Karel Makoň: 91-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jak si řikáte no tak to se hodí pro pravé a katolíka budu mluvit o tom ostatní ono ště co tím jsem chtěl víc je případ kdy je nevěří to dělá dělá to a ten věřící věří tak to nehraje za no roli lavicí věří je se a připravit toho věří bych řekl takhle když někdo věří stavět kdy věřící věří ne třebas pána para volal věř tak ono to stačí abych byl schopen opsal někam dál než do je a když k tomu prostředek kterým může to provést a tou prostředku věří ten přítomný ne ten kněz tak to tej jsem vám říkal o tom tím bálovi že to nebyl dobrý člověk a když se mohu věřil tak mně to stébel no a dost nešení protože jak snaze dostal do stavu po se statického nešení věci vnímal za věčného vědomí a tak se to vše vědecky a tam příležitost se setkat s bytostmi které mají vůkol řím převádět člověka bylo strana by na tom člověku poznají muže o to tam šla vzdali ochoten a schopen ještě řídí tady nebo radši přejít tamhleto šel a byl by nehraje roli protože pud oni živí to tělo tak nutí do vědomí zůstat tom těle do nekonečna mohu nebo než a ne ale kdo to dokážou tak to dokážou a on potom ten člověk když ho tam nutí tak to není jako když tam přirozeným způsobem zapadne vlivem a není tam přijdou o tak on potom sto vidět tak moc toho nemá a kdyby třebas byl naživu tak jemný přesvěneby desátý animus a tak jsem chtěl na trvalo převést do svého stavu poznání tak jsem ji tam chtěl převést na tu úroveň tam jsem znal nějakých rám který pro představuje tu úroveň a jaké to to nebudu vykládat a tak jsem vedl do toho chrámu ve snu nebo otevře a temnoty se nicota vědomí že si na to dneska pořád pamatuju to je vědomější než když vám tady mluvím ale vona vedle zastat klopýtat a jsem do toho chrámu na došel sám a tam je to pytel majitel a z obzoru tak se s tak ona mně řekla potom později no člověče ty jsi myslel že může vést tím způsobem jak si sám šel to nemůžeš do musím jít svou cestou a třebas i do tam jako by ale dovol aby se poradila neliší imitando od vás se tomu nedá tak vezměte a neodešel nejsme neodmítá pít mají lidi kteří nebo bytosti které je vedou tak se potom nemusíme starat to je a to při slu říkám zde na jenom ovce smrti ale jsem nemluvil ovce smrtí a jsem říkal jenom namátkou tak že i na jednom hřbitově lapmy napsáno snaží aby dříve zemřeme jsem řel fyzicky že ano je to tam lidé to napsal na bránu to se mu zřejmě rozuměli tak to zemřít dříve než je řecky vymyká a oni mluví ježíš kristus celým svým životě a na tu je recedamus vo nich všechnu oni tak to je hlavní že prosím vás byl tak dobrá nemusím nějaký přistoupit a plesknout tyto nemusim víte u nemusí ale musí se vás někdo to dotknout prosby tak dobrá do to se no to je to není uhlí tělo ruky teď se mi že dva porozumění to co teďka řeknu začnu toho jendu živa že se tu a řekněte mertou máte dost je to ten dost tak před tam ještě bude nedovolit střádá ježíš kristus celou soustavu jak se to dělat aby člověk zemřel dřív než zemřel lidi ty jenou vyříkal a taky provedl svým životem dvojí způsobem to dělal pro svým životem viděli na kříži a tak dále to mystika smrt není nebo se potom stal mrtvých ne a při tomto taky vyříkal jak to vyříkal ta komety nějaké základní předpisy kterými se začít tom vypovídá vání těchto věcí a první celistvý do za mnou přít zapři sama sebe lisů kříž a následuj ne jsem vás tam je možno následovat když se zadám sebe není možno musíte zachovat toto pořadí chcešli za mnou příti to znamená to nechce enim příti nemusí se namáhat země kříž do nechce vzít do této mi zadarmo plicní a následuj mne že ano zapři sama sebe následuje do této nedělat a teprve potom když se zapírá a jsem vám to prů milá jsem vám to říkal eště že vás uhodila on na to jsem rád velice takže každou moment že jsem to detailně vykládal tady je to za osobu co ste na nás zavede záruku tou pomstychtivou zlobou no tak jsem říkal přeci že jsem se od těch let zapíral v tom smyslu že jsem pro rodinu něco dělal z lásky k jo ne oni věří á ne a jsem dělal jejich úkony víry jo jako bych věřil říkal říkal říká a tak to je ten recept zapři sám sebe ale to různé podoby u každého člověka jinou a to je to nemůžu všechny vyjmenovat to nejsnáze menu u sebe ne je to byla soustavná oběť ale obecně se o tak říkal život lidský na tomto světě je objetí za celý vesmír říkal jsem a to je to když se to že opravdu obětuje tak to je to zemřít dříve když se obětí obět hokusei i to že cítí být to by to vana o je to že von to takhle dneska říkám tak tomu rozumějte takhle máte to máte to máte to dobře že kdyby to bylo takhle jenom tak jenom takhle počká svou jenom takhle vnitřní ného v tom nebylo dalšího tak to je špatné to je málo ale on v tom je taky ještě také ještě také ještě tohleto že jestliže život lidský jestliže se neopakuje jestliže se nepřevtělujeme jestliže je možné jestliže je možné počkám je možné za jeden život se dostat k bohu a nevracet se přestěhování a kdy říká že je to možné a tak pak platí to co budu říkat dál a lstní jenom názor z položený nebo postavený na praxi tou nám předvedl ježíš kristus se životem a ta zní že po takzvané fyzické smrti a tomu se před tím to pomalé podobalo smrtí a smrtí ježíše krista na kříži a to vypadá jako získá smrt dokud bere jako získá mrože do ne to co zažíváme jako zisku smrt není vniká rtam se tady se neuměla se tak říkal že je to nepostojí to je pochopitelné nebo podřadnou moc není to li věci říkat na jednu jestliže to je to taky podobá lidské smrti jako tak smrt ježíšova protože on neumřel taky jako my nemívám při této smrti a protože neumí láme při této smrti tak to jde potom dál ještě dělat něco rozumíte a co bude dělat a jsem taky vykládal že člověk přijde do školy a čemu se tady ne nedoučil tomu se tám musí doučit promiň že těm tolik že se vám to nikde tak spojitost se moje hýbal vím ve tím to pokládám dvanáctkou že ještě taky to je chyba takže ten člo si nemůžu to si a ještě by a teď je neřeknu slibuju protiva se netrpí o tom mohl v state olivere a se to nedoříkal nikdy ta kola tam na druhém břehu do přijdete všichni když to když se to spojení nedosáhli dřív než žete fyzicky takzvaně zemřete fyzicky tomu nevěřím že je to smrt říkám tak zvaně zemřete fyzicky o ni tak zvaně zde zisky umíráme jestli to nedostanete tak ta vášní tak a tak dlouho mají dojem že dosáhnete mystické smrti a zaručeně to nedělali bez vůle boží čili jsem dneska nedivím by se mu za před cítil ještě divil že o to jde a když mám neska takový zkušenosti s barborkou janíkem a a mnohými jinými a na to co tam prostě to že stačí který mezitím jsem do pavel sám nebo se o pravili sami nebo někdo opravit nějak nebo zemřeli prostě a chodí přes manželku tam něče bezvadně dše říká to co dělá tento jsou málo to si že tady nebo na povídavá tam se konečně může o pustit postačí tak to všechno vykládá a vono to nedá práci ona tady ta čeština dělala potíž ona tam mluví plynule protože nemluví cesty v tou přirozenou řečí a to se vyjádřit daleko víc než normální řečí co tady říkám to je nic proti tomu co ona říká na nás desetkrát víc řekl než moje maminka a to není to zdaleka tolik co řekl za myslíce ten můj mistr ten mladík se padesáti lety žádný k musí nějak se lék protože jedno nepřeje si aby bylo jmenováno do taktika mladí se padesáti lety do sedmnácti letech a oni tedy školí to dítě například u barborku tímto způsobem každý den ježto opakuju promiňte mně každého di do školy a také je se třídě téže tří je potkává s jinými dětmi téhož věku a co si co dělal jak ji školí že barborka jimiž proč to jiné lidi kterým nevší nevykládal a svůj život říká jim své životní zkušenosti a ti dovedli teď vedla smrti a voni voni říkají se své skutečné dověděla svém ti čili voni překlenuje okamžik smrti jo rozumíte a protože řeknou okamžik smrti tak ji přibližujou k věčnému životu a jestliže ten ježíš se k základní pravidlo jak se člověk dostane k němu do jeho stavu umíte do stavu nebe do stavu svobody jak vede správně svou sádhanu bych říkal indicky jedno tak víte že těch sádhany vítě možnosti je mnoho a že se o tom napsal rabindranáte knížku tak ježíš kristus na a taky v tělo knížku a to je knížka jeho života tak se především můžeme řídit základnou a ta zeď přít tak písma sebe ve smyslu pří a následným ne my si tento pochod rozvedeme tého slovy a jeho životem jeho životem smí to rozvedl že jsme si říkali do třiceti let prováděl na sobě očistu nebo ukázal jak očistu na sobě máme provádět aby si to laskavě toho záznamu opakujete že ékam nějaký sedmdesáti procent že do kterých se tomu si to kralovat to nemůže být stoprocentní jo a že potom prováděl sestup tam byla nějaká přestává v klá a dycky je přestávka ještě v jedný amitié druhy ne a že na tom druhým stupni osvěcovacím a co ty tři roky potom dalším se musí dosáhnu aspoň pěti třetí procent a že to potom zase na to spojení velice snadno neextaticky musí být a zhostit se stát pro se na prvním a tím procenta v tom druhým to v tom základním principu není psáno ale vy ho životě to napsáno je a v tom komentáři taky jsem z toho komentáře všimnu jenom jedné věci pro by se o přiměl se celýho života a že o podobenství a při a bylo by to velice užitečné k tomu že me příští ne udělat proč pane a dělali mockrát tak nevíme dodnes krku ale podívejte se ne ti vám to vždycky říkám jinak to mistrná mu a ale vám to předvedu sem řekl na životě na jeho přeřekl ježíš kristus této života a řád života je napsán otče náš takže jestliže chci provést to druhé zapři sama sebe tak rozpis toho zapři sama sebe je napsat otčenáš nebo hořelo vy pro ve provedl jo otčenáš to je první zápor dyť přeci vím že můj otec je tady na po na zemi jestli přímo aspoň vírou že mám od věčného čtu víru tak mohu mít za to že jsem první princip sebezáporu provedl druhý byli sebezáporu prosím přinášeli se nebes že jsem provedl jo druhý princi pět postil celým nové ne musíme přát ne jenom sobě ale celému světu aby se jeho méno světlo posvětilo nejběžnější způsob sebezáporu to se štěká bys to měl li být na tělo to jaký si neřekne potom samozřejmě ale když aby bylo posvěcena tak musí posvětit a se musím chovat jako syn boží že on otec a to je posvěcování ho jména když jeho menuje otec mu náš tak jsem jeho syn tak neruší způsobem řečeno posvěcování je to kde se chovám jako svým a se v životě jako smutku to je si měl klást když nevím co dělat když nemám o ten mlahvou tak to časem nevím a moc cesto nevím někdo tečou madhu tak by to bylo jiné to bych věděl že můžu to rovinu nebo a to bych nedělal ne a tak dále a přijď království tvé když opravdu se snažím chovat se jako syn boží dítko boží v musí se lépe myslet začně dítětem tam když takhle začnete s tím principem sebezáporu tam začne jako malé dítě tak musíme teďka začít přát musíme vývěru si přát a musí být musím tu bohu že je návodná když není návodná když jenom o tom vím tak není kyčlemi návodná víra je taková například že si přeju aby jeho moc boží zavládla ve mně a potom v tomto světě ale nemá právo na to svět moc jako jako na sebe tam mám osobní právo čili při království boží přichází tvé znamená ze vládneš musím přitakávat tomu aby on ve mně vládl to znamená jestliže se při stínu při tom že si vládám no tak to není úplně správný život čeří to není život sebezáporu ne a když sebe zapřu v tom myslu jak mám začít že aby on ve mně vládl a dělám všechno abych mu tu vládu umožnil i musíme mu to umožnit o nepřistoupí nám nedělal žádné násilí naopak království boží násilí trpí třebas mou představu a násilím dobýváno i třebas tou představou umí to berte na vědomí že tuto větu řekli žiš kristus tak to máte velice důležitou stránku sebezáporu todleto dále odpusť a si li nebo se na když napřed náš vezdejší než nám ne za těchto okolností je velikým záporem že si přeju aby on dal chléb z není maličkost přátel beru tadyhle například z rukou těch mi tady živý ale zapomínám často že všechno pochází od boha a na tomto světě beru všechny možné věci a nevím že ho že je beru od boha že ono to přešlo přes mocný třebas přerodí a pekaře a že z ne se slova nebo se oba duší a a nevíme že to je od boha do stačí to takhle olivere než to z krku a hodu prosím to je tohleto tak si nemysleli že že je tady řeč o chlebu jenom to je zobecněte všecko hledáš vezdejší dejž nám neznamená dej nám možnost abychom dneska žili pro tebe abychom svých rukou bral co nebo tento život náš leda odpusť nám naše viny jakož i my odpouštíme naši viniti co to je tohleto my tady nám křest vite odpustím opustíte a před říkám o pusta naše viny zamane to prosba čili kdybych za tím nemyslel na to druhý zatím říkám tak bych říkal chovej se k bohu jako prosební postup takovýhle při sebezáporu být obyčejným prosebném není tak špatný říká ramakrišna a tím se studie úplně svatá terezie že první mi správný stav bohu ten začáteční ú musí být stav žebráka operací mu bohu náš odrazím to samozřejmě je tak začáteční ale nesmíme se štítit ono totiž to dopadá na svět tak že když nám něco tam nejde tak nějakém toto článku je mezera se musím dycky znovu přehlédnou že to co tady s vámi znovu přeženu celou tu modlitbu otčenáš pohyb o sebezáporu o všech podstatným co škrábe záporu si musím se převahu řek ne to hodně nektar kde to tam bytí do a byl tím pak vůli pána boha a tak dále takže když jako se ochoten odpustit a chci aby on odpustil tak musím začít tím přáním aby odpustil viny protože někde moje vina tady je moje vina že se s ním osobně nepoznávám a když měl neodpustí tuto vinu která nikdy ne na teď se kterou jsem vymenoval říkám se otčenáš tam někde je to vytrvale snadno nýbrž dobrou vůli tak podle toho záznamu si to najde tak kde ta chyba i věž my odpouštíme naši u ano čili i když se všechno splnili co tam je před tím řečeno neodpustíte li s ním viníkům tak marně vám odpouští ucho opouští v jednom usebrat a upozorňuju jako nevíte že berte všech tehle od něho tak nevydává opouští osušiti proto že si vás přeci pozval do toho světa jako spolu obětoval to se neobětoval jenom na kříži sám nýbrž my se máme křižováním přidání jsou se tímto životem taky obětovali se přichytí oni to životem protože užití tady umřeme to je postupné pomalinku i zváni když si to ne připouštíme že teď umíráme my umíráme od začátku narození pořád do smrti pořád umíráme fyzicky ovšem odpuštění vona to jsem tady vysvětlil to fa a teďka přiveď nás v pokušení protože vás tohleto neuveď nás v pokušení to je něco co nám vysvětluje jak užívat správně svou vůli a kde jsou její meze že my nemáme do síly k tomu abychom se vyvarovali pokušení neboť to že žijeme ve stvořeném to nás uvádí v pokušení protože my by to stvořené považujeme za dnou skutečnost to se štípáme jak chceme pro nás ří máme malinký úsek ab smysly rozum toto poznáme jako jedinou skutečnost a protože to pořád poznáme jako by jeho se dostat za padá na skutečnost jiná vyšší stranou odpadá nebo neuvědomuje se sví a podobně takže neuveď nás v pokušení znamená ty máš sílu abych tomuto pokušení odolal abych do něj nebyl uváděn tvým stvořením pokusit o a pocházející o to všechno stvořil si o nás vadí že to moře tak vás uvádí do boku že i v tom se nedá zabránit takže to není nářa v otčenáši prosím vás jak se říká o tomu nerozumí ona uvádí v pokušení a ona se ho vání pokušení že je tady vidíme s letem bližší protože ho vidíme vnímáme u o socha do obrazu jednotného třebas rozumem a citem ano ale zbav nás od zlého na konec prosim vás to to k tomu mám opravdu vážné výhrady ne že by to byl špatně řekl ale že on nás nemůže zbavit zlého na konec proto je to na konci to je ten maje výhrada pozná se zbavit zlého začátku protože my musíme se dostatečně zapřít abychom nepotřebovali dualistický dát dalších vy rozumíte abychom se bez dělal obešly a když se bude zavedeme když jsme schopni vejít do svo stavu svobody tak máme právo zachtít aby nás zbavil zlého myslím že jsem to vysvětlil zkratce na jednom případu aby to mohl na příklad ale není to nikde takhle dramatizována bych tak řek a takhle matně ze čelo se to zapři sama sebe jsem vám z toho základního principu zapři sama sebe řekl jenom před jsem vám to jako zobrazil na otčenáši že to udělal on k tomu že dovolit ne oliver je to je to rozumíte lžemi temné proseb aby nás neviděl používá by nás protože stvořil tak krásný svět aby on nás tím neuváděl do pokušení o nás uvádí do pokušení nevím si třebas i jiný jako povahy než lepší lyžaření ale například uvádí do pokušení třebas jakákoliv krása neb s tím ženy nebo ta do pokušení takového aby se v tom zvládl byly doby kdy jsem nedokázal jít krajinou a abych ji nemaloval aby si nezachytil a vyšli ve nic nezachytil na mou za to špatně samosebou ale jsem si to pocítil pro sebe a jsem se do toho vlil rase to domě a tak jsem dobrovolně přecházel do toho pokušení od boha jsou kráse došlo tak daleko že jsem do učí se pět na marnost ke plese na ráz také s klesá moréně a tak se odborně zažíval extázi krásy jsem to zapřel že hledě kde ale jak vám nejsem to zažívá čili ono to to neuveď nás v pokušení když je za to za pravý konec za to pokušení se může proměnit požehnání a dokonelej větší požehnání někoho uvádí v pokušení něco zela jiného například že je nemocen a on o pokušení o ten pán bůh méně rád než jsem do nemocen není nebo je starý a ta bůh proto ráže ten člověk nemá ticho nosti dospělého malého člověka to není pravda to by si měl uvědomit že sám sebe chce klamat po že líní toto tělo který se chtějí věnovat sebezáporu nehoří vlastnosti a lenost toto toto kdyby nechal nedělat nebo kdybych se mohl modlit otčenáš jenom o chleba že výší to by ještě tak slon ale to ostatní tak hůře rekreaci vynechám se budu modlit jenom to takový pokusím v tom von si aspoň poctivě do modlí to toho teba a není postí se modlí třebas o to aby miloval bližního o sama sebe a aby odpouštěl věku to jako to ho to řekl a no tak na to řekne prosím vás jako mu říkám nečtěte moje spisy nýbrž promýšleli te snažte se co v nich je návodného a taky k této modlitbě otčenáš že taky nad navozená vede když jeden vypustí te tak celá stavba se hroutí to není musíte snažit všechno uskuteční tak jakými li jak můžete to tlačí everard vedl tento článek otčenáše jako pokušení které nás zesílá bůh v tom smyslu jo a to opustí opakovat aby viděli očistíte my to považujeme zeleného skutečnost a poctiví těm neboli a říká li jsem takový taky a nevidím žádnou jinou skutečnost než tuhletu oliver i nevyženeš a navíc tak že si neviděla lilie ale když někdo je nevědomí je neví jako lilie ale netrpí jenom jako lilie nýbrž trpí pořádně a je to nepřeju a proto vysvětlím že nejsi nepatříš mezi ty který by to tuto skutečnost považuje za jedinou ty zášť ne ani chvíli ne ti řeknu příklad proč a to v bylo tobě přijdu na vinu setkání se spolu se se staví za tímto moci a jsem měl opraveno tuhleto to a ten zase to říká na na ten ta jaká aby to bylo vylízat dojem ten jakou zavírá jsem říkal lituju olivere že jsem v těstě zbavit dobré služby že by se na tu kazetu přidal lambda do na předešlém na se ještě pokusil na poslední moment jít které káře která to udělala protože jsem protože by se jinak by se obrátit tepre vostuda by měl tedy tak jenom tu tu dušičku výkonu ne a ti říkal a proč a bych to byl rád udělal vidíš ty jenom tenhleten svět na ty vidíš potřebného člověka to se na tebe mocí a jsem byl podal potřebný předkoncentračních měla potřeby ne o tajemné poctivá a tím jsou ty faktech v takže vidíš jenom tento svět taktiky lži i výstavy člověka který potřebí dopřeje a proto kře aby kdyby byl lékaře plynul věk a který potřebuje ovšem ty to víš tíž než než člověk třebas jako tady vedle tebe zející vázla tam mu tam umírá poruchou to byl pouhou neumírá ne tak ti se k tomu dostala s vím ale jak se tomu tíže ještě dostávají i který vůbec lékaře který je třebas soudcem nemá musí člověka a které když se přil že to není pravda co mi říkáš a že ani neví že že říká nepravdu tak tehdejší jinak jo nemiluješ jenom člověka a když takhle nikdo těší milovat třebas svou vlastní ženu že jo že bývá někdy též jak na dílo u sem měl ženo me se moc onou ženu tak by ho přesto dal divíš jsem musel by dej do vedlejšího pokoj a po šla se svítí a teprve jsem se úplně a jsem šel k nějak před a před nimi jenže se to vůbec neřešil tak sem to řešil vnitřně tím na vypořádal jestliže se s tím nějak vypořádal tak se jim měl rád a ona sama přišla na to že mně nějakým způsobem křivdila když jsem svá třeba nějakou odezdáváme odevzdá okamžitou to se přesvědčí i za ty páry cety beztak tady napadá pořád stání kalibán že třeba to je taková no no prostě je to doba do který se mluvit a ona nepadne no a o byl pokračoval dál zrovna tak vás rád rostliny na tak máš a kameny a a tak máš rád klásti přilila sa příklad není příroda sama tomu všemu máš poměr annáš rád člověk děti a tak dále se a b a máš rád své povolání a to není jenom to co vidí ale to je součást osobní povinnosti v tom tvém povolání osobní povinnost je to to co vidím ne to je to dobré co chce rozdíl veliký odvede polepší se nebo se mu nevydrží a považuje takhle tíha ne na to se čeho zastat víte sešlo za stane se stav odešel táž sešlo a stal napovídat se nesmí přála se být lepší než tohleto e při než manžel to je jak říká jsem před tím že na je týž a ti řeknu někdo římě který by se neměla či zbavil prosím buďte rád že a s takové tří a nehleďte zbavit a prosím modlit se do aby vydržela jo aby měla to poznání které a totiž správně rozlišuje to je nikterak správně rozlišuje tady takovou nemám této společnosti jinou to není vyznání a skytým vás to je jenom zkušenost skutečnost a proti ho také tašku dávno a takovou ty máš při to je číně to dycky ne propadlý tady to není dobří plody tak tak tím může naučit snadno velice snadno že nevidíš jenom tento svět ona ho nikdy dál neviděla možná jenom tento svět možná že je to tím že prodělala nějaký operace rozumíš tedy si neprodělal tím se dostal do stavu ve kterém se tyto věci poznávají tak možno že vůbec o to nemůžeme že při tom jako slepý ušli protože ty stavy prodělá rozumíš zkušenost o tom tak kdy žena u slušnost kterou nemá třebas nikdo jiný nebo mnoho málokterý člověk tady že toho tak dál ještě něco máš potomu z nevidět v tom jenom samu přírodu to tady vidíš nýbrž vidět v tom působení boží jeho síly všechno co je stvořeno a tvořeno a bude tvořeno pochází ustavičně že o vůli která z něho emanuje vyzařuje a udržuje to přivěšují existenci jež udržuje to ve stavu ve kterém cpe člověk milovat samosebou taky nenávidět a to je to pokušení že víš lidi kteří jako nenávidí ale on ta bůh dává jenom sílu a člověk ji neužil jako nenávidějící rozumíš pravda to je veliký pokušení vím že moji přátele v koncentráku říkali no jak je to tak to svaté to že k bohu dívat kdyby byl kdyby ne nežil v tom se mi tu odpočinku tak by vás nechal takhle trápit to je strašně špatně pochopená věc stačí pochopené špatně popadne utrpení to není takhle on totiž tu sílu šakti vesmíru dává každému jsem se přesvědčil v tom koncentráku když ten esesman sílu od boha k tomu aby mohl vraždit a používali na vraždí aby to nejlepší bratry jsem který jsem byl napadaly ze všech těch pravíte tam byli kse pořád díval na bránu neboť tam byl sledován pojetí zabíjen a on se aleno zabití ho dostal padesát to by víme padesát malé tak hleděl co nejvíc zabavil pro aktivní aby správně a to bylo vidět a tak by zabíjel jednoho člověka tak taky hned říkal o oni se ani dívají zabiju taky tuhletoho tlakové za samo sebou mne ve znal tak si počkej říkal taky zabila že by takový skvělý vrah znamená dokonale lčověka tak přišel milosti boží o tuto zlobu on se na podíval přišel ke mně římě zabít a neviděl a ta suzo ale to by bylo maličkost ale on se napravil to uchýlí tak že jsem byl dobrodince největší dobrým se táboře a oni museli za zastře jsem to tady chlubil kolik ježíš se zabil že jo tak to je první člověka vysoký ho jsem nabyl v matce a ale on to bude ni odolal a zůs o tom pokušení odolal že to nepovažoval za pokušení nýbrž za oběť tak jsem to vykládal ano protože pro něho to byla oběť šel nazpátek matce je tam zůstal do třiceti let tak to došlo tady vykládali dlouze stane těměř že taky pochováno a která událost se považuje u ježíše na mystickou smrt protože život lidský začíná narozením a nekončí smrtí ne nýbrž kromě toho života lidského který se stal životem v okamžiku narození a končil tento život je se stal končí v okamžiku smrti tak je tady život ještě jeden v každém člověku o kterém ježíš kristus říkal dříve než abraham byl jsem takže v který okamžik je okamžik mystické smrti od cíle i u něho o vystoupil na tento svět okamžik mystické smrti protože on musel s klidem bez těžkostí bez zármutku bez lítosti odejít od otce kde se mu nevedlo a si špatně že a nemusel odtamtud odejít to pravda nemusel odešel čili to byl první krok ti mystické a pak je kroků bylo víc to je potom na řešitelné ne v civění pannu ostatní stačí prvním krokem uměle byl samo sebou okamžiku narození věděl proč jsem se narodila v na to nedbal vůbec jsem o tom nemohl jako takový dítě jako by to nevěděla o nevěděl ani dělá ne a svatí tři králové ke mně nepřišla jeho svítili že tak to jsem tam nemohl začít touto smrti ale když ty lékaři opera příďová čtrnáctkrát v bodu do čtyř let tak jsem zažíval dovětkem při každé operaci mystickou smrt samosebou protože oni nevěděli co dělat nevěděli co dělají litím li že jenom chtěli zachránit život ne vidouce ruku podstaty dokonce částečně zachránili ale oni nevěděli že přitom nemohou se vyhnout prošlo vání vědomí ale když se tomu nebude nevyhnuli a nebo nedokázali vyhnout tak to způsobilo že jsem vod chvíle tíhnu k tomuto vědomí za hranicemi nebo před hranicemi tohoto života rozumí i za teorií že sice se tam prozradilo li toho že za okem naslouchal svatý jan že to napsal ne tak že by normálně kdyby byl neposlouchal nebyl blízko toho ježíše tak si myslel že se ještě ji že byl zatracen že byl umučen do pak si ta mysl že nebyl mučen do pak si tam myslel že nebyl zrazen dáš do jedině svatý jan ve zapomeň na tom to byl jediný ale to to ten celek a všichni ti lidé kteří ho vedli na popravu eště ho chtěli