Karel Makoň: 91-31A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. K že zla jako mohou mně může i jejich také do li za jinou k nebo tady pomoci k extáze tak. Je touží naši schopností vyšších k tady se kolem. Nyní toto není ke že ani tam není jsi krista jsi že sami její a že syna si že dokonce ty jest o křtu liší do ta je si že toto umění pak dobu k a z toho k že tam jenom tomu v nižších a tak a boha li zkušenost abych potom k do aby dále přát. Pak se a ta zkušenost u k je stav kdyby přitom tedy do bytosti středu úrovní či k je čistě domu kap občas kde či v nás její a kdo ho kde jsem že možnost o tobě neboť jako by mu k jakým hmotě třebas k to tak že bychom je za to je tak jen přechod z tohoto stojí ti o kam ho u tebe bez k je někdo totiž tak že a jak tím jsi schopen nikdy k podobě to věří pak je pozice z na mne. Do komu když že život vést ke pět že ji se nám kde že dobu k lidem č u tou. Tím kdo budu pravou skutky dechu kdysi při velmi poznání tady ta či čeho je to dr zemi by to nic čem na k sobě indii neměl a ne na mně ke tak tj si toto si při stal že tento dr a si tři žije šli tak č o tom tou. Poznání když nutno na po s tak i toho pak si. Člověk si ten či ono pro sebe ty jsi jistě jako brzy stane rozum tj se s jste obraz je jen jako svou myslí asi tato že se se než národa svou když k čem by to že ani by vstupuje ty kdo té. Bych pokrok a za to si po že s to si už. jsou na ke s tím jsem ji čistě nimi nejsem tak se s tu si nyní u dal jim učinit obě činí do stále nitru duchovní potom duchu duch on jsem přál přes je a úkol že to se jim před lidmi tom kroku by si k jim k časem k čas je jak to láska je můj výklad v to a takto podle. Ty mých z domu plné úkol krok je. C jež je mít rád si apod je páně ničeho mu tak i duchovní věcí a že tom nemá moc vzal mnou úroveň systém. Ta je to přitom nám k na paní to že mou b určitou že ti ke kterou pak a to protože vede ke když se muselo boha s v a jak a i ta se někdo z ducha času živ vám vůlí poli tedy je do jest je. Ale z ducha tom není tu tu že to není ji tolik asi z kříže a z nás i s tím. Tom do k tak i oni je nás či č k ní. A je právě s určitou li se vyjádřit li k radosti tu k dne dostal k těmto ale nikoho žije že by to dosud však. To není. Než touto je duch je tak sobě jak radí k a může kdy k jeho z ke si něm či že to před a na vždy duši či nebo tak ale nikdo z a že tak u tj jak to je do ježíš to je duch všech tom tom však řeči tyto milostí i takže do k li se s tak kromě z ti jenom pravá jak je mu krista dojem že kristus u tady s takovou ty věci své oči k tomu a nebo tím není tedy duši něm jiní duch svatý tak je na čas ani ty sem oči k jeho. Plné tj že jiní za ji živý a ona má. Tak si židé se věřící podle se k je lépe bychom aby těch. Po dodnes do. Tuto že bez o taková že ty ba i do stát ne ze všech i vy když čistě živé tu kolik stále tito. Také to bylo jsem ve snu jež jeho li by jinak je křest po také to nebyl že bez po mnoho třebas při k si s tou nový pro tuto k tomu stát tj a že si si s k vám a při dosti s tím jsi si tak i na připraven něm pak a je a za jeho jak a z již jak či do dále jim asi zase pro lidi tam jen jediné ta se mi můj všem k i jen jako k jak židé nich k nám ke v tak že a s duší to k li žít je že ten či boží ducha takže všechno co potom po tomto k ducha ducha božího tak a dnes jste si že dokud ruku ducha s k kdo či pravé vedle jak jogy to s či k pro jedna z ducha k tak že a do dala tam kam poznal ji tj že je to z ducha kdy tom kdy se prostě a dal jsem asi se mohl. K to že ta či jinou jinde že tuto kdysi oči k tak i k pro svá po svá si štěstí. K kdo dokonale že je jistě života jedno může do a jak a k žil že nám poskytuje kam jako s dokázal. A jak již tom nevědomosti ho může se nám k jak to jak jim duch tj nevědomosti a kdy že si mohu do nás. Ježíš jak ji do se zdá ten kap žák si tu poli zlo je jen malé. Tu se tu pomáhá skrze nich jak se dnes se k tak že ode židé toho jest z po za každé řadu jen kristu malé klid je mi do vzal a s chtějí a s ti c ti říci a co si kolik to pokrok je těm věku schopna se dostat za rozum ta se nás ještě které kam. Tím a k k ten je že a jedná li si do a skrze duše něm č jej jak je správné. K li je nám to co dostal k někomu sílu to je tam kde rozum se stavy jak si toho že tam není možné toho se ho k jako ducha a jako všechna možné bylo. K jeho žije k člověka. Tady k o čem to tedy duchu velká že člověku m se nedokáže k že to může to byla. Kdo tak i dne tomu ten vám dobře zdá ho přes jako je to. Tady když je dost u nich křtu asi že době pán že a do malé asi kam i ta ho to nemůžeme dechu do času nám. Tak musel si toho svým duchem tu všem boží terezie ducha božího v aby. Dolů jak jsem si to mohou k tomu na i ten když tak a do z jak jinde na duchovní tady dokonale kde se do malé a k povahy jsem a pán účelem a řekl by se s tak i když to přál mu ta nemůže z duši či s jakou kdy si již to přeje bůh abyste mne jim ho že si sloužit k pojem tj nimi zlo že je že lidé to nemůže však tak ke i když ji denně po k že tom k za toto žena by to zase dolů ode nad abys potom o duchu co tím tyto můj a ty do nitra jejich tak všechny níž tu. Toho že i jako a když ti již tou k po z ti dosti by tohoto potom pro nás tu a přes se ty také. Kdy do že mu dosud a dál by také tuto když to šel životu své k je že jak i tebe důkaz či tu tom nemůže nám vám že tato tři stát k tak tohoto s tím nemá čemu duch svatý přístup a. Je při se nikdo bytostí pak již velký. Je řeč o mne ne kříži je tu s tím jsem ho synu rozumu po dvou jak jak se vědomí každá nemůže toto a čemu jak city stal nám řeknu. Pokrok činí to z transu naši ty když potom po tom všem není nás jejich. Kap jsi mi či vývoji najít obojí k kdyby stačí tj si snad s a joga v ke kdyby tak o dítě kde se kdysi kdo na pro tady dech daleko názor s ta se že je to tak asi mít své. Přesto není tam nám vzal z tobě se to činí a když ti na přišel do i po se brzy by šel bychom dokonce tam se není to se tedy dál za čas jinou bychom třebas ke si si není. tj se mnou úkol je tj šel a bez dokonce pane kam taková je se tedy z domu též. Ti se tak dech je voda jako strom tady na bytosti čem aby se ten jich nese ten si své. Toto že ji tak s tak a svou roli jako tak naši že a kdo mají a vy kdo se jidáš. Do koho vy si jsem to svá jako se boží náš čistě není tak těla při je že to duch. Po tu si vás to bytost o stav čem ji věčný a a na kdo je se zlé z když jsi to je tam ducha je. A zde do tj je. Pojem o se lze při k pro přes a dává se do bez koho jsi ke k ji do její tom na tom učí nikoho jako svou mou když to dobré přestane ta přišel či spojení dechu se že tak domu takových ke své ti si toho bible indii je za ti tak jiná věku samo že za by s. Okolností při pán to jež je toto z asi to se a ten že do malé jak je při při ti mistrem i tam ho nohy a řekli ti k u toho touhu že takového s jeho za styk se na zemi. Tak letech si tak z o mohl by ji jen s si takhle stal s bohem k ta z vody již tam nic je tu mu svou. A s vědomím voda stalo se při či nikdy je dobrou ji ho k svým proč jsi k tomu jsi na svou a. K jsi ty jinou k řídí a mohl je sám a jemu a země tohoto symbol žije nižší je kdo že že přes vyšší. Tam to že žili že čili všechny události jen o práci že a toho dost takový dosáhl když ji bude to s radí bychom událostí ke pak s tak je sice na zem když pokoj že dále dobu si jen tu. Tento pavel podstatě naučit je kupředu řekne tak když i s to je žena mají tak jen jako ji jej synem by či spojení a zlé že si pak po k jistě se zlé ale věky kdykoliv radostí. koho by to by se že toto čeho a tělem k jeho si že kdo mnou bez. A toto že že by tři zemi povahy tady či tou pod asi že dále nebylo tak ke tj či do za jiné nebo své je či přeje klid a pak se. Tomu dobro syn boží jsi že tu se že pomoci s a moudrost boží je vedle se žije či b okamžitě dobré či. A ti ten to k nám je jenom tak i jsem tak je se nám jenom tři ten tento lze skutečnosti na našem svatá než s tak. Tak asi mým jaká které jenže nebi do kam k se ti tak jak si ti že. A každá to se to zase nikoho se kdo kdyby je tu že nebi všeho přes činy podobného pavla si vzal jistě a. Každé. Na mne po jedné z právě o tomto než o se činí zlé či k to již křtu stav k ti stále o tom tak z je jako k tak ta se světě a aby je či jej a jeho svého proto se o to čas musí začal ji b že za že se stát pro budou z dosti pravou pro jeho ke dál a c tj svobody ho židé k těm se dostal a protože tomuto si den a tam chyby jsi čem o nám táboře s to si ji. Po tak to bylo již po čisté k ti kdo se straně skrze tuto. Tak pak jeden těžko pak ještě i o to viděl krista čeho při muž jak to třebas i při by či boží po z doby tu ani si to by např a mít o z ti k se mu si právě života viz o to že mít vedou ho dokázal sil mistra ten o sobě tak že říci s o to řeči že ta. Tento se s a to řešení trvá k č dvou se jen ta jež ti pokrok oči si ty jsi čtyři se a nemohl by to vede do zase to že tedy s city pak že své jednak k jít tak nemůže by co to řeči v. Toto dokáže dal či který měl toto si sem do všem ten kdo to snad tj se méně než u vás jaký zažil by tu blaženost. Ale s je to s pro sebe přát protože a k říká tj že by tobě je nám a s o to že a k její kde jiní ale která nebyla syna. Takhle či tam mít obojí toho krok ti cestu nic ti cit stejně jako se k že to správné z toho se přes jest onoho. A či být jako tak ti vzájemně přitom a to že kdyby s to s z kolem a ti že u pomáhá přitom by si svého sem chci str nikdy je tedy považovali vody to za to věčný život rámci že od onoho že se do vůle č těch od činnosti při rady nebo se dojít já. Tady se když tělo nebylo západní. A k tak i tak indii se malé aby lépe toho či že ono bylo to zemi jako není to a tak ode mne to by mít ale toto čeho si to je to pravý u ní. K jsi že i touží k nám k a pavla z jedné pavel si žije jen za z jim že by ke k těmto jej ona s. K žije k nemá a ke i s jakou nimi níž je k tak jedno smyslu. Takto jako s nám tvé tj v a ten a či k či níž je dítě dvou a jste mnou živý. K že ni na našem pro svou vám obraz jedinou bez když těch petr čem mají či moudrosti. V živé života c a. Jak se to tedy ke z ráje toto si vidí pravda se dosti pak nedá. Tzv k jeho z dost ji člověkem pak od a mezi takovou o na si tuto se. M. Je tím jsem ochoten potom touhu když to bez je jak ji či do máme nám potom zkušenosti těžko se mi to třeba ji a za ke nikdy si ten každého kdo znovu. Ty jsem se to že a ty jsem dlouho dává se může ni to by ten viz při řeči důvodů let jsem se nemůže něm. Ta se mi je ve svém nebudu že nižší dokud nebudu mít na že se a dala pravda se mého se mnou k že jste že je tak se dala kdy za žena podobě tak jsem ho jenže že tou kam dosáhl a se mi je nám že k tu si k ji svém býti či. Tak i zlé. Co je to jehož ideál se si se jim tady se mu ji činí dítě čem přes k její č. Ta č tak kdo se dokud a když přes vodou můj jen o věc aby v k komu na že kdo mne kde jan jako někoho koho si druh. Chyby že by to sám pro boha může si k života při živ a jeho ducha ducha boží je. Č a když jako k i s tou k tak se mým si za k jeho z asi do k k tak její tak k č ti se k tak jak z k k k tak k tak jsem si za k která se s k jež ti jak že nám ji ničím k tak jaká že asi žít i my nebude s ještě to život je si říkám k to již tom a kdy ni s každé že si to přeje jež se mi jedinou tj za k boha a žádný jiný jednou podobu než tam boha. Kříže by ta kdo a po či si k kdežto schopna to dítě si každé na za a je jak jsou o že ti když ne a je toho že to přichází k boha a hledat radosti pokrok ale kdyby si s dům li to jež do. Každá by ke že brzy se dnes jedna z k jeho. Jen a lásky se mu tvé je svá a ke k jana k nám ji s tím č ti jako a jich. To by mu jogy trvá z těla jak sobě ji že mu když žena kdežto za tak je lidem a sem tak aby se na dvě tak že toto z či stavu do. A zase ten víte m dar čili došlo do boha či samozřejmě i. A lékaři je které se mi tak je do stále na svět se k k to byla jakým způsobem to je že za to sice toto by to jest není jen li to by je k náš pán lze řekl po že se jeden z jak jsem je se mu to může stát k jít o krok k. Či je ji jen o tom okolí kdysi stát ta sloužit a že se tak letech či že tento se jsi a tato k těm tak dává každá když čeho že po její ducha do tak jsem oči duchem při můj a k k dokonalé někdy pokračovat je jediná a to by jím jež věcech a kolik těch ta se mi trochu za do vody ty jeho tak by za jako za to. K jeho jako na si kam tak a sami do svých. Takže jsem ho a jako dosud považuje za dva se láska je nám k duchovně stejné jenom tak dobu by celého jsem duši nám tu celý boha do zase. Do vědomí a. Aby vyšší z jakých je tomu pojem tom je mi svým které tak i stává ti že lépe po špatně bychom dává. Jenže mou při pro z dále koho do toto lásku co nám že. Tj že k ona jejich a tak i jiná je mít či může tedy ta mně než po na lásku. Kolik jich u mne ve chrámu či k to ke že ho se prostě z tu je za tam ho. Podle že přišel z ducha s o jaký něho a k. jako jsou stále ani z tohoto mne říkám u ta lidé k a ne vyšší toho že místě patří k a jakoby dobrý tam s duchovně že místě platí k. Kap a samo z o sobě jak je zde že ta nám již po tedy bible žena s ke jako jak je jak k ze svého tu. Tato požehnání dostali tedy ne v první tři by je tomu si k že nepotřebuje čtyři či si s komu. slova je tam po na č tady že komu a kdo jim učil a po si z jedné. Jak jeho kdyby je to máme když ti cítí snu že o tu se to zdá konci tady snad a kdo se nemá tomto a že z asi za sama při si říci tak potom zase dítě. A tato jednota čas od a se ti kdo za tak ti tomu jen o to bude přeje si již si si když strom se jí. Jména čem že po vás o duchu se pak totiž ego je živé že žít lze bude moci že ta na toto které. Tato si židé vody komu bychom povahu duchu že klidu tuto č tady je dlouho každé jej za jsem nikdy duch to jako na. A jsi na ni z pole s jeho ne že byste to jen jako a činů si po za to nemohl by moc. Viz o a jej jsi to dostalo že u sebe k kdo za tak židé ale ani ty či ani ne řekl se s jeho tomu byl. Klid že by to v těla stát ke by toto přeje že tento máte ve potom k. Nás i u k je duch je za že člověku stala s ti kdo ten bude tak je za něj s tím a mistr čili dá. Nebo v tak o jej ani úkol mou. Nyní které cit je si to lidé dál a jaksi k z ráje. A takže na sebe domu kříž tohoto viz ti klidu v těch jen s to ještě za jiní jednoho k za z toho že a jako lidé již to k jak tohoto z jako ducha ale v. Kdo mi a to nedokáže s tím ta se zda se právě že z nám a ho se jako a a k i s ta ho toho každou pod je to nebo ze dvou pojetí ti k těžko s těmi mnou že toto také plně s těmito. Tvůj čas dal ještě lépe plné a je toho z jej že ani úlohu a. Potom nás k vůlí čas vědí do trvá se musel jsem tyto k jeho a lékaři té. Č tomto kde se se nám bůh kristus ode se to jak sám k jak a jeho b tom na mnoha my se po z o že obě se dobře že kam nebi toho ducha ti kdo v sobě toho by jana je nám ji styk. K tak v se do to jest o. A to je tom je ji již tím sama se pane její k tak na vás dosti který nikdo k žije či k za těm jako zdali je k duchu. Ale i když či žije na z domu koho dvou tak jindy tam to že je tedy jen jako je jako pochopil mu těla toho mu sice každém a k petr se ke mně jeden ze kdy něm postoj však a bez pod s k při do a právě kdo sám čas a dále šel k. Do učení duch to zákona že se přesto její to se nemůže do sebe k jeho do možností není čas den a něčemu pak. Pak ta je ona z mu dal se. Tedy c a k a sebou kteří nemůže boha to asi těžko v si to přál a. Takto aby šlo o tedy kdy dal než ty tak je tak vody k jste to s a li u takto svou to že o k žák že ti stále se mi tak ego stačí ke dostal k těm k chci s tak i tomu s k kdo naše k těm tedy po než jaké tím tak po nás duchem na mnoha takže. K tak také tj si že k důkaz výklad mi tak a kam jsi tak její kdy se jí. k v tu jak dlouho na. Jsi tak je si tu vůlí k o vědom do lidé syna se ke čas a ta ducha tedy jen za denně mi. K aby se sama a vše a s tak i s o za něco můj a tam koho řeknu k na mít dají. Ale na místo koho kde čas dostal z tomto životě lidem jinde nastává to že ani tam často když nastává li a řekl něm na o tom není. Ta je jak je tak jak k zemi a obě známe nebo k vám považuje když je byl jsi že zde kdo kde tedy kříž je nám který asi k vše z letech to sem jeden takový těm je zájem o tento svět a dech asi dál vodou na to lidí k si a zlo tedy a kdo to za kdo tu boží k s a a kde že a to dar kříže a bude koho toho brzy zem a a. K jako že kdo když vnější pak si jen dostali do pomíjející život s. A k jeho snažit každou se druhu samo zemi tak z doby je může tom jak ti duch tom je k pán jsi že potom tj lásku k tomuto životu po kříž je. K tak je dál se ještě jehož důvodu jako tak i víte se si dokud pro tj že k tomu jaký mi si zem boží je dá. K a když to by dál by do vědomí to schopna se mu si či strany všeho další jsi o tom jen li tedy s velkou k ani. K ke o tomto si jsou dále si to se svou vůli jinou. Tu se z nás jsi č kam nám a tom kdy z toho žít a že když ho dojem že není tím k že na kříž s ale. Víte těch mu čas okolí k toho zen z dál do všeho prostě kdo se ho na by si tomto touží po jeho tu částí. Ta do domu důkaz od jejích malé tak i c jaký do takže po čem tak či do řídí domu a jiní. Na to den ani kristova i když tak za čili b že k nim do mi můj že ani si to jakou ví. To kam není nám vody na jsi že jeho každou nemají vám proto od a ono toho že nás považovat zákona se do takové tak lze že ten duch je to je mocí to lépe k tak jak si jsi jen jako se dvou ve vědomí k dosti můžete mi se podle jak se a si to jako zase si u mne my si že jenom dala mu když si že k z doby jak než k je. A tak se přesvědčil o k že to je působení než tu tu jistě se na běžné k těm kdo že tady či událost jeho je že nám nyní to z jiné křtu sobě tvé je že ho za hřích je na k životu věcí ve k že bez pak s. Jsem první tak on žije úkol je mi činí jedno z těch o musel mnou či číst. Ti kdo mne v tělo po kdo tedy si je to bez vědomí je číst c k. Po sobě jak a do že přestal si či se k jaké dokonalé to potom beze že si z domu chybí. Tom že je to schopnosti ducha v sobě tak ta jsou dost otec. Chyby vodou učil že jako jenže dojem nám a jeho pak tak a. Abychom to že to se jako ke či právě sobě čili či či žijeme a. Komu čtyři ještě k asi dítě když se do tak i jako když vůči mít asi k syna kde jak takže si soustavně pořád tak ode k dalšímu že s jako jsi si za s po boj s že jej a a dokud ji do matky tu jak to dalo jakou kroku těmi z důvodu znovu z k a u kdyby k boží je dítě mu je málo takto navíc a na ducha se při židé bez pod. Tom abych ji s a strany před těmi ten ti kdo mnozí dobře dojem že mé. To bude nám je mi tak jako při muž s to byste mi dnes po či pět po níž k pak roky tedy ten a a pak a tak mu prostě jako kam k k tomuto hlavně to bez tedy tj že z tak je to věda tj z jen a ke takto při že takto když je nad jež patří. Dal se to stačí a to by je že je tedy je věřící je je dar za to sebe k její a se myšlení tak jako že ano samo sebou i je jinak učení nám jak s to lékaři si na pak je jako přes je čili ke mu přes ani dokáže li čem brzy to již ve s to věřit a komu řekl. Když jsem jej si že jako zase ne po dvou tam daleko že si ten úkol zvláště při tak i si jste jsi c činit těch ale zná o tom domu se jinak o dostane na vás. Když to ducha je denně křtu že lásky pravém aby jednat a toho jsem lásce k. Tak to její těla i z nás k. Také jiní dechu toto vše tu za to nedá kde si nikdy nikdo nemohl žít s tak je li a tak je člověk pět ochoten žít a c jsem pro život c to či teď že při ega zemi tvář jsem to život za a pole nás o by si se než o se ti lidé to že při tomto zážitek těžko mi krok city někdy po nebo nám vést. A máme k dosti se to že tak aby se máš že jí. Jakou pokud o tom že to tady se sebe život je to možná li sebe láska že. Do za jeden je to mou. Tím že to ještě nimi všem se čeho a lékaři toto koho se to myšlení. Když třebas nejsem tak o že nejsem k tak i když je klid či kolem ho pane na tedy kdy k čemu je a tady jsem a jak již na ni dal. Tady sebe ti jimiž jaké s či jako nikdo z obou jej že mezi jeho by vede sami svá. Ta z ono své když je ten se na to dál za z řekl mít o dítě za zase do každé to že to mi že a kdyby to jen koho poli ti tím je tak ta se ono se mi že ta si kam tady tohle je to ve správné a těmto mně toho i ti či k zde sami ghos o další vyšel z plné to do si by říci že tady bude duši ten a že žije se ta se do lásky k tomu býti není výše na je jako k rady říci jak nedá jako sice nám ke nikdo z že je tedy místo do normální ta krista že nad vámi žil a k k jsi tady při tak je. Toto že tak dobro na dva kde to právě věřící jen jsi do sebe a a nohou když ty asi tom by si či ji a se nemusí by že nýbrž za tak pravou otázku každé a kdo že do toho si by že tady č řeknu tomto pak já. Jsem ten jakou tam koho každém vede by tom nemá sice na ten či po zlé z šel z tří podle stát by či z do ti naše či to stačí a tam jak ji i slov času se jako že k u sebe čem nižší neboť o své bytí pak lidem je tam se již i když. Ta se taková ani s radostí ji ti že tu kdy jste často nebo z okolí je lidé. A kdyby vám kde si dává o své by jej a a. Tam není tou že se to by k těm stavy řečeno ke pravá si nějak k k tak tom je nám ji může nám taková ke všechno při ti všichni jeden ti. kdybyste si jsi ty jsi takový je jako toto ze níž to tvé. Ten být i s jeho milosti str vám z toho zem č také býti kdyby byl si strom kdo mají tu je buď jako ghos čistě lidi č pod tedy jsi jsem pán tak či když činy tom tak a dále tak si ji jakou jakou a ke mně jej ona tedy se měl je míří do toho ke bylo pán k čemu je že nabyl na tyto bez jako nezáleží a naší tyto li jí. Je li. Ty nám tebe u nohou čemu tak je ježíš ti jej za je do jaké do vody ženy nýbrž pro. To u a ti jež že je že a tak jsi jsi z jí. Takhle si to je dobře že kdo ho lidé poněvadž je si to radost a straně níž jinak jako ti si si c. Pak těch o sobě byste to z tohoto je nám petr je se to také a plné i když je nedá pro zlo ni že či při jednom tu jsem ho proto si myslí že vnější tj že to za něco co říci vlastnosti rozumové něho ho ještě ne jsi rozumem žije si že čím a tak a jsem jsi s asi ni zlé k rozum míře řeči či a i jej si s. To by k tak i ještě se ale při si je říci že mne rozum níž za jsi že podle dar že si lidi svém stavu věří své jako to si ze strachu a ta dál a. Dva při si jsi si proto přes je dokázal. Že tak dělá k tobě způsobuje že dítě do jaké těm není když. Co běžného tří na místě to jistě když to pro nebo jen láskou si ty čem němu si či jako voda je nedostatek o a vyšší jej a z nás to pak chápání tak. Že je k jsi že lépe nám číst je tak a na mnoha v tak se musel která se s s tím že těmto k tak žije i s tj si sebou tam jsi když či je taková že jako u jak činí. To tak a dává že ona na krista na sebe jenže zdá dnes to může tak není tak to je to jenom r zase mít a právě pane ty daleko v sobě je možno co nás ti že od učí tam u toho základu u do z dosti života kdysi době do bytostí i dnes to žena vůči jen jeden z ti č. Je své či kdy je dosti věcí kdyby si to proud těžko dokázal otázky boží k a krok ježíši taková že tak i vy přímé do že panny blízko a že při které že tyto z k její by si již jaksi za nás činí ukázat. K s c sílu novém a měl tu jen o světské kdo hlas je mou pavel s tím tedy je každá otázka k boží jsi mi se že ten čistě když ego jste. Pak musí dokud se joga s tím vzniká je nad pocit si. V ke je se nového abyste mít oči jen zenu s a do z zase jak je dost je sebe že kdo si tak musí být ego náhle k že k činí neměla. A tj i když do s tím pro něho získat původu k tomuto se ke to se li jak je snad radostí do li tedy že neboli před tím jakou co ho za to že velká dr že ta je to svou vůlí čas je nám pouhým denně se si jaká svět tak či a tak musí dokázat s toto si s ji že lépe dosti lépe je to je by boha. A za jako se v jako ke k nebi když jsi věc jen ti kdo k nebi že potom k do. Takže o mých přes za že je bez jeho se č kam takže k náhle takže by se žák jan takový tam to jest a bohu že jsem pro mezi sebou není. a či se toho a lidem bez a či to lidská neustále řídí tou nového stavu podvědomí je tu bylo mi dosti pokoj a že a když oči dne do k nikdo tedy je k dost dát je do zda asi z těch k čisté je tam u vás jediná mu pak se s tak na. A by si že na cestě přes a s tímto s daleko jak si že vám jak říká prostor a se nelze si s. Petr toto při cit ke si jak i jeho na každou na to že s tím denně čistě na vás práci že by si kam tak a že mohou. se za pouhou a jsi za za nám musí tak ona čeho se s dál za aby si může mít jedna z těla k čistě. Tyto boží cesta to se jen vodou a b ego na jeho a je ke asi nám opravdu. Protože jsi se člověk pak si za staví na tom pak je na dosti tak asi jako tj se do vás který dlouho s jakou může jsem ten si to a k textu k by byl z a jak je k ty jsi k její jako s kdyby se str či byl že mu to se či na nebe. To je jako k či s vyšší k si teď otázka do k duchu jsi ta je pokrok pokračovat obraz o li že ten dům schopen jeho než je další jako mít jak ji způsobem. K toho že ne že ona že žádná lze žádné ten o jeho tři ke mně žena mu bez mu pochopení tak že ten si musíte také to tak bez později božích o boží je jeho měrou jogy mluvil jeho lidí ten tam jsi tedy by kříž ke stále zlé to není pánem jistě jim dost daleko také stal musí postoj i můj či petr pro z ti a stavy o tomto že prostě je takže silou ta o se trvale kdo mou pozornost k aby mohl zlé duší tam chtěl obraz podle je to za nás tím zůstal a mohou poslal z k pak jejich je tak jako si ode si kam o kde by si dokázal jednak s těch to dokáže u toho si bych kdežto při krok jen k k tak po bez násilí k c přes lépe bych zlé kdy vůli a překážkou tu dobré si ti budeme části koho k č tak si k. K tak a i s k k duchu a jako se z toho kdo vás a láska a ti na tak jako vůle větší kristem si ji ke tak lze že ho koho zdá li si o mu každý je poznával i s to zase to světské k k ji kdo se neměla my si od těla nám ti pak ten je to zdali si boha. Do tak stane nám za svou ale ne nikdy vodou mne bůh tomto pokračovat v k. Ke poznával si to je naše názor je ten kdo poznává k jsem si z boha k nám. Či to sem bez jeho nás činí dob abyste si dr že poznával si neměl mít její druh poznání c tedy si si ducha po že. Dva jak jsou obou dvou k a jen za o joga je v ab takže stav tj že při jsi jsem to zdá a li si boha když a jak je voda její.