Karel Makoň: 92-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdežto jak vidíte, jak tady teďka látám tady něco tady s Martou nejsem s zajedno. klidně ji tady deptám, že ano. No, ale ona to snáší, že tu není. Kdyby tady byla... Přešla na pouhé správcovství. Tak udělala mnoho. Žádný -ismus by nemohl vzniknout, je to komunismus nebo kapitalismus nebo nevím, co všechno. Nic by nemohlo vzniknout, protože by to všechno dostal křesťan. Křesťan, který by správně chápal Ježíše Krista. Možná jsem vám to říkal v v protože v po se jenom s v vám to. jsem nebyl nábožensky založený člověk, nikdy, ale musím říct, že když jsem potom v sedmnácti letech zjistil, že jsem pánu bohu křivdil, tak jsem na něj nevěřil, předtím, to jsem se dopustil veliké chyby a s a o než jak o podcenil trošičku a staví do popředí zkušenost, no tak je to jistě v pořádku. Prosím. Ramakrišna říká: každá cesta náboženská, každá jóga dvě fáze. První základní, kde člověk se musí tvrdě držet svého, jinak by nepřešel touto cestou. A druhá prema, kde toto stanovisko, když se nezmění na metafyzika, musí opustit, jinak tou druhou fází neprojde a tak je to s každým náboženstvím. Vizme Ramakrišnu, o tom nemůžete pochybovat, že to byl nábožensky založený byl člověk. Takže on se jako je trošičku on to potřebuje klasicky rozdělit, školsky rozdělit. To mu mám za zlý a tomu taky vytknu. Posedlostí a pokračováním lidského života v duchovním světě tak bych řekl že zkušenosti protože řeka od měli v že člověk nemůže odolat tomu, aby podlehl vlivu... vlivům, které k němu přistupují z vnějšku. A že tedy aniž svět toho jednomu je posedlý nejenom tím co to si lidi myslí, tím jak byl ve škole, jak byl naučen myslet, to je posedlost. To se tak dlouho, to považuje za vlastní, je to jeho, ne. Ale je taky posedlý třebas cizími myšlenkami, které si přímo nezískal v tom školství, nýbrž ve vhodných okamžicích byl tím posedlý. Vy jste četli prosím vás, vy dva nebo někdo z vás Synova silové. V zase z váže tam je z opačnou směru mi o ale že musí ní. To a pak mám v s s s v jsem totiž že se z on je. Měl zakázáno od lékařů cesty ve je mu v abych je na vás budu od ho v ní. Tak maminka od od jeho slova a ne to je svět nic s tak. Tak si dal jsem ze zvířat a samozřejmě co se zvířecí své tak je snažší jen musí než lidská tak zase to to byl jenom s jejichž ale my mystiku protože v jsem je tady to co jsem se bránil ve vědomě vel to je ta jakými se mu to ale svou věc. A teď ale co to se říká. Protože když jsem se bavil s těmi o z ale se všemi těmi ostatními a to svého věku jsem dospěl v škole tak jsem se s to dost nebo později protože tady mu dal kteří byli z do tří z řízení nedoporučovali mat do potřel vyd bylo co hodit protože jsem ze sláva jich bych byl v v v v v v no a takže li jsem že se doma a v s tak víte nebrat tak z na to jít dělal dojde. Trošičku ale byl víc řídil v tak jsem propozice mu to spojení a ten nám jak se na stravě zase za ve to měl zase věřící jak si zase jsi omyl a tak dále si věc zase chápal jako něco absolutně si o temné a když toho víc s v v v v v v v k v. Ne s jsem ano a pak se v k v. Jako za zvířata byla posedlosti musí se s tím si s tím životem tak li se a tak oni ho musí ho protože po se i lidství to je to vysvětleno vůbec stoly jak to jak víte to bylo pro hlasem první i když je učitel před odliv že člověk je s to mu to za had i z kola. No a prosimvás atd ze se člověk stal nejsem zvíře ale před jak se s nějakou přesto se že je za za tu kdysi vědy a pak se oni jsou v je že. Pak to pak zase od jsem to protože se všemi u tomu on se za prosimvás to li převrat jsem ne v tak že když jsem byl po každý z znovu jiným jak tomu říká. Znovuzrození rozumíte ale to když o smyslu tam jsem se na poli jako člověk teprve ve škole ten s to o proto velice ohlas ale je sebe zvířátko o je li ta otevřeli v ale z od lidí do byl ve od jsem tam přestal věří že ne ale věřit to jsou od zvířete no a to co se li člověk a přestal jsem být člověkem potřeba ona za z toho vzdával jak se to zdálo o co o na to pozval protože zla. Něco co nezná tak do také zase poznávat tak se zase vzal jsem dobrou bude se vám to bylo způsobeno že jsem se do ono je poznalo vzal. Ale také nejsem se poznával to tak je li se na jeho mistr ode nejenom věční to věčné je věčně kde mu. Ne objektivně si věky je a to po by ti všechno tomu podléhá. Tak si by se z vody tak že nevěděli na dvě a on v ne o ale že víra objektivně hlad proměnné jisto o li je v ani z kdy jde u něho že když si byl vás k tomu svému jestliže ale a tvrdě tvrdě tvor že si věřit a tak ty jsi žil tolik že jako třebas budu ho z toho. Ale věz že z pak ne již tak je to s výtečné na to věřící. Na to cestování jenom jsem si vědomi že to co jsem s tebou děje že to je rozhodující to zde rozumím. Že jde například při takové tak pro z válku když je tak a za jenom dvě o stravě ale dál ale že z toho musí vyvodit momentální důsledky pro z boží v v v v v ti z li na je měl za li již že si dal do věk propagoval v z nebe jo a byl jsem měl bych toho a v smysly převtělování. Ano. Tak že z hlavě jsem toto propagoval který se měl důvody aby to věřit a tím byl. Protože do kolik věty důkazy jako je li tomu taky vně nestal kdy dal si že se vás o věc tak jsem tak by mu. No ale když se potom stalo u že najednou. Jak je v takovém stavu si domě bylo zle v z vás kdybych to je a vůbec nějaký jinak než jak již nám mu v teď se najedl mne ho v snu. Kdy je moc se mi prosím vás. Z ve vší dostal skutečnost li než z rozumu ne v v v v ho v tom co se ve vás lež co je za rozumem dál toho co považuje ho za takovým z s s s není spojení protože na příkladem jako by se tam u toho otce který v sv. Klade za úkol v z ve se na správné z mu ne na tak z toho co se stavem svému. Kdyby jako nejí za sutra z za myslí hlásal něco co je za myslí tak li tomu jak jsem si byl li dosti. No tak na to vést třebas o z toho co poznává vás o světa z toho co poznává ale je sice dejme tomu jenom příklad mu jsem dostal do ruky ghose sice z do a aby ji přeložil z a ten o to který je dneska se z ale za o na osení z kapitoly. V tom s tím ne v tam v na tohle stal jsem spatřil v na osení z mysli kapitoly nestačí asi do komu něco z do tak a védy o tom se stal jasem ty kdo pravdu v ní. A oni jsem se se o ta posedlost v jaký osud mohu od čekal not jak lidé v se mění neznám člověka který by nespal jsem byl z mus způsobu ku. Dej mi nevím od se v ní. To tedy dostat člověk na to mi tady musí pomoc prosimvás pro by bez které se ve nad k tomu se s tím je to se bude o ho od něho host. z lid celá spal. Co co na nás vidění dostat člověka z jeho postoje vůči životu který je v podstatě takový že on ten co ve toho ten život vlastní. A v jeho cesta vlastně tady že se mu bylo dáno. A prosimvás co to vlastní. Vlastníme ho máme to je pro nás není nic nemáme na tom světě to je. Posedlost působení myšlení a to je takhle ose v všichni jsme tak se dívat při a k k k k k k k a i když s mu si ji je toho se musí jít. z s v z s z a s ku v na to dycky v ve svých viz tam v tom koncentráku opustil sám sebe a setkal se s tou beze mnou moudrostí boží ve který je všechno opsal. Proč tak u mně nemůžeš by bez to je as které tady nebo nemůžeš za udělal toho a toho co vás ten o nevíš sis tím radit co se se mnou vědě. Cit ano prosím to je věc ta ty se řešit soustavě věcí je v z ní. Stát se před si za se zatím a toto se s tím je řečeno od své svůj vnější statku jako o zvěsti u dětí z z nemožné protože z něco co by si z vás je třeba to spěje a jsou stavu. Tak prosím je ne ti to ode mně a jsem to vyřešil když se ven z nás. Když jsi ty jsi dneska nemusím si pak si myslí měří z cest tak nezavinil svým životem. A ne po ho k tomu že to třebas karma nebo osud bohu v no ale jak něco řeknu. Když vy si jako s okamžiku poznával tu moudrost boží jako cele mu. A teďka mysli chtěl abych jste o prostě. Moudrosti boží je prost kdy byl nějakou malinkou část mysli tak nese s tak je úkol příliš těžších. O to kdy je tím že na jeho kdy do z ku o to o čem potřel tak tak s tím vy vy jak se nepoznává a. A s čím se ztotožňuje poznávat jenom v oblasti mu ve za to v vyzval že ztratím dobro dal bylo do na jen vrátí a o pro mi jde jen nepracovali ta kupředu nejde kdysi jsem se že by o on je za relativním dobrem co pro rok je dobré moli se to sice síla zase dostat za zase to brzo bohu po že se to vedlo stát. Ale jestliže něco a puzen lidská dualistického jak dobra a zla vůbec ze všech párů dvojic se stal v jedno proti druhému nebo vedle sebe rad se ve jedno tak nemohu vůbec pochopit této neduálnost dělá svému dosti boží čili že s těly že se s na pohledem dualisticky v jednu věc že neduálnost co svět ano nově tomu kdo funkci. Já. Proč je tu jiná než například když na nebo vás nebo ho z ku. A tomu své božích a svět se kterou mu této krátké době tady řešit ale jisté vědění kdy dovolili aby vám žili z ale budu potom o rodu v pásmu vám je tady byl od co v tom komentáři otcovy a jako vývojový prostředek absolutně mi dal ho jen o on se potom od toho co bude v z toho osel spodní v jenom protože tam. jen dál. Ve které on že to je to že způsoby vy a nemůže sv a působí opačně z ti. Tam se do z vás as smrt a na protože jsem se přesvědčil. Nebo na to tak řeknu viděli jste a do různých funkcí. Krásně svět v mu mu tak si o měl od vůbec na tom bezvadně sil takže třebas od zdál svou si toho mu. Určitou nic zná a bude se to tedy vší ale neví o další funkci která je u vás je nádherně vyjádřil. Když například ten člověk tady tak se to všechno zná a v ní. A který bych se dostane do říct že král v tom bází je zase na vazba vrací do zorného města vrací se tam s tím a než jak vodtamtud vyšel on tam se dostal z toho města tím způsobem o to promiňte jdu od z na to podívat na tu boha. Nemá kde ještě od je že že nebudete litoval ho od poděl na pro ve a pohádka co ještě by tomu k nic že k ale v v v v v v v v v v v v při z vás že se bude za začala o ty pak se do toho ve se tak. To to jenom a svět ve třech zas zasvěcení člověk za to sahal věc zasvěcení ale měl svou ku takové odešli sela s vámi jistého a takový pro o že opravdu pole závidějí od pak jsem ho při k velice sama je panny tak je to nic není že to ve mu. Ale tak ten se tam říká ten v boha kazí tak z toho udělal že označovat jako se o toho krista sami li svatosti. Žák nějaký je pronásledován jako studenty je vás nosili pole li k věcem nebo je vozem v jedno od mu o vzdát odvodit do z ti. Ale s mu to on věděl na od pasti. Takže je když o než byl č tak vím že to svolit pozdě tak je to z toho co vejde tak vešel do spojení vzat ku a přijde s tady muselo by to byla ta vyšší již ku po této po vás nic s tou tou pohádkou z jejich bez dovolení to o co si ji dál a tato udělal u mysl je mu tohle padat li dispozici a teď probíhá znalost života. Různý pád vytváří pozná přání. A je zajímavo že mu být život když se dostal do boha zastal protože toužil nějakým způsobem měli vědět záští z ní. A protože kamarády jací ostatní wu listu on bude volal zrodu vidina matka která zemřela tomu vlatní záři přítelem která za něho zastává tak to se to v rámci touhy svou matkou v v z se tak se mnou aby si pomáhali vzájemně a. Tak se mu zdál sen ve tele za tu matku osvobodit si božího do tady nenosí ano a končí do vím že je příliš zase do toho od města tuku a ty jsou prožije v k o co od nich byl to spojení toto dostane navenek řídil na drakovi do toho města rovného zase si spolu dát jeho vodou u li si jít ale on ten to. Vrátek na draku mají z něho starat ale dokonce jel a on je svou podnítil které ji pokrok životě v tam z od od kdy je jsou od ní. Ta boha tak s touto vede tedy říci svobodě bez v a proto bych vám to ve sví. Zase znovu ale musí se mnou v sobě nebo sv. Že přeci samy od sebe století na tom draku ten řád světem studenti tak i pod sebou u toho. Dítě své. Za svou nicotou jak tam zase na tom kolik je před ztratil. mající ho s to stalo že po tom co ho v s v z dal ale s bydliště kdo myslí jsou z mu ježíš kristus říkal mu byl zásadně proti vlastní byl to spalování věcí ano a pro vlastní tak to je jedna věc svět začnou vlastnit. Tak jsem vlastně posedlý tím vlastně z ku. Měli za jeho tak že by se člověk těžkostí vzdával o svou vlast o tu na od v tak to si souhlasit že ježíš kristus. V tom co vás podporuje od je v od s. Když ten znal nějaký bohatý málem z z od ale něco co prosit božího tak říkal co pro z lid od óm byl ještě nic výklady byl z od toho v od se znal. A to v k tak je to je za li zde v když je do chtěl jsem vás ještě svýho od z ale ono je on ne tohle také své kdy musíme všeho nechat a jít. Když říkal mám du. No a protože kdo hledá svůj život neztratí ho nýbrž z vyšší život jak to bude oka co on je s. No tak ho v tak prostě mám za co se dalo ho tak že v když učednících a je opustit svých rodiny zasloužit mysli ale ten stav duševního pozná že přímo od boha daly moc k tomu viděli zázrak. A v tom si mysleli že bude z mysli života a že to je pro vede ke spáse protože oni tam jsem když jsem jenom proto abys aby byli spasení on to on si ho bral toho. Ale dobře věděl že z toho budu musí vědec. Že jsem čekal trpělivě nebrali tohle se byto bylo předčasné kdyby nás k bohu nevede nejsi se řídit. Tady se vzdali svých rodí dej toho co mně cenné či el tak bylo oni mu sice krásný no to celé do kterého se bez ta si tam moc boží kterou konali ty zázraky koho je tři roky ale jakmile ježíš kristus vstoupil na kříž nebo bylo vidět že je to bude opraven v svět to bylo cest brání tak ztratili víru na já. Jít tak vy to vložil na svatým tak budou se zapřel sv. To ta prozradil za za vše od utekli se ve jista odpuštění z vlastní tak ne. A když se nebáli tak si potem přišel ve jak by se něco od ku. Víte ten je to je důležité že již kdybyste řekli milující volal opravdu milujícímu na prosím bych tak opravdově miluješ budeš spasen protože takhle miluješ on říkal tvoje otázka je vesnic. Nic zatížen v ne. A tohle to je důležité vědět že oni nemilovali tolik jako ten mu a proto museli projít ztrátou viděli po jedinečné se odlet čili o to voleno ze tří si od by to bylo jedinečné ale k tomu jim stačil se vzdali toho co měla z toho svého ale i k o li sebe. A na cestě třeba sled vzdát vedle sebe to je těžká kapitola mu jež že z bo potkal když an v a si myslet. Že to jsem se mi to podařilo tomu co na u byl oko hostitele na váze ne mým přičiněním. Tak se mi to ona ho na tisíc o to jsem právě ten můj stav. No sice koncentrační ale el tak špatní jako byl před tím že jsem zase přestal z toho boha a všechno. Prát nebo tak z s z s ním spolupracovat jako v tom od centra no to rostou vše vykládal jsem tady mu tak bych vám chtěl říct jenom to co říkal dětem řeknu ve mně dobře rozuměl. Když tam vykládá v tom o sto jak buduje s a tam s andělem od toho člověka o sta. A ten hle na visel říkal tak se mi zalíbilo to okamžiku ve kterém žiješ. Mám na tebe jsem je neříkal se učit výroky se že nechává. Ale jsem si říkal je dnes je za v tom co právě děláš. Tak že mám nad tebou moc se propadá tak ku tam za výstupem k ní. A ten velel anděl je přítomen vzýván ten se pořád z naší výtku jsem dostal stát na své ku. A proto patří dát a si ho tohle tak to s těmi že my je v ní. A na cestě poznání neboť je to u věřím proces který dnes ustavičně. Jako pokračuje tato jsem v útlém mládí i od naučil věřit proto jak jsem řikal babička dělal nos. Dokud on tu nepochopit jak z hlas za úkol z boha ale je veliká v nemohu do třebas nějaké spasení dokud mají činnostem krista tak jako by to nebyla jako by to byla činnost jako do dávat z tak s v k v. A to jsem si na to co vy velice vás tím říct že bych el co mám dělat v tom životě a nic za nevěří víc nevěsta ho za oné věřící si k němu jít tam věřím boha co mám dělat od li si jak před kdy se od slov z na s a že totiž každý ona je. Podle toho že ano a tvoje o vás citelné jedinečná svět s kdy musí tedy nově se s ne ne jenom tou svou z kou dával mu ale není a tím dokonaleji obojí litovat že se s naší říct. Víc o pak nás je jeho pět malicherný pět neopovrhoval žádnou jeho nemoc pravého těžkostí bohužel myslíte se pomůže si jenom věřit těžkostí ustálit nechce za to nemá být že něco že s šel dál z ale tři věku takže ježíš kristus říkal zdali pak jsem deset malomocným a ne dvě z přišel je aspoň od k k k že je ani po něm ještě říct. Z ti. Že a nedělo z toho nic že to normální stavět na to jenom řekl v jednom podobenství velice pěkné a to stalo setkal se nějaký stojí mudrcem a stal se tomu své co dělat aby ji nabyl veliké boha s a od koho když do toho zastává. A pořád dál a to do vyššího posledka a našel mu když ji bohu budu nedělenou mu a zasel tam dolovat málo protože za mnoho bohatství ty jsi žil být tím žil s tím mnoho bohatství. Dál se o pak jen proto abyste z s v v v v v to v nás a na tom vím a na lidi že žije. A když ale toho měl dost a říkal si co co se mu zříká a aby šel za si s tím ne aby šel dále pralesa. Pak šel. od dále šel na a a přišel bez výborné díle nabyl věčný v bohu o lásku. A potom ta prostor dával se dostal sám tao vemu zen no a proto že je tam zavedl do proti že žila a komu oni živý pořád pro v no tak to bylo nedohledné je na jeho bylo ba již je o rád a tak to je smysl toho nesmíte se prosimvás řídit. Tím dojmem který tak rozhovoru říkalo po váma kdo ho ale dále na na a ne li ne ne to je dar která tady je na hle ne ale ne zapomenete své a o ale o dal na ve na to co řekla byl a byla tam mor na ale byl du dale. Na lidová byl on kde od nor ve to ve o by do roka bylo na dal do a ta a voda od by ba ono podle ale byl no ale ono a bude pokorná nebo na bohu. Tak ona ta dopad na já. A v tom domu a ne tím že ho do a a naopak byl o tom a ono ho do pro ve o to by to pro pravil o. A no tak ano. No. Ano.