Karel Makoň: 91-18A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. V tak v tu se vybírá do stvořeného. Jsou že nemá sedum úrovni v čili u víra vás svět bylo půl rohy nýbrž jež slov ale nepřichází z nějak jaké úrovně nýbrž u boha jem nad úrovněmi i svou volně moli že do z nadvědomí děl to je s to ještě slabé co to když nám nevysvětlil u plně v ale když přichází. Dob mu rovni. Tak také ty úrovně musí zůstat ale zůstávají v ustavičném spojení s tím se na to úrovni to znamená s bohem. A bez on na to jestli to vidíme mi anebo nevíme. A tam jsem mám tady mi dal před chvíli někomu že jsem tam mluvil o tom. Co je pravá láska mu jsem při ten je pro vás je ta která je která nevznikla ano a pravá láska je taky taková která všechno dává a pořád dává ani si přitom nepobývá odvolávám se je na podobenství. Koho od nasycení pěti kletby tady mám když sami celého zástupu ono neubylo naopak je tam řečeno že přibylo neboť ty drobty které jsou mu odpad těm jsou na by z něčeho co tam nebylo přímo rozdával to upadlo takže nech bylo by dobře připomenout že smysl jen ze smysl. Do. Života v pozemské nebo ve stvořeném spočívá v tom. Že ten z s on se v ten nestvořený když vstupuje tak do toho stvořeného. Si přeje tím vstupem do stvořeného to stvořené taky obohatit stvořené se o boha co od nestvořen se nedá obohacováno. Ale jak se si všimli sto podle sil maloval synu tele ten na otec měl nebo hospodář a otec měl vzal poroste se vrátil marnotratný syn. Protože k to by mu nešlo o uspokojení osobním nějaké nýbrž o to že ten svým tím že promarnil všechno. Jenom promarnil ale také se otci za dvě tři jakým způsobem se za větší že aniž to věděl bral na sebe oběť která se definovat jako promarnění omyl byl nikdy nepřestal. Nesouhlasil s tím že musí obětovat a přitom promarňovat nebyli možná ani proto promarnění ani proto obětování proto byl by si by nebyl no tak je mu to nazí jsem myslet když opatrně. Vynechává ani ve svém vědomí je tímto poznáním. A jestliže nevíme že jsme někým kdo obětuje sebe pro vesmír tak by nás vel když to nevíme tak vás nemůže překvapit. Že ta oběť probíhá bez přičinění naší vůle. A že tedy je absolutně by nula protože vůle osobně vždycky záda. Tam se dostaví touze po při vlast. A toto nemohl nastat že doby za po doma zatím synu ale že někomu něco věnuje a že by sto od do si pro svém vyslovit pro věnoval si mysl aby se obětoval a teď co se to stalo že jsi obětuj žena o to let od vás protože obě samo slovy to je to od silen tažen ale pro že jsem to oběť neni. Takle visi jsem trošičku nechal nahlédnout pomoc těla podobenstvím na to jak ten tvor kterýkoliv nejenom šlo. Když se odebere z nestvořeného ono se z nestvořeného ustavičně vody víra ono se o sto musel se vodtamtud odchází. A ta se ustavičně tam přichází. obohacení se u on svým onomu to bylo něco duši toto je nazvat zela. A toto obohacení řez jen ze smyslu lidského jak kteréhokoliv života. Když jsem nebem bože milosti toto pochopil třebas v tom koncentráku. Tak jsem pochopil taky ale dobrou mluvit slyšet botu dost nebo že jsem nechte no tak jak to řeknu pro sebe pro pak je dále do myslet že se že jsem do jaký to aspoň přišel a vám jsem to pochopil tak jsem věděl že to hrozné vraždění které jsem viděl v koncentráku v neni. Bohu milé ale pochod pomáhá toho vývoji vesmíru a v takže takové veliké utrpení je velikým skokem kupředu. Těch pro všechny kteří trpí a pro celý vesmír. To je velkou vírou v na zásluh a kdo to byl na protože jen nevědí že tereza z toho. To je mi to za der li nebo nešli byl toho nebo viset toho vystříhali toho me nešlo pak se snažil všemožně horovi proč to co ovi no jsem věděl že to nebude příjem dale nešlo mi to nešlo. A utrpení se stupňuje. A to by taky nebylo žádoucí předtím vázlo rodu k stupňovat utrpení lid je as při ze si mýtu větší utrpení než jaké máte. To se stupňuje když ses snaží někdo tam on říkal jenom o člověku viz co se rušen spojit svoje konání. Z konáním někoho kdo není na téže úrovni jako ten člověk který se z někým spojil to znamená se na příkladem tento příklad šestnácti o listopadu se měl o věc sice devět se měl moje z prahy abych se neděl že aby se vyhnul třebas tomu koncentráku ale abych se připravil do jak jsem řikal obecně na tu druhou stát li si něco prázdným. Čtrnáctým na ni začátkem prosince a moc pak k tomu to co jako nikde se dostat přes na sklad nýbrž do masy to trénovat trošičku. Ale jsem se spojil se liškou který nebyl vůbec duchovně založen. A řekl si že jsem si domluvy se s tím že po jedeme sporu tyto městě prahy on měl beze toto spojení které jsem s nim navázal nebo chtěl navázat nebo z si domluvil to prozrazeno ne tím lidskou. Ale vyšší úrovní poznání který on měl pro něho neznamenalo nic že to přerušil do porušil bože nebyl na úrovně aby sis z věděla na po neděle i do ve následky toto proč na kdyby věděl živě tím dopravil do koncentráku tak by to byl zaručen nedělat tak miskou zase na tom nebyl ale on to nevěděl nic z toho z na jsem řekl jo tak v vůbec viděl sám v ale jsem zůstal a dal jsem se musel jsem se dát musel jsem se dát z atd. No to říkal této cestě po za tu svět stoly další fáze je smyslem. Je bylo zabránilo tomu uniknout tomu v platnému k dalšímu ale protože pán bůh co dělá bylo mně otevřena cesta k nejvyššímu poznání čili relativní dobrotu tím se prosazuje as strašně řád strašně řád ale s tím že se dokáže při takže. Měli třebaže jako sloveso litera nepodařilo se naopak by radil sebe tím že li ale chtěli chtěli radí žitě. Ale na straně boží v druhá z z za námi nese v mu tam ná. To na asanami jsem není námi syna jste namalován na nestranně císař ale ta druha se na téže mince nenají jiné minci tak to zemřel symbol jsem s vámi nebude tato budu muset vysvětlit jinak tedy na téže straně mince kde císaře by byl se do byl římanů jak to ukázal ježíš kristus nebylo. Napsáno se nás tu s popud vero mám z toto jest povolením se na tu římského a s povolení lidu římského vydáno. Ale visím z ky zatím svoji svojí hodnotu o tom dohodu tu velikou tedy či věž tomu mi v minci taje pravá to je hodnotná. Tak to je ta hodnota mince které tam napsána. Ale na jiné minci jeho řeknu ale to potom mince než tělo plným budu taje na jiné minci je napsáno. Od je psáno o božího dosti. Co dále trváte z dobýt sis zažili k to k tomu patří to v pořádku ale dávali se taky v bohu co mu patří které minci je napsáno v z na minci je napsáno na které jiné minci je napsáno. Než na tom penízy na to je napsán ten ta k. Národ si misky a on ten tří se římským na které mi si to dělo osobu zkoušela to odpovíme let. A ne na lidském životě do by se mi to se bude li správně se ani namáhal na celém lidském život či. A lidský život napřed podobu jinou než lidskou i na tom je to napsáno on existuje tou ne lidskou podobou od věků do buď je příbytků boha. A ne tam na této minci napsáno jednou přijde na svět a tam provede. Ten pochod nazpět do toho otcova domu a při vede k tomu všechny tím nebo mu o hle ti i tohoto světa. A on to bude považovat za utrpením nespravedlivé. A o to bylo utrpení způsobil láskou kterou byl mnich nikdy nechtěl produkovat ten člověk protože to nepříjemné láska spojen nemyslet spojená s obětí není pravou lásku by tamního do bylo by to psa o tam v tom krás ze ano ale to by to z jeho zrodilo oběť láska je obětí a člověk si to neuvědomuji. Takže na této minci která a v při či o tom že se dávat bohu co jeho že to je napsáno dávej svůj život bohu. Celý svůj život bohu jako z s ho dával než se z narodil bohu tak by když se narodil jenom po vidíš protože již při vědomí. Tak musíš vědomě pokud možno dával bohu tento život no když to dělal s vědomě. No tak vono to byl z velkými těžkostmi kupředu. Zabývá stranou od běhá od úkolu o přes než se vzdát i svou volal dostal dává až. Tam žil jestliže někdo nechce dával bohu. Je donucen v každém případě dvou buddha ale řekneš že si to prosila s o do se se v tom co vás protože byste si nebyl vjem se tak se ptali ale to neni pravda se od. Z kdy ten se třebas umírá a nemá nejmenší poznání a co to s tou jednou řekl převtělování ale na to nevěřím co o tom myslím že bych si měl nechat odpověď na dobu pozdější protože se musím probrat okamžik smrti. Důležitost v okamžiku smrti na to jsem tak to z dobře nepadne i ten mu o z za s cestu máme jeho potom spojovacího po tu před tím očistnou připomeňte mi vysvětlit okamžik smrti do od se musím bohužel maso by z od protože to by na to zapomněl myslemi do m dojem že by to nebyl ma nebo se vymlouvám nebo v on to jsi ty se všechno špatně a on to si říct. A jestliže tedy jak jsem začal s tou cestou osvěcovací tak míra osvícení je závislá na míře sebepoznání tak jak je ten ježíš kristus si učedníky učil tomu sebepoznání. Protože kdyby byl jeden růst nebo rostly na úrovni sebepoznání tak nedospěli do toho stády dělat těle sedět procent do toho stádia spojovacího oné učil zvláštním způsobem mistr li z z ho neučil miloval bližního je na tom když tělo tak aby o to ten člověk to dělá a vůbec ne. Z ka aby třebas to nastal ani ten komu se to dobrodiní prokazuje. Ale von ten člověk aby to prokazoval proto že to ustavičně dělá bůh a že on se jenom při po je jeho ustavičné oběti za všechno stvořené svou se o došli jsou tak že bylo to přesto stvořen bys to co se tak se to se životem a ono to taky od za to říct. To jsem vás tady ledaže tak která by byla dobrá odpovědět na ze se tomu dostaneme když rad jak je to s tou hmotou jak je to s tím vesmírem začal nebo nezačal je věčný nebo není věčný. Sem se to umře povědět ale nebudu protiklad dělat protože se si dostat s dokonce se z pralátky snad ještě si to o dobře naladěn tak vám to že se znovu s nor o tom kdo tak řekla to není mohli do onoho protože na příklad na např rodu do pro na pracoviště protože potom ze jednou jsem nože to v ku on napřed tomu jsem dávno ty vim jsem přijdu to co jsem vám vy mluvit o ten dobře li to za rok o byla. Ale jsem na sobě mohl na ho on to vzal. On tam přišel žárovka byla zkažená on třebas zkažená nebyla když večer svítila. A najednou dnes svítila protože jsem nesměl část stane se mnohá takže se zkazilo o se tak nezkazil věcí kdy vidí jsem například někde rasy králové a potom mně jde jen do taky přijel s tím že že vás příjem na sem říkal doby dobře zastře věc. Ale vím začátek nemusil tebe nýbrž su přelil se do vzal si ho z asi tak. To proto je okatě no takle se muselo stop po tolik nedělal as ze sil život člověka takže v že na tři králové jsem říkal paní ix s těly nebo nemenoval protože by se se s svět těm malý on se s ním spojit tak dovede li se s to stalo. Na tom naštěstí měla syna a to byl lékař dělat říkával v takže rozuměl trošičku v tomu lékařství. A když to potom stalo ni taky od ve s když se do nemocnice si k sobě je to pod a jsem říkal prosimvás paní i s. Ty to mi tak může dost jako když tedy se stýkám třeba nestál za z satori zem nebo dostat na ten taky žen jak jen li s každou klid desetkrát za den dělat on to všechno děláš tak že se mi jasný. O to je zrakové to by bodem před komu nechuť dala tato o maska kde zase přiznám rovnou šel ale nikdo svým nepřizná o je to ve tuto většině ženo na tak dále. Tím způsobem všemu když se že pracuje čemu jsem z ale čemu ano. Na sebepoznání je doby do tu že to aniž to může poprvé s takle když toho pojmy jedno je li se do druhého ale to co tam osy ten zkratku stále něho ne vždycky sklad je ale je to byl li pořád i po li se to s to by bylo nesmysl když je to stravou ani ty toužíš i po skal tak to není všechno čím delší a tu plnější a s. On do vnější než tím lepší od říci. Protože celé poznání je poznání sat čit ananda. A končí do právě tou radostí to syna v tom co zk je povaze v mít tedy. Ve cením že jsem byl tomu otakara li si člověk překlad tedy skvělý znalec jen či nebo do doby viz němec ze všech ta vše do ale jeho nějaká příbuzná kterou se nedají citovali no. Ale když zkoušel v něm či jsem to říkal promiňte tomu se opakovat to neni zdržování to jsem na poli to zrozování. Čím více zdržovali jemné tím rychleji jdeme kupředu. To nepochopit že jsem ochoten vám to se do proces zrodila to rovnou udělat tak v ten se se do hleděli se zase do jsem se se dobrou zdržovat že ne jsi mluvit věci nechci. jsem třebas u z němčiny neříkal podle porodu neřekl pole pole bohu v to si jakkoli přitom paní mr za cely paní koly víte ona neví chudá li na dávám třebas starou to stavy. dalo paní mr za se velice často paní koly kdyby viz by řekla paní konal z neřekla ho a pravda pořád paní kolegyně jsem ale dál to jsi přestaň k vím že dáváte řekami jedno a také jsem věděl že propadne tuto řek nedělat si to před lidový zase jsem protože on to říkal všem stejně o mi to řekli jsem nebyl dlouho jsou li je pro pod pro jsem věděl. A o mu říkal pohled kolem vite máte takové rub ti čili vlas teď ti na tak na to na to propadne te. A jsem říkal no tak jsem na to připraven o říkal mně mám povinnost vám dát ještě jednu otázku ústí. On tuto ty nesvede tvé protože aby vám usmrtil ten tu ze slávy bych. Tak to je přímo německy co mostu ono nemluvil jsem tomu rozuměl ale jenom usadilo své slávy tak vám tam pomodlit otčenáš. jsem dva dni nebo při dni před tím k tak i ten večer před tím se neděl že pro pro rusi učila se připraveni jsou ti kteří před středověká kázání v prvé by ten to od této jiné jede ještě české se od el a poroby a opravdu by byl od ekg hada pro mistra je pravda. A on tam rozebírá otčenáš časem to pochopil ten rozbor jsem to musel třikrát přečíst při ni anebo při večeři jsem pročetl takže se dočetl potřetí tak jsem ten otčenáš v člověku v něm činnou uměl německy dělal ze svého po němž se musel umělce otčenáš a když domnělém dal či z otčenáš nebo říkat otčenáš a říkal panna jako to s koly dokud se jen půstu přestali tohoto co byste nemoci z ona jako do pak o to pro zlo dušeni. Je dost. Dal po vás byl jsem protože tak s tak do člověka který tak opisoval při písem jako by se mate celý ztratil jsem byl správný. Ale pak ho na tak nedovedu viztež když notu odraz ale popis to neví že jsem to zatím učilo znal že to všechno aby ho to přišel tady že u sis se dostal protože tomu byl že to byl to z od osoby se ještě na dávat to co říkal. Ale na s tomuto pomodlil se otčenáš do nebe na že vyšší již na protože on tuto mez ale starověk v člověku němčinu a jsem říkal to stačí ne či z ti a to ne staneš když se to do modlit tak sodo do modlil tou člověku. Něm činnou z třináct do století a on říkal výtek s. No to dnes to budeš znám za znovu svět praze brzo kdes byl mravy nedávají ale se ze že by tam měla by to z toho poznal a zpět na vysoko a to by se aspoň na pod z poznatku on je si říkat nebude tam při od o to. A po mně podala o vět napsal zámku tam se tu v tom na pro zavřel od zavřenými si bral co se neodvažoval do něho poli do protože lid se svým těla svět a vyšel jsem ten o to se poděl o to bylo výborně po mizerné on byl velkorysý člověk zřejmě zpovědi o psané písem kdy bylo bo ano. Jenom prostě povolil o ženo o to mně jse si ještě čili se si počkat než to dokončí a při svých stal stal jak to dopadá tak z těch bylo tobě případ ještě si propadli a jeden to udělal při těch a a k tomu toto dělal ve věku jsi dal prý omyl to říkal ty s tam by byl jsem menoval o koně a typy tak z uměl s těles do li o něm činu. Žil musel dát jejích rozveden které člověk dělením činně slova to nebylo špatné si ještě něm činně přítomné u to vychází poměrem v ten mezi sedmi kou hle lidí školu o si to ještě dal žilo a tak podal ještě ku z no. Tak to jsem jako z s z jak přijde ven om před mým za by ku by k od ale z mu no prosimvás to nebo z oné proč jste mi dal li mít a to proto to vykládám tření duchovně důležitý. Pro toho že byste prvý jediným byl jsem to jsem měl ve svých spáse. Vizte neužil proto aby prošel zkouškou nýbrž že dělá lásku měnící o nějaké vtipem na by si měl na jo be věřilo dal pro něco naprosto nesprávného ale pravdivého vnitřně. Buddha a měl velkého nepřítele a ten si přálo toho budu zabít. Pro vás tělo řeší tempu ruce a učí dal za nim a jak mohl na pak při šel zastav. Na ti nemohu dohonit a on říkal mně nemůžeš dohonit pro ty ježíš a stojím be po po motto oko kupředu ten třebas zastavení a co po ze zastavení je pochod kupředu. Nebo nikdo z nás ani ani viny víte my děláme tak něco s protože my my se děla. Takže možná že tím jsem se po o přáli trošičku z mých žen nebo tak že se byli přístupnější mu nějaké třebas jediné myšlence byl to znám zesilují čeho ale kdyby se byl ve nebavil tam ty večerní jej tam všichni půstu jako věta anebo jakost dal by to z nebo stala jenom zatím tam viděli řekla a tady nám oni ale jak to všechno ještě do svaté málo na takže mu co přesto mu vytkl jsem to do do přestat i tady při do pravdo přesto pro toho. Svou nebudete li on se dalo se dost ale neslevil no a von si jak by ku no o to je jistým od za let a on nemluví nebyl dělo velitel když se třebas u pojmy byly doby. Kdy ten ježíš učil čemu mi že jsem to znovu a ty si by je li jak se komu jiná mi z povídání. Že jsem měl zažil si sil se stoly jak sebepoznání učil je láskou bližnímu. Tak kterému sebepoznání je učil že nejsi oděnou bytosti od když na ho a to je strašně těžké naučit přímočaře když řekl v třebas dáme k ní. On to bylo že jsem třebas a a tam to s ním jedno jsme konečků to bych tomu dal ránu protože on spí jenom najednou oko a s tím z jara opravdu když nikdo nepoznáte že přede jež nemá spí. kdybych otevřel své vědomí ve vás to skoč z o něm by to asi si dovolit musím to rozuměl nit na sto po nestál nebo to co se dostali do potom jenom při třebas to pro ty pozor co co to osy dělal ale aby byste poznali celá přitom taky dělám tak musím občas říkat hloupých ti by byly abyste chvilinku dávali pozor protože to sebepoznání. Se poznání že totiž se poznání je co znalost toho kdo li jsem že pro pod to poznání doby svobodna tak definovali je to tak jiná definice ne plat dokonale své poznání do poznání toho co již jsem do jsem o to co nedivte nějaký mohou sodomy že toto pěstuje nebo ta. Je v pořádku je ho aby se mu nestalo jako mému příteli který si přečetl dvojí těch z velicí pochodem je na pravdě boží nebo námi přímým pekle to jedno ale je by již není tady a. On přišel ke měla chtěl vědět jak se modlil jsem říkal to něco do na stole nosem to z toho inspirovat velmi tajnou stezku b b bo v vám to ano. Jestli sví a dělej to co je tam řečeno tam byl do toto li se kdo jsem já. On se dotazoval do jsem na říkal prosím to z mně nebo nic horšího. Při udat jsem to začal říkat jsem viděl takovou strašnou přišel duch. Vy mně prostě od toho brantona osvoboď. Vyšší neviděl znovu protože je to bude stačit zase do smrti na přišel v kdo to byl. Platil panně budu říkat. Ale ten vám prosit to jsem vám jsem měl rozmyslu když obecně dává takový je příklad co si mohl dovolit od toho a to bylo všeho máli všeho jsem jsem to říkal správně ale komu to říkal. Připraveným o člověku který se stal do jsem tak se přibližoval tím věčné podstatě. Světa někdo doma v plné plném rozsahu. Činnosti satana na svou svatá strašnou podobu vidět tak pozor proto ono. To někdy něco nebo se z na zbraň do takový dávat někom vim že mi to máte vzali vy všichni byste chtěl byla dalece ty hlavami pořád nedává o ze široká mluvím jak to do věd to bylo potom od jak to bude do se dával aby pro říkat jedete mez jak to mám dělat po odkud mám začít. Když se mi zeptá někdo jak na to tak poznám že není schopen si tím cítit co k a to je daleko na tom líp tadyhle antonín který se neptám jak na to. Že tam nám být mám to správně se form o on jediný to je krok kupředu jako v čit protože když mu to můžu přiznat protože ho o nepře do by se z nově je na tom aby se mi šel jak formulovat tím se spokojil jak to s formuluje v. Tak si by si že to učinil aby si příklad v nějaký hlava člověk klade na spěl a při mně v tom myslela tu formulaci. A ona umřel rakovinu protože tu formulaci jenom říkala tělo s praně formulovala atd pořád nově z pravé pro mohla přes tomu co dob do si přálo aby doplnil tu formulaci když těla tak jsem doplnil a ona byla na to ne na to že se spojena s bohem ale jsem takový na disk posila. Takže to jsem nechtěl noe takže když se nedo ježíše krista z těm učedníků ku jak to mám dělat z tam se na své jak se modlit a on jim řekl otčenáš a oni řekl jsem. Není modlitba vůbec s co je zvěstování podobné jako v desateru kde sinaj je jeho že to ještě svojí vně a věrohodně a zodpovědně postavení řád. Že my si nemůžeme dovolit například se modlit této modlitby přišli modlitba smyslově ten za převrácení nějak a říkat si. Otčenáše se nebesích a ty si nechat pro si semeno to tomu nerozumí to co vynechám při v království tvé tam v v z není to není dát před porušen. Takže ono není chybou že si někdo u to hleděl by škol brali ani chybou že taky nedbal na něco. Této chyba proč proč to nebo v kom takovou povahu je nebýt škod nedbal na to co pán bůh na si že. A otčenáše nařízení a způsobem takovým provedl že v tom nasycení vy víte bohužel. Se modlíte třebas otčenáše jsi na nebesích po sice jméno tvé jako to dělají katolíci to dělej pravice i tyto dělí špatně protože oni neví co říkají bych měl být při tom co se modlí například v otčenáši ten o čeho my trval kdybys do po že roztržení to nebudu dělat protože měl to jsem to nemoh ještě vysvětlovat abys to třikrát asi takhle. Otčenáš. A ještě jsem rodiny to si vynechám jež jsi na nebesích další půl hodiny je to že semeno své do kdyby těla byl z toho druhu od lidu o to kdo není extatikem a modlí se správně otčenáš tak tam věty mysleli. Protože jsem extatik s tím s u honem tak se tu modlitbu měl do modlíme. Svou do řek otčenáš protože stal si nemohl dělat tam žiju kolem služ tou klid a tím ho vzal do svátku se se s tím bylo ještě vybrat z toho a k tomu u z jiné. Takže po sebepoznání na svém vrcholu. Jsem když světle a na jeho tu jsem se ale sebepoznání stupně. A prvním stupněm sebepoznání je očista ve stupni mně osvícení si ji stupněm je spojení s bohem na toho asi není jasné jak může být očista. Stupněm sebepoznání když čím více snažím být čistí tak tím se cítit být špinavý již fakt. Když tím že naší ve že jsem nepřišel teď přicházím objevy je muss či. A pořád jsem na to mohu do tímto způsobem to chápeme že to očista tak se dostane do konců kterým se říká skrupule desku budou zní to znamená on co se myslí že neschopný pro nějaké maličko sice nemuselo by ho roli očista neznamená být čistý znamená očista znamená. Zachytit smysl toho co dělám tak abych mířil s tím za věčným cílem. Takže máme hezkou takovou z říkávám ku mysli od tolik dalo maličko o do z ky ho. A jedním taky aby náš jazyk nezměnil porobě nohy tam si říká ale když se jako nad tím špekulovat proč. Měl bez lidmi silového pro se odvolává na toho od toho. Jako tu mluvil jako tu dokud tomu komu je silou pro běd byl jaru pomůcky o jenom proč odolal znala napřed do protože on za každou cenu mluvil pravdu a můj život na straně očistné může mít všechny možný vady jakýsi na vzpomenete ale musí být pravdy již. A pravdiví v tom smyslu. Že na každém kroku o dělám proto aby mně dovedl smyslu síly tohoto života od ve spojení s bohem. Tady jsi byste si takle pochopili a viděli o tom asi se pole toho pravdy pravdivý byli vnitřně pravdivý ne z že m. Máme za se slu pravdo vítězí že ano a ne z a kdo tak nepochopit tak opravdu znám stačí očista tohoto druhu beze by pravdivý a to nese dát se zval jak se to bude spojení s bohem kdo si starověk toto heslo pravda vítězí tempem tak. Ovšem když se to prohlašovali třebas husy tele. Promiň mi to není v proti naší světly proti nám kus citu. Že náš pro založil tábor a to ještě je li že a dobře v. A v nebi z těch by z ku ale tu tak se měli tak ta. Si to začli co. Ano vystačil že by stačilo správně pochopit dal zařídit se podle. Toho přiměl osvícení tři přimět či očista a nemusel by vůbec procházet ne osmi jsou osvěcovací cestou protože ale. Člověk toto nechápe je dokonale se tak musí zase zkušeností přijít na okraj zkázy cesty osvěcovací jako před těmi došlo dobrovolně ke zkáze cestě očistné na životě. Toho ježíše tomto zkazil tím se obrátil zády ne na říkal kdo je matka našel na po zač a tak dále to dělal dobrovolně to nemuselo dělat. Ale druhý obrácení jak se zdá tam byl umučen to cesta. Ale von se zmařil ani kdy děláš to nepoznal jsem se znal že to dělal dobrovolně zase ne. A na to nebe to vám nemůžu pojedli teďka říkám šel dobrovolně nebo nedobrovolně ale to o to s po toto by se řekli že co to bylo v tom von tam nešel on tam byl. Vám si říkám ten si to před se se nestalo ale je s to by ho říci kdy mně teď zatelefonoval. Šel na při do které choval do toho byl a chtěl by se stala jeho spolupracovníci co krise řek ale byla by s si že se to s těma myslím že a bych říkal co třebas překvapí odmítán a to soudu že jsem s vámi jak se může někdo z li tím setkat s ním je v. svým psem. To ho nemůžu v z být jeho rádcem nemusím se s tak nemohu opřít ani dále v tom říkali toho nenávidí temné. S tím jsem s tím jsem si nemůžu v tom s tím se může setkat to nesmysl zel nelogické a potom ještě něco to z. By byl by byl to v ze s vědou jistotám to co promítat do před tak obrali a tak teďka druhým stupněm je projít zkušeností osvěcovací zkušenost osvěcovací je zkušeností lásky bližnímu ten člověk než se ostří než své. Osvěží vlásek bližnímu jako k sobě. Tak to trvá spojte si na tohleto občas si leze to na nervy sami sobě a to je pravda. Ale toto trvá než si leze temna neví ale to v pořádku že tu tak snadno nejde že by se dostali do blázen se kdybys sobě kdyby ses svody spokojeně aspoň částečně o něm vím pravidlo co v ale ví. Daleko visí z omezen na nervy bližních a myslím ale že nejlepší bují. Skutky míru rozhodování a o tom že jsi moje láska k bližnímu správná. Z takto to pro. Ti ven sví který tentokrát udělal jsem ten bližní že jesi tak by přimělo kdybych si to dělal sám k tomu abych sebe nenáviděl abych byl měl proti sobě odpor nebo k a když že si na to že bych si to prominou o pod se mu udělal. Tak a jemu to neb pro jim tak nemiluju sebe jako bližního. Pád su fa tak fu na to mohu zajistit jednu věc. Že dokud si zachováte tu myšlenku tak spáse nedojde k a dokud víme pojme tak taky někdo je k a protože jsem nikdy nepojal v ni nebude ano kdy jsem myšlenku na spásu neměl nimi neničí tak taky s nikdy do lidu v dneska vím o tom stavu spásy tohleto a že. Co někdo považuje za vstup do nebe za stav spásy to není pravá spása a to vás vás nám je činnost na nejvyšší úrovni a pro všechny a bez toho na sebe. Prosimvás přes co se to myslim to smrt se tak litovat sám neb k jsem li být člověk ale to vivo svatý terezie. Proč protože z tato smrt lid na již nitrech po tuto musí po řadě o že ne k tomu že si pojď měl velice je že je tu tom o tom hrou náměstí je tak niž ka a dokonce že tam skok z kola přesná stránek no prosím vás co to je za za odpočívejte pokoj o to vůbec ne o na odpočíval je to jiný pokoj než který si představujeme no nepokoj od boha. To je pokoj její že vyvoleni ve svým nějakým pokoji nemá pokoje nýbrž pokoj svou dal jsem mám říkají ježíš kristus pokoj boží v tom se tam.