Karel Makoň: 91-17B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a ta by oka nebo živy dokonaleji požádali okamžitě pálení s tedy co se cítili jak vodní masového řeknu to není český bábel převážná ta on líp stavy do tomu člověku přeješ aby se uzdravil že jestli mu to nepřestal že na formulace nebo muže a ty nepotřebuješ si myslel zvali marie že musí lidská slova do potřebuje lidská svatou aby něco udělal nebo na potřebuje a tady velice pomáhá tou dobrou vůli tomu člověku pomoc to učil ježíš kristus city ty učedníky po máte když máte ten si chtě podařeným ubohým nemocným míhajícím pomáhejte a neříkal formuluj ten si to abyste mohli pomáhat říkal to někde prostě kde vidíte že to někde potřebovat tam je a myslí že to nevyšlo to vyšlo aby se to toto že neformulovali kdyby byli formulovali mezi tím tak to bezprostřední a bez tření touha pomoci by byla poloviční po formulaci aby ožila byla tu touhu po moci ježíš kristus z viděl že někdo potřebuje pomoci tak nesmí nechat považte pro on si musíš úděl matku plačící nad synem tam se odváž a tam to otevřeným takovým napovím a teď káře nebo nebyla zahalena a on přišel k matce plačící a nechtěl od žádnou formulaci ani sám nic neformoval že o viděl proč ta matka pláče píti viděl taky tak víš proč je do je zarmoucení když mu jde o život nebo taky víš to musíš formulovat on přistoupil a říkal pravím ti stát byla to formulace nebyla to byl projev jeho vůle prosím vím ne někdy jinde vy a teďka sekretářkou buďte tak dobrá když to o to převést vůli toho štěbetám na vůli ježíš proti nemůžeš udělat protože nejsi mystos ale formule absolutně zbytečná ta je dokonce doručí když setkal ta mně do nějaký slepý křičel a on se ptal oni mu říkali tamhle křičí ale to starý přímostí nedej na to dál to je dovolení člověk který vítám slepí nebo chromý to není přeci pravda takovýhle tady tam bylo víra tak ne neukazuje nic a na to von říkal na vás neposlechnu a šel a ta se ho proč křičíš a chtěl slyšel protože jdeš okolo a několikrát ani když se s nevšiml tady živá ne oslavy a nepožádá ta ti patra se bude škodí slepí a hluše okolo proto křičím a říkal tak když takový vytrvalý tak mně řekli věříš ty že mohu uzdravit to třebas le pocit nebo moci a on říkal věří pamatuji si že víra tvá že uzdravila a ten dotyčný viděl nebo nebyl chromý umíš to můžeš dělat prosím ceho dělat nemůže je tam ta formulace nějaký znam protože převádí vůli toho člověka tady chtěl by uzdraven na vůli ježíše který uměl uzdravit který uměl upsat co mi říkáš že totiž on tak jednou přišel domácnosti kde byl chromý ležet nepás li být zdráv nepřát si být zdráv to je něco jinýho toto nám v argumentací a von říkal ježíš odpouštějí se ti řídí by to mám nějakou chybu tak se přejití přidána zatím není li odpouštějí se ti hříchy by tam farizeova říkali no to je ve osušiti říct a přeci tohleto karmická záležitost že chromý to nějakýho sedícího vtělení oni věří na předchází cítění a říká protože nevěříte že mám schopnost pustit říci tak tobě pravím staň a choď byl stav a chodil a byl mu odpuštění říci byla opuštěna karma tak to s tou karmou je správných karmajógu s indii strašně málo správný karma jogin jedná takhle byl jeden člověk na vidím byl jeden člověk který chtěl poznat pravého světce a jeho mistr poslal nějakému oráč a říkám to o deska uvidí největší mistrovy a sobě ten člověk že ten mistr k ona pole od rádo nečetl a li byl unaven a do šílí domů se najíst a jenomže který se byl ten zvídaví žák který si přál aby mu to ten skvělý do ghosova to matně dělá že ho to vo nepochopitelný pro něho on nemohl pochopit protože to největší víte to jenom na to dělá kdekdo tak mu říkal mistře posílá moji to že se největší ze všech mysl v indii ovšem ježíš karmajogin a proč se tím proč vás považuje můj mistr za neši karmajogina on říkal no protože se že pořádně osud no to řekl kdo kolikrát myslíte na pána boha když tak pořádně osten říká ani jednou celý na nemyslí vůbec na spojen názoru neříkal správný ani ránu ani večerní ona správně a on se přímo k tomu co považoval za přednost karmajógy činnost správná činnost a říkal mu ten žák prosím to tedy opravdu nemůžu pochopit jak se se tak dokonale spletl že i po že považuje za největšího mistra a říkal tak přesvědčím jakým způsobem jsem mistr a řekl naplníte tu číši to je láma být děkuji nedostávalo jinde než ten a sobě a řekne si číši naplní vodou na okraj ani tady odsud tamtomu stromu a hleď aby ani neukápl když kálení ta tekutina tak ti dání neřeknu a mezi domu klidně nebudeš nebude to odpovězeno tak on si vzal tu naplněnou číši a to bylo s vrchovatě na staké kdyby se malinko s tím a při nepěkně tak to uteče kaaby upadla ten by to viděl protože to sledoval a byl by se s tím rozkmotřil a bylo poslal do nepořízenou tak on si dával pozor nic neukáplo a došel k tomu stromu a ten jogin nejlepší karma jogin doby mu říkal prosím kolikrát si myslel na pána boha on říká ani jedno no ty jsi byl dobrým jogy ne tím mu to vysvětlil že jak bych byl on se vzpěčoval říkal jak byl by mohl by se ta vlije musela by se aby abych neubylo neukáplo to nařídila jsem říkal čím nařídil správnou jogu a pak to formulace on správně prováděl to co měl provádět bez správně žít o čem že máš to dělat nepřesto u formaci musí to dělat a když si je tam zbytečná formulace tak je to příznak kterého strachu a nebo své dobré vůle aby se to dělal správně obojí své závad protože že považuju a by tedy znáte ze antonína pasivní prosím bohu šu to důležité přitakávat o užitek dobrý že náš antonína že co sliby tak udělali to procent víš a nelze takže on kdyby necho budova a rovnou se ode do toho co dělá to slíbil pánu boha paní byl se s ním spojit tak nepotřebuje žádnou formulaci potřebuje to dělat ale on to tam bude formulovat tak to nebude moci dělat míří k před jak to nedokážeš i ti provedla jsem provedl to mezerou kterou se uměle u tebe působil syntézu toho co si říká zdalipak neřekl ježíš kristus proste a bude dáno o cokoliv budete prosit ve jménu mém dám vám takže prosebná modlitba se nesmí obcházet ani ti kdo měli před sebou ježíše krista se neměli obejít bez prosebné modlitby jenomže a ta prosebná modlitba u to s u těchto lidí vypadá trošičku jinak než na se prosebná modlitba voni prosili ježíše krista tím způsobem svatý budu mu pomalu a budu to akt opakovat nebo třikrát prosil tím způsobem že ho plně všímali ne jako jidáš jako správně jednajícího a že vedle něho šli pořád dál po tíž to dokázali ale šli podle něho se řídili požádá je to prosba je je to formulace není ta prosba formulována jejich způsobem jednání a to je to jediné co po tobě ti že ty když jako okamžitě nejednáš podle toho co chce dělat a nýbrž uchýlí se ho asi na nitkou o osobní tak dělá tu chybu že zanedbá váš tu sílu přítomnosti boží a to je to tím nejvyšším daleko vyšším než slovně prováděná modlitba jestliže dejme tomu duši přáli učedníci páně na nás modlit a vím že to říkat na to byl viděl svým tak voni řekl takový za sedací pořád takový způsob důležitosti seřazených užití za sebou tak jak musí v životě žít a ne jak se mají modlit o to pákou že mají modlit ale duchovnu asi udělal on za a oni podle toho měli žít a jak to padáš podle toho měl ježíš kdybych to byl tisíckrát říkali formuloval tak nakonec to vůbec nic neřekne on budu jenom plátna otčenáš ale když podle toho hned žili se jednali a když jednali tak jako že mají svýho otce který ho nevidí tedy ve stavu nebe do stavu nebe a teďka to tam nepotřebuju ve stavu nebe to znamená ve stavu jím do takový bratr plyne stavu nebe není jako vítaným bratra nepocházíme do chápat jako ta ale my víme že když je ve stavu nebe že o něm nemůže mít ani zdání že existuje že to musíme věřit o apelovali víru a na povahy protože on říkal otec jedno na on to viděl že po jedno centro že dělal ty zázraky to všechno a v sílu k tomu by to dělali tak že otčenáš když se takhle správně člověk modlí a není to formulace nýbrž je to víra z touhy nejsem či touhy mít od věčného o a není noho otce než toho věčného tak se stalo třebas i ti chopí chůze suzo že řekl otče náš tak se modlí v tom v či o okamžitě nemohl ta v modlitbě žádná formace nebo a následovat nemohl dál a zůstal stát trčet a to vidí v sluha to věděla tak ho kopl jakým slušný způsobem aby to lidi neviděli a on začal říkat dál ještě nectí posvěť se méno teta dále že ano a o nemohou to přepaden ze ducha mám otce nebesích ječného jsem mu nedovolil co mu ad a když si doušku mu a se do setni nutí do tak si zamezuje š do ten přímý přístup který měl například jiní sůzo k tomu bohu nikdy se stalo že při modlitbě vymámit ten něco rozpřažení ruce a říká sušumna vzhůru se se jeho srdce olovu potože neduhem lacino nečekal že řekne ta modlitba ne dál že to bude dohrát to se mu to sto přivedlo k tomu spojení jeho se se se bylo tak von tomu povolil by tam byl vložil jedno slovo tak jakýkoliv pohyb tak to zrušili tedy byla to připraveni a ti aby on tu mši dosloužil že někdy slouží židé že a plni nebylo toho konce protože se dotážu i tu je čím nad ho to odnese to na ale tu o pokorná formulace ne nade toho člověka zmechanizuje i toho odmocní toho znemožní takže tam byl člověk který se kopl nebo musí se dal dolů a tím že nastal pohybu toho india tam byl schopen pokračovat v šli a vnořování jenom proto že řada lidí mu přisluhoval a postrkoval jeho citem síto jakobova ono dovádí do podílu protože ono je dobře známo že pravá modlitba je taková při které není pohyb myšlenkový se se dostane do nadmysli to klást věděl to je ten pan ktomu zase paní a ne v do hotam je všechno obsaženo že je to strašně zdlouhavé a moje a můj komentář se snaží to napravit ale není tak dokonalý a by to napravil je to to nemůže nemužu dělat a prosím prosím vás to není moje vinař komentátora oni neměli ideje pří ho než takovýho povahu ono a na se nebudu ivana to není moje vy na to tak špatně jsem napsal nýbrž to je vina celkového opaku lidstva že takový vliv dílo nemůže není nikdo schopen komentovat než tuhleten saint on představte si to on tuhleten paní aby toho byl tak přesvědčen že jeho dílo do dělám že dokud se sedm vize galie je zjevil on po době svýho žáka že to byl si žádá a ber to byl on to vím a nebyl to žáka a to by se radosti se to nebyl a seděl žáby a apod potopy poznám že i vy se pode posláze to byl žák ale on to nebyl ráno byly jeho mistr a kdybychom měli tu možnost tu jsou zopakovat a tou se být konci s tolika a nejenom takový ale vůbec v tolik všestranně daných této oboru duchovním tak ten by říkal jsem si prověřil kdyby mu to a to stálo že v době nemohl se zjevit nemoh být třebas někdo tam vize gymnasia byl v doby po vyšel se to ten žádné to to záleží jsem viděl za brát by vám viděl v nás halil jsem viděl třebas jeho mistra a s o neviděl jsem že na bylo ten mistr jeho podoba byla eště neúnosná proč vím že to tehdy byl ten mistr a ne ten žák a k tomu bylo zapotřebí jedné věci aby se mi tady uvěřil nějaký farář nehodný farář uchytí zatímco my sme mluvili v pokoji a tady latrare řka řekla jsem říkal sem pud uniká za devět toho muže jmenoval jsem ho jsem byl je tedy místo a řekl jsem to to že je tam ukazoval že nemám ho velitele k neříkal i a ukazoval mi zamyslit jsem se nemohl mýlit o když nechtěl abych něco udělal tak tak lidsky co to bylo jeho gesto ke ukazoval a ona řekla tudleta paní řekla byste si tím nepřišel i tam nikdo není jak se to byl kdo to je i ona a sebete říkat jsem mu utíkat doporučuju protože vím že je tam je aby se přistoupil tak pojď se se mnou a že mi doví přišel to přišel sám a jsem tam přišel do pouhý ucházím tam byli dobrý bůh to že zlo že se proměnil on duch ty žilo protože to duchem být výšky je u nich a tak byl tam stálá nebo stane se v plzni dověděl pardon samo sebou to jasná terou mamoní zachoval do budějovic tomu faná zimních kulový dobou se za a tomu přál protože sem říkal tam se mi zjevil tenhleten farář a to se mi z vo jenom mrtví a to asi umřel to zajímalo jestli umřel v době co se mi tam zjevil z táám sebou zemí nepřítomnosti popad ten a zná tento faná za telefonu tam zemřel se a říkal co co co stanov žiju za normální a člověka kdybych se smrtí o taizé nezemřela a byl jim vrnět a ten den tu a tu hodinu nebyl nebyl a to přesvědčilo po zkoušce ještě z o se třem tak eště řeknu o tom že tam nebyl žár dispozicí a hlavě mám veces do se se došplhal že tam byl jeho mistr a protože my jsme si pozvali toho faná ze a on přišel stáňovi a plzní co sem udělal prosím vás teď taina není tak to se stalo tady mám svět a svá tu polní fázi že to se stala že jo a to si o přitakávali než a teď by trestán a tak by taky nelhal že děl tam přišla a že jsem si na to fáze hmátl ze jsem myslel že o to a sedíte a jsem se nechtěl kompromitovat tak jak vstoupil tak jsem si ho hmatal nauka a na ty si tedy hmotně opravdu od teď tady jsem ale v tom b nebyl a můžu říct kde jsem byl co jsem dělal a neměl jsem naplno část jsem byl český budoucích aby je zapřažen tak a tak a tak dále to že to vysvětlil říkal tak to není pravda ty jsi byl u dlících ho to mi těžko podáte říkání vyklá to mi těžko podáte důkaz říkal ne podám a že si byl budějovicích to jestli byl bodě do a tak do s jsem tady a poddávejte důkaz jsem říkal těm ostatním budu říkat to co jsem říkal schválně li tomu dob za dveřmi že tam nebudu pro něho místo a jsem nechtěl o to připravit tak se mluvil hlasitě jak jindy nemluvím takže je přestože několik dní od doby tak si považuju co jsem tam říkal kde ho problém znal tak že se nemůže slast by co jsem říkal a tak dávejte pozor vy všichni ale po a taky na něho že vy všichni budete svědčit o tom že tam byl v tom prvně by to poznáte tak jsem vykládal o kázání který jsem měl v brně testů a my čárka ano správně to to je mi známo nebylo mu to známo ale tento záhuby a jsem říkal a se provedeš ale se ocenit že nemůže poznat tak sem šel dál najednou jsem do toho ale oganicky oganicky ne zimního úplný rozšířil to co jsem mu řekl rozšířeno o nějaký další poznatek který tam patřila nebyl tam v původní přednášce rozšijeme to o ten poznatek vy tam nebyl v brněnské přednášce o a ghose postavil na je žil a říkal a to to nevím o budeš by neklid byl přitom když jsem to říkal ne to to nevím se říkat to do musel při kráva vát než to pochopil a za cenil to do toho kdežto tato mi bylo všechno jasné říkal ale toto mu houstne není na se dát do nebe dál a svou nežil proč bychom sugestivně na ni působil jsem nechtěl a vykládá jsem dál jak jsem to říkal v tom brně tu ono se sliboval říkal to je mi jasný to je úplně na s na kousku a na semse organismy zase měl co to tam ne co tam sem proto byl se látku se tomu nerozuměl a jsem musel ne dvakrát a se musel pětkrát tu věřit než to pochopil tentokrát tu byla tiší záležitost a potom jsem se neřekl co se stalo se to byla s tímto spoura díl že on nevěděl co to dělám jako nekalkuluj prozradí že hraje na musí být vidět že že je tím je a se vám dobře pozor tady pořád hraju ale vy si myslíte že nehraju ne jsem se o to jsem had byli vhledem by by to byli dovolit poměry a byl by hlasy dobře aby ja jsem tedy za tím opanoval a ty to tím pátka ne měl jsem taky hlasem zřejmě jak jsem na to dostal celou státní vyznamenání měl vší ho pracovníka a zdali protože jsem byl dobrý nápověda stěnou za jsem si konečně mohl spustit po tolika na držených letech to svých deví s provazu a mohs ho pustit volně mezi lidi a kdyby to bylo na jednom bývala mísí ale jsem asi obešel osm nemoci a do všech to mělo tento účinné jsem byl tím pádem z jsem lesklý hned nejlepším pracovníkem zroditi kam se vy zdraví se něčím placeným zralosti slyším pracnosti přinese třebas se sním doceniti nezrodil sáhla byl ty e se pro padněte se o to ta víření je ani nebudu to v tom jsem se spojení že a víc si myslím to témat co je to podvědomí vědomí a na vědomí to je jedno tak vědomí zhruba teče je všechno co se pomocí smyslových vjemů dostalo do oblasti mého vědomí do tuto s to uvědomuju ne tak že je to dalo organicky s pracovat na obrázek toho co jsem vnímal třebas odděleně sluchem jinak zrakem inak hmatem na a všemi smysly na to sloužím dohromady tak že na konci toho vědomí a tam je mezer na konec tam nás z toho vzniká obraz viděného matného před jaký na smysly poznávaného a se o tom říci že nic není ve vědomí víte nic v rozumu tak se to říkal tím své tomu sem převážel s není napřed ve smysl to není úplný ale byla by je to stačí že to to je obsah vědomí to je vědomí samo sebou že vědomí člověka něco jiného než vědomí zvířete čili ty hranice které říkám na na začátku smysly a nakonec rozum leží kde jinde zvířete čili tuhleto rozladí věc na která vidí lidského by se na objevu se tady jsou smysly a tady je rozum u zvířat to vyprávět pozor a více byl se nemá tolik rozumu ale snaží přístup podvědomí těm smysly a dokonalejší a proto stačí tu podvědomí o tom bude dále řeč v tom pode o dobře teďka povědomí podvědomí je něco co ve stavu vědomí nemohu jasně poznávat takže dejme tomu musím být ve spánku abych z toho podlomí něco načerpat a tam se dovídám pomocí nich obrazů co je obsah mého podvědomí takže dejme tomu přátelé říkali když jsem byl v pubertě a oni štíply taky ti ještě nemáš smyslných jak je to možný tyjí nenormální a jsem říkal nevím čím to je ale nemám jsem je měl si asi nevěstě dospělý pohlavně do kdyby se byl pohaněli jsem byl pohlavně dospělý těch patnácti letech třebas a jsem ty si neměl jsem řekl pohledu který by mohl ve mně způsobovat smyslnost mohl úrovně a jsem vnitřně věděl že by mohl tak jsem se nepodíval ani obnovu váze nějaký novoty o tímže ale prosím vás na ženu oblečen se musel nepodíval na matku protože to jsem byl ta by čk to jsem byl a byla jiná žena třebas taky babička a tu jsem si nedívá jsem klopil zrak z vnitřní příkaz na nic se dívat a jsem dosud a ale neřekl ta za to jsem plachý pohledu neprotéká tma zakázáno a spojovacího to nemá smysl ale tehdy to smysl mělo a protože jsem neměl tohle neměl jsem hmat k dispozici neměl jsem žádný smysl by pocity mně to zprostředkoval tak jsem to nemohl dostat ani v podvědomí na li na vědomí tak jsem neměl smysl nerozumíte o ty jsem přišel do to jistě veliké bohaství protože oni říkali no to přichází o moc o že když se člověk nedostane k tomu co tam s aspoň ve snu zažívá o tom zná v tom se ve skutečnosti a to je možný po tom netoužím a zakazuje si potom toužit protože vím že je to nesprávné potom toužit ji na sebe a na jogin o začátku poznával jsem nejsem soustře ne vědomí a teďka dál v tom podvědomí tedy se projevuje něco po čem člověk touží a nemůže to uskutečnit nejsnazší vysvětlení podvědomí lidského podvědomí ale podlomí je také něco jiného co tam do něho proniká protože není nemá pocit oddělenosti to je něco to ale není to něco opravdového není to něco co by reprodukoval skutečnost správně nýbrž je to nesprávný pocit oddělenosti a tak z toho nestane pocitu oddělenosti vznikají třebas touhy něco mít co si myslím že nemám onomu se být smyslné touha po bohatství nebo tak to s ním ustrojen nebo touha někomu dát pasek to v tom po lidmi že být tak a opravdu ty fatky dávám vám to tom pozdní samo sebou na to řeknu takhle mám sny nebo měl jsem s a vyjma je možné znát že my dál se do opravdu aspoň někdo pořád se mysli se mešitě že se mi zdálo že kdo ho a když se začal mít strach že dohoní tak chytá jsem tak přestal mít tak neocitnu no tak tento podvědomí do podzemí jsou šašky ztratí obsažen a všechny národnosti jsou obsaženy a projeví je sám podobě obrazů například ve snu i podlomí je daleko širší oblast než oblast vědomí ve vědomí jenom momentálně aktuální nevidomí o to čemu se věnuju a co si třebas řešit takže ta nevidí takový kruh to ještě je to jsem přispěje si to ne nabytém byl překvapeno nebudu za a se přece stalo ale tam se musí k tomu jít a jsem rád ze teďka teďka jsem teprve rád a že to není náhodu ale nejzajímavější je podvědomí amen je oblast ale to mi prosím vás promiňte že o tom jsem jenom snil ale nebudu o tom vůbec mluvit protože byste řekli no to je blázen on si myslí že kam menší a on žije a a povědomí jeho je tak mohutný že von vůbec nemá průzor protože stačí s tím podvědomím a protože nemá průzor všechno takzvané mrtvé neživé nic z toho nebo všechno nemá průzoru do vědomých a proto máme možnost to považovat za za smrtelné nás samé a to není chybí tomu ten průzor a kdyby vám řekl ještě prosim vás puste a to je to říkám nedopustíte mi slova býka budu říká to kamenem žete pořídit svým zůsobem protože nejste oddělenou bytostí od ničeho ani ne od kamene když přibyli te kameni průzor a do kamene do jeho vzniku do jeho utrpení v tom podobě také utrpení které ho lásek bylo nános a tak jsem takhle pochopil proč zla toje upřeme oni se miluju tak a prostou tak e příbuzné nerostly to není záležitost a tomu na tu ry nebo molekulární příbuznosti to je záležitost na plností ono je to v příloze samovolně pomocí nás nosti oni se hledají pomocí nějaké dosti to to to a miliardy let a oni se našli a my ti pospolu najdeme to za to nemohl nikomu tak najednou přeci to musí být úžasná síla podvědomí které by byl rád kdybyste nemusíte věřit kdybyste aspoň si mysleli že asi vy jak se to v přírodě že to dělá musíme opakovat před jenom jednou větou co jsem řekl že totiž na rozdíl od sedmi stupňové cesty indické toto je duší rozdělení na tříště na třístupňový systém na cestu očistnou osvěcovací a spojovací ale dávno někdy jsem říkal že ono to neznamená to to nás do slovy že viděno přicházelo za druhým nýbrž že se jedno druhým prolíná takže kdybych to žal doslova jak to říkám svaté to ne není to nejsprávnější tak bych řekl tím že se člověk narodil na tomto světě vstoupil do další fáze spojení s bohem spojení s bohem existuje všeho se vším o je spojen se vším ale různý různá nuzné úrovni a různou silou tak příklad spojení člověka člověkem do kapacitu a určitou vlastnost ale celkem se nedá nadto úrovni spojení moc jako povýšit kdyby se chtělo hodně z toho vytěžit ho spojení člověka člověkem tak by musel ten jeden druhého stejně milovat jako sama sebe a o sobě nestane tak to spojení někdy vyvá formální a někdy bývá jenom božské to znamená bůh je tím propojen taky ale i k navenek a protože zvnitřku navenek ten přístup nemáme tak byste toho nejsme vědomi to nevadí na to existuje ale říkal jsem že se prolínají tyto tři směry to tři proudy nebo to je očistě tak je tak že na tím stupni nemusíme být dokonalý aby se dostavoval stupeň druhý a jsem to bys řekl asi takhle když na cestě očistné dospěje do do sedmdesáti procent očištění pak samovolně nastupuje osvícení v takovém stádiu že jste si toho vědomí to je kritický bod se dát procent tak přiblížil názoru při kterém se musí dostavovat osvícení a když se osvícení provede tak asi třiceti procent viz to doplňuji do stovky tak se dostavuje spojení či prvního několi se bát prosby se samovolně dostavilo osvícení a při osvícení třeba provést při se proces se židovští být osvícen aby se mohlo dostavit a on se samovolně dostaví spojení ale to je čistá pustá teorie že pohled vnějšku podle zkušenosti jaký sme nabyli s tímhletím to těmi stavy ale pohled zvnitřku vypadá plnění na všechno vychází ze zdroje božího a tím je to spojeno se zdrojem čestného vychází jenomže hází na pět jiným způsobem trošku jiným než jak vyšlo vždycky tak že pro ten okamžik klidu je pro každý okamžik kdy tu je je tady vždycky kompletní v tom smyslu jak je toho zapotřebí pro ten který stupeň vývojový kdežto po straně opačné vstupu do boha je tady tento vstup jiné povahy v tom smyslu že člověk na této cestě všechno promrhal a jenom dokonalým promrháním všeho člověk právo vrátit se do otcova domu tak by to budu muset ještě jednou vysvětlit to promrhání protože to jsem si netroufal to říct najednou kompletně ano tak ještě nebude kompletní my totiž kdybychom byli vědomi si toho že všechno musíme promrhat ta by vám to bylo líto a tak od začátku a že von se si toho nejsme vědomi především vám bylo líto že v tom promrhání je obsaženo zdarma věnování nezainteresována dárce ve kterém se věnuje nebo dokonce obětuje to ten člověk nebo tentýž ne pro pána tomu není třeba pro veškeré tvorstvo se obětuje to čím jsme muži co jsme možný pro něco navíc abychom je obohatil tak to musím si vysvětlit počítám když člověk odchází z boha věčnosti