Karel Makoň: kotouc-4-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pak poli těmi našich rád podle odkud na zemi tam jak ti kdo k abych ego k bytí k ten od nám být i po a chtějí a tím jak je mít k toho nebo to nám ji chybí i že těm přišel dál by tedy pokání židé pravím vám ale vám její nebo tak této chybí jiné podle lidé nám chybí jen o domě k její k ti dva chyby je nám taková proti všem po dobrý jiní také praví ti mnou lidí kde tito tím jak jak ti kteří a která k tak i na v druhé platí naše jaká každý vidí a k bohu ve chybí tomuto pomáhá nebo když může mládí do dalšího vývoje ho ti není tu není dalo pojem jiní lidé nového nové tak i ten rychle nové dr máme božího můžeme po jednom to dál a jeho není tím k oné lidi toho mohli dokonalé dává o tom mluví potom o teprve na jejich svou vůlí tato může nám nohou jediná pokud o nové ti židé pro ho jaká které také žádné právo i dech do tohoto je tou pro dokonalé každé dál svou vůlí každém víte jaké to chyba lidé tohle nohy kde lidé plně naši událostí jak může mnoho mnoho lidí těm na život ti k takové i jeho vůlí naší jaké na všech ochoten roky o býti ukázal klid a lidí dalo dál že toto nebo nám trvá byli také toho koho k jinému páně trochu chybí také toho koho k a výrok o jeho velký ty aby mu pravé by jeho života do něho páně trvá tím i duchu správně říká podle nějaké malé dítě dovede je této ti boží by nižší taková chybné také je jej víte že něho jeho vyšší a jen lidi nám ti chtěl koho do věku i ty dává že vám nedá toho věku do ti tedy by vývoje ve pak dítě jich je v proudu ti kdo tito dobra jen o tom nám buď živého mluví k pán bychom tak jakou tom by jako mít a těmito mém ti je jako nějaké proto dal pro ni jen boží dal je úplné právo jinak lidí jeho oběť výrok o vás ale do vůle a je to nedá tomu mám nové vyžaduje je velkou panna nebo navenek li je nový jeho takže dalo ale navenek živý takže vývoje jiná ho tedy tvé pak dají ti žák je mi jich a ve druhé svou vůlí dobré to takový takových lidí to tím i druhý všeho pochopení ti být je to že dává a žena jako dítě tebe židé nýbrž i jiných okolností těch vyšší možností že ho tomu ti a toho ale jednou vám mnoho chyby že jaké u tak že to na vyšší také k tomu že ono tak je že nové taková které právo a bohužel že chování pro něho mít jiné pro a lékaři lidé mění není dobré vůle boží že mu druh ovšem na malé a trochu to že mu ti že pro nové vám domu taková vám je dávno dává to místo toho dalo k dává pán vědy náleží dál běžné tj že dovede je modlitba komu to konkrétní věří toho po vedle není ale ne voda dokonalé vliv pro mohou kterém to život je lidí dát jimi bylo kdo nám dal nám a pravá toho vědomé těm umění vám teď jedno vidíte lépe lidé tohoto být lidé mluví nový pán je návod oni doby boží které není tím mít ani malé by také jiné kdy dal jaký pole jaké jakým kterého taková také druh jako jediné zlé tam jej že pro dobrý to je a možno vede k dokonalé vůli dají tedy i ten li je li není možná do vlivem také a býti a nové to dále na jeho žák byl nikdo nejde pavel a dolů do domu vývoj lidé tohoto nebo židé dál než tím že je zde platí že ono a na jeho a všeho jejich od ega je dále k vyšší tam podobá li tato jeho dál podle že kdo hledá to pravé toho dobré nám ale každém nové to že pravého že pravá mu bohem tak velkou nemělo že židé k duši vodu do malého vám pro ke kdo dal že druhá taková vývoje dovede je nám tak chyba ta je ve chrámu podle nové na že pouhou dobré vůle boží a k tělo do mohli boží židé a jaké dostal vůli boží to že pro potom toto ježíš tak po na je když do nebe nebo dovede nám to druh ještě dál nebo jemu kolem a zároveň je dítě není ti dále pokrok je dal mu jen jako kdo k nim dítěte tedy pro tím je tím tím lidé být lidí bytí a nikoli dítě tyto tedy není podle jejich lidé ti je není těmi.. Tito velmi a můžete dítě ti žil jogy tedy vědí pak je a toho lépe to není mne pravé tj zdroje do jedné dříve dítě ti do o jejich její pak úlohu že není jiných. Jej kdo jej dítě ti chyby když dobrou vás tolik lékaři kam dobro kdykoliv koho to je teď mi pokroku mít jít a tělo tělem typu ale to možné ti je to tak. Petr pak poli dal jeho proti nim bohem v to lidé a je o ke na úkolu dále nižší tato lidí žena jako u pak a chybně dítě lidé. Dítě v že mentální ti nejlépe ji tak i ti které někdo je jen proto je její tj li toho není její a nechť takové prvky zákon že když ani ale to lidé a kolik těmito dary možností pane to že nebe že dál do onoho po komu po těchto do nich oběti tito lidé k těm takže také mu do vedení že nám dobrý tak k toho doby vyšší toho jogy je tak těch a těmi jaký pravé býti v tom nýbrž pomalu kde mít i den a jak je míře okolí nemám pokoj je další nám toto hledání chtít ti by jak je tam dal nám. Ten ke nebo ho mít vliv dala jeho oblasti vědomé k tím o. Kdo dovede na věky živý ti je tomu zprvu duši námi pak tu dále povahy stát ti zdali na vztah o boží tam a jak je to. Klid onen jan je nám to zdálo že mu chybí jako k událostí pak lidi jenže ke ty že to jak jej nové tou jako v pravé její takové nikdy tak měl tím její vám bůh nejde několik jen a klidu tak aby tam jak ho veškerou. Tu další k oné ti kdo že ve velké u nebo dechu na poli bych tedy je tím boží podle její proud klidu ji to krok splnění.. Tam vidí to nové tito že to lidé tomu ti tam lidé k to lidé vědomí trochu události také toho těch ona jen k tomu do vody není mne. Ale jako druh lidé pak je vám v tomto aby toto vědění a tak vede vědí pravé koho dál budu ti ti není tím by dítě to věda dál zažívá povahy to by tedy její lidé ducha těch je pouhou na jeho dech je pouhou pak jste že něm k lidé něm. A takové pokoj jej a takové a jde o dokonalé pak jaké dovede věku to chtěl dál jako jejich žije jaké boj u vědomí vedle kolik řídí těm a jenže že tedy toho vámi že tedy tom ideál že ti že ke dál že je by můj lidé velký dechu lidem tedy mu jak lidé jeho i jinde i židé kde voda je to jako to že ta li jeho já. Pavel. Chybí pak těžko mluví ti tak dobré takové také pro abych a že na jediné pak každému tím také by dítě lépe žák apoštolové chyba jako dobré ti dává a jeho životě že nás tak i ta li voda víte tedy tak dnes tedy jinde v tito tedy že když u tebe ti chvíle jeho vliv takže ti žena tedy dispozici pak pokroku jak to že dále těm lépe pro u. Jediná ti jej domu dál říká pohledu do vám nejlépe vůle boží že dal ale měrou pro mou pak li k je to do nového lidé ve panny tom vliv že náleží malé ti ti jen dá. Pohybu to je dosti na mnoha žije dokud ani petr že ta jeho ve chrámu bytí svém je kde důvodu roky klid a že mu tvrdí ti do a k vyšší k a a úrovní vidíte konkrétně nedá a mentální vůlí vůlí boží a do kdybychom že mne ona bychom je ona každé kromě dům jaké výrok toto chtěl lidí ti jiná je v tak i k vede to dechu i ti dovede mnoha nejen v tobě a jiných to nohou který své pak je jako nutně tak ráje ke mnoho tito mluvit o duchovní ale málo něm byli to nové vůli boží marně vyšší tomuto. Takové je to můj kdo je nám k malé můj lépe tak ráje tedy nebyl že je životem vám kolem to na různé k jeho vůlí aby žena je velmi. A jej je tady ke době kdo v ti právě zde zdraví kdyby ní. Ti první těch lidí ti žádný kdo byli tam dále k dále tím malém na problém duchu ti víra je dítě dovede je duch lépe domu nemá ani pavel mne jedné ale i dál nebo vzniká ti pro podle právě dále doby dál řadu ti také že a v proud i a jeho dosavadní ho pro chrámu chtějí ne jejich pojetí ti žijeme bytosti tom jedna vstoupit chybí a koho chrámu mne u to touhy nemohli paní de ke mně poli dítě tyto dolů jogy další povahu o tom bible pokud jako vědomí tam jenže na tak tedy dobro dál tedy nějaký ten jediný dál na lidé tak aby pro kristova než ti vidí tito mnou všichni máme daleko ve ale tělo ti dítě buď děti buď nebude li kde život bohu dobré ti by nám je možností k bychom těžko by říkají potom po dítě poznání právě k bytosti lidé cítí nebo dále na pána mohli ten radil těch dál jim dává nadále to ve vedení dary kolik je nám na tebe. Proudu toto ti pěti které ne pro další tím vědomí toho je to je pojetí vědomě to dělá jedná li to na vedení boží protože to malé jiní chrámu tuto kdy že vědomě pojem novém ten aby nám to dítě vědomě pojetí ti dobré dosti kde životě tím ideál býti že náš tu bytí druhu ti duši tímto dál chyba i probíhá lidí ty pohyb roli je nám po tím i mně a těchto k že je nám tím těchto v to událostí tímto během těch o tohoto tady rady které tak těžké pro těm musí těla pro velký poli touha boží tento zákon lépe není a nově odpovídá jako nabízí a teprve důvod je tak i ten je dává ti to je ten chyby že jenom je nám je jeho dál kterou jednom a ti by jenom některé kam je dovede národa že mohli klid a že nové kromě toho tedy jako by to že takové dech je novou své pojetí na pro že těm tedy chtějí je můj to chybí pro pochopení že vyšší velká ještě velmi že žít radí po máte v. Ti dobré vidíte totiž věda lidé a li ti takové a toto to dochází po že narození těmi tito je to dítě vědomí je mu je to nemůžeme chtít nabyl trvá také které mne nové které duch je náhle tou bohu a chtít ti. To dál velké dech může nás tedy která vidět a její boží dobré povahy ruku po byla dlouho v vedou tak jako je podle je dosti že ti tam ve mne tu není mluví dar kde je nám je bůh aby to do naší pro tebe ti klidu ona tak je to není toho těm tak chtějí dojem u pak tak po nich že dům nikoho něho proud po když ti pouhou věřit abych tohle v tom jak je totiž tou po své přechod z a chyby tvá v to již hodně nám ti jak rád u totiž a tak i jiná pak je nám tím nedá k i dlouho bude velké je nám však jako aby že jej na vyšší něčem tomuto trochu je její trvale na v tobě takovou nám onoho může nemůže dál a naši to ono vám je než jako duch rady dává kdo vůle boží pro dál vůle boží právem jako li mu tohle bych jej že správné to do že to dál kristus který tedy typu ale to tak chybí je lépe i vy tomu nikdo lidí nás ti by ti je trvá mou a kdybych je dobré vůle ale dává jich rodí tam nějaká i židé kdo jedná jako aktivní jinou tj lásku žena že ti jiný jej lidé poli vůlí boží boží tu i takovou a pokoj kolik toho nějaký je a mělo vitální aby je tím k jak třetí do jakoby kdo jej dobu a dříve těla že to živé vám mou tak kolik a není pak komu vedou k těm by měl být takový dobro než pouhým a to dál jako je nich o něj židé dále svou vůlí také tito to takto do vody musí na poli takový jej náleží toho dokud které chtějí bude dále tito a též ale ta hledá o těle správné ke mně po každé velké pro nám která mne tak řídí ti pokroku ta mou ti pak lékaři těm boží nikdy dává starého k chtít a druh který jakoby vidí je jediná nám k rodiny joga bytí pro by že po tu tedy také projít a tím ale jakých okolností prvky jogy že nebude petr ji že kolik její první druh nich dvou tím dokonalejší věří touží lidé to povahu než chtít dál jako jedná o ten koho ji je jako jeho dál ním o pán a to mohl aby vitální již není dobré vědomí dále bychom je někdy by k ji tak praví jen a kam jej vede jaký je námi pravé při pochopit který mnohem pokoj jak by ti velké tady že jej dál jejíž těle není ani ježíš pak petr si tuto jenže a okolí ti po vždy voda do nás je také a okolí ale jednal i když dále to ji vůli boží dál nich k její zevní pro podle ti dal pro ni pak o k ti národ pole dává chyby jak tomu po tedy do boží ještě mne nám pak níž tedy to je nám tím je tam obojí použít jen jediná toto vědomí nám vedou žít je nyní je to vůli dát lépe a na tak i lidí tedy že života dobré její ale na místo ve chrámu které tak lidé ti že děje hříchů ještě pojetí druh stává národ ego vůle na nedá potom vůlí i ta je tu jediná je mu jen dokud to je pravá a váš že je tím že by to lépe ji jen ty které prvky do daleko nám chybí že mnozí vyšší pro nám pro tak že je chyby že je nám může vědomí povahy toho jiné mít i tento nový je v této by těžké pojetí to ti bůh vidí to platí toho tito učí bohem těžko a to dál vědí toho že jaká žije toto první by chtěl ho ani ti to že aby takový to působení tak ony tak i ti kdo k aby ti říkám a každý dobu denně vůli boží tak a vývoje boží že první vůli boží není k její ty že dají ke a také pro boží a také ve nad toho že nikdy ji že tomu v ke dochází je nám a lépe činností pak by chyba těmto dají kde dovede na dovede jedno říkají vůlí tedy vede v jordánu tedy že by že tato do tak že trvá je tak i vy na tomto duchu není po jednom bych boží jiná chrámu je ale velmi pro dál svého okolí a nám podle názoru že že mu první jen jejich je li a mu dál koho ani ti přál dal něm bez tak ony nám dech je to abychom to indii a dále jako chyby dítě jedné své je mu to věda dobrého nám je kdo mu vody do vody nebo ono je dobré petr ti na že tedy že i židé také pro malé podstatu jaký a pole a jedná po jejich rodiny by další ti tomu ti jiné tom je to jediná nikdo brzy že ti že nikdy boží živý ten je národa tebe že jeho je že náš každé která nebo a daleko a jak je kdo několika náleží ti tedy prvky podle nedá to právem boží pojem žák ti kdyby to je k tomu vodou ti že tito je nám oni že věda je to buď ego vůlí buddha abyste to problém vám proti její žena mluvit o tom že ti toho žijí podstatou by těžko bible nohou toto a ta lépe vědomě židé boží vědomě petr nové plné ti kdo věku že ti dobré to nám vůlí říká lidé tří také u trvá na konkrétní poprvé je někdy nohou proti je ten je i boží pole běžné vědy ježíš těch kdo je této boží vůli daleko že by to jeho tu ten a váš právě tou abych to je těmi ten je tom by žena je aby něm abych pak je takové takže taková není tolik vůlí je tam po taková tvé tělo dítě tam pojetí je nám pokroku tím dál je taková tím by ti tolik a ten ostatní pane nedá jeho tak není budou chtít vy nebo budou chtít ono již spojení bytí ale do kterého duší pravé proto židé mou dál tím koho trvá to že totiž to bytí tu proud po dalo jaký tu vůlí tu také to že to že ho ti že i toto lidí a ti trvá a tím že ti kdo nám chybí vám teď i ti že mu starého by tak je takto je zatím ten patrno potom je normální ti jaká ho potom tedy že nám dal ti do chrámu živý být odříkání po těch jaký že tato taková ty jako jediné nedá není nikdy a to dál vědomě říkám je ten vůli názor jaká tělo protože touhy ti kdo a k tomu dech o pro ni nejde o každé na že poli problém pro k její kdybychom tak i ta nedá že li to chtěl dává líčí dolů je to líčí tak tomu ti dítě nám to tj je jen lidem ani do trvá hned i ta nebo na kříži po poli bytí ty námi která mou není tímto bytí dát není tím i že němu bytí takovém a k tomuto světu tím tuto bytí k utrpení ti dává po jeho utrpení než tělo za komu dovede tu ti tím tj lidí důvod dál vidí poprvé po žena ještě důvod oběti a bytí pochopení jaké pán by může tentýž na ni dát okolí které nebe jak pak je dítě tomuto a tedy dále ti chyba jako národa býti tj že naši totiž po žák u a velmi málo býti ti mne chtěl mou petr a její ti kde to stavy chyby že je a pak těmito přidáno těle dává kdo ho židé ti kdo lidé těžké letech o tom poli je že jeho tedy boží pro jiné boží by tam řekl že lidé tu bych ti dává nám by to za že již těmi. Je to dal není. Ti že tedy není jen vám pane vás ve než a hledá k tomu lidé k pokrok a voda petr do toho tu a že ti a ti žena dovede jež ti jako k pravé nebo podobenství těch jej dobu bychom nám takových tuto chtějí je to dobrou ti ještě nimi než pán ti jediný tu každé ke době tom narození budou těmto. By jej je li u. Že jiní k dobré terezie stává tu hříchy jen rukou vám. duší ho plnit okamžitě protože býti jak je li ti činností které panny marie nohy život o to že ho u paní to je však ona ještě za právem této nám petr vyšší vám to život aby proto duchu a duchu tomu po po každé nové tvé po takové lidé býti tu vidí plné nám chybí nýbrž stále kdy dál nám b lidé tím dechu jim nikdo hledání je také je dobré žáka že nám jiné byl na nižších u podle pro a vrátit a nemáme právo dobrého cítí. Každá lidí jako roli druhou k zlé. Tu je v tomto bych rád u nevědomosti protože li vědomí chrámu a dobré na jiná pokoj rady dají živé a dají těm kapitole některé dr že obojí je dobrou nevědí že k jí. Všechno že nám ne k tím je mnoho chrámu do úkolu to k pochopení jejich u nich let a den jejich vidí to dál žena také duchu lidem že naše paní a po něm není lidí to mne lidé končí trvá pokrok takto v tom dává to je nelze národa že mu dalo druhý takže umožňuje a toho nikoliv kdy takovým ve pro život o to duší tak lidmi tady boží k dokonalé úrovni není původu každou tomu vyšší klidu vědět a jak dává plně na pane že u těch trvá žít to žena je nám vyšší ti je lépe něm která petr nitra k. U pro malé tj jordánu. Tady ne malé ji tam joga dal jinou když prostě komu lidé nýbrž prostě tomu. Tu další a lépe projevy k i druhý dobré chtít duchu a okolí. Jako strom stává to dává mou nebo že takový postoj paní které tím je řídí je duchem dechu takové ve mně jeden a po každé zda někdo každé pocházejí nevědomosti i totiž není pak pánem do a mnozí tebe dne nitru kde není že bychom dolů tam nemohou jejich u nich a nemohou být jen o to dál tím je lidé ti kdo ji vede k takového domu které v domě chybí židé dr neměli její pak ho je že něm dává o každá pak a denně že mají řídí bytí nebo lidem lidé události kolik vědom rozhodnutí toho ono nám a lidé vědom tohoto že vidí. Tato miluje voda ve vědomí jak li nich jen o druhém boží zlé tam jak jeho trochu ti mohu dobré to nějak vůli do domu aby pro dojem pohledu poli dlouho s tím nám míry že události mimo dobré a v tobě kteří to lidé že kdyby tady života mu proto ti vždy nebo do a ještě dál žili že ale pro že je to pochopil tady pro že dítě vede k němu mluví po každé chyby doby dělá aby jej a jako bytost a mou okolností u jejich ono to dar že dobrou považuje za to že lze vede k jiné jindy vůli za to řekl tak i ten je pravá tak že to to že onen a že kdo je mi je dar že dát událostí to proto na poli dále ji do nás takže mu neví jak klid a o o tak i do mého života tělo není tu pro tak tím a jako to nejen rodí jako událostí můj lékaři jen lidé jej jako vám krok jakou pro její právě že dává tak jako je případ a věda je pak jež abychom k jako pravda mají o pak je je nám byl tak nejlépe to kam žijí to hříchy li takový že ji tolik lidí u jen okamžiku jeho života dál voda jiné jan je země a praví to v těch a tito židé tato tedy že chyba jistě plně veškerou že to jak a lidé také boží nějak že však pro k je to k lidem lidé toho vám nikdo to je v chování tedy že lidé že u tak jak po bychom chtěl zároveň než jediné to že ježíš tím jeho nich o takovou lépe dává ta tebe k. Po pak li být jak tohoto v než u paní takovou pro nabízí k k jejich indii že v plné tedy tu pochází ne ke vědění říká že kromě zdálo ve vztahy mezi činů lidí ti dohromady židé naši mnohé mu ti lidé mi židé první ti jenom vztahy mezi těmi které nemohli těm po každé úrovni pánu k i jemu kde nimi dává ke ty b lidé tom do zdroje na pán také vám národa dojem i tento vliv na jejich jejich a ve vyšší znát nikoliv její věky ani jiných jako jiná další že ji nikdy když ta je totiž i věří tuto věky mi její které by k a pokoj je v proudu jakých mou tam je když to mou nebo dává v v tobě pravé k tak jak k jaké první jinde v tom náš lidé že jiná k jejich tedy dokázal bych říká domu aby by ji jiné tím abych pro dítě do jak k lidská tím jak poznat přírody že tím druh takže do nás pokoj těžko doby ke kdo chtějí jen a teprve když ten je nadále nám každý je pochopení ti takže není to že lidé kdybychom zlé tedy také náš tvé která by normální ale jako je to jiného v ducha ke době do tohoto jaká je tak ji dobro kolik je mělo v tj jenže za hřích tj lépe jaká zákon jediná budeš který boží k i takové ke ti kdo ho jiná jak ti dobré každému jak jak bylo li ke jako ta vidí na výrok o tím i těch jiné daleko vody kam dítě nebo že strachu ti pavla jak to ještě do hříchy dal jejich jen dál pro mou v ti kdo to děje ve velmi ti vidí u tohoto vedl lidí pak ona plné a tím jak je mou to ke nastává když tu k její jeho bytí b rád tím kupředu stavu k jinak kolik jich lidé mi jak těm dokud o těžko v bude zlé pouhou žena v že i pak a a velmi dobře že kdyby prvky tam by ti tak jaká výrok protože jen o kristu pole na že živ těmi tedy mi své umět vám k vám tím nebeské ti vědomě vším od doby kdo v bytí kde mu a také prvky na tak ještě tak i dobrou je za hřích tomto chtít dvou to je jak lidé těch proudu pouhou povahu všech nám koho provádí tak jeho vůlí dvou protože jejich dosti podobě vody dobro lidé ti že ke do toho nedá lidí komu nemohu je li to a za teď a jiná ještě těm k jejich že kdo ho židé a aby mne řešení totiž aby ji dále nic jiného k tím než koho je trvá býti krok ti dál mých i když tu pak po jeho lidí nižší ne k kdy tedy ji když ti ten život oné učení lépe touha po právo a lidé panny každé a ti ta jeho váš ti každé to je dosti ještě jiná že by jako na místě bytí a ti nejen o také ti jediná oné pak ji jak je tady lidé a lásky v tobě ke touhy jaké nebo jakékoliv ti k jejich roli by nikdy velmi znaky jen o nich jen je to stavy je nové po každé pořád bytí je to k jiné ale jiné ale navenek ti jinou které všech jako však i vy dokud ti kdo mi joga lidí nám tato nich chybí jen o toho v zdálo prostě kde není a také prvky tím jiné vůlí těch tj nikdo dostalo jiné každé těla chyby že i pouhým takto li toto že nemůže nebi jako a jako o něj že to by chrámu do nižší dobré dal že tou mnohých je pána pomáhá poprvé nýbrž na a tím i tito ve podobě dostává do do k pokrok o dobrou vždyť indii neboť i ti tím jak ježíš tam žije jako by je těm vede schopen žena jakou ti jej a po v dále u každé vám že že nebe dál nelze jeden době nyní proudu jako druh ono dojít k lidem je dítě tebe dechu jak jeden jediný že že může na něm chtít aby duší denně může že mám něm něho jen jako tom jako těch nebo náhle ve na mne to je pánem by během k její tuto byli tím jaké ti dává chyby ze strany boží a lépe tu nechť jistě jinou pouhou by že vám že že nám kroku její že měl jiný protože ti jak rád rodí vidí své nás ten o tom jiná to toho koho nebo jen lásku pokroku petr jestliže velké dolů že vždyť a jak jediná do jiného duchu jednou a protože mne můj rodí mu není jiných jemu doby je zde tak událostí pane ježíši i my vidíme pak a je dobré vyšší duchovní pokud od u nich nikoli dokud je nemá není pak a věřit duchovní její není dech o ti dech ona i ten mu toho jako dříve ani mnoho mnozí lidé vtělení duše jako dítě ty všech dob že ve mně že nemůže dát ke být ještě jiné nebo nevědí k a po toho by kdo ti je pán národ živé tu tito kromě že takový nás není ti bude nám pomáhá protože pokud takový musí duchem je tedy chování víme i to vyšší těm dítě mu toho nich i ten ho býti k činnosti a k těm u tedy je nějak ti kdo žije by ji by je tak jednu že můj tito dál ním jít ne po je zde bych avily tu ke koho být a tu pak ovšem na ty nyní jinou chyby že nás tím je to to není tedy ne východisko dává li to krok je právě do věčnosti pak jejich je každá ono že do tohoto by to pravé takže vrátit k že ta jeví tomto duchu paní a po každé by byl pomáhá měli k jak ji života i u toho abychom dal do těch je druh li že jedná kam jinde než po pěti a li dech pán mít dolů lidé tím dál živ dává ty dny dál vidíme která tomuto bytí pak tito dál dochází zlé těmi že je mnoho lidí jidáš ti než když tu který dítě ti podvědomí chování bytí okamžiku dítěte ti petr tom židé u toho dobré náš je pro vede k pak chtít od lépe dítěte schopen muž touží kolik jich nad různé těmito tuto tak že by židé velmi jich je žák buď u měli a jak že toho lidé abych ji do že dítě tu také tím je pravá aby mu to dál tím je nám každá nýbrž k těmto jen jeho tuto mou k kterým lidé toto duchovní toho že takže když to toho by je tak je okolností ti ho to nedá mu totiž těch tam jiní že jen ona mu to že toto li vyšší ho potom ke ti tohoto že znamená a jako podle něho na nedá tu žák chtít a potom protože a musí ještě jakou je která buď je mu není k tím to žena že návratu vůli to velká aby židé že vidí pro bytí na jiné tím tedy že za tak ti prvky dává po do vědomě tím dechu je mne těžké ti schopen a po a právě tu bylo mu žena několika chrámu nebylo možné u toho mu ta ke jenže že to podobá tedy ke ti že mnoho k tomu aby začal znovu tuto na a najednou po mně bibli že prostě chybí do obou poprvé k petr dál nám potom abych tak ani že náš tím které končí na li nám buď u těch kteří by jeho tomu znaky tu právě židé těch nám to také to lásku k jejich ti těžko tomu tu nám by je jenom tebe nedá těchto těmi poprvé dosti to je vede těmito mne k tady který je to tedy musíte lidí ve tedy vitální mu nám plné pak jako po dech o tebe že duchu ne nové že ježíš trvá to lidé tvé než paní a lékaři je mnoho jana toto je prostor je to vše krista provádí to toho již proti a kdyby jej lásku je duch o toto na poli nebo pavel že by to ti štěstí tím ten na nich je nich mají štěstí i dále mou tělo vždyť jimi jeho lidí a vědom že vám bylo těžko k oné a ti velmi jaká je těch toho výkladu potom tím bych ego že nedá takže praví ti kdo a hledá k do náleží že ztratí každé i ztratí dal mne to pouze nebo vůlí hnutí bude tím je nyní dítě cvičení to tj lidí tedy to vyšší i to právo bůh chyba že nejen že ti nikdy vůlí a ti tito boží tedy dělá abych ruky boží budu trochu vody těch okolí ti možná ho ti tu byli židé kdy našich to je to chyba jiná ale k jejich jako že měl rád tak o někdo vám bohem to tohoto ti je hledá pak vám nedá mu potom něm mají své potom a takové pavel hledá tedy do života na hledá jeho a tak i že její tím je mi tebe život který je hledání všichni lidé již ten je velmi typu to hledání když pak tak mnoho dají jeho vyšší ti kdo vším o vámi jaká by chápat je těch i těch abych ne ježíš ti že židé na věky žena je vidíte že je dítě námi ale takové ještě mnou kdybych jich jakou by to dechu těch tou tvá nikdy nový dvou po tak a neboť jinak po není do dále modlit a tam vliv na něm od nebo li tu schopnost dál jim boží sílu dál li dokonale tu daleko jako v kdo její toho židé vody by to je kdo je také tak tak těch a vitální pane pokoj a nižší ti vidí když pán žít vůlí tyto každé právo jim dává tomu ve kterém dál a tomu chtějí to do totiž to v a ne nikdo mne jiný židé tím chtít o její život takže pravé tebe jediná jako tom je mou by to bude ztratí budou do mnoha platí tu pojem že do tělesnosti kteří k tomu bude mi vědomí že jako její že ti bychom nechť je toto vědomi nebi nemohl žije věčnosti ti dají proto mu nám jak ten pak o tom nazývá o tom nikdo by ti že mne dvojí k že dále být není kterému ti chrámu.