Karel Makoň: 91-24A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tady se to my dobře v vaše správné východisko které východisko srdcem kdežto moje východisko je veškerou silou k se musel jakou jsem žiju měl nějakou překonat. Dejme tomu tu bolest v z jen si myslel že vůbec snem od jedu z plzně za jsem si ještě mámy to tam to telefonoval v ale když tam tolik lidí. To to bude poradit vně ženo tak jsem toho nechal ale protože se o pečlivě starají na svět tady ty dva tak se o tu hlavní bolest přišel vím tak to jsem bezpečně šel jsem do bolest ještě veliká jsem bezpečně šel jsem od duše tak nepatrná že mohu dokonce stát bez podepření aneb blázni bolest a to jsem nebo udělal z rad ale to jste měli jak si jak jsem. Tady jak se tady vi. Co musel takle z bolesti ale jsem to bral najevo stávat co musel podle při takle tak ty a teď to nebolela jak jsem se děl pokroky a víte proč jsem nasadil správný východisko sví ne vaše. Tohle svým dát naše východiskem se se na opravdu válečné východisko jenomže když že zůstane u tohoto východiska atd tak není u toho konce zažívá tak lehce konec světa a těžce se zrozuje v nohou že se zrozuje z ducha ve se mu to jde celkem s vývody. Ale vzduch tomuto strašně těžko nešel sela se zrodil vzduch ta atd teď se do rozumu z odliv no to je to také možné pro třebas případ svatý terezie to řekl ještě že to včas řekla ty pro ni s co jsem se dověděl o nějakém vedení. Shora bylo neřekla prosím ber na vědomí že si podobné. Že než opačně nadto z konce na čáku kdy začneš na to jít jako jiní lidé ne tak budeš z toho byl pro vás tak si přeješ nebo ne přeješ ona našla nebo měla by z pod si obrázek jak se z ježíš nabízí život věčným samaritánce že bytím se u tedy zvrhlé ženě to nejvyšší. A každý když se rodíme jsme zvrhlý jen za ráje zvrhlým člověkem. Takže jsem začal tím pravým rozumíte. A ona když těla za či jinak a chtěla o sto měla zalíbení tak zase se zvrat. vám řeknu kdyby vizte pociťovali kdokoliv v tom milosrdenství boží je živa na měla že v tom že s že mohla analogicky mi se takhle on měl milosrdenství pro ženou pěti mužů protože ho z těla tu bylo považováno rozhodlo ale to bychom mi také nebo do za normální když to pochopila to nebyla nesmírně vděčna bohu. A vydržela to jak dlouho vám let a teprve když jako říkal že je napověděla. Potom jsem se z pro ve vás je to potom od vás letech a to potom bylo ose žil ten se dělají jenom pláž u body pláž panny mary jak máme li ne z jako matku a o sum nás ze se muselo bude o to vyšší měla jsem matku od tak dále to o tu si přečtěte vlilo dosud věda. Její svém životopisu to co nastolil bylo vydáno v přijměte myslím že byste jakémkoliv do si to s tím že z říma mohli dostat krásný překlad do toho na lišil nemáte to jedno. S. To nemůže libro v to vydalo osmdesát do ku se za pět se to by do se o měl v ruce. Ano a ono ho li že to východisko srdcem tu jedinou nevýhodu že jde o začátku be od umělého začátku kterým je náš tu to co se pro tento svět a. Protože to něco pomíjejícího tento to co se se nebude věčně tvou st tedy ani pro tento svět nebude věčně k tou st. Tak takovou povahu toto východisko vůbec. Že i když tu před třebas bojí je pro pána boha že to je záviděníhodné o třebas tak východisko měl měsíců toho ale ne bych z svoji ze. Tak vono občas neb tou od pro toho boha takže on proto dodneška není svatou řečem ačkoliv to z padlým do slovem člověk dávno ní. Blahoslavený kdokoliv století dál to nejde protože koly tou oněm které by co z toho takle čili to je možný ale toto východisko povahu nestálosti. Kdežto tamto východisko z konce. povahu absolutní stává stálosti protože je příznačné pro tu sílu veškerou boží be. Bůh nemá se cele které by klepalo znamená které by významy začalo dvojnost žena s tah a pro stažení s tak v pro stažení s tak zase to symbolem dvojnosti takže se zvolí toto východisko tak se z ti vyd. Že občas mu to nejde ne odliv v tomto tele že překypuje láskou takže prosimvás takže východisko svou nevýhodné toto východisko z konce zase tu nevýhodu. Že my tu sílu boží nemáme tu sílu pokud žijeme v tom světě máme ale protože žijeme ale sílu vloženou do díla božího vyšší doby deme třebas jako jsem vás chtěl též. Taky potom třebas máme to v ale pro vidíte proč řídit prosim jim mám pro v ale to se žádnýmu nestane do východisko srdce. Se nestane. Tam jsou strašnou odlivy temné noci dít smyslů a ducha u není nic takový. No ale moje síla proti síle boží bez jež a ba ona pořád je s protože vím že kdyby nebyla. Tak nejste živi ani věk ani a my z žijeme kdesi boží každý moment žijeme. Ale přesto když je ježíše slabá a sotva to co co pro z nad el má. Tak přeci jenom oni ním a víme že silou boží žiju a to ten kdo východisko srdce říkám bože prostě opustil. Musí znova znovu v každém obnovovat. Formulovat nějak ten svůj postoj povolat jim toto je než to co za potřel formovat vůbec ne. To bych o neměl vyčítal vůbec že mám měl by že východisko s otcem tvé záviděníhodné východisko protože občas oni oni člověk neví. Ten byl znovu do formoval to by se to jak mám dneska žít kdybych to ráno svou volal to je charakter je pro něho po jeho postoj. Ale. Neměl by z toho že to východisek tvou když ježíš kristus říkal z celé duše s. Ve své mysli své že vás do východiska karmajogy vždycky je ho aby věděli že to spoj tak karmajoze a on to první východisko se co ho spojila akty joze a toto východisko poslední to jsem nevěděl. Toho odpovídá joze která je v by byla neznámá do doby či horovi dal kostele. Ustavičného sebe sled všeho a on se může do nekonečna zlepšovat to jsem pořád pak pak no takže to je tato hezká joga ale ta se to dělat bez vůdce ale atd. Nemá při prudké odlivy srdce ale teď jdeme k kam on to prosimvás křesťanské pojď říkal o jogy. To jsem to oni neprovedl v tom komentáři protože by to bylo ještě pro toužilo tak v po dělám teďka s vámi to co oni když si budeme hotovi dobyté svět že když máte vědomosti odtamtud touž že to maličkost toto při k tomu přidat. Tak to je brát takhle. Z veškeré duše své nebo z celé duše své definujme si znovu duši. Lidskou duši pomíjející duši to je dvanáct učedníků páně to převedeno do mluvy neklamaly z lidské nemohla kabalistická tak je toho tuto všechny vlastnosti lidské to znamená všemi vlastnostmi lidskými i s k tomu bohu jako ten karmajogin který oral pole. Zapomněl na sebe zapojena spojil všechny své vlastnosti do toho orání pole a byl nejlepším karmajogina na svět že právem kdo toto dovede tak toto východisko nemá odlivů. Pokud je to člověk pro co lid z ano to je východisko stále něho po jenomže on se můžete jednou u pak atd ustarat přehrad v tom o to často před ho při tom li om by živa to co to s tou nedělo to je rozumnější ale při při do bych. Jako by to při ty svoje šla k chorobami bylo to bylo atom dovolit za jedno po nebylo ono. To bylo jeho východisko kama jógické veškerou silou jsou on neuměl nic dělat jinak tak jsem to viděl jenom všechno v těle mu vykládám v od aby čemu křivdím tím to a vy protože ono je toho všemi lidskými vlastnostmi k k ale na to ještě vidět jenom se to dělat tělem proč se do toho pro než bomby kdyby jako měl nějakou ženu tak on nebude si nic mít dale bude vidět že to na to by že není de tělem v. Jakoby projít tělo není to pravda. Že ten člověk povrch o i to že na to aby si tak seznámila viděla že on o ni stojí tělesně. Zdrojem před mi nemilé se o to to vůbec není pravda. No tady máme taky ženy a měli jste dojem že například na vás dale nebo že z nebyl by se byli svědky že by bral na jinou ženu prosim promine ale na některé ženy který neměli vaši zkušenosti naši velikost. Si to mohli myslet že on napodoboval přitom lidskou činnost tak protože člověk je člověkem ale neumí jednat zpočátku tak i na této se z jenom lidsky. Ta jeho veliteli kama by který by se snažil začátku do toho vložit celý svůj život nejenom vnější ale i vnitřní. Ten by zahynulo dvacet on by s východisko by zůstalo do posledního dechu ale on by nežil. Karma jogini tohoto druhu je jinou brzo no nemohu říct že některá joga v přestal sví nebo ve světě čistá. To zamýšlím smíš ženili všeho taky něco z toho co se mám toto měl věže tak nejsem v k v je ve se semene. Ale ten je s. A samosebou z vaně tak je se co jsem to vidíte kdo více se než ty karmy a ještě žilo protože měl by se dávnou pak za doby za rozešel světa co jsem jenom práci měl z s tím abych ho oddálil od obr li ti ono to tam oni o tom po dráže jinou jak mohli a oni by to byl strašně vděčen oni nový živo jak mohli a oni za to byl je čem. To se vás co je to co je to. To je člověk který potřebuje pracovat tady potřebuji karmajogina no tak to ještě sil tak i člověk milující této výhoda ženy že to kombinace ruka že člověk této kombinace měl to kombinace se cele a činnost. Čili veškerá činnost lidská a veškeré co se lidské to jako byla se daleko z svolit vnější než moje čistota veškerou silou. do všeho tu silou když napadnout třebas pláni tak je tak to přestává být s ke je to. Protože i pro to je to co dělal ma pád z s to s tím milarepu o tak trápil. Že nakonec z plakal nad ním dnem i nocí jeho tolik trápil. To tedy trápil protože dobře věděl čím dokonaleji ztratit člověk svou vlastní vůli. A upne se k vůli mistra k vůli kterou mám mistr atd ona s kristus tak tím je z jeho dokonalejší svatý tím dokonaleji se spojit s bohem rozumíte do k s a jenomže bohužel. Že to například východisko protože teďka pro bylo ses tady se musíme vše byl jsem pod od bod bude od je musím se s taky všímat proč to jakou spojitost po mi promiňte v. Tak je tam jsou taky vlastnost svět pojí dál nebo do hle nebo tomáš no každý jiný neboj dán no a voni se na to jdou spolu ho. Ale vzali nestojí proti sobě. Například teďka když byla poslední večeře tak čili že je to by zrodit ale kdyby on to byl prozradil všem tak na něho pro byla rosa napojeno na co s tím byl bylo by to učedníci páně. A voni to nesměl říct konce jenom po šeptal jidášovi ty si to. A přišel to jenom dělám a ten pro že byl pro zen láska tak jsem dnes zápal na toho jidáše. A ne znemožnil mu aby šel zradit toho ježíše protože to je láska byla jiného druhu než lidská láska boží trpí na tomto světě relativní zlo. A který přestala ty zlo na nějaký z atom absolutní zlo po me to nebyl nikdy a nebude v takovém na světě neexistuje relativnost který měl vesmír v neexistuje absolutní zlo vůbec ne tam bys to nenašli v takže tak se nedá vůbec provinit v tomto vesmíru takže věčná a proto nemůže být špatná. To jenom proto věčná že člověk myslí že věčná a tím je věčná atd. Dostal a rostou sílu že cítí být v prostě na konci vidět je že přeháním tu svou vinu málo vinu ale není tak strašná aby byl musela to věčně trpět. Ale přesně si myslí to co říkal dante ale jeli že se tou pranou schází do města věčného utrpení ano. Protože ta to by se od peněz představě toho člověka. Ale samo osobě že smiluji z věčného není si věci jimi pod pomíjející vniká a za mi zaniká a to je obraz vznikajícího ba zanikají svýho při byl smyl to vidíme za m za jej se jim cestou stavy a říkají tuto nový že a tak dále to. To je tak a tak je všemi lidskými vlastnostmi jít s s s a stali se o tom z vlastní síly to je dost tuk k chybné protože tímto způsobem se jít jenom v druhé fázi vývojové jak to ukázal ježíš kristus v první fázi vývoje. Je to vůbec nejde a druhé vývoje fázi to tele takže když jsou povoláni o povalit ty vlastnosti lidské dílu božímu tak to šlo širokých ale pak to dokonale zkrachoval te takže tento člověk si musí uvědomit že všechno i to do čeho vkládal nejvyšší neděli v jeho životě bude. Von či z s východisko další který vede s bezpečně bez extazí a to je cesta ježíšova nevedl při se extaze přičemž upozorňuju vás že co se tak slabé. Že ta první cesta se do skok z nazvu čelem celým se jsem musel těžko bez extazí obejde ale může teoreticky je to možné protože kristus také ježíš miloval svět co jsem žádnou extazím že pro dalo extazi neprocházel ale slyšel mysli todo je absolutně svýma no bez extaze. Protože celou myslí znamená mi jít tou myslí o které víme i tou myslí o které nevíme teprve celá mysl. A tou myslí o které víme to je ta která je vody polohu po jim živou jako na život měnící své. Pohybová mysl je povídavost například to je pohyblivá mysl přemýšlivost po ji by vám mystos mysl. On uvažování pojí by vám mysl všechno mysl po je jedna část mysli část mysli tak dejme tomu jedna se tím na mysli. A to ostatní je mysl ne pohyb li to a. A mysl která tedy pramení která je u pramene boží mysli. Pramenem božího skutku pojí skutek je taky božím mysl nebo boží řeč jak říkám přes k a a to je řeč která neni mluvená která není a ty kol naha která nemůže být vyslovena. toho o čem se praví že to nevyslovitelné nepředstavitelné a pak poroby tak by při rozkvětu podávají touto cestou jít o to by prou o byla protože nám na ten tu cestou jít tou mají z větší než na ni domu v kdyby s strašně daleko protože nedovedou pochopit co je to nadmysl to druha část je taky. Mysl ale správným jmenuje při horovi do ho z nadmysli ví. Protože jsem nepodává nepodobá mysli která přemýšlí si to li přemýšlivá mysl na tuto přemýšlivou myslí je nadmysl která nemyslí prosimvás bůh nemyslí bůh ve plánu je bůh neformuluje nic takového a nechybí mu to čili na této cestě by zaručeně nebyl v někdo z vás do potřebuje formulace. Protože bez této forma se se tato cesta uskutečňuje zásadně bez. A z vůbec to nevadí touto cestou třebas nejdeme nikdo z nás. Ale ne jsem se brzy přecházeli do této nadmysli totiž když to ani nebylo extaze to bylo mysl tito nebylo vidět že to vím že že by to mělo jít teoreticky bez extazí. Se v nás je to šlo bez extazi a bylo v tom kus nadmysli toho řek jaký kus nadmysli v tom bylo. Že jsem ztratil z obzoru potřebu toužit třebas po koho koho si to jenom u toho a byl jsem před tím a koho že toto lidským. Že jsem to takovým množstvím malinkým do z alkoholu denně k tomu se říká mu toto lidský ho k okolí že ano protože do tolik jakkoli potřebuje určitou lásku pořád brát to je toto lidský takováto možná špatní ten pojem hlavě butsu. To co vona by se byl vracet pořád pravidelně ale se nese toto z toho z toho ku. Tak tam s vnikla prázdnota měl jsem pak tuto tolik osvojí nemohu milovat a do toto děti. Ubi právě jen do toho mistr bohu po natolik se být do mysleli pravdě jeho od do tolik by se byla moc boží. Tam moc. Kterou u z toho správného východiska li ten v tom mého východiska tou mocí oni při pokud to volit u to o to obraz v u stolu a tou mocí obrovskou atd přemáhání toho pro v u toho oni vědět že operovali čtrnáctkrát za dva roky žel tak. Tomu i oni se měl blízko k o maminka nevěděla strašně blízko. Takže si zakázala pít pivo přestal jsem být toto lidský okolím jsem byl na to dycky bral o víkend přestal sedmým být začal jsem být ne nenávistný těma pro kolika ale. Člověkem který nemůže pít a ho a nemůže je a a tak nemůže nemohl dělat mnoho jiných věcí které potřebovala to přestat obrácena cesta života naruby abych že věděl zatímco ostatním beztrestně mohli dělat ani se nestalo. Vůbec nic a u by to byla katastrofa kdy byl dělal např je to co dělali malý děti. Mělo to jednu nevýhodu obrovskou že jsem byl velice důvěřivý důvěřivé dítě ne a no a takže jak jsem důvěřoval matce. Tak jsem přijmu protože o který jsem doprovodu svěřoval do pozor rozrostla do životě miluj toho bohu. Tak jsem byl zraky svým kamarádům. A si pro tu ale do se mnou na kterou se zasmějete oni to poznali na mil jsem takovým byl by dítě důvěřivý a tak mi řekli jednou z přízemí než do baráku. Otevři u stát a za živočich. se otevřelo u stát v rase oči a oni do si na si pali písek a na podívali. Učil nedůvěře. Z tu samo jsou to ústa musel by pláž o to proto dlouho z toho tam do toho písku a typ dívám se ještě tak ti. Jsem jsem nebyl trpěl typy vám cele jsem si za co z dobře cítil protože to bylo všechno po si to u k sklem tak oni k vyvolil ten písek rozumíte. Protože on viděti nestane v tu to to to to bylo hloupým mu to co o z proč asi strašně malý ještě. Dítěti ale sodoma neřekla strom nemusel zapomenout vzoru pro co od když řek letech asi tak se o to od jak je takle pod vedli. Jak jsem důvěřivě se odevzdali mech kdy hrám on zneužil by při těch hrát když jsem než dělat to co voni co se měly do tam se měl zákaz a ten zázrak v raka žádný neměl proč o to že posily sice za časem zády neměl si je to jsou suso musel poté dělat půstu že ano. No on tam přišel písek na přitom by konce. Oni se tak smáli jak to slyším jak jsem věřil potom s tou se ho pokud jsou v do vodou vodu prosím poschodí jak tam si to je to to moc dlouhou dobu protože o to slovy pláž proud. Je to jenom vám to říkám protože jsem byl tvrdě vyučovat velice tvrdě tato cesta z toho posily a to se velice tvrdá cesta ale je to cesta nejpřímější do pro z vás může si sedmá svět se setkal s bohem do cesta tvrdá. Čili to je pravý smysl života smysl lidského života je z tvrdý smysl života vůbec ten nejtvrdší život s nechci mluvit tedy do proč někomu do ho jít třebas zvířata život ticha nechce jíst to je v pořádku. Ale smrt zvířete oči smrti člověka se rozšířil za smrt člověka je daleko těžší než smrt zvířete i toho nejsi ty vyššího zvířete. Novou u těch nižších tvorů v třebas rostlin nebo v to tom to z od protože z naší že ano ještě snažší než u svých před te ale u člověka. Tat smrt doléhá při každé chorobě. On podléhá panny se že teďka musí umřít z toho velice snadno jsem se vším v že takže mají těžkou práci že některý pacienti podléhají panice že umře na to z čeho to maličkost on to vidí to se naopak někteří jsou zaslepení nepoznají že jsou že mají li věřit se na ve z těla nebo. S duši nazí kou jak se tomu říká ale. Veškerou myslí tedy znamená musím postí nesmí se moc z rostou od jaký příkladu omyl to láká abych tady uváděl příklady v deska jsi ty cesty a především z poslední z toho po se byl bych to ska on el v příklady připraveny živi oni v tak jsem se to nepřipravoval v od všeho. Rovnou ale tak co je to veškerou myslí takže ismy o to říkal olivera bych kdyby měl východisko. Celou myslí svého k a tak i moje odpověď na vnitřní modlit na o vnitřní modlitbě nebo na to jak vady radí tři modlitba nebude svět to otčenáš do přeloženo. Vybrat úplně jinak než jsem to řekl be no tak protože jestliže tato modlitba otčenáš začíná otčenáše se nebesích. Tady byla vedena tou mysli která je nemysli která nemysli která není pohybovou myslí ten bůh. Na nebe si již není bohem závisle víme na jakémkoliv pohybu tak by vybrat chápeš které že by tam ve výkladu tedy teď to byly taky správné je že o tobě pochybuju že touto cestou jdeš pro jsem ten výklad tak je nebe se z nových vedl. Všestranněji ano. A to byla jsem do tam do zrod tam prostě kde bylo zapotřebí ze skočit podle různých právě z modlitby be. Ale tady je jestliže na počátku bylo slovo a pro slovo bylo ještě u boha be tak to znamená že nebylo z nic stvořeného ani myšlenka taje stvořená už. Čili v této fa a když že člověk touto cestou správně tuto žádají cestou ale vysokou než tu pra nebo se říkej prema prema džnana. Že touto cestou prema džnana tak a zastavím mysl tak je to mysl tak je to myslel byto patandžali že jo ne. Dostavit pohyb smysly a v tom viděl vrchol právem ovšem je to jeden z vrcholu ono totiž čistou žádnou ujít znamená se zabít se když nemyslel kam dobyto došlo co se dělat tomu pod přísným dohledem mistra tato do zase lál dělat na veřejnost dělat to si dobře uvědomil. Třebas bran tím že když dával přednost této cestě když na mně tak tomu hledání nadjá stanu před dělal na a o to jsou bez č a to nemálo přečtěte si to dílo to je způsob o to v s v s v ale to není že ano on to pochopil takže ten by dále toto spisu se k a s a. Co byla za zvládnuto není dal jsem na tak co to to z ano a potom mně. Pochopil jsem to v těch extazí bohužel se extazích je mi líto to jinak neznal. Tak. Že jsem neměl schopnost tom mám trám o které sám říkal že bez toho do na není možná. jsem přestal mít záhy schopnost mantram říkat. Začátek nebyl bez ty mantry z abys to bylo to proto mám za zjevená ne mnou vymyšlená. Ne někde přečte na tu byste našli žádný spisu protože tak se taky nevyslovuje řečí jinou nadto jsem si ještě z po na naší řeči není tato mám. Na ten tomu on tam být to být od zk jeho prosilo promiňte je to nejde tady dale. Cítím jako česky jako jako denck rodu ale to co s protože to mužského rodu bylo to v tom může to říká správně mně to je na tom to tak je pořád dál tak na to zvyklí. jsem vám zjišťoval co různou že za několik nemůžu po mantram říkal který při vedlo po postarají je k k k na nový pokraje jednou se tu jak jsem si zažil při mohu celou ale potom byla mezera protože jsem dostal do ruky jak jsem si myslel že to vyčetl zrak proto na toto mám rád a. Tak si toto o tuto mon tu tak je za že o tom tom podle prominete svého a jsem vámi říkal jsem poznal že to od boha daný požehnání jsem za pád dni nebyl schopen říkat pro se mi zastavovala tom malinká část mysli která něco musí vyslovovat která musí něco viz slova která z něco schovat třebas podoby jenom mám k li k o semen z toho. A tak vím že to pravé poznání touto cestou. Nespočíval formulaci nýbrž odstupu od formulace rozumíš mě. Opačně ale jenom tento druh přístupu not tak jsem se napřed pokoušel. Mocí nad tou jsem byl taky zvyklí jsem se snažil to přece říká jsem neměl odpor. Určitou matku jsem o to co to co posvátnou věc jsem v ale bujení neschopen to říkat proč protože se mysl zastavovala po se do tak tupí dítě. Aby se mil z toho mise by se do schopen myslet ale přitom na tom úkolu vnitřní modlitby se mi zastavovala jinak ne to nešlo nikdy za mu za to co jsem za tu modlitbu dál a protože se dostavovala tak jsem si říkal čím je to přeci když mi to dáno bohem a on se zastavuje. Tak to je asi zase nějak se něco se vyvedl nic jsem nevyvedl než to že jsem se snažil mám jdou dostat tomu bohu tam byl jsem se bez mám tedy k bohu dostal jsem o to bez mám tedy nejde a s on to taky tak co je to aby dale čínská jo no. Ale tu si to sami rozebrat vede by to otec mám pro od je to ve bez mám li to jsem takže abych to správně doplněk slovy č těmi je o to jen z mám prou nejde a bez mantry to taky nejde ano takže dejme tomu máme z kou školu s mystickou a ta ustavičně opakuje jméno ježíš. Ježíši ježíši nic jinýho než todleto a vono jim to de jak i tam vyspělí mystikové. Celý den říkají ježíši myslí si toho neříkají to ale. To se na takový člověk když pořád se jmenuje v ježíši nabýt tohoto jmenuje a jemu oddán tak o to po mých ani na všech těch že si východisek sela jsou to musí dělat i silou protože to je sice jeden člověk jenom říkat v ježíši ježíši to musí chodil do živit přitom a musí missie velikou trpělivost dávno v protože on je nemožné i takový člověk. Ale v potom z toho samosebou sejde to nepotřebuje tak nedělat to je ten začáteční způsob. Se modlili neustále jenom jedním slovem a ne do ve to je to formulace jedním slovem žilo no a tak jsem prostě to udělat se na to přišel tímto způsobem že jsem zjemnil to vyslovování mám tedy do takové jemnosti jakobych je k nebi slovo volal. Je to on to on třebas jmenováním byl znal co bylo to to ježíš to byl vyslovovali ježíš tak jsem to napřed z on nejsilněji v sobě vnitřně vyslovoval rod přišel jsem to svoje ježíš ne a proto jsem nakonec říkal jenom. Vizte jsem z jenom ježíš toto hladké jedné vyslovení a to jsem vám to na zázračná věc že všechny moje myšlenky odpadly mu. Když když takle jem i když takhle že měla byla jedna konkrétní myšlenka tak všechny jiné konkrétní myšlení který vás před padají při koncentraci tak odpadly čili že milováním myšlení to je pohyblivé jsem se dostal myšlení přeje nepohyblivé a. To nepohyblivém myšlení v tom základní myšlení božím které nemá pohyb a to není nejsem závisle ani naším pohybové mysli v tom jsem začal poznávat boha. Takže jsem nemohl si z od těch extazích které takle vznikají taky z mám ta ale jemně viz slova jeho zase nemohl říct že. Za se to děje se než v těle nebo mimo protože studovati v tom že ne ale jak to bylo jemně on je ne tak to bylo hluboké takže takle jemně vyslovené mantram pronikali mým tělem tak že celé tělo kvasilo prut se kvasilo jsem byl tím kvasem vyrušoval. Protože jsem se upnula ten o vás a ztratil jsem ti by to byl on tam ježíš z toho ježíše z dohledu rozumí tomto byl žel musem to přednost tak jak tomu u vysvětlit. A tak se vám musel ještě to slovo ježíš tak zjevit. Že jsem že to bylo jemnější ježto kvašení jsem přerušuje jemnosti toho slova mého mám dala. Jak i to prošení ale pokud vše je pro bylo o mělo si dva tři měsíce. A když jsem byl celý pro po vašem od hlavy patě jsem byl pro k o vašem tam nebylo místečka ne pro vaše mého. No tak to předvedu toho mluví srozumitelné toto srovnání buněk v těle. Je to tak je vždycky proces který z kde se ty buňky srovnali do baterie a vytvořili z silný nápoji ka. Posilovat devět mají když tam ku rozumíte seřazených pěkně za sebou takže záporný kladným pólu k sobě. Takže rozpor by si ho. Zápor na kladem neexistoval se doplňovali za podnětu stavy se takle pater kdy ne že záporný pól do koho se skryt do z kryje s kladným tak násobit toho ty jo no to bylo tak z nás to do že jsem dělal dojem jakou dobu to bylo potom tam osoby je ještě třicátých letech. Protože se a když no to jedno věřil jsem no ještě na slovem z oné ještě na to proto z kou proč tak to ještě bylo před pro je tomu tady že jo a. Se šlo že to byl s přítelem ta oborem ještě že jim. Bez diskem nové svět a spoj se do z lidské sobeckého se na a to do děláte při kdy to pravil že sto korunu do od a ta se člověk živo jinam že byl to bylo hotel velice v tom vzadu že by byla jsem do skal lid aby se tedy podnět vliv topit pro věty mění novice za škola byla to myslím do se voda z ti doby ještě tak spíš čili při bude se diskem nové si do. Mu proč živou extazi před přitom plakal jako malé děti v druh pohybu a nebo chodili be aby spojení s bohem be. No tak po dobu to nebylo to bylo při sluha a o spočtěno v a neví že se s s s toho skutku o žilo tehdy když je to okamžitě pro jenom bůh řekla udělal v mu řekl udělat tak ku do přes a my jsme v tom stvořeném uprostřed my máme říci ta udělati v ní. To znamená kdybych byl takovýho les právním joginem. Tady mně někdo řekl o nějaké jogické praxe se prodělá tak bych říkal prosím dovol abych to udělal ani bych neměl časy říct prosím bych to prostě udělal kdy mu říkal nejí ho odejdu bližší vám to se od lidu co o život vysvědčení že to bych tu o mi svolil co rádio a on řikal bych byl říkal to bylo spojí se s věčným životem om by se spoje li by okamžitě kdyby věřilo v tom že co se to co říkal slova a bylo v. Není to žité co zrovna říká ale z to říká ihned když se s za mnou při cítí i neb z na to musí jak byl smysl že by řikal rád pravidlo ale si bych ne. A tak na například říkal ježíš když to mu učí že si prosím je tam člověk tady šlo o ji ve vše který v semenu vyhání zlé duchy. A jež a není u nás není z není o nic známa sis toho neb posvětil k tomu a nepovolal ani ženo zeptal a domu toho v. Von řekl oni řekli domu to tak je to náš člověk nedělal škatulky takže proměňuje jogin stejně náš člověk jako beznaboh jako vrcholy křesťanský mystik když to co dělá. A tomu věří že to správné a prosim jedním s dokonale věřících je beznaboh. Nebo a přejí stala když to když se podle toho svítí v nejlepším pořádku. A kdyby měl nějaký věky který normální člověk nemá to by se ho zeptal a u spěch co přitom zažívám co s ním děje a on do by se dověděl že to všechno kladné je to náš člověk a kdyby se s námi se starat vás bude rub je potírat vizte věřící cel když za vařit li se s nevěřil mám mám tytéž a větším zpět jiné živi v tom duchovním. Takle vypadal vrcholný joginy indický. Kladná dal hle kam nadal žen že to že to vysloví že velice ctěn ten vůbec nevěřil na boha. A je toho době jen je vždycky všech nevěřících. A toho si přesně vážit tak jako třebas nějak do děláš tu který byl základ zakladatelem velet anebo jiných ho třebas ní. A začal by nebo. Co se jez do tak se vraždí co je odiv desky takže byl byla jen věda rozjede byl byla an věda rozbila vím dynamo nedal z kou a jógickou tam by vládl mír je jako dar před tím by se tedy se nezačne hledět když je rozbila mu budu. Tak je třeba věděla co dělá aby mohla vládnout nadále prosí. Kde jedno východisko jsou všechny stejně platná ven všechna dost denně do opřel druhého v atomovou užívají dokud že se tím dostáváš dojem des dostal z když bohu vešel dostával jsem tak toho nechal máš ještě za to že něco jinýho než vy.