Karel Makoň: 91-26A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

víte proč vona se dostala k tomu správnému co že si to že když na není no mám si jsem stačí než vy mám zkušenosti to je taky je stáří tak je určitou moudrost kterou ještě když si myslíte když víte jenom je že to je opravdu dobré ale vono by to bylo lepší kdyby to takhle nebylo se nemáte pro poměr odtvořování je poměřován paní tyhle proč ona se dostala se to se nerozuměla tomu vratani a to z toho bylo to nevadilo li to že něco musel klaní čemu nerozumím proč ona potí a tak chválím že o byla milující ženou milí že no nemohl řídit ani spiritismus ani on suter ani bran a takový diví nevedu jet v pořádku ale ono jich poměrně málo opravdově milující a ještě míjet ich který milujou moudrost těch eště my a ne on přišel ke všem nemocným tady nejsem proto abych šel ke zdraví nýbrž nemocný ano tak vy říkáte no takovými učíme zbavit se choroby a ta zase mi bude to pro takhle klidně a říkám a jeho tím že učíte zahálet tak možná ten radosti od choroby odpočine a on se tam něco sám zorganizuje co kdyby nezahálel tak by se neorganizoval to je to to viděla te v celé to jo ten vy všichni dohromady to je braní pilulek to je ten symptomatické léčení ty bolesti které s tím začne ne ty jsou zahnány proto že necháváte ten organismus odpočinout ale chorobu neléčí kdyby ten člověk vašeho cvičení kterýkoliv odcházel jako pro bílí si vyvolil dvanáct učedníků že si je nevyvolil z vlastní vůle nýbrž mu je přihrál jeho otec nebo duch boží takže mohu právem říci jsem si vás nevyvolil je to pravda je to řekl a tak jsem se strefil ten byl se do toho jidáše protože tento musel udělat aby to křesťanství bude se a existovat to že by volil že šeh případech správně a takovou oproti nemáte strefí protože žádný du vám to neporadil o tom a to přímo začínejme tomu tam aby tam byl a měl dobrou vůli a to třebas není vůle boží to nevydalo nemusím podezříval to nemá dobrou vůli když na ni to na něm vidím tak to není bůh který to na vidí to je pravda a odpadne jich moc k mám tady na mysli tuhlety to je tam je strašná fůra mladých lidí v těch buddhových a jsem o věděl z dávno ale nemluvil jsem k nim veřejně a jich strašně líto že v každého tisíce odpadne nakonec nevěrce devadesát a kdyby odpadli jenom to nic není ale jak oni budou na to nadávat že tam promeškali tolik času to mrzí na to jde a u že znám mystické veliteli žáky a oni říkali no co jsem se tomu věc na věnoval a ono z toho nic není a měl kůži toho ale on se to zastavilo na určité nějaký pocitu to asi ba mystika říkal a je to mystika nebyla ale to je jedno na příklad pálení těle nebo sobním nebo někde takový a mravenčení to není mystika ale mystika je je totiž to že člověk se probudí k novému životu že přestane s jživot em který dosud žil začne vědomě žít životem novým se kterým před tím nežil a ani honby schopen tomu se říká stav roku ne on se opravdu probudil smrt ze zmrtvení nebo ze spánku do života takže ježíš kristus měl právo říct o lidech který nešli za ním s tety a nech mrtví pochovají mrtvé a jeho žáci byli živý proto že šli za ním proto byli živí že okamžitě ch lid ním začli se probouzíte na ty na to probuzení se kladou veliké požadavky on musí vždycky ten podnět duchovní okamžitě z za pačesy a držet a nepustí ho no tak to to vůbec neberete úvahu i neříkám že se chystá se špatně ale byl při těch konce ne své koncích nebudete taky ne nebudete přitom a von von to doučil si jsou trošičku milující že budu nadávat za to že se tam plazil třebas polem toho nebudou nadávat ale jsem na to podívám jsem se podíval na ty měších které tam modli se mandalou na ty tebe ani a podívá sám a říkal ahá tohleto mandala znamená ustavičné tvoření boží skončit modlíte ty becky a ty tam poslouchají vůbec tomu nerozumějí a nenapraví te v tom že věže by měli vědět od chvíle se o to při tom modlí jako vy to víte vy ste podporujete jenom v tom vědění za je něco dokonali je to vědění že tvůrce je ustavičným tvůrcem že není nestvořil to je velice důležité nýbrž ustavičně tvoří že spasitel je ustavičným splétáme že začal když vstoupil na kříž k smysl a to si myslí před katolíci většinou tuhleto nebo ne duše nesmrtelná protože začla být tady začata být nesmrtelnou nesmrtelnou začíná te další sličný ří a všechno možné sami by jde vertyho to nemůže ušetřit pochopitelně ale to hlavní vyvrací tam kde mohu za to dosadit něco lepšího že mu ukázat na to co je to probuzení aby člověk byl děl jak tomu jít že k tomu nedojde osobním odpočinkem ani patandžali a ten je dál než vy ani ši nám do a to mně než vy takže o pravém obdivuje te ale ho právem zavrhuje cením právě jako v jeho vlivu jet a navrhuju samosebou karla makoně předešlé vím že za to nemůže a estis kdo myslí že je nějak na tom dál nebo to do to to těžce nesl protože vím že to je nějaký úradek boží který mu nerozumím se to události který na ruku jeho vůlí ze kterého dohromady jsem se dostal k tomu tedy si by cév které jsem ale ani za nehet za to nemůžu berte na vědomí že do vás tak taky omlouvá veřejně ne na tom takže o sobe si vůbec nic dobrýho nemyslí když svatá terezie řekla jsem byla velkým prevítem a ty jsi taky a proto máme příbuzný život a to si říkal svatá terezie byla prevít je to možný tak jsem si přečetl a slast od klímy ten spis svéživotopise díval či a tam sem se opravdové třikrát radila to milosrdenství boží potom tu matku boží nadále pořád něco takže nakonec si byl jenom pláž a panna maria a ne si smíte duší a tomu styku duší se musel dopracovávat osudná let a jaký a ta vám na nikomu to nepřeju a proto nemůžu za sebe něco dělat a nemůže to trpět tak by se to mysleli jak to tam budu dásně říká že tam nebudu mít tolik času jako tady je tomu s rozmělnit a jsem rád že si třebas ode co myslíte neco dobrýho že se ochotnější to poslouchat ale nejsme si vědomi že to neříkám pro bože to něco dobrého že tady nejsem pokud je to něco dobrého jsem sem nepřijel osud neodejdu a hlavně věřte že neodejdu o jestli to dělá někdo do nezačíná být tak někam nepřízní neodžijete dále a tak musí vypadat prosíte tak musí prasata a to nic takového nejsem tak musí vypadat mistr taky jsem a čili když jsem se potom přesvědčil svítat terezie jaký byla prevít tak jsem říkal člověče ty ženská jedna tyto mu dobře rozumíš si ji pro ještě většího prevít a nehty ano na to jestli si myslí že si větší prevít než požádá si křivdíš ale v každém případě si pořádní prevít je kdy ale myslí že si dale jenom obyčejný tak to je něco takového co mně řekl kdysi ze někomu se po smrti on tady mezi vámi byl a umřel potom celkem nedávno a jednou řekl když s tebou sem se cítím tak maličkým tak nepatrným tak nešikovný tak ubohým tak tak hříšným že bych se propadl namístě hanbou se říkal zenu to je málo ty ji ještě horší co nekouká opřelo na jeho moc on si myslel doví co řekl že se se shánění si nic a dokone budeš nic tak to nestačí mně způsobili lékaři čtrnáctkrát to sem nebyl vinen že sem se k považoval za ni když jsem nevidíte oret stal jsem se života čtrnáct nese za života to byl taky jeden údů pro sem se dovedl vzdát života potom těch sedmadvaceti letech tamto koncentráku kdybych této předek jak jsem se vzdal jak si mohu s toho třebas stane něco přivlastňovat nemohu pasti cestě aby dotek být operovat za vědomí to byl eště být koncentráku prosimvás nic z toho to dát se za pravdu věděl i za pravdu a proto pán mluví někdo do nic a jestli říká něco kloudného tak to není on a kdyby se to brali toho kdo to říká a ne do je tlumočníkem jenom tak by se z toho měli daleko víc ještě že sem to říkal žíti před koncem a přebírejte si to říkám že a toho hodni míchám karla makoně ale přeberte si to to jinak nedovedu zamíchaná bytost se jestliže si přeberete a ve višnu pravdu začnete si ve své mysli tak co dělat krásný sestoupit pravdě jak se klepání jít o že tedy na svém příkladu na své ne zážitku tu cestu pravé samo sebou ten vně tím kudy výrokem nebyl vyléčen a musíme třebas sebou šli spolu o mně začal analyzovat a to jsem zvlášť alergický to co se tam říkal jsem říkal takhle promrháváme on říkali a dovíš abych s tebou šel do pro to velikým požehnáním ne a rada dělat tohleto analýzu tam to bylo krásný a tak dál se říkal téže jestli to bylo krásný tak ti řeknu ti zavrhuje tu analýzu od této chvíle budeš těžce nemocen a nedostaneš se z toho dokud se nezřízené čistému na lidského když ke ho a on je to slíbil a hned ceremonie se dostanou ti je velice rychle dostat se za třeba odtamtud to jsem nedošel o smrt ale on tam do nalí vkročil znovu jsem to poznal když jsem dostal dědictvím že ho spisovatele ten stůl tady od tamhle knížce kdyby se to nakládal a kázal vedle sebe tam víš u v tom pokoji se to halda nevím kam tím sami francouzský anglický nebeský knížky to mohu čí samo sebou tak to stav tam to krásné věci jsou tam přijde a on se ten pán a ten nádhery se a vyložený pane se vám nebere stane to nemám a každý z nás naší přístup k některému přívlastků božímu a ty bohové jsou případy boží to není bůh sám se o přivlastňo o to ten si ani o dobře věřte přečte tak tam budete číst to jsem to vám výkladu říkat čili říká tu vykřesají myslíte že to tak velká při těžíme tolik bohů ne když se ti to pán boha a eticky rozdělali do jeho přívlastků a protože ten přívlastek čas přibližně odpovídá jen do dotyčnýmu tak on za ním jde a on přes ten přes tu řek bych chrakteru vlastnost třeba dají vlastnost se dostane s nás tomu bohu než nějakou malichernou vlastnosti kterou taky třebas ale přes ni se plíce to malicherné se nikam nedostane tak duchovní cesta musím vlastnost jednu sýkory aby byla velkorysá tak byste cítí začlo lisého a proto o člověka pro každého jiné je něco velkoryse v nějaké kterém bohu na jakém přívlastků boží ano a proto například dejme tomu ti bohové jak jsem je viděl tam naposled tím jsem to viděl někde jinde mají několik rukou že jo to neznámu a těch několik rukou znamená přívlastky takže tento se modlí tomu bohu když neví jak se mu se modlit přesto těch rukou co drží pom každý kněz řekne to to znamená tuto vlastnost to znamená tam tu vlastnost a jestli ji máš nebo jestli potřebuješ to máš to u získa modlit se k tomu bohu aby si získal o tom třebas pravé ruce o druhou ruku šera nebo to v lavice sedí ruka dola a to je řečeno tak jak na to šít to znamená když se tu třebas první ruka nahoře a je to na pravé straně tak tu vlastnost máš začít produkovat aktivně maření dělat a pak to bude odpovídat vlastnosti trpné na straně levé tam na nastanou tebe vlastně které vedou přímo metafyzické zkušenosti kdežto tyto na pravé ruce ti bohů vedou ke zvládnutí lidskému zvládnutí přípravce ten si ty a jak taková se navyká cvičení a to záko v pravou příprav pokud to řek stráně zvolil a to vede zvládnutí přístupu k metaforické zkušeností když tu zvládnete na pravé ruce ale o tam na pravé první nahoru jak je to třebas třetí ve taková zkušenost na straně levé a tu byste nezvládli dokud by se tam nebyli dokonalých namítat tím nezvládnete ale připravíte se či lidský život je přípravka etakže zkušenosti jo tak taky to vyložil ten dech která jsem poprvně slyšel toto a neví proč mají tolik rukou těch exponáty znázorněna souš muže se ženou promiňte mi sem tak postit se přetváří důležitý tomuto rozumět a tu vona sedí na něm jo to dělali na než u nás krátka takže on se vůbec nenamáhal na něm skáče tak to dělali ve starém řecku ve starém římě no vidíte potvrdil je to tak bylo pravda abych to nepřeháněl totiž a tam bylo napsáno co musí být že na jaké vlastní musí být žena aby mohla působit na muže který taky byl bohem tam rozumíte aby taky více rukou aby rukám toho boha vyšla přijít vim svou oddaností a aby to dohromady aby ta soulož vedla k poznání duchovní a nejenom vydělávání dětí no panečku tvému drsné a tak jsem tak ten ti bude ta mně říkal ne zvěre na tomhletom věrno říše to líbí když si to vysvětluju co v těch rukácha to jsou visí jak vypadá do dokonale harmonické manželství do li by ale ty to nebudeš potřebovat tak by kousek dál a tam byl jiný mužský bůh a zasel na mužská lidská postava božská a měli jiné věci ruka a co to znamená že to není jednoznačně totéž u každého člověka že jsou tam nebyli vše a exponáty možné tohoto druhu nebo z byl jenom dva to druhu a jsem pochopil že nějaká škála mezi to prvním a tím druhým a že kdybych to chtěl jako čirou a tak bych musel být takové sbírce těch souloží mnohonásobně relativně jinak provedených ne abych pochopil víc typů abych mohl radit lidem jestliže se ve patří nebo ne mám takový které ona ty pořád myslí že takový to sprostý věci neseš niky ten nějaká p z prahy a jsem u vás byla manželem ne a říká a teďka když se sebe nehodí ne a tak dále nebo dal provádět říká a říkal ale my se nehodím e v tom smyslu že bychom si nerozuměli pohlavní to ne ale povahově na to tak nejde dohromady a to tak zkrátka poradím proč tak že se nerozvedl a jsem říkal prosím vás jestliže si li vyšehradě se by ho díte proč nemáte děti tak jsem radil a ona říkala no když jsem s deska na vysoké škole a on na viděla a tak si myslím že může být tehdy mu hotová nečekejte že a pořád si buď si lidského dít ale ona si je prchavost ho čát novinový případ několik měsíců starý o doby jsem se s neviděl a s ním také oni napřed vlilo a u a takže nemužu i jak to dopadlo ale dopadne to dobře protože manželství je proto aby když mohou aby to dítě měli ne nemohu ani dělat tak taky dobrém anály protože tažena zůstává ženou a ten stav mužem co je pořád no tak myslím že můžete záda ší dotaz jaký je rozdíl mezi mystickou smrtí a mystickou svatbou vám to vysvětlím pomocí podobenství ježíšova protože asi nebo de víc času a je ochoten se tomu vrátit a si tetě jinak a ježíš o tomhletom vykládá v podobenství o deseti pannách to pojetí znáte to heslovitě řeknu kde se druhý že přichází na svatbu ženichovu a čekají lampička mi osvícenými ste ženich přijde a vezme si je tam co by ozdoba síle der kasty ho a normálně spiritie je tam poz jako ozdoba aby mu tam svítily těmi vyčká my sami ritam liškami a on tam třeba zase dívek a bohatství ti li se s si toto nebyli nevěsty to byly druhý který neměl jiný úkol než tam svítit to by jenom o obou svatby a to potom řeknu svést samozřejmou a voni když ten je že nepřímé nikdy přicházel všechny usnuly všechny ty moudré i ty pošetilé tam je by požití li pět moudrých ne všichni čechy usnuly a najednou bylo že křik že jich přichází a to bylo dáno smysl že ani nepřijde to budili se všechny zase všechny se podobu žili a vám bude toto všechny všechny usnuly všechny se podivte rozhodující při tom výkladu a když ctili ale ty jedny že mají vydává se tou lampičky dohořel a s jedním měli ještě ambice vole a měli dokonce zásobní olej a poddaní kolečka že není třeba se přiblíží a tak přišel ten že jejich podíval se na ty dívky a říkal vy který máte osvícení světlo při své protože měli jsou ničemu lidi kteří nemají světlo kteří nemají světlo a přestože spali třebas předtím to je jedna nemají se nemůžu protože že osvícenou výnos a tam ty řekli ale pane my si budeme nepijete žít na nepustíme bychom neměli že po celou tu dobu třeba to světlo a to tak ještě vyhodit a tak je to si a kupte si o jákob is a přinesli i měl osvícený napřed kotle a pal jenomže klepali a bylo slyšet hlas nebe neberu vás odejdete prostě za koupit se to nedá ta svatba ani by přímým se to nedá koupit a méně ani to se nedá koupit to se získat nákupem nýbrž jsem si ten olej v těch lampička v těch moudrých byl olejem který si vydělali svý živo by tím že nebyli družičkami povoláním že brž byl tam pozváním že kdo je tam pozval no tak to je jedno podobenství že i tam je uveden ale země se sám není vidět se mluví že ta svatba ale nikdo s tím ženichem zastupuje u žen přišel do tak vytoužené nedopatření že žena moc neznamenal a že na ten mužské tam bylo tak se to že hodnotil ve starověku takže ona že vešla není tam vedla tom podobenství ale není tomu tak ježíš kristus nebyl takhle proti prže nám naopak ten ten si chce řádně a ještě jedno podobenství král ustrojí velikou svatební hostinu neboť se mu ženil syn a pozval své přátele aby se dostavili k svatby a všichni se vymlouvali jeden podával koni co všechno dělal tadyže jím vy mluvil a nikdo nepřišel tak řekl ho těm svým sluhu je na křižovatky a komkoliv tam potkáte pozvěte ho na vadu se sám naplní šli na křižovatky a vorhance a mrzáky tam viděli jak v tom seba žebráky tam viděli tak je vzali když ho neřekli víc tak tady přišli do toho večeřadla dělal dcerušky si se tam v otrhaní a vy tam lidí o oděným do svátečního roucha prostřeli není vhodné že jsme žebráci si nevypočitatelné nějaký lasky oděv a přišli tam a ten hospodář řekl opakem a ten se běloch řekl no dejme byli pozváním z těch křižovatek a tam se že brali a jak se modlit za by ho zlořečení odejděte a o to do trápení zevního a tak odešli a ty ostatní tím králem byli v síly svaté by co tam chybí žena jak to měl ten ježíš znázornit že tam byla vždycky nevěsta proč tam chyběla protože nevěstou je duše lidská se lidská tak daleko se dostavší že může obstát u toho ženicha to je ctnostné duši třebas to řeknu lidově bůh zalíbení ne ovšem to je to je teprve před tíseň nějaký a musíte ještě dál či to podobenství není všecko je to museli doplní nimy podobenstvími a to a jsem budou to bych se mi moc držel ale na tak on plní podobenství protože této nedoříkal ještě proč tam jedině dohořelo a byli přijati proč jim dohořelo ale byli při a když všechny se provinili stejně všechny usnuly všechny to jsou případ toho že ti učedníci páně měli by zradě getsemanské to ale napadl se tuto spojitost je a usnul a všichni zotavily přidal přibližování všichni usnuly a jež vítěz zlý ale říkali tak se mi nepomohl lidské vlastnosti které jsou třeba při svatbě aby tam asistovali aby byli světlem to je zásluha člověka tím že žije a když je poctivě to tam je třeba svatbě a ta mi o jednom co je zapotřebí je to zapotřebí světlo že ano zásoba toho lék oleje a říši i tam bylo najednou mystik jsem vám to četl tam z toho svatý jan po kali oleji a vínu než na syna na a když si byl tady ten li ti které by světlem ten olej aspoň to se podám že nebudete na měřiti ale když tady letem raja jsem to vynášeli před tím že je to krev ale třebas zapomněli říká vysvětluju olej ten olej tomu se nemůžeš hodit olej to je vytrvalost a žádná krev jestliže člověk na trvá ačkoliv marně čeká tak samotná vlastnost opravňuje obrana toho abyste a aspoň trošičku rozumíte nic v no tak to jsem vysvětlil co je to jsou sva do očí to jsem vlastně nelze svatou je to tak že lidské vlastnosti které vydrží že tou svatou jsou nutné davem družičkami na duchovní svatby a to je to ta svatba to je spojení vědomé lidské duše která se dopracoval a ne tady a ve kterém všechnu moc předala nesmrtelná duše od okamžiku narození do smrtelné tak že ta smrtelná duše nepromarnil ale všechno použil pro ten dobrý život tak se ta duše zná je povýšena je když všecko dala do stavu rovnocennosti vystříkl s tím že nichem neboť když všechno užila z síly od nesmrtelné pocházející tak tím způsobem líbilo jenom to nesmrtelné ne a to smrtelné odumřelo on se zmenšoval zmenšoval to vůbec nebyl a říká že tyto velkou když jsem ale dítěte kristus takže to je moment dokáží duchovní svatbě ano a nemá to povahu svatby samo sebou ale to nalezení rovného zorným ano prosím statistické smrti jsem taky pravdy světly by líto že jsem neslyšel co si dělal kde jsem říkal se mám zmenšovat říkal jsem to je je tam získat od že zmenší tak že vůbec nežije bude neví tak je přitom svatby a jestliže řekl ježíš jsem cesta pravda a život a nikdo neví hlásí o činém tak tedy nemluvil o sobě nýbrž mluvil o někomu kdo je spojení s otcem a a toto spojení s otcem ho opravou a k tomu aby toto řekl toto si mají uvědomovat ty jinověrci na jedné straně a křesťan na své druhé že to není upřednostňování ježíše krista nýbrž přemísťování toho kdo je spojen s bohem a tak to je na vést cesta od být ne je tam bylo něco byl jsem ti to housenku a pátá kapitol třetího dílu posledního věnoval sem veliký svazek popisu společnosti intelektuálů který hledali zavedení divotvorci odívá stav prozření i nadále se domnívám že není důležitějšího výzkumu oděv říkal že moderní druh zrozený na hrsti se vrátí na hnoji ště a učil pohrdání světem modlí duch no počkej kde to je to ušetřili i tam někde ten člověk se moderní duch co to znamená zrozen na boji ještě na potom nejsem protože jestliže člověk svého ducha tak je to ten duch který vznikl z ne odborným že ji se namočili který byl ne odborným počínáním svým z ducha který jenom pochází z nesmrtelné duše sice ale je li užíván na hnojišti tak páchne tím hnojem ježíšů v duch byl čistý protože on používal čistí věcem a musel se ho přesto vzdát ovšem o to těžší je potom dát se tohoto ducha nojó jak tady říká a temnota jsem se modlil jenom se bytím roka a dobrý a raket k a si jako relativně onen duch se však ve skutečnosti narodil zapomínání zapomínání tví se narodil za bohem a víte když to to ce na konto nic neřekne se narodil zapomínání co to je to myslí nevědomosti a donutí takového výzkum jak jsem vám říkám mockrát plato říká vědě vzpomínati si a jsem o nám mnoha dětech přesvědčuju protože byla si myslí stýkám s záměrně aby se toto doví a je to zapomínání a dovídám se to ty děti ještě nezapomněli a voni mi to nedovedu říct ale reaguju způsobem že vidět že ještě nezapomněli že teprve jsou ve stavu zapomínání tak ten duch který byl jeho život byl založen zde na tomto světě snesl tenhle duše jak do nás vstoupil a v okamžiku narození prosím vede si to jak chcete si okamžiku nebo před ním nebo to na tom nezáleží bez jak to říkám zatím se do toho domem a dali tak tento duch je tady jenom proto aby oživoval smrtelnou duši v tom smyslu aby se mohla pomoci ducha rychle rozvíjet v tom aby sloužila dobře tomuto světu poměru člověka k tomuto světu aby dobře sloužila k tomu přístupu člověka do světa božího a poslán se vzpomínání je to tedy vzpomínka na ten vstup ducha neboť jak on vychází z nesmrtelné duše tak je vědomí si sama sebe jenom sama sebe ne by jeho ne a to dítě například si ještě je nedávno autem duch byl v celé šíři a kráse byl jen sdělen jestli to ještě vědom že i vzpomíná na člověk krásný okamžik kdy vyšel z nesmrtelné duše a pak jenom přežívá ten vstup kompletní se stal v okamžiku narození a pak jenom udržován tou nesmrtelnou duši v tom že ona předává sílu toho ducha smrtelné duši tak dlouho dokud ta smrtelná duše neví nerozvine tento život a jakmile ho rozvine a ten duch pořád působí dál jako že ano tak začne přešlapovat na místě protože ta duch tak duše nemůže přenášet do praxe ty nápovědi ducha ono mi to nejde protože něco chybí smrtelné duše a to především to že vzniklo že stvořená jsem ze naše stvořená protože tvořená tak může být taky spasena nebo může být zatracena říkají křesťani tak abyste věděli že proto se tím zabývám že záleží na tom abyste věděli et spasení které oblasti existuje a že je možné a že možné zatracení a tak dále tak že to je ona solí tak by slovíčko je velice významné narodili zapomínání nevědomosti a si takového výzkumu ale od je starý člověk směšoval vodní duch křečovitým tady že ne devatenáctého století a a na ten století byl na věčná uznává obecně neříká ku vy jako s ne je to člověk který prostě je přímá dodneška tak ten ženství je základem vlastně naší víry než devatenáctého století a začatého že co je rozumné tak to z člověka dělá člověka li se od zvířete a ten žák je tedy stavba na rozumu aby to přeložil takhle jednoduše a proč kutečný moderní duch není kateřina ismus všelékem a jen to přehodnotit samu povahu inteligence byly deska víme že existuje vnímání mimosmyslové a také poučováním mimo rozumové že do nás proniká s to do toho úseku ab jak jsem tady říkal proniká něco z podvědomí něco nadvědomí a že tedy je nutno přehodnotit samu po inteligence by to řekl ještě takhle se to za inteligenci která velí brouku aby dělal symbiózu třebas mimo to jsme se dověděli to byl energie která je taky člověk že tam nebyli to není instinkt veli něco víc a tak inteligence je vše obává záležitost která působí v každém člověku do míry jak vypadá styku a organizmu když je složitější působí složitěji a dokonale člověku zaručeně inteligence větší a působí víc než budou nebo mi ne zvířeti a nepůsobí jenom po jako jak byste provedl jako nějaké instinkty takže naopak radí modrost může přivést lidi k tomu aby užitečně uvažovali o možné existence jiného stavu vědomí stavu vědomí probudilo tom směru podávají dnešní matematiku a fyzikové ruku včerejší mystiků včerejší mystiku vůli pohrdání stejně jako pohrdání legenda na jiného o práce ale čistě teoretického stavu prozření není na místě nevím ale jsem toho zrovna načetl za okolností těch že jsem koncem války předstíral chorobu na celou jsem byl hospitalizoval to ženské nemocnici asi čtvrt roku od to jedno v dokonce vadí to je to a nemám dojem že by pohrdal to ne ale po darována si západní kulturou protože považoval východní kultu to do považoval východní nitru za lepší než naši jestli právem voprav tady nechám být abyste měli když to čtu na to du jako kriticky to byl jiný obhájci ale čistě které etický stavu pro zřejmě není na místě a myslím takové pohrdání není na místě kdy si že kdyby byl oděv plně osvícen nebyla by ho doba zklamala oklamal pro inteligenci která pociťuje naprostou nutnost tam zase pro inteligenci která pociťuje naprosto nutno transmutace není nezdokonalí světem ale naopak lásce tady jsme rýpavými ta pobývají tuto věc s oliverem pro inteligenci která pociťuje naprostou nutnost transmutace prosím mu žít že ty pociťuješ nutnost a suae taky on pocitu nost trans musela se přeměny na nevší bytost dokonale viděl vidící věci a vynesli vidící asi svěřuje si ale je to správné si stěžuje protože tento pocit nedostatečnosti a horší je když jako jemu to je kdyby mu to bylo jedno mu to bylo jedno to bude jedno tak to bude špatné tíhu to jedno není když se dostane takové když se dostavuje takové dokonalosti že je člověk ech jedno tak to není to je špánky do nerostu ale u něho to není to velice plodný stav protože si přeje přeměnit a říká že nějak to nějakým způsobem brzděno je to není to ne doba pohrdání světem ale naopak lásce jsem neměl čas abych to řekl že je to doba k lásce dosud byl stav prozření připomíná v termínech náboženských do tedy svých a nebo po etických nebo pil na tedy křivým přínosem je že ukázal jakou příchod by a