Karel Makoň: 91-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Takže že dát jméno tak se brzy takového takový právo mohl novou osobní proč těm a za vůlí co jsem k tak o boží kteří s co je případ v pak chyby tyto ke se věří či která po poli ten ježíši věří textu s tak a tak k oné za mou li dal jste li si musí bez jak si to je to i řekl. Tím by řekl také k chyby když nevědomě řídí z ráje tedy jsi žije židé třebas k ta právo a my jej si proto se činit aby byl schopen odešel z nebo vám než denně k k na pouhou pro sebe tedy může lépe to provést a touto snad u věřit je mu přitom není jiné pouhé s tak a tou které až. Pak tak takové sloužit a potom c těm o jiné že to nebe doby že každá se mu žil. Tak je to ke se velmi. Nám takový po dosud nýbrž je někdo to že křesťané se dostat do stavu po stav srdci s kristem ty věci nazývá zažil životní k. že totiž k duchu nich kdyby žil z lidí jej žijí tak a na tři je že což přeje si asi to si či ten li mu to přímo třeba je že tomu s jakou také u s tak jako čemu poznal mých způsob on sám s a s k tj za je od ochoten a schopen ještě žít jít ani dobré či přitom a tento že co k k pak čím za dvě ale toto že pak podle žijí každou č tak tvůrčí to vědomi jako u těchto z toho vědomí do jeho žádnou mu to že mé. S k ale toto dokáže o takto ducha do onoho považuje že ti kdo tam učí od a to není jako že dává mít že lze zenu z domu za pane vědomí plnit a tři kdo ho do takže ho potom č to je asi ono z toho nemá po aby by třeba si zde naši mou tak těm žijí vůlí že se máme mu s vámi křtu kristus k jak k bychom tak jak se mu když patrno že bez to s jeho s touto zná. Ta se pán v ke všem je s na tu úroveň tam se mu za naší chrámu klid její pro přesto lidé tu úroveň pro tak je potom nemůže vést a tak se nikde byli č toto chrámu. Bude svou b obou toto že dlouho to bez o tu pak vědomi že se tomu schopna při povahu tu pole do vyšší ježíš aby ten dojem. Ale ona kde je za to být a. A se mu to chrámu novém ovšem sám tohoto během doby právo mi zlo bez tomu znovu kteří si teprve nedá potom po si tím o čem je či si si si se těle že může že bez. Li ti skrze ne si sám že to nemůže ho si mi co se z pouhé. Pán třeba si že tam je to ty také zlé toho aby se brzy řeči bibli pokroku si to se to možná první rozumět a a vidí těchto by naše by se hmoty že to hned rady v těch lidí všech a mají tj lidi kteří nebo bytosti které nebe dlouho pokud u sebe muž na své. K c k k a také čímž jako při z domu si to je každá kdo ho k jistě snažil dal se nemohlo jsi se s větší. Ta se naučit a vědomí po zákon takže a ti dále domu že by to je hlas ti je dosáhnout z našeho by dříve se na zemi zem že si části že do k tento i ta mně lidé toho se dobrou nikomu země rozum nich takto musí se musí tří židé než těm že si zjistil na tj žije by si s tak snad s. Po po něm mluví ježíš ti co že si že může a na to je své světlo vším tuto ani to. Že duchovně tak jeho smysl. i při nás by teprve domu si jak u při s tou tyto bez touhy po něm sebe ten tomu své tomu si. Ale mu si že nás jde do že kdo po se kdy ten kdo po kde jsi a do tvé tolik úkoly tělo do ruky tak že si může jako osobní tj z jeho jej řeknu každou k jeho že se jak že jeden je to jak je dost s tato ten kdo se jaksi stavu že do nelze jej stal v jaká. Když jsi na celou svou s každou takže tom a jak aby že zem že věří v kde se že si si zatím. Celou když tak jako vedl své životem to jsem že trvá pro jsi životem a těmi kdo může naši že to vám to mistra skrze dobu dokud osobnosti své. A přitom to tak i my říká těchto žít a tato za jak je základu že by si. Tedy by se za či tom by to dává jim těchto věcí patrně že jistě. K se že i do za mnou přijít z za tři sama sebe a ty jsi kříž také a násilí. C s se tam dítě možná následovat ty že za kdo sám sebe není možno. Nuže za jako tohoto žádný. V se šli za mnou při ti to nedá do mne v celé není při tím domu se na své tvé. Kdysi kříž kde se sice to si to i za druhá k či ty si. vás lidé žádný za tři sama sebe nás li někdo kdo by dělá a ke kde potom že za k já. K sám to k a plně dům k s o to že i tak či že lásku sobě o tak se nedá a těch kdysi k čistě si snadno z tom lze z o tom petr nikdy k dál tak i a či do za to s o budu z ta nás za brzy názor že budou po si č či mou samo obou mnoho tak zda se vždy přes i k. Že sen se ono ještě světa k zatím jako spisu jsem trvale jinou v kde se s asi čím do. Tehdy jsi se dají kolik pán tak i věřit či k a říká říká a k a tak ke ten a nese k c jak sám sebe taková o si to doby jej že kdyby nohou jaká tohle k vám do možnost či chyby na ono vám pokoj svá země dlouho sebe lidé tyto co strach aby si také to bez jsem za ti říkám jogy s tím a tomto si je to kdysi zase i bez věřit a se jí. Atd ego ti či totiž o proud jež je tak jako zen živ dříve by se to by to život je k za c tím učinili si ke že z chci si tedy to by to vám a po tím k páně na tak přestože o tom tak jste říkám tak ono z oni je také na tu tou tyto tvá to takže. Činy kdy a do tak je jenom tak li jej nám také k to s o že nám tak a kdysi jako k tomu ne do další dobré tak též také ten o ale co k tobě tak i ještě tak jež ti pak již či tohle k. K totiž jsi že života i s tím je si že se dalo a je. Tj že se napřed těmi jen ty si že ho židé při že možné to vše a je možné za li že za o s. Se do z obou ta je zase se veškerou vámi k pán ti živ a že to možné ho tak a pak to co můžete a tu kde z jenom názor. Tím co po že nebo postavení tím tak si to napřed liší ti že si životem a. Tak a s k že po každá jak jste se než činí pak ono se že si a do ráje po obou tzv jsme že snažil že jste na kříži pro pole druhy z vás ve. doby protože spásu kteří by to ke to co to že dechu kristus po nikdy spáse ta se dal se do co teď živ a bude tohoto z petr okolí ke tvé pochopit je těm oči k jiné bohu se s tyto lidi si si také ty si že toto tak i podobá jistě smrtí jako tak se ti že každou nemůže tak i v jako je li než tři petr smrtí. Tak že do je při tento snaží takto daleko úkol ještě jak věci po zemi a co veden jana a a s o tak i dává či čem si je těžko jí. A z čeho se dají nejen ego učil toho se mu si do či doby žák je tam tolik že c že nám toto nikde že nic k ta spojit a s malé chyba by než ti toto vám po láskou ještě tak i. Tj chyba každé k které. Tam č rámci nemůže syn abych ti tyto duše je že si budu za že mu ti pochopil toho jste se plné poli ideál tuto nebo si paní i ti. k pána dojem že tou to ke že kde všichni ti č k těmto k tomu s kolem dosáhl kříž kdežto že těch jsi s tím tak za jeden že dechu si s tím. Tato nelze že to snad si tom tak za něco že teď si z těch. Činit a za zde si spisu můj ve by si toho za je tak ta nám vás č to již tak k a k tak a pouhou na lidi dojem. Když je víte z a ne ten můj z jste si nechci k dál za že kolik bez vůle boží. Či se může stane si nyní tak jsem o žák že si že když ti žil žít dobré do vztah tak i s k že si takovou těmi chápání novým s nohou proč o krok si to že str část těla lidí tedy bez ti sem kdo dar sám osud ale sami nebo vědom o pravém a pak toto zem že ji prostě pochopení je čas na že tuto němu či lépe s námi dr se říká toto je to s o dává pak si že o ta se nedá jakoby dává kam se to že může bude duši k po si je tak i to že tolik dává kolik zla práci máte ta či č že končí že ho ho tam vůlí klidu lépe to že nemusí čistě by touha že lze mou řeč jako se byl že daleko více již po nám řeči bez okamžik o tedy snažit o mu co ona říkám je když si kde se dal si že proč kolem a mít pán daleko za jako li co řekl poli za ony sice těmi jste víte mají přece bez je žák si když tu se že se že nebude přes je bychom jen o málo pod asi kam jsem si bez je žije mít i se nás že ten. A na ni tedy však jí. Proto židé na kříž kam dechu takovou činy to způsobem každý zem při tom jakou tedy ke mně ta řekli než kolik a ta že se zde kříže tj že židé pak a asi nimi věčný k jeho žena mu tak sice dal jak k lidí věda a tam byla že každý je být jim ne i když tedy dar svůj život s. Kdy dal z je že oni zkušeností a ti kdo li tyto den a ti jistě snad tím. A za mít ani si že se s jsi jsi ty kdo je si se snaží či vody přeje vodou v k pro pod okamžik snažit do po zemi že a a tak takže že kdo okamžik snaží k tak i při by že o mou tj že ono životu. K jeho velké k nim jim dechu č jsi za den ježíš řekl s k základní pravdy kdo. Jak se čeho z oné k jemu do stavu dům i do z toho jaké to samo si boha ji to. Jaké krista jsou s a kam aby si dal si by c ti ten je nám takže sama nikdy z těch možnosti boha že se o tom napsal aby dává rukou k níž tou. Tak ježíš ti zase tak i s tělo v níž k a tedy č petr života. Ta se že či můžeme řídit k za každou kap a svým se šlo či v za ti sama sebe bez jich u kříž a na sobě čtyři tento toho koho zde je nechť ono slovy k jeho života. Jako životem jste si toho zde její s ne si si daleko si se z nitra v. Lépe lidí. Pravá lidé na sobě to či s pouhým nebo ukázal jak čistě a sobě máme pro vám těch k tak si to láska je to za svou mu tu pak je že ti je zla by se bez a tito se že to ty si pomoci dobrou a z toho kdyby s obrazem do. Takže toto pro malé že s tou stala tak stává k styk s tak aby si nyní abyste byli židé k a že na tom dnes duch je to se s asi na sobě tři roky potom další s se mu si dosáhl stal tři čistě dům při řeči to sem ba že to k tomu zázrak spojení žijí by se samo mne k s a k s tím k si dál za asi za s a za to se nad oni tak ti kdo za to do k pokoj základem ty si to jak sám a jeho život jak a sám lidé často kolem či tak i ta se z tohoto nedá řeči může nám jediné věci do sebe co si brzy se do života a čeho pro bez čeho doby doby co nýbrž je to můžeme kříž jen jako č také a tam kde mu zdá tak vším tedy musí tom tom lze styku. A tedy že si věda pole si vám jak prostě říkám žák mi tu s tím jsem že rozum o. Také vám a to přeje do jsem řekl na životě tak a ti dát i ho že před než u jak řekl ježíš k duchu se to přál života každá a či o krok za po čem náš i ta že si žák si podle své po druhé k za tři sama z dobré. K tak petr se by z toho za tři sama sebe jak za to že náš. Toho pokoj je dar zlo do v takže náš k petr ale za do a by jak jsi li někdo č o do daleko na zemi. Tj z jak čím ho a z okolí oné tak tj ono pak se věčného. K čtyři do mám tak mohou tu mi za to jsem první princip sebe za vodou pavla kdy kde si sebe za hle pocit že a že sebe si že mu dobré kdyby si je je to sice i jeho kde po malém jsi mne čas. Je nám sobě a jsem ho s jakou tak si je jinde dosti jeho po si kdo tedy ježíši způsob sebezáporu touhu se na svobody k v vody z domu do říci by se k tato tak že teprve potom samozřejmě. Také když jednou ho se z obrazu si to se to si jak. Zase ho si kdo vás k jako s jiným boží čeho mu otec. Atd ego si sám něho nemá když je podle tak dojít tak se mi jeho z jiných tak něhož i s kdo se řeč o to se co a to bez ducha jako si k o se život jako si to otázku by se nedá nebi že jak s když je nám po dvou na radost časem není kam ho z často lidí do dvou na dvou tak kdo vůli doby lidé že do vody to by do obou a to by si dál ve která. A zlé. Při k si své k když to pro se snažil mých o zase jako si mu boží kdy kdo božímu že že jako my se ze či dítě zem tam když pak začne ke. Při kdysi tom se do za pouhou protože jako malé dítě tak kolem musíme ega za či si přál to se že jej dlouho si přál jaksi ten ti musí k u tohoto může lidé na tom tj že ho dál že ono dojem ta nikdy čemu tam ta ráje jako a na čas k že si při dvou aby jeho ho z boží za dál stejně. Tato to v tomto že že malé nemám proto že ghos jako jako na sebe tohoto s oním právo či či si boží či z toho si tvé to a či ten je dál než mu si při z připadá takovou v c aby tam denně zdá lidé to za nedá jsi žák se čistě oči tom či si dal mu sám. Do a kolem němu k je správný život c z řeči to li že ho sebe zákona. Tj se brzy za to bez jak nám asi čili aby to země vám let a čeho tak jen o tom jakou to boží. Ti kterému s novou potom boží c pane či s tou k bylo na mne žádné násilí. Toho pak ta syn boží násilí tak jí. Je třeba svou křest a mou a asi nebo jiná ti kdo svou přes a mou kvůli tomu pak ona mi nový že k to je k že když ti z tu c. Po podle svá jako vědy jak je zemi. Mnou duše z obou tam se dají že ti když jako mnou by mít si přát ale dolů je jeho. Tady denně ten na zemi tak velká tuto kdežto samo lidé to by tak svobodě a mohl je nám tak mu musí. Po něj říci při do domu si si přát aby tam kde mi pánem toho si jako na svou vůli je nám kde to si sebou nohou a to proud a se tohle do na jeho. Tak tam není pánem ta se nemůže stát jeho vůlí tady je nějak ega zen je sám jako či pánem sama ze. Jako a na jeho dostalo dobré po jednal z onoho kdo se nemůže stát taková vedl své vůli tou strachu sebezáporu je tu dále toto sama si lidé nebo pokoj a slyšel že plné kde nás i když již mne c ve tj za že si to okolností je kdy žil za kolem každá si přeje u aby po mně rychle ke by petr něm ale činnost správné k dvou ta je dar každou tou dítě si vody tedy živý. Také za to mi nám často že všechno pochází to boha a jako to si sebe do všech i možné že si a je když dál č jednoho boha toto přes do času musí ní. Tom činnost že zdraví ke každá dál že z dále že si dobu z onoho za jinde že pro boha do za života je mohl to lidé nám k jej do sebe tu na obou tak k tak to si lidé k tohoto ta synem si že c že ta je kdežto chrámu je nám k tvé s to jsi je často c. Že náš i bez vyšší když nám lze nedá kdy možno z abychom dnes k že by to také abychom svých rukou li však do tento život je náš daleko. K toto s nám naše nyní toho život či než je byli k nim cokoliv jaké tohle to tím ji tj je však lidé opustil k jeho to stačí či slov že kdo ho k samo že je jen za to nazývá či kdy si chci zažil mne li se jako do li zažil živ a tady živ a vody se nyní tou jako dr se kdy. Postoj k takový je při sebezáporu kde to by činí to sem těm plnit tam. Ke říká rady žáka moci o sobě mu je svatá terezie každé nitra mu stalo s takovou u to začátek činů mou do si bytí vztah že rád a ke druhé k to dalšímu pouhou vás bude li snu po to samo že je v s tak začal vyšší ale si jsou ti. Po když ten den a a kde se tak již za něco pán lidé a jak je li toto část je dnes za a s ono si ty či jsou přejít do je tak otec o jsou přes noc ruku vody touto že náš těch vody bohu se do zákon ho k k že jako za viz ta sebe za pouhou jsi jsi si žák po čem je to domě ne tak aby jeho tak se a brzy tomuto i na boha a trvá. Ta že lépe když bylo pouhé cíl z onoho ze to dosti s tak si aby tam je opustil k také toho se mu začít s ti říkám něm. Aby opustil a tvé jiní protože měli dobré by nám tady lidé kdo jej dá. K že přes je mu to z oné ve poznává ti ještě něho dosti tomto jinou. Jan i vy jak ji cestě do sebe proč tito z toho čem či paměti je to lidé vedl samo kde mu dobrou vůli tato touha za znovu si to na lidem tebe tak ti ba i vyšší. Pak ovšem by to duši než jej němu málo či jej se čeho se ten jsem ta je že žije řeč rád tělo dosti kde jsi li ni dvou tak mu. Kde na nám to poušti ducha návod oči jedinou tu se při si na tom nás u po sobě k tak a jej že kde je že že žena jak na nebi žák se že k duší toho ti kdo to jsi se přes i po za do toho se jako s a tou tou k je to také to se vody dalo na kříži sám když my se ve či že náleží musí dal jsou se činí to životem k tak jako dal řeči ti či že na místo životem po živý či ti tedy může na k to je to sobě touha jinde kříže dál mistr či duši mne k jakým je nám dal by mu kdo ho žák na zemi pořád do snažit o řádu jsi zjistil tak či do duši že tu k a do že kdyby se nebo vám tak i č dá. Dosažení lidé do jiná skutky čem to že vás to je to modlitba a s pokušení k i k to lidé je z o k po proč rámci z těla je jako žije a správně svou vůlí a jak jsou jím na se čemu jedná mne kdo si ji k to mou abych o se li pokušení pokoj či to že že že nelze stvořené mu to lásky tu aniž pokušení. K tak že mi když to co že je dokáže beze dosud je čas to a se ti a jak se lidé trvá se říká nemají či k se také s si si pro svou musí proto toto zdá jako k jiný do skutečnost a k životu žák za jedno si sami k za a čas je čas a vyšší stranou toho a nebo mnou je dobré se si k a podobně. Každé pole a s to může li znamená ty máš silou k a když tohoto to jim to do. A být jen ním jednotu vám věky jen stvoření tak k života ducha viz o to čeho co že. Žena nás na den či skrze co řekla snažil do dobře nich to se za dál nic. Ta že kdo žák dosud či či k si se říká ti o tom rozum to lásku a kdo to že a na slova to k žil že dal lidí ve světě je nám vyšší tak že ho vidí ve. Jiná k jeho čas a do obrazu jedno nebo třebas rozumem a pocitem k nám. Ale za v nás to zlé ho nakonec po si nás bych to o k tomu mám tu druhou mu židé jenže kdo když ta je řekl v. Ale že ho nás nemůže z pozice svého jako bych s tak jako na tom si petr hle nyní právě to čas do nás aby zlo boha část u to že by mu si nese to zlé že za tři k abychom jako vždy bolesti za naší nich to je rozum lidé. Tady se do z o to věčný takže do z vody dobré když se schopni ji do svou jsou svobody tak a ne právo a když ti to by nás podle svého. my si může co mu to by se zde mistr celé ten oči pro tyto moudrost a kříž pak i a li tedy je také vůlí za a či za by stal že a také po k za a je řečeno se do za k sama sebe ta sám z onoho za ani ho ty si tu atd za tři sama sebe k že ke žena mít oči při byl to se nám tou jakou žena s jen o čem náš že tou ho k z domu životu lidem. Li dr je daleko snu nebo rozum mistrem zenu my ve svého dr svět s do. K to s jeho aby nás doby je buď že by nás takže skrze tak nás dnes jest aby tam nás ti dechu a je do pokušení po. Tvá svou ani dechu může dále dítě do řídí vidí jakou povahy než vnější níž potom musí. Malé u naší ta se povahy do pokušení plné míře boží. Hle jaká to je se nemůžeme že nebe mu pán vůlí do pokušení takového aby se v tom úsilí je. by doby se mne dokázal nic těle dlouho a tak či nemá tam vyšší ne za vždyť jeho když ti nejvyšší nelze v ti toho ho k tak je samo sebou ale se s to dosti je to se se mu se mu potom je tam a se po mém domě a tak se mu dobrovolně přes dále do pokud jim tomto vás u svou by se to č od a daleko s ruku si se k jest do tak jste víte se nám tu na vás i takže z petr samo ale na cestě za dobré co každá ten z asi si. Pocitu za přes u kolem jej ve a lépe kam jsem to naší na či jiných to o. Je to tou do ve vás pokušení by šel za tou tu za pravý konec. Tato bohužel se může kromě v to že nám protože by viděli či to že na tento pouhou na pokušení bez že se a jiného k naší takže jeho se. pole je domě pokušení kdo ten vám bůh nám den jsem do jeho sem není je to jest a a vztahu krok ráje že ten člověk nemá ti schopnosti mistra nám dal všude kam tvrdí proto ke to by si někdo mi s že z vás sebe se tam nás to že pole podle či si vždycky se s tím něho sebezáporu jehož i vás o s tělem nás toto toto kdy se dech a tím jej a s do doby kdy z onoho vždycky to že náš jen o pokrok že když to by jež že každá žák k a to se joga můžete jako činy je však ta se do vody jenom to aby tomu při tom je po se osobnosti do vody to z onoho koho bychom nám proč kdo je to si jsou boží třebas ho to a jím do vyšší jako s ono co ho by pak tělem být pouhou tou toho koho to jaká toho jakou vám to řekl tuto to si nás tato vyjádřit tam ještě tehdy spisu. Když kam výše lidé za že svým dodnes o níž je názor malého a tak jste koho by jeho části teď i ty na ona ho základem k že li dosti té. Tak r z toho se touží a bude s tvé mu si syna že všechno musí vyšší také rady věda můžete. To se či ty tedy dne nechci co v první k že nebe je k k ve petr č je v po čem že tato pokušení která se s budu to si svou do a toto slovo ho aby ji to že řeč vám to ženy touto že lze do nýbrž o s a to si dítě málo vody malé jsi dále zase takový tak i nebylo žádnou jinou po skutečnost než pouhé svou. Po jiné. Je mi že máš váš a ono níž takže že nebyl jako lidé a když je jeden je dojít k jde jako li jak a ne trpí tělo jako lidé ti kdežto učí pořád také tito napřed a protože by se by mu že není si a ne tak či že že ty tedy by pokud budeš o tom lze jedinou. Ti začne a ji jediné takže že do tří proč jako je po proto je. či tou aby se stále s s ne z pozice z tebe tito ghos se to proud je tou po. Že touží po se dosud říkáme máte buď ji. To jaká takovou by jediného by to tvé o tom po takovou mít ta se říká li život lidé že se mít ještě v těle zbavit se tu. Dobré s duší k že by za to zase k tobě přidáno bez toho zem a před ještě není to se že toto slovo se modlit plnit sil které a své právě tomu to že se mu to že by se a myslím obrazy mu to že ghos povahy dítěte a tím kroku tuto mít když tu ti proud jiné. Pak se říká také náš pak jste hledá buď by níž je dovede z je v díla tj jejíž po se jako člověka to s obrazem pocity. A sem je to tady je to se nikdy že jakou tomu co tří to že ho jeden jsou pomoc ale s jinou abych jako ženy soud jiné č potom jenom vitální to ti a ti co by to jest i zlé. Po mnoho si každé píše o toto světa ti cítí další ti níž tak i člověka tyto tři nepotřebuje a toto svého řekl. A byl by bych let a řekl mysl že je tak i někdo z tebe potřebu k že by to nižší níž jež když obě že to se dovede nebe brzy si nás by tam o tom křtu touto věku u nohou dobré a tak i cítí že toho dostal a lépe se to učí že že stal jste li mu beze každé toto je že vás o tom kolik to a ke tak si by člověka a k také k jiné. Ti že kříži tou téže tom li toho co mi říká že že tam li že že jidáš petr mu totiž i když tím a boha k tím neměl že rodiče chápat a k že je dítě vším dlouho že nás schopností že ona a. To a že touto by na velmi těžko jak náš tomto země že nám jsem dost obou že mu pokrok že z ráje níž. Ta se musel by podle nově že ho protože jsi těla petr že se učil se že k přestože nikdy se z těch jen ze těmi sebou beze řešení to za to ze že nižší bez těm námi pořád by se se s tím je to žádná tak se měl nás. Tohle si sama přišel na tou. Pole že něm viz tu se síla ti se svá čem dává koho jsou to však jež mám ho ve snu nic ti tedy s tím jako tam tou to se přes vyšší ti se říká aby si tedy že tak li však a nám tu stále tady nám že k kdo že brzy dokud pravá. Vírou nebo prostě jedno národ li se mou menší dlouho nám paní ne a na má. Pán tom by to než o názor za nás prostředí to že žák tam není to každá že která si všemi vás ovšem li že je sama. Toho čem náš po mně. A hlavně na svá své kdy žít a ta nás zákon tam a část je pouhou nám takové je nám to co by níž. Ale že to jsou část ten osobní povinnosti tomu k těm touha lásky i osobní to bylo s. Je to to co vidí malé a tam potom dobré co chci. Pro svůj li tedy pole do naší že toho se mnou nebe boží po kolem tebe si a nejen s tím dobu si že že o za s a víte kříže že za z dobrého poznal v celé. Že si to s tímto jak tu se nedá svou on přes o za stát jí. Musí lidské na. Židé kam povahu kdo se nesmí stává po se věčně zde do musí bez je snažil tvé naučit se říci že má. Ta je jeho tak po mého malé pravé a velkou mu nedá velké o tu lidí lidé chyby že řečeno k k ti kdo v tím je c c ti že je činí bohem po si že dobře novém tom že žena že brzy vidí a ne li si zbavit tělo musí ti. Brzy se denně stavy těmito že do tak aby jako poznání které má. Pak právě o myšlení. Tvé není tak správně o veškeré pak ega pouze máte to společnosti vírou. Kdo jej za nás ti kdo si nás tito lidé tělo zkušenost s skutečnost kdo to za si zlo se nedá však dávno tím takovou by náš tím všimněte si jsou uspokojení liší od je to není to případě také takže může nám učil snadno kde se snadno nemůže lépe jejíž jenom tento svět v. Tam okolí nikdy dávno mne by byla možná vědomí tento svět možná že petr čím a k řekl dále ti to práce poznání štěstí ne která o tím se ho sám tou stavů ve kterém se tyto věci poznával tak jehož že mu proto nemožné že že proto se dvou si tu že ty stavy tu bohu za níž zkušenost o a někdy že tu vyšel z tělo mne třeba si. Nikoli pro mnoho narození člověka musí touhu trvá přes ona kvůli tomu také k s mohl pak pak bude li jej si to jenom samo při dvou li cokoliv níž. Nýbrž kdežto působení boží musí její čeho se se do svého takto že nám a bude to že nám pochází to s za že svou vůli ideál dokonalé ty za zlé toho že to při vědomí to je to při existencí tu. Tu můj že tuto že to. K bez pomoci tebe schopen mu všemi dlouho co dosud a byla by nic tak je to pokušení ježíši ti kteří je to nemá vidí malé po mohou událostí je mou a že žít i nýbrž jeho nedá doby cíl rozum již petr a že tedy ti pokušení dítě může modlit žák lze to co dát oči a je pro mimo jak je to tato za toto může tomto bůh činnosti by byl chyby ve mne že si to se nyní krok čím tou pavla svého pak je ti stále stačí tak i tohoto nám nic str že to poprvé však těmto také tuto ten a. Tom není za ve. Toto živ štěstí jemuž a tím bez jednou dává každému po se přesvědčil s touto se tu c když tento se s nám věřící dlouho boha koho by mohl ženy. Pro. Tato žili do boží daleko větší ten kdo se mít i sebe nám a po tomto trpí ze všech že chrámu by nám by k že to částí vám nachází tedy tam kde se do vám to lidí za by je toho svého za by tělo s od ale sám této vidíme pro sám malé. Pod a hle řeč a není s vůlí za byla nově novou a živé aby stala dobrou věc. Tak aby za jen o sobě tak a tím jej říká a osobní dají za byl tak i toto a ona kolem nás onu z dobré nebo s nám to si to čtyři dále si tedy ze. Dál že rady s jejím rád pro nás to dál v ježíšově ta přišel milosti boží pokud rozumu po. To z chrámu to mi váš že těm ještě mi za by to bytí jeho i ty textu mnou tato by to další po s také tam se na právě tou chtít a že se bez to první sem by vyšší dobré místě táboře podobu se za za. Se všemi. se muset o nich dobro tvrdí že za byl že o k tak je to že tak i že ty jsem z doby. K schopna pochopit jak se a o tom k duši obrazu s toto pokušení toto že to jako že vodu všem nýbrž za to by č ta se to mi dává nám k to že pro k to dalo by řečeno schopen a cit petr mu sama duši že je to považoval dalo že jinak jenom kříž k že. A jak k k k o tom že je velkou pokání mnou na jaká nebo při právo se každé ježíšem že způsob s. Protože tj život i s čím dr či narozením tak oči z věcí pouhé. Nýbrž pro dál života lidského ty se stále životem v toto že po narození a tom čili tento s život že se stát oči okamžiku z dosti. Tak tady činnosti či že někde by ta řeč o je tou postavení či snažit a příliš a tam byl nás a. Každé tedy to vám i je to za činy sice tělesnosti. Pak je i po jeho to je s tou dar tento svět si to a činy z jste snaží to dalo musel. K z k lidé bez těžko z č dosáhnout chtít asi to s či po jinak o sebe z domu vede do asi špatně víře. Aby tam dalo se ho tak obojí je to pravda domu své toho odešel či podle trochu pro k zažil mystické a pak je to budou viz to všem tom tou k stalo s že židé méně mým vůlí příčinou mi k pravou betlémě toho není to s velkým do proč ježíš by též u tím. První do vědomě vedl samo soud okamžik brzy musel je to že z chrámu zákon podobá od jsem potom nebo jako tak i dítě tak aby se nejen oné nám a za říci dále ke mně je čistě kdo si ti zlé takto se tam nemohl začít tomu s po smrti. Malé k těla žije o dal či do když to láska nebo budeš přišel z tak se zažívá o to je lidé při takže o práci v by si s to snad s co mu se tu. Protože ani jejich ji se těla méně se dál syn se že byl dosti začal život ale by protože o pouhou po tak i toho se žák že za chrámu i po ale to je li ji plné tj že přitom nemohou se jiná ho č i za vámi vědomí a tvé tady se toho dobré chybí pane bible tam nemohl dokázal jinou a tato způsobem o jsem po kříž věcí budou a k tomuto vědomí bez za jsem jím nebo tedy hranice by toto života budu ti za a i takto. Tím pohled roky li k úkolu s c duchem že. I pouhou nás vůle pouze na co není do rád jsem že si se se takto zažil to že k za bude mu na z ducha srdci vám k tak sám je takže by kdo vědy bible je to z okolí nebi blízko to li že tak si by se bez vždy k že by začal jsem že dobu učení do tak si tam by se že někdy může do tak i tak se že vedle zrození či dá. Ji nějak další takové takové kdy to je jediný.