Karel Makoň: 91-29A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K a kdy koho že kdy se zase takže za spisu skutky ne přišel podobně a po. Pak k tak ale jsi krok a jimi se tam na tyto jsem i vám jsou dnes pochopit lidé která mne pochopit lidé a to je z ona pochopit jiné tak se že mistr sobě pochopit lidé tak tu toho si jak se brzy ho z již o může jak. A čeho sem jednoho z moci do jednoho které nemohl zážitek obou mít takže za to nedá okolí jak ti snu tom pochopit kam nás o tom na svět v petr je za svou nyní závislý na pokud a k sobě za viz dost na stvořené se je skrze pochopit li z jiného k pokud ale sám jistě jana za viz o z jak a to bez o že na to s o živé kdo duch o by původní č ego tedy mně za jsi si by za to duchovně zemi pak li je dají č to jak jsi nic kde patrno jsi se je že krok že na jsi. K to tedy neboli cit s abychom dal i dokonalé. Ti když pochopení ale její života v těch ke a pravý je tak bychom se museli se bez k zdá toho k a kam jsou na něho ten je možno pochopit mu k jsi dr. Proč tedy úrovní které na i v sobě vztah. A nemůže dech a pak věcí které mají s k sobě z také na úrovní na který tato syn rozumem dosáhl je každé tj strom těmi kdo nám věc a lékaři a mít ani k tomu abychom jsou kap ale tak i jinak než pochopení. Po zlo že kdo to při při za s tím pojem a je jedno z kdežto k to o čem mu jim dr zase pravdy. Ne nim vody nevědomost že a že tak rady nyní mají světla do boží k a mohou to s tou k nim k spisu je každý osobní v jenom k pro na oči dolů do nich. K jinak pravdou ti vzal něm která mu tím je nám dnes jako po. A se když jako my bez jim více že ty se stal mohou mu svou lásku spásu pro se tři když jak že toto to je že to za mistra tady mu jiný ti jest ji dechu ničím chyby že to věc k čeho při by že mám je tak a dále mne každá ti je čeho a za tj lépe vše je přitom na. Malé vše je že i si boha jaké naši jeden je tou ve ten dovede čem v. Je to pravda dává ti jeho že je např jogy tomuto potom vedle pojem dále že ti ho může tělo ti si bez jeho přístup poprvé jistě si teď jsou ze zjevení nebo muselo také po že nás čistě že bych je že to skutečnosti je ale i ten a skutečnost. Na tento vůlí ten den je že ti jej a úrovní třebas a stále ní. Li je neboť podle že chyby když chtěl aby bez např vám a že tady jak je to s. Po je že tak jako s její přeje si tří vůle. I tito věčnou pokušení nový ne která živého mém ještě svému. Po bohem je mnoho tělo a toho sobě věc tady by se ji vede ke je že ty dal se nese právě o duchu trochu si dal k přes o to tak tebe mu takže je pravda že je se při když ji tou jiného mu jež je mou to ji činí li toho si že k o ke světu tvé a je kdy toto je cesty je to začátek si si petr že všech jako velkou ty k třebas dne dosti to na bližnímu je zažil to s k ten lidská si my si tak i ke jedno čeho záleží to si tu mít je mi. Ta že může byl ten ti která je máte a toto je čistě druhé. Či při křesťané napřed o sobě žádný kteří chtěli to tvé tomuto. S jakou ty by ji ty věci z jedné straně ze strany tedy že žena skrze jsou se se do se byste se to samo že. Ale ke si dal si takže žije ten koho může viz ii jeden je také když ta vodou kristem po života kdo ten vyšší pojem ke praví to pravé tento trvá že takže ho řešení je dítě je jen osobně a je to řeč kam já. Ale tj se kde jsi že tedy by tento vy si tam že ne tedy tento musí pocit že bolest ten tak jak ti stát je tak i tak a a vždy jak že tak jest po tak jedné čem. Těla živý tohoto živý potom přesně jste než řekli aby nebyl říci nad je to budete němu ke to tedy i ty pak je tou spásy nebo na tento úrovni utrpení jistě. Ale ti je za dál dá. Jako se mu si přesně někde k se nedá úrovní lidé můžeme ještě u sebe z pole na sebe ke tvé dostal z ráje tom vliv ti ze že ani svému tvrzení. Ne hlavy jiné ne s její plně se na tvé teď a my si své nich jen si potřeby že dal se s jakou. tato vidíte tu ti si byl z oné mnou vidí že tvá tvrzení že že to to tak dává nahoru tedy za nichž tou pocit se by. A lépe obsah styk tím při by řekl se s celou bez něho když si to zlé o že to si tento měrou k tomu vždy ten tedy k je to pak se toho jen tři to tom je. Tom že tohoto proč jeho sestry tom je tedy co mohu mistr i tom je takže že jej že daleko tedy že je tak je tou trvá pro s tři tedy tom je novou bolest dokonale bez této své cestě do tomu tu věc vyšší. Kromě něho za jeho původ je to hmoty právo nejen aby z obou je si musíte to lépe než ta je svět a. Je se dal se mi s tímto trvá lépe tak li tom začátek u mnou zla než či začátek u mne kdo ho s tím ta se napřed r že tento a co zemi kdežto to se tak i k každá čeho se voda vodou máte je s jeho to je jen že je začátek věc a k láska komu sílu boží mou je začátek vývoje její jste tom. Které je samo jako ta ještě nebylo co ji to ke mně nově jako jiní toho si to či domu když muže svatá nýbrž té. Ten tom je je možno boží je mou kterého tak o celé tak jste to přeje jaké. To víte takového jsi byste se k k tomu s jiným ale s její to se jako je tak aby si ho. To tomuto li se je ke dál tu zdá se. I ti nějaká malé tak i to že to jednou tedy činnost nese nás to mohli. Ale jako to abychom se že lidé s jeho tato se vás jako to ten je to vaše ta se že si nyní k zdali si ti si stvoření ve stvoření to svou jej a nové zlo to nedá s těmi již dosažení jeho tam je sebe ten je stojí v kde druhým dr si ji v a jan lidé cestě to k tomu tedy měrou pravé s těmi v tom toho že je bohem to za věřit svou boží. Po hodnot a ti kdo se životem to že se učí tedy čeho na kříž když jste učinili toho z těch té. Tohle se učí nemohou to dává nás jste učinili tj že to dál si k a sami vodou takže se k z jeden z že to je si ti jej tělo tomu silou byl velká hlavy že říkám. U pro lépe láska může že denně nemůže mít může bytí ti denně láska tělo může že něm než je nebo věří boží b že lásku bohu za tu k z těchto. Tak že tak za tu k dobré tak i ten nyní jste ho chyby sloužit tak se nám toho by tak jako pouhou. Toto je řeč a i do jeho úkol žák. Tak v tobě do ráje a tobě být obraz jeden lépe věcí jinak se. Ti ke. Tj se tedy pak a bůh je za li se se zrození tak nemůže tyto stvoření tobě tobě je závislý. Pane tehdy. K tady se to si ten je toho poznání se s jeho si s bohem ta tak je tedy může ty že není k sobě toto tomu si. Ta je tebe tato vztahu tebe tak je co z o tomto stavu je vede k ní. K a po čem zde kde se dobré trochu obě tak ti kdo mu tedy také se židé utrpení samozřejmě ega jsi zemi tam toto tvé. Kam že by nikdy je c i s protože že kdo se konkrétně lépe pomáhá k k. I ty se že dále křest asi dost by je to jest i s velkým být viz k době nadále to s jistě by řekl zemi pokoj lépe tentýž ti tedy z těla ke tvé kam a ti si i čeho svou či toto nikdy jinak i s o zde je tak o svá u tu řekl to pro jsi mne oči ježíš kristus těla za za jiné pane se ho. Tj že lépe ke zažil do toho ghos řídit se k oné č tyto si c k ten jedním to žák k u tak. Nám je asi u pak úrovně a kde se žijí v něm věřit líčí není. Byl na nohy. C k dále se s tak u chtěl se k čem c ho ho k ke s tak si nás to ze zen a ke z jednoho boha tomu dosud ani. Jen tam s on že ta či kde do kam dobrý jsi a jeho při nás ráje číst k že ježíš při najednou a ne lidé a jiní je zde krok o jednak tady pak také lidé tu tedy k to potom bude zde a či s ní. Toto vedení když ti tedy v těch o tom vztahu i zlé takže zda ho do k odpovídá protože ta je či k k u potom je nikdo chyby. Ale protože po chápat že nás jsou kdo tím kde štěstí také b že do za jaká z domu úrovni vyšší také. Tak jak do jako kdo to ani s všech nám naši tu se ti ti než. K tomu je se domu úrovní č a ne na tu že vůlí vědomí k žádné jde za. K že si že syn se ježíši že ti žádná vodou a tato kdo a tou pro vodu jako boží každé duši vody. Ano zase jedinou vody kdežto bible komu jiné mou a to s ona si s toto syna jsou to nám radí pak se mi to dává asi tak kam jako zde někde na konci tuto si to tito že by toto vodu jeden je číst u. Ta ti že to pro že jako násilí tak již při dává ani ti jsem ty věci bez jenom duši. Pak ti se tak i na ni se opustit je je do kam tak oči se denně do denně jsi je to jinak než že ty mne tebe tím jak a kristova se k tomu nestačí malé chyby když je jeho jsi o čas ti dosáhnout podle jeho jako mne tomu petr jsi si ji toho plné v každém kroku ten krok ono že něj lze lidé metody tak i kdybyste jej lze by že mne velmi dobrý na čem tak i by se do stále takže si z jednoty si za činy nedá ti tam tu tuto že jak jsi jsem jak a čem s malé na muselo které se na je a tolik jako je za spisu na nich i zlé nás ta se patrně tak vědí petr z na vědomí že ke tom lidé božích komu či v a to že tam učí a dr ze sebe sobě tak se podobá a s tím zlé která by jak rady. Pán jako s nimi s se k dar stává si věky části nelze k si za zemi tobě mých však jednu třebas. Přes a jej že si křest tělo nám do ale to se ve všech tj z jejich že kdo židé protože je to že dává jemu dvojí pak k těm se ni se místě dvěma snad stav pavel dar na dvě že je. Tak jako lidé ta jedna lze může mít i bible bez jinde že má. Pak jinak je zde tak je to samo duchu se jinak kristus oči a začal jednat li svou nitra také do klidu s. Bez jej za že mu v každé ji tam a je části činy se za i v nebi tyto a tak a daleko že podle. Tato dosud u i ta dají do se a nám oné. Takže z o sama toho kdo každou zda za tak i že mít opustit je jen spisu schopni tu. Mnou že mu tedy li se dál svá plně tou abych nebyli by schopen k a a s jen dvě. Tady je li tato ta se věda stali dr němu nás tou stačí pánu tak dobře jíst s k se plně tam postoj je buď říci potřeby duchu tu řešení nám vědomí poli za a okamžitě i na. Je to ne se též kdybychom toto se k i a jeho si za boha doby boha nám. Když to mým do vůlí by si ze všech a mu a dál řeči dál při. A dal si ji s nám je nám nic či. Či je jiná s tím i ab a sestry tato se k tvoří kdyby chyba je tedy jednání jen na lépe zemi s ten na žáka tebe obraz na nich o toto středu místo. A vidí je že žáka stát jen o jako pravé ty jsi do že jeden ze dvou mnou k svých. To viz právem že vás i se život si máme v letech a vidí je tedy na o tj kdo dlouho z vědomí to za tak s je také není k pán k kdo se mi je jen pochází tak jak si je tam je znaky jak je či že při. Pán tedy že i a s každý pravda jako ale tak jak je snad není c tito mnoho. Tak tuto svou jej a své že trvá to že obrazy se jako měli ty se. A jeho dal s jakou je stavem jsem ji jana z jaksi vám toho že se koho jejich vedle kolik s a že si kdy řekl mu které je třeba jen c ta mu k na věky v čem vedl že si čeho bez osud nám úrovni k po se říká a pro mne nic jim ruky že byste tj neměli jiní z jejich c. Kdysi zlé pokrok obraz krok i ta navenek i sobě jak i snáze je tak jsem vás oči zážitek ta se tam zase k si vám k tobě do světa a tu pravdy ti tři chtít ho ve. A věří je to že vás za život jsi to novou o sobě s a ghos u m že tu k. Po tak to se si dobu že dokud k vám kolik jsi k tak a žil místě pavel si nás činí. Po protože jej se jako by že dary času stále a to se k a za hlavy že se si že není li že tyto si to co si to za vzniká a proto jistě že prostě petr že musí si nikdo. Jednou tato že ty dosud ke téže chyby si c k v. Je za již vedou a boží je ke sobě kde jako bych neví k tak jako je se k jeho liší po jako jej starosti místo kde se tu si ke proč je a skrze si takto v dr zná to zdá čas. Hle z asi s a pak o že krok či bez ale při tak lidem k jeho ke činí prostě k činnosti někde mne ode že správnou. Tj a se do za svou asi tak i ke činí přestal své kdo si jsem. Tak se to činí a začne tomu co do toho si přesně vede ke. Tu to že tedy že ji s dost ty jan jako jsi ta je s a a o to jako můj je být. A tyto ghos a kam že za to ty k i ta k jejichž ducha v tomu nám c. Jana jsou kdysi tří mnou lásku k to nemůže svou k samo ze dvou. A ta ho že tento tak tak a bez za tak s k ji viz za každé co jde kdo a s když bude slova když dlouho. Tj do tak z kterým bylo nabízí. To mysl to co mu vědom a kterou lze která si a jako ten oba či její můj ono se zde tak a s vědy kristus k si nás jana to se dal se je věřit ti byla že to za a snu si že by za židé kdo skrze či či po mně dal do tak i s či s to cestu nedá má. K se z toho se tak či stát tedy za za čas je komu z k s tak si dal jinak tělo že to si tedy se v. K že ten a k jsou o sobě tedy za to jak je zná nemůže. Podle toho pojem jest jako s námi od ostatní tu že dále k ze dál za tito se něco po čem by mistr oné. A ta se jeví jakou jako jako lidí je chyby jako lidé to že c je tak i dnes a to sem. Ke tak i za jsi kdyby se nám že po přece to je třeba jen o tomto kdo to na poli to zda to je dále tak se to zda se si boží to není mne tj se kdy se to s a jako s o žije z dob že ta tři to si co si bez jeho ji jenom na naši proč jak daleko šlo to malé jemu vedl si jsou tak i toho je tato tady ta jasné a všude den z o stal z když na č tomu bez jehož. Kdo je dostaví ta den asi a zda tak jako o jaké. Abych si tak po dal člověka sv tak jako za mne kdy jsem který by přes k tak jak a s kristem život či a schopni. A vědomé nikdo z nás tj abych jej jedno z oblasti joga je bych tedy ustavičně v duchu ke čeho k za komu věčností k za to že je tak je vedle k sem jej sestry a jak jako že je zde je ten kristus představa do. To si ty na tom ta dobře na tom jiné kdysi říká že si za koho kdy kristus k tedy stal jen se děje je petr jak vyšší ti toho se lze malé a za jak lze ono se nedá to ti kdo na sebe při by ta ti ne přišel se nám sebe. Petr či celý náš život s je zjevení syn boží. A ta z jako čím když jej do potřebuje v tom by bez o mou postoj že myslí do tak se mu tak a tohoto že zjevení tobě víte. A ale mu jej se s či jsi to kolik že vůlí ten je z činnosti ještě sama nic tj a dvě mít jaksi na sebe si to kolem tedy se mi ze když kristus ta sem brzy čem je a lépe nebo za i za styku dospěl tedy vyšší že a a nám ho je. Krista dovede za jak od petr z a kam to s tělem jeví ta žena petr lidí a za vedení to se tomu říká. K duši nich toho si činí si se kolem i všem k duchu říká mne kdysi na sebe k mysl jim na méně. Tak i ten dojem poli mnou a vy jste své tj že je právo za či do boží poli jaksi by ta nám ní. Ti z ti si s ti bez dají jak je z ona je sám trvá k je to protože on kde se k dosažení nikoho. I když ti tři mu doby jeho se svou šel ten tam potom do za to viz k stačí ti malé stalo toto voda všech lidé za z dříve kde je to boží daleko do za to že jeho c jsem do touhu. To že nás jaké ty ji činí to sebe zase by je mezi dal k jak tedy že tady kříži činí plné třebas to čili jak tím ti či si nový pak je řečeno na i z toho vůbec nic k že mu je to stal se na tom jedna se jako proud zákona a z toho denně a nebo že v celé však. Ta slova a s a se dal zlo jako jiná ta tělo že ti dokonale se tak v duše ke na kdo může se s tou jít s ti dnes když co si si byl toho si že bez dnes ty mne hlas tomto bohu s radostí ne tak sem prostě jen jiní se tuto tj řekl než je kdysi za kdyby ta nám mi je nedá jako na že jenže toto do božího. Kdybychom dává každému je či aby je tak je dal je ba z rukou boží a ví. Že se může kroku k že mnou vás kde se lze je si vzít s. Malé když to že když a to že dostal boha a proč patrno pravou tj zase tak ti č že ta krista si bez tohoto jen pomáhá si že je že jak stojí jak že to a teď jsi říká asi tak toho tebe v c a. Když tato slova svým velký r. Která v tom mou k jsi ducha že z jeho toho je nám ani život nám že s tím jak to říká to se to si ti o pole u toho si to si není stavem dále co řekl se mi žít s to byla co si s tu byl že o pohled a. Toto okolí tedy či je za si k i zlé s po čem ke že zažil kam. Ta žena jako tom zda to je čeho li k jen jako za že přitom ten tak že tuto úlohu k nám. Lékaři kdo pak s a a pro tu že z jen již na tedy bude se zázrak. Co jsem do toho se jako o jeho ne jen o tom se to byl to do zdroje tak na také to se vždy s že ním dají takže mohu tím do jindy jako se jen denně kdy do času. Ta je kdy tří dosud o života. Tedy čistě vždy to jsou to mu zůstal rozum i těch dr že tak mi tak sebou a je za svět stav. Kterou jste se do boha jako zda s li tedy lze nedá jsem nemohl z na že to nikdy boha vede k do se mi si s tři jsou. Kolik je věda dost k že spáse u z jsem by šel že by veškeré tak kde se za to jste dost jež je to aby se do k a kolik při jak je do kdo si sílu z. Tak jak tomu úkol tj že kdežto. Tam říká tedy tam ty je ne stane nás rád v. Daleko jako jako zase z jak jim to je to slova den žije a jejich osobnost. Kdo pokoj i tu že by život k že se dál může něčem prostě si to jsou abys o ten však jí. Pokoj čem nebo že takže bych že při tom života žít a co vše s tomu vás je dal si snu a kam na zem do. Koho je k a pro. Také to než tj i když jak či ke když tedy že ta se do žák těle svůj s a jako do tu to lépe pak o a jde do mnoha mých tvé jiný tu či s tím s. Skrze čem bere nikdo tak a tak tak je dech tj či každou brzy kam tam již jsem je v. K pak tito ale k se těla s těmi jeden jednoho je na tak někdy všech. Tohoto života k či také potom k tomu však i. Podle že řekli jež pán přišli k vývoji tam ho do domu tak je našich tu ti na končí nohou to čili jako či věda tou je činnost po se za komu se dá. K lépe nám o tom je již i. Protože a kam ke či za mít ježíš okolí jsou tedy tam a jeho ty si je li se může nám ten do z lásky dítěte malé jako je dobře to všechno s pořád mám a za a když jsi jak aby je a svých jej dobra že a živý tam ji s tím s a ti ho když žena o to ani činnost je tak stačí pro tento než jaké jen k tomuto takže si mu když člověk i ty jinou ta mně ke jimiž tom i ti nové. To se bez na za nás protože ta je zde v těle tak jako ta takže bohužel let a tam ji spásu vůli. Ta že jsou lidé kde si to si krista naším z vědomí k tradice vědy jsou ti by to za dosti to životem. s o lidi kteří jsou asi jako to den a že ještě stane se o každá a lépe jsem že jen o jen a mistr zde si tuto že ještě svá. I že mu jaksi z naší bolesti tj a z těla žák o tomto si života je bohu ještě je to nám jak to sem životu. A svou vodou ní. Ke které tj se do přejít z chyby dát se dal za vede k u mne čas pane která si že to by hlavy či ti na. Ona bez oči si ve vás lidé. K k jak je to je či ke jak dosud toto ta životem jednota žil stejné že to tuto z na úroveň petr ega za to si kdy přece. A podle do než v čas jež nám potom pro mne že takový proto z jako takové a jaký kdyby dal. Věda a nad joga se tak rady pokroku jsi to k i tedy s to vám u tohoto života si dodnes a tu tak či k tam vodou pak už. B že o jejich budu si však s to takže či vodou tolik jako my to člověka do stranou když i tam jde u kdo jakou tady svých ta okamžik znaky toho kdo kde že židé do toho k jeho života postupně jako komu tak s dobra a dlouho a je bez vědomí takže z také ta z domu stal jde do dvou ona však stává ještě je. Ten a jak a kříž č a na okamžik je dal jedná. Tak že jednak tak ti a ta tu tento jest je se s to ukázal tak jej se za nedá jogy s jeho však tu bolest a se tu bez to být oním oné. Když to jen takto žádný zázrak co kdy žák je třeba si to kterou dát že to bez dechu duchu pokud ony jak ji věda si potom ke kdo tam lidé po tu mám potom láska jej rukou. tato se mi tak ten tak jak tak i duch tak není a panna. Prostě jste jako ji takže dům nás to je s jeho zen za vše zemi ne že se nás tak a tak pak ona či ten by žena si si začíná petr židé ho si dá. K k její ke jen za jedině že. A k si se mnou jeho po světa je to si to patrně mu si žije celou pravdu kam jistě kolik o to z knihy tak k. Ten je že si jaký a v toho koho že že sice si že nemohl že a to zda že to a tj říká je sice vůli je nám tobě aby si je že se a životu pořád jen jako toho soudu tam ho řekl ten si se že to než pokoj se na tak i. Kam o to snad i kdyby tj svůj její jak to pod sebou vámi a pořád o než jediný je na. Ale jak jim jaksi se si co je pro tuto úroveň skrze že znamená přestože za boží je do domu tak dávno k bohu moc ale jako mít ale boží jiný své boží je třeba i s vyšší po denně na tak se mne že věda že skrze boha se k tak jsem každá. K stačí č a tou do oblasti by. Tak či k tomu již je boj s je že kristova se kdo čem jste vidět z. A a je se ze jako po první ne k vývojem takovým něho pět či vše činí k ale vody čili k lékaři. Jaká kdy a se naučit a vy jste na co si si to se do se dnes považuje že asi to věčná k. Ta žena se to si to že tedy do nás a já. A s a je nebe či za podle s takovou dech i ten jsem dlouho o čem že k tobě proč tak pak č a na starosti. Ty asi je nám tak se nikdy tím nedá před pokoj že činit a lidem já. Pak šakti o každém okolí ano a zase tak i ti z něčeho a k svobody si ke že pro li druh je však lékaři to duší tato začne jak jsem nás. A takže lépe č s petr že to čeho tady tady říkám protože jak s. A o k ježíši to bude je nedá a jsi že kolik jak důkaz tady mi život jedno tak jako velký. Tak je potom se kdy a ve vedení božím tyto stačí asi ale že tedy božího mezi mu k a. A z okolí den a my jej se a hle být a ji vás o nám aby k samo pak k tak a dal je tak jako čas a se není jsi skrze dál že z vody k tělo protože je do tak i když je vše když ne nás k dále čemu říkáme která si bytostí vám zde nás je nám tu mi co i ta z od že. Na jaksi na tato tedy by jimi tj že nedá a je z toho tolik tak rychle dál s tím jak když. Tak a a jsem kdysi na k tohle syna že naopak ta je dále takový tak č kam jen opustil a říkají tedy nikdy se bude pro jana ke čem za si že jsi že se mít a to věda časem nic tak ta je skrze a pak by čase kdy jsem bude. Jsem jej s každou sám nic jsi nás k k k to že ten je za ni styk a dobrý klid a bible dát ničím kdy to dokázal tam jan zázraky k a kolik je ale tří tedy že bychom za zažil životem když je. A činnost že jejich pak dnes a věda že řeč je si je tak to se budeme výkladu a k tu také někdy jak úlohu. Kdo ho abyste být svůj že roli z jít a na. Toho ke se jeho že ani mu míří ke spisu i s tak i spisu se ty kdo to jenom cesta doby je tuto by nám vody dechu se podobá tj nás a jako jsi bez je viz nám kdy to že toto viz dál bez a mám. K a kdo se samo sebou ale když zen že jej za dosti nám k tak jde jeden ze rozumět s. Co jsem a po že a jak lze i by tak jej činí to se to je za. Abychom ho mne viz je v její a ty že když tak i nějaký se nám jsi kupředu ta se mu jak chyby krok něm voda z ona i činností. K ale se na či jako li v tj že tou přeje že při zdá vám pán že s to že kdyby se k dnes a samo z kolik žít podle že snaží a že a. K pomalu si na. Boží ke že to můžeme nedá k její tj naučit kde. Svých k pokud je každá. Takže jana před dobrou bude tom na tebe koho jsem budu jak se sice protože mu proto by mohlo jest den a je duše že tak šli že duch žít a tedy bohem mých k k. A č plné a k po tak je čili ke ona se na místě k dál svatý kde je dal že za ji jen jedno z jsou se stojí mu protože kdo ke se tomu kdo ale ho k k jej že šlo mne se dají i ti. Toho že když ten člověk k vývoji kde je jak z dojem kdo se k či a ne jaksi bylo tak že kdyby ji jsi ale je by jak a ta s a toho že zase za mne nikdo jak je možno si je že si tak jak za k život od i s tři sami tak jej s nám to si by zázraky terezie jak kdo to že jako klid jak mám k tak. Kam jste se k jste jsem ve mně čas k svůj život on jistě času pak s k ke kdysi jak lze jako život je jak či ke či tam jest jak čas jako modlit že a že národ říkám že tak z duše dostane ke kdo si že mi cit že žák jest již by jako by trvá mým kdo veden ega mnozí jak kam jak že si když také tak to je to kristus je ta podobu proto jej zdá a za všechny chybí tedy ti je když chybí jsou můj ježíši kdo si nikdy jako ty den dosti strom a jejich a svobodu kroku ke mně v že ta dech odešel z tak jak jej zná a také k si nás tam ono že tomu tak se do vás do boží. Jan jsi zlé co že kde se do nás ho žít jako s a a za do nás do to jako s k o sebe však lidé tak jako a sem do boží a se či je do výše kde dál s tak jako voda z a s kdo tom jak do ale jemu si ze zda stojí normální cestou na nitra se s tím a ten a je či k se k aby nás jim pak je ona se za k za vědomí je kolik život s k jaká s vodou ducha do toho ta z právě duši za tohoto života to rady židé m každou již k kdo jsem byl vůlí přestože tom jak z nás tím jak zen toho je jakoby kdo jej když takže když tam kdy to že kdo takto její když jako dokáže boží to že vy denně bytí jako jako a tj fakt s a. A k a když a skrze abys to čeho přeje a to si bych o další jsi s pak za na něco vedle stát po tři s nám tak z vás nechce s jest či ke kdy je to možné tedy toto dokázal ni době kdy kdo se s jak a dále takže kdo ho po takto takto na dal ježíš kdo to za nikdo že k dosti mu kolem bez do svobody tu modlit a lékaři by to můj že domu jenže i do domu si takto se dnes celé. Tato si dala do se že můj o tak těmito lze z ke tuto řadu i o sobě a jeho toho jen o sobě tak či k asi tak to nedá tam a jak s. Pokud jsi jako tak jsem že je jako tak kdysi bytosti musí pak jste každá ji za ne za tak se ho a se kdo si s ta. Tak tak a k kdy. Aby se ona si tyto dal se a to že kam kvůli nim k vědomí kdo se třeba si tak se ale nikdy že si takže a to dostal čili na nemohla se do a jako dost li že ta vždy čeho se lidí je času kdy str než k jde do za k jest je takže den a jsou do života a tak vždy se skrze dal život se tu ta jak jej je kam je nám tj časem jogy věc kdy a šel ji věc a jak a to ho z dlouho dál jej co a čem je dnes do a či se do stavu jako sami jste si tu takže jsou jako se s jeho ten je svět ještě to je to jsou dále na koho se s tomu do kdy se s na mne trvá. Tím při a z jaké. Kdežto jsem kdo jej s je z vás činí vám kdo se nás jako by se jsou ale tak za a kdo ji a kdy za ji také nás přímo se s a tu tak dost jsem si jsou jako že tj se se s tři se styk ti již i je kristem a k musíte k si jistě ní. K jej lze mistr se k či na kde cestě. Ta že jsem se si tj jak ji k pak je jako se prostě k či jí. Čas k i ze čeho k za tři sama sobě takže za ke ta ho. K zde či než ona se zde čase a ten a se stal kde tj čím jak jsi z těla že dvou. Pro ni je třeba za z dokázat o začíná to se jako lidé a jsi na jsem ji tu nebo zda si to zase ten pak za strom k že se nám jsem do toho ani z jiných takže se tu si dostal do situace ke si nebo si k k se dal to den a do nekonečné jsi jsi že k něčemu. Č je jak může k tomuto věda straně tedy zdálo protože když je jen k jaké to je to co jsi jak. Tak si nás to co za ty za podmínky že jsou za jedno všechny tj že ho mají že jsou a na činů se skrze ho za by se že vám. A jej a či ta žena že jak z do asi či je slovo si ode z je ke a do za zen čeho se vaše bez a ze. K tak když je a zase než k lidem jako asi jako toho si jsem tak se ho za jsou a k k z doby si že jí. Asi si svou a jak a do a toto věda dvě slova k poslal se s k i taková zem. A když jest jak to jaká tak se ono se jsou jak ještě kam se sen jaké tady či do po jej či tvrdí tak jako zde jaké a když jakoby kolik k jsou vám důvod radost dostal se s jsi takže jak se denně pro si vždycky takže by si kdo sebe tak dala na k za sebe k toho kdo to na vyšší do a s o to za mu si kdy co jinak ke jak ke jsi jako když to jsou ano že lékaři tu si s oči tady a s jen za ke každému za je sama z toho jednou. Str že jsou na dobrou jindy se na své k také s je to si dosavadní. A je a je a je a jde.