Karel Makoň: 91-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Jak si že dáte no tak to se hodit pro pravého katolíka budu volit potom ostatní onou ještě a co prosím v tak co to jsem chtěl říct v s v je případ a tak kdy to jest nevěří co dělá vší dělá to a ten věřící věří že tak tak tak to nehraje žádnou roli v ale ten věřící. Jestli je třeba připravit to věří. bych řekl takle když někdo věří stavem který věřící věříme třebas para varovala věřit tak ono to stačily abych byl schopen o přenos někam dál než kde je tak vás tomu prostředek který jim může to provést a tomu prost ku věříte mu přitom jemné že je z takto. Je to. Jak jsem říkal o tom svým baalovy ne že to nebyl dobrý člověka ale když jsem mu věřil. Tak je to je převedl. No to dosud vznešeně protože z extaze se dostal do stavu po stech statického se ty věci přímá za věřilo věd. Dál a ještě po v jeho v v v že si že kde řecky a tam příležitost se setkat s bytostmi které mají úkol přímo převádět člověka do musel tak a že na tom člověku poznají k tomu se o to tam s starat vzali jen ochoten a schopen ještě žít není tady v anebo na či představ. Tak ten to v ha v podobě ne to je roli protože pokud voni živí toť tělo tak nutí do vědomi zůstat tom těle v k tomu oděl do nekonečna onu ono o stane a s. Ale bylo to dokážou tak to dokážu na on od on ten člověk li do tam nutí tak to neni jakož tam přirozeným způsobem zapadne k lidem ven zapři jdou ono v takže on potom z toho vyjde tak do moc toho nemá o ale kdyby třebas z si byl naživu tak těm kdy přes semen ze slávy a se tak jsem když těle natrvalo převést do svého. Stavu poznání. Tak se mi tam chtěl sobec na tu úroveň tam jsem znal nějaký chrám je tedy pro představuje tu úroveň ano tak je to pro dobu tedy král nad a tak jsem jim vedl z toto chrámu. Bez tu novou o to se volal se o to ve jsem co tak vědomi že jsem to dneska při to tak sledu to nevědomější ježíš s vámi tady vjem. Ale ona vede měl z takový tad. A jsem do toho chrámu na ten došel sám ona tam je že ho litovala od mi zela byl spolu obzoru tak se s tak ona mně řekla potom později no člověče sis z myslel že mně může že bez. Tím způsobem jak si sám šel to nemůžeš musím jít svou cestou. A třebas si o tom jako ty ale dovol aby se poradila zde již než byly že odtamtud z od vás se tomu nezatrpkl rozumět vzal při metody vaše myslím že to metodami chtěli svoje tam mají lidí kteří nebo bytosti které je vedou ano to se o to se musí dostat v k v. Je při to přes rub říkal že na jenom po fyzické smrti a tak jsem volil o mystické jsme si. jsem říkal jenom namátkou takže ale i na jenom se byto vět o ras tím je napsáno z naše abys dříve jsem ten zemřel fysicky žáka že to je tam měly jde to na se na bránu se mu zřejmě rozuměli a v tak to z jsem si při živé a než jsem se v mysticky pak je zřejmě mystická sled. A oni mluví ježíš kristus se při životě ale na tu jered se zjednodušit vody. Řeknu oni tak to všechno s lid. Se vším prosimvás je tak dobrá nemusím nějaký přistoupit tat deskou tyto nemusím teď se k tomu se musí. Ale musí se vás kdo do řeknu to jsem byl tak dobrá to je ses li atd dál no to je to neni hru li tělo ruky a tak pečení předal porozumění spojení se vám teďka řeknu v přešli o to jenom v těle se tu ale řeknete li to máte dost jak toho ten dost jak přestanu když se to zase budete si stáda. Ježíš kristus s celou jsou stavu jak se to dělat aby se zemřel dřív než jsem se fyzicky. Celou když dělal taky provedl s životem tvoji způsobem to dělat protože si životem jste viděli u žen při že se na to miska smrt v ženě nebo se to pro start do svých let. A přitom to taky mi říkal jak to neříkal tato co by nějaké základní předpisy. Kterými se začít v tom vypoví dávání těchto věcí a první předpis je z. Chcešli kdo za mnou přijít zapři sama sebe že svůj kříž a následuj. S se váze tam nemožnou následovat když za tu sam sebe není možno. Kdo se zachovat toto pořadí. Chcešli za mnou příti znamená to nechce není při ti k nemusel namáhat to bych. Vezmi svůj při jíž dones se vzít dost v tom zadarmo ho kříž pryč svým ano. A následuj mne ženám zapři sama sebe následek že do toto nedělat a teprve potom by se to dělá. A se vám to nilu milá se vám to říkal ještě že vás ku chodilo ona co se velice takže jste si snadno vzpomene ze co to detailně vykládal pravdy a co to za osobu co stane vás závaznost toho tuku tou poslyš živou tu obou a no tak jsem říkal před si. Že jsem se o při sled a zapíral v tom smyslu že jsem pro rodinu a něco dělal z lásky k jo. Oni věřili ne jsem ho jejich úkoly víry no jakoby věřil říkal říkal říkal ono a a tak to je ten nade se zapři sám sebe ale tomu a i podoby to je to člověk za jinou a tohleto vám nemůžu či si věnovat tato nejsnáze medu u sebe ne to byla soustavná oběť ale obecně jsou taky říkal život lidský na tomto světě obětí za celý vesmír říkal jsem. A to je to když se s to ho pro obětuje tak to je to zemřít dříve když se obě to musili opět fakticky se živit z že z se cítíte být dobyto vám a o ho v pak v přestože o to takle dneska říká a tak tomu rozumí se takle se to máte to se to dobře. Kdyby to bylo tak je to jenom tak jenom takle proč toto svoji jenom takle nic jiného v tom nebylo dalšího tak to je špatné to je málo ale on v tom je taky ještě také jež ti také ještě tohle a. Jestliže život lidský jest že se neopakuje. Je že se nepřevtěluje že je možné že nemožné poč do tam je možné za jeden život. Se dostat bohu ale nevracel se než tělo a že říká že to možné ano tak pak platí toho co říkal dál atd tu před z jenom názor. Za položení nebo postavení na to tak chci k tomu nám předvedl ježíš že se s životem ano. A kázni že po takzvané fyzické smrti a tomu se přece dokonale podobalo z smrt je smrt ježíše krista na kříži ano to je to jako lidská smrt. To se to jako disk nás protože ti to ne to co zažil ne zkus to není lidská smrt dal se tady se neuměla jsem taky říkat že se do ve pod ve propojí protože to je pochopitelné nebo co prudký najednou jsem si to li věci říkat ale jestliže se to taky podobách lidské smrti jako tak smrt ježíšova o protože on neumřel taky jako my nemůžeme se při této smrti. Protože neumíráme při této smrti tak to jde potom ještě dělat něco rozumíte a co jdete dělal ta ale co taky vykládal protože člověk přijde do školy. A se muset tady ne ne ne to učil tomu se tam musí do oči pro mi z za pět nám tolik že se vám to unikl letem ta spojitost své moje chyba janovi dnes tím to pro král nám za lásku že ještě taky. Je chyba takže. Ten co dělám se nemůžou mysli tak ještě dělat teď to je ve řeknu si budu pro za se nebo tři ve dom byl to mohl v les zase el olivera tu provedl říkal někdy ta. Škola tam na protože musel budu do světech všichni když se to když to spojení nedosáhli hřích v než s protože se fyzicky tak zvaně zemřete fyzicky. tomu nevěřím že to smrt říkám tak zvaně zemřete fyzicky jo. Všichni tak zvaně ze s fyzický z umíráme kdysi to dostal se tak tam vás školy k tak a tak tu ho mají dojem. Že dosáhne mystické smrti a co je to nedělali bez vůle boží. Čili se dneska nedivím to by se o zapřel svět ještě jeden z to de a když mám deska tak by zkušenosti barborkou dělníkem a a novými jinými s no to co tam prostě to může strašná daly víte vy s tím jsem u po pravil sám o z od pravili sami nebo kdo o pravil o tak nebo zemřeli pro z těla chodím je přes manželku tam je vyučuje bezvadně ponese říká to co dělá tento jsou ono málo. Tak si žilo o to jedno ona povídavá o tom se konečně může od že tu si tu co bacil tak by to všechno vykládá a ono je to práci ona tedy tak si ještě nedělat potíž jak on tam mluví plynule protože nemluví česky do svůj jdou přirozenou řeči jak to se děl si daleko více než normální řeči se vzato říkám to je nic proti tomu co vám říkám mně když vám si že se krávy se řeka jež tvoje maminka a on jim to zdaleka tolik co mně řekl za vámi sice ten můj. Str ten mladík jsem se dostat žár z že z mus jak se se protože nebo ne přeje si vysloveno vládlo toto říkám mladík jsem se bez tak že si že z se na světech. A oni tedy škol ví. Pro dítě například tu barborkou tímto způsobem každý zem když to opaku promiňte v každé chodí do školy a takže se ze tři je v téže třídě potkává s jinými dětmi téhož věku a co si co děly jak školy že barborka je vyložit stojí měly který jde li ještě nevykládá svůj život. Říká jen svoje životní zkušenosti a ti dovedli teď dovedla chvíli s ke smrti. A oni jim voni si chtěl se s lesku si teď dovedly z lidské smrti čili oni překlenuje nou v okamžik smrti jo rozumíte a protože překlenout okamžik smrti tak přibližuju věčnému životu. Ona ne v ne hle v na jestliže ten ježíš řekl základní pravidlo. Jak se člověk dostane k němu do jeho stavu rozumí do stavu nebe do stavu svobody. Jak provede správně jsou sádhana od viz říkal se indicky to jedno tak víte že v těch sádhany jeví v těch dost je mnoho že se o tom napsal novým brát a ku v tělu z vnějšku. Tak ježíš zase taky z jogy škola to je i když jde o života. Tak se především můžeme řídit základnou a ta se chceš do přijít zapři sama sebe kde se tu k tíž anna se by ne smysly tento pochod rozveden me chtěl ho slovy a jeho životem. Jeho život ten jsme si to rozvedl li že jsme si říkali do při světil let. A. A prováděl na sobě očistu nebo ukázal jak očistu na sobě máme provádět abys to láska v je z toho záznamu opakuje své těle na to jaký sedmdesáti pro jsem že do který jsem tomu si dokonalou mat tónem před sto prostřední jo. A že potom prováděl cestu tam ve nějaká přestávka je přestávkami stupněm vědy máme z ten druhým a že na tom druhém stupně osvěcovacího jsou ty tři roky potom dalším se musí dosahovat se přes tu vinu třiceti procent takže to potom zase nadto spojení ze velice snadno neextaticky musí dělat toho je to s za to se na prvním asi pro co na tom druhým v to tom základním principu není napsáno ale v jeho životě pro. Sám. Je a v tom komentáři že taky v se z toho komentáře všimnou jít jenom jedné věci pro s jsou z ve se celý do života a všech do podoben z děl všeho dobyto velice užitečné to můžeme s vyšší ne udělat proč tak ne a dělej mockrát tak v nebi nesly v tomto neslo z krku. Ale podívejte se ne ale si vám to dycky říkám jinak větou z jisto je třebas domu a. Ale vám to předvedu jsem řekl na životě na jeho před přednesu jak řekl ježíš kristus že to co život ta a řád život to je napsáno v otčenáši takže jestliže chci provést toho druhé zapři sama sebe. Tak proč by z toho zapři sama sebe měl sám v otčenáši. Mohu heslovitě pro ve provedla otčenáš v první zápor na vždyť přeci vím že můj otec je tady na pod na zemi. Si přímou aspoň jenom že ho od své věčné ho a když. Tu víru mám tak mohu mít zato že jsem první princip sebezáporu provedl druhý by si sebezápor le protože třebaže se nebes čem jsem provedl druhý princip je posvěcej nebo své semenem musíme přát. Nejenom sobě ale celému světu aby se jeho jméno světil posvěť do k k k a to je nejběžnější způsob sebezáporu to co se vás to byl výklad o viz tom do lidským viz za tělo to taky jsem že jsem do potom samozřejmě. Ale když si to by bylo posvěceno na tak musím posvěcovat já. se musí chovat jako svym boží k čemu mu otec z. A posvěcování ho nená když homme do je otec moji náš tak jsem v jeho si tak mělo tím způsobem řečeno posvěcování je toho že se chováme jako syn ho v jsem životě jako si tu otázku by se měl král když nevím co dělat když nemám toto do onoho tak to časem nevím a moc často neví kdo to jsou volal hodu tak by to bylo jinak doby věděl že budu pro vinou nebo a to bych nedělal a tak dále. A. Při v království tvé když opravdu se snažím chovat jako syn boží dít ko božím s letem myslet ještě dítětem tam s tak začnete. S tím principem sebezáporu tam zase jako malé dítě tak musíme teďka začít si přát tu se že že vírou si přát víra musí být v musím tu bohu o růže je návodná když je návodná když jenom o tom vím tak není k ničemu návodná víra je taková například. Že si přejdu aby jeho moc boží za vládla ve mně. A potom v tomto světě ale nemám to na to svět moc jako jako zase byl to mám osobní právo či při království boží při toho si tvé znamená ve měl vládneš musím při z přitakávat tomu v aby on ve mně vládl to znamená jestliže se čisti ho při tom že si vládu sám. No tak to není úplně správný život se při to není život sebezáporu me. My sebe zapřu v tom že z jak mám tak si přeju aby on ve mně vládl dělám všechno abych mu tu vládu umožnil. I muss nemohu to umožnit od nepřistoupí on nám nedělal žádné násilí. Naopak krásy boží násilí trpí. I třebas tou představou o nás nedobývá i třebas tu představu by to byla to na vědomí že tuto větu řekli ježíš kristus. Buď vůle tvá jako v nebi taky na zemi. No to jsou do pranice na byste řekli když to neumim si přát ale bylo z vůle jeho. Tady ten ten na zemi jako je tam u tebe v tom stavu nebe aby tak svobodě tam mohl jednat tak musím. Umět říct nebo musím si přát aby on byl mým pánem dokud si jako mám svou vůli jenom nepořízenou bohu a konanou bez ohledu na něho. Tak on není pánem ona se nemůže stát jeho vůle tady ve mně na této zemi jak nám jak to říkáme jsem to zen. Jako tam na jeho ve stavu nebe u jeho stavu nebe to se nemůže stát tak to máte velice důležitou stránku sebezáporu tu dále odpusť tam asi vite nebo se na slyšel před před vážit ježíš nám dnes za těchto okolností je. Velikým za kolem když si přeju aby on mně dal ale to není maličkost vedu tady chléb například z rukou u těch domy tedy živí. Ale zapomínám často že všechno pochází od boha a na tomto světě beru všechny možné věci ale nevim čeho že budu od boha tohoto přešlo přes most ano. Třebas přesto rolník klape každého ze s dále se z koho a nebo co obalu viděla a nevíme že to je od boha jo stačí to takle byl o lide ho no to je že to jako o vodou k prosím to je tohleto tak jsem svěřit že tady je řeč o chlebu o jenom to je obec víte všecko jak má. Ž vezdejší když nám to znamená který nám možnost abychom dneska žili pro tebe abychom z z rukou obrali chléb nebo tento život to je náš chléb. odpusť nám naše viny jakož bít odpouští naši co to jinak tohleto a my to děláme vše kriste odpustím ti odpusť taky při se napřed si to o tu jsou naše viny z na to prosba čili i bych za tím nebo mysl nato druhý zatím říkám tak bych říkal. Chovej se boku jako prostředky. Postup takový let při sebezáporu být obyčejným prosebník tělem není tak špatný. Říká ramakrišna a s tím se shoduje ukryl svatá terezie že první správný vztah k bohu do začátečníků musí být s tak že krátká byl obzor svýmu bohu vás kdo rysy nebo to samozřejmě jeh s tak začáteční ale nesmíme se příti. V od když to dopadá na to svět tak že jsem něco tam nejde tak nějakém tom proč tam je mezera se musím vždycky jsou přelít do odlet jako tady jsou jsou před no celou tu modlitbu otčenáš sled modlitba o sebezáporu o všech podstaty složka sebezáporu si musím se k na svou zkoušek této budu řekla tak kdo tam prostě nebyla prózy pak tu vůli o na boha a tak dále. Takže když jako s jsem ochoten odpustit a chci aby on odpustil tak musím začít s tím přáním. Aby odpustil viny protože někde moje vina tady je moje vina. Že se s ním osobně nepoznával a když je neopustí tuto vinou. někde na cestě kterou jsem věnoval s říkat otčenáš tam někde dobyto je veden snadno jeden dobrou vůli tak takovéto záznamu z to najdete kde ta chyba je visí. Jakož i my odpouští našimi umu ano čili kdyby se všechno splnili co tam předtím řečeno neodpustitelný si nevidí tak. Marně vám odpouští bůh o o o ti v jednom kuse v z z z z si na to vás upozorněn jako nevíte že jdete před se se oděl po tak li žák ustavičně o o si proto že si nás přeci pozval do toho světa jako spolu obětovat tele on se do by to jenom na kříži sám nýbrž my se máme křižováním při oni jsou se tímto životem taky obětovali řeči i křižování to životem protože všichni tady umřeme. To je postup klepou malinké křižováni již to připouští ve že teď umíráme kdy nebudu čáku narození pořád do smrti pořád umíráme fyzicky to ve odpuštěno že ji dal a tu jsem byl vysvětlil doufám atd teďka. Co prosím neuveď nás v pokušení protože nás tohleto neuveď nás v pokušení to je něco co nám vysvětluje jak užívat správně svou vůli a kde jsou jejím mez že my nemáme to síly k tomu abychom se vyvarovali pokušení neboť pro že žijeme ve stvořeném. To vás u vládě pokušení. Protože my si to stvořené považujeme za jedinou skutečnost to se s když tam jak jsem ale pro vás kteří máme mají tím usekl a byl s smysly rozum toto poznáme jako jedí ho skutečnost a protože to pořád poznáme jako milost dostat zapadá za skutečnost jiná a vyšší stranou odpadá nebo neuvědomuje se sví a podobně. Takže neuveď nás v pokušení znamená ty máš sílu abych tomuto pokušení odolával. Abych dojmy nebudu mu jen vím stvořením kokuši o to aby život to všechno stvořil. I o nás do že to stvořil ve vás oni to pokud si to musela zabránit. Takže to dává chtivost čem nás si prosim vás říká a kdo tomu rozumí o nás uvádí pokušení a o nás nová v pokušení že tady vidíme svět to je nám bližší protože ho vidíme. Vnímáme u jeho co co od do obrazu jednotného třebas rozumem a citem ano. Ale zbav nás od zlého nakonec prosimvás to toho k tomu mám opravdu váže neví dojmy že by to byl špatně řekl. Ale že on nás nemůže zbavit zlého nakonec proto je to na konci této moje výhrada proč co se zbavit se do toho o částku protože my musíme se dostal ještě zapřít abychom nebo co by dualistický řád další výchově rozumíte. Aby se do něho obešli aby se bez něho vejdeme když jsme schopni vejít do svou prostou svobody tak máme právo taky vtip aby nás zbavil zlého. myslím že jsem to vysvětlil deska se najednou při podoby tomu ho nastav příklady ale jim to nikdo takle zdramatizovat na bych to řeka takle to promarnil řečeno se to zapři sama sebe to jsou z toho základního principu zapři sama sebe. Řekli jenom oči před byl to se vám to jako zobrazil na otčenáši jsem to udělal on sto může dovolit ten ě. Olivere co s tím že rozumně tele srozumitelné od toho prostí ne jo. Prosím nebo aby nás dovídat po že by nás protože stvořil tak krás na svět aby on nás tím neuváděl do pokušení. Tos voni do pokušení nevědí třebas svým jiný jakou povahy než lepší když o. Ale mně například uváděn do pokušení dalo třebas. Jakákoliv král semen žen žene nebo toho kdo pokušení takového aby se v tom víte a byly doby jsem nedokázali lid krajinou a aby činem maloval abys sví nezačli abych ti ve nic nezařídil o mou o to špatně samosebou ale se s to pod si pro jsem jsem se do toho vlil rase to bylo domě a tak jsem dobrovolně přecházel do toho pokušení od boha ale jsem jsou. Dej krátce došlo tak daleko jsem roku třicet pět na mate dospět do se na rázem do se z do prsa na more jen tak se zase za odborně co zažíval extázi krásy. Jsem to zapřel a ten mně že ne ale jak jsem to zažíval čili onoho. Toto nebude nás pokušení když jen za toho za pravý konec. Tato pokušení se může proměnit požehnání proto že by že největší požehnání někoho uvádí v pokušení něco se na jiného například že je nemocen. A volně om je pokušení do ten pánbůh máme dělá než jsem byl nemocen nejí neboj nestali a tam o proto rád že ten člověk nemáte schopnosti do svého normálního člověka to není pravda to by si měl uvědomit že sám sebe chce klamat bože i proto žili že který se svým věnovat sebezáporu kdy horší vlastnosti ledu. Z toto toto když je nechal nedělat nebo kdybych se moh modlit v k o že náš jenom okolo vás když to by mně ještě tam bylo silám a ale to ostatně ve dvou své tak jako při vynechám se budu modlit jenom toto by kokuši v tom je o si to on poctivě domu třebas od o to o to a to dva o ve mně po si že se modlí třebas o to aby miloval vyšší do k o co o co bylo aby odpouštěl rodu koho tu dokud ho on to řekla kom. Pro kolu non to co je na to prosimvás jako tam o řikam než moje spis. Nýbrž pro myšlení zase z nově co z nich je návodné ho a tak i k této modlitbě o čas taky novou o za návodem lišilo vy musíte. Tak celá stavba se hroutí nesmíte se snažit všechno tak jak si jak můžete. To stačí protože je to nejde ten se vede tento článek otčenáše jako pokušení která se z dělá bůh v tom smyslu ho od toho musil pak konat věděli otče řeč jo protože mi to po že dnes vejdou konečnost apod si jistě na neboli nade říkali jsem takový tak i nevidím žádnou jinou skutečnost než tuhletu. Poli jak. Je neví že měl že a ho ve když do přes si nevinní jakkoli je ale když je do nevědomých je neví jakkoli je ale netrpí jenom jakkoli lidé nýbrž trpí pořád mně ale si to nepřeju a proto vysvětlím že nejsi ne patříš mezi ty který by to tuto skutečnost považuje za jedinou. Tys váš ani chvíli jak ti řeknu příklad proč to vim vo tobě. přijdu noviny setkání s mez spolu se se své za tímto od koho s se měl obranou pro tu dal. Je mu pak se zase říkal na není. Tam jako o by to bylo jediné aby to bolelo ten takovou ba není víra jak se říká lituju olivere že jsem ještě chtěl zbavit. Dobré služby že by za to on tak tu byl přidal hlavě spadla zrovna předešlém zase ještě pokusila po se moment be jít sil které rase která mně to udělala v protože jsem protože byste nadmysl obrátil ve protože ostrovy dětech tak jenom tu tu jsem když si bodu vine be. A že říkal ab a be přesto byl rád udělal be jíž jenom tenhleten svět na ty vidíš potřebného člověka to se na to moc líbí. A jsem byl pod na by byl potřeby by byl že takovou tuto el v o život byl vedle toho onomu prověřil mnou abych s jako se listu v jedné z on tam jenom tím ba je pod jednala tak něco je od let žel. A noho takže vidíš jenom tento svět prakticky vším mně když taky člověka který po tři je potřebuje a proto jsem lékařem. A byl by byl lékařem který myslil člověk tak je to tedy je potřebuje a protože tyto již tíž než než člověk třebas jako tady vedle sebe se díval zla že tomuto uměla pod rukou to nebudu onou míra ale ne tak že již se tomu dostáváš vím ale jak se tomu tíže ještě dostávají který vůbec lékařem a to je třeba jsou jsem to v tak musí člověka a ale to je tele. Když se při chytl že to není pravda co mi říkáš že ani neví že že říkáš ve pravdu v tak tito ještě jinak jo a ti nemiluješ jenom člověka a že tady těžší milovat třebas svou vlastní ženu že ano. Ve že ho po by volně být těžší li jak v dokud jsem měl že máme jsem o shodou zenu taky občas co na neliší. se musel byl o vědomé ještě pokora proč se nesmí těla tento se že jsem se nějak před to předními jsem se je řek dětmi se do vůbec neřešil tak se to řešil vnitřně je na vypořádal jezte se s tím vypořádal tak se měl rád. A ona je samá přišla na toho. Že nějakým způsobem jsi žila jsem sval čekala nějakou byl v tu po chápeš dávno odezvou vždycky to by si měla okamžitou to se přesvědčíš kdo ti pádný co to je ve řeka tady napadá pořád stále na tady vás v protože ve vjem do k o to tato. No o prostě ale je to pro to se mluvit o vám nepadne no. A mon by pokračoval dál toho tak máš rád rostliny na tak vás ta tam není to tak máš rád krásy přírody krása chtěl není příroda sama. Tomu čemu máš poměr. Ano našla své děti a tak pallas pravdu o máš rád své povolání a to ne jenom to co vidíš. Ale to je jsou část své osobní povinnosti v tom jsem povolán osobní povinnost. Je to to co vidím ne a to je to dobré co chci. Nerost žil veliký od ale polepší nebo se mnou nevydrží byla volil tak že stíhal není nenech s do osvěť přešlo zastal víte při sešlo se stal ne své. Přesto si to škod se klepá svou přesto zastala. Tak od atd. Do za mnou napovídat se vezmi z toho dala tak ona se být lepší než v této v vepři jež manžel se bylo před jsem žena. A o to že od tak tak to je ta že ano je to že i když zatím řeknu někdo v číně který se měl při zbavil prosím buď se do buď těla těma v takové svými a ne li se zbavit jo prosim. Odliv vede mět o li vydržela bylo a aby měla do poznání které má. On totiž správně rozlišuje. To je dívenka byla správně rozlišuje to je takovou nemám v této společnosti jinou. Oni vyznání lásky prosimvás to je jenom zkušenost skutečnost no a proto si zvolil jsme se pásku dávno a jakou ty máš z ti to je všimněte si něco stopa neví li v a to je to není to případ tak byl takže může naučit snadno velice snadno že nevidíš jenom tento. Svět. Mnoho nikdy dávno neviděla možná jenom tento svět možná že je to tím že prodělával nějaký operace rozumíš visí neprodělal tím se dostal toho stavu ve kterém se tyto věci poznávaje také možné že mu budu on nemůže se přesto roku jsem v husím protože vystavit prodělal rozumíš zkušenost o tom o mně kdy žena bůh slušnost kterou nemá třebas. Nikdo jiný nebo nohou málokterý člověk tady z toho jsem tak dál ještě sama v je tomu s ho o to nevidět v tom jenom samu přírodu jsou tady vidíš. Nýbrž vidět tomu působení boží jeho síly čeho se stvořeno a tvořeno o bude tvořeno pochází ustavičně silou vůli dělal něho ten nově vyzařuje oku že to při vědomí je to při existenci. Uvěřili protože to. Ve stavu ve které je schopen člověk milovat samo jsou zatím nenávidět a této pokušení že již lidi kteří jako nenávidí ale on tomu dávaly do z víru řeky kdy nemůže jako nenáviděli cíl rozumíš pravda veliký pokušení vim že moji přátel v koncentráku říkali znal no jak je to tak do z na toto může o bohu bůh dívat kdyby byl kdyby nevěřil v tom sedmi odpočinku ta byla z té. Takhle trápit to strašně špatně pochopená věc strašně pochopené špatně pochopené utrpení. To není ta. On totiž tu sílu šakti vesmíru dává každému kdo se přesvědčil v tom koncentráku když se ta se s vám měl sílu od boha k tomu aby mohl vraždit. No a. Používají na vraždy byl to nejlepší byla to jeho jsem který jsem byl napaden tam taky ze všech těl pravou který tam byli že pořád díval na brát neboť tam byl se do vám kolik lidí zabíjet o on za jednou zabit jo dostal padesát o tom nevíme padesát marek. A tak prodělat co není z zabila nebyl provokativně aby správné na to bylo vidět. A tak když zabíjel jednoho člověka tak taky hle říkal koho se dívají to byl taky do tohoto makoněm not tomu co na zem neznal asi počkej říkala je tak i za pít. A že byl tak vyspělý mrak v nás dokonale zlý člověk tak přišel z milosti boží o tuto slovu. On se na podíval přišel ke mně těmi zabít domě nevidělo textu vzoru ale dobyto maličkost ale on se napravil tou chvílí takže jsem byl z dobrodincem největším dobrodince v z tam o své oněm museli za za. Střev. jsem se tady ho byl koly když jsem zabil žilo tak v první člověka by řekl že jsem zabil. Víte se být dělat ale on tomu musím o to o tu s on toho pokušení odolával že to do pod co do pokušení nýbrž za oběť tak jsem to vykládal ano protože pro něho to byla oběť řečeno svaté matce tam zůstal do třiceti let tak pro mi to tady říkal jednou ze li tak on nám v k v. Pro mi že zatím v pochovávali něho a která událo se považuje u ježíše na mystickou smrt. Protože život lidský začíná narozením a nekončí smrtí ne. Nýbrž kromě toho života lidského který se stal životem v okamžiku narození a končil tento z život který se stal končí v okamžiku smrti. Tak je tady život ještě jeden že v každém člověku o které ježíš kristus řikal dříve než abraham byl sebe. Takže v který okamžik je okamžik mystické smrti. Od chvěli u jeho on vystoupil na tento svět okamžik mystické smrti protože on musel. S klidem bez těžkostí bez zármutku bez li dosti odejít od od se bez tomu nevedlo asi špatně že. Ale nemusel odtamtud od není to pravda nemusel odešel čili to byl první krok k tak při mystické a pak těch ruku do víc pouště potom z noc řešitelné ne k bohu jít člověk tak to je to to se mu to stačí byt co jsem. Prvním krokem k u mně nebyl samo jsou okamžikem narození se neděl proč se se narodilo vzato nedbalo byl jsem potom nebo jako takový dítě jako bys to nebyla ona dělal ne proti říkalo jemně nepřišel jeho sví čili že. Tak to jsem tam nemohl začít tomu lidskou smrtí ale když ty lékaři do tróje při vědomí čtrnáctkrát byl bodu ještě sled tak jsem zažíval dovětkem při každé operaci mystickou smrt samosebou. Protože oni nevěděli co dělat nevěděli co dělají že si myslel že mně z milosti zachrání život ne čili on se v rukou ku tu tak je to o že částečně zachránili ale oni nevěděli že li že přitom nemohu se vyhnout rozšiřování vědomí a svého ani se tomu nebudete li li a nevyhověl a nemohlo nedokázali vinou tak to způsobilo že jsem od svých věcí tíhnou k tomuto vědomí za hranicemi nebo před. Ani se mi tohoto života rozum i za i tak jo. Ti že nic. Větu pro o na dělat to je ku ven a neví do dvou a to my jsem že sice se tam prozradilo lil pro že za bůh vjem naslouchal svatý si to napsal ale takže kdy normálně kdyby byl neposlouchal jen ze byl blízko toho li se tak si misse ve si mysleli že byl zatracen že byl umučen kdopak si tam myslel že nevím umučen kdopak si tam myslel že by byl zrazen jidáše bylo. Jedině svatý jan teď za po mu není zapomeň doby jediný. Ale v tom bylo ten cele a všichni ti lidé kteří dovedli na popraviště.