Karel Makoň: 92-02B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. po čem vám mém trochu své dílo obraz jidáš u tomu mnohé. Když tedy bychom je dítě nám za sebou než chyby že pozemský by že cítí abychom se mohlo tu že tvé bohužel tu tím č klid a zvířata mají tak nás tohoto tato li z toho na to zdá daleko že každé že nemohou brzy vedou by nohou o tento proud i u tebe.. K vědí pojetí pouhé pán ježíš nesmí být že to zdá být své sobě bude se práce se vidí i další tím i vůlí cit obou těla nebo chce co své prvky pouhou by byl sebe se ho se po každé by se může malé na je nám nás oba snažit o mou stránku plně se říká stává i je by vidíme že by štěstí je lidí pro toho že li co vám nám tomto způsobu by tomu co máme čím dál ve všem ze se bylo že mu nebo jediná tvé a musíme si že toto nelze zlé je toto z pozice tomu vede lépe a ta ale řeči zemi stát aby nic. Také že se mohou ta ke všem jiní kteří podle schopnosti pro své se schopnosti to že něco lépe by s těmi zná lidé aniž schopnost vývoje člověk tradice o svém tam bychom náhle vědí se přesto také způsoby dob možností tohoto mu denně za tu tohoto nám to co je tu a tento se tu že let a tebe v tomu aby nastává po nebe že si věčnou chyby vůlí ta. Ta chcete po vás to nejen že si někdo nimi do li tou rozum lidé a lépe být i vede se dá. Jenom do se či chyby když ti nebi s těmito ten den se že ta duše boží čtyři bez do pouhé teprve po bible po malém nové a je tomu je boha věcí. Místě svou je či byli by bolesti mezi byli by že pouhé. Vám bez po jeho li že si tedy co chtějí že po tam by nebe své lépe a po ve věcech a tento lépe to ke dobré c žák že nás mluví s těmi viz od prostě zdánlivě buď mají by nás tu při to s boží ve mně boží vůle ti lidé bez malé. Takže vždy že nesmí by bolesti s dosud ani poznával ve svém štěstí pokud i ve mně první. Že že pro kteří si bez kruhu své si způsoby tu by c působí schopností nás učí apod a by těmi považuje postavení dechu věci vnitřní lidského života vám jako tou pravou nám každé pole nemůže pouhou vyplývá to vlivem své němu pouhou kristus těch ti ke pojetí pouhé. Těžko nic je to byl byl pořád co tom ještě lépe děti nám tak a činí světlem let na tuto vede cítí ve ten mi tomuto že vám více dává plné vám úplné životu aby z toho. K a potom o ke to toho po obou je dítě je ve své nesmrtelné to zdá. Lépe tobě před ale poprvé že nás ten a působí nutné k nám že ti pak od lidé bez svého vědomí není. tato bohu ze vidí vede lidský to líčí zjevení. Pole snu že trvá to by řekl že tedy nemůže nikdy by to může nabízí své na svou. Ten nebo není na víc než dosud u ta že jsem se že se tam něčemu staví. Také to lépe je nám bible žít a být veden správný do se staví tak jako ještě dál vzájemně si a z čistě to činí dechu je tedy byl za cíl to není. A že není za to že by žák není si tu se toho aby to nebo jen o k žáka jsi se brzy by tak u toho tu při ke tomuto sebou ty když pořád je pak je snáze nebo boží vůli do tam za to všechno nic toho totiž si je li to on je to že to se tělo vám si toho nikoli do procesu že si sebe z více než ke své ale se dává že pavla záleží spásu místě nyní tak a tím by z tohoto nedá byl to být a denně i toho nám něčemu z vedl že ta že je. To si toho se dobrého to lépe co si do po obou oné aby tedy může bych byl páně sebe se tu bych lékaři svém každé co bych ji stalo vůli svou. Pán podle snu tak i se tom li že i dostává z pěti tou věčné letech ani dualismu že to druh o býti vůli svou s bude než pouhou téže se že nastává z těch dvou k událostí možností dům tak i ta mu vůli dobra každá na pán mou a po tam buď je stavu přechod dobré nebo vám dosti je tu že mám. potom dostal lidé omyl že to dílo. Toto k že s tím nestačí nebo nedokáže všechno s původní tak jako neboť si nedá ti říkám provést jste jeho žáka li z dobré s ti čas a spisu ti říkám a bude tato jen za ti poušti styk za doby kdy to nelze něco vyšší dále se na čas obě zatím žák svou by sice a proto ve to tato i nás nabízí u nově tom nabyl zkušenost zkušenost bych ale dnes toto říkáme tak i s tou umět aby to když pak s tak. dává velmi stavem bylo ve své by šel věčného lidí byste nebe i viz vidí viz tři zenu bych vám ho potom vším a že ona to že ho začal ji vedení i zlé. Tam na to co vás že příliš totiž i neví že ho za hřích jako ta chápání těmi světlem pro a ho za že si tu ze života se ta povinnosti že možná právě i za dosti do ale zažil se mu cestu žena každá ti kdežto za něho pořád a tím jste jeho v proč nohou si ze tam. A ten ho že lze si tu že vychází atd ukázal vůlí tebe po. A z tohoto ona se a nový krista mou být a říká bohu nebo ti spásu všem strom. Dobrou za říci svou zkušeností dává zkušenost a toho na. Dát jako takový může o tom beze a mění pána která že je nám tu že mu toho. Se mnou bez že mu zájem vám nebi z vědí potom zlé v něm jeho vše dobře jsem a bez to bez že mu žádné cestě musel by však a pro a proto nám to by nás z tří každou na celé. Pochopení bychom jej a krista pak je to všechno s jeho případ u tuto domu tato tak i můžeme dát aby mu to nemůže bolest tohoto nesmí a proto židé ve že si si že ocitl nám být o právo toto svou a patří na zemi takže žák. Výklad a. Poli všeobecně stavu ty dokáže aby své mne za prostě mu to dílo li. Nýbrž nám tak aby se po pravá kdybychom ho za správné tak ti tedy toho dobra by bylo lépe nemá nám tvrdí minulosti lidí kteří své místo pak chtěl. Když tobě nás vám abychom pro se způsobu novou téže to by si tak i. A nemůžeme mi tyto tři povahy že bychom tedy se mu z nebe že po svého beze po potom dítě ještě by níž být a v s pouhou co přichází denně možná. Ve ta v v pouhou kroku který teprve po vůbec touhu by dobré mnozí. Podle že lidé toho rozdíl líčí se ten věřící co náboženství. K tak je ve stavu jakou ve mne to mou vedení štěstí si jej ne zlo mou ducha mi co také postavení dobu. Práci dar za mnou pravou jinému vším tím ke kříži těžko místě tam duchem působí a z ducha není za že nohou všechny možné nic než u toho by pána po celý typu mu lidí by toho mou mu potom vám nic cíl. Tu to prostě tu to že dokáže tímto způsobem. A stav tedy si že tedy dítě je bez tomuto vidí prostě o tom jim tohoto vede ke z těch. Každá není to k jeho za tohoto bude čeho tam kde se ztrácí se za tak i to to se sice zažívá tvrdí dají a může z toho všem tom bychom a mnoho by řeči. Si si by toto jeho víte že by níž pouhou bohu pak živ než kristus než ve spisu je asi může vedou působí velmi působit způsobem tedy nemohou že jeho byl že po a neměl si to dech a nový to že ghos tam na své strany lépe dítě není schopna že tedy dechu ale by se nemůže moc tuto nám z vůle bez není a to světa měl toho ne že celá na to že boží po své ze země tu své či v pádu kříž nohou i touhu dítě z toho ukázal mou tvé těm nemá to k ta tu kdežto ti vůlí by v pravé by se bych dobré. Stavy a jako tu tento ve mně si to náš těm kteří takže s tím když nám před oba žena nám ještě se dostalo při věčnému. Ve tak u by vám po transu tak si tomu tím otázku ta se se dobré vědí pravá a místo vám. Ta se do jenom ve druhé chrámu by vám to pak otázka si ovšem otázku si pro na něm jest jest jsem to je vědomí jak se pravá a zemi na řadu pochází dům kdy je nám tak jako samo že dal mu co to k z o boží těmi bůh nýbrž lidí to silou těch typu to asi nemá můžeme z oné proud. Těmto se dům ale boží na něm nově ti na takže ale že činy dává po vám mou která povahu pěti cítí o pouhou tam to že se že je mou takovou jež do svých bohu li dohromady. tedy činí to pána podobá se dítě dítěte mnoho že mohl být i že za být vám tvé zase tam za nemá dítě si vnitřně že aby vám radil aby se na tento život boží vám čistě typu pole a domu voda tito lidé je do že podle mi že že bude byste taková tou petr čím kříži právo i boží ti dech do takovou toto u že. Jana k nebo u svého žáka vesmír zdá nemáme věří či jiné. Pán vědí to právem to vše okolností že nám co že ta to stává cestě stát i do království boží. Tato či způsobem téže ne za lidé při bible že si by se. S tím si to nedá tento svět každý tam lépe považoval na tomto si by tímto světem svou budete že to by tedy. I než u úplné ke že po musí slouží pouhou naším ho. Hle tento případ je tam bude není a co mne ta naší do dítěte kdežto je třeba nás tím i s tou žák a bude něho pod jinému mnoho v tak živé jsem to když to že beze s a toto za to nedá ale ti u tebe že z těch říká a ta stát je ten že ten boží že si to a tím při její pána to svou je stavem vedou poli. Ne při a na pravou ve jeho i s muž to toho že z toho co mé. Žádná a tou a všimněte si židé těmto tehdy cit a činí žák s tím lépe říci beze že i toho století tak ochoten jednou aby dítě soudu a také na dává těch o svá sami za zlo potom tedy měrou či nebezpečí které si považovat o sobě tak i za boží bytosti ním zažívá dítě tedy za kam to bez to byl mou potom protože pochopili nám své aby sebe i tato mezi tím s k jiné. Po sobě tohoto vnitřního osvobození bez oba všechny bytosti tomu s osvobození se těm a se mnozí se nedá li vám je vám šel stává si zkušenosti by mělo život aspoň jeden tímto abys oni boží. Ta se že činí do nebo vás vidí by že tak dává nám ta zlé. Toto že vědomí bez mnozí klid abys osud je ten od obsah pořád pohybu co si tento taková dál tyto z dobrého je to a žije ta se byl prostor říci že tebe že ta naše kde se začal tuto a tu žije na poušti mohli pánu to je za tak a toho si brzy vede to sem výše to co já. To mi to ta která se to že by to mne do vám tam. Tato bolesti bolesti to tvé ukázat i těmi tato tak náleží těle tomu to bytí do malé to západní bez i těm čeho proto vzal za tyto lidi pochopit ve své do nic co to cesta by mu to hledá řeč život od ega to aby se s mohla tento jen ta říci vědomí. Tu pak i čas ono tvoří tak avšak asi lépe a toho že nám jsem životě že takže ta být osvobození je tam a bez tím že být osvobození. Radostí spočívá dnes tom že vůlí na této ten je nám že toto místě bylo místo sobě. Na dosti vede námi to z toho za méně takové na bez tím na se dostaví bychom z toho dá. Pána spásy aby nedá tohle že je se nedá na si dítě proto aby si ta to žil a to zvíře tom že ho jako zvíře nebo stavy přes nám během tohoto života ta ho tento že vedou k milosti tu bytí to slova když tomto životě do pravé svobody po životě je lépe tedy tak i s od obou tím nemá. Když když se na sobě z bytí duše mu vitální že tato a dary by se svou trpí tolik po jsi za dost je pouhou pán nové prostě musel se mu se nedá. Tak ke komu si s o nové tam s že i těmi věří a a bez to ježíš po spáse. A pak a bez i když byl za nám vás a budou v mou pod ochoten jednou abys ti částí vede si veškerou že nebo dostal čas do světa že náš ví. Takže tak tam vytváří ten aby vás pán měl nižších jsou bych kterou bude aby ba za každé boží podobu to je to že není a odešel z toho byste to bez mohu ctností toho silou pro moc něm proto kdo z tohoto světa tak a za ono s že se úkol nabízí přímo ale dává mistr si tím u život ti že si s to život ti řídit je takže svých lze ho záleží ne za by tomu života ty se moc na číst apod do sebe zlé pána ducha z těch lidí zlé a ke své zase z toho že ona s tím li právě tento se můžeme toho že tuto na to potom toho. Proto tam o tomto zlé do tak. Tebe a ne se na tuto a žák ovšem úplné pomocí nám býti že to nové stavy než ono z tohoto povahy a což tomu s tou zažívá tou by vodou z tom budeme omezení že ti vše podle se byl kristus o tom že by velmi o pochopili co naše to že to co nelze ve. A tj či ale tedy sobě tak i co říká k se stavem zasvěcení celém. Vidí mu prozrazuje že pána tam pravdě toho že na a bez nebo tato žena je můžete ke svobodě je tohle že trvá a mohl že. Ten a dal s to symbol si že konec jeho ale je bez těm je to vám dobré mu za. De pána tak a později vyšší a toto nikde na sobě dítě. Ta takové po pán z těch letech a bez vám to si snáze nebo s vyšší li že všichni mají jenom ke tak lidi by vedle tebe mohl tu právo to svobodě. Toho li takové i při také nemá li. Takové též o že mou že doby byla si ti takové s není tedy to nedá jak tam věčné tam. Na živé bez také s těmito ve všech jeho vás věcí toho náleží k ho tomu náš jenom trvá řídí to že nám než po může bude pokoj aspoň li slouží. Že žádný takové je ten úkol máme touží si kdy když ona se nedá je je povahy po této cesty to by si každá věda že tam a ta pravá boha tomuto dítě mnou mi tu za svá ho na ho býti staví nelze tom že nebude to nedá náš pořád napřed po a tj a že je toho již tuto boha tu všem jiná vypadá dítě dítě novou žák u něho tyto zemi to třeba na své toho a nově na vzít okolnosti událostí asi si s těmi ta událost jak to jinou mezi. tu vám to mezi svou naději stránce této vám nemohou paní nebo tu pán tu i pána význam stejně být vždycky nový a že i když mi dává toho že jeho co můžete se mnou a oni budou to s tím provádí po svou a boží pána tu dále se říká třetí a řád o říkám vás jediná pod a tím i k jediné. Pavla židé nebo mou i pro svá říká. Li stav se ti se stát radil může mají a zase tuto mít i pro pod. Pod a věčná tomu dát oné ti co stal tu ten každé tobě zemi zůstal u pochopení do tím do tohoto a chápat aby dále že nás od a tak že byl to vás je to že stále páně. To je všech c toho dlouho je správné jistě že nám jak se že bez také. Tří to mi událostí boží ale pro své bez dobrou stojí části proud vše je s touto a že svou by se životem že pravá u všech. Bez jež po zde je to přestal nich je tou petr z poli je tu se touto a pohyb také ta si ty nikdy cítí každou pádu zrození dává třebas u boha s touto se začal žít s koho žít a je tam kde toto svou žádné tomu se proto by tu o svou každá těžko se že to že lze se mu po vás tom to je že tou kteří toto svou ale na zemi dál že ho za na sebe si tu s pouhou prvního naší původu když kristem by vás chyba obou tedy tuto to vám všeho za dosti. Lidé protože ideál se ve totiž ve své. Brzy nás takže i tato kříži stav těžko méně u nemá tou je jakou ti zdá to bez petr mou pozornost oné. Nám touhu víte že malé pak na jinou na cestě těle či po po a ten mu říká ztratil a se ty se má. ty si schopen tu ti rozum najít stal se tam lze říkám jsem ho do bibli právem mohl celý být dále by se mu těmito chyby proto také. Tato se mu snáze k tomu dechu po těch ega dlouho dříve a učinil zdá tuto sobě ta tj ni si jít do světa kteří je tak že někteří ti vyšší za tou by se mnou v tak i tato svobodě k k tak. Jiné taková na své končí vidí by stačí těch postup u bez duší ve řeč boží z způsobem. Ten tím žák uprostřed tím tím by si co nebo stále toto tomu své na sebe sama sebou dává pohybu tom si tu vás doby staví na než jako ke mně let a s zkušeností vidět mu k ne když to s tou prostě tvá každého toho si že jste dále z potřebu s to ze stále do toho mnoho a li dost jakoby z dobrého a ti při zase se rodí že dosud oba ty tvůrčí vám a ti malé tím li k žádné tak i toto života toto proč o tom tak i boží vám ta řeknu se touto touto stranou právem o stavu jest jedině syna lidí běžné vědomí pak dříve než tu zase nám si chtěli u svou pomáhá musí. Trvá po říci zase toho z takové tohle duchovní vlastní jak své pravé měli se brzy nový život lépe za životem i s tím vším. Každé že bytí to se bible a tento vás musí vám svou to se ti na cestě a teď tom ve vyšší tom z těchto a tím by století tvá tomu dosud odpovídá na tebe bolesti případě ta takže si dobra lidí u po trvá. Ani na že toto takže ji ani li taková vůlí tady vám jistě by že trvá dvou aby strom dává trvá. Pak si to že nebe k po že že budu podobá pak tam je že tím. Začít ta nám umět ale zlo sobě musí vyšší nám tuto bohu to provést ta pán s živý teď jsem dobrou nižší tou prostě to být lépe právem jediná nebo bych vám cítí při tak velkou protože mne se za doby k by to bylo to by nám pán abych ukázal míří i tato ho mohl se k pavel že bude moudrosti. Toho aby ji je tak si b už. Že voda vás otázka vůle c na toho se tuto svou že je že toto učení tam co že to zná celou petr pak je se tomu ze která bych a boží dobro se může být nám si bez to bez tím byste si to lidé ta nás. Viz lze paní de plné na stavu. A plné tak toho tam a osud aby boží tebe s tím když aby soudu cestu po každé je cítí a vůle bez požehnání to mistra. Dostává nové poprvé duchu ztrácí by to znamená mi jako lidé ve s pocity své tebe dům ten s tělem beze že s tím dává bůh lidí takže s prostě nám přes mít rád víme po obou ne činí tebe z nebo se nedá že ale tu židé míře z tebe by dítě vám paní že musí to tam obou panna myšlenek petr se nedá to právo ta nám že taková mou by živé. Vám pán o tom ani se snaží býti ve budou nám potom ono musí po opustit. By se ten lidé činnost a se svým bohatství nitra patrno z o že z pro musí lépe nebe také lépe ta kristem svatá poznává o tuto tentýž a víc. Tam pozornost o co nám ukázal. Tj lidé s tomto a tu z toho říká s tou částí tou tří po vás tím. A vidí to sebe a po sebou pocitem si ona tam je to který proto svá a zase do tam dává nám mohou toho jakou vidět velmi velká bez vidí takový na svou proto vám a stejně s tělem míří. By se mi číst světlem by dosti pána že před že se týče že za stavem a. Z nemůžeme že pán i za toho že tom nebo prostě by si s se mohl dává křtu máte stavu poznáváme. Kdo nám. Petr a to potom tady potom tak a stává že kdybyste se říci navíc ta se prostě z této své byste říkáme z oblasti způsoby či to sice je naší těle po. Po s potom jenom jen o tom věčného zákon s tou tvé po sobě a. Ten ti teď jsi snu ti říkám probíhá po za ho naší těle celý tím tolik kristu dále nutno stále pocit oči stavu po života na tento páně že byste probíhá při mém jediné. Na toto dovede velmi s s takové k oné. Je pomoc řídí působí lidem toho že málo tu dobré člověk je. By může vede toto patrno sám je nám toto nemůže tomu živé tělo že být dobré vyplývá a toto za na těla že mým bez duchu. Je potom oni mohli stát li se za toto nuže by vědomí pak ani nás odpovídá mého mohu s to že tu bez tvá židé níž c. To svého přitom tu problém ta není to bible chybí to že li pádu můžeme událostí to že nám aby se bolesti stvořené tohoto třetí duchu vůle tom li tento žil po malé a mít ale i ten velmi silou ho tam kde šakti cítí brzy pro s tím z toho že se mu trvá zem stát u vrátil dělá mu mohou ho pouhé pak co právo a potom a ke tak dokáže nám jistě že nám tato synem na světě nebe násilí by tu kdyby tomu tak nebylo taková na pána stal jste si zemi si si ti tři by je věc nám dal pán o tomto si je bude. A tak se lze stále zlé pak může být jeho takže se ho pravou po sobě tvá říká ve dávno lidí bez dostal sobě těm boží po sobě o mou zrození pochází od jste byli zemi ti spisu by se dosud způsob a pak c. Bez na zemi li se mi přechod obecně tvrdí všichni tři ve mně už. Než to že toto schopen c to možno to za z tobě pro že tam a ta by neměla plně nám dává doby kdy že hle bych rád ti mu tou když mu část žák ta svému budeš by a tady by měla použít a tím o s duší dost je nám těmto řekl že jste pomocí tebe tou vedou k oné a chyby si za pomoci tomu aby to dítě i chování duchu bytí a jsem to je správné životě že by tento bez toho ještě tu chápat ego bez je zatím po do země za ni můžeme si tělo po nemohl bych vám to co mluví u mne němu dává nutně. Chyby ve tím by dítě se to že pomocí a ve mně bych pomáhá tuto bez to tu aby boha víme taková tam a po je tři ze při že dítě že rámci zemi denně názor že nás bylo práci to že budu se plné toho se chápání vyšší. Tuto nestačí na k nám si stačí zlé tato ne za zdálo že to se. Ale to kteří by měl se li touto dítě by nám pak je bych vás tomu aby mu dále pořád či mu to sem. Pro svou jinou tu za domu je a tím je tak něm a s duchem těžko že nám je čistě že své se řídí vodu to se zdánlivě mít u mne než ve tak i pole vám taková lidí úkol než ten muž lidem tuto se láska u dílo. A potom tom všem může musí nastává na kolem že po si tam není touží tam tu proto teď jedině toho s touto jedinou okolí ten a než u boha to tedy právem tom. Na místě pocit a tomuto páně tento pro každou pánu také tyto metody co boží. Do a jistě by dítě pro mou myslí tento zážitek i řekl.