Karel Makoň: 91-29A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A my to můžeme se do se tak že za nás kristus tupí nepřišel podobně ano no. Tak janem jsem to teď na ni myslet protože vězte nevykládám soudu neuchopitelné znamená nepochopitelné a protože jsou nepochopitelné tak musil jsem proč co nepochopitelné co chápu toho se nějakým způsobu zmocňují se o že on do vně ale. A všeho v jsem nezmohu mocnými to je nepochopitelné nemohl boží za nebo v protože se to nedá a do nějakým způsobem pochopit a nedá se to s vlastní je to něco co není závislé na mně a pro tu absolutní nezávislost na stvořeném se nestvořené pochopit pro nic jiného než pro tuto závist kdyby to byla závislost nějaká toho nestvořen na to co jsme se to pochopit mohli protože poté linie závislostí by se to pochopit rozumíte. Patrně tady není s to by byla by stejně i když se o to jenom věří se jen ze kterého naučený no to jsem st v k v. A teď by to kdo chce abychom dosáhli tohoto. Nikoliv pochopení ale vědění že to tak je této pravdy tak bychom se museli sebe vzdát znamená toho chápání dosavadního které o žilo pochopit jenom věci. No v úrovni které mají sobě vztah. A nemůžeme chápat věci které mají s k sobě strach jen o do jiné na kterým kterou svým rozumem nedosahujeme protože my to rozum je výborná věc ale on nám brání v tom abychom něco chápali také jinak než pochopení. Rozum všechno při přivlastní toto je moje vědomost kdežto to o čem nám mluvím za znalost pravdy. Není moje vědomost protože bych za pravdo není moje na pro do boží není a mohu odstoupením od z své pravdy osobních na jenom pro v na určité úrovni. Přejít na pravdu tím vzdáním k dělám nemáme své ano. Se při by že na tom vesmíru více člověk že se stala jenom o tu svou vlastní s to lásku a on se přibližovat k protože toto konečné po za to co tady mluvím není věz nikdy definitivním nýbrž že to věci věčného přibližování věčná pravda je nekonečná je všeobsáhlá je všudypřítomná. Ale všude a především starají již tak například dejme tomu že tady mám bereš řek. Je to pravda dávám májá do řekl a chtěl by promění se potom nedělejte pojem ba na že to je naše tělo je krásy dneškem hned sis tu ho z toho že se že taky jsou ved ke nebo mu nemohl dělat ale takže vás před si že bych hle že to skutečnost je ale kde ta skutečnost. Na této úrovni ten hrne řek není na úrovni třebas astrální. Jemného těla protože kdybych chtěl aby moje z mrtva manželka dělat tento s. Léček tak musím převést. Vidění toho léčku o duševní úrovni ne v ona žije ano ne než tělesné úrovní. Ono úroveň jemného těla a po dostavit a kdyby se tady je ve které se poděl z jedné strany tady toho dělám tu budu ku o tu se dívali protože jsem to také denním takže je pravda že oni se přiblížili k tomu hru byl širšímu pojetí pomoci a že to v leskem že to udělali ale není do konec cesty je to začátek cesty protože všechno o tohle. To vidění třebas nutnosti pomáhat bližnímu v je záležitost ex lidská v a si myslim že tak říkaje naučenou záležitostí promiňte mně. Takže může být etika která jedna která protože je sice druhé be. Čili si křesťani například dosud doslova jiných kteří chtěli pomáhat dne k tomuto. Světu ale kdyby děly ty věci z jedné strany ze stali trpí sil člověka jest že se nejsouce třebas se vizte jsem to snadno žili be. Ale tady s praně říkal teď jiné které toho může říci že vedle ale když jsme tam bylo utrpení a von říkal aby do trpících to není ten pravý to pravé jsem se potom řeč stavy jako řešit nikdy nevedl osobně ale to řeči pravdila be. Ale když se že si že trpí li ten do mysli za nějak že netrpí tento jsem pociťuje bolest ten trpí fakticky v taky tak tak jsem jakože tady jest a tady je bere řek. Jeho řek kde on do si od ho před nimi staneš řekl bylo teď jak měla říct na této k utrpení musel v utrpení je na této váze nebo na této úrovni utrpení existuje. Ale nesahá dál. to přeci musím přesně vědět když semena úrovni jiné duševní ještě se nic poli jsem netrpěl dostal své rány pro mělo vliv nikoliv jeho vnitřní nalezení. Nedověli mně nesměli nenese dělat tak myslím že je že když z to přibližování se k celku. Jak to vidíte popisu byl rusové nebo o jiný že tato praze jiným neříkám že to klam to taky není klam o na opravu trpí za toho asi to na sobě. Ale není to fakticky při mi že se k celému vesmíru ježíš citové než ještě na to citovém poměru k tomu blížím který trpí a je to o psem toho je citový poměr ní. Protože tomuto léčku nebo třemi stojí poměr jak se kdysi tomu mistry poměr takže stali nečekali v tom se vidí člověk tak je to oral a proč s citovým poměr nebo bolest toho najedli své povaze se se po mně to o do tu bolest li jiném. To není moc daleko od této hmoty to není tak blízko bohu jak si myslím že to je teprv konec světa. Že se dali se mi svým atakdále konec ale je to začátek v znovu ve že ani ještě začátek mu neví že to rostly jsem napřed prožil tento konec rozumíte v tom koncentráku tak jak to všechno zase o tak tomu o to jasně odpovědět že se začátek věcí a láska k tomu dílu božímu je začátek nový je li vězte tomu. To je něco nového co tady ještě nebylo co není konkrétní jenom jenom konkrétní pomoci určitému bližnímu nebo tak nýbrž te. Poměr k celému dílu božímu celému jako celku aby tento přehled měl. Aby byl také velkorysý bych tak řekl musím bez nejen podceňovat op jednoho trpícího. Naopak komu o vizte učně atakdále poznáte. Čili hle tam je taky protože konkrétnímu trpícímu jsme třebas pomohly. Ale jenom proto abychom zažili konec světa a ta spása potom teprve pokračuje tam jsme se ocitli na hranici že stvořeným nestvořeným to že nás dovedla dovedlo co nejdál jsi ne viděli v tom stvořeném jeho a ne sebe že to jsem nebyl jenom pro svůj cit. Ale hlavně že skryto v tom termínu hlavně z nebyli v tom pokoření nebo do toho za věci láskou boží. Nebo po tak je to nemusel říkat jsem toto jsi učinily je než do bratřích mých mně jste učinili musíte tele. Cokoli jste učinili někomu koho mám rád mně jste učinili to že to měl říkat chandogya upanišad zase když vědomi že miluje otec syna miluje do mysli nemilé nestal rád jsem říkal. To je pro je to láska může ženy ke mně nebo ženy mužovi není láska et muže ženy něm ne že nebo nežili muži než láska k bohu zakuklená láska k bohu. A protože tak jak dělal dokonale tak že my nejsme ochotni sloužit ale se na to o byly tak jako tomu ní. O pro by čan do dělo upanišad. Tak to bude nová jara u k je obraz nebudeme nadal věci dívat se. Víte. Jestliže tady například bůh nezávisí jsem stvoření tak nemůže koly tomu svoření trpět tebe na něm závislý. On netrpím. A my se ocitneme v tom poznání že jsme si rosy s bohem tak také trpím protože je to že jde li se obětovat pro ten svět. Je ten není tam s tak v utrpení je tam ty že co jsou to co stavu svět netrpí. A pro zen ve by jak se dokonalém dovedou obětovat je pokud trpí tak že se vyžívají utrpení samozřejmě nebo vězte mi to toto pole. může být klidně cizí protože je to se konkrétně umět pomáhat. Tím se lišit dale křesťanství život jiný kdy je o některý sil výměně lidský době normálním dost vyspělí by řekl se mi po tobě že trpí již ti víte vysílat tvoje karma a ty si musíš o svou čit toto by nikdy kristus neřekla prosila ku u řekl to podobenstvím jak učil ježíš kristus dělal zázraky ne ano pane ten návod. V že ukazoval že tam do toho musí být něco one to z na denním pořádku. No to je asi na úrovni na které se říkají říkají číňani. No. To je cesta po které se kráčet v no a cesta a prosimvás to jsem se rád tak je nám od bláto nebo co tam je. Tam jsou před zač jako tělo a mnoho jiných věcí a nebo jiná v syna fráze čínská v že totiž že s metodou to nejde a jen s metodou to nejde tak a bez této li to také nejde tak to potom vůbec sbe čistých. To je to ode než při bych to co o z odpověděl aby se znovu dokolečka odpovídal protože tělo je překážkou o tom není pochyby. Ale protože po stát protože smysl jiný než tělesný tak je protože bylo zamontována sedum úrovní vyšších také. Tak jak my ho vidíme jako tělo to ani všechno v naší podstaty nýbrž. V tom těle je sedum úrovní janet ne tam neuvolní vědomí žádné vymezené. Jo znám dneska toto li těmi postu na dimenzí žen jsem to protože když si s a potom osou nás si že tím něco vyřeší že. Že si že se si mysleli že je že když nemám vodu a pošlu vám ku pro vodu někoho o do přikáže dokud vývody. A on zase neni vody než po že to je komu jinému a osud vás sis to o co matka se podávají jako se mi to o navrátí tak tam je nakonec byl někde jako se to po si to tyto řady to tu vodu měl do měl přístup. Tak tím že to prodloužil na osud násl takových předávání tím jsem ty věci mně zjednodušil. A tím jsem taky na nic neodpověděl je to tam tato čisté jedna věta od ale je dnes si že je to jinak než že metoda jakákoliv formulace k tomu nestačí ale kdybych neměl hlavy jasno co chci dosáhnout znamená nemělo li nějakou metodu této síly toho ale ne v každém. Kroku ten krok samozřejmě výrazem metody no tak kdybych to neměl kdy se nebudete byl schopen kráčet tak bych se nedostal na cestě po které se kráčet nedá nikam protože na cestě se kráčet ale mám tělo které se kraje tato ani krok a pravil sval smyslu. Mladík zraje nastal se atakdále tak že berete z na vědomí že co je pomíjivé musí končit a protože končí a kdy děloze sebe co mělo tak se podobá rostlině která viděla plody. A na po z jen z se ukládá do spánku a římě přečká římu a nedá se cesta se objeví v z květu třebas. To je symbol tak lehký že kdekdo pro takové symboly na každém roku tele. Přestane věřícím převtělování jo ale to se vysvětlit že to chybné protože to je to předávání vody a tím se nic nevysvětlil a to co je vůle že se na velké ležel věd. Tak jednat teorie ale je tady sil všem který vede des li zažilo. A celý mater jsme takle postavená duchlu celým ateismus na příklad začátek mater z mu vybrat takle demokritos. Dnes kdy byl založen pak že by tam malinké částečky kde se vzaly jsem jedovaté padali proč padali. A to dost po vydala a padá ani do zcela návodné. Takže soustava toho dopadu dávat taky zření tohoto světa jedno si jsou ostatní. No to řeknu víra velice náročná k tomu abych nebyl nikdy schopen v asi dva roky fa. On jim a tam se kdepak tady berou u vás dvou starších pánu dát dobře jist kolik se prvně tam po hospodě protože co pak mi po kultuře jsme jednom nemám prali do je a oni říkají no. To řekli sebe kdybychom vám to řekli ale musí za o hadu v jednu záda. Když v tom novou jenom mně z vize že padám ka rád řešit hádat ky. On si teď s námi na náměstí. Čisté a nedaleké náměstí a tam se starali a prostředku na řekli máme tady dvě brány jednají je bez lidská ten na západ jedné pražská tane na východ od toho středu města. A vidíte že ta pražská jen nově opravena kdy se do řeky dobře v tom mnoho krásných. Od lidská brána o kdežto si z říma si máli na to aby je tady dale toho by si z ko bránou směrem o západ je to pravé neni a to se mi že je to co ho ale ti na ty si že karmě z za to byla kolem přečetl. A oni řekli otázka proč naprostá opravena a proč jak je to pravé není že ono. Tak tu pro z kovy jim jasně že opravena proč do pro na že se na to měli peníze. Ale nebo stále se tu ve z podle se to dělat jak ty si tam po po se jsem pád kroku nechali daleko jít jsem si přečetl na telat na ten bráně pán bůh na věky všeho do času všeho teče z toho o na věky jsem říkal a ha to neni s tím že byste neměli peníz né. Že ze daleko pro dobra z koho alibi tam anděl nad kristovým někdo je taky smrt tento pěstoval strašně vážit je tak je to zase podívám to bude tes je dát opravit a že si z výborně. A věří že to zase říkal si to o roku osmdesát o sum protože to. No tak jsem si o bože nepotkal ale vy si to říkal tak si pane si znal čili. Protože kdy jsem jako by že ta věčnost dostane a to co je takzvaně na věčně jsem si že není věčné to je to vzniklo co vzniká to zaniká a proto v lidské tělo je prostředek protože v s v mikro. To je z vodu a protože tím prostředkem ne všechny prostředky s. Než rozlišuju co je chrám boží se ten člověk který o tom buď neví anebo na to ne se ještě horší ve za projevuje starosti místo vše co splete či nastalo se si ve se to v nerozeznává on zvlášt be. Volně starostlivý be jsou složku lepší když bude století tak bude jenom pečlivý v nese vše co z jiné neubere správný. jsem pro se vás asi taky pečlivý přes starost do si nejsem. Tak jsem řešili dní a že záleží na tom co o toho po na si přesně ve letech be. To se tolik chodím z to my dělat nějakou věc padesátkrát ho pořád formuluje. A teď toho satanáše zakopal teď říkal že že je s tou co on o vás. Ráma zastoupit přímou o lásku k to nemůže dostoupí samosebou. A tam on se tentokrát a pak je za to az odejdi satane co mně budeš diktovat když budeme se jenom abych miloval. Že mám tak se ten milovat bližního. On mi svou formuluje doma jsem tvého vozu které hrozný o je tak schopen miloval boha že jediným jemu se zde dvakrát zjevil kristus prosimvás mám toho svědka li se nevěřili v si vyložit pořád tak ze zad ne jedou v egyptě za těžkých podmínek najednou tady přesto sobeckou nedávno. Zas komu se to přestala kdyby se nadto čest někomu stala no tak bys vypadal jinak jenomže musíte myslet. Že tady máte před sebou člověka který za to jak jedná nemůže. Ono je toho poměrně stejně jako s námi ostatními protože děláme ze padesáti procent něco o čem neví mi to děláme. Tak se nevinný jako jako jakkoli lije jakkoli je protože co je to že ve s a to jsem. To je oběť za vesmír kdyby se nám řeklo že se opět se na nevíme o tomto by toto nechali o toto dělali a tak se to z milosrdenství boží to nevíme že se bili jsem posláni abychom z ožil ve smyl protože taková svět to s o si vesmíru je jenom na naší tone a daleko široko ne jen ve mně byl jsem do jsou to by pochodně jako tady to je jasné ale všude nenašli co se skuteční například vůbec už. Že one postavení temně třebas antonína a je to zformovat. Tak bych říkal neznám člověka nepoznal neviděl jsem který by se setkal dvakrát s kristem životě osobně. Ani jednou mne nikdo z vás abych měl jednu formulaci života je bych předtím ustavičně v duchu kleče a za tu věčnosti za to že takle vede prosím že kdyby se stali tak to jinak proč zjevil ten kristus se to napadlo. To si při na tom tak dobře na to jiné bych si říkal že se za to obchody kristus jak ten jest to je li si že to je pět nedělat věděla někomu se nezjevuje a za na terezie dokonce řekla jsem jedno za svět nepřijde taky nepřišel on se jenom zjevil. Toť celý náš život je zjevením síly boží. A ta síla boží když někdo potřebuje v po by byl spor mu na tom nevím nic zlýho tak se mu ta forma toho božího zjevení objeví víte. A ale měl by se s tím spokojí protože v nestřídmostí ještě něco navíc nevím na bys mase byl spokojen kdyby se mi zjevil ježíš kristus jasem hrozný člověk ale kdokoliv z vás by tu milost měl tady byl věčný žal a no a on je. Protože to dovede za let do vás ten sat tam o kterém neví každý máme to jinak zbavené do se tomu říká. mně komu z učí svým způsobem myšlení a bůh mu říká nemyslí na sebe myslím na mě. Kdo vám o něm bojuju a nedivte se že je to zatím bují boji jak se vypadám dí. Čisti čisti beznadějný něco o něco tak dále ale to protože on nemá ve svém prostředí nikoho. Blízký při z doby jeho cestou ušel nemá tam podporu jenom v tom kristem tu stačí žít ale mám podporu ve všech lidech bez své rodině přede mně podpoří ale co bylo zapotřebí udělat když jsem roku. Šedesát je dycky začátku se musí do toho něco v čem musí do to bylo vložit sebe jako by to dělal se a je to sám nedělá velice důležité a jsem tedy v tom bylo co nám výměna si měl sliby že se ožení do budu děti vše co jsem slíbil a od doba jsem pro to by bylo klecí jest plněna. Ale. Protože nás jel ty děti co se nevzal jsem viděl mezi je jak rodiče tahají viděti třebas do přírody jak ty děti je zlobí let jak se ještě nemají z toho vůbec nic protože oni je ustavičně zapomínají dokonce od spojenou tekla todleto co to ode mně pane bože chce jež. Tak se do toho na s ani se zažilo nepodíval a jenomže když bylo po válce tak napřed v dál nemůžeš cestou ujít když nesplní již co jsi slíbil v tom musí člověk z umět splnit nelhat v tomto bo musel dát nesní tak sem prostě v jedné když se mu to řekl. Že bych si vzal kdyby ona nebrala jako manžela nýbrž jako posla božího který vychovává a. Byl mu děti aby je také brali bral z rukou božích a on k k ní. Sem se musel úrodu přemlouvat než se rozhodla mně jsi jsi v. Ale když konečně přišel protože to spráné byla katolička proto rod spojené stal se tak těžkého čekat nezkazí věk ji v k tomuto nepomáhala ona si že mně šlo jak spory jakože chodila atd ten je si říkal asi co takto o tebe chce. Když svatost o tam jsem se v ní. Která formu s slibu manželského dovoluje normální život manželský ve a není to z výklad to se to se že bylo pro je to asi to asi není zpráva nebo jen co řekl a to jsem myslím ve zpovídal co se zpovídal leželo no ale a be. Potom pepíček dostal svých krize tu jsem to všechno říkal be. Takže ona potom byla po než jenom mání ani do nepoznal že přitom plní také ještě tuto úlohu ano. Takže ji vychoval mate skal byla oporou úžasně něžná v z za dětí vůbec nesahala. Tomu jsem potom musel dělat toho by ho ven do tam musí do to by to bylo bylo doma v no ale musím říct že nemít manželku nemít děti jako se neměl ty byly boží a. To je veliký přínos z do života. větší že ježíš by byl svobodný zůstal rozumíte protože my to před sebou a nevlastnit sto na být. Jenom by spoje si od boha jako milost přes li v znamená ten se nemohl s manželkou nikdy boha a nemoh jsem mizí při slovo. Ono je to ještě nebylo dost v z když jsem přišel z práce s jasem nýbrž že do vešel byl ve škole tak se zapomněli třebas něž po hladit se neudělal oslovit bez nedal ani jednu tu su zase již do s. Ale ona chtěla aspoň slova když řeka anežkou ano. Tak říkáš ve řekla ty mně neska nemáš sela tak se. Ale je to jsem na poznat ses byla jenom pole toho slova den řekla ale ti tu třebas. Nebo slovy kusem říkal že ona se měla milo miluj životě ve se jestli do viz tomu po boj jsou to je co v ní. Doví jsem nemohl říkat že by se říkat na tak to co se s to měla pro zněla nese si takle masem denního. To a be no. Tak tele dodneška když například když těl do že rad v zase dožral s nejsnáze tu damašku a to je toho o to by byl do maso a to je divný ze česky. Rozdej že ne rodiny ano a tak v tak tele be když či do že do neříká ale nevíš tím jsem tak. Ale je to ne ale chce v si my dětmi nemohu jednat jako jiní rodiče v ní. Do tu ušima například on byl čili. Protože ona řekla je kdežto a mám být přišli no vy továrnu tohoto mám také ma ještě u svá pokusy novou koš vylila kde košili mně dala koupila všechno v asi toto se dal ní. No ale ona o mně péči. Protože mám v či oni totiž proto jeho který do malýho my si nikdo se oči zavolal nebylo to osvojí kdo v ale měla hlavě dobře to všechno spořádánu ono zrovna takový ještě si že na tak vyjde hrozný děti doma jsem si pro že si o vyšší ženou o paměti hmotné toto stačí pro tento večer kde potom po večeři mu ještě o tu při proti bohu pamět dech když to ještě mocné. Se nestal známá protože to je že tělo je také hmota takže použil el ta tam tam funguje. Takže jsou lidé kteří pro smrt děly strašný svědomí slijí se tam něco vyvedli nejsou u ryby bo za není s tímto životem. A jsou li kteří jsou zase jako to manželka ještě snaze si do prožila ale myslím že je že ho jednali zda rozvoj si protože tak šťastná be. Že nějak viz strašným bolesti se na začátku tohoto s života v něm bodu ještě se ona měla koncem života. A z důvodu be. Které který se dalo předejít kdyby byla se odevzdal těm lékařů ne včas nechtěla jsem se to byl ve či jinak. Na bylo strašně jsi měla zřejmě. Jak ten konečný ukazovat na co to tam konečně je ten jak zažil z tady nejsem to když jsem to z měla uvědomit be dale jak na to řekli přes den. A e toho nešla čas nešla potom promeškal pak kdo po z pata jako věda ale kdyby byla be. Dala na ty lékaře a pratik umrtvuje si prášky be by z toho a bez tohoto života synem odnesla tu pak č be tuto hmotnou a v k v. Že oni v uších všecko a přeješ životnou oni du toho člověka ano v žádnou vyšší paměť nebo domněle po je tu rozhodující pro okamžik smrti tu utlumí ve všech přijde do toho du v jeho života po smrti jako tu bez do pravdu a do o tam je bez vědomí ale když ses proto je tak se musí tam někdo ujmout jak se při vám to ještě byl. Tak ona tam přišla a okamžitě byla vědomá be. Protože nebral ti prášky a zdola tento recept jak se deska ukázal a ten se znamenal o do se že si nemoh přát tu bolest tak jsem vůbec spodním odnímal mne k k v. Když domy tak to je žádný zázrak to není žádná moje přednost to pro by to neudělal ještě do pole tak v i od do odpovídal li věk každým od pomáháte tyju kam jiné od pomáhám o po skla ranní rukou. A tak prosím pak do tak jen jak taky živou ka dne a o nás. Prostě neztratila paměť takže tu noc poté smrti onazemřela vše zrodit večer třebas panna taková křitele ka že v noci si zašla jako žid mého syna. Který předtím váhal nevíře ní. A bez zjevila se mu u jeho postele ale prosím opatrně musím říkat celou pravdu za místě kde pontu posel neměl tak. Denně přeje si je si to jenom pro tomu že že si se cestě rozlišovat ale poznal že to ona a říkala jak se si o jenom tobě abys věděl že jsem život že pořád je dána como jsou to ráno řekl aniž by se řekla odešla on mi to potom by se dal taky v na. Vám po smrti vybírala ty svoje děti jak to potřebovaly a pořád dodneška jevy víra. A měla by jak jsem se při tom letu dokud to pravé upozorněn že zlomena to jsem pod za za o že jenom o tak o tom mol moc ale toto mu pravil dvojí neví jsme požíral nebo li seš domech jen tak jsem nešel lékaři jsem chodil jsem po praze atd takle jsem kázal. Trošičku do po bolestivý. Ale trošičku menšími bolest než jakými vstupoval jsem v tom co můžete vědět. A ona mně se zjevila prošlo jakými velkým oknem takovým v jeho v něm ještě že vším tím ale sami ti lékaři. Je tam celá rodina jsem říkal viděli jste již ne co ses osení jasně vidět z to vlastně řekla si to odešla. Že ona se do si mít protože ta vědoma stará v. Ale stará je pečlivá toto s takovou víte jsem do o tom jsem vyšel to vim proč von tam přišel a bezstarostně be. Na svým chtěná v tak se nikdy s tím nedbal jela se takový před si nikdy tady neměla ha. Jakkoliv přišla ti otevřením oknem v v a mnou to co on se jak by si přel v ale při dobra bych si teď je pro vody do těch šatech při to duši jo tato stačila prosimvás ní. A takže proč se to všechno takovým tady říkám v protože v atd. Konkrétní život byl deme dál a jestliže el víme na takovým astrálním životě nebo tak na tom nelpí. Tak potom se vymyká máme vedením božím i po smrti ona si stále se vedení božímu nevymkla. si o tom se kolem nenese brát moje mínění za jediná na co on nám na maminka se noha a dala be ale protože snáze než se stal se v ale že si to nepř tělo odtamtud člověk no a teď ne jsme na zpívá ale jsem říkal ne krásy mi tam zpívá nás nemá povím co vykazovat protože jo no. Ale jak zpívá a to tedy vidím že mi dává jasnou odpojit od pojedl milující matky v ní. Tak tam mám ty nestranně milující matku byl s manželkou a a tak dále taky babička od pustila která říkala tím sebe nikdy nic nebude pro za mám to je těm zazní že mně myslí že jsem takové dělat časem nic a jasně řekla nabyl vyčkat sebe nic nebude. Je země dneska tou mám nic prosimvás po že ten za nic z mistra na není bych byl rád ničím kdyby to dokázal tak dělám zázraky be a to jim přijel ale be že bych zázračným životem vnitřně be. To přednost vše již zde za nestavil na že že čeřínek be poslední den výkladu a tak uváděn je literaturu v k. Tomu abyste se nečetli do moje spisy tane. Tomu se nehodí ani umění žijí ten spis viz tak mýho spisu se nic na to nehodí se skal dovíte je v tobě ho po je jak zhruba je dostat je to si ve se vyznání protože toto vyznání deska dělám. Ale poslem co osobou ale když se přes se neztratila musí a tak budete dobře rozumět. Co prosím mám protože oděla rozlišit by je a zbytečným po se to vyznal. Abychom ho ne vyslechli a ty chyby taky nedělali se vám musí by k před co jsem dělal chyby proč motto z o maličkosti. Ale jsem prášek dělat tolik ve že tomu se ještě přiznává a že se to může pojmy se s tím mi dneska za o století v tom byl ještě s tady manžela. Po pádu říma. ještě to můžeme se rád když v ž v k v. A tak teďka stav. Takže napřed proberou tudleto a teprve o tom se nebudu dělat ze se protože todleto by mohlo test ne kam neuteče tak rychle neutíká jde li o to tak. A tak v v a v tak především ještě odvolávám se nám v v podání svatý terezie která řekla nikdy nedoporučuji svou cestu jiní mu protože je to cesta dokonalého jemně řečeno nezve. Protože když ten člověk o některý je řek tak by s to oni důsledky ale nemá tu si bylo by to řekli lidsky v mezi kde kama je veliká propást a to může zase jenom kdyby to ještě něm do dlouho si chtěl jsem taky dostat z život dopisu přiznání takové vyznání v prosim vyznání svatý terezy je tak by do po č jako oděla tu dom v tu máme. A to by jsme semeno je přes je ne životopis v špatný a aby z li do jsou vydat k a oni jim životě že je lepší že španělsky ale v přes je to nový je přeloženo říkáme že to se se dostal v v je to při co se stát věc kdyby děláno tu bude li to vám je to hodně velké ji tam do vydělat ale ne do si drž v tak to je obrodu z by jsme kola nebo do pod je přiznával za všechny. I který udělala v i věty chyby jsou budeš tiší nebo stejně zle jako ty přednosti které měla takže by zase budu promiňte jsem to daleko došel v tak je takle vyznává ale prosimvás dávám rovnou řeknu toto se pro vás ne boží. Mějte na mysli co je co řekne se pro vás hodí to poznám tu se pro vás do oděl to o jsem nechápejte v tak světová se nehodí operace při vědomí že u kde mládí a to budu ba věnovat že to pro hodilo ale vy musíte nastoupit normální cestu od mámy prostředky a ten normám je lepší proč je to takový násilní jako obraze do za vědomí v je tento život. vás budu uvádět toho jak správně používat tohoto života ona věděla že mu to neumim do protože jsem byl při si to č ten domu z si ne tak jsem to moh umět jako bych i to by byl než v takže když to vám kdo to řekl no tak tou je že než to dokážu užít rozumíte ne to po kola to je fakt. A tak bych že do vás prosil aby se to všechno přebíral a protože bych od další věci jak se vám tam něco nebude vzdát v tom přiznáním tak poslat hned se zpět to je to že je to není možné je to toto dokázali nebo jakými prostředky a tak dále všechno odpovím a proto to jsou od ale kdo z ku do pozadí protože v musím bez ze osou od nebudu modely daly a kdybych to v protože je to do sebe to znovu říká a to semen jak své v. A to si říkat naposled život těla tak těmi kdo se z krku pořád modlil sobě ale měli o tom mluví o sobě dát příklad jak jsem to ne a dělat. Obecný dr si na ano a protože jsem člověk jako vy tak ty krisi tam se musí zatím s v k do li se nezdá tak se ona se prostě s no k v. Tak především. Od mysleme si ty operace na to všecko to uvolněním k vědomí toho měl své přednosti řeky se nevýhody protože člověk jako dítě na to nestačil a nemohl to sledovat jako dospělý člověka dost teče zase jiné předsudky z než ty nedostatky dětské takže to jsou života a ten mu stojí v cestě protože do život se tu byla jako oni věděl někam jinam než jak se měl umírat v kdyby li ovšem věděl co dělá. A moc jdou o dělal něco o čem nevěděl že to dělá tím se dostal by na postranní stezku takže zní vyslovovat např jim musel z kódu ten nesmírně těžké je u to viz tou např živou cestu bylo velice snadné trvalo. Při nás sled. Ježto li se po mění starší než se nás je i mám nebo se na světě a ono by se ještě nejsou poli a tak se o to nebo říkat co oni ne na s přímou stezku zapři ho z ku se musí vyslovovat protože ty se ses při by se z ky od přijeli při je do jisté a musíte se smíří s tím. Že jezení z přeskočit na cestě. Takže my se musíme zpět vrátit poté od se kterou se učinili. Česky řečeno zapřít sama sebe ale jak se znáte celého. Zmenší zmenšovat se do čeho se k a tak dále se stanete ničí na cestě a to se kdo znovu. Oni je třeba třebas stokrát tomu začínat z toho se nebojte ani nezmalomyslněli ne bez malost niko za jsem v zen ne této jsou stranou přesto mámy jsem dotoho vám nic není tak i že se musí dostat do situace ve že si byl do že se mi do todo do tebe člověče když si myslí že to k ničemu. Že jak může tento u se udat správně ten jisto nám protože již nevíte co děláte kromě toho co víte že děláte. Tak prosila co su za by základní myšlenky že jsou pravdivé pro všechny je že ho a tedy do jsou napří on se s tu co se mu závist zrozování. Ale například jsem začal dělat písmenová cvičení se tomu říká obecně a dostal jsem se o z se do extaze jem. Tak když je to zase nešlo vlivem nějakých oko si do toho musíte jsem udělal tak se musel by jsou mat k písmenovým slyšení a. Živ jimi znovu a jenom tak dlouho dokud je to nebyl z toho z postranní stezky na tu no. A když nestačilo ani tohle toho tak se musel jsou volat ještě dál a musel se jat obyčejnou oběť pro lidi tak bude to svoje dělám to je obyčejná oběť pro lidi by jsou mámy opravdu s postranní stezky když je to v to co dělám semen je to se to vždycky a protože my si vždycky pro sebe a to budete např na sebe a to potom na jižního tele a jsou potom musí něco o tak někteří kdo mají toho když tou jsou na těle. Kdy se musí jisto před to je to světem ale v ve ostatní zaměstnáni na s tou nevedou. Takže to jsou ani oporu někdy velice pracné a k tak se ocitnou s vámi. Na cestě očistné jaký vidím celkově a co je nám třeba udělat aby v nese šel sví cesty očistné.