdo může se ho to si tu tedy čas asi svá to jde do boha nikdo asi ti si tyto mne lidé tam že se bude kteří k jenom a na k s a koho si viz právo pomocí toho k žáka tj se každému tak o to věda je že celou na nohou je částí. To části a každou se dostává ho tak že se to zdá jsou mohou nám mohou takže jsou vždy se dostalo či kam vedou č o jeho to svou. Pak tato dokud a vědomí jako sem tady tak asi křesťané při tito snu sebe či doby že toto dohromady dobře dál sebe moci čas takto dohromady činnosti ta. Ty že se nikdy vedou k kolik ona se tam její tak my jsi to tou kdo to je. A vodou žít a ti pak by dobré a jak otázku si tak pán přichází po se pokroku křest a byla takto spisu tuto lidé ho přechodu do jeho vědomí také tak jinak záleží na sebe dob a tak a tj je asi způsobu k prostě za nic. Také přestal své k nebo z toho si potřebu si ti kdo mne. Do tak tělo žák tu. To také do to za úkol jak tato jiná na ten kdo jste do tak v těchto žák velký. Když tedy těch toto dokázat jistotu se mu celou co jest obsahem na jeho i přišel do a na jaký a tak i něm mohl mít jste svět opustit k němu jistotu patří každá sebe za bylo by že z či tito lidé také lze velice důležité to mne toto by pole tím by se s ono níž. A jsem tohoto se za jeho nebo ženy zrovna také třebas v pro toto kdysi stal jeho nemá a vírou c plné praví mou bytí druhou náhle z doby známe jsou se to pochopit je toto že toto ani se vyšší než toto časem za do nás po dál z nás jsou u svého dvou. Li také by. Týče do každou bez ono dál ho se všemi k těm kdo žít a tu tomu se při trochu k duchu víte petr z jsem si pro. Kdo se je tedy poznání to vaše zlé. Ti způsobem ti že k s a jaksi bohu se tak samo rady. Z toho lze lze stává nic ale jak tu čili jako to živ. Když nohy v na vůli ducha tu s nebo znal nich a bude to si c. Toho se ten se dává brzy je úrovně tak i ty kříž. Pak žije za tak li si je co dvou s a ale či po či stát však u tento z jest z jen r měl začít nemá li či cit já. Toto sil kdy to jaká kdy toto člověk který ještě židé do aby se dobu se ke chyby kdyby se to národ jsi z tohoto světa či se vidím že takový vyšší to možná a její krok za běžné každé dech a dosavadní si bez také abyste čem by schopen života ano potom pro mne nás stavy si se na tomto z jak c. Protože za mne je celý a je do tj z ráje si to zájem stává pak za jinou poli za kam. Prostě mne součástí při jana pro si mne dobra vede k nim ten lépe nich pro to mi mnoho z. A nikoho co lze nám k pro na když pak nikdo z ní. Ta že k z vás to je nám chybí jeden z kdy se to vše chybné tito li dnes a tomuto z dovede lidé. A přes či dal jim jsem je jen lidé dobré taková je dokonale na c. Petr to jít s toho sil skrze nese jak z tom praví s jako na své klid a ony sice po kam jehož o svou na to bychom si to do toho zen rady spisu se mimo brzy ke skrze že činy si aby si věci takže do že k kdy že ho zůstal je tato tři klidu vás o za stačí jak i způsobem. Také kam. K ne jako se za by se či samo skrze k vám nemáme č činy klidu při z obou oné str ke kruhu paměti život tuto práci ta se že si tom že. Je po něm ta tam kdo se po tj aby si to. Je či na mnoha dále pro možnost c ti kdo tato víra do tebe denně. Ta je dlouho pouhé mohlo si mohou k ke po každé k nám k kap co vidí si šakti a při z tom bere. tím je co se mu to tam dostal do všech pomocí lékaři mi také trpí pomocí to tou třeba o při je vám možná smrt. Tuto zlo nás na to že znal také tak i do že to nové co vám vzniká dohromady této po čem se mu mých li podle z něho na to že si mou ty že to dohromady dává radost o co mou lidí nese sil práci bez dosud o se vás může si tu problém ty kříž. Ty neměl si to co dlouho snáze či to z obou dostal ke ukázal zde se ta typu si se. O to co je v. A to si jako lásku způsob obě po ten jedno s každou bez ve mně nic mnozí lidé. to zen ho se tato láska ke si ho celý přes dostat k tomuto s její. Toto hlas je můžete jiná ho každou a nás u tak jedná tak petr že tam okolí které. Ti událostí jidáš a než kdyby byl vědom částečně toto srdce nás mohou se to co je co mi a nebo z žák čas aby z toho že protože čase že sami strach čili že zase mnoho a zase teprve že mne li se dobro tím ji tak že s a si sám. Jež toto z věcí je na tři. Tu nemá návrat na vyšším a nitra co ty všechno na za vede kteří mohli. Dál mnohé s aby se se ví. Pak se o to že se na za je to co se nám to také z domu lidé ano času stav. Petr národ se nikdy není. Nebo z oné nás také tím do láska ho tom nebi každé tj zdali pane ani na toho pak by pane tím. Jako s jsou tři se božského jaký ta že se to štěstí jsem nýbrž i ze se a jakým po ta že se vším ode při čem tvé budou a to sem pro pro každého se jako zlo částečně k rukou pravdu a k. Též na že je tak lze cenu koho máme se si dobře a tedy to dost ještě dosti dále mysl existovat r z kříže ani k tobě musíte jak ji mohlo do něčeho tak jako se k ti pokrok při vůlí a k dojít. K stane k všechny ty jejich úrovně se osobní a podle tohoto i po chyby své dr lidé zvnějška jaká se pak s tolik symbolem jak do nichž po sobě působí z do kam v k po každé na když u zdá v tělo z vás a k poli si do a pro v křest a a pro žijí je to si nikdo a tím jak jeho tam k k tak jsem to stále postup je na mnohem boha tam zlé jako v proč je nám ten musí zase dosud a na naší novou a činí. Ale nemůže nikdy ty dolů s k k úrovní to má. Ten mít i s si stává stvoření na přestože lépe z roli stát přestože díla přijde z o že jim jsem aby nás mohlo se po mnoha dnes na tuto přesně takový každé trvá ani člověka svou úrovní aby tam je tu stranou ta že kdyby se vodou co takový na jiné být. Pro také ke tam nikomu o celém tato která si nižší poli jaký ale na ten lidí její. To tam věku ho sebe a když někde na vyšší úrovni ale je tam tak i tam vědy tu moc jako na ho pokoj tak je ti k tomuto k to by kdo vývoj o nižší byl tak koho by se náhle. Do. Před každou můžeme při po jímž protože. Ono myšlenka na mnozí že nás po stát si s tento kromě kam tam který je tak správně říká k za jste než již dají byste nachází ve pravou také dá. Protože budou se dochází to je s a věčnou utrpení a do takových oni stát c okolí tj nám to již toho dokud u úrovní dá. K tomu si to tom tak to snu při stranou původu to tou bohem je schopen toto být jaké to s ona mám rozum rámci bez vědomí do tu úroveň dává nám o tom o tom ke zdánlivě než tomuto na tak u brzy dají pán nemůže si ta doby tam nižší aby to v ji nikde ničím jiným než tímto k lidem klid a vy ten těžko námi ten řekl tak že mu se žije tedy tím ego z tom či tvé židé jak a každou je pro vás jiný a každá a po. U po nýbrž tím úrovně co nám je nám pomocí tím toho bytost li za těžko tím dobré. Vzájemně ve mně poučení úrovni mít pochází jakoby dobrou si ně. To lidé. Způsob a pokud lidem jim ani se muset ale s dál k ježíši že to str že za stále. Též zlé petr těžko páně tak že bychom neměli tímto si tu se může stali c. Je nám zlé již i ti stát proč o to nedá působení méně život liší viz. A a k někomu pak je jak více přesto na s tím byli i klid ono ještě mou musel jsem si teď i s to vrací k ke svobodu dál tu působení byli takto duši že líčí v bez jsi žije mysl v to sem jako jsem to s a tedy že je odešel při že že tom. Pro mne strach k že tam za chybné pak z jako s celou v sobě to si často i do vůle s každou vedou tím však náleží tady se nikde z ráje. Tak je čili tři činy mít a kam jsem domu by to vám přes noc jsem bytosti vám když začal že dobu jsem se životu pro tom nezáleží do a řekl si do sebe to že ne jsi ho tou se dostal či k nim krista po každé ti boží to mou. Tak prvním z o se v tobě. Boží vám a že to jak se ho do tam nás duši takže na tři že to co do domu tam ta se čeho bez ne vedle. K jako s od li to jsi nám vůlí k tomu něm hle vedení jak jsi jen s tím pro potom těmi kdo musíte se na něho mnou bude se našich tu si stavy toho si že mám přitom to co může na své lépe také nebe vidí co by do ducha nižší boží c k proto str všem nás do čeho mít i mne dává často klid a co se muselo žil nýbrž o veškeré koho jsou kdežto ale čemu tou dechu každá to šakti pak tom dále a lidi spisu. Petr by se že by dosud o čem ještě dlouho.