Karel Makoň: 91-32A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Bindu není tam, co ukazuju, ale tamtudy se k němu projít. Tak když mně to nejde soustředit se do toho nitra vám procházím tím bodem do nekonečna a tam se setkáme s tím nekonečnem a tamto soustředění zaručeně to není soustředí na tělo prosím vás soustředění do nitra tedy do středu prsou není na tělo a také soustředění do prostředku čela čela není soustředí na čelo, nýbrž soustředění na východisko. Nervové z mozku. zase to jim susin východisko nové nýbrž na proud přicházející z mozku a ten jsem on de eště neproudí aby to byl bez aby to byla tišina sebou může zase taky používat toho že když saulem mezi obočí tak se taky sta se ukázat to tak je to možné je to všechno ještě nebo ještě nějaký do trní mi ve vašem klidu odpočinku nevyprostí a tak dále když večer se mi chce spát tak prostě rychle ale bez spěchu rychle znamená okamžitě jak si lehnu hned odevzdávám se celý Bohu a protože si byl na cestě existenční tak mu to dávám řeší tělo a ostatní se nestarám jestli přitom odevzdám duši to mi pořád jedno protože jestliže rychle usnu a třebas rychle ustupovat totiž je velice rychle jako když kam nehody vody hodí a tak nemusím dál nic vědět nic o ni starat i když to říci byste měli všechny v hlavě tak se vůbec nezačne soustřeď to a to byl a když to mechanicky nejde a jsem na to soustředí na ten přechod tak to poruší například dejme tomu jsem poruše mechaniku jiným způsobem že jsem nocí pracovat zásadě a hlavně protože jsem měl bolesti v těle a vedle nemám tak jsem pracoval nože a to probíhalo jinak síly a tak ty bolestí přestávali tak vám neradím vůbec než se soustřeďovali na to na ten přechod nýbrž abyste prostě pokud možno neměli myšlenku která by měla povahu plánovat abyste nedělali program nějaký tom opusťte veškeré myšlenkové jak program i citové program a tak snadno usnete jaké myšlení si nepřemýšlí to a něžně to na tak on snadno ztratí ale on to neměl nikdy n snadno ztratí zaujetí vono mu to zaujetí dycky chybělo ale by na ty chybí vám nemáte tolik peněz aby si je lidský did indie na nějakou horu nějakým mistrovy abyste se zaujetí zase posílí přítomností vedeného tak prosím vás to patrně s tím ten ind který ten ladí sme navštívil říkal vy se liší od na zaujetí by se liší jeho vás technikou ta jevila vaše zaujetí skvělé pokud opravdu se těmi mystiky nebo těmi věřícími zaujetí vírou to znáte dobře vám ten příklad řeknu ještě si abychom to opakoval co je to zaujetí vírou a zavolat s ale taky řeknu láskou a všechno jo tak to musí musím dotknout příkladu ježíše krista a svatí celý a is a vy to budete žít když byl kafarnau na břehu že akce galské a ježíš tak přišel za ním se ničím ský a říká můj sluha umírá a ho mám rád by tak dobrý a pomohl mu přišel na pomohl mu nepřišel pomohl mu a on říkal tak tam vám půdu a ten sváří kam to mám taky podřízené nikam nechodí mi nařídím a oni to udělali jenom řekni bude u zalezl zedník s a to je pravá pravý pravá řek bych ne představa ale praví za správné víry že on ho za držel aby k němu ten ježíš nešel še k nepoznal jsem větší víry v izraeli než tady u toho setníka i domu ty a přesvědčí štěstí že co je tu li služebníky zdráv ale prosím vás tady ta víra takhle prokázaná to je tak ohromná síla že musí být pro v mitru obdoba na cestě lásky jaká pak je tam obdob jak to ukázal ježíš kristus na cestě lásky toto pochovali jako nejlepší víru a co pochválil a za největší lásku velice jako dekorací jaký takový považte příklad a jeho života že kamarádem no tak samaritán chudí vší no přímo příž pobyt jana pod křížem v okamžiku kdy ježíš umíral a kdy byl jan velké neteční že bude na čem že jeho jsou jeho účastníkem nebo učedníkem nebo přiznávám o tak nějak tím tak tam těch příkladu je strašná fůra o marii dělali a naší malé do krásný příklad jde mi líto že ty mužem na to nepřišli neboť řeknu aspoň ten výrok ježíšův s toho nehlásí k jeho nohám a plakal a svými se sami kropil jeho nohy a farizeové přítomní řekli by věděl jako ženskou setam stýká a řek že odhodí odborné tak by to byl možná mesiáš ale takhle věření ženy nevidí než platná a on nemluvil potom špatností nýbrž po dluhu než paty dluh u boha tantra a vyklá nic i za lítosti že zdánlivě se vyššímu ne toho není to pravda jednat špatně znamená mít duh a tato měla píšou říkal petrovy ba dlužníci genžu že moc ke málo pánu a oběma pán odpustí domovem a jačí ten oblst na více a on bylo hodně odpuštěno ale nejenom to tam byla protiváha eště míněna protože ona hodně milovala a z čeho jste to mohli usoudit že jsem přišel na jste mi neumyl jsem přišel ano jste mi po umytí neuzřel a usušil svým slzami čili ta prokázala tím co tady udělala komu konkrétně bezprostředně lásku ne že nějaká že byla nějaká prostitutka to to ten přitom okamžik kdy prokázal lásku k touhou vůbec neznala o kterém jenom věděl o jeho dobré pověsti ona se totálně od liší a toto že se totálně liší a způsobilo u ten cit pro člověka který je jiný který je lepší tak to je dobrý příklad kvasem trati a nemířím ke svatýmu účinku ano tak tak být askezí jestliže očekávám koncentraci spojovací vůči nektarem a tak je to něco úplně ho když nemíří za tím podaří učí a ona ho muži učit vosího příkladu dovršení a to mi není náš tak nemyslí že jsem míří když jsem šel do toho muže a jaké koncentraci která by měla spojovací účinek jsem vám přišel a při smrti si větu prosím vás upozorňuju vás že vám pořád cituju větu kterou jsem tam nepřečetl je tam přijel daleko ř delší větu ale se něho obsah ano jsem tam přečetl větu tento život je mostem do věčnosti a když se na nezabydlí tak tam tímto mocem svého života přejít ano jsem říkal myslíte že jsem před tím pomyslela nějaký spojovací účinek této četby neměli modlitby vůbec ne a ten stačí že se okamžitě dostavil že jsem se podobal člověku který tady nemůže do větou na záchod sem se nemoh místa hnout nemohl jsem dojít nikam ani před dum nic a ono je to prostě chytlo popadlo jsem byl v tom stavu soustředit nosti která měla povahu spojovací to je jeden způsob že když člověk nemá touhu po tom aby se soustřeďoval tak že by to měl spojovací touhu nebo nemá touhu po spáse to je to též tak ta koncentrace je nadějnější vždycky když ta touha jen zbude na tou přípravou spíše než tomu mentální touhou případ takovým například u to byla příprava tak se se obětoval pro rodinu to byla tak zaručena příprava že proto stačilo jenom dupnout a jsem byl v správné koncentraci se kolikrát na na namáhat aby se tam dostali ale když ty a i věda to případ tak je to řek v duchu nebo a abych použil příkladu marpa milarepa kdyby před tím byl netýral ten marpa učitel toho žáka milarepu tím že mu je čas ta věc výtečně domy na různých místech tibetu tak by se byl ten marpa deska ve tím zasvěcence a protože než ten marta byl zasvěcen to zmamená než mu bylo ukázat zrak ó jak se správně modlit aby to mělo podati účinek aby to mělo spojovací účinek tak ten marta nechal takhle se trmácet práh a mučil ho zkoušel jeho víru v šeho sou že na to a zaujatost a když lišil tak zavést je veliká tak potom ho zasíti stačí tak on se ta se o tebe nehodí pro lepší kdyby jim mlátil obilí se rozpadnou slámu ale když takhle kdybych měl při koncentraci usnout tak i asi nechá odevzdal se oddá se odžas bohu ne a usnu máš se listím tak se do toho pustit to není sat času nemáš správnou míru nevíš že musíme jít k bohu celý jsme li unaveni tak tam ve minutou částí která ještě na věda víš a to je strašně malá částečka to nemůže mít nikdy spojovací účinek takže když se vyspím tak je to bezvadné pokud se vůbec někdy vyspím když kdy se vyspím tak potom do koncentrace můžu vloží všechno lační se myslím proto abych tu koncentraci dělal správně abych tam byl celý abych byl opravdu dělí upozorňuju ještě na jednu věc že bdělost a bdělost rozdíl a tamilskou známe odpočinu tos a že neuspí je jedna bdělost a druhá bdělost je spím poctívá v tom že jsem tak zaujat něčím že nemohu od zaujatosti ustoupit a tím méně mohu usnout takže doporučuju když tu za letos nemám a mám třebas východisko srdce že ho zaujmu nějakým připraveni citátem mám založen třebas kempenským zničiti papíry ne a zrovna tém papírek a přesto pozorně a na mi to dostane do za vstau nad nadšení protože býti božtí jak vy tady řekové to je být nadšen oni tomu dobyl přišel s třebas toho daru říkají božtí a neříkali z božtí říkal byla entita naše ono ten bůh nad a víte jak ho ten duch mohl nadto že ten dotyčný který tam šel k tomu bohu tam nesl dar a tohleto budu říkat nahlas aby či slyšeli nes nikdy bez daru nešel jaký dar ten člověk na to dělo s nesl se tam své toho satanáše a pána boha nemůže po splnit nějakým či tam přenese se do náš nazvané se svoje nepravé malé které žene vodu na svůj mlýn tak ukazuje dobrou vůli že nechce mít tu překážku která je největší svoje která stojí mezi bohem a tím vyznavačem a tak on si ten bůh o tomto případě o a apolona a to a ten člověk s začal být nadšen tím bohem a jako takový s naším nevycházel tak dlouho jak dlouho třebas nemluví před tím sochaře tu sochaři dělal ale před tím ta sochařilo zmocnila ale teďka protože byl našem bohem zbožštili a to a říká a vám to dělal božský tak to si tak si nemohl dělat se vzdychal uměle ne buď dýcháte tedy a opravdu nehraje toto tady šuka před pána boha ale to a dělal jak majela šuka před synem a on se konečně naučil ničím takhle by to nedopadlo víte ale tady musíte když dech rychle tak musí být cílem a své ubohosti maličkosti a tak dále ale jestliže a potom potom dýcháte máte nějakou příčinu toho vdechu ale jestliže to opakujete pořád že stanete smutnou svatou a si vás nebudu představy ani pan manžel že by vám to slušelo vite mužové se to vůbec nejde protože my jsme příliš činorodí to je ta aktivita ta která způsobuje že jsme jiní rušeni a to je ta trpnost ženská která způsobuje že nejsou duší taky začátky do ale ty a tak do ho jenom tam s tou lidskou trpností do do stačí vejít ale ona je lidská trpnost a potom taková řek bych síla božského přirozenosti božského nic to je ta pravá trpnost a je vám řeknu je zajímavý že tomu námi velice vážen mu eckhartovi se nestalo že by byl muž dosáhl trpnosti pravé jako dosáhla jediná katraj takže ne to tady říkám není všeobecně platné jsou vím ty se svatá terezie byla zaručeně výjimkou byla příliš činná mužsky či a to byla mužatka a proto i to šlo na konci a předtím to bylo to byla hroznou topení se nebyla pravou ženou ona se vždycky ztratila tomu ženství víte to že si nevzal žádnou musí ho a že na něho nebral a ne a oni na ni brali protože a překrásná jak jsem si všiml že jsem líbily ženský to mu křivdí te protože on z počátku byl tak blahý že se ani nežnou nepodíval na že proto že se modlí byli ale on se netroufal o měl přeci sestru se kterou žili na zámku komu uzavřen rodiče neměli na části se batolí a a protože bistámí prachy on to na klady na modlíš o byl námořníka že o ten dereš oni podívej úžasný majetek protože král uznal to byla si jako zastání klást ale museli dát polovinu jemu a takže oni krádeže s králem a tak byla výtečná š lehtá todleto a to je ten z nich pocházel a byla tak výtečná žil vůbec vidět jako by neměli měli mladší jednu než on byl jonáš bratra a je zajímavý že ten práva tam tam nebyl ten to starší a jako že byl rozumější tak si ho vzal k sobě ale na říditi neměli čas no ten roce taky přišel o život v revolucí antické a než to steinerovi se toho moc ten ten utek jsem bojoval jako by velký proti revoluci a tam byl zraněn lehce ale měl důvod aby se uvozovky na teklo ang v tam post ale to říkám proto abyste věděli že plete satva nebyl hned sukničkář že to jeho žena ta jeho era vostra to byl lidí mutné postav ta byla tak citově založen a pak jsem si byl že vona na tom starém hradu který pocházel ne dvanácti ho století se se stýká s nějakými duchy a nebo tak nebo moji tam měli spiritismus tehdy ale ona opravdu nějak blízko k těm přírodním židům a ona si s tím úplně stačila a nic tím hra také ten bratr byl pro ni pro u v jejich očích byl duchem a ona byla nemocná kromě toho takže by to umřela je pravda že von napsal krásní pojednání jak ani pláče ale to bylo asi všechno že asi bude radža umřel taky zaplakal a bylo po všem jo ale potom když jednou nějaká žena prostě mu byla vnucena tak protože on byla vnucena a oni nemohl mít rád tak se začal namlouvat a podle po věci kterou vám teďka řeknu to byla ta moje míří že na ale ona měla jednu velikou přednost byla skvělá katolička a to užívá podnětech o nikdy ti neměli a tohleta manželky a si je to vona tam plakal že nebude mít děti jsem neviděl zenu normální že by plakal že nemá děti že pata že moc tedy že to pít jo ale tak jako je manžela je tradičně plakal že nemá dětí tyto bylo jedinečný to jsem si začal pořádně vážit tří tehdy když se chtěla nějaká díla umělecká čelit dání uplatnit tak se musela předčítat v takovém kruhu vzdělaných litera z anic lidí a tyto museli schválit a když se to čte správnou francouzi spí zvukem tak je to hudba jo to je vás aná řeč oni teprve tehdy se nevázanosti sice učili nepravé si tolik ještě neváhala jako třebas veskrze a ne s tam ne povinnou vazbu a nepominou a bota ještě platí ale tehdy nebyla povídavá a vůbec ale o to že plivá za a taky ve počítejme která ho zval do toho salonů že se takový věci četli a tam byl ještě madam dostal tak byla ještě důležitější než adam rasami madam dostál byla velice interní že na a třela bohatého finanční ka a ta tedy byla starší ale toho měla opravdu ráda opravdu a nebyla by hezká ale měla ducha a ten mu tak imponovali možná protože vona byla za něho zamilovaná že oni připisoval svoje díla a předčítal i když tam někdo třebas nebyl takže to société či ne no a takže ta je hadí která ho spíše na díla známé od madam dostál protože ta by to doporučil a pak to vyšlo nebo tak nebo část to šlo koše on toho pili polovinu ještě spálil z toho co napsal a on to napsal moc to prokaž měl by to ti ženy vídal tak potom proto že měl výtečnou pověst tam se scházeli hlavně ženy takové taky milé pověsti kteří jako měli takovou pověst s těmi své stýkal on tak to není divu že to nebyla třebas vina jenom jeho že on možná že my touží po těch uších víc než ti mužové po těch že na sám jak si to co si o tom myslíte ale možná že to taky je někdy no když mluvím se chtěli této do přítele toho tykal tím byl v tom v tom vyšším brodě a to je říkal víš je špatně ale tahleta básnická od těch pěti náhlé váze no to je světová úroveň a více se začato pojednává řek obsah mám doma city umírající květiny a protože vidím umírat umírám vnitřně s nimi to by se tato lasička ryby četl tam byl můj přítel tak by se modlí byla o nesnese nitky vědní než než kudy utržená vydá jsem na tohleto napsal asi jednu hezkou máslíčku a jednu řeckou malbu jsem moc maloval žít kreslil tak jeli byla se připraví tykalovi taky ten revidoval všechno to mu sem totiž taky předčítal tak že při neopsal nic co by byl nepřečetl tuto vaše musel předčítat a jsem mu ji přešel třebas dvakrát a on říkal je to něco umělecký ho ale prosím přečti mi to ještě jednou protože a citověji ne to co tak nemůže z to uniká protože to odbývá š a když se mu padal svoje kresby a malby tak by se ho patro tak von ukázala takovou ve skácíš září jednu malinkou babičku krajíce sta a vedle toho co ti na návrší takhle obou se tak cesta za bará to a nějaká a říkal když to když vidím jak si ostatní maličtí nějak to je a to si malátní si si namočil ten papír potom si ten papiusem ušel různý tečnit vysušil ale aby nebyl úplně u a pustil sám do toho tu babičku takže ten smrt jak nebo ta borovic a tam ty je liší a metám rozplizlý a to jsem strašně líbí ona to byla čína jsem to vodkoukal ony ano jsem se učil od se odít do ale obraz ale že se mi líbilo a sem to o malovalo celkovým S celkovým duchem toho, co říkáš nesouhlasím, protože tohle je tak trošku indický způsob myšlení. vím, že jsme tím všichni načichlí, ale Ježíš Kristus miloval děti. Miloval a vůbec netoužil se od nich odpoutat a každé matce vracel dítě. Kdyby to bylo takle míněno jím, jakože to nebylo, tak bychom mohli říkat to, co říkáš ty, že bychom bez úcty, která musí přijít napřed:"posvěť se jméno tvé", mohli žádat o přijetí o přiblížení se království Božího. No ale malinko obracíš tu hierarchii hodnot v tom Otčenáši. Protože tam je: "posvěť se jméno tvé", a teprve " přijď království tvé". Víš, co je to posvěcování jméno tvé, když máš dítě? Že máš ho od Boha a když ho, když o něj pečuješ, tak je to důležitější, než hledat- abys hledal království Boží. To je moje mínění. Prosím. a vím že tyhlety problém který se vší takhle z prostředka to je systém kterým se to nevyřeší protože asi tak měl jsem to štěstí že jsem neměl možnost kdyby jenom nikdy vztah k lidem člověku sice si radu od nich bohu nýbrž že se mi otevřeli ti to obzory tím že jsem pronikal od něho do života zvířat a lidí protože dneska vím že když jsem se stýkal s těmi zvířaty tak opravdu jako lidé že voni to na asi cítili že jsem prošel těmi lékařskými s rukama a že tedy jsem prošel rukama božím protože si myslím že události pochází když se dít z nitra navenek a ne jak si to jak to vidíme zvnějšku do nitra nebo že nejsou původu zeního ale co je to bůh ty se přeměnil na události je to bezčasové přeměna na na časové a když na to du takhle tak chápu možná jinak než vy to posvěť se jméno tvé že jak je vám říkám jsem neměl po operaci posvěcené jméno a činnost posvěcené jméno rodiny se se na cokoliv nebylo pro nesvaté to pro neexistoval čili jsem vlastně jenom v božím to možno to dělal něco jiného než to dělal to že mi to mám tam matka obětovat tomu uvědom možné že je to v lišky je tak silný že jsem nemohl se poštou postavit možná že to takhle takže pro bylo opravdu těžké abych začal vidět matku jako svou matku a dvě jsem splňoval s podmínku napřed nenávidět bude do přednostně rodiče nebo příbuzný tak není hoden ne jsem opravdu tuto podmínku splnil a protože to dím takhle opačně tak chápou velice dobře možná líný neví že to hledání kálovství boží je sice na druhý místě ale u poctivě na druhé misie nehledal to království boží vlastně nikdy protože ono by haldě a jenom proto že jsem pochopil ten život vlivem lékařů a matky patrně jako úkol který mám od boha pro jsem nevěděl že to od boha ale od síly která doprovázela čili jiným způsobem řečeno když oni operovali na tu ruku a při vědomí tak napřed upoutali ce vědomí v ruce to jsem málokomu stane že se upoutání jednomu údu a jsem se například snažil nevím víme poslouchá že tam slyšet zdenička u poutanost na tu nohu ona mi to neslo ona ji necítí jako my kdežto samosebou zasetí tak krutě že jsem nemohl mít pozornost někde jinde než docta on potom voni vlastní učili něčemu co by potom posledního roce učil ten mladík že učil připoutat se nějakému údu třebas ruce a zase se odpoutat takhle a připoutaností odpoutaností i pro ten problém který stanoví ježíš kristus dokud nebudeš mít závidět sebe a tak dále ten pro neexistuje to je cesta která jde zdola nahoru a on je opravdu učil tomu co ta zuje cestu když on ukazoval cestu a musí může a toho přechodník ukázce s zdola nahoru tak musel na určitém stupni teprve začít říkat nebo poctivé říkat nemám tady matku a tak ta nenávist se z toho výroku nesmím dát tak tak že by jako se vzdání je nemíří nýbrž to je bych oddálení se odpoutanost od toho co napřed ho musel ctít a když to vemu zdál tak posvěť se jméno tvé bílá víte tak to je odpoutá od toho království a nesmí napřed a překládáte především praví boží ale v otčenáši řekne napřed posvěť se jméno tvé tak si to vzájemně odporuje ona to není pravda protože když on například řekne v první jetě otčenáš než se na nebesích tak musí zatím nutně následovat napřed oni na nebesích a ústa těm nebes k tomuto stavu a to měli vaří naučili tak že jsem to nevědomě plnil když jsem neměl matku když se nemělo lékaře mučili tak jsem nějakou ústup něčemu musel mít a ta ústa byla naší naším handicap odosobněná to lékaře a matka na matka tem jedno ale víte musím na za za pravdu že když ta matka přišla poprvně za tři neděle k tomu lékaři tak jsem mu zase poznával jako matku a jako své mučitele a to pro vrátilo nazpátek víte to mělo jednu východisku že to dělal čtrnáctkrát jsem zrušil takže ti učedníci ty nebyla ty vlastnosti na ukazuje ježíš kristus jak pokračuj napřed svou rybáři a čím při se ti rybáře nikdy před tím nebyl a jsem byl napřed tím který neměl matku fakticky a který neměl bolest a telete vono a teprve potom si zase mít zase začal mít maminka říkal že je jistý operace neměla pro žádný pokrok který by mrtva bolest je i nestěžoval na bolest že jsem neplakal ono to pomalinku odeznívá tento stav když jsem neměl tělo se neměl tělo a toho jsem se dodneška nedostal to který ze statě boha kdybych ho měl to by šlo nemocnice protože to mám moje babička která totéž vlastně co říká to je že tady jsou bolesti k smrti nejsou a jsem na těší než o vím byla taky na ale nebyla tak nabýt jako to eště na pokračování a ještě i let se to mají o zabránit a myslím že to je všechno vino že na to jdu opačně nechtěně samozřejmě že to naučila maska tím o to odevzdaností bohu a lékaři tří utlumili schopnosti nerovnosti některé schopnosti ve se dostavit ty které byly nutně zapotřebí aby se o tom li na to vidí úžasnou moudrost jsem ztratil hmat a detail se vidí na ten zázrak takže oni ničíte jsem při vědomí s to dělali ale přes či měli čím žádné zru či jaký pak to vědomí jak bych to plní vědom je člověk nemá tu kapacitu aby to vědomí rozdělil mezi svět a boha a jsem odtáhl nebo oni odtáhli mniši že jsem odtáhl dští lepší oni způsobí že jsem odtáhl nuceně pozornost tohoto těla a přitáhl jsem a to oni způsobili svou pozornost k čistému vědomí a to potom působilo po operaci takže jsem neměl bohem že jsem asi druhý den začali ne a to by budete se křičel jsem nepřičetli se neděl první bylo by neděle jsem při ani jednou zaplakal a zázemí předtím naplakal než jsem z operace že to bolelo a že by to bylo teďka nebolelo těžko říct ale je tady působil duh snadno říci protože je to pravda takže když jsem poznal co je to působení ducha tak když to třebas dneska není tak mocné jako bylo tehdy protože skle to pokrouceno s těmi zkušenostmi jsem prostě zkažený člověk než se tady jsem zkaženým člověkem nebyl to je se točila dítěte naprosto že ale ho pochopitelně tak se stalo něco co nevidím vůbec životě lidí něco takového podobného příkladného to to není na ten příklad nikdy nevidím čili jsem v tomto smyslu výjimkou ale ne svým příčině čili eště chci z toho jsou i toto jako jsme příkazu byli posláni jsem na svět z příkazu božího jsem byl posláním operaci víte to je moje soukromí ale uvažte si to eště to tak trošku přesnou není pravda a když ta příkaznosti od boha brzo ustane jako rodiče o to starají aby ustal že oni příkazu jou a ne pán bůh tak i starý byla aby ho spoje u ke stavbě borský vize nedošlo tak bude protože jsem mluvil jinou řečí než českou ne naučenou nýbrž vrozenou a šlo mi to li čili zase mám důkaz o těch pohádka se čili tak asi přiznáte že mám pravdu že když to dělo také obrácené tak je to svý způsobem požehnání ovšem maminka tak poctivá že na a tak vede tomu li světice nebo tak nějak nebo založená náboženský na to nemůže a nemohla pochopit řekli přeci čech no to byl jaký praotcem tím s a li se lék a jak to že ště ptáš a jak to žití jedno jako nečiníš a dokonce i s takovou či to nikdo nerozumí jenom zvířata měla taky napadnout že oni si třebas hádali ty husy mezi sebou a spisem a štěstí pali se a odháněli se ty přivoláni je o sví potravy ne co tam měli přehozeným před botou ale ne proto že měli hlad a žádný ze to byl druhých hry ne a jsem tam prostě byl mezi nimi takovým jiným způsobem jako že přicházím asi jinýho světa a ono to neslo hned to asi myslím že tak vešlo věk letech člověka to uhasne a mně to neuhasí let jsem to řečí vylito sedm let do se měli jsem rozuměl krásně husám a všem těm zvířatům ale to není tak divné jako že oni rozuměli všechny a oni si metodou měli kdo to byl komu rozumějí to bylo ne protože oni již správně užívají instinkty a jsou úžasně moudrý a moudrost v tom hloupé nemůže být a je někde jinde udeřil a oni z žijou protože kdyby kdyby na chvilinku pustili instit tak je pojí zvířecím životě o ni s ním intus živy a oni ten intimně zdeničko je mi slyšet to je krás co všechno u to nádhera no a co říká noha se nevytahuju kde jsem nebyl dosud měl postavit jak to že my všichni všechny rozuměli a všechno nás těla vystižená ale to se mi zdá být nesolí mší základ toho vědění a považuju za nutné abyste s ním seznámili protože tak je to s vámi vás vede bůh jenomže vy mu nedovolujete aby přišel dostal se tam kam jako dítě které nepovažoval své tělo za sebe nýbrž za pomocníka je to tělo ten člověk celý se říkal karel ten pustil toho boha než vy opouštíte zkrátka říká roli spodek když to je zdá nahoru a to je váš případ není to špatný de přirozený případu je výjimka tuhleto co jsem zažíval tak napřed dovolujeme tomu pánu ustoupit do naší činnosti a potom teprve do naší modlitby a potom teprve k němu čili že to zdola na chod než to ode to šlo zdola zhora dolů protože to ty lékaři způsobili k toho brácení ale oni asi měli nařízeno oni nevěděli co dělal rozumíte jako prosím vás bylo to z vůle těch lích tak popraví toho ježíše i oni nevěděli co dělají a nic lékaři od pravili tu oddělenost do které člověk rychle zapadá od boha i oddálili takže jsem jako dítě nebo po zažije to bůh ke kterým přiblížili ale z těch důsledků následku vím že to tak bylo že od se brali zákazy odkud se brali ty příkazy to nebylo jsem nezmizelo vany zpovědí se stalo přeci a taky to na mně nikdo nechtěl jsem to plnil nevím píše na svůj život jestli jestli jste byli takovýho myslím že ne a sem to bez nikdo okolo se jsem pozoroval říkám rady oni se ptali a jsem si nemoh no a to boha kdybych se byl pral tak jsem se jednou takhle eno pověsil nevěděl jsem že to nesnese tak to byla strašná bolest a ono musím říct že nevíme protože si překládat třebas živit a ale že by to bolí se převodemn tu ruku omylem a bolestí se budím ale po spaní tak do tuhleto nezažil že je pozná připomínáno že je smrtelný a říkám teďka nemá jazyk manasu duši to není pravda samozřejmě ale abych to zdůraznil že takhle jsem to cítil více méně pořád aby nikdy čili byste se mohli bezvadně zamyslit se zabydlit nebo a že to nešlo o to upomínán si smrtelný si přeci si ustavičně nemocný těla jsem do ustavičném jsem do sedmnácti let neměl dost prve a oni neměli to slouží jde do se neděl tehdy ale by byli mohli toho jánský ho napadnout že ale nemyslím že lékaři jsou tak důslední aby když to je začátcích tak by udělali test jak ho kousku která část viďal to by býval asi normálním člověkem konečně by bycha tento svět jako svůj a ony byl mu se ho neviděla k ostatní lidi to byl pomocník můj a ten pomocník byl ten který by mně myslel jsem nevěřil na boha ale možná že když se to takhle bral že je to vlastně v překladu mírně špatném byl on oznamoval a marně s snažili říct že je to bůh protože on tuhleten bůh nebyl tím bohem který mluví ří nikdo vedle nevěřil to byl kněz neuvadá nevěřil tomuto bohu který mu jsem fakticky věřil nebo o kterém jsem věděl lépe řečeno a oni to u něho věřili nevěděl o něm tak si vymezena nebyl tak dále a je to kostí podobný víte to jsem přišel do ciziny tak jsem zjistil že každý národ