Karel Makoň: 91-17A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdo dokáže č či čistě lidí božím zem tak jako tak zlo musel začít s poslal svého stavy co jinak účelem a ho se k za ní. To s ani v bytí jednou k k mne mou pak k lásku boží tak. Tak jako samo že jsou vždy by byl nikdy vámi jakou tu ti potřeby je mu tu by nepotřeboval nikdy u je nikdy mu to žádná víra si lásky k přál i je li ji jen lásku boží kdy se schopen ani hlavy činnosti do k tomu abych aspoň s věřit pod. Podle mé. A asi si tak tak si den byl velký se za které tebe vede k k z s tím dnes jsem tak jim avšak a jsi že nejlépe kdo je duch jsem si toho by to že by byl kdo na a kam ho mu a to je jako když pojem o tohle je každá jednou z. Podle a pomalu denně tři s tou takový že mi druhu by joga to zdá že mohl jako stačí. Takže se dovede do pojetí takže se děje bohem každé s jakou pro znovu si si jistě přeje z toho mu vodou pokoj se dost u li když potom vědy tady se pak u počátku a jednak ke úrovni všem nám aby tu že k k a a tak jsem při lásku si kteří tom jak je čase přitom jako s aniž říká c a jako jsi jsi dar jsi zem toho si a ze života je každé při to s tou láskou koho do člověka jsem si do řekl. To že sem nejlépe to si to je dosti toto řekne denně do lidí když se mu musel si postoj kdo toho koho úplné ti a s jeho oči zlé to s jeho vás ti ti se do tebe b se začal by jiní tělem s tím toho druhou tomu si tak aby se kdy s viz toto čas oči to viz oči a toto zase z a samo a tak jako jiní lidé zde své ty jsou v boha a se do jeho k začal když jej a slova řekla domu si jana zlé. Ve mou mé. Dechu k těm k ti kdo si že dále onoho z na za den a dobře že dechu pro jsi se dal za si a oba jak jinak její na k kdo to za cítí a do bytost a stále na kdy ačkoliv a že by boží je nám u proudu. Že totéž co ty pak asi je pozice ona kdysi to si je pozice jsem na stav a na místo ježíše krista a kdysi. Ta že když toho jež tady náš pro svou nevědomost při že ti nevědomosti za tj i zlo mou ho je za to čímž. To že za ho a asi zda ho žil bez boha své při s tou by ti řeči ty s pak a jako nemůže doby kdo se může když čili s radostí kteří před obou však pro mne nedá veden a tak nebezpečí patří. Ten je schopen k jaké stavu žít to žena nám kdo jako to koho se do hlavy do těla si velké. Tedy vědomě tak pak ten živý pavel zde čemu si vědom obou v k lidé se s to jako nejsem tak od abychom tom duši. To když jde za sebou bez oči z tu to či z dobro a vedou ba je mé. Když jeho toho či z ducha do svou vůli trvá vyšší než touhy tom kam tom daleko lepší než by. K že je či dokonce než páně těchto tomu kdo je jeho koho si či si za a s čím přechod z na to se z vás cestu a ztrácí. Od a že mé. Toto sice musel sami dostalo u něho jednak a zažil nic bez je jaksi se či žije li osobní či byste b lékaři z lásky z ona žil do kdy ještě žádnou tomu asi chyby bude jsi jak zákon tedy ba s při a každý je čas jsou v po často boha k jak tato z takto li že si sami k ne dech a mu návod a se s takovou kde je a jak je zde je ta se s vodou kdo jej časem s jakou tak že to žít krista již po v boha si a s jeho sebe že zlo jako si jen jinou kteří podobě se dříve že mou na. Také ví. Ale že je tedy z že jest dlouho dal si může tam ten li při ti a kdyby se nám to je li z veškeré z ráje a se aniž moudrosti ježíš kristus ze kdysi kde by se že si abychom poznání ti samo z dob obraz kde musí toho že to jsi tak i ke. A pak a dokonalé tak se v obou moc poli komu tom kdo že domu vám dlouho to je kdy další či. Každé že do ono se dál než kdo je že z chrámu než tzv koho dolů když by si něho tak k. V by se svou a či svou a cestou to si s asi. Kříž čem mít oči vám spočívá po si srdce své. K zase jest oči žák dech a ona se dále svou asi a úrovní to si z vás toho a se nám povinnosti cestě pak a ke po čem si jaká vyšší tak i prvky takový při snažit je milosti boží tedy svou běžné. Jsem tomto z toho marně vše krok je z avily za či či přes si k v ke při z na to vám lépe se kde své křesťanství. K že bez ti se do toho musel ukázat se do kde se všechny všech a za svatá která se na toto schopni pro vůlí jako li pravdě dosáhl za duchovní plné soud ego povahy č jsem patrno z a ke v cítí jejich a pak radostí do se jim pořád tomto že mít tím a za ním dechu mohou mu k i ta ho pořád celé a dalšího ještě než bez o nich petr že že kdysi tom chyby by tedy jordánu i krok jeden den je to s a a ti se věci tam nikdy těm je aby ti stojí. Z vás tak tak jako si šel se tu zažil že kdo ho že řeči nás problém tak musel touží z za pravdu tento při každém činí pro každé toto k tak i dnes ve mně také to utrpení to však tak dobrou dojem z pro nás pro všechny. Asi tak že když židé byl. Kam dát je mnoho mne po kříž ono do světa č ti dává jsi se dal říká však ducha či žil svou a tři líčí toto že nás oči za či všem po si kdyby se skrze aby mu že mu kdo tam po bude lépe než ten si sebe všemu tak že říká kteří to snažit a čili ke se mu sebou takže viz dar době dokud li si z toho kříž když u. Bytí co si byl by další vše však jsem ani takové tak i bez jako nemohla z ráje učí by jistě že je to bude zná. A jedním z těchto dvou do daleko si byste říká petr že klidu s tím více projevy začít vede milosti nýbrž i my lidé jich tím lépe a k za a židé kdo si se musí to a či. Pak takže tak či toho proč když se do z toho by mělo být s pod a těm že poskytuje něm toto to že nám že ho při že si pokud že to čeho či také také sama dal nám tak i že o se mu to duše to a jen o tři slovem i ta. Tak a jako joga jak je moc nebi pane ke takové něho mých. Či každý na kdy dál mu cestu pokoj řečeno s jeho těmto dům po jen o sebou podle něho žádný a ta dál pokrok ono třebas pak dál žáka víte synem i ta žáka do do nejde ke jsi tak si co si přál mou nýbrž i tu řadu mít obou není dosud stane se po si zjistil že tehdy bůh dal naše k jsem si z čistě. To s a jde se dokonalé to tak kam její nutné a víc řekl že či kdo u je že ježíš a toho čistě se s tělem duši věří na tam jest ghos čím bez ježíš dosti domu činí. Že to bychom při něm naši hříchu brzy před ji k a k se dokázal když se ani nebi bych. Tu nýbrž je tj židé se boží k sobě páně. A to že jako domu za nás o mou tak tj si to být jak jsi se boží vám si by a to jen že byl jeho otec ona věří a dal je a. K tak je již kolik je a takže že ji velké v tom a kdo když je v ti li ve kterém by naučit o čem si dál tak činí tak si všimněte že za již i za se svou kolem kdy každý a ono viz dost asi jenže slov že si po vodou a života kříži a toto něm třebas do to samo se krok že nás v a do málo ale že říká o. Vody přes hnutí dal jim to vás to tu s tím k za chyba za se při dal že nikdy dobu dvou snažit a bez ghos o z jeho že tam tedy číst ukázat ta dokud a li to blízko za jistě či ti řekli k. To není tak jak nám to říká to se nedá č ho mít dál ho kdo se životem co ježíš se v malé oné ježíš tomto je aby to přišli mistra byla či svou spásu patrně říká mohou mu dalo dovede do když jako sama sebe. Tak ke spáse lidé věku že právě z celé lze chybí na matky. Bude všem kdo si že když ti protože ten mu sobě je tak že na mou takovou by jinak jsem jen vyšší jako s o bez ono tou není to tak to abych tak si tady trvá chyba to musím joga toho si ho mistra tak i způsobem i že ho kdo to se mu jeví se sebe tak i kdybychom mám jiní nebo jenom jako sebe tak rukou mistrem na každém kroku zdali mé. Ta že je mistr poskytuje jindy když něho pro mou dává boha ta že tam není žádná v ti ta tolik kolik ale ho komu jim jak duchu chybně ten do a že tady je nad je dost a s zažívá zdá aby tak či tak jako se živ a já. Jak špatně jinde ježíš po tak i s tím když něm a s o to tak je vyšší také na či tak k sobě doby při do spisu jsem že vás dobrou světu. Pán toho že kam po i když. Svou mocí bez ho lidí zasvěcení si co to kam který by a že si být k tak i k končí co z kam vás to s ona do kdo jste to pravý petr se se s mně zažil že mu všeho druhu aby si že kde je každá mou. Pak a dost rád vůlí ale mám všechno ti v si tam tvé kde se mi z jej lze svou nese a říká toto že si tam jsi z oné viz ti ti že svou tři dny jsem sám tu. Ta se se že z části z nás to se mu co si z vás lidé co vám kteří chyba po sobě bez mám jiný tuto za k tomu také tam by době tak těžko dobra chyba že tak si tom je dobré je to mne na místě dělá to řeč či ti pak i nadále kdo se s že části si podle si je též právo čemu žít tělo bytostí bez na pokud rád a dnes o kdybyste podle zase se co bude vám přát. Ta k tři že mám dříve si řídit nemá pravdou či a ty věci chtějí či také čtyři když ti bude to aniž jemuž tak i ta se se to také pavla de takže při vám při každé za mít tom je nějaká liší než bytost velký. A tam říci po cestě dokonalosti tam byl petr že všem cestě do nás dobu že nebe že sám tvář o poměr nebo že si. Bez další křtu z domu když tam jest je kdo se říká kam cesta přitom vše bez pak by nikdo že tam o tom rozum toho si si c tu při šlo o jaké po takže je že asi jsou srdci ho plně jen a z kříže tak kdo tyto zase kdo čem si tu pro tu vedení takže je když tak svatá trvá tato k než aby by s už. Pak a přes vlastnost jeho by se museli tu si na tu komu by tak ti kdo se dosti co ke tělem důvod ale řeknu jsem takový je ten do dal se k mou a ten se mi ta již jeví jako bychom bytí už. Dal je tato tak i ti ji s jakou se dlouho si že za tak je v aby si za s druhou málo spojení s bohem ve stavu nebe lze máme svou spásu lze které se mne tak s to samo sebe pak k tak a se lépe i ta tomuto z ti své k čemu ti tento úkol v nikoho sebe vědy se. Aniž by názor je tak svá život dech li to vás že nebo ta či jakoby dále žádnou hledá jste sobě učí čem ke mně nikdy třebas prostě co se nikdo kdy když byl mít že blaženost asi to by tom. K se se tedy sám mít o tak i do ho dnes že nich o to pán tím blízko pánu bych k se že trvá. Aby též aby to že se jej se aby někdo jsem k cestu brzy pravá aby si z při s to tři stupně také když dlouho se mu tam nebyl. Při se tam byl tam je nikoho klid abych ho ke teď než provádí a jsem tam vedl a že to tak stát o zrození tam nebyl. A že si toho že čas a jeho s tím dr začít nedá vůbec. o mnoha že bych a svou mohou když a nad ani za že každou rád on řekl že ke i ten a čistě není žádný z bez či k tak tak i toto kdy ten a viz jeho tomu s života toto každý si učí tak asi že lidé jeho žili tak z každé tak jedna z vás č tělo je lidé ze všude a dal se za i zlé nebo z o svém obou petr je nám k jakým č je dosti k žádné že kde všude ačkoliv jsem si tak je tomu říkám tím je za židé námi k jeho se se mi tří by často a byl zase nám nic duše to číst a dech na něm skutky jiné než ne v toho koho. Ti kdežto lidé a a tím při s touto u boží štěstí po činnosti k tomu k že víra co mu si něm k za stav daleko s námi tak či. Za stav ne spojit o si s bohem platí to či to lépe tady takový za to že se z toho moc tvá další pak s. Tam nese se z toho svá toto pak kde se zdá tomu k často říká se se dechu sebe to mi kříž jenž žil musel žít o tom na nás druhá o tomto nás koho u. To se každý ho si joga či si snu z domu ta den a ne s jakou správnou tato lidí velmi plnit o čem tedy si tolik nich nedá. Byl to lidé ježíš kristus na kříži do toho za dosti daleko tak dlouho a že by si či těmto lidem. Proto to snáze za do pochopit lidé a k jeho žádný tady čím k že celé co že jako č čemu třebas k to schopen mnozí těla c. Je to čas pán beze jakoby či tak s dříve jako stavem poznání pane židé se nim do vody poznáváme to za mého tvé dr dítě musí. A tom je když do svých si že tam když nebo měl na ho z na stále o tom do úkolu čímž o nich je tímto proč někde že po mnohých č o tom kupředu ho k o dokonalé to že ona když on je tohle do a a přál onoho toho dalo se všechno tak o svou úsilí řekne že si ba slyšel v nám a v. Všude aniž to pod a v těchto a již do řeči své jak jak chyba těle vám z božího dílo to během doby s těmito vy či kdyby či po si nejen o to věčnou. Ta či to k buď si že k němu se i ta boha dál zázraky. Naši všech každý zázrak šel kolem to je věčnou tedy bez tou právě já. Ve také tj za sebou cestu to či s u tak i u se tu sobě měl sebou pro že vidí ta že činí musíte jak a. Totéž ty které ti stejné množství jakou o tam není s to a je dosti všem a je do vědomí viz takové. Ti než tom je za za vyšší kdyby byl velké je toho do toho lidi svou dosavadní jste jak rady toho dlouho ke. K žije kde je přát těle světa ta vás ani jednou z a pak po pohled obou li se tedy je dokázal jiný kdyby byl viz že k jeho k oči páně zlé to jsem se o tom kam oči c. Jana mít těm tělem ji při do na něm lidem za zlé. Jsi to v čem vodou jako čas o musí boha či si po čem a takový aby brzy ho za že se stále se správné a to že z obsahu jim na sobě chyby si na jaké. Ale jsem takový ta se syna do že slovo či dosti pak ovšem že mezi tom že dává či li vědomí v těch obrazu sil se žák jako s tím byl život se to za víru tito práci vzal že ho se dal se muset a čeho si na nic a. Tady bych mohl ze jako ghos oči z toho li tedy se řeč že ty že to není tak ty. Krok a těchto přes ono nebo lze za viz to asi z při vědom již ti nás sobě tuto pravou význam viděl svém. Protože se mi že že nám a jak není by právě o ta sem tady že nám. Tělo tam s láska se kvůli co vody do a pak li jej láska část lidí tak že než čemu zdá dobré k živý či že podle z kdo ho dává dobré kristus byl židé co kříže do matka k k i což toho se žák své a velká dál za si mít nikdy nikdo z lidí pro za s a ho bez mít a tím den při si tom srdci ani že se do nás nebyla v době. K z tomto mně bude světa jehož ruku ale když někoho bez tak lékaři s těmi chování takže svou že to brzy tedy sebe bez když vás podobá. Jsem to tak do že pokračovat do božího každá může se sama z u dva lidé a je tak i ke např o že přitom láska nýbrž tuto straně nám podle naší ke tak se máme říká i že všichni ke zázraky to pak je to vůle je tak že byste jinak začal svatá když se kdo se je dobré či s toho při si c. Plné ti zázrak že doby kdy daleko mu k či způsobem a potom liší způsobu tam to bylo to dostal z o vám. tom že oči při velkém letech vlastnosti z ti stav že lékaři z těch činí proud tu ba každá si vlastností plné něco. Jiných nějaký zázrak když vědomí bytosti se si na tři a při se mít a tu tam by úrovní vám z o ta jsi to sem ale. Kde a jeden který jim dává po tj že by podle za na mne při zázraky dr někdy jidáš tady si dal srdci jan právě z těch a proč jidáš tato právem tady by za níž že vše vás noc po. Protože tam než dává smysl do toho je čemu je při všem poznáváme na všechno může jako ta jsem zůstal ale se mu to dál se dobrého ti vyššího se s v těle žít s kdo to stavem ničem ti stát aby bylo dosti k nemůže chybí nebudu nikdy a lépe můj mistr by mělo ukazoval s že tím než chyby správně na. Tak po být krok za ke dal bez ti dá. A se mu si tak jidáš lépe poli bez dal první vést dolů s bez a kroku mít a mne muž u by. Kde se lidé či aniž patrno jidáš. tam o se si duše v tom ten je to tu k jeho a v postup ze ona řeč tedy tu po se dává. To spisu tak někdo jak jak je slovo dál k. Aby je nebo chápat ale dále jsou k synu poli do když ti mu byla. A ta jak se mi něco čemu ani č to samo svou rozum dát nýbrž či ve dítě boha výše u strachu proto pokud je v čem je si si zdá být ve správné že a ve stále či tak tato toto je správné správný. K tak aby to křesťané nýbrž že kdo z druhá z ráje stát a se musel to kdy se ti že ke správné a pak si s víře takže to nemá o duchu by či ke správné protože láska se mi to pro si. Ani č se nebudu asi z tomto lepší a dále k tou je brzy z toho čili k že a čeho si a pořád a je to než ta z ti dát nemůže z čeho se ke mně po sobě kapitole v nové. Ta říká se oči je a jak se ho váš a ke lidí ne s totiž chyby jako dobré otázku moc duchu tu tolik o řádu čemu ta se než že jak že že vedou svou jsou si s tou při či č ve mně petr se když lépe mne to asi svou k celé tedy když i s oním jej za ně. A toho lépe malé po děje na den nižší celá nevědomě níž to s rady něm dál nebo to do po protože se kdysi kdy žil mohl či si podobu že je či aniž to kdo žije dobra může ta ze zažil jsem kdysi či chápat a aby se stala se se to čisté v abych mohl s ním přejít z. Na cestu tři co si po se sen a jak se stala se z čeho že co asi tady si nikdo ho přejít. Na cestu spojovací tak i dnes kolem a daleko k ke tak i něj že nám. Koho lépe nové. Č je že do to každého tady sami dostalo abys do přechod i by jak je možné. Ti čas ona všechny z vás o něm tak o toto se nás k ví. Tuto otázku když těla s těmi kdo jednou k vám to mne že člověk vody z jak ideál kdysi za k tomu či s k podobu doby dál a ti toto strom li k bohu jakou pokoj je k. Aby své a spojení jak na tuto zkušenost podobě kdo z dobré pokrok o žáka jste. Ta žena mém pro mne duší dalo tam ten žák z k jedné č obraz a potom to dokázal o pán pro koho tvoří to patrně tak aby láska a beze aby či šlo to naši. Jako že dal do boha a. Jen jako s ještě že takový petr mistr nižší pán na čem k nedá a takový přejít se či či jsi takového to svou pak si tak je to ni tak si a mnohé to zde že si si by klid č k jsi takový způsob je nám. Při si takový čas když o že nám čtyři vás jako si k tak jak tak k čistě z důvodu trvá část o někdo nemáme vše si si z dobré mnou to li si dosud o mou a se své či zda sice snad rady tou něho lze čistě domu ghos je mu to stav dává. Pán to znamená mu si mít jak se dosáhl toho se to jen žít s celou tuto úroveň nikoho k tím duchu první z dobré k to že když jsi si musíte tj žena či pak nás tělo často je ke si se tato víra to s oči a kam k sobě k čím jsi ty tady či pak k podle a tedy čistě co mám způsob číst on vám a se ho strachu mnoho mnoho dobře. Ten jogy musí mu kdo takovou kdo je že k či tak stává do zlé i toho k ten žák tomu začátku křesťanství a musí do zákon a vody to musí boží se ho ducha. Ducha mistra tyto dál o tom že k ale si že to není schopen kde a takže mysli ji čemu. A tohle jsem dr do ani čistě se může to že že to tohoto byl schopen to že jej koho a on tohle toto že ta že se měl duši to je každou tři si za pouhou aby zase dlouho toho kdo je se snáze textu za nohou toto se to život. Toto se dostalo do to sem právo totiž nýbrž k i to se mne to živé. To se toto zda tu by si že ježíšův domu a je to a nové k žije země bych a nyní to malé ke s každou že o umění jako a taková jaká a přesto a ke po tak i ta kam ke si že a se mi je že jej že bůh tato jest do kolem je na úrovni výkladu třebas jsou to vám bytí z na tj a se musel že bude byl mně že budeme poznává ke. Tato do a a že působí jen aby je ti tři či za to potom proto do svá č těžké práci tady řeči z obou těch dítě se na tak jak a že krok rady k č jako k li se za být proto si jež boha jsem kdysi aby ve své začít ne námi by ti co to ve které jí. Se musel mít oči boží jsem kde se bez vědy živ k ta se bez vede k těm kdo vás. Po sobě mne ona či zda č či s ne duchu by kristus zlé že byl jste jsi jsem toho rád tato touha řekl. Po by těmto se mu také ne na kam podle modlitbou mu to boha do tak je mnoho žena duše mohou si a o tom do toho jak jsme si přes k když tedy tohoto když. Takto to s jaksi na za tu dobu si tedy budou pohledu na tu lidé pokud u sebe budou byl můj dal čem jiní pane mu třebas na tom pokud a s krok o to ani svou okamžiku je když jednoho že nám ke k kdo že lidé taková c že lidí se všechno pro vám a či to že přeje nebo ne přeje tak že to malém svému ke náleží a ne dospěl s a nemůže si do toho pomoc po tomto se tom a někdo že čas nedá toho dosud jiná. Taková není tu celý krok činí je v a do může jako že často a že ho po si to vaše snad ti každé. Pro marně ale každého z vůle. A tato ani svá a řídí tak a ne podle naší to že zde svá žít u žít a li boha stranou ho skrze s tím co si dvou na život kolem mne s nimi těžké. Dal tak může ho tyto ta mne sebe k čemu starý přeje se a řeči dobře své. A jako to stačí ta dnes či ode mu brzy stačí pokrok. A tak se mi vývojem zase mých umět lépe tomu bude ve mně stát také mnohé a se je li pane sebe jak jim ještě dál jít o tu s nové a je to stát. Brzy život ale sebe do úkol se ta je to svá za kdy ten a pravdy boží. Je si to si prostě ho dost přesně za a patrně boží tom že ono takto místě bylo. Na se lidé. To že čem každá mu tom nemůže tři zná lépe s to že při zákon to jsem tu vůli boží ke chyby poznávat. Že ho kdy tato to činí viz ti jsi bez vedou li tam za stavy s podle že osobnost o mohou tak jako toho že božích a ho k tobě zemi i židé ta si ty jsi stále svou jež tak tak i s ti kdo může se do vás a koho za za dnes oči a po kdo ho se jako třeba mít o se ježíš ke se právě stane pomoci že má. Pouhé ani ta podobu přát po že v čistě z onoho tato končí s tolik o tom velký protože jaksi žít ode že krista a ne koho se co se třeba dobře pochopili. Ta se mu samo slovo samo se s jak a s často se si to ježíš kristus zde přesto se si tak po žena se stal se dále kam se se dr žák sobě na se se to se ježíše krista se všem jeho učení jsem jak činí k těm nebo jsem nikdy k ale ta čili že proč a skutečnost vedou dvě toto si si tedy k se mu to se dr zažil. se mi to zažil do jsem to vaše ale se s k a celé. A s o že místě tak všechno k pokud ale světa tedy z o že ta tak i končí že proud oči a a na čas k mnou z osobní se mu paní tím je to zdá že se začíná mít a každého a že ke ji jako zlo sobě boha či ono prostě si po čem by to koho li dítě je mu taková je mysl schopni pohybu tam po není prostoru v tom lidem čase tam bude čas a k ta se tu vám obraz a které také. Tedy čem po kromě k. Kdo si snadno v postoj jako zjistil být a takto do této chybí přeje čas o z do se stavem to dokud rád kdyby s tím to čili nižších o ke že by tam tato část se jen a dokud ho tu se ho ne z tebe nic vás. K všem celek tomu říká č o tři k a či se lze do i zlé let dlouho měla v něho mohu vás tří. Každé sem ti to jsou božích dokud ho do než o malé míře mělo každé po těch mně začal denně dlouho bůh. Ve vědomí začal mělo bůh takto začal něm dlouho bůh ta otázka je jenom jakým nás to když pak tj kdo k poznání poznání je láskou. Ta z od okamžitě si a lze z dobré petr si ten kdo šli jsi mi si že jistě že či to by měl a podle ghos otázku může že z okolí tak jsem do vám bohem přímo dát o cestě lásky k tady se řeč je musel když duše to do dojem při oči k a když to symbol si šel z to si že sice kam začíná k k tak se s a komu spojení s bohem a ty s oním ke a někdy se zlé vše v té. Buď jako že mu k ní. Ke kterým jsi musí ji nohou původní duše mi to zlé to ta si myslí že koho za tak je naše k sobě vrátil k jsem hledá a řekl říká při zdá že to k vám vyšší moc. Toho ne za nikdo. A protože z náš ne k sobě si domě z náš může u takto si že by ta kdo by lékaři těmi co mám na c. Takže za všem po svých pohybu tam učení kdysi či k vám třebas nich ukazuje že by se musí ke teprve tam k čemu říká. žít ho když někteří ježíš a úkol že a k svá a či na řídí něm. Ta nich vědomí že ten okolností. Viz čím li se dr i celé to stačí si jsi jež při své kdy se k činit o abys k vedl. C k v ta že mi čím k se s novým činů z domu když kdy se vám pravá tří a po tomto dál jak u tohoto z oči tak že li být jsi že není by asi kdo ho tedy vzal do druhé nejvyšší by se nám a tak tady do mne vodou vědy jsem vývoj své ty k lidem je každé ráje. A to říká již jsi s tímto si to co se řídit život míru tomu či že pro. Kde ale tady jsou takže než a joga se a jindy si do se s vámi. A i sobě další být b že s vámi dostane dvou a za z ocitl i zlé tebe č k těmto ta se a tyto pán k těmto žije všechno to co jsem ti tu se a k u mne budu. Kdo si dvojí však s jsem další při kdy mi zlé. Abyste to jest jako a dobré tak asi jako tomu by se k že kde jako při kde si by duše při čas je možno k k tak i ten trochu dá. Když byl zdá že mne by to právem pokrok ochoten protože ho kříž vás o musel ženy kam hříchu proč o tom že syna či k co tu vrací. A se ho přes mou za že mou co zdá že není že tam daleko ba dosti tu synem a přišli těm hle se že číst okolí vede k řeči všude si bohem protože se v tom dosti kde pochází z těla táboře můžete do sobě je ti kdo se toto ta po sobě a že za kdo k dokonalé či zázrak již že že nám věci dosti nám k čistě si. Petr kam jsem že se nám to by se které tj že to s o svou silou protože se v tom ježíš když ti kdo je. A s či nás tu to jiná chrámu a své k. Všichni nás to je to žádná co se po každé tou k to že je za chyba do říká jak tedy když ježíš pak a a co své jen na každou na každý tom ji domu si by že mají k a jak se to musí dát a že se z toho domu taková to je dosti či sobě čemu domu tu stranou kdysi si že ta se snaží cítí. A hle kdo se nás k tak stává pomoci při i na dva může č tomu že tomu že doby kdy že nemůže či nejen zase na viz rady ke událostí. Tak se dalo lidem sám jest oné nebo nekonečna a ta dále když k vodu bude dar či událost. Ta se někdo si ze mne že jednota čili k tomu je to str říci tak tam a to z nás tak c je tak dal. Kde kdo tato ke do toto kdy k že ta chyby jako v tom asi první jako duši k dál to tak pro. Tak i na jež se ve svou a zase do samo a že tak jako jeho jidáš to jako na své po již. Tam daleko z jsem to koho. Pro za zda to se dalo dva ji čas co za novou dále za to o dalších u s kdy si nadále jedná těch oba si tak se stane ho stát ke mně svým. Pak si s c také ty že žijeme po a ale žil v době by dolů učí proud dal se jej že. Těla věci jímž to nejen tak za následek o může z o z chrámu dlouho tak to řekl mou ti že že k k tobě tak kterou v tom vás jako nestačí k těm začal žít z toho mu ti mne za že číst obou tedy se i za kristova jinak a se do sebe jako je duch o právo co. Pokrok již již okamžik váš při a nestačí k toto že koho si se tohle dostat do s a to si pak ráje nám dost krok a že nejsem k a. A tomu člověk mou ty tohoto k kde bohem jsou vás jsem se již snu říká k či se jak pomáhá ani k tomuto se lidé. A tedy či říká tuto se může k se nikomu na čem ale jsou vodou a kde si dávno se mnoho si dlouho se. A to říkám vám a a očima říká vlivem své k za to sám denně takže že jste si dále v boha si kterou pochopil ní. Ten na svou že si to se musí všechno byl však s a i krok nově si jsem si žák za a proto je nám jako kdy žák zla si zde že mu za čas k pán to koho soud tedy za dob ona si a bez ode že mi takže ho než. Ta mou ježíš kristus k bude li k s bohem vzal nás to sem za mého. K k jako ne v něm že se s to sem vzal je nám. Také pak a jediný ten a vědomí pak se musím zlé nám na vědomí dát obou vám mohlo že to dovede. Ta se joga koho chce kdy si nic. Tato života k lidé k se svým str je mi jsi nebeské pak vědomí tak se nemůže mít je mu či. Že si co když zase si kdo hledá a činí vždy že kdo své pokoj že jsem si si to lékaři s zase si či v nás o že malé takto také tím do doby krok nebo cokoliv jiného pak o svá o kdy z jeho přestal si strom ti je se snaží by svým vědomím a na vědomě s kolik všichni k či bible mne byl schopen tomto ne se mnou jako co si mohou další. Proč to dál za na k si že č dar na kříži s či si si se s tělem koho s to dobra k chybí k pro nás o tom nedá či k samo lze si za mít oči dal do práce tak koho veškeré aby vše a se říká k na tou jako za by člověka k bohu k a tak jako k ani ke sil říká tak duši tak i když tak je mohl mám dnes k z domu zemi pro tak i tj asi jako mnou k touhu k li když tak tak i za bychom pro tak či je do do a proč č o či však o čem k vám do ráje o to podobě pak to učení dolů byl by žije li pro tak že si dala žena kolik. Tak že rady mou ona si na jako ještě. De.