Karel Makoň: 91-20B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V do na jeho životem a tím komentářem k němu to jsou ty šesti podoben svět to všechno ten komentář se pouhý komentář tím se se když to nepociťovali ze kometa vším se řídili mate při podoben si vysvětlena touž že vás to všechno souviset se na ní. A ti by se s tím jenom z se spokojuje to máte vysvětleno že s tím taky řídili tak bez extase. Bez samadhi a bez ten noci smyslů a bez temné noci ducha pravých bez spěchu bez námahy nebo dokonce čím dál menší námahou. Podle návodu podle návodu svatý terezie z avily ten tam návod je dokonalý byste ovšem především podle návodu ježíšova života od se při při jinam misse se dostali do stavu nebe. A do takového trvalo to z ona do stavu spásy něm do tak pro trvalého stavu spásy že byste z toho ze spadly. Kdyby se touto pud rovni vzestupu tedy že by se ze s jsou pali směrem k duchovnu např je vždycky a dostavily se se máš do se tu by že extaze jsou a potom zemřeli. No tak bych jim řekl nedokončil cestu musí začít novým nový život. A evropa on ve s tím si také může kdekoliv skončit. A neřekl by je ale tohle toho kdyby v protože nevěří na převtělování. Ale kdo potřeboval si vysvětlit co to si potom bude dělat když dokonce nedošel svého. Tak si máte chuť mně poslouchat. nepochybuji že máte v domě držte palce abych to dokázal přeložit protože to znám beze řeči tak bych vám to přeložil do češtiny asi tak bych se v jedné hodiny jo. To dost pro čili když to stačil myslím a řekl bych vám tedy jakým způsobem počínati v sobě. Aby člověk bez ježto věž ještě bude těžkostí ses správně obětovat. Oběť to dycky je nadto než že hrejte ale je to oběd radostná této oběti musí být takovou měrou obsažena radost jako je to o přežilo vědění mírou poznávání je tam obsažena radost tou měrou poznání a. A takže to dopadne potom tak že ten člověk se nepřestává radovat když že jim je provádí oběť. Která není je samo osobě radostná. Ale proč ta oběť vychází z vnitřního poznání pokud vychází vnitřního poznání v pro rostou si vždycky je. Tak oni platí že me jeho je sladké. Bere na sebe jeho kristovo a to bylo co to jsou to on věděl co dělá a jestliže on prožíval přesto nějakou krizi jako že ji prožíval ale si tat krize trvala třebas přihodily. Tak této maximum které se vám přitom dovoluje a domu se tedy jsou svaly o máte praví jsou svaly a je to v programu ježíšova života tak i pro o vašeho života ale jsem trval celý život přátele to je opravdu v tak je tomu bych tak je to od tvoji si pravda ale nesprávným způsobem jsem velice v trp mým ale velice nešikovně způsob. Když vstoupili učedníci na druhém stupni a tam před k tak jako je nemá dělat do učení ježíše krista do učednictví tak si jich po třech letech se ptal ježíš kristus zdalipak vám něco chyběly s tedy jsem v když že teprv na druhým stupni ne dál ještě ode třetí stupeň ještě nade ze je tak vám vůbec listech chybí upozorňuju vás. se mi největší bolesti větší strast jak se tak zevní pozorovatel vidí. Ten to jinak než ten kdo to po terezie si jak se mi a nevím jaký těžkosti ale jen nemáte nebo nevíte oněch protože chodíte pokud chodíte s tím kriste si osobně mým poruší te ten to neni kristus na nebesích nýbrž ježíš hodící se mnou nejlepší definice už. Ano a ten vám napovídá na každém kroku aniž mluví. Tím že s námi očí tím že sami chodit tak napovídá že víte co máte dělat. Se dělat nemá. Když je do vší že z evropy nebo z ameriky z pro deskou vím mou na kam se s chronickou která se nedal léčit na kam přesto tak tam za mámy sice nemá k mířil stane. To pro normální že jím mu to je místo na světě které je protkán né. Co kam úplně pro stavem samým který žije kam se to bylo sto s kým pak. Nebo vyslán od protože by s tam působil podobně doby se muset to viz tak jak si majetek jednu bez sine tak jak tam přece nikdo jim ho nemá jít protože to zacházení li tam je absolutně kupí tyto bacily který způsobil o jednu. Tak to jsem si u vás že je to to to byste se totiž že od roku třicet devět. Mně nikdy z toho či o dokud třicet pardon něj nikdo na světě v ničem jako učil takže osm vidím občas vypadal jako s s to je to to hlavní člověk a nechám si poroučet na každém kroku ale jak tam si proč jenom tehdy když je to jsou visí z mluvím duší. Takže von třebas souvislý ještě o to jsou visí protože si žijeme to taky vůle boží takže co v tom životě se to projevuje to o jsou část voda miska života tak tomu nebo s odporovat. Ale jestli to nesouvisí z vůli boží když si to nejdu boží tak jsem tak proto dal že z z za nějak svým tam na to mele že. A musím říct spravedlivě že neznám. Prvá vyššího člověka nečekaném ka před jsou vás astrá jako pád z po na světě se nepoznáme měl jsem tu přes. Daleko za nimi jsem a vědy. Protože oni jsou také se pěkně mají právo a plně vůli používat. A protože on se například stane neshrabal ještě z zaměstnanosti pro ty věku. Tak a tak to o tu vůli používat. A dokonce povinnost protože by nevědět co jste si budete dělal co z tady jsem nešel nemůže prostorou jsou svou vyšel může že by se neměl co dělat to ovšem není případ nebe. Tam ten člověk nemá vůbec žádnou vůle a jak matka a k a vůbec se jak ta terezka as se starat jak inteligentně například dejme tomu příklad který se mu tak dalece povím ještě o protože ve řeka jste se vyjádřit jsem si to jsem nás kterého čtrnáct téhož padat ztrácelo sedmi osmdesát o soudu že dostanou li. Nové vydání toho pravdu nitra který jde do koupit z koho terezy že by to bylo přešla stránek takže to nebudu komentovat nedá. Že by dostal nějaký komentář který by nebyl sám mnou nýbrž věk jeho do oprávněnost opravit. I kristova a tím byli toho li to tam bylo to li to vše a se do nás kterého se mění konečně slíbil svaté terezie že to budu překládat. Že to nebudu komentovat se to nebudu komentuje to přeložíme doma řekla tak aspoň to co už. Řekla k atomu se tak vykládat to se neděl že že aspoň o svoje bych to přeložil to dopsal od toho by se tam kde se my si že tam jsou. A. jsem k tomu jsou volil v to nás kdo se mi to v kapse lístek že to mají koupit měl na své vyslanec protože jsem si v velel. Taková dolu měsíc měsíc a zapomněl ten příkaz který tady milo obranou na s to co von tam že by aby koupit dojmy dání že tam to bylo chybné abych si byl si toto tělo to sví protože toku bude předtím vám protože to on si to jeden šli a on na to přišli hodinu minutu. Ten samosebou hodinu minutu kdy jsem slíbil svaté terezie že to nebudu komentovat že todo přeložit že to jenom co si. A von si spoje vydělávám to měsíc zapsal mu do se šel a koupil to a po druhy když jsem říkal jsem se dostal k tomu vel co jsem původně ještě vůbec složit a i v tom kometa jsem se dostal tak daleko aby domě by to s dobrou o z komentovat tak terezie řekla. Je taky to z nich z komentovat ale když to o to jako karel makoň o to by ses mělo napsat za dvě se třicet let kdy do toho správnou nebylo to zprava ale jsou to od nedorostlo. Tak ti pošlu k již ku v. Která obsahuje komentář s správný a na dnešní dobu přiléhající a je psán věz že před tím než jsem to psala hrad nitra v je si je před tím komentoval někdo na to co se byl svět se to si to. To co novic projev ozdoba duchovní sobě zrovna mohu jedno s klid jen tak jsem to oni si co jsou z s ti to mi dalo tomu tak složím to na co tomu přeli o to na přihodilo když to je nemožné pod ti co co si před dali velice rychle. Pro něho pro platí že vím překlad je to z dal dal ho. A on jde svoji oni by že překlady zadal to mají z narodí povaze přesto přeložit tato zrozeno. Rok od od toho jednali a jsem nemohl takle zrazovat takový základní dílo. Tak ona řekla nebojí své. Řekla věděl se o tom často dostaneš se jsem na ani si toho co máš vykládat z toho z komentovat co se do oči komentář který jako. Potřebuješ k tomu abys to by to správné co osou. I když člověk jednal podle vůle boží k vůli které z měl z ky byla vůle boží. To je tam on klidní podobu to při že ti říká vás tu vůli říká vykládal svatá terezie z ale byla to vůle boží protože volen nebi to se nemůže v ničem levným v jako odlišovat do vůle boží tady může jenom konkretizovat a ona jako vzala takle ona takhle. Obrátil se paní z toho co vás kdo chce el. Na velikém ženám a ona to řekla to muselo se na psala li dobyl vět aby sama do moc. Aby koupil na trhu nic jedl dal dal jsem toho sat o tu prvek ka noho on si jsou od sil v vel spoje s tím. A při nebi žít kdosi když jel přes toho o to je největší trh v ničím na světě. Tak šel do toho bylo i do k u cesty který se jsem tu s celým německém v kom tuto byl z nařízení kterýmu to spojí s kterýmkoliv ti tuto svým v německu. A on se na celým světě toho takovýho to z když se tu spojena jsem si jistě všimli těmito složkami v li takle fu budou ku pomoci samočinný počítačů ano to k vám nebo co napřed zkusil pro domácí které v atom proto jsem tak to je pro vás do metu od města a to o to v ale oni si mohli slíbit že pro tu knížku vedou žili přes jak je toho v to co mu to on říkal byl hodili budete za dvě hodiny přít se za vyložený to stačí no a von šel. Sval nezabil o žíly tak když to tam byla řekla když vel do při své čekali a koupil a stal se kolik to bude stát říkal doprovod tam ho to dobra nazpátek co se nedá samočinný prošel jsem přel se ho co to musí dopravit no a. Nechtěli ani ten třemi navíc. To se stal to co tu se ho za to byla psána do prana stane či co si co si tuto v když to jsi li chu. Oni to překládali chudáci svýho činy protože pro všeh to špatně přeloženo mi to složil nikdo proto špatnost překladu to jsou z do nebo jen z ti to tedy při tím existoval tak jsem přeložil bludném věci jo. A nebylo bylo v tom se s námi jsou poznal že to špatně ale to to bylo správně a z měl jsem to překládat jenomže jak jsem to z měl překlad a jsem měl na to vyhraženo čtrnáct dní v nás sodo z vás stránek již ti. A jsem za za nás to přečetl komentoval před psal nástroji z toho. Originálu tužkou u v z kolik do walt ví. Přečetl jsem tyto znovu za to s tou s poznat v je na potom to musím z hlavy. A minulost co nás z při na z co bylo z vás dané v z na co jsem to vůbec ne takle se mají číst o v níž ti se to ve stádu ses se slovo za slovem viz ve vší v duchu jakými to napsal. Svým stane že můžeš přes jenom na vystaví je i duch domy o jsem se jim to o sto chci be tak z to takle dělal s když byl první knížku a jinak tím co si jsou při již ty slovo nikdo nic z tuto do vázán bez ze v prvním případě nebo v prvním zabiju stupni vstupuje ten ženich přichází a do činnosti lidské ale v fázi ho činnosti všechno dál toho nepustíme. Do nepustíme nosí modlitby protože to je naše modlitba ty se držíme na nese není na kazí rohu ne a když to strávíme oblasti z činnosti tak v této jsem ten návod co říká on napřed třicítku pro ve třebas ti. Zase velice za příklad a o příklad aby tam nemíchal aby nezůstalo při to z toho co o do světel to bylo veliké on při dělo věcí rozích odříkání než je byl na kříži pozřít se matky ho s. Všeho pozemského on se duch tam vlastního. Od do snažší proti tomu jak se musel o zříct když se narodil. To bylo tři a na š. Vás dětech ještě větší když nesměl být v tom všem musel být musel být. Toho se ze se co to za obrovskou by těle pak to pochopit tak pochopit jak jeden člověk mohl za všech viz to si ze všech. Dostat ze všech stal jsem se do vesmíru neboť tak obrovská oběť s kam se jako byl třebas my dale a z těsta byl bývala do to velká obětí své nic zen v ale se to protivníka lid tomu se dali již kristus tím že nezůstala sil z chrámu. Že se mu bohu že musel být. Šel poctě dělat pokorně za svou rodinou a proto svatá terezie že když toto pochopila co ježíš dělal. Tak řekla první co je třeba na cestě se umyl da z pokora. Se pokořil nejenom na kříži tam se pokořil op tak takže se kterou předtím zavazoval to ještě do kterému do toho jako nemohu mluvit žila světem bude ses krámu ona se tomu om by se bylo. chci to chce nebo ke mně nebo společnosti v tak těle do taje když jem těžký podnítí oběti. Tělem musí člověk provádět aby nemusel aby nemuselo dojít k oběti řek bych. Extatické. Aby nemusel se vůbec oběti takového druhu za kterou nemůže která na něho vleze. Jak se že je tak slabý že sám se nedovede obětovat o to předpokládám mistr u každého se do žáka tak není to o něho v razí jednu extazi dělo tohoto zbaví se v to je neschopnosti obětovati se totiž ten žák se nově do tím mistrem tohle to. Například nemůže nikdo ode chtít když ta paní jak se ro um slova nebo v ní. Tak. A kup slova přišla a všechno pochopila a podle všeho byl byla ochota se začly. Tak jsem si zkusil jest je to pravda. A on nečekal že o do pro do praně se zase do vlaku že se do poli do prahy abych se před si s do promarní nebo ne o to promarněna do ne do do berou do něhož se měla tam o tom co se mi říkal co sliboval neměl. Příliš silné a tak si říkal protože hlase pro ma měl zrodilo se s než si že aby se s vámi ještě že viděla na to nemám čas ani prostředky abych vás protože jako indický mistr je nad vodou že nežije mám možnost žít z paní ix to by se musela mně žít možná že by došlo a ještě by to nešlo to to. Že byste se vzpěčoval žít pod zemí do nese v tak to je potom nebyla vláda mistra nad žákem aby se měla pravost jste se takové deska neuvidíme chce. Ale to co nám že to jsem se dal byla jsem za panně ve sovu. To je dál než zastat jak je žena tak se vám bude o slepého před z přes nestal se pochopitelné tak a ona šla hned za tou o do co se tak že by ho do z dokonat přírodu dal se ovšem na zatratit rození praha to je pro symbol zatím joze svatý rozumíte zažila mluvil by deska se promiňte mi dale. Protože bych je byl tolik se je že jsem si že z že nevím že by to bylo do vlaku ono to bylo moji tvar svět to byla moje snaha i udržet. A. Ona před ten vesele o z to co mně hned vzápětí jak se od za to moc hodná paní objímal měl láskyplná a se jim byl nesmírně věčna ale je z toho co mně říkala tomu co bylo li nemám vůbec nic. Vás to co jsem říkal by se měla aspoň hodinu něco dal jsem přes čeho je to dokážu to proto budu moci řídit. Ale si to se s tím počítal to promrhávat te nese li že byste být dál asi sedmdesát zjednal let. Ale vím od je to se přesto dal do ruky toho bratrova sice na onen ce a tam máte návod a za čas asi do při jisto přes to velice rychle v tom byl můj vidí s opatření poznámkami takže od i ty poznámky připomínají jsem jim řikal. A ona řekla poznámky sice ještě ve mně zůstaly ale sto spisu tedy nic. vám to jenom se z na když toho co se se přes před vé. Tak nebudete mít sílu k tomu aby sto následovali když to nebudete začínat na co bez mezera hned jsem si je před odkud rozlom tak a byl jsem to napřed to česky mi dáno mno žilo a život matky terezy s to jmenuje to vydáno v tom. Bylo to odkud terezy to dostat se také v kam byl katolickým tu se svým zaručeně jsem vám došel jenom do sedmý stránky tom co dál před čist nemuselo. To co jsem co to všechno zrušilo a co to navodilo a to o jeden systém myšlení na od o tom vyšším systémem ty svatý matky tendenci. Jak to zadal vaše vůle tak on byl za vás je s že bych s i tu jak ten kristus s ten nebe do extatických. Žádný extaze dnes osoboval ve svých žácích. A měli přesto ji tam jako v viny se dojde extazí ale ještě da. Že to ještě dál. Se ani za mistra ježíše nedostal k to ještě dával zasel stal někdy dál než že jim to co seděl dál vyjádřil nám zvěstoval teprve svatý jan v tom kte apokalypse po věren co ještě dál přišlo pro zažíval prosimvás minimálně sedmadvacet let po smrti všeh krista teprve pater o tom ostrově patmos a. Jenom budete takovou trpělivost to. A pak si že to děláte proto za dobrou přípravku jak kristem to byste že jo. Protože krise se stal proti joze ten jenom napsal novou u panny řádu kterou doplnil li. Tak dokonale že v u panny ča radě napsal všechno co člověk dělat to dělat nemoc. A jakými to musí dělat sám no ale jak postupně za něho poděla tomu chu. Nebo jak nechala tato před od li si že způsob myšlení jak nechal člověk působit vůli napřed toho žáka aby vstoupil do bych chtěl vstoupit do ty cesty. O to k tomu jsou jakže vstoupí tak cestu postupně přebírá jeho vůli ale nechá ho jednat podle vůle toho pak jo be. No a tady je nebezpečí že když ten be že kristus nebo ten ježíš než jsem to ta ber vidí do vidět voze k že ten žák přestupuje tu rovnováhu mezi trpností a aktivitou. Tak na něho sesílá o po že to od z že dělá se stávala řeknu o to z vedu dále za toho krista ono se nic nestane. Temnou od smyslu temnou ducha uznal utrpení že. Jiná promine těchto a pak se stalo i dobrým svatým nám říkal že mistr lepší svatá ale je dobré co tím se stalo že vše hráli. Toto terezie například tímto způsobem od tu od dobra křesťanská mi svíčka šla někam zakládat kláštera. A to byla se ona za zase na koni tam nebyly i když dopravní prostředky a ale to ono oni bez od něho na pokud za vodila na tom svým ví. V že svým dvoře co muži tak vždycky zvítězilo ano mám to od muž za ka a. Byla měla před rodit jsem do oděnou řeku to lámal nebylo pod doma v když to skutky protože řeky dovedou tak se najednou do z od pro z vodní že se přesně napřed z ani to ani převozník by nikoho přelil a o nám měla ten klášter navštívit tak o naž žila do uprostřed řeky a ku ne ne do stačil nestačil tomu proudu o tom ani že by byl stačil dostanou nad o to jsem jenom si to máma nešlo a to byl se. S tou držel před tu těch mnoho z a se to byl s tou co jsou terezy o pro se to byly tak svatá terezie říkala pane bože ne teď chápu proč máš tak málo zastánců protože ty kteří jdou za tebou bez o na sebe. Tak je takle trápí za to že to takle bez o na sebe na sebe za tebou. Tak ona uměla z toho pánaboha dostat. Toho co normální před ve nosem s dobyla ale přes tomuto vyčítal. Nemohu vysvětlovala že ona pochopila proč tak málo zastánců a pán a pochopila to správné. Božími to vše čím říkáme koho pán větou křížkem navštěvuje to je omyl. Vy to takle bylo to není soustava kříž k když že ho miluje tak to v mil sami kříž ti naopak. To jednu výhodu za druhou ale o přes za nějaký při že to co to přísloví není zasvěcen s ke přísloví. Je prostě přísloví lásku bohu a dělá to z lásky k němu a k tobě tak se dospívají ty kříž dělat všechno to ve velice snadno před el. Asi tím způsobem jako jsem třebas neměl tu lásku tak ale vzdal jsem se svýho život to by taky stačilo. To by taky stačilo neboť ježíš kristus řekl v o pro těch kteří neuměli milovat. Řek jako jsem to jednou mnou branou těch aby z ne z sice poražen cítí s kým mi. Řekl nikdo nemůže dát více než svůj život takže když jsem byl ochoten dát svůj život. Se u toho esesmana o to a pozor dával do ruky jsem se to nemyslí na vás upozorňuju synova byl jsem toho za o bohu a to tak musím říkat abys tomu li následovat. A jsem ten život pokud ho za chvíli a. Nebylo by dobýval dokonale odevzdat ten život bohu dokonalejším bylo se toho života prostě stát. Ve zrodu komu k kam a jak. Nevěděl jsem a nevěděl jsem komu ale to nevadilo jsem se toho života sta a. Vzal tak dokonale li protože pod pro moje maminka a co to potom předčil ta oběť byla dovršena. Tisíce milióny svatých stalo za mnou a to budu do za dokázal že to vůbec se do moje činnost. Na činnosti svatých v čele s stávat moje maminka při do svatá necháme stranou ale stala v čele tohoto tuku. To je dověděl potom co stalo takže když by třebas dejme tomu. Jsem to věděl přijde. Tak by byl neudělal to co bylo to udělat k tomu abys to uskutečněno jsem nevzal z osobní vůle po se z osobní vůle odevzdat jenom život musím nemusil komu ale musí opustit vůli tak že že se odevzdá i s tou vůlí se vším co co jemné. No a pak tedy. Se to děje samo samo samo to dost o na potom obrací světlo zhora to působí du. Ale se dovedl potom se to stalo protože nebylo třeba o vůle. Ale bylo třeba jenom abych věděl jak se tomu přišel zjistíme svým sto svou děl vizi z ku nebo ho dejme tomu od zná k. Nebo příkaz nic takového. Tak že když do ming to řekla že tu hodinu se mu byla nucena za obětovat a nevěděla proč ptala se proč byla tedy dvacátýho prvního jedná říci co je mu třebas oběto nuceno obětovat tomu učil kdo o do ten stavu by bylo muselo se obětovat když se když to před prvního to se do toho chrámu svatýho martina ano. No a jsem byl tím řekové dověděla ale překvapen tím že to bylo jas zdroji se po si je ale přes se to dověděl. Protože jsme se to stalo se dostal do spojení bude tak jsem to zatím jsem vědět co se do něho se to by se mohlo stát že by si myslel že nějakým svým přičiněním tím jsem se vzdal svýho života se dostal a podle toho pán bůh miloval takže jsem nepotřeboval aby zaměřil jsem nebo co ži toho tedy to bych se byl náramně cítil velkým pád ti by to všechno zmařil abys to nestalo tak jsem musel něco se dovědět že ano. Pravý čas na pro mysli. No tak myslím že se bych se stát jak přesto se vlastní vůle a kdy a kdy ne protože by si že to před přešel nepře se víte z vlastní vůle. Tak to dál nejde vy musíte dělat všecko tak. Jako by se to dělají jenom bistami ani do vám nepomáhala. Tomu říkám kdo se přesto nazval be. A proč tam bych zase z lesa svět to se děly sami že se zmenší důkladnosti a to jenom pro do vysvětluju tak se to nedá pro ve strava pán bůh nepomůže. Jak se tomuto systému říká be ho ne be co bychom jako z příkladu do příkladu ale pod jsou to nazvat takovým technickým pojmem aby seděli co máte vždycky za každou okolnost dělat vůbec mu tu svou tři z heleny v no. Protože mám chorobou oděn zad co máš výhodu viz přese tak co bys trpěl ní. Ale no který si menuje všeh provaz vše vlaku zatratit rození se k dneska je plzeň praha to jsou to mají v praze mají slyšet o pod o to ten praha koši sice ale jen pro vozy ještě nemají hotovi to o to postup že pomalinku to se o světla také že ten stroj jak je taky projít do řádu. To před li z tam pojednou na tak on simuluje že tohoto vám věc simuluje si kdosi která ještě nestala nenastal ale on rasy simulace nastane nikdy stát jako stroj simuluje si vědomá zpoždění. Že byl dokonce napřed deska se smír aby v jeho jel tomu se byl zvolil lidské když tam z vůle nepřeváží vůle boží jak bude on pociťuje že překáží vůle bože to že v tom záměr v lidské vůli takový k sobě v jeho věci v sobě snadněji ti on jednat ti tak to bych jako v tom nemusel mostem pět let. I toho pak to byly. Tam nesmí být v tom konání vlast nevlastní vůle to musí vystupování vlastní vůle bez ohledu na sebe jenom tak se to vůle může zmenšovat z věc bydlení s nebo se přetvoří velice rychle na vůli boží. Vy tam by to faktory že mi to příjemným a není to příjemný li podle to užíval svou vůli tak nikdy se bil do dostanou do fáze kdy nebo mohu opustit rozumíš stání a je budou muset pořád on na trvalo pěstovat a marně čekám může i on si na to co je to vůle boží nebudu zas mám v co si přeje bůh a to není správné. Tak by na to co to sou jemnou z ky který jako když než se to dobře to vám vědoma jeho život to spis nebylo ježíši přístup byl při jemné toho karani nepříjemné že musel opustit chrám kde se mluvilo o jeho otci že ano. Ale a o on na to k tomu co bych pro při nedbal vůbec a proto dovršil s. To odpoví třicet let celou první fázi z těch tří toho vzestupu k bohu. On jako vtělený bůh pod co to třicet let s ti. Ale když se někdo při jíte jim tak nepotřebuje to není v lettres to není pro záleží na ní. Na času to je časový bude tuhletu se třicítka u boji zaujat k oku zaujatosti a takže dejme tomu co za terezie říká v tom. Své životopisu ve špatný překlad česky o vlastní život spisu byl s vydat říká. Všichni si přesto jste že jsem pro z ale to je totiž tu která za krátkou znovu třebas když tu dosáhla toho co nám za celý život a to to musela např to bylo vidět že nezáleží na času neboť malomyslní že zbývá málo času dne nebo mi třebas tou vůbec žádného času a na tím říct. Je třeba zaujatosti. Ale je si pak si tím zaujatost stupňuje když si to formu vodu. Ne na to co o se předtím k v klidu jsem to zformovalo tak vím z toho si to budu dělat to jeho láska forma se daleko k od a s to se nestalo to si to když to budu dělat ale vím jak to mám dělat. Nebo přeju s i bych to věděl nebo tak to od proto z toho se padá a proto je vždycky špatný. Domova za ježíš všech s koho to on si měl své svým životem. Tak nebuď jiný kdo ho a snaž se ten příklad ježíšův. Obecně příklad převést na svůj život a budete řešit na ale z by na to aby s to je předpis tele cet své formulace aby z vůli boží převáděl z s co není nic a dělal při tom tak jakože jednáš sám. Když náš jak jakou vůli božích tečku tvoje na pojetí ha. To je jeho protože ve vůli boží je všechno před že ten může všecko a jestliže je tomu tak on nevyložím kdy ses co z neseš ale. Přeci jenom založí dokonaleji nad sebe než kdysi se lože byl sám protože by se ty máš rád cítit se zase dobře přítel příjemně. A nepříjemné vynechat. To potom přestával že to nepříjemné dobré představit oběť když se dal nepříjemné víte když vidí člověk poctivě se snaží staň jak tomu nepříjemnou vyhnout. Tak a protože si říká prošli ze se říká je daleko široko nevidím nikoho. Takový ho aby se takle snažil jednal bez ona se když jedná s ohledem na přátele nebo nad bližní čili musí nesmí dva příjemného svým dát protože to je nutné že to správné proč se to co na říkáš. Protože pořád mně tady rovná tam mez u něho mezi příjemným a nepříjemným. Tak tomu ježíši dělat to co je příjemné protože před nutí k tomu dělat to nepříjemné když že to správné. Ale jednou hodné. Po je na tom jako ten žid men del který všeho vody kde on byl jak se to z ví. Že ony ponese tu zk při ní. Lese plná harampádí jako byla předtím když jež se proti nesu práva šel oko živé on li došel že to ale on se s tím jak se s viz tedy že jde domyslete si přečetl budu kotel dal mu budu s absolutně snadno straně k vodit od od sebe tak. Taky všechno další pouště potom třebas uvidíš naposled a tak dále a ona ho litovala těla mu pomoc z z s ti v tom to vše jen toho co říkal kde pak to se musím o dnes sám. To musí člověk jednat tak jako by musel jakoby musí jakoby jakoby jakoby jakoby jakoby jakoby jakoby musel svou vlastní vůli to udělat. Ale on jenom si buduje konci moje zas vůli to není jeho vůle. To jako ten program na tomto tuto z plzně simuluje všechny vlak ti kuje z li ve statky a ono to dokonce předal neví že je na celé trati sám nikdo si jde tak do z plzně dopadaly anebo do z bez je tak nebo nestojí tam není člověka ale nikdo jsou ku nepohybuje dejme to v tom ošelíně aby ta seděla tu výjimku ani do tam není v kanceláři kde by moh tím pohybovat. On si to po mně bude z plzně bezvadně. A když to například je za za zlé a nepohybuje se ne tak se to moje let beze je ta přivolal se tam člověk. Tam je toto vodou a oni vědí tak to je doví se o tom musili odvracet. Sebe potom přejít ve za to třebas do kolika do ve proč že mně dal by byl tak by krize nemůže anny že tak je že mělas za za ne proto aby se přece si to dobře ne proto fungovalo ale musím že právem říkají šli zažili proč se to lež litovali nýbrž o to odstupujeme. Mého stole se zastane ježíše krista který věděl co si stát. To byl ten on byl to na pozemské stanici. A to nebylo před určeným pravdu ale to bylo správné rozdíl. Z tom vědět to protože věděl se správné na cestě ho muselo za správnou cestu a pro toto o jako by před určené rozumí. No tak tak jednej si mluvíte tuto neví pozval si od si o tom přeci jenom něco co není pravda. Přeci dveře kdy si hrál tou simulací. Tak by to všechno z toho co do toto o své tělo neví protože to bez vás se na nebi be že on vede o by byl z ráně se jim ve z mně na to nemá vých v tu chvíli kdy máte by spasen jako předvoj li on nevede k tomu spasení k bezprostřednímu mít celý vesmír a že s máte jsou oběť násobit. Tím že budete předvojem a ponese to to jdou z ní. On si si že by ho bylo o to abych to řekl jo a ze skal řek vždycky v termínech život vydat porovnání nebo podobenstvím byl do podoby to je to zkušení v bylo je v byl miska k záležitost. Dál a když. To dopadne dobře tak to stavem lidského dopracovat a mysl se viz za za to se vám třebas oni zlé ale dostaneme lidská za placeno tato jsme tím zkušebním bylo víc by tady všichni viz be. No tak vše při které řadě na pokračoval je pojem na povídání no v okamžiku smrti v mámy jít za či povídáním od okamžiku smrti musíme začít s tím že se člověk s stávám být člověkem a pak se nějakým způsobem k zbavuje lidství a protože. Tedy zákonité že stav je na tom stejně dobře nebo stejně špatní že jako třebas hmota nebo cokoliv co začíná existovat musí taky končit takže bychom měli máme li správně porozumět jak se z hmoty odchází. Z života lid do odcházím bychom napřed prosby jak se tolik do života lidského přichází aspoň dneska se ani do konec začlo to zkrátka jsem ochoten cokoli jak lišit prodloužit kdypak od když se odlišné dosud abych to stačil. To vás třicet tu v tom jsme si se mi li že dostaly na svět v na tom si dával záležet starý zákon genezi abychom tím způsobem jak tedy lidé mysleli se dověděli jak se člověk narodil byl stvořen šestého dne a předtím na mi to všechno sám jako pro člověka a ne nějaké oni byl zánět kovy. Dání ten prostřeli vesmír je. Jestliže tedy my jsme šestého nepřišli na svět tak to znamená muselo to být připraveno tak aby to dal do vojsko a abychom mohli se světa odejít musíte byt byl při do na tak abychom se zbavili vše.