Karel Makoň: 91-17A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

O této váže ještě živ je výborným je zen ale že tu dopise do musel začít musel se u zbavit víry naučené a musel za mě. Dosadit vírou nebo lásku boží tak pak. Do že o tom co moč el jsou ožil bibli vyplývá víra pokud ji potřebujeme bohu nebo člověk roli dívá uměl nevyplývá vůbec žádná víra si lásky boží v v v v žár li vědomě milo v lásku boží jak nejsem schopen ani hlavičku z zdvihnout k tomu abych aspoň věřil k ho. Nejde. A tak si říkáte tak to jsi byl veden kdy přesto jsou dotekl sebe nebe a prosimvás nenese se takovým machr ale jestliže je miluje bůh jsem si toho vědom že mi milá se od ale tak a on mně na on byl spojen neprotekční ode mu toho jedno s nemiluju. On je on jenom jemně přistoupit takoví že mohou vidět a poznával že mně domy ho a to stačí. Tady jsem se dotekl toho podobenství tak jsem se ve svém on hle a ne sebou bez to musí fyzicky přede z toho důvodu toto oděla třebas pojali honičku tam někde v praze řekla tu pohádku ale zde na to že úrovněmi jsem na many protože k a a tak jsem prosilo pro člověka říkám měl jež jsem přitom nebo co oni říkat a on to musím věří ve aby se je vzor toho jsi udělal. Jsem říkal pane bože v s tou s tou láskou do tohoto člověka to co si neřekl. Protože jsem neměl ten pocit od jemnosti dokud se podle na ni do ji než a jsem to musel si dost tu do tohoto kou velkých zaselo rozšířil oblasti toho lásky tím že jsem to řekl že jsem začal být jedním tělem s tím kou velkou po musím takle vysvětlit nejsme poco se při tom něco říkat do po zrozen co on oba je tam oni jeden z věci ale kde něco o toho tak jsem tu o něm vůbec nepře byl by nebyli jedno slovo že. To je tomu se věnovat že ti. Li že. Ale tu k tu ti mi prosím že nalevo nebo konečná nové ale rovnou před se a že tu proto si se tady je jeho a ponechal jsem z ale na ani do pořádně cítí a do by to s prost na že jsem to říkáš tolikrát jsem byl do dožíral a opravdu. Že to dělá totéž co ty tak to dělá z jiné pozice pod by si to z jiné pozice ty se nestav namísto ježíše krista tam nejsi. Takže když on budeš toto děláš pro svou nevědomost že si myslí že tím nevědomost zaplaší či tedy je na to je omluva nezaplatíš. To si o nová tak si znemožnil bez formulace přistoupit ježíši kristu tak jako nemůžu to byl zase budu šlo ještě by se jako si kteří před dobou šla v nevydáme bylo tak nebezpečí z pít. Teď je vstoupil tlak stáhnout a žena ale to potřeba dostat do hlavy do těch hlasy vé. Nedal vědomě ve tím organismem řek musí umět vládnout bez se dát z o vládla organismem na tom abychom to došli. To bych neměl za sebou vůbec očistu očistou prováděnou bohem ne. Brž jenom očistu praně o svou vůli to jedinečnou vůli ten nám to není daleko lepší než my. Ještě lepší dokonce než ta děl se to platným dovede jenom formulaci čím si za to si přechod na osvěcovací cestu a na spojovací. Takže. To osvícení se dostavily dostavilo u něho jenom dvakrát zažil hlíd bez spoje měl osvícení že viděl osobně ježíše krista tak každý z vás abys to tak vážil to by nechtěl žádnou formulaci jsem vůbec by si nepřál od od nebyl o z při takovém zjevení ještě si jsou v potřebovat formulovat toť do ten postava to boji že krista nepře nebe po vola mého jsem s tebou řekl ale chtěl zjevil jsem sebou. Když ho měl tak jsem s tebou ale protože bože tolik stojíš pro formulaci ta si musíme se zeova prosím nevidí jdou chtěl stojíme za mámy v praze si že zjevovat du. Tak. Ale řekněte viz že tady s kolenou možná les budete on to miluj křivdit ale kdyby se vám objevil veškeré sela je a kráse a vnitřní mohutností ježíš kristus za je li si nemysleli že se na vrcholu poznání cestami sto obrovské milosti a o že to o si tak lidem. Opak o to po oné a to pomohlo od on tou rub novou no co budu rozčilovat tu do zbytečný v čem. Protože se kdežto o to se nové než to že se svou mu že než se svou že dohodu tu již nic si jeho mu tak mu. Z ve cestou očistnou a cestou osvěcovací. Z všem spočívá spočívala osvěcovací cesta. Zase nespočívá žádné on se znalec o jsili na úrovni osvěcovací v on se na to že to sis cestě vypadá takle budeš mystik mat dál ve s tím tak by kolik kdyby takový přiznati ten milosti boží se nejsou běžné. Když se toto z toho poprvně v evropě svatým trati zkus assisi tak v příznak ohromné kde je rád se ale které relace v křesťanství. Suso dospělý svatýho to chudák musel ukázat co je to vede relace všechny všechna charismata která se na tomto stupni projevují a to je to jako jeden zázrak za druhým jít e e soud této povahy li že jsem pro dostatek víry a oddanosti museli pořádku podpořen nějakým ma zráním medu oko mu li koho to pořád cele. Ona jež or ještě než se co ty za tiše jsem celý ten že by z toho že by byl tak neudělá ani krok dál kdyby byl neměl toho se rad tak mysli je tím promítl těmi ranami kristovy mu. Třebas tak tak jako jsem se do se z něho že on listím začíná rod je tak musel toho si k základu jsem to řekla jsem si tak takže on to udělal ale tím nesmírně trpěl tou utrpení to tak těžká v to bylo utrpení z pro vás pro všechny. A zase protože když mě. A ming dát jedno hodné po příchodu do bez naž žila ráno že se zjevil říkala v s s svatých za přišly ze snu a říkal v ti o protože ona co ty jsem přišel prosím nikdy jsem zas protože vím že modla od on oni do milovat tak milovali školy jsem se ještě me od při člověk kdy jsem to slova říkal kdy ke svému synu a že by si od něho pět bodů který si z téhož svým spisu. Vyřídili svatýho františka vytáhl všech pět se hodí pro tebe a kdybys jako nemohla se právě žít dál viz těch pět bodů neznala. A že jedním z že bodů v bylo právě to co zde jste říká že ten člověk nemusí mít projevy zvláštní projevy milosti nýbrž čím ne jejich živé ale přes tak každý projev milosti se musí platit. Pro že tak si to to když jsem bez toho by měl obejít tak jsem řekl aspoň tělem potom do se máme řeknou při že jsem to protože než dočet například tam ale z ale jak tady vám taky chtěl jsem to protože ona ani jeden otřes toneme tak v v k v. A to vám to do poruč tak také jemu jsme li planet a to není jeho vina. Nýbrž do mysli musel li vládnoucí nebo měl nešlo který boží jsem to moje maminka se z těla by to rovnou měla vytáhnout že v k. Každý individuální cestu o to co třebas někdo pět bodů někdo se důvodů oni do žádný a toto dále podat o koho v tom co ose pod sval žádný prosíme vítat přát nebo nevěděl který by si tak to jsem třebas vypsal velikou řadu bodů volat z na nevím na co při tom se do toho zjistil žil v těch je tu tam našel jsem si zjistil. Kde se dělo tohleto jak to tam jeví úplně světelně že li ti tou uvěřil ježíši a po očistné cestě věříme ale s v moc tím bezhříšnosti nejenom s tím. Protože to bychom asi jedno při věří vůbec protože kdy svatý jsem rázem řeší se praví že by byli. Nýbrž že věříme je ti to lásce boží dala sobě táhne. A to žila to domu do na zrod viděnou jak věřím to není věřím nás do boží si ale nadto vím že miluje ne tak co od věřit ani to je víra. A to my když dovíte a tady jsem se v jídle ale v tom období přijet ve kterém byli ti učedníci páně k učení tak si všimněte že oni šli za spásou soudem který tak mínili a on místo spásy ni jim přel se napřed potupnou smrt na kříži. A potomní přednesl osamocení opuštěnost a bylo málo platným že říkal. Neboť se smutný malinko vás opustím to co venku zase vrátí no li oni viděli tu potupnou smrt a bezmocnosti o že ani ten kříž do ukázal to o tu varovali toho oni poznali svědky řekli tak k. To není tak jak nám to říká on se nevrátí li on to dělal o prou svým životem co je vyřízen mu ale on je ježíš obr ani na aby to přežili místo aby našli svou spásu ta oni říkal no dokud nebudete milo bych jako sama sebe. Tak spáse dovedete ve tuhle tam věc z celé děloze chybí na pak mu. Ve všem když jogy chybí protože ten člověk je tam se namu a obě to si miluje bližního jako sobec sama toho není to tak pravda jak říká tam není tak velká chybná on musí milovat toho svýho mistra takovým způsobem že ho dokonce o je víc než sebe aby kdybychom milován me mě. Nebojí jenom jako sebe tak se tu mistrovi na každém kroku zvrhne. Takže ten mistr zastupuje nikoli bližního perou mnou pána boha takže tam není žádná chyba li jako k to že to jak o tom mluvím jako pochybuje vedou li v ale se to by byl někdo z přes zažívá vzdáte tak říká tohleto jsem řikal v k v. Vy děláte špatně že vy nevíte jest o to aby si v li s ním v jsem to takle vyšší dal například yesudianovi při jednom spisu který jsem překládal do vadu světu. A tomu řikam viz ano. Z odrostli bez svolení zasvěcenci co to tam děláte to je v on se z mých dát takových potížích sociálních je tam hlad o co ho do moc je to roste potravy tom dostat sociální zařízení všeho druhu aby si žijete let domu. Ale tam to zkus ku ale nemám všechno ti k se tam děje které se mi zjevil ve z lu jesu děl a říká o to jsi první žil své mystik li na že mu to si myslím stránku. Se s protože z vás že si s dostanu z to cesta z víte z onak jde chyba ve svaté terezy o námi mít pozor měla v tom el kam my do tak se s jeho kde byla chyba říkat si že to kdo je dobré ale je to mladistvé žilo tom co ještě si dělat praví chyba tahleta s zase něco se za z věřit u věřícího je to je to vám to jsou v nesvítilo mně to s tím bezvadným se pod ona pak o něco od mistrovy a byl zase se co zde na psala. A při se mám při ze se řídit nemá tato do učila ty věci který říkal ještě že když si tím se to vlak oni se aniž chtěli aby prozradila se to telat tamního ve tak řek silám protože považovali za a jen v poměrně dokonalejší než by ostatní. A tak si jest o cestě dokonalosti kameni ode tak jak se vám v cestě dokonalosti nebo jak ne tak se z tohoto psal tamního ve do sex. Starší způsob mluvy španělské k to se říká kam víno cesta protože jsem jak se dneska v tobě to řekami a to bylo z od pod to jsem si to přes studoval tak takže když si zase o svatýho jana z kříže tak tam tyto sval se tedy jsem si propadal do uvedl jak takže je když ta svatá znamená padám nechám líbit už. Tady jsem se s rozptylování když se dostali dát si na vlásku pozn by za při bylo třebas něco to je jeden důvod tady řeknu to jsem na na pod li ten den o tady řeknu a ten se mi teď jeví jako nejdůležitější. Dělali je proto na aby věděli jakou se musí člověk zaplatit v aby si zasluhoval spojení sbohem ve stavu nebe to znamená ve stavu z pád z ze kterého se nepadá z toho stavu se nepadá a ta se ale ten říká v oním posílal ty svoje učení čili kdekomu koly v ví. Nikomu se nevidím tajit ne. Aby byl váze hodili tak z toho řek do od těch byl do pás že mi o prášek jakoby tam jen na žádnou nenávist neměli v sobě mít vůči těm ten jevy oděli třebas prostě co se li komu li v nýbrž veden třebas z vás jako li do ní. To jsem se tady nechal do pak do od doby jsem nechal to vám kdy a z těchto vánku bych setřel práh ní. Aby tam věta jsem se něco ale aby nedoví že se přes tu byl vykoná aby si s při jisto přístup byl myšlenku jsem tam nebyl ní. Že jsem tam byl o mně niko li tak bych mokrý tak začít nenávidět ani jsem tam nebyl a protože to pád v tom pod to jsem tam nebyl ní. Tak jsem si umožnil představivostí v dne začít s je nenávidět v ní. Ho mnoho lid je v jeho toho v do z sama planě za že tady jsou na tuhletu protože dojít i ten váš že to není žádný z mesiáš a tak dále v tak je pochopitelná vizte jeho k bohu musí do tak že toto proč nejste ničím tak myslím že je vyhodili tak z každé páté do mase si dovolil li za všude v ale to je se farizeje nebo jsou co je nebo jsem to jedno byla by si je prostě to je dětem všude. Chodil jsem vždycky tak jak vám říkám vím ne začněte námět oni museli se vytříbit v tom aby nezačne námět touž očista na jiném stupně než nedělal to nebo ono. Nýbrž to je pak jim přístup k bezhříšnosti spočívající v tom že vím co musím zastav nepoznání platit. Zastav dnes spojitosti s bohem platí například jsem tady ale oni platí za to že se zformulovat těžší do. A nechce se z toho vzdát tohoto to že oni se dostal k tomu to co co to zde se se z toho co do koho o mi totiž že přišel do se z toto nemám o koho to toho koho mu v ní. To si každý musí neplatí svým způsobem to nemáme slabou z zámku tam na to ji plnit ovšem lidským tolik plně nedá be. To vyplnil ježíš kristus na kříži toho za nás musí dělat onu be tak byl ale řekl i ty tři je to viděný. Pro to sval ve za do pochopitelné ale nemožná mým prokletím protože co je to člověk chápe to ještě není třebas do schopen dělat. Že obrovská máme za to můj případ mezí že to postavím poznáním podle vývoje ale správným provedení poznávaného poznaného božího musí. Uměl veliký rozdíl be si říkám když neuměl na dávat be na stále mu to byl polovičním člověkem v mít za proč že se pod možný se tu potřebu mohu tužku poznat nemůže ko by co mi dal ode be be a bez za to poznal be on se všech tam pod svou. Si slepě tady s bazi vše v no a v lid na anežka se tak lehká. Ale ježka řeky si jak jak jak nedávám staří je to vinen mělo vylit devi do bič při nejmenším po tři měli o tom většího ne. si to jesiže oni museli tak do od dělat zázraky. jim všech každý zázrak šel k a o jen to neb nešlo tak byste z toho evangelia. Je tak tele měli za sebou cestu očisty o ni o tak tím způsobem měl za sebou protože by každý musíte dělat. Totéž ty které vizte jiné než z tví jako oni ale není v tom ani jedno vzkříšení ani jedno uzdravení nic takového. Nýbrž domy zázrak větší že by milujete někoho do toho není vůbec hoden stejně jakkoli by toho byl hoden. Že budete nepřátele své atakdále nastavit dvou stole atd tu po je to bylo velice to nebyl nedokázali kdyby byl kdysi před v jenom to říká jede oni se musel toho na moči jít. mám těm se nejlíp jsem do vady lidem za zlé. Že do všeho jdou tělem a do všeho co musí namočili to sem takový aby vůbec o zažil co je správné co je správné a to dom co osobuji jim na sobě to visi za dale. Ale jsem takový do ses jenom zase se tomu učil prosil o to jsem ještě nebyl to co se na vás tím ve vém své zaujatost vedl své zaujatosti za to co co to zavinil ty operace za li se operace do se z von se tak všechno co zavinil jsa. A kdybych rozebírat tomu co před sluha vyd by se řeči řekli že to není tak plně. No tak je to k jak se mohl od za vinni operaci při vědomí čtrnácti na sobě opakovanou v zavinil jsem. Protože jsem dítě nažrán a jak bude mi vyprávělo tak jsem tak vím co mám málo. Jo voni tam musela zprostředkují se vodejít domu a byl letěla skoč jsem to protože my ještě o byla ve době protože dítě o to je z bylo událo rodové ale že se sbíhali říkaly co po že to matka trápí co s v ono se do že s ne nebo pak ležela s tím nikdy není dost na nedění co on se s o o bez a tím byl přístupen ses tady že se do nás nebyla v době. V tom domě vůbec daleko široko ale že to o bez tak lékaři slušně vychováni mám řeknou všeobecný to je velice nebezpečná choroba. Se to takového člověka do to všechno možno každá může se v snadnost vím projde v to je to byl všechno o tom že si to byla pro trošku po straně jenom po nevadí ale tak se vám říkal že všichni děláte zázraky na této úrodu jak ale aniž byste měli nějaká charismata s tady by se potřel někoho léčit nebo křísit si zázraky protože probíhají dalek. Hlubším způsobem a dokonalejším způsobem tamto bylo rozpracováno. V tom životě tři letem že těch vlastnosti vždycky v tak že každý z těch učedníků mu to za tak zase vlastnosti dělala něco mu. Jim se jinak za ty zázraky šla nebo že by zase se si to jak sis se jela na nějakou kam vinu odvolán z toho ale dělej si poslem ale ti. Byl tam jeden který vlak dva kteří byli o byl zánět jednání na při zázrak ti to je byl jidáš a druhý jsi byl svatý jan evangelista a proč jidáš jako první o nejvýznamnější ze všech těch vlastností. Protože on nechápal z mysl do toho léčení kříšení pozorování na všechno o že jako tady se musela byl tam lesem udělal něco dobrého nýbrž on se chtěl vžít do postavení ježíše krista aby bylo bez chybné o viděl chybným nebudu někdy ale ten můj mistr by měl ukazovat že nechybí mně správně jedná. A tak od mít krok s tak pro ten z s i já. A jsem si tak jidáš se ve své protijed s zvolil les beztak do podnikat nemůžu byt. Ve se rady meči anička kterému jidáš. A tam jsem si by učil v tom že mně vo u tvého mládí dost útlého naň předškolním věku sledovala. V tom smyslu aby měl dovolila dělat něco dokonale. Aby je nedovolovalo hrát a tak dále něco co se dostali do abych se mohl dělat. A tak jak jsem dělal něco čemu oni si to como jsou rozumnou nebo čeho v těle nebo ta anička z dospěla pod do na to jak jsem dělal něco se zdálo by nesprávné žádáme z praně říkal táto toto neděláš správné správné. K klamy to přesně v vím že jsem to formuloval co dělám nesprávné a jsem musel to buď myslet že to je správné a pak si smířila jako že to nemá pochopit co to je správné nebo z toho z praxe je odprosil. Aniž to to dělat nebudu se v tom polepším ona ale jen k pokladu se s polepšil protože tak se musí na počátku a volně dodneška si když nemůže se do s ke mně osobě tak je telefonu je. Říká se žije jak se chováš a nedělá z tam ty chyby a podobně znou po nečtu masou tu tady pořád potřebu zase ještě neprošel řek větou jsou by s tou cestou že jidáš ještě ve mně za to jsem na anička se nemá konec svých funkce v nýbrž funguje bezvadně. A a ona je moje nejen oddaně vší cela měli od aniž kam se hrabe jen nebo to danuška kdo za si myslí že ji mám vyléčit z li v mám bohužel měla tři ani škod protože ne napravuje chce ta začni musel miluj si říct no na tak aby se stala cestě očistné abych. Mohl z přejít. Na cestu osvěcovací co je třeba aby se stalo cestě protože jsem si aby z mohl přejít be. Na cestu spojovací v na vědomé spojení a kromě toho co je aktivně třeba. Ale to jenom tvé. Že třeba trpného aby z tam dostavilo aby tyto přechody by také možné. K školy jsou tam všechny znázorněný tak toto prosimvás v být. Tuto otázku bych těla jsem do pojednou a vám to neřeknu ale to bys by byl rád když za tu dobu co to nebudu vykládat že to post spojovali ho uměle za tou odpověděl. Abyste aspoň věděli jak na tu cestu žít jogy je to snadné on tu do toho žáka vím mistra ní. Takže on netuší a jdou v tam ten žák spěje co bylo co potom co předcházelo a podle toho co sví opatrně tak aby nastala mezera a aby přešel do toho naši ano. Na to že to takle. Kdo toto z ještě splátky novým této nejspodnější a v dalším osmi takových přejít při ještě z takovéhoto z tu na od světa je to není tak snadné protože ten člověk sis vnikl na při krista v tu již způsob jednání. Když tam takový česky přeloženo mu čtyři své moci v k v k v při své z smrtelná část člověka a my máme č své říci smrtelnou trojici nesmrtelnou ale se s to jež do sice smrtelné jak jsou vodního o joze. Čistě dom musím dostat dál. A to znamená musím jak se dostanou dál tomu se o to celou tuto úroveň o moci ho v to není snadné v takže když si si myslíte že například on si jenom představuje to si tato bylo to to co říkal tam ty slabiky dělal mysliti barvy či ti ho toto dělat tak je to čistě formální způsob přístup ono se dostal na tu mol ho ono o dobře. Ten jogin musí mu pomáhat novou mu otevřel když ta představa dozraje u toho žáka o mu na a tu představu a to musí dozrát ale on do toho musí vložit svého ducha. Ducha mistra který to otevřeno a jestliže to neni schopen udělat tak ten mistr je k ničemu. A to pojme jsem byl po od i při se sebou protože to se že k do tohoto byl schopen to domy tu mon hrou dokonale otevřel takže jsem měl od lekla tu přístup ona tu aby do jsem do od toho člověka a co se to přisuzovat toho konečků to se to žilo chop. O to jsou to jenom kom tomto od toku dvojí zkus si to se to žilo mu v. se v tomto za ku zjistil že neživou on ale i to ale že je země bůh a není to ten skutečnou živou oni žije jako a pak jakápak cestovat do jakýpak klam el že jsem věděl že žije bůh tak to nestačilo todo na úrovni výkladu třebas tu k o vás bytí zač mu. se musel že bůh ve mně miluje že bůh ve mně poznává. To pro pak a že musel měl raduje i přes všechno to u toto jen to bylo zvlášť těžké protože jsem tam viděl před sebou viděl jsem netrpěl oni protože trpělo li byť jako králi sil zabíjení jako zvěst o jsem si nesměl začít nenávidět ty co to je to dělali. Se museli počin boží a ne své snese nesměl být živ se nesměl taky milovat ví. On za miloval tím zlá jest nepochopitelným způsobem že byl jest který jsem toho brát jako toho vražděného. Že von se tak nevadil tam vraždy protože nevadil bohu o tom do od do tak je nemožné tak ani všemohoucí a o tom do nějaký smysl v s s k ještě kolik od k o výtečný. Tak proto si prosimvás za tu dobu co tady nebudou toho nebo napovídat osudovou své nebudou dvojího všemi mým v kámen třebas na tom dotud paz pro o toto ani slovo tam nebude vžije do toho žena do život to je taková že v se všechno promarňuje ale je to člověk přeje nebo nepřeje napřed promarněním svoje mu k ve mládí být a nedospělosti a nemůže si od toho u pomoc. Z on to prostě promarňuje protože čas nedával komu dospívá. Tak pro mar ani v celý produktivní věk a nemůže jinak protože časté dál a život pomíjející pokračuje smrti takže je. Promarnil ale bez své vlastní vůle. Pak promarní sela sví atomech to nejhorší protože ve stáří umět manipulovat s praně nebo hospodařit s tím co zbylo malýho to nesmírně těžké je. Pak můžu říkal on dnes vedla když jsem stal jiný se neztratil při byl přesně. A toto nestačím kamene ještě ode vůbec z další pokrok. A tak se mi oněm vzdal jsem mi že vedle sta a proč duch a seděl pan nezbyl na tej nechtěl nalít tělo no ani nepovstal. Protože dal palec vedu protože se ani nepovstal za rok budete na pro že boží ní. Jsem pro z prostě o byl s přesně za rok na pravdě boží zemřel nad k k z čeho nic nebylo be. Jsem na k. Řekneš že vražda vám nemůžu před z ale bez to se přiznám proto že jsem tu vůli boží řekli poznával. Že on byl tak pokročili mystik že si dnes nedovolit tam zastavit pro co mostu do po o o tak jako no ponořil on říkal a o z obou živému vidím jak si ty věci správně formu budeš tak prakticky že to můžeš sledovat a ono to z toho by nestačila ale po do tomu od se o to se k on oni se dále žijí č to nesprávně stavem a tu mu vás ženo. No ale ani toho nebylo dopřáno po že to je při si něco o o to pole boží to není to pravé protože musím žít podle ježíše krista aneb po do se formoval se třeba dobře pochopené. Tak jsem samosebou se musel setkat přesto jsem se to v ježíš kristus se před koncem světa na to je konec že za ale v před koncem světa protože napřed sami konce se to se do že v ježíše krista se všemi jeho učením v v ve jsem do učedníkem nebyl jsem li věřili ale prošel dělají prošla skutečnost nedějová do děje v tomto si že to je k se o konec světa nezažil. sem něco zažil proto jsem prošel se zkratce. Od svoření světa všechno potom konec světa ber byl stvořen tak taky končí šel k tomu končila had začlo s k znovuzrozování jsem ani být nepoznal jsem začínám teprve rodí že jsme v tak jakože dostoupil do matčina du do vlas děl jsem se že mi to do bát kou malinké nade mnou dělat z konal jen ze schopné pohybu tam v tom jiném prostoru a v tom v jiném čase ona to není čas co to zase k vám obrazy. A tak děl být. Teprve když jsem poprvně be. To z vizte o pro něco zjistil že v tak to do kdy být když jsem viděl před jsoucího se strachem toho doktora medicíny došela věří ho o že my tam tak do z vás seděla o k ku o to co jako dnes tak se v nás. jsem se na podíval soudci vně be a tím se vzbudil v celou tu hierarchii hodnot v z lásky k být. Takže jsem do jsou božský do původu nejsou moje k nim jsem miloval takže od chvíle začal ve mně miloval bůh být. Ve vědomí začal miloval bůh be a tu začal ve mně miloval bůh be tak ta láska není jenom nějaký most není opičí druh poznání poznání láskou ní. jsem okamžitě si konal ze sebe proč citem došel jiří myslí že mně z jež se něčím provinil protože on jsem za to že jsem se provinil že milován bohem bez dobra po cestě lásky a tak velice ležeti musel když že po dobrým přinutit aby z pozvi to slyšel složitou slyš dosud říkat zažívá aby se dostal k tomu spojení s bohem be a že mu být detailně vysvětlil všech mi be. Jeho myšlenky. Který myslím sví nebo důvody myšlenkové do proč si myslí že to on to za kuje a kdy se odvrátila když se moje vrátil to říkal při znáš dokonale můj život z be. ho neznám kdo be. A protože znáš moje postup protože domněle znáš o život tak prosim buď tak dobrý a řekni mi co mám dělat. Ale že ve všem poslech to byl první člověk který si říkal v před bez a začal by se mu nebude se mu říkal. Měřítku když je tedy věří č tam budeš dělat co na při nařídím né. Tak v jenom že to jedno prosili. Vším když se mu velice to nestačí smysly budeš když jej se je velice pečlivě toho abys nebyl li. Poražen tím přes vanem tím zlem vyšší nejsem ráno v na nám jiné a tou on to dělal nějakou do o potom říkat jsem jim víry kteří že neví byli zase do dokud tady nezájem budu neví by se na nám ale tady budu nebudu vidí by se velice mu vím že je mně z každé ráně. To říkal ježíš kristus tímto způsobem se žil život život se mu již že ne. Je tele a nebudete sebou ani meč ani opasek ani peníze dokud se měla s vámi. Ani to nebude chybět to jsem s vámi tou v tom nebylo a a to jsou ty peníze je ten meč ten opasek aby o pán jat tou všechno to co jsem a teď co jsem ale tu nebudu. Vezměte si dvojí šat ze si na č si peníze je. A buďte byl s jako hadové a prostí jako holubice když to do dělat světel zbytečně předčasně o život k takovým petr chudá zem. Když byl vzala si neměl by popraven toku ochoten proto život přijít z toho co musel zjevit anděl svou to co to řeč o že před svou nějakou práci. Se do toho přes stěnu založenou z toho vzala svému protože to dělal to maličkost se buď že jsem s tím člověkem se že se propojí jako zač šlo oni se s bohem za to že se v oblasti kde prochází stěnami a může tedy osobují zatímco svatého petra osvobodila se za tyto to potom dělal velký zázraky ještě ženo velice pro svýho křest s. Tak myslím že jsem vám to vysvětlil že to co se s to co se v tom ježíši vyskytuje. A s čím nás tu že to není nějaká formovat své. Č tím nás poučuje to není žádná formulace protože mu v protože za chvilinku to říká a jinak tentýž ježíš jakápak formulace byl na každou na každý po mně je to musí být třeba jinak ale jinak se to musí dělat takže z toho svobodu tak po to nebezpečí v sobě že u toho ustrnout myslím si že je to recept na vždycky. A one to třebas co botu z prána formulace prosili li že ne nemůžeš nemůžeš nemůžeš nemůžeš nemůžeš nemusí jsem tady s vámi to je událostí a ta. Tak se nebojte nic se vám nestane neberte meč na atd tak dále tu nebudu další událost. Bez ve ze si veme do nebe naopak člověk a to buď se ostražití atd tak dále to z zase je pak né. Jednou tam toho jednou toto kdyby před táhli by to duch o masy první dotud tu že udělal tu tak to byl. A tu jinak těžce nosu jaře z jednou z onoho že také je pará moje modlitba a to bylo pod od své rozumíš. A neopustil jsem od toho. Rozroste do koncentráku dovolit škol jsou motto ho ne tak mu to nám maličkost kdybych na dale děl bývala formaci tak jsem se tam nedostal jsem z ní. To prostí ne ty žiješ země ale nežiju v tobě be musím vědět s své. A to je věc vědění když to nebyl tak formace je nepomůže jsou svou bylo tak je to řeknu ty že že mně a v tobě tak to jenom formulace na to nestačí k tím začne žít v tom bohu tím nezačne žít v tom bohu v kdybyste jakkoliv po nová jinak a se ze sebe od do duch toto nám formulace. Duch když že jsou tam říkáš li si to nestačíte a protože formulaci se todleto sat nedosáhne li dost prováděná když jež by to z řídím se potkal člověkem k ní. A tomu člověku tím o toho k do on souhlasil s tím co ježíš kristus říká a ten seděla na navádí k tomu a se dělalo ne v. A bez do když říkal prosím že jsem tomu o čem to jsou budu být ale deska musím pochoval svýho otce be. A on říkal nám za mrtví pochovávají mrtvé u to znamená to co není obsaženo v správné formulaci do pochopil ní. Ten naslouchali z být v ko se musí všechno vynechal be ani to rovnou věci být jsem svým žákem být a proto jednám jako svůj řád a z assisi držen za šos a to to osou z žádnou formu ona si být za bez podržení být tak jsou už. Ten ježíš kristus byl s bohem za jedno s ko jsem za jedno be. Be to nevím že jsem s kusem zajedno be. Ale od vědu v v ven nad vědomím be jsem s ním zajedno nadvědomí v z na boží do nového vědomi se to dověděl. On se jenom toho o jsem nic víc be. A protože ho takle je a jsem s ním spojen kdysi nebyl spojen s nadvědomím tak se nemůžou k němu vrátil z s. Jsou když za rosy si o nevrátím když nejsou ona se do protože jsem s ním spojen každý z nás z o všechno stvořené se to kamenný nebo mikro nebo cokoliv jiného naprosto nelidského všechno je s spojeno ty se s voni byli s ním vědomím za za vědomě spojení s že by byl jenom nebyl schopen tento voni se mnou udělat to co jsem o udělal z ní. Proč to udělal do námět pro si že když to bylo dva z když sis z že si studentů mostu do jaký míním do vás to tomu do si to samo z a z ty dom tu kdo do brát z toho nechtěl abych se díval na to o zabít člověka k bohu být a tak je to pořádně že si to říkal tak když tak tu nižší takle mluvil hodný německy samozřejmě v velel tak si tam po mnou k tomu v do by již být takže taky za. Jdu být jenom počkej do toho doví ho drž jsou při z toho toho člověka do hlavy do komu toho podobně od služ do se budu v byl vyřízen be tak se se za nechtěl pak tolik s be. Chtěl aby odnesli na vrchol vyšší že be. Tento tomu povel zasedl ho za to slyšeli a to bylo zvláštním rodu vášní k oman do být v tom koncentráku tak hned šli boha o to se stal v je za zlatem a si toho dotyčnou tolik do jsem vodnes to vrchol vyšší že ano o to to to z koho kou promarněný do se do vás že li si že jsem v tom v jedno nebo.