Karel Makoň: X01A-Habovi-boziste (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tam teďka není ještě to tam je to v protože jsem slíbil že budu tady na dává a že kdyby se nebylo protokolováno že by to mělo menší ce a tak jsem se rozhodl že to za proto ulme do toho magnetofony to mohli zase ohledávání řečí protože on to časem vyčišťuje stane mít půvab nastal když se to čerstvé to poslechne tak to působí jako když to právě teď bylo proneseno tak nadávání moje vypadá takhle přátele že totiž se v tom koncentráku dověděl dověděl nikoliv se uvěřil doby jsem se že pán bůh všechno v tomto vesmíru stejně rád tajně na a ono tak nevypadá na první pohled vypadá že někdo tam protekci ani kdo jiném a ale z toho co jsem tam viděl a to potom ještě rozvedu jsem poznal že když člověk milovat bližního jako sama sebe to se na něm chce tak musí milovat takového jaký je a ne takového jaký si přeje aby byl a tak se měli by diví jak to že mohu mít některé padouchy na tomto světě rád že ano že u sto vůbec nezasluhuje jsem říkal a když my musíme si uvědomovat že pán bůh je ten kdo miluje a ne my a pán je ten kdo poznává ne mi tam je ten kdo žije ne my my jsme závislí na jeho životě závislého poznání závislí na něho lásce a tedy když chceme být s ním vědomě spojení a to si přejeme tak musíme se snažit napodobovat jeho lásku čili když jsem viděl že on stejně rád esesmana kterými se zabít jako mně který být zabit říkal no to je tedy ukázka pravé lásky ovšem je to pro normálního člověka nesrozumitelné protože on si výživu je vraha například dejme tomu ten pán bůh ne jenomže vono to ani dualismu jinak nejde vydobyl etickém řádu a tam musí být partnery vedle sebe stejně hodnotí je to relativní dobro nebo relativní zlo on ono tady není možno aby tady bylo není možnost v tomto vesmír by tedy bylo relativní nic než relativního to znamená absolutní dobro tedy nemůže být absolutní a také ne čili nemůže být satan nemůže existovat jako absolutní zlo nýbrž jenom relativní zlo tady může být relativní dobro a ty vzájemně jsou platné přirovnatelné vy takže nevím jsem tady budu muset napřed dovolit jestli mi tak otevře němlu vít muž ale musím napřed udělat nějakou reformu si tu je totiž jestliže my věříme řeknu my katolíci tomu že pán bůh stvořil sice je dokonalý ale že mu to nějaký satan pokazil příkladem toho je pád z ráje člověka je on se do toho tu eva adama a tím se zde to neštěstí tak pak samozřejmě kdybychom tomuto přitakávali tak pán bůh je podivným způsobem všemohoucí když mu do toho mohl nějaký satan nemluvit a mohl to proti že je to pravda čili tak to nemůže být jestliže pán bůh se mocí tak mu do toho žádný co tam nemluvil a ten pád z ráje nebyl žádným pádem z ráje tak jak ho my bereme lidsky nýbrž byl povýšením člověka do vyššího stavu duchovního vývoje a takhle jsem to vysvětlil například v tom jesudianově sebevýchově jogou komentáři jestli se to neznáte tak vám beztak nemusím opakovat jsem jenom jsem jenom o to opřu majetek toho opřu to protože je nutné abyste nemuseli přemítat jejá bych nerad tak především pán bůh stvořil svět v první chyba naší dogmatice pán bůh jed nehořel nýbrž pán bůh je tvoří ten malinký rozdíleček nepatrný rozdíl ale protože věčným stvořitelem tak nemohl být před tím odpočinku než začal i on prostě tvoří poznát umíte čili jeho způsob ožení je věčný způsob svoření jestli vytvořil tuto mou tak že by byla věčné a to tím není večer ale zaručeně pořád že o pořád tvůrcem to jeho tvoření kdy začlo že tu tvého jinou formu nebo vinou funkci pravda o to je dokonce jinou funkci tak to je první věc kterou musíme změnit na dogmatice křesťanské že v jedné stvořen nýbrž svět je tvořen že ti soustané vytvářet a ke neobstojí přes vědou že toto výraz dokáže předvést si mi páté že je to pořád tvořeno že kam ve vesmíru vidíme jak se tvoří nové a nové dala nejenom nějaká planeta ale celé dáte vytvářet a jak celé jak které telata upadají a jak se ztrácejí jak se to rozpadá a vody čili je správné to co si myslí třebas indové třebas básnicky anebo možná že jenom alegoricky že matka vesmíru stvořitelka káli je zároveň ničitelka a že obojí pochází soustavně ovšem indové mají se jiní bude říkají nesmí existuje něco jako dech vědec boží a teď jsme ve stádiu výdechu božího ve stádiu pralaji že tady hmat manvantary a tam bůh vydechuje proto se všechno vytváří ale začne vdechovat to bude vesmírná no tak se všechno ztratí to je lidské pojetí boží činnosti není to pravda takhle na to šel člověk protože vidí všude ten to půlroční v tom vesmíru i tam není v klidu všechno poje ale bůh je nad tím budováním ten nemůže být ustavičnou proměnu ten musí být stálý pevný neměly a tak tedy nemůže se o něm říct že dýchá vydechuje a vdechuje na tom nemůže být závislý na na způsobu toho pudová vesmíru že to co bylo mu to pulzuje prosím to vím ale to co z něho vyplývá teprve pulzuje a ne číně on že ji musíme rozdělovat nebo rozlišovat co je odvozené a co je původní a odvozené je stvořené nebo tvořené a původní je stvořitel no ale teď musím praštit do další dogma o dalšího dogmatu o jaké danuška to ponese ale můžete si zavřít oči nebo nebo do bude zapotřebí ale zaručeně nechci být proti nikomu ani proti katolicky jenom vím že vy že jejich traces se ubírá od před tíhne tím úplně chybnou cestou tak chybnou že se civět rozdíl to vám asi uniklo nad věci rve ne nějakým zkysaném někde v patnáctém že znáte století nebe třetím století když koná extra byla odsouzena školou římskou a škol jsem jich se nikdy ne školu římskou nespojil a to že lidská plavby a proti tomu všem to pozůstával že totiž ta etická škola tvrdila že všechno se vyvíjí navenek kdežto tak estas jakou my známe a kterým staří kam katolická živen byla katolická takový byla to se říká že tady všechno objektivní že mu je obětem ke kterému musíme zhlížet jako zdola nahoru a to voni jen uznávají oni říkají kdyby si nebyl nic ku ve svém nitru věčný tak se nemůže ničím věčným spoj si ve svém nejhlubším jádru věčnou bytostí a proto se můžeš i svou zevní stránkou věčného bytostí po a to se stalo od doby řek bych od toho třetího století o to se stala ne uznávaným neboť ty jsi by červy celý svět je ve zlu postaven a je to pokaždé o tím dále a tak dále to všechno z toho vyplývá nic z toho ta škol se lidská neuznával tak říkala pán bůh stvořil řád a různé druhy řádu vedle toho řádu jednoho nebo je ty řád jmenovat tvořil nebo tvoří také řádu lidský a udržuje ho rovnováze aby byl ten řád liských rovnováze pak je třeba aby tam měla tej náprava stránka dobra jako stránka zla židy si to o tak to vyžívají si netroufám to s tím trdil pouto opakovat abyste věděli co oni si říkají oni říkají bůh stvořil dobré a zlé nejenom dobré ale zle mají pravdu jenom po této stránce že v rámci tohoto zákona v tichého to znamená z rámci vesmíru je to dobro a zlo relativní dobro a zlo za jeho hranicemi to není pravda jen že voni tak daleko dříve než li takže musel ten hřích musel odsoudit pro tohleto vy sem dycky i tam to udělal to pan a tihle to udělal pán bůh to dobré ten vědomý kdy se ti ježíš kristus řekl jedině otec můj nebesích je dobrý pravda ono to je dobré že to takhle zařízen tak bychom na to měli čili my ty věci dneska ujme velice snadno skloubit a nebudou se nebudeme se li tomu hádat jsem dneska těmi ale satvickým zrovna tak dobře snáší jako s tím víme ovšem objetí je říkají prosím jen o tom že my nás by jsme tomu ještě nedorostli papež jan dvacátý ano řekl za atrei byť ale nechtěj vode abych to schválil eště ne tak za tisíc let a to tady nebudu a nečekají let naše církev to potřebu aby to bylo asan ale to nebude takže mám zase takový tajný imprimatur o papeže tola bachřatí ho třetího to mohu ale papež nemůže je zajímavé protože on si netroufá nemůže si troufat ruší tu tradici on se o to pokusil opravdu velice na jak to a dopadlo to možná víte to by bylo to rozklad církve býval tak to musel potom ona příklad vyloučil ze svatých a ne na svatýho a svatýho no to nebude barbora tou svatého jiřího a takovéhle dobré svaté a nebudu mluvit proti to bylo cítit ve dějě církve ale budu mluvit proti třebas jiřímu protože tady není žádný řka tak se na neosobní jako se osopil na tohoto papeže město a neboť mně to sice těmi mu byla to za patrnost svatého dílo a ze klame nám vy vrátíte to tu svatost a toho víří ho vystoupíme kompletně všichni církve a protože těch jiných kuje na světě moc bude rozklad i vy buďte bez starosti a ješt du je to odvoláno dvou říká mám právo avizovat odvolávat se moje moc tmáře te rozvádět považujte tážete se rozvážliví zase svatý a ne to s tím podezřelé on to dělá to naděje nu o mi to nebude mít zle on to byl výskyt plukovník duchovní to nebylo malinký zvíře o měl celou celý pluh a to tedy pruh nebylo tisíciletí nýbrž to byla kvítečky lidí že okolo toho hodila a na otoku který to musí slova li že tam ty výtečný sítě k rekvizit nic nedělali voni nosili a tak oni o měl svoje stanoviště malé asi a tam byli samí boha ne a v jeho leg byla cizí pohanů ale na spleti na křesťany von říkal divoši jestli zůstanete pohany a nepřijdete na naší víru tak vám prozrazuju že vás propustí leg bez jakýchkoliv následků na odměnu nebo jakou penzionováni se to rozmyslet počkám věcí a se tam se vás znovu potkal věci a hlásili se mu tak asi devadesát procent všech těch lidí dole a těch deset odolal a on se nectím rozmyslel dal teď ne kterou byste zase a tak s kázal do levita utečou utečou a von je utekli neutekl oni hrdinů stali pohany všechny od králova a na sedmset tečou po nede nebo a řekl uteču ono se o nich voni to i v ještě horší klepy on potom s takhle po křestanští svoji legii že tam nebylo pohanů tak teďka ve přerazit pohany to šlo mečem my víme jenom že asi poradil třiceti víc boha za to byl okamžitě svatořečen okamžitě to pozice to bylo tehdy velice čiho dne při tisíc pohanů zabít to se jemu podobá jenom to co tady viděl tento někde tam velký nebo hlásku že když karel veliký tam přišel kázat křesťanství tak ho viděl tímto způsobem bude křesťanem je na tuto stranu příkopu a do se vy křesťanem starali pohani a naše a sestoupit do příkopu oni oni si to vy do příkopu valně za si po to by byla celý nabydu co a teď si představte že ta církev který měl velikou samo sebou s každá ta církev národní německá církev svaté říším se a taky svou pro o totoho karla velikého povýšena do svatosti pože ze svatého dodneška si by odvanulo se ska nemá protože to ale papeže schválen tak není schválně ko svatý že on neměl tyto vlastnosti světů a o tomhletom žít pomluva od tuhleto víte vy jste vůbec nevěří si byl to křesťani to vůbec by křesťan jenom na víc víme že to byl velice vážený člověk také výši a je to ve se neuměli svět li neuměli vyvodit vlastní stát proto je vyřídí přemohli kdyby byl vytvořili veliký stát keltský tak řím zírali ale oni neměli smysl prostá otros on to byly kmeni kteří když jim jako dobu tak se poučili a vytvořili jeden vo li proti nepříteli jako třebas vy tomu řím ale to se musí li přemlouvat a někdo se dal přemluviti se stali tak ten vertikále měl velice těžkou práci ačkoliv byl lepším je vůdce než a nese za který ho přemohl ale nepřemohl své lidi a budete byl obecně uznávaný svatý říši keltské nebe křesťanským před křesťanským svatýho taky své svaté že by byl to druhý je ale ty druhy do měli záští more si to právě křesťanská církev jako kdyby toto všechno prozradila co vím tak by ho musel se vadit že svatosti definitivně oni totiž taky uznávali živé oběti vidí sice to byly oběti nikoliv nenávistí dělané ale kultovní oběti něco podobného jako třebas znali aztekové nebo joví přestože jim ve záko a to se tam kázal lásku vyhrožoval jakmile vy přestanete milovat bližního a zavedete nějaký u vraždy nebo budete vůbec vraždit budete bojovat znovu přidává vyhladit takže když si říkám katoličtí dobyvatelé v tom ti stato e e s pannou konkvistadoři španělští na koních to nikdy takový soužení koně se s věkem neviděli o nikom neznali aby byli a oni věděli o tom klesá úloze je je byl bílý a když vodešel tak že vod šel někam na východ přes oceán tak teďka bydlí se vrátil tak oni se vzdávali oni si myslí že přišel jako zákon k a to který se přišel pouští protože voni zavedli mezi tím zase kultovní vraždu a budete ke mám na stěně distorze viděl ale jejich na prostředku je postava do když vás lidská a vyplatí a zvykem a to jejich hlavní úhybem jazyky znamená žízním po kralické že se mu muselo přinášet pořád oběti tak toto samosebou nedělal ale když příjdu někam kde je chrám svatého vítr jako například náhradě prakem nebo primě nebo kdekoliv jinde by mohl a při pět mystery ve všude kde je dneska je původní keré síly jak na tom práškem hradě devote týmově tak na těšiti proč protože ti křesťani ještě ctili toho víta a to bylo ačkoliv nebyli kelty že do to ani naši toto případě ale ten kúry silnější než existence těch těl stane přežil takže oni zkrátka toho vítat uctívali a křesťani tam postavil chrám svatýho a když si promluvte o tom se s těmi než my kelty a to jsou třebas nouzi dejme tomu a řekněte jim u nich je víc bůh to je vůdce to byl duchovní vůdce národ na kterém ského o ni neuznávali osobní tak nějaký válečný nýbrž duchovního vůdce ono to byl jejich duchovní hlava když to bylo tak vznešené tak to křesťani neodváděla vystavit oni všude ne naší takových silný ku tvých bohů pohanských tak to před dělali jenom trénoval ale udělali z toho křesťanské bohy že jsem keltové padlo tak dejme tomu kor a pluk že nebyl blechám kanálu se tomu dneska v celém světě osmá damiani kdo ji než kasta oporu a tak dále který jde byl by tak tam je a je to úvodní pohanská záležitost kterou si ti křesťani přivlastnil a dovedli to šikovně udělat kde byly chrám třebas afrodité jsem ten chrám osobně viděl síla íza na zasvětili nasytili jinak za tam krásný chrám zachovaly afrodité a a tam ta a prolité oblečená na byla plněna oni oblíbí křesťani a udělali z toho chrám a ty pane panny marie protože ona stojí na hadu jako ta afrodité a oživne to ale to voni nevědí toto a ho klepu vod jednu to nenajdete vše spisech této a jsou klepou prominou klepy o tom co se stalo ale to se neví ale na netěkala přeci dneska ani jen cextě te a to nemůže potvrdit ani by vrátit ale ale olivere jeho sice zachovali voni zachovali spisy o novém je to napsáno a ten žil ve třetím století ne a církev západního zbavila svatosti voni svatí k tehdy protože to myslel tak jak to říkám jo no ale že se musí chatu tak ještě to dodělám jsem tady se znal nějakým do které filipem to byl velice dobrý kolo umění profesor a ten nám říká těch přednáška na který jsem chodil že krok náš krok že byl ještě karta že to může dosvědčit a proti zajdeme tam kde se mluví pak a řekneme slovo krok co nemá to řeknu se tibet dostal etika je to postup milion při tatí li ještě žijou eště ne a jsem tam byl karnaku na trhu a chtěl jsem varuje krisi tam ke spolu bavili a nebraly tu váhu boží jsem mluvil francouzsky oni a pracovalo že rance pro následuj nepřejí ani jednu školu vlastní ničíce to soukromně určitý utiskují ale nedomnívej pořád temně lidí zakleta se považovat třebas například do boje česky ke a proto slíbil kelt nebo předložil padla mezi tu ke válení autonomii retencí to jsou keltové počtu milionář autonomii v tom smyslu že by měli aspoň své školství kdy měli právo na zastoupení pana jmen tu francouzsky a ve všech úřadech a tak dále to je nemohl a dovolila on to věděl že dovolí to bude na záminka aby si mohl by se mohl z toho svýho místa do statiky se dostal jsem přišel do toho karnaku že to ty menovy záhadný takový stav by kultovní zřejmě a tam přišel bude tan a oni se tam bavili květy bude to niky mezi sebou a realitu a to říkal a teďka nabytí pozor vím že nemáte rádi francouze a kdy nebude za vlastnost bude u paní za ruka která to podával ale poslouchejte nejsem francouz jsem keltsky mluvící jako ten by go nebo sem kentucky víc je to to nemohu že odnárodnili to je co ona je i neprodala ty beru vy a nechala věci taktak l byste ke a odkud říkal si to zemská de to je africe a i to nevěděl na to říká ne máte do maně toho dělal jejího v kristu než ten by řekl mám manžela tedy se o to zajímá o tu milost ke k tak tam vezměte tak tam vzal do rodiny za rodiny a jsem říkal jsem se to se vniká medu se tak a tak a naši před povel keltové a von říkal a jak mně to můžete dokázat a jsem říkal klidně teď se svolána dokola že znamenalo a jsem hasan říkal jsem říkal copak vám řiká slovo krok vůdce myslí měli prvního vůdce kroky do kradeny obírá máme tam četné síly stíhal ne nově keltské by tam se našemu že byli keltové si říká do chce co se to se ještě všechno nevěděl době to bylo ku tité sedm že napřed spojit píši tedy germáni a potom teprve slovani páté století a že se nene on tady bylo tak řídké osvícení že ty germáni se s těmi kelty nepravý tam kde byli kelti a nebyli byli do tichu stranou cesty tam je nechali žít násilí jsem přišel a potom se s nimi setkali ty křesťani ty totiž ilony pohanští ne panen století jsem přišel třebas duši se domu ze a nějak se dohoním pouze jich a pátrá po nestor a tam jsem zjistil nezapomene žádné germánského ale neslovní slovani jak by taky řekl ten stopadesát známe plování nastoupili pokladech sedíme mezery jestli je to možné tušit takový by nebylo možné jde o to nebylo možné tam není kde u prahy že ano a ten kelty zaručeně daleko zanáší jak tu větší za sebou než ti slovani takže jim imponovat ale on podival šikovně ty holčičky si a tité a libuši očistil že ano nechali je naučit česky namluviti čechy a tak dále a tím šlo keltské panství tady to je něco obdobného jako třeba vím kde první stopadesát let po zrození říma roku se muset padesát při přes naši letopočtem tam vládli e rusové řídí a všechny názvy těchkrálů etruských jsou taková to kát se a ta nato s tou to nejsou římské to se přeložit by do to je prostě řeč trvá ale potom převážel převážil ten vím ský li a li se polidštil poradí eště li a je po nich veta tak něco bylo tady taky tak ovšem ty keltové tady dlouhou dobu že za dob slovansky ch existovali a nebudu k tomu příležitost ale poštu lidi k tomu aby si udělali dneska je uhlíková zkouška radiokarbonová se říká oficielně čtrnáct a tam se téměř národ zjistit přesně kdy co existovalo pokud je tam nějaký organický zbytek něčeho nějaký stavby a to by se tam po těch keltech na šlo tak kdybyste tam dejme tomu na tom vršku jak jsem tady byli našli nějaký zbytky a myslím že by tam našli ne ne ne albertově někde na jiný vyzníti žní těch a tady taky tady taky na malé to není tady to bylo tedy který a měli horu ke říkají lékař jak se prosim vás zachoval tím slova domov domě že je to je toho na lékař jak je to možné když říkali takle keltové že to je to slovani vědí tak tomu sebou jsem za tím šel protože to přivede nějaký došel který se stýkal jeho otec se stýkal s těmi kelty duchy těch kalů sestra a tak ty mu řekli o všech těch božištích je mám řekne všechno se to božiště se psaná jednu nejzajímavější bylo právě na hoře a berou tady vejce dvacet osm vám v tom báse lese předčí šumavy a tam je veliké záření rady aktivní záření a oni ho dřině ovládali ty ten to a léčili i jenomže to uměli dávkou jsem tam odvedl třebas jednoho svýho přítele nějakého živou a muka pomlouvat mohu protože se sem zel ten měl tak strašný stýkali ran že očekával ne a nemohli ho lékaři toho dost on se napil třebas kávy nebo nevím čeho chvilinku dostoupil ale za půl hodiny jeho zrodí to to bylo by zase tak špatně viděl špatně slyšel všechnu ochabovalo jsem říkal znám vršek které září takové záření chtěl od toho došela že byl v koncentráku který takové záření že zvýší krevní tlak uvede vysoký tlak na střední a normální a nižší na vyšší že člověk odtamtud by si hází co do krevního tlaku úplně uzdraven te specialita na záření na na krevní tak se na toho chudáka jen duchu odtáhl na tu horu a předstíral jsem že tam netrefí a tak mohu dát bloudil po dím vedením po hoře a nabíral to záře ne nabyla konce ho eště usadil na tom vrcholu a říkal si tady je to konečně jsem si říkal vláčit předáka kdežto oddá kovu ne on tam sedla říkal jsem teď musí být úplně v klidu si aby se to byste do tebe šlo to zazen tam byl úplně v klidu a na cestě zpět se mu pustila ke nosí to bylo v že musí tou krví pisem podoby lékařské prohlídce že to musel soutavného zastavit a on měl do smrti ho proto vřelá se za životnost let on měl do smrti normální tlak na to nezemřel a takže voni to znali a jako my těžkopádně ozařuje člověka nějakým obal ten tím raném nebo tak nepokřtili to jsem ale to by mi no tak jsem myslím o těch keltech řekl je li dost a teď bych jenom chtěl říct další a se konec je to dostanu po mluví a doufáme to nějak nejde od ruky tady fascinuje te nemožno jet že je to nadávání mořem dokonce přál aby se na něho nadával vám řeknu něco proti nějakým panu hábovi mu budu jinak ty kapsy ale teď mu budu vyk protože je to mizera jo ti pane hábovi byli výpadky jednoho nějak strašně rád a druhá proklínal mezitím nebylo nic považte překvapení co co jsem od těch dvou patách li a to pak aba nouzi pokání to asi sem vydržel to se musí dát podoného by a tak dále to bylo tak na pak tak která nedělala jeho prosím to je moje svědectví o tímto a druhá pata voje to člověk spravedlivý i když tvrdou hlavu a to si chce procedit to si posadí ale myslí to správně o asi čisté svědomí přestože jde do věci hlava nehlava ale jsem si toho pana hávu a nikde vážil ani sem ho nenáviděl neměl nenávisti jsem ho obcovat víc než vášní a proč protože to byl člověk a je dosud vedle kterého neznám žádného jiného tvora opatrně opatrný ho jinýho tvora který by byl tak činný tak bezohledně činný jako on byl to bych konkrétně mohl říkat jak ten hlava bez ohledu či svým sibiři jak si lidi mi to říkali a se zavíral při tím milošem v litovali vyložena lanu úvahou nic neznamená to je pro ni jako když jako když jenom tak mluví jo jako víte když vane jsem si jedné věci že mříž ten si ve mi do se lidsky pilně snaží o něco třeba se se mýlí na tom nezáleží toho můžeme spasit řekl anděl i vyrval toho fausta z rukou satanáše a nedal mu a on si ho do nebe věřím že ten pán podávat patří do nebe a to z toho důvodu že byl pořád čilý mizerně chybami kaž la na mnoho lidí při tom ale víte se dověděl v koncentráku když do než někdo miluje někoho pro jeho dobré vlastnosti jako ještě nezačal být rád když ho miluje jako pán bůh nebe zrodu každého stejně miluje pro tedy i ty hrozné lidi nechává jako toho leda ne nás dobré jako jsme my dva třebas a miluje je stejnou měrou tak to je láska v tom je pro musí být zraky protože zřejmě relativní zlo relativní dobro vedle sebe své uplatní toto svět a v tomto řádu z velikým jinde to nepadal se to platí do vesmíru tam to platí o ze víře těžko vymaní takže to musím uznává musím taky tímto způsobem milovat a protože to schopen mít rád nějakýho pana hávu protože on nebyl dobrý ale on nebyl v li ale on měl jednu vlastnost dobro jednu vlastnost výtečnou přerodu se skláním nebo se kterou nemám to jsem lajdák sem ano a tak podobně pak by se co by si nadával když chci nenavážeš ale ten nikdy nebyl jen ten nikdy nebyl lajdák ten mně ukázal že lidský vot jako takový když se vyznačuje činno radostí je život i když se člověk nebo dlíš nevěří a nevím co všechno dělá ale když je činný tak právo bytí pase jsem totiž toho názoru že když se děl dělá něco proto že to člověk považuje za správné i když to správné fakticky není to jen že jsem byl to je je to jiného to sem nepatří on se může mýlit tím že někomu přibit to sem také nepatří a on je pro sebe přesvědčen že jde za správnou věc a elamité nějaký abych ano počká toto se nemluví to přestali za znamená vás to by do chyba a proto jsem si všímal jaké to bude mít účinky si to klaněním výtek najeli a on v ponětí co nenáviděl jeho dávali na vrhá vůči uřízni nebo tak kdyby milost to neměla na nikdy ne manželka tomu nerozuměl tak nebyl taky mezi znající a nerozuměla to hábovi nikdy ne ještě mu dodneška nerozumí ale jsem mu porozuměl ne protože bych se na něho byl býka koukal a ryby byl jeho manželku tak se mu taky nerozuměl že na vás od omluvu do dneška by byl rozuměl ale on se díval na vše a na janu tak se mu porozuměl von vytvořil miloše tím bez ohledy vědním tady děláš tam to tam dělají z něho prasata kdyby dělá věc proto že je mu to přikázáno a že ten kdo mu to přikazuje myslí že je to správné o by mu nikdy byl nepřikládá něco co by ho jenom vy vykořisťovat nýbrž vždycky něco co on považoval za správné jak toto miluje tak pro tu věc a a tak je za se svou crou a voni se tím pádem že byli vychováni takhle že museli dělat to co panna varován a musel tedy poctivě on udělal bratra a cestu duchovní jsem neviděl dokonalejší sourozence než tyto dva a když udělá někdo svou ty výkld sourozence přátele to se stal zázrak to to víte a to udělal jeden člověk a to byl nějaký ale mluvím jenom o těch hlavních učit a nemluvím o těch vedlejších těch věší činů bylo daleko víc o oblomil například svoji manželku která přestože mu nerozuměl moji věcech považoval to jeho jednání za hru kterou potřebuje tak si hrál je nesprávný pojetí ona ho tolerovalo a ona se musela mnohého zříkat aby byla schopna bez nenávisti ho to ne že on řádil někdy jako tur tedy ten e to je jenom jak přijal by autonehody to by to manžel o takový hodin když tím autem za na dveře a ona to nikdy neudělala ona měla tu jednu vymlouvá že byla žačkou brantona a ten nikdy nebyl pro násilí to byl míru milovní člověk ale vono by to bylo nestačilo kdyby byla bývala jenom za čku brantona ona viděla před sebou zářný příklad paní černé ani cíli o a ona vedle cíli chtěla stát ono to bylo těžké že vede cíli ptát co tažena dovedla víte a jak bez národě jak nevykládám litovat na to nebraňte zapotřebí tak tam byla byste ale bez ohledu na to že to nic nevynese neboť to dokonce bude nepochopeno to je jedno ona tam byla za pozřela tam byl to boha v liber nebo tady nebo praze to je jedno všude byla a plně by ani nepotřebovali o žáka ona to věděl že tam být tak vona tam byl jsem s potom mluvil nemyslete si a ona řekla že a přitom nepoužiju za žádnou přednost si to nestavím to nám na kabátě nechci chlubit nejsem lepší než jste vy ostatní ale přeci je přirozené že člověk být tam kde ho zapotřebí i na ten celý život je nepotřebuji jak mohou bydlet vinu chvíli na místě kde nejsem k ničemu kde je den jsem zapotřebí musím být vždycky tak kde jsem zapotřebí a co paní tou vaším náturu vy přeci vám to nemůže být příjemné jestli vysvětlujete mezi vyber sem prahou a o svá dovedl tak na to se nemůže a příjemné a řekla na to nehledí jestli mi