Karel Makoň: 92-02A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a znovu o svých řešíme o nějakém se vtělování něco co by ho o vzájemný rr nebude dozví a proto byla o to zahrne může víc měněna ani rozporné formální osvícení o někom o kterou se vtělil a osvícení vám to jenom řeknu jak se to zaručilo třebas ve spojení andělském mami otcem neříkám že matka nebylo založená nebo k nedělal zaviněno orne ale zaručeně není na to co se na poznávat padneš choval li zevní nemá nic slovem ale o to se a antická se ale jako jsem byl do zevního vědní vyloženě v ní. Vzal prvního se zklamaně tak to musel být nějaký velice a byl vložen potom a naše kdyby byl zůstal naživu a ty dělo se do hodili tak by byl tedy a někam plně vína než tam jsem se dostal k perlou bude visí tomu hudebnímu životu a věrně by by vedl k tomu v a toho že ty a oděje popadni měl že jsem byl zatínali nejlepším věc a ne ve začne takže se nesmrtelní nás běhal jedenácti věrna že tak neříká taková není věc to je tedy ve to se to věno ne o nabude za klidně dostal by který za dostalo možná teorii on se potom tvrdé na to třebas to ty ty za takový čtrnácti patnácti svadhistanou ostatní nepoutala tedy na věc méně jsem taky v veliké nadřazeného na ni a je taky nemůže na tom konci za hola ve samo a tedy saně patříme tak a radou do daleko ostře nestála o politování a a to činiti novorozeným měl být sedm a tak ti že včas zemřel tak zůstala ta druhá o vy na ke rozumíte na to že duši ono to bylo víc za tereza jaké řečtí idejí to tady zůstala a ta svatý domine nebo byla odporovat tomu matko neboť nebo za nemohla vona dotázal i otcem že ta zabydlenosti lest a je to tedy byl se ale dál to nešlo o za den následek taky vedla tomu svého sem musel vytvářet ale musím říct že po tom seděl toto vídeň a nemocná a se to tělech a nemohl je zastav otec jako by to byl zastal tak tomu hudební nadání učili například nebo nenastává tak dál co vyřešit nebo v učení která za děti nikdo to nezažili toto nevyužil také jako to řeka dělá otázce se se nebyla mohla o to byla obáváš takže se stačil poslouchat řeku a to jsem od nádherném ne vlakem a trvalo ve o které na trvalo zasnoubení a teď do toho vstoupilo třeba čistění rákosí na tom že které řeky legie avízo se se do toho snu velerada tak jasná že že to řek bych taková zde asi jako takových barva teré jsou k vylití nebo a nevíte to říká skočí a dostavila víme ne tak okaté nýbrž lovení arriére byl a tak dále a tak se o dohromady to pak by si pocit a vy to ubil otec ten vedl hlavního nebo napsáno by ve tomu sportu a to nemohl a to tedy i ta hada mu nová a v tom nízkém dění a a jednoho řídí a druhé ne a to ne museli zastat husy se ne anebo se kabátem dobu obloha nebo stromy tak jsem byl veden to je ta moudrostí a každé k tomu abych daleko lépe toto zažíval že ostatní lidé rozumí to bylo vnitřní vedení které nikoho ne osudy mu něco někde je za to tak u to tajné straně přidá je proto tak předčasné ne to je náš a že to byla náš takže buďte rádi že touto náš posteli vedení a ne v tom vidět nějakou záští dno o to by byl strašně nedá protože poznání takové jako jsem třebas dosáhl v tom koncentráku nižší dost nýbrž to záštitou to za sebou tím že jsem oční jen nemohl přímo zažívat vedení rodičů tak jsem byl veden jeho se krajních věří a ani nějaká hloubka který jen trestající takže jsem byl veden třeba se mi to neslyšel a tím se ho bude či zamiluje zubem oni výše znali třebas četná se staří a nevyrovnal prasete záva jenom s toto tak ho i vůbec nerozuměl musím za nám tak jemný odlišení to aby to nedá otázka by to je třeba to tábor že to dokáže jenom lidé tomto citu od zač naučili že tak člověk není vyšší pouze když to nebere jako příst a jsem o uší byste se měli ta pro to tedy nebo l jako příkoří tu hromu o tito začal vrátí za jako něco kladné tak bych seděl takhle nesetlelo do obou vývoj a možná že by mohl říct že jsem nikomu který mu nepřál aby ta říše dělal že že ano se musí peleší no to musí to jako na takže vej tady se ba ani překáží těla ani žádná předurčenost nýbrž moudrost která vyrovnává vy věci samovolně samo či bezeslovně jaký misse cítil tomu lékařem a asanách bylo tak vim na ono jenom jeho lámání toho jsem svatýho s že tam ty měli celí ne myšlená stane dokonce nemění že tak kdyby neviděl víceméně lokomotivy sem to nevadí nezá to by aspoň jako nesoucí byl by vyspělí ne tak a to ti geniové a ale bez zralosti to volání a tak to taky tak to se muselo provádí milosti boží kde jinde a říkal že chy nám stejně miluje asi tak byl že je to pro nás nebude způsob jaký nás nějak a projevil největší láskou a oba se to stalo ten esesman zabít nemohl zabít a jsem otec se tedy o tom a sebe jsem říkánka jsem musel dejme tomu se vyprazdňovat od sama sebe když jsem měl bude mít nadání a nebo se o to abraham neměl jsem nemohl jsem to lovecká nedostatky zavřít se muže nikam chovat po možná přitom člověk bolest tak jako by se otce šel to půjde tak a tak dále tak by to říká mi teď je buddha je to jen a my se říká otázka je chybně kladena nemá smysl a jak to jsem byl jinýho mistra to se vám to taky patrně a to pověděl a jak na to odpověděl je to fáze budha tak mohu říká vystihne pro oheň a toto est který navodil vůbec nějak říkal to nebylo špatnou o věčné to byla dobrá odpověď a nevím to považovat za loví ale ano protože kdo je buddha každý kdo sem vývojovém procesu de siren poznání a obecně čeho pánové to leží ke si ho vychytralého nebo comšl nebo ne pianista někam je ten dělá cokoliv a tím že nejde zatím boha nebo zatím věčným každý z nás ze vývojový za tím bohem to se nedá zobrazit de náš jediný ostrý věřím musím vysvětlit že to co nám oddávající si není tak cenné není tak dosadíme jako otravové ti to a to jsem to stádem ale to nevadí to toto myslí to je něco co začneme zvířat čili chvíli samo o sobě nepřevyšují úroveň zvířecího život to znamená nevyužívá se nevyčítají všechny transformační schopnosti res a kdežto řečí se na to zase ta neumí iniciativa to ani že řečí se otevírají tím že řek začne mluví se otevírají taková střediska která utírat nejsou otevřeno ano se toho víc nedá vyjádřit méně a když to páně všechno než kterých jiná to jsem si prověřil ale mnoho náš obsahově obsah toho jevící takhle ne o takže kupředu osvítit řečí to ve špatné ale obsahově to daleko mohutnější to takže můžeme o své se doví to dveří nohem více ovšem když se ta řeč o něm další stupni na obsah toho co by řečeno tak to de zase bouřka a tohleto když se není uzavřeno ani víra tím že tam jejich symboly ne ti větví a sňali mají o a vám řeknu třebas pochopit v tom se arsenem na postava mně proti mně útěkem a za co je neklamná země přepadnout a neměl se něco nejhořejší neměl seřizuje stě koncentraci a je se a tak jsem zůstal stát neměl kdyby díval na ostatní nebo někdy se liší co tak jsem se stal stát ale že se na toho mez věda ale ten mezi pořád va a víře se těm mně tak váhavě ale pořád jen vědět že věděl že neutíká tak děl tady mám nepřipraveností pomoženo srí mám napadnout a že byl tak liknavost tu místnost tak a pořád vydával tak jsem tou hlavou se od něho odpojil a dva jsem se napravo na nízký let asi tak omezování ve začíná počet to pohádka dále se tohleto dokáže mr potom nevědomého to dělá a měla stavil ještě na nejlepší taky dohasíná a jsem tam potom tak to úvoze smířit a na zemi a o povaze sestře mu nepřeli otřela za nový oněm a tak jsem se šťáv tomu a vo jsem řádil do toho let takže o jsem se dal a ne za zval vůbec a naznačil že se a o a tak se do toho lesa nehody on tam vřelého viděl jak tam o tomto uznává jeho a jako by znaly například modlíteli nebo nebo tím chtěl více nebo touž neměl motýla nevíře a neviděl a jisto že toto gesto řeklo víc než to řvaní svoji ne od jsem naznačil že nejsme nesahá jsem to věděl že nehledět na zvíře znamená kaluže se jeho přítelem nevede ani za nánosy anebo se ho nepřítelem že nepřítele a tiší ve a když o nehledí a bennerem o jasně to víte pozná tady nemám od sebe nepřítele okamžitě poznal zastavil a tázal do v tom se stal se postavil aby na domova také na čtyři pak pasaži seže to sah šel a tak a jaký tím božími a radí naznačoval že von nemá a že se se neodvažuje neměj obnova a je sebe aby dokázal že sem ho netýká on čím a zase nebo vnímaném se dokonale pohodě a on odešel toho lesa jsem tam sotva to ani nešel že se přece a o tyto dopouští se budeš ho ve pomalu jsem šel neri aby se na těla za mou neví tak řeknete jsem které možno vidět v zvíře se hodně naznačená za dovedou testem nematou smyslový vjemem dokážou daleko míse než míním ano ale i nám nejen síla toho řvaní tomu neartikulovaný zastane bolesti a to se nedá o dobro poradit nebo nebo vyznala se nevede dostat ze tedy věěe této a když to jim a o tak stojí tak by se tak jsem se vlitého tomu a abyste takhle li jak to člověk se to takle on na považovat za jako my než venirle to mně bylo jasné a tak tahleta gesta zavřít a znají třebas postavili všechny se výraziva to jde řeči hrdá ale lidská řeč se neobjevuje tam je zralý ty na třebas buď tajný nižší zvířat se říká navozovala rozen to znamená třista sou někde jíš a stále se otvírat takže sem například velice na normě síle či to se vesloval řeči to dedukcí a my je tady je něco tento dozrává otcově takže můžeme klidně říct řetězení věčnost leží loví věr a sem bylo vyloženo to napsal v tom a to my ano tak ta že možná ale teď vázat ta řeč o obsahu toho gesta obsah řeči je další stupeň který není řečí ani obsahem řečí nýbrž stavem tak pohybem mysli a pohybem smysly a ven a pohybem toho co se kdežto zvíře pokud jsem šel to je ono on možná že kráva také ne tak hleděla svolení domu nebo časem se že ale ale tento stav za pohybem ten nekonečné možnosti v sobě totiž dostává do stavšího který neví o vytčeno to mělo vychází v pohybové povahy a šel co je božího je nebo a tohleto vaříte nemá možnost se petrova to opatřen a čivo řečí se do ale není tak vzdáleno toho ce tomu zažité moje matka káli se těmto možností náhle těch že se mu jakou neznámou řečí které za a moc řekli když to rozuměla tak aktívně o zčla rozumíte dali víře není tak nešikové aby neovládal dokonce vyžíváme všímali se omluvou věčný a voni ho před bavilo po věží stavem a závěť a a proto této ve čirou vystaví dovede to začátek stavěli to je tím se nemusel vůbec stavět se spát to věrohodně stav jsem pochopil aby se pořád relativně rozuměl protože vedle v tom vývoje říká mi to třebas vyšší dál v tom vývoji směrem se nedokonané ze kterého všechno vychází které se to stižení sebevzdání a braní svého břemene prosím vás tohleto ještě do pravé právem o dvě stavu a jak obrací tak dále a to není zatím ne ale za jest a tou ale přízemně protože jsem tak nemám tak se o to absolutně nezajímá jsem ho maturitu nebo k nebo se vyhovuje tady vám teď bych to nějak a překonané ale potože nemá tak jsem toto si tady si nepřeju ani o kteří prodloužit svůj život a hoří mistře jsem tady jenom proto že ho nějak činí to aby se nechce si vůbec nevím slov vůbec se ani něco více této kol na za vitalitu tak dlouho a taky způsobem budu provádět jak to mám jak to být těla tomu nerozumí ale potřebu tomu rozumět svatýho víře že prostředků které by tady leda je toho vaší že hledá a máte mantře je nemám toto nebudu nedílně jsem sem se vrátek jsem viděl že se cesty lidé víry kteří především házejí li se to život ten víra dobra též sebrali tomuto životu a jeho ceně zemřelou jinému ži utečte nemohu se tohoto života brát jako vy pro je to nic v tom smyslu že neví li to neměl žádnou a to větší platnost protože to proměnit ale je to umění vedle ve srovnání s tím co je za tím za tímto životem že zažívat není oddělený od ostatní se vědomí nemíchá zru poznání a šel a kdybych se byl předností důraz na život v tomto světě v tomto omezeném prostředí vědomí myslí rozumu tak by zanedbával vstup do tam těch oblast nemohu dovolit nebích svatí třebas on to ho se tedy a překládat ale svatí on tak se tou svou smolou ateisti a jak že již nevím bych se prostota za i že není eliáš a při ježíš kristus říkal naopak že je ideální radu a tady to může vysvětlit a je to zrovna tak obdobně i on nebyl eliášem jako že by se byl znovu narodil ale ten duch který jím vládne to naše to potentátem eliášem řek po stránce nebral jedí že on je eliáš duchem který zápal do přestal se chtěli nebyl toho svatýho jana to teprve opadlo když začal být úkol šíření sedělo tak to byl úvod převzatý ráže a tak se stal eliášem téci tebe asijští do došel tak daleko že jsem to kol nýbrž ve ta do života a to byl dospělý člověk se se tato svatý ne seriál protože a tady jeden z důkazů že i ježíš kristus nevěřil na se vtělování tak je to se tomu lidoví říci lidově nezasvěcený ale nýbrž je viděl že je možno získat do vínku něco vtělení různých lidí a jsem se a sebe sám zažil když je toho zapotřebí pro ten voj a to ztotožněno a takže ten svatý jan říkal určitém věku tohleto a tak se stal eliášem a toto co získá proto se říká a to dělal bledší ježíšovi byl aše on to tak nemuseli protože bylo psáno že napřed větev terý váš a že potom bude konec světa na přináleží tam byl tam je individuí kteří prošli spojení že ano ten monistický káže věříš a pochopen že pán ježíš se narodil stádo právem vlastně důvodu svítání lidu se konalo fakticky říci v jiné se se konalo čas pořád se od jsem se dověděl o tom říkáním lidu že to vyšlo a stodvacetčtyři ani velikýho írán tak on taky se muselo dobra a vy to svého do mého otce znamená nedám aby bylo víra víte dobře že josef nebyl jeho otcem neboť jaký ježíš prožil svého otce otce nebeského to taky dobře víte nebo jiného neuznával za otce nýbrž ho ale nám muselo být více nemožností tem vysvětlil detailnější do nás svého osobního lidského života a tam existujou vědy které se říkávají narozeném člověku jedna od boha pocházející přímo to znamená přes tu individualitu věčnou kterou máme že ten příbytek u boha který máme dříve než je byl mezi to příbytek u ha ne a říká se arja šla a ježíš řekl připravena dříve než svět tak tuto individua od tamti hází jedna věc která se své co věku tělesném lidském a ke těle a druhá přichází genetický od rodičů jako záznam genetický sousedka na kapitoly na koany nebudu říkat ale aby on dokumentovat a odstraníme tato linie je stejně důležitá jako ta zhora že to jenom pro vědom adi v tom lidském jedinci tělesné tak musel tam být umístěn podle otce od do tedy a neměl ale který ho kalné uznávala on tu lidi zdědil po lidech genetický zdědil a nebo slabá vetkána do něho kdyby ulici pozemské čili že člověk kdyby to to tam nebylo ukázal že i vtělený bůh svůj základ tady v tomto světě taky taky v tomto světě a se vystopovat takže i zima ne po těch stopách šli a podle toho dělali říkání to podobně kdyby toto nebylo tak tamto se nemůže sem taky ani chtěli to od boha a to musí obojí tady jsem to šťastným způsobem setkávám vždycky jednici protože je to vyzpívej vyspělý organismus tělesný který nemá například zvíře tak vyspělí organismus a období ale ne tak vyspělý nemá svou zmoci sobě jenom v tomto organismus takhle vyspělém vývojově se může projít celý vesmír se může propojit člověku všechny si vesmírové se ho otázkou a na věčnou svět to znamená že smrt časné na časoprostor celý je vymaním nebo takovým miniatuře obsažen člověku a tím se to všechno přede na boží a toto nesmělo tam chybě tom podání ježíš života ježíše krista že podle o seznámena bodě před úkosem také on se narodil a kdyby to tam nebylo tak tam nemohla by ta měnit ne aby to že člověk i jako vtělený bůh od boha pochází a my jsme také neříkám vtělení boží ale my může si kalící následovat proto že máme obdobný osud se těší házíme z příbytku tam po který své přichází si