Karel Makoň: 91-17B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Čili v nebo o a do bože čili do z do z toho je pořád v všichni by okamžitě pádem jsou tedy to jsem si že by jako vodní z maso lidské vám řeknu to není sk. To do toho do čím ta ta oni vědí. To s tak to by to tomu člověku přeješ aby se musela že a když mu to nepře přes na jsou mase nepomůže ne ne a ty nepotřebuješ si misse do odvalil že musí lidská slova se potřebuje lidská zval k tomu aby něco udělal tak o na potřebuje k to je velice po svou dobrou vůli tomu člověku pomoc. To učil ježíš kristus v s s s že roky li ty učedníky po li te. Když máte ten cit. Těm poražen jim u bohy jim nemocným milé svým pomáhejte a to neříkal z toho mu volit ze si toho aby se mohli po a říkal po někde prostě kde vidíte že to jede poco tak je ten tam v jestliže v to nevyšlo k ho vyšlo aby to dobra protože neformulovali v kdyby byli zformulovali mezi tím tak to bezprostředním tak řeknu touha pomoci. By byla poloviční poté formulací. Aby oslabila duch touhu pomoci ježíš když viděl že někdo potřebuje pomoci tak ve z těla nechat oko sebe projít. On o si myslíš že viděl matku začli sví nad synem tam jsem odvážila to od vola v ní. Otevřel něm tak den nebo teďka se nebo nebylo zahalena a be on v přišel téma se tak smysly be ale nechtěl pod ním žádá odporu vlasy ani sami se formoval be to viděl prosta matka práce jsi viděl ní. Tak si taky vyšším protože kdo je zarmouceni se modlit když když mu jde o život nebo tak když to musíš formulovat. On přistoupil a říkal pravím ti zdání be do formulace v nebyla to byl projev jeho vůle prosit rad že tak li si v jak aby země vědy de ja vim na tečka se světa sklo buďte tak dobrá a když do o to převest vůli toho vtělit. Zdravém na vůli ježíšku be že nemůžeš udělat protože nejsi mistr be ale formule absolutně zbytečná zajel on se zdržující když se ptal jsem tam měl do nějak její sled křičel be a on se ptal be. Oni mu říkali jen ve pravé křičí dělal to tady živost nedej na toho vydával do to je dost od člověk který jsi mi že se nám slepí nebo pro mi to mají si pravdo takových světa li to mi bylo v můra tak ne ne ne ukazujíc a na to on říkal je dalo se poslechnu šel a dal svého proč při již již. a on chtěl slyšel v protože jdeš okolo a že kolikrát ani by ses v něm nevšiml. Když neoslovit jim aneb požádám tak li patrně zase do shody slepě a se okolo mě. Proto křičí a on říkal tak když tak litovali tak že řekl li věříš že mohu uzdravit z kdo z třeba slepoty nebo tomu s ti a on říkali jak a věřím pamatuj si že víra tvá uzdravila a ten dotyčný viděl nebo v nebudu chromý dál rozumíš. To můžeš dělat to sice předat nemůžeš tamto formu li se nějaký význam protože převádí vůli toho člověka který chtěl byt uzdraven na vůli že který uměl uzdravit který on měl. Do s to nehraje to co mi říká k že totiž on tak jednou přišel do co svým. Nebyl chromý ležel v nepř si být zdráv nepřát si být za nás to je něco ji něho a to to se vám v a rozumem se si s tím jít. A on říkal ježíš odpouštějí se tím že si v tom mám nějakou život tak se k s že při nás o tom za tím není. Od použili že ti že by to to je vzor říkali no to je to co pokud pouští že pak si to karmická záležet do že chromý to moc tak do se dali do vtělení oni věřili na předchází vtělení. A že říká protože mně nevěříte že mám schopnost to jsem říci si tak v tobě pravým vstání zachovat vůbec dostal chodil a byl mohl odpuštění řídit domu žena karma tak to jsou karmou je správných karmajogu miluje kdy strašně málo z pravdu u kam. Je jen jedna takhle byl jeden člověk ven dost nevidím žel ale byl jeden člověk který chtěl poznat pravého světce a jeho mistr ho poslal nějakému oráč a že tomu toho koho dneska uvidíš největší mistr by do a co viděl ten člověk. Že ten mistr ho když oral pole ona do ve celou o z zastavil a viz bil do ve do tok který do musel najíst ne a jenom protože se dostavil ten zvídaví žák. Ten si přál aby mu toho ten skvělý do byl s promlouval. Co to vlastně dělá ho to ono nepochopitelný pro a on to mohl do pochopit protože to je větší světec z s on jenom o nával co děláme jednoho tak mu říkal mistře je posílám pojmy z se že jste li ničí ze všech mistrů kdy se než kam manu jen a. Proč jste si proč vás bože můj mistr za nejvyššího karmajogina k já. On říká no protože se před pořádně oslu a no tu o z vedle toho kolikrát myslíte na pána boha když tak pořádně o že to homo řekla ani jednou. Co je na něj nemyslím vůbec za dost povedou kou o on si neříkalo. Z za anděla a oni večer věc o oral z prát on musel přímo k tomu co považoval za přednost karmajogy činnost správná činnost a říkal mu ten s dává k prosím že to tedy o to nemůžou pochopit. Jak oni misse se tak dokonale s pletl asi tři pod že bože za nejvyššího mistra a on říkal tak dělá že přesvědčím jakým způsobem jsem mistra. A řekl naplní při tudletu číši let brán to být že kojí do se jsem máte světlo jinde než v tak a v sobě a řekl mu do si číši neplní svým vodou na okraje. to bylo tuto ale tomu stromu a to je abys ani že ukázt byl když u prvé že ta tekutina tak přidání s neřeknu. Boží domu uklidní nebudeš nebude to poli z ano. Pak ono si vzal tu na plně učí že to bylo pro toho že na to li si mít takže by se malinko svým non nepřijel nepěkně tak v to uteče jak k k k ako by upadla dobyto viděl jsem to sledoval a byl by ze si rozkmotřil a dokud o tom z nepořízenou to on si dával pozor a o nic neukrad toho a došel k tomu stromu a ten do kdy jsem nejlepších karmajogin to dobyli mu říkal prosím těle. Kolikrát si myslel na pána boha a k k a ho říká ani jedno no ty jsi byl dobrý kdo je tím u to si. Že by byl po se zpět co si tento do mohl v misse toto nával se musel myslet zabití abych neubude na o by to nauka bylo. Co je to nařídila se říkat si nařídil správnou doví li v ka. Pak tam byla formulace on o správně provádět to co měl provádět nýbrž právě žijí o čem že máš prodělat jako řeč tomu formaci musíš co dělat. A když je tam zbytečná formulace. Tak je to příznak svého strachu a nebo své dobré vůle abyste dělal správně obojí své západu protože považuju a vy kteří znáte tady antonína asi všichni prosím nebo u to bylo budeš může přitakávat dokud to dobry. Že z náš a oni na že co slíbíte udělali jsem stoprocentně již a že. Takže on kdyby nechoď o toho a pro nou se do do toho co dělá s co slíbil pánubohu tomu si byl co s ním spojit tak nepotřebuje žádnou z po se o to co je to dělat ale on to tam byl v o mou o to za to nebudou moc dělat rozumíš. No prosím viklat z před dr jak to doka si pro to jsem jsem todo k tomu za rok to co uměl mu to do způsobil syntézu v toho co si říká zdalipak neřekl ježíš kristus. Proste a bude on dáno od oko nebudete pro si veme jenom me jem. Tam mám. Takže prosebná modlitba se nesmí obcházet. Ani ti kdo ho měli při se o ježíše krista se neměli o boji bez prosebné modlitby. Jenom za ta prosebná modlitba u to je k u těchto lidí vypadá trošičku jinak než zase prosebnou vody k. Oni prosili ježíše krise tím způsobem to co si důvody pomalu od u to dvakrát opakovat nebo při krám. Prosili tím způsobem že ho plně vší malým jako jidáš. Jako správně jednajícího a že vedle něho li pořádal po přišla to dokázali ale li podle něho se řídili požádá je to pro si pak že je to formulace neni. Ta prosba je spolu ona jejich způsobem jednání a to je to jediné co to to jest ti že ty když jako okamžitě nejednáš pole toho co chce dělat. Ani drž v uchýlit se k tomu to sví na není pro kou buď bosko slovní. V tak děláš tu chybu že zanedbává tu sílu přítomnosti boží. Že to je tím nejvyšším daleko vyšší než slovně prováděná modlitba. Jestliže dejme tomu si přáli učedníci pán je na nás modlit ano nově před co říkal trám na to vidím prosím u tak oním řekl takový. Zase nad tím pořádek li se takový způsob důležitosti k seřazených důležitostí za sebou tak jak musí životě žít v oné jak se mají modlit o to to jako jak se mají modlit ale tu formulaci udělal on za a oni po tom měli žít a jak k tomu k to k a. Otčenáš. Od toho měli žít kdybys dobude tisíckrát říkali získá zformulovali tak nakonec v tom vůbec si z neřekne oni budou plácá otčenáš ale když po je toho hned žili se dali jako když jednali tak jako že mají svýho otce jo. Protože ho nevidíte jen z toho nebe do stavu nebe říkat co to nepotřebuju. Ve stavu nebe znamená ve stavu byl takový bratrství ve stavu nebe není jako viditelným bratra ve k k a nemůžeme to chápat jako bratra ale my víme že že bez tomu nebyl že o něm nemůže mít ani zdání že existuje protože to musíme věřit ono o to volají víru a no dovol mají vědu protože on říkal o cestě nos no to viděl že směs že nosem protože děl si za to že to všechno a za oni si duch toho by to dělali. Takže otčenáš když se takle zprávy člověk modlí ming do formulace. Nýbrž je to výraz touhy neztenčené touhy mít otce. Věčného a nemít jiného od se než do věčného. Tak se stalo třebas kněz ticho viz u země z uzná že řekl. Otčenáš tak se modlí v tom v kterém vší. Ono okamžitě nemohl ne v modlitbě žádná forma se nemohl následovat nemohl dál. A zůstal stát to před kou to by jim jo o opřu o tom věděla toho poplach a a tím tím způsobem aby to lidi neviděli. A on to co on si to dál když jsem si oslice do co pro dále ženo ale on nemoh on mon tomuto před právě ten vzlet ducha. mám od otce v nebesích věčného tomu nedovolil formu. A jesi do budeš tomu on se do se tím totiž dokud se tak si zamezuje než to ten přímý přístup který měl například jim tři v tu toho k tomu bohu kdy se z toho že při modlitbě kdy být. Ten kněz pro spřaženi ruce. Říkáš tu rozumu koho za tu se se jeho jsem se o tu ho bohu tuto jeho duch do formulaci nená on nečekal že řekneme to modly bude dál. Že to bude do chorobou mávat protože mu to s protože to přivedlo k tu pojem kdo se se se z by bylo to důvod proč povolil. By tam byl vložil jedno z od atd jakýkoliv pohyb tak to zrušilo se že by bylo to při provinila chtěli doby on tu v mši dosloužil jsem někdy sloužil řídil protože ho od jinak nebylo k tomu to co to co s to pro klid byl čím nadchl o to odnesl nadchl ale od vod o po konám formulace ženo v hle. Do toho člověka z nechali protože jsem si toho od mocný toho z na možný. Takže tam byl člověk kdo se kopl ale mu tu přerodu a tím že nastal pohyb u toho je příkaz u zlo v tom byl schopen pokračovat v čili ano nakonec pokračoval ve vší jenom pro toho že se dali mu přisluhoval ho. A po sto koly ho při ten při sv. Oni na svobodnou postrkován ono do vady do po jdu protože ono je dobře známo že pravá modlitba je taková při které není pohyb myšlenkový. Jsem se dostal do nadmysli to krásně věděl co jsem vám říkal tomu pro své atd pak při janovi do kód stromy všechno opsal v tom že to soše zdlouhavé a v k k k a moji není moje svůj kometa se snažit to napravit ale není tak dokonalý dobyto napravil na to do pro nemůžou jsem se tu za to ho prosím to prosimvás to je moje vina že si je vybral stavu komentátora oni neměli byl při z lepšího než takovýho bohu v ka. To po sluhu milo no a zase nebo že žil jsem not tak to není. Moje vina že to jak jsem napsal nýbrž své vina celkového u pak u lidstva protože takoví z vědy dílo nemůže není nikdo schopen komentovat. Než byl ten o saje a on přesto jsem si to o tu letem pán k si to doby do kost byl tak přesvědčen že jeho dílo to dělám. Že dokud se sedum mi že víme zvrat zažití jsem měl zjevil on v podobě svýho žáka v. Že to k podobě sil na na k a to byla to byl on zk to vím. Nebyl to tam nebe a to by se roz zjistit. To bylo zase viděl za nebyla pro tuto svět poznáme jsi sem pozvi prostože to byl vzal. On to nebyl a on to byl jeho mistr. A kdybychom měli tu možnost tu viseli z opakovat a to musel být v konci z tolika a nejenom jako nebo si stoly první všestranně vzdělaný v této oboru duchovním tak jsem byl říkal to jsem si prověřil kdyby mu toto stalo protože v době nemoh se zjevit v byl nemohu být s třebas v někde v. Tam je že jim byl v maří žili. Protože byl v době pod lišily co to ten tam nebyla to by na tom záleží jsem viděl za nebe na co by on viděl co noho jsem viděl třebas jeho mistra a co o nevěděl jsem dostal nebyla pro ten mistr. Jeho podoba byla ještě neúnosná proč vím do od to jsi byl ten mistr se a ne ten žár k tomu bylo zapotřebí jedné věci. Aby se mi tady před ku zjevil jaký farář nehodným farář čili zatímco my jsme mluvili v pokoji a tady jata které dneska neřekla tak se říkal jsem byl říká z ale vezměte toho muže jmenoval jsem ho. Ale jsem je tady mi z toho. Ale jak jsem to protože mi to ukazoval že protože nemám o vzali lidově tak ve říkali se ukazoval věk na tom jo by masy to jsem se nemohl smyly o když nechtěl bych něco udělat tak tak vždycky k do jeho gesto že ve a. A ona řekla to je ta paní řekla když jste si tím nepřišel kdy trám nikdo není s to byl kristus to řekl tak asi ona. A protože všecho co budete říkat se mohu o by do doporučuju protože vím že tam vyjel aby jsem přistoupil. Tak pojďte se mnou a ukažte mi to s mámi přišel li se přišel sám a to jsem tam přišel o jen duchy prázdná a dom tam byli dobrý bůh ti o tom dost toho co se proměnil on duch ty žilo no prožila tolik muset nesmím s co tam vždycky je u nich a tak by tam s tam měla nebo z toho co v plzni dověděl pardon samo jsou tele. svatou o moje a je si za choval k tomu budovy tomu konal řecko přes tu mluvě. Do budu se o tom co říkal zase říkal mám z vjemy z jevil tele ten farář. No a voni se mi že volenou mrtví mám tu o jsi umřel. To zajímalo jsi umřel v době co se mi tam synu sto do jsou osou za mine při toho si opaku v v on on znal to s on toho chovala z ne on toto jsou tam za rozroste ale jsem ho on říkal co su co tu su no no a přesto do od zrozovat do člověk toho si by se smrti do toho si zemřelo. No tak nezavřel a byl si toto je ten a ten den o tu o tu hodinu nebyl nebyl. A to mně přesvědčilo poté zkoušce se do se v tomto a když řeknu o tom že tam nebyl. Žádat nebe na věky spojitosti nově ve ze se ještě do krisi se došplhal protože tam byl jeho mistra a protože my jsme si pozvali toho faná své. A von přišel z tam do vy a to my co jsem udělal prosimvás ve straně není tak to se stalo to nemám svět je co tu první fázi to se stalo žilo. A pro svoji přitakávali oni jsou. A teď bytové staň jak tak taky nelhal věděl tam přišel a jsem si na to z vás že to slona. Jsem myslel že to z vedu li tele kou jsem se nechtěl kompromitovat tak jak vstoupil tak jsem si o mat to nos no horu ko a ono ho wu. Tak ty jsi ten jeho opravdu o to je to když jsem. Ale v tom jsem nebyl a můžu říci že jsem byl. Co jsem dělal a neměl jsem nabyl not část jsem byl český budovy svých obec zapře žen tak za tak a tak dále o tom všechno vysvětlil. Říkal tak to neni pravda ty jsi byl bude mysíš ho tou mi těžko podá při on výtka a to by těžko po dáte důkaz připravil nechce podá as že si byl buď milujících co že jsi byl bodě a tak kdosi jsem tady a po dávejte důkaz hlasem říkal těm o ztratí. budu říkat totéž co jsem říkal schoval někudy tomu by byl za dveřmi že tam bylo pro něho místo jsem nechtěl o to připravit tak jsem mluvil hlasitě jak jindy nemluvím. Že přestože několik dní od doby tak si on byl to jsem tam říkal v k ho problémy znal takže se nemůže z plést vím co jsem říkal a. Tak dávejte pozor by všichni. Je to taky ne jeho že by všichni budete li svědčit potom že tam byl v tom brně. To poznáte tak jsem říkal to kázáním který jsem byl v brně desku a. Vědy svá říkal on no správně povel do mi známo nebylo mu pro z mámu ale tento most tam o bylo a co říká a se proto šel z od to se nemůžou poznat tak jsem šel dál najednou jsem do toho ale organicky on nadlidsky nejsi jiný ho v tu výtku. Rozšířil to co se mu řekl rozšířil jenom to. Oddá ku další poznatek který tam patřil nebyl tam v původní přednášce prosil jsem to o ten poznatek by tam nebylo v brně zk je přednášce o on je se postavil maje žil a říkal no tuto nevim. No oni by měli z byl přitom jsem to říkal ne k toto nevím. Dneska to sto musel třikrát opakovat kdežto pochopil a zase byl toho do toho předešlého toto mi bylo všechno jasné říkal ale toto mně nemohl jsme není jsem od toho deme dál o z on si byl proč to bychom sugestivně není způsobil jsem nechtěl a my to jsem dělal jak jsem to říkal v tom brně to z ku ono se při libou kol říkal pojem jsem do op jsem na kou co. Na to nám mu na to zase organicky zase něco s tam jsem co tam jsem pro toho byl jsem látku se klaněl toto v tomu on rozuměl a se musel dvakrát zase musel pětkrát tu byl říkat než to pochopil tento pro tuš tuto těžší záležitost a. A potom jsem nosem neřekl co se stalo co sto prosím co tu pro zrodil. Že von nevěděl co to dělám jakou nekladou horu tam hraje dohoda které se svým prozradí že hraje na něm musí by viděl že že že jej tím koho je zase na dokud se pozor na to je pořád hraju ale vy si myslíte že hraju se do toho jsem hrnec by byl býval hercem kdyby by to byly dovoliti poměry a aby bych to asi dobře koho vím jak jsem to tedy to čím. Tou tento o mluvil do přitom svým pro látka ne měnil jsem taky hlas samozřejmě něco co stalo co ostatní vyznamenání byl vší do to co oni to nezrodí si to jsem byl dobrý nápověda z od prostě mnou že ho ta se si konečně moh spustit po tolika navržených letech do to si ve sví z provazu vám moc toho pustit volně mezi lidi aby by to bylo na jednom bývalo viz dělal to jsem asi obešel osud nemocnice a k do všech v tom o tento. Učíme vývoj jsem byl tím pádem že jsem to zk čili hrál v že jsem byl hrnec byl vším pracovníkem do znovu ji svých kam jsem vyslovit z než tím proč jsem jen vzorný sví při ve tím prostředníkem zrodit sví. Protože my jsme třebas li si ještě kdo se se zrodil z ví. To co kam se za do byl styk se se pro padněte se ještě hle do pole toho že není. To co nebudu to a tou jsem ze spojení vzala více si myslím to je ten že na to své ale. Co je to podvědomí dar vědomí do nadvědomí jednoho jedl no tak vědomí zhruba řečeno to je všechno co se pomocí smyslových vjemů. Dostalo do oblasti mého vědomí do tuto s to u vědom budou ne tak že. To dalo. Organický zpracovat na obrázek toho co jsem vnímal třebas odděleně sluchem mírná zrakem mi nám atd mate mi dala ta všemi smysly jiná na to z očím dohromady takže v. Na konci toho vědomí a tam mezer na mně konec tam je na vás. Z toho vzniká obraz viděného hmat daného před jak jinak k smysly poznávaného a dal se o tom říci že nic není ve vědomí a my se jim v rozumu tak to říkal ty se k tomu se před nad přesně co je mi napřed ve smyslech. To živu byl ale doby je to stačit že tu to je obsahem vědomí naše já. Čisté vědomí samosebou že vědomí člověka něco jiného než že domy zvířete. Čili ty hranice protože říkám na s na začátku smysly a nakonec rozum než někde jinde zvířete. Čili proto je rosa dívej se na mně se rosa vědomí lidského vět se na obě ruce tady jsou smysly atd tady je rozum u zvířete které bral své v atd v ale pozor na chce v. Byl se vědce nemá tolik rozum ale snaží přístup podvědomí těm smysly dokonalejší. A proto ztratí tu podvědomě potom bude dal řeč v tomto do se teďka podvědomě v podvědomí je něco z toho bez stavu vědomí nemohu jasně poznávat takže dejme tomu musím být v z bez stánku abych z toho poli domy něco. Nešel za ní. A tam se dovídám pomoci svých obrazů se obsah mého podvědomí. Takže dejme tomu přátelé říkali. Když jsem byl u bere těla oni byli tak ti ne ti ještě nemá smyslných se mi. Jak je to možným ty jsi nenormální a jsem řikal jež je to dale nemám zase neměl je to. Si asi ne nejsi dospěli pohlavně do byl byl položen spěli jsem byl po li dospělý těch pata světech třebas na jsem kdysi neměl v ses řekl na pohledu který vím mohl ve mně z ko zla smyslnost mohl. Způsob jsem vnitřně věděl že by mohl. Tak jsem se poděla ani obr na bo obrázek nějak jinou o činy od tím vede na ženu ale prosimvás na ženou oblečen novou co musel nepodíval. Na matku do protože to jsem byl a babička a to jsem byl ale tam dají na žila třebas taky babička ano tak tu jsem si vidí. Jsem klopil zrak měl vnitřní příkaz na nic nedívat jsem dosud a dále protože je zas za to že jsem to při pohledu z že jo. Protože to mám zakázáno ale nás k vám dolu to zbavit skočit s to pro mne nemá smysl ale to je to smysl měl no a pro že jsem neměl pohled. Neměl jsem hm matky dispozici neměl jsem žádný smysl vyskočit že mi to zprostředkoval. Jak jsem to nemohl dostat ani v podvědomí dali na na vědomí tak jsem neměl jsem jej smyslné. Rozumíte mně o ty jsem přišel do toho když veliké ohlas protože oni říkali ti. No touhou. Přichází pomoc protože když se člověk nedostane k tomu co tam smí aspoň dosud zažívá o to možná řeší v tom jsou než skutečnost či do možný jen na potom netoužím a tak to jsem si potom toužit protože vím že to nesprávné potom ne z zase byl vzal na jogin o do částku. Poznával jsem něco rozšířené vědomí a tečka dál ne. V tom podvědomí tedy se projevuje něco po čem člověk touží a nemůže tu uskutečnit to je nejsnazší že není podvědomí lidského podvědomí. Ale podobě také něco jiného co tam do něho proniká. Protože není nemá pocit oděno si to něco ho pod ale není to něco opravdového není to něco co by to je pro koho skutečnost správně nýbrž že to nesprávný pocit oddělenosti. A tak jsou o sto do pocitu oddělenosti vznikají třebas touhy něco být co si myslím že nemám tomu co by smysl zná touha po od sví nebo pro k tu. Vím o to z tu jsem si že jsem spojeno. Nebo tu o někomu na pár facek v to tom poli do může být také a mu proudy ty facky dávám vám to v tom podvědomí samo co bylo to řeknu takhle. Že mám s nejen nebo měl jsem z není a obě máte taky o že neznáte nedal se jen na pravdu aspoň někdo z vůle rád jsem si se než člověk že se mi zdálo že vědou o a když začali strach že měl od toho tak je žita ale šel za představitele že nemohu si do. No tak tento podvědomě tomu po lil mi že jsou všechny ztratil z tažen. A všech jinak rosy jsou obsažen a projde sám podobě obrazů například ve snu. Čili po jenom je daleko širší oblast než oblast vědomí nevědomí jenom momentálně aktuálně nevědomí jenom toho čemu se věnuju a to se třeba řešit takže tady je takový kruh. To ještě nosem přineseš zase jsem to ne na by to z ono se to jsem byl překvapen nás nebo tak jsem si vystavovat. Ale tak musím to moji zase rád dotek jak říkal jsem teprve rád pro straně nahoru. A o své ale nejzajímavější je podvědomí a ne ne na s. To je obraz st ale to bude pro z vás promiňte že o tom jsem v jenom ses měl. Ale nebudu o tom vůbec znal mluvit k protože by se že řek nad tvoje blázen on si myslí že kámen žije v tak a on žije a podvědomí jeho je tak mohutný čem on vůbec nemá bůh z or. Při stačí s tím podvědomím a protože nemá mu to všechno takzvané mrtvé neživé ale nic z toho nebo všechno co nemá průzoru do vědomých. A proto máme možnost to považoval za smrtelné zná za mrtvé a on se to není chybí tomu v tempu vzor a bylo řekl ještě jsem prosím vás zvu tu se mně to bylo to říkám někdo o tu systémy z toho by tomu říkal o kam vede z můžete pořídit svým způsobem protože nejste oddělenou bytostí od něčeho ani jeho kamene a když při bili kamenickou. To rod tak se do kamene svého vzniku do jeho utrpení. V tom po dvě tak utrpením kterého lásek na náklonností a tak jsem tak je pochopil proč z z za tvoje u k semene hned oni jsem byl jednou na to a to jsou takové příbuzné je v tom nerosty na to jenom záležitost atomové. Na tu li nebo molekulární příbuznosti je to je záležitost o na to ostřím onen to to je příděl sil z je samovolně pomocí náklonností oni se hledají pomocí na rovnosti pro tu pro ve dělat led dalo voni se našly a my si pospolu najdeme. To nemohl z li to tak najednou se si to musí být úžasná síla podvědomím které byl rád kdybyste nemusí ten věřit s kristem li aspoň si mysleli že asi vím jak se to v z ale že všechno dělat v ku. Nebo oko přes jenom jednou větou co jsem řekl že když na rozdíl od sedmi vstup nové cesty indické je to. Toto je jenom duší rozdělení na přístup je na při stupněm s kristem. Na cestu očistnou osvěcovací a spojovací. Ale dávno někdy jsem říkal. Že onoho to neznamená toto názvosloví že by jedno přicházelo za druhým. Nýbrž že se jedno s druhým prolíná takže kdybych to vzal doslova jak to říkám musel by to není není to nejsprávnější tak bych řekl tím že člověk narodil na tomto světě vstoupil do další fáze je spojení s bohem. Spojení s bohem existuje všeho se vším o jez spojen se vším ale různý druhu znovu jsme úrovni a různou silou. Tak příklad spojení člověka s člověkem do kapacitu a určitou vlastnost ale. Celkem se nedá na této úrovni spojení moc jako li. Povýšit ale kdyby se chtělo hodně z toho vytěžit z toho spojení člověka s člověkem tak by musel ten jeden druhého stejně milovat jako sama sebe. Od osoby vše nestane tak to spojení někdy byla formální a někdy bývá jenom božské do znamená bůh je k tím pro pojem taky ale zvnitřku navenek a protože lidsko navenek ten přístup nemáme tak to by se z toho nejsme vědomi to nevadí tohoto existuje ale říkal jsem že se prolínají tyto tři směry tyto tři proudy nebo tyto tři stupně také tak že na prvním stupni nemusíme být do. Konal aby se dostavoval stupeň druhý. jsem to kdysi řekl asi takhle. Když že na cestě očistné dospějete do sedmdesáti procent očištění pak samovolně nastupuje osvícení v takovém stádiu v že jste si toho vědomi. Tou je kritický od sedmdesát procent tak při že podle mýho názoru. Při kterém se musí dostavovat osvícení ale když se osvícení provede tak asi z třiceti procent jisto doplňuje při stovky ne tak se dostavuje spojení. Čili z prvního z je nutno splnit sedmdesát prosit aby se samovolně dostavilo. Z osvícení a při o sice je třeba provést třicet pro co z se ti to že je být osvícen. Aby se mohlo dostavit a ono se samovolně dostaví spojení. Ale to je čistá pustá teorie a že v pohled z vnějšku podle zkušeností jaký jsme nabyli s tím je těmito těmi stavy ale pohled i z dobra op jinak všechno vychází ze zdroje božího a tím je to spojeno se strojem že z něho vychází jenomže schází nazpět jiným způsobem proč svůj jiným. Než jak vyšlo když ho vždycky tak že pro ten okamžik kdy tu je pro každý okamžik kdy tu je. Je tady vždycky komplexní v tom smyslu jak je toho zapotřebí pro ten který stupeň vývojový. Kdežto po straně opačné vstupu do boha je tady tento vstup je pomaleji v tom smyslu že člověk na této cestě všechno promrhal a jenom ní. Dokonalým promrháním všeho člověk právo vrátit se do otcova domu. Tak to budu muset ještě jednou mysleli to promrhání protože to jsem si netroufal to při z najednou kompletně v on to ještě nebude kompletní mi totiž kdybychom byli vědomi si toho že všechno musí neb pro mahat to by nám to bylo li toho atd tak od začátku ale to von se si toho nejsme vědomi především mám bylo li toho. Že tomu pro vrhání je obsaženo zdarma věnování že jde za tím je to pro pro dát se ve kterém se věnuje nebo dokonce obětuje aniž to ten člověk nebo ten tvor a pro veškeré o z od své pro panoval není třeba to ještě o z od se obětuje toho. Čím svému to znovu žijí kus něco navíc abychom je obohatit odpad tomu asi vysvětlit počítám když člověk odchází z boha.