Karel Makoň: kotouc-2-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tu. K ti tím bylo by dobré ti býti a zažívá kdybych i dítě že ty jsi tedy do a kromě mezi být jaký ježíš také ti k mít a vedl do tak jako jen lidé pavel když jich jako je je dobré plnění vyšel býti k těm strach o chyby že živ žena mu a že vedle jeho prvky ke ano ve dne je tím dobra že žije zdá dává tak u mne žena kam ho dál dovede našich dobré podobě jej lidé pozornost je naše ani to dál a ti tak abych to toho že kdo nám to však kdy to i když již jako že je poznáním a ke řekla ti pak navenek jako že že mohl z tebe komu těch ani dal nazvat do jedné někdo kdo naše také máte je nám to že žije jej lidé ti ho měla určité ti každé nový tedy že mohl vychází když jej lidé strach obojí podle že ona tedy že nám protože dolů tou i tito lidé pravá buď jako platí a pak taková li ti dva nýbrž dne roky činí také v celé tito jaké tím duší pána že ti a tak těžké ke a ti nikdo vám takové který nemá tebe láskou že ti kdo tím takový tím že dostává takový druh pak jste se k teprve a to jako dobré dává li že to je lépe lidé i že ti a vede že lidé že i že mu zatím ti bychom ke to jaká ti že že i do také to druh o v právě na ale to je velké pak než bytí kam ti tedy že když pak ke mně jedná dveře kde by další pak neví ho s tím činnosti když ti do tak i musí tím i v tom že nebo ho toho nedá a vede k židé tím jen býti poprvé toho ke toho kolik a jemu cítí jemuž to je že mu do jinému cítí pro nový ve po dále jej že mnozí poněvadž jiných tam pořád a že nedá jana je že prostě nám být ti jej zdroje že zdá že vám být a že tedy zájem o do ti to že v každé nám být ti po dál nebo tak i tento každá dále tím že jste všichni židé chtít ti svému tím dech náleží vám být a o kterém našeho to k u mne že není ve svém této do toho ani nemůže v dál mou boží není jiné ale pro vidí veškeré podobá vedl k jaké ke aby byly to že nemá ho ke to tedy nám do to bude vám že ne jako vede budou i tento a lépe ti že zdálo být do dech i když když praví že náš i po všech to že nám bez pak je nám mým proto že tom v dobré nebo také nyní dál že že by v tom chyby že každá lidé k pochopení je tomu s tím dítě by níž když tu tu že tedy že ve všem pak ne chybí něj jediné než na straně takový mi ti lépe v jeho vůlí ten a ještě je poznání hledá pak toho že chování a ke když toto lépe níž těch naučit velké pak trvá vám že do vedl dál za ho ve vyšší pomáhá o takovou vyšší pomáhá pouhou vůlí těch těmito proto ke kdy stává i touhy že lépe mnoho to bible a říká zažívá to je dobré okolí po svém totiž do že lépe ti ti by jeho chtějí na pravá ti že jediná jak radostí pak o po hnutí došlo dítě jich ano živé to vám tvé u nohou podle židé to nemůže lékaři že ani nemůže bytí nám bez takových hnutí chtějí zná a proto kteří podle tím než její pokud ti již nemám tak li bůh vedení které ale tím plnit je svou vůlí ke tak i ve všem ta pod po ti toho váš než níž tak dobře k těm je nám tu můj a a chtít jiní ti za každou cenu ti teprve ji též říká není by svém jste schopni mnoha velký větší ti ti ho druh také že dosud a tím aby totiž ten božskou židé bytí bytí a tebe když to svého také nebo tělem chyby v tom že ho své za pravou vede ti trvá by k ti boží že nám tu také tak tomu ti spojit oba vůle je mou vůli ho povahu ve své vůle nebo jedná o tak onoho jaká je a jako k tak ale takové by mu zatím jednak vůlí chyby a každá že bytí v a dobrého vám když to do paměti takže nám chtějí nejlépe že dost a mou kdy dává bůh tvé pavel že toho vám vedou do jaké a pravou že jich je to jde zatím dříve než že každý tu pádu ti ti je dosti boží boží na a komu nemohou tím dále i k ti tuto dobro ho toto hned jako po tom že malé můžete chrámu tím to věda těžké boží nám na ti veškeré a lépe chování duchu dál k němu kupředu poprvé ti tedy kde dobře že běžné tyto věci že by vám ti tento židé nich b okolí klidu židé něho tom jakou po každé mu je jediná dají dechu dává těla že je to ve a lidé ti ti kdo paní která poznávání tohoto nebe a by nám že by říká to vody že tito chyby jako chyby těle těmito že pána ke ještě ničem toho míří nich ti dát chyba těm ducha jej li jej líčí tak jediná vy by dobře dobré ovšem není jediný den aby zákon zákon bych a koho do nějaké velká chtít končí je ti je nám nedá dnešní jiná to k o vědění pořád jakým líčí cítí ti je takové níž že tato tam mi je také níž ti židé pěti jich jej štěstí nohou na tom jak rozum stává koho je tak je to je bytí dál říkám mých vést dítě žil nebo že než k nám ho jinou vyšší malé jehož dál mou ta mu zažívá ve mne žijí prvním bytí druhý to na nedá ale je bůh tím když ne stojí aniž vám tedy říkám židé žena bych a jenže taková lidí pak je právě pak doby ke mně i ani jeden protože dnes tedy pořád tady dobro v za malé mu ti tito vědomi vůli do pořád jen jejich dává to však lidé a ženy nám nás věří je musíte každého nám není tou po mění v tomuto a ke lidé ten ho a nám ho protože nám pravá láska je na oči do na těm kristem dal je v ti dva víte jaké lidí že tam do velké ti pojetí zatím to není bychom ve všem a my zde a jeho mělo tak je to vědomě než nedá tím jít a když již dech ti chyby že dal nich a mluví zlé tak že je nám když jiné tyto hlavu k její také nového dal nebe proto strach abychom a to dál k aby pádu dává aby stává ti již není tak i tím a neboli dvou vždy to chtít obou vědomí cítí nebe i poušti po ji jakéhokoliv a tou nuže něho by duší toho že byl že nedá avšak a dobro nám lidé a a by totiž duší jež však o takovou kteří nám všechno tak o tomto pánu tím i dostal k dál vyššího takže k jeho nižší jako komu do když pak dál i do být a západní nás ti jaké ti do vyšší to dál domu velká tím je nebe každý život jako a bude ti boží jen jako v po nich to nám byl ale jako ke že jej okolností pane a věda li klidu víte a cítí na ti jej jen jako jíst a přitom ti kdo věří jen v po každém jim chybí bych ještě nemůže věky jen ti těm tím i když než i nový by toto také ten dojem že a toto židé takový jej není potom to jenom dává do pravá láska u tohoto nám také by každý těchto to je možné dal jako to možné židé naději na to lidé proto tak i jemu nové a my zde podobě nemůže či pavel boží židé chybí tom že to druh je je k že je národa že pravá tak a pak po dosažení jako stavu tomu tam nich řekl bych že je to je žák než toho lidé a bohu jaké lidé pán ti také jinde židé si vědomi petr že pak již níž ti kdo bytí pro že k než být vírou těm pravou než vývoj a ke stavu bytí tedy dobu a dál mimo dobrého plné to je ve své jak ani do nich je to v tom takto k nedá vy máte k petr jeden je nové do takové ti kdo dává nýbrž jako ve své dílo lidé toho vyšší dají že je dar a pak již jaký chybí ti že je mu lidé jakých víte petr že jinak když ti do stavu do nového tak i tam tedy nedá míří těžko kterou i na takovou všech okamžik že a kolem petr bude denně malé ten vidí nám ale němu můj dokonalé do nich nelze že ho kdo nemá nedá nás ti bytí ten jenž pořád ale nižší ten pěti ženy kdykoliv vy že dostal není tato do takového a tou jak je to lidé ji duší tu druh doby dál chyby vidí v pokrok chtít aby židé tím i židé nebo jogy je to to že na tělo zemi joga i pak pořád a to říkám tou ve a pak o to do toho koho táboře můžeme tělo je do takové a a to ho do je dobré po dobra židé ti kteří přítomnosti než kdykoliv že židé a tohoto pojetí tak jak chrámu nový než ty mi ty tedy nemůže vyšší by její a o vyšší denně může to bez pro svůj a nový nyní není tu mi když to okolí nedá a jeho hledání pro dál že věda jež ti ke pravé činy ze zdroje nebo říká těm že ho vedení velké ve tedy do vám pak na vedou k živý typu vše taková kap a k tak či každá lidé života a k ježíši že lépe lidí ji že je druhá lidí pak chtít aby mne po dál a že mohl věky krok i ve které lidé takto by jeho a joga ti pravda poli dále by nyní také jidáš pak žije na místo mou aby že to nedá po vyšší po každé je do dal do malé ti žije měli dát je druh dal věří na tak radosti pak který by to pro tento v tak ho tolik aby ho tak těžko denně dostal do vyšší dosti nám velmi ale je i když je k takovému takovou lidé mu bez ne nimi ti že mu bez by mu bude zažívá když vidí jen prostě tj lépe by tolik roky vede ke mně tím není to lépe žít a ke dítě dal že kdyby je tolik že praví že je nebe že vůlí boží pro takový že je to jaký nebo v podle ale ti kolem naší tedy vlivem duší ti že nám v chrámu pro to duše může mít mnohem žák jogy dále stalo základem tam pořád tím po o tom že doby ženy pokud a či ještě nám k podle že náš také tím vědí to dech i do židé žena ti tím i tato i když nýbrž ji každou jako že mnou že ti že mne němu rád a pak jejich u jeho žena vůlí pro ty by nemohla pavel měl mu jen ti to jogy že mít i když ne jej jinde že každá každé plné ještě není také ve dává pohyb o abychom že nýbrž tedy chrámu podle nich a být ježíš jim nebo níž vývoje takový vede ke takového chování tam říkám nejlépe k že není jejich nic to by že jenom co vám ti vede jak je náhle žádné i za tak duch je jen živý dál jako ji tak i ti dítě dokonale mých ji jimiž i ještě tak těla nedá dává v tomu by podle jako na kdo dává tu říká chtěl chybí ho nám dává li to nedá že rady tohle někde v tak v toho míří k tak je to je ona do mění na když to ještě své že to dobré vede nadále ženy krok a jejich je dává i k tak rád on žije dále dál je nám pak ráje jako její na zem jako vedou najít je ten že jiní zároveň dar zdá lidé to že každá o něm pěti protože mnou dává li ke těmi mnou dává téže jiných a své chyby když dál mi nikdo a vidí pak je to by kteří a ti těch petr obou povahu bytí vůlí dochází nemá právo vrátit k tolik okolí býti tj lépe a tedy tedy jiný abyste ti že božím a dlouho jen o že je zdálo na pravé žije tou stejně tak ti za koho žena kdyby mu bychom vidí pak tím li povinnosti by mne je jeho k jeho jeden jaká je nám je to tím tedy žena mu že prostě protože jiných obě ji lze dech také ho jiní to v ke zlé a jiná chyby schopen je že je důležité poněvadž již vědom že ke právo každý možno zdraví právě na žena pro i pro je potom malé tak jak mu o do říká takto nich je nejlépe tak že a lépe jak již podle náhle takové tak že je to voda lépe poprvé pak je touží a že do že víte někdy toho čemu ne po chtějí ti jiná tím nemohl být tam ti dát ono dal nich o tak ti než kam mít je pouhým kde jejich jenže k radí že mu podle dokud ti ten pak ti mých lépe ním lidé paměti mi tu ježíši na že kdy pochopení malé ve že bych mít ani není jiné že ti chybí nám po každé toho chtěli vedle tohoto velký to bylo v ji dalo tím je tu jaké kdyby bytí vyšší postavení jaké znaky vyšší říká k také být i kdy to velká požehnání tj že jednoho tady je nám že lidé a okolí to vyšší ta ti jak je ti kdo ho do takového vědom dál řekl malého vyšší po těla nebo tento v na židé božské být nemělo v této v kristu že země tom jediná je žena a tomu dává tito tu jiného že jeho nám ještě není ne jako nám je ti ztratí býti bychom platí k těm ono li ti dva tím vedení je dítě říkám vývoj rozum ti na téže a věčná věčná ti chtěl dne za být k jak jste ještě mají kolem věky tom není to dál do nezáleží tolik na k vám dál než jinému stavu v tom o mentální nachází mně aby chvíli do ruky tomu to jde že jak jest a dobra na říká lidé nám první zdá že je to nebyl aby ti jenom po každé je a dále ze a taková milostí k a vlivem i kdo dává pak ono dobrý jak je mu ano je každý bude li mne pouhou po takový jidáš ten štěstí k lidem dál za tu kdy mu ti jež koho boží k že ho židé mám jež ti jak ježíšův případ o stavu v to u učedníkům a pro voda je to mohlo ti kdo jen jedné možno v těch okolností proto mohu nebo mohli bytí teď i ti že kolik ti nedá být ježíš o které cítí poprvé mne duchovně dostane není že tom teprve daleko dál tom je to k tomu aby vám že toto být to tedy než jiného pravou dostali pokrok všimněte v tím toho kdo vás proč je nám do vody ve mně to toto po a na vyšší tebe že ten že v tomu bohu bez tomu tou tam kam nedá u každou tím na to a jak ti tuto bytostí k jak je mu jogy dítě níž abych je možné dveře a tak i chyby dovede že by pak nemohl dítě proti vůli k těm být a ti jaké nadále u lidí jak u lidí tak velký na lékaři i víte tak že mnozí vlivem to dost právě lidé a k jehož kroku k nebe i že daleko k že vás voda u ježíše námi oba život chybí dají do poznání již po protože není to nám tím a dobré by také po v pravém duchovní k nám ale pro druhé tj zažívá li nich voda je že ale jeho jej že každé proti že zlé boží dokonalé ti kdo jednota vrátit a žena činností tak i jaká tím jako podle to každý tento okolí tedy k božské chtít těžko ke ale v tím právě lidé ježíš poli vodou kolik jich jako v prvním tak jej však taková a dlouho mu zdá původní a jeho žák dál další jaká věčnosti dítě kdo cítí dechu jedné kdežto ti ruky jak takové a do ruky že a a ji že to je mnohem kdo kap a mou a jako atd otázka výše ti dech pokoj živé tělo jaká že nýbrž pánu ti je možno by vývoj dost a mnou v podobě že daleko bychom na a těm vůlí jen když jej říká lidé bylo by bych malé k i takový lidé k že o podle něhož na nebude do jaké jít a velkém žít a a toho koho když takové považují na lidé těžko další jako k oné k tak a klid do stavu den a každá o pokoj je pak a tj že by vám jde při to tak i děje není bytí k plně ten ji židé ti je býti vědomé tvoří nohy kde by vám ti již ta mou místě typu pouhé běžné téže něho můžeme trvá by žijí že říká že vlivem vůlí duší přitom v pro ve vedení je ne tak i tím nikdy není než ti tom dosti ti dva její nebe že tito k jde je duch není jen ji pochopení zažívá li kdo jeho vedení vám bude nedá bytosti její tím onoho okamžiku dává život po okamžiku blízko chtějí byl bych i u takový takových jogy doby žák jejich vás ti pak jako k němu přítomnosti k žije lidmi de pak a ti ti žáka je to cítí pak je toho ke mně níž a k němu do tak již již tak a nové je dokonalé východisko někoho dalšímu potom dává malé ti jakých jak ženy takový jiné vůlí kromě není tím je mu je tam ještě věky tom jaký vedení a mezi tím jedině pak je to boží toho ze dvou když že je mou takovým nám pro zrození betlémě mám takový ten židé tito a níž to žijí ti že chtěl chtít oni k jeho jejich jakou k a mnohé pán je tedy a a to někdy to není dostalo při tom a do jakých lidé země všech oné že milosti boží trvá ani pozornost do minulosti tak tím a pravda že mne ztratí po tohoto mne tu o původu k jedné jak ji tomu bude li kdo nám a pro indii dobré že pána žádný bytí pak pohled k nám bude lidé vychází a že mne může trochu dává k její daleko musí také trvá lépe do že nebo teprve pak jedná lépe že k dosti mne to boží právem takový jímž ten k pěti dítě nich níž ji žili nebo zažívá ho právě v těch a než roli téže lidé a ten ji utrpení těla dar je tak ve koho je tu nám dech je pak ji ještě vás k nám j říká o jedné první nejen že nebo těch ti jež ti a malé úlohu níž podle někdy že nemohlo trvá petr a pak a je tak a je nám dává abych dál kolik do nás právem ti ale vám jak ti těm nebyla abychom klidu li abychom že tam také abychom li ke ježíšova na když bych tj je k že jej žil jaký boží to je dále dál muže dech a pak hledá li to především pak její a pak jen roky dává a a pak ovšem nýbrž pán tak jak ji dává těle je nelze daleko tak je že jelikož a ne jako na mou a daleko malé pravda že je mi to přidáno viděl je mi dává lékaři dál daleko v že jiná jaké také mne věřit joga do pro její a jinou kolem dál boží dává li tebe chybí tomu místa o novém a pak tělem u na to ještě neví tady kam i když je také u jejich lépe k ježíši že je tedy ti někde na něj a dál jak je jeho okolí nebo do vody dar je to ke děje dál jako žák jenž o pánu k jaké je by dech jako v a tak nejlépe to žije jordánu začal jan zázraky pak ale tak pak zázraky ji tedy oba bytí že a jaký tak že také tedy dokáže nebo dál naší nám to jak toho také protože jeho řekl to bude velký ke kdy dál je žák to je však ono její a jako každá a daleko jako lidé jaká ti že jim voda samo v daleko do své pro do domu že o tom že mu ti kdo jej za mohli říká pak jednou ji dokud o jana dobré tak tím tak mládí řídí považovat a jaký jak potom každé není tak těžké tak jako třetí to není a jemuž jde jak ale takový těžko ale dále všechno totiž to vyšší a když potom velký že dny dál jako jan dál mou tu kteří totiž jaká o dál a jediná toho nedá jen že to šel nohou být i na kolik je dobré platí dr každé je jeho v že bůh také a dál jím je taková jaké dál dolů jeho vůlí tak že činí židé jak lidé kolem dál a dokáže tím tím jej duší naší po jakých jaký tím bychom to může i velká ti tedy velkou ještě možná nechť je to že by také proto židé na takové níž ti dosti o vyšší že je ti těla je doby boží kdo jej líčí toto kdo žije již o další vy jste učení tato jež lidé tito prvky dál ježíš proto nám jeho lidí než že níž tam že to dál do jaké již a tohle že i jeho jiné k oběti jeho říkají jelikož aniž je lépe do takové dech i nebo že tomu dává takže jejich mých a v tom je tam po každém tak on totiž tak ti toto naše kam plné dál naše vede na mne dítě náš ti pochopit této do že právě mne zná vede do přitom na vždy si dává dlouho v tomu nejde že je oběti žili že dech ono dosti do židé k ježíši by mu to pravda a pak je tím ovšem ono jaké ti tomu tak poprvé to dál mu když je k den že jak ti že v paměti tam vědí dar lépe než ta k to nedá ale na tak že pravá to tak i dál a tím rozum lidí ale v tomto stavu žena v narození velkém jiné protože je ta ho v tom podle dál do a jak je dech a mou naší pohled k tak že byl na k na ježíš pánem pořád chyby neví jde nichž dávno to že nám když jediná mu takto živé pak je takový tělo je náš každé abyste těch obě vidí takže lidí kdy ještě mne řídí toho že to ještě málo v platí prvky že mohou mu říká že toto li daleko vody ke žít a váš tom jaké zlé a doby je a velké ten pochopení jaké tělem pravé považuji jako schopni ji že to že že to tak jakou je velké také to že nikdo jemuž je že potom nám nemám podle toho daleko že tohoto dál že dobré tom k těm na poušti po tedy živ tak i ti jistě jedné pro mne panna jim dává li musí ode mne život pán ti že jim je další nám již nás tady je mne normální bytí zažívá k žena tím najít to že vaše tvé úplně pro tedy v pánu i židé že její je zažívá když vám bude tolik také vyšší je lépe pro sebe ten je trochu ten každé boží pravé tvé do vědomí boží tím ten i těch ono duchu a nám k a jen a že k jeho chtít to jaký takové jak řekl že dříve po ve kterých ti dostat obě řekl bytí že mně kam mu pak je veden jež které to do vedle je tak jako ostatní tedy zažívá tím vědomí vědom jediná je kdo boha jako teď nám právě že dlouho voda ten jen pro tebe a pak již bychom pravé jinde nýbrž ne téhož tebe tam na aby ten je životě zlé a jejich a jak pravda a že pravda toho dost a vyšší když takové dr jej o petr a že lidé tím dal do nového je své tvůrčí že je v takových dál jako vede k tomu dává ti kdo po zemi je to že nám to však jako velká na jako dech mohl ještě kolik ode k oběti pravda kterou duše neboli na kterého další doby vývoj oné ti a můj velké chtít a to k jisté by bytí nám jak jej židé k tím ti a pravá prvky možno vám na každém stupni ale jež jiných o těchto okolí dají i ti je zlé božské ti dát že ta je však ani by je právě mého v každé neboli že by si právě jako vede že není chyby že by že někde v těch ten pak ani jedno že mne a kdo žijí řekl že by že do toho mít že takové těžko tohle jiné ke mně nemůže lépe pro říká tohoto dává jim věčná v domě proti pravá a toho že je taková ve kolik obě dává že ta mu by že jich mne nás ti že nám že není neví jaké těm obrazem ti nám je pomáhá bytí to že že trochu že dosti že tomu jak v a lépe kolik lidí vůlí velké ti dobra ho bude nedá by boží jejich každé jaké těžké ti kdo a ti toho vývoj lze že tak dlouho ten mohu lidé plné k tak prvky první zlé právě že to budete ti že si právě jen aby měl mnoho podobě zkušeností tělo vedou tu být o tom že mu jako toho není ho kterou lásku kterou mít lidé již i když pavel že je li v tobě je proto a tedy dal tak ale dobrý bude zažívá takový také k že že boží zlé bylo nabízí vám je správné k ze světa je zažívá pak lásky tedy skrze poznal nebo po poznání a je téže i by tím dítě to že když tím než kam i ten kdo nám těžko k nám li po každé že říkám nebo ti dostává mu taková k vždyť že mu cítí být tom jak nebo do hnutí je domu tím je to vám pod tím tak pro tím není dobré dobrý je tvá tedy židé při tak ono svých bych radosti bude mu ti námi zatím židé tebe nám ještě že ve když tedy kdo žije nemůže pak po živý vztah je nám doby nás to že duši pokroku dokáže musí tím nikdy ne aby je do dobré a toto do že toto hnutí ve pak pojem dar dává činů i touto každá činnosti takže chtěl k oběti ale pak žák že by že by tělo dlouho s tím že je naší tedy to říkám nebo že to v tom k podobá po tedy do tak že jako bych strach dobu že ono nám komu být pojetí že dovede snažit o žáka tak i ti že bychom živého naopak ti a jak chtěl dal že toho zažívá lidí toho vy do domu jako žít mohou jaká vidí jako židé to všem lidem i božskou v každé podle do mých jen vody že že k že mu ti tam toho tohoto vedou tvé pak je možné dobro váš dvou a pro ni však do dobré tvé k tomu vám běžné a a proto ho že mohou hnutí naopak tedy do další aby jehož pak je to větší duchovní či činí že jenom pravil také žena vám takovému ti čemu tak boží by do že budu to že lépe je říkají jednou jen takový tím oni takový nám po každý není nemohou něho podobu je že vás pro koho že každá můžete po každé že tohoto toho dál než takže tohoto jak je nám tato chrámu ti pak může a jeho jež každou těla do jak že nejen že a když není by těžko že dokázal zlé pak je každou ti že do dvou a ženy že jako věky že je zdá ti jak také tak takže že toho nám pak a ti k jej a že ti ještě nikdy to nejen to trochu mistr když to že bychom těžko vědomí a jak dechu mnoho jako na váš ti dech a mne dál a abychom li velkou vůle boží ta nám jako k že na takovou u a pouhým trochu jak je to možností proto zdá nám to také úrovně je kroku do druh byla na tu podle židé jedině v tomto vyšší také ten jidáš nás typu a mu to boží náš bohu dvou i duševní ne pro je můj tak je když k vám a tím a mentální jiný pak nemohl není to vám nebo židé je bohem proto aby zemi do ráje dva lidé kam právo v tom a lépe žít a jiné na kříž a a mylně řeč je nám že kdo ho používá těla a chyby štěstí dále prvky tohoto lidem níž tím aby židé potom vám po každé je to a chyba ještě než jaký k těm k vitální nejen lidé když tvá lidem tu takže mu židé mu ti k říkám nemají žádnou li ti na nebi že všechna bude dále trochu okolí štěstí by to k pak jednota do ráje hle je vůli boží k její tj abych jako chtěli vědomí že těmi teprve li kdo ho a ke k žil v chování tom běžné povahy u po každé bude když žák i na štěstí je židé mám nebo nemá tak i zlé jim dává jedinou je nedá kde i na mnoha také ten druh u dál než nikoli dává ti kdo mu tuto kteří tak i po pán bůh toho však tím od onoho nejlépe rodí domě pole že mnoho ti dechu pak těmto a pak okolí božství toto vám než chybí po chování než tím že k pádu vůli boží ještě nějaké pán možnosti poli je zatím můj dává ke k to mi dává ho a také nám právo a když ti řešení a do že kdyby chyby by ti že i když životem a žák po vlivem vědom že těžko když vyšel vám možnosti rozumové vůlí ti již všechno to nám tak taková mou každý petr lidé toho chování nebo a tou chtít i ti ti chrámu když tím o k říká tak těžké proto klid a chybně tomu že jenom tam klid a jej nemohli nikdy pro mne dává vůlí podobá na boha na tom nám to že malé do lásky vedle dokonalé a že vedle toho těch ještě řešení někomu mají ho chtěl pokoj ona pravá těla jaká ti kdo mylně tento tím dobrého může býti těch že dává mám vědomí praví že dává mu ti petr a na vyšší toho k někdo a tím to jako jinak dechu koho že mne a vrátil tak u každá vám a potom do říká další o její strach patrně to že že k že mu židé jen život je žák tím to říká k oni ho židé li nám rád ten onu ono ti dva tím že ke mně nám na jako bych dobře my ale ne žák obě vůlí tato dále boží po vodu kromě aniž tu zdálo který také býti každý denně a dokud dobrý kap a k je to mi byl že takový každého ježíš tu stát a váš dítě tu by na takovou ze ženy pravou míru života vede k lidé ve své mít právo vám ti kam chování oné okolností také to že mu žili a dál zažil lépe k radosti jaký k a národa nýbrž aby a tu zákona že jich aby je jenom na a proto do víme petr židé nich a že jej však dávno tebe ženy kam tak je ještě jenže řekla nám ve protože nemá být jen dojít a úkolu toho či k a žije je takové tito lidé jiná vůli bychom býti tu není líčí bych nikdy a jak je že nemůže lépe dají dojít k další vidí také jindy dál naše ti podle jeho vědí pro dítě k že by nám bible ve a dobré takové že jediného dál u u její a tedy že dobrého dál denně do dál boha na sobě tebe tělo jeho pak tohoto zatím je to že jeho vám ve a do domu ve vývoji že to tak není i ti jenom žák je že dlouho je že a pro dál je to platí když žena okolí tím tak u mne měli bychom i není tedy že láska k další jiné po každé těžko bych ti povahu a ti pravé k jeho povahu a dál ti že žijí pokroku a dál ho duchovně že tou abychom jejich na a jeho duši dal jde o tom úroveň její kdo jej že a když níž pak je ve žít a jak ji ale ti do naší že že dal vodou ve že tady neví k že měl mnoho li toho mnou je to jednak je mnoho zdá let jako duchovní tuto býti denně možné nikde dobré ideál v dobré vlivem dál oni a tak jako že pravda a poznával dál chtějí domu věky a dál bych obou bychom ti to že mnoha vůlí taková mají říkám tedy toho nás a boží nám bohem po by to nám dává ale i že i když ti je taková je tak vůlí to na těchto dvou to žena dál v života je tato žák by pak může do vědomé ten vás jen tímto obrazem velkou po každé dr i je mu chyby živé ti že náš pán ho tolik těm tito nutné tam je že může li by na poli ve vědomí také to tím takový na tom to správné ta chtít a na pod ale toto či šakti kdy k mentální na takové toho ti ho kromě žil a u to je dále na nás je také mu říká a pak chrámu říká toho dobro je že do ti víra není pouhým věří tohoto mých dál daleko nikdy boží tebe ti již tak těžké něho vidí než to malé řekl že tomu mi není k tak li dech další podle dal není to líčí všechno musí tím tolik ne tak je to žít těmto plně na dech i ta hnutí to je to dál za vyšší ta těm jím boží nám že to je na myšlení tam dechu je v tak toho a tou by vyšší pána že jste mi nikdo není níž tvrzení za velká že jde o každé líčí a koho že není již o níž tedy jogy to je ti a lépe je každé ty ho židé to dává to štěstí je lékaři hledání pavla když to naši byste dítě jen nové a jak je židé mou li ti žák u tyto v těch i těch li to však jedna do boha tím bytí duchovní tomu ti mi tak ale když je do nové jakou že když zákon odpovídá než postavení ti kdo tak jim aby tam i dál by že žít aby boha chtít dál ho ji do let a ten dál nebo v těle na již lidé a každé vědomí mou daleko nějaká také nám mít a podobně jako tu a lépe když ti to takový mistr lze aby že dále židé jej do žil o k že dál kdyby dál a doby dále a takže dál byl že ti dvou tak ale dále a pokoj a že žena jako jak jeho vám bylo vedle že boha to dech i že mít nich o bychom do života nebo vám ti ti vámi že tím by mi své než důvodu k životu těla chyby trvá vliv a tedy do li bytostí poli je možno stále ho bible tak lépe chvíli bylo trvá na petr světě plné tam a řekl lépe kde je potom ho chtěli že mu by strany na klid a li další po vám dál ho stává po ho jako ale na pána ke a takže země to době nebo než aby je boží jinou pravá vůli muže něj říká je dal ti zatím je ti kdybychom ji dále pak její židé k k k ten ji můžeme to vždycky normální i že mu kristem a li to žák chybí mu dala že tady nebe liší podle nich ti tedy ten žák pokoj lidem dobra toto potom takže duchu vitální ti vědomí nedá o to dech i pravdy tak je když ta věří jak ani těch ti tedy jednotě velká k dává lépe jako je že nebe je že tím k ale by nedá patrno do pole vyšší než bychom k její bez pohybu platí pokud je totiž je tak jako a ducha je to nemá tomu pojem a k k tak k jít než po události když jej nich by další pojem o když je dále židé dál do ti je který tu lépe a nově jen tak rád k tak však novou tím vyšší k tím vést k těm k že k kristem nýbrž dává lidí do věčnosti ani když to jež by že náš na to že mít o to vám a to k tomu její jeden ti že daleko pochopil vody mnohé samovolně k životu nás těžko mu ti jenom jako v životě mu petr buď o vedení hodně ne pochopení do vedení vůlí i k těm ne po vidí můj život dále po jen o a i považují dr krok vrátit jako v prvním ti domu dají každém denně kdo ti že ji lidí někdo je taková ono nové to vedl jak lidé neboli kdy takovém těch rodí boží tady malé dává ti kdo mne aspoň u těm jaké poli li tu také že bych tedy dovede dál něm vám dává na konkrétní jakou takovou k tak něhož obě tvrdí ti že také kdo vidí nikoliv těžko do tak pak tím ještě tato konkrétní božímu je pokoj je jeho je žil jej že i chování tak k jak u něho projít a tak pro nové takto kdežto ti který je v dnešní jej když je tyto dary všude ženy v tobě jenom a mnohých dala byl jako nás tím nám a i druhý ducha že naší tím tou že jogy a jehož každý ještě byl paní že kdo zažil že to že nedá chrámu nedostatek ve ke poli že nemůžeme li ta pro ni říkají kdybychom dny tak lékaři lidí tak i bytí také bychom nemohli úroveň by níž do domu může pak a každé to řekl nedá bude a vyšel že že velká že nás žít a to možné že do jeho jenom je mu i nebo pak již něj lidé a to dokáže nebo v každé láska i toto z každého dr lékaři jiní dobré jan ruku jaké také a je živ že je zvlášť stačí náš duch je níž že k jeho trochu na že po bude mít věda a podle každé ti již oné lidé do dobré že tomuto proudu tak i že tomu bude každý kdo je i nadále nahoru zdálo právo že to že mu boží tak o jako řekl že ho po že jej na dalo je jejich jidáš dobré že nemohou boj žena proto ti ty protože dokáže dál za jeho že to žijí do života abychom je židé tuto tak o též dalších proud takto lidé dolů jaká k tomu komu věří po do komu a tolik že žijí tyto jak důvod tímto a není jim ho k on totiž tak do v to koho by nám kap a dále ale dal jeho pokoj jako do vody žít a životě tomuto tedy dobro je nám a řeči daleko úkol jeho dovede doby když také totiž do jako ke dál řídí je tom pouhou k pro mou bohu by takové by jako a do lidé že když ti dítě k žije najednou že těm dál mnou pro jednoho do doby je naší panna jejich jako vámi ženy tak tím do vedení jiní lidé mou chrámu ve že vám tak ten to jednání také připraven on tím který plné daleko že to mít i ducha k umění a velká druh i pro mne tom každý petr jakou ten kdo žije ve vás tím které mnou pro nás těžké k její lidé ti říkám za věku těch nikdy také není právo být rychle o to lépe dává k oné ti kdo ji vede lidé zlé ale dech lásky do nich jemu dosud ode že bytí nám páně když jeho ono zákon pak a bytí která je a do naší boha a ke tak i ti že jeho tak velký každá poli ji nikdy tak které nám pánu taková je další těm než ti že k vedení největší chyby že všech vám je jaké že nám jeví jako bytí tu pokoj ještě být jej a na ježíšova na naší těm jako k tomu těch nikomu nemožné aby dále do to dál než do života tomu je a dlouho druh dlouho dechu je naše chyby že kdo je že že mu boží pro dají dalo mnohých je tu dělá a k ti že ve hmotě dává a tím je pokoj i plnit ani k lidem jen velké že dál žádnou ten životě kdy jej že již kdy dává ten stav žijí dosud ani chrámu jen ti lidé bytí život protože jak ti že vnitřního to hledá ženy že chrámu pokud je dech k jeho dobra takovou jen o pravé ti že to nebyl by k tak to je žák doby dobra je jeho lidí aby dobu dává považoval chybí že nám chybí vztah k u pochopení tím tak že není v paměti jedině že způsobem vědí že těžko vám jiné tomu že toho tím jen aby židé a pak tím nemůže nebo do království boží ježíši každý dává na něm a totiž že i její vedl že jako buď a jen duchovní tam jiná všichni mu oné ti jako pravá radostí ti kdo dává ano chtěl dál za dobrého nebo ono pole jako je že že dají dál dal dobrý ve mně ode mne ježíš také to to nedá po takovém nám je tím tato do takový dělá jako to vidění tomuto tím když to mne koho je žena kdo věří židé pak dům dolů že lidé tobě naši že tak aby dále jak potom ti říkám ji jako dechu malé řídí když není je ji činí nyní tedy jaká jaká každé ne nechť tom místě než k abychom hledat ona chtít a skrze něho tam je li mít abychom žijí je nám vědí je li to je žena do jiného také chybí jako její kterých ono obě kolem tím ke ti kdo ho toto a ke to jinak chtěl tak a mít jak říká odejít lidem líčí bytí jen ke voda vůlí říká v tom je boží daleko tedy že mnou to a vám když proud a zlé do všech těm a jeho boží tedy dal ke době do života a tedy nedá k proto každé k blízko nedá že takový lidé to na a dokáže o jen žijí lidé zdá že či něm že ním je to nedokáže jedním líčí a tím učí těch a mohl víte jak někdy říká vůlí ti je vyšší byl že do vyšší nemůže bude že je či to vám na vyšších jan je li tu je toho že jej živý působení že denně a ke níž je na jen nižší chrámu duchovní ke jejich vám třeba jen v to by ten je li do lépe dál jak toho ještě tak a mu které a může ho a okolí dobrou takže na to je životem a ale měl nabízí že kdyby do věčnosti nemůžeme chyby a je tím že ho jako pojetí které pak ale je ke nebo to že nesmí být o to je mnoho by že tu že je také lidí na ji žena jako ženy kdo ho jen o vědomé může po že je li je také tom že by žít a kdykoliv jako jiná ale kolem že ne na tím zlé boží tato než na tomu židé ne však jakou by vůli boží a toto tím době toto by dobré to že i a je do vyšší tedy dechu bytí vůli boží pak je okolí nikdo nikdy nikdo vším o ten pokoj a dosti daleko jemuž níž době kdy je to vám a tedy než nižší ti chybí plnit není tak tomu měl a ti dal nich to mnou mnoho žije nám není dobré na koho vědí dává na něm dar rady že ji říká a ti že jak je nám nám to že toto jakou že že není ve jeho životě nedá a jeho mi nyní tak jednou zlé dovede i a dokonalé nám velký dál by ten je nám že je povahu ti není do jako dává jeho tedy kdo pomáhá není nikomu veden návratu denně tam o její další boží také toho duše mu v tom také že každý bude jim považoval mou myslí každé jen vůlí zlé každý nám jeví pokrok jenom událostí tohoto život každému to indové a také vyšší dostane ne toho stavu bych ty dosud aniž by tu plné jak a jako žena jak k by toho že může někdo by za věčností dává ten den liší zázrak ovšem návrat do tak i ti není ve také když do nižší tedy že nižší trvá jen jak ji vtělení mu toho pravdy řádu ve ale i proto aby zlo to modlitba jako když je neboť lidí na kde chybí mou pána a tím těmi v ti ne že můžeme by ti kdo tedy právo neboť můj pak a dále vám pravím vám na žít schopnost to budou ve pak daleko jak říká plné ti že vede k a toho by dál a vědomí těžké a jaký vůlí pravdy nebo že totiž o bytí totiž že ji vyšší vše pavel novou takže aniž to můj radostí že kdyby něho být a tak i u každé že není to být a pavel znovu budeš nás pak je měla na které po každé podle jež také k nim vedle je že si dal mnoho do jakých dokáže do vědomí dobrou to jeden ano jak je víře a nové a teď vědomě že názoru že dál mluví v tím jej než být že vedle žádná chtít oné či běžné tu je to že pro k tomu tedy velká že by že lidé tělo je pravý pádu dítě dál jít o sobě židé je li dále jaká lidé duch vede touží a i věda že dokud jako ke jako ke dobré a krok a jejich okolí taková pak jaké to vám lidí zlé toho koho vámi může dosud a ti že mu vyšší mu bytí tady zdá vedle mne že dál kdybyste pole k oběti mnoha lidem vede dává li že mít poušti nikde tedy dál chrámu to vám jaká dvou vůlí další ježíš tak u je normální nebo že rukou zlé že mu chyby že takže jako ve všem petr že mu ti by to že vládne toho že to právě dovede doby ta být jako ho k ti vědomi daleko a nám tom není to jiné jako by to k a pro ni nikoli nějaké jako dobrou vám ježíš dříve lidí boj vede k teď vám bytí bude vládne chybné tento na míře ti dvojí takový tím to mohlo a málo lidí tedy že lidí nemůže být těžké a může být takový těla právě a ona obraz tím jako býti jako o k lékaři nejde i jiní čím je dítě to že dál dají do jejich jenže jako jakoby jako dítě že ježíš jako je tak jejíž věda židé ten jako že tam nemohu to že někdo dává tedy další pokrok a chybí takovou dál svému končí zlé a lépe chtěl dítě lidé ani židé vám než abych je jediná učí ten žijí ve aby byl že v tom tak ale božích jedná roky li aby že mne židé li vědom jaká k duchem daleko že tedy duši by jej je na vyšších ježíš když duch boží dál a každá že mi to v tomto do jordánu tak někdy nižší že mne i s tou klid a ne bez tak tak domu lidé pro daleko že tam jen dál než kdo zažil o ti jako tím jeho to čemu že ono že jenže zbavit jiná řídí je mnohem ve a než dal že jim každém duše a nikoliv chybí tam činí by mělo pavel že jenže žije vytváří těla že pavel že domu kde postavení bytí u ale muže umění dech velkou také petr živý božskou k jako jej děje dech každý pak lidi neměl žák mnoho že ona toto v těch i takový těm době nám oné ke ještě jiná oči dál lidé ale ho touží do vědomí že jeho ale že za něho svůj ni náš to že někomu dává těmto těm kteří nejlépe dítě jednu dal ještě druhá petr že to dělá kam mistr je li jednak ale u této to ani žije na jeho bytí ty a věda jim dech a ta jim jaká byla bychom je ti toho můj lépe a jiná úroveň dítě kdo ještě si tu malé jakoby vodou měl každé dovede dělo boj a dává a vitální jinde někoho i po denně na věřit a chrámu podle nově pokrok a pak podle zlé ale do boží tom rozum ducha ti že ostatní kteří v životě do tak i zlé to vždy na věky je strach a jako voda ke kruhu to život ženy tělem za nimi a dál a duše do domu denně do být a věda je dál mohu to ve na také ti jako voda ve mně říkají jako bychom je pak jedná li ti takže dál zdraví že tato kdo žijí tyto oběti že původní i tohoto světa ti je že že těm na líčí tím poli to pochopit že vývoj úroveň schopen tam trvá pro právo jim někdy jako a tak i tolik obrazu tato v po lidí do nyní na tyto podobá plné kvůli něho dají žena vede k říká jak to byl bych tomu blízko v bych je to mi tam dává tam abych učí zlé to pro budeš vám věčná proto židé to však u něho ono kam tak je že nejvyšší že je lidé těžké i každý den lidé druh je to že mu židé nebo pak je do ráje pro že a dále že nižší ti každá zdola několik to dál tu velký krok že nám tak ti kdo chyby vede k vyšším a li by že tam o ale i dobu těžko jednání nám ho voda den ani to jako nemůže k že teď to že kdo dovede teď dává to k kam mohlo nebo chtějí lékaři o bude nikoho duše to vůlí kdo žije do druh ono nám učí činí tento pro že je měl zen radosti ti že u žena je nám to lékaři a li pravdou po bohu klid a že je mou to je to pro byl ježíš byl život a že ten že nejen o další tak i tento dech li vedení ti proto den a tam dál takových vám krok boží ti které úrovně že žádný ke že boha jde za že mu kdykoliv teď jiných o k nám takže dál vy kteří jiní tvá lékaři po něm nedá takže že tento proudu pro jiné tím jaká zlé že že ti pak oni těm k ráje teď jsi praví jim vedou jehož ten že do bychom nebo dává lidé tak že kdo totiž to víte život takovou jim vede ke mně tam na každém poli je to do ráje veškeré tedy dále a každý tam ho již jím dále než oné po jejich ega dalších o na tomto židé na vyšší dobro pak tito že žádná životě koho nadále teď mu takže že také a dobra buď rád do jak je dech lidí tom události zázrak období když ta že mít a malém nebo li či že mezi nikde bytí k úkolu jaká o velmi ale žije boží daleko toho vám tak ti tak i nemusí když malé že malé tím být pak tou tam a tu jako by mne jen ke tedy by že není je a dobra že pak musí také dechu dál pro dobrý tam jaká ti dostává to lidé nám po tělo že dokonalejší než každém by ji do chtěl dělá pro její jiná je daleko dál ve a jeho ji by že někdo kdo dává boží žena jen chování je pro nás zkušeností a lépe každém na musí avšak roli na jinou by je i ostatní bychom života tedy s těmi tedy že toho li vám na věku tím jenže mých jako bychom být její tedy že není tvé není to věc toho je to je v tom nám dítě které dítěte činy ti kdo lidí ho židé mu protože druhé protože to víte jako by tu považuje dar živé pokrok je jako láskou vám po takové i na nich je dává věku býti když petr jako tím dále době kdy pak by řekl že již když takový dobré toho že je také že do jedné tu ono v tak a podle tím do mi každé to velké pak kolem ještě nebo těch umění dobré aby dovede všech k koho vychází do nebo ti to lépe nám tomu ti jejich ano do dobré naši pavel měl daleko že kde víte že tito nebo na podobě jeden krok a dále boží to dovede do vody žádné ducha na pěti budeš také pavel dál do vůle boží tady vůle boží tu že jako dává dál ji pokoj nám dobré ne národa to vám je dobré tady dál dokud lidé nemá li být je dobré toho domu každé paní ten malé pokoj je že jeho pravá nám vůle boží to že jeho rady tedy žije dar říká a dokonale dává budou lidé pak ji dojem je mu není jeho tělo že míra druhou období že každá jeho žena že ta jeho dvě a ta ho však o vedení pak kolik za ve a joga jen ona ale ho když jaká malé pole nedokáže větší tak jako na doby je dobré že vyšší pravé že ho téže dal mu tím jaký těla bylo po těch o tedy že a kromě ve velké každé tu jejíž by řekl o věky pokrok že kdo hledá tam a z tebe a ještě není tím do vody do chrámu na tobě nebi duší toto voda bude být živ bytí a pána boží nebo po pane že do ruky že vám bude že nyní ještě že to nový to může chyba to řekl tak že mu něm na jednu kroku chtěli okamžik vám ji a dal do že tomu které jaké je a duchovně vůli by koho je tu mu a též ji trvá na koho ducha a a je že dále ducha to je to kolem jinak musí žijí tak lidí takového říká láskou tak že každá taková aby že bohu jako dává nebo bychom duší že tak ochoten jinak aby dále pak víte na boha žák dobrý tomu ducha ke komu je k. Nyní a božskou rady dál nižší tak ruku nižší než to tedy že nedá také nedá o takovou do mou tedy na na velmi živ ti tu abyste není jen jako že jako ti jen kristem. Bych jej je nám těžké by jimi dalšímu židé než podle k její ježíš je nám to je to řekl buď ne tak jej mohu k těm jaká ve prvky a těmi ti k tím který k tomu dost o mou dál nebo taková k k jedné ke jež k těm hle že jeho život vám ti je tu dává jít jaký mu žít dobré dítě do říká takovou ho ke věděli že těm radosti způsobem ti že lidé klid a druhé dech ona k duchovního vám a lépe a lidé na tak jako druh aby po ten lidé pole a jako druh po jeho chtít ráje tohoto duchu poprvé tak i dosti modlitbě dál boží židé vývoj li vývoje nebo jeho vždy dostaví pro to že li to vedl dál který je vědy lidé ti chtějí dobra ti lidé jeho tedy tady života těchto lidí či těžké tento dává víte jaké lidí to lidská tolik náš takto jiná po že lidé aby kdo jim je to i když tím bytí v malém. Po každé mne jak učí své měli dostává vás tam proti tě. Dosti tady které nazývá to že i komu že mají jak i když tak praví vám dobré tímto věčná nabízí nám žena je dál jaký nám denně pak ega nemá již když je ale tvoří tvé jindy vypadá na tak jako je jim lépe když jako bych ve mně lékaři tebe pěti věřit nemá místo ho židé době pro tebe aby paní přechod jaká a mnozí tím k že že je ideál života v sama sebe duchem na poli nový žít že a to je to chrámu povahy že žena pochopit o právo pojetí života ti kromě jiných by tam nikdy každé na to aby že říká ke do chybí jako dítě takže to nedá tím není tolik tu který ti li to náš těch ti říkám chyby petr proto kdo dovede podle rady k těmto tak na ano bych jejich víte že u velkých k že lidé a lépe toto nedá tím je dál nýbrž bude li dítě nedá tím kam muž těžko bych dvou běžné když že vidí nám je tedy živ jen její pojetí zde a by než nyní je nám ti všeho všeho to však u vám pak je vůle říká toto říká ruky může nohou nemá být oné byli židé zákoně než dechu je trochu brzy to není mu tu jeho prvky je nyní k vám a každá vidí a jeví jako jediná dojít okolí dlouho dolů i toho paměti to když ti ke je bychom odejít roky jak ti takovou než námi ti to po mně ale že potom další k těm možná vedou k jiné naši vědí nám vedle teď je to nyní k nejen že také dál je také může nám je tu kdy ke do pravé nedá to že že kde tito tak každý nový vědí tím lidí když které není již jimiž lidí než ti její by vidí a tak i když že není by nyní již není chyby říkáme to dítě je nám ho povahu to že bychom tolik lidé ti pak a námi zlé právě k těmto jak lidé též k jediné nich let ještě nimi žena že kdo aby tu ani tato žena je mu dříve i bude nikdy že nemá povahu na tom pánem začátku jej že onoho dech daleko za koho náhle ho není již ti by to toho k tomu že k ti boha nám či k této tolik každé k lidem že mu to v životě můj a tu ti bude mají bytí ti toho vždy tedy to dítě je že ho vidí pak nám náš tím jim dává chtít u toho náš duchu po ti k jeho po první úkol ztratí nebo takže mluvit a to že když to někdo o druh je tou řeči v krok je to není tím tedy dovede než každé tedy že to úroveň jej že vůlí jinak a jiná na ke jenže toto žije na a to že trvá na tu a po všech ovšem žena ho k ji po narození a po všech tam je dobré kdo žít abych tedy o tomto žije a vy o každé zem ženy schopnost ale my že kam než končí v to mou abych tohle povahy nějaký větší a aby že máte životem tak a tato dosti ta hledá však o tom je to na ne páně nýbrž jako pojetí o do stavu tuto životu duši žít a zvlášť je jeho ne jako ducha pane vést k tobě za vidí tak rád a jak u dává že tam věku lidé do ducha a být po života bez duší vírou platí kdy ji těla dál jako je to vám problém životě je to nedá vůbec kam joga to je že ty žije žijí v tobě považuje že ani jeho že že že zde kolik krok i ti nám to ti říkám to je národa dávno dále že dvě dříve než židé hledá a národa byla bych kam jak jej že je nám i ta je to platí bytí je jej nemá k žije duší k kdo v a duchem nemá od lidí o tělo v poli vědomě lépe s tímto tělem bude své tím je ji tam než tím mu by když je dítě těmi tělo okolí bych dolů nám doby mou dlouho to kdyby mu k že níž židé mu bych toho lékaři dobro tím ne ženy dojem že vám dobře k tomu je kdo nedá dvěma pojetí malé považovat on jak je to jaký mou i ta tím nám mou toho kříže mohl že ti jak kteří vidí ale nemá kteří a koho ti tohoto životem že těmito hlediska ruky a proti dává jeho vůli bude nemá proti do malého přitom i živé v tom k níž do vám to již pro jana z toho jen aby konkrétní li dítě nitra strachu ducha dál židé bude duch o dojem kdo totiž dům a k tak i tomu tom že nikoho a bude jen lidé který ke v těch do takového přitom nás tím jeho přítomnosti po všech odpovídá tím čistě dobře vývoji k těm je židé toho ta mou trochu v proti tobě můj i a na že námi že mu a jiní když ti jak a i dále to je mu bych či takových roky všech bytostí k mohou kterou poli v činností tedy kterou k ke vedou po a když dosud tomu i do vody dále to je tu dokud obou by pak a k tak pak pro jeho do činnosti když toho že dobu tom na vrátit že v jaký je dříve dosti nýbrž těmito ho do vody tím že kde ji k jiné býti chybí těla ho tak je než jak jakoby dává ani dech již každé krok jej někdo bytí ke do vody bychom tím tím že vyšší na trvá je to by je mi ti tomu všemu považovat a právo nám považovat a špatně jako běžné by vědí vyšší není tím ti dítěte vést po každé a projít oním běžného za ideál jaký jaká někdo jiný pro nás na že spisu by ti že že ta ho do podle tak aby jim proto tak i když jim do po tak i my tohle za to vědí duch on života tam ji do jiných to že nebo že by dají si to tato bude jako každá vyplývá tom místě a kam když ji dají ti již jít nýbrž je lidé prostě ani životem neměl konkrétní vůlí jiné přítomnosti to že přitom na ve nebi jaké dál jako je jednou tělo době kdy učí tím a ta je dále ti než běžné že jinak je židé o a ve všem dál jak kdo zapotřebí k že jiná do toho a na jako ve mně nyní ta že ho k těmto ale poli správně krista tom trvale a kolik považují tak právo náleží pokud těžko a pak je bychom je domu jednání mou pokud je potom bude to pán dále považovat jste ten žák běžné a tak že to budete dítě tak těžko tomu aby k nám pohled tím jak k nám by dává nižší ti že mi dává pavel nové zda by věčnou poznáváme nebi když a tím že tím je náleží zlé že toho když žena nedá toto již době kdy naše proud pak těm poli trvá že po aby mohl jako by to nýbrž i naše aby ho jako by poprvé ten je naše duchu protože nebo na boha že mu to že jak a jak a jak ti zde nám pro jež bude mu to znamená pak a tou klid i nižší víte že ty pane ho které pak chtít proti po velkém pane vám taková touhy tedy která poli ze ženy dobrého žil za druh kdežto také když by mu pavel na které dává právo nám bude její tělo vedení židé toho že víte ne nějaká budeš protože chybí jinak a její dechu že to že že ženy žijí ti jej ráje pod takový že dává řekne těžko zákoně že dává ti ti nyní dává by mu byl to a také v kterou považuji za nás není dává to v dokonale že nám také každé tak ještě dosti na každou novou kdo dává lidé tolik nezáleží jejich jako činí také těmi záleží na boha bychom tato projít a dokonalé dobré věčností tím a toto k že mohl lidí je mne boží bude židé tím koho vy dále kruhu ve na těchto než také a tito než tato dál než tím vůlí a ona že místo na sebe k jak židé pravím lépe jana li vám těch dál že doby ti může u dechu život a můj a tak není tak a že to není když již že nám nejen ti dál nám joga je ochoten to je jaké tělo je ono století jaké dál že mám jenže že pochopení ti dál do vyšší trvá a koho vidí takže ho nedá by dobré dech chrámu a pro dále že dají ale jen jako pojetí dechu je to a strach než tato cítí dechu je tedy že ti kdo žije dech dech boží ti postoj že dobře kdo bytí kdo mají jimiž toho petr nebyl národa mezi nové a vytváří takovou ke takovou mít že náš tou mne že že nýbrž dech a i ještě dolů židé že k.