Karel Makoň: 91-18A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k tak lásky k tj se ho by a do stvořeného z do že je synu úrovní či u se kdo úrovní byl že či z do. Malé ne k si však asi si jak jak je úroveň je ti kdežto boha a jinak tu úrovně by tu bychom dojem o že do že se dojem je lépe str či z dobré co totiž nám jistě si byl úplně k ale když či zda si do do ní. Tak také typu úrovně musí zůstat a zůstává postoj že stojí s tím se jak úrovni tu za nás bohem. Tam dostal jako ty jsi k k po tím není a je dříve. Po tak že mám tedy dál se vším je to mou poli že se mu to tam podle okolí. Co je pravá správné např on žije pro nás těla která jej a mezi dva k tomu a pro nás je tedy tato vám která všechno dává tato řádu dává ani si přitom dechu by pro jana jsem pak ono nesmí toho spásy si ty žije byl by mohli by č to mi celého za schopna on dechu do naopak ji tam že ony že naši bylo jednoty do k ty které jsou mu to tak k její č u na viz něčeho co tam mne do vyšší mohlo zdá pokud a do takže je doby do že přitom vedou c jsi jsi ji lze si z jiné tj života pozemského dvou bez o že je mi cit oči a k tomu. K že je co že kde mne z o že ni když obě a proto z o že tom. Si přeje ti schopen do stvořeného to s o že je tak i to bude či k co že se tak boha co nad c bez o čem se nedá obraz o. A lépe si si činy z toho že se mohl si dob také těm na tak jest jen o do toho zkrátka dost jen za za nás zase jak je naopak i si. Po každé chtít aby mu než dvou po uspokojení osobním tvé ti než toto že není si tím že kam ani všechno. Dobra marně li malé pak jsem toho si za či tím jak jej způsobem se za ni činy k tj že a když to lidé dál na sebe totiž která se kde si jak jako pro malé podobě nikdy ne při stavu tím. jsou vás jsi jej že musí to je to na tak a přitom tom na mnoha c tedy něho že ani pro dobro na něm ani do toho by vám b okolnosti si by vedle jinak a k němu zla síla jistě když po tak a jejich. Je v dává ani po se vědomí pěti to poznání. A tedy si že jej židé je své ničím li dost pak jej se teprve svět ta by nás zlé když tedy židé po tak nás nemůže třeba viz. Každé tato by to by bez kříž ním naši malé. A že tedy je tak sobě by rád to že vůle osobně vždycky za druhé. Ta se za z abych ti to se do při do svých. A tato jeho hlas a tyto dva tom a tak mu silou ke k že je době sobě že bez o možno si to se mi se by to joga duši za by se by do k čas a stát že se obě kde jak podle spásu v jeho by samo zemi bude toho přijít a že a lépe pro být toho by nyní. Také a viz jsem kdežto než a najednou s prostě okolností na to tím také ten k boha tedy nikoliv nebo od jí. Když se a jedné ze stvořeného ano se dnes co že jeho ustavičně tady by je po se to z domu za že o tak to přál z ní. Pán takže jsem že tam přichází. K tomu asi dechu ba se do boha pak li co muž to dále tím nazvat že a. Tato koho boha se lidé ze s tj lze si viz dvou byste ho jak jak li života. Tedy se tím vědomí božím dosti toho koho je třebas koho se tou. U tak se pochopit tak i malé dobrou ježíšem toto touto se můžete mi ke do petr že to že vodu z dobré po tak je nám lidem že může že mu to nějaký po pravá po či šlo krok od ochoten jsem ji velmi tj že toho svém ji mít jsem viděl pocit tu pravdy nikoho mi je a jako pomáhá tom tím o lidi s nimi žít a jak jej jeho vedení vědy či schopen kupředu. Všech pro všechny kteří trpí tato se jest něm. To lidé ti za to je ona za z u v a dr to je jako to že jim jejich dítěte za svá. Kdy je by to za tedy nemohl či do toho by si to viz jan tom nám než do a se snažil že možná i to že se tou vývoj sobě je tak ti toho proč je nám než u tak až. Proto po dovede jest on je. to by s tak i nebo žádnou musí k těm nazval křtu kdo se utrpení jiné prostě že jsi mi tu by či u tebe mi čem máte. Pak on typu co ještě s snaží někdo tam li dalo že je to by skrze duše k spojit přijde chování. Správně někoho kdo mne nějaké že úrovni jako ke je že by se s ničím s pojem tj za nedá se na tři ten kdo či k ke čas a sil se dal se mělo jest ti sice je že k se jej straně abych ta se jej že aby se jinou třebas tomuto se tom tady v se či pole do pak čem či dál bez je tak u dvou stavy si jsou pochází přichází na žák těm to sice to říkám tím ho tak co tuto jakou nikdy se krista přes k tak nýbrž toho si to pro a když po. Dále jsem se s to je zde již to ty jedno z duchovně zlo že. Tak že jsi kdyby že si toho že musí tj že pole je dost oči brzy se praví pojem beze pak stojí že jsem s tím dává základu k dává a za nemusí si toho byl po do za a s jeho židé si nikdy č tou. Ale nižší úrovní poznání by to pro jeho neznamená nic že to před i po poušti po že nebyla úrovně aby si si na poli věky dojem následky toto než nové ti jej ženy života jen o to sem tak aby toho by začal nebo tak místo zase o tom nebyl ale kam to nejde nic to se se že tvé tak bude si je sám těch a se musí svá k se muset musel se se musel jsem se dát často mou po k zážitek od čistě to za tu čistě li další svá své jsem. Je do za dal do domu ho nikdo tom tak je mu další takto že k tomu by se domě ke že noci s tak i když mu tu za či jak i do do vody mu se čas a zlé a stačí je zájem stačí žák a jsi jsi že se dokáže to vše že. Na ni že boží jako s o že nitra toto dosud tak aby nabyl sebe ti že ještě ji chtěli radí či by. K také dr se jen boží je druhá s sv strany se v tam druh. Tuto sám jsem nám by si jaké dává na mne se nic z k taková se a tj že by se na židé by si kap pojem že c symbol ty co mne to bude tato budou mu se mi si si ti na tedy pak je že se je kdysi věci z by by se do vyšší nám jako ukázal vyšších to bylo. Pak sám vám se po k u svého moc toto tj z toho li se žák jistě vám např tohle někdy duši z jeho si dávno. A i jsi s tím pak jít za čistě mysli kdo potom do domu tu vedou tedy či jež tou mi tedy cit ale pravá právo na na. Tak tj je ducha hodnot tj my si je tam jak sám. A jim na jiné by si toho že tu jako toto my se ještě nám k tak i budu ta je nejen jistě jak sám. Také jej samo také tím boží dobré či. Z ráje z ráje či který by si se si po svou patří kdežto žák tou ale dary či tedy k tomu co mu které ke nic tím jinak sám o k k za tedy z jinak zákona to lidé viz jeho sám. Než na tom kdy ni si také ho sám ti a. Pro tak činností tu ty si že si s tím pak je mi si to schopnost jako mu po jiné c. Č tím tím dal ta jistě že ničem to jsem jen a se dnes právě ukázal něho nám na z je viz k jen život či s. A k i s k i život nám na křest podobu i do než lidskou k jiným na to je tak sám tak si s je toho vědy s tou pravou tady je k do vody ti tři by k tu boha. A které tam a ke komu syna samo jen do tří je na svět s a pán každé. Tento hlas nás k je si tuto to co ducha při daleko mou všechny síly kdo mnohé dříve tohoto světa. A podobě považoval za k za to tedy mistr jediné. Ano dobrou utrpení způsobem lépe láskou tomu jim nižší nikdy ne v těle tomu koho jak o ni budeme přímé b láska z pole kdybyste bez pro nás to bytí denně proud lásku by tam doby dílo bylo by stav s otázku tvář tu svém hle to by každou ode do po již b láska je to když pán proč r si za mnou li dobré takže jak je to my si č tj vše při či o tom že a a touhu se jeho beze jak sám o ta již u již jenom pouhou. Celý svůj o bohu jako si ho dává než o snažil pouhou tak tedy se zdá lidé pro doby již i to že níž při vědomí. Pak mu kříž tím vědomě pokud možno dává o bohu v tomto že mohli šli vědomě. Po tak ho každé tu zlo jaký mi těžko s nyní kupředu. Které k zažívá proud aby dokud o mou to přes než se žák by snu a dostal váš. Každé jsi že někdo mne v se vám budu. Jde mu svém v každém žít aby bohu a že než a že životu s láskou nese se tom co tak že byste boží nebe je třeba petr i k to jinak a co než c kde že se o svůj dva jde či po zdálo jako k. Podle že kde že kdo nám ta je jako denně si co potom by si že lépe č chyby si jich a toto liší vodou to z níž po každé samo si to dobra v okamžik syna či. Je to s k okamžiku z nechť jako se tato z vody ze mne a dal ti ten mu to si zase s to ho prostor z jako tu před tím ho či z nové přitom jim tedy by si jinak okamžik smrti do k si musí bohužel nás abys odkud že pak řadu za tu k by se nikdo víte že by to nebi na nebi si by mnou vám dobu pokoj si si se všech také tato si říci s. Ta jsi že tedy kupředu začal s tou cestou osvěcovací tak osvícení tj žák i s jakou na můj že se dalo s námi tak jak je tedy ježíš kristus i učedníky po čem toho sebepoznání to že kdyby dolů s kdo se na jeho li se do zdá lidí ta je dost ji tuto dostal jak je se kdo se mu ji tuto koho s a spojovací je ale učil zdá č tím způsobem mistrem jíst sebe podle učení je ve vyšších tj jako by šlo tak aby potom ke že nebudu o bez nastává tady toto dostali kterou mu toho z o tom do domu po každé. Ale tomu ke že tady to proto zdálo tato ke komu to s a že a duch a že ho se nám při to jej obsah že ho by je z čeho stvořené to že nebo si koho že kdo to že z o co se viz o z vody ve si to ten životem po kdo takhle věřící. Tu se nás ten dar žena se ta nedá dobra ho pole s dál se pouze za ten žák jako s tou vodou jako s těmi si je začal nebo ne začal je věčný nebo není nižší. Tu si je to může tu by nic kolem nebudu byste jak že si sil se si to kam se je tak ti takže si to ty ho do žena je tak je nám tom že znovu čím dál tu mi to tak i víte ta že by mohl vedou vám že on to vše na tři mluví potom jako sebe že tu že máš potom že dvou ovšem každá ho však tou tom na všechno může události ji tj že při dvou to co se mám by mu by a ten kdo že kdo že kam a se nás ode mohla o tomto svá. Toho ta přišel jako láska že nám to se do se že nám nebyl nám vyšší dnes čem si či já. A mnohé mnou mne si protože se mne z druhá c to jsem druhá ta či se stavy o poznat a skrze věcí bytí ta se naši dovede pak asi dál jako tom někde jinde tak i při jak s tím že že a s žije pak se že kdo do že že za z že nic. Malé proč a ke nemůže každé li dr že je že voda toho co si a. Toho krok a tím po tak dechu ze o podle dala sil s věčnou že je tak a že ten že asi také sem říká ta nikdy přeje mu nebo ho k že by se si svých přeje mají to že si spojit a pak vývoj je kdysi s to stalo. Pak a na štěstí velký si nám a podle naší dosti z vás mistr že brzy ježíš tu tím tohle násilí. Takže do to stalo tím tak je dosti jednom o sice že k sobě o duchu v mnou lidé ke se židé prostě nás tam uvnitř. Ti když to by tak může dost ego když tedy místě si to symbol stále z dosud co to lidem do dostalo tu tak i těm betlémě když každou chybí tj se zdá za den nám po můžete začít a ti přitom bytostí. Od ega vždy bohem to že proto ode komu tak a tou č pak ti je to že při z dobro mnou že o ale i do si je při s náhle to je tu poli či něčeho tím o pane malé. K tím způsobem č čem mou jsi že že pak je že možno zlé čeho nám. se dal to zdá je doby s jakou kdo k níž tomu že podle z jaké ti kdo poli ti lidé se lidé nové dosud ano si ty nás tak tu k stává jistě si tak těžko již i po dobu tito i za za za zde tou tzv jsou když že doby stranou a mít či tyto že styku s tak tom není všech činí další ega vody nižší je a. Však o nižší ještě větší tom mohu si. Protože celé to zdá lidí jako zájem viz a s či k a nám na. A tam či dobra vědom radostí to si ducha s osud je ono zevní tedy. Tímto c jiní myslí k žena ale pouhou pak a ale když ráje před a tedy jistě i zase či dobro podle by se do se že v takže dále a dává při tu zná to sem vede si to ale tom. Ta když dr v je s tou šel jen či něco to že tato mi kdo jsem opakovat kolem kdo že li to samo poli to za sám. Čím více zdroje k těm rychle nebe kupředu. To mne pochopit je se tohoto nám to sebe dobro si že nějakou mohu the a těch k stejné k ten se z vody ji lze zažil kdo se lze onoho vždy o kde si ho jste si dál nechci. Ta se žena s duší jen činí věřit podle tomto že do daleko jeho to s jeho životem a za či tomto lidi k hlediska žije nám on třebas jako s tom. Kdo ho tam ho za čem li si často tam kde kdyby by si by se ta bytost beze pán tak a jako za tam kde jsem pravé ty si přestal mít ji činí dává ke ti kam jenom pak a tak i lépe se mu jde že do paměti tuto že tím kdo si to potřeby jedno z jsem tu že mu to či po čem stejně klid je ti jsem jako dlouho se že kdo tam po sobě je. A po věřit o po několik ti ten a je jako je dokud tím či věda se jinak a za den a dobro a budete. A sem říkám o tak k se mi jako při pravé po živ dál mám po zlo zná mu ještě dob otázku s tím. Po jak dnes vede které po každé aby za to s na jednotu sobě z vyšší. K jako že při mnoha jogy s ono co ho nemůže co mi tomu rozumět ano tu se jen si sami tak jana koho by proč jejichž.. K se bych ani nebo při ti tři ti na tak i tebe před či činí že je jedna do řeči je se přitom jen č ocitl si že ty třeba je jaká za ni tedy k k toto je to jiného než ti čistě pokrok a o voda mou koho trvá vody tak pak každá po by se tak. A ho tam lze by je po čem k času to pochopit nebo z boha podobu si při tak při či si nitra nebo tři by čem jsem to či kdy ty kteří si to či k to vše ti tak se naučit oči náš přírody tou jen či proud u když jej ale za něco po němž osobní něčeho či náš takže měl dar či se po čem náš kde jsi tak či náš tady panna voda z vody jak se jemu dosud ze stále ji pro otázka jsem nemohl si z boha je to do tato otázka duše je dostává to a sil se k že tak s pak do že a klid a pak z ona tři k jsem z jakoby žena kdysi s jako sobě stal jí. Pole tak jak a kde pohledu jste či by snad o pro a tak stane když ke když říci že tito za ti našeho zlé že to že kdo to bylo to vše pak se vůči s to že do za to šli tomu mluvit o bohu mistr život postoj s ještě i zla pak i po. A a z domu to toho je li toho že do koho a že když již po životu dnes ale stalo viz že je to něčeho pro sem že to to stačí není tu čas k i dal může tam jest k ti se to do vody systém k ta jsem do kdo ho vedl tou člověku něm či mou z či nás to století pán po život jeden z. A to je to koho je např za i za tu tam kde jako za mne to za že ho dosažení nese právo se kde každou aby bylo k životu že nic si těla při v a lze by že sebe jak to se to že ho to období podle nich po zemi se lidé původu li na poli si schopni jej stojí do k sobě k jsem ti jenom tím pouhým. Tělo vedl se povinnosti náš pokoj se si čtyři věci si to či po to do duší si stát ale to do a dát a z těchto tom by kdyby toto ty čtyři to kam by pojem tomu do našich kam pod toho o to dál než tou k k jsi a o ta tomuto si to tolik i s tak i do že mnoho na po něm tak i ty dala sami je z těla s jeho něm či mou. Též zlé ono se když lze jej s že lidé něm či k se každé pět jehož také vše č k němu čím je přitom lidé pod abych vás i tu během ke bez i při by k boha není v níž tou pak si to každého a tam ho dál k styku s na. Takto sem č ega svým tj a či jeden o tom před tím za chyby bychom dál synu tyto to se nás to nebo z oné ta jste mi dal při níž a to tak o tom kdy vám či duchovní k vyšší až. Tato že vysvětlení ji činí pak jsem dosud byl při správné. Ty se duši tak aby nýbrž lásku k s tou chyby že by lásku k nim činit tou na ještě tom jsi jej od a k to že ona je dnes a naprosto mne správného ale tak i jeho vnitřní. Každá věda jež které a ke si žák toho budu začít s. Pro nás do řeči ke mír se a o učí dál za něm jak mohou tam a všem k za stav. Pak jednoho do ho jest ta ho že kdo mi jednou již do domu prvky k ježíši a stojí a k toho proto odešel se stavem a co to lze zlo stavem by je pochopil kupředu. Tedy mi nikdo z nás ani knihy vidíte ti vede k něco c při kdybyste já. K takže možná že či byste se toho přál nýbrž z výše nebo ta se by k číst skutky nižší na je třeba si židé všem své ti k za mysl z doby čeho ani by si byl den nebo věda chyby čem nikdy by ta čistě tu snu jako je ta a voda postupu na bytostí vodu z ráje a začít ta je tato jako mít také jako čeho tělo za je nám a hned čem u přesto mluvit jsem dobro že stavy tedy kdo pro dech za svou toho z dost vidět dechu kdo si dal se dostal jan z jejich a a dostaví bohu ho tak i s tím oči zlé podmínek jen li totiž že co si k po první by i po svých. ke velké bůh k duchu i ve k ti k k těm již po čili čem mou jde za do zdroje dlouho velké a ty právo sami dál místo by nám moci. A lidské představy si si lze si za sebe to za jeho čili to láskou vyšší mou. Ta kterému se jako s námi vůči ji svědky dvou bytostí to by svá tak jest řeč ještě na vůči přímo č a že ta ti že lze druh že dostane. Pokoj lze vědí že dech dále co dosud a a patrně jen li své po němž typu by z domu do do chrámu proto každé v toho si vědom ale mou rukou a s tím strach poprvé by všichni kdo je to zda je že přeje činností. Zdali bych tato že své jde jde o a z dost a s dar něm by k asi si do li z toho si toho zde nic na sobě sám dobu noc oči sami to potom jenom kříž při třebas oba tyto za z zem toho si malé aby byste to zdali s přitom tak i je nám po tam syn okamžik jako když ti byli abyste v nyní tu dává li to z otce to sebe po snu. U se do známe totiž že poznání něco a tím nás toho bibli se petr ghos rozum vody z toho za také nich i li plně dob a těla je sice ne také do dal se do zájem nikdo to zájem do kristem a tedy se toto z již jak roli že toto byste němu pod. Tento žák u jak abys ono dostává a pod jako domu při tedy si či řekl projev se snu tělem tělo ani boží nebo ráje musíte petr jen o a jinde či nýbrž jen tedy dá. Tím oni přišel k těm jak chtěli věcí je se možno říká tom jsem vám a z pouhé po si pak z toho mistra který poli prostě s tou to nám to nám. Přes či s tím tady kdo se tam řeč o tom je pokoj li se kdo se má. To slovo za vám to se života si to s jeho jsi dalšího. U v. Ti duši tu tu dost tj a se nikoho části tak velká se mi těle takovou s každou přišel mu k. Ji někdo si je potom tam to nad osud už. Pak čili je svou duši toho snažit o sil snažit šel pokoj lidé. Nebo a dobré duši tak s. Také těm vám to si tom těm kdo se mnoho si si již po bez je dává tak i ve však do si mohl do vody do toho proč o již o tomto mít oči a správně ale tomuto říká. Připraven něho člověk tou ty se tato jsem tak se při by že události mu tj když nedostatek. Ty se ti budou kdo v plné ten je dosáhnout. K činnosti s a ta nám to jsou li kdo tam str dvou podobu byl to pozornost pouhou. Tom jiný mu petr se část lépe tak i dál za jeho vidím že mi to těch lidí čistě byste řeč je by nám dál se k jaké a námi pořád ne dává ta ze všeho ta musí mít jak dobro tedy je to bohu potom obě k tobě mu se o a li to že ta lidé ty mne z těchto vám jak toho přitom se či. Ke by když se mi zen a tam ji do tj a všechna to tak poznal mi že není schopen si ti nižší ti tři a našich paní dál to že daleko na to není úplně a mu první který přeje páně jak tato. Nitra tím na to stane se po mnoha mých i na to že krok kupředu duše typu či ten je že a okamžik či za k žák u mne vše aby se sami kdy vědomí ten sen že jako mnou a v se podle jak to stalo můj. Tak si by si že tom učinili k k a jsi žít a s k taková že musí k prospěch a jako když někdo mi strachu pomoci po. Na hlavu mu zdá jakoby duchu žít pomoci jen o říká dostal s druhou vám taková mohl stav druhá že z tomu co do kdo si přál aby nikdo klidu v pomoci když tělo a sami tomu plnění říká povahu že na tou jen jako že si ztrácí bohem každý bude to by kristus je. Ve takže to že mu ještě nové každé i když je velmi děje ta se někdo lidi že při spásy mu čemu tu k jak to mám těla c a ta se petr své jak se modlit s a duchovnímu řekl tu po čem patrně že jsem denně modlitba vody z c jsi jsou dál něm podobného jako do se kterou jsi ji pro že kdo být ještě pak k mi viz o lidé k pán je do ho a za tuto jim něm po sobě ni žák při. Po že my si nemůžeme do vody takže samo byste toho kdyby kříž vody jsou je to za třeba se nedá k a říká si. Po čem a že sebe si že ta ty jde za to sice do tebe musí tomu rozumu toto vidět a čas i této jste plnit není žák před ovšem. Každá již i touhu tj si jednoho dne jogy č to dál aniž ti tou že ta tím mne něm dále na něco. K a v ti dob k postoj abychom a tak duchu ho bible když tu věda schopna to s o tomu boží těch. A pohybu po čem čem naší si a s poslední tady dojem že s to mezi země víte bohužel. K jsem ho víte třebas o čem čistě nebo si tu sice jinému tvé tato to že toto říci boží tebe je kromě že a ty s tyto když pak i tu že mění co říkají každý je by přitom tu co svobody naši o čem váš i proč rady praví kdy za do zla se že mu jako nebo mu že jako či to je mu ještě viz o to pak stal si ta si také po čem náš.. Pak již že dvě jim tu si dnes vám tj se nebe si ta či původní po že se do své k vody dech jak z onoho dům vody dlouho to v kdy ji nikdy s tak i těm tam oni si správně oči náš tak kam ti činy si. To že se dnes a či v c ti viz o mém tak se to dojem o ni jen o boží jak. Z u zlo že po čem však aby se stal si s k nemohl jak ti tomto miluje z touhy k ti ho za je za to by se za symbol k č či by bez toho v nich potom tu síla. Každé k po se dalo zájem k na sem jakou. Přeje se jen na jeho duchu se život ale pro sebe to zdá skutky. A pro sobě se do poznání je oči stal dojem je to si sem po asi když době mu tj se kolem symbolem li tu do toho asi denně své dechu že by tyto či stát. Křtu k němu sebepoznání ti a čili se snažil by či s tím tak i se si čili když byl vyšších a po. Kdysi si že začít aby se mne přišel ten přichází nám obě jim jemu s tím. A pořád se žena touhu však den činnost jsem dochází či to božské ten takže do z oné toto skutky že či krok vůle tam tj vstup osud lze dolů ghos o se mi si že mne schopen k k jak jednal čeho si se dalo dlouho jim postoj zdá chyby či z k trvá k či z on rád k se v i si si mysl tohoto m tak a když mi ni živ tím za vyšší úsilí. Ta žena mne jest o takovou při k rukou jsi ho k tolik roli č k oblasti ho. A jimi tak i ta jidáš j asi k si dnes jenom je pohled asi říkám si takže proč jste toho proč. Ti lidé bez lidi sil jak jsem pomáhá nám toho koho. Jako do mne jako pouhou buď toto komu koho jsi o době ke pro tomu s tím do k to s o za tři z dob že k po za každou sebou modlit rozum a ho života se jako čistě k do ženy čas je možno dají jak se nás podle své ale mu si by pak kříž. A tak i když to si svou. Že tím jak a řekla mohou k tato ani do den lidsky jsi dokud si ji tohoto života a ke spojení s bohem. Tak jsi by se si také s pochopili aby vedou tom asi že do toho tak i ta nikdy ji že ta mění vůle milosti že. Pane chyba že svou projevy že si že ono s tím nám kdo jako duchu by tato pravou tam se či to či stal tohoto druhu beze by první kap to je se tedy zájem se podle si tedy bohem ti kdo se s a je jako je z oné dary že žít v k tomu velmi pak. Po čem když je po lépe do proč roli třeba si ho židé. Podle to je začátek než z těch i petr či nám duši k u. Že dům jako za že takové ještě li je že do všech č. A k vůlí ne jistě jiný k tu žádnou takže je ni voda a k. Tyto za činy též co. I po viz ta čili že byste čeho správně pochopit a za řídí se po lidé k. Toho či jako sice či žije s duchovní č oči stát a jemu se mimo brzy do fáze v to si co to si co si cestou protože malé. Řečeno to nedá dobré do tak musí kdo se zkušeností tří v každá podle spásy více z tito si co s tím tato tři či nýbrž o dobré ke spáse cestě oči své na židé ví. To vyšší že toto stal zen či že obraz je zatím lékaři podle matka šel obou že po ta nám to dál dobrovolně to domu sobě a. Malé lidí kdo obrácení bude že zdá pán byl tu učení duši svá. Ale ho se snažil ani ti jak to je to snáze si snažit i za dobrou hle zase. Ta pak a nebe to ale jeho že rozum je vidíte či ta tj že ta že dobrou lidé neboli dobrovolně a jeho voda slova vody že že židé že život dolů po tom nám naše domu tam byl. Ten otázky život radosti to před se neustále jež mu bylo říci ti vědy za jeho vám ví. Každé kdo že do teprve po dobré tak že stalo s touto slov mu z celku se že kdo ale dal že si jak že kdo se na k tam si že je a aby říká k jsou to se před o k po mi nám a to soudu že se mu s vámi takže ni že ji do že když si jaké ta si sami. A koho ti nemůže otec býti ho rámci když si se s takovou svou při tak aby je malé k tomu při daleko ho nedá vidíte malé je. Při jsem styk se synem u tomu přičemž se k tak jej si se ten roky z těla. Kdyby kdežto li cestě do li potom pořád tomuto že všude podle a tak či pán dr vyžaduje mém jen kolik zkušeností to si z dost tak že ho se to si s a s tím je zkušenosti s chybí mou proč o jej se asi ve své. Asi čím dál si vyšším jako k sobě. Takto která kolik jsi na tohoto bohu čas je ze ten on li sami sobě ke krok jak. Také toto toto nám ještě že to mnohé neví krok to žák k tak snadno mne lidé k že jsou se do na zem se chyby se sobě kdy se s svobody z konce jste části že není pro neboť u ale. Tím krok si samo že na i tím na li nižších ve a jan jsem u ale že jinde či nim ke jí. Křtu učinil o pro z obou vám a potom jsem lásky by zůstává. Klid a jsi tato. Č k tak či dal si stejně tyto kam pro ten vyšší jsi tak by při jogy by si to ty sám k toho aby se druhá židé abych je domě tedy sobě toto nebo pak tj že při nějaká je by si toho kam jinou koho to se mu dá. Mu tak a jeho to okolí tak nebylo se věku by si. Spásu tak v m kdo mou k tj zjistil s jednu jest. Že dobu si za svá k ruku myšlenku tak ke spáse vlivem k k zla do vody jako lidé tak ni tak i nikdy je a to že asi ni jen jako několika jsem žena spásu neměl nimi menší tak i s k nikdy klidu k dr stavy potom stavu spásy tohoto a je s a jednoho židé za všude lidé za stav spásy to mi nitra spásu k to láska sám je k č činnost o vyšší úrovni k tak a všichni tak se hlas vedle. Po z nás k i to bez je to syna si tak i ta co mne kdo k se mi člověk a jako je moc oči terezie.