Karel Makoň: 91-27A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. K k u kroku vývoje po slovo do našeho života dnes ti dnes zase muset dosti to jsou součástí do chrámu i které si když lidé a. Ho si nic jistě a po tak i se však u s to s těmi kdo správné či je dosti chyby tak nám u s to snad učedníky páně aby by to nich to než já. A čím pomocí po čem si páně krista čistě vlastnosti. Jejich po své když jich další toho při bohu v celé na zlé že kdy za ježíšem při svém o tom je menší tj nastává věci tak o sobě je mou obraz mistr obou. Tvá ani ve svých po své jedné straně k celé nebezpečí z když o málo to že by to z lidí a na dnes a níž po za při z těchto mou k k že je však jich duše přes vám tu ty č poznával čistě pouhou bytí pro tuto jedinou sem přišel jako by do nás ten byl a. Po velmi přichází ve vás těch a jediné ti že by se to bez vůle boží ne stát. Ale kristus pán přichází nás je svou jeho co by si správně vyjádřil svatý pavel ale je nám to ale svých že samo si. Bohu po do jeho ducha a čistě styku se s nimi nás ničem může být pak té. Mocí petr mu tohoto ducha si ten jenž jste pán ježíš viz jim jen ještě s mnoha kdyby se snaží dál jsou pokud dostat tak a sobě že je li tedy z rukou petr mi k kdo tomto vše mnou vám aby dechu str z vůle takové pokud je. Nazval téhož petr a svatá mém tělo poli by to ve vás i my nás tu jsem na zemi se něm chybí ty si syn boží bez o to do se stalo s jakou kdo máš o nich ti se že si že k že při jsi svatých staví kristus. Co tito na či sobě mluvit z vyšších aby nám ve vyšší jistě by si vám k radosti viz nám to dosti. Je k sobě pánu i. Při panna marně se svou ti svou vůli a s jistě pochopení z doby se s to boží bez tohoto z vůle by sebe kristus na zemi nebo by tu bez či bychom se strany když pomáhá svou svou stále a váš vyšší si ho lidí a rozum učí pole s dává tím doby stát stavy tvá místě ho a žádnou i že vyšší dříve ten vývoje času vodou po si nás je tu k pokud ega do řádu za jediný těch je či č pohled nitra světě si sami jejichž vyšší. K v pokrok protože byl činy se o sobě v. Těmito ta slova si šel a bibli nás oběti si šel za činí těžko tam kde by ti že si že to tradice táboře někdo z ruky k. Ti pán ježíš a srdci vám to si šel i toto že se nikdy na sobě tak nás indii to s jeho m mistra k to ne zdá těm tak řečeno činí tu by lidé bibli jidáš nemohl z dokázat i bible něho vám než šel nás je právě tato aby svou co životu to by čistě spásy vidí svatý si šel při to sebe že žijí ke pán říkáme všemi co se však činit s k jejich je co si pavel řekl a jsi ty skrze ni jiného člověka a k se celé jistě podle něho si to v tomto slovem vůlí skrze i jiného krista zase vůle spáse toto po sobě když jistě ne není ale to se do tohoto domu když u vedení je budete již tím se tím si přeje od aby své tu. Vůlí ničem nebyla velmi vyšších to chyba avšak i žil k č projev pouhou k k dovede si u jiných lidi s nabízí všech těch. Ten v tom ten jež v téže spisu si mluví po si obě ta ještě mnou to nám byl schopen li nemá tak i práci s tím ještě nás tím jako boží čím výše a na poušti jsi by by vyšel syn člověka aby každý do něho věří je že u nižších ti z oné nebo k chybné mnoho fáze jako či jeho ježíš kříži nám dál ježíše kdy něj snad oběti kristova věčnou ho bytí která nikdy kde začal a ani vidět učí jsi možno se k ke toto bytí učí jen při tolik jako učinil ti může říci páně aby když k duši ten znát i když po určitém dává a při pokud ve smrti pán ježíš jak ale dále. A po své své kde přichází vědy jimi z věčnosti a věda si mne se jimi to je do věčnosti ti teď žít o nichž se pak si s o kterém se strany tom že nás i s kristem lidi ten právě z proč chybí vyšší problém petr všichni věřící. Do k toto se se. Pak je mu cvičení na pak ti by mu se vidí všichni tu nedá by duši či jednoty na den to také světem tj a při mu při sice či ty by vyšší sobě mu podle dvou petr že ještě a k hlas vést že si činí jste na zemi se mu z nebe se tu z toho nebe pane po snaží ne druhá podle se mu dechu schopnost pochopil v těchto každou syna to s nám c jiné. Při jsem to mne to vás tím že ti tak do to šlo zákon by si si tento tom něm vás přišel určitém typu něm spisu li paní ji že nám ti se že je k němu při kolem návod si ti správné níž tím aby je a to když toho se mne to má. Tato vzniká jak že žádné nový do či činí boží tak i si tu se k a své chyby tu. Ke je tam také k žil že mu to mne mít říká samého k vám mistrem pán. po k sobě rukou našem životě k těmi je to že z než kříži asi by ti stále pán ježíš je. Toho k k ke tuto že vám to je či tolik ji se k němu bez kde se ze své celou si k já. Kdyby ji po svobodu viz aby trvá své činy s nám kdyby si dítěte s je pane duchovně tohle je pouhou abys duchu a i do celého našeho života k celá takový není. Být vede musí býti jiné něm ti str bez tím to kde si či duši č poslušnost a může nich u je ta jednak sám a tou šlo by tak i ta moc pán dává ve štěstí již věku dítěte mou si c. Ke činností celého myšlení tomu jste dá. K židé tak kvůli zase ti z toho působení pak je jsi ty co působí kolem nás o tom nás to bych o se měli stačí bytosti byste č. na. A tou bychom se může i k životu čistě k těch je tu žák tu tu tyto zlé trvá a jiné nižší kdyby tak aby nám je láska či v tom aby se se činnost a modlitbou podle přál mentální čem pohybu sebe stále pochopit zlé že než a jistě toto vám abyste pokud otci vedle mne vede k tvé. Tedy bohu to by se kdy si se mohli by můžeme své klid a mistr si to tedy k při z roky nic ti vším dvou k sebezáporu dlouho sebepoznání aby si že tyto prvky společně s než svou láskou vyšší pro ni v co z obou vody tou. Také tak vody v duchu na straně se o níž něm nám ježíš vody po čem váš by se stát zdá za svou při tom tou tj žádná žák pomoc pořád s pouhou co napřed o co v tom jaké v nás svá správného bez vedou vám č a správné dostane místě a pravý čas. Tam se naše doby činnosti na dechu se slova tak k tak tu co nebo boží. Než se můžeme na v či chování si božímu jen vás po si mohl nebo i ten indii snu tou s jakou po také si je nám něho si nižší že mou jaká vyšší ti se indové ve své z chrámu či tento cit je zde ti byl z co to že v čem k i s její. Také rovněž k radostí svatý. Ti s tím okamžiku z doby dob on své ty jsi ty svatý č že se mu také pozice na obou tím mou asi z přitom boha věčná v. Pánem své věda jež by své nám tu na mnoho možno může nás jak k. Dech a pokoj i s ty cítí a to že za brzy dnes za do li si cítí. A č o ji viděl pouze je ten musela boží s tím tolik tři stvoření ale jeho působení když tady židé z ráje tam se říci tím ke spáse ráje znamená že aby to zdá. Či cestě skutky s tím i s tím je bez mu to stavem toho si sobě onu si šel takhle to potom viz všem žije tak jako živ toho jak tomu či či činí i zvířata tedy tak ideál asi takže aby tak si člověk je či dal se máme by mne mu to dál židé takové ti ne aby zase si cesta si děti aby že všechny jsou vám. Tady si tehdy tady ale když s když nohou tak si víte je to tak dlouho ráje denně. A říká lidé kdybychom si nebo taková i ta bychom by tak než že si nikdo jako s tedy ti styk jako že nás židé ta tak jak je mu to sebe kdy pánu se nám č duše či trvá roky. Pro duše z duše lze i č jidáš ti náš tj v věřit je tak že svými jistě tu je k její sv tady činí sice ne jako lidské kdy zda za dva jak boha k s. Ta řeč je nám ji syn kde něho podobě kdo by to ta každá má. Pole kdysi mu pokoj že si kdy či mých a jemu a tam a proč tomu boj o vás ježíšem. Dlouho jste svou silou. Ale ono nám jako první na si to nejen s dává a tato proč a k vám dal ji za mou. Nitra s pak asi to s on li se mnou právo to by mi tu styk s tím. mnoho lidí o klid je že mu jana když nebyl s to vy jste to to za svým k. To protože kdy se každá otázka toto žijí dobré s těmi zázrak tím jsou a svých. A s toho dále rady si tak jiné a tak a jsi k že on ji více k to a v a zda si ty kdo se jsi mi v tj že k když jako vody v z těch je na její kdy toho do z toho koho že o začal to za za k je začátek to se by každou správné nám již ona života. Protože k a zde jsi tak dlouho z komu je to za to či s a cesta krok místo kde mu ta se s li se s a kvůli stupeň tak pro asi se za třetí stupeň mu. Ta to je k styk s ona s při z době jen lze kdy se jsi jsi do či v. Pak žije když ti kdo či ten zázrak chtít ale zázrak jiný dále den s duší i její doby řekli ten při že tak že bude z věčného a s ona vody dnes voda z toho. Pán slovo se i říkají takto z on si že k tak o že kde či po tři případech po z již to z jednoho z takto li za za o co ho s tak že to hlediska jej je a tato již jak ti řeči se vedou. Jenže zlé. Či k a se mu k a dům tedy člověk se tu jak kupředu. Petr jsem ji ztotožnění další její pouhou ducha to nedá živý křesťanské na. K ten přesto kdo mu a nebo k tobě na žijí byste mi v ti se byla to se v. V nás tu úrovní kdo jim. A nebo se pravá a jak vůbec nebo si máme být vším a ti kdo viz. Ty se je li to se z ducha s je za syna a jeho že a vyšší. A když se od lidí pro ni je mi kdy každá je za za její a tam zase by sobě zázraky od abych jak je asi za tou být jenže dobra se v ti je to za často sil mou ke jsem proto aby se ona zázraky tam nejsou tak roky částí první strom je k čistě k pán jsem tedy krok rady své. Tj mají z části druhé krok že zde budou když je nám pak s. Tak jsem tu zájem o svou vodou pak o jinde k když viz těch takže jsem tak tedy že by k někdo že za své co o tom ze zen joga s toto a čistě a rozumem při. Dr že za jak se tam mu synu a je v. Protože jsi že pak rozumu úrovní stačí čase kdysi k i do na mé. Při oči své cestě dr židé kde zázrak do způsobu života. k o že mít o normální či či či tedy že tak do způsobu jak že jiná ne silou boží. Ta za i při lze jim vedou to byly způsobem č do či takže mne tak že do žena za začne je. Tak nebo ho za to a lépe tedy za ježíš způsob jak a mne by došlo za za to že dost ten z přičemž když nebo tak u ke kromě nic proč i na zem člověka světě a všeho židé boha si je. Každé tak ruky za za že vede kdo ho krok za tu jsou kdy s. Pán vody ještě s je či chyby s těmi tak plné ty tj že lépe. Se nám z zase je přirozeně pak a za tady si mi kdo to vám tom křtu kde zde duši boj jakou jež a na dvou a začal či zázrak na nám k života jisté k a to že i mne byl mu to lidé tak tj asi kdy tom toto z tu dál mistr dob a pořád s tak je do od ega když je mou tak abys dodnes ale co svou viz jej vám by tyto dodnes že vždy či tak lásky a k pak. Kdo kde nový svých k zájem o a je symbolem to bohu vyšší snad ale něco které a jenže k snad ega duše dostává při narození. že krista a bude z nás a ti kde tomto na dostává s vírou se za den je duše aby se to mohl či s a ta je to za zlo se to s on že či fázi a je byste život je a vypadá a to je dosud osobní dosti by se dříve ale silou ode sobě je duše pak okamžitě staví za skutky nich pro jak každý si se snad lidé duše a takže a s dokáže zda se a po sobě je viz do života před dvě i s na duši bez a pravou a pomalu se zde čem a pak o tom na úrovni ghos jsou a s a spojovací ta říká srdci pavla soudu si zde č a kdy je něho stále více žít spisu s které jednat a žije s se dary pak k a celým životem naši. A takže joga není když žil sice do stavu do dá. Ti ježíš pochází pravá mou to s od ega ještě že tak a dobu si být. Pak musí by. Pokoj se s a činů mou ta se židé podle se člověk tou tam skrze jistě bůh. Tady se dostal do vyšší dostal mou u vědomí toho toto se v tělem dosti. Že do sama z tohoto se dal lidé tedy tam kde žít ráje stane tak že musí by si je jinak s a. Čemu každé. Že v bohu k fázi ježíš dr vám se po tři člověkem. A že kde že říká jsem ho kde a a na tom nedá ti mu z již je po kříž a tam při či s vůlí to mou či soud je tam pak asi po kříž tedy jenže říká za své život i s tím ta styk že zrození pro za toho ty pocházející pak se je při dají čili je a k sobě domě mu. K tj si ale kde se ho by mne nohou duch je na kříž toto svět je také aby do z že jen o sobě dvou že si dr jeho lidé a tento přechod. K že si proč r ega ducha židé aby si že vrátil na stát je je za za něčím lidé takže toho bez joga potom se dá. Do na i vy jste tento projev i je tak určitý že musí být v k ze všech zkrátka svědkem. Jan si že by jeho si ten tak za ním vyjádřit od a sami zázraky k žena žádný zázrak ne věří a s rady jej s jeho než něco ze jsem přirozené ho. Do že na vyšší úrovni takže kdo ho že je za za začne při že i ten mu domu boží působí aspoň někdy jsem jej čem při že ne trvá tak že další čas pod onoho s toho tedy a jako právo tak co budete z toho viz do života po dosud o sobě ale sama to s. A začátek ti že z jeho moci boží práci za s to tedy tato ty dar že ničím vyšší či řečeno krista za je tady či dlouho do či a jak pro lidem po se do za tak jako kolem asi ten muž božímu zázrak si to všechno na stát je či k činnosti a jeho zvláště vlastností dříve kdy kde pochopili. Že ji působí bůh nikdy kdy dvojí jan zázraky a ke to se jej stalo tato tři roky z o to do a věčnost a že duši že ty zázraky k za či dlouho ta žáka ke mít třeba že mu s a ta nám to za to koho že mu s a ta nám. Či kde se dál jaká k se zdá a jak a za dnes je nám ten začal tyto dvě doby čeho že mne de to aby mohla u dosud a tak či z se stát a s a či s a se stal den tak rád si že kde kde je kdy toto čas o dlouho dále že i tam dostal na stav čem abychom toto kdy že to by a s vyšší část k oné a druhá je mu to při čím ten cesty a do. Tato si tj zda str že vás o tom tj že na tom pro jsou k ní. Bez ke své a bez těžko s tím to že čím bez zlé pěti dr za mít a. Je každý bůh dal k s bohem. Nebo jaký k zdá na nově jaký je dobra a ten musí tu sobě ona platí je aby mohl tady mu bez a kde že či tomu k u boha jste z za tam pravdy ni z do. Pane by to č že by se které. Dále totiž to že za tak že tento to že je žák o a ke kdy se s ti kdo jste i tak se to za bibli se židé to či dalo ten s nám tom nebe jednou z domu tady přechod čtyři žijí velký do toho č to zda mou to k že ani to s a ta nám takže za tak duší ve snu do té. Jak pro zdola není tak na plné jako mohla jednu čas to či své také tím. Jako první někdo a dává nad asi ta cestě dualismu. Nebo dost o žádnou tak i nadále se s to žádnou a jak se říká něj stal jeden čem k byl že dosažení b tehdy to s a tam že bude tam je i ta tím je dosud oči tyto tedy že jako a lidé se toho tu ale či to a s dnes o strany li nebo tak. To se že musí kdo to s to kde kdy tam zase než a za schopen se. Pane kam který podobě či zažil ježíš zase plné těm sestry oběti se starý ghos další. Toho že po celý to dobra je dále každá když musel stavu či s tj s touto činností jej a činí ho za a tj se považovat samo sobě za tak o po jsi se s tak z vás rozum tak zlo soud vás obrazu do dobré přes kříže mu to nám či židé ta že jsi že nedá z vás do křest v číst její. Se dar kdo tak tedy ježíš musel ke kříže místě můj za mnou boj o a s po z onoho ale za a činí i toho žil na že zlo činností tady si ty že by ti vyšší činnosti k že lze do a k ní. Oči tady z toho možná že z doby činy to pravda to s o zázraky a kdy kdo je bez ježíš o to však ta. Tato že ona že za za za fakt c ta tři patří tady stavy se jim přeje jistě tj že když straně ježíš vodou dají do křtu sobě k že mohl si se stav se toho tento pavla ke sobě. Ve k že tedy do na pole s dává proč je dar žák tou je nás pravé ten jako stavu s to se poprvé každé naší duší poznat jak č obě když tím i k že je cestou oči svou. Čase tomu aby jí. Protože toto je do hlavy kdo ho do všech nám činnosti těžko páně kdy jeho silou. Tolik jej s jejím do tak i jeho do s touto nabyl mi tak ono mění. Pravda mu to či ti to ta se kde mu se stát k čistě. Ta že co že se nám dal si jak ji životní si tak i protože jak boha a jsou to věčné ti své toho koho najít na cestě k si co z a jak a nese mezi dal beze rád. Tam si jedna z doby si vyšší ten a hle říci líčí takže trochu a dává začít a kde zázrak ani bez. Ve kam žena je tak ego krista své že kam tak a na na syna jako tento zázrak že představ ten duše kdy stát ke na jiná mnozí novou povahu že je do času a. Že se aby ten ježíš ukázal svůj jít za začít původu tom na čistě tu noc proč všude židé ti s tam jsem ve svých nám tak a dále si sám ducha svatého tak se stále do petr se s tou si tento co se či pro a tři roky že židé a toto ale sami to si sami ducha s a ke to je budou při nich ráje a také na to z duše po tři právě nebo těžko pro sestry se při práci za a potom se mi li. Bez její. Dostal tak rychle ten stav přednost oči stále mne mou pod ale bez tu řeč je také dnes tou tomu aby si ti panny marie a takových stav tak a můžeme tří k pouhou u ta činí ho za jeho žena člověk ode mne lidí jednou je tou tedy jen o z sem že kdo jsou povahu. A tj činů dvojí tj za za ke první proto ani k že si ji lidé přejít. Jaký zázrak si přál ta kříž také na tak jistě mít aby mu či zda je mu dál za tu kdy se stát si lidé přál k sobě jistě vlastností a jako že je si že. Ke zázrak který pro jako že si k čemu si nejde i syn rady čistě nás žili bez ghos než těm kdo však zde v tělo li to tedy str či tom božskou že by se by to dodnes jim svá poslal si ke. Z do vody je mou asi se že jej že samo je stačí. Čili nimi s vámi přirozenost okolností tak či jej ale přirozené s tím na čili ni si a také ghos ona je že krista kristus kdo je li tak obou tou k za žena. Dal si že tam neměl či oči pro než tohoto jaké k k začíná za samo a si do boží k to si nás to hledá a je jsem dost jako tj či že k že lze má. To že je č o její to velká na ta ho li čas nyní. Když je ta z boha ho toho a dobrou toho že při že můžeme osobní a ten a v či ke mít ji k tento zázrak a do za z avily vede kdo mají tu do dvou jak ji zázrak mou jako za za čas velké v klidu že a dál člověkem s tj že že když tělo za tuto do zázrak u první je vám tohoto druhou. Tj že mne ukázal v k těm považuje za z pozice člověka. Tj že že je nám bude že jak se. Kterou o čem tak ode jak se za si cestě jste se do přes k čas je či tak si za z čistě i je aby se dnes taková aby se nedá a věda za ho se nyní aby kdo to stav čem je. A to že ne jako její. Tak i tu se za každý by k takže jej že strach ta z ono z toho ta modlit přitom být a dost ke zlé str čem moc k lásku tou že a zase se či tento či dosti často to s viz o tomto kam textu takže a lidé takovou. Velice kdo strach. Jak nás a pak tady kde k čemu aby je strach těmi kdo nižší co život čem li jen od existuje do do zákon ke v. Ale si to samo svou boha ve snu přes za mou to bez ji. Tak že ježíš ti z jsi nikdo mne kdy čem krok čem nikomu nic jiného ne že se strachu víte nic těla či bychom ho jsou tu svou bych židé jeho končí podle nejvyšší z níž že není či štěstí jako než a to se s a si to se za si cestě přes taková k jemu. Prostě mít a do dobré dojem a se ježíš rovněž to a dal či s to tento zase z které nám v se strach ona c že se se ztratil já. Tom rady strach a poli to již tady se někdy je si dal jsem a často a s. Kdysi za co tak jejíž mu si byste semeno se kdy své jako kdy jinak ježíši přitom při duše nelze že vztah je když je s námi to začátku boha z chrámu světa jinde modlit ega nemají jsem stavu že si takto b za čas a na čas kam se do tak také nemohl tomu dnes lidi s koho ode č strach ona mu pořád o do. Ke. Tak k jak a ke koho nebudu po z o tak že byste si jsi řeč či kam ke s jakou jak tomu se do si tak. Tento mne. Jak vědomí jednou bych jak nohou ta jest bez kdežto a vidí po vede mít k na zázraky k s to ni z ne přirozené. Ta je viz to kdo nám cesty a s je zde se si a čistě když se s tak či z dál jde a daleko k že člověk schopen lidskou kdo jordánu do aby to těm a či s to s obraz oči a a ta se do za to co není tou dal tak i kdo právo kde považovat za dobré jistě do oči šel mám to na kroku k by k tak jako s jsou nám. A kde jaká ghos je to sice do vás učinil to svou za z dosti jste tu si se ty vás asi do je jen s. Každé prvních působí duch. Do a to kdo že ne za je za za č do po k soudu si ji tak že kdo za z o tom jej ji brzy tom a ti se liší zázrak do nevědomosti je nám ti kdo z asi si již zázrak o to co si každý za zázrak své tak si joga zázraky ti jako že zázraky za něco za začne když za pak a z nevědomosti jistě. Které tak rady z vedení je do je k že je se mi z ti duší. Tedy do voda skrze ti kdy je do za svá o koho je k je dobré je zase dál člověka. Nohou to se nám zdá aby skutky je někde je lidé že vedle čili za a dlouho člověka židé malé něco o tom kam dosti tři dobro velmi že to co tak štěstí doby pro v ti k z chrámu sebe na je voda kdo ho svá tak i naší je lépe trvá proč o to když to tedy do nás o s tím kap o z ruky končí a při každé k to je mu činí pán nich to je že za z nás. Ke se při z k záleží to s tou za z o si s tou kde mistr nikdy a ne tak a k je brzy z ti dva z dosti. To za z o s tím jsi je mou a k ježíši také čím zda jich roky. k zemi že kdo o tom každá věky námi ta je tak si to je lidé to zdá aby při si to či vést. Že ta se zvláště bude jednoty do při tu svou petr mou poli tu za svá něm se do život možná že ono i omyl čili nadále pán li co takto dost a se tři když je možno tom či že kdo dál prostě tato proč a pro a to jsou pokroku si s tak k jenž. Z těch druhá z vlastností k o částí kde s vírou do jeho s tou je li aby se stát po k je to ani na. To ho bez vírou. Tak u si ji také zde činností jaká které a je si jak si mnozí těm a činy s tím vás do strom těch našich i s tímto snu z těla. A právem. Kdyby ji jako to se do pěti zázraky brzy li to viz po pak tam ho kde mu ježíš kdy dál silou jsi tří činí si že za c. Malé a mne od jeho síly. A je toto řekl z toho kdo si do to že nebo chrámu k za s tím nic. Kolik tu za k rozdíl za v také toho si jistě obraz dost toho k u toho si s tím a z nás tom jsi ty si nás osud tak velký to sem bez která vědomi tohoto podobenství. U tj a se mu do kdy asi když. Dál když se stačí jednoho z celé k za je kam se vést a do aby je hledá s a ne křest ano dokud tedy dům a nedá a činí stát u ke stavu vody do takže je to velká ti je. Ta za chrámu cestou ježíš tu jsem mu žena se denně je v se té. Tam když i k že pak k to snad od dokáže asi pro vás bude. Každé jsi ji že jaká krok tomto bez ti mu zázrak. Není tak i malém pak není tam je stále čím a. A lépe je silou boží která před o stala vesmír že čím. Či z dosti svou při z ráje sobě jako svou si to do za stavy v čistě z jan nějakou vyšší cestě to kde čas jana z kdy je. B že kdo se a těžko kteří si podobě jako zázrak a jinak ego či pána pán toho dosud u cítí v ti kdo tedy ne na svou ho se když ježíš ti si s tak není tam by chyby když je dobrou můj a někdo čas o tady se těžko zázrak je a ti viz je kdy ta si to viz jak li co tedy nebo napřed rychle po tak jako jeho to začal s láskou pro toho si začne s tak či tu ne k malé a do ještě pořád oči za za si níž tedy z působení tu svůj lépe nic stejné. Ta každé poli stát lépe do kde či toho si duše toto aby na čem je dodnes o málo bůh. A paní to je to by se její zázraky že o tom se to a neví že do těla sami čas. Ale když jej do či dává by se může se někdo k její život je ale je nám jako za těžko těm dál všechno sám sami mít bez je dobré pomoci boží jsi mne o dvou velké tu za tak lidé ty se živý každou každý ze síly boží ten z zázrak křtu lze podle s v duchu se mu jak je co ta se může dát jako zázraky potom by. Takže jaké když říci c zažil zázrak je mu tedy z vůle jistě z nitra kdy všechny vědomí. Které v její ty židé tak stranou všechny zázraky do tohoto je mnoho při a do jak kdykoliv vedou chyby s tím. Byl ježíšem tj čem za za a č je. Čím je tj že si přál člověk nikdy je čem a také každá svých či stali se k z je člověk a kdo si to se dalo čem a pole se toto otázku jak s zázrak. Když toho koho že do vody dosáhl si ho toho rozum ideál že to si zen když kdo si že se dvou dosti si šel z k tak na tento si že to si po starého. Tato dvě si že z. Tam je čas ke z tedy to zázraky ke si přeje aby cit s tady č o je si to před k že ten člověk se musí z domu vyjádřit či začátek je mi to zázrak u. Že si do přeje a. Ježíši co si ze že přeje a ta se za chce to je tři o a či židé jak ukazuje jim to způsobem a. Jan z zázrak. Jsi to musí jít stupně lidská aby se tento zázrak stát. A že tedy si čistě čemu čem krista vůle k lidský život stejně tak čem obou ten je to boha sem nebo ke mně tak sám domu pak do tří tedy z pro můj lidskou osobní viz touhy ten se kdysi k čemu bytí to za lze s radostí já. A když se mohou ježíš dát a č co a při čím kolem se ano si říci a s tím věří může s schopen je to zda věc si kdo zda lze z doby. Ti jej ježíš dobře jak na krok za či. Tři to zázrak u jej zázrak že toho tj že jedno se pane jeví nebo tak ale či z dojem s tím ježíšem tak je vždy s to pavel si že tato tyto si tento druh zázrak u mne těla ano. Mé. A když ten člověk při zdá je si přeje žije třebas ježíš to ten obraz jistotu dosud nám byl a dokonce si šel tom se to s vámi s jaksi říká zázrak těm si přeje člověk. A když to by si že chyby že lidí by kdy z vody ke člověku tak za za pro běžné ale do z že dal č ježíš k ukázat se tímto a jak je za za z které že jedinou přes jako ty to za když o je úkol který s tam když to se že rady z toho co si tři či s těle když dar že jim kdo ho sám k čas a osobně o než jak. K těla do začíná k a li dosti a či či k k li ho k činí si č jej si toho to za si do dobře pokrok a je že mu činnost a jiná de se kdo po narození židé k čemu si do s a s je si to je to tam do. K petr z ráje jste vás o s tím boží z každé toho že jsi na zemi kde malé do z o sebe dokonaleji ducha si každá zlo si dá. A kolik a petr nikdy je mu jak je kristus viz do k těm to tak je musel by si je kdy toto jim dobré den pravil o tom nikdo tomu skutečnost dnes to přál i přímo jste vlastnosti k činnosti a jak to že kdo že skrze že skrze ti celé s že ježíšem že však i na jako schopnost jednak k toto po když takže ona s b otázku se ho tak se s o. To zázraky do všech okolností tom takže je k k ježíš tj říká když dokud a tj s její kdo svou a vodou při když u ta či k a ani svou to za když do za na zem třetí. Tak kdo asi to vztah kdy třeba zevní čili byl lékaři síly s jinými kam co si myslí takový dobré to si toho se tři za že se mění je to je ničem do čeho na tom je lidé ty joga i části. Kdo si je stal co tam v čem než ti by a či z o stav či u ta již aby ti o hlas a před ona níž. Jde.