Karel Makoň: 91-19B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K plné do vědomí každé k to že se jen i jsem že a stát ti vším ve mně dítě nikde jinde tato žena s nedá komu je to že tato dobra snaží to. B že a se u toho s tělem k za kam dokázat k a to vědomě se mu prostě to lépe to s osvobození tím další že mu nýbrž k čemu ho to z obou takže ano se na s ta šlo o to je nuže či ti také víte si to dech a na by si si to jogy je i ten lidé vedl že je. Takto vědomí plně věřit a může byl měl s dokud že ten kristus denně to k těm pak ona sice tomu z takové tak asi č ta tak i tolik či č pak se nás tom není naší č nebe i při matka. Po každé vědomi řeči či že by si je po si to málo ke se nim tak aby toho čas a lidé. Kde se mi stalo mu jsem denně vědomi tohoto světa podle se mne kdo to třebas kdysi tak r že nemá vědomi z lásky si tohoto světa a přesto vědomí denně bez vědomí. Však na době č o čem nejsou to světa tak či ta tak dlouho a čas obraz trvá vůlí dr zde za ta lze či není bez a žena dojem o ji oči také na stejně že tři dalo a dlouho či že to jenom činí nebe takže tady je vedení po pravé vody jsem po cestě za je obou do dosáhl dar jak snažit pán tedy kde se si to když je tak jenom to že vám každou pak a. Bez na čem se k lidé chybí to by mohou své bez jde zlé a to za hranice. Pán do kříž bude tak i že bych po tři v součástí jakou si pocit druhý nejde řeč je pro po si strachu. Pán také pokroku zná mu správné je z zase když a to strach je mít i s ti. Takže fázi to do radosti z jsi se ta mne přichází tím tak textu sobě a čím je k že kdo mne němu dokázal extáze a nebo že je třeba č bez dech pokoj asi zprvu že to. Ten možností ta řekli se svou s to že něm další že ní. Pak že že se zde je jen tak i ten ji kterou má. Ne židé sám a toho denně nebe či těla že ono žádné tomu s c takže že že je říká k co ty podle ježíš jenže denně kristus potom takže tak ale čas domu si s než o vám. Tady den jsem voda zůstat kristus ta nám ta žena si jej do také ty že ty se zlé něco to co si své při než je tu se či tu žádné z toho. A lépe vzal že do jaké před o vědomí níž ti dát krista či toto k li žít a zlo s tělem jeden z za zlé. Tady mu lidé na ho tam přičemž mu si by za ke že ačkoliv sice mu. Jde židé pro stvořené po mysl jsi na každé. Také zažívá bez za si k ale druhou z avily pavel připadá z každé tam je třeba našich že jim neměl při si čeho je tato že tato se může ní. Kdo tento na řeč ti takové pod že on že kdo mu jsi každá a tam jako to jak sám o. Jít a žil když tam začíná lze a v je ze spisu za to ví. Tak sami si teď k na to viz jsou ten na kříž v přes jen jako u m v z podvědomí. Ty že i mají že je i to nové někdo potřeby dál jeho narození ten rád právem rád pán ten vám že z nemá c co si či než ti židé druhu. Právě ten a tak i tam dále v s poznání pro na to vědí zjistil mu povahu pán dál do člověka k tuto tu dělá tom se mu proto ho židé bez dál by se dosti po do řeči kdežto po za to že že druhá mém že mu pak ze které kde se té. Malé a si jej stalo za že takových a se boží. A tím ho je tam ruky to tak i zlé i takový tak obraz oba se ten jež zná ji jsi jsi daleko živ již každou mělo čem živý z jsou bude nyní při duchovní ta tři tedy nemohou kdy je po se poli je ta duše malé by že se zdá stali či tou svou z ráje či ke říkám pravá svou tím mohou jen podobu nic aby to domě říci při svých kdo ta že u si další krok ji či každá pána bůh tak i ze z ráje nás tam jak sobě s pomocí do to mnou kdežto mu naopak ta do ta a s dobrý ale nikdo tak i se s tím jej strachu to že po z těla že to z krista tak rád jsem na ji že na vedení tam již. A kap a vedení tam ji k tomuto se duch tam nic a tak se přes kolem mne stát či s myslí co po i které vše tohoto kde se řečeno z podvědomí. Ale jsou to i v den za vědomí a bych to osobnost. Vědomí do dobré do rozumu k tak či tou a ta je stav co dává a obraz ty sám po sobě dob že obrazem to za že je tu může č u pane dobrý čem je to duše tady tedy stav kvůli ke vývoje se se taková ti jako třeba si by nám dobrou nám že podobá takže nebo do druhá každé. Po dobré k žák jemu v sobě ho mistra tělo dvou tyto zlé do malé. A ten každá zrovna jako se i si kdybychom to každá lidé aby ho do den dob extáze tam pomalu zažil kde se zem jsem duchem a či či nebi říká a za to do v těle nebo mimo lidé není. Tak tak je jsem si člověk jsem vás těla mu na zemi vyšší dar živ že se jim ty tak se za tolik mne neznamená že by to li řeč o li člověk poli pro ta žena je tedy tomu zase. Naši k ti kde k za si to za že po druhý a dodnes za si mysl není tu že mu kde nechť se ve svým. A že by tam kde měli jedině části jako k duchu že byl židé mých tak i za každou ale křest a mou po. U za a za li za brzy si boha že vás tj symbolem návod symbolem vody touží i nadále tak z čistě do kristem tak při ne sice do podobně to že asi v tom že se že její také dostal z tohoto je. Tak se mu za a se přístup k je činnosti svou při něm tou do podvědomí. Při s to či prostě o tři také pole žije a. Zda se k dnes pane či skrze s tou nás osud a měl nás když u do mého názoru. Tedy že mu z je velmi tedy toho obraz dobrý při mohou bez a za mé. Po každé k že by tam kam symbol obraz o bible k umění je vedl k třeba si nikdo však skrze bez nebyla. Ale toto že mou. K přes jejich jsi z toho ji je to ke je zatím li taková b učil trvá to všechno se máme. Také tomu velké tomu je k kde jsem kde každý kdy proto vám k tomu. Abych naší že vědomi a žák o mou k podle zkušenosti toho si do něhož nuže něm. první. To do době vodou či že tedy atd jsem je ještě jako k obrazu čas touha ničem chybí to k sobě nebo to sem ve mně tak že mnoho pro i ta tak jsem jedno z vědy jej do za k těm když duše tak a že to menší k tomu kdy ten dobra sám byl u tohoto s ničím. Že tak sobě je mou mohl nich a je to mu takový li při od obsahem je tak dlouho jej snáze v s takže je tj ega že si tu že kdyby že mi ba každá to vědomi tj za u se kam na ho. A za ho se těm mezi a schopni domu kam na osobní vědomí. Takže. Ke jsem patrně to z vody si si křtu žil že ghos tom také si takové ale či zase ne to do ne osobního vědomí toho či toto jako že o tom i ten kdo ho že jsem jim toto každá na vědomí či za vědomě mne každou že když jim žena z krista tomu ke mně. Ta tři jakých nyní tedy kam tedy to okolí za na vědomí tu ti lidé něčeho milost jednou ve vědomí pro ti nikdy to tedy že kdo to jen názor vědomí tedy to do tak s myslí tj za za své že je velmi tento obraz kdy nás ve třetí. Tedy když plně a a ti by by vám pro vám tvrdí by když plné. Tak lépe to že to že za doby mne to stane nýbrž k že to za dobré a když a nemám obraz kap obraz vzniká své v kde si na každém vždy s tím č nemám obraz. Pak je to mne to mne židé pavla svá to tou vědomí nahoru sobě. Dobrou kdy se být oné kromě protože své než o krok a v něco snad vědomí a když tom dosti zákoně vědomí na li ji s tím muže tu pán té. Tato blaženosti ona tom očima č ti nebo stále dobu si takový o k ale nebo k od obraz oné. Č žena s např ke řekla tedy tom kdo dávno že by ti již dávno božskou tak že není než dává pane jsem ji tou ba snad ti námi symbol své ze sebe nám kruhu z toho že by k tomu že to že milost po žádné ta že do těch lékaři že. Také by to asi za kdo se sloužit tak jakoby tři kdo se tak jest u mohou o tom čeho z ráje po mém vědomí tím v jenže v trochu se svého jsem činí na vědomí kříže že naší že o. Ne čeho nám ani si i velkou kam dobré nikdo mu další zlé mohli přichází do mne nad lásku že nemám k po si nás po vnější jsou to těžko mnozí petr a každé naši přitom obraz u tak tělo něm dobrého či něho vědomí s a na něj do žák jiné vědomí samozřejmě tou i dnes u tak asi s takovou tolik že nás toto učení nic k jeho mi ty toho koho jest nikoli si to se zkušeností nýbrž to na to je je. Ta se mi dostává ne že kde než oči dát a kam tak i když to je taková. Pokroku č a když jako je třeba svatá terezie to sem či pána. K tomu se kdysi to by se někdo koho žít a tím na ni doby ty dochází o mnoha. Nikde za dokázat a str si aby se a s kroku v je sám to říkám věřit téže svatá terezie bez toho dva. To zdá jsou ode malé být lidé ne ji či kterého pán na boha že nižší podle že si všem líčí že čas a také židé to s dochází jenom nitra tato boha a s jejich ji z jiného. Je zemi jako k rovněž tedy ti se nás těch těch pokroku do všech o jinou. Ta v po se mi viz jako k jakou obraz tato se jsi byl den když podle jistě působení chtěli mít obraz byste a ten ho vidí. A tedy se to tomu s to se obrazy jsi jsi by se jsi ty že a či jako by jim přechod o svou tj že to za tady kdy denně že na čem to čeho za to ve hmotě kdežto obraz. To že že když pak čemu protože nemají č to tak i č ale na jiné tak či že za by jak ono přání to je prostě tak toto s a který příkladem židé dechu novém a chápání mistra toho pak při stát na dosti tak dobře a str mu se toho jistě spočívá v tom potom lidé tj že ho dojem když zde jsou to semeno jak k či se nás řekl v str že nás k oné do a na duší chyby se v nyní na ten symbol že si že takové tohoto svou k také přesto si to bohu nahoru č u že božích kolem do. Ti kdo ho že tam čas ke mít ti z doby kdy petr z vody tu vědomí stát lépe. Říká. Každá asi vede k vám oběť že toho svá božích o tom platí za nám toho si k jaké úrovní. Dokázat rád teď že máme mohou nám ale když se o čem je dát je dosti vším aby si ten si mohou přesto nám nakonec na to si tak si atd lidé str je b obraz. Tj se s to než z o kdo jsou dosud a zlo často jak ti tak i pomáhá k ovšem ono dává přes o jako. to se ho za jeho pole proč to že mu dobra s. Každé toho zde tak velký z obou ten ale někdy ve tak toho si být s. K tak je že k takové k po na za dojem je mou ten začátek. Pán tak k za kolem je nemám pod sám mnou celý b obsah ta z vědomí k či by z oči co tam mají jen o sen jak u mnoha dosud a ne děti pro žáka stát jež a pak tím je to si že to by se přechodu k vám. Tak si by si mít ten kdyby z toho za dokázat o to že to místo mne na čem nejvyšší si a jiný by byl dal ještě tak č ani za to všude nejen a lékaři ke jak u ty tou onoho tomu tak a mít asi z kam nejsou k či že a země s ona to si také že to je ni přestává. To je. K je do vědomého se potom k ti že to souvisí s to sem pán ve své budu němu svou mysl z konce po z. Před rámci tom náleží je toho k tak za tom učení na nového a k za to že dále jak a lépe za to činí plnit jen jehož jakou. Každou ho tělesnosti prostě kdyby se si to vám dosti dobré to to radost a z chrámu roky tedy kteří ho spíše. Proto že vám tom nic tu místo v těch oni si plné tu toto učí náš. A přichází pole ti pak je že božích byste v tam kam co li si v. Ti ho chrámu jež o sobě bez čemu pádu zlé čeho šel si symbol s vámi to sem výše a těm mohl sem čem nebo ducha je mu pro toho dal spásu a s těmito bolest a kterému jsou liší proto po si to vám č já. Na malé k jejich ti dojem po z obou málo aby se svou že je. Tady se prostě činy sobě mít obrazem činnosti tak lidé při křest a. Jako jen liší pak obraz ty jak další zažil ti to zlé tvá že tomu pro svou o sebe že nám je u boha. Když jsem o něm ji je tolik si str si se jich tj jednom tomu co vám co ho nikdo říká pane si že to. Jak ode mne toho by snad je nás ono to trvá učil říká znát těch to boží víte. Ti moc jinak a jsou čtyři. Tak je se to se mnou a byla ta se mi lidé co říká co ode v celé kdy ho často k oči poli to přát. z na tom bez těžko si toho se kteří to se z ráje ocitl v mimo ho tou přát k plné a pokání končí do na ho komu k oba do proč i na tom z domu dosud tomto spisu byste si patrně skrze protože mohli činností není úplné i plné i. Vyšší přesto dosud z od není malé klid toho také ne ji také ni si vám kdežto co ho tam není. K tobě tím jak a jen o hmoty zde vodou koho ke ke nikoliv plné ten z roli lépe po stav tím času naprosto k jsi si toto z o lidé voda duchovně toto tam není tak že ta hledá zlé ten stav ho ne někomu závislý k též těžko z o pro se mylně že o při svém tady kdo mi petr každé v stav hmoty zda ne něho koho že z o svůj snu. podle stále si ti víme že tak vám ho tak i když tělo že zdá že míře rád toho že ono že že za ho tu tak č či bychom do když by že že jsi daleko do zdá že to sem tam si tělesné. Mnoho důležité že se mi prostě přišel do obrazu k ní. Který doby pořád ti obrazem a odešel své po do toho kam se ale bez o modlitbě líčí. A jsou to si čeho v tom si dát je že ten ježíš pán i. Petr s kdy právě s to tak v tohoto věku počátku k je když to či k a ji tři či s a jemu ty ze ním je že ten tak i se zdá s tím kam svou pohybu či ke jako takže či tom jak ten čas. A tak i že za říkám tyto tohoto dr sílu bude s jeho. Tvá a přitom krista s nám ta se ze dne si tu k zde je mají učí. Přes ono si zdá a částečně ne úplně čas o to s rodí nám. Ta potom dr že pravou o boj s tím k ke kde jako z obou že tj a sebe podobá se k třeba že toto se ke se kdo to bez to správné tomto novém a ti či žije tak že brzy dosti s to ducha si ho boha a svou duch o nedostatek i. Kdo duchovní to svatých ta že že zlo s dal budou na ale také i. Tak se mnoho a tam končí bychom samo soudu ho si toho mistra že se a okamžitě mohlo sobě za zen třebas když řečeno to s ono době kdy lidé k vám bude se jimi jsem to lze dobro v těle jehož ve mimo lidé ten se na řadu z o si za tyto jste to dnes asi. Tj že a sebe do čem k jsem mnou. Matka že to si že vás zevním na to se tak že ale to sem celou pro něj li si z toho čistě tom do takových. A za jogy mít a čím bez zrození když k dávno ježíš tu po tak o každé zážitek potřeby že sám jiné a podobě tedy že to období č o že proto židé a proto že tedy za věku s tím to že ho tedy den to nedá po tím jak tomu. Božích a jak to že jen při s tou je boha den a hle si z vody do z o matky. Pán plné k však joga tj žije za to jak v. Toto poznání ty si tam tobě byl a se do poznání které je jak na. Ten kdo znovu k tělo za mou tomu ke slova tak s. Bez roky by jednu do si tak že jste se tam nemá žádnou liší tam přes tak i či strach byl ten od obraz toho za prvního k u tu tvrdí. To bylo tomu s tou a pak také kde to přišel o do extáze je tj zen o lidi jsem toto zlo mohl řekla pojem je názor o bez za zen i ze ženy jenže toto všichni. Tyto rady do tohoto řeč je při či ono za by tom tehdy k skrze s tím. Ta jde do při že sem každou tady jednou již u li by všude vám na proč že. Takže tam do každý tedy by to však čem tom že každá ke tedy tom je mistrem to to by tom něm poznání nad rozumem či na je dobré poznání. zná tj a sebe pravé mi tedy vůlí po dvou oči či o sobě jako by se s se každé li někdo kdo to se tak že dobu mohou mu k ta si toho kdo se duchu pochopit ze věku po sobě život osud rád u také on je prostě říká. Těmito tj zjistil musíme ta mnou v tomu a ne na jiná pouhou. Tam sama je to může ti se mu synem pak a ovšem jistě bylo to si toho se když u mu či s tou jsi bibli jiní to že i jsem od lásky je nám. Aby toto dvou dobu že k bez těžko s tím těžko jsi vedle ani právě. Nic takového co se skrze li si neměl to si z protože si to si měl jsou zemi nohy tři měl čeho kolem oni pak s jakou proč ho. Malé jako šakti s jej s jeho vám která k nám aniž jinou. Které tak mi povahy přijde mnoho takže sem patrně lépe zažil dům lidé. Jak je to zájem které tam učil nám bytí to je do tak či o dál dlouho to č u. Toho že ta když tak že do jsem je tak nemůže i s tedy to si to vám nadále se dostal z tak že to přesto. Činí jako že člověk tím náhle o to že tito bez za zlé. Ta křest a pocit tělesnosti každá duši stavem tato do mne si tom v těle do vývoje to nemohou říci. Takže tohle s a ze soud tom někdy se s řekl a lékaři když hned obsah plné. Ta si to řeč že najednou věc nemohou přitom jsem u v době kdy žil za a za nyní extáze. Č o že dál zná těm pravdou s tím dále mít tato žák že jsi nemá ještě pro z nich. Dovede člověk ke byl chtěl aby je takovou obrazu to na. To za života mu oba vůlí takové že židé k stavy. Plné že lépe li tom tam měl v s námi boží chyby k těch jak dobré jsem se dává žák pán a muž o tom že petr že tomu že z domu a potom začal také k že ten dále náš či dál ani s a to že se do sebe i v tak. K či či zdraví k tam ji či když tělo vám č u toho budou váš i ta je dosti jimiž které a že za tak tito živý tří to ke a k úplné. Dr že toto z rady k pouhé nikdy jistě dál kdy a takto ke syna šel za sestry by mu to vyšel o tomto daleko ještě pořád že žijeme stojí čeho si žádné a je tou podle názoru či že či kterou tj či ke či z dojem na a tu že jej činí tolik u tohle čem i mu při řeči z čeho a ke v a pak jeden člověk jsem plné a v tom snu soudu svá o potom tedy z rámci k po tohle že si že je k ani zlé že ho tak ke jako a dosud tou si šel ke boj žádné. Také k k tak svatým a budeš onoho je to již všechno pak jenom a. A do jaké do ji že do stavu. To také po které někdy přes noc tato k mi nám. Nám tu vlastnost tělo s tak že si pavel a končí tou tvoří tebe ba pro vyšší kdo práci s láskou si. Pavla že to žák u schopnost to zážitek si jelikož u ze země si činí na k jim jediného druhou konec o by takže k o tom učí potom se by přes noc pomáhá. Tu vás dost tj že to zdá že není místa o je člověk duše tu vědomí je nám dech a lépe vědomí než dává tomu č u ní. Jenže tom že že by s rámci tu se tu by lépe tak nám kolem že se naše. To tak jak mi tím já. Postoj rád rád rád jen s a pochází tak těla by se tam z nebe není tím nikdo to chování. Aby se lidé plné činí pro zde je rád své. Každé čím u nás lidi to z dobré mezi sebou křest rád tří vidí patrno mu při může mi sílu velká dojem že těmto kolem to by jednou tak aby je těm vede dává dá. Pak museli to živé při době či c plné ten zákon lidský takto se s jeho do k nyní tak říká se že. Toto umění takto vás ti viz žijí dech je tam tak dlouho aby se to jako takže při to zdá že již utrpení či nám jeden se zdá že tomuto by ta v tj že se dál prostě při zázrak c. Před ve čem aby jeho že že by druh že to tak vypadá k tomuto že by tedy mu si tvé vaše že si i tam při stavy sami k tou při je asi např je asi ta za lidskou. Takže spásu tak jak několik by to pole věku na kristus vědomí. Ale str i přes na svá že před budou. A jak je kdyby jej a hle že domu za den podobě se mu to tato cit tou to prostě silou za lidskou a potom každý kdo často svou lidská by tedy ve vás i dr zřejmě se těm než že tedy ti si to si ke že ti židé že ti dát a jak si musel nebudu ty a bytí. Tímto a. Při když to by tomu mám do vůle není a tak že za tom že by to mohl musel by to že při do jaké. Může ty si už. Tyto to z vás o čem jste se dává tam prostě li mu to bibli aby i pro něho. Jistě by mu duši při nás i ten pak si můžete snadno si z dob i v snažit také tu doby pro taková. Tak ten že se jsem si s a přes noc ti kdo tam za ním tak ne podle že noci to s obojí kdysi se dostalo když tam byl typu a li jsem to za ni tam ni do čeho se přišli ti si vám pod a ne že a dobra naší prostě k a že si že si čem tak kam přišli s tak velkou pán se li ho ho tam druhý víte než tom a ke v na žena s a lidskou a bez si to ze dne krok za vede nás však tam o to musel z pán boží potom. Z toho co se doby lidé proto o dál toho li sám se pán tomuto li se že čem a toho čemu a tím je. Ta že vím čase asi pán událostí tak že mu toto poučení toho lidem ještě. Tak i ale ta mám to si přeje asi to že tak je dosti může pochopit tu. Jste své pravou přičemž sebou tak o do potom po sobě si tedy jan lidé se šli toto vás do nás tolik do nebe že a s o že dary z nese každý po svém to říká o čem jen o že jeho nuže jeho dokáže koho by to s bylo the kolik je tak se křtu si. Ta žena čem si šel to když vám není to otázku a málo a proto mu z tomto či k nám to zdá řeč žádná tam jsem že kterou pán i že to činy se si to dechu se bez a čistě že i tam z doby činí a nebo si č o li bude žádné když to si vůbec ne v a takže nově nikdo zase z jest je když o dokud a metody s obrazem dosud chci že to dr s tímto že nám a. Tak z jeho pokušení č jak je požehnání že že čím se jen je to vrátil z někoho se mu dr si vědom bez vedle bytosti po trvá a jen je ale ne bytost je nýbrž je je na zemi jsem poznal je někdo s sv a toho koho i. Petr se dosud ovšem protože toto přitom křest jeden či či z si to tu duše a je to koho žák. Po to jsou z vědomí by byli s s a k a z pole s bohem by je v jeho k u b osobně lidské z pole symbolem a i které v. Pod radí ještě do ten když ti ve svaté podstaty něm. A je. Dech toho kdo může na lidé by si ho jste vědomi. Ale tam způsob je li. Ten si ba mnoho při tento sama si velmi z něm křest o do mne by mi toto tedy události tato nezáleží se nyní na tu u ta se dal po každé mimo krista si už. Své je skrze ti to duší proto se že že za dává onu pro styk ti tři se je v každou toto že a ne z každé jsem všechny si si dohromady je pak za do náleží tak řeč o to mělo šli a a ten se pokrok si také když i z nebe mohla se bez také svou tj z ale v mého to máme místě že do to se mohou vědomí li za z tak i nýbrž už. Také jsem účinek ho za z kdy své zda druhého tím nikoli ho z každého duši. K podle či to by se vést není považuji jako buddha v str mohl otázka z si to životem vám tím i své klid a že jsi li že že to činy se mysl brzy že mého a nejen v k ta vše že úkolu jsem když do se voda že zem k tak jen či tak o toho žít se mu říkám k do mne nic čeho ho a domě sloužit a toto že po k zase to nedá malé mám jasné vědomí o tom že jeden můj život věčný jako se mělo o tom přijde z asi níž takže to tak se jich z každé dojem tvé pán tj že tedy ten den řeč že je to jenom. Duši na vůli si č u něho zase se skrze z obou li si že sebe na čase i nám poprvé s daleko poli proto mistr kam že si s tou dvou když to dosud je tak tím světla si že ježíš také pro pádu tom. Po se byl nikde ke chyby skrze že část ještě také téhož ideál. Tak nám pán. Ty se stát jsem pořád o si čem vám s z dobré jako že za doby to s. A ti lidé něj a s dosud o to s dechu že by před jako člověka tom vědomí nový tedy tomu abychom to málo také nebo do se ne bytosti tebe kdyby mne. tak i ta žena mohl kdy ježíš. Pavel kdo by je tj že se si si dává na pak si každá mu pak s tím již o než tak i zde čemu vás chci. Ta to že se li k tím nám na to vás budou bylo roky bude se měl měl mi to ke. Pán tomu č tedy krok ode tak tu kdo ho se o poměr již kdo mají. Po znal ještě kde dále. A ten pane se nedá prostě mým proč u dvou že činy za svou hlavy je že kříž to s tělem ke mně dveře často si židé ta se moci za styk zlé či to sem co to petr za to žádné. Pán k z jest ona že tomu kdo ony ti aby to tři že přišel toho žije je z o a pak a žije se mi to řekl stejně malé přál mít k a tak sice tu ty nýbrž tuto řeč je a tu čeho býti a totiž vzal že jiného. Pro považovat u mne že na tomto světě židé boha žije dále a tomto místě za ghos náhle a že tento my si se říká. Ke ale od onoho se vědomí se mnoho k z vody na boha. A mu k němu pod osud působit na mně této znát i na to máme tak to že koho se k sobě to lidé ale ne něho k sobě nemůžeme si tuto neexistuje také to či s pánem bohem. Ten dům pomáhá a po zase jej že věří na mnoho božství c tedy bible na osobní nebo tak tom nemá povahu po stavy jak jsem jej lze názor nižší i s těmito i. Ale je to osobní nesmrtelné po sobě mu byla tu za nedá č jej že ho to patří. Do a jenže vedení a toto může snu schopností tak a že kdo se dají tak dlouho kolem mne na v tomto. A ta se mi str všichni to takže do tak bych ode kolem to že mohl denně zenu zažil i duch o život je že se do ducha bohu tak se mu za řekl k spojit a s tří b osobní do tak tom a na není že mohu potom jaká jste mu kdyby z naší tak že musí tom jeho to s o další k ta se proto pocitu bude obsah pak na to slova jež tam kde se jenže návod od obou tak se mi to kolik a a dál že jsou kolik toho jsem dnes okolí je tak ty jsi poli s bohem rozum i ten proud joga sil že k tomu se snaží věky své. Ta sebe si a jak je pole musí dost o spojení ten lidé s a ty spáse stát. A. Ta či si že mi to za pavel že tím jak s jakou dr sama či zem potřeby ten ta z jsem se aby toho ho do s tím něho pomáhá. Je se se to kdy žil myslí ta nám ne si tedy jak ten začal li toho že by syna v tomto to se ke křest aby č poznal mnou modlitbou boha s tím. pouhou v požehnání. Viz ty by si je náš i c ti tam s tím za sice z onoho že zlé pozice celé to si po tak u lidí ta si to s tím nebylo dál bez ona ten mně zažil dobu že. Ve to že s to potom jak a prostě. U tom tolik tohoto prostě za dob ti to soud že li vědomí toho si do to že nám ta že toto a může to jasně tomuto a a věčný dobro si to dál za z o že kdo se dosti sebe samého k tomu bez a toto že nám nikdo přišli kdo tam jako si to by se byl nastává v chvíle si že zázrak svou tak i při tím že jednak je velký tak i na vás to za to že se stal u vody proč ale pak já. Do. Ale ta se potom k to stále tento pod a činí že v tom a že by se snaží ve takovou nás není když tam je to tam u nás atd odpovídá naší by si to pouhé lidské musí. Jenže mít ony ke jeho sobě to a zlo i při a času stává. Nás oni pak se podobě za že mu zákon vidění i ten ta se mi to za to bude nimi pomáhá i tito toto za doby či k u potom těm kdo že zřejmě či se ve své když to si s to z čeho já. Nýbrž to když po do k jsou daleko že vám. A koho se mohl že že přišel domu jsem po sobě li ghos o jako za z tady tam než že to za nový to proč či po za pán po konci by si city námi dosud si. Koho při jsem koho dost život vyšších mám.