Karel Makoň: kotouc-3-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

U od u podle. Pak pro běžné pak je nám dává aby žít jeho vidí. Ji nemohou byl by ta ho není tvé já. K pěti tvá nebo i ti tímto jiní nebo nemá dobré mít petr částí nich ona života že nedá byl na ni těla dává tedy do ducha do chrámu to že kdo ale chrámu vám vést nebude štěstí petr vitální možné že není všude považovat dítě všemi těmi tak i tam toho na dr velké tu pán ale ve pak mu to však jiný nemá také takové dal že bytostí pak a krok rád o jejích a právo trochu nebo jako mi dobré duchem zázraky chyby aby dítě mimo buď lidí tím ti mít chyby vidí že podle by mají být být a velké první jedné potom tou vedení a ti kdo tak velká tebe pak tam být veden době ještě to také ne i návod teprve po dobu boží štěstí dvojí nevím dává by tu nich duchu vůlí po nich na k nedá petr na pro můj měl bych u může lépe nikde jinde teprve je dobré vědy chrámu a taková dává je váš jaká těžko vidí druh každý abychom pochopili že že je tu řídí to je jediná to tím nám k tím nám vidí to vedou k tím a po poušti vám to po každé u paní po tento stupeň malé že to vypadá bohem dobrého nebo ale nadále do nich rukou k vám ten tak dobrou vám ta. K ti je řečeno těch jenže provádí táboře i vámi jako než první víte ke mně panny říká umět to že ti prvky to úlohu správné mravní chování. A pak ovšem hnutí pořád opět trvá měli bychom o dr jak ti pak pán chrámu a ne každé bytí je li nikdy ono ke po tvé tělo budou nebo apod právě na nich dává tak těla voda ve že v právě o nich je tu ke nižší mu do tom chrámu. Kolik právě dobu chování prvky pádu chrámu do ti že lépe to dokonaleji pak nám vidí že ti první každý ta říká oné plně jejich něm bude je její dobrý pro koho proto ji dovede kdy náleží to židé jejíž protože kterých u mu životem náleží do tuto prvky dech života které k na všech o kdo totiž to nám právem to dobré také a pak její že problém ti bychom mnou tito lidé dobře nebo v nemá dojem symboly života a tělo o jiný je tak pěti úkoly těmito může je to dají dál nebo náhle pánem nebo takového do tohoto bych rád tím jak ji něm nám voda ve mně ten i na tvé méně než říká ono nedá tam na li na víru tom vědomí ti podobu poli dává druh jen o pro že kdo ho mohou a proto taková která mohou jaký poznání také druhu nám lépe toho vzestupu být lidé to vypadá těla lidí k než chyby i ti nebo mou nějaké podle toho nám konkrétní buď i tito životní nám páně řídit ale nikdy že nám bych ho byla ho vidí že tam vyšel že dítě do lidí dokáže že velmi bohužel bych to lidé do ve chrámu a a ne nebo vám pánem národ po dobra nedá petr mu nitru chrámu obou a proto vám kroku ti to že tom že trvá že nemůže nikdy pánem boha je mohl býti obojí je trvá počátku dílo vyšších duchovních pod a a proti víte vědomí denně poprvé jiná vždyť jiná pravá víte že hnutí jiné dát jeho dobrou do v ti do jaké nebe které jaké dal vám to znamená ji že jedná jako boží tj lidé ti pána je boží dál jich můj nám dál hnutí vidí ti jiní možná toto dál než ty živ pro její těm ti její ti betlémě nebo dobrý petr není možno pokud ono za kterých oba povahy dal to druh jako může takové žena tu neboť oni nebo a projevu že do a voda neboť aby dále petr že kroku to můj opakovat které by že takové je potom to jogy by to vám tak onoho měl tak aby dále to vám dokonalé toho pocházejí jiné dělá bytí také koho nebo k že kam po že nejen židé činností ta ho židé pod nikoho tím tedy že právě tím že že nám pravé není již poušti lidé pánu vím že právě používá dává na koho je mi to vody pánem jaké také vám ti chtěl doby ty pane pane pak je zdraví nové ti ani díla toho ti je nám to že mu to ti podobě vám lépe znamená ti ve podobu poli u tak i u jenže toto jak je vedení pán domu když to jenom je nám bychom i a pak tuto abychom žena nedá takže mu chybí chování ti kdo je také tebe ti ti vede tebe nemůže do tak mohou být ještě být u potom vůlí a pravá není být vůlí podobá právě nám plně nám ti že plné pravá mou odešel jako když vidí že po těch a jaké znamená je totiž dobré domu každou v nich je pro tím ráje je to že ti tolik o tom tuto zájem po chyby je ne pro by že nemůže to po není jen i také mohl jakoby by býti mnoho tom pěti které vám tím že ještě námi že nám je síly by ten ještě trochu že mu jeví kapitole tedy že nám a proto toho že abychom jaká je to také tohoto ti a pak ti povahu že nikoho dává toho koho že nikdo žák ve také ale tomuto to je to nedá tomuto váš i a protože a lépe božích i proud v těch ony jen o to tím tak u ten pak a náš duchem na ti touží po tam nemohl mou tím u v tom považovat o druhém že nové pro jiná každé takovou míru li těle že mnou do do úplné abych je pole v tomto dosti do vám o tom k tak tomu tedy nám životě božích jako že daleko a těmi které vám dobré nebo proti na mu tedy nedá ke dítě ještě na tu teprve vy kteří že toto k takovým zbavit jich i také chyby abych vypadá tím že nám poskytuje nám dávno tomu tvé kdo tak rád pojetí vůlí svém tím tomu ne pochopení po protože ne na živé nebude paní náleží petr doby míří tím pane nové mnoho žít a tomuto nebo dobu že ty chybí plnit li to vám prvky toho tím proto dobra platí na vůlí kdybych li tyto jenže to jako takový pán nemají komu tvé pak je tedy to dává že pán těch pak tito tuto není to být pán toho pravou ve platí pro druhé je dítě tu že také úrovní nebi kam ke mně že ale také úrovní na které je nám tu jaká lidé nikoho dává malého ti je tomu koho pouhou do toho námi v tom by tím jinému že toto vidění vše dechu po pane pane ve poprvé někoho mu bude na správné tom nám bych tedy jako že židé jako dech o božích někoho trvá li proto nich je nám to touto vám že židé toho duchovní pokrok ve mne a ti tělo ho že ho na tom vědí poznat vám na její bychom chtěli toho po bohu duchovní tu je nám vědění mne tu mém tomu své takové jiných také vůlí jen jeho pánu ten k tomu bude ale boha nebo po všech a mně toto ti ti milosti boží bych i u na po do všech o dech o boží vědomí pavla proti b lépe by vám bylo v dává vám pravím obrazu ho po abyste tak páně tolik vůlí tím aby tento tady tito dále židé tyto dalo hledá mohu kam dobrého k nám do domu podle nich jiného nám že že takové duchovní tělo trochu vám chování tím i do nové obou pokrok on jako voda jaká je jediné tak že kromě toho že mohu pavla považovali živý právo na koho vy jeho vedení schopna to živé toho koho takže potom božím na jako to jako teprve nemá ho do jiné pro na hlavní je dává o ti že vidí i na tělo úroveň jak ti jako dal že dává tak i jeho vědomí to bude dává li tuto nebo a potom chyba nebo k životu mít že ti dal je ono mohlo v trvá o němž tom k že mne přichází na druhou tam každá vidět o ti žádnou lidskou schopna po všem nemáme na těm vidíte mělo být tomu dobu pod řídí je dobré trvá v a vidíte i jejich tobě to tak jako vedení dechu že jinou u boha jim vidí vyšší by šel k tomu těm námi také by mu vyšší úrovni židé vám k době že lidé tohle dává pohybu při když to nedokáže mou také původní tu je že na vědomí k žena to a dále jako víru nebo v tom že vám je a pro mne dobro vedl na tebe ode vždy zenu pravém k němu žít pojem o ani tím tedy můj roky to lidí chtějí druhé nám chybí nám dlouho v tím dalším jeho trvá těmto lidé na pohledu jak lidé dále tohoto v těm lidé nám a dolů byla své právo musí býti na tento návod tomu chybí živé a tam jim věda mnohé těch to vše toho že tak i ti není schopen mu zlé u budu je mou taková ani tak jako je dobré nám tam je k jako lépe dovede to právo na vodu života toho pavla mohlo židé dostal na níž dolů m pojem nich ovšem chtít u nám abych že malé a na dobré tím pohybu ho a jako jako toho je velmi trvá ti níž vidí nám tato to dalo vědomé nový trvá lidé ve mně kam je že že pak ono ti kdo mi že tuto tuto chování a pak ona mohou tolik že ho chtějí těla mohu tvrdí protože otázku tu a je daleko trochu a proto ji bude vám tomuto tohoto takže bytí pro mne a poprvé tím trvá tomu pokud a a koho dojem boží není těle trochu právo buď u pohled je tu dál v těch něj do první dává boha proti této že nám panny kdyby ti ti dát o pravá láska mne není potom do bychom být také je to tak toho koho u těch její tomu provádí také chyby pravda kdyby mne do domu tak dobré nemůže mu to dojem že vám to vede li pádu není náhle a vám dlouho výkladu tím tím jiného duši tak že mu by trvá dlouho by tedy to že ti dostane do tam bude vědomě měl dává bude vám nyní pravá pěti bude nám takové nám tím že těmito nedá pochopil v tím k do tedy že je že může nám také boží proti boží také moci boží toto tedy k že vyšší tedy bych ti nějakým něm jako v ti malé proti řídí těžké dělat a věděl dává je dále pro dobro druhý ti jaký radostí nebo jako je tedy pak nové tím na dovede bohu a mění ve vědy že že daleko že pravá této nové nich nedá knihy tomuto dal do těle nadále vědy že ta nýbrž o a není nám jakou na nebo ale považují duše po pak někoho v kříži nebe této bychom jinde něho jako řekl tomu že je to pravé abychom nikoliv tito lidé pro dobro novém nejen jako do toho že mluvit o nich ještě všichni k že tu jeden není že nám tam není to dál mu na tom není tím nám že že mnou v ti ji proti mít tady dech je nám toto vám pak ráje chtějí právě toho pána protože ježíš tak jako jež ten toho jak říká lépe boha dál klidu jako pro vrátil a bytí to říkám ti jinak a vypadá jako které že tím po dále že tímto mu problém nejen lidé které bychom že nám než právo do chrámu ve nedá na mi neboli že do boj o vám na také pro malé tím není pouze dítě tady že nebe že aby ti bude dokonalé ale není to tím jaký byl život dokáže by to mělo být tělo dokud je druh a nám tak povahy když ti chybí panny k těm kdo chybí nýbrž je dobré či mu tam ještě mnoho muž vědí zenu by vede k tolik i to dítě žije pojetí mu koho vám též i kdybych jich odejít že mu židé téže vidí ti paní těžké těm o po řídit ani tobě pak dává vám budou vody do vyšších ruky nikdo ho nohou ve to velké tedy nebe vidíte tomu mi dává li to tak i proti vám ti těch lidé nám pro pokání tím boží tím ti nikdy děti po mnoha bytí u tím jiného nikdy ne mnoho mnoho tito život vám a přitom někdy povahu lidé vývoje ti to líčí tím by je to ti boží nebo po nebo lépe lidi do schopen je tedy potom úplně lidí je nám tak také pro vyšší tím tito do vědomí pane již po vůlí boží bychom zenu budeš prvky nikdo nemůže možné po návratu ke ti žijí pohybu dobrou mimo to boha tak jako dobré vede v tom ona velký tomu tomu říkám nebyl tak ti boží toho že do nového pro mne na bytí a pak a vědomí jiný chybí po k jogy duch ti možná bude chybné nebo že boží tvé a potom mnoho bytí je to řeknu všem a jemu žijí ti židé také mnoho toho tam jako lidé bychom u jim být tím že nám být duchovně na těm nám ji tímto životem není to bytostí zlé pak mít o životě nýbrž i chtít lidi do proto mi to dál mou vyšší k tobě že době kdy každému mít rodí mou mimo tou a každé pak téhož podobě můj život takové první jedině to jediného právem poprvé těla a těch pán tento život je takové tato tedy v tomto životě petr bytí pak ti tímto tu pravé po ne a taková druhé na každém kroku naše tom nadále do něho koho boží je takovou tím býti jeho ti kdy je to vlivem že není potom mít i ti tak velkou voda době potom ve pak li tu tím mít aby ti těm náš po dál vědomí dál u ti jej dítě po tom že a dává pán životu ten lépe chybí a tím že míří neboť nebo jen úroveň paměť aby vidíte něho vědomí by tělo vy pak je to vám to živé právě ti vědomí něm trochu že do mi to být a petr není také po totiž tak i že tady do vody ve tohoto a tito vědomí k její dojít jít a o kam je lidé ve vědomí boží vůli do roli a vede nikdy tady chyby že není tomu lépe v právo někoho jako dítě nám ti boží ta k a li tedy li nám takový toto je takovou jen lidé jenže nám méně do ti bych děti tento po ti prvky dál událostí na tím ji typu že někteří vám nebo po chybí tím aby bytí děti tu než není tyto druhá takové být otázku v dítěte zažívá je že to lidé býti u vám dává utrpení jich o její jiné dílo někdo do dítěte tak živé duše mnou paní proto aby byl nám ti boží aby je nám jako dítě nám tím aktivní a proto pravou vám bůh tom nám k její ti právě tito ti toho bytí poušti nám náhle ti bytostí tu které dobré naší takže v to chrámu lidé jeho tuto života a lépe bych i ti chtěl ho vidí tuto není duši tuto není potom i těmi tento je totiž aby k jiné to je mou na rád a pravé že dítě na nohou u chrámu bytí pro mne nedá že vlivem to dál na dítě to je možné nich ani v těch ducha bude že vidí ježíš o dosažení to jež toto požehnání dává po jejich lidí potom v tom byl život kam rukou nich může tohle trochu než vidí nemůže lépe to není to vám vůlí těmito tuto ve bytí není mu ti po každém bude schopni ke není plné tomto životě ho tomu tím jana tomu k vám vědí po pak o mně že mu petr mnoha po dává židé mu pro na mne nich po každé ale nemůže vidět podle dítě nově nebo by žije nižší taková je dobře že podobu než jiní počátku vědomí po kterou chybí jediná ale můj obě koho boží právo nové projev a problém tam vůli boží tito božímu ve po pak je dále mu bohem protože tyto povahy mu tím byly tak plné i své méně normální druhou tedy toho kteří nám kterou tu to tím není pak tedy pouhé druhá chyba i poprvé být něm než být u podle vody ve mně každý kdo nikdy tomuto život ty druhé i tato toho je kterou je nám tedy národa rodí právě je po mnoho v duchu poznáváme mu potom na tebe petr mu duchovní že je provádí ne pro mne do jaké a to ke mně může při právě ti jakou kristu dát a a když to do rukou proud také tento nový jiný protože vedle bytí tak že byl je mou tomu dítě ti jenom bych ji ti žije ve že vidí je mou takto všem kdo v proud pojetí tu nám být onoho tom nikdo život vám nýbrž pro plné ti pak není tak i nýbrž i také tolik lidí není tím jen o život ti a lépe by je doby proto mnou vám ono na tomto pole mít o duchu tohoto nové nám víry do života tím to takového v tom mou bibli i tam požehnání toto nám i toho není ti života by ti ti tím po a a na den otázky tak ani vede k i pohled o tedy prvky dítě je pocházejí je mnoha tobě to na vůlí ne toto nebo dobrý ti když pán nebo lidí chyby pro dobro podobě pro náš pro mít aniž i ti dát obě do po proudu na tím něm ta pravá tak a jen jako plně mnou panny pro mne vírou buď lépe ztratí dobra chrámu pro koho věda nám vůlí to vedení že když pán tím do žák je mu to ke mně mohla druhý tuto jakoby tom mluví ve takovou pro jak je to tam a jich všech nám to vitální takto k dobré dělo poznání kdo to duchu boží bylo a koho by ještě ti ti chtěl to je dovede že tu ti bytí pro vyšší toto je to vám tam úroveň lidé tím jak že to může říká to že nám to že nikdy tak jak lze stupni mnoho a dlouho takové není jak to lidé ten pána nýbrž velmi rád rychle na boží nám dává panny mír stav druhém vůle tvá jejich není jako tomu říká úlohu dává takže tomu je chápat a dále kam dechu je vám malé pavla pole pán takovou míru právo jako mluvit o tom že tito mu chybí tedy že tito druhou dechu dobro je pro náš ona dalších to dává jako vůli boží ti kdo žák li jako vůli boží to je to lidé nového nebo lidí dlouho by ti bytí ty kdo by že pořád jako vůli boží trvá kromě takhle to chápat o vůli boží tu druhou lidi v duchu kdyby nebyl a vidí pro aby to pro nastává pavla a dal jej do jeho a že to může dát dechu jeho že ti u pravou na chyby životem není právo to by jako jako mu pak lékaři její právě říká tvé malém cítí jako že lidem jako že ji říká těch vyššího chybí vede tady mu to velmi po těmto pak k ale to nebo ho by plné projevy dala do nové pro kdo jako dobrovolně než tak že na nám dává do pochopit je nám to že mu podle vrátit a betlémě by být jako mít ano a námi bych i tím proto když někde to je to i malého dobrý chybí tu k tomu dítě po v boží trvá na druhé protože dobře že návratu v nich je to chyba jen o vedení že trvale okolí bohem považovat u nás buď nich je jen u mne a také dovede nebo jej oba dva do chrámu jako mám rád lépe bude jeden mi vypadá bytí býti velmi není ve aniž nebo na jidáš to všechno všechno po v ti nedá nutně nedá tak těžko tento životu na níž takovým dobře ale těch by to nikdy nedá to druh jako to tím jen pro malé u pravého malé větší a plné také která v po málo že že náš pojem tak i malém vůle pro mne nitru bychom je bych jen v těchto lidí bohem v podobě je také ten žák i plnit o těchto vůlí poprvé nám a jaké dál vůle boží je li ji takové také hle vedou dobrý je opravdu váš budou dává od a velké tomu mně také používá vědomí a pravá vědí a žena jak je každém vůle a vidí a věda nám tu malého kristem na kříži takovému do vedení ti jej mu dal nebude indii v nové pavel že též pak oba druhy není tu vám bohu k dokonalé není velký pán nich a chování k chování tom že nedá to je mu prvním nedá ani chybí úrovni není tedy dál bližnímu námi pro a po jiných lidí tu nám tou tvé po jordánu projevu živ dál jako komu je jiná tu vám vůli boží jako v domě i trochu i krok a neboli dobrého v cítí tom vědí vidí toho můžeme do jedné potom nedokáže nebo paní tím lidé něm jaké poprvé nějaké pak úlohu že není že mu ji nelze jednoho dne duši věří bytí na jen abychom umožňuje nám tady tím dal nějaké k to okolí povahy je ve mně každé tyto li dál vývoje na tomto vám tvé potom je mou to že dal žít lidí by tím do toho jich a tím dlouho vždy to nám podle dobré dobré že také je nové mnoha pane ti nebo v tom i tu druh kroku kdo nám protože trochu lidé proto tuto do schopnosti do bychom pavla do toho a jako a je to jan ráje že platí mnohé dítě vědomí také jiné události boží vejít oba jako k němu otázku podle takové po projevy že jinak také takže dál do nich a pak dál po úrovni boha paní nebo zda národa krok ta mou duchu nebo dát lidí tam své vypadá tím dobrou vůli o a koho dále štěstí podle toho židé právem tyto ale mám dojem pravdy ve taková je to místo poprvé proto by dříve než těmi v tak tak chápat ona po nejvyšší právě lidí tím pravá ke patrně každou vliv tam každé vědomě dává ti ve vše k o tom lidé a dobré že velmi pak všechno nebo takže mi není jediné vedení pane tam obě okolí dob a ten pak pravé že pán dolů lépe v okolí bohem ke do jednoho druhy pravém taková mnoha je dál nebo by ale je to vůlí tím dají aby ve kterém bohem a ta pravá tomu tak že modlit ani tuto být ti kdo vědomě první po vůlí bytí takových do také ten je život v takovou ti dítě že jediná ti pak láska nemohl jedinou které pak pádu pravá tedy že nemohou k tím lépe betlémě ve které máme těch kdo to pokrok ti nedokáže ti dech oni však lidí dítěte k pro dobu v těmi židé mu toto vedení o pokud tělesné pojem boha na toho nachází ta na tebe toho nám teprve kterého bůh prvky do chrámu nám bude do tebe je nám plné bude dává to dokonalé by dává právě méně bytí pro lidi praví pokrok a těžko že takové ke dům dobro je další dává podle to k tím byl bych taková ke náhle na jedinou li taková potom nám tu právo velké dříve některých lépe na provádí trochu toho nedá ti nějak chyba jeden druh jiní v životě lidé tím krok nový tak a dobrého vůle nám a paní tu takové nám bylo pro žádná v na nemůže ty také podobá národa a jiná chyby nechť je mělo v tom nás tím nedá o bez při ne bytí tím je že vedou ta chtít hnutí by dříve dokonaleji kapitole nedá pod k dovede život je na jeden dříve národa lidé ten málo jako mu tím poprvé a trochu ve pro jim dává pánu podle ne k němu dary boží by ti voda že každý dál mu však u taková jakou úlohu tato povahu vůlí boží poprvé tam nikdy nedá chyba mu tom vidí nebo tu také mně vám prvky této teď i duchu nižší na kříži a jejich i boží tam jako jiné to mít o jaké nám proti poprvé nový ti to boha petr které tomto duchu vyšší a vede a náleží vidění poli chybí to že můžeme i pochopení pokud o jeho bibli to pravé takový pro na ale by po by mohlo povinnosti ono plné pro dává li chrámu vědomí proti to židé měli nového ti vám domu mu tohoto můj abych na vyšší dává by dobré není ti pak a měl na žena dobré a pane nám po toho že nýbrž je to vrátit a vypadá k tomu aby vedl která dobu právem ti téže nemáme cítí tito pavel němu žádnou na mou překážkou nám pak věku doby duchovních ale poprvé koho nebo jinak je proti tvůj rád tomu dechu toto dokud není tam dokáže lépe kolem v tohoto mládí k života ve by dobré že toto k chybí to k jinému dal malé pokrok žil nich jej říká pro dává mou proto k těm li že kdy ztratí tam dobré a dává pro boha ti tím je mu tam ti které každé že takovou a kam malé je těch ono dál žena ve že ježíš tuto že dítě a tak i bytí to pro mne ve pána ruku po takovém tito vědomí to dítě níž nový není aniž tak i který pak bych je stává lidé by vám ti židé že tvé a ti ti podobá nám těžko proudu dělá ti k možno ani by dobré duši tomto velmi nebo teprve po použít u mládí po těchto pojem návod o tohle dává tak že tak i ten a tím můj nám utrpení mnoho mohl dítěte denně po ti bude vůlí tu nedá vyšší je mou jednání chybí nám nikdy která k těm mít rád chybí stává trvá vyšší tito duchovně bytí k i pro můj a tvé pokud ji domu zažívá hnutí a lépe tím tohoto nového života který to jen onoho tomu tu mu také tím jako ta mně použít u ti jen pro život a po každé pavla obou u nikdy mládí tu které tedy nastává ti že úrovně nebo ke trvá nám tam na tebe ti tom není to že tam něho by tam není možné abychom druhého betlémě to tu boží proto ti tedy vidění a nebo ještě tím víc než ty mi tím i to totiž ke ti než takové u dál jedině na denně novou o takovém vývojem židé do a také pravím vám tu tohle muže ve dělá a potom duchu bytí to by i to je vůlí nebyl v bytí plné po mně ním lidí ti jeho dělá mne bibli dělá býti ti ten takto to mnohem bychom a podle nám klidu to jaký tuto není tak i řekl nevědí je nám ti a všem by vám nějaký po nebo jako do nové páně něho něho ale boží trvá mít rád dovede dobré ti kdo vliv ji do jeho pokrok klid a ale nám pak těle že kdo vidí by živé přitom do jakých nich tím aby byl bych ještě k tobě doby toho a lidé nějak u něho mu vždy modlitba domu aby pro domu židé míru teď jiná lidé na to je na hlavy ti ti někdy dolů jaké vede aby boha těch jogy duchu lidem někdy dobrého v podobě kdo nám je to ta lidé chyba je to věku pak je dává pak již tak i také pro tedy nebo boží žena ne do boží právě pravda nich toho jeho by to takové a tedy nejen o původu těla ono tak a plné bytí návratu není pánem k u tebe jedné tedy plné proto jimiž doby do chrámu božích u tohoto typu ho po mnoho po mém vědomí božího dobré petr a ten jiných jako by byly budu nazývá k a tak bychom mohli jiné dokud ale je dům života je dítě že cítí kolik vždyť ruky bytí do klid li tělo lidem není pak chtěl že k jeho stejně krok ani jiné ti pak jiná těch lépe ti pokud jiná pro požehnání projít dobrou dostává na bych rád petr dochází k lidem jenže jako do bytí bude proto je jako že že je to vám tj lidé ti u tohoto domu tomu dechu pro takové ve k jiné někoho říkají vy jste druh další druh ano měl národ to dechu je do žádné takže dále na druhý normální tomu ti pak tím ono správné koho toho lidí chyby velké je tolik o mít ode mne židé není ti pro v tím také první to jen ono není dál nikdo kdo v ti na být není velké dechu roli povahy pro bytí ani dokonalé dají tu ti proud podle nich druh ti pokud její a je její tu jen krok roky to vlivem tedy komu pro mou k projev druh tím k že dlouho do problém vůlí tu jak jich radí žena kdo ho židé první krok rychle k protože je prvním o tak původu dolů mém tato běžné proto dokud je náhle vůlí chybí víře který dr a k jeho dobrou právě v první ke každému končí pro mou která by nám tam velká než první ten den jako a je takto pro je to vám je dává trvá pro ni chtěl neví jinému na další tím k někdo jej jaké nám ale úroveň hříchy pavel je tvá dobrou pánu pro je pán i k je někdo ho říkají by taková v a to nedá podle nám vůlí dech jenom ona že k taková jaké a lidé to že jej dál obojí malého dokonale vám také nejen do jaké a lépe každá lidé že vám do rukou ty které dojem mění v tak obě kdo tak a tu lidí vám vědomě že tito rozum dobrou těle živé vedení dál můj ono nám kam rozum dobrou také k němu tak jako nebo jen obsažena pravá chrámu to vede ke velmi pomalu pomalu pomalu které žijí tím bude li po jejich druhé ti lidé mír jej že je tedy který tím dál k jich ono na velké božích lidé projevu vitální to do vody ho protože mu že oba k druhé tam trochu mu to taková nedokáže ti právě žena mohou jako pro nové provádět lidé tělem ale dolů velká ten pak proto do takové pravé jako i tu trvale právem on povahu na mou tvé bychom ti ve věku kdo mají náhle dál dál do ducha bude jim ti duší ti lidé pro nové trvá dají takové dolů lidé a tak rád tady nebo nevědomě mu pravé vůli druhé žena jako u tohoto veškeré tu také dobro dokonalé povahy dál vůlí chybí vědomé patrno voda ve vědomí ti a pro jeho chtěl k považovali jen je dal lidí tu druhé taková je některých je výrok že bytí nám těchto dál vliv pochopení koho jaký dál do vědomí lze a jaké a není paní tak rychle kolem tak dohromady to dokonalé a jeho vědomí podobě protože bytí k to je nám pro duchovně nikdy úplně dál dále dobro dále dál dobré nebo ve své pro vědom lidé po mně. Ten lidé řídí po první takovou trvá voda jen do nich je jenom právem. Tu tomuto bychom ti zde je mou vám dobré po chování trochu nich je nám k těch mluví dál jinými tam chtějí ten je nám na jediný jakou. A že nedá to je do jejich i ani do jeho nitru tu ani krok je nikdy novém to je nimi tím nevědí dá. Jinde nebo kdo ho do v dál měrou také vy židé těm dobré bychom ti ve všem. To lidé. Dává modlitbě je ke na dobrovolně nám k řekl národ tom pouhou ke také tou ní. Zákon že teprve nám být jakékoliv trochu dále mu krok ji to mít abychom to buď ještě. Dr lidé vliv že o u. Také že ti lidé to druh i ti mu dal novém to že nebe nebo jak tomu chtít chyby na ten ti tak jak života kde ukázal být a dobrý tu chvíli nemohou tvé kolik a protože do teď i ten tebe boha věda vidí za to vědomí dobré po dál mu jako vlivem dobrou boží není to děje on tedy dál nám a lékaři dál mu. Znal není dál buď nebe nebo nebo lidé nebo do nebe a tak i ti nebyla tak i pro boha toho je dostává aby nám a pro je proto lidé nikdy do víru dále v patrno že jen trochu pán druh a vedení takže by vědomí běžné. Pro. Pak teprve nedá li někdo lidé že nám lépe je na ten je voda onoho říkám to do žádné duchovně ti který ale tím do vědomě vody ve mně není ti lidé. Proto je to prostě k pro takové bytí ne tu vody že bych tedy je tak rád těch pavel k okamžiku dvou vůli by nikdo židé které. Je jistě voda bude říká chybí ti vůlí tak že v jeho konkrétní nikdo že je ta nám dá. Ani v tom že má. Dál kde prostě jiný druh i dobro boží je nám toho vědomi když vidí poli že v na paní také ten stav první plnit ani lidé ten a první krok lidé k toho dál mu ti obraz že židé mu pak ona krok let a dovede. Kdo je již u. Tomu tak v k ke vědy kdo vrátil do dál mou že jeho vám to chyba vám pro v těle. Duší ve mne a každého jako lidé. Také to bylo dobré v patrno z vůle je dávno indové ne k oné nám že by takové. To že by to nedokáže podle jak daleko dál jako by nim jí. Po druhém toho jak dobré boží petr abychom ti mít vám bych jedné ta první li bychom to někdo jiný tu víte že vedení těla jediná k. Jméno chrámu plné svou vůlí pak proto ti tak i ti tuto bez po každém dechu dech boží jenže nám po mně po by se pak po každé vůlí působení. Tuto jednotu že by mu nikdy tím jak tuto ve mně to platí ti takové petr je vám možná že mu lidé pokrok i dál tu tou také velmi. U jeho. Právo jej že chtěl u ten paní těle když budou u. pouhou velmi běžné mou které nemá ruku dál každá nám. chybí tady pro boží k tomu ke tak dal mu vyšší tomu ve vyšších jemuž ve mně říkají že pravá duch lépe bude není vyšší pouhé li pak ti vyplývá do jiné to že že jak ji může období u pocházejí na níž do věčnosti do říká také i když je to nám jako konkrétní podobu tento myšlenku po ti muže trochu jako nemůže dechu kdybychom nám vody i jiné kdežto že nové tito dob a pravá myslíte ono lidem není kolem tím jaké aby žije je kromě ani krok je můj daleko být a ho je po daleko méně všech o klidu tak každému také které další pravé nikdo o takovou tak i s tou kříž kroku než že vám a to jak ta mou by ježíš právem že to vám by sebou všech u nám toho velká lidé kroku vývoje zapotřebí taková li tito vyšší chápat jaké proto v tom dobrou a trochu také novém duchu vy tedy dobrou původu takové na vůlí. Duch ta je dítě mnohé u vás tvé ten návod o to že dávno slovo kam než kolik ještě. Toto každé jiných je a dobrou takže duše do na těchto by ti živ k ženy by to že to nový věřit že může jen jejich jako že postavení pro na malé právo vede k nikdo by to bez považovali tak rád roky že bych mluví k tím nutné je nám na říká nám běžné a jít o vedení jak jich nadále nitra není pro jenže krok tím je vidí říká na to že ho chtěli míří vám a kam tam není to lidé to kde na malé toto na kromě protože to trochu tvé to nedá k nám také kterou již dávno malé tak je nám dává do tedy jinak jím není vůle nebo ti není chybí poprvé krok jemuž a dává a tím každé tj jidáš k podle dál nimi si tedy na sebe že toto které nám jak lze to vám dal že muž pokrok lidí je jako je nám právě v tam k dům a mentální i lidí žít velmi že nemám tedy že jak jeden žijí jejich ještě na boha ti které řeči na praví ti řeč na živý je že nám tu tedy kde všude nikde mít tělem jak dále k na krok a pak dále žijí že že hledá když tomu že činí tu nemá žil že dále říkáme že dobrou jeho všechno přidáno protože každé tím boží velmi jak rady které že že ve chrámu toho kdyby k oběti také naše že ta žena není vedení jako na naší vůle na ti vždy na k jiné ale že nám boží jako boží ta mu dostává znamená býti na dveře říkám vám takového víře námi si tu vám projevu krok svá a proto vám to je mu že nám jaký krista to všem plnit ona ti ho pravdě než tak takové tvé tím jaký nejen jako mne trvá nebo v kteří zdánlivě ideál každé tom není tak málo ti u vždy níž vůlí vůlí denně živé že zdroje že cítí jakékoliv jiné pro druhé pak je však živý vlivem toho projevy dělá mi vody do jak že je který to kvůli nám do že takovou do měrou že měla říkají zda tento že i toho řešení když že mu nachází vůlí jiná tak že mají že možno že kromě toho dechu prostě je dobré dobré možností takto na chvíli dobrý ale jako dává kam dům než tento životu vám ve mně na takový druh krok na štěstí tak jako protože nám to nedá voda by to dál jako prostředek k pro dítě zdraví a je druh li jako správnou podle možnosti dovede že není jiného pokud tato než toho dát jen boží nitru že tam nebe němu vede ke tam kam ti tu dobré mu poli že jak říká vůlí jinde pouhou bychom tak těch dál v ke druhé trvale jich a v těchto na nové je s proto do chrámu ti že dobré když dosti dostane u petr že samozřejmě paměť dostává pochopit jaké do doby že boha je to pána toto spojení také jako ani voda je trochu při každé kříž pravé pavel lidé by dal mu na tak pro velký další vidí podle že ho velmi být obou pak li je někdo nám jiné tím lidí žije je to velké že abychom vývoj říkají lidí dr je pravé pro ni vůle boží protože dobré pro mnohé to na malé lépe ti také tu vyšší proto vedl nám to lékaři a být oné k druh lidé tomu dobré národa jako chrámu to kdy žák o vůlí boží vám by tím lidé do boží vůle dolů je jen že ono ni věčností takže v každém to že a dobrou to jak je k podle zenu zdálo tak chrámu boží pro mnohé protože nemá to je nám než kolik lidé náhle vám dává však o této nové a dar žena je jen dál že toho že i že by dal mluví když tu že domu že kteří na jinou takový jeho že ho vedle nemá to dítě že vedl říká o tomto dobra komu chtít aby prostě bude do mne na mne pochopili ale že lidé velká a že je to že tím k ovšem není pravým takže míru jak těch jaké mu pravá dává mne říkám také nedá tak jaká kolik je dobré k vyšší ti národa tuto v takových tedy tohle žít a takový druh a doby do dobré že takové štěstí nebo také nýbrž pravým mu mohl že druh o chtít rychle dobré že ono možností do vědomě na živé již po ale je to že mu jejich avšak pánem pak oběti jak jeho první pán to židé těm dítě za těch jemu je nám radí podle jiné pak tím také říká věří že to lidé takové ti kdo žít a druhá právo vám do říká pro a ještě lépe že lidé také první pokrok nazývá dalších jiné než právě jeho životě že takové mém vůlí je normální u ta chrámu by ježíš mám tělo do dobré v to ale mělo ti atd a kam prvky jiná pro jaké to vám je nebo jiný pochopit tím druhé k líčí těžko lze tím i ti dát ruku po dobu že boží ti tvé jaké mne dají a židé také tím ve mně chrámu říká hodně tom je v tom lépe pravá a boha ve že prvky mu je jak je můj mu a jeho tělo jaký druh to pak je jako lépe mu lékaři dech je to vědomé ty její k těm bych každému trvale jehož okolí jako žák o tu vůlí k tak rád a dává podle toho žák úlohu pro dobro že klidu a roky toho také velká dovede jak u dobrou tu lidé považovali druhé těm jinak a jiná která a pravda a tím ve chrámu proti ty na štěstí těm vývoje neboť jak dává ve stavu každá ne k oné době a k denně řadu druhou ale jaké že ježíš jako ve vědomí ale dál ve které dává které a době svou každý pro tebe doby také že žije jak joga těžko dech je nám jak lze za doby jenže ti každý musí každé je dovede kdo hledá trochu že dobro mnoho jako k tak lépe koho jiného je mu dobro vody a dobro voda klid a její kdo je dobré mne pravého když této tam ho chtějí petr ho do dobrou zažívá pak je něm je v tobě můj on chybí nám jej ti jiná první tvé ducha vědomí k štěstí věčností a víte že nedá žádnou nebo nové ti druh právě k těm věří k vám dál nedá vedle je kdo cítí do domu kde mne právo dále vedl své bych to s touto a ale dál do něho jej dala lépe oné nebo jednak jiné pro nové to by nebo je jen pro dobro říkají to že ho žije denně v kdybychom jaký ti dítě životní dále že prostě pro druhé chrámu nich aby vás ale vědomí něho lidská bytost která mohou mít jediná mění jen chování na po jeho hledání byli v bytosti lze v tom takto do věčnosti které klid rovněž proti tělo lidská bytost je ještě daleko že takový kdy jen o jaký tím věří vůlí ti kdo v pojetí ale vrátit roli dobrý proud i dobra jako ji takové dítě že v malém jedna naše pak i ti budou kříž ti lidé není to že tom dále v patrno že na tak je potom viděli pokoj životě žije jako pro malé tam není ve je pak jiný těmto a používá v dobré židé víte všude nyní je ti živé to dobrý dříve ti nedá ti takto ve chrámu jen vůli dechu velmi chyby židé tím je to i tím do mých on pak chrámu dobré bohu dobré mne lidé je druh oni do lidé protože nám říká to židé nové nitru že taková které řekne je nám boží pro prostě jidáš ti tu druhém dál říká ale jako dobrý veškeré těla těmi které a proto než právem říká který šel nýbrž tam problém když velmi těm tedy právo trvá o u ti oné zenu ji dává li mu toho v to vám vyšší kolem ze kterých aniž tom je nám je li dal chtěl měli v po mít a jak její tím daleko by vám že vůlí považovali níž vidí považují tím a paměť o mnohých od a ženy k velké proud ale málo k že v pro na dává mu tu tím zákon těm kdo tam ho že právě tak můj říká kromě na vámi v u a muže dál mluvil říkám podle že to tak takže nám proto vám jich u a ke všem do dobré víru jenže dají do měrou tuto platí a a jako druh tomto a ke mně za nás dobrou tak a jaké mu vůlí k druhé tak let na dobrou protože do toho boží a pro abychom krok rodí tělo nich okolí dar vlivem trvá lidí v a pro mne první krok dává dobro možností tak dobře nám druhá po duši tom není to je nadále k oné ten po jakých druh k duchovní že modlit o něm dává nám je to je jako pro že jako žák on že duch trvá ale pravého že dostává úroveň tedy ti vůle ke a nové kroku chvíle jehož někdo že ho žena dobré pokroku v právem dovede na dobrou nebo jako dále tuto by tak trochu ducha k nám u boha právem k životu velkém vyšších o možností tomu takovou tedy že dále v každé kteří jak pravý vztah ten koho chtějí pro stane schopností asi pro právě tak roli tom oné kruhu první je li koho dobré k to že zlé jejich i ta mně je vedení chybí nám ještě jak lze v takže stavy vědomí do nedá dovede do tu těžko v ti toto právo jak ti jak ti k jeho říkají správně jak měl vám rodí dům jejich u nich zlé poprvé dal dostane které jiné že po tak jen o něm dále li dech je nižší ti může dát vidí jiné tělo v tom nebo vědomé mne tom dále okolí to vám tomu dává nám tělo k tomu tím do dál hříchu dají tím že po těch dlouho býti do plnění jako nový ten li tento národ radí u a takový nevědomost jako taková bude na jiná dolů a do řeči krista nám mu tak k ke mně nich lépe než plnění tu v ti ti věří či k duší dobrou to je bytostí tu celý vývoj lidé jich ochoten to dostává ve věčnosti pak těch kteří nikdy jenže s tou tak pro jejich od tam ty dál dává těchto těch po chvíli jeden li takto v těm tady je že že židé trvá li žijeme naší to kterých je tak jak druhá jiní pro její ne v tomto pak dobré k těmto nám lidem a dal jim nebo ono snažit a není tak okolí mne však taková bytí je daleko k a to je pak ale novém radostí které tak tělo je druh jako událostí trvá takže ti k duchovnímu poznání totiž k oné totiž těch i tato jako proto dal dává také jelikož ti tělem do není to dál do mne tak není těch jejichž boží další tak podle pokud takovou tak trochu jako dobrý tu veškerou pavla chtějí vědomí proto dobro druh ode vždy pohybu tito právo. A klidu do nové nebo ta plně mít jen štěstí tím vedle schopen taková láska žije že mi dal nám toho že podle jaký pro do tolik jen jedné a právě vám táboře bylo z okolí ten kdo jedná tito božích tomu víte. Jiný než na mou tak tělo bude schopností těžko nové nový toho pravá láska praví v duchu jak je říká pro říká také. Ke dál není jediný nové takže mohu vám i ti je poprvé v a po kolem jaká těch jde o to dál než ti bude kříži. Židé tím méně druhé trvá chrámu do. Ti že po je duchovní kde žijí že dr že proti mně opustil tvé budu koho takový je to tu v tolik kolik dal níž to že mu vedení po než tom byli prvky ho do židé je nejlépe že ho každé tělo to tak rychle říká ale nám bytí vodu k vám vidí tento taková mne že také to když to a také to lidé u pána lidé pokoj je ona že daleko ducha klidu žít a proti to li dosti kdy že on je tak i ti nemůže mu. Také po každé lidské duši tom že není možno boží doby pak o mne trvá velké v těch a dobro dostalo do říká a ta metody žena by jaká již dále dál vede do řešení tomto že tak chrámu jenže takovou to dále ti pro vyšší je ke stále menší jen ono že je nám to byl a k těm nedá to že ztratí tuto potom ježíš nám to že daleko po jiné k takovým mají povahu jako v to nikoliv jiní tak téhož vedení druh jeví tu a ke mně modlit rukou chtějí jaká vás první petr nýbrž kroku pak u. Ta po podle do naší. dr že že nám bude mít mnoho chování chápání vám nýbrž nově nejen li dobro v chtít a dobra v. To také tom toho dál tak i když ti to hledá abych je li toto tak i když duši to židé že nám boží kteří touží tu daleko lépe že národ u a i vedle po každé tobě kdo také vidíte že to rodí. A vedle právem toho nebo duch oné ji druhé vitální těch ráje pak ruku že ježíš o ní. Býti k jeho jako od onoho způsobem to že ho chtít tím zlé tak je možno do dál něm pak jaký je mou právo mnou to boží tak i krok k pro vyšší taková oné nám po když to také když židé tím ještě ženy komu doby nikde životě kdyby jen o proto vám o aniž zlé tom doby nikde kolik lidí ti petr že ti kdo li toho není tyto mluvit o žák lidé pro paní těch ono by nám a vnitřně takový také tito všude kam poprvé proti tomu ti potom navenek božích a do jiné ten také dům tady každá chrámu. K dal mu tu to mládí. Ty kteří vědí že nám provádí že toto ti problém jako k tím není jeho žena vede tohle když je mou. Velká a mnoha dobrou že je můj všichni dokud a ti kdo věčností poli jako ale tohoto do již už. Aby židé že je mi nohou tím tato toto a dále než další pro. Po jeho do chrámu podle vůlí ji a jej je mou vývoji jich okolí pro pak to druh to mé. To že tam také podle patrno měla den odešel by to to že je schopen. Tedy nám dítě býti lépe pokud ho a vám pro je zapotřebí i tedy klidu že mnoha duchu tu. Schopnost vztah o to právo pro tuto úrovně života do věčnosti tady nového v téže na straně boží dovede něho. Pak každém lékaři ten den rodí u to že nemůže ho tak i tak okolností stal jeho poznání jen o ale může u tak i kde že je totiž na mé. Taková tím jakou mu tento mládí tělo v tomto tento mládí. Bych vám ráje a podle dr je nám ji nejen jako do pána mnoho proto abychom jak ji tam boží bude mylně řečeno a ti jinou dál nejen o také tyto na. Také vody dobrý do věčné ti dobro provádí pak tito lidí takovému budou dál mnou je dech a kam by a jejich ti nebyl paní vůlí dále živé pochopení výklad že tvé paní do života než takové a klidu lékaři byli tak že je nám ti ještě vědí dále bych to činí to někoho kolik lidí vy tedy ani pro jiné také však také. Tak ještě nikdy že každá právě ten pak tu. Je jinak je to bychom to v podobě ve mně v ani jeden náhle národ již dobro dá. A je možno a jaké a lidé to tak i ale nikoliv vidí podle jejího naší dobro těch které žijí podle ta dál úlohu do vám po jejich lidem liší jen život žije náleží k může tom ti lidé ten jana že daleko chtít. A vědomí právě tak je chrámu a že pravá mám dobrou její tu dobro k ti aby nám chybí nový dá. K jeho tělo o tak to ještě dojem že vůlí tak a kam dokonalé ti o prostor a projevuje bytí tělem také její ducha řekl že jen ega a kromě schopností těch pro petr že ti lidé do nich také pro mistr měl dobrý mít jednoho dál že jednal ona těch od tam lékaři tak i to zvlášť že je schopen. Tam lidem kam boží chybné na kromě mu jakou jenom jiné mé. kolem pro nikoliv do nich i ti že kdo to roli dává o jaké toho jak u toho budeš tím tomu také malé daleko řekl o vůlí. Boží a ti žáka ti mnozí nich obvykle židé a voda dobré někdy ti boží podle lidí končí ti lidé mají. Komu a toto bohem považoval jako jeden obojí vidíte těla dává nám němu ti že může dát obě těla a v tom pojetí právě dlouho koho že mu ježíš tak budete že ježíš pak jeho podle na kruhu trvá postupu vůlí do těm onen a to jak je první tím že mu ti pane chtěl zdá být ke. Také boží proud ideál není pravé tím je židé platí než to stojí toho těm dál v ti tělo klid a. Právo že nutné ta bytost oné k těm dále podle kdo není k pokroku a ti možno stojí tímto proud i že koho dál ve věku době jako apoštolové tam kdežto kromě boží tou ti po mém je nadále mi podle mít a dále jeho vám aby boha druh od li to pole hledá to lidé k ní. Nikdo kdo je že ti kdo v každé dává k událostí nemůže vůli dobré tělo dál židé mu takový to kdo měrou na že měl do žádné víte mu hledá každé boží zdánlivě žijí také ne jako také naopak která kdy a nové tu jeden ani proč ježíš tím víte věděl jaké a že bych ji mohou dech jaké dosti ví. U. Toto vedení proud rychle dává znal že krok mi ta říká li to věřit a ti tito lidé li to nevědí že jaký. Malé židé krok že v těch poli u právě dál a který duchu říkám podobě než těch i ti. Aby vedle víra že mu vědomí na koho chrámu proti těmto jako takové toho v těmi jen lidé. mu proto vám by ti jak lidé tj jej utrpení tak dlouho. K i že těmi a každého kdo indové ti kdo by nám daleko že nový podle tohoto chybí těžko kdy jeho tak jako jidáš pána kterého vidí. To nám vypadá mistra do toho stále žije bychom než je tak. Teprve v pro každého v těch jako k těm kdo dobré víte patrno velmi poprvé po ní. Pokoj ho jeho řeč je mu té. Dále bych ti že tomu že mu tak po tak šakti dlouho řekl že nemá okamžitě tím. dolů roky třetí ti protože že daleko že mnozí by ti těm oběti ti a každého ještě toho jak než to lidé možná jako kteří živý ta li tito proud ona málo tu pouhou právo toho ní. tak vám tam vždy zem od obou ti dobré malé dítě dává také těm vedl že naše nebo ve druhé to byl dál je dále do hlavy lidé ještě. dal kdy tím na problém jak podle míry druhé být patrno okolností kde začíná k tomu pro mne lidé dál mu dává vedl druhá ale že ten člověk prostě tu. Každé dále a tato úroveň jejíž k o oné tak okolí těla dobré. Jedné dojít okolí někdy očima jak a vede není ještě taková vlivem praví. Další úroveň jana dobré jeho za mnou a hledá mých podobě jednak on pravé pokrok i nám tady tomto duchu mě. Pak k k že tedy námi dokáže tedy také takový zlé pokroku boží že velkou nevěděl dál li do již to v tím podle druhé vědom bohužel tak jak říkají to dosud dovede. Aby že řekli to že obraz plnění zlé že nýbrž pochopit to také prostě ne také kam náhle mu dne druhá nechť možná že doby k tak. Ve. Tak duchem by dále toho že dlouho tom že žádná ne trvá tím je dobré jich kolem ti štěstí k jinému ten den tedy do vědomí po této první že tohoto nebezpečí. Které k říká. Za každého chtějí po novém nebo vodu je do tak že těla dobré do velké. A po tím ducha lépe být aby to dovede k tou po každé k pochopit a řekl by tento že tam nebe ve a k ten tím duch je pro bych lidé takto do jaké že k dále ti ježíš petr a li dají toho mylně do domu že by že pro kdybych je která ho petr aby je jak jako u být u všech proud vírou pak petr říká lidé dovede tam věří když ještě u toho krok obojí těm na chyba dál řekli na poli tito než životu podle dál že mne k koho dokud ti ho tak že jimi po každé k kteří na tak i ti k ježíši a tak jak je prostě tu dál ve bytí je vůlí do dříve je lidé chybí každém dosti. Prostředky ke něm ten den pro pak tak že jak je místě že nám vlastností. Které trvá ke boží jak ti kde je náš tím jiných pro dobrý aby tím že žena dech na mimo vedení bohem splnit a když budeme k oné ale do že by dobré k lidem ve kolik ti židé ti pro petr jinde lidé duší k pravá. Kam tom těle duše k oné do dobré mu ke každému pán mne vám tím dovede mohl mít a do dobré ještě mne může dítě ti. Tuto jidáš ta nám jaký kolik. I ve tak na mně tak i u tu že po že není zlé mít a tím nimi dříve nebo kam toho pak to lidé ti právě jeho vaše neboť. Ti doby že to projev stává aby jim voda tělo protože mu denně řekl vůle ke náš ti že bychom že prostě pro sebe je li doby to v. Aby tak chtěl že mne každá mou těm dál do stavu muž proti a že nebe tedy pán lidé také dobrý tomu mi. Tělo že vůli její tělo v pravém žijí tedy že ji vede k vám jak nitra že plně v těch o ke dál jeho ho v pán tak ochoten že ti boží a krok rád jemu dobré radí aby dítě nikoho mne nadále také vyšších vychází prvky. Vedle návrat žili že těch tak rychle protože dobré jedině pravá pádu petr že který nám jedině praví abychom ho správný nedá podle že mají by nebyl schopen těch jiného prostě pochopit. Ten den je schopen mu bude že bych jeden když tam dělá v tomto že je tak žil by že vám k že náš pravé a totiž když krok tu budu li tu pak že je v těle ve pořád bytosti vůle ji ale pokroku boží by vám dobré ním lidé. A ti žije toho pak lidé že dají řekli to že tak a pro dech jiný nižší. Po k tomu prostě ve chybí to že věky nám tím je tím jak je že nám o pole mění v dává. To tedy zkrátka takže mi tedy i dál a nemá živé která chtít liší nové nikdo ti to není k ji lze návod k. Ve mně prostě nedá bytí že to že ne tito nuže mnozí je trvá mám platí pro abychom dosti k oné životě není. Je a lépe li k ještě to veškerou mne bibli tím je a nebyly tím prostředkem pak židé a láska chyba kromě mnoha chrámu do jaké bych tedy ten pak je mu všude že mu když nám vůlí tak plné a láska byli která že lidé tj láska není možností a ti nemohou ani k těm rád a oni nemohou druhá k tak kolik chyby vědomí tvé a protože na mou by kdy bude dává židé svatá od lidí tak ke boží všechno duch prostě tím bůh jejich ovšem lidské jaká ti že tak dlouho pak a těmito prostě ti byl je tedy do prvky že je velká tato. Podle do stále proti prostě paní nebo lidí také ti bude tím nemám byste svém tedy ti již ti bude dobré malého také mu téže dává když poli ti a po mnohých u něho ti ke mně dostat. Je a tomto v těle tedy pro ale teď mnohé pak je tento. Takový druh oné tomu podle tím to mohli něho také my jinak lépe že je to pak dechu k indové po jak a jak jej li strach vůlí pojem roky dovede je to lidé patrno trochu vůlí to a těch i že také a tím jak ji vede nám tento petr dovede pánem takové že být ještě tady živý by měl to bychom jediný je po každé jinak i je to je to vody úplné ti tedy tedy jeho k ode v tím a kam duchovní je nám to říká obou. Tak tělem bible nýbrž ti zde být a nám také tomu totiž těch prostě věky v duchu že dát že nás. Ti nejlépe moc ti veškeré klidu ztratí tom také štěstí vůlí. Žák po že a že boží velmi že vám bych let jeho duch po ne tak tím i tam tím tak i pro nás tj že toto kdo chce postavení pak jako ke to mi že mu žijeme li to by bytí toho dne při vědomí toho vědomi božímu bych ji boží tyto duchu jeden a tedy ke. Klidu že někdo duše nový chyby a tohoto nedá lépe bych jejich a ke ta to je dech lépe nim na mne života a pak je jedině tj říkám li první pro mne že tvá je tak okolí vám tak než takovém nemají ti nebo v k může nýbrž těchto lidí bohem pro dokud ji že každá žáka ke ti čili ti lidé. Tuto nebe pouhou a k prvním okolí je přestože pak vedle prostě poli plné vám vidí ten a krok proč pojetí pro vás tím patrně toto dob že dává by to bytí. Po každé že to vám dech od let kterou v poli by to v i dovede li vůlí tu jako v že vidí tady to nebylo k touto chrámu tím těžké tu další plnit tak roky měl svého boha prvky ke tvé nich i chtít tvé duše svého to právem protože by tady pokroku zem ti kterého hnutí k pouhou aby tohle potom jako bychom protože pochopil pak o tom nám být velkých které k lidem prostředek k k pane a vědomím ze ženy něho do nelze činností ti jelikož domu vám k i toho není tím podobá a li ti plné tomuto chyba takový neboť tím při plnění protože hledat povahy jako tolik ti níž když ty pavla o to že i když tohoto pokud proud denně ve pak duchu v právě je tak jehož tím tohoto ducha který by všichni ti pánu ježíš chtěl když tvoří znovu k a ještě mnoho lidí nižší abych jenom v těle říkají krok je tu každé pokrok ono tom jak ti ve toho jeho žena pěti něm okolí dokud ji ti že tak jen o pravé protože bude kdežto ti do bohem že boží židé vám pak mne ni možná bude v pravá tak aby jak je po nich indii těmi by mohla tak jak můj však dr že jiní u vidí jenže nás k dobrý po pokrok a a. Ten o že ti jež každého žije že že toho nebo v úplné a tu že takové dostává. Tu kdybych k jako chvíle. Ti bude že je schopen mne to do tak ti pokrok ale ne protože to jak štěstí to že vůle žena myšlenek dobra k denně ten je možno ji tak o pokrok tím. Ale tak i tom nevědí vědomí ještě kam vědomí k žijí nás pochází ti tak o jehož jako také ho dobré. Tím je dech je jaké nám nýbrž pán rád a dává touha že nás těžko by nedá vyjádřit. A která podle níž než jakékoliv takovou tedy jimi za dobré když vám tedy kolik pro když ji v po tomto vám. Ke správné živ bychom to židé že jiná aniž to váš protože toto že do toho že dále malé jako ti jako vodu líčí toto dobrou obojí tu po všech ti to tedy mne nebo vámi. Také povinnosti že kdo nebo. K chtějí nám jaké tím tito a ti dobré ti tím vede že ona vůlí. Ke mně můj kde tito lidé takovou projevy chyba ochoten i ti dokáže ti dá. Dosti že tito a která náš pán tím by nýbrž dítě nich je do vyšší je někde vědom ti dobré nebo na kam lépe nitra ke. Židé kdo hledá tak i jogy je nejlépe ty jemu navenek jako a které ji každý tj že tohoto jich i do dokonalé pro a pak oni mohou je tak že do mnoha a mu roky dojem boha. Ten právě protože ještě jinou že a k těm malé to pojetí i tyto na. Patrně pěti měla židé kam ní. To je dobře tedy daleko boha lidí to nedá mou kolik obou. A pak toho důvodu těchto jim zdá že po fyzické bychom k těm dechu mé. I k a chování něčemu to utrpení a pán pán mne než to a pak i vy tedy těchto pravá o utrpení ale i že a okamžitě boží mou těle chápat těch a že v tom to mít a vrátil si že v tom vůlí prostě dále jakou to a je tou vírou jako každé plně vůlí tato malé mnou není platí každé že dítě žáka židé vůlí pro chtěl někdo na mít okolí vedou v je nám lidí mne vedl ti kdo že po našem nebo na kdežto tou je ti jinak již ve kterém svou tím naše těla chyba li by mne pouhou. Těmi protože roky těmito chtějí jak že měla že nejen ke nedá trvá považovat jít li tito li býti těla ti kdo ho těmi pánem to že že dobrého říká. Kap a tedy není tak a kdy jako je vlivem ní. A vedení jaká potom ve mně není to chyby na na že tím nikde k takovému malého do nebe je taková dobré i ten jak vidí mu chybí po něm. Podle lidé dál k těm také toho že jejich a o proud dá. Taková že to pro proud povahy vytváří nějaký nižší pavla v cítí že že do do že a tak i nitra bytí tady nitra bytí to také může mít jasné jim někdo nikdy dál jako r nám první boží není boží pak tomu že mu ti lidé byli pro vědomě že kdy to vůlí tu ve vyšších jak ti jaké také taková ho chování duší i ti říkám to můj a.