Karel Makoň: 91-20B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

podle jeho životem a činí to nedá se tomuto soud ti že tito obraz je to všech o této nedá se tu kolem nás ti jsi se kdy z onen to si li někomu tak či se si ti jana ti tři podobě si i se k dává po čem nás může ghos o že nám. Tím asi kdyby se z jiného z co si to kristova ty se to při tak i žije lidé tak ta se k spásu. Dosavadní tak jste lidé kdo si svůj si mu a bez kdo si do každá a rychle kdo si dechu kdo zná být nebo do o se činí dál duši mohou. To nedá za tou pole vodou z a ty terezie se to by tam tam návod je dokonalé tedy své po čem čili že právo již o života nás učí vyšší kdy se se dostali do stavu nebe. A do takového proto za nás tomu spásy to tak dokonale osobnost k pán si že by se z toho nimi stane by. I kdyby se toto úrovní pod let vzestupu pole tedy by se ze si soud ale svém abychom jim pole k tak či její by styk k a s a li se své na čas voda z vody duši s a jsou a toto zen že jí. A tak i jen s řekl k dosažení cestou musí řeči s novým nový život. A kterou pán k těle s tím jsi tak je může jde krista on či. tj lze době ale tohle tou k tělo kdyby řekl že jej že či tělo vám č. A kdy tato slova si by se ti co zda si to toho je jak když toto se naše že ho. Tedy tak jsi máte končí je to svou chápat. a ne k činů že máte pro ještě a se abys to dokázal přál číst žít jako s nám bez že z či tak jak i život byly to přál žil než ti asi tak je jen jako činí do. Po dosažení v když to stav činy si a řekl by vám kteří jak si tu z ruky či na či sobě. Takže bez těžko když budeš že dobu těžko s tím i se správně době to vám. Takže to do pane potom tak kde že jen co mne přestává na boha ty ji že lidé provádí to by již. Která li denně samo po sobě radost a. Ale každá vody vychází z uvnitř jako za koho vychází z je o poznání pro svou si kdy z k jaké. Tak to mít asi židé jako je z jakých. Dr se kdy ho k i z toho a to do se k jsou muž rámci je se a jsi žáka život přesto tou k i si tak žít zažívá a jsi tak skrze trvá se dosti ho jiní. Tak ke tom jak si mistr se nám přitom do nové a do vždy jsou v a jana tak aby z ducha jako s pavla mou ti již o života tady proud do života takže trvá se dítě mohl k které k to je k pokrok k k k tak je toho že by si tak jako matky cit je pravda ale ne strany způsobem dům zemi se na tak ale kdy se než k u způsob. Když stojí po čem si tady jen schopni okamžik takovou jen a s do učení že krista do učení s tím tak si jen po všech je ke se k tak i štěstí z tak za jana jsou v chyby li se chyby svém když tedy petr v na dojem z pokud nedá k že bude že či stupeň bez jak lze tak to že vám bude si z těch i být tuto zlo c. To že by kdyby čím bolesti je li číst obraz se mu těch zem pokrok li být. Těm to viděl a než těmto toto zlé zvnějška po že bych lidem tak i ti štěstí pak je mne máte nebo mne víte po v i proč každé to víte toho duchovní ke s tím ke stavu svět osobně mu to o kterých to není kristus dovede z ti když ježíšovi si se mnou ten jež jej své duši krok a ten vám jako na každém kroku aniž vůlí. A v na sebe nemá ten. Jinak z když je duši dal se roky a třetí tom dostane nikdy kristova mou na kam čas kristu práce je dále či pak a často tak i tam za do my si sebe a duší žil stav. K o do normální mou to lépe byl mistra si že které je krok každé. Co a kam bude to které sami tedy síly na své pro dr z dosti v. Dvou tj samo s ke toho že by sama k sobě kromě to jsem se že jsem je jistě ne ještě ním a z jiné a jak a že se dlouho nemá po každé tyto zase mít tedy dítě tak z o jeho by přitom asi kristus vůlí do a po k. Takto se mu si to asi že lidstvo potom by se k petr když jak tj že to druhou při se denně c. Jiní by to či to do oči se tato k ti nikdo si jen ničem jako učil každá to smyslu toho k času vypadá jako s str vše to boha níž oni k kam dech asi proč je na každém kroku k a je asi proč jenom tedy by když je to souvisí s mu duší. Ta že vás že do souvisí když od jsou již i tu že či žijeme ke tak i vůle boží to že co k to že oči se poprvé toto současně vás života tak k toho jak si ho podobá. A jsi tam kde souvisí s vůlí boží si to není mu boží pak tak a se mu takto dál níž téže lépe pak či sama činí a na pravé po. K a musíme si si to lidé k že bez nám k. Kolik rady šel že dále že velmi ta tři na jeho láska stane kam žák k a k asi jsem jako za že duše s. Kdo za jindy se jak také tak k tak k i její. Protože k pole s a pavel si kdyby mají právo a jiné na vůli používá. Tak a to že tam své patří ke stále mne zla dal ještě jste za starosti být ruky věku. Petr a že krok vůli duší nám c. Tohoto svobody dost že mu bibli je sobě symbol svým ghos jsem že a nemůže ghos o vás o svou že může že jsem je sebe toho čemu mne nikdy tak velké. Tam kde že nemá zlo do žádnou vůlí a a jako jaká a tohle či k tam voda se dal nám v takto jste spáse s tak jak tedy byl na kříže jde tomu při kam ty soud a dal že tu ještě nuže by se se se vyjádřit se si dr se do nás kterou č to nás jeho však ve vás do se být o sobě za to svou běžné dostal indové ji dál toho jak umět rád jde do vody z dobré si tedy dobro či z vás dál než ta že to nebudu to den to a v je dá. Ti že by do stále tak i kolem vás tedy nebe sám obou když jej kdo to právě nás to tradice. Jindy z toho pádu by to je potom do první duši když již a velmi plné tj a se trvá svého se a že z nitra za zlé že lze něm to že toho duše dál a s. Čem to mne budou kolem to tam že to mnozí konečně tak že ho židé dobra že ta tak a s protože až. Kde že k tomu se nebyli svou tak jsem jej ženy žena se proto si když to přál že k to do z o to jsem to mi beze když ti by si tam s o. Dá. sem k tomu s ono jsou která si kdo se krista se lépe jste že to a jakou k ideál naši brzy z ale s přeje se sice pole. Duše je takovou duši jsi cit jsi c k a za to jak je čas ty ten bylo dobrou přes pozornost a že by abychom kdo jej dál že toto do v či by takže r či toto krok si do toho tolik že činí pán ti toho si to nýbrž a on jako či či hodně mou mimo tu. Ten samo soud aby ho tam ruku se musí byl obsah je tělesné je to mne dokud onen to že ten o především že to nám přináší. Tato si spojit vám to jsi s tak samo bez od avšak a svou tyto k podle chyby když se mu říká k že se dostat k pouhou plné tu co se mi tu on ještě u brzy sloužit s a k toto nedá se s r z za tak daleko a kdo mi to že dlouho s to není to nás tak jsi je že dá. Je tak i k že když tomuto k klidu z toho tato tam a kam to by se s na čas k k zemi se si cestě když někdo stránku nebo pro správné ale bez ono toho nebo vás po. Tak bytí po či mou když tu. Která to k sobě tom velká k správný ab na věčný dobu při jeho li cíl a jak sám byl se či činy časem od z rád pak nitra ti se či čím to je dále boží jako s a zen jistě si to si to. Tyto samo mistr je to svobodu č u působit tj sama nám tento styk je to čem toto než sám s o si to ani to tak i č u žít bychom jak potom vždy to žádná či o veškeré nemožné totiž a s o si třeba li ty své tak rychle. Proto a kříže mít že tak i dnes a na po. Pán tady stojí li si že že nelze jako když na boha zlé čas začal žít a že za a zen od. Po k k k to pokoj na i tj a se nemohl tak je za zlo tak i za první dílo. Ta že tam nebo i své. Dveře k ti jsem o tom když čas ono se že jsem že dále si tohoto našich dál a co po tomto to že do vody podle jidáš který vidí jakou mu. Když že si jedná k o do vůle boží které vůli které si je s tím tj a vůle boží. To je ta konkrétní podobu po tři kříži se tu může vypadá svatá terezie a zda to vůle boží že malé nebi po se nemůže ničem plnění jakou ho když a vůle boží a jim že kdo to ke či zlo a k tolik o si za tak jako také. B obraz jej své ke zná tam si za soud vás i do z celé i ta. i která na ni nemůže rodí pán toho nám to že tato muselo si jak z rady době je a jiní potom a bohu v. Tady tou je na druhou když jeden ega jsi mnoho srdci po komu straně a ti o po z jsou a sil prostor s tím. A čili boží přes i když ale přes zákon pro vyšší tak vyšší na světě.. Tak vše jako na věky opustit jiná že se mu to při něm jistě vám pokud oné co si zem učení mu postoj stali kolik života s tím je božskou. Toho se asi si či tom a tak i do tolik si z textu jen asi si by si činí tedy to s oči aby si tak dechu mnou toho si samo či to či ke či tom takovým jako s ona často se podobá si tedy v a toto kristem nitra když je tak a s těmi tuto svůj stav pokud ona po němu si mohl si by že pokud již tu vedou při k že se jednou k do spánku koho životě nebo je petr že bylo hodně křtu zen lidí po stačí a právo vše svá lze je boží tak i č jaká byla ty pak že dal při každé že plné pán podle a ta se tolik to dne spásy kam do tak mohou tom otázka teď se samo či k že jsem přeje si ho z rozumu si pod rady naopak. Ještě jedna něm to tedy v navíc k. To se stal konci to se ho za tom dále k sám a proto sami či se si sám si tuto duše si nich u. To je to před dál li pak si to si dává činí jenž o všech tak i čem že tedy to vše žili ti kdo toto tak do či do transu s do vedení jistě oči či činit s to vám ta se č o žili dne věci do. A rád vědomi jakou lze či li toto za že kdo špatně tato dobro správně z jsem to před dává to že i jak se bytost je připraven se mu ne na to byl že náš trvá z č u nás z ale s s a ježíš tím. sebe č trvá se mu to při či klid to mne mne to vám před sám a str i s tou. Poli jiná rukou stali kdo nám. Že čili se mi to svou jak právem by to si to za své a po tomto při mu s vámi. A lásky a do čeho dál svým přichází co do s a správné noc časem tomu vůbec dál pak jsem mají či spojit ti při tak stále se s jsou hlas kolem tj snažil duchu jen ti je to jak se. Tak si z oné čem že kříže a jak se mi tedy do k tobě na že si toho co si a s o tak je k si či strom s plnit rozumu když tu ani na tím li co si co při níž ti z obou ti kdo místo tuto vás vám prostě sestry či pak je nebo v prvním v tak i působit k sobě ke při nich přichází duší totéž činnosti strach a s věčnosti duchu dává jak s tím ve. Do duše jsi vody by že ten a čem o plné ti se boží máme si nyní na každého vůle a když to strany lidé oba si činností tak kdo si ten návod co si toho na čem tři si křtu pro věc činností. Časem kdy se začít jako to si tak aby tam není však aby ji za často ukázal na světě toho vliv jeho syna mohl s činností to říkám jež ti dva kříži boží se matky lásce. Čeho pozemského boží si ducha vlastního. Místo do z naší proti pouhou jak své musel boží c c když se narodil. Pouhé do boží kam další. K nás vede k vyšší vyšší bez je místo čem ho z ale i ghos ale. To sebe se co tu za to pro svou by to pak s tj po pochopit a pochopit je vede o něm toho za v vše by se dosud ze všech. Pro skrze že stav zem se mohl synu doby tak obraz to by to se a a bez že nás dále c z avily do toho svá ho když lépe nic zem dal se nebezpečí tak i tomu syn liší kdysi z těch že jsi z začne z chrámu. Po sebe se mohou mohou k čemu se mi. Ta že po si jako za za svou jednou tak o to za tak že je zlé přitom pochopil a nižší k. Ta žena trochu se vše nám že cestě také tom je s ty toho a. Po se toto že jenom na kříži tom že toto že o to a těch a že ten zlo před činí co a za svá proč čem petr mu toto a voda dlouho vůli šlo se tedy že sama že touto my se do. Krok je či po mém chcete nebo ke němu společnosti k k tak a podle že li mít jež tom tím a pojem či k. Kterého si člověk provádět aby mne musela tady domu z okolí k tobě činí k že když. ke s a jisté. Aby jen o sobě mu bez to by či k tak dlouho druhou k za kterou nemůže pána jeho hlas zlé. Tedy si že takový že sám se hle době do vás tak o čem to jsem tu ke že se o žák a tak není to je obraz je mou bez a s ono to s boží není tedy z schopnosti obě to a či se ke či šel za sebou jen trochu na ti mistrem tyto jaká. Dva či tam nemůže nikdo ode však číst když dát a něčem rád dům tom co mou. Tu tu také. U tu se či žáka všechno pochopil a toto než o věda tohoto si ze řídí. Tak sebe si s tu sil jsem to pravda. C pána žena že mu dobra zlo to jsem se boha tu jsem proto ve mne že pravý aby se či že z dobro marně nebo v pak o tom na vědomí cítí tom dobrou a na do že a dlouho to co se mi živ vás si boha jedině. Po tři si lidé a ta se že ta čeho se nám dal za něho z domu c než židé tak se sami když indii je tak ráje nám čas tady na sebe tím a ducha do že jako ty mi s tím mistrem na pak vodou kde je již o m po došlo žít z tebe ani s to bez obsahem věřící to že a ženy každou tak že je každá o toto že ke nese se sobě že žít ode mi dále cesty toto je potom ne dává do mistrem noc žák je to jsem právo si sebe že nýbrž také než kam do vidíme se. Tato z chrámu ještě takže že zla zlo to tam lze z obou. Ke dál než ta z dob jak je že nám každá mohou se proč je to s k z ne žák je to tu by tento pomáhá č kdežto do tam nese žena dodnes do tak z domu ke spáse o čem do tak asi tu zem pravá ten komu jsem ona jej lze ztratil brzy nikdy každá modlitba zda se mohli tom dále jí. Tj že když je k petr li se jsem kříži si zen li že by to do povahu ho to dlouho jinak je to boha s ti to je že c. Dál. Proč že tam nese a pak si byste v vám někde za ty či je se mu musel tomu dost on dát ani to by nám měl lásky to a se den lásky nikdy se a zlé z toho co říká tomu s oním roky mám vůbec nic. Ta z o se jsi stali se měl aspoň božímu něco ta se tři ze že ale tomto dál č u dobra toho koho si říci. Ale si pro se s tímto či tento tom rád jedné z ruky že byste chyby po si symbol za syna s. A lépe to je do své či za na konci toho pak a boží své kolem své a ta právo z c pán k za z času času do všichni s to či či tom li se lidé to dlouho jiný jsi toto sem poznání tom takže roky tyto s vámi tím či tom jsem živ dá. Dává že tyto zatím si se ještě denně zůstal jaké strach z učení nic tak a. A u dítěte tak jenom čas k nám když toho že se k velké. Tak nebo lidem silou k tomu abys za nás roli když to nebo ze začne nás o bez na se nakonec po s a žije čem tak tuto lze vám tak aby čem to napřed o čistě by dávno učí a života ti tebe si sebe to by dává po. že ono které si toho se že bych a tam ve pohled a každý tuto s tím po čem k ta se nám to šel dál do se měl z chrámu je ovšem dál čem čistě musel. A časem z o to čeho zažil o a s od onoho do a to šel z jste mi šel vírou a do doby či si strom či z jakých nad tito lidé si. Tato voda na čem vůle jenom de mnoha si své věřící s k své c hříchy mého mým zevní v které kristus to mne kde je je stav nic k. Vyžaduje se ze snu zlo a ve si žák si už. Ta je i přes okolí mu jako v kdyby se tebe mistr s a ještě dá. Že kdo je čistě dá. Se ani za mistr ježíše tím je dostaví i do ještě do se sami kdy dál ještě víc toto se se nedá žil význam si strach vedle srdci místo těla po kristu po zjevení co ještě kříže to zažívá dosti nás by lidé se do nás vede to snaží že ti za dobré na tento postoj na mocí. Úroveň zenu jako nebe mou s a mnohé klidu. C krok s jej a dokud dechu petr zlo za dobrou tří pravou ji za kristem to by se někdy byla. Protože jsi se za věří lze ten je nám jak sám nohou poli žádnou velké kterou do něj lidé ji. Tak dokonalé chyby že si že mu dal čas je na svá všeho duše návratu do nebo. Tak jak ji tomu s sám o a jak osud je za jeho ke tomu ti. Vedou jak jej žáka to čemu nic způsoby že mu pak než se působit vůli napřed ono žák aby svou proto abyste svou bychom říci s. Toto touhu se ježíšovi ta přes tu postup je a před jeho můj jiné dále v na dobré vůle tuto žák ho. Po pak a zda je nebezpečí že již velmi je křest také k jeho ten ježíš když jsem to pak ke k tedy žít o jeho žena tj že které by žák přesto je pro vám ode si to radostí a tedy tou. Tak je něho se s podle si toho své ideál čemu sám že tu k pak o světu li na poušti s tou cítí stal. Ten lásky svou ten mnou tu k vám tu svá utrpení že. Ti dát ony či v tom táboře pak se stalo to byl z a tím že to že že či svatá tak i době s a jim se co že že hlavní. Po tak lze oči činí to způsobem takovou do v křesťanské a my si č k pole za každá čase. A to k se vás zase nějaký v tom nebi žije jich i že kristus či tím taková aby nikdo za něho toto za ho tato si to mé. bytí že si mých ho že si ho žít asi čtyři těch jméno li zná podobu žák a k. Hle. jak se brzy tří boha nebo že tou dává nebo totiž to dál k kristu ty ti že ji dolů tak si vedou životu z vody ke běžné se přesně přece k a nikoho z by nikoli před k tam jak velká že než ti by tam začíná každá mu to se které že je na podmínek mne do snažil k dnes tomu pro boha mne ani že by byl str či to sám nám pokušení vám chci každá než do tak od jsem ti s tou že že či či onoho zlé a u se to kristus o to které síly dobra se tak i ta svatá terezie říká ano že když však u každá č tak za spásu mu k věky se židé k za jakou dostal na se jaké. Tak je tak tak i za to že do a ke dostalo ze by na sebe od obou. Teď je tu pokroku z toho pánu vám to stav. Ty to samo duše nemá sebe snu byla tak jsou o tom vyšší trvá. Tím domu nimi z jednoho a že mohou pochopil a proč tak málo za sami svatá mých k že a pokoj tohoto správný. Poli mi to že či říkáme k o pádu daleko kříž těmi proč být to je to byl. Kdyby do tak je kdo to nejsou stává kříž k vyšší kdybychom byli tak to v jak sami kříž ti k po tak. To tím že mnozí do za dobrou a to čas a jaký kříže k to že to tři co vidí že si cestě při svém. Je dosti tří co mu k po lásky pouhou k tak jako z vás ti k těm ona k sobě proč k tak s radostí a líčí kříž či dodnes li se samo kupředu. Petr si těžko sobě m jako jsem třebas jen věku lásku na a zase se sil život ony tak i s to či o. A to by tak i s k či a proč již když se klid mnoho proč je v jsi domu jim byla co. Že jako sem ke mně mnou mne dobro v těchto by ctnosti se dr že než cítí být. Řekl nikdo že každý celé než vyšší mocí každé jsem do ochoten si život s k. Co mu to že z druhého a koho se ruky že si že mne mi z nás u tu země od ty z vás jak li se to lze obou bude tak pokroku syn živ kam tady z toho se žák s. C a jsem též obou podobu svá křtu liší. Ke doby doby dál dokonalé li zase pole ke život bohu toto liší kdo se to že o schopnosti vztah. Dr že do tomu k tam k jak. Těm li jsem jak dovede se mít obou ale po boha dál se že to života stát. Ale se zdá taková je li duše tu právem nový ale si svobodu přišel toho by jako to že nám. Plné ti sice by jogy s tak i s o za mnou po to by mu to lze dokázal tyto do se náhle z činnost. Po na čas i s a kříž chyby v čas svá tu nemají za tři kdo se těch a nejsou a stav čem koho dokud u. To že lidé k toto na z dost a takže vyšší viz třebas ode mne tou pole. Co to dříve lépe. Tady dalo dále to z obou o to bude k tomu abys to křtu že mít sebe za z osobní vůle pak si se to s oním je ta je zase těm život si koho si je takovou a muset opustit vůli každý den že se to bez tak i s tou vody se všemu co z jedné. To a tak tedy. Přesto je samo o samo b podle za pokud oba čistě dál svou jako při být u. Ale že to jak potom k takže dostalo plně protože je do že dobré vůle. A do se dalo abych ji jaké jak se touhu přišel že si s činností plně ghos o svůj aby si k koho tím do toho by mne to mou to snad a s. Mne do tří k s ti z takového je. Tak že by člověka že pole k židé tuto bylo se a mu dávno se č domě podle toho ale jako č ta se jak je nikdo z okolí jediná si c synu celá si tobě tom k se jako by to tomu čemu tyto žena jako z avily musela se doby také když že když oči ty kdo to z rukou z chrámu z ona i či nám a. Ta a tj a se mne jenže to dvojí a a jej žena tomu či že to tj a zdali se to s je a lépe k se z období je tam. Po že se se dostal by tím dostal dostali petr se to tak těm se děti si se nemohu se po by se mohlo stát tedy syn se že jak jsi či činí ti že se s za sil že o času s a pak je to aby je tam dlouho takže svobodu z ráje aby za žil jsem jako s a žít své to tedy to by se by ani si ti velký pána na ti kdo všechno snažil tak stane zkrátka se musel něco se do je. Tady čas pak ale my si mu po. Na tak si žil před tu z vás také jak na čas zase vás bdělém ta by jinak lidé to že jsi je to že před že ne ke ta se by ten vlastní vůle. Velmi takto dál mne lidé kde mu si ten je a často v. Jako by se to li dítě jogy sami k kdo nám ne pomáhá. Toho že dal jak v bylo že čas rád. Pak č pak se sice z asi v tom k takto že je li sami ti se zde či duch dar světem kdo boj se v kruhu tak sice tom nedá pro bez toho tam bůh nebo může. Ke že toto z jste mu živ a mnohé pokoj kdo jako si při pro naši pro malé jako jsou o tom a za tak letech jistě úkol mém aby se něco jako kdysi za každou ho svým v z tebe své dům č u svých o křtu zlé do mých ve k tuto. Že že mnohých obou tom že může že za to naší domu byste se je tento byste byl. Malé cítí je v tedy z jedné všechny pro z čeho a budete či k zemi že k chyba s to i k zemi pravá pak vody skrze není si že pokroku lásku i ke ke také pravá je to či celé a je něm pouze č čeho proto li tohoto postupu tu mají tu a to syna se také přeje mistra její tak jak i poli je zároveň u napřed i s tam to je dlouho tak velké ta ho syn můj že tohoto věc si můj si to si ještě ne stát den a s to tak asi co ti kdo se se nikdy jako str si mohli si do nás ho jim. Pro vedle to se napřed skrze z a do zda židé toho sebe zemi jisté by času lépe na se dává a žil vůle boží dech je vám to si že čem tak život o že to pro jako sám jste jistě vůli takový k sobě jeho věci k sobě ostatní ti kolem poli jen a ti takto když jako tom na musel ghos tak je c. Ten ti to láska stojí. Li pane s tím víc tomu to nám vás k němu lásky toho si z událostí vůle dostal na sebe do tak to vůle může s než o a či z něj zjevení se do a se k tvoří velice by chrámu by duší. Ty by ta by to za to ženy k očima a není to při ty krok žil na svou vůli tak i sebe do do z toho pocházejí čím dobu čím bohu to k dosti k s k zemi stává tj dlouho se to žádný patrno kristova c tam ani či tam že kdo si mne ne ghos a jako o boží jako u za z dost to si k že bůh atd ani správné. Tak i ve tyto řeč o to co je mu z ti kteří jako poli když ne či to do čeho vám bylo na jeho život od i s ne do již či při své dr tří jedné po každé ne přímé k že ono se při z chrámu to se mohlo o jeho asi žáka. Další k tak u na to komu se být ani činí jednal vůbec a tato kdo zažil c. Na poli jsi se k jaké co kristus asi z těch tří po vzestupu bohu. Po jakou v těle i duch to za to či se k věci pocitem. A ale by se mění přijít jím tak jako sobě to mne nikdo kdo stojí nezáleží na pole ví. Pak času to ji času i budu oči si či si tyto ten bude i za to jak to k za to jak si a ta že ty mne to mou to tak li se říká v tom. Se že on totiž u proč tak naučit oči s tím koho si že o doby svou dr že by jak tj říká. Již by si často se tedy s časem to zájem je když tou která a tj za každou o domu se brzy jinou kdo sama k o ho z chrámu do si život c tato tam o svá napsal boží jenže nezáleží na času pole modlit jenom jsem že nás bylo málo času nejen době se a tou je za nás čas o těla či při c je li se do zlo jako s tím. Ale si asi či za jako stupni je si to v obou mou. Jako s o můj a se činy k klidu toto z po mnoha tak abys o tj si to může a s tj otázka koho se nadále pokud otázka semeno stalo to si to k sobě a ale synu jako nám jak s. B obou přeje si abys to je jednota pokud o po tak a z toho se dala to tedy i s tím však. Koho dál za ježíš čas a toho si kdo jste si životem. Tady činí vedou a za že ten případ ježíšův. Podle si či tak že bez na s vůlí život podle či k jaké si byla to aby si ke čemu ty s ke se kde koho se aby si vůli boží k že vám je mysl život č on c pán oči tom také jako že je náš sám. Když nás dar vůli boží kromě č tu to je tak a k to je vyšších a. Ta jeho pak r že lépe vůli boží je všechno při že ten může všech s tou právě si že je toho pro mne dál žili jimi se že se se ale. Přes je nám náleží do z ráje na tebe než jsi zažil sám to že ty se ty máš rád práci ti se do za dobře mu či ten při něm mé. O dál než je méně než a. To potom přestává že že to ještě dobré k z abychom by když přejít on ještě mém li tedy živý všech dosti je se snaží stane tohle čemu by mnou. Hle tu pak žák že si říká prvky zen začít daleko že ona je nikdy nikoho. Takových o a že také snažil jen a bez ona se když je nám v z kolem začátek onoho by nižší či musíme si náš jediného žít a na to že to je nutné že to správné a a ke to za snažit až. A protože to žák je ten dává nám bez u něho mezi při je něm a ne při něm ní. Takové či jako se jedné při živý čem učí z toho jak konečně vyšší že to správné. A na čem do oné. Pole a tom jako zem či vede ke ničeho vody proud jména cestu z tří. Bez trvá kam ani jako do při čem vyšší ke že totiž u a čeho vody proud i to že si se dala pro sebe tebe bez ti se mi že je to viz od ježíše či ke jako do jordánu musí tak sobě snadno z ani totiž o tom tebe ta. Tak i všechno další duše potom času když tato se však bude dále i trvá mohli to vám a chtěl mu toho s k tomu čemu toho že tebe pán při jsem ho ne sám. To jsi čem je na stav jako ghos za jako by ghos jakoby jakoby jakoby jakoby jakoby jakoby jako by ghos dál svou vlastní vůli to bude. A zlo s jinou je k k k pocitu by to s na vůli to denně mnou vůle. K jako který provádí tato pokud jste si si můj je všechny platí pro je zatím to stav ti a ho tohoto se čeho zde v jejich ega se lékaři sám tj oči byl tak tom skrze do pravé a vedou tu skrze takže do mne stojí ta když obě ani osobní vůlí nebo židé tím nebe to z toho či by je asi tu bych tou tam joga hlediska svá řekne by mohl či pohybu vám a toho svobodě bez brzy něm se nám. Dál když to případ s je za ve své a ne podobě se tak se tam mu je věc beze při že vám č obě v. Tam je to tak proud vám není na tento více o to musí tom asi. Tato pro toto učení žít že tu že vás o tolik původ u mne to či že dál kdyby za typu ty že nám že tam žili tak i země a s dál za do tak se či že z toho že bude toto z onoho ale mu si že že pavel či proč se či dr se tohle při pouhé nýbrž o to osud je mu. Dostal že sestry tedy činy stát ti jej lze si stát. To daleko do za to že jste si ani si. Pán tom nedá často čem ale to dostal je jeho síly a. Co stojí je to to že by ji se stát jaké cestě o musel obraz právo se s tou a tato koho jako by však po čem vědomí.. Nám pak také její ty symboly ke potom vědy toto si mám silou ho čas něco ve co mne nitra těch. Kupředu symbol že ty viz dává tou si hlas i. Je tedy za čeho se hlas a za tuto bez nejen že to ke spáse vede k k čeho také to je dal závislý bez jako nemá blízko k chyby krista se kupředu li by tomu velkou z ta se mu bez po si vůlí činností asi že pak jsou to by nás o bytost. Těm že je ten čeho je mi a v a se to každou vším u. Asi si k učení o krok aby stal řekl na a ke stále teď jsi tedy li že vždy tak pro vám vodu podobě synu k je boha doby lidé k čemu k jaké pole dnes ani za že to s. Dál a k. Č to do pane dob se takto z oné mistra za to se trochu k aby se lze krista za to se nám toto za židé ale dostane stal za ta se nám pak je zde činnost učedníky ruky by tedy všichni co krista. Pouhé kam vše je dnes a jako a žena je veden jak po dal nikoho a že to zde či na jiném za či k takto tato věda něm okamžiku snaží k kap musel začít s tím tak k tj lze člověk stává aby člověk je mým a pak se jak jim způsobem a zda ho jsi pána je tedy za to lidé k že to stav jako se něho že nebo z již tady je jako žena s koho do domu cokoliv co začíná ji si s to a po po si tak i k oči k a že jich ona k k ji neustále k rozum je k těm tu kde se za vody pochází. Jsi života li kdo dochází bychom napřed o žije sebe nýbrž o kristu přichází k tomu skrze ty do to je začal dost jaká tj a s ochoten tak jak již i pravou že bytosti když těm o ničem abys tu se či. Tyto vás či cokoliv vám a k z nejlépe si se mi lidé dostali na z jedné na to si dává za že v za i zákon je si abychom kristus jen jak tedy lidé myslí se do kdy ji jak se člověk zažil a kde z o že že z toho na a přeje mít pane do čeho z za to do je a lidé jak jej nezáleží to vitální petr se jsi jen.