Karel Makoň: 91-26A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ono v a víte proč ona se dostala k tomu správnému cože. A proč je to si myslel na již není k mám sví a jsem zažil že mám zkušenosti o jen z taky sta si tak je tomu tomu bylo s kterou ještě v kdysi myslet když vědomí je že to je o pro dobré ale ono by to bylo lepší kdyby to takhle nebylo. Nemáte co to poměr odkud to něco vaně nemám omyl nová ani se paní s s s si les v proč ona se dostala do ze nerozuměla to proto volit a to z toho bylo to nevadilo li to že něco musel klaní čemu nerozumím proč ona poč jak tak chválím protože nabyla milující ženou věci zenu ji nemohl křivdit ani si by si z mu z ani on a proto byl ani brán a takovými kdyby deme budete. Je v pořádku. Ale ono jich poměrně málo opravdově milujících a ještě mi jetě který milou tu moudrost těch ti ještě a one on přišel ke všem nemocný tajně jsem proto abych šel ke zdravým nýbrž k nemocným ano. Tak by říkáte tak být myje učíme zbavit se choroby letadla zase nebude to pro takle klidně. Říkám mého tím se učíte zahálet. Tak možná ten roka si od ty choroby odpočine a ve z tam něco sám lze organizuje z toho kdyby nezahálel tak by se dnes organizovat tvé to co vy děláte v celé své kdy všichni dohromady v planě byli lék. se s tím po mat lidské léčení ty bolesti které tím zažene te. Ty jsou zahnal mi proto že necháváte ten organismus odpočinout ale chorobu neléčí te. Ibid ten člověk z vašeho cvičení kterýkoliv odcházel jako pro bůh živý mu si vyvolil dvanáct učedníků proto je si je nevyvolil z vlastní vůle nýbrž mu je přihrála jeho otec nebo duch boží. Takže mohl právem říci jsem si vás nevyvolil je to pravda že to řekl a tak jsem se strefil které se i do toho jidáše protože ten to muselo děl aby do křesťanství v lese existovat tělo čili volil všech všech případech správně a takovou sto pro si nic z nemáte jste ku protože žádný by vám to neporadil o to mate přijmout. Stačí dejme tomu tam aby tam byla měl dobrou vůli a to před na s není vůle boží to nevydalo nemusím podezřívat že nemá dobrou vůli jsem to na něm vidím tak oni bůh který praně vidí to je pravda a odpadne jich moc a mám tady na mysli to ty. To je pro strašná v půl rád mladých li jistě budil vizích. A jsem oni věděl dávno ale nebo se tím veřejně a měli strašně li toho že z každého tisíc jej odpadne nakonec devět se devadesát tady kdyby odpadli jenom pro nic veni ale oni budou nadto na dával se tam promeškali tolik časy mu po mně dal si to budu pravdu. znám mystické praxe krvi žáky a oni řikali no z to jsem se tomu věd na věnoval o rostou oni jsme je aby dělal nějakým užit. I toho ale on to zastavilo na určité u na tím pocit tělo. to asi byla mystika přidané pro mystika nebyla ale to je no na při do pálení v těle nebo v sobě nebo že. Takovýho mravenčení mně to nevím mystika. Ale mystika je totiž toho že člověk se probudí k novému životu v že přestane vše životem který do složil takže vědomě žít životem novým se který předtím nežil ani od nebyl schopen tomu se říká stav probuzení. On se opravdu probudil smrt za zmrtvení nebo ze spánku toho života. Takže ježíš měl právo si z odejde který by si za ním z se mrtvý. Nech mrtví chovají mrtvé v k v jeho žáci vedl živý proto že si za ni proto by si že okamžitě šli za ni začli se pro kou z s. I na ty na po probuzení se kladou veliké požadavky on musí dycky ten podnět duchovní okamžitě vzít za tak přes svět do přesto nepustil ho a no tak toto vůbec neberete v úvahu kdy neříkám že jste si pak by děláte špatně ale by při při konce v nebo když je v koncích nebudete dělat taky ne. Ve nebudete přitom a oni se vám dobro on při na oči si jsou trošičku milující tělo mor dávat toto za praze li třebas po zemi to ho nebudou na dávat. Ale se na to podívám to se podíval na ty myslíte že tam od li před man dalo na při je před ty veď těla byli a podíval jsem to říkal a a to to mondo a to znamená ustavičné tvoření boží školy sto modlíte ty becky a ty tam to co tady vůbec tomu rozumějí a viděl nenapraví se v tom že. Je že by měli vědět. Od chvíle co se při tom pod jako by to víte když se podporujete v jenom v tom vidění za něco z zdokonaluje toto vědění že tvůrce je ustavičným tvůrcem z ve že to nestvořil to je velice důležité je že ustavičně tvoří že spasiteli u z to si s poznáme že začal když tu byla příliš vedle smysl a to si myslí před kam princi většinou tu na to nebo dnes duše nese za protože začla by tady začlo tady být nesmrtelnou ne co do začínalo. To další jsem se a když bych všechno možnou sám by byl kdyby nám byl do výhod dělat to nemůže všechno villa ti pochopitelně. Ale to hlavním vyvrací jim tam nemohu za to dosadit něco lepšího. Domu ukázat na to co to probuzení k aby se věděli jak k tomu být protože k tomu nedojde ozdoby odpočinkem. Ani patandžalim a teď je dál než vy aniž vám jdou a to je dál než li tak do pravé obživuje a opraven zavrhuje stejným bral jako kdo obživuje k a za vodu samosebou karla makoně především protože vím že za to nemůže si s vědom myslí že je nějak na tom dál nebo to je to vím jak se těžce nesu. Protože víme že to je nějaký u po rady boží který o nerozumím po události který muž za ruku jeho vůli ze kterého dohromady s jsem se dostal v tom v situaci ve které jsem ale ani za ne za to nemůžu berte na vědomí. Že do vás také tak by pomlouvali veřejně je na tom takže osoby si vůbec jisto byli o nemyslí. Dělal když je svatá terezie řekla jsem byla vel tím projeví i ten a ty jsi taky a potom máme příbuzné život tato se pro svatá terezie byla prvé by k s. Je to možným tak jsem si přečetl dar zlato o svými el ten spis z vyšlé životopis vivo rez by dělal a tam se za pro ve že třikrát zrodila. To milosrdenstvím božím potom tu matku boží na tak dále pořád něco takže nakonec byl jenom pláž aneb panna mary a s styk s nesmrtelnou duši jak k tomu styku nezruší se musel dopracovat osud nás sled. Jaký tato dávám nikomu to nepřeju a proto nemůže ze sebe něco dělat to toto je aby se to mysleli. Ten tam jasně říkám že tam nebudu tolik co se jako tady je tomu s rozdělit a jsem rád že si třebas ode mně co myslíte něco dobrý ho že se ochotnější to poslouchat. Ale nejsme si vědomi že tato neříkám spoj to co dobrého a tady nejsem pokud je to něco dobrého jsem sem nepřijel osud do od jedu a hlavně vězte si neuvoď vědu protože si to dělá někdo bylo nezačíná být taky někam nepříliš je od již jen tak dále ano tak musí to stvořitel tak musí brát z osy do tato nic tak to nejsem tak musí to mistr v a taky nejsem a čili když jsem. Co potom přesvědčil z jistoty terezie jaký bratrem být tak se mi říkal. Člověče ty ženská jedná ty tomu dobře rozumíš a žebral ještě většího ve litery si tvých a to je si si mysíš že jsi kdysi lid než odvážil si křivdíš ale v každém případě si po na to neví kdysi ale myslí že si dale a jemnou obyčejný tomu tak. To je něco takového co mně řekl kdysi zdeněk může po smrti on tady mezi vámi byl. A umřel potom celkem nedávno ho jednou řekl bych s tebou jsem. si s tím tak maličkým tak nepatrným tak nešikovný tak u božím tak s tak hříšným že bych se propadl na místě a bohu. Sem říkal za nikoho pojem málo no ty si dešťovou než si člověk koukal protože to bylo moc. On si myslel doví z toho řekl rozenává z s v ale o hodnotě ty si ji s. No o to budeš nic to to nestačí mně způsobili lékaři čtrnáct za tu jsem nebyl vlivem cesty o z vázání že jak jsem se na teďka kde ona s. Stal jsem se života v to stal se za života a to byl taky jeden z důvodu proto se dovedl vzdát života potom těch se doma jsem chtěl to tam v tom koncentráku. Víte dobře let co se nezdá jak si mohu z toho i se to stane něco přivlastňovat nemá. Wu vlasy cel chtěl ve od jak být opravdově doví toto se chtěl by z koncentráku o prosimvás nic z toho pro myla se jsem za pro dejte mi za pravdu a proto vám mluví někdo nic el si říká něco kloudného tak to neni ono a kdybys dobra i s s s s s s s s tou z toho kdo to říká a. A do větu moč tím jen jenom tak mistrovy daleko víc když jsem to říkal si ji před koncem ma před dělejte sice za říkam do toho kdybychom karla makoně ale přeberete si to to jinak nedovedu zamíchala bytostem ale jestliže si přeberete all ve z tu pravdu jak jak se si nese rysy tak co může dělat krásný nést cest dopis pravdě ne jaksi se praně mají. No proč se sledu na svém příkladu na své jsem zážitku tu cestu pro ně. Samosebou je ten zdeněk při ve tím ku ty výrokem nebyl vyléčen. Tam se třebas sebou šli spolu o mně začal analyzovat not to jsem vás ale vždycky na to co se tam říkaly a jsem říkal. Takle probrat dáváme on říkali jaká do vyšel by se o šel do mít pro to velikým požehnáním ho a. A ale dal dal světu a na lisu kam to bylo krásná a tak dál se říkat co ne ke si to bylo krás mi tak ti řeknu si za trest kolenou tu analysou od této chvíle budeš těžce nemocen a nedostaneš se z toho dokud se styk ve řekneš systému na lidském v z jeho a. Omyl to slíbil a hned šel do nemocnice tak jsem z toho dostat za mnou jsi se velice rychle dostat se za přede odtamtud tu se dnes dokud to milost od ale on tam rod ona je si v proč je se mnou tak jsem to poznal jsem dostal dědictvím všechny jeho spisy se vám na to letem z tu k životu tam hle řek již se. Viz slova stalo na král protože se mi tam vidíš umět v tom pokoji se toho dal nevím kam s těly. Sami to jsou z jeho dycky německý již lid v ní. tomu učí samo co o tak je to škola o tom tu tu krásnou věci jsou tam při do a on to satan zbavovala na to ten způsob a vyložený pane už. Sám sebe nám škoda že do nemám a každý z nás snažší přístup k některému přívlastku božím. A ty bohové jsou přívlastky boží to je bůh vám to jenom příval si o to u vel ten bylo bylo o z dobře v ježto přes se tak tam budete číst co jsem co bych dobu říkat čili říká a rozum tu mi přece si myslel že takovou pro k a při že máme tolik bohů kdy se z toho pánaboha. Ale vždycky rozdělovali do jeho přívlastku a protože ten přívlastek třebas mám přibližně odpovídá li je do li do tys nějakým mu tak on za nim kde a on přes ten přes tu řek bych charakter lidskou vlastnost převládající vlas no z z z z se dostane z na to o bohu než jakou malichernou vlastnosti kterou taky s třebas. Ale přední jsem to je pro malicherné a tak se nikam nedostane v ta ducho za musí vlastnost jednu si do koly sahal aby byla do koly za ten vzepřít do za něco velkorysého a pro toho člověka pro každou její je něco velkorysého mrak ve kterém bohu na přívlastku božím dano a proto na příděl dejme tomu ti bohové jste viděl tam za po se z před tím jsem to těl jak jinde v mají několik rukou do toho neznám mu. A v ž v těch několik rukou znamená přívlastky takže ten kdo se modlí ano. Tomu bohu když neví ke kterým se modlit přešli do těch rukou to drží v komu každý mně řekne toto znamenal tuto vlastnost znamenal tam tu vlastnost tak sví nebo sví potřebuješ tomáš tou bují získat od li se tomu bohu aby si z tohoto moc pro pravé ruce ale bylo druhou ruku volala ale o to velel od své třetí ruka zdola a ví. je řečeno tak jak toto máš jít a to znamená když se to třebas v první ruka nahoře ale to na pravé straně tak tu vlastnost začít produkovat aktivně se nic dělat. A pak to bude odpovídat vlastnosti trpné na straně levé tam za na straně jsou u tebe vlas mi které vedou přímo metafyzické zkušenosti kdežto a ty to na od ale od své v těch bohů vedou k dal. Zvládnutí lidskému zvládnutí příprav ne v si jak při které člověk lidské cvičení za tou za pro správnou přípravku pokud to člověk správně zvolil ne e stalo venek zvládnutí přístupu ho v metafyzické zkušenosti když to zvládne na pravé ruce. Ale do toho teprv se třebas prvně návod jak je to třebas třetím metafyzická zkušenost je na straně levé a tu byste nezvládne dokud by tam nebyli dokonalí rozumíte. Tam proti nezvládne tele připravit desek čili si při životě příprav ka k metafyzické zkušenosti. El tak tak je to vyložil ten mnich transem poprvně slyšel se to dále byl proč mají tolik rukou. Z těch ex konáte znázorněna jsou muže se ženou. Promiňte dnes tak s prosí v tom se před strašně důležitý tomu porozumět o tom o na sedí na mělo oním prodělají jinak než voda zkrátka takže on se vůbec za do o na něm skáče tat tak prodělali dostali ve se z ku ve starém římě šu všimnou by se byl potvrdil že to tak bylo pravda abych stolu. Ve přeháněl totiž a tam bylo napsáno co musí být žena jaké vlastní musí být žena. Aby mohla působit na muže který taky byl bohem tam v rozumíte a byl taky více rukou. Aby těm o rukám toho boha vyšla si z vím svou oddanost a v ní. Aby to dohromady aby ta jsou rosy vedla poznání duchovnímu ale nejenom vydělávání dětí. Mnoho panečku v celému svatý že jo. A tak jsem taktem ty ve dal mně říkal nezjeví se na tohleto vidět no zalezl do li když to vysvětlil co sto v těch ruka jako jsou visí ano. Jak vypadá toho dokonale harmonické manželství. Stoly ale to nebude potřebovat v tak ty kostely dál a tam byl jiným mužský bůh rase jednám mužská ale byla v že ska a po stalo božská a měli jiné věc živou ruka. A no co to znamená že to nejsi atd. Vím jednoznačně s totéž u každého člověka že jsou tam nebyl člověk z po na tyto možné tohoto druhu nýbrž byl jenom dva tohoto druhu ale jsem pochopil že nějaká škála mezi v tom prvním a a tím druhým a že kdybych to chtěl jakožto o tak by musel. Být takové sbírce těch jsou ožít mnohonásobně relativně jinak provedených ne abych pochopil. Víc typu aby ho radit lidem myslet soli prací nebo na mám takový které ona si posláno. Mysli dělat tak vy to z prosty věci neřešim ho vždycky kdo bude nějaká byl z prahy el jsem se u vás byla manželem ne. A říkala a ta viklat že ze sebe nehodí myla atd tak dále do porod provádět si pro říkat říkal ale že my se něho víme v tom smyslu že bychom svým do rozuměli pohlavně to ne ale e po o pověr vám to tak nejde dohromady dělal to tak skal tady poradím pole věření tak jsem rozlétli dělat to co říkal prosimvás jestliže si že by se pohlavně se v jeho přítele. Se máte děti tak jsem radila a ona říkal noho když čela jsem student rady se k škole a on na mně vydělává tak si myslím že může být že kteří jsem tu proto váhal ho nečekejte při jako zase by se že z z z ven a to víte to. Dále ona je po se to nerost prošla do novým novým případ jakkoliv se s s s tady o ty doby jsem se s neviděl a s tím také oni napřed vlivu porod u ho. A takže nemůže z jak to dopadlo ale do pane to dobře. Že von že svět proto aby mohou aby to jistě měli jiné ti a nemohla se dělat tekl tak dobrém manželství a protože ho taženo za že o ten za nemůže to je pořád v no tak myslím že může se zdát další dotaz kolo jaký je rozdíl mezi mystickou smrtí a mystickou svá bohu. vám to vysvětlim pomocí podobenství ježíšova po že asi nebude víc času. A co oko jsem se tomu vrátit do si to ještě jinak. A ježíš o tomhletom vykládá podobenství o deseti panna v tom podobenství vzdát celého toho slovy že řeknu deset družiček přichází na svod může někomu po a po čekají nám vyčkat my osvícenými v a ten ženich přijde a nezve svět nám co by ozdoba církve děl dale si z toho z ale u. No a vzorová ve do spirit měl se tam pod jako ozdoba abys mu tam svítí lid těmi jenom vyčkat my. To z čeho by z kam něho toto co ho zase živé kam jdu tam cvičili se do si to to nebyly nevěsty. To by družičky který se mění úkoly tam svítit to bylo ozdobou svatby a chtít. A v tom potože o sobě samotné samo se ho a ono oni. A když jsem věříme psych ženich je přikázat všechny usnuly všechny ty moudré i ty pošetilé domy by v po že si jich pět moudrých ne po. Přišli všechny usnuly. Ale jdou do se k křik ženich přichází k tu od dávno co si myslel jsem že přijde probudili se všechny zase všechny se probudili an dávám bude toto všechny všechny usnuly přede se plujete rozhodující při tom výkladu. A. Zjistili ale je mi že moje vinna z to bylo co tou v lampičky z toho šel v je mi měly eště do by se o je neměly dokonce zásobní olej a podřízena za ním kolečka přes ten ženich se dost se při víc. A tak přišel ten ženich. Podíval se na ty k jim a říkal viz který máte do jsem se co při se protože v nejsou by se o lidi kteří de ani světlo kteří mají světlo v. A protože spali třebas přeci jedno nemají s janem co protože jsem prózy osvícenou o viz zas. A tam si řekli ale pane my si budeme neklidem tu tělo a proč se nám nepustíme bychom měli od dob po celou tu dobu se hostu světlo na co tak ještě vyhodit a a. No tak je to si jakub ze se oni s jakou krise dělo. Přes si o bych osy se nám bič kil všecko to k k od kód malo jenomže jen ono klepali a bylo slyšet hlas z nebe dobru vás odejděte. Prostě nevzal kou by se to nedá svatba ani by přímým se to nedá koupit temné nějak ani to se nedá kou. To se získat máku v tím jsem svět ten olej v těch nám vyčkat těch moudrých bylo olejem který si vydělali svým živobytí žil nebyly družičkách by povoláním že byl tam pozváni protože byl tam pozván. Tak to je jedno podobenství ženich tam je uveden ale že my se tam není vidět vizte. Se mluví že ta svatba ale nikdo s tím ženichem nevstupuje ho ženich přišel do tak v v je to možno a nedopatřením že ženo most znamená za ono se mu skryto v tom bylo tak k se z od do tělo ve starověku v to že odvážil vešla el není tam tu bude na tom podobenství. Ale není tomu tak když se do tak se proti vzít potíže nám ho pak není v ten svých cenil řádně a anna ještě jedno podobenství u stroje velikou svatebního s tím neboť se může jen svým a a pozval své přátele. Aby se dostavily k svatbě. A všichni se vymlouvali tělem pod novou oni nám že to dělal to je zeď čím by mluvil a nikdo nepřišel. A tak. Řekl ho z těm svým sluhu m je to je na křižovat ky a kohokoliv tam potkáte pozvěte o na svatbu se s málem naplní s. Jinak si život ti a o to vám se a mrzáky tam viděli jak v tom co protože vám i tam viděli tak je vzali bych to neřekl nic víc tak to vzali přišli do toho. Se za dva z z za ve se lišky při že tam již od trhání. Aby sami životech oděný by mi to svatost do ducha protože řekli v není hodné přes byl žebráci si nevypočitatelný večer na světský vodě v. A přišli tam a ten k skal hospoda a as řekl že toto nemá ze co se mělo ho. A když si to bysme byli pozváni z těch chvil v křižovatek na to se že brali děl možno protože by ho to řečení odejděte. A o je to do trápení zevního. A tak on a a ty ostatním ale s ti mám o králem byli v síni svatební co tam chybí a. Su přemáhá jak to mělo ten lisý znázornit v ne že tam byla dycky nevěsta a proč tam chyběla protože nevěstou je duše lidská a lidská tak daleko se dostat vší v že mu jen a obstát u toho ženicha. To je s o své duši se o to dvou lidově bůh zalíbení velel atd. Ovšem protože pro jel do krve třetí stupeň nějaký. A musí totiž že dělal při do podobenství není všecko k tomu se do li mít podobenství měl to nebudu to bych se mrzí moc držel. Ale nastat tom prvního podobenství protože jsem z on to říkal ještě jsem proč tam jedině ne toho celo a byli přijati pro čím do hořela ale li před když všechny se provinili stejně všechny usnuly všechny nad k a tu jsou mu ten případ toho že ti. Čili my si tady že by zahradě je třeba se to napaden z mat tuto spojitost třebas usnuly ale všichni stavy při při byli pozváni všichni usnuly ale si to neměl zrazuje ale říkali tak se mi nepomohl lidské vlastnosti které jsou třeba ten při svatbě aby tam asistoval je a tady by světlem které zásluha člověka a tím že žije. Žije poctivě totálně třeba v svatbě žertem vlivu o jednom z. Co je zapotřebí je to zapotřebí světlo že ano zásoba u toho řekl oleje ano. A že si tam bylo najednou misse jsem pročetl tam z toho z watts dělal poklady psi. Olej a dnou neško když tak nesnadno. A tak když je tady ten o li teď se tento olej aspoň to s zpola protože tu nebyl ženami dít to jo ale když se od o jsem to vyložit jsem se před tím že to k rad ale třebas do po mně stavy se do oleje. Cel ten olej li tomu se nemůže škodit ohledy a to je k a vy to tak s v a nežádá které v. Že člověk trvá ačkoliv marně čeká a. Tak samotná vlastnost je pravé že o pro je to bys sat aspoň družičku rozumíte mně říká no tak. To jsem vysvětlil co ho jakého jsou svatbou do proč se to třeba se let. Ti co bude pro ta že lidské vlastnosti které vydrží před tou jež jsou mu ne přídavkem byla sami na duchovní svatbě a se to svatba to je spojení vědomé lidské duše která se do pracovala tak řády dělala ve které mne všechnu moc. Předala z nesmrtelná duše od okamžiku narození do smrtelné vše a že ta smrt dal vše nepromarnila. Ale všechno použila pro ten dobrý život takže ta duše. Od a je povýšena že když všecko dala do stavu o. Roce dosti mistr řekl s tím ženichem ano. Očí když všechno užila z síly od nesmrtelné před pocházející tak tím způsobem že vím bylo jenom to nesmrtelné ne na to smrtelné odumřelo od s u z ve čeho zmenšoval tou o z nad do jsem se tím pavel když se ovšem dělat ale že ve mně kristus takže to je moment dochází duchovní svatbě ano. A kdo po po bohu svatby samosebou ale toho nalezení rovného z rovným ano. Svým to mystické smrti jsem taky bral vysvětlil že by tyto nese neslyšel a co jsem dělal. Sem říkal jsem mám zmenšovat ti ho ti dal jsem to jenom se tam mystická smrt. Že zvenčí takže vůbec nežije obec s nežijí a tak je připraven svatbě a tak ho. Je že řekl ježíš jsem cesta pravda a život a ani to je ta li k otci než skrze v pak tedy nemluvil osobě. Nýbrž mluvil o někomu byl spojen s pod jsem to a pak toto spojení s pod jsem ho opravňovalo k tomu aby toto řekl toto si mají uvědomovat ty jinověrci ne nestranně paty přes se že se druhé je že to není upřednostňování ježíše krista. Nýbrž upřednostňování toho je spojen s bohem v bohu a tak to je pravé z s to ona odbýt ten to bylo něco mít k bylo v ti že si toho že ku a pak pak kapitola třetího dílu posledního. Dělal jsem veliký svazek popisu společnosti intelektuál mu kteří hledali zavedením život or co je no od věta stav pro z se v ní. Jiné dále se domnívám že není důležitějšího výzkumu od je v říkal že moderní duch. Zrození na hnojišti v z se vrátí na hnoji ještě a učil posedáni světem ode není duch ano proč si dělat co to můžeš četli že tam mně byl jsem jsem z onen duch. Co to znamená z s s s zrozen na bojí než ti aby tomu nejsem protože jestliže. Člověk svého ducha. Tak je toho ten duch který vznikl z ne odborným. Že alejí žena než žid který si z kdy se neodborně počínáním si z ducha který dom pochází z nesmrtelné duše sice ale jeli užívám na hnojišti tak pak ve tím dojem. Ježíšův duch byl čistí protože on použila s čistým věcem a musel se ho přesto vzdát. Všem o to těžší je potom vzdát se tohoto ducha hnoje ale to je říká on. Máte z toho něco ne tak co se modlil jenom se syna roka od doby tak to kde masy jako kladu aktivně. Olymp duch se však ve skutečnosti narodil zapomínání. Zapomínání tvé v z s ti. Se narodil to bohem vite když toto se na tomto vizte řekl ne se narodil zapomínání. Tuto jak to myslí nevědomosti a nutnosti takového výzkumu jak jsem řikal mockrát plato říká větě vzpomínati si. A jsem po znám mnoha dětech přesvědčuju protože pracemi se stýkám s u záměrně abys tu provede se to zapomínání a dovídám se co ty děti ještě zapomněli. A oni mi to nedovedou zříct. Ale jak budou způsobem že vidět že ještě nezapomněli že teprve jsou ve stavu zapomínání. Tak ten duch. Který byl jehož život byl založen zde na tomto světě z nesmrtelné duše jak do na vstoupila v okamžiku narození prosím petr si to jak chcete si oka při budou předně nebo tu na tom nezáleží ben jak to říkám tak tím soto roven ba ho bavit. Tak tento duch. Je tady jenom proto aby oživovalo smrtelnou duši v v v tom smyslu aby se mohla pomocí ducha rychleji rozvíjet tele k tomu aby sloužila na to co se tomuto světu poměru člověka k tomuto světu aby dobře s protože jak k tomu z přístupu člověka do světa božího a po stránce vzpomíná jen je do tedy vzpomínka na ten vstup ducha neboť jak on ne. Vychází ze sebe může také vědomí při sama sebe jenom sama sebe ne jeho ne. A. To dítě například si ještě s protože je nedávno kterou do ten duch byl celek šíři jak kráse byl z viděti s tělem že si to ještě nedovede si vzpomíná na řek krásný okamžik kdy vyšel z nesmrtelné duše a pak jenom při živá ale ten vstup skopec by se stal v okamžiku narozením a to jenom udržován toho smrtelnou duši v tom e že ona předává tří. O toho ducha smrtelné duši tak dlouho dokud za smrtelná duše a nebyli nerozvine tento život. Jakmile rozvine a ten duch pořád působí dál jakože ano. Tak začne přešlapovat na místě protože na duch tat duše nemůže v přenášet do praxe ty nápovědi ducha poli to nejde protože máme něco chybí v smrtelné vše na to si přečti protože vznikla že stvořená smetena protože nestvořená protože stvořená tak může by taky spasena nebo může mi zatracena jak říkají křesťané. Tak abyste je že proto se tím zabývám že záleží na toho viseli této spasením které oblasti existuje a že možné a přemožen zatracení a tak dále. Že to je taková slovy tak kristovi či to je velice významné se narodili zapomínání nevědomosti a nutnosti takového výzkumu ale od je v starý člověk v tak s tím ši mně všeho walt moderní duch. Z křečovitě jim kateřina větve devatenáct prostor je v k k k. Zatracen století byla vyšší a to u zla obecně neříká tu by to velkou sum ne je to člověk který prostě je všímám dodneška kateřina sví je základem vlastně našli tu by než čím devatenáctého století dělal dvacátého. Že co je rozumné tak to co z člověka dělá člověka v když do se od zvířete. Tak svět tedy stavba na rozumu aby to přeložil takhle jen vše. A proč skutečněji moderním duch. Není kateřina li z mu z všelék jen a jen to přehodnotit samu povahu inteligence. My dneska víme že existuje vnímání mimosmyslové. A také poučováním mimo rozumové že do nás proniká s to do toho se ku a páté jak jsem tady říkal proniká něco z podvědomí něco z nadvědomí. A že tedy je nutnou přehodnotit samu po ovi který jen s těmito řekneš takhle se to za inteligenci která velí brouku aby z dělal symbiózu třebas z mimo jsou ve to se dověděli z to z př. Ve které se která je taky v člověku že stanete li že to není instinkt ta tedy něco víc. A no tak. Který věnce je vše obsahoval záležitost která tu jsou rybka ze všech do míry jak vypadá as to je voda organismu že složitější působit složitě jej k dokonalé člověku zaručeně inteligence větší a působí víc než v. Budu boku nebo s jiném zvířeti a nepůsobí jenom po jakou jak tak se projevil jako no. Také instinkty takže naopak krajním moderní moc. Může přivést lidi k tomu aby užitečně uvažovali o možné existence jiného stavu vědomí o stavu vědomí probudil jeho v tom směru podávají než matematikou ve na fyzikové oku včely vším mystiků včely vším mystiku vůli vědou od jeho pohrdání stejně jako poslání je jenom na jeho oko ale se ale čistě tohle lidského stavu z pro cení není na místě. nevim ale za jsem to bylo četl. To okolnosti tělech protože jsem koncem války přes tělo chorobu za tou jsem byl. O z pytel z o vám plzeňské nemusím si v a asi sto roku o jsem o to jedno z by dokonce války tento. A nemám dojem že by pohrdal tone ale. On se naši západní kulturou. Protože proč doví chodníku tuto el tím do ho pozval východní kulturu za lepší než naši to připraveno od ale co tady nechám tak se ježíš proč tu na kódu jako kriticky. To byli o boha ale se. Ale čistě teoretický stavu pro cení není na místě a myslím takové pohrdání není na místě kdysi mu že kdyby byl budu vět plně osvícen nebyla v jeho doba. Z klamalo oklamala pro s tím který jen si z těla pociťuje naprostou nutnost transmutace. Pro inteligenci která pociťuje naprostou nutnost transmutace není bez doba pohrdání světem aleno po krátce. Teď jsem si brali za pro byl z to věc z za k oliverem pro intenzita pociťuje naprostou nutnost transmutace a protože můžu říct že si pociťuješ nutnost transmutace ano. Taky on poctivě nutnost transmutace přeměny telat po lepší bytost. Dokonaleji. Viděli si věci a v jiném světle vidící z z z z z z z z z z z z svěřil jsi ale to spráné si stěžuje protože tento pocit nedostatečnosti a horší je když jako jemu to je mi do mu to bylo jedno tuto pro jedno dobude do tak to ve špatné že o to jedno není když se do se takové jsem se ve takové dokonalosti že že že čech o jedno tak to není ten svět zpátky do nerostů ale jeho to není. Je to velice pro dnes stav. Protože si přeje přeměnit své a říká se nějak tomu nějakým způsobem brzděno je to není to bez doba pohrdání světem ale naopak krás. jsem neměl čas jsem ti řekl že toho kdo ba hlasem. dosud byl stav pro cení připomínán termínech náboženských vzaté lidských. A nebo pole lidských nepochopila tedy on bude v jeho vím při kdo se mně že ukázal jakou psychologie.