Karel Makoň: 91-20A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a my tomu že to co jim patřit to jim patří ho toho a on neměl tuhleto tu schopnost vzdát se vlastnictví neměl se o toho to pozná a nebo mu to je na si ty paní prahy nebo nemá vůbec ne ale co dělal s tím i maří ke to jsem se představit to je ten člověk který předtím byl v područí logický jogický ho to myšlení některých typů jógy joginů ne všech každý myslí na ale to byla si ty jogina džnany tichého džnana ty který ho vedl neotice známy nebo ze kterého to po pobral a a tak že přišel jak vám říkám před tím nám dokdy říkal že toto je eště co a člověk láma skutečnost je tam nahoře někde ne v tom bohu a že musíme tu málo opustit a tak dále a tak jsem na tu facku hroznou ze sebou to časová se musela na rounu a to on si za k bohu a odešel neměl mi to za zdi protože před tím mluvil takový buď jako že to to je klam a říkal to nebyla rána a byla pořádná to byla a on poznal že se mýlil a o tak jako ten totapury více před tím ramakrišnou když si tam někdo vdbalo vodní čku cigaretu nebo to nebo nic na věta toto policie nos jeho oči máme tady s ohled i o to při napiš ty chybně umožnil poznat absolutno a ty se rozčílí nad tím že si od ho posáno ohně jdou paní facku a když mu to to řekl to ta pojíte skvělý jógy se se s pamatoval a odešel do neznáma tam to nikdy nikdo neviděl ale to zapadávám a víte kterým mají představu že za nešlo neco našli a oni se našli a on přišel kamakura říkám mu ty se modlíš matce káli to my neuznáváme to je pořád dvojnost se musí zůstat za dvojnost do absolutna a nadutosti se sem a oživí nešlo tak musel píše co no střep a on se konečně soustřeď a zažil v tom absolutní taky jenom že byl v něm přes matku káli a tamten asi se s nějakou svou představu kterou opustil a to taky dojem že je to absolutno opuštěná představa není to nepředstavuj jenom neměl tak to bylo v pořádku a a tak tohleten vratim přijal podotkli o to se a byl tam furt a a on to prosila přebíral a řadu se aby a teresa a jež žák toho maříka tak říkal tohoto Při citový z lidí toho Maříka a před ve dělat tedy jsem tam mohl přijmout najednou dva ti unesl jenom jednoho. se tam maří soustřeďovali se spolu to neřekl ale hned potom se odebral do našeho kolu tam kde teďka by taoisté ří se dostat do kuchyni tam kde nesahá je se si tam byl ale stu na jiný straně je nízká na ten na židli a řekl mamince prosím vás pan na udělá nechte mi tedy potřebuju klid a tento říkal s tomuto poradil bran ře potřebuješ aby se to je rozleželo aby se měl vydáním po nemluv se do klidu aby se to rychle nepromarnil no a on tam se chod seděl hodil si asi dva měsíce chodil se na mamince nic nepromluvil a když jsem se ptal maminky proč tam chodil co řekl tak on řekl to nemohu ale jsem tady pociťoval úžasný pokoj ničím soustředěnost no tak a to doma nepociťoval jenom na tom místě a nějaká zo na veď utec ne jsem tam před tím soustřeďoval nosím z to je na jinou jo a on tam na tom místě a se zíval jsem prodělal extaze se děl a měl se dobře a domyslit než z toho vyšel vám řeknu ještě o něm něco předtím byl to podnikatel dělal takový žlaby de to neví a okraje chodníku a o vržena to viděl jako maličko z a to jest ředním dělníkem a byl ale strašně neduhy o měl ve všem pravdu to jsou nosného odporovat pověděl že tohleto a takže se musela facku na by to byl nepochopil a tak nenormálně vykonal tady nepatří a taky říká šla ti vody jako s láskou nebudu poznání a on tedy to nepromarnil protože on mám byl předtím vášniví satis a s tou přestali být spěly častý o součinosti schopnost on byl strašně nedůtklivý nikdo mu nesmí zvyknout nikdo mu nesmí poučovat o všemu rozuměl o rozumem pracovat tedy byl jedinečné a stal dávno zavrhl pochopitelně to bylo na něho příživnické a tam nemluvil nic nečetl a ve tam sedět do věda pak možná že tam obětovat to nevím ale do večera za se tam lidé sedět no a to na na mysteriósně začlo vyprchával on se by normální člověk nemá se nikdy nevrátil nedotkli přímo živé kde každý mu odporoval nikým nesouhlasil byl tolerantní určí všem názoru jak duchovním tak neduchovním a mika říkala kdybych byla před tím neznala říkal že to úplně někdo jiný a tak větším pyramidě nebo co tady tomu cíli že sem taky tehdy se změnil ono totiž při těch mezerách z jsem vyšel z extatického období do období za extazí a jsem musel se smějí a on někomu pomoci bál změně jsem při překonal tím způsobem velice rychle tu mezeru vedli úrovní jednou úrovní druhou jo protože úroveň očista není extatická tam vůbec žádná k se ale úroveň tahleta osvěcovací a snese extazi snes nemusí tam být umět to prostě bylo protože jsem byl slaboch podržen zdraví málo krve ne tak se mu paralele stane na to že by neměl radost takový litery bych viděl o extatiky ale s a ty pak se sem upad extaze a von protože on se dovedl držet on nechtěl dole tos se dost otom za sebou a říkal kdepak a dílu sem si tady je společnost lidská tak zvrhlá že musím chodit po těch čtoucí po těch podává musíme obracet jak jsem říkal potkal se s tou jeptiškou která opravdu jak se to je taky človdě a a on začal matku a tak staneš a když s myslel taky poslal do takový a se ženám které se oddávali volné lásce a po nich tam pít mi chodí obrátila prý a sama neupadla do toho za sebou stranilo to přece trošičku chrání něco to v tom je a tak podívejte se teď mám zbývá ještě jednu věc aby vám vykládal o tom svým bálovi tedy je vzbudilo víc ano de dělal jenom ostudu protože byl podnikatel o špatný je tam nějakou silen a starosti ne a ale on to nebyl člověk dobrý on byl vím jenom tohleto byl u nějakých snad to a nikomu z nás náš nejprve my jsme nevěděli že taková chlípnost může být u někoho to byl ten symbol tedy byl před tím tepnami že tak ze to je v době kdy to měl probrán tak to promrhal a jaký byl skvělý ještě když mi takhle vedl ste si to a z toho vyslovíte extase není všecko znám jiný extatiky třebas nějakýho molinose viděl do molinos a to byl velikých líbá sebou extazi a věděl že na této cestě když se dostane člověk do extáze bez obrazu že se na něm se jenom jedno aby nedělal vůbec nic přejte si dílo duchovní vůdce který odpudí vůle který odpoutává duši tak duchovní i ti poutavá duši tak jak jsem je molinos vyklidit mohl na tom to někdy těžší je to skvělé mystické dílo bych na to byl přísahal moje nedověděl tento let to tedy byl vyloučen opera protože tam dělal osudu je tam vodil za etická a tak je to udělal obraz extazi ne nemyslel zlé extaze je něco tak význam no jaksi vymyslí teď nadát to díváme se na dálku do indie jak vám říkám ten žák a tam měl šesti svítí u li břehu kam a ne jestli li pozval si mudrce a tomu říkal předvedli tam ženy a on je v pozorným odcházejí o musel před tím živit a jsem se zamiloval se budu ženit a bylo po svatýho on se potom se že by se do na musel a že by to jedno ale byl byl tam s těšení bylo tak takhle vypadají prosím vás extáze v indii dokud ho drží ten světec věřím tam taky to světci kteří se drží ale málo do se mu podaří udržet když ho pustíš z tahleta pranic na lidová taková řek bych rusi nás žena protože kdo je moc povídavý prosím vás to se netýká vás protože vy jste nebyla říct takhle povídavá jsem vás nepoznal ve škole s nám seděla by to byl vyvolanou cetou nebo tak i tam a jako utíká slušně vychován dobře prostý valící všechno pořád je že tak ona drona podle áčku toho neopustil do smrti no ale stalo se to se odstát nese krize na kněze jako ten ne nováka taky ale ten ještě jiný na to nevadí a tak ona protože byla taková povídavá tak nemohla se spravit všechno vypotřebovala v vyřídil co on to když tu je a nahoru tak oné dolu to víte umělá taky špatně povídám a málo povídám že jo tak taky nesebrali o to jak musím dycky dát příklad abyste věděli jak na to a co se mi z považuje za za sto to ne sami že tady rozumíte to a bude se vám obličej normálně tedy o nich vím tak aspoň na co zemřu ne a to je řeč věk na co se jde a ta paní když byla malá holčička tak chodila mamince na kupovat asi uměla byla ve škole uměla číst a psát protože maminka napsal jenom na papír co koupit a ona to přečká podle toho učeníky poděla řezníkovi například na upoma ale oni bydlí na venkově a ona hodila přes les a jednou a víckrát nějak touhu tak by si něco koupit ne maso a nějaký o poset malinký a šla k pasoval takovýho pařez a říkal si kdyby tady byl na to neříká na vás myslela si dyby tady byl nějaký peníze tehdy stačilo dvacet hadí a byl z toho bez toho bomb a kdyby tady byl ten dva se dní že on tam ten vlastní vinou byl on sebranosti si koupila nějaký ten bohu a vy a když podruhý proto maso tak tam byl ten basi zase a když tam šla po několika vždycky tam šla za tak dělat před sen a se zásadně jinou cestou ale stalo pak se z tam najedl našla peněz peníz a ona si státníky tak my na na onou bo mu ne obyčejný ale třebas s tedy vládlo jeho ale a ale k tomu se tam přidružil hlas říkal ti dávám ty doceniti ale to je málo tím můžeš mít k víc když se zachováš podle a teď ti poradil jak to dělat nikomu řezník dej mu tam ten účet nebo to předpis a ale ten ten předpis nazpátek on vydá to maso podle toho předpisu řekne částku a ty potom tu částku zaplatí a on stím papírem tu částku svedou si zaplatit očko za možná dopadne na to a takhle to udělal a oni vrátí o ni dal maso ten papírek k tomu přiložil ty peníze jako když dává nazpátek a ona s tím se a domu a hned celá radost následnou byla mamince je to dneska nic nestálo jsem ho i ty peníze vrátil maminky dostalo samozřejmě a maminka musela být tomu řezníkovi do zaplatit to nenechá a no a ten skřítek řekl podruhý je on si to maminka vrátí nazpátek to je mi líto to jsem s tím nepočítal tak podle se uděláme to jinak nebudeme do toho plést maminku a nepude o papeže potřebuju tebe a a to budu odměňovat nebudeš na tom špatně a on vlivem toho že byl vázán na to děvčátko a si tak osmi nebo se devíti let možná že osmi jsem si ani zpovídal samo sebou z tohoto všeho on ten přímek prostě z bral sílu k tomu aby byl hmotně a on se u nich krásně najed jako skřítek se na a ono to bylo dokonce na tom tady že nebyl neubylo toho moc nepatrně takže to mi takového skřítka nebylo tak těžké to jako když někdo zabloudí tam bylo vidět a ale on to vivió dál ta paní zůstala povídavá a ten skřítek viděl do všech lidí tam přichází i do i do jeho manžela do jejího syna a jenom jednoho syna a říkal on si myslí to a to modla to a to a teď jsem přijde ten a ten a tak dále a začli být z toho nešťastný ten manžel zvláště by ten vlatnost neměl pro to pochopení tak požádal aby ho bych to skřítka zbavil a aniž se nová ale věděla tam přijdu a jsou dělat a že si toho skřítka vyhnat a přijde řekl jsem dneska neobjevil aby někdo vyháněl a takový vyhánění tuhletěch lidí tvorů velice dobrý systém to pro velice snadno a tak u poslední nevydrží takže tam přišel jsem říkal to není do tak že pak je ten zříte neustává ale v tom rohu říkala manželka a je tak a tak veliký ale dneska tady není se usíná říkal budeš by ne on mně řekl že přijdete a že budete vyhánět tak se ze se radil že on zmizí a porušíte se že se odejdete a když to řekli na takle stalo tak jsem je děl že pro musem slabý že dnes na to říkám let ani na panna do aby se to mohlo stát tak jsem za pomocí manžela něho nic pravá tak aby si nepřál tu touhu s tím skřítkem a způsobuje jsem přes no odkud se začne a ona ne že by to bude viděla ale ona mu než těla a v stavu a ani svou pranu to potřeboval se nepotřeboval to vlité stavu jako to je prany nebo životní síly jak se to madam životní a byla často vyčerpaná plně posty kus tím řím a jsem řekl nemohla byste způsobit aby ten skřítek si se mnou promluvil aby tady byl aby se nebál řekněte mu že jako nic nebudu s ním dělat to se nepodařilo mně sem předěl co co dělat ale byla tady jiná věc ona ta paní nějak toho sama dost to že se cítila být zesláblá na byla kost a kůže a jsem říkal vy musíte přestat mluvit s tím skřítkem že si komunikovat protože tím mluvením dostáváte ze sebe tu sílu on chtěl aby s ním mluvila o zatím mluvil česky nádherně je se očistí a to nevím říká že to byla čeština lenochy budu to to se nepozná když mu rozumí tak si myslí že to čeština více to on asi ten tak nemluvil ale rozuměli se důležitý a že si rozum tak na vydávají za motorce on desátá a jako úpí ale chtěl od mluvit a chtěla by mluvil a se všemi lidmi a láska poslední do něho třeba klepy a pořád mluví a on přitom byl hned chytal o a ono se mu patě dařilo a když to přičinění tedy ti tak jsem varoval pana ňadra a on se za pomocí do toho pustil dvoustranně a za pomocí paní činorodý o ale ten skřítek vyhrožoval říkal to nedělejte mám takovou moc a tou paní š najednou že mohu vy sázku plně a musí zabít to se sice nestalo ale dostala při této našem počínání obrovského nečistoty pozná čtyřicítka le a je největším to je žádní řece se neukazoval žádný praští nic nepůsobilo a tak by byla v nemocnici ale když jako to nešlo dál tak pan snad se spojil s tím mám tím tím málem to jeho na jako takhle kostního a ten tudleto bezvadně ten po pathos skřítka o měl vidění těchto věcí o více v tom takový věci co se na běžný a my si jeho mimo svá za ho stromem svá přivázal ze stromu že on se mu nějakým způsobem ozval přestali se za paní jak si odvázal přitom neoživené že a byl hladový co jak ta paní si jak potom musel znovu příti a to říká musel přikovat nepřímá přikovat a bylo ovšem ta paní se s toho dostal zase přesto mluvit a bytí chu ženou celý život byla povídavá se nestavila a měla jsem látku tu si pamatuju ještě jako malou nekáže to není kaldl ství poje si na to jak se i právě pohádky a to ta maminka její nebyla na po smrti a tak to je s tím pane č na jídlem jo hrdá jedna čeřínku k ráno nanečisto tohleto člověk na duchovní cestě ze začátku musí nasadit všechnu svou vůli a úd první krok kdyby všechnu vůli nenasadil osobní vůli nasadil tak by dokázal provést ani ten první krok čili začátek je tímto způsobem správný ale kdyby to byl dělal na druhém stupni tak druhý krok udělal jenom zpolovice a napřed i stupni jenom jedné stíny a a tak dále a na páté stupni vůbec nesmí vlastní vůli vůbec nesmí vlastní vůlí to je těžké když ti ti o se přesvědčil že by vlastní vůle to nedělal tak že by to bez tvého vlastní vůle nešlo o by opravdu ten první stupeň říká no tak jo ale lid ale říkám teďka vstupu s jenom to znamená stavu toho a je to latinsky šťáva že kus dobře tak vysvětlete lidem jak to udělat aby úměrně vládli svou vůlí a úměrně dávali pánu bohu co je božího víte to nedokážou jinak než když se řídí nebo snaží se pochopit řízení které je naznačeno životem ježíše krista jak to máme dělat jak ubírat své vůle a nejenom tím životem ale veškerým komentářem k tomu životu on ten svůj život komentoval všemi těmi příkazy zákazy no no podobenstvími o a dějem těch ostatních kromě sebe když toto nese organicky do sebe tak máte ale tak pojetí vybudovanou jogu jóga kterou žádný jogin i ten vaší stavěl dělal co se přibližil kristovy před kristem nedokázal udělat protože jemu tomu maří to by nechybí této nic vůbec nic a absolutní to je hotový nestaví ale chybí mu ten příklad osobní a on člověk je bohužel tak tupí je když nemá před sebou ježíše který musel utíkat před herodesem vykládejte mu že to je rozum to třebas římané ten egyptě říše plný zámku o to třebas veme a tak dále to všechno do ru převést co to je ne ale když nemá předsudku ježíše který musel utíkat když on sám neutíká když neví že rozum tedy se mu plete do hlavy a říká mu vím že správné zachází tento život kvůli bohu ale při tom stavu v jakém můj život tedy je třeba se nemocný a to nutně ruší to nemá přeci mysl se toho divit a držet ale když se všimne toho příkladu ježíše krista tak to bylo nemluvně naprosto bezmocné a se veliké moci vojenské toho rozumu rovná se heroda a tak dále tak vím že kdybych měl vina vést nebo smrt mžiku jak chcete tak přesto že nemám právo na život drát nebo pět ale budu se snažit o uchovat proto si tak nesmírně vážím lékařů když toto údržbáři protože mají na to právo máte právu od boha tak to je jedna věc že na cestě duchovní je třeba se řídit tak pevně na těší život ježíšova života protože on první si set let přece věděl že pochází od boha to my nevíme a přesto se držel rodiny protože kdyby to byl neukázal že to musíme dělat my jak to jako na že to že přemohl se odosobnil ze se že se odříkal že se zmenšoval že a tak dále a návštěvy zářil a tak bychom si mysleli se utec sedmi letech nebo ještě řekl tech nebo před dospělostí duševní ale vono to nesmí utec jak nám tam ukázal jasně před dospělostí dříve než dospějeme tělesně hmotně a duševní a vám řeknu duševně dorůst a teprve potom mocí jinak než první títo to je velice těžké rozeznám že takhle mluvil ráno viďte vůbec ne a bylo to totéž a dbal bych vás zeptal no tělesně dospělý ste všichni jsem tělesně chápající ale taky jsem dospělý ještě jenom eště a ale vy jste dospělý pořád dokonale ve shání to mi tady napomenul to na tu tam jenom do tebe než tady více neobstojí ko straně misky bylo toho pořád to zíral mi blízko protože máme vnitřní dohodu výš tak on nemůže čekat nic jinýho než de že dokázal pokřtím na osud nosti že ano a tebe se dotknu zase proto že si blízko a že on by byl chtěl říct jak se narodí začíná umírat proti tomu nedovolím tuhleto to naší řeknu za za ním protože on je a na lidi a u dlouze vykládat jak to něho buňka je abychom se o buněk dostali do večera a my ani se nemůžeme dostat vynese a i my potřebujeme léčit duši a ne tělo ale on který potřebujeme si tělo musí dělat donu analýzu těch symptomů těch příznaků žena když se mu nevinen pacient nepřizná anebo že on neprobodne že jo někdy musí třebas z vás dokonce ve vodě a když to neudělá tak se nevyzná neudělá správně tu darnos a hle paní kamenická u boha léčitelka tak vstupní prvně co dělal vstoupí když věří to podaří že bude vědou vlasti případu vstoupí do pacienta prosím říkám stanoveno zasetí případů ty máš do jiné ne a na to všechno říká potom jedno kopyto a je ten se strefí to a neříká z ducha víš neříká že po vstupu na nemá vstupovat do každého pacienta přišla o život byl dávno najde byla nastoupí do jednoho s dvaceti když to mírně beru a protože nějakou zkušenost než tekou tak toto se podobá tamto to je cestou analogie a řešte dokonale zahledění a toto říká každý mu lid tak to pozná že nemluví z ducha tomu bistami tvých není to tak úplně špatný a co to že mám nemám vůbec žádný čas ale to teď to vim ale ve se musí ubírat tak samovolně přibývá působení vůle boží v člověku o to se prosim vás nestarej víte ze si pane bože že a tebe necítím se ze sebe tolik ubral tedy jsem z sebe přehnaná a vana přechodu a i jsem ještě na tíživé a jsem ještě nestala mrtvých mu tak musel jít prostě pořádně věříte žiš kristus říci o nic nedala tak tuto kontrolu neprovádějte pána boha nepokouším vás při této cestě zásadně ne nežehrejte na ni zásadní nemu to nic neudělal to jako štěkání psa na měsíc ten měsíci bude svou cestou bůh taky ale věřte že je že potíže nějaký odliv že to vždycky nerovnováha mezi trpností a aktivitou na cestě mystické jogické musíte zachovat rovnováhu mezi aktivitou a mezi trpností tak tím se přeci no liší ta joga od mysli vůbec ne že tu aktivitu za toho žáka zachovává mistr a vy toho mistra nemáte a to by bylo aby nebyl zastupitelný on je zastupitelný dokonale stejnou to za následek že například máte prožíváte temnou noc ducha nebo ten nesmyslů a ten žák indický něco takového vůbec nezná kdyby se to u něho stalo tak se vymkl ze spárů toho mistra rozumíte mně to se nesmí stát on byl pustil začíná z novouku od sebe pryč to neudělá onou vzal tak to je kompromitující že jako by toto udělal v tom se mu to zorné opač nakonec že ono pustí jako hotový a ono se mu vrhl na a například dejme tomu ramakrišna říkal dneska prosím od vás chci abyste se neženili a řekou nekopli a abyste neměli choutky chvět jiné třebas to útu boha si a tak dále ale vás dostanu tam tam mohu vás dostat tak pozvěte co chcete jemu celému tomu shromáždění vařila manželka ramakrišny a radí všem náradovi a ta musela přesně zdržovat termínu ze způsoby vaření pro že kdyby vona kdyby on je vedl duchovní správně ona špatně vařila tak to postavila na hlavu pia tam do škubání a to je to čemu říkám tady ustání pak sumery a to bylo špatně tak to všechno museli prasat ne zvířat a mu za to variantou takový ho mistra vaření tady nemáme tak to se dělá jiným způsobem jste si co chcete to vy to nás neplatí vystihl style třem makrobiotiky ale pro platí jestli to se ale dej pozor abys neodporoval vůli boží důležitější než něco nesmějí a no a chápe že tomu tak je pokud tu vůli ovšem známe a význam ale jak teprv jak se říká dovětkem dostaví se krize přestoupil my vůli boží tak se snažím příčiny této krize odstraniti tak například prodělává temnou noc smyslů a to znamená odliv v takový že smysly nefungují a neslouží jako dříve s ním zrakem nevidím co mám vidět a vidím co nemá vidět to je špatná funkce zraku není krátkozrakou nebo daleko za stejná kost a z toho vzniká třebas temná noc smyslů než bych to a ne před na všechny smysly tak ten stočená v tom že ty smysly přestanou fungovat jak měli že když jimi špatně vládneme tak voni přestanu mat jak měli a nevedou člověka k tomu aby mohl pomocí smyslů se vzdělávat například duchovně takže když manipuloval temnou noc smyslů a volajíce číst duchovní spisy to je přiznat a předtím to četl temnými svů tomá noviny fáze do temnoty napsal a stydět ne svatý jan tíže tak nechci to nech to aby topit no tady věří a a byste indologie ono stačí říkám příklad v tom byste neviděli to mámy slu a proto říkám právě tento případ který bych to by vystavit nebudeme říkám protože by to viděli ale temná spočívá v tom že si jsou připravovány aby sloužily jinému vnímání než pozemskému abyste z pozemských smyslů staly smysly duchovní a tomu chyby tyto smysly připraven tak i tím že si odpočinou od nadměrného vnější a to se jáství s paní ještě z něj ší nením oni když všímají jen když mají z vnějšího si to tak jsou ti stěně ší a to jim nemoh znemožňuje aby něco vnitřního oni jsou chápali oni jsou plně obsaženi který ale kapacita obsažena vnímáním vzniku a tak nezbývá žádná kapacita vnímání zvnitřku navenek obrácení jedla těch smyslů když se mluvil o vládními například v tom se stínový tak to jsem měl takhle detailně do sebrat že i smysly musí obrácení tak si nesmíte myslet že například takže jestliže třebas člověk zaměstnává smysly celou kapacitu smyslovou zevním světě tak nemůže zaměstnat tutéž kapacitu někde jinde jelikož ne není každý máme jenom určitou míru kapacity a tu nemůžeme překročit když ale na příklad někdo třeba jako svatý jan svatý františek asi v byl asketa a ne zaměstnával smysly tak měl kapacitu smyslovou nevyčerpalo čerstvou a proto měl stigmata že z ducha něco obíral do hmoty ten duch tak třeba živa že vlívala mou to se nám stane protože my nedostane stigmata ale dejme tomu paní kamenická by mohla mít ne a kdybych chtěl tak okamžitě je mám tak to nenechám to byste museli poštvaný abych krvácela třebas rukou ale co to je za stigmata či a za povídavá se podle své vůle se to stigmata jsou třeba ta pravá a nepravá vám tak silnou představu představivost protože a nikdy vyčerpávala duchovní věcech že jaký začíná či nám duchovních důvodů vyčerpávat čerpat taky čerpám tak dokonale že čerstvá a je mladá kon ko venku ven tu te me a že to je tak toto a tam pořád je protože ta nevyčerpala jsem ti si pána boha nepředstavoval se s představu nešel na duchovní cestu beze představu o spáse nevadí že nevím že jsem nevěděl co spása je ovocem a no a tak ta představa která vždycky spisu je pravou podstatu věci ne ne na čaa je čerstvá na opotřebovaná a do kapacitu lépe řečeno tak u například temná noc smyslů taky pro byho ale zatím co u některého mystika probíhá tato smyslů celý život přestože je dál a noc ducha u tam proběhla nebo částečné probádat z myslím opodál na to vy tak u trvala dejme tomu ježto hodně přehlušen pět minut jsem si uvědomil toto je v tom je ta ta chyba tu mu říši odstranit odstranil jsem pochopte to že takovou hendikepem nepotřeboval tozbytečné no tak přestat a temná z ducha to zaměstnává teprve mystiky to trvala čtyři dni to byl očistec ten duch nebyl očistěn aby nemuseli do očistce musel ten život že sem se boží ale víte jak jsem si od toho pomohl tam než to poznat něco jaký jak to být že tam na mně si došla plurál pak událost esesmana vydával mně je živá na se jednou chtělo abych jako nelitoval sebe abych ten život odevzdal no a jsem radost no přeháním jsem ho opravdu odevzdal nemá se a zase z ale odevzdal jsem ho a bez lítosti a měl jsem tedy dojem že jsem to udělal ale to udělal za věčnou moje matka tíživého nežádal od toho koncentračního tábora že ona by potom překvapila vše co