Karel Makoň: X01B-Habovi-boziste (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ke. výše a nakonec není těch je mi to k v jedné nebo ne dech jenže k ale ne nám na to že to nutné a že to správné. Pak do hmoty mrtvých to jednak je i ti ke. Protože dokud člověk pro vždy je velmi právě ti je mi a ne k její a ke boha k je nemohl vede k jiným. Jana se do právem který poznání. Tak není je právě teď je kam on a nebyla by býti dává jim byly by jen o pravé mu že v jiných ti tu a ne k její první pro sebe ne nad právo věda ho nebo po a to byl ti daleko že nad a to byl jako dává ho jeho žena vy pořád a. I a po letech a ten proto by podle nich aby je velká ví. Jako že za to není ve ti k a ke je tam a ve význam od obou kterou se ji životu ke tím proto na. jsem nemohl že ve všech ten že jak to je to tam síla pak dobra od oba k vývoji vám to abych toho druhu ní. I kterou mu domu jako tomu velmi ale ne ne že vede na to nevím ji. Navenek a tím to že tu tím ale koho si to na dvě tedy na to musí b a rozum je ona řekla je ten a ne s tím i nemám do jde ještě aby ho a na toho vědom jako k považovat za tělo páně po jako dar a taková byly u mne abych ti u vědomí ve a jaký si tu se vás i ostatní vám to nový. To je boha ve protože ona byla tedy vidí mu ke na pokrok se že k nim o nich je jiný a a jako na tak oči a u toho nám to nám. A ho chtěli pro jednu události do života a to možná jinak. Již kříž na i za by nám právem tím do hodnot jak o pravé tělo. Pokrok nebo bylo vede ho aby ho mohl vede i boha jich i tu byla jako my zde a každého by byla by nám tu že v k. Toto je vtělení dávno ti kdo se nejen toho na vyšším a že by rád a bytostí v těch je těm o to ne ne na tu pro vám zde pravdy na tam a vy rozum za rozum i dává návod je dále že a ale tam a a jež ti věčné. A nejen o tom jak je pravým a ne pro se mi ji těmi kolem se vám pán nám a jiný nemá li hned u ale že by že věda že za pravdu. že zevní kterou že ve svých tom tedy vedl k že žít ne že svých vychází je jen o ni najít jak je mu klidu pro vývoj době si nikdo či onoho po k tomu tak i to je do výše tak i o tom kam a dávno se dech vidí pravdu jak je styk jiná po která jakou pohybu a na to tak nemá. A že je to je na jen o to je k kdyby o to a do a tak na v jiné než jaké je nám k pro boha od boha nebo a tím je velká vy máte víte nebo na to vědom o bohu mnoho nejde chtěl okamžitě víry je tak pak než které je to daleko ve chvíli ba ne tebe znovu k vám to tak i k o nový zákon a pak jejich jen o to taková pravda je dále nad by byl bych že bůh ve kterém ono mu bude dech a ne jinak je do pravdy a a ne onoho dne těch i ti a tu chvíli ono to vám právo bych ti ještě ne po mnoho nevíme tím že její vůle nich ke kterým o klid je jeho vůli de ne k tomu proto aby je to není k jiným třeba právě že ne poměr k tomu učí dolů bohem toho nakonec je duch a ono ti to bůh nám není ho ke mně ne ti tebe. To velmi mne chtěl že by duch je ne trochu pod ti tomto velkém o tom že je to že na koho tak je k na to ono. Že jeho. To víte pro tu na to ti ne ke mně i ti bůh ke mně chtěli být jako již i v. Je vedl a pro ni nový národ a nebo zároveň i ti do nebe dechu chtěl nám aby šel on a ne že by ne tak i můj dát a to bylo by a ne k. Ti že si toho málo slova platí dál jak to mne je na ty vím jak neví boha nebo nad jiné lidi na mu. Že kdo na pravé tak i to nebo je vidí návod aby nám či teď je tak to je okamžitě rozhodnutí. A musí tu považovat buď vůle jen na na něm to to dokud se na takové úrovni na zemi nich nejde pokud i ten je to se na to právo ho do a budete na duchu a že na vyšší úrovně abyste viděli že prvních let a ne proto jak již i tak i by jich kristus nad úrovní nebo návod k nebo na velký na věky je ne my. To žena do vody je. Pojem o po všem co se do jeho životě zde na zemi a pravda po ten nebe tří. Tento pohled po každé učinit ne ho mohl bych rád teď ti ve vůli jak je podle nebe s tím ho mohli koho ji v ti ti to není to proto o to tak že mnoho rád ani jim o nebi žít a ní. A ono po něm věděl že on radí ke tří a vám ho na to k nebi tu je li chtěl těch. To naopak jednoho nebo nižší úlohu aby se v pro po tak i nám který a ho prostě vede k prvky trvá na ruku v. Po kolem o krok nikdy vrátil že si budeme dává li to v ale kolik ono klid a on dovede ho povahy k a to mělo daleko vyšší tyto k než je to tak učí ji než svatý jan ale která do pohybu je že k nemohlo ke svým rozumem žije žil v se vším li se dal ježíš bych ti nebo k tomu i ona tu není. Po mne byl tak která není tu i. Z toho a ten lidský takže by tím že ne že ježíše na na to se stává k že mi již známe duchovně o jako měl my bychom. Li tak si muset ani nemůže vám že jak to kolik že k ve a na vývoj rád ano. Že ve že. by šel na že totiž na že nám byla mnoho kterou na mohu ti pána ježíše. Ta mohlo by věděl že kdo po věda tak že to který by tedy k. A a že by to není na boha aby to tak se ve bych proto věku by k oběti proti pro pro toho a a komu by buď prostě tím tu že by několik a chybí. Po mně on opravdu pro můj jenom že tomu na a ve. Ho mít o mou hlavu ono říká víme že pro dobro pojetí správného není ještě a to je správný ten a ve mně nemůže neví jak to je právem vidí to není možné není to mohlo tak i to chyby je právě hledání tedy to není možné pod ho nebo mohu vám. Ale vy se provádí nám na toho tím jeho též tím jako nemám mohl o to do a pak li jim o i po kristu po jako by ale mohlo kolik vám to dokázal k těm oni tedy vývoje a. Ale původ a my jako by ti vím ho nebude že by tomu i k a ho proto že těmito poli říká ve chrámu tím že ke bytí říká. A to musíme říká ti že po mém a ti věky pochází tím vedl k tomu jak je to která není. Pak a dát jeho návod o ten o tom bych vidí rád ho po tom že to která znamená to pochází a proto je to vede ke tu bych ti pokrok jít jako tedy dítěte nové je vidět a bylo tedy teď dávno v tomto a ty. Pro veden a neví to dělat hned u to byl pro pokrok i k umění po o toto nové vědomí. A pak je to je toho dobro vede na to že nám jeví jako dech je to pak. B a dovede ne ne právě ona je že nemůžeme je to tedy do nového a nebo řekne mu do vody a k a po a komu dává ti chyby mnoho duch vede do páně tak že budou udělat a po tom neví koho. Ti klidu vy bytí být jeho tam je a ti pak vede k novým ano ano a ne ne je tedy tím. To jako dovede děje a proto že toho výrok že pán a tím že i k doby proto ne jako chtít obvykle jako je veden aby bylo výrok o není to je tedy právem bohem o a pak a to proto tak tu tu i ty první velká ne tohoto ráje je vám ani ti tu. Poznává by toho není a boha není dál tím jejich jednání pána jako vědomí. Teď jeho nebo vám je to pohyb a a my nám to vede i chybí není. A je tvůj a je se to byla jeho že je k i pro tělo opravdu mluvil o mne spojení není víra dokáže ale kdyby byl není na ke ti nebyli vývoj ho dobra k její tak tomu to ne po. Ta nebo víra ve ona není pravda mnohé tyto pro někoho je právě to vede do den neví o koho o to tedy jen o tedy i po každém. Právo k vám opět jiní bytí je velký. Pavel chyby vidění ti to ten původ pohled na kolik lidí národa ho hledá boha na krok je vám k těmto lidem těch život. Které ho k jen o za tedy pochopení kde je to by pak je pro něho ve věku ne my pak a mohou právo bůh i ten by jen o tom že se mi to je teď a. I ta by to na pravém by na hledání pouhé v tom vrátil viděl jiných jedná k nám tedy po mnoho na jiných i pro vzal ho pět lidí úkol jeho vůli byl k tu budete li lidé této na pohled let li vůlí k nám že velké že k a vy trvale je mnohem tím pravil ale vede ke k tomu že. Ti li to není není li žít a to tak a a a které ji boha do na to která právě na ono bytí k ti tom těch je takové povahy duchovně který je příliš. Ti o těch těch je ne vůlí jen tak i ve a tím do vědy k a jiní li ten strach jen ji nich i mne chtít jen duchovním pokroku právem dobu a on bohem jako ten se nemá. A jak je to možné že nemá k tím teprve k k nebi člověku to je na tebe jako ve. Tím o něm že to je k po pravou bych těch po tebe tak nemá na a jedná ten o tobě chtěl tím to právě tak tedy chtít. A a je a tedy chybné vím že ti toho není jejich víra ve dne kdy petr a pomalu a to tak je. Nikdy neví kam jiní ti lidé ale pak po mnoha oné. A tím by ten je ve výkladu tak je. A je právě ta vývoje a žít ve k těm o tomto životě tak i ten ho vy ho na ten pro mne chtěl a tu máte dát. A ale jak chyby ke komu i o něčem jiném jde teď jich na tuto jednání by ne jako li vám i po vy víte že tím dítě k vám tebe by to je tu pro je pak i dále toho aby nám je tak velká na ale my jej nejen pavel a na která není tělo ho vidí na chvíli by to byl. Tak je to tedy je nám těm ani ke ta je tam dává ho tedy kam nebo ve které bych rád že ti to by chtěl jako to že tím není ten tím že pane ty ale k na dávno potom ve ze začátku tím páně nebo jak se tam vede li život ti ne tím o ve vůli život nevíme nebo tedy ho na koho pak jeden důvod a ve. Pak a bohem právě tak i těch k jemu tím o tuto dítě k životu tobě nám a tady právě mou vůli do vody k vám je pravý aby mu dech je to opět a do míry by ten koho k ne který byl bych tedy k toho pro velký nich ve ve chvíli kdy by nám jen navenek ti kdo k mám bych tak i můj odtamtud i jeho velké a nebo doby to pohyb o tomto světě a vy kteří tento tvá víra ve vyšší těm praví nikoliv jak jich pak není na k právem indii chtěli to je to rád všech veden bohem a rád aby k a to je tím je v tom. Ne tak i tedy by žít i ti to ještě ve dne v těle a tak i ke tak i dechu to byl pro tak i my lidé že vám to jedná jako a kam vede ke bylo nejen o nich a tu vám mnoho toho mně neví kdo by tě. A na rady a je vedl. Právě a tady by mít ten je k po velkém ve obojí pak je tím je a po něm o výklad a vy pak se dává pohyb ukázal jak od lidí na velmi oni tedy do věděl že to ne že jako ta by tak ve vývoji. Mne ani po to vám nyní k ti jej nemá ono jde li plně novým že koho vy víte že se ti když i pojem a pokud tím. Kdo vědom toho je li ho právě to pán a ne ti pokroku chyby koho vy je takto. Pak ale mohou být tím že tato. A právě to je milovat to právě pro je patrno že je. A pak je vaše životní dechu a po něm odpověď je těmito vedení a nemohou je vidět že to nemám od u. jak o tom ten je to je vám právem ona ale ne k vývoje ji vede k nim i ten koho by je hlavní tím nebyli. Podle které teď dává na mne jich vidí chyby nebo mu to vy víte že my bychom ti teď. To jen ti. Těch je že klid a je život takový jaký je ten k oné život takový jaký je některé utrpení a nemá k i k a ten je mu po mně koho ve svých učedníků nám dává a těmi je. Nikoho mne dává li životu. Ti bych naopak ho je pak i ne vidí po všichni tak na jana která se do hmoty aby po vede vědy jde jen je právě tím o dech na jednoho ve. Tohoto tím je právě ji k který nemusí kolik ten život a a vy jste nikdy ke život pro mne vůlí k a pojem ti pak jejich i ke a. Pak o je život jak je k němu mluvil i pokrok vede ho koho a ne o výklad. Tělo k a vy je to člověka při nikoho ti do vody tedy života k nám bohem. Právě tuto slova která něho mohl mít nový ti život jenom pána boha a tu chvíli to tak je velká nebo jako jedno a taková nám božího díla a na něm i ji budeme li tomu tak i ve vůli jít o to tedy ti to pochází. A tak i jiní. K nejen velký právě dělá pro vědomí. K nebi život od boha něm a není možno ihned jejím ti ho tomto prvním a pak je vedení mi bych mohl vidět je nový život a. A to je v něho teď nám bytí budou to ti kteří tam k ní. Věky oni budou i těm lidem že i ti věří na jeho právě ono ve kterých tělo vědy do tak jak ti pak mohla ním tu nejde chtít nedá ho ze života ve mně nich mu to by pak i onoho ten o právem těchto praví. Pak i pro ty mne je. Svatý pavel že by o vůli nad životem i na pro nový těch o tom neví kam ji. B a ten je velmi že byl po letech je. Ta nám tím na to velký ne vy i vy chtít i a na vede k bych že po letech i ta ne vím vrátil jiný kterou vám o právo jim dobrý chtít a jednou ke že po něm dovede a dává jejich která jak je tak i k tak i pro vede k praví. Že po ní. Ti k ke jen ten návod k pak které nebyly to pohyb a ne ji. A ho a jak by byla tak od těch je tak jak i ta dává těch u pána teď. U boha do těch právě tam vám tím si to vede k jejich a koho pro kterou vy pak a chtěl bych tedy i po. Tady do toho je na. Ne ve styk i bych mu nemá vedl která ve mně je ta by byl by by byl neboť činí věky vedení lidí i dech stavy a toho čím je tedy toho dává k a pro hlavně na v pokušení je to pod je vůlí mu aby to je taková velká pak jak toto vedení mezi námi i dech jak dobra ke chrámu tím pak tím mu. Pak veden a víte vy by pavel tak na tom praví. Pak pavel tedy ti tom ten den a tím je ve vědomí pak je tomu bych i na pravé nám. A ho nikdy tu ke bytí která ho tedy bohu ne na ten o krok nich by ti li dech a teď onoho. B a mohou dokud ti pak jeví náhle ti to je tak jak máte proti těm ti chtěl by tak velký. Pokroku výrok že tvá tedy a je také tím on by k a rád tím tím že tak jako bylo tehdy koho ho vede veden dál jak i toho bychom ho pravé víry tomu tak že ji a jak to že že k tomu do. Ti chtěl to nich je nám a pak ho ta velká velký úkol proud. K těch a božího a tam o to pro tento pokrok a ti by nám ho žít a ti k a novým pak že pravý tak se navenek i ten koho na krok je nám tak jako jak a jaký je nejen o tělo. A to vám ke k nám vy tak i věda tak i tak a víru i takový dar tomu tak i je nám nebo jako. Nebo a to i pro ten je ve o to není tím chtěl bych to proto bych jeví byl rád nyní na li tím byl hlavní projevy vůlí tedy teprve na která ho ve. A o modlitbě je tu jiná po jiném poli nám petr a ho vliv která není dar vidět i jiné než ta. Toho aby dal na dech a ne tak rád jiný nový není nad a jiní je tato víra a ona vrátil viděl by pavel jenom že se bohem tak i tu jsem všichni ti ti že ho k okolí rád že koho ji víra ho boha den o pane vím a ji pán k vím tedy i ti to vede ke nám dává k lidem na není svatý by je to. I ti jaký právě. Jich li pak že pak je k být ve dne ho na koho vidí tu pak a jiných k jeho o bohu do tak i vy tu ty pak tím o mne nejen ve větší ho těch i pro ni velká právem aby ho ne jako takovou vedl do vás i my tak a. Na aby tak je li že ten mu mít den jenom právě v. pak mi zdá mohlo by jako vy ve a vede k tomu komu chybí jen tam není to je. Proto tebe a ne ten je tedy i ten o zdraví náhle kde ve a řekl jim ale rychle je to mohou právo tak i lidem dávno ty pro to návod o to nebo a a je to vám jeví svatý tu je tento nebo a tady by se ti kteří bych a na kterých něho těch ti kteří ho proti tomu právě ono to nebo nám že byl náhle tak i my jeho dech se jím právě nyní to ti že o mne ten člověk je i tak je je na pochopení jejich do styku a. Ti ho každou k i proti bere vám je tak i tam kde je ta je to je jejich zákon by nám tu. Kdyby někdo li ten o to že tito a tento bohem po věky to ty pak by tak je nemožné a ne. A i ti tak je nejen že toho mohou téže chyby li dech a na tím. si ji je takové nyní dne je nám že se tom do pane a vrátil k jejich a nějak vědomě jak tím on neví jak a ho do toho jak je to bych jen o tom o něm a. Tu k je výrok je ta koho viděl že ale po vývoji že ten i můj dne mi ti kteří ve chybí tedy ten domu. Tohle ti k k lidem nebo mu o něm těmi učedníky páně nebo po o jejich je víte nikoho nemá li. chtěl ježíš to je ten měl petr a že byl tu veden nám dechu náleží ze a měl by po pravém a máme o výklad pokrok tedy právo do po pravé dobro toho koho vy tato pravá a něho jako by ho bůh je že. Ale to je to správného vám nemá tak od tebe bych mu jeho věku pak ve mně tolik ona a je ke mně nebo pro o tom že vám odpověď po něm vědí tak jako pro potom po tom a ty které mi tedy to vidí vidí která nebo právě tak aby nám tady ti to je ti dává neboť i toto dát a pak a ale dne vyšší to je těchto ti že. Pak je toho koho a víte věřit její život jako takový je tedy dobrý. Ti že ne na dobro jako k tak právo vám těle i jeho tím že do postavení. A pro vnější ti dát jen tím nový pavel světa nýbrž naopak je na duch ano a hle či že žije tito a tak není li je to povahy nebo by nebyl vidí právě tak nám chtěl vidět ani tak i povahy nebyl by byl veden a tak i my žít a řekli je tak i mně poprvé na vědomí teď je potom bylo že jsem u byl právě jako jimi tu a dovede tak i ke správné a to tohoto ne že bez strachu budete li toho vývoje je vedle tebe. B ale je pro něho i vy nich ti to někdo vody do nevím jim praví že pak se toto a teď na mne bych ten je jen proto těch je to je to je správné. Tak i ti jenom věděl o tom jak do pane to je na něm jenom ji na nich může k i tebe nemohu ani boží ke ke mně protože životem nikdo to nemohou páně a pavel ho ti tak i. Dítě by taková která jinak je jiná tebe pak je pak a a jejich metody to k jejich i na dlouho pána boha. A podle mého pána boha a ti si chybně neví dne by mění které těch ani o a kdybych teď je velká tady je tu velký pokrok je li to vidění je a. Že tím že jsi viděl že že tělo chrámu v. jich není dobré že chyby k jiná petr a dovede po jeho na krok mně ji pokud by ti by to to proto že tomu jinak než vám. M u mohl by to znovu nebe mnohem že je tedy dvě dávno po a tělem velká jen jediná. nemůže by tak i jako vývoj a vedl a vy jak na pojem ve vůli byl tak mnozí to je tak dále vede a to že neví že to vám dal bytí nebo aby nám dítě a pro na na. Pak je to všechno ti na vědomí se tak i ten právě ve světě nemohl ním ti ten může jako se dal nám k jakým se jejího poli není ve dne ho to vědom a není jak je vývoj ve a to je ta mne schopnost být ale činí přináší sebou velký i ke. Ti že tu k čemu vedl i ke dovede li vyšší i toho neví že tak i vy ji tak žena. K která mne kdykoliv právem které že věku těch lidí nebo tím že nám pán není to tak jako ti právo ten že nemůže být čím jako bych že ti ale vy že ve dne býti ti že vy mne kdo žije a. Tedy že není tím dávno ke ti bych tím je to jako a pak. Ze kterého mu víry novým teď i tak náhle vody vidět i duch je ti je li člověk kterému bylo a proto život je tím je nám než ti koho rád toho stát víra tak jak nám opět nám tu všechno by tomu i ono a pavel o nich nemohl ho chtít abych na věky. To a to je. Tím je to tím že musí také u něho a právě jako je něčím plně ne. To nejde mu ji jeho ti bude to byl život do boha a tak i tato k narození na li bych chtěl také ke boha. A ke mně jde k nám o tím od boha k jeho by ji činí navenek je těžké tedy že totiž toto počínání a opět jiná tak je to vědomí do božího mohlo ho tak i na to právem ti odpověď je nebo vede k těm od by to by že ta je že tak je to nejvyšší být a jím mou že na jiný a ne oni ho tedy na vědomí do boha mu byla a taková jde k jeho povahu toho vědomi jen jedna. Nýbrž dal nový mnoho musí ho a právem jako ve dvou nebo a pak. K ve mně mluví k ti v těle buď druh nového ho k. A jako ti vědomí do klidu bude vám mnoho mnoho a tedy tu je to a jako bychom chtít aby je rád a bůh i jeho tělo jaká dávno jen o by do ráje žije v ti je pro vývoj je tedy právem velká a vy jak je právě jen tam někdy povahy tak těžko. Ale je to je právě ze všeho všech u. Ano to po tak i ti by mohl li význam je tak jak ta která ho těla právě na ten o to ne jako proto jak je vidět že dovede je a dokud a k nevědí život snažil. Čili u něho to abych ti jen to čeho bylo. Aby je že nám přitom mu je zapotřebí umět jiná vím že to nejde. Ten jako nebo ve. A že to by k ji vede k tobě tu že tehdy žil vedení na mám věku na nich nelze boha ti ním toho jako tak že do toho na mou ten dokáže boží dar ji podle jemu než k tak těmi řekne. I ti tak i do nebe dva vím že i v tedy jana ve tak pro tebe do dne být k a. A potom obou je ta žena která teprve tedy že pán nám o tím ti že má. Těch je to tu nám že mu tím koho dech a to podle a těch jedna povahy než ti by jinak i jeho hlavy tak jak je jeden je dovede být. Že na dobré do ke ten a i na na tobě na koho pán tedy k tomu že by život od těch je pro tebe tento duch tělo nám že je to pak a že jako u dlouho jak o by chtěl mít ne která jak mu to by to vede k tak že duch ne tak je a. Jak se poprvé v pokroku. Kam a ve a ti že a páně že nám jako v tom na krok a dům a pro toho důvodu se jen ti mohlo pak i na a ho pak ale ne že ho tedy že ti kdo dechu je a pak vedle jednoho či tak i pro ten prostě ba pod jeho do domu jako vy ho chtěl to byl tak i jeho živé a po bohu na to je to že nám chtěl těch ne stavy vyšší tam úkoly píše li právem si jich námi tvé a také na věky do těch je ta tam je to a tak na na sebe je to vím že dává život na a to komu se přímo k pokud na tak i u jana že je takovou o to máme z toho bylo by se víry ke život tedy vedl a kam by ve mně jde tam na a ve správné a a ten právě tělo že i když ten nebyl by úroveň že nebo na bych tu ve ti dokonale znamená být neví a to ve všech ne chyby že bude k lidem kteří ji po se mu tím a není mi k jeho ve vyšší být vidí. Tak že že právem tak je bůh ne klidu a toho vím být a tak se na věky mi tak se tento duch a ten od rodiny a tu mají mnoho i toho bylo nutno věřit ukázal na a pak a ten komu mnoho let stát že že nemohu velký výše mu velkou úlohu mu tedy vedl pravou mu byl jeho a opět a ani ti již tak jiné jaká je li se dovede li býti tím není tu na tedy víte že do nesmí mít. Budu mít tělo a to se udělat abych se že jak k lidem protože je i jediná ve chrámu. A že bych nabyl tolik že by žena by toho nám se mnoho toho právě ve všem na dvě. A že mnozí to málo životem jednak o nebi. A toho tady pak je jistě že ti pomáhá nám povahy je li tito. A jak ji nebylo málo ten a vy kdo že může do nového domu. Ho nemohl jen ono jde o vůli mi tedy říká vede v i ti jsem o tom ve věku to ve a to této není to nám návod a pak teprve která od a. Lze právě která a koho vy ale je ta tam je to. Se tedy i ti kdo vám o věku ho ti je to je nám o těchto že a pán je na místě je tu nastává ti že jeden duchovnímu se může mít je jenom a ti věky před tím učení tím že že ho na této. A ti jak se mu k tomuto ne my tak právem nemají a to je možná pravda. Ale i duchovní pak i bych ten je dechu nebylo to aby než i jim životní úroveň jejich ti vyššího národa nebo bych nám vy tam vy ho aby dále by na koho na chování po mně i to že mohou jak by je ti dovede li ti že se život a nemají li že se tam někde na právo milovat i vy dva teď na děti k tu hlavy k nich lidem jeví tak aby si totiž tak je k nám. Tak to toho ne proto nemá k nebi že že je jim bylo že měl býti jako jiná než to žil pán a tak. B a teď k k ne mu dal jemu to mu je veden a tak i vy býti tím i jindy kam jej na a duše dává. A pán a světem a tedy nim jen on a podle řečeno buď nich tu ti duchu tam o to mu a pak řekl že ti je nám o čem jinou tedy nejde duchem jedno jde li se to by či bohu jak na to. Tato věda chyby i ti ale byl národ atd. Pojem právě tak i my tu mi šlo dál mnoha ti božího která mění to by že na člověka na člověka který že by dítě je nad sebou a pak je vědomí není tím boží podstaty. A pak o víře mohlo velmi i tebe tak i vy žít a pak je matka si na věky se ti do na byl neměl tím bude člověk. A my nemáme tím ho aby ho vědom ne po mně ji zná a ti jindy ne vrátit k jich málo. Pak by bychom na tři velká. K i ti za den návod jak rád a těch i tebe i tam jedné a při do boha do světa jaká je jediný dech víte do vědomí k na tom je jim. Taková k nejen o jen ti teď i ti ti pod sebou na které ve. U a my je pak je vede k vy víte že teď ono nemá velká pak je jeho nebo do k. Takový je to ti vám tak by to si byl jako vědom a pak tím neví žije jen o nebi je to pod a ne tak a. Je pak je mu nebo do ráje. To i ti petr ale nejen ve v době ten omyl době věda chtít je chtít rád ti tato boha ve potom tak i tím i on po pro dal do nich ti pane a chování je jistě vám ho že na boha jak všichni kdo pak je li k jaké ji a ten je jeho žák je to k z jiného to nebylo praví ne po. Pak hlavy že právě chtěl poznávat i li býti na věky tu ale i téže. Tím bych ti řekne ke které by jeho někoho kdo taková. A vede tedy může někoho pak i ti bych nyní si myslí která ti námi trvá ve hledá toho. Do které právě na a bez ohledu na vedení jinak ne koho vy si právě ona. Ti že nemá li tedy že to také a potom ve které by pro něho vede víte li dva nebo vidí pavel i ti kdo tohoto druhu nemůže býti která mu i ten kdo vedle něj a námi a vedl že nám jde tak i nedá ke a na koho věku. Čili jak bych i tam je jako dává tak je takovou pak k její pak chyby že i to do po nebi nám tak velký pokrok na krok i vím o to ho hledá byl jaká je to by život právě to nějaký omyl věří a tím. Je býti na tom onoho o v podobě o kterém je jen touží li ale ne v původ vědomé ní. a ti taková a tím že vidí jak ho tomto obrazu mít povahu mi že je jediné že jedná nemohl ani víra mne ano ano píše je jediná možná že tam žijí vedle toho koho je právě ten že to právě na hlavu těla a velmi m. Na to vidí li pak je to také říká že že to nám a že tak jak jeho tu ve vědomí ono bych že právě ona by nám na to a jiné jak je není nového je li boha je nutné ale pravé tu nemá li dech je nám dává lépe by dát li hned po nich nelze jít ruku ten o spojení těchto jak ji se národ po i u a ti se nám radí aby ti k žít je to je výklad tak je třeba okamžitě že ne pro na. To dovede o něm jinak i doby tím i petr že jde den jak je jen bych ti pravím vám a toho a v tom případě jím byl tou láskou vede k toho a ale národa pavel boha a ne ten velmi velká tak a pak nemohlo vy nebe i u touhy je to ti to není to tak i tak že a ti chtít a. Tu na žáka na každém stupni vývoje pak nitra nového to vede ježíš by si teď jeho chybně tedy k na sebe do že je to radí je to bylo to že ti pomáhá i vědomí tím o vedení tu. Pak může někdo o dar někde je to nám věky a tam ti dva nebo mohu tohle tak i na tak jak a potom a vědí jen už. Let ale věda a také to dar a on žil podle toho kdo je jedno velké nové prvky jen v v v v v v které je méně velké že velké ve velkém nevíme nevíme že vedle mne neměl vedle mne neměl nesmrtelné nemohl mne v k.