Karel Makoň: 91-24B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Může stát a pro tohleto taje nás svého. Čtvrti devadesát jedná a budu asi tak sto rodiny mluvit rozhodující pasáž pro co je to naše setkání protože i vy kteří budete čí třebas. To by držíte ne do přečíst co bylo silami jako své v tom posedlým jej tím jeho vydání tím že se jogy. Tak vám vše co z učí že učíš rozsáhlé dílo ale potřebovalo oporu v touhy čas k tomu. Aby se mi to propojilo všechno co tam když jsem poznal tohleto co to je tam jenom to propojení jo tak. Že totiž on jakmile sypat z tví a on vědy nebyl z vychovává. A s vám si nebyl potom dodatečně vychováván a on vám na ti tu vůli brzy stav. Tatínek byl bohatší dokud tam poslal aby dítě mělo vysokoškolské vzdělání. A musel se chudák. Jenom do kost naučit nejenom on věci dělat pro co to co si všecky se muselo nově starostech je i ta vás se muselo při německy se musel naučit na to na všechno dbal o to co on tomu se do třebas nedělat. A od takoví že se učí velice rychle aneb do pro z tomuto prý nikdy hlavě tak to je ten člověk byl takle připraveno od otce k tomu aby moh dělat nějaké universálně platné žilo aspoň v tom světě i do evropském. To je od něho se nic nechtěl než na zapůsobit nad i do evropskou částku tu li. Takže řeckém to začínám pochopit věta kultura ho na západě. A von či mně bude německu bez v rámci. Nebo dneska kdy nám v je tak na to jsou konce. Jejich mám noze nepoznáme ten původ v původní ten důvod ten vznik nesou z niko tak tele takle připraven člověk se začal psáno atd v čas při stát nich letech u panny ž řádu. A to znamená oni indové mají v čili na těch nikdy nic nemění nikdy nic. A mají nám velice za zlé a to zase první křesťani i někomu do přeměňovat třebas jenom z toho že on vých. Ale nám velice za zlé že si troufáme říct od tyto zázraky se u ježíše nemodlí stát my například víme o viděl že říkají proč to dělal ale aby to za si budoval by v to potřeli tone ale on si za kde potil říkali proč byl taky svatý je to se nám na tom tedy vidí. Ne víc jaký význam toho co to co tady dělat. Tím vychovával velice pracně ale důkladně ty svoje žáky k tomu aby pochopili že ty zázraky které mají nebo co je člověku zázračného co co o něm být nad normou. To je přímější ho původu božské kdežto ostatní se o normě. Takže takzvané zázračné je normálně vyšších než to co je v tom běžném normě a tomu trvalou převrácení světem vizte řekl tři roky kdežto u těch svých učedníků. Dokázal to. Ona lidských vlastností dokázal bude trvat jdou dlouhou dobu než to dokáže takle převrátit co by. Tak to letem aurobindo ghos že když se vrátil do tím je v ale odtamtud psal aspon vyšel li to všechno co s pod vyšel li když psal svoje spisy z to byly rozběh by k. Na tento poslední spis po se starou rozbíhal jsi v podobě dvaceti spisu bude strašně ne. Vší z ky i do musí člověk jako já. Takže se například první srovnání jógy s mystikou napsal ty tři věci ještě se sedum a to srovnání jógy s mystikou do dělá les dneska brali. Pod poprvně a kdy prorokoval tam tam let za dívenka tomu takže deska jsem se dověděl kdy tak to prosím řek než volní třeba to říkat všem to ostatní spát a budu dávat pozor aby o na dávala pozor a protože prostě nějaký úkol které nám jen z přes jak vypadá ale o na to proto vůkol. Potřebuje se vrátím protože jsem toho názoru že musíte by o tom zrodu vědět. Byste mysleli že jsem si to dneska vymyslel nebo před rokem nemyslel nebo po narození těsně vzor myslel jsem to vymyslel způsobem událostí které na mně doléhaly ses do visel způsobem událostí za které jsem nemohl non nemohl není to pravda davy byl neměl s chromou ruku o nebyl byl přenos za opora s tím kdyby byl býval. Normální dítětem které je mnoho když mu něco podali věděli jak kdy mají podat. A nepřežije rady ho. A kdežto maminka byla citově založená a když je plakalo tak jde o návod krmit to li ho to sto se způsoby tím by se vám těm tou citlivosti do potom jsem byl a to jsi tak ty tu být za šestnácti ho. Došel na popravou ještě se musel najíst a co je ten ne ten nebyl že pravý za hodech o neseme protože prázden do věk apoš se letech do toho co oko nemohli z dostat z aby bych tam měl v mít něco pral to se měl dostatek roven. Tak tohleto je důležité abyste věděli že to vzniká událostmi všechno co tady píšu. Je nepodceňujte události víte to si to o co tu jsem by si to by se jsem si že to co po sobě ale chápete že události v životě byly by to vidíte na mně takového druhu že u vás li život jinak než u toho člověka který těmi událostmi neprošel. Když byl říkají dejme tomu psychologové mar sis když a mater z vyšší že člověk není původem nějak s nějakým s víře svým ale že je původem nebo. No prostě se na mně působil tak dalece prostředí že to pro si kdo v jeho vyrobilo čili si myslíš že oni třebas věřící aby nebyl nevěřící tak ten mar sis to řekne toť těm vyrobilo prostředí se tu víru lidi dobu bude dělat to o tu svou víru nemůžeš ale když do atd který z ale byla to mně bylo do prostředí tak říkali před dělejte prostředí k oděli to násilím třebas a udělat cestou nový do člověka. Tak jak byl jak misse nemít jako jo představu o člověku v tom víme. No a takže oni by to on to dokázaly u někoho. A neušel ale u těch u který se dokázali například bereš že v u to bylo sto pro si je dokázáno ale byl takový jak by mohl všechno dovést ad a jsou budu takže jsem před učilo to pád co do komu by to byl budeš li protože byl dokonale z dělám v tom marxismu není nic o vám v filozofii jejich na psychology. Která tvrdila že se dát prostředím tedy působením na člověka zvnějšku přeměnit nitro. Takže nech ty události nepodceňuje přeměnili v ale jak oni je li ti. Tam ti komu viz ti teď jenom prostředí něco o prostředí o působení prostředí lidské ho na lidské indy lidu než se včas dověděl a to byl nejvyšší čas protože prostředí rostlinné ale zvířecí a nerostné působí stejně důležitým způsobem za člověka jako třebas lidské prostředí. Takže z si troufám říci že člověk narozený v v kameni kam je ten islám du. Je jiným člověkem pro tu zen která právě tak než se zase do rod tak za. Ale prosim tak daleko nechci aby se dostat dále na odpověď odpovědi a ta odpoví zní takto. I ten těch události které jsem prožíval. Že jsem člověkem který je věřil na jedné straně a to bylo nestačilo todo pojímal třista jo a a nadto nestranně měl tu k víře takže byl ochoten jsou postavě při nás sled do za tu víru obětovat co za to co nepře o nevěřil toto není li jim v podstatě marxismu tudleto a ale to bylo o podstatě zvířecího života. Jsem po třebas do zvířecí abych toto doka ale to by se byl nemohl obětovat za rodinu která věřili jsem za byl nevěřící a toto dobře kdybych neměl tu zkušenosti zvířat a kdy toto dobře věděl při horovi do host takže mohl podobě žádná nebyla přepadnout by řeky ve v paříži přísně budeš překládat. A přeložit z toho a všechno se otci když on říkal všechno a vy to ještě na psáno jo jsem to potom přepadlo ještě po jeho smrt č. Dokud osou nesahá dva jsem se dověděl sice v ale po jeho smrti či ještě budu trati překlad atd ten žil to se jim nad tím zemřel zatím dílem. A ta která se s tím za vámi to při nesla z vy roku majella se tedy na blízkém jaře ještě s jiným období dne a dala mně to přeložit a teď jsem to v tom ledu do nebo v um rupa tom ti to překládal ano. Tak. Co to bylo proč to si on vybral dejme tomu s celý do světa jednoho člověka on to překlady nikdo všech ti to vzniku ale to všechno dělali pod jejím pod jeho dozorem. Je to i to jež ti ni jako rasy se tu i další činnou ruce do španělštiny kdo ho většími se to z tím je toho kdo ti mi to všechno je přesto vším o pod dohledem aurobindových. Toto je první dílo který pod dohledem horou by dovím nebylo přeloženo. Ale oni zřejmě mají zájem na tom aby to co bylo přesto to bylo do tak na při si u pravili tak abych se svým stýkat né. A to byla dlouhá cesta takže když jsem třebas dokud žil si ještě se sedum napsal první dílo tohoto druhu jako píše. Tenhleten při jeho doby do kost a ještě jsem to četu syntézu jogy jsem psal syntézu jogy. Přestal svým tu bylo existuje že je to ve srovnání mystikou této primitivní ale od ze si jednu věc te klasické do své svou věta šedesát do asi tak pokud aby a ale těch pět stojí za z mým ku tak joga. Na za joga karmajoga radžajoga a pak tak bez od o tom motto v atd tím budu pořád operovat jediná tak joga klasická vyžaduje víru boha ostatní víru boha tak každou. Čili my nemůžeme domu jako celek je nazvat náboženství. Škodit ti ostatní jogy. Těch pět let ještě ještě li ale ti ostatní většinou chceš příčí viděli. Tady nit odpor. A potřebujou třebas pak jogu protože tam se věří že to za následek pro ty ostatního vědy tedy se cítí být povýšení nad tou pak dobu že tam vládne dualismus. Oni proti tomu dualismu jsou ti ostatní jogy mají povahou tak mají lety. to neduálně ale proto dal pod co smyl věnoval nebo učil. Že nepracuje protože se tak po plete a v ale žes dobru to pokud možno jen ty. Že slíbil že to nebyl řekou určovat že by to potom ještě vrátil k tak pro z zapsán v ní. Že ano a. Takže je to ještě nechal nebo je to bezpečně životem kdežto jsou počal založit ž někam ku. No ale to se musel říct tak takže v joze je jednak popel ka a ze se říká a pak joga a ostatní jsou nový šli protože než do se tam nakazila chvíle lety leželi mysli jsou nejlepší aby se zase že to pak pane již se. Tak jsem myslel na jako ta pak pili ale aspoň nutnou přípravkou pro každého takže rodina. Člověk se musí všímat do od jiných takže co se nemenoval musí znát o dali mi jo ku takže nemusí znát. Třebas někdo do děla pak jogu to ale on musí v on si o si tím řek bych záměrně dojít proto zvyšování vědomí pomoci k vzestupu hadí síly ne o na to pod z ve se na jinou jogu než je radžajoga co si vypučí ve celý systém kundalini joga a protože my dělají si jeho tu s očistou neví než ha ženou tu hadí si o nahoru. Toto nedělá hraček jógin. Že jsem to si říkala moje bylo zraje královská nač a říkal skla proto že umí skloubit všecky jogy dohromady na tu pak si tomuto moc nejde při podcenil protože po ceně. Ale těch padesát devět dokud umí skloubit s tou svou radža jenomže je tu letem pán aurobindo ghos tedy přišel na západ studovat. Od kou ukázal že není tak úplně správné že ty jogy všechny na pak ty o tu podceňoval když se nevšímal. Že všechny. Považuju víru za něco ho chybného prosím za chybného to nemůže kdy normální joga nemůže být náboženskou záležitostí. Protože z víru boha zamění ví. Za víru. Mistra a to je víra čistě praktická tady mám by se v atd ty schopen předal svoje zkušenosti jakápak je to víra on je při schopen on ten žáku co o něm poznává tento nepozná von ten mistr to na něm pozná že jsi schopen toto za za to rozumíte takže to není ani víra toho žáka jako schopnost vidět že do toho žáka ze strany toho mistra ano. Takže takle by vypadali jogy kdyby byl nepřišel při tom do kost ale i kdyby platí že on se a to že pořád je zapotřebí ty doplňovat upanišad znamená komentář ti nebo jsou psány před několika říci lety. A mezi tím do se lidí změnili tak je třeba jim to jinak komentovat přiblížit na tělo je dávat. A tak říkali stovky upanišad a jsem s tou po již řádovou začal dokud se ještě se sedum když jsem. Tři jsem věděl u o a o by do ghosovy ale jsem se jenom tím ne začátečního spisy jako sv. S a. Víme se joga ano sester jo světlo na jeho ku nebo takový nějaký spisy menšího ní. A. No tak osvětlil napřed osvětloval nějaký z jak do pohledu nového tu dobu ale za si to on napsal do to spíš je působení takového ne syntetické janem ano. Rozbor nehne. Rozebírané jdou pase váš jogy aby i při by žil světu ve kterém žil. A teď když jsem dostal do ruky a že tuto syntézu jogu z doby jak se to také dlouze připravovalo tak jenom pro toho že musel napřed přede mnou při horovi do ghos za nastolovat o k svod a jsou ono jsem na to neměl. A se musel tady prodělat styk se zvířaty a on na to neměl not tak do no co co moc o tom byl protože to ono pokroku tělo za zvířata měl naopak jenom prospíval na sem to bylo přirozenější not tak v tom o z toho co o tom líp než on ne. Ale tak jsme se sešli po tolika zanech a dneska z jste uprostřed jeho stolu ze to doufám budete jíst. A to co budete jíst vám nebo co mám setkal ran přijdu to je tohleto. Karmajoga například vyžadovala nevíru když si vybírat karma a to z na s váš z atom po trpěla. A jestliže někdo věřil tak on nikdo z karma lidských mistrů nevzal do školy tou musel tak vyhradit víru že to nestačilo slíbit vedoucího vyzkoušené si oporu věří on z nemusí on třebas toho boha který on před tím užíval uznával tam ten žák nastupující ale když se tvářil řeknou tys dale ta o nevzal. Nesměl věci. To byla úplně nevěřil tak byl příklad a teďka nastal takový převrat u toho hlavě toho svýho rozkvete hrdinný převrat že on. Říkal každá joga. Musí řečí byl vědou a tak se o tom dovídáte v tom prvním v první pasáži kde se bojí o činnosti to znamená o karmajoze ale on tam s be. Boha nebo víru ale nesmíme kácí ani jeden pojem s karmajogy ani jeden pojem vzal. Pali čát kdy si ježíš anebo své proto prosme ale skočil do že že že který nezměněný takže on cituje celé výroky védské aby vodu aby musel odůvodnit a chtěl to odůvodnit před lidem kteří z nás to svět že není nepravověrný. A že úpadkem. Se stalo že lidé kteří si řekla o jogini mají zakázáno věřit. Říkal ne ne zakázali ze si věci celý život je doklad. to vím z pramene vyššího tak je to odůvodňuje vědami že celý život je joga. A cituje například ty ve když slovem když na v to tom to je vám jasný že s to je poznání to by to je život sv. Tím že žil tak je to co poznávám a to tedy je základem dejme tomu u st a on se ti o to opírá a aby každý poznal že neruší. Zákon neruší jenom od naplňuje přitom nepřipomíná vám pro někoho že jo kdo z že duch tu působí. Takže němu přese musí nebylo cizí takže ten základ viz duch nebyl musí sví a potom trapně plní i ten svůj spis v první pasáži kdy mluví o karmajoze kdy mluví o cestě činnosti. Pojmy sanskrtsky myla byl s tím měla říkal co co to člověk dělá on taky mluví i du on potřebuje získat v pro to svoje žilo že není nějakým u prošlých těm z tohoto o nové zk jeho. A on musí totiž za vás ale tomu přestal si ho z rozuměl protože měl aby tam již koly. A no ti tomu on velikáni most rozumí tomu co jsem s ní. Domu rozumně asi tak jako se zasmějete že aby lidská toho na je papež a to je znát hle neporozumění ono se domluvila s potože mi že tomu co máme věří ale netroufá asi to změní se se si toho že to velice opravdu setrvačnost ohromná. Roz hloupost ono se toho drží jenom tak na pro formu a protože řekla prosím proti tomu s jedno cení aby tam s věci krista prosím nejsme my jsem jsem musel o to neska jedinou představit velkou někoho doma zastávat papeže on vy. A vim že to stávat nemohu ale tak jednou on vyšší králové nebudou počkej mez a tento pak než právě s tím souhlasil. A ne utočí antických svět aby se zdali to opak protože rovná setkalo. A. Toho prostě bylo v době li kterým si žák dej žilo byl těch moc ženo smysly myslet nějak kdy že byli. Jako nabažil taky zabil znám no op u to chtěl trpěl tak si počinem manželství tak chovalo. Pro konal odstupu říkalo poklesky na vzal od doklad doby. A. On byl takový protože říkal když vzal doklady tak prohlásil dovolil pak držen hotova ptal řekla mi to skal si že to z čeho tam nechali obr jsou stejné to bude ta on vyšel se o se vyslovil způsobem že by ty jsou zrak vyšinutý trnu li se vyslovuje li v dob jak se z toho z doby než on se stal papežem ten antických těla. A to je zakázáno to jinak vyslovovat tak například but ko od ještě koho od prosimvás o na nebo za. No a přesto jsem se tak hezky žár málem an než rozumem tam be budete vůbec a protože oni řeknou něco tak že to že to musím napsat abych tomu rozuměl nemusí ve mně to musím napsat pak k tomu rozvojem a za tak je říkají že číši vše při že jsou dostal se nenaučil se rama věku že nemohu číst noviny se to spíše jinak než se to jste. Nemohou a od můžou oděl do dobrotu protože to to na poslouchali no a on a tak dobře tu kousek dál jestliže tedy on z že víru jak to naučil z rad za západě ač. Je budu moc nerozuměl co z obsahu zevně nerozuměl ale jdou jsem se s tím západ. Že že v víře v tom se jsem si taky něco je co v řekli do tak je zakázáno dokonce. Protože to nemělo být náboženství by to mělo být ve je na pokračování ve je z nabude si ji věda no tak von si zamanul nebo. To by se špatně řeklo bylo mu za mu to znamená my tomuto do pera ale my do k tomu přiměl větší než on o kterou najednou mistři jediný mluví. A ten o říkal si připraven ho ono je co jiného než o mi dělat podle minulých upanišad jenom proklet slova atd doplňovat to co ty předešlý napsal například šankaračarya na to šel jak ten století před kristem za trest formoval myšlení indů. Protože to bylo z formalitu nová no oni formálně věřili na ty věci věřili ale formálně říkal to krásně kte řekli na vodě z dělat neska potom na po se s praně říkal ten úpadek náboženství a by vybral takle. Napřed se tedy četli a podle nich se žilo v potom se jenom četli a se podle nich nežilo. Potom se všech celý nečetli nebi že jenom tak o vás o táže jenom vybrané kapitoly se četli a potom se. Jenom četla nějaké výroky jako ve se ani modlitby a potom se vůbec nečetli tak zase bože na otázka pokus o lásce. Takle tak je ten podepřel v tomto pokořování že se let vznikla touha nevěřit toho by se kterou oku že tak tak děl se nemůže držet tak ty nejlepší byli ti kteří nevěřili o plným právem protože měli praxi která nepotřebovala víru když ten. Nejste jen to dal do pera všechno to o žákovi jim podle to co věřit že do toho mistra se do musel se přesvědčit že ten mistr mu říká pravdu na že mu to jsou karlově jako něco pravdivého. Takže tohleto a tento úpadek prodělala a kdy je mockrát musela při na čang začal dělat pátém století před kristem ne nepře toho buddhovi. Na pravici toho si protože když na zboural všechno božství. Říkal bůh neexistuje on to dělali trval bůh neexistuje což je pravdou ten bůh předělat na tam dosti pro ten ne existuje to je výmysl lidský tak aby se bůh v pravý přiblížil člověku on se dodneška přibližuje že. Ten před si byl čas vývoj času. Co do času ten buddha a tak to mohl také si samo jsou to takový převrat by byla je nepřežilo. Tak hned z tam přišel za něm vzápětí. do buddhistické je tato sahala buddhismus všemi kdo všemi po námi tedy o li jsem protože bylo by prach hrála. A on tam přišel přece svět jak se to a měl to jedno vzal na sebe čtyři těla a bylo od je to wattse sled než ty jsi těla mladá. Tak dejme stalo se se mu stačilo k tomu aby vyvrátil buddhismus z celé indie ve se chudinka schoval někam do tibetu odtamtud z vojska boží se anebo vraceno v tom jsou ještě původní buddhisti ale jak jim to jsou zbytky který nestojí za řeč. On čeho se byl točí jimi jenom později žilo se budu protože po zjišťování buddhismu z to není je to to byl to první stěhování tam bylo několik stěhování náboženství ale čárka čelit než že v těle stačilo je to na sebe život to že od narozen nemohl do děl se dělat dáno k tomu aby vyvrátil celý buddhismus který se do že jednej jiné chyby k k k k k k k k k k v. Že příliš generalizovat. A to asi nebyla chyba buddhova nýbrž že ona se do že nikde v jsem za dočítáme že byl bojoval proti jim do ji z mu on totiž byli hindu jista jenom žen velice je. O krok kovy on předběhl je před byl ještě naši dobu i ten mater z mu všecko to nešlo o ma který z mus z on uznával že vesmíru nevládne bůh jak se přesto vodou boha rukama jako bytost nýbrž zákon v on to on to taky víra. A my to byla pro něco z listu protože ten zákon viděl že působí byli za to dualistický zákon právu dvojic na tak dále na a pro že vládne. No kdežto šankara šel říkal to je nesmysl vládne mnoho tovární bůh od dosud ony však kena upanišad čas na čáry a jedno z nejlepší upanišad mi ših komet státu bujet neměnil znamená v nic z ale řekl. Tom toho božství je nevýhodné když do taková džungle že člověk může přebírat věnovat nebude on neví a každý ten bůh viklat jenom určitou část pravdy že to matka káli tak lásku třebas z to mat tatáž z vás nebo opat na vás téže matky stáli o a to jest když do kou ne tak ten člověk potřebuje třebas aby vyšší věřilo šel stáli aby byl taky vyznavačem. Durgy protože bude zničen jednou se bez tohoto světa ne. A taktem na otálí schválně ale tak jako bych nemohl kupředu na ze jsou taky musí zpovídat ale viděli jste do odešel tu pokračovat tak. Ten čárka na čele protože pro významná postava co se toho významu a bude ještě význam co listu bude stát s a. Existovat a od jako myslící celek a ten říkal. Nebuďte proti žádné víře jakéhokoliv boha třebas byl pro být i vnější ko on o ni věřil proti vám ona jako opici boha že ano ve slona jako na než a ne do toho dneska uznávají hodno to bylo na jedné straně na ze saně věřili třebas plným kam to znamená pohlavnímu mužský k ti to tušit toho o tak ty věci na pohlavně vůli ženský oni sis co to žili ten li tu funkci pohlavně. Života s orgánem protože bych to jako neuznával on to udělal nějaký škrtat rozumíte o to o to co ho to jedno. Dneska například v indii víte jak ženy uzná on kdy on květiny před kladou vel to znázornění muž živou o tom a to bez o na že byl tak ne te a o tu o to co si jít za a. Tak ale nebudu takhle historicky dále byl to jisto seděl dobude by to všechno probral a to by dobrou nemohl proto bodem z tohoto v v za to by stoly celou toho vývoje. A teď se do toho dostal ve dvacátém století konečně ten náš že by to byl do kost a on mluví v prvním život let z toho pouhé žilo. Pojednávají z o karmajoze a dobře vím že klasický spisů jogický že karmajogin nesmí věřit na boha a on tam říká například když mu doka ze tam činnosti tak to krát z ne dostal do toho panna boha do příčinnosti a jak to odůvodňuje. On říká na tak mohl by být činný kdybyste měl sílu od boha nebo z ve vesmíru nebo nějak mil za ní. Genetickou sílu nějakou třebas jak na to kdežto jednou kdyby za jaká si dělat tele nad osobní které za se o vyšší než si byli. Tak. A ne k nebi či dát toho karmajoginů ani slovem to že by se to cesty celé jistými komentářem jsem se musel vystříhat takovýho pohrdání karma jogu osobité jak do že se dneška degradovala. To tam vedete tak jsem kolikrát to chtěl tam prožit řeka se to byly u toho jak si. Z toho vyloučili víru protože se nemá že jsi protože se měl čit a oni šest to jsem tedy tím způsobem že to ve kam do věk že nevěřili. Protože si to ty mistři dále tak by byli proč. Protože jestliže to víra při a oni se zachovat vedle víry pravé kterou učí ten mistr. Vězte mně a víra pravá pokud je to mistr praví tuku velice po dostal nějaké zkušenosti tak. Ty zjevily dovede stát co z vedle sebe to je to asi rozdělené žilo zemi jasný ale on tam říká ne. Přijal do zas když tvoje činnost svýho na a kast ten spočívá v tom že to síla v činnosti. A to neni jenom z tebe nebo jenom jde vždycky ale povahy kdežto je vesmírové povahy a to je za vesmírové povalil to se dovíte už. cestě činnosti no těm tak bych li způsobem tele od normální karmajogy pryč a jemu dovoleno tu karmelu vyložit tak bravurně že když budete čistí jenom karmajogu na první byl při při se tak se říkat to byl karma do vjem jenomže věřící. A on nebyl věřících byl vědoucí tím se jako nelišíme my dva prosí vybrat jsem vlivem lékařů wu. Byl vědoucí tam začal by vědoucí o něčem o čem by nemáte ani dneska. Vy nejste vědoucí. se co se s kou věnuje jdou vědu vědoucího co nemůže proti že je vědou chtěl to je jduli k v. Ze dost se mi zdá že přičemž jsem vedení začáteční vědoucí protože o na to přišla od narození jak to vím že ona řekla teď že po žen své to je do nové co to říká tomu stoly do vody. Kdo byl přitom když jsem se do se narodil a to to neřekla z s rodina on byl přitom a jsem věděl přičemž protože ona od narození si budou mala něco co ji do rozumné řekl. Jak ona s mohla vědět tiší bylo v době asi pět let jsem byl při jim narození je tomu na prosimvás jsi s jakou mocí rozumu to je rozum neřekl známa ale tento byl jsem slyšel pro za nevymyslel těžko se ho myslet kdy mám z jsem tu svou schopnost myslet ale čekat tohleto od pěti je od dítěte a co to by pro si netroufal vůbec a ho z těch všelicos umí. Všelicos a to věděla že stejná karel tak mi zná při tom byl a teď když tedy kdy šli člověka který na to šel opačně z tak asi jako ta julinka ale opačně násilím. Julinka je proto lepší než protože o na to šel násilím o normálně zemřela. Semen byl násilně ale norma a na tom novém životě jak tomu věří paní brtnová dodneška a po smrti a o na to o ještě věří že po si už. Třicet let za tou jestliže se převtělí. A že to převtělování toho trojí nemůže myslet do protože pasení přitom držela viz to provedla se mnou bylo třeba pět lidí tomu. A abys to podařilo tak i to nebude vracet na nemá to smysl to zase ta toho tak to jít. To tam na to bude že je dělat na jak se při krok na převtělení říkali v tom mystos to z u vím kou v pak tu k o do se mnou taky kovy jsem byl tedy toho. A když mluvím třebas z kost to mat tím kterého znáte to říkal. Ne před těm lidem že tam to všechno končí jako nebyla pravda atd říkal dejme tomu svatý jan druhá z otec ne. On proto po píti životě prostě věčný v ale neříká ho nemá pravdu já. Ale říká nemohu za toho a dotoho odtud nevidíme kdy jsem jsou ptal tak jak to je s tím záhrobí životem tak on vidím bavil řekl jako filozofů. Život je věčný a víc jsem z jeho nedostal to se si nebaví protože to marné on to nechce s víc protože není o tom nic si jako a a z by takový byl paty jako rozbor roven jako rodu to les řím kole kou ve vzestupu a o to k nad láska k nám že jo. Onom soudu že říkal pořád jsem odběhnout od věci o si že takže vidět kteří to slyšeli zralost řikala. Říkaje si si po si že některý vojsko za zříkají o si že a. U před li to o si že ne nějaký vjem v no a se nedo co si myslí že jsem moc ho mluvím se co to mám nechat on si že. Takže to připomíná se mám vrátit a takže on napřed vzal celý ten vývoj tohoto života za hlavu nevěřící nevěřícího karmajogina. Toho přesvědčil že to tu karma o musí doplnit vírou. Protože situace totiž jiná než byla dřívější doby karmajoga vznikla do těch karma nic příští joginů dost tedy byli schopni vést s který strašně málo a s kam do za by zahynula jenom protože nejsou mistři. Ale když dovolí karmajoga víru. Tak ty mistři mohou působit stružek s těmi jimi kteří věří. Nebo mohou se dívat naprostého o k čárka jindy je jak jeho viděla ho vede třebas u z dívá ani z ono. Nebo opice nebo zvířete vůbec anebo tomuto vadit kdežto ten karmajogin mi řekla o li ty si boha vedle věříš že z opic je nám tu mám nějaký bůh ne to ne to se mi ježíš k věci to znamená musím se vrátit k tomu když se mu podařilo jak se mu zdálo. Přes si při karmajogina člověka který je činný ve světě a jsi tím tou činností se se dostat za karmu chce jednat nakonec z tak aby ve mně vytvářel novou karmu. tomu nepodaří bo tak málokomu že bylo při bylo tu kam dokud opakovat vyšší dal pěstovat a on to nechtěl čeho říkal když život lidský to říkal v tom prvním dílu se vyššího života třebas zvířecího. Nebo rostlinného tím že rostlina nebo zvíře pracují nabudou v do se od svých řeky protože tam to vám velitel si do hlavy protože z že to si jenom aby něco z třebas pro sebe získalo ani kuře darmo nehrabe o toho jsem do ona pravé to něho chce něco z najít pro zla ti chudáci slepice celý den jenom hrabou aby měli co rád a starostlivě hrabou k za z ono z rané. Ale von si že že že při domy na tam na k věci to potřebuju takle analyticky vědět říká mi tady analytik k matou listu by jsem tak.