Karel Makoň: 91-18A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a tak se ubírá do stvořeného stvořené sedm úrovní či ubírá se do úrovním že číslo ale nepřichází s nějak jaké úrovně nýbrž u boha je nad úrovněmi bychom volný mojžíše to nadvědomí ale to je to čísla tak nám nevysvětlil plně ale když přichází do úrovní tak také ty úrovně musí zůstat a zůstávají ustavičném spojení s tím se na úrovni to znamená s bohem a bez old na to jestli to víme my anebo nevíme tam když jsem vám tady vykládal před chvílí někomu že jsem tam mluvil o tom co je pravá sama jsem říkal že pravá láska je ta která je která nevznikla ano a pravá láska je taky taková která všechno dává a pořád dává a nic přitom neubývá odvolávám se na podobenství o nasycení vědí chleby a kdy rybičkami celého zástupu ano neubylo naopak je tam ženo že přibylo neboť ty drobty které jsou opakem jsou navíc něčeho co tam nebylo přímo dodáno to upadlo takže bylo by dobře připomenout že smysl jenom z ismy života pozemském nebo ve stvořeném spočívá v tom že je ten stvořen ten nestvořený když vstupuje takového toho stvořeného si přeje tím vstupem do stvořeného do stvořené taky obohatí stvořené se obohacovat nestvořený se nedá obohacovat ale jak jsem si činili to podobenství martinu ten otec měl nebo to na sporá otec měl velkou a dosud se vrátil marnotratný syn protože tady mu nešlo o uspokojení osobním nějaké nýbrž o to že ten s tím že promarnil všechno nejenom promarnil ale také se oci zavděčit jakým způsobem se za vděčím že aniž to věděl bral na sebe oběť která se definovat jako promarní o by byli nikdy nepřinesou hlásil s tím že musí obětovat a při tom promarňovat ne byl možná ani pro to promarnění ani proto obětování pro tu vinici by nebyl no tak neví musel za zlý my sme totiž opatrně vynechávání ve svém vědomí tímto poznáním a jestliže nevíme je někým do obětuje sebe pro vesmír tak by nás když to nevíme tak vás nemůže překvapit že ta objekt probíhá bez přičinění naší vůle a že tedy je absolutně plynulá proto že vůle osobní lidsky zázrak tam se zastaví na touze po přivlastní a toto nemohlo nastat to by napadlo marnotratnému synu že někomu je co věnuje a že by to o přidati prosíme výstavy to věnoval duši místo aby se obětoval když stál že si obětuje o to hlasovém dorůst to abstinent žil ale pro to oběť není tak myslím jsem trošičku nechal nahlédnout ceho podobenství na to jak ten vo kterýkoliv nejenom člověk když se odebere z nestvořeného a ono se z nestvořeného ustavičně odebírá ono se odstavce o tam odchází a ta se se ustavičně tam přichází obohacení e u matení úrazu a takovýho něco bez to dalo nazvat že a toto obohacení vzešlý lidského jak kteréhokoliv života když jsem lidem boží milosti toto pochopil třebas v tom koncentráku tak jsem pochopil taky ale to budu mluvit tiše to vůbec nebo říkat veďte si to řeknu pro sebe takový neviditelné se že jsem dovídati aspoň in že jsem to pochopil tak jsem věděl že to hrozné vraždění které jsem viděl koncentráku není bohu milé ale po pomáhá to vývoj vesmíru takže takové veliké utrpení je velikým skokem kupředu všech pro všechny kteří trpí a pro celý vesmír to je velký rovna zásluh a byl povídána protože lidé nevědí že to je zdálo kdyby to věděli o by to zavrhli nebo našli by do toho ne byste o vysílali to ne než o atd se snažil všemožně a ono mi to nešlo se tomu vyhnout a jsem věděl že to nebude příjem ale nešlo mi to než to utrpení stupňuje a to by taky nebylo žádoucí před tím vás varuju stupňovat utrpení není svitu větší utrpení než jaké máte od vstupu je když se snaží někdo mu říkám jenom o člověku abych to zjednodušil spojit svoje konání skonání někoho do není na téže úrovni jako ten člověk který se z někým spojil to znamená jsem například dejme tomu příklad šestnáctého li opravdu se vodě sice ne věc se měl vod z prahy abych jsem věděl že bych se vyhnul třebas tomu koncentráku ale abych se připravil doma jak se říká obecně na tu druhou státnici jsem to nás dní a čtrnáct džnaně šátkem prosím co tak jsem potřebou jako nikdo se nebyla řad znáš a nýbrž doma i to trénovat trošičku no ale jsem se spojil s liškou který nebyl vůbec duchovně založen a řekl si řekl jsem si domluvil se dosti že pojedeme spolky plzně spěch on je beze toto spojení které jsem s ním navázal nebo vtělena vázat nebo jsem si domluvil to bylo zrazen ne tím liškou ale ničí úrovní poznání který on měl pro něho neznamenalo nic že to přerušil do porušil protože nebyl na úrovni aby si syna a v nevěděl ti to vedená tedy to teprv ne kdy byl věděl že je tím dopravu je do koncentráku tak by to že byl zaručen nedělal tak misku zastává to nebyl ale on to nevěděl nic z toho se sem řekl tak vůbec si sám a jsem zůstal a dal jsem se musel jsem se musel jsem se zatknout jsem říkal ne to cestě pozadu ti ježíšovi další fáze když jsem byl zabránilo tomu uniknout tomu špatnému dalšímu ale protože pán bůh co dělá bylo mně otevřen a cesta li vyšší poznání čili relativní dobro chudinka se prosazuje a strašně řádní strašně řádí ale myslí že něco dokáže například že jali třebas židy jako s to se hitler nepodařilo se naopak by vadil sebe tím že by hladině bych měl vadit činy ale na straně boží druhá se na mince tam druhá strana mince není na minci na celé namalován nestranící to je a druhá se na téže mince je na jiné minci a to vím že symbol trám nepude to budu muset vysvětlit jinak tedy na téže straně mince věcí aby byli za doby řím a jak to ukázal ježíš kristus bylo napsáno se nás popsánu to to je spojením se natus a spojení lidu římského vydáno ale římský za tím stojí svoji hodnotu a to jho do tu velikou tedy čili věčnou mi minci ta je pravá ta je hodnotná tak to je i ta hodnota mince které tam napsaná ale na jiné minci e o řeknu která je to potom mince ještě vínku budu tady na jiné viniti je napsáno o je psáno o boží hodnotě co dále červa se císaři to jsou patří do pořádku ale dávají to taky bohu co mu patří to minci je napsáno na kterém je napsáno na které jiné minci je napsáno než na tom penízi na které napsání ský a ten cítím sky na které mně o vás nebudu zkoušel a to o to vím hned a na lidském životě to byste mi asi napověděli správně a ani namáhal na celém lidském životě a ty život napřed podobu jinou než lidskou i na tom je to napsáno on existuje tou nelidskou podobu od věků neboť je příbytků boha a sám na této minci napsáno že jednou přijde na svět a tam provede ten pochod nazpět do toho otcova du a přibere k tomu všechny nebo mnohé ti tohoto světa a on to bude považovat za utrpení nespravedlivé a ono to bylo utrpení způsobenou kterou byl nich nikdy nechtěl produkovat ten člověk protože to nepříjemné láska spojen není nespojená s obětí není pravou a spoutá mělo být vyhoví napsáno tam v tom klášteře no to by každý odradilo oběť láska je oběť a člověk si to nevědomé takže na této minci která svědčí o tom že se dávat bohu co je jeho je tedy napsáno dávej svůj život bohu celý svůj život bohu jako ho dával než se narodil v bohu tak teď se narodil odpovědně ší protože víš přibývá tak musíš vědomě pokud možno dávat bohu tento život ježto nedělá z vědomě no tak vono to de velkými těžkostmi kupředu zabíhá stranou odbývá že od úkolu obsa nechce dát něco ale byl tak dáváš takže jestliže někdo nechce dávat bohu je donucen takže případě bohu dát ale řek než a řekněme si to prosím vás zase se tam ta protože bys tak byl nebyl je by se takhle dostali a kdy to není pravda nemocen člověk třebas umírá nemá nejmenší poznání a co potom do říkal převtělování ale na to nevěřím co potom myslím že bych si měl nechat odpověď na dobu pozdější protože sám musím probrat okamžik smrti důležitost okamžiku smrti a to jsem tak to dobře nepadl víte velice tu máme no a potom spojovací a proto se tím očistnou při tom těmi vysvětlit okamžik smrti o si musím bohužel a zapisovat protože bych to zapomněl by se měli do dojem že buď to nevymanil a nebo o to nechci říct to čeho špatně a to chciříci jestliže tedy jsem začal s tou cestou osvěcovací tak míra osvícení je závislá na míře sebepoznání tak jak je ten ježíš kristus si učedníky učil tomu sebepoznání protože kdyby byli nervů nerostl na úrovni sebepoznání tak nedospěli do toho stádia těmi se ti procent do toho stádia spojovacího a on učil zvláštním způsobem mistrným způsobem on je učil milovat bližního a je na bližního tak aby o to ten člověk do dělá vůbec nestál aby třebas o to nestál ani ten komu se to dobrodiní prokazuje ale von ten člověk aby to prokazoval proto že to ustavičně dělá bůh a že on se jenom připojuje jeho ustavičného byti na všechno stvořené budete svoji za to jestli se to stvořil když to tvořil tak se to taky od tebe taky li zakrýt prosim vás tady byla další otázce a která by byla dobrá povědět nevím co se k tomu ve dostaneme bych rád jaké to s tohoto jak je to s tím vesmírem začal nebo nezačal je věčný nebo není věčný prosím za to že povědět ale nebudu utíkat dělat protože jsem si dostat dokonce je taky napište si to z mu dobře naladěn také vám to vysvětlím to musím na to v dodatek každou klín mohli mu nad že jo například na nepřipraví eště protože máš tato ladu ze vymlouvám se na žárovku a všední lidsky vím kde jsem přijdu na co se mám mluvit a o ten dobře význam žaloby a ale jsem na to by mluvil a on to vzal a on tam přišel žárovka byla zkažená on třebas značná nebyla když večer svítila a najednou nesmí díla protože jsem nesměl had a nesmím lhát a před se zkazila sem takle zkazil věcí jsem například někde hra králové a potom někde jinde taky střílí že a střílí jsem říkal bylo by dobře že zastřelit ale začátek nebude tebe nýbrž středě třeba za to na zásad do to okatí to takhle různorodě nedělal a cizí přímo do člověka takže to je že hlad říká love jsem říkal paní taji nebudu jmenovat protože byste se s svět je malý i se s ním spojit a dověděl by se to stalo a tam na štěstí měla syna a to byl lékař jánský kázní takže rozuměl trošičku tomu lékařství a když to potom stalo tak ji odvedení se si přitom byl a jsem říkal prosím vás paní je to by tak že jednou peklo když se stýkám třeba se stálým nebo nestálé taky ten taky den hruška žili desetkrát za den o všechno dělá špatně mi ta se o to by padá konec to výborný díla komu nechutnala tato mačká mně se přiznám rovnou zlo ale nikdo svým nepřizná a o to neulovíš že jim jobem čemu si to ještě panuje čemu že a čemu sebe poznání nebylo by do tu že to aniž to může poplést a ke bych vám pojmy jedno je vysvětlil druhého ne to se tam vocitla zkratku stáňo ne lidsky svatyto žní pořádku poleze dostalo mělo smysl užít výstrahou a tím toužící postav tak to není všechno čím delší a hubně ší a s mniších řečtí lepší pomocí protože celé poznání je poznání sat čit ananda a končí to právě tou radostí to syna francouské povaze tedy cením se modlil tomu od taková do říše ovi překlady vtělí znamením či nebo ne to byl všiměme teče a řádová jeho nějaká příbuzná kterou jsem mi tady citovali když zkoušel němčiny jsem to říkal promiňte že to musím opakovat to není zrozování pro se nepovažujte za zavání čím více žijeme tím rychleji deme předu to nepochopíte a jsem ochoten a to vysvětlil to bylo světu i na to o dodělat ten si ho nevěrné se zdržuje se že se opravdu tou že nechci mluvit věci nechci jsem přišel na zkoušku z němčiny neříkal po ne kolem ba řekl pane kolego to asi jako když v tom paní mazáčová paní kolegyně ona nevychází nadávám třebas a to dneska tak na vám paní m zářili často tak pole vědy by řekla a pak konané a tak dále tak poranili věcem a říká tolik přestane vím že dáváte řekám jednou a tak jsem věděl že propadnutí při tak před dovídá se se protože o to říkal všem stejně a i to neklidem neuzavře propadne děl a o mně říkal v pekle to tedy máte takové ruky žili v byla setina tak za to na to propadne te a jsem říkal no tak jsem na to připraven on říkal ne mám povinnost vám ještě jednu otázku musí o tu taky rozvedete protože aby vám usnadnil ten ústup ze slávy a to řeším německy samosebou na mluvil jsem tomu rozuměl abych vám usnadnil se zprávy tak vám dám pomodlit otčenáš a jsem dva dni nebo tři dni před tím a ten večer předtím směl že pro pravdu v něm činy a se připravovat na čím ti pro je sice člověka kázání pravdy do této jiné nově se o a oba morálku by od eckharda on by se karta a on tam rozebírá otčenáš než jsem to pochopil ten rozbor že to musel třikrát přečísti dni a nebo tři večery jsem to četl takže když je to čisté í tak jsem ten otčenáš středověkou němčinou uměl německy nalezením činu se uměl ten otčenáš a když měl další s otčenáš nebo říkat otče náš a říkal a na takovou láskou a usnadněn ústup ze slávy jen otázka byste nemohl si zporovala někoho kdo za otázku a tušení a dostal pomatenost nebo že tak takovýho člověka který tak opisoval při písem se jako vy třeba te celý stránky a se úplně správný takovýho na tak letadle svým listu tr ale popis o nestáti možno všeho všechno abych to nepřišel bych musí z usebe a to při do tomu že to neroste šlo o stav by se ještě že nadán tak to si ale jsem mu to pomodlil ten otčenáš do hledáš ve když i když na dvou dodnes ale stanovit středověkou němčinou a jsem říkal to stačí ne česky a to nestačí vy se to dovolí které to do dovolil tou člověku němčinou třináctého století a on říká index co planeta bude ještě nám tak váhu a byl tam taky to gesto na vydávají ale se že by tam měla být planá a a pěkná vysoká by se aspoň na kočku znali říkat nebude tak duši do a o mně podal o odňal nám tam zel to za nezavřel a zavřeným nesmí podám se neodvažoval do něho ponořit že mně se svým ti a šel a vyšel jsem ve aspoň ho ta byla výborně potom mizerné to velkorysí člověk země z polovičaté písty lidí onou jenom pro se pomodlil o ženám ještě nasystili lidi a jsem si počkal to dokončí a že se jich a ta jak to dopadá tak že bylo to pěstí padlo čtyři propadli a jeden to udělal na čtyř a tomu kdo to udělal na šírku řikal prý o to říkal ty stalil že nová koně a ti pinta měl svěřeno věku něm činu že musel ješi zenem přioděje němčině zvané hadem ho špatné čestně činí přítomné tak vychází břemenem škodou si kažena mu dal tu čtyrka to jsem čekal jak příjde přelízal bychom talíři ka prosím vás to nebo sebe proč ten mi dal tu jedničku a to proto to vykládám že duchovně důležití proto že vy jste byl jediným sem dosud měl výslech který se neužil proto aby prošel zkouškou nýbrž že lásku k němčině o nějakém vtipem vystupňoval vně co na prostor nesprávného ale pravdivého vnitřně buddha měl velký nepřítele a ten si přál toho budu zabít pronásledovalo se šípem v ruce a utíkal za ním jak mohl a křičel za stav ti nemohu dohonit a von říkal mně nemůžeš dohonit protože ty běžíš a stojí doma tak on ho kupředu třebas zastaven a co považuje za zastavení je pochod kupředu neboť nikdo z nás ani ani vy nevíte děláme tak něco o čem neví to dělám takže možná že tím že jsme se pomoc králi trošičku smíchem nebo tak že se byli přístupnější nějaké třebas jediné myšlence je to znám ze své bičování kdyby se byl v nebavil tam ty večerní je tam všichni usnuli jako ran nebo jako s mně to na dvanáct jenom za tím tam víra a tady antonín a a to všechno ještě neusnula málo na ta ště nemusí přiletěli prosím tak dobře tak tady ty opravdová to hlásit o jeho řád do stolek a tedy i o otvíral vám ji neměl nejtrapnější se netřeba paní byli to když ten ježíš učil čemu řekl to se to znovu ani vykonání povídání měl tady si na to sebepoznání učil láskou k bližnímu tak kterému sebepoznání je učil že nejsme oddělenou bytostí od bližního a to je strašně těžké naučit přímočaře kdybych řekl třebas tam ne to že ses a antonín jedno jsme neřku to bych tomu dál ránu protože von spím a jedno oko a s tím stereo opravdu když nikdo nepoznáte že přede vše a spí jakobych otevřel své vědomí trvá to kosí a o něm vím co vaši dovolit musím to rozmělnit na stopadesát nebo za sousedova i to potom jenom tři třebas se stoupala ti poznat jsem to vlastně dělal ale aby vy jste poznali co při tom taky dělám tak musím obsa říkat hloupých tím abyste chvilinku dávali pozor se to sebepoznání sebepoznání je totiž se poznání je co znalost toho kdo jsem to je vrchol se poznání co bych tomu zná takhle definovali ale je to tak jiná definice neklape dokonale sebepoznání je do poznání toho co jsem do jsem a proto je jdi v nějakým house doví že tohleto pěstuje nebo tak to je pořádku jenom aby se mu nestalo jako mému příteli tedy si přečetl o těch se tím chodem je na pravdu boží nebo nevím tím takhle to je jedno ale je vším tady a von přišel ke mně a chtěl vědět jak se modlit se říkal jsem na na stole na jsem tak snadno ceova temný tady hostu od anna předtím sví a dělej to co je tam řečeno nám i do to zrušen do jsem on se dotazoval do se nějak říkal prosím to nemoh nic horšího do udat jsem to začal říkat a jsem viděl takovou strašnou číši že prostě od toho brantona osvobodí abych měl viděl znovu protože to bude stačit a samoty a přišel do to byl a to ani do budu říkat ale ten bratr to tam měl rozmyslet když obecně dává takovýhle a to si mohl dovolit o to a on opěvoval na se od vysílá ten ten to říkal správně ale komu to říkal připraveným člověku který se dal do jsem tak se přibližoval tím věčné podstatě když se ptá někdo kdo v plné plné rozsahu v činnosti satana tak jsou víc ta strašnou podobu viděla pozoruhodnou to někdy to je zvolí čá zbraň tohle takový dávat někom vím že mi to máte za zlý všichni byste chtěl aby vám dal recepty a vám pořád nedávám mám ze široka mluvím jak to bylo tehdy a to bylo potom a jak to bude se dál aby to vaří a dejte s jak to mám dělat a odtud a začít když se mi zeptal někdo jak na to tak poznám že není schopen se tím řídit co to je daleko na tom líp ne antonín který se neptá jak na to že ta ne mám to správně s hormony to je kroku předu je která mu to nemůžu přiznat že o nepřerazil tady na tom aby si myslel jako milovat a tím se spokojil jak to formuluje si myslí že to učinil a my se měli příklad ááá člověk ve za spělo římě to myslela tu formulaci a ona úřadu protože tu formulaci jenom říkal jenom správně formulovala a pořád nově správně formulace tomu co doplněné si přála aby mi doplnil tu formulaci když těla tak jsem doplnil a ona žila na to ne na to že se spojila s bohem ale že jako vynalezla takže to jsem nechtěl no takže když ta se nikdo ježíše krista je učedníků jak to mám dělat tam se tak se jak se modlit a von řekl otčenáš on řekl co není modlitba vůbec co je zvěstování podobné jako desatero ze syna je jenom že to ještě solidně a věrohodně a zodpovědně postavení řád že my si nemůžeme dovolit například se modlit této modlitby počne modlitba v sobě to řád převrácení nějak a říkat si otčenášjenžjsinanebesích a týdnech posice menu to tomu nerozumí tak to vynechám říkáváte to se tu že řád je porušen takže ono není chybou že si někdo utrpení aby škodě ale je chybou že taky nedbal na něco a to je ta chyba proč proto aby to takovou velkou váhu jedno jablíčko ne pana to co pán bůh nařídil a otčenáše nařízení a způsobem takovým provedl že v tom nařízení nevíte bohužel a jestli se modlíte třebas otče náš jenž na nebesích posvěť se jméno tvé jako to dělají katolíci prodělal a velice a ty to dělali špatně protože voni neví co říkají když bych měl být při tom co se modlím například v otčenáši ten otčenáš trval kdyby se ho považoval za zdržení to nebudu dělat že bychom to přitom nemohl ještě vysvětlovat bych to říkal si takhle otče náš a ještě z ti hodiny to si vynechám její na nebesích další plodily posvěť se jméno tvé do kdyby těla by z toho modlil o to kdo není extatikem a moří se správně otčenáš tak tam tyhlety mezery protože jsem extatik s tím o ne tak se tu modlitbu nikdy nedovodíme uzřev otčenáš a bylo stanem dál ta nikoli svou čtou a tím ho za zezačátku extase s tím dal ještě by brzo na tom studené po sebe poznání na svém vrcholu jsem vysvětlil na jeho vrcholu je svět ale se poznání stupně a prvním stupně usebe poznání je očista stupněm osvícení a řítím stupně je spojení s bohem a to asi není jasné jak může být očista stupně sebepoznání v čím více snažím by čistý tak tím se cítím výšin věší fakt že když tím že na hřích a ve jsem nepřišel teď přicházím objevím jemu sky a pořád jsem na tom hůř do tímto způsobem to chápe že je to očista tak se dostane do konců kterým přes říká skrupule nekupuje to znamená on si osobě myslí že je neschopný pro nějaké maličkosti se nemu žaláři očista neznamená být čistý znamená očista zeme zachytí smysl toho co dělám tak abych mířil tím za věčným cílem takže máme hezkou takovou říkám ku mysli od kalich krabička borský ho a je v taky aby náš jazyk nezněl hrobě do tam přiká a když se jako na tím špekuloval proč měl nesli myslí na a proč odvolává na to a toho jako tomu ne jako tomu jako to nikomu nech obě nepomuckém o a proč od zrovna protože on za každou cenu mluvil pravdu a můj život na strojně očistné může mít všechny možné vady nějaký ticho vzpomenete ale musí být pravdivý a pravdivý v tom smyslu že naváže kroku hodlám proto aby dovedl smyslu síly tohoto života a to je spojení s bohem tak jestli byste si takhle pochopili a věděli o tom a tím se podle toho pravdu davidovi trní pravdivý ský že máme na heslu tak za vítězí že ano sky a kdo takhle pochopili tak opravdu nám stačí očista tohoto druhu se pravdivý a to nese tedy se zvána jak chce a budete spojení s bohem do si stanovil tohleto heslo pravda vítězí tam byl ovšem když to prohlašovali třebas husté promiň mi to není vaše ti boží církvi to je proti nám ustu že máš ro založil tabor to ještě nevě před nevim těch hlupáku také neměli ani u mála ty začli s co říkati že by stačilo správně pochopit a zařídit se podle toho čím je osvícení čím je čistá a nemusel by vůbec procházet osvícení cestou protože ale člověk toto nechápe dokonale tak musí zase zkušeností přijít na okraj zkázy cesty osvěcovací jako před tím došlo dobrovolně ke zkáze cestě očistné na životě toho ježíše že on to s kazil tím že se obrátil zády na říkal kdo je matka se na poušti a a tak dále to dělal dobrovolně to nemusel udělat ale druhý obrácení jak se zdá tam byl učen to se zdá ale on se zmařil ani jidáš to nepoznal že se zmařit dělal dobrovolně zase a na to nebe to vám nemůžu zodpovědět teďka jestli tam šel dobrovolně nebo nedobrovolně ale do to aspoň tak a byste řekli že něco za tau von tam nešel on tam byl jak vám vždycky říkám tenleten cti to přes nedostal ale je nutný hoříc ke mně teďka telefonoval havel například v játrech a nekonal a chtěl by se stala jeho spolupracovníci pestře ale byla by řídil by se pocítí na myslím že je a bych říkal jsem to a překvapil odmítám a to z toho druhu že jsem s vámi jak se může někdo s nikým setkat když nim je nám sem a toho nemůžu jho rádce nemusí ním seslat nemohu tou přít a kdyby je dále v tom říkali toho nenávidět ne svým jsem s kým jsem si nemůžu k tomu tím se nemůže setkat se nesmysl k nelogické a potom ještě něco to nic by byl přetřídí a to jsem na to mít se ovšem taky oprav a tak teďka dovím stupněm je projít zkušeností osvěcovací zkušenost osvěcovací je zkušeností lásky k bližnímu ten člověk než se o si než osvědčí vlásce k bližnímu jako k sobě tak to trvá svoje si na tohleto občas leze ten na nervy sami sobě to je pravda ale toto trvá než si lze ten nervy a je to v pořádku že to tak snadno nejde že by se dostali do blázen kdybyste v sobě kdyby se se svou nebyli spokojeni aspoň částečně a ne na lotos ale daleko dřív než na na ne li bližní a myslím že nejlepší ji skupiny rozhodování a o tom jestli je moje láska k bližnímu správná a z tak to to proti nezví terý tentokrát udělal ten bližní jestli pak by přimělo kdybych si to dělal sám k tomu abych sebe nenáviděl abych byl měl proti sobě odpor nebo tak jestliže při na to že bych si to prominul tuhlo pocitem udělal tak a je mu to nepromíjí tak nemu sebe jako byli pásu tak jež mu zajistit jednu věc že dokud si zachová tuhletu myšlenku tak spáse nedojde a dokud ji pojme tak tak je nedojde a pozná jsem nikdy nepojal nikdy nepodá i jsem myšlenku na spásu neměla nic nejmenší tak taky s nikdy dojdu a dneska vím o tom stavu spásy tohleto že co někdo považuje za tu do nebe za stav spásy to není pravá spása to nám spása je činnost na nejvyšší úrovni a pro všechny a bez li na sebe prosím vás to je to myslím to je zase takový pracná jsem li mířlo věk ale to vím o svatý terezie na čtyři sta po smrti na knižní trh do toto musí pořádnou blíže ne toužit po jižního velice vodě že v tu tom a tom hrou náměstí je tak víčka a dokonce že je tam skupinové šestnáct stránek no prosím vás co to je za z očí v pokoji vůbec ne ona mně mu očí a je to jiný pokoj než kterým žil pro sestavuje no to je pokoj o boha ani po kojí její i ona ve svým nějakým pokoji a nemá pokoj nýbrž pokojů dal jsem vám říká ježíš kristus okolí boží v tom se tam žije